Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167272

Igor92 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 19:40:

Ik wil er een 2e hands kopen (190 euro 'Zo goed als nieuw/Nieuw' 3 weken gebruikt), moet ik nog ergens op letten qua mankementjes?
Ik heb net mijn oude Hero verkocht, ik had hem sinds september vorig jaar en er was geen mankement of kras op te vinden. Als je er goed op past kan het toestel lang mee. Wat ik wel eens had, maar bij mij volstond een restart om dat weer te herstellen, is dat de trackball vanzelf de homescreens (en binnen applicaties zoals de webbrowser) naar rechts ging scrollen. Bij sommigen op dit forum was dat niet voorbij na een herstart. Daar moet je denk ik dus even op letten.

Voor de rest: meteen doen. Na die update is het probleem van de traagheid waarschijnlijk voorbij en kan het toestel weer mee met de rest (lees: de recentere modellen).

Hoewel ik nu een Desire heb mis ik de Hero nog steeds af en toe, juist vanwege die trackball die veel gevoeliger is dan het optische dingetje van de Desire, vanwege het kinnetje (ik zet de Desire wel eens ondersteboven tegen mijn hoofd, dat overkwam mij met de Hero nooit) en de bel- en ophangknoppen. Die heeft de Hero wel en de Desire en andere nieuwe modellen niet. Toch wel handig om dat te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-06 22:26
Oke tof om te horen.
Ik twijfel toch nog. Ik ben vandaag gaan kijken in de winkel naar de hero (245 euro of iets dergelijks bij de mediamarkt simlockvrij!) Het show model werkte niet goed (accu leeg, toen ze hem aan de oplader hingen werkte de simkaart niet mee... Dus ze hadden een splinter nieuw model voor me uitgepakt om te proberen. Toestel voelt inderdaad echt degelijk aan! Zit lekker in elkaar en reageerde snel (ik ben die 5800 traagheid gewend)! Al met al een heel toffe telefoon, al zeiden ze zelf ook al dat hij binnenkort uit het assortiment gaat. Omdat het toch al een 'wat ouder' model is. Wat me ook niet heel veel uitmaakt want ik heb niet zo 1,2,3 zin om 400+ euro uit te geven.

De twijfel zit hem er vooral in dat ik op het idee kwam mijn ipod touch te verkopen, zodat ik mogenlijk een iphone kan kopen. En het me veel fijner lijkt om met 1 apparaat rond te lopen als 2. Ik weet dat de hero ook muziek afspeelt, maar ik vind de ipod en iphone gewoon zo'n prachtig apparaat, en het werkt echt super. Ik denk er nog even over na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-06 21:29
In augustus een HTC hero gekocht. Ik ben 100% android fan, maar dit toestel is echt ;w
Ik houd er niet van als het traag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:35
Cabo schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 18:17:
In augustus een HTC hero gekocht. Ik ben 100% android fan, maar dit toestel is echt ;w
Het is maar wat je gewend bent.

Je draait toch niet nog de ROM waarmee de Hero oorspronkelijk is uitgeleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-06 21:48
Ik ben benieuwd wat voor smartphones je nog meer geprobeerd hebt, want ik kon de hero met stock rom toch niet echt traag noemen.

@hieronder:
Dat was idd wel met de laatste officiele rom.

[ Voor 7% gewijzigd door d33n op 27-05-2010 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Laatst online: 09:35
d33n schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 18:47:
[...]

Ik ben benieuwd wat voor smartphones je nog meer geprobeerd hebt, want ik kon de hero met stock rom toch niet echt traag noemen.
Over welke stockrom heb je het dan, de eerste of de update 2.73.405.5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-05 18:09
Ligt eraan wat je gewend bent, hero met laatste officiële rom is zeker niet traag, goed de iphone is sneller, net als de legend en de desire maar dat zijn dan ook opvolgers. Heb nu inmiddels de desire en ja hij is stukken sneller. Maar om nou te zeggen dat de hero traag is nee niet echt... Ligt er natuurlijk ook aan wat voor apps je draaiende hebt. Ik had op elk scherm wel een widget of een fotolijstje (is ook een widget maar geen ''actieve'' zoals de twitter/weer widget) en hij was echt niet traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-06 21:29
Het mag allemaal wel vloeiender dat is echt een minpunt. Als ik bijvoorbeeld in handsent sms ben dan gaat dat scrollen niet vloeiend. En bellen en ophangen gaat ook niet altijd vloeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 207878

heb zelf verscheidene mobieltjes gehad , maar ieder mobieltje heeft wel minpunten , het mooie van de hero vind ik dat je er verschillende roms op kan zetten(dit apparaat begint eigenlijk nooit te vervelen) heb er nu sensehero 2.1 opstaan, die bevalt mij goed en je kan zo weer terug naar andere rom of orgineel ,backupje van alles en alles staat er weer op.
en android vind ik lekker werken , leuke market , veel keus .navigatie werkt perfect .
Heb maar paar minpuntjes , scherm snel vingerafdrukken ,strepen (maar krassen doettieniet)en camera is minder ,maar heb nog een oude nokia n82 en die maakt mooiere foto`s.
maarja net wat ik zeg , ieder toestel heeft wel minpuntjes.
wil de hero ieder geval nog niet missen , straks of ooit de 2.1 erop en je bent weer up to date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn (verkochte) Hero werd op het laatst nogal traag en ik vermoed dat dit te maken had met het aantal apps. Ik stouwde het ding helemaal vol. Gevolg was dat als ik op een knop drukte, ik altijd vijf seconden of nog iets langer moest wachten tot het toestel besloot om überhaupt ergens op te reageren. Dat stoorde me op een gegeven moment niet meer, maar nu ik een Desire heb zou ik alleen daarom al niet terug willen. Ik hoop dat 2.1. het een en ander voor de Hero oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Ik heb ook een nieuwe, maar 2de handse, Hero gekocht, heb hem nog niet binnen maar ben me alvast een beetje aan het inlezen in custom roms etc.

Nadeel is idd dat er altijd zoveel keuze is, XDA is echt top, maar je moet wel flink lezen wil je een beetje een keuze kunnen maken :).

Ik ga wel voor een 2.1 rom denk ik, moet nog even kijken wat het beste is :).

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
Top! Ik twijfel erg. Het is zo dat er de laatste tijd zo veel 'mooie' telefoons zijn. iPhones, Blackberry's, HTC's en ga maar verder. Ik denk dat nokia het heeft misgepakt met de touch screen telefoons. Want de nokia's met knopjes zitten volgens mij in het algemeen goed in elkaar!

Het mooie van de iPhone is dat ik meteen een mooie MP3 speler heb die lekker goed geordend in elkaar zit. En ik maar met 1 device loop in plaats van een telefoon en daarnaast een ipod.

Jammer dat de meeste nieuwe telefoons zo zijn gebaseerd op internet. Kost me meteen weer 10 euro extra per maand als ik dat zou doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Igor92 schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 14:54:
Top! Ik twijfel erg. Het is zo dat er de laatste tijd zo veel 'mooie' telefoons zijn. iPhones, Blackberry's, HTC's en ga maar verder. Ik denk dat nokia het heeft misgepakt met de touch screen telefoons. Want de nokia's met knopjes zitten volgens mij in het algemeen goed in elkaar!

Het mooie van de iPhone is dat ik meteen een mooie MP3 speler heb die lekker goed geordend in elkaar zit. En ik maar met 1 device loop in plaats van een telefoon en daarnaast een ipod.

Jammer dat de meeste nieuwe telefoons zo zijn gebaseerd op internet. Kost me meteen weer 10 euro extra per maand als ik dat zou doen
Dat was voor mij de enige reden om over te stappen op een smartphone, voor juist die internetverbinding, ik zie ook eigenlijk geen reden om een smartphone te kopen zonder dat je er een internetverbinding bij hebt, dan zijn ze eigenlijk in 1 klap nutteloos imho. (iets overdreven)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:45

Deem

Ontcijfer mij!

Flagg schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 15:24:
[...]

Dat was voor mij de enige reden om over te stappen op een smartphone, voor juist die internetverbinding, ik zie ook eigenlijk geen reden om een smartphone te kopen zonder dat je er een internetverbinding bij hebt, dan zijn ze eigenlijk in 1 klap nutteloos imho. (iets overdreven)
Presies, De kracht van een Smartphone zit hem juist in de internet-functionaliteit. Smartphones zijn heel geschikt om ermee te kunnen internetten, emailen en app's downloaden. Als je die functionaliteit niet wilt, kun je beter naar een goed GSM kijken die zich meer toespitst op voice en sms.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
Dat is inderdaad helemaal waar! Al is het zo dat ik op de plaatsen waar ik het grootste deel van de dag doorbreng altijd wifi verbinding heb. Thuis, en op school. Daarnaast breng ik 3 uur door in de trein, hier luister ik muziek, en al zou je een internetverbinding hebben, is deze echt slecht en traag in de trein.

Ik zit bij vodafone, dus ik zou inderdaad een internet blox er bij kunnen nemen, voor 9,50 per maand. Dan betaal ik 20,75 euro per maand totaal, en heb ik 150 belmin/300 sms en internet.

Pff, ik verdwaal echt in het aanbod van al die telefoons... haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:45
Het is nochtans al enkele keren de revue gepasseerd, maar ik vind het toch niet meer terug... Hoe kan je voorkomen dat in je adressenboek ook onbekenden voorkomen die je ooit eens heb gemailed....? Herinner mij iets van 'my contacts' die je moet syncen maar vind in de adressenboek bij 'view' daar niks onder terug...

heb het al gevonden, onder de tab 'groups', moet je op 'menu' drukken en dan 'sync groups' aanklikken :)

[ Voor 15% gewijzigd door pina op 29-05-2010 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-10-2024
Al wat nieuws over de 2.1 update? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197677

Hij was vorige week al uit, 90% heeft hem al ontvangen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maloney
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-06 15:17
Asskicker schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 16:30:
Grote Smurf, duurt het nog lang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-06 10:15
Asskicker schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 16:30:
Vervelend heh?

Ik heb mijn Hero sinds oktober vorig jaar. Ik ben mij al weer aan het orienteren op de volgende phone.. Ik zou graag doorgaan met Android, ik heb al tig apps gekocht en het concept van "open" staat mij heel erg aan.

Minder vind ik de support van de producenten. Phoontje verkopen en eigenlijk niet meer naar omkijken. Toen ik de Hero kocht speelde deze soap nog niet. Kreeg mijn (enige) update via T-Mobile netjes. Voor mij is het open karakter van Android mooi verknald door HTC / Samsung / SE etc die het allemaal vertikken om echte upgrades te bieden voor hun producten.. "want Sense of xyz moet nog aangepast worden" Laat die custom GUI's dan toch gewoon liggen!! Sense is idd leuk, maar vreet wel 20mb oid. 3 homescreens heb ik echt wel genoeg aan, en de HTC widgets die ik mis kunnen ondertussen al goed vervangen worden door andere apps/widgets die je op de market vindt.
Laat die mobieltjes bakkers zich bezig houden met de hardware en drivers.. Scheelt iedereen veel tijd / frustratie.

Ik hoop echt dat er ooit nog eens een leuke opvolger voor de N1 komt in NL via een provider. (Dus iets makkelijker voor de beurs). Ik meen te weten dat de root optie gewoon in het menu zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ga jij je maar frustreren over een update! Mensen die zich aanstellen :r

Er zijn 3 miljoen custom roms die je allemaal kan proberen i.p.v. gaan janken op HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
Koriel schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 22:19:
[...]

Vervelend heh?

Ik heb mijn Hero sinds oktober vorig jaar. Ik ben mij al weer aan het orienteren op de volgende phone.. Ik zou graag doorgaan met Android, ik heb al tig apps gekocht en het concept van "open" staat mij heel erg aan.

Minder vind ik de support van de producenten. Phoontje verkopen en eigenlijk niet meer naar omkijken.
Dat is de schuld van de markt en daar draag jij aan bij wanneer je een nieuwere phone koopt.
Toen ik de Hero kocht speelde deze soap nog niet. Kreeg mijn (enige) update via T-Mobile netjes. Voor mij is het open karakter van Android mooi verknald door HTC / Samsung / SE etc die het allemaal vertikken om echte upgrades te bieden voor hun producten.. "want Sense of xyz moet nog aangepast worden" Laat die custom GUI's dan toch gewoon liggen!! Sense is idd leuk, maar vreet wel 20mb oid. 3 homescreens heb ik echt wel genoeg aan, en de HTC widgets die ik mis kunnen ondertussen al goed vervangen worden door andere apps/widgets die je op de market vindt.
Sorry? Een open karakter staat los van updates. Dat open betekend dat jij alles kan doen op de huidige software. Ook betekend het dat er vrij software ontwikkeld kan worden en dat de mogelijkheden van de huidige software onbeperkt aangepast en gebruikt kunnen worden.
Sense kun je uitschakelen en/of vervangen, dat Sense erin zit is om een niet nerd ook fatsoenlijk gebruik te kunnen laten maken van Linux. Als HTC Sense niet geintegreerd had zou Android lang niet zo populair zijn geweest. Dat frustreert nog meer dan een update naar 2.1 die je ook zelf kan realiseren.
Laat die mobieltjes bakkers zich bezig houden met de hardware en drivers.. Scheelt iedereen veel tijd / frustratie.
Laat die mobieltjes bakkers idd maar lekker stil gaan staan 8)7, geen vooruitgang meer. Lekker een monochroom scherm zonder touchscreen. Imagine that.
Ik hoop echt dat er ooit nog eens een leuke opvolger voor de N1 komt in NL via een provider. (Dus iets makkelijker voor de beurs). Ik meen te weten dat de root optie gewoon in het menu zit..
Met je voorgaande verhaal spreek jij jezelf tegen. Opvolgers zitten er niet in als jij de fabrikanten jouw gedachtegang zou laten volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Koriel Sense was en is voor mij de reden om bij HTC te blijven. Ik vind het een geweldige schil, erg makkelijk in het gebruik. Als je alleen Android wilt, moet je een echte Google branded telefoon nemen maar als die via een provider worden aangeboden, stoppen die er toch weer hun eigen software bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Koriel schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 22:19:
[...]

Vervelend heh?

Minder vind ik de support van de producenten. Phoontje verkopen en eigenlijk niet meer naar omkijken. Toen ik de Hero kocht speelde deze soap nog niet. Kreeg mijn (enige) update via T-Mobile netjes. Voor mij is het open karakter van Android mooi verknald door HTC / Samsung / SE etc die het allemaal vertikken om echte upgrades te bieden voor hun producten.. "want Sense of xyz moet nog aangepast worden" Laat die custom GUI's dan toch gewoon liggen!! Sense is idd leuk, maar vreet wel 20mb oid. 3 homescreens heb ik echt wel genoeg aan, en de HTC widgets die ik mis kunnen ondertussen al goed vervangen worden door andere apps/widgets die je op de market vindt.

Ben het wel met je eens itt tot de mensen hierboven. :)

Sense is mooi maar ik heb veel liever gelijk een nieuwe Android versie als support.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperclowntje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-05 18:12
Sense is de reden dat ik voorlopig bij HTC blijf.. Ik vind het veel en veel lekkerder werken dan Android los.

Here in Holland we eat boerenkool from a wooden shoe with a rietje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik zat laatst de spelen met deze, en ik kwam erachter dat de Hero geen standaard nieuws reader (RSSfeed reader) heeft, of heb ik deze gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-06 21:50
Misschien niet standaard (weet ik niet zeker), maar die kan je wel gewoon vinden in de Marketplace.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-04 15:17
Anoniem: 197677 schreef op zondag 30 mei 2010 @ 01:51:

Er zijn 3 miljoen custom roms die je allemaal kan proberen i.p.v. gaan janken op HTC.
Sommige mensen willen toch echt liever de orginele updates gebruiken en niet een custom rom. Maar goed, dan moet je idd niet zeuren dat je wat langer moet wachten.

Ik snap wel dat het frustrerend is om steeds te horen te krijgen dat het nog maar even duurt, maar 1.5 werkt ook gewoon perfect. Het is niet alsof er grote bugs zijn of je echt iets mist. Dus als je dan echt zo graag die nieuwe features wil dan moet je je maar aan een custom rom wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-06 12:29

dread

Sluwe vlaming

ajampaniki schreef op maandag 31 mei 2010 @ 10:38:
[...]
Ik snap wel dat het frustrerend is om steeds te horen te krijgen dat het nog maar even duurt, maar 1.5 werkt ook gewoon perfect. Het is niet alsof er grote bugs zijn of je echt iets mist. Dus als je dan echt zo graag die nieuwe features wil dan moet je je maar aan een custom rom wagen.
Volgens mij werkt de bluetooth ondersteuning voor de 1.5 niet goed. Zo zou bestandsuitwisseling via bluetooth niet mogelijk zijn. Zowieso vindt ik bluetooth bij android een grote ramp. Als ik zie dat ik nokia's van tig jaar geleden op een tomtom kan aansluiten en geen hero of desire tja dan is dat toch wel jammer.

edit: wel positief afsluiten he. Ik vind de hero toch wel een erg goed toestel voor de rest.

[ Voor 6% gewijzigd door dread op 31-05-2010 11:53 ]

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:10

Trouble

Everything is awesome

Bluetooth gebruik ik eigenlijk nooit, heb het zelfs nog nooit aangezet op mijn Hero :)

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-06 14:57
dread schreef op maandag 31 mei 2010 @ 11:52:
[...]

Volgens mij werkt de bluetooth ondersteuning voor de 1.5 niet goed. Zo zou bestandsuitwisseling via bluetooth niet mogelijk zijn. Zowieso vindt ik bluetooth bij android een grote ramp. Als ik zie dat ik nokia's van tig jaar geleden op een tomtom kan aansluiten en geen hero of desire tja dan is dat toch wel jammer.

edit: wel positief afsluiten he. Ik vind de hero toch wel een erg goed toestel voor de rest.
klopt dit werkt niet op 1.5 (zit gewoonweg niet in die versie van android)
2.1 wel. werkt met Legendrom op mijn hero

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-06 10:33

Reneger

Wie? IK?

tmobile_webcare: De update is afgekeurd door Google, helaas is niet bekend wanneer nieuwe update beschikbaar zal zijn. Excuses voor het ongemak. ^AdW
De G2 moet dus nog even wachten :(

[ Voor 10% gewijzigd door Reneger op 31-05-2010 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

De update is afgekeurd :?

Ze hoefden toch alleen nog een vinkje te zetten dat het in elk land gebruikt mocht worden oid? Afgekeurd klinkt alsof ze een ontzettend brakke update hebben gemaakt. Is het nu echt zo moeilijk?

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-06 12:02

Nibbz

Postmaster General

Anoniem: 197677 schreef op zondag 30 mei 2010 @ 01:51:

lol.. janken? ik wil gewoon mijn htc orgineel houden

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

Mad Marty schreef op maandag 31 mei 2010 @ 14:41:
De update is afgekeurd :?

Ze hoefden toch alleen nog een vinkje te zetten dat het in elk land gebruikt mocht worden oid? Afgekeurd klinkt alsof ze een ontzettend brakke update hebben gemaakt. Is het nu echt zo moeilijk?
Ik weet het verder ook niet. Dit is alles wat ik krijg van de Tmobijl webcare.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8504

Nibbz schreef op maandag 31 mei 2010 @ 14:43:
[...]

lol.. janken? ik wil gewoon mijn htc orgineel houden
Uhm, met alle respect en niet bedoelt als aanval.. Wat doe je dan op een tweakers site? Aan een originele rom valt niet bijzonder veel te tweaken lijkt mij?

Overigens ben ik het ook eens met Koriel.. De extra software die de hardware leverancier toevoegt aan Android werkt remmend op de mogelijkheid om met hetzelfde toestel bij te blijven bij ontwikkelingen.. Dit is goed voor de leverancier, maar slecht voor de consument.

Echter is het wel zo dat ook de specifieke hardware hieraan bijdraagt. Voor veel toestellen moeten proprietary drivers worden geschreven door de hardware fabrikant om mee te kunnen met de android versies.

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 8504 op 31-05-2010 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

Anoniem: 8504 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 15:04:
[...]

Uhm, met alle respect en niet bedoelt als aanval.. Wat doe je dan op een tweakers site? Aan een originele rom valt niet bijzonder veel te tweaken lijkt mij?
Om eerlijk te wezen vind ik dit een opmerking van niks. Ook ik draai nog de originele rom, en daarom mag ik niet op tweakers komen?
Ook originele dingen zijn te tweaken. En misschien is er daarom zowel de HTC Hero thread, als de HTC Hero custom-rom thread?

Anyhoe, ik wacht gewoon nog even op de originele upgrade... Even.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble

Trouble

Everything is awesome

Moet je dan per se willen Tweaken om op Tweakers te mogen komen? :)
Ik heb ook nog steeds de originele ROM erop staan, puur omdat die me bevalt en ik geen zin heb in gedoe met rooten enzo. Dat is toch een keuze die ieder voor zich maakt?

Wat raar trouwens dat Google de update afkeurt :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8504

Reneger schreef op maandag 31 mei 2010 @ 15:26:
[...]

Ook originele dingen zijn te tweaken. En misschien is er daarom zowel de HTC Hero thread, als de HTC Hero custom-rom thread?

Anyhoe, ik wacht gewoon nog even op de originele upgrade... Even.. ;)
Dat was dus dan ook mijn vraag.. Wat valt er aan een originele ROM te tweaken?
Moet je dan per se willen Tweaken om op Tweakers te mogen komen?
Nee, maar dat was ook niet het punt :)

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 8504 op 31-05-2010 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 306567

Ik kon niet meer wachten en heb uiteindelijk de villainrom 6.2. geïnstalleerd, nu wil ik niet meer terug naar 1.5:) Duurt trouwens wel lang om te booten, of is dat alleen de eerste keer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-06 21:28
Ja eerste keer na een dalvik-cache wipe duurt booten lang omdat hij alles opnieuw moet bouwen, daarna even instellen (dutch kan je gewoon selecteren) en daarna eigenlijk gelijk even een reboot doen voordat je verder gaat.

Wat ik daarna aanraad is VillainUpdater te draaien omdat er ook al weer een update is om de "Get more HTC Widgets" werkend te krijgen, 6.2.1 zal dan worden geinstalleerd.

Daarna wat je zelf kan doen is nog setCPU installeren, als je op google zoekt naar xda setCPU krijg je een topic waar de apk te vinden is, moet je wel account hebben (market kost ie geld) maar account is binnen 5mins gemaakt :)

Oh ik zie dat we in het normale topic zitten.. eigenlijk hoort dit hier niet!

Maar ik sta wel verbaasd als ze straks FroyoVillain werkend krijgen voordat bv HTC officieel 2.1 released, wat ik me afvraag is wat die mensen bij HTC aan het doen zijn als deze mensen keer op keer een nieuwe versie releasen. Ze willen het natuurlijk volledig afhebben, maar ik denk dat ze wel wat meer "mankracht" hebben en resources dan custom rom builders..

Beetje jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperclowntje
Ik zou graag een bron zien?? Of heb ik wat gemist op tweakers??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Opperclowntje schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 09:07:
[...]

Dit misschien: http://www.androidworld.n...te-afgekeurd-door-google/

Maar het is allemaal zeer onduidelijk en tegenstrijdig, dus niet te veel van aantrekken lijkt mij zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

Opperclowntje schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 09:07:
[...]

http://twitter.com/tmobile_webcare/status/15104185317

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 306567

Minaaj schreef op maandag 31 mei 2010 @ 17:40:
Ja eerste keer na een dalvik-cache wipe duurt booten lang omdat hij alles opnieuw moet bouwen, daarna even instellen (dutch kan je gewoon selecteren) en daarna eigenlijk gelijk even een reboot doen voordat je verder gaat.

Wat ik daarna aanraad is VillainUpdater te draaien omdat er ook al weer een update is om de "Get more HTC Widgets" werkend te krijgen, 6.2.1 zal dan worden geinstalleerd.

Daarna wat je zelf kan doen is nog setCPU installeren, als je op google zoekt naar xda setCPU krijg je een topic waar de apk te vinden is, moet je wel account hebben (market kost ie geld) maar account is binnen 5mins gemaakt :)

Oh ik zie dat we in het normale topic zitten.. eigenlijk hoort dit hier niet!

Maar ik sta wel verbaasd als ze straks FroyoVillain werkend krijgen voordat bv HTC officieel 2.1 released, wat ik me afvraag is wat die mensen bij HTC aan het doen zijn als deze mensen keer op keer een nieuwe versie releasen. Ze willen het natuurlijk volledig afhebben, maar ik denk dat ze wel wat meer "mankracht" hebben en resources dan custom rom builders..

Beetje jammer!
Ik heb inderdaad die nieuwe update net geïnstalleerd, nu heb ik wel eens dat gmail de mail niet op tijd binnen krijgt. Maar ik ken ook iemand met een desire en die heeft hetzelfde probleem, volgens mij is dit een probleem van android 2.1. Ik ben bang dat met set cpu dat me batterij snel leegloopt of is dat niet zo? Wat moet ik daar instellen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Zo te zien heeft het alleen te maken met de provider T-Mobile. Misschien dat Google er misschien toch van af wil dat er specifieke provider dingen worden ingebakken.De enige afwijzingen tot nu toe zijn van T-Mobile die toch vaak het een ander inbouwd( vraag me soms wel is af of dat extra nadelen heeft?).

Self reflection is the school of wisdom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-06 21:28
Anoniem: 306567 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 09:59:
[...]

Ik heb inderdaad die nieuwe update net geïnstalleerd, nu heb ik wel eens dat gmail de mail niet op tijd binnen krijgt. Maar ik ken ook iemand met een desire en die heeft hetzelfde probleem, volgens mij is dit een probleem van android 2.1. Ik ben bang dat met set cpu dat me batterij snel leegloopt of is dat niet zo? Wat moet ik daar instellen dan?
Nou eigenlijk gebruikt hij natuurlijk wel meer als je hem gebruikt met de overclock, maar dat is niet echt te merken.. wat verder via setCPU is in te stellen is "profiles" en daarmee kan je de clockspeed als de telefoon in standby is zelfs terug clocken. Heb hem op sleep 254mhz min/352mhz max.. dus verbruikt minder in standby!

Als je setCPU opheb gestart moet je een keer op "menu" van je telefoon drukken en daarna Device Selection > Automatic Detect speeds (daarna kan je snelheid slepen in main menu). In villain is hij atm gelocked op 691mhz, ik had hem eerder op 730 draaien en bij 750mhz reboote hij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Ik heb een kleine glitch waar ik al een tijdje mee zit maar steeds vergeet hier te posten. Als ik een sms ontvang en die lees zonder het notification scherm naar beneden te trekken dan blijft mijn trackball oplichten. Heel iritant aangezien er ook geen notification van de sms meer is. Het gaat alleen weg als ik mijn scherm naar beneden trek. Iemand een oplossing ervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-05 19:44
Eh......je scherm naar beneden trekken wellicht........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
kaajee schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 20:24:
Eh......je scherm naar beneden trekken wellicht........
Maar waarom zou ik dat doen als ik de sms al gelezen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-05 19:44
Om van die oplichtende trackball af te komen natuurlijk............ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

kaajee schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 22:31:
Om van die oplichtende trackball af te komen natuurlijk............ ;)
Well played. :-)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:48

BM

Moderator Spielerij
Vraagje. Ik heb de standaard calendar widget van HTC op mijn homescreen staan. Deze geeft echter aan 'No upcoming events', terwijl er wel degelijk events in mijn kalender staan, al zijn die dan welliswaar pas over 2,5 week. Ik vermoed dat er dus max een x-aantal dagen vooruit gekeken word. Is ergens in te stellen dat ie gewoon de eerstvolgende afspraak laat zien?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Laatst online: 18-06 23:10
De standaard HTC widget checkt alleen "vandaag" en "morgen". Als je echter vandaag en morgen iets hebt, laat ie volgens mij alleen morgen zien. Unsure though :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31051

Uuuh jongens ik heb ook een vraagje..

Ik weet niet eens of ik op het goede subforum zit, tweakers is een beetje groot geworden :-(

Ik heb in September 2009 via GSMweb een HTC Hero gekocht.

Ik heb nog 1.5 erop staan, maar ik heb wel in februari ofzo, een nieuwe kernel erop gezet.

Sinds rond die tijd echter, werkt het touchscreen aan de onderkant niet goed meer. Hij doet het niet altijd, alleen als hij het juist niet moet doen.

Is dit een hardwareprobleem of is het software? Ik heb de telefoon vaak in mijn broekzak, dus druk tegen het touchscreen. Aan de andere kant, ik heb hem niet zo veel gebruikt. Mijn ervaring met HTC toestellen is dat het touchscreen altijd kapot gaat.

Vroeger was ik wel een echte tweaker, maar tegenwoordig wil ik gewoon iets dat werkt, geen gezeik. Alles precies uitzoeken heb ik ook wel een beetje gehad.

Dus vandaar hier mijn vraag: wat is er kapot en hoe kan ik dit het beste oplossen?

Bij voorbaat dank, en als ik dit niet had moeten posten, verwijder het dan maar. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble

Trouble

Everything is awesome

Ik zou zeggen: zet de officiele ROM/kernel erop en check of je het probleem dan nog hebt. Er zijn volgens mij wel meer mensen die touchscreen problemen hebben, dus het kan best wel hardwarematig zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomasE
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-06 21:07
Anoniem: 31051 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 12:38:
*knip*

Sinds rond die tijd echter, werkt het touchscreen aan de onderkant niet goed meer. Hij doet het niet altijd, alleen als hij het juist niet moet doen.

Is dit een hardwareprobleem of is het software? Ik heb de telefoon vaak in mijn broekzak, dus druk tegen het touchscreen. Aan de andere kant, ik heb hem niet zo veel gebruikt. Mijn ervaring met HTC toestellen is dat het touchscreen altijd kapot gaat.

*knip*
Zelfde probleem hier. Kreeg ermee te maken na een tijdje een custom rom gebruikt te hebben. Ben nog niet teruggegaan naar de officiële rom, dus misschien moet je dat eerst eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 287750

TomasE schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 15:11:
[...]

Zelfde probleem hier. Kreeg ermee te maken na een tijdje een custom rom gebruikt te hebben. Ben nog niet teruggegaan naar de officiële rom, dus misschien moet je dat eerst eens proberen.
En als het dan nog niet opgelost is, gewoon ter reparatie aanbieden, er zijn meer mensen die dit probleem hebben gehad.
Wordt kosteloos verholpen door HTC, je bent alleen je telefoon een paar dagen kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21-06 03:02
Iemand ervaring met de reperatieservice van HTC? Zoja, wordt je ook op de hoogte gehouden van het reperatieproces, bijvoorbeeld wat de ontdekte defecten zijn et cetera? Of krijg je dat pas achteraf te lezen als je de telefoon weer hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-06 14:10
Anoniem: 31051 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 12:38:
Uuuh jongens ik heb ook een vraagje..

Ik weet niet eens of ik op het goede subforum zit, tweakers is een beetje groot geworden :-(

Ik heb in September 2009 via GSMweb een HTC Hero gekocht.

Ik heb nog 1.5 erop staan, maar ik heb wel in februari ofzo, een nieuwe kernel erop gezet.

Vroeger was ik wel een echte tweaker, maar tegenwoordig wil ik gewoon iets dat werkt, geen gezeik. Alles precies uitzoeken heb ik ook wel een beetje gehad.

Dus vandaar hier mijn vraag: wat is er kapot en hoe kan ik dit het beste oplossen?

Bij voorbaat dank, en als ik dit niet had moeten posten, verwijder het dan maar. :-)
is helaas een (bekend) hardware probleem. mijn g2 had het ook, bij t-mobile laten repareren.
Bij mij kwam het probleem na een maand weer terug. Is nu weer gerepareerd.
1e maal had ik de stock rom. 2de maal had ik net een custom rom erop gezet.
Voor reparatie uiteraard eerst weer de stock erop zetten ;)

* DarkChylde was verbaasd dat de reparatie maar 1 week duurde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
Ik heb hetzelfde probleem als bovenstaande. Alleen beweerde de jongen van de helpdesk mij dat het een niet bekend probleem was.. Alleen wel dat er een bekend probleem was over een olievlek (?) op het scherm, waardoor deze niet zou functioneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn toestel heeft nu al stof onder het scherm. Ik heb nog nooit een toestel gehad waarbij dit niet is gebeurt. gelukkig zie ik het alleen wanneer de zonnetje schijnt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperclowntje
Anoniem: 197677 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 20:08:
Mijn toestel heeft nu al stof onder het scherm. Ik heb nog nooit een toestel gehad waarbij dit niet is gebeurt. gelukkig zie ik het alleen wanneer de zonnetje schijnt :)
En welk toestel heb je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Laatst online: 10-06 14:10
Misschien een aanname hoor, maar dit is het HTC Hero topic. Neem aan dat het om een Nokia ofzo gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

Beetje jammer... De Desire en Legend krijgen nu updates, lees ik hier en daar.

Dat rooten begint telkens meer te trekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RptR
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-06 23:55
Die 2.1 update zou begin juni uitkomen... Aangezien het nu begin juni is vraag ik me af of er al een exacte datum bekend is. Hopelijk wordt ie niet wéér uitgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:43
De exacte datum is 1-1-2013 denk ik als je rekening houdt met hun uitstel patroon.

[ Voor 40% gewijzigd door carpebios op 03-06-2010 10:57 ]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:49

DizzyWeb

Ondertiteld

Er is vandeweek bekend geworden dat Google de update afgekeurd heeft, dus lijkt me sterk dat er een exacte datum bekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

Dat was al eerder bekend, DizzyWeb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

Geachte, Dank u wel voor uw vraag over Android 2.1. HTC zal de klanten voorzien van een gratis update naar de Éclair Android 2.1 voor de Europese HTC Hero varianten. Vanaf Juni kunnen HTC Heroes een eerste voorbereidende update verwachten, gevolgd door de volledige Éclair update. Voor de volledige update raden wij het gebruik van een gratis Wi-Fi hotspot of een onbeperkt data-abonnement aan, anders kunnen standaard data kosten in rekening worden gebracht. Inderdaad werd eerder eind April aangegeven als de releasedatum, echter is deze nu verschoven naar Juni. HTC heeft geen enkele andere datum bevestigt, maar helaas heeft voortdurende speculatie verkeerde verwachtingen geschept. Wanneer de update wordt vrijgegeven zal dit bekend worden gemaakt op onze website zowel als sociale netwerken zoals Facebook en Twitter. De update is niet vanzelfsprekend. Deze wordt in dit geval wel aan de HTC gebruikers verstrekt, helaas wat later dan verwacht. Met vriendelijke groeten, Nikki HTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventrigo
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

DizzyWeb schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 11:30:
Er is vandeweek bekend geworden dat Google de update afgekeurd heeft, dus lijkt me sterk dat er een exacte datum bekend is.
Om me zelf even te quoten :
Ventrigo schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 14:00:
[...]

Zo te zien heeft het alleen te maken met de provider T-Mobile. Misschien dat Google er misschien toch van af wil dat er specifieke provider dingen worden ingebakken.De enige afwijzingen tot nu toe zijn van T-Mobile die toch vaak het een ander inbouwd( vraag me soms wel is af of dat extra nadelen heeft?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RptR
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-06 23:55
Eigenlijk is het te gek voor woorden dat de update door Google afgekeurd is.

HTC heeft dus meer als 6 maanden de tijd gehad om een fatsoenlijke update te programmeren, lukt het ze nog niet door Google's keuring te komen. Best wel slecht eigenlijk :P

Bovendien is er al een werkende 2.1 rom(Desire en Legend) met Sense.

Maar ik vermoed toch dat die afkeuring over de T-mobile update gaat. Of het is een smoes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
Wat is mijn HTC Reperatieticketnummer? :/ Nooit zo iets ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
  • Laatst online: 30-04-2024
ik blijf maar per ongeluk mensen bellen. ik weet dat een unlock pattern helpt, maar in de praktijk vergeet ik dat.

wat ik nu wil is die grote "phone" knop weg uit mijn homescreen. en het liefst ook nog zo dat de linker fysieke "phone" knop ook niet de dialer oproept.

iemand een makkelijke oplossing? ik draai cronos 1.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-05 16:56
Jij wilt dat de "CALL" button niet doet waar hij voor is?

Ik heb nog nooit iemand gebeld zonder dat ik het wilde.
Misschien is het gewoon het slimst als je net zoals je zegt, een unlock pattern instelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitch
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07:44
Armada. schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 15:51:
Iemand ervaring met de reperatieservice van HTC? Zoja, wordt je ook op de hoogte gehouden van het reperatieproces, bijvoorbeeld wat de ontdekte defecten zijn et cetera? Of krijg je dat pas achteraf te lezen als je de telefoon weer hebt?
Er staat wel wat informatie over de reparatie op de site van eurotwice, maar daar klopt helaas niets van ;)
Bij mij stond er omruilen/vervangen oid en ik kreeg mijn telefoon ongerepareerd terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
  • Laatst online: 30-04-2024
rdgut schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 19:02:
Jij wilt dat de "CALL" button niet doet waar hij voor is?

Ik heb nog nooit iemand gebeld zonder dat ik het wilde.
Misschien is het gewoon het slimst als je net zoals je zegt, een unlock pattern instelt.
yup dat wil ik. zowel de fysieke als de virtuele (virtuele liefst helemaal weg).

En ja unlock pattern. Ik ga dat geheid een keer vergeten en het risico mijn baas 's nachts wakker te bellen ga ik toch maar niet nemen. Laatste keer dat het gebeurde kon diegene die ik per abuis aan het bellen was vanuit mijn broekzak 10 minuten van een gesprek dat ik op dat moment voerde naluistern op zijn voicemail. Tja met een beetje pech pakt dat ook helemaal verkeerd uit :)

anyway het is vast mogelijk zonder teveel gedoe. als ik iemand wil bellen doe ik dat wel via het "phone" icoontje dat ik neerzet waar ik het wil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rtzrs
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-11-2024
Bericht van HTC m.b.t. de update:

Geachte Rutger, Deze updates zijn ingepland te beginnen vanaf juni.Een preciese datum voor de Nederlandse release is er echter nog niet.Hieronder geef ik u de informatie mee die wij zelf van het hoofdbureau hierover ontvangen hebben. “Htc will be providing a free update to Éclair for European HTC Hero variants.’ starting in June', anyone owning an HTC Hero will receive an initial preparatory update, shortly followed by the full Éclair update. For the full update, we would recommend using a free wi-fi hotspot or an unlimited data plan, otherwise standard data charges may apply." Hierbij vertrouw ik erop u voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u echter nog vragen hebben, dan horen wij graag van u. Ons telefoonnummer is vanuit Nederland 020 7157310 vanuit België 024 040616. Bedankt voor het e-mailen met HTC. Met Vriendelijke groet, Tomas V. HTC

Dus nog steeds wachten...

GEEF UPDATE XD

maarja.. 1.5 android werkt ook nog wel goed xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
Ik heb ook een leuke bug, niet geroot.
Als ik naar duitsland ga soms dan krijg ik elke 2 minuten een smsje van 221 met een nummer zoals 332853574577, het nummer is elke keer anders.
Als ik met dezelfde simkaart in me nokia de grens overga dan krijg ik die smsjes niet.

Iemand een idee waar dit door kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renate1970
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20-06 17:20

Renate1970

Lef is Leven

Hehe volgens dit http://www.androidworld.n...week-van-start-officieel/

Komt de update eraan :)

Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
Goed nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwinvz1
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-04 16:39
Hoop dat het ook eindelijk gebeurd.
Een android zonder 2.1 is eigenlijk geen android meer.

Zeker de nieuwe functies zoals exchange (in de normale software ingebakken) :> en bluetooth doen het hem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

Dan hoop ik dat Thee-Mobijl 1. hun netwerk een beetje lekker heeft :P. 2. De update klaar heeft voor de G2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwinvz1
Reneger schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 10:07:
Dan hoop ik dat Thee-Mobijl 1. hun netwerk een beetje lekker heeft :P. 2. De update klaar heeft voor de G2.
Jullie mogen hem downloaden over het GPRS netwerk. >:)
Dan weet je zeker dat de update laat komt, dan stappen klanten gelijk over op de Legend/Desire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-06 13:27

netblade

Sunrise

Erwinvz1 schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 10:20:
[...]

Dan weet je zeker dat de update laat komt, dan stappen klanten gelijk over op de Legend/Desire.
Er bestaat ook nog zoiets als wifi ;)

Ik ben blij dat er eindelijk een update komt, kan ik eindelijk met wat meer apps aan de slag.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventrigo
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

[...]

offtopic:
i'm lovin' it :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

[...]

Ik moet zeggen, de 3g hier in Haarlem is aardig stabiel :). En anders kan ik nog altijd wifi-en, zoals hierboven al aangegeven. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwinvz1
Werkt idd daar erg goed.
Een betere locatie om te kunnen internetten mobiel is er bijna niet.

HTC is rolling out the GSM 2.1 update TODAY! DON'T FLASH IT!
The new radio is on OTA

Bron: http://www.villainrom.co.uk/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Vooralsnog is de update nog niet in Nederland. Volgens Engadget wordt de update uitgerold in Taiwan. Nederland zal wel wat later volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Picaroon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-06 19:01
Kan ik de update niet gewoon downloaden via htc.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Laatst online: 10-06 14:10
[...]

Och, sinds onderstaand op de frontpage stond:
nieuws: Stichting dreigt T-Mobile met rechtszaak om netwerkproblemen

Maak ik sowieso gebruik van een stabielere 3G verbinding, en in vaak zelf weer HSDPA ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-05 18:09
Picaroon schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 11:30:
Kan ik de update niet gewoon downloaden via htc.com?
Als ze het doen zoals bij de desire die afgelopen week een ota update heeft gehad dan niet, er staat wel vermelding van de update maar je kunt hem (nog) niet downloaden...

Maar er zal vast wel iemand zijn die dat met de tijd voor elkaar krijgt. Niet iedereen heeft altijd internet ter beschikking. (al zullen dat er tegenwoordig niet zo heel veel zijn, t-mob ligt niet voor niets plat :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145867

Eindelijk maar toch android 2.1 ? Nu ik hem net weg wil doen voor een Samsung galaxy S.. zucht.

Ik hoop dat de opvolger voor mijn trouwe HTC hero er blij mee zal zijn.
Moet eerlijk zijn, ik was zeer en zeer tevreden over de bouw van de Hero. Er zit geen krasje op !! Als nieuw nog.. na al die tijd. Hiervoor had ik een n95 die zat gauw onder de krasjes.
HTC moet doorgaan met dezelfde bouw kwaliteit of beter. Toppie.
Iedereen zeurt dattie traag was.. nah niks van gemerkt.( het was een grote verbetering van symbian naar android ) Alleen bij PDF openen en sommige apps.
Bijna overal Hsdpa verbinding hier in groningen op vodafone. Heb wel eens bestanden van 30mb gedownload en dat ging zelfs rap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperclowntje
Hij komt, hij komt die lieve 2.1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Kijk das nuttig nieuws.

Zeker omdat T-mobile hier in Apeldoorn flink geld heeft uitgegeven, ik heb hier bijna overal een H'tje in beeld staan sinds gisteren, zelfs binnen regelmatig.

Kom maar op met die update. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

Heb de vraag uitstaan bij T-Mobile hoe het zit met de G2 variant.... Denk dat mn vraag te moeilijk is, want ze reageren tot dusver niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakeNL
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-06 07:39
Ik heb nu een Villain 6.2 rom op mijn telefoon! Maar het liefst wil ik dan toch de gehele officiële update! Hoe kan ik dat doen? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97471

BlakeNL schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 14:05:
Ik heb nu een Villain 6.2 rom op mijn telefoon! Maar het liefst wil ik dan toch de gehele officiële update! Hoe kan ik dat doen? Alvast bedankt!
Je kunt (nu al!) de rooted versie van de officiele 2.1 rom downloaden, zie hier voor meer informatie: Anoniem: 97471 in "[HTC Hero] Rooten & Custom ROM's Deel 2"

Heb hem sinds een kwartiertje geleden draaien en hij voelt zeer snappy aan, alles lijkt sneller te werken. Ook zit er bij het opstarten een balkje waarin je kan zien hoe ver hij is!

Ps. ik zou gewoon wachten tot iedereen hem via de OTA krijgt in plaats van deze rom uit taiwan erop zetten, zelfs met morelocale zitten er nog redelijk wat vreemde tekens in sommige apps ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
Sjips, me telefoon is net sinds gister ter reparatie opgestuurd. :P Hoop dat hij snel weer terugkomt en dat ze niet gaan emmeren dat het probleem (ongevoelig deel van touchscreen) door mij komt, want dat is niet zo. Iets waar ik wel bang voor ben, want de telefonist bij de helpdesk gaf aan dat het geen bekend probleem was. Nou, op Tweakers wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:45
Iemand die al kan zeggen hoe snel/traag hij draait op 2.1 tov de custom 2.1's? Ik vond de custom 2.1's niet snel genoeg
Pagina: 1 ... 3 ... 14 Laatste