Ik heb net mijn oude Hero verkocht, ik had hem sinds september vorig jaar en er was geen mankement of kras op te vinden. Als je er goed op past kan het toestel lang mee. Wat ik wel eens had, maar bij mij volstond een restart om dat weer te herstellen, is dat de trackball vanzelf de homescreens (en binnen applicaties zoals de webbrowser) naar rechts ging scrollen. Bij sommigen op dit forum was dat niet voorbij na een herstart. Daar moet je denk ik dus even op letten.Igor92 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 19:40:
Ik wil er een 2e hands kopen (190 euro 'Zo goed als nieuw/Nieuw' 3 weken gebruikt), moet ik nog ergens op letten qua mankementjes?
Voor de rest: meteen doen. Na die update is het probleem van de traagheid waarschijnlijk voorbij en kan het toestel weer mee met de rest (lees: de recentere modellen).
Hoewel ik nu een Desire heb mis ik de Hero nog steeds af en toe, juist vanwege die trackball die veel gevoeliger is dan het optische dingetje van de Desire, vanwege het kinnetje (ik zet de Desire wel eens ondersteboven tegen mijn hoofd, dat overkwam mij met de Hero nooit) en de bel- en ophangknoppen. Die heeft de Hero wel en de Desire en andere nieuwe modellen niet. Toch wel handig om dat te hebben.