- XBMC kan je automatisch laten opstarten met windows, hierdoor lijkt het alsof je XBMC aan zet en niet windows.master_viper schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 23:43:
Vandaag mn Fusion HTPC besteld. Nu heb ik een aantal kleine vraagjes:
- Ten eerste wil ik XBMC gaan draaien voor het hele mediacenter gebeuren, maar kan ik gewoon de stroom aanzetten en zorgen dat deze gelijk in XBMC uitkomt? Zonder enige ingewikkelde handelingen?
- Er zit geen IR of iets vergelijkbaars in mijn setup. Hoe los is dit gemakkelijk op, zodat ik toch de Harmony van logitech kan gebruiken om XBMC te besturen?
- Ik wil naast XBMC ook de HTPC gebruiken om incidenteel eens een lichte game te spelen of wat office werk op locatie te doen, is dit gemakkelijk op te zetten ? De hoofdfunctie is een mediaspeler.
- Koop een universele IR ontvanger, je kan je Harmony zo danig programmeren dat deze toetskombinaties zal gaan verzenden, in XMBC kan je deze toetskombinaties een functie geven
- Ja, als je hardware goed genoeg is dan kan dit, zorg voor de software, een toetsenbord en muis, en je ben "Good to Go"
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1