Painore schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 23:49:
[...]
Je kunt alle kratten gebruiken die je maar wilt. Binnenkant moet je er uit zagen/schuren en vervolgens versterk je de binnenkant met houten planken. Het beste is om een kist te bouwen die precies in de krat valt.
Ik raad je tog aan om een TA2024 (versterker) aan te schaffen, is maar 11 euro en geeft zeer goed geluid. Verder kun je voor 20 euro al een leuk setje autospeakers kopen. Voor de voeding gebruik je bijvoorbeeld een oude PC voeding of je koopt op ebay een 'TFT Power Supply' voor 5 euro.
Dan zit ik dus op 36 euro, alleen nog wat hout erbij en een kartje

mja, je hebt misschien gelijk... dadelijk blijft de speakerset stuk (aangezien 't niet gemaakt is om vaak mee te sleuren en pleuren). moet ik deze nacht even over piekeren

, wordt weer een slapeloze nacht.
EDIT: ik ben wel niet zo handig met elektronica-stuff. alle dagen draai ik pc's open en dicht, verwissel netwerkkaartjes en harde schijven/schijfstations etc... maar that's it. een oude PC-voeding heb ik hier nog in een oude case zitten (400 watt).
EDIT 2: de muziek die door de boxen gespeeld zal worden, komt van een MP3-speler, dus ook mede daardoor wou ik mijn gewezen logitech x-240 gebruiken hiervoor. die heeft al zo'n console voor je iPod (of welke andere MP3-speler dan ook) op aan te sluiten.
veel dank voor jouw reactie
[
Voor 22% gewijzigd door
fANAT1C op 18-06-2010 00:06
]