[Ervaringen] Dell Studio XPS 16 - Deel 2

Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:43
Darkebie schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 14:08:
De XPS15 ziet er interessant uit, het enige wat me momenteel belet is dat je geen SSD kan configureren en het verschil in cover (Metalloid Aluminum WLAN en WWAN) mij onduidelijk is. Ik vermoed dat de beschikbare foto's allen WLAN zijn? Op zich kan je die SSD er later nog zelf in monteren maar zou het toch leuker vinden dat Dell dit zelf deed, volgens de technische specs zouden deze wel beschikbaar moeten zijn.
Zeker zelf monteren: dan heb je keuze, en je bespaard jezelf een paar 100 euri ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303530

idem

probeer anders te bellen met dell, telefonisch is er meer beschrikbaar,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killugh
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-07-2024

killugh

lava right ahead

Darkebie schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 14:08:
De XPS15 ziet er interessant uit, het enige wat me momenteel belet is dat je geen SSD kan configureren en het verschil in cover (Metalloid Aluminum WLAN en WWAN) mij onduidelijk is. Ik vermoed dat de beschikbare foto's allen WLAN zijn? Op zich kan je die SSD er later nog zelf in monteren maar zou het toch leuker vinden dat Dell dit zelf deed, volgens de technische specs zouden deze wel beschikbaar moeten zijn.
Ik heb vanmorgen telefonisch dezelfde vraag gesteld mbt de behuizing. De WWAN behuizing wordt enkel gebruikt als je een WWAN module bij de laptop bestelt.

Overigens ben ik zelf van plan mijn bestaande Intel 80GB SSD in de laptop te bouwen. Heb nog gevraagd of ze ook kleinere harddisks leveren dan de 500GB, maar dit bleek niet het geval.

[ Voor 0% gewijzigd door killugh op 21-10-2010 14:35 . Reden: typefout ]

pain is nothing that a downpour won't erase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iceman1987
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-03 19:01
killugh schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 14:33:
[...]

Overigens ben ik zelf van plan mijn bestaande Intel 80GB SSD in de laptop te bouwen. Heb nog gevraagd of ze ook kleinere harddisks leveren dan de 500GB, maar dit bleek niet het geval.
Bedoel je ermee dat de XPS 15 twee harddrive bays zou hebben? Dat zou wel een pluspunt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killugh
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-07-2024

killugh

lava right ahead

Iceman1987 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 14:43:
Bedoel je ermee dat de XPS 15 twee harddrive bays zou hebben? Dat zou wel een pluspunt zijn.
Nee, dat ik de bestaande 500GB harddisk vervang door mijn SSD.

pain is nothing that a downpour won't erase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je kan de dvd drive eruit slopen en een SSD in de overgebleven ruimte stoppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsmits
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:42
De XPS 15 valt me best tegen;
- Het design is minder mooi dan de 16 (wie verzint het om het scherm halverwege de laptop te bevestigen?)
- Standaard geen full hd scherm en de optie is aan de dure kant

Ik overweeg dan ook om alsnog de verouderde XPS 16 aan te schaffen voor mijn programmeerwerk.

Zijn er overigens mensen die ervaring hebben met 2 beeldschermen tegelijk aansturen via de hdmi en display port van de XPS 16?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
rsmits schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 19:43:
[...]
- Standaard geen full hd scherm en de optie is aan de dure kant
Nou, dat B+RG full hd scherm als optie op de studio 17 kost maar €100,- extra.
Dacht dat dat wel genoeg was, maar ze prijzen dit alsof het het RGB-LED scherm van de sXPS16 is.

Ach, het zal de nieuwigheid zijn.. Wacht een paar weken, en de prijs zal vanzelf dalen.

[ Voor 11% gewijzigd door guapper op 21-10-2010 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

€200..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Huh?
Ik bedoel de (oude) Studio 17, niet Studio XPS 17?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oh, die is inderdaad €100, of iets dergelijks

edit: meer nieuws

zowel engadget, notebookreview, en anandtech krijgen morgen een review sample binnen, ik hoop met het B+RG scherm.

----

http://www.engadget.com/2...ds-kills-off-adamo-altog/
leuk, maar ik heb het gevoel dat de xps lijn niet meer hetzelfde is als vroeger

inspirion - studio - xps - alienware
inspirion - xps - ... - alienware

heb ik het gevoel...

[ Voor 82% gewijzigd door Anoniem: 303530 op 21-10-2010 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Ze zitten qua hardware op het level van de oude studio lijn, maar qua uitstraling komen ze maar net boven de inspirons uit.
Ik weet niet goed wat ik er van moet denken. De prijsstelling van de basisunits is erg scherp, maar als je er een fatsoenlijk scherm bij wil hebben schiet de prijs wel belachelijk veel omhoog, en ligt het een beetje par met de sony vaio F lijn. Het enige wat de xps aantrekkelijk maakt is de gpu, die een stuk beter is dan de gt425 in de F-series bijvoorbeeld.

Ik kan niet zeggen dat ik er erg enthousiast van wordt. Als ik op dit moment een laptop aan zou moeten schaffen, zou ik er enorm van balen dat we hier de hd5730 niet in de xps16 hebben gekregen. De keuze voor een vaio F-13x zou in dat geval snel gemaakt zijn.

Zijn ze in het echt ook zo lelijk??
Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/2yopkq8.png

Je zal er maar aandelen hebben...

VERKOPEN
:X

[ Voor 9% gewijzigd door guapper op 22-10-2010 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 343358

De volgende stap is misschien dat we een nieuwe studio krijgen... Wat dan eigenlijk de opvolger van de inspiron blijkt te zijn?

Deze XPS ziet er toch niet zo high-end uit als de vorige XPS-serie.

laat maar, ff paar posts terug gelezen ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 343358 op 22-10-2010 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

moah, ik vind ze er best aardig uitzien in vergelijking met de studio 15, het is wel jammer dat het retro uiterlijk (leer, de schanieren, speakers) van de xps helemaal naar zijn gootje is. Het toetsenbord is ook hetzelfde als dat op de studio 15: blacklit alleen beschikbaar in US-int.

ik zie trouwens aardig wat recente inspirions op school, god, wat zijn de schanieren van dat ding lelijk :X
Anoniem: 343358 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 00:23:
De volgende stap is misschien dat we een nieuwe studio krijgen... Wat dan eigenlijk de opvolger van de inspiron blijkt te zijn?

Deze XPS ziet er toch niet zo high-end uit als de vorige XPS-serie.
tsja, 4 jaar geleden was de inspirion de high-end lijn, tegenwoordig is het acer-kwaliteit troep, zonde.
guapper schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 00:10:
Je zal er maar aandelen hebben...

VERKOPEN
:X
_O-

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 303530 op 22-10-2010 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkebie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-11-2024
Bij deze is mijn order geplaatst, de verwachtte leverdatum is 15/11 (of vroeger), nog voor aanpassingen vatbaar uiteraard maar het geeft je een idee over de huidige wachtrij.

Het is dus de XPS15 geworden, 840QM, 500gb (zelf te vervangen door SSD), 8GB ram, FHD b+rgled, ben al in blijde verwachting :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gigagiel
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-08-2024
Ik ga 'm vandaag ook bestellen, hopelijk krijg ik de bug op de website met de 5% waardebonnen geregeld (even bellen). Het is de enige computer met een I7, acceptabele videokaart en full hd scherm met 15,6 inch scherm rond de 1000 euro. Vandaar dat ik heel tevreden ben met de nieuwe XPS 15! Ik snap dan ook niet dat je voorkeur uitgaat naar een F-13x guapper met potentiële fan problemen. Alleen het design van de F13 ziet er wat beter uit, maar ik koop een laptop inprincipe niet o.b.v. looks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Gigagiel schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 08:51:
Ik ga 'm vandaag ook bestellen, hopelijk krijg ik de bug op de website met de 5% waardebonnen geregeld (even bellen). Het is de enige computer met een I7, acceptabele videokaart en full hd scherm met 15,6 inch scherm rond de 1000 euro. Vandaar dat ik heel tevreden ben met de nieuwe XPS 15! Ik snap dan ook niet dat je voorkeur uitgaat naar een F-13x guapper met potentiële fan problemen. Alleen het design van de F13 ziet er wat beter uit, maar ik koop een laptop inprincipe niet o.b.v. looks.
Wat betreft fanproblemen: deze hebben zich voorgedaan bij zo ongeveer alle modellen laptop die van een i7 quadcore waren voorzien. BIOS updates hebben de problemen verholpen.

Met een beetje geluk hebben ze de opgedane kennis al toegepast in de xps15, anders zal ook hier nog aan gesleuteld moeten worden. Maar dat is dus geen onoverkomelijk probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 379258

killugh schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 14:05:
[...]

Sandy bridge is het nieuwe platform wat komen gaat. Zie Wikipedia: Sandy Bridge (microarchitecture) voor meer info.
Zou je ook op de Ivy Bridge kunnen wachten. Die komt paar maanden later.

Zeg kan je nu trouwens wel of niet tussen die drie kleuren kiezen bij de XPS 15 of alleen de grijze versie. Wat houdt WLAN en WWAN eigelijk in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het probleem is nooit de fan geweest, maar de niet-toereikende adapter.
met de nieuwe xps is dat geen probleem, aangezien er in plaats van een 90w adapter, een 160w? exmplaar word geleverd bij de zwaardere configs.
130w is ook een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gigagiel
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-08-2024
Zeg kan je nu trouwens wel of niet tussen die drie kleuren kiezen bij de XPS 15 of alleen de grijze versie. Wat houdt WLAN en WWAN eigelijk in?
Alleen de grijze versie (metallic) is beschikbaar. Als je iets terug leest zie je het verschil tussen WLAN en WWAN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 379258

Gigagiel schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:47:
[...]

Alleen de grijze versie (metallic) is beschikbaar. Als je iets terug leest zie je het verschil tussen WLAN en WWAN.
Wat is een WWAN module dan?

Das nou iets typisch benelux achtig he. Dom van ze dat je alleen de grijze kan krijgen. Zullen wel denken, de marktaandeel daar is klein, dus kunnen we daar wel rustig aandoen. Wel jammer want die grijze is lelijk. De drie andere kleuren maken de laptop zoveel keer mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Anoniem: 379258 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:29:
[...]

Wat is een WWAN module dan?
[...]
WWAN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzarismo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-06 11:16
Scyth schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 23:08:
Maaaar! Ik heb 't probleem inmiddels opgelost; misschien wel een tip voor iedereen die hetzelfde probleem ervaart na een reinstall:

De Logitech "Dell Webcam Control"-software die je overal op internet kunt downloaden is níet degene die je moet hebben. De installatiewizard zal afsluiten met de mededeling dat hij de benodigde hardware niet kan vinden. Wat echter wél werkt, is op de dell support site jezelf aanmelden met je wachtwoord. Je kan hier een overzicht krijgen van preinstalled software specifiek voor jouw laptop. De webcamsoftware die híer staat werkt wel gewoon zonder horten of stoten.
Kun je me zeggen waar ik dit precies kan vinden want het lukt me niet :S
Heb een Studio 1749 btw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiscoSuperFly
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-04 13:00
Tja, ik mis een firewire poort op de xps en de sony heeft wat dat betreft alle aansluitingen. Ik wacht nog even de xps reviews af .. het is wel een goede deal hoor, zeker weten !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:09
Anoniem: 303530 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 23:22:
SATA ja, PATA blu-ray drives bestaan waarschijnlijk niet eens.

http://forum.notebookrevi...xps-1647-pics-inside.html
in het geval van de xps is het wel redelijk een rottaak, de palmrest moet eraf, en die zit aardig goed vast.
Bedankt voor de mooie link naar de foto how-to om de drive te vervangen. Klopt het dat de Panasonic UJ-235 op dit moment de enige blu-ray slot-loaded SATA slim brander is? Of zijn er nog alternatieven? Hoe betrouwbaar is dat eigenlijk, voor ~130-140 euro op Ebay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-06 12:57

Saven

Administrator

jammer dat de slot-in weg is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurice22
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-06 19:35
Weet iemand ook of de Dell XPS 14 naar Nederland komt?

[ Voor 4% gewijzigd door maurice22 op 23-10-2010 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
maurice22 schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 21:08:
Weet iemand ook of de Dell XPS 14 naar Nederland komt?
uiteindelijk komt ie er wel.

[ Voor 3% gewijzigd door guapper op 24-10-2010 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

met een beetje geluk is-ie via de telefoon al te bestellen, al geprobeerd?

heeft iemand al reviews gespot? echte reviews bedoel ik dan, niet van die troep van minder dan 500 woorden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan bregman2
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-06 13:04
Sinds een aantal weken heb ik ook een Studio XPS16, een super laptop, maar ik zit nog wel met een probleempje dat IDT Audio de instellingen niet onthoudt.

Ik had namelijk IDT-Audio als volgt geconfigueerd:
Linein - HeadPhones - Luidsprekers

Maar als ik m'n 3.5 jack eruit haal zijn deze instellingen gelijk weer gereset naar standaard:
Linein - HeadPhones - HeadPhones

Dit is echt super vervelend omdat ik als ik via m'n 2.1 geluidsset wil luisteren moet alles weer opnieuw ingesteld moet worden omdat het anders niet klinkt....

Weten jullie soms wat ik hier aan kan doen? Heb al van alles gezocht maar tevergeefs. Of kan ik beter overstappen naar een heel ander programma? Ik hoor het graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Daarbij kan ik je helaas niet helpen Arjan.

Ik zelf ben ook op zoek naar een laptop, mijn budget is 1000 euro. Hij gaat gebruikt worden voor mijn opleiding, Communication & Multimedia Design en casual gaming (denk aan WoW / lichte shooters). De programma's die gebruikt gaan worden voor de opleiding zijn onder andere Photoshop / Illustrator / InDesign / Premiere Pro van het CS5 Adobe pakket.

Één van mijn vereisten is een beeldscherm resolutie van 1920x1080.

Afgelopen zaterdag viel mijn oog op de Studio XPS 16. Precies wat ik hebben wil, voor 999 euro. Maar vandaag kwam ik de XPS 15 tegen, wat de keuze weer moeilijker maakt. De standaard versie heeft weliswaar geen 1920x1080 scherm, maar dit kun je wel toevoegen voor een meerprijs van 200 euro. Dus dan kom ik uit op 1069, eigenlijk over m'n budget heen, maar goed, ik moet er lang mee doen dus dan maakt die 70 euro ook niet meer uit.

Voordelen van de XPS 15 ten opzichte van de Studio XPS 16 zijn toch wel de USB 3.0, verbeterde videokaart en JBL speakers. Maar het design van de XPS 16 vind ik persoonlijk toch mooier.

Lastig kiezen.. Denk dat ik nog even afwacht en kijk of er snel genoeg reviews over verschijnen.

Overigens vind ik het wel raar dat je op de site bij het aanpassen van een Studio XPS 16 niet kunt aangeven of je een back lit toetsenbord wilt, of zelfs een Multi Track touchpad (had gelezen dat dat ook mogelijk is).

Weet iemand of de XPS 15 uitgerust kan worden met een back lit toetsenbord?

*Twijfel, twijfel..*

[ Voor 1% gewijzigd door Majesty op 24-10-2010 20:24 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Majesty schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 20:24:
Voordelen van de XPS 15 ten opzichte van de Studio XPS 16 zijn toch wel de USB 3.0, verbeterde videokaart en JBL speakers. Maar het design van de XPS 16 vind ik persoonlijk toch mooier.
[...]
Overigens vind ik het wel raar dat je op de site bij het aanpassen van een Studio XPS 16 niet kunt aangeven of je een back lit toetsenbord wilt, of zelfs een Multi Track touchpad (had gelezen dat dat ook mogelijk is).
[...]
*Twijfel, twijfel..*
- de sxps16 heeft standaard toetsenbord verlichting. Multitrack durf ik niet te zeggen, maar zou met de juiste driver geen probleem zijn denk ik. misschien dat iemand dit kan bevestigen??
- snelle gpu ga je weinig van merken in CS5 ben ik bang. Bepaalde effecten kunnen wel door de gpu versneld worden, maar hoeveel voordeel je daar uit haalt vraag ik me af. Misschien dat je daar nog wat op kunt Googlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Dan hoop ik dat de XPS 15 ook standaard toetsenbord verlichting heeft.
Maar een verbeterde videokaart is natuurlijk altijd mooi meegenomen, voor een lage meerprijs. Ook voor het casual gamen.
Over het design ben ik helaas niet te spreken.. :( De SXPS 16 vind ik echt veel mooier!

[ Voor 5% gewijzigd door Majesty op 24-10-2010 21:09 . Reden: Kleine typo. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Majesty schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 20:24:
Afgelopen zaterdag viel mijn oog op de Studio XPS 16. Precies wat ik hebben wil, voor 999 euro. Maar vandaag kwam ik de XPS 15 tegen, wat de keuze weer moeilijker maakt. De standaard versie heeft weliswaar geen 1920x1080 scherm, maar dit kun je wel toevoegen voor een meerprijs van 200 euro. Dus dan kom ik uit op 1069, eigenlijk over m'n budget heen, maar goed, ik moet er lang mee doen dus dan maakt die 70 euro ook niet meer uit.
de achilleshiel van de xps was altijd de lage accuduur, bij de nieuwe is dat, hopelijk, beter geregeld.
ook, het wled scherm van de xps 16 heeft een meerprijs van €70 (ahoewel dat standaard is inbegrepen), bij de xps 15 kost deze upgrade €200, het scherm van de xps is vrijwel zeker van betere kwaliteit (al moet ik zeggen dat het wled scherm ook van uitmuntende kwaliteit is, absoluut beter dan de doorsnee paneeltjes)

Weet iemand of de XPS 15 uitgerust kan worden met een back lit toetsenbord?
multitouch heet dat, standaard op dell's tegenwoordig.
echter vind ik het een tamelijk onzinnige feature, de driver heeft wat mij betreft niet genoeg instelmogelijkheden.

het toetsenbordverlichting is een rare zaak, "wij" hebben welliswaar hetzelfde us-int toetsenbord als in de US, de versie met verlichting is helaas nooit leverbaar geweest in nl.
het betreft trouwens hetzelfde toetsenbord als op de studio 15, blacklit versies zijn te bestellen op ebay vanaf €20.

en het design.. ik vraag me af waarom iedereen het design afkraakt zonder hem te hebben gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Bedankt voor de heldere info! Keuze ligt nu toch meer aan de XPS 15 kant.

Ik hoop inderdaad dat het scherm nu ook van betere kwaliteit is qua backlight bleeding en dergelijken, las op dit forum ook al erg veel klachten van mensen die het 4e scherm er al op hadden zitten.

Aha, ja Multi touch was het woord dat ik zocht, Multi track pad komt van de MacBook's denk ik.

Jammer dat de toetsenbord verlichting niet in Nederland wordt geleverd, misschien toch maar eens uitzoeken of dat makkelijk zelf te vervangen is dan.. Maar dat is allemaal bijzaak.

Het design baseer ik op de foto's die ik gezien heb. Ik heb de SXPS 16 ook nog nooit in het echt gezien, maar deze vind ik van de foto's er mooier uit zien dan de XPS 15. Maar ach.. Beetje wennen misschien. Design is ook bijzaak, maar toch niet onbelangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

de toetsenbordverlichting werd bij de vorige series niet geleverd in Nederland, of dat bij de xps 15 ook het geval is weet ik niet, daarvoor zul je toch echt de ervaringen moeten afwachten

en klachten over het scherm, het rgbled scherm ja, het full-hd wled scherm is van prima kwaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Het scherm lijkt hier anders te heten dan bij de Studio XPS 16. Ik heb het hier over het optionele scherm van 200 euro extra.

Voor de liefhebbers zijn hier nog meer foto's van de XPS 15:
http://www.engadget.com/photos/dell-xps-hands-on-0/#3489692

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je hebt verschillende 1080p schermen:

15.6 wled (=witte led) scherm, in de xps 16, en studio 15 (color gamut van ??%, al gok ik op midden 60%)
16 rgbled (=rgbled achtergrondverlichting, full led in plaatds van edge-lit) in de xps 16 (color gamut 120%)
15.6 "B+RG" scherm, aldus de geruchten een color gamut van 95%.

ter indicatie, de macbook pro's hebben een color gamut van 75%, en dat zijn niet bepaald el-cheapo schermpjes...
het gemiddelde display komt niet hoger dan 55%, of 60% als je goed zoekt.

ik zie trouwens dat het toetsenbord wel anders is dan de studio 15, in plaats van de eject knop zit er namelijk een door velen geliefd disable touchpad knopje op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:16

Nakebod

Nope.

Anoniem: 303530 schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 22:21:
de toetsenbordverlichting werd bij de vorige series niet geleverd in Nederland, of dat bij de xps 15 ook het geval is weet ik niet, daarvoor zul je toch echt de ervaringen moeten afwachten

en klachten over het scherm, het rgbled scherm ja, het full-hd wled scherm is van prima kwaliteit
Als je de verlichting bedoeld zoals hier: Die heb ik gewoon op mijn XPS 16 :?
Of is vorige serie, de serie voor de vorige/semi huidige serie? :P

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Als die verlichting ook op de XPS 15 zit ben ik helemaal gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nakebod schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 08:36:
[...]

Als je de verlichting bedoeld zoals hier: Die heb ik gewoon op mijn XPS 16 :?
Of is vorige serie, de serie voor de vorige/semi huidige serie? :P
met "de vorige series" bedoel ik de studio 15, het toetsenbord komt exact overeen met uitzondering van de eject knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Ik zie zojuist dat je nu ook voor een andere "print" kunt kiezen op de behuizing, voor een meerprijs van 79 euro.
"Design Studio Featuring 130+ Designs Personalize Prices vary". Ziet er mooi uit, maar ben bang dat ik zoiets snel zat raak. Maar wel mooi, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 304020

Waarom zijn de nieuw XPS notebooks nou zo groot? Ik bedoel vergeleken met bijvoorbeeld een HP Envy 14 met een 14.5 inch scherm:

Dell XPS 14
Width: 35.28cm
Height: 3.54cm
Depth: 24.74cm
Weight: 2.43 kg

HP Envy 14
Width: 35.6 cm
Height: 2.82 cm
Depth: 23.7 cm
Weight: 2.36 kg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Jongens, het gaat zo wel heel erg verwarrend worden.

Willen jullie niet vergeten dat dit nog steeds het Studio XPS 16 draadje is?

edit: Dit was natuurlijk niet om te zeuren, maa nu beginnen er 3 types laptop doo elkaar gehaald te worden.
De vraag is dus: wie maakt het nieuwe topic aan. ;)

[ Voor 37% gewijzigd door guapper op 25-10-2010 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiscoSuperFly
Over de xps 15? Lijkt me een goed plan ! Hij word zoiezo overal aangeraden op het moment, kan je beter maar gelijk een nieuw topic starten ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik maak wel een topic voor de xps 15 aan, ik heb toch niets te doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Anoniem: 303530 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 17:20:
ik maak wel een topic voor de xps 15 aan, ik heb toch niets te doen :+
_/-\o_
kwam zojuist dat andere topic van je tegen: goed initiatief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Danku, ga ik daar verder :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

done

[Ervaringen] Dell XPS 15

ik doe het maar even groot:

alle discussie over de nieuw XPS graag in dat topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Anoniem: 303530 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 23:22:
http://forum.notebookrevi...xps-1647-pics-inside.html
in het geval van de xps is het wel redelijk een rottaak, de palmrest moet eraf, en die zit aardig goed vast.
Heb een blu-ray brander gekocht, de enige slim slot-load blu-ray brander die voor laptops bestaat: de Panasonic UJ-235A, ben benieuwd hoe moeilijk de klus werkelijk is... je moet zeker goed onthouden wat je op welke plek los hebt gehaald en in welke volgorde.

In ieder geval valt mijn XPS 16 enkel nog op te waarderen wat betreft de harde schijf, de rest is al ''maximaal''. Maargoed, SSD's met hoge capaciteit zijn nog veel te duur op het moment, en de 500gb. 7200rpm HD is best te doen vind ik.

Produceren SSD's meer warmte dan normale 2,5'' HD's voor laptops? Verstoken ze meer energie (= kortere accuduur)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiscoSuperFly
Jorn1986 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 21:01:
[...]

Heb een blu-ray brander gekocht, de enige slim slot-load blu-ray brander die voor laptops bestaat: de Panasonic UJ-235A, ben benieuwd hoe moeilijk de klus werkelijk is... je moet zeker goed onthouden wat je op welke plek los hebt gehaald en in welke volgorde.

In ieder geval valt mijn XPS 16 enkel nog op te waarderen wat betreft de harde schijf, de rest is al ''maximaal''. Maargoed, SSD's met hoge capaciteit zijn nog veel te duur op het moment, en de 500gb. 7200rpm HD is best te doen vind ik.

Produceren SSD's meer warmte dan normale 2,5'' HD's voor laptops? Verstoken ze meer energie (= kortere accuduur)?
De SSD's zijn ongelofelijk zuinig en produceren geen tot nauwelijks warmte. Het grootste verschil is dat een SSD's geen ronddraaiende schijf heeft, dit resulteert in snelheid, minder warmte en, jawel, minder warmte betekent minder energie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het verschil is niet zo groot hoor, zeker op een batterijduur van 2 uur moet je niet meer verwachten dan 5 a 10 minuten, max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 380957

Hoi! Ik wilde de xps 16 kopen, maar na alle berichten over throtteling enzo weer gaan twijfelen. Kan iemand mij vertellen of dit reeds is verholpen?
Is dit nou een vette laptop of niet?
Moet ik m kopen of beter iets anders zoeken?
HELP.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Ik had gelezen dat dit inmiddels verholpen is door er andere adapter bij te leveren, namelijk 130W adapter.

Maar ik zal de keuze even moeilijker voor je maken.. haha, kijk daarvoor ook eens hier:
[Ervaringen] Dell XPS 15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja.. ook mooi... maar ik gebruik m om avid op te draaien.. Heb een firewirepoort nodig... zit hier niet op... toch?
Heeft wel een mooie prijs zeg voor wat ie heeft! Vind de 16 er wel iets mooier uitzien.. Heeft de 16 eigenlijk usb3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Hier zit inderdaad geen Firewirepoort op. Op de Studio XPS 16 zit dat wel. Ik vind hem er helaas ook iets mooier uit zien vanaf de foto's. De Studio XPS 16 heeft geen USB 3.0.

En wat betreft de mooie prijs.. Daar moet je snel mee zijn want er zit nu nog korting op van 180 - 250 euro (inclusief de gratis bezorgen korting).

Naar mijn weten zijn er ook firewirepoorten die je op je USB poort kunt aansluiten, uiteraard gaat dit wel langzamer, maar de mogelijkheid is er wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Majesty schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 16:57:
Hier zit inderdaad geen Firewirepoort op. Op de Studio XPS 16 zit dat wel. Ik vind hem er helaas ook iets mooier uit zien vanaf de foto's. De Studio XPS 16 heeft geen USB 3.0.

En wat betreft de mooie prijs.. Daar moet je snel mee zijn want er zit nu nog korting op van 180 - 250 euro (inclusief de gratis bezorgen korting).

Naar mijn weten zijn er ook firewirepoorten die je op je USB poort kunt aansluiten, uiteraard gaat dit wel langzamer, maar de mogelijkheid is er wel.
Voor de liefhebber van vintage spul issie ook in de aanbieding met een Core2duo (2,53Mhz), 720p scherm en HD3670 gpu met 512MB. Voor een lousy 1049,- Die zie je niet veel meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 347845

Met de komst van de nieuwe XPS serie, vroeg ik me af of de 'oude' studio xps 16 alsnog een update krijgt omtrent de videokaart? (Ati mobility radeon hd 5730). Of wordt deze laptop discontinued?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

de studo 15 word zsm discontinued, de stusio xps 16 volgt waarschijnlijk niet veel later.
een update lijkt mij onwaarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
De huidige orders zullen toch nog wel gewoon uitgeleverd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Jorn1986 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:50:
De huidige orders zullen toch nog wel gewoon uitgeleverd worden?
Vooralsnog wel, maar niets is zeker: in India zijn alle SXPS 16 i5/i7 orders van de ene op de andere dag cancelled. Daar is hij alleen nog met Core2Duo te bestellen. In Australie is hij nog met i5 te bestellen, in de USA is de SXPS 16 volledig uit het assortiment gehaald.

Ik zou niet wachten tot vlak voor kerst als je die echt nog wil bestellen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Niet kopen dus.... die studio XPS 16... begrijp ik? Wat is een goed alternatief? Hoe zijn die Alienware laptops eigenlijk? Las ik ook erg verschillende reacties over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

alternatief = xps 15/17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Anoniem: 380957 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:23:
Niet kopen dus.... die studio XPS 16... begrijp ik? Wat is een goed alternatief? Hoe zijn die Alienware laptops eigenlijk? Las ik ook erg verschillende reacties over..
Nouja, ik raad m niet af hoor.
Als je veel wilt gamen raad ik m ook niet aan, omdat de GPU dan erg heet kan worden.
Verder een heel leuke laptop dacht ik. (Ik heb m zelf niet overigens.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

XPS 17? staat nog niet op de Dell site... even wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illusion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:45

Illusion

(the art of)

XPS 17 is al vindbaar onder "deals voor breedbeeldlaptops"

Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ah! ik zien m op de Amerikaanse site wel staan. Weet iemand wanneer die in NL wordt verwacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Anoniem: 380957 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:36:
XPS 17? staat nog niet op de Dell site... even wachten?
De XPS 17 staat nog niet in het overzicht, dat klopt. Je kunt hem vinden onder bij de aanbiedingen, onder 'deals oor breedbeeld laptops'.

Meer info vind je in het XPS 15 topic dat onze vriendelijke Darkstone heeft aangemaakt. Gelieve vragen en commentaar daar te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thanx!!
Illusion schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:40:
XPS 17 is al vindbaar onder "deals voor breedbeeldlaptops"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scyth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

Ik kom vandaag net achter de Ambient Light Sensor in m'n XPS1645. Hij zit in het midden van het scherm op rechts. Als ik in de zon ga zitten met de LCD op het laagst kleurt het geheel groen. Als ik een tijdje met m'n hand ervoorlangs zwaai, gaat 't scherm van groen naar rood. Coole feature, maar de beeldkwaliteit die 't tot gevolg heeft snap ik niet helemaal.

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angelico66
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-06 06:41
valt de accu ook onder de garantie?

• HomegrownBGP
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Hebben jullie ook last van afdrukken van de toetsen in je scherm? Ik wel en ik poets me er een ongeluk op!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:16

Nakebod

Nope.

Vandaar dat ik altijd het zachte doekje die er standaard tussen zit blijf gebruiken :)
Met iedere laptop doe ik dat trouwens, er hoeft maar iets tegen de buitenkant aan te drukken en je toetsen staan als mooie afdruk in het scherm.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan bregman2
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-06 13:04
HomegrownBGP schreef op donderdag 11 november 2010 @ 09:23:
Hebben jullie ook last van afdrukken van de toetsen in je scherm? Ik wel en ik poets me er een ongeluk op!
Toevallig zag ik van de week op m'n scherm ook een afdruk staan. Even gekeken waar het vandaan kwam, bij mij is het volgens mij net het plastic tussen het toetsenbord en het touchpad. Heb gepoetst maar je bleef het (bij zwart scherm) toch iets zien. Van toetsafdrukken heb ik overigens geen last. In het vervolg idd iets ertussen leggen bij vervoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:35
guapper schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:27:
[...]

Nouja, ik raad m niet af hoor.
Als je veel wilt gamen raad ik m ook niet aan, omdat de GPU dan erg heet kan worden.
Verder een heel leuke laptop dacht ik. (Ik heb m zelf niet overigens.)
Als je kunt onderbouwen dat de GPU heet kan worden dan vind ik je bericht valide. Echter heb ik een Nvidia 260GTX erin gehad welke maximaal 65 graden werd en een ATI HD5870 mobility welke maximaal 70 graden wordt. Dit is ruim onder de norm en helemaal niet heet dus. Overigens vind dell zelf dat de 5870 te warm wordt dus doen ze er maximaal een 5850 in. De 460GTX heb ik geen ervaring mee.

Maar de alienware is een hele andere klasse dan deze laptop en is niet te vergelijken. De prijs is er natuurlijk ook naar. De alienware is voor gamers terwijl de xps series meer voor zakelijke en multimedia gebruikers is. Natuurlijk kun je bij alienware ook prima multimedia gebruiken maar hij ziet er niet zakelijk uit.

Ik had de alienware m15x toevallig de afgelopen week meegenomen naar het werk en de eerste reactie wat ik kreeg: zo snel is mijn laptop nog lang niet, kortom het uiterlijk laat hem er ook lekker snel en duur uitzien.

Houd er ook rekening mee dat de alienware m15x een stuk groter (en zwaarder) is dan de xps 16 (ik heb ze beide naast elkaar gezien afgelopen week op het werk).

De m15x heeft ook geen hdmi aansluiting (en geen usb 3.0), hier is wel een converter voor van displayport naar hdmi wat overigens prima werkt.

@angelico66: Als ik me niet vergis zit er 6 maanden garantie op de accu.

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-06 11:01
HomegrownBGP schreef op donderdag 11 november 2010 @ 09:23:
Ik heb de Crumpler The Slip voor tussen het scherm en toetsenbord, werkt perfect en past precies! Ook handig als muismat of poetsdoek.

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-05 15:01
Morgen maar weer eens contact opnemen met Dell omtrent mijn Studio XPS 1645. Warmteafvoer is dusdanig slecht... op deze manier kan ik niet werken met deze laptop. Wanneer ik de onderdelen ten volle benut, gaat het systeem terugklokken. Ik stop niet voor 300 euro meer extra goede onderdelen in de laptop, om vervolgens door het falende ontwerp, ze terug te laten klokken als ik ze wil gebruiken...

Anderen nog feedback over de klachtenafhandeling van Dell?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-06 11:01
Novah schreef op maandag 15 november 2010 @ 01:18:
Morgen maar weer eens contact opnemen met Dell omtrent mijn Studio XPS 1645. Warmteafvoer is dusdanig slecht... op deze manier kan ik niet werken met deze laptop. Wanneer ik de onderdelen ten volle benut, gaat het systeem terugklokken. Ik stop niet voor 300 euro meer extra goede onderdelen in de laptop, om vervolgens door het falende ontwerp, ze terug te laten klokken als ik ze wil gebruiken...

Laat even weten wat ze zeggen, ik ben ook benieuwd.

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Novah schreef op maandag 15 november 2010 @ 01:18:

Heb je een 130 of een 90W adapter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polpol
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-09-2023
Wilde deze vandaag bestellen... Wat denk je.. niet meer leverbaar per direct...!!

Wie weet er een mooie vervanger van een ander merk buiten de XPS 15/17 van Dell?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De Sony Vaio F13 is een mooie laptop met goed scherm (mat), alleen staat die nogal slecht bekend vanwege zijn rumoerigheid.

En verder... wat zijn je eisen? En wat is je budget?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsmits
  • Laatst online: 19:42
Dan hoop ik dat de mijne nog wordt uitgeleverd; vorige week donderdag nog kunnen bestellen.

Als alternatief zou je naar een Sony F serie of een hp 8540w kunnen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

polpol schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 19:08:
Wie weet er een mooie vervanger van een ander merk buiten de XPS 15/17 van Dell?
de xps 15 is de enige laptop met een vergelijkbaar (top) scherm, helaas.

zelfs de schermen op de elitebooks e.d. zijn van lagere kwaliteit. (al scheelt het niet veel)
de macbooks volgens een eindje daaronder, alles daaronder is 99% prut.

edit: ik dacht dat ik in het F topic zat :F

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 303530 op 16-11-2010 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polpol
Anoniem: 343358 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 20:19:
De Sony Vaio F13 is een mooie laptop met goed scherm (mat), alleen staat die nogal slecht bekend vanwege zijn rumoerigheid.

En verder... wat zijn je eisen? En wat is je budget?
i5 of i7, 4 gb, 500 gb hdd 7200 en belangrijk is een mooie afwerking/uitstraling. Budget wijkt niet veel af van de prijs van de XPS, dus een € +/- 1000,-

Een elitebook zit er dus al ver boven, die F ziet er qua specs niet slecht uit! maar dan zou ik toch voor een XPS17 gaan, denk ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

met F bedoelde ik de versie met i7, deze bevat het premium matte scherm. prijs vanaf €1350?

het standaardscherm is geen partij voor het b+rg scherm, veel beter dan de standaard el-cheapo asus en msi schermpjes is hij niet, met uitzondering van de resolutie.
deze valt dus ook buiten je budget.. de xps 15 is de enige met een fatsoenlijk scherm binnen je budget (behalve, hoe ironisch? de macbooks van €999, maar die zuigen vrij hard qua specs..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polpol
Wat is het verschil in kwaliteit tussen het meerprijs scherm van de XPS 15 (15.6" Full HD 1920x1080p B+RGLED met TrueLife ) en het standaard scherm van de XPS 17 (17.3" HD+ WLED True-Life 1600x900)?

Waar schaal je het scherm van de XPS 17 in volgens je bovenstaande post?

[ Voor 33% gewijzigd door polpol op 16-11-2010 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

groot, de xps 15 bevat hetzelfde standaardscherm als waar veel studio 15 owners ontevreden mee waren.
slechtste is een groot woord.. maar ik weet vrij zeker dat het een van de slechtste schermen op de markt is (onbegrijpelijk)

koop je de xps 15? neem dan het full-hd (B+RG) scherm, een beter scherm voor minder dan €4000 ga je niet krijgen
nee dat is geen typo..

edit: en dan snel editen he? 8)7

het b+rg scherm is van veel betere kwaliteit, het 900p scherm is iets bovengemiddeld.
meer informatie over resoluties: [Ervaringen] laptops met hoge resolutie schermen

ik zou de 15" nemen. ik hecht meer waarde aan de kleine formfactor dan de verhoogde prestaties, ik game niet meer zoveel. gebruik je hem als desktopvervanger? dan is de 17" beter geschrikt.

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 303530 op 16-11-2010 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polpol
Nee, langzaam editen omdat ik ondertussen de specs van het scherm van de xps15 aan het opzoeken was...!

Bedankt voor je antwoorden, de XPS17 met standaard scherm is dus niet het beste scherm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-06 12:57

Saven

Administrator

angelico66 schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:13:
valt de accu ook onder de garantie?
Bij mij wel. Ik kreeg na een jaar een nieuwe toen ik zei dat mn accu minder lang mee ging dan eerst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Saven schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 22:02:
[...]

Bij mij wel. Ik kreeg na een jaar een nieuwe toen ik zei dat mn accu minder lang mee ging dan eerst :)
handig, ik dacht dat je bij dell alleen een nieuwe kreeg als de capaciteit drastisch achteruitging, de normale achteruitgang (na 3 jaar = 25% van de capaciteit) valt imo niet onder garantie: de fabrikant kan daar nu eenmaal weinig aan doen.

• guapper
Was het al gemeld dat de RGB-LED schermen in de aanbieding zijn?

Onder 'opruiming', helaas alleen in combinatie met c2d (T6600/P8700) cpu's en hd3670 gpu (vanaf €999,-)

[ Voor 4% gewijzigd door guapper op 18-11-2010 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polpol
guapper schreef op donderdag 18 november 2010 @ 08:53:
Was het al gemeld dat de RGB-LED schermen in de aanbieding zijn?

Onder 'opruiming', helaas alleen in combinatie met c2d (T6600/P8700) cpu's en hd3670 gpu (vanaf €999,-)
Ja, alleen de prijs is net zo hoog als vorige week maar toen kreeg je een i7 processor, 1 GB videokaart en sneller geheugen... je kan dan nu wel kiezen uit 2 extra kleuren en de HDD is freefall... niet echt een aanbieding te noemen, dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polpol
Ok, hij is nu ineens wel weer leverbaar met de i7 met een standaard RGBLED scherm en je kan ook de kleur weer kiezen... White Leather back cover it will be :P

[ Voor 46% gewijzigd door polpol op 19-11-2010 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomegrownBGP
  • Niet online
Ik weet niet hoe ik het voor elkaar gekregen heb maar voor zover ik kan zien heb ik een wit vlekje in m'n scherm, geen dode pixel maar volgens mij een wit stofje. Hebben hier meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

is bij mij ook zo, 2 stofjes aan de bovenkant van het scherm.

een fabricagefout, maar ik stoor me er niet echt aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomegrownBGP
  • Niet online
Bij mij zit 'ie halverwege aan de linkerkant, erg irritant! Ik zal eens kijken of ik hem er nog uit kan krijgen.. iemand hier tips voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dell bellen al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Ik mag in December weer gaan kijken naar een nieuwe laptop, maar nu zie ik dat de gene die ik op het oog had, geen prijs meer heeft...

Ik wilde een XPS 16, maar die heeft geen prijs meer bij Dell...

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinyin
  • Laatst online: 28-01 10:46
dfrenner schreef op woensdag 24 november 2010 @ 08:53:
Ik mag in December weer gaan kijken naar een nieuwe laptop, maar nu zie ik dat de gene die ik op het oog had, geen prijs meer heeft...

Ik wilde een XPS 16, maar die heeft geen prijs meer bij Dell...
Hier staan nog prijzen vermeld:
http://www1.euro.dell.com...io-xps-16&s=dhs&cs=nldhs1

Ik heb 10-11-2010 een XPS16 besteld met WLED-scherm & 9 cell battarij, initiële opleverdatum 26-11-2010.
Gisteren versprong de leverdatum ineens naar 30-12-2010 :(
Telefoniche navraag leerde dat het WLED-scherm een levertijd heeft van op dit moment 17 dagen.

Ik heb daarom de order maar geannuleerd en een XPS16 met RGBLED-scherm besteld.
Verwachte levertijd volgens het callcentre ongeveer 5 werkdagen.

Ik heb overigen niet gekozen voor levering voor kerstmis, ik hoop 'm tegen die tijd allang in huis te hebben. We shall see.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
drugsbunny schreef op woensdag 24 november 2010 @ 10:06:
Hier staan nog prijzen vermeld:
http://www1.euro.dell.com...io-xps-16&s=dhs&cs=nldhs1

Ik heb 10-11-2010 een XPS16 besteld met WLED-scherm & 9 cell battarij, initiële opleverdatum 26-11-2010.
Gisteren versprong de leverdatum ineens naar 30-12-2010 :(
Telefoniche navraag leerde dat het WLED-scherm een levertijd heeft van op dit moment 17 dagen.

Ik heb daarom de order maar geannuleerd en een XPS16 met RGBLED-scherm besteld.
Verwachte levertijd volgens het callcentre ongeveer 5 werkdagen.

Ik heb overigen niet gekozen voor levering voor kerstmis, ik hoop 'm tegen die tijd allang in huis te hebben. We shall see.
Kun je hem nog cancelen?

Volgens mij is dit de opvolger:
http://www1.euro.dell.com...~212131~xps-17_n00xl706~~

Check de videokaart:
3GB NVIDIA® GeForce™ 445M GT grafische kaart

Youtube: DashcamNL

Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste