@walletje-w:
Foto heeft naar mijn idee wel een vorm van dynamiek. Persoonlijk zou ik de dynamiek juist verwachten in het onderwerp van de foto. Bijvoorbeeld zo'n mooie "motion streep" achter zo'n sjoelding aan. Snap je wat 'k bedoel?
@walletje-w2:
Lekkere kleuren, scherpte ontbreekt echter op de bomen aan de rechterkant. Ik zou hem iets anders croppen wellicht.
@marceltuit:
Hmm. Lastig. Kleuren van het gras zijn lekker, wolken zijn grauw... Die combi vind ik wel prettig. Het is net geen landschapsfoto, mis daardoor een beetje een onderwerp eigenlijk. En, jammer van die rooie auto in de verte...
@joeltje:
Ik moest twee / drie keer kijken voordat ik snapte wat ik zag. Dat betekend dat ik lang naar je foto heb gekeken

De drukte op de foto is sterk aanwezig, met name door de lijnen, echter de compositie van de auto's maakt het weer lastig om te zien wáár je nu echt naar kijkt. Me like! Klein puntje, in mijn beleving was ie nóg gaver geweest als je dat hoekpunt van de staalconstructie niet had gezien. Als je iets naar links was opgeschoven had je die grote plaat er net niet op gehad, maar wel al die vette lijnen...
@deWit:
Ik persoonlijk ben niet echt van de portretten, in de zin van, ik schiet ze niet zo vaak. Ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken. Klein detail is dat ie scherp lijkt op zijn/haar neus en niet op de ogen. Vind ik jammer. Ik vind de compo wel oké.
@Razor90:
Heb even op je flickr profiel gekeken en daar staan mooie plaatjes tussen. Deze vind ik, gezien je andere werk, niet zo. Kleuren en scherpte zijn wel lekker trouwens!
@Nismod:
Lekker! Mooie plaat zeg. Strak, goeie z/w omzetting. Staat naar mijn idee nog ietsjes scheef (naar rechts) maar heerlijk scherp, vette lijnen... Nice!
@marceltuit2:
Moment lekker vast gelegd. Persoonlijk te veel asfalt op de voorgrond, had de auto aan de onderzijde korter gecropt en boven zo gelaten. Wat een vette wolk!
@newintown99:
Cool shot! Ben het alleen roerend met Deathchant eens. Onderin stuk wegsnijden. Horizon staat ietsjes scheef, dus rechtrekken. Horizon, zonnestralen, bergen... Vette plaat!
Reed vanavond terug naar huis, camera in de auto omdat ik mijn nieuwe aanwinst (SB-600) even moest showen. Ik zag vlak bij huis is mijn ooghoek wat kleurtjes, keerde en heb op
Pools militair ereveld in Breda onderstaande geschoten. Wat vinden jullie?
Klik voor groter
Zelfkritiek: Jammer van de schaduw op de steen. Kwam door een aantal hekken die er stonden. Daardoor ook rechts eigenlijk te krap gecropt...