Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
RJBanthum schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 13:43:
TotalHalibut is van "I suck at Starcraft 2" :-) Was dus al included, maar is inderdaad een aanrader, heb er zelf ook veel aan gehad!
Doh! Compleet overheen gelezen / geen associatie gemaakt omdat hij met de series al een tijdje niets doet en de show die hij nu doet Shoutcraft heet :+

[ Voor 3% gewijzigd door Lukin op 27-05-2010 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07:57

VP.

TotalHalibut is van "I suck at Starcraft 2" :-) Was dus al included, maar is inderdaad een aanrader, heb er zelf ook veel aan gehad!

Ik kom als zerg-speler vaak dit probleem tegen en vroeg me af of er iemand een oplossing heeft:
In het begin macro ik vaak nog al en kan ik al m'n resources met gemak uitgeven. Gas heb ik nooit een overschot aan, vaak mine ik uit 3 basissen 6drones each m'n gas. Dat gaat allemaal op, vaak aan muta's / hydras en upgrades. Ondertussen loopt mn minerals op naar 1000, 2500 en soms 7000 O_o... Zerglings spammen als m'n gas op is met overige larvae helpt maar een kleeeeeiiiin beetje :P Hoe geef ik de rest uit? Maak ik te veel drones? Op een gegeven moment heb ik zoveel Overlords dat ik de hele map kan creepen, dus daar hoef ik ook niet meer aan uit te geven lijkt me? Wat kan ik met alleen minerals? Moet ik spine crawlers maken? Ik vind ze late game niet erg goed, en daarnaast kost het me veel tijd en drones.

Meer mensen met dit 'probleem' ..?
Ik zou het geen probleem noemen! Om van je minerals af te komen kan je meerdere dingen doen: Expanden (300 per hatchery), meer zerglings maken, of nog meer expanden :P Zorg dat je per hatchery tenminste 1 queen hebt die constant lava spawned. Als je excess minerals hebt kan je die goed gebruiken voor lings!

Roaches zijn sinds de nerf niet zo efficiënt om door je overschot heen te branden helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-06 15:03
Species5618 schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 12:09:
[...]

Wegvliegen is geen optie als Terran. Sowieso, als je CommCenter in range van de cannon(s) is, zit het er dik in dat je SCVs en iig 1 van je Ref's dat ook zijn. Dus moet je naar een volledige andere locatie vliegen en in de tijd die dit kost is je economie gesloopt terwijl de Protoss doorbouwt. Daarnaast kun je niet alles overvliegen (alleen de productie-gebouwen en CommCenter) en bovendien kun je niet al je SCVs mee laten vliegen (5 per CommCenter in dit stadium van het spel), dus moeten die je basis uitlopen naar de nieuwe locatie, waar ze eenvoudig onderschept kunnen worden door een paar zealots.

Nee, de beste manier om de cannon rush te counteren is om de probe zo snel mogelijk om zeep te helpen, door er een SCV of 2 achteraan te sturen. De pylon kun je rustig verder laten inwarpen en achteraf vernietigen. Zolang de pylon nog niet af is kan de probe nog geen cannon bouwen. Sloop de probe voordat de pylon af is en je hebt vervolgens alle tijd om de boel op te ruimen.
Ja tuurlijk is de rush voorkomen beter, maar als er cannons in je basis zijn is wegvliegen de enige optie. En je ligt dan echt niet veel achter hoor, waarschijnlijk als hij ziet dat de rush mislukt is zal hij pas gateways en meer probes gaan bouwen.

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom als zerg-speler vaak dit probleem tegen en vroeg me af of er iemand een oplossing heeft:
In het begin macro ik vaak nog al en kan ik al m'n resources met gemak uitgeven. Gas heb ik nooit een overschot aan, vaak mine ik uit 3 basissen 6drones each m'n gas. Dat gaat allemaal op, vaak aan muta's / hydras en upgrades. Ondertussen loopt mn minerals op naar 1000, 2500 en soms 7000 O_o... Zerglings spammen als m'n gas op is met overige larvae helpt maar een kleeeeeiiiin beetje :P Hoe geef ik de rest uit? Maak ik te veel drones? Op een gegeven moment heb ik zoveel Overlords dat ik de hele map kan creepen, dus daar hoef ik ook niet meer aan uit te geven lijkt me? Wat kan ik met alleen minerals? Moet ik spine crawlers maken? Ik vind ze late game niet erg goed, en daarnaast kost het me veel tijd en drones.

Meer mensen met dit 'probleem' ..?
Ja, en ik heb dat gedeeltelijk opgelost door een 2de hatch in mijn main neer te gooien zodra ik merk dat ik veel minirals overhoud.
daanteb schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 14:09:
[...]

Ja tuurlijk is de rush voorkomen beter, maar als er cannons in je basis zijn is wegvliegen de enige optie. En je ligt dan echt niet veel achter hoor, waarschijnlijk als hij ziet dat de rush mislukt is zal hij pas gateways en meer probes gaan bouwen.
Ben als T 1 keer gecannonrushed, mass marine en fast tech naar marauder en het was opgelost. Liet de probe zelfs langer leven om te zorgen dat hij echt teveel resources verspeelde >:)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2010 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 14:36:
[...]

Ben als T 1 keer gecannonrushed, mass marine en fast tech naar marauder en het was opgelost. Liet de probe zelfs langer leven om te zorgen dat hij echt teveel resources verspeelde >:)
hehe das wel slim ja, geef je tegenstander het gevoel dat hij nog wat kan uitrichten met alleen cannons :)

btw, HDH invitational is nog niet eens voorbij en er word alweer een (klein) toernooi aangekondigd om het einde van het 1e deel vd beta te vieren betreuren.

http://www.teamliquid.net...ssage.php?topic_id=127046

ben wel erg benieuwd naar die koreaan, helemaal omdat hij ook protoss speelt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daanteb schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 15:34:
[...]

hehe das wel slim ja, geef je tegenstander het gevoel dat hij nog wat kan uitrichten met alleen cannons :)

btw, HDH invitational is nog niet eens voorbij en er word alweer een (klein) toernooi aangekondigd om het einde van het 1e deel vd beta te vieren betreuren.

http://www.teamliquid.net...ssage.php?topic_id=127046

ben wel erg benieuwd naar die koreaan, helemaal omdat hij ook protoss speelt :D
Idd ik heb die "tester" vorige week ook al een keer opgezocht maar kon niet veel over hem vinden. Ben benieuwd, hopelijk mooie replays, The little one en whitera doen beide mee dat wordt dus sowieso wel weer een paar leuke en rare builds denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playlogic
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-11-2024
echt fucking dom man.. TvT. ik ga viking marine tank. ik move uit hij dropt een thor in mijn basis. kan ik afhouden maar ik verlies 7 scv's en vervolgens moet ik terugtrekken met mijn leger. hij dropt nog 2 thorss in mijn basis ik kan nite op tijd marauders maken en ik ben dood.

TvT is echt fuckin onmogelijk als je niet superpro bent en voelt wat er gaat komen. tvt moet echt zwaar gefixt worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

playlogic schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 16:35:
echt fucking dom man.. TvT. ik ga viking marine tank. ik move uit hij dropt een thor in mijn basis. kan ik afhouden maar ik verlies 7 scv's en vervolgens moet ik terugtrekken met mijn leger. hij dropt nog 2 thorss in mijn basis ik kan nite op tijd marauders maken en ik ben dood.

TvT is echt fuckin onmogelijk als je niet superpro bent en voelt wat er gaat komen. tvt moet echt zwaar gefixt worden
TvT is tank + vikings vs tanks + vikings. Jouw verlies heeft niets te maken met TvT zelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxyn
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-09 18:04
Wast vinden jullie eigenlijk de beste custom maps die verkrijg baar op dit moment?
Zelf vind ik zerg defence het leukste(mist je met 2 spelers speelt dan is het de eerste 10 minuten ook nog lastig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shrink TD met 4 man is erg lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.

VP.

Ghosts, Red TD, Tank Defense 2 en Tron zijn mijn favorieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playlogic
  • Laatst online: 19-11-2024
Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 16:40:
[...]

TvT is tank + vikings vs tanks + vikings. Jouw verlies heeft niets te maken met TvT zelf ;)
ik geloof dat je mijn verhaaltje niet hebt gelezen wijsneus. en ik snap ook heus wel dat een loss als dat niet alleen komt door dat het TvT is. maar het is gewoon een feit dat zodra ik viking + tanks ga en mijn foodcount is een stuk groter je bent vervolgens uit positie en 1 thor drop doet zo verschrikkelijk veel schade dat ik niet op tijd terug bent. en base trade had ook geen zin want een tweede thor stond op zijn edge met scvs@ repair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Valkyre

Kitesurf FTW!

ow die custom maps lijkt mij wel interressant waar kan ik die downloaden? Zerg defece? is dat je een basis moet verdedgigen tegen steers meer zerglings?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.

VP.

Gohan-san schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 17:19:
ow die custom maps lijkt mij wel interressant waar kan ik die downloaden? Zerg defece? is dat je een basis moet verdedgigen tegen steers meer zerglings?
Multiplayer -> Join Custom Game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tvt is gewoon mass siege tanks en vikings schuif altijd wat op en heb map control vind het kk lame , en in tvt gebruik ik amper mules altijd scan zodat je goed kan counteren , meer is er niet over te zeggen denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tassadar32
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 31-08 14:53
Torgo schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 12:13:
Hey!

Hoe kan ik mezelf op het spelers lijstje zetten?

Voeg me toe als je zin hebt in een potje! :)
De playerlist ?

27x320Wp LG | 7.4 kW W/W warmtepomp | 2024 Model 3 Performance+FSD | 2019 Zoë 40kWh Star Wars edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 18:43:
[...]

tvt is gewoon mass siege tanks en vikings schuif altijd wat op en heb map control vind het kk lame , en in tvt gebruik ik amper mules altijd scan zodat je goed kan counteren , meer is er niet over te zeggen denk ik
Ik heb er vandaag nog een topic over gemaakt op TL.
Ravens schijnen wel goed te zijn. En als je air superiority hebt richtig bc's techen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 08:45
Vanaf vandaag staat de HDH Finals online en die zijn epic _/-\o_ Het niveau ligt extreem hoog. Veel matches lopen langzaam maar zeker naar de overwinning van één van beide spelers toe, maar deze zeker niet. Het is hard tegen hard. Totaal tegen de verwachting in, epic wins, ragequitters; fantastisch :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niosus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 13:05
Morphix schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 19:26:
Vanaf vandaag staat de HDH Finals online en die zijn epic _/-\o_ Het niveau ligt extreem hoog. Veel matches lopen langzaam maar zeker naar de overwinning van één van beide spelers toe, maar deze zeker niet. Het is hard tegen hard. Totaal tegen de verwachting in, epic wins, ragequitters; fantastisch :Y
inderdaad

spoiler:
ik had echt niet verwacht dat WhiteRa zo makkelijk ging winnen, die game op metalopolis waar Idra ragequit kwam eigenlijk puur neer op goede forcefields in het laatste gevecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niosus schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 19:45:
[...]

inderdaad

spoiler:
ik had echt niet verwacht dat WhiteRa zo makkelijk ging winnen, die game op metalopolis waar Idra ragequit kwam eigenlijk puur neer op goede forcefields in het laatste gevecht
spoiler:
vergeet niet dat Idra al lang 200 food had en dus eigenlijk veel eerder had moeten aanvallen ;), ook liet ie zijn gold expo neergaan, wat misschien niet al te slim was (moeilijk te zeggen)

Heb de finale live gezien, samen met (op die stream) 24k mensen, echt geweldig om zo live te kijken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tappone
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-08 13:35
Morphix schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 19:26:
hebbie een link naar de cast? (als ie al geupload is) kzit een paar dagen day9tv in te halen, maar ik weet niet of ik em al gehad heb :D

I have ADOHLAS syndrom : Attention Deficit Oh Hey Look A Squirrel! Tappie#1541

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tappone schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 20:16:
[...]

hebbie een link naar de cast? (als ie al geupload is) kzit een paar dagen day9tv in te halen, maar ik weet niet of ik em al gehad heb :D
http://www.youtube.com/user/HDstarcraft
3e en 4e plek

http://www.youtube.com/user/HuskyStarcraft#g/u
1e en 2e plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tappone
  • Laatst online: 14-08 13:35
danku

I have ADOHLAS syndrom : Attention Deficit Oh Hey Look A Squirrel! Tappie#1541

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 19:06:
[...]

Ik heb er vandaag nog een topic over gemaakt op TL.
Ravens schijnen wel goed te zijn. En als je air superiority hebt richtig bc's techen.
cool ben hem aan het checken ipv voor super veel siege tanks te gaan en te stoppen op 4 en dan voor 30-40 vikings gaan en bc zit je ook wel gebakken denk ik
als je air superiority hebt win je.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2010 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondertussen loopt mn minerals op naar 1000, 2500 en soms 7000
1. Je teched niet gauw genoeg
2. Je bouwt niet snel genoeg extractors
3. Combinatie van het bovengenoemde

Als je in het begin lang wacht met het techen kan je alleen de beginnende units (drone, overlord, ling) maken. Deze units kosten niets waardoor je minerals overhoudt.

Als je wel kiest op tijd te techen, maar niet gauw genoeg extractors bouwt kan je gas income je unit production niet bijbenen. Zodra je weet wat voor units je gaat bouwen moet je rekening houden met de hoeveelheid gas die je nodig gaat hebben. Muta's kosten bijvoorbeeld 100 min/100 gas. En omdat je minerals veel makkelijker verzameld dan gas ga je vanzelfsprekend voorlopen op je mins.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2010 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha. Is dit satire? TvT is toch een mirror matchup? Hoe kan het dan dat je pro moet zijn om nog te kunnen winnen. WTF?

Ja, TvT is siege tanks met banshee of vikings. Met een banshee kun je een siege tank allin stoppen. Met vikings stop je banshees en met siege tanks kun je de grondgevechten winnen door of een tegenstander zonder tanks en met een expansion te verslaan of je eigen expansion te verdedigen. En naar mate mensen geen banshees meer gaan bouwen omdat ze weten dat het siege tank &^ banshee vs siege tank & banshee is krijg je helemaal geen banshees meer en verschuift de metagame.

Als je de matchup goed speelde had je minstens 1 viking gehad. Verder had je natuurlijk 1 reaper moeten
maken om je tegenstander mee te scouten. Zo een medivac thor drop is allin want je autoverliest als je je medivac/thor verliest.
Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 15:40:
[...]

Idd ik heb die "tester" vorige week ook al een keer opgezocht maar kon niet veel over hem vinden. Ben benieuwd, hopelijk mooie replays, The little one en whitera doen beide mee dat wordt dus sowieso wel weer een paar leuke en rare builds denk ik :)
http://www.youtube.com/results?search_query=tester+nevake+||+jon747&aq=f

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2010 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 21:43:
[...]

Haha. Is dit satire? TvT is toch een mirror matchup? Hoe kan het dan dat je pro moet zijn om nog te kunnen winnen. WTF?

Ja, TvT is siege tanks met banshee of vikings. Met een banshee kun je een siege tank allin stoppen. Met vikings stop je banshees en met siege tanks kun je de grondgevechten winnen door of een tegenstander zonder tanks en met een expansion te verslaan of je eigen expansion te verdedigen. En naar mate mensen geen banshees meer gaan bouwen omdat ze weten dat het siege tank &^ banshee vs siege tank & banshee is krijg je helemaal geen banshees meer en verschuift de metagame.

Als je de matchup goed speelde had je minstens 1 viking gehad. Verder had je natuurlijk 1 reaper moeten maken om je tegenstander mee te scouten.
man als jij banshees gaat in tvt meer dan 2 ben je al dood heeft geen zin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoezo dat? Dat is hoe de top spelers een tijdje geleden speelden. Met een banshee kun je expanden zonder te verliezen tegen een siege tank.

Die 5 rax no reactor builds worden al lang niet meer gebruikt.

Waarom zou je vikings nemen als er 0.0 risico was op banshees. De rede dat de metagame nu vkings maakt is vanwege banshees.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2010 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 21:47:
Hoezo dat? Dat is hoe de top spelers een tijdje geleden speelden. Met een banshee kun je expanden zonder te verliezen tegen een siege tank.

Die 5 rax no reactor builds worden al lang niet meer gebruikt.

Waarom zou je vikings nemen als er 0.0 risico was op banshees. De rede dat de metagame nu vkings maakt is vanwege banshees.
je gaat vikings omdat zij ALLES in air ownen en je gaat siege tanks omdat zij alles ownen op de grond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, ik dacht even dat je misschien een goede speler was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 21:57:
Oke, ik dacht even dat je misschien een goede speler was.
grappig ach laat maar , als je denkt dat banshees de oplossing is waneer er 40 vikings in de lucht hangen be my guest zeg enkel mijn mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup 1 banshee >>> 40 vikings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46
Tja, er bestaan natuurlijk wel andere tactieken dan mass viking/tanks. Zo kan je bv met Ghosts nuken, of dropships gebruiken om te herassen in zijn basis. Zelf als ik TvT speel en ik zie dat hij voor mass siege tank ga probeer ik wel banshees te maken, als je hiermee kan verassen (of hij micro'd slecht) kan je een hoop schade doen.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Puur tank wordt gecountered door tank&banshee. Tank banshee wordt gecountered door tank viking. Tank viking wordt niet gecountered door puur tank.Je hebt altijd minstens 1 viking nodig voor vision. Als je tegenstander dan 2 vikings heeft verlies je je viking en je vision. Dus dan gaan je siege tanks dood aangezien ze verder schieten dan dat ze kunnen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
  • Laatst online: 06-09 13:25
Inderdaad, tanks voor grond en vikings voor air is een goede combo. Combineer dat met in het begin 2 banshees met cloak (of zonder, be my guest, scheelt 200/200) om zijn builders te harassen en je bent eigenlijk al klaar.

Moet je niet vergeten te deployen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niosus
Kan je niet gewoon die tanks volledig skippen en een medivac er over vliegen? Drop je units in zijn mineralline, zelfs als er een tank staat schiet hij zijn SCVs volledig aan gort door de splash (een paar marines opofferen bv). Een hoop marauders + medivacs kan ook redelijk goed tegen tanks zolang je ze kan neerhalen voor ze 2 keer kunnen schieten, dan sterft er misschien 1 unit en kan de rest terug gehealed worden. Werkt natuurlijk niet meer als er 2/3 tanks naast elkaar staan.

En zoals hierboven aangegeven kan je ook cloaked banshees gebruiken om een push te maken en kan je hem zo terug duwen. Kans is klein dat er genoeg detectors zijn om ervoor te zorgen dat je niets kan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niosus schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 23:35:
Kan je niet gewoon die tanks volledig skippen en een medivac er over vliegen? Drop je units in zijn mineralline, zelfs als er een tank staat schiet hij zijn SCVs volledig aan gort door de splash (een paar marines opofferen bv). Een hoop marauders + medivacs kan ook redelijk goed tegen tanks zolang je ze kan neerhalen voor ze 2 keer kunnen schieten, dan sterft er misschien 1 unit en kan de rest terug gehealed worden. Werkt natuurlijk niet meer als er 2/3 tanks naast elkaar staan.

En zoals hierboven aangegeven kan je ook cloaked banshees gebruiken om een push te maken en kan je hem zo terug duwen. Kans is klein dat er genoeg detectors zijn om ervoor te zorgen dat je niets kan doen
stop jij je medivacs lekker vol met units als hij sensor towers+vikings heeft joh, vindt ie vast niet erg ;)
daarbij zal ie vast niet genoeg detectors hebben als ie 2 bases heeft (en niet zo dom is om mule's te gebruiken in tvt :p)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2010 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay. Ik ben dit zat. Elke keer als ik tegen een Terran speel als Zerg wordt ik finaal afgemaakt door de marine ball, siege tank combo. Mijn leger bestaat meestal dan uit Roaches, Hydra's en Lings. Voordat ik in de buurt kom van de ball zijn m'n troepen al door de tanks gehalveerd. Vervolgens moet ik nog eens langs de ball doden om bij de tanks te komen. Intussen schieten de tanks alles kapot. Muta heeft geen zin omdat de marines AA zijn. Hoe counter ik die verdomde tanks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niosus
Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 23:37:
[...]

stop jij je medivacs lekker vol met units als hij sensor towers+vikings heeft joh, vindt ie vast niet erg ;)
daarbij zal ie vast niet genoeg detectors hebben als ie 2 bases heeft (en niet zo dom is om mule's te gebruiken in tvt :p)
Als hij een scan doet vlieg je even weg en val je ergens anders aan? Hij kan toch niet blijven scannen? En vaak kan je toch wel een tank of 2 neerhalen voordat de scan neergaat

Je hebt wel een punt met de sensor towers, gelukkig zie je de cirkel zelf ook dus dan weet je hoe laat het is ;)

<brainstorm mode> is het niet mogelijk om een paar ravens te maken en een paar seeker missiles in zijn vikings te schieten? Als je de ravens een beetje goed plaatst is er toch geen ontkomen aan?
Verwijderd schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 00:24:
Okay. Ik ben dit zat. Elke keer als ik tegen een Terran speel als Zerg wordt ik finaal afgemaakt door de marine ball, siege tank combo. Mijn leger bestaat meestal dan uit Roaches, Hydra's en Lings. Voordat ik in de buurt kom van de ball zijn m'n troepen al door de tanks gehalveerd. Vervolgens moet ik nog eens langs de ball doden om bij de tanks te komen. Intussen schieten de tanks alles kapot. Muta heeft geen zin omdat de marines AA zijn. Hoe counter ik die verdomde tanks?
Al geprobeerd met je mutas in een cirkel rond zijn leger te vliegen en langs achter proberen te snipen? Als terran haat ik die rotbeesten omdat ze zo snel zijn dat ze een hele hoop kunnen snipen voordat je je units naar de goede plek krijgt, en eenmaal aangekomen vliegen ze weg en gaan ze ergens anders naartoe :(

[ Voor 34% gewijzigd door Niosus op 28-05-2010 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 22:47
Roaches kunnen burrowed bewegen...
waar ik een 54@^389 hekel heb bij zerg is die klote mutas... die pakken me scvs altijd. Ohja wat ook helpt is je armor upgraden. marines doen weinig damage dus 4 damage of 6 damage is een groot verschil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een goeie Terran beweegt z'n marines naast z'n tanks. Hoe ik m'n Muta's ook micro zit ik toch aan het korte eind van de stok. (Engels gezegde, mijn excuses :P)

Roaches kunnen misschien dan wel burrowed bewegen, maar wat voor nut heeft dit als er een Raven bij de ball zweeft. Dat ziet ie me van mijlen ver al aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Goede Terran spelers zit jij tegen ;).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
Hrm... die broodlings? anyway.. terrans zijn statis het sterkste van allemaal... maar als ze bewegen zijn ze troep :P dus pak zn base :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mutas counteren tanks.

Je stelt de verkeerde vraag. Je verliest niet omdat bepaalde eenheden te sterk zijn. Je had waarschijnlijk al verloren voordat het gevecht begon. Siege tanks moeten siegen. Als je aanvalt als ze nog in tank mode zijn zijn ze tich keer zwakker. Als hij veel marines heeft zijn banelings de counter. Als hij veel marauders heeft kun je vrij mutas gebruiken. Als hij veel medivacs heeft dan moet je een gevecht gelijk hard winnen want anders krijg je z'n eenheden niet dood vanwege de heal. Verder zijn infestors ook niet slecht tegen tanks. Je moet gewoon meer resources aan eenheden hebben en op het goede moment met alles vechten en dan beter micro hebben. Dat had je waarschijnlijk allemaal niet want anders had je wel gewonnen.

Roaches worden niet of nauwelijks meer gemaakt. En burrowed roaches tegen tanks met een raven? Rare strategy. Waarom ravens gebruiken tegen zerg?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2010 02:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Gewoon met speedlings , laat die tanks z'n eigen marine ball maar splashen.
Lings kosten nix, en als hij uitgedunt is wals je er overheen met muta ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twakker
  • Laatst online: 05-02 23:53
heeft tweakers 'n sc2 clan ofzo? zit in diamond 4v4, maar ben 't n beetje moe met randoms te spelen;
bloodash.joost, terran player
add me =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 21:43:

Als je de matchup goed speelde had je minstens 1 viking gehad. Verder had je natuurlijk 1 reaper moeten
maken om je tegenstander mee te scouten. Zo een medivac thor drop is allin want je autoverliest als je je medivac/thor verliest.
waarom is dat allin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of het al zeker is dat de beta volgende week eindigt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Laatst online: 27-04-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 10:16:
weet iemand of het al zeker is dat de beta volgende week eindigt?
Yup, het eindigt de 31ste. Staat in battlenet bij news & community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tassadar32
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 31-08 14:53
twakker schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 09:21:
heeft tweakers 'n sc2 clan ofzo? zit in diamond 4v4, maar ben 't n beetje moe met randoms te spelen;
bloodash.joost, terran player
add me =)
Je kan op dit moment alleen op facebook of b.net inlognaam friends adden. Er zwerft enkele pagina's terug een google docs sheet rond met info over t.net spelers.

27x320Wp LG | 7.4 kW W/W warmtepomp | 2024 Model 3 Performance+FSD | 2019 Zoë 40kWh Star Wars edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
En waarschijnlijk blijft dat zo dus :/

https://eu.battle.net/realid/

Sterker nog:

https://eu.battle.net/realid/faq.html

We krijgen dus dubbele facebook functionaliteiten, top! Fijn dat ik nu m'n email adres én naam moet delen met iedereen waar ik een simpele match mee of tegen wil spelen. Lekker makkelijk ook om te delen op fora; ik zet gewoon m'n email adres hier neer en die spam is binnen notime binnen, joechelei! Als iemand mij even wil uitleggen waarom dit precies nodig is, graag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muta's zijn dan wel een hard counter voor tanks, maar marines zijn ook een softcounter voor Muta's en bovendien 4 keer zo goedkoop.

Als je replays tjekt van high level Zerg players zie je dat ze nog steeds gebruikt worden. De nerf is niet zo erg als mensen dat denken. Alleen in de lategame is het heel erg merkbaar omdat je de helft van de Roaches hebt die je normaal gesproken zou hebben. En Ravens wil je juist gebruiken voor die reden (en PDD). Burrowed Roaches. Niemand heeft blijkbaar z'n Roaches ooit verstopt onder je mineral line?

Bedankt voor je advies. Ik ben nog een beetje gebrekkig als het gaat om het scouten. Dus daarom dat ik ook de tanks te laat zag mobiliseren. Zal voortaan wat overlords opofferen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
real-id is bedoelt voor reallife vrienden volgens mij, het toevoegen van mensen via hun nickname kan vast wel weer als het spel uit is. misschien dat ze het nu uitgeschakeld hebben om dit te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daanteb schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 13:36:
Ze hebben het nu uitgeschakeld om dit te testen.
Ze hadden eerst een hoop invite a friend betakeys weggegeven, maar nog steeds maakte niet genoeg mensen gebruik van de feature. Dus hebben ze het nu even "verplicht" gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 15:09
Morphix schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 13:20:
En waarschijnlijk blijft dat zo dus :/

https://eu.battle.net/realid/

Sterker nog:

https://eu.battle.net/realid/faq.html

We krijgen dus dubbele facebook functionaliteiten, top! Fijn dat ik nu m'n email adres én naam moet delen met iedereen waar ik een simpele match mee of tegen wil spelen. Lekker makkelijk ook om te delen op fora; ik zet gewoon m'n email adres hier neer en die spam is binnen notime binnen, joechelei! Als iemand mij even wil uitleggen waarom dit precies nodig is, graag..
het is niet verplicht. lees de links die je zelf post ook eens door:
Battle.net's Real ID system is a new, optional layer of identity beyond the standard in-game character level of identity that keeps players connected to each other across multiple Blizzard Entertainment games.
"normale" ingame friends blijven ook gewoon bestaan en hebben deze functionaliteit (wederom quote uit je eigen linkje)
What information about me will other players see in-game if I do not use Real ID?
If you are not using Real ID, only the in-game character name and online/offline status of the character you are playing will be visible to other players, and only within that game.
wat bedoel je verder met dubbele facebook functionaliteit? het enige wat je nu kan is friends importeren. wat is daar dubbel aan?

realid is dus specifiek bedoelt voor mensen die elkaar echt kennen en cross game met elkaar kunnen communiceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
Verwijderd schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 13:32:
[...]

Muta's zijn dan wel een hard counter voor tanks, maar marines zijn ook een softcounter voor Muta's en bovendien 4 keer zo goedkoop.

Als je replays tjekt van high level Zerg players zie je dat ze nog steeds gebruikt worden. De nerf is niet zo erg als mensen dat denken. Alleen in de lategame is het heel erg merkbaar omdat je de helft van de Roaches hebt die je normaal gesproken zou hebben. En Ravens wil je juist gebruiken voor die reden (en PDD). Burrowed Roaches. Niemand heeft blijkbaar z'n Roaches ooit verstopt onder je mineral line?

Bedankt voor je advies. Ik ben nog een beetje gebrekkig als het gaat om het scouten. Dus daarom dat ik ook de tanks te laat zag mobiliseren. Zal voortaan wat overlords opofferen.
Mutas met 1 armor upgrade doet al wonderen tegen een 0-0 marine

Of je kan een muta-overlord drop doen. overlord heeft toch 200 life oid.. elke shot minder op je muta is meegenomen... dan maar 3 overlord dood, paar mutas zwaar gehavend en de battle winnen of alle mutas dood.

Wie maakt nou ravens tegen zerg???
Ik heb nog nooit roachers gehad bij me minerals.. omdat ik heb al turrets staan voor die %#^&@%# mutas.
Ravens gebruikje vooral tegen Toss en Banshees. En vooral dik scannen met 3 orbits. Ravens hebben weinig hp... en vrij kostbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
zonglew00 schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 14:14:
[...]

Mutas met 1 armor upgrade doet al wonderen tegen een 0-0 marine

Of je kan een muta-overlord drop doen. overlord heeft toch 200 life oid.. elke shot minder op je muta is meegenomen... dan maar 3 overlord dood, paar mutas zwaar gehavend en de battle winnen of alle mutas dood.

Wie maakt nou ravens tegen zerg???
Ik heb nog nooit roachers gehad bij me minerals.. omdat ik heb al turrets staan voor die %#^&@%# mutas.
Ravens gebruikje vooral tegen Toss en Banshees. En vooral dik scannen met 3 orbits. Ravens hebben weinig hp... en vrij kostbaar.
Kuch, hunter seeker missle. Kuch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, de Muta Overlord combo heb ik nog niet echt gebruik van gemaakt. Dat moet ik zeker nog gaan proberen.

Ravens kunnen wel het verschil uitmaken tussen winnen of verliezen. De point defense drone houd zowel Hydra als Muta fire tegen. En dan heb ik het nog niet eens gehad over de seeking missile (dankjewel voor het noemen Vegeta :P). Maar het is inderdaad vrij onorthodox. Al is de metagame nog heel jong nu. Dus alle builds kunnen binnen een mum van tijd veranderen.

Turrets tonen ook burrowed Roaches. Maar mensen vergeten ze aardig vaak te plaatsen of zijn simpelweg te lui omdat dat betekend dat ze minder geld overhouden voor hun leger. En als je een marine ball, tank, raven legertje hebt blijf je mobiel. Als je alleen je turrets voor detection hebt ben je gedwongen met je leger bij je base te blijven.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2010 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik keek even rond in mn league, en opeens zie ik daar een oude bekende op rank 1 staan, XlorD! Zo te zien gaat hij ook fulltime sc2 spelen. Jammer genoeg had ie geen tijd voor een game xD

@hierboven
WTF wie maakt er raven tegen zerg? Elk goed nadenkend mens! Wat heeft zerg? Overpowered ranged attack en overpowered mass. Wat doe je daartegen? Overpowered range counters en overpowered splash damage. Wat krijg je dan? RAVEN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Trollen doen we maar ergens anders..

[ Voor 102% gewijzigd door psychoclown op 28-05-2010 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Maak dan een TR aan in plaats van nutteloze plaatjes posten..

[ Voor 88% gewijzigd door psychoclown op 28-05-2010 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
Crysania schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 13:59:
[...]

het is niet verplicht. lees de links die je zelf post ook eens door:

[...]

"normale" ingame friends blijven ook gewoon bestaan en hebben deze functionaliteit (wederom quote uit je eigen linkje)

[...]

wat bedoel je verder met dubbele facebook functionaliteit? het enige wat je nu kan is friends importeren. wat is daar dubbel aan?

realid is dus specifiek bedoelt voor mensen die elkaar echt kennen en cross game met elkaar kunnen communiceren.
Ik zie anders nergens staan dat er naast RealID een andere manier om vrienden toe te voegen gaat komen. Er staat inderdaad dat wanneer je geen gebruikt maakt van RealID, andere spelers alleen je ingame naam kunnen zien en of je online of offline bent. Maar, ik heb het even voor je gecheckt, ik kan die informatie op dit moment van elke speler bekijken, zolang ik 'm maar in de match history of ladder heb staan. Die spelers kan ik niet toevoegen als friend, dat kan dus wel, maar alleen als ik ze al eerder tegen gekomen ben. Met andere woorden: de situatie die beschreven wordt in de FAQ is al werkelijkheid in patch 13; zoals het nu is, zo blijft het. Nergens wordt hard gemaakt dat er een manier komt om spelers toe te voegen zonder RealID of zonder ze al eerder tegen te zijn gekomen.
Ik zeg niet dat die functionaliteit er niet gaat komen, maar we moeten nog maar zien of dat gaat gebeuren. Een toernooi organiseren zoals het GoT toernooi nu, gaat dan in ieder geval niet lukken zonder email adressen, net zoals een evt. "Ik zoek een 1v1 partner" topic of "wie wil er even 2v2 met mij doen?".

Ik heb er op zich geen problemen mee dat mensen mijn email adres en naam weten, maar ik vind het een ernstige zaak dat ik verplicht wordt die informatie vrij te geven wanneer ik een 'onbekende' (voor b.net that is) wil toevoegen aan mijn vriendenlijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Sak3d schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 15:51:
[...]

DragonBall Nick -> te jong om SC1 te hebben gespeeld..
..knip..

SC I was bij release ook lang niet zo geweldig als het nu is/was, Blizzard heeft een hoop werk in de game gestopt na de release. Dat zie ik met SC II ook wel gebeuren. Waarom je het niet zou moeten kopen? Daar sta je vrij in, als jij graag 10 jaar oude games speelt doe je dat lekker maar goed dat het een keuze is.

[ Voor 46% gewijzigd door psychoclown op 28-05-2010 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
zijn hier nog protoss spelers die wel eens archons of motherships gebruiken in 1v1? mij is het nog niet gelukt om ze goed te gebruiken. vind archons ook niet zo fijn met zo weinig splash dmg en ze hebben ook geen mooie attack animatie :/ mothership wil ik nog wel eens proberen maar eigenlijk zijn games al vaak beslist voordat ik ook maar begin met zo'n ding te bouwen. wil het wel eerder doen maar dat vind ik dan weer te leip :) had eigenlijk verwacht een mothership wel een keer te zien maar nog geen 1 tegenstander heeft em tegen mij gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

motherships kosten te veel tijd om te maken, en de prereqs (stargate, fleet beacon) zijn pretty useless

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Verwijderd schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 17:15:
motherships kosten te veel tijd om te maken, en de prereqs (stargate, fleet beacon) zijn pretty useless
ja maar je krijgt er wel een awesome mothership voor terug :) en ik denk dat de voidray upgrade ook nog niet zo slecht is, kan je misschien eindelijk wat doen tegen vikings met die dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
..knip..

Ik heb in een 1v1 vs Protoss nog nooit Archons gezien, maar ja vs Terran is dat ook niet zo'n goed idee ivm EMP :P.

[ Voor 29% gewijzigd door psychoclown op 28-05-2010 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MM/mech is idd zeer sterk tegen zerg.. 1 verkeerde beweging en je verliest meteen 5 units door die siege tanks.. burrowed units werken vaak goed (roaches/banelings) en siege tanks voorzichtig kapot maken met mutas.. zorg dat de marineball niet te dichtbij komt.. verder moet je de mobility (of moet ik zeggen inmobility) van de terran misbruiken.. dus overlord drops/nydus network , of iig iets waardoor de terran is genoodzaakt zich terug te trekken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righthere
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05-09 15:20
Yeeeehh

"We previously announced that the first phase of the StarCraft II beta test would be coming to a close in all regions on Monday, May 31. In order to prepare for the final phase of beta testing, we plan to extend the current phase in all regions until Monday, June 7. After this date, the beta test will be unavailable for several weeks while we make some hardware and software configuration changes for the final phase of the beta test and the release of the game. We plan to bring the beta test back online for a couple of weeks prior to the game’s launch to complete our testing. We’ll have more details to share about when this final phase will begin at a later date.

We’d like to thank all of our beta-test participants for your enthusiasm, dedication, and valuable feedback during the beta test, and we look forward to hearing more of your thoughts on the StarCraft II beta test as the game’s July 27 launch approaches."

van battle.net
http://forums.battle.net/...icId=25134714316&sid=5010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Righthere schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 20:43:
Yeeeehh

"We previously announced that the first phase of the StarCraft II beta test would be coming to a close in all regions on Monday, May 31. In order to prepare for the final phase of beta testing, we plan to extend the current phase in all regions until Monday, June 7. After this date, the beta test will be unavailable for several weeks while we make some hardware and software configuration changes for the final phase of the beta test and the release of the game. We plan to bring the beta test back online for a couple of weeks prior to the game’s launch to complete our testing. We’ll have more details to share about when this final phase will begin at a later date.

We’d like to thank all of our beta-test participants for your enthusiasm, dedication, and valuable feedback during the beta test, and we look forward to hearing more of your thoughts on the StarCraft II beta test as the game’s July 27 launch approaches."

van battle.net
http://forums.battle.net/...icId=25134714316&sid=5010
Dat is al enkele weken bekend ;) (helaas)
Gelukkig is het nu weekend, heb afgelopen week veel te weinig tijd gehad om te kunnen starcraften, en dat terwijl de eerste beta-fase bijna stopt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is nog maar juist bekend en het is vet goed voor het toernooi :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righthere
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05-09 15:20
Wat dan? Een week extra is al weken bekend? Tot 7 juni? Oh, dat moet ik gemist hebben :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillinR
  • Laatst online: 06-09 13:18
Verwijderd schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 20:55:
[...]

Dat is al enkele weken bekend ;) (helaas)
Gelukkig is het nu weekend, heb afgelopen week veel te weinig tijd gehad om te kunnen starcraften, en dat terwijl de eerste beta-fase bijna stopt :'(
Gelukkig heb je volgende week ook nog tijd om te spelen ;). (Er staat wél nieuws in het bericht van Righthere, iets met 7 juni :*))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Verwijderd schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 21:11:
Dat is nog maar juist bekend en het is vet goed voor het toernooi :D
Hoezo dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YeHa!
Ik was mn brood war cd al aan het opzoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07:44

Chrisjuh_15

Facta non verba

Goed nieuws :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yeehaw inderdaad beta extended tot de 7e!
StarCraft 2 beta extended to June 7
by David Hinkle { May 28th 2010 at 3:20PM }

As if your Zerg rushes needed any more fine-tuning, Blizzard has gone ahead and announced an extension to the StarCraft 2 beta, to June 7. Originally set to conclude on Monday, this gives players an extra week to see which race is the most dominant. Protip: it's totally the Protoss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChillinR schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 21:15:
[...]

Gelukkig heb je volgende week ook nog tijd om te spelen ;). (Er staat wél nieuws in het bericht van Righthere, iets met 7 juni :*))
woops, dan lees ik effe alleen de eerste regels :D
zag alleen die regels, dus dacht dat het weer die post was, excuses

week extra kan ik wel gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moest het uitlopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Wat het niet doet ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
Iemand nog zin in een potje? U kunt mij bereiken via het gmail account met de prefix "tofivt". De rest kunnen jullie zelf wel uitvogelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-05 22:21

Greebs

inert

Net voor het eerst eens een 4v4 placement gedaan met wat random spelers nu b.net wat stabieler is. Je zal er niet echt beter van worden moet ik zeggen, maar ik zie nu al dat het gewoon pure fun voor tussendoor is :D Heel vermakelijk, en je hebt toch een grote kans om units te zien die in 1v1/2v2 wat zeldzaam zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.ustream.tv/channel/day9tv

WhiteRa vs Tester
TLO vs IdrA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zillion01
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 16:12

Zillion01

Obey your screen!

Ik heb een beta key maar het progje blijft maar hangen in de patch download en als ie helemaal klaar is gaat ie weer overnieuw beginnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat klopt, het kan wel een uur of 2 duren voordat hij klaar is.

langer kan ook als je pech hebt en een kpn router hebt staan die alle poorten blockt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meh kheb sparring partner nodig. Kzit in silver. TvT is echt niet men ding :(. Dus als iemand mij zou willen helpen. Stuur me maar een berricht :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caller
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-08 10:57
Zillion01 schreef op zondag 30 mei 2010 @ 00:12:
Ik heb een beta key maar het progje blijft maar hangen in de patch download en als ie helemaal klaar is gaat ie weer overnieuw beginnen :(
Zet de firewall van windows uit tijdens het downloaden, had ik ook last van daarna was het over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

" Zaphid Czech Republic. May 30 2010 03:36. Posts 62 PM Profile Quote #
Hallucinated massive units destroy FFs?"
hmmmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 mei 2010 @ 13:27:
" Zaphid Czech Republic. May 30 2010 03:36. Posts 62 PM Profile Quote #
Hallucinated massive units destroy FFs?"
hmmmmm
Is dat zo? Oo
Helaas kan dit alleen met protoss, als dit met zerg zou kunnen zou t heel wat meer uitmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 mei 2010 @ 13:53:
[...]

Is dat zo? Oo
Helaas kan dit alleen met protoss, als dit met zerg zou kunnen zou t heel wat meer uitmaken
Geen idee. Het klinkt wel redelijk vergezocht en obvious tegelijkertijd. Ikzelf zou er niet zo snel op zijn gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-05 22:21

Greebs

inert

Verwijderd schreef op zondag 30 mei 2010 @ 01:26:
Meh kheb sparring partner nodig. Kzit in silver. TvT is echt niet men ding :(. Dus als iemand mij zou willen helpen. Stuur me maar een berricht :).
Zou best willen sparren maar ik ben een P die wat oefening tegen T kan gebruiken, TvT wil ik ook best met je proberen, maar T heb ik zelf zeer weinig ervaring mee :) Stuur maar een DM als je wat maps wilt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en toen zat ik, na een 5-tal placements, in platinum...

kijken hoe lang het duurt voordat ik richting bronze word geschopt... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkbrace
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-08 15:17
Verwijderd schreef op zondag 30 mei 2010 @ 15:06:
en toen zat ik, na een 5-tal placements, in platinum...

kijken hoe lang het duurt voordat ik richting bronze word geschopt... :X
Heb net een key gekregen en ging erg goed in de placements. Was al bang dat ik boven mijn niveau zou komen, maar gelukkig verloor ik de laatste 2 potjes. Zit ik "gewoon" in gold :)
Eerst veel verliezen, maar nu net weer een paar potjes gewonnen. Hier hoor ik thuis ^_^

@Crayun, ik speel zelf altijd met Terran, dus laat maar weten als je zin hebt in een potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
oeferen oefenen oefenen. Als mensen tegen een terran wil oefenen dm me maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand die wat wilt spelen tegen my ? liefst iemand gold of hoger dan leer ik wat ben terran zit in in plat , robbe-janssens@hot..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
  • Laatst online: 06-09 13:25
Ook mensen die tegen mij willen spelen? :+
Zit overal in de gold league behalve 2v2, maar daar hoor ik niet haha.
Moet iemand hebben om mee te oefenen!

florentpmv @ heetmeel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 16:56

frG

Damn, dat HDH toernooi was echt super goed, helaas zelf nog steeds geen key, iemand die er toevallig een over heeft, kan ik de laatste week nog even genieten =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wordt helemaal misselijk van de Gold league. De helft van de tijd kom ik namelijk mensen tegen die niet snappen wanneer ze verloren hebben. Dit zyn 9 uit de 10 keer Toss spelers. Ze kunnen het niet laten overal cannons neer te plaatsen. En dan bedoel ik ook echt ]overal. Uiteindelijk wordt zo een game dan op z'n minst een half uur uitgerekt omdat ik moet techen naar Broodlords. Kan niet wachten totdat ik in Platinum zit!

Edit: Al 3 keer achter elkaar zo'n tegenstander gehad...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2010 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

van die idioten die cannons voor jouw basis gaan bouwen :/ wat zijn die irritant zeg
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Kunnen de posts zoals 'Arghhh... weer geen key :(', 'Yay, ik heb hem binnen hoor jongens!' en 'Ik zoek nog een key, wie heeft er een?' achterwege gelaten worden. Daar heeft niemand wat aan en valt gewoon onder spam, houdt het dus ontopic.