Goeie oude (retro) consoles deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 72 ... 108 Laatste
Acties:
  • 571.791 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://robbijl.tweakdsl.nl/2013-06-22%2017.59.24.jpg

Vandaag binnengekregen, was een ruil met copywizard voor drie Dreamcast games mijner zijde. Werkt half, maar gaat bij mij (vooralsnog) de kast in voor de show.

Thx hé :)

Verder vandaag Where in the World is Carmen San Diego gekocht via Ebay (UK). Had Where in Time al, maar deze lijkt me wat leuker.

Afbeeldingslocatie: http://www.retrocopy.com/images/gamedb/megadrive/where-in-the-world-is-carmen-sandiego-cover.jpg

[ Voor 33% gewijzigd door Exorcist op 22-06-2013 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 17:22
Exorcist schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 18:09:
Verder vandaag Where in the World is Carmen San Diego gekocht via Ebay (UK). Had Where in Time al, maar deze lijkt me wat leuker.
Dat heb ik vroeger erg veel op de IBM pc van mijn tante gespeeld. Dit is volgens mij een nieuwere versie? Ik speelde deze en vond het geweldig (al moesten mijn tante en moeder vaak dingen voor me vertalen uit het Engels):

Afbeeldingslocatie: http://www.mobygames.com/images/shots/l/145146-where-in-the-world-is-carmen-sandiego-apple-ii-screenshot.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
ik vind het alleen zo jammer dat niemand wilt ruilen, voor de meeste high priced items moet gewoon geld voor komen of worden de meest absurde voorstellen ge-eist... 8)7

Ik wilde mijn Pokemon vga 85 ruilen tegen een MegaMan x2 of x3 dat is toch gewoon fair?

Waarom zou dat alleen mogelijk zijn als ik er een nog een hand vol sealed games bij moet gaan leggen?
Pure waanzin, ik wil gewoon eerlijk ruilen, anyone?

[ Voor 23% gewijzigd door Zakkenwasser op 22-06-2013 19:52 ]

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-11-2019
AyeAyeCaptain! schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 19:46:
ik vind het alleen zo jammer dat niemand wilt ruilen, voor de meeste high priced items moet gewoon geld voor komen of worden de meest absurde voorstellen ge-eist... 8)7

Ik wilde mijn Pokemon vga 85 ruilen tegen een MegaMan x2 of x3 dat is toch gewoon fair?

Waarom zou dat alleen mogelijk zijn als ik er een nog een hand vol sealed games bij moet gaan leggen?
Lijkt me moeilijk om iemand te vinden die een Europese X2 of X3 heeft die heel toevallig een Pokemon Yellow Sealed NTSC zoekt (vooral in Europa). Ik neem aan dat je wel cart only zoekt?

Beste is gewoon die Yellow verkopen idd en een X2/X3 te kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AAC, even met alle respect hoor..maar ik vind jouw prijzen ook vrij hoog. Een losse N64 met niets erbij voor 35 Euro bijv.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Exorcist schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 20:55:
AAC, even met alle respect hoor..maar ik vind jouw prijzen ook vrij hoog. Een losse N64 met niets erbij voor 35 Euro bijv.?
Waar dan?
Kryptex schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 20:45:
[...]
Lijkt me moeilijk om iemand te vinden die een Europese X2 of X3 heeft die heel toevallig een Pokemon Yellow Sealed NTSC zoekt (vooral in Europa). Ik neem aan dat je wel cart only zoekt?

Beste is gewoon die Yellow verkopen idd en een X2/X3 te kopen..
Het mag ook NTSC zijn, dat boeit me niet zoveel. Wil hem wel compleet hebben.
of andere games / game and watches / hebbe dingetjes die ik nog niet heb zijn ook welkom!

DM me anders maar mocht je iets willen ruilen met mij :)

[ Voor 70% gewijzigd door Zakkenwasser op 22-06-2013 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van de week in V&A. Kan de week daarvoor zijn. Een zwarte met alle bekabeling, één controller en een mem. card. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11:06
Nu ACC ik kan Exorcist wel bijtreden hoor (bijv jouw scph 1001 console die ik bij een ander incl verzending kon kopen voor 19€ terwijl jij, excl kabels en controllers én :) verzending 45€ vroeg). Jij weet jouw prijzen ook wel te kiezen.

En, voor een x2, x3 worden toch heel wat andere bedragen neergelegd dan voor een sealed ntsc versie van pokemon (en ik zeg dit met alle respect voor jouw verzameling).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Ekfad schreef op zondag 23 juni 2013 @ 07:46:
Nu ACC ik kan Exorcist wel bijtreden hoor (bijv jouw scph 1001 console die ik bij een ander incl verzending kon kopen voor 19€ terwijl jij, excl kabels en controllers én :) verzending 45€ vroeg). Jij weet jouw prijzen ook wel te kiezen.

En, voor een x2, x3 worden toch heel wat andere bedragen neergelegd dan voor een sealed ntsc versie van pokemon (en ik zeg dit met alle respect voor jouw verzameling).
Ik wist niet dat die Mega Man spellen zo duur waren. Heeft dat nog een goede reden?

Voor de NES zijn sommigen geloof ik ook niet echt goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-06-2021
gaat ook veel om de naam kijk naar zelda a link to the past geen zeldzaam spel maar worden gekke prijzen voor gevraagd.

gister 3 rommelmarkten geweest dit is alles :(

RE2 heb ik al verkoop of ruil goed:)

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/6pyi41.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door ramoness op 23-06-2013 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Meister
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 20:14
AyeAyeCaptain! schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 19:46:

Hebben we het hier nog steeds over die sealed Pokemon Yellow waar je zelf €7,50 voor hebt betaald (en je had er zelfs 7 gekocht in 1x + nog een aantal sealed games). En waarvan je er niet 1 of 2 wilde van verkopen zelfs niet voor €42 inclusief ;)

Maar je zei destijds via de PM dat je een bod ervoor hebt gehad van €250. Voor €250 moet je toch wel een MegaMan kunnen aanschaffen....

Wat ik in ieder geval wil zeggen AAC, jij vraagt soms ook absurde prijzen. En dat is ook je goed recht, maar ga dan niet zeggen dat iemand anders absurde eisen stelt als je het zelf ook doet :X

EDIT: Ik kwam net dit tegen, ziet er erg vet uit!

http://izismile.com/2013/..._is_just_too_37_pics.html

[ Voor 6% gewijzigd door G-Meister op 23-06-2013 13:41 ]

Mijn Game Collectie Pagina en Mijn Projecten Pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ramoness schreef op zondag 23 juni 2013 @ 11:45:
gaat ook veel om de naam kijk naar zelda a link to the past geen zeldzaam spel maar worden gekke prijzen voor gevraagd.

[afbeelding]
Netjes! Vind het nog behoorlijk hoor, sowieso beter dan niets :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Ekfad schreef op zondag 23 juni 2013 @ 07:46:
Een cart only zou wel moeten lukken, zeker NTSC. Als hij Yellow iig verkoopt en MM koopt voor cash, want anders kan je lang zoeken naar iemand die wil ruilen..
danielkraak schreef op zondag 23 juni 2013 @ 10:41:
[...]

Ik wist niet dat die Mega Man spellen zo duur waren. Heeft dat nog een goede reden?

Voor de NES zijn sommigen geloof ik ook niet echt goedkoop.
Het zijn natuurlijk heel gewilde titels, X3 is ook pas uitgekomen in december 1995 net voor de N64 release dus zijn er waarschijnlijk minder van gemaakt.

Dit zijn de dure van NES/SNES:

Mega Man 1 (NES) 50 Cart / 200 Compleet
Mega Man 5 (NES) 75 Cart / 275 Compleet
Mega Man 7 (SNES) 125 Cart / 450 Compleet
Mega Man X2 (SNES) 125 Cart / 400 Compleet
Mega Man X3 (SNES) 300 Cart / 1000 Compleet

Ongeveer de 'marktwaardes', natuurlijk niet altijd hetzelfde.
Natuurlijk kan je lucky zijn en het een keer iets of zelfs veel goedkoper kopen.

[ Voor 7% gewijzigd door Kryptex op 23-06-2013 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Moet heel eerlijk zeggen dat de prijzen nergens op slaan. Het is echt niet dat het ze "waard" zijn. Nee het is gewoon wat de gek ervoor geeft. 1 persoon kan in zijn eentje de complete retromarkt laten instorten. Gewoon veel "dure" games voor zwaar onder de normale prijs verkopen.

En over wat mensen vragen: N64 met 2 controllers en 2 games is 20 euro als je zoekt. Als iemand hier of ergens anders dan meer vraagt voor 1 zonder games. Dan is de keuze voor mij makkelijk.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
lanerios schreef op zondag 23 juni 2013 @ 14:22:
Moet heel eerlijk zeggen dat de prijzen nergens op slaan. Het is echt niet dat het ze "waard" zijn. Nee het is gewoon wat de gek ervoor geeft. 1 persoon kan in zijn eentje de complete retromarkt laten instorten. Gewoon veel "dure" games voor zwaar onder de normale prijs verkopen.
Die worden dan linea-recta weer doorverkocht. :P

Maar goed, hopelijk komt er een keer een dag dat mensen er gewoon vanaf moeten i.p.v. dat ze er een slaatje uit slaan. Ik gok dat zo een 90% van wat op marktplaats belandt niet verkocht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Klopt.. maar sorry hoor, als je echt 200 euro voor Megaman 1 in box betaald, dan vraag ik me af of je wel weet wat je doet. Of je kan gewoon niet goed zoeken, of je hebt gewoon totaal geen geduld

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
lanerios schreef op zondag 23 juni 2013 @ 14:31:
Klopt.. maar sorry hoor, als je echt 200 euro voor Megaman 1 in box betaald, dan vraag ik me af of je wel weet wat je doet. Of je kan gewoon niet goed zoeken, of je hebt gewoon totaal geen geduld
Een mooie UKV of FAH versie ben je zo kwijt voor 200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 17:54
danielkraak schreef op zondag 23 juni 2013 @ 14:28:
[...]

Die worden dan linea-recta weer doorverkocht. :P

Maar goed, hopelijk komt er een keer een dag dat mensen er gewoon vanaf moeten i.p.v. dat ze er een slaatje uit slaan. Ik gok dat zo een 90% van wat op marktplaats belandt niet verkocht wordt.
Ja dat is een beetje het punt. Ik ben benieuwd hoe waardevast die spellen zullen zijn. Duurste spel wat ik voor de snes heb is denk ik Chrono Trigger (die had ik ook een beetje als "investering" gekocht), ik ben benieuwd of het over 10 jaar uberhaupt nog iets waard zal zijn.

Wel jammer want heb ook het idee dat de afgelopen 10 jaar de prijs van dit soort dingen enorm is toegenomen door handelaars die kringloopwinkels etc. af gaan en niet de liefhebbers :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Ik denk dat als je een complete Chrono Trigger hebt dat die z'n waarde wel houdt.
Voor veel mensen blijft CT gewoon een legendarische RPG voor de SNES.

Zoiets houdt beter waarde dan een willekeurig zeldzaam spel wat vroeger niemand gespeeld heeft natuurlijk.

[ Voor 45% gewijzigd door Kryptex op 23-06-2013 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik benader het denk ik ook op een andere manier. Ik heb nu:

Zelda
Megaman 1
Zelda 2

etc

Allemaal in doosje, met boekje. Zijn ze nog netjes? Nop. Waarom niet? Omdat ik ze gebruik. Ik verzamel omdat ik game. Ik ga ze niet verzamelen om ze allemaal netjes te bewaren. Nee, games zijn gebruiksvoorwerpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 17:54
Kryptex ik ben het deels met je eens. Chrono Trigger wordt door velen natuurlijk beschouwd als een echt goed spel. Maar een game als Nintendo World Championship voor de NES (met die DIP-switches voorop) is bijvoorbeeld al meer dan 10 keer zoveel waard.

Daarnaast betaal je dan enkel voor het medium, ik heb Chrno Trigger bijvoorbeeld ook op de virtual console gespeeld voor iets van 10 euro dacht ik en vond dat er nauwelijks verschil was. Ik bedoel, voor een boek ga je toch ook niet extreem veel meer betalen omdat het een speciale uitgave is (extreme uitzonderingen daargelaten?

@lanerios, ga je toch niet iets voorzichtiger met je games om als je weet dat ze heel veel geld waard zijn? Ik bedoel NBA Jam voor de Snes slingert hier ook ergens rond terwijl Chrono Trigger netjes in het hoesje zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Aan de ene kant wel, aan de andere kant niet. Maar dat is meer omdat de waarde me niet uitmaakt. Ik ben niet van plan deze games te verkopen. Het zijn games die ik in mijn jeugd kapot heb gespeeld, en als je jong bent ben je niet echt voorzichtig ermee :p De staat was dus al minder, ik ga er niet slordig mee om hoor! Maar ik probeer ze nou niet in perfecte staat te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Maks schreef op zondag 23 juni 2013 @ 15:19:
Kryptex ik ben het deels met je eens. Chrono Trigger wordt door velen natuurlijk beschouwd als een echt goed spel. Maar een game als Nintendo World Championship voor de NES (met die DIP-switches voorop) is bijvoorbeeld al meer dan 10 keer zoveel waard.
Ik doelde eigenlijk meer op bv. een zeldzaam voetbal spel oid :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:57
Hier toevallig iemand die ook een Wonderswan collectie heeft opgebouwd?

Ik heb zelf in Japan een paar jaar geleden een WSC gehaald met drie games van "Inu Yasha". Dat was vooral bedoeld voor de IY-verzameling thuis, maar 't lijkt me op zich ook tof om een paar games te hebben die ik -wel- kan spelen :D

'nGoede vriend gaat aan't eind van het jaar nog eens naar Japan, dus ik kan'm wel met een shoplijstje op pad sturen... Maar als ik lokaal eens wat kan babbelen is't veel leuker natuurlijk :)

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
WHOA! Dit is wel een ongelooflijk cool bedrijfje!

http://rosecoloredgaming.wordpress.com

Ze maken custom onderdelen voor verschillende handheld consoles. Light mods, custom faceplates, knoppen, enz. Ziet er allemaal strak geregeld uit!

En... Zie ik hier nou custom gamepaks voor twee fan-made Zelda games??

http://rosecoloredgaming....013/03/02/coming-up-next/

LoZ: Parallel Worlds en LoZ: Goddess of Wisdom.

EDIT:
Holy fuck it's beautiful! _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://www.kilala.nl/Images/Blog/RoseColoredKirby.jpg

Die hebben ze op commissie gemaakt.

[ Voor 51% gewijzigd door Liegebeest op 23-06-2013 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nixjuh
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-07 21:03
Hoi allemaal,

Ik lees weleens mee in dit topic, zelf heb ik niet echt een retro-gaming verzameling. Vind het wel mooi om te zien wat iedereen hier heeft! Het enige wat ik nog heb staan is een atari 2600. Echter bij het opruimen van mijn kamer kwam ik deze week een action replay ultimate codes for pokémon tegen.

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/51iul5VmScL.jpg

Zonder de plastic seal, maar wel in het originele doosje in zeer nette staat. Weet iemand wat zoiets nog ongeveer waard is? Ik kan er namelijk weinig over terugvinden, krijg vooral de nieuwe action replays te zien.

Trotse eigenaar van:https://heroesoftomorrow.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Laatst online: 11:06
Heeft ook een goede service. Duurt wel even maar alles van topkwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

cailin_coilleach schreef op zondag 23 juni 2013 @ 21:24:

En... Zie ik hier nou custom gamepaks voor twee fan-made Zelda games??

http://rosecoloredgaming....013/03/02/coming-up-next/

LoZ: Parallel Worlds en LoZ: Goddess of Wisdom.
Te gaaf voor woorden! :9~

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Exorcist schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 18:09:
[afbeelding]

Vandaag binnengekregen, was een ruil met copywizard voor drie Dreamcast games mijner zijde. Werkt half, maar gaat bij mij (vooralsnog) de kast in voor de show.

Thx hé :)

[afbeelding]
geen probleem het veliep allemaal netjes en ik heb er drie goede games bij en jij een uitbreiding op je collectie ;) nog veel plezier ervan!

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
Sprekend van repro carts e.d, ik heb nooit geweten dat die markt tegenwoordig zo actief is.

Zie ook -> http://www.timewalkgames.com/

RoseColored Gaming zijn niet de eersten die LoZ:Parallel Worlds en LoZ:Goddess of Wisdom uitbrengen als gamepak met doos en boekje. Dit wordt ook gedaan door Timewalk Games, die ook andere games uitbrengen.

Zoals nieuwe vertalingen van bestaande games, of uberhaupt het vertalen van games die nooit buiten Japan zijn verschenen. En alles mooi verpakt en gecart.

Ik begrijp dat het een erg grijs gebied is... Of eigenlijk zelfs gewoon zwart. Maar het is wel ongelooflijk cool hoe ze het aanpakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
cailin_coilleach schreef op maandag 24 juni 2013 @ 11:41:
Sprekend van repro carts e.d, ik heb nooit geweten dat die markt tegenwoordig zo actief is.

Zie ook -> http://www.timewalkgames.com/

RoseColored Gaming zijn niet de eersten die LoZ:Parallel Worlds en LoZ:Goddess of Wisdom uitbrengen als gamepak met doos en boekje. Dit wordt ook gedaan door Timewalk Games, die ook andere games uitbrengen.

Zoals nieuwe vertalingen van bestaande games, of uberhaupt het vertalen van games die nooit buiten Japan zijn verschenen. En alles mooi verpakt en gecart.

Ik begrijp dat het een erg grijs gebied is... Of eigenlijk zelfs gewoon zwart. Maar het is wel ongelooflijk cool hoe ze het aanpakken :)
Ik vind zelf dat ze nogal veel vragen en sowieso vind ik het een beetje dubieus om spellen te verkopen die je niet zelf gemaakt hebt.

Aangezien het toch allemaal niet origineel spul is, kun je naar mijn mening voor dat geld net zo goed een flashcart kopen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
me 2de turbografx spel binnen alleen hij is sealed, what to do:)
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/rbd2t5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

ramoness schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 20:30:
me 2de turbografx spel binnen alleen hij is sealed, what to do:)
[afbeelding]
Jaguar <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
gaaf ding inderdaad heb een boxed jaguar met scart kabel die kabel is duuder dan de console zelf bijna!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
ramoness schreef op zondag 23 juni 2013 @ 11:45:

[afbeelding]
Ha, Deathtrap Dungeon, cool :) Daar sta ik nog in de credits ;) Verder niet bepaald een topspel ofzo hoor, maar wel mooie herinneringen :)

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
en dat voor 2,50:P en sta je in de credits?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet wat leuks erbij :)

[ Voor 64% gewijzigd door Exorcist op 21-02-2014 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
Little big adventure nice!

[ Voor 18% gewijzigd door ramoness op 25-06-2013 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Adventure ;), maar ja, die zocht ik al een tijdje voor een leuk bedrag. Deze is in zeer goede staat.

Mooie edit :+, ik reload de pagina te traag ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Exorcist op 25-06-2013 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-09 13:28
Afgelopen zondag verworven:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rnmboon/pics/nintaanwinst.jpg

De rooie Gameboy (die ik voor 6,50 kreeg) wordt een leuk projectje. Het scherm werkt maar het speakertje niet. Een vervangende lens heb ik al besteld. Misschien dat ik voor het speakertje wat moet solderen maar misschien dat het een kwestie van goed schoonmaken al voldoende is.

De GBA was door de vorige eigenaar al 'opgegeven' (hij viel steeds na een paar seconden uit) en die kon ik meenemen voor 2,50. Thuisgekomen deed ie het, na verwijdering van de third party accu (en het gebruik van gewone batterijen) en het schoonblazen van de cartridgeslot, probleemloos.

De SNES (die me 25 euro kostte) werkt probleemloos en de bijbehorende controler na een goede schoonmaakbeurt ook. Ik vond het wel verbazend dat zulke oude apparaten het zo goed blijven doen.

De NES (ook 25 euro) heeft nog wat kuren: soms pakt ie een spel prima en soms niet. Misschien dat een goede schoonbaakbeurt de oplossing is, maar het zou ook kunnen zijn dat het aan de (enige) cartridge ligt die ik momenteel heb. Binnenkort eens even verder testen.

De Gameboy player moet ik nog testen, maar hij ziet er van de buitenkant goed uit. De prijs (10 euro) was echt een buitenkansje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
ramoness schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 21:18:
en dat voor 2,50:P en sta je in de credits?
Samen met een andere Nederlander heb ik de Playstation versie van Deathtrap Dungeon geprogrammeerd bij Eidos in London. In de credits staan we bij "Playstation conversion and engine", zo uit mijn hoofd. Tim en Ruud (dat ben ik ;) )

Als je op het hoofdmenu (met de schedels) de volgende code intoetst krijg je het hele team te zien: Circle, Circle, Triangle, Square, Circle, L1, L1. (Kan ook L2 zijn, lang geleden dat ik die code heb verzonnen :P)

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
wow gaaf! je hebt zeker geen beta/preview versie nog liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reintji
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-09 19:38

Reintji

(2 x dad)²

Wat is een aardige vraagprijs voor een nette Metal Gear CIB voor de NES?

Nintendo speler sinds '94.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
Mooie loot beantherio! Erg netjes! Ik vraag me toch steeds weer af waar jullie die mooie dingen vandaan slepen :)

Ik zit zelf wat te mokken. Ik ben wat slordig geweest met wat games en nu ben ik Mario Kart DS, Lunar Knights en Kirby's Canvas kwijt. Moet ergens in huis liggen... Maar waar?! :(

EDIT:

WOEI! Vrouwlief duikt ze gewoon zo op!!

[ Voor 8% gewijzigd door Liegebeest op 26-06-2013 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
cailin_coilleach schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 20:23:
Mooie loot beantherio! Erg netjes! Ik vraag me toch steeds weer af waar jullie die mooie dingen vandaan slepen :)
In mijn geval was het een snuffelmarkt: een soort grote rommelmarkt die regelmatig in evenementenhallen overal in Nederland wordt gehouden. Daar tref je nog wel eens verkopers die niet de hoofdprijs vragen of de mogelijke waarde van dit spul niet kennen. Als je dat soort evenementen maar vaak genoeg bezoekt en er altijd op tijd bij bent maak je de beste kans. Op tijd zijn is trouwens heel belangrijk: ik ken freaks die strips en platen verzamelen die altijd zorgen dat ze er gelijk bij het begin bij zijn. Vervolgens snaaien ze alle interessante en waardevolle stukken weg. The early bird gets the worm. :)

[ Voor 7% gewijzigd door beantherio op 26-06-2013 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Meister
beantherio schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 21:41:
[...]

In mijn geval was het een snuffelmarkt: een soort grote rommelmarkt die regelmatig in evenementenhallen overal in Nederland wordt gehouden. Daar tref je nog wel eens verkopers die niet de hoofdprijs vragen of de mogelijke waarde van dit spul niet kennen. Als je dat soort evenementen maar vaak genoeg bezoekt en er altijd op tijd bij bent maak je de beste kans. Op tijd zijn is trouwens heel belangrijk: ik ken freaks die strips en platen verzamelen die altijd zorgen dat ze er gelijk bij het begin bij zijn. Vervolgens snaaien ze alle interessante en waardevolle stukken weg. The early bird gets the worm. :)
Ik kan dit beamen, soms ga ik ook naar dit soort "evenementen" en altijd ruim voor openingstijd sta ik dan al in de rij te wachten O-)

Wat ook vaak helpt zijn juist naar de onbekende rommelmarktjes te gaan, deze staan vaak in de huis-aan-huis kranten die je meestal 1x in de week krijg. Bij zo'n klein rommelmarkt had ik bijvoorbeeld destijds mijn sealed GBA Zelda games.

En zo zijn er nog wel een aantal plekken waar je meestal wel wat kan vinden, uiteraard hou ik die voor me aangezien ik er anders nog vroeger moet zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
The early bird gets the worm.
Duly noted!

De volgende Bazaar in Almere sta ik vroeg op zaterdag voor de deur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
G-Meister schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 22:00:
[...]

Ik kan dit beamen, soms ga ik ook naar dit soort "evenementen" en altijd ruim voor openingstijd sta ik dan al in de rij te wachten O-)

Wat ook vaak helpt zijn juist naar de onbekende rommelmarktjes te gaan, deze staan vaak in de huis-aan-huis kranten die je meestal 1x in de week krijg. Bij zo'n klein rommelmarkt had ik bijvoorbeeld destijds mijn sealed GBA Zelda games.

En zo zijn er nog wel een aantal plekken waar je meestal wel wat kan vinden, uiteraard hou ik die voor me aangezien ik er anders nog vroeger moet zijn :D
Ik herinner me een aflevering van de Retronauts-podcast van 1UP (wat trouwens een ENORME aanrader is als je van oude games houdt) waarin Chris Kohler van Wired (een bekende freak als het gaat om oude games en het verzamelen daarvan) waarin ie dat laatste ook vrij nadrukkelijk aanraadt aan anderen die op jacht gaan naar oude games op rommelmarkten. Hou je concurrentie zoveel mogelijk in het donker. :D

Eigenlijk doe ik het dus fout. :/

edit: de afleveringen van de Retronauts-podcast (helaas niet meer actief) zijn trouwens hier te downloaden. Zeker een aanrader voor retro-gamers.

[ Voor 8% gewijzigd door beantherio op 26-06-2013 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
Rommelmarkten zijn goeie bron maar veel geduld moet je ook wel hebben. ga nu al een jaar en heb nog geen ''gemm'' gevonden alleen leuke shelf fillers

en marktplaats/ebay heb je ook mazzeltjes zo heb ik nu een peace keeper voor CD-I boxed voor 15 euro gekocht via MP:)

[ Voor 17% gewijzigd door ramoness op 27-06-2013 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
Ach, het gaat mij toch niet om verzamelobjecten. Ik koop eigenlijk alleen games die ik zelf graag wil spelen en laten dat nou net vaak redelijk normale, vaak voorkomende games zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
maar toch is het leuk om die zeldzame game uit een bak te trekken voor een euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik zelf steeds vaker doe is sets van consoles + spellen kopen. Dan ben je veel goedkoper uit dan wanneer je spellen los koopt. Een N64 met 8 spellen bijvoorbeeld, daar haal ik dan uit wat ik wil bewaren en de rest verkoop ik weer.

Het is al vaker voorgekomen dat ik na het verkopen van alle 'schroot' het geld eruit had dat ik betaald had voor de complete set. Soms zelfs met winst. Dan heb je dus de spellen die je wilt bewaren gratis :P

Het is overigens bizar hoeveel webwinkels er bij zijn gekomen het afgelopen jaar/ twee jaar die retrogames verkopen. Het lijkt haast alsof iedere jandoedel met een internetverbinding een retroshop begint.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2013 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanac-ex
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 23:00
MSX Forever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
Machtig leuk apparaat zo'n Gameboy player! Het lijkt wel alsof mijn Gamecube is veranderd in een SNES. :)

Ik ga mijn GBA-spelletjes weer eens van zolder halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aceicer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-01-2023
ik lees al een tijdje dit topic met plezier door,
dit is mijn verzameling ik ben de kamer opnieuw aan het inrichten
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2ugduh2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 19:50
Misschien een _klein_ beetje offtopic ik zoek een paar NES controllers fatsoenlijke staat (aka werkend) iemand die een paar tips heeft?

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
ramoness schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 07:50:
wow gaaf! je hebt zeker geen beta/preview versie nog liggen ;)
Vast nog ergens, maar het is alweer 15 jaar geleden dat ik hier aan heb gewerkt :) Mooie tijd was het.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
aceicer schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 23:28:
dit is mijn verzameling ik ben de kamer opnieuw aan het inrichten
De foto is een beetje donker om alles goed te kunnen zien. Kan je vertellen wat er zoal ligt. Ik herken wel wat, maar het linker gedeelte is vrij onherkenbaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aceicer
ik zal binnenkort wel een beter foto erop zetten :D
aan de linkerzijde: aan de rechterzijde:
atari 2600 dreamcast
atari jaguar mega drive 2 2x
namaak nintendo sega saturn en game gear 2x
playstation 1 xbox
playstation 2 xbox 360
gamecube snes
nintendo 64 wii
in de linkerlade liggen de snes en n64 spellen nes
in de rechter lade nes spellen
in het midden spellen voor de verschillende systemen en een nintendo ds
in de middelste la atari 2600 spellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
Je mist een master system!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
En ik zie op de lijst geen NES staan, maar wel in de kast toch?

Zelf ben ik nu in het bezit van:
- NES
- SNES
- N64
- Gamecube
- Wii
- Megadrive
- Xbox
- Playstation 1
- Playstation 2
- Playstation 3
- Gameboy
- Gameboy color
- Gameboy advance
- Gameboy advance SP
- Nintendo DS
- Game & watch (donkey kong)

and counting... :)

En op de verlanglijst:
- Master System
- Saturn
- Dreamcast
- Jaguar
- Neo Geo
- Lynx
- Game Gear

[ Voor 81% gewijzigd door Bootje op 28-06-2013 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aceicer
Ik heb inderdaad ook een Nes
ben hem vergeten erbij te zetten,
je hebt ook nette verzameling die game & watch is gaaf.

op mijn verlanglijstje staat ook nog een Master System 1 en 2
3do Neo Geo en een Lynx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een tijdje een Neo Geo AES en het blijft een gaaf apparaat. De spellen zijn supermooi gemaakt en zitten vol mooie details. Nadeel is alleen dat spellen beginnen bij 40/50 euro en snel oplopen naar enkele honderden euro's per stuk. Misschien dat ik daarom in de toekomst nog eens aan de slag ga met een supergun.

Mijn systemen:

Nes
Snes
N64
Gamecube
Wii
Master System
Mega Drive
Dreamcast
Playstation 1
Playstation 2
Playstation 3
Xbox
Xbox 360
Neo Geo AES
Jaguar
Turbografx
Pc Engine (werkt alleen nog niet)
CDI
Gameboy
Gameboy Color
Gameboy Advance
Gameboy Advance SP
Nintendo DS
Nintendo 3DS
PSP
PS Vita
Neo Geo Pocket
Neo Geo Pocket Color

Enige dat nog op de wenslijst staat is een Saturn. De 3DS ga ik binnenkort verkopen want dat vind ik een onding.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2013 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Bootje schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 11:06:

En op de verlanglijst:
- Master System
- Saturn
- Dreamcast
- Jaguar
- Neo Geo
- Lynx
- Game Gear
Die zou ik ook wel heel graag willen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
Nintendo

NES
SNES
N64 1x de clear blue boxen en 1x standaard los
gamecube
WII

gameboy classic 3x
gameboy pocket
gameboy color
gameboy advance
DS

Sega

Master system
Master system II
Game game
mega drive I
mega drive II
32X
mega cd 1
saturn
dreamcast

en de zeldzame mega jet

Atari

Atari 2600 junior
Atari lynx I
atari jaguar
atari flashback

Sony:

PSX
PSone
PS 2 phat
PS mini
PSP
PSP GO
PSVITA
PS3

Random:

CD-I
Turbografx
X-box
X-box 360
neo geo pocket color

verlangs lijst:

3DS
GBA SP
Gameboy micro
neo geo AES
WIIU
mega cd 1
Turbo duo
pocketstation

en de PS4 is gereserveerd:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
nou dan hier mijn lijstje

nintendo

NES x 2 (1 x region unlocked 1 x stock)
SNES x 4 (1 x region unlocked en 50/60Hz mod switchable)
N64 x 3
Gamecube x5 (2 x purple 1 x pearl white 1 x platinum silver 1 x black)
Wii
Gameboy classic x 4
Gameboy classic limited edition clear (met backlight mod)
Gameboy Pocket
Gameboy Color
Gameboy Advance x 3
Gameboy Advance sp x 2
Gameboy Micro !
Game and watch (donkey kong 1 & 2, oil spil, en zelda !!!!)

Sega

Master system 2 (50/60Hz mod & Composite mod)
MegaDrive 1 x 2 (waarvan 1 tekoop)
MegaDrive 2 x 2
Dreamcast
Gamegear x 2 (beide helaas dood) :( (tekoop trouwens waarvan 1 goede sound board)
Power base converter

Sony

PSX x 4 (4 FAT waarvan 2 1002 modellen en 1 750x model)
PS2 x 3 (1 x FAT 2 x slim waarvan 1 silver edition 1 x stock)
PS3
PSP x 2 (1 x white 1 x black)

Microsoft

Xbox 1
Xbox 360

Panasonic

3DO (originele FZ-1 compleet in doos geniaal apparaat en mijn trots!)

Watara

Supervision (gameboy kloon)

wat ik nog zou willen

Saturn
gamegear (goedwerkende)
Turbografx
Sega tower of power

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
vergeet de

Virtual boy
3DO
Sega multi mega
Sega nomad
Turbo express

pfff gaat allemaal nog hoop geld kosten hoe gaan we dat aan de vrouw uitleggen die vind het allemaal maar niks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
gewoon zeggen dat het een goede investering is ;)
ramoness schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 14:15:
vergeet de

Virtual boy
3DO
Sega multi mega
Sega nomad
Turbo express

pfff gaat allemaal nog hoop geld kosten hoe gaan we dat aan de vrouw uitleggen die vind het allemaal maar niks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
haha dat zeg ik altijd

Dit spel is rond de 100 euro waard! ''JA maar je verkoopt het toch niet, dus dan heb je er niks aan je kijkt er alleen maar naar'' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
simpel dan zeg je dat komt omdat als ik eraf blijf hij meer waard wordt en wij samen als we oude en grijs zijn naar de behamas kunnen op de kosten van die spellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aceicer
ramoness schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 14:27:
haha dat zeg ik altijd

Dit spel is rond de 100 euro waard! ''JA maar je verkoopt het toch niet, dus dan heb je er niks aan je kijkt er alleen maar naar'' :)
lol dat hoor ik ook vaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
die van mij is niet zo moeilijk :) die zoekt ze zelfs voor me op nou heb ik ook nooit echt veel voor een game betaalt tot nu toe allemal mazzeltjes een tas van 20 euro kopen en helemaal vol met games en console en dan zit er tussen die games een boxed vampires kiss ;)

of voor 25 een sega megadrive kopen met 16 games zit er geweeon bij verborgen een mint streets of rage 3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
haha eindelijk lot genoten gevonden hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:34

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Zie sig :+ Daar moet nog een Atari 2600 met een zooi games bij, alsmede enkele games van andere systemen, ik heb het al een tijdje niet meer geupdate :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
Ik zie dat mijn console-collectie, vergeleken met wat ik in dit topic lees, feitelijk nog geen moer voorsteld. :D

Toch maar even een opsomming gemaakt:

Handhelds:
- 1x Mario Bros Game & Watch
- 1x Mario Bros table top
- 3x Gameboy 'classic' (waarvan ik er 1 nog aan het opknappen ben)
- 2x Gameboy Pocket (waarvan ook een er nog opgeknapt moet worden)
- 1x Gameboy Color
- 1x Gameboy Light
- 2x Gameboy Advance
- 2x GBA SP
- 1x Gameboy Micro
- 1x DS 'phat'
- 1x DS Lite
- 1x DSi
- 1x DSi XL (de Mario-editie)
- 1x 3DS
- 1x 3DS XL (de Animal Crossing-editie)

Consoles:
- 1x NES
- 1x SNES
- 3x Gamecube (waarvan er 1 in bruikleen is bij mijn zusje)
- 1x Xbox
- 1x Wii
- 1x Wii U
- 3x Xbox 360 (de oorspronkelijke, de Elite en de Lite)

En daarbij dan nog een collectie van (in totaal) een paar honderd games voor alle hier genoemde apparaten.

Het valt best nog wel mee. M'n ma moet niet meer zeuren. En als ze dat wel doet dan laat ik haar dit topic wel eens zien. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Teveel om optesommen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
niet retro maar wel cool heb op ebay Rainbox six vegas 2 voor de ps3 gewonnen voor 1 cent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-03-2024

DLX

De meeste zijn allemaal PAL collectors, maar ik ben trots op men;

Twin Famicom
Super Famicom
Nintendo 64
Gamecube
PC Engine

All Japan :P

The Legend Will Never Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
Wat een mooie verzamelingen allemaal! Mijn vrouw vindt het niet erg, als het maar niet de woonkamer in beslag neemt. En dat doet het niet. Daar staan alleen de Wii, NES en PS3. En de PS3 doet voornamelijk dienst als Bluray speler. Al ben ik de afgelopen dagen wel helemaal hooked aan 'the Last of Us'. Wat een geweldig spel (maar niet retro)! :)

Ik vergat nog iets op mijn wensenlijst, al is dat geen retro console. Ik wil echter graag zo'n xbox 360 star wars uitvoering. Waarbij de console dus R2-D2 is en de controller C3PO. Die moet ergens eerst maar gewoon eens in de aanbieding komen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
er is morgen een grote rommelmarkt op het marktplein hier alleen moet ik werken:( ik heb der al zover dat voor me gaat kijken voor games ze whatssap dan fotos ideaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Laatst online: 16-09 18:02
ramoness schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 11:58:
er is morgen een grote rommelmarkt op het marktplein hier alleen moet ik werken:( ik heb der al zover dat voor me gaat kijken voor games ze whatssap dan fotos ideaal :)
Goed afgericht :+

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
[b][message=40488062,noline]Ik vergat nog iets op mijn wensenlijst, al is dat geen retro console. Ik wil echter graag zo'n xbox 360 star wars uitvoering. Waarbij de console dus R2-D2 is en de controller C3PO. Die moet ergens eerst maar gewoon eens in de aanbieding komen. ;)
Volgens mij is dat ding limited dus ik zou niet al te lang wachten op een prijsverlaging. Voor je het weet zijn ze onvindbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Ik heb er niet zo heel lang geleden een Xbox 360 Star Wars Edition nieuw gekocht bij de Bart Smit voor 200 euro, hij staat niet meer op de site, maar misschien dat her en der nog wat voorraad ligt? Ervan uitgaande dat de prijs hetzelfde is gebleven natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
Mijn vangst voor vandaag!!! best aardig moet ik zeggen

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/3329rv4.jpg

ps.

MGS
RE
RE3
DC 1

zijn te koop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Zitten wel een aantal hele mooie tietels tussen ja :)

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Meister
Niet allemaal retro, maar dit heb ik vandaag op een rommelmarktje kunnen scoren 8)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/80138880/290613.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door G-Meister op 29-06-2013 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
De GBC is zeker wel retro. Is ie in goede staat? En wat heb je er voor betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Meister
beantherio schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 20:08:
De GBC is zeker wel retro. Is ie in goede staat? En wat heb je er voor betaald?
Ik zei ook "Niet allemaal retro" ;) De GameBoy is is nog in goede staat, geluid werkt goed en ook het scherm werkt nog perfect.

GameBoy Color = €12,50
PSP Go = €30
Resident Evil = €17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
G-Meister schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 20:14:
[...]

Ik zei ook "Niet allemaal retro" ;) De GameBoy is is nog in goede staat, geluid werkt goed en ook het scherm werkt nog perfect.

GameBoy Color = €12,50
PSP Go = €30
Resident Evil = €17
Dat zijn leuke prijzen! :9~ _/-\o_

Zelf afgelopen week nog het onderstaande verworven voor rond de 6 euro per stuk:

Afbeeldingslocatie: http://farm6.staticflickr.com/5323/9168991724_212cf9b118_c.jpg

En ik hoor de vraag al komen: "maar waarom Timesplitters Future Perfect voor zowel de Gamecube als de Xbox?" Het enige juiste antwoord op die vraag is natuurlijk: "omdat het kan". ;)

Ik was al zo lang op zoek naar een (goed) exemplaar van dit spel, en deze week kwam ik er bij de lokale Game mania ineens 2 tegen voor zowel GC als Xbox. Toen kon ik me niet inhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooie vondsten! En TimeSplitters heb ik ook op de PS2, Cube en Xbox, alleen zijn niet alle delen op alle consoles gemaakt. Spelen op de Xbox (component) heeft mijn voorkeur, dan de Gamecube (ook vier poorten voor controllers) dan PS2 (ik heb nog geen multitap).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Vandaag de lokale Free Record Shop, V&D, Bart Smit en Used Products binnengevallen. Zit maar 1 echt retro dingetje tussen, maar vooruit :+

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/BRt2j5iZZNKSwg9ljvGdYfaB/full.jpg

Xbox
  • GTA San Andreas - bij Used Products voor 5 euro, GTA:SA brings back memories <3 Helaas zonder map, kwam ik thuis achter, maar daar zijn internet en printers voor uitgevonden.
Wii
  • Wii Speak - lag bij de V&D voor 5 euro, meer gekocht voor de verzameling :)
Nintendo DS
  • Activity meter - ook deze komt bij de V&D vandaan en wel voor 2,50 euro. Weer voor de verzameling.
  • Giana Sisters DS - Bij de Bart Smit uit een 2 voor 20 euro actie. De Super Mario Bros kloon voor de C64(?), toen uit de winkels gehaald wegens rechtzaken, nu vond Nintendo het blijkbaar niet erg. Op het doosje zag ik dat de originele versie unlockable was, ben benieuwd.
  • De Blob 2 - ik wilde heel graag Giana Sisters hebben, maar vanwege de 2 voor 20 euro actie (16,99 per stuk) 'moest' ik wel een extra game erbij kopen :+ Dit was het meest interessante wat er lag.
PS3
  • Borderlands 2 Deluxe Vault Hunter's Collectors Edition - voor 20 euro bij de FRS, ik koop eigenlijk nooit Collectors editions, maar voor deze prijs vond ik het wel geinig. Plus ik had deze game al een tijdje op mijn lijst staan, dus was'ie van mij :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
toshinden was 50 cent

en de rest 1,50 per stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Vandaag naar een grote vrijmarkt geweest.... En met lege handen weer thuis. :(

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Crimsons Skies is wel heel erg goed :) Krijg een beetje X-Wing / TIE Fighter gevoel erbij. Top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-09 19:58
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/30n86dx.jpg

Deze spellen heb ik gekregen samen met een snes en twee controllers. Super dus, maar de snes krijg ik tot mijn frustratie niet aan de praat. Er was volgens mij iets overheen gegooid, want bij het openmaken zat er roest op de heatsink en een beetje aan de zijkant van het moederbord (ground). Enkele schroeven heb ik dus moeten uitboren. De zekering is goed, de condensators zijn ook goed voor ozver ik kan zien. De videoport maakt overal goed connectie en andere kabels helpen ook niet.En de cartridge connector ben ik ook helemaal nagegaan met de multimeter. Helaas gebeurt er niks. Het lampje gaat wel branden en bij donkey kong country heb ik even geluid gekregen, maar meer niet. Dus ik ben bang dat er iets mis is met de cpu01 chip of de ram chip en die heb ik helaas niet reserve.

Maarja, ik mag een gegeven paard niet in de bek kijken. :p Alsnog wat leuke spellen voor de snes verzameling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze games onder andere vandaag opgepikt, iemand enig idee van de waarde? Aangezien ik geen big box pc games verzamel en ze wil verkopen/ruilen vs ps2 games

http://www.playstationcol...?catid=65&threadid=106308

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2013 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
zynex schreef op zondag 30 juni 2013 @ 14:40:
[afbeelding]

Deze spellen heb ik gekregen samen met een snes en twee controllers. Super dus, maar de snes krijg ik tot mijn frustratie niet aan de praat. Er was volgens mij iets overheen gegooid, want bij het openmaken zat er roest op de heatsink en een beetje aan de zijkant van het moederbord (ground). Enkele schroeven heb ik dus moeten uitboren. De zekering is goed, de condensators zijn ook goed voor ozver ik kan zien. De videoport maakt overal goed connectie en andere kabels helpen ook niet.En de cartridge connector ben ik ook helemaal nagegaan met de multimeter. Helaas gebeurt er niks. Het lampje gaat wel branden en bij donkey kong country heb ik even geluid gekregen, maar meer niet. Dus ik ben bang dat er iets mis is met de cpu01 chip of de ram chip en die heb ik helaas niet reserve.

Maarja, ik mag een gegeven paard niet in de bek kijken. :p Alsnog wat leuke spellen voor de snes verzameling.
Jammer van de SNES maar de spellen zijn geweldig. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Meister
Verwijderd schreef op zondag 30 juni 2013 @ 14:41:
Deze games onder andere vandaag opgepikt, iemand enig idee van de waarde? Aangezien ik geen big box pc games verzamel en ze wil verkopen/ruilen vs ps2 games

http://www.playstationcol...?catid=65&threadid=106308
Verwacht er niet te veel van...je kon het geld dat je hiervoor hebt gebruikt beter gebruiken om direct PS2 games te kopen denk ik ;)

Misschien is het ook makkelijk als je hier de foto's plaatst in plaatst van linkt naar een ander forum. Ook zou het makkelijk zijn als de foto's gedraaid worden, moest nu mijn laptop op zijn kant zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G-Meister schreef op zondag 30 juni 2013 @ 15:19:
[...]

Verwacht er niet te veel van...je kon het geld dat je hiervoor hebt gebruikt beter gebruiken om direct PS2 games te kopen denk ik ;)

Misschien is het ook makkelijk als je hier de foto's plaatst in plaatst van linkt naar een ander forum. Ook zou het makkelijk zijn als de foto's gedraaid worden, moest nu mijn laptop op zijn kant zetten :P
50 cent a piece, ben ze niet eerder tegengekomen op Ebay etc. Er zijn trouwens veel big box pc games veel geld waard tegenwoordig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reintji
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-09 19:38

Reintji

(2 x dad)²

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2hcn6no.jpg

Van verzamelaar overgenomen, in uitstekende staat!

Nintendo speler sinds '94.

Pagina: 1 ... 72 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is er voor discussie over oude (retro) consoles en dus NIET voor handel.
Daarnaast zijn de discussies wanneer iemand een handelaar is of niet niet gewenst.

Wil je handelen? Ga naar Vraag & Aanbod