Het is op z'n zachts gezegd niet netjes van Azerty nee.. maar wat jij nou doet..

Dat stuur je toch niet zomaar door naar de directeur van Azerty

Inclusief spelfauten, uitroeptekens enz. Ik snap dat je gefrustreerd bent geraakt door de gang van zaken en ben blij voor je dat het toch nog goed is opgelost (jammer dat het door deze topic moest komen), maar zulke mails.. daar kweek je echt
geen goodwill mee. Ook al sta je nog zo hard in je recht..
Als ik dat soort mails krijg op mijn werk gaan ze onderop de stapel en bewaar ik ze voor een vrijdagmiddag, dan heb ik nog wat te lachen
Ik wil je wel aanraden om in het vervolg je communicatie met bedrijven zakelijk te houden. Laat je mails desnoods doorlezen door iemand die "iets" genuanceerder is, daar zul je veel meer mee bereiken dan dit soort.. tja.. "berichten"
jajoh schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 11:15:
[...]
Misschien ben ik net wel thuis gekomen van boodschappen doen..?? Wij zijn hier niet op het taalforum en ik vond dat ongepast.! Wij zijn hier om mekaar te helpen en niet om iemand op zn punten te wijzen.

Zakelijke communicatie haal je door de spellingschecker. Punt. Die is ook niet feilloos nee, maar beter iets dan niets.
[
Voor 38% gewijzigd door
St@m op 21-05-2010 11:19
]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels