Alles zit er nog steeds op; mis niets met deze toch wel verrassende update.
Ik ga er maar vanuit dat je hiermee wel root verliest dus?
Ik kreeg net de update ook en was ook mijn HTC-widgets kwijt. Na het installeren van een willekeurige andere widget waren de HTC-widgets er ook weer. Apart dat dit gebeurt... het lijkt me dat ze dit toch testen?!
Kunnen de T-Mobile gebruikers van de orignele hero even kijken of het na deze update dan wel mogelijk is streams van uitzending gemist etc te bekijken?
Ik wacht al bijna een maand op een fix en van T-Mobile hoor ik helemaal niks.
Ik wacht al bijna een maand op een fix en van T-Mobile hoor ik helemaal niks.
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Ik ben nu ook alle HTC widgets kwijt na update (zoals de klok met het weer en alle schuif regelaar om wifi e.d. aan en uit te zetten).
Ik heb het idee dat er wel wat meer is gefixed dan de g-sensor. Er zijn namelijk veel meer bestanden gewijzigd.
Ik las op een of andere tjechische site dat deze update ook betere facebook intergratie zou bieden. Nou doe ik verder niets met facebook, hives, friendface etc, dus het zal wel 
Ben er gisteravond niet aan toe gekomen, nu aan het installeren, straks eens kijken hoe het met de widgets is.
Edit: Yep, ook hier alle HTC-widgets weg. Na installeren van een willekeurige andere HTC widget, waren ze wel weer beschikbaar, maar nog steeds niet terug op mijn homescreen(s). Dus maar met de hand ze weer toegevoegd. Wisselen van scene hielp niet.
Ben er gisteravond niet aan toe gekomen, nu aan het installeren, straks eens kijken hoe het met de widgets is.
Edit: Yep, ook hier alle HTC-widgets weg. Na installeren van een willekeurige andere HTC widget, waren ze wel weer beschikbaar, maar nog steeds niet terug op mijn homescreen(s). Dus maar met de hand ze weer toegevoegd. Wisselen van scene hielp niet.
[ Voor 29% gewijzigd door u_nix_we_all op 10-08-2010 11:33 ]
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Dat je extra Widgets kunt downloaden is al langer, echter de Digitale klok en weer en andere widgets waren bij mij ook weg. Ook uit de widgets lijst. Het herstarten (uit en aanzetten) van de telefoon heeft bij mij geholpen.Pjoter schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 19:39:
edit: hadden er meer dat je extra widgets kunt downloaden? En waar is de digitale klok enzo? Ik word kippig denk ik...
Kreeg de update net ook aangeboden (Vodafone) maar als ik hier zo lees, dan wegen de nadelen van deze update niet echt op tegen de voordelen
Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S
Waar staat die widget dan bij jou van die klapper-klik met weer eronder? Ik zie hem nergens staan, ook niet na uit-aanzetten en installeren van een willekeurige htc widget.eagle00789 schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:42:
[...]
Dat je extra Widgets kunt downloaden is al langer, echter de Digitale klok en weer en andere widgets waren bij mij ook weg. Ook uit de widgets lijst. Het herstarten (uit en aanzetten) van de telefoon heeft bij mij geholpen.
In de lijst van widgets staat " Clock - HTC" met een icoontje van een analoge klok. Wanneer je deze selecteert kun je ook voor andere klokken kiezen, waaronder de flip-clock met het weer.
Daarom zeg ik ook dat het bij mij geholpen heeft...jongetje schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:47:
[...]
Waar staat die widget dan bij jou van die klapper-klik met weer eronder? Ik zie hem nergens staan, ook niet na uit-aanzetten en installeren van een willekeurige htc widget.
Vreemd, kreeg de systeemupdate ook, besloot het dit keer via 3G op te halen.
Na het downloaden krijg ik keurig een melding dat het bestand (lange naam htcnogwat.zip) is gedownload.
Daarna volgt er geen installatie, na 35 minuten eens herstart maar nog steeds volgt geen installatie... vaag
Het zipbestand kan ik niet zo snel ergens op mijn SDkaart of intern geheugen vinden.
mijn Hero is unbranded, niet geroot, 2.1 update zit er alweer een tijdje op, batterij is 92% vol dus dat kan het niet zijn.
Na het downloaden krijg ik keurig een melding dat het bestand (lange naam htcnogwat.zip) is gedownload.
Daarna volgt er geen installatie, na 35 minuten eens herstart maar nog steeds volgt geen installatie... vaag
Het zipbestand kan ik niet zo snel ergens op mijn SDkaart of intern geheugen vinden.
mijn Hero is unbranded, niet geroot, 2.1 update zit er alweer een tijdje op, batterij is 92% vol dus dat kan het niet zijn.
\\reboot_the_planet
dit keer een wtf bericht 
Mijn telefoon crashte telkens na het invoeren van mijn pincode, zonder simkaart werkte hij prima. Dus opgestuurd voor reparatie naar HTC. Ik heb mijn telefoon nu teruggekregen van reparatie, HTC heeft vochtschade geconstateerd volgens hen bij een indicator bij mijn usb-connector. Nou heeft mijn telefoon nog nooit regen of water gezien(zit altijd in een plastic zakje als ik het huis uit ga), dus ik wou toch wel ff wat meer informatie van HTC.
Na 3x bellen en intotaal 50minuten kwamen ze met de melding dat er haar in mijn telefoon zou zitten
, hun conclusie was dus dat een huisdier aan het toestel gelikt zou hebben. Ook vond de medewerker geen verband leggen tussen de indicator bij de usb-connector en mijn (lijkt firmware gerelateerde) probleem.
Ik heb 3 huisdieren, een puppy van een paar maand oud die nog niet eens hoog genoeg is om over de salontafel te kunnen kijken en 2 katten. De katten leven echter in een apart deel van het huis ivm leren bankstel en dergelijke, dus die kunnen het ook al niet zijn. Verder zit de telefoon altijd in mijn broekzak of ligt hij op mijn nachtkastje. Uitgesloten dus dat ze eraan hebben kunnen likken, en zelfs als dat zou kunnen, hoe zouden ze hun haar dan in de telefoon kunnen krijgen
Ligt het aan mij of klinkt dit als een rare conclusie van HTC?
Mijn telefoon crashte telkens na het invoeren van mijn pincode, zonder simkaart werkte hij prima. Dus opgestuurd voor reparatie naar HTC. Ik heb mijn telefoon nu teruggekregen van reparatie, HTC heeft vochtschade geconstateerd volgens hen bij een indicator bij mijn usb-connector. Nou heeft mijn telefoon nog nooit regen of water gezien(zit altijd in een plastic zakje als ik het huis uit ga), dus ik wou toch wel ff wat meer informatie van HTC.
Na 3x bellen en intotaal 50minuten kwamen ze met de melding dat er haar in mijn telefoon zou zitten
Ik heb 3 huisdieren, een puppy van een paar maand oud die nog niet eens hoog genoeg is om over de salontafel te kunnen kijken en 2 katten. De katten leven echter in een apart deel van het huis ivm leren bankstel en dergelijke, dus die kunnen het ook al niet zijn. Verder zit de telefoon altijd in mijn broekzak of ligt hij op mijn nachtkastje. Uitgesloten dus dat ze eraan hebben kunnen likken, en zelfs als dat zou kunnen, hoe zouden ze hun haar dan in de telefoon kunnen krijgen
[ Voor 3% gewijzigd door heracles op 10-08-2010 17:01 ]
Probeer nog een keer via instellingen -> Over de telefoon -> Systeem Software Updates -> Nu controleren.numm!e schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:42:
Vreemd, kreeg de systeemupdate ook, besloot het dit keer via 3G op te halen.
That did the trick for me.
Is het daadwerkelijk HTC die dit zegt, of zo'n gaar reparatiebedrijf als Dynafix die altijd de raarste dingen verzinnen? Vraag bewijs dmv foto's dat het daadwerkelijk jouw telefoon isheracles schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 16:58:
dit keer een wtf bericht
Na 3x bellen en intotaal 50minuten kwamen ze met de melding dat er haar in mijn telefoon zou zitten, hun conclusie was dus dat een huisdier aan het toestel gelikt zou hebben. Ook vond de medewerker geen verband leggen tussen de indicator bij de usb-connector en mijn (lijkt firmware gerelateerde) probleem.
Ik heb 3 huisdieren, een puppy van een paar maand oud die nog niet eens hoog genoeg is om over de salontafel te kunnen kijken en 2 katten. De katten leven echter in een apart deel van het huis ivm leren bankstel en dergelijke, dus die kunnen het ook al niet zijn. Verder zit de telefoon altijd in mijn broekzak of ligt hij op mijn nachtkastje. Uitgesloten dus dat ze eraan hebben kunnen likken, en zelfs als dat zou kunnen, hoe zouden ze hun haar dan in de telefoon kunnen krijgenLigt het aan mij of klinkt dit als een rare conclusie van HTC?
Rail Away!
Bedankt, dat werkte!Reneger schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 17:31:
[...]
Probeer nog een keer via instellingen -> Over de telefoon -> Systeem Software Updates -> Nu controleren.
That did the trick for me.
\\reboot_the_planet
Volgens mij HTC, ze zouden mij iig de foto's toesturen want hier ga ik natuurlijk niet zomaar mee akkoord.Mad Marty schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 17:34:
[...]
Is het daadwerkelijk HTC die dit zegt, of zo'n gaar reparatiebedrijf als Dynafix die altijd de raarste dingen verzinnen? Vraag bewijs dmv foto's dat het daadwerkelijk jouw telefoon is
Bestaat er niet zoiets als een WA-verzekering voor huisdieren?
Het bestaat niet dat de katten of hond dit hebben kunnen doen, en al hadden ze de kans, hoe krijgen ze hun haren dan binnen in de behuizing? Dus niet achter het batterijklepje ofzo.tomtom137 schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 19:41:
Bestaat er niet zoiets als een WA-verzekering voor huisdieren?
Thnx, dat was de tip die ik zochtMillgate schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:02:
In de lijst van widgets staat " Clock - HTC" met een icoontje van een analoge klok. Wanneer je deze selecteert kun je ook voor andere klokken kiezen, waaronder de flip-clock met het weer.
Ik had gisteren de nieuwe update binnen gekregen. Nu heb ik vandaag even de 2.1 RUU over de telefoon gehad om hem even helemaal schoon te maken. Maar ik krijg nu als ik op "Controleer op updates" druk de melding dat er geen updates beschikbaar zijn. Mijn buildnummer is: 3.32.405.1 deze word na de update 3.32.405.2 dus ik zou wel in aanmerking moeten komen.
Iemand een idee hoe ik alsnog de update geinstalleert kan krijgen op mijn Hero? of hebben ze hem offline gehaalt?
Iemand een idee hoe ik alsnog de update geinstalleert kan krijgen op mijn Hero? of hebben ze hem offline gehaalt?
[ Voor 3% gewijzigd door WouTer14 op 11-08-2010 00:57 ]
Ik had de update gisteren in eerste instantie geannuleerd, maar kan 'm nu ook niet meer vinden. Blijkbaar offline gehaald dus?WouTer14 schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 00:54:
Ik had gisteren de nieuwe update binnen gekregen. Nu heb ik vandaag even de 2.1 RUU over de telefoon gehad om hem even helemaal schoon te maken. Maar ik krijg nu als ik op "Controleer op updates" druk de melding dat er geen updates beschikbaar zijn. Mijn buildnummer is: 3.32.405.1 deze word na de update 3.32.405.2 dus ik zou wel in aanmerking moeten komen.
Zijn er meer mensen die ook ineens problemen hebben met contactpersonen vinden? Het duurt nu ineens eeuwen om contacts te vinden wanneer ik een sms stuur. Normaal was 1 eerste letter al genoeg, nu moet ik gewoon 20 seconden wachten...
Lijkt er wel op ja. Ik heb het vandaag nog eens geprobeerd en er is nog steeds geen update beschikbaar.PietM schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 09:41:
[...]
Ik had de update gisteren in eerste instantie geannuleerd, maar kan 'm nu ook niet meer vinden. Blijkbaar offline gehaald dus?
Ik heb even een mail richting HTC gestuurd. Even afwachten op een reactie.
[ Voor 25% gewijzigd door WouTer14 op 11-08-2010 14:21 ]
Ik zou gisteren of vandaag de foto's toegestuurd krijgen. Om 6 uur sluiten ze, dus ik om iets over half 6 maar weer opgebeld omdat ik nog niets ontvangen heb. Word vrolijk in de wachtrij opgenomen waar ik ingezeten heb tot na 6 uur. Sluitingstijdheracles schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:19:
[...]
Het bestaat niet dat de katten of hond dit hebben kunnen doen, en al hadden ze de kans, hoe krijgen ze hun haren dan binnen in de behuizing? Dus niet achter het batterijklepje ofzo.
Misschien hebben meer mensen hier last van, maar sinds enkele dagen komt mijn pushmail niet meer direct binnen, pas als ik de mailapp open gaat deze syncen. Ik had met 1.5 hier nooit last van.
Het betreft een exchange 2003 sync, het enige wat ik een dag of 12 geleden heb veranderd is dat ik een nieuw modem heb gehad van xs4all, de poorten staan goed anders zou ik sowieso geen mail binnen krijgen.
Ik weet niet of meer mensen dit gebruiken en/of hier last van hebben? Zodra ik namelijk zeg dat deze om de 5 min moet checken doet deze het wel automatisch.
Ik probeer het nu even zonder ssh, misschien dat het dan wel werkt.
Edit: Serverupdates + reboot + nieuwe koppelling met mijn hero loste het probleem op.
Het betreft een exchange 2003 sync, het enige wat ik een dag of 12 geleden heb veranderd is dat ik een nieuw modem heb gehad van xs4all, de poorten staan goed anders zou ik sowieso geen mail binnen krijgen.
Ik weet niet of meer mensen dit gebruiken en/of hier last van hebben? Zodra ik namelijk zeg dat deze om de 5 min moet checken doet deze het wel automatisch.
Ik probeer het nu even zonder ssh, misschien dat het dan wel werkt.
Edit: Serverupdates + reboot + nieuwe koppelling met mijn hero loste het probleem op.
[ Voor 6% gewijzigd door netblade op 12-08-2010 10:59 ]
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Van een gebruiker op XDA:
Waarschijnlijk ook andere fixes in programmas zelf, aangezien er aardig wat bestanden gepatched zijn.Things I have noticed that changed:
- G-sensor calibration ofcourse
- stock browser now has indications for shortcuts in the main menu
- support for hotkeys through phone settings
- event notifications (contacts' birthdays for example)
Mijn hero is weer opgestuurd ter reparatie. En wel hiervoor.
Hopen dat ik hem snel weer terug heb, want ik vergeet steeds: op mijn oude nokia gebeurt er niets als ik met mijn vingers op het scherm prik
Hopen dat ik hem snel weer terug heb, want ik vergeet steeds: op mijn oude nokia gebeurt er niets als ik met mijn vingers op het scherm prik
Wat me sinds de update naar 2.1 (T-Mobile branded) stoort is dat de browser niet meer automatisch de tekstgrootte naar een leesbaar formaat bijstelt. Na elke reload zijn de letters weer onleesbaar klein. Ik heb al wat zitten spelen met de instellingen, maar nog niet met het gewenste resultaat.
Wat heeft HTC toch ook een waardeloze klantenservice. Ondertussen al 4x gebeld en meer dan een 1,5 uur in de wachtrij gestaan om wat foto's te krijgen. Telkens worden ze "zo" verstuurd, dan is de medewerkers collega er al mee bezig zeggen ze.
edit: Hang je na 3 kwartier wachtrij eindelijk aan de telefoon om 16.09, vertellen ze je doodleuk dat de reparatie afdeling (die de foto's zou versturen) om 4 uur naar huis ging.
Iemand enig idee hoe ik dit beter aan kan pakken?
edit: Hang je na 3 kwartier wachtrij eindelijk aan de telefoon om 16.09, vertellen ze je doodleuk dat de reparatie afdeling (die de foto's zou versturen) om 4 uur naar huis ging.
Iemand enig idee hoe ik dit beter aan kan pakken?
[ Voor 33% gewijzigd door heracles op 12-08-2010 16:42 ]
Net een mailtje teruggekregen van de HTC klantenservice. Ze weten volgens mij niet eens dat er een update is rondgegaan
HTC
Beste ...,
Dank u wel voor de vraag over uw Htc Hero. Er is geen update die offline is weg gehaalt en de versie dat op uw toestel staan, is het alle last update. Mocht nog een nieuw update bijkomen, u zult het binnen kunnen krijgen. Met vr.gr.
Lijkt net of het rechtstreeks uit een vertaalmachine komt
HTC
Beste ...,
Dank u wel voor de vraag over uw Htc Hero. Er is geen update die offline is weg gehaalt en de versie dat op uw toestel staan, is het alle last update. Mocht nog een nieuw update bijkomen, u zult het binnen kunnen krijgen. Met vr.gr.
Lijkt net of het rechtstreeks uit een vertaalmachine komt
[ Voor 13% gewijzigd door WouTer14 op 12-08-2010 19:12 ]
Sinds wanneer werkt Obi Wan op de klantenservice?
Weet niet of het al verholpen is (zal wel denk ik) maar bij mij ook hetzelfde na de update. Gewoon de telefoon een keer opnieuw opstarten en voila alles was er weer.u_nix_we_all schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:07:
Ik las op een of andere tjechische site dat deze update ook betere facebook intergratie zou bieden. Nou doe ik verder niets met facebook, hives, friendface etc, dus het zal wel
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
Ik heb sinds net een HTC Hero; ik gebruik proximus maar ik heb het gevoel dat ik geen 3G heb (terwijl er 3G is van proximus).
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2010 00:41 ]
Damn wat is de desire snel vergeleken met de hero
Homey — Critics are those without skills to create.
Verwijderd
Hmm, hoe kan ik APN settings van proximus instellen; vind alleen VPN, en daar kukt het niet mee.
Anders kan ik geen 3G ontvangen...
Ik weet niet zeker of ik dit in dit topic moet posten, maar hier zitten vast genoeg mensen die hetzelfde probleem hebben gehad. Ik heb een Telfort sim-only die dus via het KPN-netwerk draait. De Hero denkt nu continu dat ie aan het roamen is (en strikt gezien klopt dat ook wel), waardoor ik nooit buiten WiFi kan internetten. Het is geen optie om de roaming-beveiliging uit te zetten, want ik kom elke dag in Duitsland en wil niet dat hij daar stiekem verbinding gaat houden als ik een keer vergeet knopjes in te drukken voor ik de grens over ga. 
Kan je het KPN-netwerk in een uitzondering zetten in Android, of is het mogelijk via Telfort een KPN-simkaart te krijgen?
Of een andere optie om mijn Hero wat minder gehandicapt te maken.
Kan je het KPN-netwerk in een uitzondering zetten in Android, of is het mogelijk via Telfort een KPN-simkaart te krijgen?
Of een andere optie om mijn Hero wat minder gehandicapt te maken.
custom rom erop zetten? Er is enorm veel potentie in de hero die niet gebruikt wordt door HTC. Wss zal het ook wel bij desire zo zijn.WeeJeWel schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 00:29:
Damn wat is de desire snel vergeleken met de hero
werkt dit niet?Verwijderd schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 00:41:
Hmm, hoe kan ik APN settings van proximus instellen; vind alleen VPN, en daar kukt het niet mee.
Proximus
APN: internet.proximus.be
Username: blank
Password: blank
Verwijderd
Ondertussen al aan de praat gekregen; andere rom geïnstalleerd waardoor hij het automatisch kon invullen.riemer1990 schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 13:55:
[...]
custom rom erop zetten? Er is enorm veel potentie in de hero die niet gebruikt wordt door HTC. Wss zal het ook wel bij desire zo zijn.
[...]
werkt dit niet?
Proximus
APN: internet.proximus.be
Username: blank
Password: blank
Even een ander vraagje; bij nieuws widgets krijg ik altijd berichten van Nederland; niet van België. Ik heb al geprobeerd om regio-instelling naar België te veranderen maar bij de taal Nederlands krijg ik enkel Nederland en Luxemburg. Geen België dus.
Iemand een idee hoe ik dat kan aanpassen ?
Zo, het instaleren van Custom ROMs gaat niet zo gemakelijk als bij mijn Windows telefoon... Tenmisnte, zo ziet het eruit op eerste zicht.
Wil graag de Froyo ROM erop gooien, maar eerlijk gezegd snap ik er nog niks van
Daar is een heel mooi topic over. Het is eigenlijk rete eenvoudig... SD kaart leegmaken, ROM zipfile* op je SD kaart zetten (niet uitpakken), Recovery rom installeren, booten in die ROM (uit -> power+home ingedrukt houden), je huidige settings wipen (vanuit de recovery), "Flash ZIP from SD card", even wachten en voila.PakoeDIEP schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 21:49:
Zo, het instaleren van Custom ROMs gaat niet zo gemakelijk als bij mijn Windows telefoon... Tenmisnte, zo ziet het eruit op eerste zicht.
Hele handeling duurt niet veel langer dan 5-10 minuten
Zo laat je het idd makkelijk klinken, ware het niet dat ik absoluut niks snap van al die nummertjes..
Ik zie dingen staan zoals Radio en SPL... Geen idee wat ik daarmee moet doen.
Maar ja, ik zal het topic ff doorlezen.. Hopelijk heb ik aan het eind van de avond Froyo op me Hero
Jammer dat www.villainrom.co.uk het niet doet
Ik zie dingen staan zoals Radio en SPL... Geen idee wat ik daarmee moet doen.
Maar ja, ik zal het topic ff doorlezen.. Hopelijk heb ik aan het eind van de avond Froyo op me Hero
Jammer dat www.villainrom.co.uk het niet doet
[ Voor 30% gewijzigd door PakoeDIEP op 18-08-2010 13:30 ]
Even een nieuwtje voor de mensen die het nog niet weten, er is weer een software update beschikbaar voor de HTC Hero eigenaren met als versie nummer 3.32.405.1. De vorige keer is de update blijkbaar offline gehaalt en kon ik hem toen net zoals andere mensen niet meer binnen halen.
Zojuist kreeg ik de melding dat de zelfde update weer beschikbaar was. Je kunt hem binnenhalen door even te gaan zoeken naar updates: over de telefoon->Systeemsoftware->Nu controleren
@Dreanor: Info over de update lees je een paar pagina's terug in dit topic.
Zojuist kreeg ik de melding dat de zelfde update weer beschikbaar was. Je kunt hem binnenhalen door even te gaan zoeken naar updates: over de telefoon->Systeemsoftware->Nu controleren
@Dreanor: Info over de update lees je een paar pagina's terug in dit topic.
[ Voor 20% gewijzigd door WouTer14 op 19-08-2010 17:49 ]
En wat doet deze update allemaal voor onze hero? Moeten we backup maken voor installatie?WouTer14 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 17:28:
Even een nieuwtje voor de mensen die het nog niet weten, er is weer een software update beschikbaar voor de HTC Hero eigenaren met als versie nummer 3.32.405.1. De vorige keer is de update blijkbaar offline gehaalt en kon ik hem toen net zoals andere mensen niet meer binnen halen.
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Deze update is al een keer aangeboden, en toen blijkbaar weer offline gehaald.Dreanor schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 17:38:
[...]
En wat doet deze update allemaal voor onze hero? Moeten we backup maken voor installatie?
De discussie over wat het doet is dus ook al eens gevoerd, en die is niet offline gehaald
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Die discussie is aan mij voorbij gegaan. Bij mij is er ook een update gekomen: 3.32.405.2
Heb daarop gezocht in dit topic, maar niks over te vinden.
Edit:
Excuus, nu wel gevonden.
Heb daarop gezocht in dit topic, maar niks over te vinden.
Edit:
Excuus, nu wel gevonden.
[ Voor 10% gewijzigd door rinkel op 19-08-2010 21:13 ]
Hmm, het widgetprobleem is er nog steeds na het uitvoeren update. Dat heeft HTC dus nog niet verholpen. Gelukkig is na een herstart alle HTC widgets weer terug te vinden
En waar vind ik deze dan, want ik weet dat er een 2.1 update discussie topic bestaat maar dit is niet de 2.1 update gezien ik ook een melding krijg dat er een update gevonden is. En ik heb al 2.1 dus ...u_nix_we_all schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 17:43:
Deze update is al een keer aangeboden, en toen blijkbaar weer offline gehaald.![]()
De discussie over wat het doet is dus ook al eens gevoerd, en die is niet offline gehaald![]()
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
^
er staat in je telephone onderaan:
-Update: Install G-sensor calibration tool.
Update is 3.32.405.1 naar 3.32.405.2. Dus niks spannends.
er staat in je telephone onderaan:
-Update: Install G-sensor calibration tool.
Update is 3.32.405.1 naar 3.32.405.2. Dus niks spannends.
[ Voor 28% gewijzigd door Help!!!! op 20-08-2010 17:47 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Vanaf hier ongeveerDreanor schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 16:31:
[...]
En waar vind ik deze dan, want ik weet dat er een 2.1 update discussie topic bestaat maar dit is niet de 2.1 update gezien ik ook een melding krijg dat er een update gevonden is. En ik heb al 2.1 dus ...
Is er een manier om de opstart animatie aan te passen, dan wel het geluid er van uit te zetten?
It was that kind of a crazy afternoon, terrifically cold, and no sun out or anything, and you felt like you were disappearing every time you crossed a road.
If it weren't for Carbon-14, I wouldn't date at all.
Verwijderd
Nou, vannacht een Hero gekocht van een medetweaker, komt als het goed is morgen binnen. Ben benieuwd. Staat nog 1.5 op. Eerste ervaring met android, is het 'beter' om meteen naar 2.1 te gaan? Ik ben nog niet gewend aan 1.5, dus heb wat dat betreft geen vergelijkingsmateriaal, en kan dus ook niet klagen dat zus of zo beter was.
@Armada:
dat was ook mijn gedachtegang, maar als je bijna 40 pagina's topic achter elkaar leest, dan kan het af en toe een beetje onduidelijk worden of mensen nu over het algmeen blij zijn met hun update naar 2.1
@Armada:
dat was ook mijn gedachtegang, maar als je bijna 40 pagina's topic achter elkaar leest, dan kan het af en toe een beetje onduidelijk worden of mensen nu over het algmeen blij zijn met hun update naar 2.1
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2010 15:39 ]
Ik zou direct naar 2.1 gaan, is gewoon beter en sneller. Zie geen reden waarom eerst bij 1.5 te blijven als het niet hoeft.
Inderdaad, 2.1 is al een hele opluchting, beviel mij erg goed. Ik heb mijn Hero nu te koop staan, dus mocht iemand geïnteresseerd zijn: V&A aangeboden: HTC Hero Bruin
Verwijderd
Ik heb laatst facebook for HTC sense opnieuw ingesteld, maar sindsdien koppelt hij de bestaande contactpersonen niet meer aan Facebook vrienden. Ook als ik op synchroniseren klik dan zie ik het synchronisatie icoontje een halve seconde en verdwijnt dan. Iemand een idee?
Betreft 2.1.
Betreft 2.1.
Iemand anders ook last van?
Dat er ineens widgets weg zijn, zoals die klok met "Het weer" in 1.
Heb na de laatste update van vandaag.
Dat er ineens widgets weg zijn, zoals die klok met "Het weer" in 1.
Heb na de laatste update van vandaag.
Is al een aantal maal besproken: reboot lost het op.
Rail Away!
In mijn geval niet, maar de widgets zijn eenvoudig terug te zetten natuurlijk.Mad Marty schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:42:
Is al een aantal maal besproken: reboot lost het op.
Verwijderd
Zij bedoelen iets andersRukapul schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:20:
[...]
In mijn geval niet, maar de widgets zijn eenvoudig terug te zetten natuurlijk.
Niet altijd. Bij mij waren de HTC widgets ook weg, én niet meer te installeren, en een reboot loste het niet op. Wat wel werkte: een willekeurige HTC widget opnieuw installeren, daarna waren ze er allemaal weer. En toen dus ook opnieuw de widgets op de werkbladen geplaatst.Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:29:
[...]
Zij bedoelen iets anders. De widgets zijn bij hem weg na de update, hij kan ze ook niet meer terugzetten vanuit die lijst. Daar zijn ze dan niet meer in te vinden, een reboot lost dit op.
Dankjawel.Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:29:
[...]
Zij bedoelen iets anders. De widgets zijn bij hem weg na de update, hij kan ze ook niet meer terugzetten vanuit die lijst. Daar zijn ze dan niet meer in te vinden, een reboot lost dit op.
Ik was vergeten te rebooten.
Hoi,
Heb de hero net nieuw, er staat android 1.5 op. Nu wil ik hem naar 2.1 updaten.
Maar ik schijn eerst de root te moeten updaten, dus installatieprogramma downloaden en uitvoeren.
Maar krijg ik fout 170, iemand ervaring wat er mee te doen.
Kom er niet uit!
Maar ik schijn eerst de root te moeten updaten, dus installatieprogramma downloaden en uitvoeren.
Kom er niet uit!
Als je niet bij T-Mobile zit is het extreem makkelijk! Breng eens een bezoekje aan het XDA-Developers forum!mcdorpers schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 11:35:
Hoi,
Kom er niet uit!
Zojuist WhatsApp op mijn Hero gezet, draait als een zonnetje. Als je een lang bericht stuurt raakt de tekst nog van het scherm, de enterknop als verstuurknop is ook somehow verwarrend.
Wie wil het proberen? http://beta.whatsapp.com/WhatsApp.apk
See you in another life, brother.
Ja klopt de "enterknop" is verzenden. Het is ook nergens duidelijk aangegeven hoe een bericht verstuurd.
Maar goed, heb m'n nu een jaar. Ga misschien eind 2010 voor een HTC Desire achtig toestel.
Maar goed, heb m'n nu een jaar. Ga misschien eind 2010 voor een HTC Desire achtig toestel.
Op welke versie zit je nu (instellingen -> Over de telefoon -> Software-informatie)? Je moet eerst op versie 2.73.405.5 komen, dat moet door de RUU te downloaden, en te installeren. Als je dan 170/171 errors krijgt, kun je ook de "heroimg.zip" manier doen, voor uitleg, zie XDA.mcdorpers schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 11:35:
Hoi,
Kom er niet uit!
Als je op 2.73.405.5 zit krijg je als het goed is twee keer een bericht dat er een update gedownload kan worden, accepteer dit en dan heb je 2.1.
Ik zie nergens software informatie staan,dus ik neem alles over:
Smalbandversie:
63.18.55.06U_6.35.04.25
Kernelversie:
2.6.27-a5504199 htc kernel@ and18-2..
Buildnummer:
1.76.405.6 146733
Softwareversie
1.0.0.A6288
Ik kreeg die errors dus ik zal nu de heroimg.zip manier proberen.
Je hoort van me..
Smalbandversie:
63.18.55.06U_6.35.04.25
Kernelversie:
2.6.27-a5504199 htc kernel@ and18-2..
Buildnummer:
1.76.405.6 146733
Softwareversie
1.0.0.A6288
Ik kreeg die errors dus ik zal nu de heroimg.zip manier proberen.
Je hoort van me..
%userprofile% dat snap ik niet, ik kan dat bestand niet vinden
%userprofile% = je gebruikersprofiel = C:/users/#naam#/ of C:/gebruikers/#naam#/!
google is your friend.
google is your friend.
NOu ik kan die rom.zip niet vinden, de installatiewizard is ook heel snel klaar dus je kunt ook niet ondertussen kijken.
Hoe verder mensen, ik weet het echt niet meer
Wat heb je allemaal gedaan, want ik vind het maar vaag allemaal.
Wat wil je met je Hero? Een Custom ROM, of gewoon een update van HTC? Wil je een Custom, ga dan naar XDA (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=645253). Voor update van HTC (afgeraden!) kun je gewoon op software update drukken bij instellingen --> over mijn toestel.
Wat wil je met je Hero? Een Custom ROM, of gewoon een update van HTC? Wil je een Custom, ga dan naar XDA (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=645253). Voor update van HTC (afgeraden!) kun je gewoon op software update drukken bij instellingen --> over mijn toestel.
Dit kan natuurlijk niet, hij heeft nog de oude firmware erop staan. Verder wil hij de officiële 2.1.DM.Aram schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 14:15:
Je hoeft de RUU alleen maar te runnen, daarna hoef je niet op volgende te drukken, gewoon open laten staan. Dan moet je gaan zoeken naar rom.zip, als je er niet uit komt waar je moet zoeken kun je altijd heel C doorzoeken, duurt even maar dan vind je hem zeker. Dan dit bestand hernoemen naar HEROIMG.zip, en in de root van je sdkaartje zetten (niet unzippen dus). Dan opstarten in HBoot, dan gaat de rest vanzelf.mcdorpers schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 13:48:
NOu ik kan die rom.zip niet vinden, de installatiewizard is ook heel snel klaar dus je kunt ook niet ondertussen kijken.
Mensen,DM.Aram schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 14:15:
Waarom afgeraden??
HEb het ondertussen voor elkaar, had de verkeerde Rom upgrade gepakt er waren er drie, orange, belgium, en goeie.
Stom he!
Maar toch bedankt voor de support!
Is jouw opmerking mbt T-Mobile ook van kracht als je een unbranded Hero hebt? Ik heb namelijk een unbranded Hero, maar wel aangeschaft met T-Mobile abo en dus SIM. Cutrom ROMs dan mogelijk?DM.Aram schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 11:56:
[...]
Als je niet bij T-Mobile zit is het extreem makkelijk! Breng eens een bezoekje aan het XDA-Developers forum!
Nee, het gaat erom of je Hero branded is, als die van jou dat niet is is het nog steeds makkelijk. Met een T-Mobile branded Hero kun je ook custom roms draaien, alleen moet je dan iets meer moeite doen.Blowhoofd schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 20:07:
[...]
Is jouw opmerking mbt T-Mobile ook van kracht als je een unbranded Hero hebt? Ik heb namelijk een unbranded Hero, maar wel aangeschaft met T-Mobile abo en dus SIM. Cutrom ROMs dan mogelijk?
Mijn hero was opgestuurd voor garantie. Nu staat er bij status:
Hij is dus naar me opgestuurd, is hij nu wel gerepareerd of niet?
En voor zover ik weet heb ik er toch echt een aankoopbewijs bijgedaan.
code:
1
2
3
4
5
| Als klacht gaf u op: Geen / Slechte audio Door u is aangegeven: Aankoopgarantie INT Afwijsreden: Aankoopbewijs niet aanwezig Gestelde diagnose: Reparatiewerkzaamheden: Gerepareerd onder garantie. |
Hij is dus naar me opgestuurd, is hij nu wel gerepareerd of niet?
[ Voor 8% gewijzigd door Bio op 26-08-2010 09:47 ]
Oke, ik heb mijn telefoon terug, echter met een ander IMEI nummer. Hierover staat niets in de papieren die erbij zaten. Heb ik dan een andere telefoon gehad?Jo-hannes schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 09:46:
code:
1 2 3 4 5 Als klacht gaf u op: Geen / Slechte audio Door u is aangegeven: Aankoopgarantie INT Afwijsreden: Aankoopbewijs niet aanwezig Gestelde diagnose: Reparatiewerkzaamheden: Gerepareerd onder garantie.
Hij is dus naar me opgestuurd, is hij nu wel gerepareerd of niet?En voor zover ik weet heb ik er toch echt een aankoopbewijs bijgedaan.
Daar lijkt het wel op ja.Jo-hannes schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 16:10:
[...]
Oke, ik heb mijn telefoon terug, echter met een ander IMEI nummer. Hierover staat niets in de papieren die erbij zaten. Heb ik dan een andere telefoon gehad?
Ik had zojuist ook iets aparts. Ik hoor een htc-opstartgeluidje, en kijk eens om me heen om te zien wie er met z'n telefoon zit te kloten.....
Blijkt het mijn eigen telefoon te zijn, die spontaan vindt dat het tijd is voor een reboot ?
Normaal heb ik nooit problemen, of crashes o.i.d. Wel had ik al een tijdje niet herstart, ik denk dat het ding een uptime had van zo'n 2,5 week.
Vreemd hoor
*weg* dit is hier offtopic.
[ Voor 75% gewijzigd door RoD op 27-08-2010 13:15 ]
Here in Holland we eat boerenkool from a wooden shoe with a rietje!
heeft iemand iets gehoord over de legend rom nog komt, gezien deze rombakkers zal voorzien van een mooie basis voor een sense-froyorom voor de hero?
[ Voor 218% gewijzigd door iop op 27-08-2010 15:14 ]
mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P
Waarom is dat aankoopbewijs nodig? Mijn hero is onlangs in garantie gerepareerd, en daar is geen aankoopbewijs voor nodig geweest. Serienummer was voldoende.Jo-hannes schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 09:46:
code:
1 2 3 4 5 Als klacht gaf u op: Geen / Slechte audio Door u is aangegeven: Aankoopgarantie INT Afwijsreden: Aankoopbewijs niet aanwezig Gestelde diagnose: Reparatiewerkzaamheden: Gerepareerd onder garantie.
Hij is dus naar me opgestuurd, is hij nu wel gerepareerd of niet?En voor zover ik weet heb ik er toch echt een aankoopbewijs bijgedaan.
Ik heb sinds vandaag ineens problemen met de Android Market. Wanneer ik een programma wil downloaden of updaten krijg ik de melding: ''Download is onderbroken'' of ''Download is mislukt''. Deze melding krijg ik nadat er langer dan normaal ''Download starten'' staat. Is hier iets tegen te doen? Een hard reset behoort toch wel tot een laatste mogelijkheid.
EDIT: Het is me gelukt om te updaten via meerdere pogingen met Wi-Fi. Echter lijkt dit ook toeval te zijn, aangezien de rest van de zo'n 25 pogingen via Wi-Fi nog steeds mislukken.
Voor de laatste maal dan een een edit. Het is me eindelijk gelukt na lang zoeken. De manier is om tijdens de melding ''Download starten'', naar GTalk te gaan en af te melden. Vervolgens klik je weer op Google Talk, hierna begint de download ineens
Een hoop mensen hebben er last van, en de oplossingen verschillen ook weer bij iedereen. Ik hoop dat Google er snel wat aan gaat doen.
EDIT: Het is me gelukt om te updaten via meerdere pogingen met Wi-Fi. Echter lijkt dit ook toeval te zijn, aangezien de rest van de zo'n 25 pogingen via Wi-Fi nog steeds mislukken.
Voor de laatste maal dan een een edit. Het is me eindelijk gelukt na lang zoeken. De manier is om tijdens de melding ''Download starten'', naar GTalk te gaan en af te melden. Vervolgens klik je weer op Google Talk, hierna begint de download ineens
Een hoop mensen hebben er last van, en de oplossingen verschillen ook weer bij iedereen. Ik hoop dat Google er snel wat aan gaat doen.
[ Voor 91% gewijzigd door -Edwin- op 27-08-2010 20:59 ]
Ik krijg net een melding dat er een update beschikbaar is. ota_hero_htc_wwe_3.32.405.2-3.32.405. Ik zag er ook nog niet echt iets in dit topic over. heb ik iets gemist?
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Kreeg ik week of wat geleden ook, terwijl Mrs. Rukapul hem gisteren pas kreeg.
En voor deze update heeft hij ook geen 75% batterij nodigJanoz schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 15:48:
Ik krijg net een melding dat er een update beschikbaar is. ota_hero_htc_wwe_3.32.405.2-3.32.405. Ik zag er ook nog niet echt iets in dit topic over. heb ik iets gemist?
Self reflection is the school of wisdom
Hmm... Ik was ineens allemaal HTC widgets kwijt (oa de erg herkenbare htc klok + weer). Maar na een keer opstarten waren die ook terug
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Niks van gemerkt. Hij feliciteerde me alleen dat de update gelukt wasJanoz schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 16:16:
Hmm... Ik was ineens allemaal HTC widgets kwijt (oa de erg herkenbare htc klok + weer). Maar na een keer opstarten waren die ook terug

HTC Sync 3.0.5422 is uit: http://www.htc.com/nl/Sup...spx?dl_id=982&news_id=757. Is alleen voor Android 2.1 toestellen(en hoger neem ik aan).
Ook de laatste oplossing werkt niet meer. Een hard reset helpt ook niet en ben al mijn apps kwijt. Kortom wat moet ik nu met mijn Hero? Is er een site waar je .apk's kan downloaden? Ik heb gezocht maar kon niets vinden. Een Hero zonder Apps is bijna net als een oud WM toestel.-Edwin- schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 17:34:
Ik heb sinds vandaag ineens problemen met de Android Market. Wanneer ik een programma wil downloaden of updaten krijg ik de melding: ''Download is onderbroken'' of ''Download is mislukt''. Deze melding krijg ik nadat er langer dan normaal ''Download starten'' staat. Is hier iets tegen te doen? Een hard reset behoort toch wel tot een laatste mogelijkheid.
Voor de laatste maal dan een een edit. Het is me eindelijk gelukt na lang zoeken. De manier is om tijdens de melding ''Download starten'', naar GTalk te gaan en af te melden. Vervolgens klik je weer op Google Talk, hierna begint de download ineens![]()
Het is een probleem met de market, niet met je telefoon.-Edwin- schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 16:24:
[...]
Ook de laatste oplossing werkt niet meer. Een hard reset helpt ook niet en ben al mijn apps kwijt. Kortom wat moet ik nu met mijn Hero? Is er een site waar je .apk's kan downloaden? Ik heb gezocht maar kon niets vinden. Een Hero zonder Apps is bijna net als een oud WM toestel.
Ik had zelf ook problemen dit weekend..
Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93
Volgens mij heb je gelijk, de market lijkt nu af en toe weer te werken. Soms moet ik heel lang wachten, maar het is beter dan niks.quartex schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 17:56:
[...]
Het is een probleem met de market, niet met je telefoon.
Ik had zelf ook problemen dit weekend..
Na de update van hero_htc_wwe_3.32.405.2-3.32.405 op me hero, kan ik geen 2e gmail account toevoegen.
krijg steeds een error als ik hem wil toevoegen, hj meldt dat er geen verbinding gevonden kon worden om mijn mail account in testellen.
via hspda / wifi geprobeert maar helaas
krijg steeds een error als ik hem wil toevoegen, hj meldt dat er geen verbinding gevonden kon worden om mijn mail account in testellen.
via hspda / wifi geprobeert maar helaas
Van het kastje naar de muur lopen...
Heb ik ook gehad, moet je helaas een factory reset uitvoeren.
zijn er meer mensen die na de laatste ota update problemen hebben met het display?
rechts onderin loopt hij steeds vast lijkt wel, na een reboot van de telefoon werkt het weer.
rechts onderin loopt hij steeds vast lijkt wel, na een reboot van de telefoon werkt het weer.
Bears and Bulls
ai echt..JoetjeF schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 19:39:
Heb ik ook gehad, moet je helaas een factory reset uitvoeren.
naja dan moet het dan maar
Van het kastje naar de muur lopen...