Credit van 25 euro voor XFX 8800GT GPU acceptabel?

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:51

paQ

man quote nou eens! :|

En niet echt netjes om DM's van andere leden zomaar door te zetten (laat staan hier te posten)
jajoh schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 11:05:
[...]

Dit laatate slaat ook weer nergens op niet iedereen is perfect!
quote je wel even het goeie dan? ;)
Ik heb die zin al 5 kwartier geleden aangepast.

[ Voor 35% gewijzigd door paQ op 21-05-2010 11:11 ]

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
thaan schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 10:06:
[...]

Absoluut niet, en als winkel (niet ICT/tweakers/computer gerelateerd) doe ik ook zeker m'n best voor een klant die elke keer bestellingen doet die hoger zijn dan het gemiddelde, of heel vaak besteld. Echter zijn er veel klanten die denken dat ze goede klanten zijn. Zo heb je veel mensen die na 3 aankopen van 30 euro al denken dat ze vervolgens maar eens korting moeten krijgen, geen verzendkosten hoeven te betalen etc. Als zo'n klant dan verteld wordt dat dat niet mogelijk is, zal die klant zich bijna altijd beledigd voelen. Zo'n relatie is dan niet meer te herstellen, tenzij je allerlei dingen gaat doen die je meer geld kosten dan je ooit op gaan leveren, dus dat doe je niet.
Een winkel weet wel wanneer iemand een vaste klant is, en daar hoeft de klant de winkelier niet aan te herinneren. (normaal gesproken).

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:05

St@m

@ Your Service

Het is op z'n zachts gezegd niet netjes van Azerty nee.. maar wat jij nou doet.. :/ Dat stuur je toch niet zomaar door naar de directeur van Azerty :?
Inclusief spelfauten, uitroeptekens enz. Ik snap dat je gefrustreerd bent geraakt door de gang van zaken en ben blij voor je dat het toch nog goed is opgelost (jammer dat het door deze topic moest komen), maar zulke mails.. daar kweek je echt geen goodwill mee. Ook al sta je nog zo hard in je recht..
Als ik dat soort mails krijg op mijn werk gaan ze onderop de stapel en bewaar ik ze voor een vrijdagmiddag, dan heb ik nog wat te lachen :P

Ik wil je wel aanraden om in het vervolg je communicatie met bedrijven zakelijk te houden. Laat je mails desnoods doorlezen door iemand die "iets" genuanceerder is, daar zul je veel meer mee bereiken dan dit soort.. tja.. "berichten"
jajoh schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 11:15:
[...]

Misschien ben ik net wel thuis gekomen van boodschappen doen..?? Wij zijn hier niet op het taalforum en ik vond dat ongepast.! Wij zijn hier om mekaar te helpen en niet om iemand op zn punten te wijzen. ;)
Zakelijke communicatie haal je door de spellingschecker. Punt. Die is ook niet feilloos nee, maar beter iets dan niets.

[ Voor 38% gewijzigd door St@m op 21-05-2010 11:19 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jajoh
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-05-2024
paQ schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 11:07:
[...]

man quote nou eens! :|

En niet echt netjes om DM's van andere leden zomaar door te zetten (laat staan hier te posten)

[...]

quote je wel even het goeie dan? ;)
Ik heb die zin al 5 kwartier geleden aangepast.
Misschien ben ik net wel thuis gekomen van boodschappen doen..?? Wij zijn hier niet op het taalforum en ik vond dat ongepast.! Wij zijn hier om mekaar te helpen en niet om iemand op zn punten te wijzen. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door jajoh op 21-05-2010 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ TS: ik vind je wel heel erg negatief in je schrijven naar Azerty toe. Je hebt je gelijk gehaald, ze hebben hun excuses aangeboden en vervolgens vraag je in Eagleman7 in "Credit van 25 euro voor XFX 8800GT GPU a..." of je er nog meer uit kunt halen. Daarnaast ga je nadat je je gelijk hebt gekregen nog een discussie aan over andere klanten van Azerty. Ten eerste zijn dit niet jouw zaken en ten tweede kan de persoon in kwestie daar toch niks mee. Om vervolgens in je reactie te schrijven dat je geen positieve review gaat schrijven vind ik ook een beetje kort door de bocht. Als je kijkt naar de feiten dan heb je in eerste instantie het verkeerde antwoord gehad en heb je uiteindelijk (nb binnen een dag en ja, met wat exposure via SF) een positieve reactie gekregen. Imo is dit geen negatieve ShR waard, maar eerder een neutrale. Je hebt namelijk geen idee hoe dit was afgelopen zonder SF (kon beide kanten op) en het eindresultaat is positief. Alleen de eerste communicatie verliep niet heel erg vloeiend (waarbij ik ook jou eea verwijt). Kortom, kies eieren voor je geld door het product te accepteren en de zaak te laten rusten.

Of dit Azerty dit soort zaken als policy heeft, blijft speculeren en de toekomst zal uitwijzen of zij hiervan geleerd hebben. *done* for now :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriebelkous
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-03 13:54
cyberbetica schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 10:48:
[...]

Dit soort situaties lijken me overigens wel een beetje de schuld van de huidige wet. Omdat deze regels hier over zo vaag beschreven staan, (onder andere als "richtlijnen") geven veel shops er een erg kleurrijke invulling aan, die lang niet altijd eerlijk is. Wanneer er gekozen was voor een aantal harde regels, bijvoorbeeld over verval van waarde, waren dit soort zaken een stuk makkelijker af te wikkelen.
De wet is heel duidelijk. Het is vaak het anders willen interperteren van de wet die voor deze situaties zorgt.
Zie mijn reactie over de uitleg van het consumentenrecht.

www.racetalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Wij zijn hier niet op het taalforum en ik vond dat ongepast.!
We zijn hier niet op een taalforum inderdaad. Maar ondanks dat TS in zijn recht staat, staat een mailtje bol van spelfouten (en ook nog eens op een vervelende toonzetting) gewoon erg slordig en onprofessioneel. Zoals ik al eerder zei 'vliegen vang je met stroop en niet met azijn' helpen deze twee factoren gewoon niet als je wilt dat men je serieus neemt.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jajoh
Verwijderd schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 11:16:
@ TS: ik vind je wel heel erg negatief in je schrijven naar Azerty toe. Je hebt je gelijk gehaald, ze hebben hun excuses aangeboden en vervolgens vraag je in Eagleman7 in "Credit van 25 euro voor XFX 8800GT GPU a..." of je er nog meer uit kunt halen. Daarnaast ga je nadat je je gelijk hebt gekregen nog een discussie aan over andere klanten van Azerty. Ten eerste zijn dit niet jouw zaken en ten tweede kan de persoon in kwestie daar toch niks mee. Om vervolgens in je reactie te schrijven dat je geen positieve review gaat schrijven vind ik ook een beetje kort door de bocht. Als je kijkt naar de feiten dan heb je in eerste instantie het verkeerde antwoord gehad en heb je uiteindelijk (nb binnen een dag en ja, met wat exposure via SF) een positieve reactie gekregen. Imo is dit geen negatieve ShR waard, maar eerder een neutrale. Je hebt namelijk geen idee hoe dit was afgelopen zonder SF (kon beide kanten op) en het eindresultaat is positief. Alleen de eerste communicatie verliep niet heel erg vloeiend (waarbij ik ook jou eea verwijt). Kortom, kies eieren voor je geld door het product te accepteren en de zaak te laten rusten.

Of dit Azerty dit soort zaken als policy heeft, blijft speculeren en de toekomst zal uitwijzen of zij hiervan geleerd hebben. *done* for now :)
Ben het wel gedeeltelijk met je eens maar een negative shop review is wel op zn plek. Puur door de eerste paar zinnen van het bericht van de *directeur*

Ik zat gister avond op Tweakers te kijken..... <--- Met andere woorden als ik het niet gezien had dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 22:50
^^ wat Mig29 zegt, ik denk zelfs dat je nu van geluk mag spreken dat ze je überhaupt nog helpen met je boute uitspraken. Ik vind het eerlijk gezegd zelfs onbegrijpelijk dat je gaat natrappen in welke vorm dan ook. Ik wil er ook geen rugbaarheid meer aangeven. Je hebt je kaart nu vergoed gekregen en daar moeten we het maar bij laten.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jajoh
Wat een gestuntel zeg.
net als de spelling van *Iedereen* die de brugklasleeftijd is gepasseerd... my god

Daar bedoeld ie niet de TS mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

[...]

want? Kritiek mag niet?
Het gaat wat off topic, maar je voelt je zo te zien nogal aangesproken.
TS is 17. Geen idee hoe oud jij bent, maar als je op je 27ste nog steeds me, hun en is verkeerd gebruikt en legio spelfouten maakt, dan valt er niets meer op je leeftijd af te schuiven. (ik ben nog maar 17)
Ik ben 31, maar ik kan het me van niemand herinneren toen ik 13 of 14 was dat het grammaticaal zo ontzettend scheefliep bij leeftijdsgenoten. (gewoon MAVO-D geen mega-score uit een cito oid hoor)
jajoh schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 11:21:
Wat een gestuntel zeg.
net als de spelling van *Iedereen* die de brugklasleeftijd is gepasseerd... my god

Daar bedoeld ie niet de TS mee
quote dan het goeie!!!! :(

edit:
ik zal het zelf wel doen:
net als de spelling van sommigen hier die de brugklasleeftijd zijn gepasseerd... my god

[ Voor 20% gewijzigd door paQ op 21-05-2010 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:05

St@m

@ Your Service

jajoh schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 11:21:
Wat een gestuntel zeg.

Daar bedoeldt ie niet de TS mee
Grapje :+
Maar ben je het niet eens met Gunner, paQ, mig29, mij en anderen dan?
Mensen zijn veel gevoeliger voor net opgestelde e-mails, brieven eventuele andere communicatie dan wanneer er geschreeuwd wordt.
Je kan ook tokkie zijn per e-mail, dan word je net zo min serieus genomen als tokkie irl :P

[ Voor 28% gewijzigd door St@m op 21-05-2010 11:26 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriebelkous
Eagleman7 schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 10:45:
Mijn reactie:
[b]
Hallo **Algemeen Directeur Azerty**

Ten eerste, Ja ik ga akkoord met dit aanbod!

U zal vast wel het topic gevolgt hebben op tweakers.net

Ik kreeg ook verschillende DM's met mensen die hetzelfde probleem hebben gehad zoals hier:

..........etc.......
Ik vraag me af wat je probeert te bereiken door een dergelijke mail te sturen. Je hebt gekregen waar je recht op hebt. De winkelier heeft aangegeven inderdaad fout te zitten en heeft zijn excuses aangeboden. Dan lijkt mij de case gewoon gesloten. Ik mag hopen dat je met de andere tweakers eerst overleg hebt gepleegt alvorens een DM openbaar te maken, anders zou dit niet echt getuigen van fatsoen.

www.racetalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jajoh
paQ schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 11:22:
[...]

want? Kritiek mag niet?
Het gaat wat off topic, maar je voelt je zo te zien nogal aangesproken.
TS is 17. Geen idee hoe oud jij bent, maar als je op je 27ste nog steeds me, hun en is verkeerd gebruikt en legio spelfouten maakt, dan valt er niets meer op je leeftijd af te schuiven. (ik ben nog maar 17)
Ik ben 31, maar ik kan het me van niemand herinneren toen ik 13 of 14 was dat het grammaticaal zo ontzettend scheefliep bij leeftijdsgenoten. (gewoon MAVO-D geen mega-score uit een cito oid hoor)

[...]

quote dat het goeie!!!! :(
Wat ik eruit begrepen heb dat je over het algemeen had. Ik ben 30 en heb altijd in de TD gewerkt omdat ik simpel niet goed kon leren. Kritiek mag uiteraard. Maar vond het niet echt gepast aangezien jij iedereen zij en dan voel ik me aangesproken ja. Als dat niet zo was bij deze mijn exuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jajoh
St@m schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 11:23:
[...]

Grapje :+
Maar ben je het niet eens met Gunner, paQ, mig29, mij en anderen dan?
Mensen zijn veel gevoeliger voor net opgestelde e-mails, brieven eventuele andere communicatie dan wanneer er geschreeuwd wordt.
Je kan ook tokkie zijn per e-mail, dan word je net zo min serieus genomen als tokkie irl :P
Ja tuurlijk wel een nette brief is altijd beter. En er zijn zat bedrijfen of forums waar mensen willen helpen ermee. Gelukkig maar je ziet samen sta je sterker dan alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberbetica
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-06-2022

cyberbetica

DevOpsen? CloudNation.nl

Kriebelkous schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 11:17:
[...]

De wet is heel duidelijk. Het is vaak het anders willen interperteren van de wet die voor deze situaties zorgt.
Zie mijn reactie over de uitleg van het consumentenrecht.
Klopt, maar feit is wel dat de wet ruimte over laat voor interpreteren. Uiteindelijk komt het ook wel goed, als de klant zijn recht ook gaat halen. Helaas willen veel consumenten niets van hun rechten weten, en accepteren ze het maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een side note: de discussie waarin we elkaar betichten van slecht taalgebruik mag van mij hier achterwege blijven. Mocht je toch de behoefte hebben om daarover te discussieren, stuur elkaar dan even een DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Misschien wordt het tijd voor een slotje. Dit topic zou wel eens een 180° omslag kunnen krijgen gezien de laatste reactie van TS richting Azerty. In mijn ogen is dat namelijk not done.

Als er al een shopreview geplaatst wordt door TS dan dient deze, in mijn beleving, ook mee te nemen dat de reacties richting Azerty, en in dit topic geplaatst, niet allemaal politiek correct waren.

Het lijkt erop dat dit topic zijn bijdrage geleverd heeft aan het doel m.b.t. een nette (of acceptabele) restitutie en daarmee is de kous.......?

[ Voor 1% gewijzigd door hardware-lover op 21-05-2010 11:51 . Reden: typo ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriebelkous
hardware-lover schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 11:48:
Misschien wordt het tijd voor een slotje. Dit topic zou wel eens een 180° omslag kunnen krijgen gezien de laatste reactie van TS richting Azerty. In mijn ogen is dat namelijk not done.

Als er al een shopreview geplaatst wordt door TS dan dient deze, in mijn beleving, ook mee te nemen dat de reacties richting Azerty, en in dit topic geplaatst, niet allemaal politiek correct waren.

Het lijkt erop dat dit topic zijn bijdrage geleverd heeft aan het doel m.b.t. een nette (of acceptabele) restitutie en daarmee is de kous.......?
De kriebelkous is af... :)
case closed.
Move along people, nothing to see here..

[ Voor 4% gewijzigd door Kriebelkous op 21-05-2010 11:59 ]

www.racetalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MathijsR
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-08 16:55
Sorry ik weet dat de zaak afgehandeld is, maar wil toch nog even reageren.

Ten eerste is dit niet echt een manier van zaken doen die ik van Azerty herken eigenlijk. Maar gelukkig is het via een omweg alsnog goed gekomen en erkennen ze hun fout.

Ten tweede (sorry mig29.. :x).. Ik schrik toch een beetje van het extreem laag niveau van communicatie van de TS richting Azerty. Dit valt niet af te schuiven op je leeftijd. Op je 17e heb je je vmbo of havo al afgerond waarschijnlijk of ben je in 1 van je laatste jaren op het vwo bezig. Normale punctuatie en zinsopbouw mag toch wel van je verwacht worden. Met vriendelijk email contact kom je een stuk verder en had je GoT waarschijnlijk niet eens nodig gehad. Dat natrappen en DMs (oftewel niet publieke berichten) doorsturen naar Azerty is al helemaal not done. Vraag me dan toch af of dit de standaard manier van communicatie is met bedrijven op het moment.

Maargoed, ben blij voor je dat de zaak goed afgehandeld is uiteindelijk. En op dat je in je vervolg opleiding betere communicatievaardigheden geleerd krijgt. Blijkbaar is je huidige opleiding daarin tekort geschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:18
MathijsR schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 13:06:
Sorry ik weet dat de zaak afgehandeld is, maar wil toch nog even reageren.

Ten eerste is dit niet echt een manier van zaken doen die ik van Azerty herken eigenlijk. Maar gelukkig is het via een omweg alsnog goed gekomen en erkennen ze hun fout.

Ten tweede (sorry mig29.. :x).. Ik schrik toch een beetje van het extreem laag niveau van communicatie van de TS richting Azerty. Dit valt niet af te schuiven op je leeftijd. Op je 17e heb je je vmbo of havo al afgerond waarschijnlijk of ben je in 1 van je laatste jaren op het vwo bezig. Normale punctuatie en zinsopbouw mag toch wel van je verwacht worden. Met vriendelijk email contact kom je een stuk verder en had je GoT waarschijnlijk niet eens nodig gehad. Dat natrappen en DMs (oftewel niet publieke berichten) doorsturen naar Azerty is al helemaal not done. Vraag me dan toch af of dit de standaard manier van communicatie is met bedrijven op het moment.

Maargoed, ben blij voor je dat de zaak goed afgehandeld is uiteindelijk. En op dat je in je vervolg opleiding betere communicatievaardigheden geleerd krijgt. Blijkbaar is je huidige opleiding daarin tekort geschoten.
Helaas zijn der veel mensen die een forum vergelijken met MSN of andere online activiteiten.
Waardoor dat dus niet gebruikt wordt en niemand het ook wat boeit of het leesbaar is of niet, behalve op Tweakers ;) want dat is geen FOK

edit : kortom like they care what you think its not a letter to get a job.

[ Voor 3% gewijzigd door Mektheb op 21-05-2010 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
  • Laatst online: 13-09 08:09
Eagleman7 schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 10:45:
Mijn reactie:

Hallo **Algemeen Directeur Azerty**

Ten eerste, Ja ik ga akkoord met dit aanbod!

U zal vast wel het topic gevolgt hebben op tweakers.net

Ik kreeg ook verschillende DM's met mensen die hetzelfde probleem hebben gehad zoals hier:

KNIP

Ik heb dus ook met Jesper contact opgenomen. al onze email verkeer erbij gestopt en een uitleg gegeven!

Ik ga dus ook geen positieve shop survey schrijven!!!

Wel bedankt voor de nette afhandeling die ik dus bij **DE RMA GAST** niet kreeg!!

Zijn Reactie:

Beste,

Ik zal de videokaart vandaag naar u versturen.

U heeft geen reactie van Jesper ontvangen, omdat hij deze week helaas door ziekte niet aanwezig is.

Wij zullen intern onze procedures verder gaan aanscherpen, om dit in de toekomst voor andere klanten te verkomen.

Ik verwacht inderdaad niet dat u een positieve shop survey zult schrijven.

Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.

Mijn reactie:
Ondanks de omslachtige afhandeling hebben ze het keurig opgelost. Dat jij geen positieve review wil schrijven
vind ik dan wel weer bijzonder.

Inhoudelijk zijn je mailtjes niet sterk, en ik kan mij voorstellen dat het voor de medewerkers ook niet prettig is om met jou contact te hebben. Probeer de volgende keer eerst je emoties tot rust te laten komen en dan vervolgens doordacht actie te ondernemen.

Als je dan geen positieve review wil schrijven, kan je op zijn minst een objectieve review schrijven waarin je de gang van zaken en oplossing benadrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Lumics schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 16:22:
Ondanks de omslachtige afhandeling hebben ze het keurig opgelost. Dat jij geen positieve review wil schrijven

Inhoudelijk zijn je mailtjes niet sterk, en ik kan mij voorstellen dat het voor de medewerkers ook niet prettig is om met jou contact te hebben. Probeer de volgende keer eerst je emoties tot rust te laten komen en dan vervolgens doordacht actie te ondernemen.

Als je dan geen positieve review wil schrijven, kan je op zijn minst een objectieve review schrijven waarin je de gang van zaken en oplossing benadrukt.
Er is in verleden wel eens een voorstel gedaan om voor zulke zaken eerst een cooldown periode in te stellen, gaat hij vanmiddadg nog de survey schrijven zal er geen enkel woord positief tussen staan. Kijk je er echter over een paar weken nog eens op terug, valt het eigelijk wel allemaal mee, Azerty is erg netjes gebleven ondanks zij mogelijk initieel de een onjuist besluit hadden gemaakt.

Maar dat daar inmiddels 10 pagina's voor nodig zijn geweest.. tja.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
De uiteindelijke vraag is uiteraard of dit gedrag in het geheim de bedrijfs policy is van Azerty of dat dit gewoon het resultaat is van een RMA medewerker die zo min mogelijk werk wil doen.

Vind de manier hoe de directeur van Azerty de zaak heeft opgelost netjes. Dit is hoe de RMA medewerker het direct had moeten oplossen.

[ Voor 26% gewijzigd door Deadsy op 21-05-2010 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poltergeist
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:16
[...]

Om heel eerlijk te zijn zouden ze bij mij ook geen positieve review krijgen. Die krijgen ze pas als ik niet eerst hemel en aarde moet bewegen om te krijgen waar ik recht op heb. Het resultaat is uiteindelijk goed, maar de manier waarop is voor mij eigenlijk ook wel behoorlijk belangrijk. Ik zou me iig nog wel een tweede keer bedenken voordat ik hier iets bestel. 't Is toch van de domme dat je - door het klagen op een forum - krijgt waar je gewoon recht op hebt?

Ik ben het er wel mee eens dat de communicatie van TS naar Azerty beter had gekunt, maar ja, soms denk je niet na. En dan denk ik dat Azerty toch gewoon professioneel moet blijven, en even serieus naar de punten moet kijken. De laatste brief was namelijk op zich best netjes, maar daar komt ook geen goed (inhoudelijk) en juist (met de goede oplossing) antwoord op terug...

[ Voor 13% gewijzigd door Poltergeist op 21-05-2010 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

SinergyX schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 16:32:
Maar dat daar inmiddels 10 pagina's voor nodig zijn geweest.. tja.
offtopic:
Dat is natuurlijk afhankelijk van jouw forum-voorkeuren. Ik heb voor dit topic bijvoorbeeld maar drie pagina's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjThase
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-06 12:50
jongens gooi hier nou maar een slotje op, want hier komt alleen maar ellende van.
Het is opgelost en dit is geen ervaringen uitwisseltopic.

Mop mop, gas derop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagleman7
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 24-07 03:01
Het word inmiddels wel een afzeik topic...

Wel bedankt voor jullie hulp!

Slotje.

Als ik me videokaart heb maak ik een shop survey. ik bekijk nog wel even hoe en wat ik het ga maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagleman7
St@m schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 11:13:
Het is op z'n zachts gezegd niet netjes van Azerty nee.. maar wat jij nou doet.. :/ Dat stuur je toch niet zomaar door naar de directeur van Azerty :?
Inclusief spelfauten, uitroeptekens enz. Ik snap dat je gefrustreerd bent geraakt door de gang van zaken en ben blij voor je dat het toch nog goed is opgelost (jammer dat het door deze topic moest komen), maar zulke mails.. daar kweek je echt geen goodwill mee. Ook al sta je nog zo hard in je recht..
Als ik dat soort mails krijg op mijn werk gaan ze onderop de stapel en bewaar ik ze voor een vrijdagmiddag, dan heb ik nog wat te lachen :P

Ik wil je wel aanraden om in het vervolg je communicatie met bedrijven zakelijk te houden. Laat je mails desnoods doorlezen door iemand die "iets" genuanceerder is, daar zul je veel meer mee bereiken dan dit soort.. tja.. "berichten"

[...]

Zakelijke communicatie haal je door de spellingschecker. Punt. Die is ook niet feilloos nee, maar beter iets dan niets.
Heb het wat aangepast omdat ik geen echte namen mocht gebruiken

alles wat dus tussen ******************************** staat is veranderd voor het tweakers forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagleman7
.

[ Voor 99% gewijzigd door Eagleman7 op 21-05-2010 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apokalypse
  • Registratie: Augustus 2004
St@m schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 11:13:

[...]

Ik snap ook niet goed waarom dit topic nog open is. Ik volg dit gedoe vanaf de eerste posts (readonly mode), maar de TS heeft mijn sympathie allang verloren. Als ik Azerty was zou ik zelfs deze waardeloze mails meteen naar de prullenbak dumpen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagleman7
apokalypse schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 23:28:
[...]

Ik snap ook niet goed waarom dit topic nog open is. Ik volg dit gedoe vanaf de eerste posts (readonly mode), maar de TS heeft mijn sympathie allang verloren. Als ik Azerty was zou ik zelfs deze waardeloze mails meteen naar de prullenbak dumpen. :/
SLOTJE?

[ Voor 33% gewijzigd door Eagleman7 op 21-05-2010 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:28

rapture

Zelfs daar netwerken?

Als je media-rel moet organiseren, wet van de sterkste op een winkel moet toepassen of connecties moet gebruiken om een RMA geregeld te kregen, dan is er iets mis met de winkel. Dus geen positieve feedback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-08 08:02

TRG

Technotium99-m

Mijn 4890 is pas overleden, was ongeveer een jaar oud, heb gewoon het aankoopbedrag van destijds volledig terug gekregen. 25 euro - verzendkosten is imo een lachtertje.

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:15
Niet echt netjes van de TS om een DM zomaar online te knallen op zowel Tweakers als naar Azerty toe. :N

Verder is het "gebash" op het taalgebruik van TS wel een beetje jammer. Misschien zit er wel enige vorm van waarheid in, maar ik heb hetzelfde meegemaakt bij Azerty en heb halve juridische emails naar ze gestuurd. Compleet zonder effect helaas.
Met dit soort praktijken maken ze geen vriendjes, ik heb Azerty dan ook van mijn vaste leverancierslijstje afgeschrapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freubel
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-09 22:11
Ik heb dit topic zelf ook vol interesse zitten lezen aangezien ik ook wat spullen in bestelling heb staan en onlangs besteld heb bij Azerty. En eigenlijk naar volle tevredenheid. Een produkt wisseling in de order is prima opgepikt zelfs nadat het onderdeel al was "ingezameld"
Typfoutjes en slechte grammatica horen mijns inziens niets af te doen aan een email wisseling naar een bedrijf of persoon toe, niet iedereen is daar goed / bekwaam in, ik maak het ook dagelijks mee bij ons in de winkel. Daar reken ik ook geen mensen op af. (Don't judge a book by it's cover) Waar ik wel mensen op af reken is de toon die de muziek zet. Als ik dan de toon van de TS even bekijk kan ik me eerlijk gezegd gerust een beetje de houding van Azerty voorstellen in eerste instantie. Dat het geen schoonheidsprijs verdiend staat vast. Maar volgens mij is Azerty op zijn woorden terug gekomen en heeft het netjes opgelost. Om dan vervolgens nog eens te gaan kijken of er nog meer uit te halen valt én te gaan "dreigen" met een slechte shop review ?
Nogmaals, het is de toon die de muziek maakt....

Een quote is een gebrek aan originaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed mensen. Graag even terug ontopic. Bashen, klagen en ander offtopic geneuzel mag achterwege blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bejit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 18:07

Bejit

Svenska Faderland

Het gaat niet om hoe TS omgaat met Azerty. De TS heeft een koopovereenkomst met Azerty en deze moet Azerty nakomen, inclusief wet en regelgeving. Anders moet Azerty gewoon geen ondernemertje spelen en terug naar de zandbak.

Azerty is niet de enige die zich hier schuldig aan maakt, ook normale shops proberen dit. Simpelweg omdat de druk op marges zo hoog is door concurrentie dat ondernemers ergens anders dan maar op bezuinigen. In dit geval dus garantie afhandeling. Het is dus begrijpelijk dat ze dit doen, maar al niettemin hartstikke fout.

Conclusie: Azerty heeft het opgelost(Niet netjes, maar gewoon zich aan de wet gehouden, ik snap de kudos ook nooit als je een vervangend product krijgt) na een hoop gedoe en touwgetrek. Dat TS link doorstuurt naar de directeur is positief, want dan weet die ook wat er speelt e.d.. en of zijn emailtjes vol spelvauten en scheldwoorden staan is irrelevant.

Systeempje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoB
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-08-2022

CoB

Maar zakelijk taalgebruik en nette mailtjes kunnen geen kwaad. Ikzelf zou iemand ook serieus nemen die dit uitstraalt. Als medewerker van een winkel merk ik zelf ook hoeveel frustraties kapotte spullen en aansprakelijkheid/garantie procedures kunnen veroorzaken. Toch loont het meestal om netjes te blijven, als klant én als verkoper.
Vind wel dat het jammer is dat de shop akkoord gaat nadat ze geattendeerd zijn over dit topic. Dat zie je ook vaak op tv bij consumentenprogramma's. Er is een geschil, het consumentenprogramma contacteert het bedrijf en altijd op het eind van de rapportage hoor je dat bedrijf x de consument is tegemoetgekomen.
Ben benieuwd of dit ook de doorslag heeft gegeven bij het oplossen van deze casus. Maar ja, dat zullen we nooit weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://tweakers.net/shopr...zerty.html?Page=1#r_80951 is de goede link.

Prima reactie, maar verwijder nog even de naam van degene met wie je contact hebt gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagleman7
Hoe pas ik het aan?

[ Voor 37% gewijzigd door Eagleman7 op 24-05-2010 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 13:10
Het maakt toch niet echt uit met wie je precies hebt gecommuniceerd? Alleen dat het misschien steeds om dezelfde medewerker gaat? Naar mijn mening kun je zijn voornaam ook wel weglaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagleman7
Maar als andere mensen ook tegen dit soort problemen lopen weten ze dat ze niet de enigste zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:52
Vreemd dat er na zo'n debacle nog altijd een voldoende word gegeven voor de aftersales. Moet deze gang van zaken als 'normaal/voldoende' worden beschouwd, of telt alleen maar het uiteindelijke resultaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 13:10
dominator schreef op maandag 24 mei 2010 @ 18:27:
Vreemd dat er na zo'n debacle nog altijd een voldoende word gegeven voor de aftersales. Moet deze gang van zaken als 'normaal/voldoende' worden beschouwd, of telt alleen maar het uiteindelijke resultaat?
Zoiets viel mij ook al op. Het resultaat mag misschien wel goed zijn, maar de weg er naartoe is niet 'normaal/voldoende'. Ik zou het een onvoldoende hebben gegeven met als opmerking dat het uiteindelijk wel is goed gekomen. Gezien het hele after-sales-proces zou ik deze winkel niet aanraden.
Maar goed, het blijft een mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja, feit blijft natuurlijk ook dat het door inmenging van een 2e persoon uiteindelijk binnen een dag is opgelost. Dus het aanlooptraject was verre van ideaal, maar het resultaat is in korte tijd wel prima. Ik zou mij niet in een slechte review kunnen vinden. Neutraal vind ik in dit geval zeer passend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Doet mij aan het oude België denken. Als je meerdere maanden door een staatsbedrijf genegeerd werd en je hebt nog altijd geen telefoonaansluiting gekregen. Dan ging je op bedevaart naar het cafe waar een politicus een vast zituur heeft. Je vraagt een favor en plotseling komt die telefoonlijn uit de lucht vallen. Vervang cliëntelisme door een debacle creëren.

Is het nodig om iets simpels zoals een RMA-afhandeling geregeld te krijgen, dat je naar cliëntelisme, vriendjespolitiek, een hogere macht, media-rel, debacle,... te grijpen? Voor mij is het negatief als je op connecties, media-rellen,... moet vertrouwen. "Wij doen niks voor jou, tenzij als je ons kan overriden met iets.".

[ Voor 5% gewijzigd door rapture op 25-05-2010 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Verwijderd schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 09:37:
Tsja, feit blijft natuurlijk ook dat het door inmenging van een 2e persoon uiteindelijk binnen een dag is opgelost. Dus het aanlooptraject was verre van ideaal, maar het resultaat is in korte tijd wel prima. Ik zou mij niet in een slechte review kunnen vinden. Neutraal vind ik in dit geval zeer passend.
Ja ik zou dit kort en bondig in een neutrale review plaatsen, eindresultaat is toch bevredigend?
Ik wil je wel aanraden om van tevoren meer aandcht te besteden aan het 1ste contact met een shop, als dat al professioneel overkomt zul je minder snel als een push-over overkomen en zullen ze wat meer je best voor je doen omdat ze dan al aanvoelen dat je je niet snel laat afschepen.

Ook had wellicht 1 belletje waarin je je standpunten uiteenzet meer resultaat gehad dan heel dit topic en je one-liners riching Azerty.

My 2 cents

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

De communicatie van de topicstarter kon inderdaad zakelijker en een telefoontje geeft direct feedback zodat je niet een hoop mails heen en weer moeten gooien (en er ontstaan misverstanden over de teksten). Een dreigende toon jaagt een ander in verdediging en het wordt moeilijker om iets te onderhandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 18:51

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

rapture schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 09:49:
Doet mij aan het oude België denken. Als je meerdere maanden door een staatsbedrijf genegeerd werd en je hebt nog altijd geen telefoonaansluiting gekregen. Dan ging je op bedevaart naar het cafe waar een politicus een vast zituur heeft. Je vraagt een favor en plotseling komt die telefoonlijn uit de lucht vallen. Vervang cliëntelisme door een debacle creëren.

Is het nodig om iets simpels zoals een RMA-afhandeling geregeld te krijgen, dat je naar cliëntelisme, vriendjespolitiek, een hogere macht, media-rel, debacle,... te grijpen? Voor mij is het negatief als je op connecties, media-rellen,... moet vertrouwen. "Wij doen niks voor jou, tenzij als je ons kan overriden met iets.".
De vraag is natuurlijk wat er aan de kant van Azerty precies heeft plaatsgevonden.

Zijn ze enkel en alleen overstag gegaan door dit topic, of lag het puur aan de betreffende medewerker en was het ook opgelost als diens leidinggevende op een andere manier lucht van het probleem had gekregen?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Orion84 schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 10:15:

De vraag is natuurlijk wat er aan de kant van Azerty precies heeft plaatsgevonden.

Zijn ze enkel en alleen overstag gegaan door dit topic, of lag het puur aan de betreffende medewerker en was het ook opgelost als diens leidinggevende op een andere manier lucht van het probleem had gekregen?
Precies. Het probleem in deze discussie is natuurlijk dat Azerty hierin de schijn tegen heeft en dat wij nooit meer kunnen achterhalen wat er werkelijk heeft gespeeld. Ik ga er maar vanuit dat een manager sowieso de beslissing had teruggedraaid en dat hij er alleen op deze wijze achter is gekomen. Hopelijk leidt dit in ieder geval tot een meer gestroomlijnde garantieprocedure bij Azerty. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:52
Ik zie dat de survey inmiddels is aangepast, schijnbaar had de TS inmiddels ook dezelfde gedachtengang erop na gehouden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basel411
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Ik heb dit topic gevolgd omdat vorige week mijn hd4850 was overleden die ik iets meer dan anderhalf jaar geleden bij Azerty heb gekocht (met 2 jaar garantie).
Ik heb vorige week dan ook bij azerty een RMA aangemaakt. Ik heb van azerty te horen gekregen dat de videokaart defect bevonden was en opgestuurd is naar de fabrikant voor reparatie of vervanging. Dit kan 2 tot 8 weken duren. Daarnaast hadden ze €30 aangeboden ipv een reparatie of vervangende kaart. Ze hanteren een bijzondere afschrijving op computerapparatuur..(nieuwprijs was €148,-)

Ik wacht op een vervangende kaart of reparatie. Zodra het gebeuren is afgehandeld met Azerty zal ik een shop-review schrijven (hopelijk positief).

[ Voor 1% gewijzigd door basel411 op 31-05-2010 16:54 . Reden: nieuwprijs toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 09:37:
Waarom probeer jij als moderator hier een user te beïnvloeden hoe hij zijn ervaringen moet opschrijven in een shopreview? Het is namelijk gewoon een waardeloze gang van zaken. Alleen als je mondig bent, weet wat je rechten zijn en in een topic gaat lopen klagen komen dit soort bedrijven terug op hun beslissing. Het is zijn ervaring met dit bedrijf en als hij ze wil afbranden tot de grond voor dit akkefietje is dat zijn goed recht.
basel411 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 16:51:
Ik heb dit topic gevolgd omdat vorige week mijn hd4850 was overleden die ik iets meer dan anderhalf jaar geleden bij Azerty heb gekocht (met 2 jaar garantie).
Ik heb vorige week dan ook bij azerty een RMA aangemaakt. Ik heb van azerty te horen gekregen dat de videokaart defect bevonden was en opgestuurd is naar de fabrikant voor reparatie of vervanging. Dit kan 2 tot 8 weken duren. Daarnaast hadden ze €30 aangeboden ipv een reparatie of vervangende kaart. Ze hanteren een bijzondere afschrijving op computerapparatuur..(nieuwprijs was €148,-)

Ik wacht op een vervangende kaart of reparatie. Zodra het gebeuren is afgehandeld met Azerty zal ik een shop-review schrijven (hopelijk positief).
Wat heeft Azerty geleerd vraag ik me dan toch af?

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2010 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

basel411 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 16:51:

dat zegt dus genoeg over Azerty.
Het is blijkbaar hun werkwijze om korte adem of onwetendheid van hun klanten te misbruiken
Verwijderd schreef op maandag 31 mei 2010 @ 17:19:
[...]

Wat heeft Azerty geleerd vraag ik me dan toch af?
Azerty niet, WIJ hebben wat geleerd ;)

[ Voor 86% gewijzigd door paQ op 31-05-2010 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze bieden toch gewoon reparatie aan? Naast reparatie bieden ze de keuze om een bedrag terug te krijgen. Dat je het niet eens bent met dat bedrag is je goed recht, maar dat ze het aanbieden is het hunne. Niemand verplicht je daarmee akkoord te gaan, en ik zie ook niet helemaal hoe het in dit geval slechte service zou zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

WTH zou je het überhaupt "aanbieden" ? 8)7
bied gewoon aan wat je plicht is. namelijk deugdelijk herstel of vervanging (als niet aannemlijk gemaakt kan worden dat de klant zelf het defect heeft veroorzaakt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat bieden ze toch ook aan?

Misschien wil je de keuze maken direct een alternatief te hebben, of zie je de toegevoegde waarde van iets nieuws kiezen en daar weer 2 jaar garantie op hebben, of zie je het als een ingang te onderhandelen over meer vergoeding ten bate van eerdergenoemde.

Je kan nu ook gelijk gaan doordraven natuurlijk, en iets wat naast de wettelijke verplichting wordt geboden de grond in stampen. Als het nou weer zo is dat later het bericht komt dat het niet meer anders kan, en er dan geen fatsoenlijk alternatief geboden wordt, dan ja... Dan kan je je afvragen of er in de RMA procedure al iets is veranderd.

Ik heb sterk het idee dat het ook afgeschoten zou worden als de winkel alleen zou melden dat het opgestuurd is. Dan zou het wel weer zijn dat ze best flexibeler mogen zijn en uit eigen beweging met meer opties zouden kunnen komen. Makkelijk bashen heet dat, en lijkt tegenwoordig wel een favoriete bezigheid te worden. Nog even een setje fakkels en hooivorken erbij, en het is compleet.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2010 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

Ik denk dat paQ bedoelt dat 30 euro (alweer) veel te laag is, en daar ben ik het helemaal mee eens.

In principe moeten ze gewoon de kaart repareren of een vervangend (dezelfde of vergelijkbaar) exemplaar leveren.
Dat ze ook nog een geldbedrag aanbieden mag van mij gerust, maar dan moeten ze niet aankomen met een miezerige 30 euro en gewoon geven wat de kaart echt waard is. (gokje @ een euro of 80)

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

@Floppus:
je chargeert het nu wat.
Ik denk dat Azerty er zelf debet aan is dat die mening ontstaat.

@Koffie
precies :)

[ Voor 15% gewijzigd door paQ op 31-05-2010 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 mei 2010 @ 17:19:

Waarom probeer jij als moderator hier een user te beïnvloeden hoe hij zijn ervaringen moet opschrijven in een shopreview?
Omdat ik naast mod ook nog gewoon een persoon achter een computer ben met een eigen mening. Naar mijn mening heeft de TS zichzelf onprofessioneel opgesteld in de communicatie naar Azerty en heeft ie dit incident puur gewonnen door nette communicatie als gevolg van hulp vanuit het topic (met name van mockingbird als ik het mij goed herinner) icm het bereiken van deze info bij een manager van Azerty. Het resultaat hiervan is dat er binnen een dag na de communicatie een oplossing is gevonden. Mijn mening hierover is dat de zaak een ongelukkige aanloop heeft gehad (waar de TS debet aan heeft), maar dat de oplossing goed is. Ik vind dat dus een neutrale beoordeling waard.

Daarnaast is er in dit topic slechts één kant van het verhaal gehoord en heb ik aan de andere kant gewerkt en weet ik uit ervaring dat er een groot verschil kan zitten tussen het verhaal van de klant en de feiten en kan de communicatie op zijn zachts gezegd soms nogal uit de hand lopen (hoe netjes je je soms ook opstelt). Naar mijn mening ben ik zeer behulpzaam geweest bij het oplossen van het probleem in dit topic en ik waardeer je beschuldiging dan ook zeker niet!

Mocht iemand hierover meer willen zeggen, neem dan even contact met me op via de DM, want dit gaat erg offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basel411
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 31 mei 2010 @ 18:19:
Dat bieden ze toch ook aan?

Misschien wil je de keuze maken direct een alternatief te hebben, of zie je de toegevoegde waarde van iets nieuws kiezen en daar weer 2 jaar garantie op hebben, of zie je het als een ingang te onderhandelen over meer vergoeding ten bate van eerdergenoemde.
Ze bieden mij inderdaad reparatie of vervanging aan, heel erg netjes. Het punt is dat Azerty niet per ommegaande een alternatief product wil aanbieden, het duurt 4-8 weken want het moet eerst naar de fabrikant.
Ik ben voor mijn werk afhankelijk van de computer waarin deze videokaart zat en het kost me nog meer om 4-8 weken niet op mijn computer te kunnen werken, dan een nieuwe te kopen. Ik heb dus al een nieuwe gekocht elders. Uiteindelijk kost dit gedoe me dus alleen maar geld en tijd.
Fijne afhandeling, alvast bedankt Azerty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 18:49
Verwijderd schreef op maandag 31 mei 2010 @ 18:43:
[...] Omdat ik naast mod ook nog gewoon een persoon achter een computer ben met een eigen mening.
Zo presenteer je je niet. Wil je je eigen mening geven, laat dan je titel mod achterwege of maak vooraf duidelijk dat het om je eigen mening gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op maandag 31 mei 2010 @ 18:43:
Daarnaast is er in dit topic slechts één kant van het verhaal gehoord
In de mails die TS hier post is wel duidelijk dat Azerty toegeeft dat het fout is gegaan. Welke kant wil je nog meer horen?

Buiten dat is het nieuwe geval heel schrijnend, zeker als men zegt;
Wij zullen intern onze procedures verder gaan aanscherpen, om dit in de toekomst voor andere klanten te verkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04:03
Gunner schreef op maandag 31 mei 2010 @ 20:42:
[...]
In de mails die TS hier post is wel duidelijk dat Azerty toegeeft dat het fout is gegaan. Welke kant wil je nog meer horen?

Buiten dat is het nieuwe geval heel schrijnend, zeker als men zegt;

[...]
Het nieuwe geval is: "wilt u dat de videokaart gerepareerd wordt (duurt even) of wilt u een creditering van 30 euro?" - Op zich best netjes hoor, je HOEFT de creditering immers niet te accepteren.

Schrijnend zou het zijn wanneer de creditering de enige optie was voor de poster...

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Iemand met 30 euro afschepen terwijl hij nog garantie heeft is wel schrijnend hoor. Dat was ook het aanbod aan de TS. En uiteindelijk heeft die wel een vervangende kaart gehad. Blijkbaar is er dus nog weinig in de procedure veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poltergeist
Gunner schreef op maandag 31 mei 2010 @ 21:49:
Iemand met 30 euro afschepen terwijl hij nog garantie heeft is wel schrijnend hoor. Dat was ook het aanbod aan de TS. En uiteindelijk heeft die wel een vervangende kaart gehad. Blijkbaar is er dus nog weinig in de procedure veranderd.
Ho, wacht even. In het tweede geval biedt Azerty precies aan wat ze zouden moeten: een reparatie van het ding. Meer hoeven ze op dit moment niet te doen, en de tijd voor mogelijke reparatie is ook acceptabel. In plaats van de reparatie bieden ze aan om €30,00 over te maken. Als dat de enige mogelijkheid zou zijn geweest (wat bij de TS het geval was) dan is dat uiteraard niet in orde, maar ze geven hier toch ook de mogelijkheid voor reparatie?

Als het ding niet gerepareerd kan worden, en ze bieden dan €30,00, dan weten we zeker dat Azerty gewoon de wet aan haar laars lapt. Maar tot die tijd hebben ze het voordeel van de twijfel. Op dit moment houden ze zich echter precies aan de regeltjes. En dat het dan niet fijn is dat je je videokaart 4 tot 8 weken kwijt bent is helaas niet anders. Maar was je wel tevreden geweest als ze als tijdelijke vervanging een of ander goedkoop kaartje hadden aangeboden, zodat je wel verder kunt werken?

[ Voor 13% gewijzigd door Poltergeist op 31-05-2010 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

zonder de daadwerkelijke tekst te lezen, denk ik dat we er nooit zekerheid over zullen krijgen.
ik denk dat hier de ocntext heel belangrijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 20:55

D4NG3R

kiwi

:)

Garantie is Garantie, gekocht in NL = NL garantie (mits het bij een nederlandse winkel/webshop was) en onder garantie valt dat het Product gerepareerd of vervangen moet worden door een vergelijkbaar product.

Ik denk dat minimaal 60/70 euro redelijk moet zijn.. maar 25 is gewoonweg niks.

Ik zou gewoon Mockingbirds mail proberen te sturen. Als ze hier nog niet mee akkoord gaan dreig je met strafrechtelijke maatregelen.. (waarbij je ook volledig in je recht staat)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poltergeist
D4NG3R NL schreef op maandag 31 mei 2010 @ 22:52:
Garantie is Garantie, gekocht in NL = NL garantie (mits het bij een nederlandse winkel/webshop was) en onder garantie valt dat het Product gerepareerd of vervangen moet worden door een vergelijkbaar product.

Ik zou gewoon Mockingbirds mail proberen te sturen. Als ze hier nog niet mee akkoord gaan dreig je met strafrechtelijke maatregelen.. (waarbij je ook volledig in je recht staat)
Men hoeft pas te vervangen (of geld terug) als reparatie niet mogelijk blijkt. Je zult de winkelier toch eerst de kans moeten geven om het te repareren. En als ik het goed begrijp wordt dat op dit moment gedaan. Waarom er dan een mail gestuurd moet worden is mij niet helemaal duidelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Niet online

bwerg

Internettrol

pennywiser schreef op maandag 31 mei 2010 @ 19:46:
[...]

Zo presenteer je je niet. Wil je je eigen mening geven, laat dan je titel mod achterwege of maak vooraf duidelijk dat het om je eigen mening gaat.
Waarom mag iemand waarvan bekend is dat die persoon mod is, niet zomaar zijn mening geven?

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siknu
  • Laatst online: 30-06 15:56
basel411 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 19:38:
[...]

Ze bieden mij inderdaad reparatie of vervanging aan, heel erg netjes. Het punt is dat Azerty niet per ommegaande een alternatief product wil aanbieden, het duurt 4-8 weken want het moet eerst naar de fabrikant.
Ik ben voor mijn werk afhankelijk van de computer waarin deze videokaart zat en het kost me nog meer om 4-8 weken niet op mijn computer te kunnen werken, dan een nieuwe te kopen. Ik heb dus al een nieuwe gekocht elders. Uiteindelijk kost dit gedoe me dus alleen maar geld en tijd.
Fijne afhandeling, alvast bedankt Azerty.
Als je zakelijk afhankelijk bent van je PC moet je toch serieus eens gaan nadenken over een PC met next business day garantie of zorgen dat je werkgever een passende oplossing verzint zodat je niet afhankelijk bent van je consumenten PC voor je werk. Je ziet maar dat het zo mis kan gaan en je omhoog zit, dat is allemaal af te dekken en mocht je in loondienst zijn is het niet jou probleem maar die van je baas, moet die maar zorgen voor een PC van de zaak.

[ Voor 10% gewijzigd door siknu op 31-05-2010 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basel411
  • Niet online
Poltergeist schreef op maandag 31 mei 2010 @ 22:11:
[...]
Als het ding niet gerepareerd kan worden, en ze bieden dan €30,00, dan weten we zeker dat Azerty gewoon de wet aan haar laars lapt. Maar tot die tijd hebben ze het voordeel van de twijfel. Op dit moment houden ze zich echter precies aan de regeltjes. En dat het dan niet fijn is dat je je videokaart 4 tot 8 weken kwijt bent is helaas niet anders. Maar was je wel tevreden geweest als ze als tijdelijke vervanging een of ander goedkoop kaartje hadden aangeboden, zodat je wel verder kunt werken?
Inderdaad, moet ook maar afwachten hoe dit afloopt. Hopelijk positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

heb je het nou over de TS? of over het latere probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ze hier nog niet mee akkoord gaan dreig je met strafrechtelijke maatregelen.. (waarbij je ook volledig in je recht staat)
Je kunt wel dreigen met strafrecht, maar hier is sprake van civielrecht. Ik weet niet op welke maatregelen je precies doelt, maar het enige dat je kunt doen is ze voor de rechter slepen en de zaak aan hem/haar voorleggen. Aangifte doen of iets van die strekking is niet van toepassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetisjeboiM
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 28-05-2017
Hallo,

Ik ben onlangs lid geworden van Tweakers.net en kwam dit topic tegen. Ik wil toch even reageren op dit topic. Allereerst vind ik het opmerkelijk dat een aantal gebruikers de individuele medewerker de schuld geven van het uiterst onprofessioneel afhandelen van de situatie. Enkel gelet op de vergoeding die werd aangeboden. Het bedrijf neemt haar werknemers in dienst en draagt daar ook verantwoordelijkheid voor. Het lijkt erop dat er een bepaalde policy is binnen Azerty.nl die klanten moedwillig probeert te misleiden. Er werd een formule gebruikt om het bedrag (€25) te rechtvaardigen, het lijkt mij niet dat een cowboy op de service afdeling het recht in eigen hand nam en dit verzon. Met als reden het bedrijf geld te kunnen besparen. In psychologische termen wordt er dan gesproken van organizational misbehavior, om het bedrijf te helpen. Echter lijkt me dat onwaarschijnlijk. Vooral omdat personen die dit gedrag vertonen vaak veel affiniteit met het bedrijf hebben. Dat blijkt nou niet bepaald op de toon van de e-mails.

Verder ben ik het er mee eens dat een formele, ongeëmotioneerde brief waarschijnlijk sneller resultaat oplevert dan een korte, gefrustreerde brief. Echter zitten daar professionals die zich daar niet aan zouden moeten storen aan minder formele brieven. Anders reageert deze net zoals de klant waarin hij zich stoort. Het valt de TS ook niet helemaal kwalijk te nemen, hij is jong en heeft waarschijnlijk geen ervaring in dit soort situaties. Voor het service personeel bij Azerty.nl lijkt me dit een redelijke routine klus.

Ook vind ik het ondenkbaar dat er een semi-positieve review wordt geschreven door iemand die dit meemaakt. Het gaat uiteindelijk niet om het behaalde resultaat, maar de weg die behandeld moet worden. Het lijkt mij dat zonder de hulp van Tweakers.net dit was uitgelopen op een doodlopende weg. Ik vind het uiterst storend dat er een watchdog aan te pas moet komen om zo'n simpel geschil op te lossen. Om nog proberen te voorkomen dat er gezichtsverlies wordt geleden.

Azerty.nl was potentiële webwinkel voor mijn te bestellen computer, maar na het lezen van dit topic zal ik er niets bestellen. Succes met het (proberen) te oplichten van de clientèle, Azerty.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HetisjeboiM schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 15:30:
Azerty.nl was potentiële webwinkel voor mijn te bestellen computer, maar na het lezen van dit topic zal ik er niets bestellen. Succes met het (proberen) te oplichten van de clientèle, Azerty.nl
Dit soort reacties wordt ik een beetje nors van. Ik heb verder altijd goede ervaringen gehad met Azerty, en ik kom hier nu niet om het verdedigen van de webwinkel in kwestie, maar ik denk dat ook TS gewoon de stappen moet volgen alvorens van daken te schreeuwen dat Azerty eventueel zou oplichten.

Als webwinkel weet ik exact hoe het is een product ter reparatie te ontvangen die verder EOL is (End of life). 60 a 70 euro is eerder een V&A verkoopsprijs en ze zouden of het item moeten repareren of een gelijkwaardige item aanbieden. Maar ook dat komt uit zak van Azerty en niet de fabrikant volgens mij. Je kan de fabrikant wellicht ook een mail sturen, of een grote distributeur voor het aanbieden van je kaart. Er zijn wel wat webshops die deze mogelijkheden aanbieden met een kleine bijbetaling, voor als bijv je webshop waar je het item gekocht had, failliet is verklaard en toch reparatie wilt hebben.

Ik vind het dan ook typisch gedrag dat wanneer 1 transactie misgegaan is wat nog duidelijk op te lossen valt er meteen van daken wordt geschreeuwd dat het hier om oplichting en dergelijk zou gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 15:36:
Ik vind het dan ook typisch gedrag dat wanneer 1 transactie misgegaan is wat nog duidelijk op te lossen valt er meteen van daken wordt geschreeuwd dat het hier om oplichting en dergelijk zou gaan.
Misschien dat je het topic eens goed moet doorlezen en niet door de bril van de 'webwinkel' die jij hebt. Het gaat om de hele houding en beperkt zich in dit topic niet tot één geval. Het 'recht' wat TS heeft gekregen had hij in eerste instantie moeten krijgen en niet na eerst met een kluitje in het riet gestuurd te worden met een waardeloos aanbod en moeilijk moeilijk mailtjes sturen naar de directie van het bedrijf.

Lage prijzen met hoge service lijkt niet goed samen te gaan, helaas. Ik zal in m'n keuze voor hardwareleverancier nu niet ineens Azerty links laten liggen, heb er verder goede ervaringen mee.

[ Voor 16% gewijzigd door Gunner op 01-06-2010 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

[...]

Als webwinkel weet ik exact hoe het is een product ter reparatie te ontvangen die verder EOL is (End of life). 60 a 70 euro is eerder een V&A verkoopsprijs en ze zouden of het item moeten repareren of een gelijkwaardige item aanbieden. Maar ook dat komt uit zak van Azerty en niet de fabrikant volgens mij. Je kan de fabrikant wellicht ook een mail sturen, of een grote distributeur voor het aanbieden van je kaart. Er zijn wel wat webshops die deze mogelijkheden aanbieden met een kleine bijbetaling, voor als bijv je webshop waar je het item gekocht had, failliet is verklaard en toch reparatie wilt hebben.
en voila... daar is het consumentenrecht dus voor ;)
De regels hoeven niet meer opnieuw bedacht te worden, het staat in de wet

[ Voor 74% gewijzigd door paQ op 01-06-2010 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunner schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 15:42:
[...]

Misschien dat je het topic eens goed moet doorlezen en niet door de bril van de 'webwinkel' die jij hebt. Het gaat om de hele houding en beperkt zich in dit topic niet tot één geval. Het 'recht' wat TS heeft gekregen had hij in eerste instantie moeten krijgen en niet na eerst met een kluitje in het riet gestuurd te worden met een waardeloos aanbod en moeilijk moeilijk mailtjes sturen naar de directie van het bedrijf.

Lage prijzen met hoge service lijkt niet goed samen te gaan, helaas. Ik zal in m'n keuze voor hardwareleverancier nu niet ineens Azerty links laten liggen, heb er verder goede ervaringen mee.
Ach in ' mijn recht ' bij vele andere BV's wat bijv Internetleveranciers of energiemaatschappijen heten is er een wereld van verschil tussen recht hebben en recht krijgen. In dit geval zou ik er niet eens al teveel moeite voor doen en kijken voor de oplossing die de webwinkel in dit geval aanbied of gewoon opzoek gaat naar een andere webwinkel die de kaart wel ter reparatie wil aanbieden dan wel opzoek gaan naar een andere kaart. Sorry, maar de kaart is gewoon EOL en boven de 2 jaar heen.
paQ schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 15:44:
[...]

en voila... daar is het consumentenrecht dus voor ;)
De regels hoeven niet meer opnieuw bedacht te worden, het staat in de wet
Oke, je kan natuurlijk je recht gaan aanvechten. Het zou een prima item zijn voor kassa wellicht. Succes. :) Kijk ik in de Pricewatch voor een beter kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetisjeboiM
[...]

Dit soort reacties wordt ik een beetje nors van. Ik heb verder altijd goede ervaringen gehad met Azerty, en ik kom hier nu niet om het verdedigen van de webwinkel in kwestie, maar ik denk dat ook TS gewoon de stappen moet volgen alvorens van daken te schreeuwen dat Azerty eventueel zou oplichten.

Zoals ik ook al zei gaat het niet om of het uiteindelijk goed komt, maar welke route er bewandeld moet worden om tot dat einde te komen. De route die Azerty.nl had gepland is opmerkelijk te noemen. Zeker als grote webwinkel heb je verantwoordelijkheid om je klanten op een eerlijke manier te behandelen. Daarnaast is dit niet het enige geval. Zodra dit niet gebeurt ben je voor mij niets anders dan een zwendelaar. Doe je dat niet, dan loop je het risico om exposed te worden.

Al komt alles uit de zak Azerty.nl dat doet verder niet ter zake, omdat je daarvoor hebt betaald. Daarnaast snap ik niet waarom ik contact zou willen met een leverancier als ik een overeenkomst heb gesloten met een winkel. Als deze gewoon conform de regels handelt is daar helemaal geen reden voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 15:58:
Sorry, maar de kaart is gewoon EOL en boven de 2 jaar heen.
Over welke kaart heb jij het nu? Die van TS was minder dan twee jaar oud en had dus gewoon recht op garantie? :?
Verwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 15:58:
Ach in ' mijn recht ' bij vele andere BV's wat bijv Internetleveranciers of energiemaatschappijen heten is er een wereld van verschil tussen recht hebben en recht krijgen
Ja, dat is wel duidelijk geworden in dit topic.

[ Voor 36% gewijzigd door Gunner op 01-06-2010 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetisjeboiM
*snip* niet op de man spelen.
Het is makkelijk om het te laten, maar dat zorgt wel dat soortgelijke attitudes van webwinkels kunnen voortbestaan. Dat lijkt me een kwalijke zaak.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2010 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM.Aram
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-12-2021

DM.Aram

DMTZ.i

Eagleman7, ik vind de manier waarop jij dit hebt afgehandeld van een bedroevend laag niveau. Naar mijn mening had je beter de hele wisseling door je ouders kunnen laten schrijven. Ook vind ik het geen stijl van je dat je DM's letterlijk kopieert, deze zijn voor jou bedoeld en niet voor het publiek bestemd. Volgens mij mag je van geluk spreken dat ze coulant naar je zijn geweest.

Toevallig zie ik net dat mijn RMA door dezelfde persoon wordt afgehandeld, dat wordt ook maar even een topic openen.

See you in another life, brother.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nja. Het is duidelijk dat Azerty geen verlies wil draaien op deze kwestie. De kaart is immers EOL en een hogere credit dan 25 euro vanuit de leverancier is er dus niet. Ik denk niet dat Azerty je 50 tot 70 euro wat volgens V&A richtlijnen is, uit gaat keren.

Laat de kaart repareren, of zoek gewoon een nieuwe uit. Tegenwoordige DX11 kaarten van die van o.a Ati verbruiken een stuk minder en zullen rondjes lopen om jouw 8800GT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Laatst online: 13-09 09:43
Kom op mensen, lees het topic even goed door. De kwestie van de TS (Eagleman7) is inmiddels al lang afgehandeld, het topic is vanaf deze post door basel411 overgenomen echter betreft het een andere kaart en ander bedrag (maar wel 't zelfde principe).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagleman7
DM.Aram schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 18:51:
Eagleman7, ik vind de manier waarop jij dit hebt afgehandeld van een bedroevend laag niveau. Naar mijn mening had je beter de hele wisseling door je ouders kunnen laten schrijven. Ook vind ik het geen stijl van je dat je DM's letterlijk kopieert, deze zijn voor jou bedoeld en niet voor het publiek bestemd. Volgens mij mag je van geluk spreken dat ze coulant naar je zijn geweest.

Toevallig zie ik net dat mijn RMA door dezelfde persoon wordt afgehandeld, dat wordt ook maar even een topic openen.
terwijl 1 bericht van me moeder afkomt. en dat bericht werd nog het meest afgekraakt.

je kan wel hele verhalen schrijven zodat het er net uitziet. maar als het kort en te snappen valt is het naar mijn mening genoeg.

dus blijf maar zeggen dat ik niet netjes gehandeld heb. maakt mij niks meer uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 08:48:
Nja. Het is duidelijk dat Azerty geen verlies wil draaien op deze kwestie. De kaart is immers EOL en een hogere credit dan 25 euro vanuit de leverancier is er dus niet. Ik denk niet dat Azerty je 50 tot 70 euro wat volgens V&A richtlijnen is, uit gaat keren.

Laat de kaart repareren, of zoek gewoon een nieuwe uit. Tegenwoordige DX11 kaarten van die van o.a Ati verbruiken een stuk minder en zullen rondjes lopen om jouw 8800GT :)
Waarom lees jij niet gewoon eerst het topic en lees de posts van bijvoorbeeld mockingbird voordat je een verhaal gaat ophangen wat nergens overgaat :N. En V&A richtlijnen :?, voor tweedehandsverkoop misschien maar niet voor defecten binnen de garantieperiode.
DM.Aram schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 18:51:

En al zou hij het niet netjes hebben afgehandeld, wat dan nog? Niet iedereen is (al) in staat om het een en ander formeel af te handelen als je feitelijk, plat gezegd, wordt belazerd door een winkel waar je een belangrijk product voor je computer hebt gekocht. Het wellicht wat lage niveau van TS staat in geen verhouding tot de procedures van Azerty.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2010 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

Verwijderd schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 08:48:

Hee.... wordt dan geen ondernemer!
Of maak meer marge.
"het verlies" van Azerty speelt geen enkele rol. Azerty heeft zelf besloten deze kaart, van deze leverancier, tegen deze inkoopprijs, voor dit bedrag, met 2 jaar garantie te verkopen.

Je draait het nu naar: garantie, ja, maar er mag in elk geval geen verlies op gemaakt worden. Er mag alleen maar verdient worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerty.nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-07 16:32

Azerty.nl

Bedrijfsaccount Azerty
Beste Tweakers,

Wij hebben inderdaad dit topic gelezen en wij hebben inderdaad ook vorige week het andere topic gelezen.

Hierin is aangeven dat wij de processen zouden gaan bestuderen en kijken waar het bij ons intern verkeerd gaat.
Inderdaad zijn er in de tussentijd nog een aantal RMA cases op een onjuiste manier beoordeeld en verwerkt.

Wij hebben hier vanmorgen een vergadering overgehad met de directie en daarna met de RMA afdeling. Zodat deze gevallen niet meer zullen voorkomen in de toekomst.

Wij zijn inderdaad op dit moment RMA cases, die hier vermeld zijn aan het oplossen.

Wij bieden ook onze excuses voor de handelswijze die heeft plaatsgevonden bij de RMA cases hier vermeldt.

Mochten er klachten zijn over onze RMA afdeling over het afhandelen van een RMA case, graag een e-mail sturen naar jesper@azerty.nl.

Directie Azerty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerty.nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-07 16:32

Azerty.nl

Bedrijfsaccount Azerty
Beste Basel411,

Helaas kan ik op dit moment niet uw RMA Case achterhalen. Kunt u uw RMA nummer naar jesper@azerty.nl sturen. Zodat wij u een nieuw voorstel kunnen geven.

Directie Azerty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagleman7
Kijk, Nu hebben we bericht van de andere kant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basel411
  • Niet online
Azerty.nl schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 15:20:
Beste Basel411,

Helaas kan ik op dit moment niet uw RMA Case achterhalen. Kunt u uw RMA nummer naar jesper@azerty.nl sturen. Zodat wij u een nieuw voorstel kunnen geven.

Directie Azerty
Inmiddels contact opgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basel411
  • Niet online
Ik kan melden dat ik contact heb gehad met Azerty. Azerty heeft me een aanbod gedaan van een nieuwe videokaart (zelfde type die destijds was overleden).
Omdat ik al een nieuwe videokaart had gehaald, kreeg ik ook een optie van creditering met een bedrag dat gelijkwaardig is aan de nieuwe videokaart (die Azerty aanbood).

Ik kan niet anders zeggen dat Azerty de zaken goed heeft aangepakt wat betreft de garantie afhandeling. Azerty heeft me expliciet gemeld dat ze de procedure hebben aangepast.
Dat Azerty in het verleden de garantie niet helemaal goed had geregeld is vervelend. Nu de garantie afhandeling verbeterd is (ook naar aanleiding van dit forum), valt niet anders te concluderen dat Azerty naar klachten luistert en er iets mee doet. _/-\o_

Ik zal mijn hardware in de toekomst gewoon blijven kopen bij Azerty, zeker nu de garantie afhandeling ook dik in orde is!

[ Voor 4% gewijzigd door basel411 op 03-06-2010 10:32 . Reden: procedure aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagleman7
Azerty.nl schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 15:03:

[b]Wij zijn inderdaad op dit moment RMA cases, die >>>>>>>hier<<<<<<< vermeld zijn aan het oplossen.
Ze hebben de garantie procedure wel verbeterd maar geldt dat wel voor iedereen?

of alleen voor de mensen van tweakers.

dit komen we toch nooit te weten.

maar ik ga ervan uit dat het wel zo is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eagleman7 schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 13:14:

Ze hebben de garantie procedure wel verbeterd maar geldt dat wel voor iedereen?

of alleen voor de mensen van tweakers.
Hoe zie je dat voor je? Je moet een vinkje zetten of je actief bent bij tweakers indien je een RMA hebt? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik dus niet snap is dat er enorme problemen zijn (geweest) met de garantie afhandeling van Azerty.

Ik had een 5 jaar geleden een kast met voeding gekocht waar een x aantal jaren garantie op zat. Een jaar daarvoor overleed die voeding (was dacht ik 5 jaar garantie en na 4 jaar dood). Opgestuurd en ik krijg verzendkosten vergoed en kreeg een vergelijkbaar product terug. Dit is inmiddels al 1,5 jaar geleden geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagleman7
Verwijderd schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 14:01:
[...]

Hoe zie je dat voor je? Je moet een vinkje zetten of je actief bent bij tweakers indien je een RMA hebt? :+
ze hebben het over HIER vermeld worden

daar bedoelen ze dus RMA problemen die op tweakers staan. maar niet iedereen die bij azerty zit zit ook bij tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zij hebben het over het oplossen van de individuele zaken die hier vermeld worden. Jij hebt het over procedures. Het lijkt me lastig om binnen de procedures onderscheid te maken tussen tweakers bezoekers en niet-bezoekers. Men focust zich dus op het oplossen van bekende problemen en is gelijktijdig bezig om de procedures aan te pakken ;)
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Let op:
Let op: het probleem van de TS is inmiddels opgelost, zie hier. Je hoeft dus geen nieuwe oplossing voor het probleem meer aan te dragen.