Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:19
Zojuist mijn 5 placement potjes allemaal gewonnen, ok de laatste 2 dcde mijn tegenspeler maar het resultaat mag er zijn: Diamond!!! :D

Helaas kan ik iedereen nu ook melden dat de server weer down is, laten we hopen dat het morgen beter gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwastie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:54

Kwastie

Awesomeness

Verwacht trouwens niet dat ze de beta over 7 dagen al stoppen, als je ziet hoe instabiel Starcraft 2 momenteel is, zo is het spel sinds de laatste patch bijv. al 2x naar het bureaublad gecrashed. |:( (Terwijl ik een match zat!)

Zoals het er nu naar uit ziet vraag ik me af of ze de release date van 27 Juli überhaupt wel gaan halen, er mist na mijn gevoel nog zo veel functionaliteit rond-om de game. :o

Kwastie hoopt op extra beta speeltijd :9

When I get sad i stop being sad and be awesome instead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-05 11:27
Kwastie schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 23:57:
Verwacht trouwens niet dat ze de beta over 7 dagen al stoppen, als je ziet hoe instabiel Starcraft 2 momenteel is, zo is het spel sinds de laatste patch bijv. al 2x naar het bureaublad gecrashed. |:( (Terwijl ik een match zat!)

Zoals het er nu naar uit ziet vraag ik me af of ze de release date van 27 Juli überhaupt wel gaan halen, er mist na mijn gevoel nog zo veel functionaliteit rond-om de game. :o

Kwastie hoopt op extra beta speeltijd :9
No offence, maar misschien ben jij maar 1 procent die er last van heeft. Dus een beetje voorbarig conclusie trek je. Want misschien heb je wel software problemen die niks met sc2 te maken heeft.

Anyway ik kan zonder enige probleem games spelen, dus ik hoop dat het voor andere ook zo is.

[ Voor 4% gewijzigd door An1mA op 23-05-2010 00:30 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Bol.com is de zaak ook aan het bedonderen, afgelopen maandag alvast de collectors editie besteld mede omdat ik dan nog eventjes de beta kon spelen. Nu zouden ze op vrijdag betakeys verzenden, maar omdat de beta nog maar 9 dagen duurt hebben ze besloten dat niet meer te doen.....

Uit boosheid geannuleerd daar en bij FRS de preorder gedaan. :(

Ik houd het maar bij livestreams tot de release

[ Voor 6% gewijzigd door -Mike- op 23-05-2010 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 22:47
Beta expires at 21 june...

Dat zegt battle.net dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46
En de BlizzBoys natuurlijk...

Beta expires ook nog niet, de beta servers klappen er straks een poos uit voor lang onderhoud en inter testen (lijkt me) daarna zouden ze weer terug komen toch?

[ Voor 73% gewijzigd door MrVegeta op 23-05-2010 00:52 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
zonglew00 schreef op zondag 23 mei 2010 @ 00:51:

Ik dacht dat de beta 31 mei even stopte en dan weer een paar weken later terug zou keren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
ennuh.... ze hebben een hoop dingen alweer verbeterd (kleine dingen vooral)...

21 juni beta.. pfff... dit klinkt als een uitstel weer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwastie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:54

Kwastie

Awesomeness

An1mA schreef op zondag 23 mei 2010 @ 00:29:
[...]

No offence, maar misschien ben jij maar 1 procent die er last van heeft. Dus een beetje voorbarig conclusie trek je. Want misschien heb je wel software problemen die niks met sc2 te maken heeft.

Anyway ik kan zonder enige probleem games spelen, dus ik hoop dat het voor andere ook zo is.
Ik speel al vanaf begin April deze beta en al die tijd deed Starcraft 2 het prima, maar sinds dat deze patch is uitgebracht heb ik nog niet fatsoenlijk kunnen spelen!. :'(

Misschien dat het inmiddels al opgelost is maar rond +/- 23:30 werkte het nog niet. Maar ik wacht nu wel tot morgen-middag, in de hoop dat ik dan wel gewoon kan spelen. :F

Heb zelf een beetje het idee dat Blizzard zelf niet goed getest heeft voor het uitbrengen van deze patch.

Edit:
zonglew00 schreef op zondag 23 mei 2010 @ 00:51:

Ik had begrepen dat in een aantal landen Pay-To-Play kwam en ik denk dat ze dit nu aan het testen zijn (o.a. Rusland krijgt Pay-To-Play bron: http://www.sk-gaming.com/..._fees_to_play_Starcraft_2)

[ Voor 19% gewijzigd door Kwastie op 23-05-2010 01:04 ]

When I get sad i stop being sad and be awesome instead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-05 11:27
Patch 13 heeft idd wat problemen, ik dacht dat je in het algemeen had.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
buggy T_T.... ik zit "vast" in de queue...

pay2Play... bleh.. beter doen ze dat niet voor EU.. maar voor de mindere bedeelde vind ik wel sociaaaaaal.
best een hoop geld voor een spel.. maar het is dubbel en dwars waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawree
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 02-04-2024
-Mike- schreef op zondag 23 mei 2010 @ 00:53:
[...]

Ik dacht dat de beta 31 mei even stopte en dan weer een paar weken later terug zou keren?
Jep dat klopt, zie ook:

http://forums.battle.net/...icId=24915043027&sid=5000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terwijl de servers nogal instabiel waren heb ik nog een beetje gewerkt aan m'n eerste echte serieuze starcraft 2 custom map (singleplayer).

http://www.xfire.com/video/2ba83c/

En ja, ik reageer niet veel. Ben meestal te druk bezig met spelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdijkstra
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-05-2023
-Mike- schreef op zondag 23 mei 2010 @ 00:42:
Bol.com is de zaak ook aan het bedonderen, afgelopen maandag alvast de collectors editie besteld mede omdat ik dan nog eventjes de beta kon spelen. Nu zouden ze op vrijdag betakeys verzenden, maar omdat de beta nog maar 9 dagen duurt hebben ze besloten dat niet meer te doen.....
Bol heeft een domme fout gemaakt door vorige week iedereen die al een beta key ontvangen een tweede te sturen. Dan een half uur later een mail te sturen om vooral geen gebruik te maken van de 2e key. Mijn vermoeden is dat Bol nu niet meer weet welke keys wel/niet in gebruik zijn. De makkelijkste route is om dan helemaal geen keys meer uit te delen. Overigens heb ik geen gebruik gemaakt van de 2e key van Bol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fransfb
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-09 19:50
Nou mensen, ik had er nog 1 liggen en het is zonde om hem gewoon te laten liggen. Dus diegene, nog veel plezier die ene week :D

96Y4R7-YW8Y-ZXTBF8-WX6X-JC2BEW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij draait het allesinds niet stabiel... ik word zowat elk spel gedropped... :(
Voor deze laatste patch was dat hoogst uitzonderlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 12:47
Have fun:
F7R7F9-KFVV-4V7FKF-TGWD-2WNTHX
MVBMWD-WN7J-VKCJDD-GFRZ-HE4N26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 23 mei 2010 @ 11:22:
Bij mij draait het allesinds niet stabiel... ik word zowat elk spel gedropped... :(
Ik heb dat ook, na 5 minuten ongeveer wordt ik gedropt. Het is wel een fantastische opvolger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Lordsauron schreef op zondag 23 mei 2010 @ 11:31:
Have fun:
F7R7F9-KFVV-4V7FKF-TGWD-2WNTHX
MVBMWD-WN7J-VKCJDD-GFRZ-HE4N26
Ik heb: F7R7F9-KFVV-4V7FKF-TGWD-2WNTHX werkend, je bent mijn held _/-\o_
kdijkstra schreef op zondag 23 mei 2010 @ 10:16:
[...]

Bol heeft een domme fout gemaakt door vorige week iedereen die al een beta key ontvangen een tweede te sturen. Dan een half uur later een mail te sturen om vooral geen gebruik te maken van de 2e key. Mijn vermoeden is dat Bol nu niet meer weet welke keys wel/niet in gebruik zijn. De makkelijkste route is om dan helemaal geen keys meer uit te delen. Overigens heb ik geen gebruik gemaakt van de 2e key van Bol.
Heel dom van zo'n groot bedrijf als bol.com inderdaad... Maar ze gaan niets meer uitdelen, dus als ik jou was zou ik die tweede gewoon aan een maat van je geven.

[ Voor 57% gewijzigd door -Mike- op 23-05-2010 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Hehehe, geen last meer van drops :Y) . De 4vs4 mode vind ik wel leuk voor een keertje, maar ik heb wel de indruk dat wie het eerste initiatief neemt, meestal het spel wint. Het lukt me echter nog steeds niet om custom maps te spelen, ik krijg een vage boodschap van user created maps not allowed.

plz, stop met het keygedoe, het zou sneu zijn dat het topic weer dichtgegooid wordt :| .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
FezzFest schreef op zondag 23 mei 2010 @ 12:30:
Hehehe, geen last meer van drops :Y) . De 4vs4 mode vind ik wel leuk voor een keertje, maar ik heb wel de indruk dat wie het eerste initiatief neemt, meestal het spel wint. Het lukt me echter nog steeds niet om custom maps te spelen, ik krijg een vage boodschap van user created maps not allowed.

plz, stop met het keygedoe, het zou sneu zijn dat het topic weer dichtgegooid wordt :| .
Keygedoe? Het ging in het vorige topic over mensen die liepen te bedelen voor een key. Ik deelde alleen mijn ervaring met bol.com, dat het toevallig met de beta te maken had oke...

En dat er mensen af en toe nog wat keys neergooien is ook niets mee aan de hand lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:09
Verwijderd schreef op zondag 23 mei 2010 @ 11:22:
Same here. Nog geen enkel potje normaal af kunnen maken. Of ik lig eruit, of een tegenstander, dan is de lol er ook snel af.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Ja bekend probleem, ik denk dat iedereen er nu last van heeft...Zwaar irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

M'n eerste keer in dit topic, als dit niet gewenst is, mijn excuses.

Ik heb ook nog een beta key over (toevallig kwam ik net vanzelf in de beta een dag voordat ik de key via de preorder kreeg):

PYFGR8-49PB-EBYFJD-W8Y2-2N4NT7

Bol.com stuurde er wel een mail achteraan dat dit wellicht al een gebruikte code was, en ik een nieuwe moest vragen als deze niet werkte. Als ik het zo lees zal dat niet meer lukken, maar wellicht werkt deze gewoon en wordt er iemand gelukkig van! :*)

.. al kun je er vandaag waarschijnlijk bijster weinig mee, voor de patch draaide alles nog prima maar nu word ik ook na elke paar minuten gedisconnect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
/me Krijgt een raar gevoel in zijn maag van al die keys weer

Ben benieuwd of we nu weer normaal kunnen gamen, komt ons BlizzBoy toernooi niet echt ten goede zo...

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 11:38
MrVegeta schreef op zondag 23 mei 2010 @ 13:48:
/me Krijgt een raar gevoel in zijn maag van al die keys weer

Ben benieuwd of we nu weer normaal kunnen gamen, komt ons BlizzBoy toernooi niet echt ten goede zo...
Ik vrees er wat voor. 3 games gespeeld, 1 keer tegenstander gedropped en 1 keer ik... Achja het is een beta, veel kunnen we niet zagen vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe. Eindelijk heb ik dan m'n SC2 beta key. De beta mag dan bijna over zijn, maar dat deerd niet. Na een aantal games te hebben gespeeld merk ik toch echt dat m'n macro niet is wat het moet zijn. Heeft een van jullie misschien wat advies wat betreft de hotkey setup? Ik wil het liefst met Zerg spelen, maar Terran vind ik ook best leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Paterpor schreef op zondag 23 mei 2010 @ 14:03:
[...]

Ik vrees er wat voor. 3 games gespeeld, 1 keer tegenstander gedropped en 1 keer ik... Achja het is een beta, veel kunnen we niet zagen vind ik.
Probleem is een beetje dat het voor deze patch prima werkte... ik ben net ook weer gedropt na 5 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadrin
  • Laatst online: 27-08 00:48
De staat van Battlenet 2.0:

http://www.teamliquid.net...ssage.php?topic_id=126853

Beste thread die ik in tijden heb gezien op TL

"The greatest harm can result from the best intentions"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Laatst online: 27-04-2023
MrVegeta schreef op zondag 23 mei 2010 @ 14:39:
[...]

Probleem is een beetje dat het voor deze patch prima werkte... ik ben net ook weer gedropt na 5 minuten.
Inderdaad, voor de patch eigenlijk nooit gedropt. Nu mag ik echt van geluk spreken als ik een sessie volledig kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stop met keys posten AUB..

Ik hoopte eigenlijk voor Diamond league (waar slaat dit op, leagues waren prima zoals ze waren) maar door 2 disconnects zit ik nu in gold.. naja ff de boel verslaan en op naar platinum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Laatst online: 05-09-2024
Zo die keys zijn snel geclaimed :P. Anyway ik heb de game gezien bij een maat van me en ik moet zeggen dat hij best verslavend is. Heb starcraft 1 ook vet lang gespeeld

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:50
hmm 3 van de 3 placement matches een disconnect (gisteren 1, vanmorgen 1 en nu net weer 1 :(

zal wel bronze worden....

meestal heeft blizzard zijn zaken snel op orde maar nu al een paar dagen veel dc's etc. beetje vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 21:03
Shadrin schreef op zondag 23 mei 2010 @ 14:41:
De staat van Battlenet 2.0:

http://www.teamliquid.net...ssage.php?topic_id=126853

Beste thread die ik in tijden heb gezien op TL
Erg nette OP, die ook precies omschrijft wat er mis is.

In battlenet 2.0 word je heel erg bij de hand genomen, een beetje zoals bij WoW.

Deze post gaat over de Ladders en beschrijft een beetje de mentaliteit van de Starcraft 1 speler:
Instead we get this "everyone is a winner" bullshit. Yeah, make all the divisions equal, that's fucking awesome. Yeah, make it so that you can't compare your rankings between divisons, that's just great. Oh and while you are at it, why not make it so you can't view anything except YOUR divison. Oh and hey, having divisions go by number is just far too scary when someone gets put in division 500, let's give them random names.

This isn't the fundamental support needed to create a competitive enviornment (which, incidentally, a ladder is), it's KINDERGARTEN. If you are old enough to play SC2, you are old enough to realize that there are people out there who are better than you, and if the shock of discovering this is too much for you, well, you were going to find out sooner or later, at least this way you are unlikely to get physically hurt in the process.
Ik denk dat dit een beetje de Linux gebruiker mentaliteit is. Terwijl Blizzard nu (na WoW) spelers meer met de OSX mentaliteit behandeld, gewoon snel een game en met een simpel metaaltype kunnen aangeven hoe goed je bent.

[ Voor 3% gewijzigd door Vanx op 23-05-2010 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
als sc1 spelers niet inzien dat de "gaming community" vele groter is als de sc1 community en dat blizzard wel gek zou zijn om het spel te hardcore te maken zodat het alleen aanspreekt bij de mensen die nu nog sc1 speelde blijf je dat soort imo onzinnige post houden.

ik vind juist dat blizzard er altijd goed in is om spellen voor zowel competitive play als recreational play geschikt te maken. en sure je kan misschien zilver league 384 niet vergelijken met zilver league 542 maar wat boeit het.. je bent een zilver speler dus nog lang niet het beste of whatever imo mag er wel een pro league ofzo zijn na diamond waar dan bijvoorbeeld automatisch alle top 3 spelers uit alle diamond leagues komen. ik vind het interessanter omt e zien dat ik 25e sta in een league als 10123129e in totaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Verwijderd schreef op zondag 23 mei 2010 @ 14:57:
Stop met keys posten AUB..

Ik hoopte eigenlijk voor Diamond league (waar slaat dit op, leagues waren prima zoals ze waren) maar door 2 disconnects zit ik nu in gold.. naja ff de boel verslaan en op naar platinum :)
Erm keys posten mag gewoon hoor, waarom zou je medetweakers ook niet de mogelijkheid mogen geven om het uit te proberen.

De waarschuwing.
Kunnen de posts zoals 'Arghhh... weer geen key :(', 'Yay, ik heb hem binnen hoor jongens!' en 'Ik zoek nog een key, wie heeft er een?' achterwege gelaten worden. Daar heeft niemand wat aan en valt gewoon onder spam, houdt het dus ontopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat blizzard dit wel fiksen ,op een zondag en morgen op een feestdag hmmph :x
als iemand wat wilt 1on1 add (robbe-janssens@hotmail.com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mike, ik hoop niet dat je naar mij verwees. Tuurlijk ben ik blij dat ik een key heb gekregen en dat zeg ik dan ook. Alleen was het punt van mijn post de vraag die ik stelde. Ik zou gewoon graag een goed voorbeeld willen zien van een Zerg hotkey setup. Nu doe ik maar wat, maar dat zie ik dan ook gelijk terug in m'n macro. Ik heb ook nog nooit eerder echt SC gespeeld. Speelde voornamelijk altijd Red Alert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Laatst online: 13-09 11:38
Verwijderd schreef op zondag 23 mei 2010 @ 16:08:
Mike, ik hoop niet dat je naar mij verwees. Tuurlijk ben ik blij dat ik een key heb gekregen en dat zeg ik dan ook. Alleen was het punt van mijn post de vraag die ik stelde. Ik zou gewoon graag een goed voorbeeld willen zien van een Zerg hotkey setup. Nu doe ik maar wat, maar dat zie ik dan ook gelijk terug in m'n macro. Ik heb ook nog nooit eerder echt SC gespeeld. Speelde voornamelijk altijd Red Alert.
Hier zal je vast wel mee verder kunnen.

http://www.youtube.com/user/PsyStarcraft#p/u/15/74i2ILf70mk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:36

aex351

I am the one

Ik ga dit spel ook eens proberen. Vroeger was Starcraft 1 ook erg populair, maar ik speelde toen Total Annihiliation. Supreme Commander dat een opvolger moet zijn van TA is het ook niet geworden. Hoop dat één van de registratiesleutels die hierboven zijn gepost het nog doen. Kan ik alleen in-game een account aanmaken?

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadrin
aex351 schreef op zondag 23 mei 2010 @ 16:27:
Ik ga dit spel ook eens proberen. Vroeger was Starcraft 1 ook erg populair, maar ik speelde toen Total Annihiliation. Supreme Commander dat een opvolger moet zijn van TA is het ook niet geworden. Hoop dat één van de registratiesleutels die hierboven zijn gepost het nog doen. Kan ik alleen in-game een account aanmaken?
eu.battle.net

Daar kun je een account aanmaken, en indien je een key hebt ook de client downloaden.

Ik ben er overigens even klaar mee denk ik. Elke ladder game waar ik aan de winnende hand ben wordt ik gedropt. De enige game die wel afgemaakt werd is er één waar ik compleets afgeslacht werd door een veel sterkere speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Je bedoelt onze 1e game? jk :>

Ja het is wat jammer, ik denk wat custom games ga spelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dankje. Dit heeft zeker geholpen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:36

aex351

I am the one

Shadrin schreef op zondag 23 mei 2010 @ 16:30:
[...]
eu.battle.net
Daar kun je een account aanmaken, en indien je een key hebt ook de client downloaden.
Ze willen wel veel informatie voor een account zeg. Volledig naam, adres, etc.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Mjah, dat is altijd al zo geweest. Is opzich voor de veiligheid, als je account wordt gehacked kan je je gegevens en account terug krijgen dmv kopie paspoort oid zodat zij @blizzard het kunnen nakijken :). Heb ik zelf één keer gehad in WoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bugs... :F

ik wil een replay kijken, eentje van de vorige versie, hij logt uit b.net en hij crasht, kan gebeuren: t is een beta.

mijn verbazing was groot toen in merkte dat de muissnelheid in windows gereset was :F
met een touchpad slepen over een 1920 pixels breed scherm @ normale snelheid is echt niet te doen :/

en nee, niet een keer, maar meerdere keren achter elkaar. wat heeft SC2 nu weer te zoeken in mijn muissnelheidsinstelling :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:40
haarbal schreef op zondag 23 mei 2010 @ 12:58:
[...]

Same here. Nog geen enkel potje normaal af kunnen maken. Of ik lig eruit, of een tegenstander, dan is de lol er ook snel af.
ik begin het ook helemaal zat te worden, ben je net klaar de aanval voor te bereiden "you have been dropped" AAARGGGHHH !! :( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:22

Chrisjuh_15

Facta non verba

fuqua schreef op zondag 23 mei 2010 @ 16:52:
[...]

ik begin het ook helemaal zat te worden, ben je net klaar de aanval voor te bereiden "you have been dropped" AAARGGGHHH !! :( 8)7
Ah, gelukkig ben ik niet de enige :) Ik heb hierdoor wel 4 van mijn placement matches verloren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:40
Chrisjuh_15 schreef op zondag 23 mei 2010 @ 16:54:
[...]

Ah, gelukkig ben ik niet de enige :) Ik heb hierdoor wel 4 van mijn placement matches verloren :(
vreemd ik om 1 of andere wazige reden gewonnen, waardoor ik nu in de platinum league zit :S behoor ik de bronze/zilver te zitten.

maar na de 10de drop begint het frustrerend te worden zeg.. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asator
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-02-2024
Chrisjuh_15 schreef op zondag 23 mei 2010 @ 16:54:
[...]

Als het goed is telt het niet mee voor je placement matches, in ieder geval niet bij 3v3. Ik heb nou al ongeveer 20 games geprobeerd te spelen, 19 hiervan gedropped en 1 gewonnen en er staat dat ik nog 4 placement matches moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 18:53

VP.

Limited Edition eindelijk ook besteld, ik kan niet wachten! :D

Btw, is het mogelijk om iemand toe te voegen zonder z'n e-mail in te voeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VP. schreef op zondag 23 mei 2010 @ 17:08:
Limited Edition eindelijk ook besteld, ik kan niet wachten! :D

Btw, is het mogelijk om iemand toe te voegen zonder z'n e-mail in te voeren?
nu ,niet wordt later weer ingevoerd ze willen dit deel even testen daarom is id er even uitgehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdijkstra
Iets zegt me dat de drops te maken hebben door het gebruik van UDP. Wel sneller maar minder betrouwbaar dan TCP telegrammen. Afijn ik kan niet in de code kijken van Blizzard maar het viel me al op dat er in de patch notes stond: UDP is enabled to help improve game performance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
kdijkstra schreef op zondag 23 mei 2010 @ 18:26:
Iets zegt me dat de drops te maken hebben door het gebruik van UDP. Wel sneller maar minder betrouwbaar dan TCP telegrammen. Afijn ik kan niet in de code kijken van Blizzard maar het viel me al op dat er in de patch notes stond: UDP is enabled to help improve game performance.
zou zo maar kunnen zijn idd. blizzard kijkt in de loop van volgende week of dit goed loopt of niet (antwoord weten we natuurlijk nu al :D ) en zal het daarna wel weer repareren.

veel mensen op de fora etc vergeten soms dat het een beta is en klagen alsof de game al uit is :)

ik vind het wel vreemd dat ze dit soort dingen nu pas toevoegen. sc2 is nu al zo lang speelbaar dat het imo nu af zou moeten zijn en dat ze alleen balance changes en zaken rond sc2 zouden moeten fixen (dingen zoals ladders achievements etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdijkstra
Crysania schreef op zondag 23 mei 2010 @ 18:31:
ik vind het wel vreemd dat ze dit soort dingen nu pas toevoegen. sc2 is nu al zo lang speelbaar dat het imo nu af zou moeten zijn en dat ze alleen balance changes en zaken rond sc2 zouden moeten fixen (dingen zoals ladders achievements etc)
Op zich niet zo vreemd hoor. Eerst iets werkend maken en dan optimaliseren. Ik kan me goed voorstellen dat door gebruik van UDP de hoeveelheid bandbreedte beperkt kan worden. Geen idee hoeveel bandbreedte blizzard inkoopt maar dat zal wel enorme proporties aannemen. Alle optimalisaties is dan mooi meegenomen. Nu zijn ze misschien een stap te ver gegaan en dan is het kwestie van stapjes aan teruggaan totdat je een bepaald optimum hebt bereikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand custom maps spelen? Als ik zelf een custom game probeer te maken of te joinen, krijg ik altijd de melding van "user_created_maps_not_allowed" ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:03
Verwijderd schreef op zondag 23 mei 2010 @ 19:07:
Kan iemand custom maps spelen? Als ik zelf een custom game probeer te maken of te joinen, krijg ik altijd de melding van "user_created_maps_not_allowed" ofzo
Same here, heb ook de random drops, heel fijn wanneer je er 4 achter elkaar krijgt waarbij je 3 keer al de basis van de tegenstander aan het slopen bent...

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
damn net een heel mooi potje. 2v2 en mijn ally dropt tijdens de 1e rush van de tegenstander op zijn basis... ik was op dat moment hard aan het techen naar voidrays en had al een legertje van 4 rays die onderweg waren naar de tegenstanders basis... mijn ally timed dus out en het is 2v1 :( ik snel voidrays blijven pompen en meteen naar tegenstanders basis gaan. daar meteen focussen op hun hoofdgebouwen die ik ondertussen 3 af had (was pas 1 expansion). tegenstander kon dus helemaal niets meer omdat ze geen geld meer binnen kregen. ik de rest van de basissen een beetje opruimen met mijn voidrays en het was eigenlijk al gg.

toen de basissen helemaal weg waren en ik rond aan het scouten was voor expansions bleken ze samen hide the building te gaan doen. overal probeerde ze weer opnieuw te beginnen en dit duurde maar en duurde maar. ik had bij elke mineral spot een scout staan maar kon niet alles vinden. en dan raad je het natuurlijk al... disconnect :(

beetje lame want ze hadden echt helemaal niets meer. de terran vloog volgens mij gewoon ergens in een hoekje met zijn hoofdgebouw :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLM
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-03-2023

MLM

aka Zolo

Mja, ik heb 2/2 drops, en toen maar gestopt met qualifiers.
Maar ik had het eerder ook al (bij patch 11), maar alleen op mijn laptop, niet op mijn desktop. Het rare was, die hadden dezelfde internetverbinding (ook allebei wireless) dus ik kan zo goed als uitsluiten dat het aan mijn netwerk/internet ligt.

Ook allebei een C2D/4xxx serie ATi/Win7 x64, dus ik gok zo dat het een software probleem is (of een combinatie van programma's ofzo). Wel behoorlijk irritant als zodanig :(

-niks-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verkeerde reactie in verkeerde topic 8)7

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2010 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-09 13:25
Voor de grotere noobs zoals ik, wat zou een build zijn voor terran?

tot aan 10/11
10/11 supply depot
daar bijna parallel aan een barracks
en dan gewoon marines pompen?

Merk dat ik gewoon echt slecht ben in het begin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:03
argh geef het op. Drop nu minstens 3 van de 4 keer. Dit is gewoon geen fun meer.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
10 supply depot.
12 barrack
13 supp (voor je ramp afmaken)
14 ref
wanneer die ref klaar is maak je nog een ref (en gewoon constant SCV's maken)
uit je rax haal je marines om je ramp mee te verdedigen of tegen air units
Nu asap 100 gas halen en een factory bouwen
SCV"s en marines blijven maken, minen uit 2 refs met 3 SCV's beiden wanneer de factory klaar is zou je 300 mins en 200 gas hebben zodat je 2 starports neer kan zetten.
Je factory zet je een techlab aan, die move je en maak je nog één aan.

Wanneer je eerste starport klaar is zet je die aan je techlab van de factory en research je cloak. Je 2e starport zet je aan je 2e techlab.

Maak een supdepot en 2 banshees, als deze klaar zijn vlieg je naar de basis en ga je drones pakken. Zie je dat hij geen AA heeft ga je nog 2 bansees maken (dat doe je al maar als je ziet dat hij hydras heeft dan cancel je die banshees)

Vanaf hier kan je alle kanten op, ik tech graag door naar BC"s met marines al back up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdijkstra
Kun je met 1 supply depot en rax een ramp dichtgooien? Ik d8 dat een tweede supply depot noodzakelijk was. Ik bouw (voor zover ik me kan herinneren nog een 2e supply depot op 13. En daarna pas een refinary.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TtL8e7ay
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-05-2017
Ik dropte net al in direct toen het spel gestart was. Had net mijn probes geselecteerd. "You have been dropped". Dit wordt niks meer vandaag ben ik bang, want ook in de states is het een feestzondag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
  • Laatst online: 06-09 13:25
rax = barracks
ref = refinery?
Dus hoe zet je een techlab aan een ref, of is dat een typo en zou dat rax moeten zijn? :P

Wat ik dus begrijp, nadat ik een barracks heb gemaakt, gewoon marines pompen. gelijk nadat ik genoeg gas heb een factory maken. In de tussentijd heb ik genoeg gas voor 2 starports. Dan aan de barracks een techlab zetten, die verplaatsen en het herhalen?

Moet te doen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 09:48
"YOU WERE DROPPED!"

Laat maar, ik wacht wel tot maandagmiddag met spelen, want dit is echt niet hanteerbaar. Zelfs UMS maps doen het niet met een heerlijke foutmelding: USERCREATED MAPS NOT ALLOWED!

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:59

Edd

HotFix schreef op zondag 23 mei 2010 @ 20:25:
Dus hoe zet je een techlab aan een ref, of is dat een typo en zou dat rax moeten zijn? :P
Hij bedoeld denk ik een tech-lab aan je factory. Als die klaar is met bouwen vlieg je je factory weg en land je op een open plek. Dan opnieuw hetzelfde verhaaltje. Dan kun je je starports daar neer zetten als ze klaar zijn.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Iets te snel getypt :p.

Ik gebruik deze build vaak tegen Zerg, niet tegen protoss of terran aangezien die snel stalkers/marines hebben (+ observer/scan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HotFix schreef op zondag 23 mei 2010 @ 20:25:
rax = barracks
ref = refinery?

Wat ik dus begrijp, nadat ik een barracks heb gemaakt, gewoon marines pompen. gelijk nadat ik genoeg gas heb een factory maken. In de tussentijd heb ik genoeg gas voor 2 starports. Dan aan de barracks een techlab zetten, die verplaatsen en het herhalen?

Moet te doen zijn :)
Banshees zijn redelijk nutteloos tegen toss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdijkstra
MrVegeta schreef op zondag 23 mei 2010 @ 20:14:
Maak een supdepot en 2 banshees, als deze klaar zijn vlieg je naar de basis en ga je drones pakken. Zie je dat hij geen AA heeft ga je nog 2 bansees maken (dat doe je al maar als je ziet dat hij hydras heeft dan cancel je die banshees)
Dat je voor banshees gaat tegen zerg. Als zerg speler heb ik weinig last van banshees. Ik heb veel meer last van de marauders die een early push doen. Met een 14 pool en 15 hatchery ben je te laat. Ik zit nog een beetje te spelen met verschillende variaties maar een early marauder push is erg moeilijk tegen te houden. Enige wat ik me zo snel kan bedenken is door veel lings te maken. Maar die heb je net weer nodig om te macro-en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Het is ook niet bedoelt om de game mee te winnen hé. 2 bashees kunnen snel 6-7 drones slopen en jou forceren de drones van de line te halen, zo kan je de zerg wat uit zijn macro spel halen. De banshees laat je wegvliegen als ze worden lastig gevallen en vlieg je later weer terug. Mocht jij een hydra dan gaan bouwen om de banshees aan te pakken kan ik snel techen naar siege tanks. Oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoiets doe ik ook vaak met void rays, ik ga voor zijn deus staan (of beter: hij staat voor mijn deur) en vervolgens ga ik zijn nexus/hive/command center snipen

als ie alleen maar mauraders/zealots/raches hebt dan is het al snel GG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i57.photobucket.com/albums/g204/Twentyonehundred/ffuuuuu.jpg

Dit maakt de ergernis van het gedrop ruimschoots goed :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadrin
Over een kwartiertje begint de uitzending van de HDH invitanional finale en de match om de 3e en 4e plaats:

http://www.ustream.tv/channel/hdstarcraft

En ik heb net zowaar een potje af kunnen maken zonder te droppen! Voor het eerst vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Helemaal niet voor het eerst!

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twist
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Shadrin schreef op zondag 23 mei 2010 @ 21:49:
Over een kwartiertje begint de uitzending van de HDH invitanional finale en de match om de 3e en 4e plaats:

http://www.ustream.tv/channel/hdstarcraft

En ik heb net zowaar een potje af kunnen maken zonder te droppen! Voor het eerst vandaag :)
Haha, hoor net dat ze de troostfinale al in patch 12 hebben laten spelen, en nu kunnen ze de replays niet meer afspelen omdat SC2 geupdate is naar patch 13.
Ik heb trouwens ook nog 2 ongebruikte beta-keys, eerste 2 DM's krijgen ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
  • Laatst online: 11-09 07:44
Twist schreef op zondag 23 mei 2010 @ 21:56:
[...]

Haha, hoor net dat ze de troostfinale al in patch 12 hebben laten spelen, en nu kunnen ze de replays niet meer afspelen omdat SC2 geupdate is naar patch 13.
Als je een replay van een oude versie wilt bekijken dan vraagt die toch of je een oudere versie wilt lanceren? Of is dit veranderd/verwijderd?

[ Voor 9% gewijzigd door Roxors op 23-05-2010 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadrin
MrVegeta schreef op zondag 23 mei 2010 @ 21:51:
Helemaal niet voor het eerst!

:X
Jawel :)

* Shadrin mompelt iets over het menselijke brein dat de neiging heeft nare ervaringen te vergeten....
Dat hoor ik ook net ja. Ik wist nog niet eens dat oude replays ook niet meer werken door deze patch. Wel jammer want Nony en TLO zijn geweldige spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Nee dat is niet verandert maar de oude client crashed gewoon. Goed getest @Blizzard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op zondag 23 mei 2010 @ 22:04:
Nee dat is niet verandert maar de oude client crashed gewoon. Goed getest @Blizzard?
niet getest, daar hebben ze een beta voor :|

ik hoop dat ik ongelijk heb, want dit is echt :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK wil mijn geld terug maar het is de betaa arhg, zo moeilijk om te klagen maar op een weekend patch en nu zitten ze wrs lekker te chillen tot dinsdag thuis ;d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashlick
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-11-2022
Reactie op de Terran strat.:
Ik vind zelf dat een tech rush richting Banshees juist vooral effectief is tegen Terran-mirror en Protoss, ik heb meestal tegen Zerg het probleem dat de tegenstander mass Mutalisks gaat en als je dan op Banshees focust wordt je afgeslacht. Tegen Mutalisks lijkt mij de beste counter mass Marines (met Stimpack voor movement speed) gekoppelt met een setje Medivacs. Zorg wel dat je een paar Marauders erbij hebt anders krijg je de volle laag als je tegen Bannelings/Roaches/Hydralisks komt te staan.
Het belangrijkste is altijd dat je weet waar je tegenstander op focust zodat je je counter kunt voorbereiden en je altijd een stapje voor ligt.
Btw ik ben een nieuwe SC speler (speelde wat anders ten tijde van SC1), dus ik heb het meeste van mijn tactics uit game replays op youtube moeten halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Verwijderd schreef op zondag 23 mei 2010 @ 22:14:
[...]

niet getest, daar hebben ze een beta voor :|

ik hoop dat ik ongelijk heb, want dit is echt :r
Voor dit soort fouten is de beta niet. Want iedereen heeft er problemen mee, het is ook geen balance geval etc, imo gewoon een slecht stukje organisatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Blizzard dacht waarschijnlijk "het is mooi weer, ga verdomme naar buiten ipv binnen SC2 te spelen" :p.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

19000 mensen kijken naar de live stream :D , dit gebeurt er dus wanneer sc2 offline is , maar hoe komt het dat die dudes kunnen spelen ? america?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze gebruiken nog v12, i heard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadrin
Verwijderd schreef op zondag 23 mei 2010 @ 22:29:
19000 mensen kijken naar de live stream :D , dit gebeurt er dus wanneer sc2 offline is , maar hoe komt het dat die dudes kunnen spelen ? america?
Dit is afgelopen donderdag opgenomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees op TL dat er meerdere streams lopen, met in totaal 48.300 viewers? (natuurlijk een flink aantal dubbel, maar zelfs 40k+..of 30k+..of zelfs 20k+)

Het zal trouwens wel onzin zijn, maar zeker een indrukwekkend aantal kijkers. 22k+ nu

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2010 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie nooooooit terran live streams , is terran te easy om te ownen ofzo ?;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zieke finales van Idra vs Whitera nu o0
het is in ieder geval geen 4-0 zoals sommigen dachten :) (zal verder niks zeggen :X )
finals zijn afgelopen nu, echt zieke games

wel grappig staat er live stream, staat er bij date: wednesday :p

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2010 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 mei 2010 @ 23:00:
zieke finales van Idra vs Whitera nu o0
het is in ieder geval geen 4-0 zoals sommigen dachten :) (zal verder niks zeggen :X )
ik volg het ook , ze spelen echt insane ,maar ik wil zo een stream met een terran dan leer ik tenminste wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadrin
Verwijderd schreef op zondag 23 mei 2010 @ 23:01:
[...]

ik volg het ook , ze spelen echt insane ,maar ik wil zo een stream met een terran dan leer ik tenminste wat
http://day9tv.blip.tv/posts?view=archive&nsfw=dc

Daar staan (onder andere) een aantal goede analyses van Terran spelers

Vooral deze (TvT):
http://day9tv.blip.tv/file/3637626/

deze(TvZ):
http://day9tv.blip.tv/file/3634509/

en deze (TvP):
http://day9tv.blip.tv/file/3647060/

kan ik je aanraden :)

[ Voor 21% gewijzigd door Shadrin op 23-05-2010 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whitera is wel nice bezig, haha die idra wordt altijd ge-ownd ookal kon die een beter leger hebben
thanks shadrin ga ze zeker checken ^^

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2010 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TtL8e7ay
De streams zijn down. Waar kan ik nu nog de finale kijken zonder spoilers te ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CruzLee schreef op zondag 23 mei 2010 @ 23:43:
De streams zijn down. Waar kan ik nu nog de finale kijken zonder spoilers te ontvangen?
morgen/overmorgen zullen ze wel geupload worden (ze hebben toch niks anders te doen :9 )
en daar kan je ze zeker kijken zonder spoilers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TtL8e7ay
Verwijderd schreef op zondag 23 mei 2010 @ 23:55:
[...]

morgen/overmorgen zullen ze wel geupload worden (ze hebben toch niks anders te doen :9 )
en daar kan je ze zeker kijken zonder spoilers ;)
Thanks. HDH heeft wel mazzel gehad natuurlijk, want omdat niemand fatsoenlijk kon spelen zijn er meer mensen gaan kijken naar de stream. Heel toevallig dat de opname en de uitzending van de stream exact de update ertussen hebben waardoor een maandenlange stabiele beta het ineens niet meer deed.
Iets minder raar als je je bedenkt hoe belangrijk de ontwikkeling van een internationale scene met veel kijkers is voor bliz.
</conspiracy nut mode>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CruzLee schreef op maandag 24 mei 2010 @ 00:04:
[...]

Thanks. HDH heeft wel mazzel gehad natuurlijk, want omdat niemand fatsoenlijk kon spelen zijn er meer mensen gaan kijken naar de stream. Heel toevallig dat de opname en de uitzending van de stream exact de update ertussen hebben waardoor een maandenlange stabiele beta het ineens niet meer deed.
Iets minder raar als je je bedenkt hoe belangrijk de ontwikkeling van een internationale scene met veel kijkers is voor bliz.
</conspiracy nut mode>
klopt, hoewel ik me blijf afvragen waarom ze het niet gewoon dinsdag hadden uitgerold, zodat, als er iets fout zou gaan, het hele team tenminste paraat staat om het gelijk op te lossen, en niet zoals nu de spelers 2/3 dagen in de zeik te laten zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:24
Zo eerst 7 potjes in een row gedropped, daarna udp traffic in w7 firewall geblocked en +-8 matches kunnen spelen met slechts 2 drops en gewoon als bronze player 5 uit 5 met mijn placements... Here I come diamond league, met mijn 1-trick pony build :P

Daarna nog een paar leuke 2vs2 met een NL uit mijn laatste placement. Jammer van patch 13 met al die drops...

HDH
spoiler:
Mijn god wat was White-ra verrassend goed bezig, ik had verwacht dat ie zou worden ingemaakt, zeker na zijn recente matches vs asian zerg en het eerste potje, maar hij had een plan en hij ownde er mee. Vooral de metapolis 5e match was een prachtige ragequit van Idra, die daardoor de 6e match gaar was. Prachtig en onverwacht. Zonde dat ze de Nony vs TLO replays niet werkend kregen dat zijn toch wel 2 van mijn favoriete spelers.
Verwijderd schreef op zondag 23 mei 2010 @ 22:41:
Ik zie nooooooit terran live streams , is terran te easy om te ownen ofzo ?;p
TLO in de gaten houden, dat is een random player, met een lichte voorkeur voor terran geloof ik, vanmiddag had ie nog een paar vette games

erutangiS

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Kunnen de posts zoals 'Arghhh... weer geen key :(', 'Yay, ik heb hem binnen hoor jongens!' en 'Ik zoek nog een key, wie heeft er een?' achterwege gelaten worden. Daar heeft niemand wat aan en valt gewoon onder spam, houdt het dus ontopic.