Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:04

Reneger

Wie? IK?

is het mogelijk de G2 varianten te "unbranden"?
De versie voor T-Mobile toestellen is afgekeurd door Google. Het is helaas nog niet bekend wanneer wij de update aan kunnen bieden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driesve
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-11-2023
Zou de update ook in België uitkomen?
Want is dat niet verschillend van de Nederlandse, oa door de YouTube-applicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbr
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-05 21:09

jbr

Right back @ ya

Armada. schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 14:50:
Sjips, me telefoon is net sinds gister ter reparatie opgestuurd. :P Hoop dat hij snel weer terugkomt en dat ze niet gaan emmeren dat het probleem (ongevoelig deel van touchscreen) door mij komt, want dat is niet zo. Iets waar ik wel bang voor ben, want de telefonist bij de helpdesk gaf aan dat het geen bekend probleem was. Nou, op Tweakers wel.
Klopt, ik heb dat sinds deze week ook. Het onderste deel van het scherm registreert mijn aanrakingen niet.

Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-09 00:22
jbr schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 19:23:
[...]

Klopt, ik heb dat sinds deze week ook. Het onderste deel van het scherm registreert mijn aanrakingen niet.
Is ook topic van elders op dit forum. Zij degene die jou te woord stond aan de telefoon ook dat het een onbekend probleem was, maar dat ze wel bekend waren met een probleem dat er een soort olievlek onder het scherm zat, waardoor het scherm het niet meer zou doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pina schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 15:25:
Iemand die al kan zeggen hoe snel/traag hij draait op 2.1 tov de custom 2.1's? Ik vond de custom 2.1's niet snel genoeg
Ik heb custom 2.1 roms gedraait tot Villain 5, daarna even op BeHero+ 1.2 gezeten. Mijn eerste ervaring is dat de HTC rom een stuk vlotter loopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbr
  • Laatst online: 31-05 21:09

jbr

Right back @ ya

Armada. schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 20:08:
[...]

Is ook topic van elders op dit forum. Zij Zei degene die jou te woord stond aan de telefoon ook dat het een onbekend probleem was, maar dat ze wel bekend waren met een probleem dat er een soort olievlek onder het scherm zat, waardoor het scherm het niet meer zou doen?
Nee, ik had iemand aan de lijn die er net werkte. Hij moest er nog even in komen zeg maar.

Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
jbr schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 21:02:
[...]

Nee, ik had iemand aan de lijn die er net werkte. Hij moest er nog even in komen zeg maar.
Hmm, nou, misschien had ik dezelfde aan de lijn en wist hij er nog niet van, of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

Zo.. Ik poog mn G1 te unbranden dmv de goldcard methode... Het lijkt goed te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Armada. schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 14:50:
Sjips, me telefoon is net sinds gister ter reparatie opgestuurd. :P Hoop dat hij snel weer terugkomt en dat ze niet gaan emmeren dat het probleem (ongevoelig deel van touchscreen) door mij komt, want dat is niet zo. Iets waar ik wel bang voor ben, want de telefonist bij de helpdesk gaf aan dat het geen bekend probleem was. Nou, op Tweakers wel.
Wat een onzin verhaal van de telefoniste.. Ik heb, zonder problemen, al meer dan een (half jaart geleden) een nieuw toestel gehad omdat ik exact hetzelfde had. Deden ze compleet niet moeilijk over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

Ik draai de 2.73.405.38, verkregen vanuit de official roms van XDA... Dit is niet de officiele van HTC, zou ik wel de upgrade krijgen? of..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Laatst online: 12-10-2021
Vraagje: Ik heb een aantal weken mijn telefoon wel geroot, maaar geen custom rom geinstalleerd (gezien ik bij het selecteren van de rom eigenlijk alleen maar problemen las mbt custom roms).
Moet ik mijn toestel nu eerst herstellen (en hoe?), of zou ik de update wel krijgen omdat ik gewoon de standaard HTC rom draai?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-05 18:09
DinoPK schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 09:13:
Vraagje: Ik heb een aantal weken mijn telefoon wel geroot, maaar geen custom rom geinstalleerd (gezien ik bij het selecteren van de rom eigenlijk alleen maar problemen las mbt custom roms).
Moet ik mijn toestel nu eerst herstellen (en hoe?), of zou ik de update wel krijgen omdat ik gewoon de standaard HTC rom draai?
Juist omdat je alles standaard houd werkt het gegarandeerd, in ieder geval de officiële htc-rom zou je zonder problemen normaal moeten kunnen installeren. Het is zelfs zo dat iedereen die een custom rom draait ook een custom update kan gaan installeren omdat ze anders root toegang e.d. kwijt zijn.

Blijkt wel zo te zijn dat de nieuwe rom een beveiliging heeft tegen installatie van custom roms etc.
Dus als je custom wil draaien ben je slim als je deze update aan je voorbij laat gaan en wacht tot de mensen van XDA een custum rom ervan gemaakt hebben (met root ap2sd etc)

De fabrikant laat mensen die zich gedragen natuurlijk niet aan hun lot over (daarmee bedoel ik hun toestel standaard laten, je bent immers na het flashen van een custom rom je garantie kwijt, hoewel je vaak toch ook weer terug kan naar die custom rom.) Dus juist doordat je alles standaard laat werkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer net, zoals ik al vaker doe, een nieuw contactpersoon toe te voegen op de sim kaart. Dit lukt echter niet meer?

"Kan contactpersoon niet opslaan. Sim-kaartfout"

Is de sim-kaart vol? Lijkt me namelijk sterk want zo veel contacten heb ik niet op me kaart staan.
Bellen/smsen etc. kan ik gewoon wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb een gekmakend probleem. Pas enkele weken geleden dan eindelijk geswitched en een smartphone gekocht vanwege alle lekker makende apps en de Wifi.

Tweedehands Orange locked Hero. Zag er netjes uit, heb slimme simkaartjes die hem ´unlocken´ zonder dat echt te doen en dat lijkt wel te werken, MAAR

Het is voor mij een compleet nieuw toestel en als het niet werkt zoals verwacht hou ik niet van teveel onbekende variabelen, dus ik heb er tijdelijk een prepaid orange kaart in zitten om het toestel te testen. Bellen doe ik voorlopig nog maar even met mijn Blackberry.

Nu ben ik dagen bezig geweest de Wifi connectie aan de praat te krijgen (vreemd want ik heb een IT achtergrond en het leek allemaal heel simpel). Dat werkt nu, de volgende stap is dat ik hem vanaf mijn PC wil kunnen benaderen. Ik kan niet goed met het touchscreen overweg en om een beetje thuis te raken op het toestel helpt het dan als je het met je PC keyboard kan doen.

Handige app geinstalleerd WifiKeyboard. Vereist echter een verbinding met je PC.
Ik dus bluetooth aanzetten, oeverloos geprobeerd, zelfs een andere BT dongle gepakt met betere software suite, maar ik kan pairen maar niet connecten omdat geen enkele service beschikbaar is. Na een halve dag frutten dat opgegeven.

Dan maar met USB. Simpel toch, mijn Blackberry hing ik eraan, cd´tje draaien en klaar. Mijn Hero echter wil niets via USB. Alleen laden.

Alles over HTC sync gelezen en geprobeerd. Tien versies, workarounds etc geprobeerd, maar ik zie geen telefoon. Ik wil helemaal HTC sync niet. Ik wil gewoon een USB connectie zodat ik files kan managen en mjn keyboard app kan benutten.

Kabels allemaal vervangen, maakt niets uit. Ik zie iets verschrikkelijk simpels over het hoofd, maar wat?

Wie heeft de gouden tip voor dit gekmakende probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
max3D schreef op zondag 06 juni 2010 @ 21:07:

Kabels allemaal vervangen, maakt niets uit. Ik zie iets verschrikkelijk simpels over het hoofd, maar wat?

Wie heeft de gouden tip voor dit gekmakende probleem?
MOUNT! Dat was alles, maar stond nergens in de prefs......

En BT doet het niet onder 1.5 blijkbaar.

Hele zondag naar zijn grootje vanwege die twee simpele dingen. Arrghhhhh.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
Volgende vraag nu dit eindelijk werkt.

Ik heb o.a. de barcode scanner geinstalleerd. Heel grappig en potentieel enorm nuttig, maar kan ik niet gewoon de product code opslaan ipv er ter plekke traag naar toe te surfen. Kan ik bij een Wifi Spot of thuis op mijn gemak even alle gescande produkten googlen.

Kan dat, want ook dat zie ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-05 19:44
Nee, dat kan niet (allen kopieren naar plakbord)

En voor de rest kan ik het niet nalaten toch een korte reactie te geven, je vraagt zelf om deze inkoppers (met je 'IT achtergrond)
......... (vreemd want ik heb een IT achtergrond en het leek allemaal heel simpel)........

Handige app geinstalleerd WifiKeyboard. Vereist echter een verbinding met je PC.
Ik dus bluetooth aanzetten, oeverloos geprobeerd, zelfs een andere BT dongle gepakt met betere software suite, maar ik kan pairen maar niet connecten omdat geen enkele service beschikbaar is. Na een halve dag frutten dat opgegeven.
Welke app heb je nu geinstalleerd: WiFiKeyboard en je wilt deze met Bluetooth gebruiken!? 8)7
(zouden ze het anders wellicht Bluetooth Keyboard genoemd hebben?)
Alles over HTC sync gelezen en geprobeerd. Tien versies, workarounds etc geprobeerd, maar ik zie geen telefoon. Ik wil helemaal HTC sync niet. Ik wil gewoon een USB connectie zodat ik files kan managen en mjn keyboard app kan benutten.
Uit de QuickGuide (p17) die gewoon te downloaden is (ook de gehele manual overigens, als IT-er wel eens van RTFM gehoord?)
Sluit de telefoon aan op uw computer met de USB-kabel. Een meldingpictogram verschijnt in de
statusbalk.
2. Open het meldingenvenster (door op de statusbalk te klikken en deze omlaag te slepen).
3. Tik in het meldingenvenster op USB verbonden en vervolgens op Koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 14:50
mwoa kan lastig zijn, maar is ontzettend makkelijk als je verstand van zaken hebt.
de vraag is echter: waarom wil je toegang op je telefoon? files erop plaatsen? dat is inderdaad supermakkelijk, zoals je zelf hebt ondervonden :D

bluetooth file transfer werkt in geen enkel android 1.5 apparaat, dit bestond nog niet in deze (oude) versie.

overigens, ik begrijp dat mijn post nu ook niet 'nieuws' brengt. Het is meer een opsomming :+

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
kaajee schreef op zondag 06 juni 2010 @ 22:06:
Nee, dat kan niet (allen kopieren naar plakbord)

En voor de rest kan ik het niet nalaten toch een korte reactie te geven, je vraagt zelf om deze inkoppers (met je 'IT achtergrond)

[...]

Welke app heb je nu geinstalleerd: WiFiKeyboard en je wilt deze met Bluetooth gebruiken!? 8)7
(zouden ze het anders wellicht Bluetooth Keyboard genoemd hebben?)

[...]

Uit de QuickGuide (p17) die gewoon te downloaden is (ook de gehele manual overigens, als IT-er wel eens van RTFM gehoord?)

[...]
Je mag je er best mee amuseren hoor.
Zoals de meeste diehards lees ik inderdaad the f manual niet. Ik heb bergen software geschreven voor veel complexere dingen dan een telefoontje en ben gewend geraakt aan een plug en plag USB connectie. De Android is een vreemde uitzondering. Je kan niets in een USB poort stoppen met een mass storage device of Windows biedt aan om de inhoud te tonen.
Dus ja, het is dom, maar nee het is niet voor de hand liggend. Als ik morgen een TV koop en ik moet achterop de hex code met switches zetten om hem aan te zetten kom ik niet snel op dat idee. Ik druk meestal op de knop.

Wifi keyboard vereist een zichtbare phone vanaf je pc wat bij mij niet het geval was en meldt zelf dat het via een usb kabel kan als je adb gebruikt vanaf de Android SDK via adp forward tcp:poort. Ik vond het wat overdreven de SDK te installeren om een connectie te leggen en BT is een protocol dat ervoor uitgevonden is.
Dat het op 1.5 niet werkt is eerder krankzinnig van het Android team dan van mij. Een tien jaar oude techniek niet opnemen in je produkt....

Maar verder bedankt voor je bijdrage natuurlijk. Alleen kopieeren naar het plakbord dus met mijn barcodes. Gemiste kans alweer van de ontwikkelaars.

Ik heb een Android omdat ik geloof in open source en het een pracht ontwikkeling vind, maar daarom mag ik nog wel kritisch zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
TheNymf schreef op zondag 06 juni 2010 @ 23:52:
mwoa kan lastig zijn, maar is ontzettend makkelijk als je verstand van zaken hebt.
de vraag is echter: waarom wil je toegang op je telefoon? files erop plaatsen? dat is inderdaad supermakkelijk, zoals je zelf hebt ondervonden :D

bluetooth file transfer werkt in geen enkel android 1.5 apparaat, dit bestond nog niet in deze (oude) versie.

overigens, ik begrijp dat mijn post nu ook niet 'nieuws' brengt. Het is meer een opsomming :+
Maar wel een heel vriendelijke opsomming die als ik dat eerder gelezen had enorm geholpen had :)
Ik wil toegang omdat het nodig is om een recovery rom te maken en omdat ik er aan gewend ben om mijn pc te gebruiken omdat ik logge dikke vingers heb. De reden dat ik mijn blackberry aan de wilgen wil hangen.

[ Voor 13% gewijzigd door max3D op 07-06-2010 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je had je ook goed in kunnen lezen in de materie voordat je het kocht? Veel van wat je zegt is namelijk 'algemene Android kennis'

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
CLB schreef op maandag 07 juni 2010 @ 00:09:
Je had je ook goed in kunnen lezen in de materie voordat je het kocht? Veel van wat je zegt is namelijk 'algemene Android kennis'
Heb ik ook gedaan, maar assumpties over tien jaar oude technieken ga je niet researchen. Ik heb ook een laptop gekocht na wat research naar specifieke eigenschappen van LCD-panels en eindigde met een HP zonder BT anno 2010! Als je diep in autotechniek duikt heb je toch niet op je checklist staan of er wielen aan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

max3D schreef op maandag 07 juni 2010 @ 00:14:
[...]

Heb ik ook gedaan, maar assumpties over tien jaar oude technieken ga je niet researchen. Ik heb ook een laptop gekocht na wat research naar specifieke eigenschappen van LCD-panels en eindigde met een HP zonder BT anno 2010! Als je diep in autotechniek duikt heb je toch niet op je checklist staan of er wielen aan zitten.
Wacht nog een weekje en je heb 2.1 met een werkende bluetooth

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:44

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

quartex schreef op maandag 07 juni 2010 @ 00:35:
[...]

En als je hem vandaag root, heb je vanavond al een 2.1 met werkende bluetooth ;)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:45

Trouble

Everything is awesome

Wtf het oranje ledje op mijn Hero brandt en ik heb geen idee waarom. Heb 'm vannacht opgeladen en onderweg naar stage ging het ledje ineens branden :?

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwinvz1
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 22:58
-Trouble- schreef op maandag 07 juni 2010 @ 09:47:
Wtf het oranje ledje op mijn Hero brandt en ik heb geen idee waarom. Heb 'm vannacht opgeladen en onderweg naar stage ging het ledje ineens branden :?
Ik denk dat je batterij status verkeerd werd doorgegeven.
Want oranje lampje hebt met batterij te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeetje ik ontdek steeds meer mooie dingen op mijn hero. Deze week b.v.
- Ik kwam erachter dat je mapjes kan maken op je homescreen en die een naam geven en apps in stoppen.
- Ik kwam erachter dat tethering een eitje was. HTC sync op je PC installeren en dan bij draadloze bedieningselementen delen via mobiel netwerk aanvinken. En whoppa. Internet op je laptop.
En dat internet is totaal niet traag!! Ik kan gewoon youtube filmpjes streamen 720P zonder stotteren...
I love vodafone.. lekker snel!
Al ga ik mijn hero straks wegdoen.. vind het echt een enorm fijn mobieltje. Android doet me verbazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:45

Trouble

Everything is awesome

Erwinvz1 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 10:31:
[...]

Ik denk dat je batterij status verkeerd werd doorgegeven.
Want oranje lampje hebt met batterij te maken
Hmm dan maar even restarten. Daar gaat m'n uptime ;(

Geherstart en lampje is uit :)

@Reneger: :D zijn telefoons al zo slim tegenwoordig :+

[ Voor 14% gewijzigd door Trouble op 07-06-2010 10:51 ]

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

Was je telefoon niet gewoon in de WK stemming? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Verwijderd schreef op maandag 07 juni 2010 @ 10:34:
Al ga ik mijn hero straks wegdoen.. vind het echt een enorm fijn mobieltje. Android doet me verbazen.
Je spreekt jezelf tegen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-06 15:11
Verwijderd schreef op maandag 07 juni 2010 @ 10:34:
...
Laat me raden... voor een Desire zeker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Ben benieuwd wanneer de update nou komt. Zou ook fijn zijn als er meteen een custom ROM met NL taal erin op XDA staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagaris schreef op maandag 07 juni 2010 @ 11:39:
[...]
Je spreekt jezelf tegen? ;)
Ik spreek mezelf idd tegen. Dit komt meer omdat me abonnement afloopt en ik heel erg uitkijk naar een mobieltje zoals de Galaxy S. Omdat je zo verwend raakt aan android wil je meer.. hehe.
Ik had de hero 2e hands gekocht eind februari. Daarvoor zat ik vast aan een nokia N95.
De hero was qua camera en speakers een dikke achteruitgang. Maar dat maakte android wel helemaal weer goed. Eindelijk een fatsoenlijke internet browser op een mobieltje. En mail was 10x beter... en zo kan ik eigenlijk wel doorgaan haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:16
kavish schreef op maandag 07 juni 2010 @ 11:41:
[...]

Laat me raden... voor een Desire zeker :P
Nou ik heb er net 1 in me handen gehad. Da's toch best een wereld van verschil, qua snelheid/snappy dan, t.o.v. de Hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-09 22:08
quartex schreef op maandag 07 juni 2010 @ 00:35:
[...]

En hoe kom je op dit "weekje". Want dat zeiden ze 2 maanden geleden hier ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 14:50
max3D schreef op maandag 07 juni 2010 @ 00:08:
[...]

Maar wel een heel vriendelijke opsomming die als ik dat eerder gelezen had enorm geholpen had :)
Ik wil toegang omdat het nodig is om een recovery rom te maken en omdat ik er aan gewend ben om mijn pc te gebruiken omdat ik logge dikke vingers heb. De reden dat ik mijn blackberry aan de wilgen wil hangen.
hier heb je ook apps voor... ik weet niet hoe het heet (al gebruik ik het zelf).. het was zo simpel dat ik geen idee heb hoe en wat :D

komt er op neer: je tel boot een specifieke geflashde rom. De stock rom is standaard. Er is een 'bootloader' app die je kunt installeren, zodat je bij het starten van de tel (met de home toets ingedrukt) een bootloader start. Hierin kun je zeggen 'backup rom'. Of 'flash rom'. of 'update radio rom' etc etc

hij backupped en flashed alles vanaf je SD kaart, welke weer makkelijk te mounten is in je OS

succes :p

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iop
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 21:05

iop

ajampaniki schreef op maandag 07 juni 2010 @ 17:26:
[...]

En hoe kom je op dit "weekje". Want dat zeiden ze 2 maanden geleden hier ook al.
http://www.androidworld.n...week-van-start-officieel/

mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Laatst online: 13-09 10:04
En als je op die link even doorklikt naar hun bron, zie je onderaan het verhaal het volgende staan:

'We would like to stress that this update is coming from HTC Taiwan, so there is no guarantee that the Android 2.1 update will be coming to HTC Hero owners in European markets. We’ll be sure to keep you updated tomorrow and let you know if the update actually starts pinging handsets across the globe.'

Hij zit er wel aan te komen, maar of dat deze week nog gebeurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sja, als er staat "HTC Benelux-directeur Mark Moons bevestigde tegenover ons dat de 2.1-update volgende week Nederland zal bereiken." zou je bijna denken dat het echt zo is.

Bijna....

Nouja, ik heb al het nodige geduld opgebouwd ondertussen, als we 'm rond komend weekend tegemoet zien is dat een meevallertje! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
TheNymf schreef op maandag 07 juni 2010 @ 18:55:
[...]

hier heb je ook apps voor... ik weet niet hoe het heet (al gebruik ik het zelf).. het was zo simpel dat ik geen idee heb hoe en wat :D

komt er op neer: je tel boot een specifieke geflashde rom. De stock rom is standaard. Er is een 'bootloader' app die je kunt installeren, zodat je bij het starten van de tel (met de home toets ingedrukt) een bootloader start. Hierin kun je zeggen 'backup rom'. Of 'flash rom'. of 'update radio rom' etc etc

hij backupped en flashed alles vanaf je SD kaart, welke weer makkelijk te mounten is in je OS

succes :p
Dat klinkt handiger dan de OP van het custom rom Hero topic. Welke app is het?

Ik ben inmiddels hooked aan de apps. Wifi Analyzer is ontzettend handig, de barcode scanner (als die wil lezen dan; soms vertikt ie het en blijft de camera in en uitzoomen) briljant etc. Alleen de satelliet finder wil maar geen sats zien (en ja sat staat aan in de settings).

Als telefoon vind ik het nog steeds niks en ik maak nog steeds ruzie met het toetsenbord, maar al die apps maken het vrijwel goed.

Unlocken is zeker taboe op tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driesve
De update naar 2.1 zal in Duitsland op 18 juni plaatsvinden, toch als we Eurodroid mogen geloven.

http://www.eurodroid.com/...itting-europe-on-june-18/

Wanneer België/Nederland volgt, dat weet niemand met zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnakeDoc88
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:11
Ik heb nu sinds ± half jaar een Hero en ben erg tevreden.Echter, sinds vorige week vertoont hij kuren :o :

- Speakertje werkt soms niet bij gesprekken (Heb audiomanager en als ik hem op luidspreker zet, doet hij het wel)
- Telefoon herkent plotseling een headset, terwijl er niets is aangesloen (betekent dus ook geen geluid).

Deze 2 bugs verdwijnen meestal na soft reset.
Een verschijnsel wat echter niet verdwijnt, is de trackball die voortdurend blijft branden (niet knipperen)
Kon op internet (XDA, hier en google uiteraard) weinig vinden over deze problemen.

Ik overweeg nu een hardreset (draai nog gewoon stock 1.5 O-) ), maar zit te twijfelen of ik niet beter kan wachten op 2.1, dan moet dat hele gedoe van overzetten en instellen weer opnieuw. (Ondanks apps als backup pro)

Iemand andere suggesties (behalve opsturen en 3 weken kwijt zijn? :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-12-2014
SnakeDoc88 schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 00:17:
Ik heb nu sinds ± half jaar een Hero en ben erg tevreden.Echter, sinds vorige week vertoont hij kuren :o :

- Speakertje werkt soms niet bij gesprekken (Heb audiomanager en als ik hem op luidspreker zet, doet hij het wel)
- Telefoon herkent plotseling een headset, terwijl er niets is aangesloen (betekent dus ook geen geluid).

Deze 2 bugs verdwijnen meestal na soft reset.
Een verschijnsel wat echter niet verdwijnt, is de trackball die voortdurend blijft branden (niet knipperen)
Kon op internet (XDA, hier en google uiteraard) weinig vinden over deze problemen.

Ik overweeg nu een hardreset (draai nog gewoon stock 1.5 O-) ), maar zit te twijfelen of ik niet beter kan wachten op 2.1, dan moet dat hele gedoe van overzetten en instellen weer opnieuw. (Ondanks apps als backup pro)

Iemand andere suggesties (behalve opsturen en 3 weken kwijt zijn? :+ )
Ik heb onlangs mijn telefoon op moeten sturen vanwege een defect touchscreen. De service was echt grandioos, ik had mijn telefoon op woensdag laten ophalen en op zaterdag was hij gerepareerd terugbezorgt!

Dus drie weken kwijt... ik denk dat ze sneller zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Laatst online: 15-09 09:07

dread

Sluwe vlaming

Ik ben laatst overgestapt naar een Desire.

Echter kan ik mijn Japanse vriendin blij maken met de Hero. Is het al mogelijk om Japans als taal op de hero te installeren?

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SnakeDoc88 schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 00:17:
Dit heb ik ook af en toe als ik me oordopjes eruit trek. Had ik in het begin niet. Maar misschien helpt een harde reset wel ja. Want vanaf het moment dat hij daarmee raar ging doen had ik met de audio geprutst.
Meerdere audio tegelijk en dan iets anders + oordopjes eruit trekken. Toen kreeg ik het. Beetje vaag. Maar het was ook vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orejas
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-08 09:48

orejas

Omelette du Fromage

Hurm schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 13:56:
[...]

Ik heb onlangs mijn telefoon op moeten sturen vanwege een defect touchscreen. De service was echt grandioos, ik had mijn telefoon op woensdag laten ophalen en op zaterdag was hij gerepareerd terugbezorgt!

Dus drie weken kwijt... ik denk dat ze sneller zijn!
Yep. Ook ik heb de fantastische service van de Belgische klantenservice die HTC gebruikt mogen ervaren.

Kabelbreuk in mijn headset... Binnen een week een nieuwe.

Stam + t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Luidspreker stuk. Dinsdag naar winkel, vrijdag gerepareerd terug...... _/-\o_

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:45
Iets voor de andere orde, ik ben aan het zoeken voor een manier om mijn telefoon contacten (zowel sim als die op mijn telefoon) te backuppen.

Veel applicaties kunnen wel je smsjes enzo back uppen, maar contacten niet.
Nu kwam ik er achter dat dit automatisch kan met Exchange active sync.

Ik heb het helemaal ingesteld en heb de boel laten syncen, maar mijn contacten zie ik niet terug in mijn Gmail contact personen.

Is het de bedoeling dat dit via software als outlook gaat?

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben opzoek naar een goedkope android telefoon, is deze aan te raden? ik ben niet echt opzoek naar iets speciaals, dit zo mijn eerste android phone worden, die ik vooral zal gebruiken voor social networken etc met een abbo van BEN. Mooie vormgeving/interface is wel van belang.

Edit: Nu had ik nog een klein vraagje erbij, deze telefoon wod geleverd met 1.5, en volgende week gaat ie al naar 2.1. Nu komt 2.2 snel uit, betekent dit dat zodra 2.2 uitkomt alle major apps niet meer draaien op telefoons met 2.1?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2010 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, bijna alle apps zullen draaien op 2.1. Het kan wel zo zijn dat nieuwe apps alleen zullen werken op 2.2 maar dat duurt nog wel effe voordat dat gebeurt.

Ik zou ook kijken naar de HTC Legend als die niet veel duurder is dan. Die krijgt waarschijnlijk (ergens een keer gelezen) ook de update naar 2.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heronimo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:33
KillaZ schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 18:15:
Iets voor de andere orde, ik ben aan het zoeken voor een manier om mijn telefoon contacten (zowel sim als die op mijn telefoon) te backuppen.

Veel applicaties kunnen wel je smsjes enzo back uppen, maar contacten niet.
Nu kwam ik er achter dat dit automatisch kan met Exchange active sync.

Ik heb het helemaal ingesteld en heb de boel laten syncen, maar mijn contacten zie ik niet terug in mijn Gmail contact personen.

Is het de bedoeling dat dit via software als outlook gaat?
Je contacten zijn toch automatisch gesynct met je GMail account dacht ik? Dus dan zou je het in principe niet appart te hoeven updaten. Kan iemand dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

Als het contact type google is, dan wordt die automatisch gesynced met je google contacten ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Laatst online: 19:52
Sinds een paar dagen een zeer irritant probleem. Ik heb wat appjes verwijderd die ik nooit gebruik, nu krijg ik als een applicatie update (bijv Dropbox) dat het icoon niet meer werkt. De enige manier om die app te starten is via de market.

Om dit te fixen, moet ik hem rebooten.

Als ik op het icoon klik, krijg ik een melding dat "Het gekoppelde programma is niet meer op de telefoon geïnstalleerd", wat natuurlijk onzin is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hobbles
  • Laatst online: 10-09 08:00
Sinds kort hoor ik een tik als ik de camera gebruik. Op het moment dat hij is aan het scherpstellen tikt hij. Als ik goed kijk zie ik de lens een klein beetje naar voren komen op het moment dat hij tikt. Lijkt wel alsof de lens tegen het glas ervoor aanduwt. Hebben meerdere mensen dit probleem?

Everything is possible if you really want it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riemer1990
  • Laatst online: 19:52
Ik had er ook een tijdje last van. Ben geswitched naar een ander custom ROM en toen was het weer weg.

Gebruik je een custom ROM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

Hobbles schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 10:02:
Sinds kort hoor ik een tik als ik de camera gebruik. Op het moment dat hij is aan het scherpstellen tikt hij. Als ik goed kijk zie ik de lens een klein beetje naar voren komen op het moment dat hij tikt. Lijkt wel alsof de lens tegen het glas ervoor aanduwt. Hebben meerdere mensen dit probleem?
Die van mij tikt als ik een nieuwe foto kan maken, na het versturen van de vorige via bijvoorbeeld MMS. Is volgens mij het openen van de sluiter ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansie_P
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:01
Reneger schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 10:22:
[...]

Die van mij tikt als ik een nieuwe foto kan maken, na het versturen van de vorige via bijvoorbeeld MMS. Is volgens mij het openen van de sluiter ofzo.
Is idd niks raars aan! Hebben ze namelijk allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hobbles
  • Laatst online: 10-09 08:00
riemer1990 schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 10:04:
Ik had er ook een tijdje last van. Ben geswitched naar een ander custom ROM en toen was het weer weg.

Gebruik je een custom ROM?
Nu ik even terugdenk had ik hier bij de originele ROM inderdaad geen last van (of kan het me in ieder geval niet meer herinneren). Draai nu SenseHero.

Goed om te horen dat dit 'normaal' is :-)

Everything is possible if you really want it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:45

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Ben overgestapt op een custom rom en mijn Hero is zoooooveel sneller ineens. Voelt gewoon zoals 't hoort!

Ben benieuwd of de officiële update dat ook voor elkaar gaat krijgen bij de stock Hero.

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
zwahiel schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 16:32:
Ben overgestapt op een custom rom en mijn Hero is zoooooveel sneller ineens. Voelt gewoon zoals 't hoort!

Ben benieuwd of de officiële update dat ook voor elkaar gaat krijgen bij de stock Hero.
Welke custom rom dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driesve
Ondertussen is er weer wat meer info over hoe de update zal plaatsvinden.

http://www.androidworld.n...eur-planning-update-hero/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ClaudiaBliss
  • Laatst online: 04-05 11:57
AgoNitE schreef op maandag 07 juni 2010 @ 19:28:
[...]

En als je op die link even doorklikt naar hun bron, zie je onderaan het verhaal het volgende staan:

'We would like to stress that this update is coming from HTC Taiwan, so there is no guarantee that the Android 2.1 update will be coming to HTC Hero owners in European markets. We’ll be sure to keep you updated tomorrow and let you know if the update actually starts pinging handsets across the globe.'

Hij zit er wel aan te komen, maar of dat deze week nog gebeurt?
Er staat helemaal geen bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ClaudiaBliss
  • Laatst online: 04-05 11:57

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansie_P
beetje forum checken en je ziet dat 2 posts hierboven dezelfde link staat! 12 minuten eerder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjoter
  • Laatst online: 15-09 16:33
Verwijderd schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 14:12:
[...]
Dit heb ik ook af en toe als ik me oordopjes eruit trek. Had ik in het begin niet. Maar misschien helpt een harde reset wel ja. Want vanaf het moment dat hij daarmee raar ging doen had ik met de audio geprutst.
Meerdere audio tegelijk en dan iets anders + oordopjes eruit trekken. Toen kreeg ik het. Beetje vaag. Maar het was ook vaag.
Ik heb dit probleem ook in periodes, ik heb het eerst voor 4 maanden gehad (en steeds gewacht totdat 2,1 uitkwam voor de fix... nu 5 maanden verder 8)7 ) en nu heb ik het 3 weken niet. Ik gebruik Toggle headset, zet het als widget en het werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uit de review op tweakers.net blijkt dat de Hero eigenlijk beter is dan de nieuwe Wildfire, tenminste zodra die 2.1 update er is. Beter scherm enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cavalera125
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 22:15
Dat lijkt mij ook dat de Hero beter is. Denk ook niet dat het doel van HTC was om de Wildfire beter te maken dan de Hero. Het doel is om een betaalbare Android smartphone in de markt te zetten lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort een probllem..
Heb HTC sync geïnstalleerd. Als ik mn telefoon aan de USB leg kan ik wel kiezen synchroniseren met HTC sync maar dan kan hij geen verbinding maken met de computer. Heeft iemand hier mss een oplossing voor??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex

quartex

Ik heb zo'n vermoeden dat bij mij de eerste OTA al bezig is..

Werd vanochtend wakker, deed me telefoon het niet meer. Batterij leeg. Dit terwijl ik em net helemaal had opgeladen..

En nu is al zo'n beetje de hele dag het synchronisatie icoontje druk in de weer (wat batterij vreet)..
Kan dit betekenen dat hij bezig is met de eerste update? Of is er iets mis met mijn telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-06 15:11
Ontvang je de update ook als er een custom ROM opstaat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
quartex schreef op zondag 13 juni 2010 @ 16:06:
Ik heb zo'n vermoeden dat bij mij de eerste OTA al bezig is..

Werd vanochtend wakker, deed me telefoon het niet meer. Batterij leeg. Dit terwijl ik em net helemaal had opgeladen..

En nu is al zo'n beetje de hele dag het synchronisatie icoontje druk in de weer (wat batterij vreet)..
Kan dit betekenen dat hij bezig is met de eerste update? Of is er iets mis met mijn telefoon?
Voor de update wordt je gevraagd toestemming te geven of je hem wel wilt downloaden.
Dus nee als je dat niet hebt gezien is je telefoon niet aan het updaten, dat sync icoontje kwam bij mijn desire niet in het beeld tijdens updaten, scherm ging gewoon op zwart rebootje en dan gaat hij instaleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saampje1460
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16:37
kavish schreef op zondag 13 juni 2010 @ 16:08:
Ontvang je de update ook als er een custom ROM opstaat? :)
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex

quartex

Staffie666 schreef op zondag 13 juni 2010 @ 16:16:
[...]

Voor de update wordt je gevraagd toestemming te geven of je hem wel wilt downloaden.
Dus nee als je dat niet hebt gezien is je telefoon niet aan het updaten, dat sync icoontje kwam bij mijn desire niet in het beeld tijdens updaten, scherm ging gewoon op zwart rebootje en dan gaat hij instaleren.
Ok, ik vertrouwde het al niet helemaal dus ik ging kijken hoeveel data er was verbruikt vandaag.. bleek ik dus iets van 30MB (23down/7up) te hebben verbruikt ?!

Ik heb hem weer ge-reboot and hij is weer met iets aan het sync'e.. dit gaat echt door me datalimiet heen.. en ik moet nog de echte grote update krijgen =\

edit: het was mijn Agenda wat aan het synchroniseren was..

[ Voor 4% gewijzigd door quartex op 13-06-2010 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRidh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 22:13
lijkt alsof deze gebruiker de update nu binnenkrijgt.

Research is to see what everybody else has seen, and to think what nobody else has thought - Albert Szent-Györgyi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FRidh schreef op zondag 13 juni 2010 @ 18:20:
lijkt alsof deze gebruiker de update nu binnenkrijgt.
welke??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRidh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 22:13
ownee sorry, ik zat even scheef te kijken.

Ik word nu toch wel erg benieuwd. VillainROM 10 draait best maargoed.

Research is to see what everybody else has seen, and to think what nobody else has thought - Albert Szent-Györgyi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
Even over de reparatie van mijn toestel.. Ik heb via de telefoon contact opgenomen, probleem beschreven, en daarna mail gekregen met de afspraakbevestiging van de afhaal van het toestel. Hierna heb ik niks meer gehoord, klopt dit? Hoor ik niet een update te krijgen of zo? En op internet kun je de repair status opvragen, maar daarvoor heb je je ticketnummer voor nodig. Nooit zoiets ontvangen? Hmm, wil hem wel terug inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

Mark Moons van HTC op twitter:
Tegenvallertje... afgl. vrijdag 1e deel Hero update mislukt, Maandag/Dinsdag nieuwe poging. 2e deel update blijft op schema (niet vertraagd)

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Deem schreef op zondag 13 juni 2010 @ 20:51:
Mark Moons van HTC op twitter:

[...]
Kijk, dat is communicatie, hadden ze eerder mee moeten beginnen, maar het is een goed begin.

Hoef ik voorlopig iig niet meer te "checkinnen" :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:00
Ik vind het jammer dat ze niet ook de ROM- upgrade aanbieden, daarmee maak je een hoop mensen ook blij. De OTA- update kan dan worden toegepast door mensen die niet zo tech-savvy zijn. Bovendien kun je dan de voorbereidende upgrade en de uiteindelijke upgrade tegelijk aanbieden.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog 1x voor alle duidelijkheid.. Als je de officiele ROM gebruikt, verkijk je direct ook je root, of de kans om hem redelijk eenvoudig te rooten! Als je al root hebt, moet je even wachten tot de geroote 2.1 op XDA of Modaco staat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:15
Root zal binnen no-time toch weer verkregen worden, en zo essentieel is root toch ook weer niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
Jaap-Jan schreef op zondag 13 juni 2010 @ 21:32:
Ik vind het jammer dat ze niet ook de ROM- upgrade aanbieden, daarmee maak je een hoop mensen ook blij. De OTA- update kan dan worden toegepast door mensen die niet zo tech-savvy zijn. Bovendien kun je dan de voorbereidende upgrade en de uiteindelijke upgrade tegelijk aanbieden.
Heb ergens gelezen, vraag me niet om de bron want die weet ik niet. Dat slechts 5% van de gebruikers op die manier de update installeert. Kan me dus voorstellen waarom ze het ook OTA doen, wat ik inderdaad ook dom vind is dat hij niet gewoon te downloaden is van de website, toch handig voor sommige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 juni 2010 @ 22:37:
Nog 1x voor alle duidelijkheid.. Als je de officiele ROM gebruikt, verkijk je direct ook je root, of de kans om hem redelijk eenvoudig te rooten! Als je al root hebt, moet je even wachten tot de geroote 2.1 op XDA of Modaco staat..
Maar de meeste mensen die hun Hero geroot hebben, hebben ook wel een andere ROM draaien, dus die krijgen de update toch niet binnen ;)

Ik begrijp je punt wel, maar de meeste mensen willen -als ze eenmaal geroot hebben- meer dan alleen advertenties verwijderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:23

woutur

Klauwtjes uit!

Root is voor mij noodzakelijk om apps2sd te draaien en tethering te gebruiken. Ik gebruik dat nu ook, en wil dat zeker in de toekomst weer gebruiken.

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:59

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Voor tethering is root in ieder geval niet noodzakelijk. Ik heb geen root en tether gewoon via Settings - Wireless controls - Mobile network sharing.

En kon apps2sd nu ook in 2.0? Of was dat 2.1?

[ Voor 14% gewijzigd door Mad Marty op 14-06-2010 10:26 ]

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
De stock Hero ROM kan al tetheren, dus daar heb je al geen root voor nodig. Voor apps2sd zal je wel root nodig hebben, in Android 2.2 is ondersteuning gekomen om apps naar de SD- kaart te verplaatsen. :)

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie hier net dat een G2 touch gebruiker de voorbereidende update heeft ontvangen.

Bron:http://www.androidworld.n...vangen-op-de-t-mobile-g2/

Ik zie alleen dat hij een nieuwere build-nummer heeft dan dat er op mijn G2 staat. Zou het dan echt gebeuren? 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2010 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

Check, ik ben een van hun.

Er zit een nieuwe youtjoep applicatie in volgens mij (Kwaliteit leek een stuk beter), en je de update functionaliteit is iets veranderd. Er zit nu een huge knop om op updates te controleren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reneger schreef op maandag 14 juni 2010 @ 22:18:
Check, ik ben een van hun.

Er zit een nieuwe youtjoep applicatie in volgens mij (Kwaliteit leek een stuk beter), en je de update functionaliteit is iets veranderd. Er zit nu een huge knop om op updates te controleren :P
Hoe werkte dat dan? moest je ook iets bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

Jup. Ik was toevallig bezig mijn firmware terug te zetten (Had een test-hero rom erop, ben terug gegaan naar de originele T-Mobile rom, bij de geruchten dat ze updates aan het uitrollen zijn). Net bij de 1e keer opstarten van het toestel kreeg ik een melding dat er een update beschikbaar is, voor o.a. een verbeterde Youtjoep applicatie, en of ik deze wilde downloaden.

Na het downloaden vroeg de G2 of ik de update wilde installeren. En zo geschiedde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mj2sL
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-08 11:59
Hey jongens, even iets anders dan de update: ik heb al een poosje last van wisselend bereik met m'n Hero. Soms heb ik op een lokatie, waar ik normaal gesproken 3 of 4 streepjes bereik heb, opeens helemaal geen bereik. Het vreemde is dat dit meestal opgelost kan worden door de vliegtuigmodus aan en uit te zetten. Zijn er andere met dit probleem? En enig idee wat ik hier mee kan doen? Het komt niet supervaak, maar wel regelmatig voor (zeg een paar keer in de week dat ik het merk). Het is een beetje aan de 'vage' kant om meteen op te sturen voor garantie, bovendien wil ik mijn telefoon niet kwijt zijn en misschien is het wel iets software-matigs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansie_P
Ik heb nog steeds helemaal geen melding gehad op mijn hero met stock rom ! :( Maar goed het zou vandaag of morgen zijn toch? en dan de 18e de grote update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iop
  • Laatst online: 14-09 21:05

iop

zie www.androidworld.nl updates van branded zijn begonnen

mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:16
Zo te zien zijn T-mobile klanten dus de eersten die de update krijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als HTC zijn update 2.1 via OTA verstuurd, ben je straks alles kwijt zoals sms, bookmarks, installed applicaties, etc?
Of is het echt een update dat het bestaande blijft bestaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter06
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-09 22:48
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 00:21:
Als HTC zijn update 2.1 via OTA verstuurd, ben je straks alles kwijt zoals sms, bookmarks, installed applicaties, etc?
Of is het echt een update dat het bestaande blijft bestaan?
Ongeacht, zou ik altijd een backup maken.. Al beloven ze dat je geen dataverlies hebt( moest de update goed verlopen), maar de kans is er altijd dat iets misgaat en dan zal je blij zijn met je bachup :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:04

The_Worst

Unox

Andere mensen die regelmatig last hebben van een melding 'http status 403'? Heb ik regelmatig last van als ik op 3g zit en/of op Tweakers zit. CSS wordt niet geladen etc. Ik weet alleen nog niet of het aan Hi ligt of aan Tweakers.

Weet iemand de code waarmee je de telefoon op rom-update kon laten zoeken? HTC Hero controleert elke 2 weken, maar dat duurt me te lang. :P Zoeken leverde me niks op.

[ Voor 26% gewijzigd door The_Worst op 15-06-2010 08:08 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperclowntje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-09 21:58
[b][message=34181878,noline]Of is het echt een update dat het bestaande blijft bestaan?
Aangezien je een heel nieuw OS krijgt neem ik aan dat je alles opnieuw moet installeren..

Ik las laatst op een forum dat je de update alleen krijgt als je je telefoon opnieuw opstart?
Of is het gewoon als je op internet gaat via wifi/mobiel netwerk?

Here in Holland we eat boerenkool from a wooden shoe with a rietje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
The_Worst schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 08:05:
Andere mensen die regelmatig last hebben van een melding 'http status 403'? Heb ik regelmatig last van als ik op 3g zit en/of op Tweakers zit. CSS wordt niet geladen etc. Ik weet alleen nog niet of het aan Hi ligt of aan Tweakers.

Weet iemand de code waarmee je de telefoon op rom-update kon laten zoeken? HTC Hero controleert elke 2 weken, maar dat duurt me te lang. :P Zoeken leverde me niks op.
Als het een code zou moeten zijn, dan was het *#*#2432546*#*#* ('checkin'), maar er is al gemeld dat je op een Nexus One dan een melding krijgt, maar die krijg je niet op de Hero (Androidworld topic).

Pagina: 1 ... 4 ... 14 Laatste