Heb je die feedback ook doorgekeken?
Beoordeling door aKra - zaterdag 16 januari 2010 - score: -2 (advertentie)
Sorry voor de lange tekst, maar helaas heeft deze verkoop/aankoop nog een staartje gekregen.
Meneer heeft met mij de afspraak gemaakt het product zakelijk te leveren voor een bepaald bedrag waar ik mee akkoord ben gegaan. We hadden direct een datum afgesproken maar meneer is nooit gekomen met een adres, lokatie, reden of wat dan ook en heeft mij (ruim) 2 weken gewoon compleet genegeerd, ook was hij telefonisch onbereikbaar ook niet na meerdere pogingen vanaf een thuis nummer, mobiel van mijn vriendin, telefoon van ouders thuis & mobiel etctera (maar plaatste ondertussen wel reacties op V&A en logde regelmatig in!). Na meerdere onverhoopte pogingen per e-mail, telefoon en sms hem te pakken te krijgen reageerde hij ineens op mijn laatste poging daartoe, de afspraak kon doorgaan op 7 januari 2010. Die dag was aangebroken, echter meneer kwam nog later dan afgesproken want hij reed wat later weg, geen probleem in mijn ogen dat kan gebeuren (~23u?). Maar hij kwam ook ineens met een rare smoes dat hij een vriendin thuis had (nou ik ook, dus geen probleem?!) en die had een andere vriendin op bezoek (niks aan de hand toch? doen we het even snel?) en dat vond hij onprettig of iets dergelijks (oké, want anders zou hij vast wel niet de spullen leveren) dus hij zou de spullen bij hem thuis gaan ophalen en dan naar mij toekomen (bij mijn ouders thuis omdat wij daar aan het dineren waren). Enfin mijn bezwaar, maar best. Maar echter bij mij aangekomen even te praten met elkaar zegt hij de spullen al de hele tijd in zijn auto te hebben, en meegenomen te hebben van zijn werk. En nog wat meer zaken komen niet goed met elkaar overeen (die hij in het gesprek vertelt, maar via Internet anders verkondigd). Zoals dat hij bijvoorbeeld in Hilversum woont, maar de spullen niet thuis hoefde op te halen want die zaten in de auto waar hij vanuit Rotterdam kwam maar op de factuur als woonadres Den Haag is?!... Ook in andere reacties lees ik dit, liever bezorgen dan ophalen...
Gelukkig hadden mijn ouders toevallig het bedrag in huis zoals op de factuur stond (terwijl het idee overboeken zou zijn, maar hij zei dat het al op de factuur contant stond dus het moest zo gebeuren volgens hem), echter na zijn vertrek de (houtje-touwtje)factuur goed bekeken te hebben klopten er een aantal zaken niet. (Fijn, voel ik me bezwaard omdat hij bij mijn ouders thuis komt, en ik het dus snel wil afhandelen en ben ik daar de dupe van)... Er stond bijvoorbeeld "BTW 19%" zonder een BTW totaalbedrag ingevuld te hebben (zonder dat op de factuur kan je het niet aftrekken), achteraf bij een controle van de boekhouder bleek zijn BTW nummer niet eens te bestaan!!! Maar nog erger in mijn ogen, hij had een bedrag neergezet als totaalbedrag wat niet eens het totaalbedrag hoorde te zijn, € 10,11 teveel betaald dus (sneaky?). Nou niet vreselijk, ik had hem meteen gebeld en hij zou het bedrag terug storten, goed, toch fijn gevoel achteraf. Echter na weer lang wachten en niks te horen en alleen maar smoesjes wat mij betreft, wilt hij nu de koop ontbinden (euhm, waar haal jij dat recht vandaan?) omdat hij mij maar te lastig vind... Zelfs in zijn reacties nu achteraf kloppen zaken niet met die hij gezegd heeft.
Ik heb lang gewacht met deze reactie te plaatsen (20 december 2009 deal gemaakt, 7 januari 2010 product pas mogen ontvangen) omdat het in mijn tegendeel zou werken om mijn zaken rond te krijgen maar nu ben ik echt klaar met hem.
Update maart 2010:
Aangezien meneer nog steeds een schuld heeft openstaan bij mij heb ik hem een laatste poging gegeven dit op te lossen echter kreeg ik de volgende reactie terug:
"Had je eerder na moeten denken voor je die feedback ging plaatsen. Doe wat je denkt te moeten doen, zal je waarschijnk ook ook toekomen. Tot die tijd ben ik al het land uit...
Succes..."
Let dus op, meneer ontwijkt gewoon simpelweg zijn verplichtingen door het land uit te vluchten.
Dan is dit er maar 1 van de vele review's maar als ik zoiets tegenkom dan zou ik eerder IRL afspreken, achteraf gelul snap ik wel. Maar helemaal vrijuit gaat deze persoon dus niet.
[
Voor 0% gewijzigd door
Orion84 op 19-05-2010 16:54
. Reden: even de persoonsnaam er uit gehaald ]