i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
Verwijderd
Yep, studies met apen hebben dat wetenschappelijk bewezen, de scores met apen die internet hebben ligt trouwens op +/- 213%.CapTVK schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 12:21:
Elke app waar om je steam account login en pw wordt gevraagd is bij voorbaat niet te vertrouwen. Blijkbaar zijn er nog steeds mensen stom genoeg om voor een paar hoedjes een steam account hijack te riskeren.
Een mod waarmee je de Portal gun krijgt in TF2
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Allow me to say...Weiman schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 17:36:
Die staat 4 posts boven je ook gelinked.

Mijn excuses

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Hier ook 64b Win 7, maar geen crashes.CapTVK schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 18:47:
Ik heb nu TF2 draaien onder Win7 64 bit maar ligt het aan mijn PC (drivers up-to-date clean install) of crashed ie tegenwoordig zo vaak?

Had uiteindelijk alleen nog maar de Towering Pillar of Hats + die Medic Mirror over, toen die ook maar gecraft en daar kwam de Tyrant uit voort, die hat vind ik niks, dus heb die maar ge-delete, tezamen met die halloween hats + bills hat + mijn Gold Badge.
Heerlijk, zo'n opgeruimd backpack
Nu rest mij alleen nog maar TF2 te deïnstalleren.
[ Voor 7% gewijzigd door Statiegeld op 13-05-2010 19:21 ]
De-installeer al je wilt. Steamcloud houd alles vastSNDRT schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 19:19:
Zojuist all mijn 15 hats ge-recraft
Had uiteindelijk alleen nog maar de Towering Pillar of Hats + die Medic Mirror over, toen die ook maar gecraft en daar kwam de Tyrant uit voort, die hat vind ik niks, dus heb die maar ge-delete, tezamen met die halloween hats + bills hat + mijn Gold Badge.
Niet de hats en alle andere meuk die ik had neem ik aan? En het verwijderen van local content scheelt weer wat schijfruimteDeX schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 19:32:
[...]
De-installeer al je wilt. Steamcloud houd alles vast.
Zou willen dat daar wat eenvoudigers voor is.
het zijn juist die dingen dat die bijhoudt, zodat je op andere computers met dezelfde hats kan spelen.SNDRT schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 19:36:
[...]
Niet de hats en alle andere meuk die ik had neem ik aan?
Ik kom er alleszins heel veel tegen.
Yep. Format your drive. Install Steam. Install TF2. HATS!SNDRT schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 19:36:
[...]
Niet de hats en alle andere meuk die ik had neem ik aan? En het verwijderen van local content scheelt weer wat schijfruimte
Je weet dat er een trading systeem aankomt waarmee je die 15 hoedjes aan de vele fanatiekelingen had kunnen verpatsen?SNDRT schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 19:19:
Zojuist all mijn 15 hats ge-recraft
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Geloof wel dat ze daar een obsessie hebben met hats
Vanavond en morgenavond eens goed testen... Helaas moet ie eerst nog de download afmaken straks
Ik hoop dat de TF2 community nog lekker blijft bestaan, lijkt me supertof nog steeds
Jammer alleen dat er weinig noobs zullen zijn en dat ik wss de enige ben

We gaan het meemaken!CapTVK schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 08:06:
Die zijn er zat hoor, gewoon naar een instaspawn server gaan (liefst +24 spelers ...hoe meer hoe beter) en noobs zover het oog reikt.
Skillniveau zal wel heel wat hoger liggen dan bij Mw2 bv
Thx voor het vertellenCornelisjuh schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 13:48:
Ziet er wel lagge uitOok leuk nu portal gratis is (http://store.steampowered.com/freeportal) voor de mensen die dat nog niet wisten
Is het gratis voor altijd of tot 24 maart?
Want er staat dit:
Free on the Mac. Free on the PC. But only until May 24th.
Bedoelen ze ermee dat je het zeg maar kan downloaden voor niks tot 24 maart.. of kan spelen (soort van trial maand net als bij MW2 een tijdje terug)?
[ Voor 33% gewijzigd door D4NG3R op 14-05-2010 08:19 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
D4NG3R NL schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 08:16:
[...]
Thx voor het vertellen
Is het gratis voor altijd of tot 24 maart?
Want er staat dit:
Free on the Mac. Free on the PC. But only until May 24th.
Bedoelen ze ermee dat je het zeg maar kan downloaden voor niks tot 24 maart.. of kan spelen (soort van trial maand net als bij MW2 een tijdje terug)?

Maar op de download pagina zelf staat er dan weer dit
Act before May 24th to get your free copy of Portal!
Oftewel: Handel VOOR 24 maart om jouw gratis kopie van Portal te halen.
Jup, ik heb hem gedownload. Er staat geen tijd bij dat hij verloopt. Dus ik neem aan dat ik hem 'gekocht' heb.D4NG3R NL schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 08:30:
^
Back to TF2
Het lijkt er op dat er toch een tenth class komt? Als dat waar is, dan zal het mij benieuwen wat voor class het wordt.
Maar dat weten mensen als ik niet, die op hun werk alleen jouw post lezen en er dus vanuit gaan dat jij May als Maart vertaaltD4NG3R NL schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 08:30:
^
Verder heb je wel gelijk en was dat niet echt duidelijk uit op te maken!
Ok nu doe je gewoon te veel je best heh?D4NG3R NL schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 08:52:
Whaaa, dom foutje lolis maar eentwee (maart, april, mei) maantjemaandjes verschil
.
Heb vannacht niet de slaap kunnen vatten.. zal wel een reden zijn waarom ik niet helemaal 100% helder denk
[ Voor 60% gewijzigd door D4NG3R op 14-05-2010 09:31 ]
Is maar net hoe je 't bekijktD4NG3R NL schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 09:30:
Eind maart -> Begin mei = 1 maand + 1 dag
offtopic:
Heb vannacht niet de slaap kunnen vatten.. zal wel een reden zijn waarom ik niet helemaal 100% helder denk
Nee ok ik zit je gewoon te plagen
*weer ontopic nou graag jongens!*
Kan best een maanTje zijn hoor, als je de maanstand bekijktD4NG3R NL schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 09:30:
Eind maart -> Begin mei = 1 maand + 1 dag
offtopic:
Zet hem alsjeblieft op EngelsBrutal1ty schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 06:43:
Alright! Net m'n 2e Steam aankoop ooit gedaan (na L4D2): Team Fortress 2![]()
Vanavond en morgenavond eens goed testen... Helaas moet ie eerst nog de download afmaken straksGisteren waren de steam servers 'te druk om je te helpen' zeg maar...
[ Voor 18% gewijzigd door frickY op 14-05-2010 10:14 ]
En nog een; Gotta move that gear up!Jimmie schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 00:48:
Nieuwe blogpost: A Week in the Life of the TF2 Team.
Geloof wel dat ze daar een obsessie hebben met hats
Maar is slechts community-reclame.
[ Voor 5% gewijzigd door frickY op 14-05-2010 10:24 ]
Hopelijk komt dit niet meer voor, want dit was echt irritant
Wel zijn er weinig... normale servers met de originele maps zonder mods etc, maar ze zijn te vinden
Ben er nu al zo enthousiast over dat ik al niet kan wachten op een TF3 of gelijkwaardig spel, dat ik eens vanaf het begin deel kan uitmaken van een community, en er niet zo laat pas inspringen

PS: eerste leuke potje als spy gehad
Begin nu door te krijgen wanneer je echt stealth en wanneer je 'pakje' zichtbaar is zonder de rookwolk en welke klassen het leukste zijn om hun outfit van te stelen.
Toch leuk om stiekem langs iedereen te sneaken en daarna achter een groepje van Medic + Heavy's aan te lopen en je mes eens los te laten gaan
Is er een goeie site waar je de voor en nadelen van de gevonden items en gadgets eens kan bekijken? Ik heb bv Cloak & Dagger en Dead Ringer gekregen... Maar ik ben er nog niet over uit of C&D beter is dan de gewone stealth manier etc...
[ Voor 37% gewijzigd door Brutal1ty op 15-05-2010 08:02 ]
Het is nooit te laat om deze game op te pakken
Angelo NL / Global Cargo VTC
Beviel mij tot nu toe ook 't best, maar aangezien ik nog geen 1 echte dag ff lekker heb kunnen gamen (komt van de week welomgwtfbbq schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 10:39:
Ik ben zelf als Spy erg fan van de Cloak & Dagger. Dan kan je gewoon stil bijven staan en cloaked blijven zolang je wilt
Maarjah ach heh... werk + beetje sporten + vriendin + gamen is vrij druk... Zeker als de laatste twee niet samen gaan of in de zelfde kamer kunnen bevinden op hetzelfde moment
En dan nog al die games...
BFBC2, CSS, WoW, L4D2 en nu sinds kort TF2... It's just too much!

Wel is TF2 eigenlijk wel precies zoals ik verwachtte en dus absoluut geen teleurstelling!
[ Voor 5% gewijzigd door Brutal1ty op 15-05-2010 11:04 ]
Alle wapens heb ik inmiddels, en de Cheaters Lament. Halloween event hats heb ik ook (Alleen de paper bag en de Ghastly Gibbus) Maar voor de rest nog geen enkele regular hat... Ligt dat aan mij of speel ik gewoon niet genoeg? (Heb er nu 113 uur op zitten)
Duidelijk dat je te weinig speelt. 113 uur sinds beta? Valt mij eerlijk gezegd reuuuuuuuuuuuze meeomgwtfbbq schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 11:14:
Ik speel TF2 nu al vanaf de beta, maar ik heb nogal last van het feit dat ik maar geen Hats krijg!
Alle wapens heb ik inmiddels, en de Cheaters Lament. Halloween event hats heb ik ook (Alleen de paper bag en de Ghastly Gibbus) Maar voor de rest nog geen enkele regular hat... Ligt dat aan mij of speel ik gewoon niet genoeg? (Heb er nu 113 uur op zitten)
Idle much?japie06 schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 12:20:
Ik heb TF2 een jaar en ik heb er 300 uur in zitten.
geintje ofc
again: Idle much?Waster schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 13:25:
Ik heb al 500 uur demo en 500 uur scout en als soldier heb ik ook bijna 500 uur
Zo niet: 0mG no-lifer
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
TF2 op de PC: 480 uur (waarvan nog geen 10 uur idle)
Resulterende in 2 simultaan gevonden hats (excl. halloween hats) en 1 gecrafte solly hat.
if it ain't broke, break it and learn
TF2 is een beetje mijn methadon voor mijn 'WoW verslaving'Brutal1ty schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 11:03:
[...]
BFBC2, CSS, WoW, L4D2 en nu sinds kort TF2... It's just too much!![]()
![]()
Lastige van Online games, ze vreten tijd en/of veel energie om er goed in te worden/verder te komen.
Toen ik terug begon met TF2 x weken geleden dacht ik dat ik afkickverschijnselen had toen ik voor het eerst een demoman met schild en zwaard zag rondlopen

</silly mode>
ff serieus, ik heb WoW omgewisseld voor TF2 omdat je TF2 ook gewoon voor een kwartiertje kan spelen op een public server itt WoW.
Ik heb laatst met alle items die ik vanaf augustus gekregen heb een stovepipe gecraft. Een class token (3 items geloof ik) plus 4 refined metal (dat was dus 4*3*3=36 scrap = 108 items). Dat was zo ongeveer alles wat ik in die tijd gekregen heb. Laten we zeggen dat dat 26 weken a 10 uur waren... dan moet jij nog even voor je een hoedje kan craften. Maar de droprate is nu een stuk hoger, ik zit in een paar weken tijd alweer bijna op een kwart hoedje gok ik. En ik heb sinds het verhogen van de droprate een operatiemasker gekregen. Daarvoor had ik al een roze engineer hoedje...omgwtfbbq schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 11:14:
Ligt dat aan mij of speel ik gewoon niet genoeg? (Heb er nu 113 uur op zitten)
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Edit: en mocht het iemand interesseren, 3022.8 uur aan TF2, waarvan idlen wel iets van 700 uur zal zijn. Sinds 18 september 2007.
[ Voor 37% gewijzigd door Tsunami op 15-05-2010 16:44 ]
Sinds 18-09-2007 het spel:
273 uur Sniper
80.7 uur Solly
49.6 uur Scout
Achja, dat krijg je ervan als je onder de plak zit

in totaal heb ik : 2575 uur erop zitten
Meeste als soldier,scout ,demoman en begin tf2 voor de medic update. Heel veel sniper.
btw ik heb ook veel geidled.
xfire staat op 1095 uur zonder idle. Maar die had ik niet altijd aanstaan dus ik zit rond de 1800 uur aan tf2 en 3 jaar tijd. gemiddeld 8 / 10 uur per week tf2
Ik heb de laatste tijd weinig andere games gespeeld, af en toe een beetje Battlefield bc2
ik krijg nu bijna elke dag rond de 3 dingetjes maar geen hat
Zelf speel ik het liefst alles behalve demo, ik kan dat gewoon niet. Mgoed, soms heeft het team het nodig (En snappen de 4 soldiers in je team niet dat 1 of 2 demo's geen kwaad kan)
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Heavy heeft een langere taunt-kill range.kKaltUu schreef op maandag 17 mei 2010 @ 08:29:
Ik snap sowieso niet waarom mensen demoman spelen, ik bedoel kom op, heavy is toch bijna hetzelfde, maar dan met een sandvich?
Holland GoT talent ?Weiman schreef op maandag 17 mei 2010 @ 00:29:
Nee hoor, we gaan een nieuw TV programma beginnen: GoT1 zoekt demo
1. Craft een demoman hoedje. Liefst een fro of bonnet natuurlijk.omgwtfbbq schreef op maandag 17 mei 2010 @ 07:39:
Hehe. Demoman vind ik toch wel één van de moeilijkere classes zelf. Terwijl ze wel freakin' handig zijn bij een sentry infested area of gewoon keiharde campers
Zelf speel ik het liefst alles behalve demo, ik kan dat gewoon niet. Mgoed, soms heeft het team het nodig (En snappen de 4 soldiers in je team niet dat 1 of 2 demo's geen kwaad kan)
2. Spam M1 + M2 in willekeurige richting zodra je een tegenstander ziet.
3. ???
4. Profit!
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Verwijderd
je vergeet de belangrijkste: auto-reload aanzetten in opties.Waster schreef op maandag 17 mei 2010 @ 10:50:
[...]
1. Craft een demoman hoedje. Liefst een fro of bonnet natuurlijk.
2. Spam M1 + M2 in willekeurige richting zodra je een tegenstander ziet.
3. ???
4. Profit!
2. M2 + M1 bij (choke)points / spawn
3. Q
4. M1 + S + E wait E wait E wait
5. C - 6
6. ????
7. Ragequit
8. Zoek pub
9. repeat untill satisfied.
10. Profit
2. Kies een team en wordt hun medic
3. Laad je uber op
4. Ga met je teammaat een grote groep inrennen en zet je uber niet aan.
5. Laad je uber opnieuw op.
6. Activeer je uber te vroeg, wanneer er niemand en de buurt is
7. Laad je uber opnieuw op
8. Terwijl je 100% uber hebt, ren je naar de tegenstander met je ubersaw
9. Wissel naar Kritzkrieg en laad je uber weer
10. Activeer krizuber op een sniper of spy
11. Blijf deze stappen herhalen
Ik beschreef mijn eigen speelstijlShabbaman schreef op maandag 17 mei 2010 @ 11:23:
Ik heb zo het idee dat Waster niet echt waardering toont voor mijn speelstijl...
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""
Grappig bedachte mod, maar komt goddank nooit in de echte game
Steamid afaikWeiman schreef op maandag 17 mei 2010 @ 13:25:
@onzeproserverhoster: wat heb je nodig om mensen sourcemod admin te maken?
http://wiki.alliedmods.net/Adding_Admins_%28SourceMod%29Weiman schreef op maandag 17 mei 2010 @ 14:18:
Dus gewoon die toffe cijferscode met dubbelepuntjes d'rin?Prima, dan leveren we toch een lijstje aan?
"STEAM_0:1:16" "bce" //generic, kick, unban for this steam ID. no immunity
"!127.0.0.1" "5:z" //all permissions for this ip, immunity level = 5
"BAILOPAN" "abc" "Gab3n" //name BAILOPAN, password "Gab3n": gets reservation, generic, kick
<naam>Janpeterbalkeende</naam>
<email>Harrypotterlover@live.nl</email>
<nick>JP-Ownage</nick>
<steamid>STEAM0:1:16232323</steamid>
<steamurl>http://steamcommunity.com/profile/JP-Ownage</steamurl>
Is toch niet zomoeilijk om te maken
wilt hij een bestad.xml of alleen de opmaak.
Als hij alleen de opmaak nodig heeft dus <naam> Pykow </naam>
Dan kan ik ook wel ene PHP Formulier aanmaken, Waarbij je zelf je gegevens opgeeft en dat deze opgeslagen wordt in de database en met een andere PHP pagina kan ik dan een XML file aanmaken
En anders stuur je me maar een PM via tf.be en maak ik wel een XML file voor jullie
GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising
1
2
3
4
5
6
7
8
| <?xml version="1.0"?> <user> <name>Jorick Van Hees</name> <e-mail>adres@gmail.com</e-mail> <nickname>Killzone</nickname> <steam-id>0:0:18441615</steam-id> <steam-link>http://steamcommunity.com/id/Killzone360</steam-link> </user> |
Is natuurlijk maar een voorbeeld xml file met jouw gegevens, het hangt er wat vanaf van hoe hij het aangeleverd wilt krijgen.
Ik vraag me af wanneer Valve nog wat gaat loslaten over de engineer update.
[ Voor 40% gewijzigd door Simon Verhoeven op 17-05-2010 23:23 ]
Ja het blijft stil bij valve
nu nog wachten op de engineer upgrade..
Op een dag drink je geen bier meer maar drink je Grolsch... My specs
'k had eigenlijk al wat meer info verwacht omdat het filmpje wel een leuke teaser is, maar meer was het ook niet.
Heeft er eigenlijk iemand zo een beeldje gekocht? Ik vind ze zelf te duur.
Ga iig voor de hoedjes, hoewel ik nog niet snap hoe dat precies werk met dat craften ofzo maar dat vind ik nog wel uit
ctf_doublecross griefing (of poging daartoe).
Volgens mij wel. Maar volgens mij wou hij het in Excel en niet in XMLGonzoNL schreef op maandag 17 mei 2010 @ 16:18:
Ik heb al een keer de steamIDs opgezocht voor je Killzone, heb je die nog?

Simon, zou je toch m'n email kunnen weghalen? Is erg makkelijk voor spambots nu, daarom staat het ook als plaatje in de MyReact
[ Voor 9% gewijzigd door CapTVK op 17-05-2010 23:39 ]
Dus zo werkt dat, ook leuk met een engy erbij!g0tanks schreef op maandag 17 mei 2010 @ 21:22:
[video]
ctf_doublecross griefing (of poging daartoe).
GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising
Beter fixe ze dit probleem, want nu zie ik meer mensen deze exploit gebruiken
Wat, de airblast meuk bij doublecross? hoeft geen prioriteit te zijn. Zou liever willen dat ze wat meer hoedjes uitbrengen.Pykow schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 16:00:
Het is geen WoW
Beter fixe ze dit probleem, want nu zie ik meer mensen deze exploit gebruiken
Verwijderd
quadcore support steam thread:
http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1272031
ultra high graphics:
http://forums.tf2maps.net/showthread.php?t=5028
crasht tf2 dan nog sneller, is het nog speelbaar?
Met dat ingame multicore enabled tickboxje crash tf2 bij mapchange nogal eens als het dan nog sneller crasht is het praktisch niet speelbaar meer.
Dit topic is gesloten.
De gegevens van de tweakers server kun je hier vinden.
Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!