Waarom probeer jij als moderator hier een user te beïnvloeden hoe hij zijn ervaringen moet opschrijven in een shopreview? Het is namelijk gewoon een waardeloze gang van zaken. Alleen als je mondig bent, weet wat je rechten zijn en in een topic gaat lopen klagen komen dit soort bedrijven terug op hun beslissing. Het is zijn ervaring met dit bedrijf en als hij ze wil afbranden tot de grond voor dit akkefietje is dat zijn goed recht.Verwijderd schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 09:37:
Tsja, feit blijft natuurlijk ook dat het door inmenging van een 2e persoon uiteindelijk binnen een dag is opgelost. Dus het aanlooptraject was verre van ideaal, maar het resultaat is in korte tijd wel prima. Ik zou mij niet in een slechte review kunnen vinden. Neutraal vind ik in dit geval zeer passend.
Wat heeft Azerty geleerd vraag ik me dan toch af?basel411 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 16:51:
Ik heb dit topic gevolgd omdat vorige week mijn hd4850 was overleden die ik iets meer dan anderhalf jaar geleden bij Azerty heb gekocht (met 2 jaar garantie).
Ik heb vorige week dan ook bij azerty een RMA aangemaakt. Ik heb van azerty te horen gekregen dat de videokaart defect bevonden was en opgestuurd is naar de fabrikant voor reparatie of vervanging. Dit kan 2 tot 8 weken duren. Daarnaast hadden ze €30 aangeboden ipv een reparatie of vervangende kaart. Ze hanteren een bijzondere afschrijving op computerapparatuur..(nieuwprijs was €148,-)
Ik wacht op een vervangende kaart of reparatie. Zodra het gebeuren is afgehandeld met Azerty zal ik een shop-review schrijven (hopelijk positief).
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2010 17:27 ]