When I get sad i stop being sad and be awesome instead
Ja, net even een random 2v2 gespeeld...ThaClown schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 19:49:
Kunnen jullie als spelen? Ik krijg dat battlenet offline is...
Anders lees je ff een paar posts terug..
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
[ Voor 96% gewijzigd door G70boX op 07-07-2010 19:54 ]
Op welke post doel je dan???m0nk schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 19:52:
[...]
Ja, net even een random 2v2 gespeeld...
Anders lees je ff een paar posts terug..
echt he...
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/34305599
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/34305257
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/34304494
Of je sarcasme-applicator is kaput...
[ Voor 41% gewijzigd door Grozno op 07-07-2010 20:15 ]
Advocatus ineptias | Free Speech Online
En wanneer komt ie nu uit hier in NL?
Anoniem: 231122
Te veel op TL gezeten?Dryopes schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 21:50:
[...]
Owja, stom, ik dacht aan die spoilers die je kan inklappen en uit klappen, maar het wordt natuurlijk zwart op Tweakers
Ík heb trouwens de nieuwe patch gedownload.. hij is hem nu aan het installeren. Kan je weer spelen dan?
Oeh je kan niet spelen, maar je hebt wel leuke nieuwe geluidjes in het menu
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 231122 op 07-07-2010 20:45 ]
Uhm, gewoon SC2 Beta starten al eens geprobeerd?Awsom schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 20:33:
Hoe kom ik in dat patchmenu? Ik kan hem op een vreemde manier niet weer vinden
?
27 JuliSuX DeLuXe schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 20:41:
En wanneer komt ie nu uit hier in NL?
[ Voor 24% gewijzigd door Edd op 07-07-2010 20:47 ]
-
Dan vlieg ik meteen naar het startscherm waar je in kunt loggen.. Ik moet er wel bij zeggen dat ik die sc2allin1 geinstalleerd heb gehad, weet niet of dat uitmaakt?Edd schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 20:47:
[...]
Uhm, gewoon SC2 Beta starten al eens geprobeerd?
Daarnaast, ik heb toch nog (nu nog!) een beta key weten te bemachtigen. Waar/hoe kan ik deze nog invoeren?
Battlenet account aanmaken....Awsom schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 20:50:
[...]
Daarnaast, ik heb toch nog (nu nog!) een beta key weten te bemachtigen. Waar/hoe kan ik deze nog invoeren?
'Warning: Setting this value too high or too low may cause artists to cry'
Gedaan, maar kan niet vinden waar ik die key moet invoeren
Bovenin heb je het kopje My Profile, En daaronder het kopje Manage my Games. Daaronder staat Add or Upgrade a Game.
Hoop dat het helpt!
I have ADOHLAS syndrom : Attention Deficit Oh Hey Look A Squirrel! Tappie#1541
Anoniem: 358430
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Anoniem: 44492
Ging het eerst wel dan?MrVegeta schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 21:25:
Heb sinds de beta klaar is niet meer gespeeld, ben benieuwd of het nog wat gaat straks.
OptimistMrVegeta schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 21:25:
Heb sinds de beta klaar is niet meer gespeeld, ben benieuwd of het nog wat gaat straks.
Ik heb een beetje tegen ai's gespeeld met de Allin launcher. Maar dat ging me zo snel vervelen dat ik niet denk dat m'n "skilz" (voor zo ver die überhaupt aanwezig waren) nog erg veel voorstellen.
Maar ja, gewoon een hoop games spammen dan komt het vanzelf wel weer
"The greatest harm can result from the best intentions"
Als je uit die posts en icm het uitblijven van uitzinnige schreeuw posts als "IK KAN WEER SPELEN!!!Grozno schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 20:11:
Die mensen kunnen dus nog niet spelen
Of je sarcasme-applicator is kaput...

Ultralisks kunnen nu ook tegen Thors gebruikt worden en de infested terran is weer terug op z'n oude plekStarCraft II Beta – Patch 16 (version 0.19.0.15976)
The latest patch notes can always be found on the StarCraft II Beta General Discussion forum.
General
* Rally points now behave as a move command, instead of an attack move command.
* Enabled the ability to manually add a StarCraft II character friend using the player's character code. Character code is a server-assigned numerical code that is displayed within the Add Friend panel.
* Battle.net Achievements & Rewards have been updated.
* All Quick Match modes are now available: 1v1, 2v2, 3v3, 4v4, and Free For All.
* All A.I. difficulties are now available for play.
* Cooperative matchmaking versus A.I. players is now available as a play mode.
* Enabled cross-game social features between World of Warcraft and StarCraft II.
Balance Changes
* ZERG
o Infestor
+ Frenzy spell removed.
+ Infested Terran spell added.
o Overseer
+ Infested Terran spell removed.
o Ultralisk
+ Now immune to stuns and mind control.
Is er een nieuwe all-in? tegen het wachten wat eindeloos lang is...
Warhammer en PC games en lego
[ Voor 21% gewijzigd door Trolando op 07-07-2010 23:31 ]
http://forums.battle.net/...icId=25626351012&sid=5000
Nog niets bekend over de europese server helaas...The second phase of the StarCraft II: Wings of Liberty beta test is now underway. We're delighted to invite you back to the battlefield and hope that you will join us through July 19 for more terran, protoss, and zerg action.
As stated previously, all data from beta phase one has been reset. This includes characters, match history, ladder rankings, and achievements. Beta participants will therefore need to recreate their characters and, if joining matchmaking games, complete a new series of placement matches.
We thank you for all the feedback you provided during phase one and are excited to hear about more of your experiences in phase two. Welcome back to beta, and we'll see you on Battle.net!
Uit de voorgaande posts wel, alleen uit die van jouw nietm0nk schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 22:35:
[...]
Als je uit die posts en icm het uitblijven van uitzinnige schreeuw posts als "IK KAN WEER SPELEN!!!![]()
![]()
![]()
8)7" nog steeds niet tot de conclusie kan komen dat het weleens zo kan zijn dat Phase 2 nog niet is gestart dan vraag ik me toch echt af.. naja laat ook maar...
US servers schijnen up te zijn maar het spelen lukt vrijwel niet. EU is nog down.
Anoniem: 99820
Awsom schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 20:50:
[...]
Daarnaast, ik heb toch nog (nu nog!) een beta key weten te bemachtigen.
en
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=2LGOlneoIB0]
Enorm bedankt voor die key

Ik voer hem net nog eens in voor de zekerheid en hij doet het plots wel
[ Voor 16% gewijzigd door Bobmeister op 08-07-2010 16:33 ]
[ Voor 78% gewijzigd door ThaClown op 08-07-2010 16:36 ]
ThaClown schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 16:31:
Iemand anders nog een BETA key nodig? ik heb er nog 1....
Anoniem: 303530
OT: geweldig, SC2 gaat weer online op het moment dat ik op vakantie gaKunnen de posts zoals 'Arghhh... weer geen key :(', 'Yay, ik heb hem binnen hoor jongens!' en 'Ik zoek nog een key, wie heeft er een?' achterwege gelaten worden. Daar heeft niemand wat aan en valt gewoon onder spam, houdt het dus ontopic.
en de engineer update van TF2 is ook deze week, valve time doet zijn naam eer aan
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Geen blue posts op forums oid, en amerikaanse servers zijn up, maar je kan niet spelen omdat ze eigenlijk ook niet up zijn....
Ik denk dat als je wilt weten wanneer ze up zijn je van het standaard blizzard gezegde af moet gaan, ''Soon''
het is nu alleen Activision-Blizzard dus t word "When we can make more money".Arnevld schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 18:34:
Ik denk dat als je wilt weten wanneer ze up zijn je van het standaard blizzard gezegde af moet gaan, ''Soon''
Don't trust an atom, they make up everything.
'' soon there will be money,,Sporedd schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 18:48:
[...]
het is nu alleen Activision-Blizzard dus t word "When we can make more money".

Snel! Cancel je subscription!!!!Flghter1982 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 19:27:
weet iemand waarom ze FFS een authentication op de map editor gemaakt hebben. wat heeft dat nu voor nut. behalve dat je dan de map editor niet kan starten als je A geen internet hebt. of B als battle.net plat ligt omdat je niet kan authenticaten. wat een giga flapdrollen zijn het daar bij blizzard.
*oh wacht...
Cancel je pre-order bedoel je??Brutal1ty schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 20:03:
[...]
Snel! Cancel je subscription!!!!
*oh wacht...

-
Anoniem: 155599
Anders doe je alsof EALA deze game heeft gemaakt. omg i can't believe you rock so hard
http://www.teamliquid.net...ssage.php?topic_id=121265
Blizzard is zeker nog steeds wel Blizzard... Bijna elke game die ze aanraken veranderd in goud op het moment... Het zijn dan ook niet zoveel games en ze nemen er altijd ruiiiiiiiiiiim de tijd voor... Maar tochAnoniem: 155599 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 21:42:
Er zitten meer van zulke schoonheidsfoutjes / rare design keuzes. Van chatlobbies, tot custom games tot real id's. Blizzard is geen blizzard meer. Verwachtingen naar beneden schroeven en alles komt goed.
Anders doe je alsof EALA deze game heeft gemaakt. omg i can't believe you rock so hard
Cataclysm, SCII en Diablo III staan nog altijd op m'n verlanglijstje, terwijl ik niet echt een fan ben van Hack & Slashers of RTS games zien deze 2 er dermate gelikt uit nu al dat ik ze ga proberen.
Probleem is meer dat Activision erg ehh... Activisioneerd en soms rare 'demands' heeft voor blizz...
Day9 is trouwens een betere commentator denk ik dan bovengenoemden, alleen jammer dat zn vids niet in HD zijn
Anoniem: 99820
Ja toch veel plezier ermee de komende dagenAwsom schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 16:25:
[...]
Enorm bedankt voor die key! Maar ehm, hijdoet het niet
![]()
Zegt dat ie al gebruikt is
Ik voer hem net nog eens in voor de zekerheid en hij doet het plots wel![]()
can't wait.......
Waarom heeft Activision de positie waarin de eisen kunnen stellen? Als iemand een zwembad van goud heeft is het Blizz wel!Brutal1ty schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 22:01:
[...]
Probleem is meer dat Activision erg ehh... Activisioneerd en soms rare 'demands' heeft voor blizz...
Ik weet er het fijne niet van maar die zwembad is volgens mij nu van activision.apNia schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 23:11:
[...]
Waarom heeft Activision de positie waarin de eisen kunnen stellen? Als iemand een zwembad van goud heeft is het Blizz wel!
Ik maak me er niet zo druk om tbh. Ik wil gewoon lekker gamen, vind die realID's wel wat naar... maar we zien wel wat daar van komt.
Zit er zo'n pak daar aan tafel van Activision: "ja maar jongens, ik hoorde in de metro dat Twitter ook 'urban' is, wellicht moeten we dat ook doen? alle cool kids doen het!"
Blizzard: "meh......"
Activsion: "I'll take that as a yes"
Wat ik zeg verwachtingen iets naar beneden schroeven.apNia schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 23:45:
Jamaar ook al die hippe Facebook crap enzo. Wat een ontzettende kut ideeen komen ze te toch mee op de proppen.
Zit er zo'n pak daar aan tafel van Activision: "ja maar jongens, ik hoorde in de metro dat Twitter ook 'urban' is, wellicht moeten we dat ook doen? alle cool kids doen het!"
Het hoofdproduct mp sc2 word zo "perfect" als gaming bedrijf die kan maken. Het hele randgebeuren eromheen daar is het wat minder perfect dan wat je gewend bent, maar vergeleken met andere rts'en nog steeds goed.
Anoniem: 303530
zolang het eindproduct klopt, en er niet teveel restricties op de user content zitten (dikke lol, zelfs tijdens de beta!) ben ik tevreden. mits ik die shit tenminste uit kan schakelen.
apNia schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 23:45:
Jamaar ook al die hippe Facebook crap enzo. Wat een ontzettende kut ideeen komen ze te toch mee op de proppen.

Ik hoop echt dat ze morgen eindelijk de beta hier op orde hebben. Zonde dat US wel open is maar dat heb lijkbaar te moeilijk is (en te buggy

BLIZZ STATEMENT
We are still in the process of configuring EU servers for phase two of the StarCraft II beta. While we do not have an estimate for when phase two will be available for EU, we will provide an update tomorrow morning by 11:00 AM PDT (20:00 CEST).
pffff dat wordt dus pas veel later.... 8 uur vanavond een update over wanneer het live gaan!
Dat zeg je als of je er wel recht op hebt, of mis ik het sarcasme al weer?Anoniem: 291359 schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 10:18:
en natuurlijk zullen we weer geen 2 dagen extra krijgen als vergoeding ofzo
Anoniem: 291359
Nee, eerder de frustatie dat de Amerikanen twee dagen langer kunnen spelenGrozno schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 10:54:
[...]
Dat zeg je als of je er wel recht op hebt, of mis ik het sarcasme al weer?
ik eis m'n key terug!CyCloneNL schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 10:34:
Ik wil m'n geld terug!
Correctie ze kunnen AL twee dagen langer spelen.Anoniem: 291359 schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 10:56:
[...]
Nee, eerder de frustatie dat de Amerikanen twee dagen langer kunnen spelen
Ga maar uit van maandag want 'activision-blizzard' is gewoon awesome.
Seriously you need to get a hold of yourself and grow up.Anoniem: 291359 schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 10:56:
[...]
Nee, eerder de frustatie dat de Amerikanen twee dagen langer kunnen spelen
heeft iemand al een manier gevonden hoe je de map editor authentication kan omzeilen? op deze manier kan je temintse minigames zoals metal slug alvast testen.
waarom zou ik daar posten anyway?
nooit gedaan, en forums buiten battle.net zijn veel beter (teamliquid.net)
dus al dat gezeur over realid, boeie. ik denk eerder dat het een doodvonnis is voor hun forums, hoewel er toch een aantal mensen zullen zijn. Die geen problemen ermee hebben, maar buiten dat, waarom maakt iedereen er zich toch zo druk om? Blijf je toch lekker weg uit de forums, als je er dan al was?
Q u o t e:
i have a really sacry feeling it won't be out till monday...i REALLY hope i'm wrong tho was really lokoing forward to playing this weekend,
--------------------------------------------------------------------------------
We're currently doing our best to make this happen, we would like to open the EU beta before the weekend as well. We'll keep you informed!
--------------------------------------------------------------------------------
RTS Community Team
Blizzard Europe
"May your Cocoa Puffs stay puffed and the milk that moistens them stay fresh forever"
=====<() BBBBBBZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
Anoniem: 205576
Flghter1982 schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 12:55:
goed nieuws. de blizzard mannen zijn weer is actief op de forums met hun updates. zie hier een copy paste vraag antwoord.
Q u o t e:
i have a really sacry feeling it won't be out till monday...i REALLY hope i'm wrong tho was really lokoing forward to playing this weekend,
We're currently doing our best to make this happen, we would like to open the EU beta before the weekend as well. We'll keep you informed!
RTS Community Team
Blizzard Europe
"May your Cocoa Puffs stay puffed and the milk that moistens them stay fresh forever"
wat is hier goed nieuws aan dan? enige wat ze zeggen is dat ze nog niks zeker weten en dat ze hun best doen. dat wist ik voor dit bericht ook wel...Flghter1982 schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 12:55:
goed nieuws. de blizzard mannen zijn weer is actief op de forums met hun updates. zie hier een copy paste vraag antwoord.
Q u o t e:
RTS Community Team
Blizzard Europe
Kan niet, je linkt de game aan je originele B.net account, ja of je maakt een nieuwe account...Datastream schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 13:02:
Ik vindt die RealID wel erg vervelend. Maar ja, nep namen gebruiken en klaar. Toch?
maar als je geen sc2 key aan je battle.net account heb gekoppeld, kan je niet posten op het forum.MrVegeta schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 13:07:
[...]
Kan niet, je linkt de game aan je originele B.net account, ja of je maakt een nieuwe account...
ze hebben overal aan gedacht
Gekheid schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 13:06:
[...]
wat is hier goed nieuws aan dan? enige wat ze zeggen is dat ze nog niks zeker weten en dat ze hun best doen. dat wist ik voor dit bericht ook wel...

Je moet sowieso een b.net account hebben om mee te spelen, dus je moet sowieso je key daar aan koppelen hé. Ik weet nog niet wat ik er mee ga doen. Heb er weinig tegen behalve dat vrienden van vrienden etc ook achter je persoonlijke informatie kunnen komen.
Ugh, daar gaan we trouwens weer met het StarCraft II topic...
Hier kun je heen om verder over die Real ID bedoel te kletsen,
[Discussie] Activision-Blizzard REAL-ID
[ Voor 24% gewijzigd door MrVegeta op 09-07-2010 13:14 ]
dat hun target op voor het weekend lag wist niemand hoor flippoGekheid schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 13:06:
[...]
wat is hier goed nieuws aan dan? enige wat ze zeggen is dat ze nog niks zeker weten en dat ze hun best doen. dat wist ik voor dit bericht ook wel...
[ Voor 68% gewijzigd door apNia op 09-07-2010 13:13 ]
echt roflcopter!
Mensen die ROFLCOPTER gebruiken zijn zo 2004
Units lopen nu naar een rally point zonder alles onderweg aan te vallen.
[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 09-07-2010 13:40 ]
succes jngens en meisjes, ik ben al bang voor ze ( van uit sc1 :< )
[ Voor 7% gewijzigd door Mektheb op 09-07-2010 13:37 ]
Zo spelen lijkt me eigenlijk niks aan. En ik zie toch ook veel nuttelose acties ertss.Mektheb schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 13:36:
http://www.dumpert.nl/med...gamen_tegen_koreanen.html
succes jngens en meisjes, ik ben al bang voor ze ( van uit sc1 :< )
En daar gaat et om, jij vindt het niks aan hun verdienen er geld aan, dus hoeft het geen plezier te zijn.Maldred schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 14:17:
[...]
Zo spelen lijkt me eigenlijk niks aan. En ik zie toch ook veel nuttelose acties ertss.
en wss duurt zo'n potje 3min tegen iemand zoals wij
Anoniem: 357365
misschien is het een idee dat je voordat je wat post een stukje leest, hier gaan namelijk de afgelopen 2 bladzijdes over. Het komt er op neer dat je in us al kan spelen, in de EU net voor of vlak na het weekend.Anoniem: 357365 schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 14:57:
Kunnen we binnenkort gaan spelen? Ik heb een nieuwe patch gekregen, maar als ik nu tracht te spelen zegt hij me dat Battle.net down is voor maintenance.
Lees anders de vorige posts even door...Anoniem: 357365 schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 14:57:
Kunnen we binnenkort gaan spelen? Ik heb een nieuwe patch gekregen, maar als ik nu tracht te spelen zegt hij me dat Battle.net down is voor maintenance.
[ Voor 77% gewijzigd door psychoclown op 09-07-2010 14:59 ]
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
hun target lijkt me altijd de volgende dag/zo snel mogelijk, lijkt me nogal logisch dat hun target voor het weekend ligt. nogmaals dat wist ik zonder die post ook welapNia schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 13:13:
[...]
dat hun target op voor het weekend lag wist niemand hoor flippo
[ Voor 89% gewijzigd door psychoclown op 09-07-2010 16:32 ]
Houd wel in gedachten dat het slechts om een update van Blizzard gaat, dit betekent niet 100% zeker dat de beta weer online gaat.
[ Voor 10% gewijzigd door VP. op 09-07-2010 16:55 ]
Sinds de patch binnenkwam komt het hele SC2 spelen NUNUNUNUNU gevoel een beetje terug
Inderdaad, ik heb er wel weer zin in!Bilderbeek schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 17:54:
We mogen toch wel blijven hopen?![]()
Sinds de patch binnenkwam komt het hele SC2 spelen NUNUNUNUNU gevoel een beetje terug
Ik kan trouwens ook niet wachten tot de modding community lekker op gang komt als het echt uit. Dat filmje waar ze met de SC2 editor een platform spelletje gemaakt hebben is prachtig
In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dit topic is gesloten.
Kunnen de posts zoals 'Arghhh... weer geen key :(', 'Yay, ik heb hem binnen hoor jongens!' en 'Ik zoek nog een key, wie heeft er een?' achterwege gelaten worden. Daar heeft niemand wat aan en valt gewoon onder spam, houdt het dus ontopic.