'dus doen lekker niets' heeft anders nogal een andere intonatie kwa achtergrond. Ik neem aan dat je het verschil tussen ironie en een werkelijk onderbouwd verhaal herkent

(Overigens blijven de V&A Voorwaarden natuurlijk wel degelijk een juridische indekking. Daar is niks mis mee, dus ik snap niet waarom je dat zou ontkennen.)
Ik ontken niet dat er een
waarschuwing is voor hoe het werkt. Indekken is in principe niet nodig omdat de manier waarop V&A werkt dit al tot gevolg heeft. Het is dan wel handig mensen die zich daar niet direct van bewust zijn er een keer extra aan te herinneren.
Nou zou ik toch het idee krijgen dat je niet eens de moeite hebt genomen om het topic een keer door te lezen. Meer dan genoeg onderbouwingen en redenen.
Ps. Heb ik geen idee hoe recht werkt? Volgens mij ben jij degene die dat niet snapt.. En die vergelijkingen slaan ook helemaal nergens op trouwens. Ik denk ook dat het verstandig is als je nog even gaat oefenen met het woord "relateren".)
Waar komt dit ineens vandaan? Zou je willen onderbouwen waar je je aannames op baseert? Dat is namelijk precies één van de dingen die ik steeds mis. Link eens naar de onderbouwingen dan die meer zijn dan aannames? Op welke basis snap ik het recht niet, waar kloppen de vergelijkingen niet, en op welke punten mis ik relativeringsvermogen? Wel bedankt overigens voor het onderstrepen van mijn punt met je laatste alinea
Ik neem aan dat je mijn laatste alinea herkend hebt als een stukje voorbeeld van hoe mensen de neiging hebben wat ze horen aan te nemen zonder wederhoor?
fsfikke schreef op maandag 24 mei 2010 @ 02:03:
[...]
Waar zeg ik dit? Die paragraaf zegt gewoon dat T.net niets te verwijten valt als er iets mis gaat met een V&A transactie. Dat staat verder los van de vraag of T.net bij problemen als bemiddelaar op kan treden.
Je impliceert dat stanpunt met de tekst 'maar lekker niets'. En ga dan niet zeggen dat dat anders bedoeld is, want zelfs een rechter kijkt zonder uitgebreide bewijsvoering naar een zin als dat zijnde een sarcastisch statement.

[/quote]
Ik ben niet van mening dat ik populair en niet onderbouwd aan het schreeuwen ben. Deze wilde voorbeelden slaan dan ook totaal niet op wat ik gezegd heb.
Ik quote ook niemand. Ik heb alleen je sarcastische uitspraak gepakt, en heb een stuk geschreven over de vele reacties in dit topic die erg eenzijdig zijn. Notwithstanding that - je 'maar lekker niets' is imho zeer zeker wel populair en ononderbouwd. Maar, dat wil niet zeggen dat de rest van het verhaal puur een reactie is op jouw post. Dan had ik wel gequote, zoals nu.
Zoals je al aangaf zijn T.net modjes geen rechters. Ze zijn dan ook niet onderhevig aan de regels die rechters kennen.
Het enige wat ik me afvraag is of T.net niet een actievere rol kan innemen door bijvoorbeeld te bemiddelen tussen de twee partijen.
Kijk, suggesties en meedenken. Daar kunnen we verder mee komen
Bemiddelen is een moeilijk verhaal. Allereerst zijn er de kosten van bemiddeling en de resultaten. Als iemand een hotmail adres registreert en geld opstrijkt om zich nooit meer te laten zien dan valt er weinig te bemiddelen. En bij gevallen waar je wel met beiden in contact komt, moet je hopen dat het enkel gemoederen bedaren is om ze alsnog onderling tot een oplossing komen. Rechter spelen en voorkomen die rol in te nemen kan erg moeilijk zijn. Daarnaast is er ook nog een risico (en dat zijn geen leuke dingen voor een gratis dienst). Zodra wij op enige wijze partij worden in het tot stand komen, controleren of afhandelen van de overeenkomst, bestaat de kans dat we een aansprakelijkheid hebben.
Overigens wordt zoals eerder gezegd wel degelijk contact gezocht hier en daar om te vragen wat er aan de hand is als er legio meldingen zijn, alleen is dat geen policy en willen we ons daar al helemaal niet middels voorwaarden aan vastleggen. Zeker niet als het gaat om een enkele slechte ervaring - want zover ik zie is het 1 persoon op dit moment. Die andere melding bleek over iemand anders te gaan. Op basis van 1 persoon een actievere houding wensen? Gaat me te ver eigenlijk

Jij draait dit om door te stellen dat ik verwacht dat T.net users meteen baned zodra iemand een negatief topic over iemand opent. In dat opzicht mis ik dus nog een onderbouwde reactie waar ik onderbouwd op kan reageren.
Zoals eerder aangehaald, ging het niet specifiek om jou, maar ik neem aan dat je bij deze voldoende onderbouwing hebt om op te reageren

Overigens, als we contact opnemen in situaties of wat ook, dan doen we dat zeker niet en publique, of gaan we daar statusupdates over geven.
[
Voor 46% gewijzigd door
Verwijderd op 24-05-2010 09:24
]