er zijn ook spellen voor de mega drive die 1000 kosten hoor b.v.celtic vs lakers de Pal versie
Gelukkig heb ik Megaman X2 nooit gespeeld en hoef ik die ook niet te hebben 
Voor mij alleen spellen die ik vroeger vaak speelde of die mij nu leuk lijken. En dan wel CIB.'
Zo hou ik het verzamelen binnen de perken.
Voor mij alleen spellen die ik vroeger vaak speelde of die mij nu leuk lijken. En dan wel CIB.'
Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro
Dat zei ik jaren geleden ookXyphoid schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:59:
PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
een complete Mega man X moet je voor onder de 100 euro makkelijk kunnen vinden, X2 zal in een open veiling zonder shill bidding niet hoger dan 300 - 400 komenGOUDSBS schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:30:
Liggen wel Mega Man X en X2 boxed tussen en die kosten wel wat knakies.
X3 komt in open veiling meestal tussen de 500 en 800 afhankelijk van staat
een sealed Zelda LTTP kan natuurlijk 3-4k opleveren, mits helemaal mint.. en dat is deze niet blijkbaar
http://www.dr-retro.com - http://www.retrogamebeurs.nl
Maar sommige 'afwijkingen' horen er gewoon bij, zoals scanlines en de lichte blur die de lage resolutie minder erg maken. Met extra grote pixels op je lcd-tv vind ik het gewoon niet mooi, ook niet als een upscale functie de pixels afrond (2xSaI e.d).The_Bird schreef op woensdag 11 december 2013 @ 07:19:
[...]
Aan de andere kant stoor ik me nu juist aan de 'afwijkingen' van de orignele consoles zoals ik ze speelde zoals de PAL-snelheid en de zwarte balken op de Snes.
Wat er dan weer wel mooi uitziet zijn de hlsl filters van Mame/Mess, maar dat zal wel niet op die clone console zitten...:
YouTube: MAME HLSL Test
megaman x cib krijg je op het moment niet gevonden voor onder de 100 euro ( behalve in zeer slechte staat misschien )Dr. Retro schreef op woensdag 11 december 2013 @ 12:51:
[...]
een complete Mega man X moet je voor onder de 100 euro makkelijk kunnen vinden, X2 zal in een open veiling zonder shill bidding niet hoger dan 300 - 400 komen
X3 komt in open veiling meestal tussen de 500 en 800 afhankelijk van staat
een sealed Zelda LTTP kan natuurlijk 3-4k opleveren, mits helemaal mint.. en dat is deze niet blijkbaar
Mee eens. De Final Fight port voor Ps3/X360 deed dit geweldig met zelfs een bolling van de arcademonitor er in geemuleerd.W1LL3M schreef op woensdag 11 december 2013 @ 12:52:
[...]
Maar sommige 'afwijkingen' horen er gewoon bij, zoals scanlines en de lichte blur die de lage resolutie minder erg maken. Met extra grote pixels op je lcd-tv vind ik het gewoon niet mooi, ook niet als een upscale functie de pixels afrond (2xSaI e.d).
Wat er dan weer wel mooi uitziet zijn de hlsl filters van Mame/Mess, maar dat zal wel niet op die clone console zitten...:
YouTube: MAME HLSL Test
"21 jaar DSL!"
Echt waar? Wat een explosieve stijging weer, toen ik hem kocht was €50 al veel...nooblowstar schreef op woensdag 11 december 2013 @ 12:56:
megaman x cib krijg je op het moment niet gevonden voor onder de 100 euro ( behalve in zeer slechte staat misschien )
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60
Night Trap dan eindelijk gekocht, Mega CD..(dankzij de link van Ramonessssss). Leuke uitbreiding in ieder geval
Wat zijn goede remplacement sticks voor N64 controllers? Zag dat er zijn zoals de originele, maar ook andere meer duurzamere?
Ik had er gekocht. Maar ik heb ze nog niet kunnen inbouwen en testen.
Ik heb er zat onderzoek naar gedaan en kan je sowieso vertellen dat degene zoals de originele gewoon slecht zijn. Kwaliteit is minder, gevoeligheid is anders, etc.PluueeR schreef op woensdag 11 december 2013 @ 20:36:
Wat zijn goede remplacement sticks voor N64 controllers? Zag dat er zijn zoals de originele, maar ook andere meer duurzamere?
De GameCube achtige versies kunnen goed zijn. Er is echter wel een versie die niet snel genoeg nieuwe waardes doorgeeft aan de controller, waardoor quickspins in Zelda bijvoorbeeld niet werken. Let ook op dat je op een heel ander type analog stick overstapt vergeleken met een originele en niet ieder spel speelt daarmee even fijn. Ik lees ook wel verhalen dat ze bijvoorbeeld te gevoelig zijn.
Er zijn wel wat fora/topics met mensen die op zoek zijn naar oplossingen voor slijtende N64 sticks (replacements of reparaties bijv.), maar de laatste keer dat ik daar keek was het nog niet veel beter.
Ik zou gewoon op zoek gaan naar fatsoenlijke tweedehands Nintendo 64 controllers. Op zich hoeft het niet heel duur te zijn. Kijk of je misschien een setje kunt scoren met wat games. Een Nintendo 64 controller gaat sowieso ook wel een tijdje mee. Wat je nog zou kunnen doen is je goede analog sticks openmaken en wat invetten.
Edit: hier is trouwens nog een nuttig topic: link. Helaas werken de plaatjes in de eerste post niet meer. Wellicht dat er op de rest van het forum ook nog wat updates zijn.
[ Voor 16% gewijzigd door danielkraak op 11-12-2013 22:25 ]
Exorcist schreef op woensdag 11 december 2013 @ 19:21:
Night Trap dan eindelijk gekocht, Mega CD..(dankzij de link van Ramonessssss). Leuke uitbreiding in ieder geval
Al een tijdje ben ik bezig met het verzamelen van de losse R.O.B. onderdelen om het compleet te krijgen. Gisteren via Ebay de body binnengekregen waardoor ik R.O.B. bijna compleet heb. Mis enkel nog de handjes van R.O.B
. Voor de rest werkt R.O.B. perfect gezien zijn leeftijd.
Moet wel bekennen dat ik dit wel een technologisch hoogstandje vind van Nintendo uit de NES tijdperk.
Weet iemand waar ik nog 2 losse handjes kan vinden zonder dat ik daarvoor de jackpot betaald? Kan ze maar moeilijk vinden.
Zie hieronder de foto van mijn R.O.B.
Moet wel bekennen dat ik dit wel een technologisch hoogstandje vind van Nintendo uit de NES tijdperk.
Weet iemand waar ik nog 2 losse handjes kan vinden zonder dat ik daarvoor de jackpot betaald? Kan ze maar moeilijk vinden.
Zie hieronder de foto van mijn R.O.B.

@danielkraak Thanks. Beter een goede tweedehands dus opsnorren. Jammer wel.
Inderdaad, die vervangingspookjes zijn ook niet echt goedkoop.PluueeR schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:03:
@danielkraak Thanks. Beter een goede tweedehands dus opsnorren. Jammer wel.
Overigens is die Gamecube versie na een mod blijkbaar wel fatsoenlijk te krijgen (minder gevoelig, wel snel genoeg voor quickspins). Maar dan ben je ook weer 25 euro verder.
Ik ga zelf nog een keer Gamecube naar N64 converters maken, maar ook dat is natuurlijk niet hetzelfde als een echte Nintendo 64 controller. De Nintendo 64 analog stick is vrij uniek qua precisie, etc.
[ Voor 23% gewijzigd door danielkraak op 12-12-2013 11:00 ]
Je bedoelt die losse pcb's van micro?danielkraak schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:57:
[...]
Overigens is die Gamecube versie na een mod blijkbaar wel fatsoenlijk te krijgen (minder gevoelig, wel snel genoeg voor quickspins). Maar dan ben je ook weer 25 euro verder.
Ik vroeg me af: wat zijn de beste betaalbare kabels voor de gamecube? Als ik het goed herinner zijn component kabels de beste, maar de prijzen daarvan zijn ontzettend hoog. Wat is daarna de beste? Ik gebruik momenteel nog steeds de standaarf bijgeleverde kabel.
21 inc, dus mooi bedrag! En will doramoness schreef op donderdag 12 december 2013 @ 07:21:
[...]
nice wat heb je er uit eindelijk voor betaald? ik kom vaak dat soort deals tegen, mocht je nog wat zoeken let me know!
RGB-kabel. Verschil is best goed te zien.Orian schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 23:06:
Ik vroeg me af: wat zijn de beste betaalbare kabels voor de gamecube? Als ik het goed herinner zijn component kabels de beste, maar de prijzen daarvan zijn ontzettend hoog. Wat is daarna de beste? Ik gebruik momenteel nog steeds de standaarf bijgeleverde kabel.
Je kunt ook een Wii scoren, componentkabels zijn niet zo duur daarvoor.
Thanks! Maakt het dan nog uit of het een officiele van nintendo is of een van een ander merk?danielkraak schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 00:13:
[...]
RGB-kabel. Verschil is best goed te zien.
Je kunt ook een Wii scoren, componentkabels zijn niet zo duur daarvoor.
Die van een ander merk zijn vaak wel van mindere kwaliteit, wat ook gevolgen heeft voor je beeldkwaliteit. Als je dus van een ander merk koopt, kijk dan of er reviews van zijn.Orian schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 00:17:
[...]
Thanks! Maakt het dan nog uit of het een officiele van nintendo is of een van een ander merk?
Ik heb een vrij goedkope RGB kabel voor de SNES/Cube, maar die vind ik niet geweldig. Lopen aardig wat strepen door het beeld. Beeld is wel stukken scherper en kleurrijker, maar ik erger me er toch enigszins aan.
Leuke finds
En dan maak je reclame voor een gameshop.. Ik denk.. oh? Uitverkoop? ff checken.. Vragen ze nog het dubbele van de marktplaatsprijzen

Ik ben mijn verzameling lekker aan het uitbreiden..
Van het weekend gekocht voor de SNES (alles CIB):
Lufia Big Box (60)
Prince of Persia 2 (25)
Doom (25)
The Pagemaster (12)
Donkey Kong 3 (20)
Tetris & dr. Mario (12)
Aladdin (10)
Super Mario All Stars (10)
Super Street Fighter II (35)
Donkey Kong Country (vervangen voor mijn mindere versie) (20)
Young Merlin (14)
Mortal Kombat 2 (20)
Mortal Kombat 3 (20)
Super Scope (10)
Gelukkig ook voor een kleine 300 verkocht, dus dat levelt weer aardig
Zal wel even een fototje maken van de huidige verzameling als alles binnen is.
Zo onderhand alweer een kleine 40 CIB SNES games (echt voor de verzameling) en 2 CIB consoles.. vies verslavend.. Dus iedereen hier.. bedankt!

Ik ben nog wel op zoek naar een los Zelda doosje.. maar die zijn lastig te vinden..
Heb de rest allemaal wel..
Lufia Big Box (60)
Prince of Persia 2 (25)
Doom (25)
The Pagemaster (12)
Donkey Kong 3 (20)
Tetris & dr. Mario (12)
Aladdin (10)
Young Merlin (14)
Mortal Kombat 2 (20)
Mortal Kombat 3 (20)
Super Scope (10)
Gelukkig ook voor een kleine 300 verkocht, dus dat levelt weer aardig
Zal wel even een fototje maken van de huidige verzameling als alles binnen is.
Zo onderhand alweer een kleine 40 CIB SNES games (echt voor de verzameling) en 2 CIB consoles.. vies verslavend.. Dus iedereen hier.. bedankt!

Ik ben nog wel op zoek naar een los Zelda doosje.. maar die zijn lastig te vinden..

[ Voor 78% gewijzigd door St@m op 15-12-2013 22:33 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
haha ja ik bepaal zijn prijzen nietSt@m schreef op zondag 15 december 2013 @ 20:44:
Leuke findsEn dan maak je reclame voor een gameshop.. Ik denk.. oh? Uitverkoop? ff checken.. Vragen ze nog het dubbele van de marktplaatsprijzen
![]()
Over prijzen gesproken. Als je tussen je paypalspam de code cppxmas10 hebt staan heb je 10€ gratis geld op ebay.
10 euro cadeau van PayPal bij EBAY.nl
Mooie prijzen ook! (vind ik zelf) Zoek zelf ook nog naar Super Street Fighter II. 35euro is een mooie prijsSt@m schreef op zondag 15 december 2013 @ 20:44:
Lufia Big Box (60)
Prince of Persia 2 (25)
Doom (25)
The Pagemaster (12)
Donkey Kong 3 (20)
Tetris & dr. Mario (12)
Aladdin (10)
Young Merlin (14)
Mortal Kombat 2 (20)
Mortal Kombat 3 (20)
Super Scope (10)
Doe je ze ook in snugfits? Ik heb meestal de "tik" om alles zo orgineel mogelijk te krijgen.
Zoals inlays, regiocodes etc etc.. Probeer zoveel mogelijk alle spellen in FAH te verzamelen.
AWESOME, gratis sonic figures thnx!NE5Freak schreef op maandag 16 december 2013 @ 19:35:
Over prijzen gesproken. Als je tussen je paypalspam de code cppxmas10 hebt staan heb je 10€ gratis geld op ebay.
Vandaag bij magix buttons me dubbele spellen/consoles/blu rays ingeruild.
Daarbij het volgende gekregen:

Ben erg blij met mega man, was in hun nieuwe pand. Wat ze daar hadden staan ik werd er jaloers van:)
[ Voor 31% gewijzigd door ramoness op 17-12-2013 20:48 ]
TnxBangsa schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 17:27:
[...]
Mooie prijzen ook! (vind ik zelf) Zoek zelf ook nog naar Super Street Fighter II. 35euro is een mooie prijs![]()
Doe je ze ook in snugfits? Ik heb meestal de "tik" om alles zo orgineel mogelijk te krijgen.
Zoals inlays, regiocodes etc etc.. Probeer zoveel mogelijk alle spellen in FAH te verzamelen.
Die Super Street Fighter II heb ik op e-bay gescoord. Boekje ziet er niet meer helemaal netjes uit, maar goed, die pik ik wel een keer ergens op. Doosje zag er nog heel netjes uit.
Wat ik zoveel mogelijk probeer te doen op ebay is het uitbrengen van een "best offer" (als die mogelijkheid er is). Meeste verkopers accepteren wel als je met een redelijke offer komt.
Inlays.. tja.. bij veel spellen is de inlay niet meer origineel of zit die er gewoon helemaal niet bij. Daarvoor koop ik nu gewoon reproducties. Ik zie het verschil echt niet. Ik koop wel de inlays die aan 4 kanten dichtzitten, die andere zijn voor Amerikaanse games volgens mij.
Ik heb nu 20 snugfits, dus ik moet er weer wat bijbestellen.. "probleem" vind ik echter dat ik de inlays bij bedrijf X moet bestellen en de Snug fits bij bedrijf Y, dat is zonde van de verzendkosten, dus als je nog een goede tip hebt
Het maakt me niet zoveel uit welke regiocode een spel heeft, als het maar geen Duits of Italiaans is, dus of FAH of UK of EUR. En dan wel alles van het spel hetzelfde, dus doosje + handleiding + spel (die andere papiertjes kunnen me gestolen worden
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
mooie Mega Man X3 ja!ramoness schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 20:26:
[...]
AWESOME, gratis sonic figures thnx!
Vandaag bij magix buttons me dubbele spellen/consoles/blu rays ingeruild.
Daarbij het volgende gekregen:
[afbeelding]
Ben erg blij met mega man, was in hun nieuwe pand. Wat ze daar hadden staan ik werd er jaloers van:)
Ik ben nog niet in hun nieuwe pand geweest, in het vorige stond het zo vol met vette shit dat ik nooit echt goed kon zien wat ze nou allemaal hadden. Heb daar wel een keer op de Super Mario World flipperkast kunnen spelen
Weet iemand trouwens nog een leuke retrowinkel in de buurt van Zwolle? Was laatst in de buurt van Rijssen en ik meende dat er daar één zat, maar kon niets meer vinden op het internet.
Overigens ben ik een deel van mijn verzameling op de schop aan het doen, dus zoek je nog een interessante game, kijk dan eens in mijn sig
Overigens ben ik een deel van mijn verzameling op de schop aan het doen, dus zoek je nog een interessante game, kijk dan eens in mijn sig
Nice gave snes titels, verkoop je zelda echt niet los (A)? zoek deze al tijdje voor leuke prijs
Zat in het centrum van Zwolle (daar bij de kerk) geen gamewinkel met retrospellen en games? Schuin tegenover Sparky als ik me niet vergis? Heb daar enkele jaren geleden NES games gekocht.St@m schreef op donderdag 19 december 2013 @ 21:22:
Weet iemand trouwens nog een leuke retrowinkel in de buurt van Zwolle? Was laatst in de buurt van Rijssen en ik meende dat er daar één zat, maar kon niets meer vinden op het internet.
Double Dragon €7
Captain America & the Avengers €5
Wel alleen cartridges.
Leuke herinneringen aan Zwolle. (Te ver om je fiets te pakken)
Nee sorry, ik heb Zelda nog wel voor een "leuk prijsje" Ik wil hem zelf CIB, maar heb hem CIB zonder de Bramoness schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 15:26:
Nice gave snes titels, verkoop je zelda echt niet los (A)? zoek deze al tijdje voor leuke prijs
Edit: Kut marktplaats.. ik moet echt meer feedback krijgen op ebay..

Dude.. bied dan geen 550hoi hoi
heb morgen pas genoeg op mn rekening staan!
aub even geduld...
meer retro te koop?
mvg

Game Mania bedoel je denk ik. die doen tegenwoordig alleen nog maar Wii, PS3 en Xbox 360 helaas, laatst nog geweest.Nog wel gevraagd of ze SNES games hadden, maar ze hadden helemaal geen retro meer..Bangsa schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 01:32:
[...]
Zat in het centrum van Zwolle (daar bij de kerk) geen gamewinkel met retrospellen en games? Schuin tegenover Sparky als ik me niet vergis? Heb daar enkele jaren geleden NES games gekocht.
Double Dragon €7
Captain America & the Avengers €5
Wel alleen cartridges.
Leuke herinneringen aan Zwolle. (Te ver om je fiets te pakken)
[ Voor 18% gewijzigd door St@m op 21-12-2013 01:55 ]
Heel herkenbaar; ik ben geduldig, maar dat soort gedrag irriteert. Mensen die je aan het lijntje houden. Ik ben mezelf aan het trainen harder te zijn. Zojuist iemand een mail gestuurd dat hij vandaag moet reageren, en dat mijn verkoopwaar anders naar nummer twee op de lijst gaat. Die wil het dolgraag hebben voor nagenoeg dezelfde prijs.St@m schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 01:50:
[...]
Dude.. bied dan geen 550Als je het niet kan betalen maakt mee ook niet uit.. maar gast. Voor dat geld had ik de set al 3x kunnen verkopen.
Heb er nu met twee ads al last van. Ligt ook wel een beetje aan de Kerstdagen. Dan zitten de meesten krap bij kas. Wel weer een voordeel als je zelf als koper actief bent.
Heb paar dagen terug Zelda CIB voor 70 euro verkocht. (zonder geheimenboekje)St@m schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 01:50:
[...]
Nee sorry, ik heb Zelda nog wel voor een "leuk prijsje" Ik wil hem zelf CIB, maar heb hem CIB zonder de BProbleem is echter dan mensen minimaal 80 willen voor een Zelda CIB, en ik maar 50 kan krijgen voor mijn versie.. ik betaal geen 30 voor een doosje. Dat moet echt goedkoper kunnen. Ik heb hier al vaker de huidige marktprijzen aan de kaak gesteld, maar blijkbaar verkoopt het goed voor de huidige prijzen, dus voor minder dan 70 doe ik mijn versie niet weg
Game Mania bedoel je denk ik. die doen tegenwoordig alleen nog maar Wii, PS3 en Xbox 360 helaas, laatst nog geweest.Nog wel gevraagd of ze SNES games hadden, maar ze hadden helemaal geen retro meer..
Verkoopt ook niet echt naar mijn mening, je moet behoorlijk geluk hebben.
Nee het was geen GameMania, het zat naast Eetcafe de Kleine. Maar ik praat dan over meer dan 6jaar terug.. als het niet langer is.
Je ziet gewoon dat Nederlanders te nuchter zijn om dergelijke abnormale bedragen voor games neer te leggen. Op eBay ligt de werkelijke verkoopprijs veel hoger als op Marktplaats.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Zelf een goede deal afgelopen week.
Twee GBA's, een GB pocket (rood), DS Lite, Pokemon Blue, Yellow en Gold en een dualshock 3 controller voor 20 Euro bij elkaar. Verder nog een spel of 10 erbij, een PS1 met controller, link cable en noem het maar op. Was een goede dag
Twee GBA's, een GB pocket (rood), DS Lite, Pokemon Blue, Yellow en Gold en een dualshock 3 controller voor 20 Euro bij elkaar. Verder nog een spel of 10 erbij, een PS1 met controller, link cable en noem het maar op. Was een goede dag
Dat klinkt inderdaad heel erg goed! Niet normaal, het kan dus wel nog!Exorcist schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 13:35:
Zelf net Space Squash de Engelse editie voor de VB binnen gekregen, het is een reproductie via Planet Virtual Boy, ziet er erg netjes uit en kan nu eindelijk ook de juiste special kiezen in het Engels
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Als je gewilde games hebt in goede staat zijn er genoeg Nederlanders die er wat voor neer leggen hoor.Jumpman schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 12:17:
Je ziet gewoon dat Nederlanders te nuchter zijn om dergelijke abnormale bedragen voor games neer te leggen. Op eBay ligt de werkelijke verkoopprijs veel hoger als op Marktplaats.
Bovendien is een CIB Zelda SNES zelfs op Ebay vaak nog goedkoper dan hier.
[ Voor 9% gewijzigd door Kryptex op 21-12-2013 16:34 ]
Vast niet op marktplaats...Exorcist schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 13:35:
Daar krijg je hooguit een paar consoles en 15 spellen voor 28 euro, en een backlit GBA SP in box voor 25 euro.
Ja, dus welFlozem schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 17:09:
[...]
Vast niet op marktplaats...
Daar krijg je hooguit een paar consoles en 15 spellen voor 28 euro, en een backlit GBA SP in box voor 25 euro.
Net weer wat retro-games gedaan met vrienden, maar vrij beperkt. De PS4 was meer in trek. Vandaag hadden we echter twee kinderen "erbij" (meisje en jongen), en met de jongen toch wat lol gehad. Die heeft thuis geen spelcomputers, dus hij wist niet wat hem overkwam toen hij mijn gameroom zag.
Heb hem eerst Mario World en All-Stars (SNES) gegeven, en verder een GBA met wat Mario spellen. Hij leek een voorkeur te hebben voor racegames dus toen maar Need for Speed Most Wanted op de PS3 gespeeld. Heb er geen kind aan gehad, hooguit als ik een spel moest wisselen. Naast Most Wanted nog Super Monkey Ball op de Gamecube, NFS 3 voor de PS1 en Mario Kart op de N64 laten spelen.
Het viel me op dat hij niet viel over graphics; van NFS op de PS3 gingen we over naar NFS op de PS1, en de graphics interesseerde hem niet; hooguit het niet kunnen toeteren e.d. . Hopelijk een stukje Mario cultuur overgebracht.
Dat is ook zo, het is maar als men ouder wordt dat het oog ook wat wil (niet altijd trouwens).Exorcist schreef op zondag 22 december 2013 @ 01:39:
[...]
Het viel me op dat hij niet viel over graphics; van NFS op de PS3 gingen we over naar NFS op de PS1, en de graphics interesseerde hem niet; hooguit het niet kunnen toeteren e.d. . Hopelijk een stukje Mario cultuur overgebracht.
Ik had onlangs nog een vader op bezoek die een GBA Sp met Super Mario 3 overnam. Die vertelde mij doodleuk dat zijn zoon geen DS of PS Vita wou, maar enkel een GBA Sp. Is blijkbaar een trend aan het worden bij de jeugd (als die nu ook nog gaan lopen met de mooie koopjes kunnen we hier de boel opdoeken
Blijft tijdloos inderdaad. Moet zeggen dat ik de laatste tijd ook de GBA nog wel 's pak.Ekfad schreef op zondag 22 december 2013 @ 12:12:
[...]
Dat is ook zo, het is maar als men ouder wordt dat het oog ook wat wil (niet altijd trouwens).
Ik had onlangs nog een vader op bezoek die een GBA Sp met Super Mario 3 overnam. Die vertelde mij doodleuk dat zijn zoon geen DS of PS Vita wou, maar enkel een GBA Sp. Is blijkbaar een trend aan het worden bij de jeugd (als die nu ook nog gaan lopen met de mooie koopjes kunnen we hier de boel opdoeken) volgens diezelfde man.
Nu bezig om een PS1 te voorzien van plexiglas, kan ik m;n Dremel ook weer eens een keer uit de kast pakken. Ziet er tot nog toe niet uit, maar heb er toch genoeg.
Verwijderd
misschien beetje noob vraag......
maar waarom staat atari er niet bij, wat in het eerste post staat ?
Dit is ook zeker een retro console
zo een heb ik nog in de kast liggen
maar waarom staat atari er niet bij, wat in het eerste post staat ?
Dit is ook zeker een retro console

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2013 19:48 ]
Verwijderd schreef op zondag 22 december 2013 @ 17:43:
misschien beetje noob vraag......
maar waarom zit atari er niet bij ? ik bedoel dat was de spelcomputer
[afbeelding]
39
Hij bedoelt dat het niet in de 1e post staat denk ik.
Verwijderd
Nou in het beginpost van topicstart staat mooi lijsje met allemaal retro consols.Fietsbel schreef op zondag 22 december 2013 @ 17:53:
[...]
waar doel jij op? / wat bedoel je eigenlijk?
Alleen ik mis dan atari console in dat rijtje
Ach, er ontbreken wel meer retro consoles in die opening post...
Pcies. Zou eigenlijk een keer "compleet" gemaakt moeten worden. Voor zover mogelijk, want er is nogal veel.Flozem schreef op zondag 22 december 2013 @ 19:57:
Ach, er ontbreken wel meer retro consoles in die opening post...
Voor de meesten hier (heb ik het idee) leeft het pas () vanaf de NES, de 2600 heeft net iets minder aanhangers. Veelal dertigjarigen gok ik?
Heb zelf laatst pas een 2600 gekocht, maar meer omdat mijn vrouw er herinneringen aan heeft. Ik speelde het heel soms bij een vriend, maar toen had ik zelf al een NES en vond de 2600 niet boeiend. Heb dus maar 3 spellen: E.T. (vanwege je weet wel), Combat en Outlaw. River Raid wil ik er ooit bij en dan hou ik het voor gezien
Heb zelf laatst pas een 2600 gekocht, maar meer omdat mijn vrouw er herinneringen aan heeft. Ik speelde het heel soms bij een vriend, maar toen had ik zelf al een NES en vond de 2600 niet boeiend. Heb dus maar 3 spellen: E.T. (vanwege je weet wel), Combat en Outlaw. River Raid wil ik er ooit bij en dan hou ik het voor gezien
Ja inderdaad. Er wordt bijna nooit over spul ouder dan de NES gepraat. Neemt niet weg dat dat gewoon prima kan hier.Exorcist schreef op zondag 22 december 2013 @ 22:26:
Voor de meesten hier (heb ik het idee) leeft het pas () vanaf de NES, de 2600 heeft net iets minder aanhangers. Veelal dertigjarigen gok ik?
[ Voor 3% gewijzigd door danielkraak op 22-12-2013 23:08 ]
Ah! daar doelde je op, je originele bericht was een beetje warrig. Maar inderdaad, er ontbreken redelijk wat consoles in de TS. Voel vrij om het aan te vullenVerwijderd schreef op zondag 22 december 2013 @ 19:40:
[...]
Nou in het beginpost van topicstart staat mooi lijsje met allemaal retro consols.
39
Klopt. Er wordt ook niet zo gek veel gepraat over de Atari voor mijn gevoel. Ik kan volgens mij beter een link naar Wikipedia zetten in de topicstart, want daar staan er heel veel meer.Verwijderd schreef op zondag 22 december 2013 @ 19:40:
[...]
Nou in het beginpost van topicstart staat mooi lijsje met allemaal retro consols.
Verwijderd
hahah die link is cool zelf dat video'tje op die pagina geweldig te zien die oldskool game:)Bootje schreef op maandag 23 december 2013 @ 09:36:
[...]
Klopt. Er wordt ook niet zo gek veel gepraat over de Atari voor mijn gevoel. Ik kan volgens mij beter een link naar Wikipedia zetten in de topicstart, want daar staan er heel veel meer.
ik heb zeker vele uren eraan gespendeerd op de atari 2600.
Weet er iemand toevallig wat voor stroom stekker erin gaat ?
Want ik ben die verloren wil zeker weer keer erop spelen
Volgens deze linkVerwijderd schreef op maandag 23 december 2013 @ 09:45:
[...]
hahah die link is cool zelf dat video'tje op die pagina geweldig te zien die oldskool game:)
ik heb zeker vele uren eraan gespendeerd op de atari 2600.
Weet er iemand toevallig wat voor stroom stekker erin gaat ?
Want ik ben die verloren wil zeker weer keer erop spelen![]()
Power: 9V DC, 500mA (internally converted to 5V DC)
Maar ik weet niet of dat voor de woody en de junior hetzelfde is. Denk het eerlijk gezegd wel.
Verwijderd
hartstikke bedankt man daarmee help je me reuze meeksborg schreef op maandag 23 december 2013 @ 10:41:
[...]
Volgens deze link
Power: 9V DC, 500mA (internally converted to 5V DC)
Maar ik weet niet of dat voor de woody en de junior hetzelfde is. Denk het eerlijk gezegd wel.
hmm het is zo'n adapter met verschillende stekkers eraan dan zal er wel 1 passen
zal gelijk ff na winkel gaan kan niet wachten hahaha
Die heb ik ook aan mijn 2600 hangen, bij gebrek aan een originele adapterVerwijderd schreef op maandag 23 december 2013 @ 11:09:
[...]
hartstikke bedankt man daarmee help je me reuze mee![]()
hmm het is zo'n adapter met verschillende stekkers eraan dan zal er wel 1 passen![]()
zal gelijk ff na winkel gaan kan niet wachten hahaha
Vandaag twee GC style remplacement stick binnen gekregen voor m'n N64 controllers. Één van m'n controllers is sowieso nog goed. Dus die laat ik voorlopig zo. Heb de ander wel vervangen. De problemen dat ze niet nauwkeurig genoeg zouden zijn zijn vooral met Smash Brothers en Zelda dacht ik. Met Mario 64 en Mario Kart 64 doen ze het prima. Ook fijn dat het pookje niet zo hoog is als normaal.
De games die vorige week binnen gekomen zijn. O.a. de zeldzaamste PS1 game die er is!
YouTube: Dr. Retro's Video Game Finds Part 109
YouTube: Dr. Retro's Video Game Finds Part 109
Net Super Metroid en Zelda alttp compleet in doos gekocht voor 125 inclusief verzenden
Mooi kerstcadeau
En als de knakker uit deze post: St@m in "Goeie oude (retro) consoles deel 11" nu echt zijn woord houdt ben ik ook al mijn overbodige zut kwijt voor bijna 700 euro
Dus dat is wel prettig, heb ik weer geld stuk te maken
Misschien dat ik nog even een aanbieding van The Retro GameFreak meepak (20% korting) want dan komen ze ineens in de buurt van normale prijzen.
Misschien dat ik nog even een aanbieding van The Retro GameFreak meepak (20% korting) want dan komen ze ineens in de buurt van normale prijzen.
Kan aan mij liggen, maar het lijkt of de echt interessante spellen plots in prijs zijn toegenomen.St@m schreef op maandag 23 december 2013 @ 23:34:

En dan moet je voor de aardigheid 1 losse gba cart van 30 euro aan je bestelling van 17 euro toevoegen. Dan schieten de verzendkosten ineens van 3,50 naar 7 euro...

[ Voor 19% gewijzigd door Flozem op 24-12-2013 05:51 ]
Het is jammer dat Magixbuttons nooit de Neo Geo CD games in de aanbieding heeft. Ze hadden wel vrij veel acties op bijv. Saturn games de afgelopen tijd. Voor zover ik kan inschatten hebben zij wel redelijk normale prijzen tijdens acties.Flozem schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 05:41:
[...]
Kan aan mij liggen, maar het lijkt of de echt interessante spellen plots in prijs zijn toegenomen.
En dan moet je voor de aardigheid 1 losse gba cart van 30 euro aan je bestelling van 17 euro toevoegen. Dan schieten de verzendkosten ineens van 3,50 naar 7 euro...
Wil nog steeds Pulstar hebben, maar hij blijft 60 Euro
De atari heb ik (dertiger maar wel aan de verkeerde kant van de heuvelExorcist schreef op zondag 22 december 2013 @ 22:26:
De games waren ook zeer primitief, lag ook aan mezelf want ik las geen reviews (behalve in Mickey mouse magazine

Het verschil voor mij is de diepte van de games. Tuurlijk super mario bros is nou (helemaal in vergelijking met moderne games) ook niet bepaald het toonbeeld van variatie, maar in vergelijking met de atari.......ik had in ieder geval niet veel games die ook maar in de buurt kwamen.
En ik zeg het altijd, als echte retro fan val je niet of slechte of gedateerde gfx, maar het is nooit erg als iets er leuk uitziet. Of leuk geluid heeft. De atari heeft ook op dat vlak niet veel mee.
Positief afsluiten, combat is tijdloos met 2 players. Phoenix, space invaders, galaxians en asteroids waren heerlijke arcade shooters. Frogger blijft ook leuk. En ik had zelfs een star wars game. Die ook lekker wegspeelde. 'the empire strikes back' uit mijn hoofd.
10 second ninja DONE
Hmm, kan zijn dat jij minder kritisch bent, of je hebt gewoon geluk gehad.PluueeR schreef op maandag 23 december 2013 @ 19:17:
Vandaag twee GC style remplacement stick binnen gekregen voor m'n N64 controllers. Één van m'n controllers is sowieso nog goed. Dus die laat ik voorlopig zo. Heb de ander wel vervangen. De problemen dat ze niet nauwkeurig genoeg zouden zijn zijn vooral met Smash Brothers en Zelda dacht ik. Met Mario 64 en Mario Kart 64 doen ze het prima. Ook fijn dat het pookje niet zo hoog is als normaal.
Ik zou eens kijken of de spin attack werkt in Zelda.
[ Voor 4% gewijzigd door danielkraak op 24-12-2013 11:51 ]
Ik heb Zelda niet. En Smash Brothers ook niet. Maar merkte bij het kanon met Mario 64 wel op dat het lastig is om kleine aanpassingen te doen tijdens het richten. In februari gaat micro weer nieuwe pcb's laten maken, om deze sticks goed te maken. Dan bestel ik er twee. Wat ik al zei, ik heb nog een goede N64 controller, maar als ik hiermee verzekerd ben dat ze het ook goed blijven doen, dan is dat wel fijn.
[ Voor 48% gewijzigd door PluueeR op 24-12-2013 12:24 ]
lever oude dvd/blu ray's/games ze zijn netjes qua inname voor store credit, zo heb ik met X3 voor de saturn gekregen. me Kill Bill collectie die al jaren stof lag te happen op zolder inc zwaard ingeruild:)ksborg schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 10:30:
[...]
Het is jammer dat Magixbuttons nooit de Neo Geo CD games in de aanbieding heeft. Ze hadden wel vrij veel acties op bijv. Saturn games de afgelopen tijd. Voor zover ik kan inschatten hebben zij wel redelijk normale prijzen tijdens acties.
Goede tip! Helaas zitten ze niet echt in de buurt van Enschederamoness schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 12:43:
[...]
lever oude dvd/blu ray's/games ze zijn netjes qua inname voor store credit, zo heb ik met X3 voor de saturn gekregen. me Kill Bill collectie die al jaren stof lag te happen op zolder inc zwaard ingeruild:)

Heb bij ons 't tv meubel ook gevuld tijdje terug:

Mooi overzicht van de evolutie van de consoles.
Dat is een heel guitig plaatje ja. Wellicht in de topicstart verwerken?Sh0ckTr00per schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 13:45:
Mooi overzicht van de evolutie van de consoles.
Wat staat er boven je stereo?Aapje schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 13:40:
[afbeelding]
n64 en pc engine ofzo?
10 second ninja DONE
Leuke woonkameropstelling. Ik ben momenteel op zoek naar een goede receiver met HDMI, RGB en Composite aansluitingen (voldoende ingangen om in elk geval een groot deel van m'n zooi achter te hangen). Kabels kan ik dan ook mooi wegwerkenAapje schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 13:40:
[afbeelding]
Een mapje met daarin 2 gameboy colors, en ernaast ligt een gameboy classicSagat schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 14:12:
[...]
Wat staat er boven je stereo?
n64 en pc engine ofzo?
Effe opgesomt wat er staat:
Atari 2600 met Mario Bros. erin
Sega Mega Drive 16bit
NES
SNES
PSOne
PS2 Limited Aqua edition (blauwe naast de tv)
Naja de gameboys liggen er, lightgun voor de nes zie je rechtsonderin, samen met alle andere controllers.
Er staat een PC kastje naast het meubel als htpc, en die VHS/DVD Combi gebruik ik puur als dvd speler, want de vhs is dood
@hierboven, deze samsung tv heeft een hoop ingangen gelukkig
[ Voor 4% gewijzigd door Aapje op 24-12-2013 14:49 ]
ksborg: weet niet wat je budget is, maar als je geen 3D nodig hebt vallen de kosten wel mee. Heb al een paar jaar een Onkyo TX-SR607 staan met 6 HDMI aansluitingen, 2 component, een berg composiet etc. en die bevalt heel goed
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60
Tweedehands doen die ongeveer net zoveel als een Yamaha RX-V375 nieuw. Die heeft echter ook USB. Is wel een wat meer low end receiver, maar dan heb je in elk geval garantie. En zó goede boxen dat ik dat ga merken heb ik ook nietSp33dFr34k schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 16:33:
ksborg: weet niet wat je budget is, maar als je geen 3D nodig hebt vallen de kosten wel mee. Heb al een paar jaar een Onkyo TX-SR607 staan met 6 HDMI aansluitingen, 2 component, een berg composiet etc. en die bevalt heel goed
Onkyo heb ik ook wel naar gekeken inderdaad. Maken ook mooi spul

Tweedehands kun je een goede Onkyo voor een mooi prijs vinden. Heb laatst maar 2 minuten op marktplaats hoeven zoeken voor mijn TX-SR309 (120 euro, gloednieuw)
Hmm, Evolutie van Consoles plaatje heeft helaas de Atari Jaguar de naam Panasonic 3DO gegeven,

Zo, weer even wat doorgespit hier, dus sorry voor de lange post 
(heb zelf nu een Yamaha RX-V1071). Een receiver met SCART heb ik zelf nooit gezien overigens.
EDIT:
Vraag & Aanbod live! V&A gevraagd: Diverse games en accessoires gezocht & aangeboden
Iemand anders nog tips voor sites/fora waar voor ruilen/trading?ksborg schreef op donderdag 05 december 2013 @ 16:39:
[...]
Er is wel ergens een topic, maar daar doet niemand wat mee... Dat werkt dus niet heel erg. Ik heb persoonlijk ook nog een vrij lange wishlist voor onder andere Saturn games, maar ik zoek ze toch echt vaak zelf op.
Ik weet niet waar jij precies naar refereert, maar ik heb recentelijk wat hiervan ingekocht en wat ik over heb verkoop ik.ramoness schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:53:
hoe zit het met die universal retro game cases waar iemand hier toen mee bezig was
danielkraak schreef op woensdag 11 december 2013 @ 21:42:
[...]
Ik heb er zat onderzoek naar gedaan en kan je sowieso vertellen dat degene zoals de originele gewoon slecht zijn. Kwaliteit is minder, gevoeligheid is anders, etc.
De GameCube achtige versies kunnen goed zijn. Er is echter wel een versie die niet snel genoeg nieuwe waardes doorgeeft aan de controller, waardoor quickspins in Zelda bijvoorbeeld niet werken. Let ook op dat je op een heel ander type analog stick overstapt vergeleken met een originele en niet ieder spel speelt daarmee even fijn. Ik lees ook wel verhalen dat ze bijvoorbeeld te gevoelig zijn.
Er zijn wel wat fora/topics met mensen die op zoek zijn naar oplossingen voor slijtende N64 sticks (replacements of reparaties bijv.), maar de laatste keer dat ik daar keek was het nog niet veel beter.
Ik zou gewoon op zoek gaan naar fatsoenlijke tweedehands Nintendo 64 controllers. Op zich hoeft het niet heel duur te zijn. Kijk of je misschien een setje kunt scoren met wat games. Een Nintendo 64 controller gaat sowieso ook wel een tijdje mee. Wat je nog zou kunnen doen is je goede analog sticks openmaken en wat invetten.
Edit: hier is trouwens nog een nuttig topic: link. Helaas werken de plaatjes in de eerste post niet meer. Wellicht dat er op de rest van het forum ook nog wat updates zijn.
danielkraak schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:57:
[...]
Inderdaad, die vervangingspookjes zijn ook niet echt goedkoop.
Ik ga zelf nog een keer Gamecube naar N64 converters maken, maar ook dat is natuurlijk niet hetzelfde als een echte Nintendo 64 controller. De Nintendo 64 analog stick is vrij uniek qua precisie, etc.
Interessante info. Ik heb ook nog wat N64 controllers waarvan de stick moet worden vervangen, maar de N64 pookjes die ik bij webshops als Gameland Groningen en RetroGameFreaks zijn blijkbaar niet van heel goede kwaliteit.PluueeR schreef op maandag 23 december 2013 @ 19:17:
Wil je een receiver met veel aansluitingen, dan kom je op Yamaha of Onkyo uit. Ik heb zelf nog een Yamaha RX-V863 staan die ik nog eens moet verkopen, mocht je interesse hebbenksborg schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 14:35:
[...]
Leuke woonkameropstelling. Ik ben momenteel op zoek naar een goede receiver met HDMI, RGB en Composite aansluitingen (voldoende ingangen om in elk geval een groot deel van m'n zooi achter te hangen). Kabels kan ik dan ook mooi wegwerken. Valt nog niet mee om wat geschikts te vinden. Wordt in elk geval een grote
Ik heb nog een Super Street Fighter II NTSC liggen (compleet). Maar ik moet nog een vraag/aanbod postje beginnen (heb nog wel meer en zoek ook nog het een en ander).Bangsa schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 17:27:
[...]
Mooie prijzen ook! (vind ik zelf) Zoek zelf ook nog naar Super Street Fighter II. 35euro is een mooie prijs![]()
EDIT:
Vraag & Aanbod live! V&A gevraagd: Diverse games en accessoires gezocht & aangeboden
Goed nieuws overigens. Ik had nog ergens een heel erg bekrast Neo Geo CD'tje liggen... Vandaag met angst en beven getest en hij werkt. Viewpoint! Nice!
Die cd's zelf zijn niet zo informatief... "Hyper Shooting Game". Daar kon ik niet zoveel mee
Die cd's zelf zijn niet zo informatief... "Hyper Shooting Game". Daar kon ik niet zoveel mee
Verwijderd
Sowieso is het de bedoeling dat je zelf ook inzet toont bij het plaatsen van een vraag maar daarnaast is het (soft)modden op de Wii niet een vraag voor op Tweakers aangezien dat tegen het beleid van de site gaat.
[ Voor 73% gewijzigd door psychoclown op 28-12-2013 22:34 ]
Heb je zelf al iets gezocht? In de regel doet men hier hun "ding" op het echte werk. Een N64 controller past en werkt alleen op een N64. Koop een N64Verwijderd schreef op donderdag 26 december 2013 @ 10:12:
knip
Ik vindt ook het leukste als er een N64 controller erbij komt. Kan dat eigenlijk wel?
Ik hoor het wel!
[ Voor 17% gewijzigd door psychoclown op 28-12-2013 22:35 ]
Verwijderd
Ja ik heb al wat op gezocht. Maar dit was alleen een vraag tussen door. Ik koop wel 2 gamecube controllersExorcist schreef op donderdag 26 december 2013 @ 10:21:
[...]
Heb je zelf al iets gezocht? In de regel doet men hier hun "ding" op het echte werk. Een N64 controller past en werkt alleen op een N64. Koop een N64
Het is wel mogelijk: http://www.raphnet-tech.com/products/n64_to_wii/index.phpVerwijderd schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 10:21:
[...]
Ja ik heb al wat op gezocht. Maar dit was alleen een vraag tussen door. Ik koop wel 2 gamecube controllers
Verwijderd
Maar ik denk toch dat een Game Cube controller handiger zou zijn. Want ik ga er niet alleen maar N64 games erop spelen.danielkraak schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 10:50:
[...]
Het is wel mogelijk: http://www.raphnet-tech.com/products/n64_to_wii/index.php
Bedankt voor de hulp! Ik kom er zelf nu uit
Wat baal ik nu dat ik mijn N64 games vorig jaar verkocht heb. En nu heb ik er weer zin in om Zelda, Mario en Banjo Tooie te doen. Gelukkig heb ik mijn N64 nog wel thuis liggen. Waar zou ik die games nog goedkoop kunnen krijgen?
Bij een huismoeder die het op haar zolder vindt en de waarde niet kent. En dan moet je ook nog snel zijn.destroye schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 12:06:
Wat baal ik nu dat ik mijn N64 games vorig jaar verkocht heb. En nu heb ik er weer zin in om Zelda, Mario en Banjo Tooie te doen. Gelukkig heb ik mijn N64 nog wel thuis liggen. Waar zou ik die games nog goedkoop kunnen krijgen?
PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
inderdaad het lijkt steeds lastiger om mooie fondsten te doen op deze manier zeker waneer mensen denken dat ze waneer ze een oude nes/snes/n64/gc/sms/md/gg hebben liggen met een paar random games erbij dat ze direct goud in handen hebbenTanuki schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 13:30:
[...]
Bij een huismoeder die het op haar zolder vindt en de waarde niet kent. En dan moet je ook nog snel zijn.
je ziet het ook steeds meer op rommelmarkten mensen die voor een N64 met 3 random games (beetle racing, mario64, mario kart etc...) gewoon 55 euro vragen en nee niets in doos en er dan ook nog lekker vies uitziend onder de rokers aanslag en een defect/lam pookje op de enige meegeleverde controller.
maar goed zo is het nu eenmaal
aaaa oke gisteren nog voor 2 euro op de rommelmartk een resident evil 1 directors cut mint voor 2 euro
p.s. en een AGS-101 GBA SP voor 15 gevonden
AMD Ryzen 5800X3D, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4
Gamecube controller is alleen wel weer bagger voor spellen waarbij de D-Pad belangrijk is. Het ligt er natuurlijk ook weer aan hoe serieus je bent. NES kan natuurlijk wel weer fantastisch met de Wii-mote. Dat vond ik destijds ontzettend gaaf aan de Wii om de een of andere reden.Verwijderd schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 11:02:
[...]
Maar ik denk toch dat een Game Cube controller handiger zou zijn. Want ik ga er niet alleen maar N64 games erop spelen.
Bedankt voor de hulp! Ik kom er zelf nu uit
ik was gister in de brabant hallen en me schoonzus vroeg zich af waarom ik elke keer onder die SP's aan het loeren was. niks gevonden helaas veel reseller op 2de kerstdagcopywizard schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 13:44:
[...]
aaaa oke gisteren nog voor 2 euro op de rommelmartk een resident evil 1 directors cut mint voor 2 euro
p.s. en een AGS-101 GBA SP voor 15 gevonden
Ik ga even semi-schaamteloos mijn blogje promoten, ik ga met een leuk retro-game project beginnen namelijk: Project Space Invaders
Yamaha RX-V375 Zwart
Zo, vanaf morgen zijn de meeste van m'n consoles netjes aangesloten!
Zo, vanaf morgen zijn de meeste van m'n consoles netjes aangesloten!
Vroeger () dacht ik dat mijn N64 altijd erg heet werd bij de memory expansion, liep destijds ook vaak vast. Nu na een tijdje meten valt het eigenlijk erg mee. Wel gemeten bij de Pak zelf, maar die werd voorheen heet.
[ Voor 13% gewijzigd door Exorcist op 21-02-2014 09:25 ]
Zijn er nog PC big box verzamelaars?
(van vooral adventure games van bijvoorbeeld Sierra On-Line en LucasArts?)
Mijn kamer:

Het begint bijna een soort verloren hoofdstuk te worden in 'videogame' history als niemand het meer heeft over Sierra games. *sob*
Mijn kamer:

Het begint bijna een soort verloren hoofdstuk te worden in 'videogame' history als niemand het meer heeft over Sierra games. *sob*
Haha, sick! Wat een ruimte neemt het in. Heb je ze allemaal vsn Sierra?Patvs120 schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 02:55:
Zijn er nog PC big box verzamelaars?
Mijn kamer:
[afbeelding]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is er voor discussie over oude (retro) consoles en dus NIET voor handel.
Daarnaast zijn de discussies wanneer iemand een handelaar is of niet niet gewenst.
Wil je handelen? Ga naar Vraag & Aanbod
Dit topic is er voor discussie over oude (retro) consoles en dus NIET voor handel.
Daarnaast zijn de discussies wanneer iemand een handelaar is of niet niet gewenst.
Wil je handelen? Ga naar Vraag & Aanbod