There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Ik kreeg vanmorgen de melding zonder een reset of wat dan ook...netblade schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 09:39:
Voor de G2 gebruikers, maak een backup van je smsjes, reset je toestel en je krijgt de preupdate binnen! Hier is deze nu geïnstalleerd.
Maar aangezien ik nog geen backup van mijn programma's en smsjes had heb ik deze even uitgesteld.. nu wachten tot deze weer komt
Ik vraag me alleen wel af wat de pre-update nu eigenlijk doet...
[ Voor 7% gewijzigd door Tonkey op 15-06-2010 10:14 ]
Weinig verandering gemerkt, schijnt een nieuwe youtube app te hebben maar ik merk geen verschil, oh en je kunt nu handmatig zoeken naar updates.vandevorst schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 09:57:
[...]
Ik kreeg vanmorgen de melding zonder een reset of wat dan ook...
Maar aangezien ik nog geen backup van mijn programma's en smsjes had heb ik deze even uitgesteld.. nu wachten tot deze weer komt
Ik vraag me alleen wel af wat de pre-update nu eigenlijk doet...
Dat is wel handig!!!netblade schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 10:21:
[...]
Weinig verandering gemerkt, schijnt een nieuwe youtube app te hebben maar ik merk geen verschil, oh en je kunt nu handmatig zoeken naar updates.
Alleen tja: ik kan het nu niet... Ik dacht als je de update uitstelt komt deze na een uur wel terug... Ik moest namelijk nog even een backup maken van mijn smsjes...
Anders vanavond maar een reset proberen en dan kijken of ook ik de update dan weer krijg
Anoniem: 257199
Dat werkt idd niet op de originele Hero. Volgens wat ik gelezen heb gebeurd die controle door OS (1.5 automatisch om de 14 dagen. Daarom ook dat de 2 update pas na 14 dagen kan vrijgegeven worden.Jaap-Jan schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 09:28:
[...]
Als het een code zou moeten zijn, dan was het *#*#2432546*#*#* ('checkin'), maar er is al gemeld dat je op een Nexus One dan een melding krijgt, maar die krijg je niet op de Hero (Androidworld topic).
Ik vermoed wel dat je de update kunt forceren door RUU van de website van htc opnieuw te installeren. Dan ben je natuurlijk ook wel alles kwijt (backup maken dus) maar ik vermoed wel dat er dan kort daarop een controle volgt op updates.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Ongeacht welke provider je hebt?netblade schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 09:39:
Voor de G2 gebruikers, maak een backup van je smsjes, reset je toestel en je krijgt de preupdate binnen! Hier is deze nu geïnstalleerd.
Meer mensen die dit getest hebben? Ik heb nu handmatig aangegeven de update even uit te willen stellen. Maar om nu weer 2 weken te moeten wachten...The_Worst schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 10:42:
Waarschijnlijk dat het daarom ook helpt om te resetten omdat dan waarschijnlijk ook de update timer gereset wordt.
En ik heb er niet echt zin in om dit te proberen direct alles te resetten, anders blijf ik aan het restoren..
Dat zou idd ook kunnen lukken (en is een pak snellerThe_Worst schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 10:42:
Waarschijnlijk dat het daarom ook helpt om te resetten omdat dan waarschijnlijk ook de update timer gereset wordt.
Heb je wel al een keer een melding gehad? Het kan namelijk zijn dat ze ook de pre-update niet in 1 keer uitrollen om het netwerk niet te veel te belasten.. Het kan dus zijn dat je nog niet aan de beurt bent (ofzoPicaroon schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 10:45:
Net een harde reset gedaan, maar nog geen resultaat.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Zou dit gevolgen kunnen hebben voor de update?
Om toch positief te blijven: de update is er!!!

Geen idee ik heb T-Mobile.
Preupdate ja, volgende week zal de hero 2.1 update worden uitgerold. Ik vraag me alleen af of deze ook direct voor G2 klanten uitkomt.The_Worst schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 10:54:
Blijkbaar moet ik maar gewoon wachten totdat de telefoon aangeeft dat er een update is...
Om toch positief te blijven: de update is er!!!![]()
De eerste keer direct? Of heb je na de reset de melding weer gekregen?The_Worst schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 10:54:
Blijkbaar moet ik maar gewoon wachten totdat de telefoon aangeeft dat er een update is...
Om toch positief te blijven: de update is er!!!![]()
Dat heb ik dus ook.. vanmorgen kon ik die installeren. Ik wil alleen mijn smsjes houden dus deed eerst een backup, maar sindsdien geen melding meer gekregen. Geen idee dus hoelang je de update uitstelt als je daar op klikt...Picaroon schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 11:29:
Hij bedoelt volgens mij dat de update *aanwezig* is, niet dat hij deze ook daadwerkelijk geïnstalleerd heeft
Edit: het is vroeg
Inderdaad.Heb zelf nog geen melding gehad.Picaroon schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 11:29:
Hij bedoelt volgens mij dat de update *aanwezig* is, niet dat hij deze ook daadwerkelijk geïnstalleerd heeft
Anoniem: 125609
resetten dan misschien? Als je toch al je smsjes hebt opgeslagen nu..vandevorst schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 11:31:
[...]
Dat heb ik dus ook.. vanmorgen kon ik die installeren. Ik wil alleen mijn smsjes houden dus deed eerst een backup, maar sindsdien geen melding meer gekregen. Geen idee dus hoelang je de update uitstelt als je daar op klikt...
Ik wacht nog even af... Anders blijf ik aan het restorenAnoniem: 125609 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 11:39:
[...]
resetten dan misschien? Als je toch al je smsjes hebt opgeslagen nu..
Ik ga het vanavond proberen als ik nog geen melding gehad heb
HTC Hero met stock rom. Toestel is losgekocht en dus niet branded
Edit: Heeft iemand al de Pre-update voor een unbranded toestel ontvangen?
[ Voor 26% gewijzigd door WouTer14 op 15-06-2010 11:56 ]
Anoniem: 295195
Ik was alleen bezig met een factory reset en tussen door kreeg ik de melding. Hopen dat alles een beetje goed gaat
[ Voor 15% gewijzigd door Trouble op 15-06-2010 11:58 ]
| 17 December 1991 | De Nerdette |
Nee, dat hoeft niet.-Trouble- schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 11:57:
Geen idee of ik er overheen heb gelezen, maar moet ik mijn Hero eerst opnieuw opstarten voordat hij de update vindt? Lijkt me niet maar je weet maar nooit
Ik zag de melding vanmorgen, dus ergens in de nacht zal die melding wel gekomen zijn
Hij schijnt automatisch te komen, maar omdat jouw toestel maar eens in de 2 weken een check doet kan het even duren. Rebooten heeft geen nut, ik heb het laatste etmaal al tig keer gereboot, en nada.. Maar via instellingen een reset doen helpt wel..-Trouble- schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 11:57:
Geen idee of ik er overheen heb gelezen, maar moet ik mijn Hero eerst opnieuw opstarten voordat hij de update vindt? Lijkt me niet maar je weet maar nooit
[ Voor 86% gewijzigd door quartex op 15-06-2010 12:34 ]
Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93
[ Voor 78% gewijzigd door mastair op 15-06-2010 12:38 ]
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.
Maar dit is de link: http://liveimage.htc.com/...lease5pon5e4vkwhssvb1.zip
Sorry, het bleek een app te zijn die ik net had geinstalleerd en die stuurde een melding met er zijn twee nieuwe updates (met een android logo als icoontje) =\
Juichde te vroeg
Als ik hierop klik ga ik naar een internet pagina waar 3 knoppen op staan:
- Stap voor stap (21)
- Gidsen (2)
- Downloads (1)
Ik las iets dat je op je mobiel wel een melding krijgt en deze link heb ik zelf niet erop gezet. Echter de download is HTC Sync 2.0.8 dus dat viel ff tegen.
Maargoed ik hoop dat dit een voorbode is dat wij Hero bezitters eindelijk naar 2.1 gaan (zonder custom rom/root).
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Heb je ook maar een van de afgelopen 100 berichten gelezen? We hebben het al over de updateDreanor schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 12:48:
Ik heb sinds vandaag (denk ik) ineens een "Meer Info..." snelkoppeling op een van mijn home schermen staan.
Als ik hierop klik ga ik naar een internet pagina waar 3 knoppen op staan:
- Stap voor stap (21)
- Gidsen (2)
- Downloads (1)
Ik las iets dat je op je mobiel wel een melding krijgt en deze link heb ik zelf niet erop gezet. Echter de download is HTC Sync 2.0.8 dus dat viel ff tegen.
Maargoed ik hoop dat dit een voorbode is dat wij Hero bezitters eindelijk naar 2.1 gaan (zonder custom rom/root).
Dus ja, de update komt eraan..
Anoniem: 222363
Krijg helaas alleen een uitroep teken te zien
Denk dat het te maken heeft met dat ik maar 155mb vrij heb op mijn sd kaart, ga nu mijn kaartje leegmaken en kijken of het installeren van de update dan wel werkt.
de update is maar 3mb grootAnoniem: 222363 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 13:06:
Net een reset gedaan en heb op mijn T-mobile G2 de update melding binnen gekregen, gedownload en geprobeerd te installeren.
Krijg helaas alleen een uitroep teken te zien
Denk dat het te maken heeft met dat ik maar 155mb vrij heb op mijn sd kaart, ga nu mijn kaartje leegmaken en kijken of het installeren van de update dan wel werkt.
Hier heeft het niets uitgehaald (BE) dus mss nog beperkt tot t-mobile.
Denk dat inderdaad de G2 enkel de update momenteel krijgt.Anoniem: 257199 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 13:17:
Dus jullie kunnen bevestigen dat reset werkt om OTA te forceren?
Hier heeft het niets uitgehaald (BE) dus mss nog beperkt tot t-mobile.
Anoniem: 104511
edit; natuurlijk precies als ik dit typ werkt t weer haha. Nouja hopelijk komot t eerste deel later vandaag
[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 104511 op 15-06-2010 13:27 ]
Heb mijn sd kaart leeggemaakt, en mijn telefoon opnieuw geflashed.
Toen heel snel de instellingen doorgelopen door alles uit te zetten en/of te skippen
Toen de update geinstalleerd toen ik de pop kreeg op mijn home screen
En tata! De update staat erop!
Wil wel even benadrukken dat de 2 stappen die ik ondernomen heb:
- sdkaar leeg maken
- wizard bij opstarten skippen
Waarschijnlijk niet nodig zijn. Maar t voelde gewoon goed om te doen.
Intussen echter niet meer te koop via Coolblue... (allicht zijn er heel wat andere winkels die 'm wel nog hebben)
Is dit op een G2 van T-Mobile of een orginele Hero?Anoniem: 222363 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 13:47:
Ok even een update over de voorbereidende update.
Heb mijn sd kaart leeggemaakt, en mijn telefoon opnieuw geflashed.
Toen heel snel de instellingen doorgelopen door alles uit te zetten en/of te skippen
Toen de update geinstalleerd toen ik de pop kreeg op mijn home screen
En tata! De update staat erop!
Wil wel even benadrukken dat de 2 stappen die ik ondernomen heb:
- sdkaar leeg maken
- wizard bij opstarten skippen
Waarschijnlijk niet nodig zijn. Maar t voelde gewoon goed om te doen.
Heb trouwens een normale unbranded HTC Hero, en nog geen update pop-up gekregen.
Dit is op een T-Mobile G2, dus rebranded Hero.
Heb een van de eerste versies, gekocht top 4 augustus 2009!
[ Voor 148% gewijzigd door WouTer14 op 15-06-2010 14:17 ]
Dit is volgens mij de oude rom update van oktober 2009.WouTer14 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 14:02:
Voor de T-Mobile G2 gebruikers die hem nog niet hebben. Hier de update op de site van T-Mobile.
http://www.t-mobile.nl/Pe...ware-updates/android.aspx
Deze heb ik namelijk gebruikt om mijn tel de flashen en daarna kreeg ik de voorbereidende update.
Vanmorgen de melding van een update weggedrukt, en nu is na een reset de update direct aan het installeren!
Jij hebt dus een normale hero?vandevorst schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 15:54:
Zojuist toch maar getest of een harde reset voor een nieuwe check zorgt, en dat is zo!
Vanmorgen de melding van een update weggedrukt, en nu is na een reset de update direct aan het installeren!
En met een harde reset kreeg je de popup??
Iemand?Armada. schreef op zondag 13 juni 2010 @ 20:11:
Even over de reparatie van mijn toestel.. Ik heb via de telefoon contact opgenomen, probleem beschreven, en daarna mail gekregen met de afspraakbevestiging van de afhaal van het toestel. Hierna heb ik niks meer gehoord, klopt dit? Hoor ik niet een update te krijgen of zo? En op internet kun je de repair status opvragen, maar daarvoor heb je je ticketnummer voor nodig. Nooit zoiets ontvangen? Hmm, wil hem wel terug inmiddels.
Ik heb mijn telefoon ook wel eens ter reparatie aangeboden.
Daarvan nooit een nummer of iets dergelijks ontvangen, al kon ik dit via de t-mobile site wel volgen. Het volgende bericht wat ik kreeg was eigenlijk dat de telefoon gemaakt was en verzonden. Totaal duurde een week of 2...
@JudgeTreve
Ik heb een t-mobile branded toestel. Zover ik lees krijgen deze tot nu toe enkel de update.
Nee, een branded van t-mobile.Erwinvz1 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 16:11:
[...]
Jij hebt dus een normale hero?
En met een harde reset kreeg je de popup??
Vanmorgen had ik de melding overigens al, het risico van een reset was dus lager. Ik wou alleen mijn smsjes bewaren dus stelde ik de update uit voor een backup te maken
[ Voor 38% gewijzigd door Tonkey op 15-06-2010 16:19 ]
Marcel schreef op 15 juni, 2010 om 16:10
Ik heb niks anders gedaan dan op mijn scherm kijken. Toen zag ik dit: http://twitpic.com/1wzprn
Niet opnieuw opgestart o.i.d.Het is een unbranded toestel van Hi/KPN.
Hopelijk komt hij snel voor de rest van de mensen binnen.
[ Voor 5% gewijzigd door WouTer14 op 15-06-2010 16:23 ]
dit zag ik ook.. maar dan bij mn notificaties.. en er stond "er zijn 3 updates beschikbaar"WouTer14 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 16:20:
Een gebruiker op androidworld.nl heeft net een melding gekregen op zijn unbranded HTC Hero op het KPN/HI netwerk.
Marcel schreef op 15 juni, 2010 om 16:10
Ik heb niks anders gedaan dan op mijn scherm kijken. Toen zag ik dit: http://twitpic.com/1wzprn
Niet opnieuw opgestart o.i.d.
Hopelijk komt hij snel voor de rest van de mensen binnen.
ik klikte em aan en hij ging naar de market (die ik open had staan om een paar apps te updaten).. en verder gebeurde er niks en de melding verdween
Blender....
oh nou ben dus niet de enige..-Trouble- schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 16:22:
Die had ik ook, maar ik had 5 nieuwe updates, dus weet niet waar dat nou voor was (had namelijk ook 5 updates voor apps)
Blender....
Staat tegenover dat ik dat tekentje nog nooit eerder gezien had?
Mijn melding zag er ook compleet anders uit.
Het was geen melding in de statusbalk, maar er werd een venster getoond waarop de informatie stond dat er een update was. Dit moest ik dus ook direct downloaden of juist uitstellen.
Inmiddels staan alle programma's, contacten en smsjes al weer terug op mijn telefoon. Gaat toch vrij snel eigenlijk
ik was ook in de market bezig en zag het toen ook.. exact hetzelfde zoals jij omschrijft..-Trouble- schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 16:28:
Ik was wel al bezig met de Market trouwens, wireless op m'n stage was eindelijk gefixed en dat wilde ik even testen.
Staat tegenover dat ik dat tekentje nog nooit eerder gezien had?
Blender....
HahaTrafeX schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 16:29:
Je zal het niet geloven maar het werkt echt als je de datum van je telefoon een maand vooruit zet! Een paar seconden later krijg je al een melding! Ik ben hem nu aan het binnenhalen
werkt bij mij ook!! unbranded Hero
Blender....
Ik heb een unbranded Hero (gewonnen via HTC in juli 2009).
Ik heb de datum een maand vooruit gezet waardoor ik de update meteen kreeg!
Succes jongens!
Update: het is geen factory reset, je bent dus je data niet kwijt!
[ Voor 17% gewijzigd door 0ni op 15-06-2010 16:50 ]
Anoniem: 224078
Ik probeer ff een reboot, hij 's nu bezig
Ben benieuwd!
Anoniem: 287750
dit is echt idioot, heb nu geen tijd om hem binnen te halen, maar ga dit vanavond zeker proberen!0ni schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 16:43:
Hij is binnen!
Succes jongens!
ik kreeg trouwens vanmorgen ook zo'n nieuw icoontje in de statusbalk te staan met updates uit de market
Dit werkte bij mij ook!0ni schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 16:43:
Hij is binnen!
Succes jongens!
Pre update staat er op.
Straks thuis even installeren!
heb overigens een T-Mobile G2...
datum aanpassen werkt ook niet.
Ja hier ook nadat ik de tijd een maand vooruit heb gezet. De update is inmiddels geinstalleert.0ni schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 16:43:
Hij is binnen!
Succes jongens!
Eindelijk maar toch!
Nieuwe dingen zijn:
- Vernieuwde Youtube applicatie
- Instellingen -> Over de telefoon -> Systeemsoftware-update (Sinds de update)
[ Voor 13% gewijzigd door WouTer14 op 15-06-2010 16:59 ]
Werkt hier niet0ni schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 16:43:
Hij is binnen!
Succes jongens!
Ja er verandert vrij weinig met deze update, is alleen een voorbereiding.Bob schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 16:56:
Dus even ter verduidelijking: wat hebben jullie nu? Een gepimpte officiële 1.5 die voorbereid zou moeten zijn op de echte update?
Moet je nog opnieuw opstarten nadat je je tijdinstelling verandert?
Ik heb ook de HI versie, er gebeurde ook niets. Toen maar even de datum naar 2011 gezet. Nu komt de update wel binnen. Ben benieuwd
Anoniem: 224078
Bedankt, dat werkt wel;)j0s schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 17:06:
[...]
Ik heb ook de HI versie, er gebeurde ook niets. Toen maar even de datum naar 2011 gezet. Nu komt de update wel binnen. Ben benieuwd
Je gegevens zijn veilig, alles blijft bewaard!
[ Voor 4% gewijzigd door The_Worst op 15-06-2010 17:10 ]
Check, werkt bij mij ookj0s schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 17:06:
[...]
Jij hebt nu dus de 2.1 geïnstalleerd?WouTer14 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 16:51:
[...]
Ja hier ook nadat ik de tijd een maand vooruit heb gezet. De update is inmiddels geinstalleert.
Eindelijk maar toch!
Nieuwe dingen zijn:
- Vernieuwde Youtube applicatie
- Instellingen -> Over de telefoon -> Systeemsoftware-update (Sinds de update)
Voor België zal het wel weer even duren, vermits bij ons de YouTube app er niet mag bijzitten... ik blijf dan nog maar even met Cronos werken.
Unbranded hero
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Anoniem: 295195
Ik denk het niet die is namelijk nog niet OTA beschikbaar, het gaat denk ik over de voorbereidende updatewars schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 17:15:
[...]
Jij hebt nu dus de 2.1 geïnstalleerd?
Voor België zal het wel weer even duren, vermits bij ons de YouTube app er niet mag bijzitten... ik blijf dan nog maar even met Cronos werken.
Klopt. De update die nu rond verspreid word is enkel de Pre-Update richting 2.1Anoniem: 295195 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 17:17:
[...]
Ik denk het niet die is namelijk nog niet OTA beschikbaar, het gaat denk ik over de voorbereidende update
Update 1: Firmware over-the-air (FOTA) client update
Update 2: YouTube player Update
Self reflection is the school of wisdom
http://www.htc.com/nl/support.aspxUpdate – HTC Hero Firmware Over The Air (FOTA) update
In our commitment to providing you with the best user experience, we are pushing out a new firmware update to your HTC Hero. Your phone will receive a notification of this update when it is made available. Simply press OK to accept the update via a data connection such as Wi-Fi or GPRS/3G. After installing the update, you can confirm a successful update by confirming the Software Number (From the Home Screen go to MENU> Settings> About Phone> Build number). The new Build number after the update will be 2.73.405.93; 2.73.405.94 (Nordic) & 2.73.405.95 (Greece/ Ireland). Update Information: Firmware over-the-air (FOTA) client update & YouTube player Update. Note:We recommend using a free Wi-Fi hotspot or an unlimited data plan to apply this update. If not, standard data connection charges may apply. For any questions, please contact us via http://www.htc.com/www/CA_Hotline.aspx
D5000 || 18-55 DX VR || 55-200 DX VR || 35mm f/1.8
Het kan ook zijn dat ze het in volgorde van serienr oid doen, dus gewoon maar even geduld hebben denk ik.
edit: ik krijg overigens wel een sync incoontje in de taakbalkt, maar verder gebeurd er dus niks.
[ Voor 17% gewijzigd door ajampaniki op 15-06-2010 17:51 ]
Voor wie wil weten hoe het eruit ziet, het is een popup, geen statubar notification.

Kijk bij menu, achtergrond en als je daar nog geen LIVE wallpapers bij zit staan dan zit je nog niet op 2.1. Het is dus pre update.

[ Voor 27% gewijzigd door Dreanor op 15-06-2010 18:00 ]
Over backups gesproken, kun je met HTC sync alles backuppen? Of wat is daar de beste manier voor?
Ook mét 2.1 heb je geen live wallpapers op de Hero hoor.Dreanor schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 17:58:
Even ter verduidelijking, de tijd vooruit zetten werkte bij mij. Hi abbo, unbranded en 1 maand vooruit gezet.
Voor wie wil weten hoe het eruit ziet, het is een popup, geen statubar notification.
[afbeelding]
Kijk bij menu, achtergrond en als je daar nog geen LIVE wallpapers bij zit staan dan zit je nog niet op 2.1. Het is dus pre update.Zoals hier:
[afbeelding]
Ik deed trouwens "later downloaden" bij de Hero van mijn moeder, en nu komt de notificatie niet meer tevoorschijn
[ Voor 8% gewijzigd door MarcoC op 15-06-2010 18:09 ]
Anoniem: 104511
Niet ...MarcoC schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 18:07:
[...]
Ook mét 2.1 heb je geen live wallpapers op de Hero hoor.
En voice tekst invoer dan? Google Navigatie? Pinch to Zoom out op homescreen?
Ik vind het trouwens wel raar dat ze deze dingen in een aparte update hebben gestopt. Had toch ook wel in 1 keer gekund??