Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-02 08:57

TheLunatic

Ouwe boxen.

(jarig!)
zwahiel schreef op zondag 16 mei 2010 @ 17:53:

Merk wel dat ik steeds vaker het idee heb dat mijn Hero niet meer laat zien wie er belt. Alle toeters en bellen gaan af, behalve dat 't scherm niet laat zien wie belt. (en ja de contacten staan in mijn telefoon en 't is geen prive nummer.) De Hero laat alleen het holdscreen zien.
M'n zwager had dit ook, maar een keertje uit en weer aan lostte het bij hem op. Wellicht bij jou ook?

Mother, will they like this song?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QQleQ
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03-12-2024
kaajee schreef op maandag 17 mei 2010 @ 13:34:
Weet iemand ook of je in je agenda standaard kunt instellen dat je géén "herinnering" wilt? Ik lijk alleen maar de kunnen kiezen uit hoeveel minuten van te voren: 5 min-1 week. Maar je kunt niet kiezen dat je geen herinnering wilt. Als je een afspraak maakt kun je wel kiezen voor geen herinnering, maar ik wil standaard geen herinnering.........
Installeer de Gemini Calendar en gebruik Gemini Add event

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167272

Wel wel. HTC brengt nu de Wildfire uit, een toestel dat qua specs erg op de Hero lijkt, voor 259 euro en met 2.1 opgetuigd. Misschien dat een goedwillende XDA'er daar even de rom van online wil zetten, dan hebben wij misschien ook snel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kaajee schreef op maandag 17 mei 2010 @ 13:34:
Weet iemand ook of je in je agenda standaard kunt instellen dat je géén "herinnering" wilt? Ik lijk alleen maar de kunnen kiezen uit hoeveel minuten van te voren: 5 min-1 week. Maar je kunt niet kiezen dat je geen herinnering wilt. Als je een afspraak maakt kun je wel kiezen voor geen herinnering, maar ik wil standaard geen herinnering.........
agenda > menu (knop) > instellingen > herinneringen > herinneringsweergave > uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:30
Anoniem: 167272 schreef op maandag 17 mei 2010 @ 16:37:
Wel wel. HTC brengt nu de Wildfire uit, een toestel dat qua specs erg op de Hero lijkt, voor 259 euro en met 2.1 opgetuigd. Misschien dat een goedwillende XDA'er daar even de rom van online wil zetten, dan hebben wij misschien ook snel wat.
Wel wel, dit toestel zal in juli op de markt komen en ik heb toch stiekem de hoop dat de hero een ietsie pietsie eerder de update krijgt.

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8504

Anoniem: 323486 schreef op maandag 17 mei 2010 @ 14:34:
Even over dat niet meer kunnen rooten na de officiële update naar 2.1:

Stel er komen over een tijdje Android 2.2 custom ROMs voor de Hero, en stel Android 2.2 is inderdaad zoveel sneller (berichten over 450%!). HTC brengt na de 2.1 update met grote waarschijnlijkheid geen 2.2 update voor de Hero uit. En de telefoon is niet meer te rooten na de officiële 2.1 update. Dan zit je met een telefoon die ver onder zijn kunnen qua snelheid en functionaliteit zit. Ik zit te twijfelen of ik wel de officiële 2.1 ROM installeer, of dat ik zal wachten tot er custom 2.2 Hero ROMs komen, óf dat ze dadelijk de HTC 2.1 ROM weten te kraken zodat root access weer mogelijk is en dan weer kijken.
Huh? Hoe kom je daar bij? Wat je dus niet moet doen is de officiele HTC update draaien. Grote kans is dat die heel lastig te rooten valt. Echter de update image is dusdanig te preppen zodat je hem bij het flashen geroot houdt.

Dus tip van flip: Niet de originele ROM installeren als je root wilt houden, maar even 2 dagen wachten tot de XDA/Modaco mannen de update hebben geroot!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-06 21:13

Nss

The Dude Abides

/edit: had bovenstaande reactie niet gezien.

Maar inderdaad is het punt niet zozeer dat de ROM niet te kraken is, maar dat nadat je de nieuwe ROM erop gezet hebt het niet meer mogelijk is een andere ROM erop te zetten.
Het is dan dus een kwestie van tijd voordat er een behoorlijke custom ROM uitkomt met 2.1. Je zou in dat geval dus niet de officiele ROM moeten installeren, maar wachten op een goede custom ROM.

[ Voor 13% gewijzigd door Nss op 17-05-2010 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-05 19:44
Anoniem: 167272 schreef op maandag 17 mei 2010 @ 17:58:
[...]

agenda > menu (knop) > instellingen > herinneringen > herinneringsweergave > uit.
Dat kan, maar dan staat ie altijd uit. Ik wil wel bij sommige afspraken juist wel een herinnering hebben. Maar dan wil ik dit bij het maken van de afspraak aangeven. Default moet ie dus op géén herinnering staan, maar als ik wel een herinnering wil, dan geef ik dit aan tijdens het maken van de afspraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-05 12:07
kaajee schreef op maandag 17 mei 2010 @ 23:32:
[...]

Dat kan, maar dan staat ie altijd uit. Ik wil wel bij sommige afspraken juist wel een herinnering hebben. Maar dan wil ik dit bij het maken van de afspraak aangeven. Default moet ie dus op géén herinnering staan, maar als ik wel een herinnering wil, dan geef ik dit aan tijdens het maken van de afspraak.
Ik ben gelukkig wel geholpen met deze instelling. Zocht het al n tijdje, maar dacht dat het gewoon niet ging.
Ik heb op m'n homescreen Pure Calendar staan, dus herinneringen vind ik overbodig. En zeker als ik ze bij elke afspraak moet afzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Laatst online: 21-06 12:02

Nibbz

Postmaster General

hebben er meerder mensen last van dat het de telefoon je alarm geluid niet meer laat horen?

sinds een paar weken doet mijn wekker geluid het niet meer. Trillen doet hij nog wel. Als ik een alarm wil instellen, en ik raak "alarmgeluid' aan, en selecteer een ander geluid, hoor ik deze niet afspelen. Ook als ik mijn wekker af laat gaan, gebeurd er weinig, behalve de trilfunctie.

Heb mijn telefoon al verschillende keren helemaal uitgezet en weer aangezet.. heeft niks geholpen.

Als ik gebeld word, of een sms ontvang, hoor ik wel gewoon wat.. alleen trillen staat niet aan, en Stille modus staat uit (Geluid is AAN).

Kan ik nog wat anders proberen?

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
Jup, zoals al meerdere malen in dit topic is aangegeven....: In het alarm-selectie-schermpje even de volume-toets omhoog drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 287750

Is er hier nog iemand meer die er last van heeft dat xScope GL (browser) niet werkt op WiFi, maar wel op het mobiel netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-06 14:46
Nibbz schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 12:40:
hebben er meerder mensen last van dat het de telefoon je alarm geluid niet meer laat horen?

sinds een paar weken doet mijn wekker geluid het niet meer. Trillen doet hij nog wel. Als ik een alarm wil instellen, en ik raak "alarmgeluid' aan, en selecteer een ander geluid, hoor ik deze niet afspelen. Ook als ik mijn wekker af laat gaan, gebeurd er weinig, behalve de trilfunctie.

Heb mijn telefoon al verschillende keren helemaal uitgezet en weer aangezet.. heeft niks geholpen.

Als ik gebeld word, of een sms ontvang, hoor ik wel gewoon wat.. alleen trillen staat niet aan, en Stille modus staat uit (Geluid is AAN).

Kan ik nog wat anders proberen?
Sound manager downloaden en bij je alarm een schedule aanmaken. Voorheen checkte ik iedere dag of m'n volume nog wel aanstond, nu al een half jaar geen omkijken meer naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:10

Trouble

Everything is awesome

stijnos1991 schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 14:13:
[...]

Sound manager downloaden en bij je alarm een schedule aanmaken. Voorheen checkte ik iedere dag of m'n volume nog wel aanstond, nu al een half jaar geen omkijken meer naar.
Hmm hoe werkt dat precies? Moet ik het zien als alternatieve wekker? (Ik wil het wel proberen, maar wil niet het risico lopen dat ik me keihard verslaap ;))

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
-Trouble- schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 14:38:
[...]

Hmm hoe werkt dat precies? Moet ik het zien als alternatieve wekker? (Ik wil het wel proberen, maar wil niet het risico lopen dat ik me keihard verslaap ;))
check http://www.androlib.com/a...apps-audiowidget-wnq.aspx

is al 100x voorbijgekomen in deze topics.
De free versie is op zich al voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iop
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-06 00:11

iop

Niemand nog geplakt zie ik, dus doe ik het maar:

nieuws: HTC stelt Hero-update uit vanwege Google-goedkeuring

eindelijk wat officieel nieuws van ze over 2.1 en de e.t.a.

[ Voor 13% gewijzigd door iop op 18-05-2010 18:26 ]

mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperRembo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-02 09:33
Even een bedankje voor Flagg. Ik heb het scherm vervangen en m'n Hero doet het nu weer helemaal :) Totale kosten: 56€ incl verzendkosten.

| Toen / Nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

SuperRembo schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 21:17:
Even een bedankje voor Flagg. Ik heb het scherm vervangen en m'n Hero doet het nu weer helemaal :) Totale kosten: 56€ incl verzendkosten.
hey leuk dat het gelukt is. :7

Maar vergeet Anoniem: 8504 in "HTC Hero [part sept]" niet hij had het disassembly filmpje gespot. :)

nog wazige blikken gehad toen je de oven aanzette en op de vraag:

"wat ga je met de oven doen?"

Antwoordde:

"oh even de telefoon in de oven leggen, hoezo?"

Ik werd hier lichtelijk onbegrepen aangekeken. :p

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperRembo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-02 09:33
Gelukkig was alleen het scherm zelf gebarsten. Het touchscreen was nog heel, en kon dus lekker vastgeplakt blijven zitten.

| Toen / Nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Oh valt mee dan, zit redelijk degelijk in elkaar he die HTC?

Ik heb van de week ook een display omgewisseld van een Samsung u600, en dat heeft mij doen besluiten Samsung maar over te slaan, alles gelijmd en geplakt en voelde gewoon shabby aan.

De hero kan je best 2 of 3 keer uit elkaar halen zonder dat ik het idee zou hebben dat alles lam en krom zou zijn.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteRaver
  • Niet online

WhiteRaver

Dank u.

Over uit elkaar halen gesproken, ik heb vandaag een nieuwe behuizing ontvangen en mijn Hero er ingewikkeld. De originele behuizing was goed beschadigt en het leek me wel leuk om een nieuwe behuizing erop te schroeven. De nieuwe behuizing heb ik via eBay gekocht. Het betreft een zwarte (plastieken) behuizing voor de voorkant en achterkant, inclusief zwarte toetsen.
De Hero heb ik met behulp van het filmpje welke al eerder is genoemd en een aantal foto's op deze website (wordt vertaald weergegeven) gedaan.

Behuizing vernieuwen
Nieuwe behuizing om mijn Hero geschroefd.
Klik hier voor fotoalbum met lightbox
Wat er geleverd werdNieuw vs oud - VergelijkingNieuw vs oud - Toetsen
Nieuw vs oud - Close-up hoekenNieuw vs oud - AchterkantKrassen op het touchscreen
Installatie - Cover verwijderdInstallatie - Moederbord ontkoppeldInstallatie - Achterkant scherm
Installatie - Voorkant schermNieuw vs oud - Close-upNieuw - HTC Innovation
Nieuw - toetsenNieuw - VoorkantNieuw vs oud - Voorkant donker
Nieuw vs oud - VoorkantNieuw vs oud - Achterkant

Zelf vind ik het zeer geslaagd, de Hero ziet er nu nog stoerder uit. Eigenlijk had ik hem altijd al zo willen hebben. Jammer is wel dat mijn touchscreen 2 redelijk grote krassen heeft en dat ik die niet heb vervangen.
Voor mij maakt het eigenlijk allemaal niet meer zoveel uit aangezien ik een gloednieuwe Desire heb :9~ en de Hero de deur uit doe.

Hoe werkt die UBB-code voor een lightbox? Of werkt dat niet in het forum?

Graag gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-06 14:10
WhiteRaver schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 00:22:
Over uit elkaar halen gesproken, ik heb vandaag een nieuwe behuizing ontvangen en mijn Hero er ingewikkeld. De originele behuizing was goed beschadigt en het leek me wel leuk om een nieuwe behuizing erop te schroeven. De nieuwe behuizing heb ik via eBay gekocht. Het betreft een zwarte (plastieken) behuizing voor de voorkant en achterkant, inclusief zwarte toetsen.
De Hero heb ik met behulp van het filmpje welke al eerder is genoemd en een aantal foto's op deze website (wordt vertaald weergegeven) gedaan.

Zelf vind ik het zeer geslaagd, de Hero ziet er nu nog stoerder uit. Eigenlijk had ik hem altijd al zo willen hebben. Jammer is wel dat mijn touchscreen 2 redelijk grote krassen heeft en dat ik die niet heb vervangen.
Voor mij maakt het eigenlijk allemaal niet meer zoveel uit aangezien ik een gloednieuwe Desire heb :9~ en de Hero de deur uit doe.

Hoe werkt die UBB-code voor een lightbox? Of werkt dat niet in het forum?
Wat heb je voor die behuizing betaald? Ik weet namelijk een webshop in NL die hem ook in het zwart heeft, origineel HTC (G2 wellicht) voor uit mn hoofd een kleine 50 euro € 54,95. Vind dit erg veel geld voor een behuizing waar overigens geen displayglas bijzit.

Link: http://www.mobielbereikba...c/hero/originele-frontjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperclowntje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-05 18:12
HTC moet de update van de Hero naar Android 2.1 uitstellen vanwege een probleem met de validatie door Google. De firmware moet voor elk land apart goedgekeurd worden. De update komt waarschijnlijk binnen enkele weken uit.

HTC heeft de smartphone Hero voor elk land waarin het toestel is uitgebracht, voorzien van een aparte sku, een identificatienummer. De update moet door Google voor elke sku apart worden goedgekeurd. Dat zorgt voor flinke vertraging bij de uitrol van Android 2.1, vertelde Mark Moons, regional manager van HTC Benelux, aan Tweakers.net. "We willen de update in heel Europa tegelijkertijd aanbieden, maar daarvoor moeten eerst alle firmwares worden goedgekeurd."

De Android 2.1-update voor de Hero is al wel klaar; Moons wijst op het feit dat de update in de Verenigde Staten al is verstuurd naar eigenaars van de Droid Eris, een Hero-variant die bij provider Verizon Wireless wordt verkocht. "Dat was een update in één land, bij één provider. Het aantal stappen dat je moet doorlopen is daardoor veel kleiner."

Het zal de enige keer zijn dat HTC met dit probleem te maken krijgt, stelt Moons. "De Legend en Desire hebben in alle landen dezelfde sku, met alleen een andere taalinstelling. Dat doen we vanaf nu met alle toestellen, om een snelle update mogelijk te maken."

De Hero zal het enige HTC-toestel zijn dat in Nederland een update krijgt naar Android 2.1. Andere modellen, zoals de G1, de Magic en de Tattoo, krijgen geen update naar een nieuwe versie van Googles mobiele OS.

De update naar Android 2.1 brengt diverse vernieuwingen met zich mee. Zo komt Google Maps Navigatie op het toestel. De gratis navigatie, waarvoor overigens wel een internetverbinding is vereist, zal deze maand voor Nederland beschikbaar komen.

HTC zal voortaan alle updates over-the-air aanbieden. Volgens Moons is dat nodig, omdat updates die via de pc geïnstalleerd moeten worden, door slechts vijf procent van de gebruikers op het toestel worden geplaatst.
Hij komt er dus echt aan! Nog enkele weekjes wachten jongens!

Here in Holland we eat boerenkool from a wooden shoe with a rietje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble

Trouble

Everything is awesome

Ik maak me er al lang niet meer druk om, ding verschijnt vanzelf en anders maar niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteRaver
  • Niet online

WhiteRaver

Dank u.

AgoNitE schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 08:24:
[...]

Wat heb je voor die behuizing betaald? Ik weet namelijk een webshop in NL die hem ook in het zwart heeft, origineel HTC (G2 wellicht) voor uit mn hoofd een kleine 50 euro € 54,95. Vind dit erg veel geld voor een behuizing waar overigens geen displayglas bijzit.

Link: http://www.mobielbereikba...c/hero/originele-frontjes
Via deze advertentie heb ik hem gekocht voor de prijs van € 43,56. Niet heel veel goedkoper dan die link die jij aanhaalt dus. Ik moest er trouwens wel een tijdje op wachten want ik heb hem 28-4 besteld en kreeg hem gister, 18-5, binnen.
Die link van jou spreekt over een originele cover maar ik vraag me af of het net zulk materiaal is wat wordt gebruik in de echte behuizing of dat het plastic is zoals in de behuizing welke ik erop heb geschroefd.

Graag gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 313096

HTC hero rom update is uit. Voor de Sprint versie that is.

Kan niet anders dan dat de update een dezer dagen ook voor ons uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-06 12:57
Anoniem: 313096 schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 13:19:
HTC hero rom update is uit. Voor de Sprint versie that is.

Kan niet anders dan dat de update een dezer dagen ook voor ons uit is.
Ik zou gewoon even lezen.
Die update was door google snel te controleren, omdat het maar 1 land is (Amerika, waar sprint dus provider).
In Europa daar integen, zijn veel meer landen. Dit controleren duurt dus veel langer, en moeten wij nog een aantal weken wachten.

Zie dus deze post (enkele boven jou)

De update is inderdaad ook klaar, maar moet door google nog goedgekeurd worden voor deze beschikbaar is voor ons.

[ Voor 8% gewijzigd door Tonkey op 19-05-2010 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 313096

Waarom zou dat goedkeuren nog weken moeten duren dan volgens jou? Ik denk dat het een kwestie van dagen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HTC wil de Hero update overal tegelijk uitbrengen...
Kan best dat NL al goedgekeurd is, maar hij wordt nog niet OTA verspreid =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Anoniem: 313096 schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 15:41:
Waarom zou dat goedkeuren nog weken moeten duren dan volgens jou? Ik denk dat het een kwestie van dagen is.
Volgens mij niets ;)
Ik haal dat gewoon uit de bron, er staat namelijk
HTC moet de update van de Hero naar Android 2.1 uitstellen vanwege een probleem met de validatie door Google. De firmware moet voor elk land apart goedgekeurd worden. De update komt waarschijnlijk binnen enkele weken uit.

[ Voor 0% gewijzigd door Tonkey op 19-05-2010 15:45 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwinvz1
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-04 16:39
vandevorst schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 15:45:
[...]

Volgens mij niets ;)
Ik haal dat gewoon uit de bron, er staat namelijk
[...]
http://ht.ly/1N8I0
HTC HERO (SPRINT) 2.1 SOFTWARE UPDATE | 05.19.2010
WARNING: Installing this software will erase your current user data. Please see instructions below for details. more

hopelijk hebben wij hem ook snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Laatst online: 00:35
Ik werd vannacht toen ik bijna in slaap gevallen was opgeschrikt door opstartgeluiden van mijn Hero. Het toestel deed een spontane reboot maar het gekke is wel dat daarna de uptime nog op 295 uur stond. Dat het toestel zomaar spontaan reboot vind ik vreemd en als het gebeurt zou ik verwachten dat de uptime naar 0 zou gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-06 08:38

The_Worst

Unox

Dan is waarschijnlijk alleen de interface herstart.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-06 13:59
Daar zou ik me persoonlijk niet zo druk om maken. Mochten ze meer beveiliging tegen rooien aanbrengen dan is het toch alleen maar een kwestie van tijd totiemand wel weer een manier vindt om te rooien.

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
Tegen wie heb jij het riotrick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Laatst online: 00:35
The_Worst schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 21:01:
Dan is waarschijnlijk alleen de interface herstart.
Als alleen de interface herstart lijkt het mij toch niet dat je het opstart riedeltje hoort, je pincode moet invoeren en weer connectie met het netwerk moet zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Laatst online: 21-06 12:02

Nibbz

Postmaster General

kwiebus schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 23:34:
[...]

Als alleen de interface herstart lijkt het mij toch niet dat je het opstart riedeltje hoort, je pincode moet invoeren en weer connectie met het netwerk moet zoeken?
laatst liep het process andriod.phone bij me vast.. toen reboote hij de interface, en most ik ook opnieuw mijn pin invoeren

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
riotrick schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 22:15:
Daar zou ik me persoonlijk niet zo druk om maken. Mochten ze meer beveiliging tegen rooien aanbrengen dan is het toch alleen maar een kwestie van tijd totiemand wel weer een manier vindt om te rooien.
Je bent in ieder geval wel consequent met het rooien van je HTC! Neem aan dat je rooten bedoelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-06 21:48
2e zin van het artikel:
Helaas betekent het niet dat de update nu ook snel in Nederland beschikbaar zal komen.
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
d33n schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 10:25:
[...]

2e zin van het artikel:
Helaas betekent het niet dat de update nu ook snel in Nederland beschikbaar zal komen.
:+
Ongeschreven zin: we gaan em krijgen *O* :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231344

kaajee schreef op maandag 17 mei 2010 @ 23:32:
[...]

het is heel simpel, als je een afspraak maakt dan zie je bij herinneringen inderdaad 5,10, etc minuten, in plaats van dan naar beneden te scrollen, scroll je een klein stukje omhoog en dan zie je "Geen"" staan. Als je die aanvinkt krijg je geen herinnering. :) ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nss
  • Laatst online: 13-06 21:13

Nss

The Dude Abides

Tja, maar dan staat die nog steeds standaard aan!
Je moet 'm gewoon op altijd uit zetten. Wil je incidenteel wel een herrinnering toevoegen, dan druk je op de 'menu' toets > herinnering toevoegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231344

ja, maar ik dacht dat kaajee dat juist wou, anders kan dat inderdaad ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Op mijn HTC Hero komen bestanden steeds automatisch in de LOST.DIR map terecht als ik ze upload. Gisteren heb ik 10GB aan audioboeken geüpload en uiteindelijk stonden er echt maar een paar nummers op.

Na een volgende herstart was de hele Muziek-folder zelfs leeg en de LOST.DIR was weer gigantisch. Het opnieuw formatteren van de micro-SD kaart heb ik al geprobeerd en dat had weinig zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129000

"HTC zal voortaan alle updates over-the-air aanbieden. Volgens Moons is dat nodig, omdat updates die via de pc geïnstalleerd moeten worden, door slechts vijf procent van de gebruikers op het toestel worden geplaatst."

Lachen!!!

"Sprint will not be releasing the update over the air, so you'll have to head over to the carrier's support site for instructions on how to download and install the software. Happy updating!"

OTA was toch te moeilijk.

Misschien worden we in Europa proefkonijn.

Heb ik toch gelijk gehad dat het een Sprint exclusive is geworden!!!

Goedkeuring van Google? Lachen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo, na enkele zeer genoeglijke maanden werken met de Hero stap ik nu over naar een Desire. Ik was altijd enthousiast over de Hero, maar het gebrek aan snelheid en het ietwat te kleine scherm deden mij toch overstappen naar zijn grote broer. ik dank alle tweakers voor alle tips die ik hier mocht lezen. En voor wie er benieuwd naar is: 2.1 werkt inderdaad fantastisch, maar ik mis wel mijn trackball. Die is veel nauwkeuriger dan dat optische dingetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Anoniem: 167272 schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 08:06:
Zo, na enkele zeer genoeglijke maanden werken met de Hero stap ik nu over naar een Desire. Ik was altijd enthousiast over de Hero, maar het gebrek aan snelheid en het ietwat te kleine scherm deden mij toch overstappen naar zijn grote broer. ik dank alle tweakers voor alle tips die ik hier mocht lezen. En voor wie er benieuwd naar is: 2.1 werkt inderdaad fantastisch, maar ik mis wel mijn trackball. Die is veel nauwkeuriger dan dat optische dingetje.
Ja joh wrijf het er ff in anders. :)

Maar veel plezier met de nieuwe foon, maar gaat volgens mij wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 360338

Ik heb sinds een paar dagen een Hero van TMobile (dus G2)
Al enkele dagen ben ik alle topics aan het lezen, erg leerzaam. Een probleem blijf ik houden, het instellen van een SMS toon. Overal zie ik dat je met Ringdroid dat moet kunnen veranderen, ik stel dat keurig in maar ondanks dat blijft de TMobile toon klinken. iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Vraagje over de standaard muziek app. Ik had van een groot aantal nummer niet de juiste mp3 tag gebruikt. Zojuist alles veranderd maar hij laat de niet bijgewerkte (de oude) gegevens van de nummers zien. Iemand een idee hoe deze opnieuw geindexceerd kan worden? SD rescan en opnieuw opstarten hielpen niet!

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:49

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Anoniem: 360338 schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 11:39:
Ik heb sinds een paar dagen een Hero van TMobile (dus G2)
Al enkele dagen ben ik alle topics aan het lezen, erg leerzaam. Een probleem blijf ik houden, het instellen van een SMS toon. Overal zie ik dat je met Ringdroid dat moet kunnen veranderen, ik stel dat keurig in maar ondanks dat blijft de TMobile toon klinken. iemand tips?
Waarom zou je daar een aparte app voor downloaden? Je kunt toch gewoon bij Messages -> Menu-knop -> Settings -> Select Sound een sms-toon instellen?
GG---77 schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 12:00:
Vraagje over de standaard muziek app. Ik had van een groot aantal nummer niet de juiste mp3 tag gebruikt. Zojuist alles veranderd maar hij laat de niet bijgewerkte (de oude) gegevens van de nummers zien. Iemand een idee hoe deze opnieuw geindexceerd kan worden? SD rescan en opnieuw opstarten hielpen niet!
Weet je zeker dat je de tags op je SD kaart veranderd hebt, danwel de mp3's opnieuw op je kaart hebt gezet? :P

[ Voor 90% gewijzigd door Mad Marty op 21-05-2010 12:04 ]

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-06 22:27

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Geinig op t.net/nieuws kondigt HTC aan dat ze Desire ook gaan updaten naar 2.2. Ik geloof er geen snars van dat dat sneller zou gaan als bij onze Hero. Ook al zijn de SKU nummers gelijk.

Ben heel benieuwd hoe 't daar zal verlopen.

Merken jullie overigens ook dat bij redelijk internet gebruik (lees GoT) je Hero toch aanzienlijk warmer wordt dan normaal? Ik merk 't vooral bij de batterij. Daar wordt 't gewoon behoorlijk warm.

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-04 15:17
zwahiel schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 12:38:
Geinig op t.net/nieuws kondigt HTC aan dat ze Desire ook gaan updaten naar 2.2. Ik geloof er geen snars van dat dat sneller zou gaan als bij onze Hero. Ook al zijn de SKU nummers gelijk.

Merken jullie overigens ook dat bij redelijk internet gebruik (lees GoT) je Hero toch aanzienlijk warmer wordt dan normaal? Ik merk 't vooral bij de batterij. Daar wordt 't gewoon behoorlijk warm.
Ja heb ik ook. Vooral bij youtube oid wordt ie lekker warm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-06 18:40

Deem

Ontcijfer mij!

zwahiel schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 12:38:

Als ik mij niet heb vergist lieten ze bijn de Google IO HTC evo's zien met 2.2 en Sense UI. Maar ze gingen niet in op de details van de telefoon.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Als rooten nou eens wat eenvoudiger was, kon ik gewoon via root naar 2.2.. :P

Heb een paar keer wat handleidingen gelezen, ziet er niet heel gemakkelijk uit. Ook komen veel mensen problemen tegen zoals ik in de topics lees. Niet iets waar ik op zit te wachten ;)

Dan maar wachten op de officiele 2.1 update, en daar op blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[quote]Waarom zou je daar een aparte app voor downloaden? Je kunt toch gewoon bij Messages -> Menu-knop -> Settings -> Select Sound een sms-toon instellen?[...]

Inderdaad, dat zou je denken, als er mail binnen komt hoor ik wel keurig dat geluidje, maar bij smsjes blijf ik TMobile horen :( ik snap er niks meer van, misschien komt het omdat ik een branded versie heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger
  • Laatst online: 21-06 10:33

Reneger

Wie? IK?

Bij mij werkt de bovengenoemde methode wel. En ook ik heb een G2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

vandevorst schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 13:20:
Als rooten nou eens wat eenvoudiger was, kon ik gewoon via root naar 2.2.. :P

Heb een paar keer wat handleidingen gelezen, ziet er niet heel gemakkelijk uit. Ook komen veel mensen problemen tegen zoals ik in de topics lees. Niet iets waar ik op zit te wachten ;)

Dan maar wachten op de officiele 2.1 update, en daar op blijven.
Nou, op deze manier vond ik het echt een EITJE!

http://www.androidworld.n...n-android-2-1-installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Die ziet er al wat eenvoudiger uit inderdaad ;)
Maar eens proberen :) Voor de zekerheid een aparte micro sd kaart gebruiken, zodat ik alle backups bewaar ;)

Edit: geen idee waar die voor bedoeld is, maar voor mijn t-mobile hero werkt het blijkbaar al niet. Ik liep vast bij stap 7.
Dan moet je een of andere methode extra doen die nog eens 32 stappen zijn. Ook nog in het engels dus ik laat het maar voorbij gaan. Of er moet een keer een makkelijkere oplossing komen.

[ Voor 23% gewijzigd door Tonkey op 21-05-2010 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

vandevorst schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 18:47:
[...]
Edit: geen idee waar die voor bedoeld is, maar voor mijn t-mobile hero werkt het blijkbaar al niet. Ik liep vast bij stap 7.
Dan moet je een of andere methode extra doen die nog eens 32 stappen zijn. Ook nog in het engels dus ik laat het maar voorbij gaan. Of er moet een keer een makkelijkere oplossing komen.
Hmzz.. ik heb die methode gebruikt voor mijn HTC Hero (niet van T-Mobile), da's alles.

Ik ben het met je eens dat de meeste handleidingen niet echt uitblinken in hun eenvoud, maar deze deed het wel bij mij.

Nu dus met Android 2.1 (maar dan voor een Legend...)

[edit]
Nu ik verder zit te lezen op die pagina waarvan ik je een link gaf, lees ik dat het inderdaad op een T-Mobile (is dat dan de G2?) niet werkt.

[ Voor 9% gewijzigd door NaN op 21-05-2010 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:58
chronoz schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 15:44:
Op mijn HTC Hero komen bestanden steeds automatisch in de LOST.DIR map terecht als ik ze upload. Gisteren heb ik 10GB aan audioboeken geüpload en uiteindelijk stonden er echt maar een paar nummers op.

Na een volgende herstart was de hele Muziek-folder zelfs leeg en de LOST.DIR was weer gigantisch. Het opnieuw formatteren van de micro-SD kaart heb ik al geprobeerd en dat had weinig zin.
Daar gaan die nummers dus steeds heen, heel vreemd. Heb het ook :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benji83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-04 15:58
Ik heb sinds December mijn Hero, en begin nu voor de 2e keer problemen te ervaren bij de ontvangst van 3G en WiFi signaal.
3G is meeste van de tijd gewoon weg, WiFi valt soms ineens spontaan weg.
Voor hij hem weer heeft opgepakt ben ik vaak zo een uur verder, behalve als ik de telefoon in vliegtuig modus zet en er weer uithaal, gezien hij dan alle radio uitschakelt en inschakelt.
De eerste keer kon ik het alleen oplossen door de hele rom opnieuw te installeren. Dit heb ik minder dan 2 maanden gedaan (van alles geprobeerd, HTC wijst naar provider, provider wijst naar telefoon, uiteindelijk zelf maar de hele rom opnieuw erop gegooit).
Nu is het weer hetzelfde verhaal.
Gezien het opnieuw installeren van de rom het probleem verhelpt, kan ik me niet voorstellen dat het een hardware probleem is.
Iemand tips?

edit: lijkt erop dat ook T-mobile moeilijk doet (heb Tele2, gebruik dus T-mobile netwerk) maar dat verklaart het gebrekkige WiFi signaal niet...

[ Voor 8% gewijzigd door benji83 op 22-05-2010 15:52 . Reden: extra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Sangroid schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 19:57:
[...]

Hmzz.. ik heb die methode gebruikt voor mijn HTC Hero (niet van T-Mobile), da's alles.

Ik ben het met je eens dat de meeste handleidingen niet echt uitblinken in hun eenvoud, maar deze deed het wel bij mij.

Nu dus met Android 2.1 (maar dan voor een Legend...)

[edit]
Nu ik verder zit te lezen op die pagina waarvan ik je een link gaf, lees ik dat het inderdaad op een T-Mobile (is dat dan de G2?) niet werkt.
Schijnbaar is dat de g2 inderdaad. Wel raar, want in de software is verder niet echt een verschil te noemen. Al is de startpagina wel t-mobile...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:29
Ik dacht ik zet ff een 2.1 custom rom op m'n hero. Heb de laatste versie van BeHero geïnstalleerd, alleen m'n telefoon staat al 15 min stil bij het intro scherm. Kan iemand misschien nog iets aanraden voordat ik een rollback doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Is het nog goed gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-Edwin- schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 20:59:
[...]

Daar gaan die nummers dus steeds heen, heel vreemd. Heb het ook :?
Gebruiken jullie wel de "nette" afkoppeling van het USB device onder windows? Dus alleen de USB mode uitzetten als windows iets als "safe to remove" geeft? De LOST.DIR wordt namelijk gebruikt om corrupte bestanden te plaatsen na een checkdisk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:29
Nee, enkele keren opnieuw opgestart maar geen resultaat. Heb nu weer android 1.5 (modaco).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

Cabo schreef op zondag 23 mei 2010 @ 04:09:
[...]

Nee, enkele keren opnieuw opgestart maar geen resultaat. Heb nu weer android 1.5 (modaco).
Waarschijnlijk niet goed gewiped, maar goed we hebben een Rooten en Custom ROMs topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft iemand nog tips hoe ik mijn sms toon kan wijzigen? Op de normale manier (instellingen/meldingen etc) en dmv Ringdroid werkt niet. Ik hoor de nieuw gekozen toon wel als er email komt, maar bij smsjes blijf ik die irritante TMobile toon horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Laatst online: 21-06 14:46
Anoniem: 360338 schreef op zondag 23 mei 2010 @ 16:02:
Heeft iemand nog tips hoe ik mijn sms toon kan wijzigen? Op de normale manier (instellingen/meldingen etc) en dmv Ringdroid werkt niet. Ik hoor de nieuw gekozen toon wel als er email komt, maar bij smsjes blijf ik die irritante TMobile toon horen.
Instellingen van de berichten.app al gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318049

Vannacht de Hero helemaal opgeladen en vanmorgen onderweg, de Hero op zak. Kom ik op de plaats van bestemming is hij helemaal dood, kan hem ook niet opstarten???
Alleen na de batterij eruit gehaald te hebben had hij er weer zin an.
Vreemde zaak, iemand ook deze ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Mogelijk een programma of widget dat op de achtergrond draaide en je batterij leeg trok. Of batterij defect natuurlijk.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:58
Anoniem: 8504 schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 23:27:
[...]

Gebruiken jullie wel de "nette" afkoppeling van het USB device onder windows? Dus alleen de USB mode uitzetten als windows iets als "safe to remove" geeft? De LOST.DIR wordt namelijk gebruikt om corrupte bestanden te plaatsen na een checkdisk..
Nee, ik doe gelijk de USB mode uit op de Hero. Dat moet toch ook kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Blijkbaar niet, maar probeer het is? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-04-2024
volgens mij is deze vraag al eerder langsgekomen.

zat vandaag op de weg lekker met sygic mobile maps, heb ik opeens geen
gps signaal meer... moest hero rebooten en toen was het weer goed. GPS aan/uit zetten hielp niet.

iemand enig idee hoe dit komt? of welke app dit veroorzaakt? of is het probleem van de hero zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-05 18:09
-Edwin- schreef op maandag 24 mei 2010 @ 14:20:
[...]

Nee, ik doe gelijk de USB mode uit op de Hero. Dat moet toch ook kunnen?
Heb sinds een paar dagen de desire, waarbij deze optie niet meer aanwezig is. Laat mij denken dat het toch niet (goed) werkt. Ook de hero heb ik altijd veilig verwijderd en ik heb nooit problemen met missende bestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Laatst online: 11-06 12:29

dread

Sluwe vlaming

op de hero altijd onveilig verwijderd en nooit problemen gehad met bestanden die ik mis ;)

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble

Trouble

Everything is awesome

Ik ook, doe het altijd via de Hero (usb-koppeling uitschakelen) en werkt prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloggingHank
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-03 09:49
He mijn hero is kapot (scherm) en ga hem aanbieden voor reparatie, dus voor de zekerheid zet ik maar weer ff de stock rom erop. Moet ik ook mn radio's downgraden?

ps is ie ook ge-unroot als ik de stock rom erop zet?

[ Voor 14% gewijzigd door FloggingHank op 25-05-2010 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Flogging Hank schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 15:52:
He mijn hero is kapot (scherm) en ga hem aanbieden voor reparatie, dus voor de zekerheid zet ik maar weer ff de stock rom erop. Moet ik ook mn radio's downgraden?

ps is ie ook ge-unroot als ik de stock rom erop zet?
Ik zou persoonlijk de radio ook stock zetten, je weet maar nooit.. En jah, hij is vanaf dan niet meer geroot.. Ik kreeg zelfs een compleet nieuw toestel toen mijn touchscreen kapot was.. Maar toen had ik hem nog maar een maand of 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-02 23:00
http://www.androidworld.n...eel-beschikbaar-in-de-vs/

Het kan dan niet lang meer duren? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-04 15:17
Volgens eerdere berichten ligt het nu aan het goedkeuren door google wat zorgt voor de vertraging. Het kan dus nog wel even duren :(

Volgens mij moeten er maar een apart topic komen over de update, want het gaat hier over niks anders meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloggingHank
Heeft iemand hier nog de stock radio? Is dat inderdaad 63.18.55.06_6.35.04.25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
Nope, het is: 63.18.55.06EU_6.35.06.18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloggingHank
mastair schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 11:19:
Nope, het is: 63.18.55.06EU_6.35.06.18
Ja? Ik dacht dat dat een van de latere was. Maar tnx iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RatedR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-05 17:17
Heb een probleem met mijn Hero, als ik 'm aan de lader hang (3 geprobeerd) denkt hij aan een PC te hangen en gaat dus proberen te syncen en het laden gaat dan ook in USB-mode, wat een stuk langer duurt. Heb dit probleem niet als ik 'm aan de autolader hang. Iemand enig idee of dit een software matig dingetje is (heb 'm al eens gereset) of moet ik toch terug naar de winkel omdat er hardwarematig iets niet klopt..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble

Trouble

Everything is awesome

Met mijn eenvoudige boerenverstand ;) denk ik dat het softwarematig is. Want een lader is toch een lader lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
-Trouble- schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 13:39:
Met mijn eenvoudige boerenverstand ;) denk ik dat het softwarematig is. Want een lader is toch een lader lijkt me.
Niet altijd waar ;) Ik had laatst het probleem dat mijn telefoon vastliep zodra deze volledig opgeladen was. Dit bleek geen softwarematig probleem, en ik moest ook mijn lader later nog opsturen om te controleren waar het aan lag. Het bleek of de accu, of de lader te zijn (geen idee meer welke van de 2).

Als terugzetten naar fabrieksinstellingen niet werkt zou ik de telefoon ter reparatie aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vendrom
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-06 15:03
Cabo schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 16:32:
Ik dacht ik zet ff een 2.1 custom rom op m'n hero. Heb de laatste versie van BeHero geïnstalleerd, alleen m'n telefoon staat al 15 min stil bij het intro scherm. Kan iemand misschien nog iets aanraden voordat ik een rollback doe.
heb je wel alle wipes uitgevoerd? ik had dit namelijk ook ik was de ext wipe vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:50

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

RatedR schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 13:32:
Heb een probleem met mijn Hero, als ik 'm aan de lader hang (3 geprobeerd) denkt hij aan een PC te hangen en gaat dus proberen te syncen en het laden gaat dan ook in USB-mode, wat een stuk langer duurt. Heb dit probleem niet als ik 'm aan de autolader hang. Iemand enig idee of dit een software matig dingetje is (heb 'm al eens gereset) of moet ik toch terug naar de winkel omdat er hardwarematig iets niet klopt..?
Heb je een 2.1 ROM? kijk dan eens bij [menu]->Verbinden met PC->standaard verbindingstype en kijk eens wat daar is aangevinkt.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble

Trouble

Everything is awesome

vandevorst schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 13:48:
[...]

Niet altijd waar ;) Ik had laatst het probleem dat mijn telefoon vastliep zodra deze volledig opgeladen was. Dit bleek geen softwarematig probleem, en ik moest ook mijn lader later nog opsturen om te controleren waar het aan lag. Het bleek of de accu, of de lader te zijn (geen idee meer welke van de 2).
Tot zover dus mijn boerenverstand :P
Als terugzetten naar fabrieksinstellingen niet werkt zou ik de telefoon ter reparatie aanbieden.
Lijkt mij ook de beste optie :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Sinds ik de aHero ROM 1.0 heb geïnstalleerd kan ik alleen nog mijn SD kaart koppelen als ik de Hero via USB op m'n PC aansluit. Geen keuze om sync te kiezen etc...Of is deze optie standaard aan als de SD card niet gekoppeld is ?

Iets anders is dat er in mijn instellingen een optie 'Docken' is bijgekomen, als ik hierop tap krijg ik de melding dat de telefoon gedockt moet zijn om audio instellingen voor het dock-station in te stellen. Iemand enig idee wat dit is? Misschien iets wat op een ander toestel wel werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:49

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Als je met een custom rom werkt, kun je beter in [HTC Hero] Rooten & Custom ROM's Deel 2 kijken :)

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansie_P
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-06 09:29
Ik heb vandaag nog maar eens een mailtje gestuurd naar HTC Nederland met het volgende antwoord:

Bedankt voor het contact opnemen met betrekking tot uw Htc Hero. De upgrade naar Android 2.1 voor uw Htc Hero staat geplanned voor begin Juni. Deze wordt direct naar uw toestel toegestuurd. Hierbij vertrouw ik erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Spannend....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
  • Laatst online: 18-06 22:26
Ik zit er over te denken een HTC hero aan te schaffen. Ik heb nu een nokia 5800, al ongeveer een jaar. Leuke telefoon, alleen vallen mij een aantal dingen tegen. De telefoon (behuizing) zit in mijn ogen niet echt degelijk in elkaar (als je op de zijkant drukt hoor je het plastic zachtjes kraken) en het touch screen is geen topper (Mijn ipod touch doet het vele malen beter!). Verder is het een vrij lomp model voor een telefoon heb ik het idee. Dus tijd voor een nieuwe telefoon (denk ik)!

Zelf vind ik de iphone erg mooi, maar helaas vind ik die net wat te duur. En android spreekt me ook heel erg aan. Dus vandaar dat ik voor de HTC Hero wil gaan.

Nu heb ik een paar vragen,
Hoe bevalt jullie het model? is het degelijk? Zit het goed in elkaar?
Hoe ondervinden jullie het touch screen? En is deze van glas zoals bij de iPhone en iPod touch?

Ik wil er een 2e hands kopen (190 euro 'Zo goed als nieuw/Nieuw' 3 weken gebruikt), moet ik nog ergens op letten qua mankementjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-06 12:03
Igor92 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 19:40:

Nu heb ik een paar vragen,
Hoe bevalt jullie het model? is het degelijk? Zit het goed in elkaar?
Hoe ondervinden jullie het touch screen? En is deze van glas zoals bij de iPhone en iPod touch?
Model bevalt goed, telefoon zit ook erg goed in elkaar, ik heb er iig geen problemen mee maar heb hem ook nog nooit laten vallen O-)

Het scherm is echt uitstekend, resolutie is niet zo hoog als de nieuwste telefoons op dit moment maar goed genoeg om fatsoenlijk te surfen. Hij is verder ook van "glas" en is vrij accuraat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Mad Marty schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 16:23:
Als je met een custom rom werkt, kun je beter in [HTC Hero] Rooten & Custom ROM's Deel 2 kijken :)
Pff, ik had dit topic en het Rooten & Custom ROM's topic tegelijk open...net één alt-tabje teveel ben ik bang :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Hansie_P schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 17:30:
Ik heb vandaag nog maar eens een mailtje gestuurd naar HTC Nederland met het volgende antwoord:

Bedankt voor het contact opnemen met betrekking tot uw Htc Hero. De upgrade naar Android 2.1 voor uw Htc Hero staat geplanned voor begin Juni. Deze wordt direct naar uw toestel toegestuurd. Hierbij vertrouw ik erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Spannend....
Update zal niet eerder worden verspreid voordat Google de roms goedkeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansie_P
  • Laatst online: 21-06 09:29
The_Worst schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 20:44:
[...]

Update zal niet eerder worden verspreid voordat Google de roms goedkeurt.
Dat klopt, dat was ook precies wat ik vroeg en dat hebben ze dus (hoop ik) meegenomen in hun antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
Heb gisteren eindelijk maar eens de legend rom op m'n Hero gezet.
Eindelijk kan ik alle applicaties terug installeren!
Pagina: 1 2 ... 14 Laatste