er staat nu wel een melding als je inlogt dat ze er mee bezig zijn. hopelijk is het snel opgelost
Die melding staat er al iets van 3 dagen, dus niet te veel hopenCrysania schreef op maandag 24 mei 2010 @ 12:42:
battle.net server status is vandaag nog steeds even slecht...
er staat nu wel een melding als je inlogt dat ze er mee bezig zijn. hopelijk is het snel opgelost
“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”
Verwijderd
nice,daanteb schreef op maandag 24 mei 2010 @ 13:10:
hele weekend niet gespeeld maar zo te zien niks gemistnet mn placement matches gedaan zonder problemen. 1v1 diamond!
ik zit in platinum, met 3 winst/2 losses en dan nog wel met mijn zwakste race (zerg)
iets klopt hier niet
Verwijderd
M'n vloot van 20 battlecruisers incl alle upgrades (incl plating etc) was uiteindelijk genoeg om m'n tegenstander weg te vagen \o/
omg I suck : /
Hehe. Zover komt het bij mij dus nooit, om 20 battlecruisers te kunnen maken.ImdaMned schreef op maandag 24 mei 2010 @ 13:49:
Vandaag m'n 1e potje evah gewonnen \o/
M'n vloot van 20 battlecruisers incl alle upgrades (incl plating etc) was uiteindelijk genoeg om m'n tegenstander weg te vagen \o/
Verwijderd
20 bc kunnen maken en geen drop lucky you ! (:ImdaMned schreef op maandag 24 mei 2010 @ 13:49:
Vandaag m'n 1e potje evah gewonnen \o/
Verwijderd

I have ADOHLAS syndrom : Attention Deficit Oh Hey Look A Squirrel! Tappie#1541
Verwijderd
Ik weet niet precies hoe 't werkt eigenlijk. Misschien (speculatie alert!) wordt er wel gekeken naar je totaal score (zoals die ook op het score scherm staat) in combinatie met de tijd die je gespeeld hebt ofzo. Als daar geen duidelijke winnaar uit komt, draw?Bomin schreef op maandag 24 mei 2010 @ 14:12:
Ik heb tot nu toe 5 placement matches gespeeld, 3 al vroeg gedropped, maar er staat dat ik er nog gewoon 3 heb, maar jullie raken ze wel kwijt?
Toen je nog met 1000 punten starte was dat vervelend. Nu niet, maakt niks uit hoeveel je verliest voordat je je eerste punten haalt, want je start nu op 0 punten in je league.
Het staat alleen wel suf als je 1 won, 19 lost achterje nick hebt staan natuurlijk
Verwijderd
Ah! Ze kunnen niet uploaden omdat patch 13 vastloopt op replays uit patch 12. We moeten dus wachten. Helaas.Verwijderd schreef op zondag 23 mei 2010 @ 23:55:
[...]
morgen/overmorgen zullen ze wel geupload worden (ze hebben toch niks anders te doen)
en daar kan je ze zeker kijken zonder spoilers
"S2master_server_error_invalid_data" ?? wuttf ?
Ik had speciaal nog een zonnebankje gepakt zodat ik dit weekend niet naar buiten hoefde. Maar nee. :-)fuqua schreef op maandag 24 mei 2010 @ 15:11:
ik krijg me nu helemaal een vreemde melding als ik een 2v2 potje wil starten.
Dit pinksterweekend is niet geworden wat ik ervan hoopte.
Verwijderd
De beta komt toch terug na 2-3 weken?Verwijderd schreef op maandag 24 mei 2010 @ 14:43:
Zouden ze nog van plan zijn om de beta te verlengen? Anders sluiten ze deze phase van de beta met een redelijke domper af.
zeg dat wel, had me het pinksterweekend voorgesteld als het laatste lange weekend waarin we lekker sc2 konden spelen voordat het op 31 mei down zou gaan.CruzLee schreef op maandag 24 mei 2010 @ 15:14:
[...]
Ik had speciaal nog een zonnebankje gepakt zodat ik dit weekend niet naar buiten hoefde. Maar nee. :-)
Dit pinksterweekend is niet geworden wat ik ervan hoopte.
Ik heb slechts 2x een 3 vs 3 uit kunnen spelen. Maar toch nog regelmatig een win gekregen.
Ik sta nu ergens in de diamond league, en bij lange gevechten gaat alles nog redelijk goed, in korte gevechten is het een stuk moeilijker.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Verwijderd
http://forums.battle.net/...64212&sid=5000&pageNo=1#6

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2010 16:26 ]
http://forums.battle.net/...4212&sid=5000&pageNo=2#28Verwijderd schreef op maandag 24 mei 2010 @ 16:24:
De beta gaat al een paar dagen eerder down nu denk ik , of heb ik de post verkeerd begrepen?
http://forums.battle.net/...64212&sid=5000&pageNo=1#6
[afbeelding]
Zal zo pc aanzetten en beginnen met updaten
Absoluut relatief, relatief absoluut.
Ik krijg deze melding nu bij alles wat ik wil doen in sc2... dus het is ff dood? of..fuqua schreef op maandag 24 mei 2010 @ 15:11:
ik krijg me nu helemaal een vreemde melding als ik een 2v2 potje wil starten.
I have ADOHLAS syndrom : Attention Deficit Oh Hey Look A Squirrel! Tappie#1541
Same. Toch redelijk dood. Worden "maar" 3157 games gespeeld atm.Tappone schreef op maandag 24 mei 2010 @ 17:04:
[...]
Ik krijg deze melding nu bij alles wat ik wil doen in sc2... dus het is ff dood? of..
Dus komende dagen/weken geen sc2
Verwijderd
Sigh, hoe je hier nu weer bij?Shady15 schreef op maandag 24 mei 2010 @ 17:32:
Er stond volgens mij in die link op de vorige pagina dat de beta tijdelijk is stopgezet ivm crappy battlenet.
Typisch gevalletje van sbs6 nieuws.
Verwijderd
man jij gaat teleurgesteld zijn ;dalaintje schreef op maandag 24 mei 2010 @ 16:51:
Hoeland duurde die beta nu nog ook alweer, heb sinds beta 11 niet meer gespeeld, maar weer effetjes inhalen hè.
Zal zo pc aanzetten en beginnen met updaten!Nice dat 3vs3 en 4vs4 nu ook enabled is, zijn der ook lekkere grote maps
! Heb der weer zin in, haha.. shit ben alle units alweer vergeten
!!
Verwijderd
als je nu is leest wat die zegt en naar de link gaat kijken...Verwijderd schreef op maandag 24 mei 2010 @ 17:34:
[...]
Sigh, hoe je hier nu weer bij?
Typisch gevalletje van sbs6 nieuws.
Het komt erop neer dat de beta vanaf 31 mei offlinke kan gaan van een paar dagen tot een paar weken
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2010 17:40 ]
Verwijderd
Laatst was er een blauwe post die aangaf dat de beta "waarschijnlijk" tot 1 juni door zou gaan.Verwijderd schreef op maandag 24 mei 2010 @ 17:35:
[...]
als je nu is leest wat die zegt en naar de link gaat kijken...
Beta zal wel verlengd worden vanwege de instabiliteit. Ik vermoed dat Blizzard dit eerst goed wil testen.Verwijderd schreef op maandag 24 mei 2010 @ 17:40:
Laatst was er een blauwe post die aangaf dat de beta "waarschijnlijk" tot 1 juni door zou gaan.
We have a repair utility in testing internally right now and we're also going to shut the beta down for a few days. With luck, it'll be in the next time the Beta is brought up.
--------------------------------------------------------------------------------
Tech Support/Billing
Datth the Kingslayer
<Wisp of doom>
En mocht je je afvragen hoeveel a few days zijn, zie hier:
Few days = May 31 or June 1 (looks like the latter) to the next scheduled uptime - http://forums.battle.net/...icId=24915153163&sid=5000
--------------------------------------------------------------------------------
Tech Support/Billing
Datth the Kingslayer
<Wisp of doom>
Verwijderd
Keep it updated.
[ Voor 168% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2010 17:54 ]
Dus jij kunt op dit moment sc2 spelen? De servers zijn offline, helaas. Wat wel frapant is dat je wel gewoon kunt inloggen, maar daar is dan ook alles mee gezegdVerwijderd schreef op maandag 24 mei 2010 @ 17:46:
[...]
Voor sommige mensen is begrijpend lezen nogal moeilijk.
Verwijderd
Er staat nergens "officieel" behalve in een cryptische blauwe tekst dat het stopt.Shady15 schreef op maandag 24 mei 2010 @ 17:53:
[...]
Dus jij kunt op dit moment sc2 spelen? De servers zijn offline, helaas. Wat wel frapant is dat je wel gewoon kunt inloggen, maar daar is dan ook alles mee gezegd
Over het feit dat ik nu niet kan spelen betekent niet automatisch dat de beta is gestopt. (rare conclusie niet?)
De game heeft net 2 dagen flink lopen "stressen" dus vind het niet vreemd dat de server nu down is.
Aangezien het mij lijkt dat ze er mee bezig zijn.
Als de beta echt zou zijn stilgelegd zouden we dat niet terug zien @ bv de headlines ingame etc?
Daar zie ik nu alleen een post van "24-05-2010" dat er weer een reset aankomt.

Ik gaf gewoon aan wat een blue vandaag gemeld heeft, ik snap ook niet waarom je hier zo fel op reageert? Verder is Blizzard nooit zo rap met z'n nieuws (onofficiële sites weten het vaak eerder te melden).
Laten we maar wachten op meer blue posts
Verwijderd
Shady15 schreef op maandag 24 mei 2010 @ 17:32:
Er stond volgens mij in die link op de vorige pagina dat de beta tijdelijk is stopgezet ivm crappy battlenet.
Nuff said.
Dat is toch ook zo?
Komende dagen geen sc2, weken is misschien een beetje overdreven al stopt dit gedeelte van de beta sowieso op 31 mei, dus wie weet. Verder is er denk ik genoeg gezegd over dit onderwerp, heb het gevoel dat ik hier een discussie voer met iemand die z'n zin wil krijgen....Dat was eigenlijk nooit mijn intentie van mn post, meer om mensen te informeren.
Verwijderd
Je bent onzin aan het verkopen.Shady15 schreef op maandag 24 mei 2010 @ 18:49:
[...]
Dat is toch ook zo?
Komende dagen geen sc2, weken is misschien een beetje overdreven al stopt dit gedeelte van de beta sowieso op 31 mei, dus wie weet. Verder is er denk ik genoeg gezegd over dit onderwerp, heb het gevoel dat ik hier een discussie voer met iemand die z'n zin wil krijgen....Dat was eigenlijk nooit mijn intentie van mn post, meer om mensen te informeren.
De beta stopt niet tot minimaal 31 mei. (Misschien zelfs 1 Juni.)
Gaat er niet om of jij of ik me zin/gelijk wil hebben.
Het gaat erom dat je dingen zegt die niet kloppen.
En daarmee verwarring creëert.
Verwijderd

Ok dan nog 1 van mij
Ontopic: (Na een heleboel offtopic gelul
Zijn er al tweakers bezig met mods/mappen?
Ik had een video gezien van een blizz dev die er een FPS van gemaakt had.
Waar je zelfs ook bij ondergronds kon, erg nice.
Ben benieuwd of we zon mods gratis zullen zien, of deze als "Premium" zullen worden aangeboden.
Wat? Naar wat ik lees van Blizzard zelf gaan ze gewoon de beta voor een paar dagen opschorten op 31 mei om enkele onderhoudswerken te doen, om ze dan zo snel mogelijk weer in de lucht te krijgen. Ik zie nergens enige indicatie dat de beta stopt op die datumShady15 schreef op maandag 24 mei 2010 @ 18:49:
[...]
Dat is toch ook zo?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Verwijderd
zojuist weer een dcXental schreef op maandag 24 mei 2010 @ 19:29:
Lijkt alsof alles weer werkt nu, zojuist een game afgerond :-O
na het de hele dag niet geprobeerd te hebbne

Ik kan dus niet meer inloggen met mijn eigen karakter, en wanneer ik op het forum probeer in te loggen om dit kenbaar te maken geeft het forum aan dat ik niet kan posten... "The account you are logged in with is not able to post on this forum. Please log out and select a different account if you want to post.".
User account-issues (de grote reset) had ik even gemist

[ Voor 10% gewijzigd door Gody op 25-05-2010 18:36 ]
Oh well, het is nog maar een bèta. Maar wat is er nou zo fout gegaan bij die laatste patch?
Verwijderd
resultaat platinum , i doubt blizzard a bit ;d
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2010 20:44 ]
yup net nog ff geprobeerd, gelijk gedropped na 3 min. snap niet waar die error van voorheen dan weer opsloeg.Bl44tschaap schreef op maandag 24 mei 2010 @ 20:12:
Hier ook net weer 2x gedropped van de 2 potjeswacht wel even.
gaat weer niks worden vandaag... zucht
ik ga wel weer in een hoekje in foetus houding op mn duim zuigen en huilen wachtend totdat het weer werkt
He's on to something, my dear Watson!
Ik hoop dat ze het toch nog proberen op te lossen voor 31 mei want anders is het wel zuur geweest, afgelopen paar dagen niet kunnen spelen en dan zo'n lange tijd niet
Anyway, wat voor dingen zouden we nog veranderd willen zien qua gameplay? Ze voeren nog behoorlijk wat nieuwe dingen door voor een game die zo dicht bij de release zit. (chrushable forcefield/Overlol herras).
Ikzelf zou zo niets kunnen bedenken. Alles werkt wel prima voor mijn doen
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Waar heb je dit gelezen? Vooral crushable forcefield klinkt interessant.MrVegeta schreef op maandag 24 mei 2010 @ 21:11:
Ze voeren nog behoorlijk wat nieuwe dingen door voor een game die zo dicht bij de release zit. (chrushable forcefield/Overlol herras).
Zeker weten of het ook in multiplayer komt? Singleplayer zou units hebben die in multiplayer niet voor zouden komen.
Verwijderd
check de patch notes eenskdijkstra schreef op maandag 24 mei 2010 @ 21:37:
[...]
Waar heb je dit gelezen? Vooral crushable forcefield klinkt interessant.
Zeker weten of het ook in multiplayer komt? Singleplayer zou units hebben die in multiplayer niet voor zouden komen.

In patchnotes 13 staat niets over crushable forcefield. Ik heb op google hooguit een youtube fragment gevonden naar een link die dood is.
[edit] Tenzij dit wordt bedoelt:
Sentry
* Force Fields can now be destroyed by Massive ground units walking over them.
[ Voor 20% gewijzigd door kdijkstra op 24-05-2010 21:52 ]
Is de thor een heavy unit? (zoals de Ultra en de Collolus?
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
uhh jawelkdijkstra schreef op maandag 24 mei 2010 @ 21:49:
[...]
In patchnotes 13 staat niets over crushable forcefield. Ik heb op google hooguit een youtube fragment gevonden naar een link die dood is.
http://forums.battle.net/...=250240003971&sid=5000#16
--> Force Fields can now be destroyed by Massive ground units walking over them.
Ik snap em. Had de link naar crushable niet gemaakt. Zat aan iets heel anders te denken.Maldred schreef op maandag 24 mei 2010 @ 21:52:
--> Force Fields can now be destroyed by Massive ground units walking over them.
Verwijderd
dat was idd wat ik bedoeldekdijkstra schreef op maandag 24 mei 2010 @ 21:49:
[...]
[edit] Tenzij dit wordt bedoelt:
[...]
en @ MrVegeta: de Thor is idd een massive ground unit
-niks-
Verwijderd
vroeger wel: nu niet meerkdijkstra schreef op maandag 24 mei 2010 @ 22:02:
Dat een colossus de force field verwijdert. Die stapt er toch gewoon overheen?
Ik zit nu ook in de Plat league(begon oorspronkelijk in copper iets van een maand geleden ofzo:P), ben net gepromoveerd.
Maar om even terug te komen op dat force field: in de match waar ik promoveerde speelde ik tegen zerg op.. blistering sands volgens mij, die 1v1 map met een backdoor met rocks en een narrow choke voor je natural.
Ik speel als protoss en bouwde in het begin rustig op, toen ik een beetje een force had techde ik snel door naar phoenixes en killde daarmee zijn queens, een aantal drones en al zijn overlords. Hij counterde door voor hydra's te gaanmaar ik was toen al met mijn eigen leger naar zijn natural gegaan en met force fields zijn choke geblokkeerd, waardoor zijn leger in 2en werd gesplitst en dus snel afgemaakt. Vervolgens door constant die force fields opnieuw te plaatsen kon ik met gemak zijn natural expansion helemaal afmaken, waarna hij ragequitte.
In principe vind ik het niet erg dat dit kan als protoss, maar ik kan me wel voorstellen dat andere rassen van mening zijn dat ze te sterk zijn door dit soort grapjes. Zijn leger was denk ik uiteindelijk even groot als die van mij maar toch door 1 plek 5-6x te forcefielden kon hij alleen maar toekijken hoe zijn expansion werd verwoest.
- 5x gedropped die niet meetellen (gelukkig maar)
- 2x gedropped die wél meetellen
- 2x gewonnen
- 1x verloren
Resultaat: Silver league
Ik had graag in Gold willen spelen, maar door die 2 drops in het begin heb ik dat helaas niet gehaald.

Ik denk trouwens dat de drops die niet meetellen alleen voorkomen als beide spelers worden gedropped
When I get sad i stop being sad and be awesome instead
Verwijderd
Kijk de laatste match whitera vs idra voor 2000$ idra zit al op 200/200 en wordt ge-ownd omdat zijn infestors niet inrange kunnen dankzij force fields , 200/200 noem ik late game , ze zijn altijd sterkFerahgo schreef op maandag 24 mei 2010 @ 23:10:
Zo, tijd om ook maar eens te posten. Dat force field aanpassen is tbh een beetje zinloos, die dingen zijn juist sterk early game. Daarnaast, welke zerg bouwt ultralisks?
Ik zit nu ook in de Plat league(begon oorspronkelijk in copper iets van een maand geleden ofzo:P), ben net gepromoveerd.
Maar om even terug te komen op dat force field: in de match waar ik promoveerde speelde ik tegen zerg op.. blistering sands volgens mij, die 1v1 map met een backdoor met rocks en een narrow choke voor je natural.
Ik speel als protoss en bouwde in het begin rustig op, toen ik een beetje een force had techde ik snel door naar phoenixes en killde daarmee zijn queens, een aantal drones en al zijn overlords. Hij counterde door voor hydra's te gaanmaar ik was toen al met mijn eigen leger naar zijn natural gegaan en met force fields zijn choke geblokkeerd, waardoor zijn leger in 2en werd gesplitst en dus snel afgemaakt. Vervolgens door constant die force fields opnieuw te plaatsen kon ik met gemak zijn natural expansion helemaal afmaken, waarna hij ragequitte.
In principe vind ik het niet erg dat dit kan als protoss, maar ik kan me wel voorstellen dat andere rassen van mening zijn dat ze te sterk zijn door dit soort grapjes. Zijn leger was denk ik uiteindelijk even groot als die van mij maar toch door 1 plek 5-6x te forcefielden kon hij alleen maar toekijken hoe zijn expansion werd verwoest.
Verwijderd
Even terzijde, dat was niet de rede dat hij in die match gepakt werd. Het kwam puur doordat ie niet aanviel toen WhiteRa Idra's gold expo aanpakte. Als Hij op dat moment in de aanval was gegaan was de match voor hem geweest. Oftewel, timing koste hem de match en niet de infestor range + forcefields.Verwijderd schreef op maandag 24 mei 2010 @ 23:43:
[...]
Kijk de laatste match whitera vs idra voor 2000$ idra zit al op 200/200 en wordt ge-ownd omdat zijn infestors niet inrange kunnen dankzij force fields , 200/200 noem ik late game , ze zijn altijd sterk
carry on
Verwijderd
zo hard wel manVerwijderd schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 00:12:
[...]
Even terzijde, dat was niet de rede dat hij in die match gepakt werd. Het kwam puur doordat ie niet aanviel toen WhiteRa Idra's gold expo aanpakte. Als Hij op dat moment in de aanval was gegaan was de match voor hem geweest. Oftewel, timing koste hem de match en niet de infestor range + forcefields.
carry on
Verwijderd

Dat is wel een stuk beter, als je dropped.
Nu nog fixen dat je niet meer dropped
Verwijderd
Angel zin om wat te 1v1e? ben bored?:)Verwijderd schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 01:19:
Heb nu wel een nieuw bericht als ik drop.
[afbeelding]
Dat is wel een stuk beter, als je dropped.
Nu nog fixen dat je niet meer dropped
Verwijderd
Ben bang dat ik te laat reageer?
Zal je een dm sturen met mij bnet id.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2010 03:03 ]
supersneker@hotmail.com
[ Voor 19% gewijzigd door MrVegeta op 25-05-2010 03:11 ]
Verwijderd
laat iets weten of jullie de request hebben ontvangen
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2010 03:15 ]
add
gvd... ik wou net gaan aanvallen... zucht
[ Voor 43% gewijzigd door zonglew00 op 25-05-2010 03:53 ]
Verwijderd
Kut vervelende disconnects
wel leuk potje, weinig actie
Verwijderd
Ik kan zelfs niet meer connecten jullie?zonglew00 schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 03:53:
WAAAAAAAAAAAA DISCONNECT!!!!!!!!!!
add
gvd... ik wou net gaan aanvallen... zucht
Nog bedankt voor de ontzettend effectieve build MrVegeta. Misschien een beetje noob van mijn kant om het constant te gebruiken, maar het is wel bewezen
Ik heb net een 3vs3 gespeeld zonder problemen. Ook geen drops, terwijl ik gisteren in vrijwel elke match drops had.Jasperklaren schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 09:11:
Gisteren uit de 10 matches 6 keer gedropped, ik denk ik probeer het vandaag nog een keer maar nu start SC al helemaal niet meer op. Ik zie de game loader voorbij schieten maar verder blijft het verdacht stil, iemand hier ook last van?
4v4 is echt mijn favoriet op het moment. Snel je basis dichtgooien, hopelijk met support van de anderen met snelle tier 1 units en dan lekker doortechen. Gisteravond een vlootje van 10 Battlecruisers erop uit gestuurd, en die hadden best lol met slecht verdedigde expansions
Paling Terran & Shaman
Uiteindelijk wel gewonnen omdat de terran die mij bleef nuken verder niks bouwde, tsja dan ga je er vroeg of laat aan.
The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?
Verwijderd
linkje? Ik ben altijd wel in voor een lekker kaasje in 4v4Verwijderd schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 11:59:
lol ik heb een vette tactiek gezien op die 4v4 map, een terran die een proxy barracks maakt, en die op een cliff laat landen achter de mineralline van een vijand.. niemand die die marines kan raken/zien. .
Paling Terran & Shaman
Verwijderd
Tuutuuut hier komt de overlord?Verwijderd schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 11:59:
lol ik heb een vette tactiek gezien op die 4v4 map, een terran die een proxy barracks maakt, en die op een cliff laat landen achter de mineralline van een vijand.. niemand die die marines kan raken/zien. .
eigenlijk zouden de 3x3 en 4x4 maps destructable rocks moeten hebben waar men eerst doorheen moet bashen, mja dan kan je ook niet meer scouten.. moeilijk te balancen
Bron5:37pm - We have identified and resolved many of the causes of the stability issues over the past 24 hours. We will continue to monitor the servers to identify any other issues as they arise, thank you for your patience!
8:45pm - Map publishing has been re-enabled; we will continue to monitor the stability of the servers with custom content.
[ Post edited by Kragg ]
Ik heb net 3 4 potjes achter elkaar gespeeld zonder lag, drops of wat dan ook
Twee van deze potjes waren minimaal 20 minuten.
Hopelijk houden de servers dit ook vol als straks iedereen thuis is van school/werk
[ Voor 10% gewijzigd door Shadrin op 25-05-2010 13:32 ]
"The greatest harm can result from the best intentions"
Zou erg mooi zijn. Dadelijk ff testenShadrin schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 13:06:
Het lijkt erop dat Blizz goed gewerkt heeft afgelopen nacht:
[...]
Bron
Ik heb net 3 potjes achter elkaar gespeeld zonder lag, drops of wat dan ook
Ik ga straks wel even testen, heb veel, veel last van drops gehad gisteren en eergisteren.
HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me
De UI van battlenet is er de laatste patch qua functionaliteit en logica flink op vooruit gegaan en het oogt wel aardig! Blizzard's doing serious business here..!
EDIT: merk net dat er geluidseffecten verdwenen zijn (startup van games?)
[ Voor 8% gewijzigd door RJBanthum op 25-05-2010 15:48 ]
Verwijderd
blizzard fucked up eerder maar oke 3 dagen niets gedaan en ineeeeens vinden ze de problemen na 3 dagen verlof wrs goed idee om te patchen voor een lang weekend ^^RJBanthum schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 14:21:
Hier zijn de drops ook verdwenen. Dat tezamen met de downtime van vanochtend vroeg doet mij denken dat het probleem 'opgelost' is, of in ieder geval de drops teruggebracht naar het oude niveau. Op dit moment is het allemaal prima te doen! Hulde!!!!!!!!
De UI van battlenet is er de laatste patch qua functionaliteit en logica flink op vooruit gegaan en het oogt wel aardig! Blizzard's doing serious business here..!
Drops zijn weg bij dusja probeer het ff, moet nu wel beter gaancoptician schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 14:11:
Zijn deze fixes ook live op de EU servers en niet alleen op de US servers?
Ik ga straks wel even testen, heb veel, veel last van drops gehad gisteren en eergisteren.
4vs4 blijft gewoon echt fun, tenminste als je wat samenwerkt.
Dit topic is gesloten.
Kunnen de posts zoals 'Arghhh... weer geen key :(', 'Yay, ik heb hem binnen hoor jongens!' en 'Ik zoek nog een key, wie heeft er een?' achterwege gelaten worden. Daar heeft niemand wat aan en valt gewoon onder spam, houdt het dus ontopic.