Goeie oude (retro) consoles deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 108 Laatste
Acties:
  • 570.741 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akilla
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-05 09:22
Zaterdag weer een spel binnen gehad. Super Probotector voor de SNES,en wat een geweldig spel is dat zeg, een beetje metal slug achtig.

Zag ook gister een mooi dreamcast pakket te koop staan, en toch maar gelijk gemaild naar deze beste man. Dus zit nu ook weer te wachten op mn dreamcast en daarna is het wel even genoeg met de consoles in ieder geval:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-06 13:00

Richard

Kuru Kuru Kururin

NoToXxiCc schreef op maandag 24 mei 2010 @ 17:56:
Ik heb vandaag een Dreamcast aangeschaft, maar nu nog de spellen..
mijn budget is rond de 60 euro voor spellen en ik speel het liefst shumps of rpg's, wat raden jullie mij aan?
-Bangai-O
-Ikaruga

-Grandia
-Skies of Arcadia
-Shenmue uiteraard + Shenmue II

Spellen in bovenstaand lijstje zijn echter toppers, maar je E60 zal er dan ook echt snel doorheen zijn.
Laatste 2 heb ik nog wel ergens slingeren geloof ik.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-05 18:25
Richard schreef op maandag 24 mei 2010 @ 20:22:
[...]

-Bangai-O
-Ikaruga

-Grandia
-Skies of Arcadia
-Shenmue uiteraard + Shenmue II

Spellen in bovenstaand lijstje zijn echter toppers, maar je E60 zal er dan ook echt snel doorheen zijn.
Laatste 2 heb ik nog wel ergens slingeren geloof ik.
Shenmue _/-\o_ Apart spel en totaal andere gameplay dan je gewend bent, maar erg leuk. Ik moet die van mij nog steeds eens een keertje uitspelen, maar ik denk dat dat deze vakantie gaat worden.

Edit: erg jammer dat deeltje drie maar niet lijkt te komen. Dat houdt me wel een beetje terug, want ik weet zeker dat als ik twee heb uitgespeeld ik het vervolg wil weten. :'(

[ Voor 13% gewijzigd door danielkraak op 24-05-2010 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:39
Volgens mij zit je in het verkeerde topic.. :)

[ Voor 84% gewijzigd door psychoclown op 24-05-2010 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingelogd
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07:53
Shenmue is echt top. De 70 miljoen dollar spat werkelijk van je scherm af. Prachtige muziek, de juiste sfeer, alles lijkt te kloppen. Ik pinkte zelfs een traantje weg op het einde _/-\o_

Edit: In de Shenmue wereld was ik zelfs de poppetjes uit de ballenautomaat aan het verzamelen 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door Ingelogd op 25-05-2010 03:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:37

MsG

Forumzwerver

danielkraak schreef op maandag 24 mei 2010 @ 21:12:
[...]

Shenmue _/-\o_ Apart spel en totaal andere gameplay dan je gewend bent, maar erg leuk. Ik moet die van mij nog steeds eens een keertje uitspelen, maar ik denk dat dat deze vakantie gaat worden.

Edit: erg jammer dat deeltje drie maar niet lijkt te komen. Dat houdt me wel een beetje terug, want ik weet zeker dat als ik twee heb uitgespeeld ik het vervolg wil weten. :'(
Was het niet zo dat de serie definitief is gestopt? Zoiets heb ik weleens gehoord.

Ik heb beide games vandaag net juist verkocht :), doe mn dreamcast collectie weg. Heb niet zoveel met 3D retro, merk ik steeds meer.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:26
Nee Shenmue is nooit definitief gestopt, ik geloof zelfs dat het oorspronkelijke idee was voor 7 delen en daar is het verhaal ook naar geschreven.

Helaas ging de DC over de kop en daarmee ook de toekomst van de serie.

Wel hebben ze nog een mmo(rpg) ervan gemaakt, maar die is nooit buiten Azie uitgekomen.

Shenmue en zeker deel 2 staan bij mij nog altijd stipt bovenaan in de lijst van beste games ooit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akilla
msg ik zie nu net pas dat ik ze van je overgekocht heb;)

Nu dus naast het wachten op de dreamcast ook aan het wachten op shenmue, daarna is het wel eveen genoeg, eerst maar is een paar uit spelen:)

[ Voor 45% gewijzigd door Akilla op 25-05-2010 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuikie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:25
NoToXxiCc schreef op maandag 24 mei 2010 @ 17:56:
Ik heb vandaag een Dreamcast aangeschaft, maar nu nog de spellen..
mijn budget is rond de 60 euro voor spellen en ik speel het liefst shumps of rpg's, wat raden jullie mij aan?
Phantasy star online is ook een geweldige RPG(Kan ook off-line gespeeld worden, maar ik dacht dat er nog een paar private servers waren hier en daar op het net)

Crazy taxi is dan mss geen RPG of shumps, maar ook een zeer vermakelijk spel!

Headhunter(Heb ik helaas niet zelf) is een goede shumps

Sonic adventure 1 + 2 ook geen RPG of shumps, maar ook hele goede games.

zo zijn er nog wel veel meer, maar zoals er al eerder werd gezegd, DC games zijn nog best wel duur, €60,- ben je zo door heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Moet je gewoon geluk mee hebben.

Ik heb laatst voor €25 incl. Soldier of Fortune, Headhunter, Crazy Taxi 2, Jet Set Radio, Quake III, Evil Twin en Soul Calibur II kunnen overnemen.

En Headhunter is geen shmup hoor... ;)

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Voor degene die interesse hebben in een Gameboy light limited edition, er worden er weer 2 aangeboden vanuit Japan voor $259 per stuk:

mocht je je verzameling willen uitbreiden met iets zeldzaams:
http://cgi.ebay.com/Gameb...Games&hash=item563c29a8ff

http://cgi.ebay.com/Gameb...Games&hash=item563c9aefa2

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338511

Terug uit Japan:

DKC 3 (Jap) (nieuw) 10 euro
Pilotwings 64 (nieuw) 50 cent
64 Ozumo (1 Euro)
Mario Party 2: 2 euro
Kirby 64: 3 Euro
Magical Tetris: 3 euro

Iemand nog tips waar je een goede converter kan halen voor zowel snes als n64?

Ik heb een N64 converter maar die slikt niet elke game. Yoshi's Story doet niks, MP2 geeft zwart beeld en Kirby 64 doet ook niks. Neem aan dat het aan de converter ligt (een blaze v3) aangezien andere games het gewoon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-06 22:35
Op ebay vind je veel Dreamcast spullen. Heb zelf mijn boxed DC daar gekocht. Bijna al mijn spellen en accessoires komen van de ebay webshop: zgamez_2002 die erg veel games en accessoires in NIEUW staat verkochte voor een redelijk lage prijs. Zo kon je veel dual packs kopen bestaande uit 2 controllers, 2 games of soms zelfs 2 games en een controller (alles orgineel boxed) voor ongeveer EUR 15,-. Ondanks dat ze erg veel spullen hadden is de shop momenteel helemaal leeg gekocht :P

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimTimX
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-01 22:35
Omdat ze gestopt zijn. Die lage prijzen waren vanwege de clearance sale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Anoniem: 338511 schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 13:17:
Terug uit Japan:

DKC 3 (Jap) (nieuw) 10 euro
Pilotwings 64 (nieuw) 50 cent
64 Ozumo (1 Euro)
Mario Party 2: 2 euro
Kirby 64: 3 Euro
Magical Tetris: 3 euro

Iemand nog tips waar je een goede converter kan halen voor zowel snes als n64?

Ik heb een N64 converter maar die slikt niet elke game. Yoshi's Story doet niks, MP2 geeft zwart beeld en Kirby 64 doet ook niks. Neem aan dat het aan de converter ligt (een blaze v3) aangezien andere games het gewoon doen.
SNES spellen zonder FX chip: http://link.marktplaats.nl/349814025
SNES spellen met FX chip: http://link.marktplaats.nl/349263180

Beiden zien er netjes uit zo op de foto's te zien incl doosjes.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247730

Ik heb even een vraagje,

waar kun je het best goedkope GB/GBC/GBA (wel echte GBA-spellen, geen pirate copies) het beste goedkoop krijgen, marktplaats is wel fijn, maar zijn er nog andere plaatsen waar je ze goedkoop kan krijgen?

Ik speel ze namelijk op een Gameboy-player voor de Gamecube, toch wel erg gaaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij Nedgame zijn bijna alle GBA games 5 Euro, nieuw, naar mijn weten. Mario titels uitgezonderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerix
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-04-2022
Afbeeldingslocatie: http://img243.imageshack.us/img243/9861/img7088z.jpgAfbeeldingslocatie: http://img52.imageshack.us/img52/1701/img7089l.jpgAfbeeldingslocatie: http://img401.imageshack.us/img401/6659/img7090s.jpg

Metal Gear Solid (PS1)
Het spel is gewoon helemaal compleet, vrijwel ongebruikt en zeer goede staat. Opgepikt uit een dorp in de buurt voor 5 EURO!
Beste goede deal, al zeg ik hetzelf :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb er 15 voor betaald verleden week, ziet er goed uit :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-06 22:35
Bijna iedere gameshop die ik inloop verkoopt toffe games alleen maar met beschadigingen zoals veel krasjes of kapotte / incomplete hoesjes. :(

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-06 00:06
Sir_Hendro schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 23:46:
Bijna iedere gameshop die ik inloop verkoopt toffe games alleen maar met beschadigingen zoals veel krasjes of kapotte / incomplete hoesjes. :(
Hmm ja nadeeltje van sommige type games. Vooral EU DC games hebben last van inferieure kwaliteit doosjes en gaan al geen jaar mee met gebruik, laat staan +/- 10 inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:23
Richard schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 13:50:
[...]

SNES spellen zonder FX chip: http://link.marktplaats.nl/349814025
SNES spellen met FX chip: http://link.marktplaats.nl/349263180

Beiden zien er netjes uit zo op de foto's te zien incl doosjes.
Klopt mijn conclusie dat een Convertor voor spellen met FX chip altijd een NTSC slot heeft dat breder is dan het PAL Slot?

Afbeeldingslocatie: http://www.easygalaxy.net/cfamiga/pics/SNES%20Super%20FX%204.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Exorcist schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 19:42:
Bij Nedgame zijn bijna alle GBA games 5 Euro, nieuw, naar mijn weten. Mario titels uitgezonderd.
Pas op bij Nedgame, ze vermelden spellen als nieuw, maar ze sealen de spellen zelf opnieuw in. Als je hun seal verwijdert (is toch geen originele fabrieksseal of iets dergelijks) en dan de spellen open maakt, zie je vaak dat de spellen gewoon gebruikt zijn, niet compleet zijn etc. :)

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
l0c4lh0st schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 12:39:
[...]

Pas op bij Nedgame, ze vermelden spellen als nieuw, maar ze sealen de spellen zelf opnieuw in. Als je hun seal verwijdert (is toch geen originele fabrieksseal of iets dergelijks) en dan de spellen open maakt, zie je vaak dat de spellen gewoon gebruikt zijn, niet compleet zijn etc. :)
Hmm, hier had ik geen notie van. Thanks, zal 's wat sealed spul openmaken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-06 22:24
l0c4lh0st schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 12:39:
[...]

Dat is wel heel erg sneaky van ze! Sommige mensen zullen daar dus echt nooit achter komen omdat ze die seal van hun al niet willen verbreken en toch de indruk hebben dat ze een compleet spel hebben liggen.

Heb er zelf nooit iets gekocht maar dat terzijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Henkje.doc schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 06:29:
[...]

Klopt mijn conclusie dat een Convertor voor spellen met FX chip altijd een NTSC slot heeft dat breder is dan het PAL Slot?

[afbeelding]
Breder dan het Pal-slot weet ik niet, maar de NTSC connector heeft iig ook de DSP en FX-connectoren die je bij sommige chips ziet.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Exorcist schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 12:41:
[...]

Hmm, hier had ik geen notie van. Thanks, zal 's wat sealed spul openmaken :(
Je moet wel goed oppassen he, sommige spellen zijn wellicht wèl factory sealed. Je moet dus echt goed kijken hoe die seal eruit ziet.

Bij mij was het zo dat er een Nedgame sticker op een strategy guide zat die ik daar had gekocht. En dan zat de seal er nog omheen. Dus toen wist ik het. En toen kwam ik er ook achter dat andere producten resealed waren.

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
l0c4lh0st schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 17:05:
[...]

Je moet wel goed oppassen he, sommige spellen zijn wellicht wèl factory sealed. Je moet dus echt goed kijken hoe die seal eruit ziet.

Bij mij was het zo dat er een Nedgame sticker op een strategy guide zat die ik daar had gekocht. En dan zat de seal er nog omheen. Dus toen wist ik het. En toen kwam ik er ook achter dat andere producten resealed waren.
Zal is foto's maken binnenkort van wat ik er sealed vandaan heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akilla
ff een plaatje van mn laatste 2 aanwinsten:
Afbeeldingslocatie: http://i872.photobucket.com/albums/ab289/Akilla_photo/DSC03418.jpg
Blackhawk en Super Probotector voor de Snes.
echt ge-wel-di-ge spellen zijn het. Blackhawk heb ik me vroeger ook dagen mee vermaakt(en nooit verder gekomen dan de mines) en Super Probotector zag er gewoon vet uit en is het ook nog is:D.

Jammer dat blackhawk in een doosje kwam, nu vind ik die doosjes er wel erg mooi uit zien en wou ik dat ik voor de rest ook doosjes had(A):P
Er zijn zeker geen sites of mensen die losse doosjes verkopen???:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Akilla schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 18:10:
ff een plaatje van mn laatste 2 aanwinsten:
[afbeelding]
Blackhawk en Super Probotector voor de Snes.
echt ge-wel-di-ge spellen zijn het. Blackhawk heb ik me vroeger ook dagen mee vermaakt(en nooit verder gekomen dan de mines) en Super Probotector zag er gewoon vet uit en is het ook nog is:D.

Jammer dat blackhawk in een doosje kwam, nu vind ik die doosjes er wel erg mooi uit zien en wou ik dat ik voor de rest ook doosjes had(A):P
Er zijn zeker geen sites of mensen die losse doosjes verkopen???:P
Ebay zou je kunnen proberen.
http://video-games.shop.e...&_trksid=p3286.m270.l1313

[ Voor 9% gewijzigd door Zakkenwasser op 26-05-2010 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akilla
wow je hebt er wel een stuk meer gevonden als ik:P, jammergenoeg niet degene die ik zoek:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190312

Viperke schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 23:53:
[...]

Hmm ja nadeeltje van sommige type games. Vooral EU DC games hebben last van inferieure kwaliteit doosjes en gaan al geen jaar mee met gebruik, laat staan +/- 10 inmiddels.
Zelfde verhaal bij PS1-games. Die doosjes zijn ook dikke flutbagger. Ik kan me nog herinneren dat die doosjes vaak al kapot waren op het moment dat je de game nieuw in de winkel kocht 8)7

Speaking of which, ik heb de afgelopen weken nog wat leuke PS1-games op de kop getikt voor een paar euro waaronder Dino Crisis, Silent Hill, Alien Trilogy en Jade Cocoon. Heerlijk dat je die gewoon op de PS3 kan spelen.

M'n volgende aankoop wordt trouwens een Dreamcast denk ik, dus....mocht iemand van zo'n ding af willen, ik houd me aanbevolen ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 190312 op 26-05-2010 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dino Crisis staat ook nog op m'n lijstje, van de bedenker van Resident Evil toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Akilla schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 18:52:
[...]

wow je hebt er wel een stuk meer gevonden als ik:P, jammergenoeg niet degene die ik zoek:(
[Mierenneuker-modus]: Meer gevonden dan ik
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1316/

[/Mierenneuker-modus]
:+

Ja best wel handig, ik heb ook veel spellen die ik zonder doosje heb en op die manier heb ik voor ieder spel een handige originele bewaardoos.

[ Voor 20% gewijzigd door Zakkenwasser op 26-05-2010 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Dino Crisis is echt supervet, is idd ook van Capcom, net als de RE reeks. Ge-wel-dig toen ik vroeger bij dat stukje kwam waar die T-Rex door het raampje van dat kantoor kijkt, zit nu nog op mijn netvlies geprint, echt een geweldige sfeer net als de RE reeks destijds. De laatste RE games hebben wat mij betreft toch wat minder, of het komt omdat ik ouder geworden ben :P Heb Dino Crisis trouwens nog een keer dubbel liggen.

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sp33dFr34k schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 20:17:
Dino Crisis is echt supervet, is idd ook van Capcam, net als de RE reeks. Ge-wel-dig toen ik vroeger bij dat stukje kwam waar die T-Rex door het raampje van dat kantoor kijkt, zit nu nog op mijn netvlies geprint, echt een geweldige sfeer net als de RE reeks destijds. De laatste RE games hebben wat mij betreft toch wat minder, of het komt omdat ik ouder geworden ben :P Heb Dino Crisis trouwens nog een keer dubbel liggen.
CAPCOM inderdaad, maar het creative brein achter de RE serie is dezelfde als die van DC :)

Twijfel of ik op zoek ga naar de DC versie of de PS1 versie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205189

---

[ Voor 100% gewijzigd door Anoniem: 205189 op 23-01-2013 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexel
  • Laatst online: 03-03 19:20

Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

Game boy, heb hem nog ergens in een kast liggen met ook een defecte backlight.
Binnenkort maar eens zoeken en vervangen/repareren.

↓ volgende bericht hieronder ↓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingelogd
Anoniem: 205189 schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 04:34:
Onlangs een backlight in mijn Game Boy gepropt, kan die baksteen ook weer even vooruit. Klik hier voor een crappy worklog.. :Y)

[afbeelding]
Gaaf, waar heb je die backlight gekocht? Ik ben nog steeds op zoek naar een afterburner voor mijn GBA. Misschien kan ik er dit ook voor gebruiken.

Vandaag binnengekregen, een everdrive flashcartridge met sd slot voor de megadrive.
Afbeeldingslocatie: http://www.krikzz.com/res/everdrive-md/_everdrive-md-top.jpg
www.krikzz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Ingelogd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 17:34:
[...]

Gaaf, waar heb je die backlight gekocht? Ik ben nog steeds op zoek naar een afterburner voor mijn GBA. Misschien kan ik er dit ook voor gebruiken.

Vandaag binnengekregen, een everdrive flashcartridge met sd slot voor de megadrive.
[afbeelding]
www.krikzz.com
Als ik die site goed begrepen heb, zou hij dus ook 32X-roms moeten kunnen spelen. Dat maakt die flashcart wel heel aantrekkelijk zeg. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205189

[...]

Nonfinite Electronics, maar die zijn alleen voor de eerste Game Boy. Ze hebben wel veel kleuren en ander leuk speelgoed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:05

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Anoniem: 205189 schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 04:34:
Onlangs een backlight in mijn Game Boy gepropt, kan die baksteen ook weer even vooruit. Klik hier voor een crappy worklog.. :Y)

[afbeelding]
LED`je niet meteen gefixt?

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Als je zijn worklog doorleest zie je dat ie die juist verwijderd heeft omdat ie ruimte moest maken voor de backlight.

Nice gedaan trouwens :)

@Ingelogd: Die Everdrive cartridge is wel zeer nice, heb je die kerel gewoon gemailed en de $65 gepaypalled? Er kwamen naar NL ook geen verzendkosten bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev7381
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 05-06 10:44
Sp33dFr34k schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 23:16:
[...]

@Ingelogd: Die Everdrive cartridge is wel zeer nice, heb je die kerel gewoon gemailed en de $65 gepaypalled? Er kwamen naar NL ook geen verzendkosten bij?
ja ik wil ook graag weten. zo ja. wil k ook gelijk 1 bestellen:) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingelogd
Sp33dFr34k schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 23:16:
[...]

Als je zijn worklog doorleest zie je dat ie die juist verwijderd heeft omdat ie ruimte moest maken voor de backlight.

Nice gedaan trouwens :)

Heb hem eerst gemailed voor zijn bankgegevens en daarna nog mijn adres gemailed.
Met paypal gaat niet naar hem, ukraine mag geen paypal gebruiken ofziets. Heb het via de bank overgemaakt naar zijn bankrekening in ukraine. Het overmaken kost 10 euro voor de dikke nekken bij de bank :F Verzenden doet die gratis.

32x roms kan die afspelen, helaas heb ik geen 32x.
De flashcartridge ga ik nog in een megadrive game case inbouwen, moet nog bepalen welk spel ik ga opofferen ;)

Edit: De flashcartridge is nu ook verkrijgbaar via http://store.kitsch-bent....is-flash-cart-with-sd-mmc Hier kun je wel met paypal betalen.

[ Voor 11% gewijzigd door Ingelogd op 28-05-2010 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
Ingelogd schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 07:47:
[...]
De flashcartridge ga ik nog in een megadrive game case inbouwen, moet nog bepalen welk spel ik ga opofferen ;)
Of je gaat naar een lokale rommelmarkt en pikt een crappy megadrive game op voor 1 euro :)

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iconlast
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-05 15:45
Mijn Gamecube, de liefde gaat nooit voorbij :) laatst nog eternal darkness aangeschaft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Laatst online: 05-06 12:43

Chaos-Zero

Sega fan!

Zoals ik eerder al vermeldde had ik laatst een defecte snes gekocht en open gemaakt. Vandaag toch maar eens weer terug in elkaar gezet gezien alle onderdelen nog steeds op m'n tafel lagen. Ik dacht, ach, laat ik het nog 1 keer proberen voor hij definitief mn vitrine in gaat. Je raadt het al, hij ging gewoon aan! :D Ik heb de schakelaar wel 20 of 30 keer overgehaald en hij bleef aan en uit gaan. Hopelijk werkt ie weer als het hoort :D

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-06 00:06
[...]

[afbeelding]
www.krikzz.com
Hey nice! :) hopelijk krijg ik hem ook binnenkort via de inkoopactie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Wat zijn de prijzen tegenwoordig voor PSX-en?

Ik heb er 2 staan die gewoon uit ruimtegebrek weg moeten. Een Boxed PSX met 2 originele controllers en en 4player multitap (ook origineel Sony), verder een PS One met 2 originele controllers (PS One controllers dus met een rond stekkertje ipv vierkant) in tas met alle kabels. Ik vraag er E12,50 p/s voor. Als dit de nog nieteens de huidige waarde van een PSX is, dan gooi ik ze wel naar het containerpark.
Ben ik dan echt overpriced? Ze staan al weken te koop

[ Voor 3% gewijzigd door Richard op 29-05-2010 16:42 ]

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Richard schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 16:40:
Wat zijn de prijzen tegenwoordig voor PSX-en?

Ik heb er 2 staan die gewoon uit ruimtegebrek weg moeten. Een Boxed PSX met 2 originele controllers en en 4player multitap (ook origineel Sony), verder een PS One met 2 originele controllers (PS One controllers dus met een rond stekkertje ipv vierkant) in tas met alle kabels. Ik vraag er E12,50 p/s voor. Als dit de nog nieteens de huidige waarde van een PSX is, dan gooi ik ze wel naar het containerpark.
Ben ik dan echt overpriced? Ze staan al weken te koop
Tsja, PS1's gaan inderdaad voor weinig weg. Ik zoek nog wel een PS1 mét doos (heb al 5 PS1's, niet de doos). PM me als je er vanaf wilt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Zelfde probleem hier een beetje. Heb niet zoveel met PSX, heb ook nog diverse games, alle drie de RE games, beide Dino Crisis, maar als het allemaal voor 0 euro weg moet laat ik het wel staan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

MsG schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 17:10:
Zelfde probleem hier een beetje. Heb niet zoveel met PSX, heb ook nog diverse games, alle drie de RE games, beide Dino Crisis, maar als het allemaal voor 0 euro weg moet laat ik het wel staan :).
Nou ja kijk, als je echt plek wil, dan moet je keuze's maken. Laats 2 splinternieuwe XBOX-en, E30 voor een zwarte met 2 controllers en DVD afstandbediening, en een Crystal E35 met 1 controller.

Echt met moeite vanaf gekomen. Echt zo raar. Zaten de dozen ook gewoon bij.

De liefde van "Hoe ouder hoe beter" lijkt hier wel op zijn plaats.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Plek is hier niet zozeer een probleem, maar meer dat als het hier niets staat te doen ik het liever kwijt wil.

Die xboxen had ik wel willen hebben en verkoop ik ook regelmatig, ben benieuwd waarom je die niet weg kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

MsG schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 18:59:
Plek is hier niet zozeer een probleem, maar meer dat als het hier niets staat te doen ik het liever kwijt wil.

Die xboxen had ik wel willen hebben en verkoop ik ook regelmatig, ben benieuwd waarom je die niet weg kreeg.
Nou ja, uiteindelijk ben ik er natuurlijk wel vanaf geraakt, maar ik dacht echt een "koopje" aan te bieden waar ik wel meer dan 1 reactie op kreeg, maar ze hebben weken te koop gestaan. Had echt gehoopt er een liefhebber een plezier mee te doen (zoals de mensen hier in het retro-topic), maar uiteindelijk zijn ze allebei alsnog voorzien van een mod door beide nieuwe eigenaren BOEHOE, mijn kindjes.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Voor dat geld had ik er ook wel 1 willen hebben Richard, guess dat sommige mensen er gewoon niet naar op zoek zijn (zoals ik). Er loopt hier wel ergens zo'n ruiltopic, maar dat loopt ook niet echt storm. Ben zelf overigens nog op zoek naar een Dreamcast muis (de PAL versie), enige waar ik ze zie is op eBay, maar dan kosten ze een dikke €20 incl. verzending en nog niet eens boxed en hij ziet er wel erg vies uit op het plaatje ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net bij Richard een PS1 (in doos + multitap!) en GTA Collectors Edition opgepikt. Aardige gast :)
Mn dozen komen zo langzamerhand ook wel bij elkaar, altijd leuk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit lijkt me de juiste plek voor deze vraag. Vroeger was ik zwaar platform fan. Vooral Mario want ik was van het Nintendo kamp. Maar met een schuin oog toch altijd naar Sonic gekeken. Nu weet ik dat de beste manier om van Sonic te genieten is wsl het kopen van een USA (ivm 60hz troubles) megadrive/genisis is, en de makkelijkste gewoon de roms downen, maar dat wil ik niet. Ik ben eigenlijk op zoek naar een collection. Ik heb ooit de cube versie al gekocht maar toch geruild. Nu zag ik recentelijk de DS versie waardoor mijn aandacht weer is aangewakkerd.
Mijn vragen:
wat is de beste collectie qua 50/60hz?
Zijn er ook collections met de mega cd versie?
Ik begrijp dat sonic&knuckles soms niet goed te koppelen is?

De ds versie valt af voor me omdat ik liever via de tv wil gamen. PS2 vind ik momenteel het interrsant omdat ik die voor weinig 2e hands kan kopen. 360 versies zijn natuurlijk leuk omdat ze achievements hebben.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:21
Nog wat Saturn liefhebbers in de house? Mijn Saturn heeft de laatste paar jaar het vertoon dat ik hem eerst een half uurtje moet "warmdraaien" door hem puur aan te zetten en met rust te laten.

Als ik dit niet doe loopt hij vrij snel ingame vast.

Allicht iemand met dezelfde ervaring of een technische verklaring?

Het betreft een gewone PAL Saturn uit 1995.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoToXxiCc
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-11-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Sagat schreef op zondag 30 mei 2010 @ 16:35:
Dit lijkt me de juiste plek voor deze vraag. Vroeger was ik zwaar platform fan. Vooral Mario want ik was van het Nintendo kamp. Maar met een schuin oog toch altijd naar Sonic gekeken. Nu weet ik dat de beste manier om van Sonic te genieten is wsl het kopen van een USA (ivm 60hz troubles) megadrive/genisis is, en de makkelijkste gewoon de roms downen, maar dat wil ik niet. Ik ben eigenlijk op zoek naar een collection. Ik heb ooit de cube versie al gekocht maar toch geruild. Nu zag ik recentelijk de DS versie waardoor mijn aandacht weer is aangewakkerd.
Mijn vragen:

De ds versie valt af voor me omdat ik liever via de tv wil gamen. PS2 vind ik momenteel het interrsant omdat ik die voor weinig 2e hands kan kopen. 360 versies zijn natuurlijk leuk omdat ze achievements hebben.
Levert google niks op? Want ik denk dat niemand dat hier uit zijn hoofd weet. Wat ik zelf denk is dat de Europese versie gewoon op 50hz draait. Dat doen de Virtual Console spellen ook. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Dankje, die had ik al gezien maar volgens is dat een US versie gezien de doos, ondanks dat hij zelf PAL versie zegt in zijn ad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingelogd
Sp33dFr34k schreef op zondag 30 mei 2010 @ 17:51:
[...]

Dankje, die had ik al gezien maar volgens is dat een US versie gezien de doos, ondanks dat hij zelf PAL versie zegt in zijn ad.
Ik heb een amerikaanse NTSC/U muis op mijn pal dreamcast aangesloten. Getest met het spel Confidential mission (pal). Werkt perfect. Waarom specifiek een pal muis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Ingelogd schreef op zondag 30 mei 2010 @ 19:33:
[...]

Ik heb een amerikaanse NTSC/U muis op mijn pal dreamcast aangesloten. Getest met het spel Confidential mission (pal). Werkt perfect. Waarom specifiek een pal muis?
Serieus? Nou, ik had een US toetsenbord + muis gekocht, maar het toetsenbord werkte niet op mijn PAL Dreamcast dus ik dacht dat de muis dan ook niet zou werken. Staat namelijk ook uitdrukkelijk op de doos dat het alleen werkt op een NTSC/U console. Zou natuurlijk wel top zijn als dat wel werkt, zal het zsm uitproberen, thanks!

[ Voor 7% gewijzigd door Sp33dFr34k op 30-05-2010 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingelogd
Sp33dFr34k schreef op zondag 30 mei 2010 @ 19:41:
[...]

Staat namelijk ook uitdrukkelijk op de doos dat het alleen werkt op een NTSC/U console.
Staat inderdaad op de doos. Op mijn pal dreamcast werkt de NTSC/U muis toch echt.
Silent Scope en Confidential Mission werken goed met de muis.
Alleen jammer dat de spellen hous of the dead 2 en virtua cop 2 (jap) de muis niet ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Ingelogd schreef op zondag 30 mei 2010 @ 22:37:
[...]

Staat inderdaad op de doos. Op mijn pal dreamcast werkt de NTSC/U muis toch echt.
Silent Scope en Confidential Mission werken goed met de muis.
Alleen jammer dat de spellen hous of the dead 2 en virtua cop 2 (jap) de muis niet ondersteunen.
Hij doet het inderdaad gewoon, thanks! Wel raar dat het toetsenbord dan weer niet werkt, maarja ben blij dat tenminste toch 1 van de 2 het doet :)

Net een hele tijd SoF gespeeld, maar die schokt op sommige punten, is dat normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
Mijn vragen:

Voor de Gamecube en PS2 heb je een tweetal compilaties
Sonic Gems Collection & Sonic Mega Collection Plus.

Sonic Mega collectio bevat:

* Sonic the Hedgehog 1
* Sonic the Hedgehog 2
* Sonic the Hedgehog 3
* Sonic & Knuckles
* Sonic 3D
* Sonic Spinball
* Sonic the Hedgehog, Master System
* Sonic Chaos
* Sonic Drift
* Sonic Labyrinth
* Sonic Blast
* Dr. Robotnik's Mean Bean Machine

Sonic Gem Collecton bevat:

* Sonic CD
* Sonic the Fighters
* Sonic R
* Sonic the Hedgehog 2
* Sonic Spinball
* Sonic Triple Trouble
* Sonic Drift 2
* Tails' Skypatrol
* Tails Adventure

Beide uitgaves heb ik voor de PS2 en zijn een leuke legale manier om de games te kunnen spelen (afgezien van spelen op 'echte' hardeware natuurlijk). Ik kan je beide titels aanraden. Je haalt in een keer een leuk stukje Sonic history in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 340927

Mijn vragen:

Ds DS versie is bagger aangezien daar het scherm ineengekrimpt is wat vreemd is gezien Megadrive-emulators op de DS dit niet hoeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero

Chaos-Zero

Sega fan!

Nadat mijn SNES stroom kreeg net even 2 spelletjes gekocht voor de SNES. Nu blijft het beeld zwart, geen van de 2 spelletjes speelt hij af. Je ziet echter wel een signaal als je de SNES uit zet, een soort van klik zeg maar. Kan het zijn dat het slot in de SNES vies is? Of wat anders?

Edit:
Sp33dFr34k schreef op zondag 30 mei 2010 @ 23:31:
[...]

Net een hele tijd SoF gespeeld, maar die schokt op sommige punten, is dat normaal?
Ja dat is normaal. Als je een nieuw exemplaar koopt zal het net zo zijn. Waardoor het komt weet ik niet meer, ben al een tijdje niet echt meer actief op Dreamcast gebied.

[ Voor 40% gewijzigd door Chaos-Zero op 31-05-2010 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Had ik idd wel verwacht, de CD is helemaal krasvrij dus daar kon ook niet echt iets mis mee zijn, hoogstens met de DC zelf, maar ik heb het tot nu toe bij geen enkel ander spel gehad.

Het kan idd aan het cartridgeslot liggen ja, blaas dat eens fatsoenlijk uit zou ik zeggen, niet geschoten is altijd mis. En kijk anders hier eens naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero

Chaos-Zero

Sega fan!

Sp33dFr34k schreef op maandag 31 mei 2010 @ 17:17:
Had ik idd wel verwacht, de CD is helemaal krasvrij dus daar kon ook niet echt iets mis mee zijn, hoogstens met de DC zelf, maar ik heb het tot nu toe bij geen enkel ander spel gehad.

Het kan idd aan het cartridgeslot liggen ja, blaas dat eens fatsoenlijk uit zou ik zeggen, niet geschoten is altijd mis. En kijk anders hier eens naar.
Thanks, later deze week maar even proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:53
Heb sinds eergister eindelijk mijn SNES Powerpack! Vanacht tot 06:00 bezig geweest met DK1!!! Supercool! Mocht alleen wel een lekkere 35 euro bovenop betalen, maar dat mag de pret niet drukken. Al met al zo'n 170 euro kwijt.

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12:53

Ankh

|true

Hierbij nog een grote fan van de oude consoles.
Heerlijk tijdverdrijf, nu vooral veel via de virtual console op de wii.
Maar als het goed is deze week een boxed NES, helemaal compleet en 32 boxed games. Sommige missen nog wat boekjes. Zeer veel zin in om weer eens aan de oudere mario games te beginnen.

Werkt de Duckhunt gun trouwens wel op een HDTV? Ooit ergens iets gelezen dat het problemen gaf...

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

@Chckdsk!: Die Snes Powerpak is idd erg nice, mooie aanwinst!

@Ankh: 32 boxed games? :O Heb je een mooi koopje kunnen maken? Helaas werkt de gun niet op een LCD of plasma, die werkt alleen op een oud barrel.

[ Voor 7% gewijzigd door Sp33dFr34k op 01-06-2010 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12:53

Ankh

|true

Sp33dFr34k schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 18:37:

@Ankh: 32 boxed games? :O Heb je een mooi koopje kunnen maken? Helaas werkt de gun niet op een LCD of plasma, die werkt alleen op een oud barrel.
Een vriend van me vond een complete collectie terug op zijn zolder. Had net mijn oude xbox verkocht aan hem, dus met bijbetaling weliswaar.
Het zijn niet de allerbeste games, maar goed wel leuk voor de collectie.

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
Sp33dFr34k schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 18:37:

Nog effe een foto erbij voor degene die het niet kennen:

Afbeeldingslocatie: http://94.100.118.106/975700001-975750000/975745401-975745500/975745466_6_LTvm.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippes
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21-01 17:53
Iemand nog een idee waar ik warioworld voor de virtualboy kan vinden? behalve via ebay?

@CHckdsk! nice Snes Powerpak!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 31-05 14:57
Snippes schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 20:08:
Iemand nog een idee waar ik warioworld voor de virtualboy kan vinden? behalve via ebay?

Ben bang dat ebay of marktplaats je beste kans is.... Is het meest gewilde spel voor de Virtual Boy. En, niet om de wijsneus uit te hangen maar je te helpen beter te zoeken, hij heet niet warioworld, maar Virtual Boy Wario Land. Succes!

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-06 22:38
Snippes schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 20:08:

Amazon Marketplace is ook een goede plek om VirtualBoy spul te vinden:
http://www.amazon.com/gp/...ed?ie=UTF8&condition=used

Heb je echter wel een creditcard en een MyUS box nodig om hem binnen te halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippes
theforce81 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 22:39:
[...]

Ben bang dat ebay of marktplaats je beste kans is.... Is het meest gewilde spel voor de Virtual Boy. En, niet om de wijsneus uit te hangen maar je te helpen beter te zoeken, hij heet niet warioworld, maar Virtual Boy Wario Land. Succes!
Tnx! ga ebay of MP wel in de gaten houden! had op MP al wel een gezocht advertentie geplaatst, en daar gelukkig wel Wario Land vermeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 340927

In Japan zag ik laatst iets nog zeldzamers...een VB demo-pod met Wario Land er in, zullen er niet veel meer van zijn. Helaas was het linkerglas kapot maar wel tof om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dountill
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-06 09:04
Ga dit forum toch maar eens in de gaten houden.

Mijn collectie:
Afbeeldingslocatie: http://94.100.121.182/977900001-977950000/977927001-977927100/977927009_6_GQk1.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://94.100.118.112/977900001-977950000/977927001-977927100/977927046_6_RVhI.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://94.100.118.112/977900001-977950000/977927001-977927100/977927077_6_onBd.jpeg

Philips Telespiel
Nokia Ngage QD
Atari 2600 (x2)
SNES + Scope
Gameboy
Gameboy Color
Nintendo DS
Nintendo DS Lite (Wit)
Gamecube
PSX
PS1
Audiosonic Microprossesor (compleet in doos)

Niet te zien:
Nintendo DS Lite (Zwart)
Nintendo Wii
Super Nintendo Arcade Pad

Mijn Steamaccount. Altijd op zoek om te ruilen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-05 09:08
Ik móet een Sega CD vinden. Ik heb vroeger, dus jaren terug (geen tientallen helaas) Sonic CD gespeeld, en nu ik toch bezig ben met een retro collectie vind ik het tijd dat ik hem eens speel op de manier zoals het hoort.

Waar moet ik op letten bij het kopen van een Mega CD? Ik heb zowel de Megadrive 1 en 2 (aangepast met coax-uitgang) dus type maakt niet ontzettend veel uit.

En oh ja, hoe sluit je de megadrives normaal gesproken eigenlijk aan? Ik heb er zo'n analoog doosje bij gekregen die achterin je tv zijn analoge ingang gaat, maar dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
HotFix schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 19:55:
Ik móet een Sega CD vinden. Ik heb vroeger, dus jaren terug (geen tientallen helaas) Sonic CD gespeeld, en nu ik toch bezig ben met een retro collectie vind ik het tijd dat ik hem eens speel op de manier zoals het hoort.

Waar moet ik op letten bij het kopen van een Mega CD? Ik heb zowel de Megadrive 1 en 2 (aangepast met coax-uitgang) dus type maakt niet ontzettend veel uit.

En oh ja, hoe sluit je de megadrives normaal gesproken eigenlijk aan? Ik heb er zo'n analoog doosje bij gekregen die achterin je tv zijn analoge ingang gaat, maar dan?
Je moet je tv dan laten zoeken via het antenne signaal als je je console hebt aangezet met daarin een game. Na verloop van tijd zal je toestel (als het goed is) het videosignaal vinden en werkt het geheel. Handmatig kan natuurlijk ook.

Een (soort van) scartkabel is er ook voor zowel MD1 als MD 2, maar daar heb ik zelf geen ervaringen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerix
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-04-2022
HotFix schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 19:55:

Ik heb een Sega CD met Sonic CD op Marktplaats gevonden: http://link.marktplaats.nl/352119989
voor maar 60 euro! Is dat niet iets voor jou? :P
Helaas woont de adverteerder wel in België...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 357537

Frerix schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 22:50:
[...]

Ik heb een Sega CD met Sonic CD op Marktplaats gevonden: http://link.marktplaats.nl/352119989
laat met iets weten, dan regelen we wel iets ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Anoniem: 357537 schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 12:47:
[...]

laat met iets weten, dan regelen we wel iets ;-)
Volgens mij moet je toch echt zelf contact opnemen met zo`n verkoper.. :P Of zijn het dezelfde personen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
Heeft er hier iemand nog een Gameboy Advance SP die hij/zij voor max. 10 euro weg wil doen? Hij mag stuk zijn in elk mogelijke manier! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Chckdsk! schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 23:18:
Heeft er hier iemand nog een Gameboy Advance SP die hij/zij voor max. 10 euro weg wil doen? Hij mag stuk zijn in elk mogelijke manier! :p
Je zou het eens kunnen proberen bij Retrogamewinkel. Zij krijgen regelmatig kapotte meuk binnen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Dountill schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 15:35:
Ga dit forum toch maar eens in de gaten houden.

Mijn collectie:

Philips Telespiel
Nokia Ngage QD
Atari 2600 (x2)
SNES + Scope
Gameboy
Gameboy Color
Nintendo DS
Nintendo DS Lite (Wit)
Gamecube
PSX
PS1
Audiosonic Microprossesor (compleet in doos)

Niet te zien:
Nintendo DS Lite (Zwart)
Nintendo Wii
Super Nintendo Arcade Pad
Mooi spul, alleen jammer dat je niets aangesloten hebt..? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 355919

Frerix schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 22:50:
[...]

Is die prijs een beetje redelijk voor wat het is eigenlijk?
Op de Belgische verkoopsite staat hij momenteel als gereserveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dountill
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-06 09:04
Sp33dFr34k schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 00:34:
[...]

Mooi spul, alleen jammer dat je niets aangesloten hebt..? :)
Klopt, bekabeling is er allemaal wel bij, maar ik heb nog geen gaten in mijn kast (de vitrinekast is net nieuw) Enige die aangesloten staat is de wii

EDIT: Voor de liefhebbers, kwam deze net tegen:
http://link.marktplaats.nl/351464856 :X

[ Voor 12% gewijzigd door Dountill op 04-06-2010 15:29 ]

Mijn Steamaccount. Altijd op zoek om te ruilen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Eindelijk begint m'n 64DD verzameling een beetje compleet te worden, ik denk laat ik wat foto's posten voor de geïnteresseerden :)

Het begint... met een lelijke bruine doos

Afbeeldingslocatie: http://home.kpn.nl/baart201/afb000.small.jpg

Maar dan, als we er van boven in kijken...

Afbeeldingslocatie: http://home.kpn.nl/baart201/afb001.small.jpg

Bijna alle 64DD spellen, op twee (de duurste) na :'(

Afbeeldingslocatie: http://home.kpn.nl/baart201/afb002.small.jpg

Dan de 64DD zelf, in bijna mint conditie :)

Afbeeldingslocatie: http://home.kpn.nl/baart201/afb005.small.jpg

En onder in de doos zat nog een...

Afbeeldingslocatie: http://home.kpn.nl/baart201/afb006.small.jpg

Deze is wel in mint/brandnew/untouched by human hands conditie :9

Afbeeldingslocatie: http://home.kpn.nl/baart201/afb007.small.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:08

LoCuTuS2000

Resistance is futile

DCFreak schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 20:31:
Eindelijk begint m'n 64DD verzameling een beetje compleet te worden, ik denk laat ik wat foto's posten voor de geïnteresseerden :)

Het begint... met een lelijke bruine doos

[afbeelding]

Maar dan, als we er van boven in kijken...

[afbeelding]

Bijna alle 64DD spellen, op twee (de duurste) na :'(

[afbeelding]

Dan de 64DD zelf, in bijna mint conditie :)

[afbeelding]

En onder in de doos zat nog een...

[afbeelding]

Deze is wel in mint/brandnew/untouched by human hands conditie :9

[afbeelding]
Gaat je dit nu allemaal ook aan sluiten of zijn het pronkstukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

LoCuTuS2000 schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 21:24:
[...]

Gaat je dit nu allemaal ook aan sluiten of zijn het pronkstukken?
Om te pronken heb ik geen ruimte meer, dus uiteindelijk verdwijnt het in de opslag. Ik was wel van plan om minimaal 1 keer f-zero x expansion op te starten en een keer te racen op een zelf ontworpen baan (been there, done that :P )

PS.
Zoekt iemand nog een leuk tafeltje voor in de woonkamer?

Afbeeldingslocatie: http://www.gamesniped.com/wp-content/uploads/2010/06/Huge-NES-Controller-Coffee-Table-3.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door DCFreak op 05-06-2010 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippes
DCFreak schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 22:30:
[...]

Om te pronken heb ik geen ruimte meer, dus uiteindelijk verdwijnt het in de opslag. Ik was wel van plan om minimaal 1 keer f-zero x expansion op te starten en een keer te racen op een zelf ontworpen baan (been there, done that :P )

PS.

[afbeelding]
Hahah wat een kicke tafel! leuk voor in de gameroom, alleen een beetje jammer van die grote zwarte doppen aan de boven kant....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DCFreak schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 22:30:
[...]

PS.

[afbeelding]
Aaah, ook afgekeken van die ene kerel met de blog? ;). Werkt hij ook of heb je het puur als tafel gemaakt?
Veel werk aan gehad? Ik wil er deze zomer ook aan beginnen, incl. speelfunctionaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

Anoniem: 355919 schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 13:08:
[...]

Aaah, ook afgekeken van die ene kerel met de blog? ;). Werkt hij ook of heb je het puur als tafel gemaakt?
Veel werk aan gehad? Ik wil er deze zomer ook aan beginnen, incl. speelfunctionaliteit.
Het is niet mijn tafel helaas, ik kwam hem tegen op gamesniped.com en hij staat momenteel op ebay (klik het plaatje). Ik zei voor de grap in de woonkamer maar het lijkt me meer iets voor in een gaming room, sommigen kijken nu al zo vreemd als ze voor het eerst hier binnen komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DCFreak schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 13:18:
[...]

Het is niet mijn tafel helaas, ik kwam hem tegen op gamesniped.com en hij staat momenteel op ebay (klik het plaatje). Ik zei voor de grap in de woonkamer maar het lijkt me meer iets voor in een gaming room, sommigen kijken nu al zo vreemd als ze voor het eerst hier binnen komen ;)
Ah, dat had ik nog niet gezien.
De minimumprijs valt nog wel mee vind ik, gezien de uren die je er zelf in zou moeten steken.
Het idee komt alvast van hier: http://ultra-awesome.blog...table-final-post-rah.html
Deze persoon heeft het originele item gemaakt (is er ook mee in de pers gekomen) en je kan er effectief mee spelen.

Ik wilde ook zoiets maken, maar de NES controller is eigenlijk bijna de enige controller die je kunt gebruiken als tafel (gezien de vorm). Ook de SMS controller kan natuurlijk, maar die is zo kleurloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel net voor het eerst () Wave Race 64, maar damn, wat krijg ik daar koppijn van :P

Blurry graphics! Wel goede besturing.

/en mn Shadowgate 64 is in het Itialiaans, met een Engels optiemenu. Hmm...

/ En Carmageddon 64 is denk ik uit Duitsland, groen bloed :+

[ Voor 36% gewijzigd door Exorcist op 05-06-2010 21:28 ]

Pagina: 1 2 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is er voor discussie over oude (retro) consoles en dus NIET voor handel.
Daarnaast zijn de discussies wanneer iemand een handelaar is of niet niet gewenst.

Wil je handelen? Ga naar Vraag & Aanbod