Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update:

De Destiny en Titan met de 6990M zijn vandaag binnen gekomen. Orders worden komende vrijdag uitgeleverd.

De XNB Energy SA13 is nu ook verkrijgbaar met een Intel HD3000 graphics kaart ipv de GT520M. Beide worden standaard met een 8cells accu geleverd.

NIEUW: De Titan, Palladium, Gladiator en Cyclone kunnen nu besteld worden met een 17.3" FHD 90% gamut glare scherm!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Hmm nice, die 15,6" modellen met mat scherm en ATI 6990... :9~
Misschien is het mogelijk om wat foto's te posten van de matte / glare schermen met 95% gamut?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds donderdag de XNB Sense XA15 in mijn bezit met de volgende specificaties:

- i7 2630M
- 1920x1080 GAMUT NON-Glare
- 8 GB DDR3
- 500 GB 7200 rpm met shockprotectie
- Intel 300 Mbps + Bluetooth (3.0)
- Schadeverzekering inclusief diefstal (36 maanden)

Standaard beschikt de Sense over een GT555M waarmee prima games kunnen worden gespeeld!

Ik zal volgende week hier een wat uitgebreidere review plaatsen en dan ook het scherm vergelijken met die van de ASUS N55 die niet over een Gamut scherm beschikt, zodat jullie de verschillen kunnen zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limit-NL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-08 13:27
Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 14:44:
Ik heb sinds donderdag de XNB Sense XA15 in mijn bezit met de volgende specificaties:

- i7 2630M
- 1920x1080 GAMUT NON-Glare
- 8 GB DDR3
- 500 GB 7200 rpm met shockprotectie
- Intel 300 Mbps + Bluetooth (3.0)
- Schadeverzekering inclusief diefstal (36 maanden)

Standaard beschikt de Sense over een GT555M waarmee prima games kunnen worden gespeeld!

Ik zal volgende week hier een wat uitgebreidere review plaatsen en dan ook het scherm vergelijken met die van de ASUS N55 die niet over een Gamut scherm beschikt, zodat jullie de verschillen kunnen zien!
Dat is wel toevallig, ik heb vrijwel dezelde setup besteld alleen dan met de Intel WiFi 6300.. de mijne krijg ik hopelijk dinsdag.

Daarnaast heb ik al een Intel 510 120GB SSD met Windows 7 HP SP1 en een Coolermaster USNA 95 voeding liggen om ermee te testen. Jullie kunnen binnenkort dus ook over mijn ervaringen met de Sense XA15 lezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dask
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-05 18:06
Is dit een configuratie met een 120Watt voeding? Ik ben zeer benieuwd hoe de CM USNA 95 voeding hiermee overweg zal gaan (qua warmte enz...) Aangezien ik op zoek ben naar een slimline adapter voor de mijne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ik weet het niet zeker, maar persoonlijk denk ik van niet... aangezien er bijvoorbeeld geen GTX560/580 of ATI 6970/6990 in zit...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limit-NL
dask schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 17:45:
Is dit een configuratie met een 120Watt voeding? Ik ben zeer benieuwd hoe de CM USNA 95 voeding hiermee overweg zal gaan (qua warmte enz...) Aangezien ik op zoek ben naar een slimline adapter voor de mijne.
Ja, daar ga ik wel vanuit sinds de Sense gewoon gebaseerd is op dezelfde barebone als jouw BTO 15CL35 en de Schenker A501

Zag ook al dat je op NBR Forums daar wat vragen over had gesteld, ik heb gewoon het risico genomen.
Ik verwacht niet dat ik er uren mee zal kunnen gamen, maar voor 'normaal gebruik' zou het voldoende moeten zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dask
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-05 18:06
Ok _/-\o_ ,

laat maar iets weten over de warmte en het opladen ervan als je je laptop hebt, ik ga het waarschijnlijk ook aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l1m1t schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 19:46:
[...]

Ja, daar ga ik wel vanuit sinds de Sense gewoon gebaseerd is op dezelfde barebone als jouw BTO 15CL35 en de Schenker A501

Zag ook al dat je op NBR Forums daar wat vragen over had gesteld, ik heb gewoon het risico genomen.
Ik verwacht niet dat ik er uren mee zal kunnen gamen, maar voor 'normaal gebruik' zou het voldoende moeten zijn. :)
Hi l1m1t

De Sense en de Palladium komen alle twee met een 120Watt voeding zodat er genoeg marge over is, beter meer power dan te weinig :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limit-NL
Ik heb mijn Sense XA15 nu 24 uur in bezit, dus ik wilde even mijn eerste ervaringen delen.
Ik ben in het bezit van de volgende setup:

XNotebooks Sense XA15 (Clevo W150HRM)
Intel Core i7 2630QM
Freeze koelpasta
2x4GB DDR3-1333
nVidia GeForce GT 555M 2GB DDR3
Intel SSD 510 120GB
Intel Ultimate WiFi Link 6300
Blu-Ray Combo Drive
15.6" 1920x1080 Gamut Ontspiegeld High Contrast scherm
5600mA Batterij

Mijn eerste indruk van het uiterlijk is zeer positief. De gebruikte materialen en de bouwkwaliteit zijn zeer goed! Het enige nadeel dat ik tot dusver heb kunnen bespeuren is de glanzende rand rond het matte scherm; die trekt al vrij snel vingerafdrukken en stof aan.
Het alom geroemde Gamut scherm is echt heel mooi en ik ben heel blij dat ik voor de matte versie ben gegaan; wat een verademing! Daarnaast is dit ding gewoon bloedsnel, zeker door de toevoeging van de SSD! Daarnaast is hij ook muisstil onder idle, enkel als je hem op de staart trapt komt de fan aan en die is zo stil dat hij nauwelijks storend te noemen is. Al met al ben ik nog steeds heel tevreden met mijn aankoop en ik kan deze laptop aan iedereen aanraden die bijvoorbeeld op zoek is naar een alternatief voor de Dell XPS 15!

Als er iemand nog vragen heeft, stel ze dan even hier!

@ dask

Ik heb de USNA 95 uitgeprobeerd met mijn laptop en mijn vermoedens werden bevestigd. Na een aantal Youtube filmpjes en een aantal 2+GB transfers werd de voeding aardig warm, maar nooit heet. Daarnaast bleef het oplaadlampje de gehele tijd op groen, dus hij bleef ook de hele tijd laden.
Voor normaal gebruik is hij dus zeker bruikbaar, maar voor intensievere dingen als gaming zou ik het bij de 120W voeding houden.

• AFT0570
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-09 23:20
wow, die Energy SA13, :9~ .
XNB Energy SA13 - GT520 / HD Graphics 3000
INTEL® HD Graphics 3000 onboard DIRECT X11 *
Bright Pixel garantie+5200mAH batterij, normaal € 110,-
Back2Travel aktie, normaal € 735,-
13.3" HD (1366 x 768) GLANS HIGH CONTRAST SCHERM
Intel Dual Core - B940 (2.0GHz) 2MB cache
Chills (standaard gebruik zoals Internet, Office)
8GB DDR3-1333 ( 2 x 4GB )
500 GB 7200rpm S-ATA 16Mb cache
Intel WiFi Link 1000 ( 300Mbps )
Extra zware batterij 5600mA in plaats van 2600mAH
2 jaar carry in
voor maar €549,- !

nog ff sparen...

Verwijderd

Wat is daar precies 'wow' aan? Voor €50 meer heb je een vostro 13 met vergelijkbare accuduur, lichter, dunner, 3 jaar garantie, en een i5 in plaats van een brakke B940... En zo kan ik er nog 2 noemen.

Het hele 'high contrast scherm' is trouwens onzin. Er bestaan simpelweg geen goede 13.3" schermen.

• SemperEgo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-07-2024
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 18:58:
Er bestaan simpelweg geen goede 13.3" schermen.
Samsung 9?

Verwijderd

Ahh, die vergeet ik steeds. Maar laat ik het zo zeggen: als je in dit segment een laptop zoekt met een goed scherm blijven er geen 5 over, en die zijn allemaal boven de €1000. (of je moet de X220 meerekenen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Ik zou ook graag een XNB Sense kopen, maar ik ben nog niet helemaal zeker van mijn keuzes... De belangrijkste specificaties zijn:
  • 15.6" HD+ (1600 x 900) ONTSPIEGELD HIGH CONTRAST SCHERM
  • Intel Core i7 - 2630QM Quad Core (2.0GHz - 2.9Ghz) 6MB cache
  • Freeze (Hoogste koelprestaties)
  • 8GB DDR3-1333 ( 2 x 4GB )
  • 500 GB 7200rpm S-ATA 16Mb cache
  • 80 GB SSD INTEL ( met TRIM Functie ) (Caddy)
  • DVD±ReWriter
  • Intel WiFi 300Mbps (N 6230) + Bluetooth 2.1, 2,1+EDR, 3.0, 3.0+HS
  • 5600 mA batterij (normaal: 4400)
  • kostprijs: 1400€ (incl verzending naar België)
Ik heb redelijk lang gezocht naar een degelijke laptop, maar ik vond nooit een laptop die op alle vlakken goed is, en als ik dan één vond die mee viel, kon er geen extra schijf (SSD) in, dusja...
Ik heb er enkele vragen over: wat denken jullie van mijn configuratie? En moet ik die "extra zware adapter" uit de keuzelijst bestellen, of zit er een standaard adapter bij? En is het de moeite om nog een extra batterij te kopen? Is hij makkelijk verwisselbaar? (zonder werktuigen) Of is de batterij op zich al vrij goed?
Groetjes,
Skwirrelww

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een bepaalde reden om voor een 900p scherm te gaan? Het scherm is het belangrijkste onderdeel van een laptop, bespaar daar niet op.
Verwijderd schreef op zondag 04 september 2011 @ 19:01:
Ik heb redelijk lang gezocht naar een degelijke laptop, maar ik vond nooit een laptop die op alle vlakken goed is, en als ik dan één vond die mee viel, kon er geen extra schijf (SSD) in, dusja...
Ik heb er enkele vragen over: wat denken jullie van mijn configuratie? En moet ik die "extra zware adapter" uit de keuzelijst bestellen, of zit er een standaard adapter bij? En is het de moeite om nog een extra batterij te kopen? Is hij makkelijk verwisselbaar? (zonder werktuigen) Of is de batterij op zich al vrij goed?
Groetjes,
Skwirrelww
"extra" zware adapter. Je krijgt er dus een extra adapter bij. :)

Er kan ook geen 2e harddisk in. De hardisk vervangt je DVD drive, dat kan bij elke laptop ongeveer, je moet het alleen zelf doen.

Zie hier een review: http://www.anandtech.com/...1400-clevos-w150hr-tested De accuduur valt mij erg tegen. Ik zie geen enkele reden om deze laptop te kiezen in plaats van de xps 15 tenzij je perse een GT555m wilt, of perse een 900p scherm. En zo zijn er nog een paar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 september 2011 @ 19:01:
Hallo,
Ik zou ook graag een XNB Sense kopen, maar ik ben nog niet helemaal zeker van mijn keuzes... De belangrijkste specificaties zijn:
  • 15.6" HD+ (1600 x 900) ONTSPIEGELD HIGH CONTRAST SCHERM
  • Intel Core i7 - 2630QM Quad Core (2.0GHz - 2.9Ghz) 6MB cache
  • 80 GB SSD INTEL ( met TRIM Functie ) (Caddy)
  • DVD±ReWriter
  • Intel WiFi 300Mbps (N 6230) + Bluetooth 2.1, 2,1+EDR, 3.0, 3.0+HS
  • 5600 mA batterij (normaal: 4400)
  • kostprijs: 1400€ (incl verzending naar België)
Groetjes,
Skwirrelww
Hallo Skwirrelww,

Er wordt standaard een 120 watt voedingsadapter geleverd bij het notebook. Neem morgen even contact met ons op via mail of telefoon aangezien tweakers hier niet toestaat om commercieele zaken te bespreken, we kunnen je dan verder adviseren.

Helpdesk XNotebooks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 september 2011 @ 19:10:
Is er een bepaalde reden om voor een 900p scherm te gaan? Het scherm is het belangrijkste onderdeel van een laptop, bespaar daar niet op.

[...]

"extra" zware adapter. Je krijgt er dus een extra adapter bij. :)

Er kan ook geen 2e harddisk in. De hardisk vervangt je DVD drive, dat kan bij elke laptop ongeveer, je moet het alleen zelf doen.

Zie hier een review: http://www.anandtech.com/...1400-clevos-w150hr-tested De accuduur valt mij erg tegen. Ik zie geen enkele reden om deze laptop te kiezen in plaats van de xps 15 tenzij je perse een GT555m wilt, of perse een 900p scherm. En zo zijn er nog een paar.
Whow, in elk geval alletwee bedankt voor de snelle reacties!
Ik had die extra zware adapter verkeerd gelezen: als in een krachtiger lader, niet als in een extra lader, eerste probleem dus al opgelost (:.
Het gaat hem net om dat zelf doen: ik heb ooit eens een extra schijf in een nieuwe computer (desktop) gestoken, en een maand later was de computer kapot. Productiefout, maar ik had wel mijn garantie op die manier wel verbroken, ik heb toen nog 200€ extra moeten betalen. Ik was dus goedkoper af geweest met een iets duurder model met meer opslagcapaciteit dan nu. Dus heb ik me voorgenomen om mijn garantie niet meer te breken, en dus een standaard "ingebouwde" (in bay) SSD te kopen (:.
Mijn probleem met de xps 15z reeks is dan weer dat ik iemand ken die er is in geslaagd om er een deuk in te krijgen. Mezelf kennende zou ik er ook wel in slagen, en dan is je mooie laptop sowieso al omzeep (het ziet er gewoon niet meer uit dan!), ik vind de behuizing dus gewoon niet stevig genoeg. En de xps 15 reeks heeft maximum 4gb ram, en ik denk graag wat vooruit bij het kopen van een computer, zodat ik er nog een tijdje mee kan werken... Ik ben gewoon niet overtuigd door die laptops, deze heeft dan toch veel meer. Als ik 2u op één lading kan werken ben ik al tevreden, meestal is er toch wel ergens een stopcontact in de buurt (:.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een mooie 13 inch laptop met oa SSD. Je komt dan al snel uit bij een macbook ofzo maar ik wil liever gewoon eentje met windows 7. Na een tijdje zoeken kwam ik op de site van xnotebooks terecht en de XNB Energy SA13 - GT520 / HD Graphics 3000 lijkt me wel wat. Alleen staan er hier geen foto´s van op de site (of in ieder geval ik kan ze niet openen/zien). Zou iemand wat foto´s van deze laptop kunnen plaatsen?

Alvast bedankt

• Graviton12
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-05 12:53
Heb net een Titan besteld.

17.3" Full HD (1920 x 1080), ATI HD 6990 / 2.0GB DDR5 * DIRECT X11
GAMUT GLANS HIGH CONTRAST SCHERM met 90% kleurechtheid
Core i7 - 2760QM Quad Core (2.4GHz -3.5GHz Turbo, 6MB)
Freeze
DVD±ReWriter
Intel Ultimate WiFi Link 6300 ( 450Mbps )

Vroeg of ze ook de caddies apart hebben liggen aangezien ik nog enkele SSD's en 2.5" HDD's over heb, maar leveren ze alleen met HDD/SSD in.

Weet iemand waar je die dingen kan bijkopen, het is eigenlijk een Clevo P170HM zeker?

En geheugen, welk gebruiken ze als standaard?
Vond het gewoon te duur om er nog 8GB bij te nemen of 32GB te steken, vind zelfs geen kits van 16GB behalve 1tje in pricewatch tegen 570 euro per.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graviton12 schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 20:02:
Heb net een Titan besteld.

17.3" Full HD (1920 x 1080), ATI HD 6990 / 2.0GB DDR5 * DIRECT X11
GAMUT GLANS HIGH CONTRAST SCHERM met 90% kleurechtheid
Core i7 - 2760QM Quad Core (2.4GHz -3.5GHz Turbo, 6MB)
Freeze
DVD±ReWriter
Intel Ultimate WiFi Link 6300 ( 450Mbps )

Vroeg of ze ook de caddies apart hebben liggen aangezien ik nog enkele SSD's en 2.5" HDD's over heb, maar leveren ze alleen met HDD/SSD in.

Weet iemand waar je die dingen kan bijkopen, het is eigenlijk een Clevo P170HM zeker?

En geheugen, welk gebruiken ze als standaard?
Vond het gewoon te duur om er nog 8GB bij te nemen of 32GB te steken, vind zelfs geen kits van 16GB behalve 1tje in pricewatch tegen 570 euro per.
Ik heb zelf de Sense en wil er ook nog een SSD in zetten met behulp van een caddy. Op eBay staan diverse caddy's maar ik weet niet of deze ook daadwerkelijk passen. :)

• Graviton12
Ik zou dus wel willen weten waar ik de caddies kan bestellen, dit is een deal breaker voor me als die niet verkrijgbaar zijn zoals bij bv HP.
Wat als een caddy kapot gaat binnen garantie, dan wordt die toch ook vervangen?

Wou net de USA website bekijken, parse error mmmmhhh

Verwijderd

Erg interessant! Ik heb wel een paar kleine vraagjes:

- Dat shock protection van de hdd, ik heb daar nog nooit van gehoord. Is dat echt wat of is dat gewoon een verkoop truukje?
- De koelpasta, ik vind koeling best belangrijk want ik game veel maar is 25 euro niet een beetje buitensporig duur?
- Het gewicht van de Sense, is dat met of zonder de oplader?

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2011 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2011 @ 20:40:
Erg interessant! Ik heb wel een paar kleine vraagjes:

- Dat shock protection van de hdd, ik heb daar nog nooit van gehoord. Is dat echt wat of is dat gewoon een verkoop truukje?
- De koelpasta, ik vind koeling best belangrijk want ik game veel maar is 25 euro niet een beetje buitensporig duur?
Ik heb in samen met mijn Sense de koelpasta Freeze besteld. Met gamen komen mijn temperaturen toch soms richting de 95 graden (proccesor en moederbord)! Ik heb hierover gebeld en ze zeiden dat dit normale temperaturen waren. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zijn ook normale temperaturen. Als de processor/gpu niet naar beneden klokken is er niets aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Nog niet kunnen testen voorlopig, ben gisteren de Titan gaan halen met 2760QM, staat idle rond 35-40° per core.

Edit:

Heb wel dat ie constant de fan aan en -uitzet wat behoorlijk irritant is, dat hij blaast maakt me niet uit, dat merk ik toch niet als ik met iets bezig ben, al aan het spelen geweest met de power settings maar helpt niks.
Las wel bij BTO topic dat dit een known issue is bij Clevo waarvoor een BIOS update zou uitkomen?

Mag gerust 10 graden warmer worden vooraleer ie begint.

Of zijn daar ergens settings voor te vinden, BIOS is weer zo een custom waar je bijna niets in kan aanpassen?

Voor de rest heel tevreden, snel, goed scherm, stevige build.

[ Voor 72% gewijzigd door Graviton12 op 18-09-2011 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Crucial M4 128 GB SSD besteld en ben nu nog op zoek naar een caddy waar ik mijn normale 500 GB HDD dan ik kan doen. Weet iemand welke caddy past in de Sense XA15? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2011 @ 20:40:
- Dat shock protection van de hdd, ik heb daar nog nooit van gehoord.
Dan moet je toch is Google beraadslagen want het bestaat weldegelijk =) Er zit een sensor op de HDD, dat
als die valt of grote schokken doorstaat hij op slot wordt gezet, zodat er geen platters / data verloren gaat =)
- De koelpasta, ik vind koeling best belangrijk want ik game veel
maar is 25 euro niet een beetje buitensporig duur?
Dat moet je zelf bepalen, wat is 25 euro op zo'n apparaat, maarja alsnog your choice!
Dat is uiteraard zonder oplader en zonder tas en muis en regenpak en stopcontacten =)
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 10:33:
Ik heb een Crucial M4 128 GB SSD besteld en ben nu nog op zoek naar een caddy waar ik mijn
normale 500 GB HDD dan ik kan doen. Weet iemand welke caddy past in de Sense XA15? Alvast bedankt!
Gewoon een normale en universele caddy bestellen voor 12 euro zou ik zeggen =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ik heb de xnb sense xa15 binnen met i7 quad core, goede laptop, lijkt degelijk in elkaar te zitten. Alleen 1 probleem: het Wireless werkt zeer slecht. Verbinding maken is geen probleem maar als ik een lokale computer ping schommelt het de hele tijd tussen de 50 en 1000ms. Ook valt de hele tijd het internet weg, zowel onder Ubuntu als onder Windows. Dit lijkt me niet normaal.

[Edit] Heb ff klepje eraf gehaald en de antennes even aangedrukt op het wifi kaartje (1 zat scheef) en nu lijkt het allemaal goed te werken. :)

Nog klein testje gedaan, heb de duurste coolpasta genomen:
IDLE:
CPU: 57-60 graden
HDD: 35 graden
GPU: 55 graden

Na 10 minuten stressed:
CPU: 69 graden
HDD: 36 graden
GPU: 64 graden

De idle temperaturen vond ik in eerste instantie wat aan de hoge kant maar de stressed temperaturen vallen me heel erg mee moet ik zeggen. De fans bleven tijdens het stressen ook redelijk rustig. Gezien de stressed temps toch geen spijt dat ik "Freeze" koelpasta heb genomen.

Het toetsenbord en behuizing zitten erg degelijk in elkaar, het voelt solide en buigt niet. Een stuk degelijker dan de vorige 2 Asus laptops die ik heb gehad uit dezelfde prijsklasse. De matte afwerking bevalt mij goed, ik vind de zwarte en hoekige behuizing persoonlijk erg mooi. Jammer dat het scherm glanzende bezems heeft, zie er nu alweer vingerafdrukken opstaan.

Voor een 15 inch met deze hardware valt het gewicht mee, maar let er wel op dat je er een adapter bij krijgt van minimaal 1KG. Je hebt met deze laptop dus al snel minimaal 3,5KG aan gewicht in je tas zitten.

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2011 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XNB Energy SA13 - GT520 / HD Graphics 3000
INTEL® HD Graphics 3000 onboard DIRECT X11 *
Bright Pixel garantie+5200mAH batterij, normaal € 110,-
Back2Travel aktie, normaal € 735,-
13.3" HD (1366 x 768) ONTSPIEGELD HIGH CONTRAST SCHERM in plaats van glans
dit is geen folie / film of screen protector !
Intel Core i7 - 2640M Duo Core (2.8GHz -3.5GHz) 4MB cache NIEUW !
Freeze (Hoogste koelprestaties)
256 GB SSD XNB PRICE / PERFORMANCE Sata-600 READ: 480 MB/s - WRITE: 330 MB/s
Intel Ultimate WiFi Link 6300 ( 450Mbps ) groter bereik, stabieler en sneller !
Extra zware batterij 5600mA in plaats van 2600mAH
WINDOWS 7 Home Premium 64 Bit - NEDERLANDS -

Zouden jullie deze laptop doen of een ¨standaard¨ Macbook Air 13 inch

Voordelen van de XNB zijn:
-Meer ram
-Betere processor
-Meer GB SSD
-Mat glas

Voordelen van MBA zijn:
-Lichter 1,4 ipv 1,9kg
-betere resolutie
-verlicht toestenbord en heel goed multitouch touchpad
-(ik weet niet hoe de XNB er precies uitziet en de bouwkwaliteit ervan, maar dat zal bij de MBA beter zijn denk ik)

Zo zijn er natuurlijk nog meer verschillen, maar ik heb nog geen idee welke ik wil. Als ik de MBA wil dan moet ik die eigelijk morgen bestellen want dan heb ik nog studentenkorting.
Please help! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die keuze is voor iedereen persoonlijk, dat kunnen wij toch niet voor jou beslissen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Sja, hangt er ook vanaf wat je juist met het systeem wil doen, ga je virtueel Windows draaien op de Apple, met wat ben je bekend, Windows, Apple of beide, zo zijn er nog wel wat vragen die in me opkomen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er een dockingstation te krijgen is voor de XNB sense XA15?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
En waarom contact je XNB zelf niet? Tevens zijn het gewoon rebranded Clevo's, even Googlen anders..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op maandag 19 september 2011 @ 11:35:
[...]

Dan moet je toch is Google beraadslagen want het bestaat weldegelijk =) Er zit een sensor op de HDD, dat
als die valt of grote schokken doorstaat hij op slot wordt gezet, zodat er geen platters / data verloren gaat =)

[...]

Dat moet je zelf bepalen, wat is 25 euro op zo'n apparaat, maarja alsnog your choice!

[...]

Dat is uiteraard zonder oplader en zonder tas en muis en regenpak en stopcontacten =)

[...]

Gewoon een normale en universele caddy bestellen voor 12 euro zou ik zeggen =)
Dat snap ik maar waar bestel ik deze dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ebay natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 16:28:
En waarom contact je XNB zelf niet? Tevens zijn het gewoon rebranded Clevo's, even Googlen anders..
Je commentaar voegt niet echt veel te door alles te beantwoorden met even googlen.. Natuurlijk heb ik erop gegoogeld voordat ik het vroeg.

• CLB
  • Niet online
En hoe moet ik dat weten? Mn glazen bol is helaas vandaag stuk gegaan..

Verwijderd

Heb zojuist deze caddy besteld voor mijn XNB Sense: http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...OU:NL:1123#ht_2248wt_1139 Hij kostte mij 14,95 euro inclusief verzendkosten!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2011 @ 21:06:
Heb zojuist deze caddy besteld voor mijn XNB Sense: http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...OU:NL:1123#ht_2248wt_1139 Hij kostte mij 14,95 euro inclusief verzendkosten!
Bedankt voor de tip, heb hem ook besteld. Kwam toch snel tot de conclusie dat er gewoon een SSD bijhoort in deze brute laptop, je merkt gewoon dat het de boel ophoud als je een SSD gewent bent. Die DVD speler gebruik ik toch nooit.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2011 @ 15:36:
[...]

Bedankt voor de tip, heb hem ook besteld. Kwam toch snel tot de conclusie dat er gewoon een SSD bijhoort in deze brute laptop, je merkt gewoon dat het de boel ophoud als je een SSD gewent bent. Die DVD speler gebruik ik toch nooit.
Inderdaad. Heb thuis in mijn PC ook een SSD zitten en werkte toch dat de laptop dan toch flink achterblijft zonder een SSD. Hopelijk heb ik de Caddy volgende week binnen en kan de SSD in de laptop geplaatst worden! :)

• Graviton12
Met SSD een virtualbox install Server 2008 R2, 2GB ram tussen 6-8 minuten op Titan met 8GB

• Gotjee
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-04 18:24
Net ook maar even nieuwe notebook besteld, dient vooral voor photoshop / lightroom etc.

Titan
17.3 inch full HD LED 90% GAMUT
Intel core I7 2760QM 2.4-3.5 Ghz Quad-core 6MB L3 Cache
16GB DDR3-1600 Kingston Hyperx ( 4 x 4GB ) Extreme Performance
Crucial M4 256Gb SSD
Nvidia GTX560m 1.5GB DDR5
intel ultimate wifi-link 6300

• Graviton12
Nice, bijna zelfde config, gaat als een trein.

• Gotjee
ja het zal in elk geval een enorme voorruitgang zijn op wat ik nu heb.
vooral het genereren van HDR uit foto's zal geen half uur meer duren etc.
Dat hij maar snel aankomt, ik heb geen zin meer om nog te editten met deze nu hij onderweg is hehe
en zolang hij er niet is begin ik altijd te twijfelen aan bepaalde onderdelen, zoals had ik toch voor de 6990 moeten gaan, of had ik toch voor 15inch scherm moeten gaan omdat je daar 95% GAMUT en matte finish kan nemen ... maar eens hij er is zal alles wel in orde zijn ;)

• Graviton12
Heb de 6990 erin laten zetten, games spelen vlotter dan met mijn desktop 4870 1GB wat ook logisch is natuurlijk.
Scherm is echt goed, zette hem naast mijn Samsung T240HD (TN panel) en Dell Precision, springt er echt uit.
Elke keer dat ik van achter een ander systeem kom valt het me op.

• Gotjee
goed om te horen, ik had dan toch bij de 560 gelaten aangezien het voor mij niet echt een game-notebook zal zijn, en grafische kaarten nog niet echt ondersteunt zijn in photoshop etc, enkel sommige plugins met cuda blijkbaar.

Verwijderd

Dan wil je juist geen GTX560m, maar een GT555m. 60-80% van de prestaties, 2x zo lange accuduur/minder fan noise/veel goedkoper.

De GTX560m is imo een van de de slechtste kaarten die je op dit moment kunt kopen. Achter de GTX580m. AMD is gewoon veel beter in dit segment.

• Gotjee
555m is volgens mij niet beschikbaar als je 17" High GAMUT scherm en 16GB ram wil bij XN?
En ik zal de fan toch niet horen als ik niet game :) enkel kortstondig bij bepaald ding in photoshop

[ Voor 14% gewijzigd door Gotjee op 29-09-2011 19:29 ]

• Graviton12
Fan op Titan staat geregeld te blazen en is goed hoorbaar, zelfs als ie niets doet met zwart scherm (wel op high performance power settings).

• Gotjee
had ik ook gezien in wat reviews, maar ik stoor me daar niet zo snel aan normaal gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er blijkt bij onze klanten wat onduidelijkheid te bestaan over het openen van de notebooks, het staat u vrij om de notebooks te openen voor onder andere het reinigen en het bijplaatsen van bijvoorbeeld geheugen.
We werken niet met garantiestickers of iets dergelijks.
Wel is het zo dat wanneer er door u als klant bijvoorbeeld geheugen bijgeplaatst wordt, dit voor uw eigen risico is mocht hierdoor het notebook defect raken. Dit kan bijvoorbeeld veroorzaakt worden door statische electriciteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Dat is wel erg chill inderdaad, zo hoort het bij een high end notebook builder! TOP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We krijgen ook regelmatig de vraag gesteld of dat het mogelijk is om de notebooks geleverd te krijgen zonder het XNB logo, dit is geen enkel probleem. U plaatst uw order via de webshop en stuurt de orderbevestiging met de opmerking geen logo's naar ons door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het logo er ook af te halen als die er al op zit? Lijkt me wel mooi een laptop helemaal zonder logo's en stickers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 13:53:
Is het logo er ook af te halen als die er al op zit? Lijkt me wel mooi een laptop helemaal zonder logo's en stickers.
Hi Soluna,

Dit is wel mogelijk maar geheel op je eigen risico gezien eventuele beschadigingen die hierdoor kunnen ontstaan.
En het is nog wel zo'n mooi logo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotjee
Mijn notebook is vandaag aangekomen.
Heb deze zonder Windows/Office etc aangezien ik deze allemaal kan krijgen.
Dus ik vraag me nu af, als ik de installatie van Windows 7 gedaan heb, welke drivers dien ik er zelf nog op te smijten, of zal hij van alles zowizo de beste vinden nu? (ik kom van XP..)
Of moet ik zelf nog zoeken naar betere Chipset, Sata3, USB3 drivers?
Dit is mss eerder een install-vraag dan een echte XNotebook relevante vraag, dus je mag me advies ook altijd DM'n!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Windows 7 zoekt zelfs alles op voor zo ver ik weet.. Wil je echt alles zeker weten qua goede drivers, ga dan even naar de site van de fabrikant voor drivers van de chipset, videokaart enzovoort, dan weet je zeker dat je goed zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gotjee schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 15:43:
Mijn notebook is vandaag aangekomen.
Heb deze zonder Windows/Office etc aangezien ik deze allemaal kan krijgen.
Dus ik vraag me nu af, als ik de installatie van Windows 7 gedaan heb, welke drivers dien ik er zelf nog op te smijten, of zal hij van alles zowizo de beste vinden nu? (ik kom van XP..)
Of moet ik zelf nog zoeken naar betere Chipset, Sata3, USB3 drivers?
Dit is mss eerder een install-vraag dan een echte XNotebook relevante vraag, dus je mag me advies ook altijd DM'n!
Hi Gotjee,
Gebruik de meegeleverde driver DVD en begin met de chipset en start daarna opnieuw op. Vervolgens de videokaart driver dan ook weer opnieuw opstarten en daarna de rest van de drivers op volgorde installeren. Ook hierbij opnieuw opstarten is niet nodig. Daarna nog de optional drivers zoals de webcam en dergelijke installeren ook daar is opnieuw opstarten niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Je kan altijd naar Clevo website gaan en daar de laatste afhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotjee
Ok, het boekje en de meegeleverde DVD met alle drivers op was wel zeer handig :)
Degene die hem ingepakt heeft, heeft trouwens wel zijn schaar vergeten in de doos lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotjee
gotjee schreef op woensdag 28 september 2011 @ 23:15:
Net ook maar even nieuwe notebook besteld, dient vooral voor photoshop / lightroom etc.

Titan
17.3 inch full HD LED 90% GAMUT
Intel core I7 2760QM 2.4-3.5 Ghz Quad-core 6MB L3 Cache
16GB DDR3-1600 Kingston Hyperx ( 4 x 4GB ) Extreme Performance
Crucial M4 256Gb SSD
Nvidia GTX560m 1.5GB DDR5
intel ultimate wifi-link 6300
Nu heb ik gemerkt dat het geheugen niet op 1600mhz werkt, en in de Bios kan ik niet zoveel aanpassen precies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op hoeveel mhz dan wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotjee
Cpu-z geeft mij
DRAM Frequency= 665.2 , nu moet je dat voor DDR3 * 2 doen blijkbaar dus 1330 ongeveer
FSB;DRAM = 1:5
9-9-9-24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is dus 1333mhz. Ik deed even een snelle check om te kijken of je niet in de DDR truuk was getrapt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John767
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:10
De 2670QM is de vervanger van de 2630QM, en ondersteund daarmee niet de 1600MHz geheugen op die snelheid. De geheugencontroller kan maar 1333MHz aan. Vandaar dat het geheugen op 1333MHz loopt. Sneller is nutteloos bij die CPU (hooguit meer profijt van strakkere timings).

@Darkstone: Je hebt gelijk :$

[ Voor 6% gewijzigd door John767 op 10-10-2011 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij heeft een I7 2760QM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotjee
inderdaad 2760QM, dus ik heb sneller geheugen gekocht maar kan het niet op die snelheid laten werken..
vanavond is zien of Intel® Extreme Tuning Utility werkt, blijkt te werken op sommige non extremes en laat je dit wel toe. Of zie ik toch nog iets over het hoofd, want nu lijkt het dat je zoveel keuze hebt uit sneller geheugen maar je kan het er niet op laten werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John767
Het kan natuurlijk ook een BIOS issue zijn gezien de 2760QM een vrij nieuwe processor is. Snelste optie lijkt mij informeren bij Xnotebooks. Zij hebben hiermee het meeste ervaring denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotjee
Ik kreeg volgende als reply :
Het notebook stuurt 2 slots aan met 1600Mhz en bij gebruik van 4 slots stuurt hij hem aan met 1333Mhz waarbij het 1600Mhz geheugen nog steeds een betere performance geeft dan standaard 1333Mhz geheugen, dit is de specialiteit van Kingston in dit geval.
Ga dit wel nog even zelf proberen verifieren vanavond..
Want ik kwam op het net het volgende al tegen
"I recommend not using XMP ram unless you want all 4 DIMM slots to run at 1600mhz but you need to have the HM67 chipset to do this"

Dus het lijkt dat de chipset dat wel aan kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John767
Volgens de site van Xnotebooks heeft de Titan dus de HM65 chipset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotjee
http://www.xnotebooks.nl/...hd6970-hd6990-fx2800.html
en dan op specificaties klikken, staat toch Chipset Intel® HM67

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John767
Vreemd, zou zweren dat er net nog HM65 stond (keek echt bij de Titan ;) )
Maar idd, het is de HM67 chipset dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotjee
met Intel® XTU memory multiplier van 13,33 naar 16,00 gezet lijkt in orde. CPU-z geeft nu hogere snelheid aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dellmorte
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-09 15:48
Doe dat maar in V&A.

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2011 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotjee
Tot nu toe volledig tevreden op 1 punt na. de microphone staat bij de touchpad, en dus ook nog vlak boven de fans etc ipv bvb naast de webcam op het scherm, en blijkbaar record hij echt veel geluid, ook als je klikt of wrijft op de touchpad schiet de meter naarboven.. heb al witten proberen met de realtek opties als noise suppression etc maar lijkt niet te helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iets meer dan een jaartje terug heb ik mijn XNB Evolution aangeschaft. Tot nu toe tevreden op een paar dingetjes na.

Het grootste puntje waar ik me aan stoor is dat ik de helderheid van mn scherm niet kan aanpassen, zowel niet met de Fn knoppen als in windows zelfs.... alle andere Fn knoppen functioneren wel. Als ik het had zou ik dit toch vaak 's avonds en op school gebruilken als mijn adapter er niet inzit. Heb al erg lang naar mogelijke oplossingen gezocht, maar ben niet wijzer geworden. Mocht iemand hier de oplossing weten....!

Verder heb ik nu sinds een maandje toch wel een groot probleem waar ik me zorg om begin te maken.
De temperatuur van mijn notebook kan belachelijk hoog oplopen. Als ik niks zwaars doe (gewoon normaal internet gebruik, Tweakers, Facebook, af en toe wat filmpjes) zit ie rond de 55/60 graden...
Wanneer ik een game opstart loop dit dus nog veel verder op, ik speel af en toe voor de lol wel is minecraft (wat in mijn ogen echt geen zwaar spel is) wanneer ik dan de temperatuur bekijk kan deze oplopen tot 95 graden! Het zelfde gebeurd als ik Portal 2 of Assassins Creed speel. Dit kan toch niet normaal zijn?

Is dit mogelijk een hardware fout, en moet ik daardoor een beroep doen op mijn garantie?

Ben benieuwd of iemand een antwoord voor me heeft, alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Steelduines,

Neemt u maandag even contact met ons op met betrekking tot de helderheid aanpassing, de hogere temperatuur ontstaat doordat het koelsysteem vol zit met stof, het koelsysteem zal gereinigd moeten worden..
Indien u als klant vragen heeft en/ of tegen tegen problemen aanloopt, dan is het verstandig om dat direct aan ons te melden zodat wij het voor u kunnen oplossen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prima! Zal ik maandag/dinsdag doen, bedankt voor de snelle reactie!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2011 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dellmorte
Begin mei heb ik aan Xnotebooks aangegeven dat er een schuurtje in het plastic zit van het schanier bij het beeldscherm. Er werd aangegeven dat dit waarschijnlijk niet onder de garantie zou vallen, en ik was hier dan ook erg ontevreden over. De laptop zou opgestuurd moeten worden naar de fabriek en daar zou dan beoordeeld worden of het wel of niet onder de garantie zou vallen. Ik gaf al aan dat ik dit van te voren wou weten maar dit kon niet.

Vervolgens werd ik gebeld om de laptop op te laten halen omdat ik het niet zag zitten om me laptop op te sturen en als het niet onder de garantie zou vallen ook onderzoekskosten kon betalen had ik niet gereageerd op de ingesproken voicemails om de laptop op te laten halen.

Ik heb drie maanden niks van me laten horen waarbij ik moet toegeven dat het van mijn kant ook zeker niet netjes is geweest. Vervolgens heb ik er foto's bij gestuurd en gaf ik aan dat ik gewoon van te voren wou weten of het onder de garantie zou vallen ja of nee.

Vandaag kreeg ik een telefoontje dat het onderdeel voor me klaar ligt en het kosteloos vergoed gaat worden.

Ik moet zeggen dat ik in het begin van dit probleem echt het gevoel had van ik ben klaar met Xnotebooks.
Maar hoe ze het nu hebben opgelost vind ik echt helemaal top SUPER SERVICE!.

Achter hoorde ik ook dat ze erg veel hebben moeten communiceren met de fabriek zelf en dat ze er heel wat tijd in hebben gestoken.

Dus om een lang verhaal kort te maken moet ik zkr zeggen dat de service echt super is bij Xnotebooks!
zkr aan te raden om daar een laptop te halen!

[ Voor 81% gewijzigd door Dellmorte op 21-10-2011 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Schreeuwen helpt niet echt natuurlijk en een scheurtje bij een scharnier is een gekke plek en kan best door persoonlijk gebruik komen.. Natuurlijk ook door een fabrieks/fabricagefout.. Zoek de naam van de barebone is op en Google dan is op kapotte scharnieren, ben benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als-ie sinds mei dit jaar bezig is vind ik het niet meer dan terecht dat hij 'schreeuwt'. Daar zou ik bij een ander merk ook geen punt van maken, sterker nog, ik zou het terecht vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank u door uw constructieve bijdrage. Ga lekker rellen in de HK of stuur een DM ofzo...

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2011 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Sinds mei?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik het goed lees:
Dellmorte schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:05:
ik ben er nog mee bezig. sinds mei dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoebels
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-03 16:21
Is er toevalig iemand die het zelfde probleem heeft als ik?

Mijn destiny met een 6970M heeft idle clocks van 250shader/900mem op 1.1v wat resulteert in 60+ grade idle temps...
Na wat google werk kwam ik uit op een paar enkelingen die dit ook is opgevallen:
http://forum.notebookrevi...2-p170hm-x7200-6970m.html.

Het blijkt ook vaak voor te komen dat waneer er een 2de scherm word aangesloten deze wordt vast gehouden in het systeem waardoor hij ook op 250/900 blijft werken.

-------------------------------
Idle clocks are 250/900 instead of 100/150.

Solution: Check your display settings and make sure only your internal notebook monitor is selected. 250/900 are the idle clocks when you're connected to an external monitor (or when your display settings are got messed up, probably driver related) Solved by iloveb00bs.
http://forum.techinferno....ything-you-need-know.html
--------------------------------

Heb wel met ATT de clocks weer kunnen aanpassen en de volts naar beneden kunnen brengen dus tis geen directe issue.
Ik vroeg me dus af of meer mensen hier tegen aan lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dellmorte
Begin mei heb ik aan Xnotebooks aangegeven dat er een schuurtje in het plastic zit van het schanier bij het beeldscherm. Er werd aangegeven dat dit waarschijnlijk niet onder de garantie zou vallen, en ik was hier dan ook erg ontevreden over. De laptop zou opgestuurd moeten worden naar de fabriek en daar zou dan beoordeeld worden of het wel of niet onder de garantie zou vallen. Ik gaf al aan dat ik dit van te voren wou weten maar dit kon niet.

Vervolgens werd ik gebeld om de laptop op te laten halen omdat ik het niet zag zitten om me laptop op te sturen en als het niet onder de garantie zou vallen ook onderzoekskosten kon betalen had ik niet gereageerd op de ingesproken voicemails om de laptop op te laten halen.

Ik heb drie maanden niks van me laten horen waarbij ik moet toegeven dat het van mijn kant ook zeker niet netjes is geweest. Vervolgens heb ik er foto's bij gestuurd en gaf ik aan dat ik gewoon van te voren wou weten of het onder de garantie zou vallen ja of nee.

Vandaag kreeg ik een telefoontje dat het onderdeel voor me klaar ligt en het kosteloos vergoed gaat worden.

Nu heeft Xnotebooks dus besloten om op hun kosten het onderdeel zelf te bestellen en voor mijn kostenloost te vergoeden.

Ik moet zeggen dat ik in het begin van dit probleem echt het gevoel had van ik ben klaar met Xnotebooks.
Maar hoe ze het nu hebben opgelost vind ik echt hellemaal top SUPER SERVICE!.

Achter hoorde ik ook dat ze erg veel hebben moeten communiceren met de fabriek zelf en dat ze er heel wat tijd in hebben gestoken.

Dus om een lang verhaal kort te maken moet ik zkr zeggen dat de service echt super is bij Xnotebooks!
zkr aan te raden om daar een laptop te halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:31:
[mbr]Dank u door uw constructieve bijdrage. Ga lekker rellen in de HK of stuur een DM ofzo...[/]
Dit krijg je dus als je een fanboy moderator rechten geeft. Ps. is goed, geef me maar HK toegang. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ahjaaa nu opeens super omdat je liep te 'schreeuwen' hier en hop het is gefixed.. Apart, maar okee, u = happy dat begrijp ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op veler verzoek van klanten zijn de foto's van de Enterprise nu beschikbaar op onze website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoebels
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-03 16:21
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 19:49:
Op veler verzoek van klanten zijn de foto's van de Enterprise nu beschikbaar op onze website.
De eerste foto heeft ee esher effect op mij :P

Ik waardeer zelf gemaakte fotos van eigen producten inplaats van gegooglede plaatjes.

[ Voor 8% gewijzigd door snoebels op 21-10-2011 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dellmorte
Nee dat is niet het geval er was een misverstand het onderdeel hadden ze al voor me klaar liggen.
Het is echt netjes geregeld.
CLB schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:04:
Ahjaaa nu opeens super omdat je liep te 'schreeuwen' hier en hop het is gefixed.. Apart, maar okee, u = happy dat begrijp ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Het zou handig zijn als er links op de website staan met downloads voor drivers en dergelijke, of als er nieuwe versies uitkomen.

Is er trouwens al een BIOS update voorhanden voor de Titan, vind niks op de Clevo site bij de HM170 series.
De fans draaien af en toe nogal zeer luidruchtig terwijl het systeem niks doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graviton12 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 11:30:
Het zou handig zijn als er links op de website staan met downloads voor drivers en dergelijke, of als er nieuwe versies uitkomen.

Is er trouwens al een BIOS update voorhanden voor de Titan, vind niks op de Clevo site bij de HM170 series.
De fans draaien af en toe nogal zeer luidruchtig terwijl het systeem niks doet.
Hallo Graviton,

Er is een nieuwe bios en firmware uit voor de Titan, neemt u even telefonisch contact met ons op dan zullen wij u verder helpen.
Wij bieden op dit moment nog niet de mogelijkheden hiervoor op de website, dit ter bescherming van gebruikers die hier geen kennis van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist mijn eerste Xnotebook binnen. Wat een pracht laptop! Hiervoor had ik altijd Dell laptops maar dit is toch duidelijk betere kwaliteit. Beter scherm, betere behuizing, beter toetsenbord en speakers. Je krijgt meer waar voor je geld. Ook goed dat ze de optie bieden om Windoos weg te laten, welke IT'r gebruikt tegenwoordig nou nog Windoos? Ik ken ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Heb vandaag de laatste nieuwe drivers voor de HD6990M afgehaald omdat Serious Sam 3 altijd mauwde over outdated drivers.

Heb het gamut scherm, ofwel ijl ik ofwel is het scherm nu een stuk slechter qua kleuren, mocht er iemand zijn die de color settings van het gamut scherm hier kan posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatapoc
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 30-07-2021
Ik heb gister XNB Evolution CP15-GT540 besteld, met deze configuratie:
  • 15.6" Full HD (1920 x 1080) ONTSPIEGELD HIGH CONTRAST SCHERM
  • Intel Core i7 - 2670QM Quad Core (2.2GHz - 3.1Ghz) 6MB cache
  • DVD±ReWriter
  • Intel Ultimate WiFi Link 6300 ( 450Mbps ) groter bereik, stabieler en sneller !
Iemand enig idee wanneer ik de bestelling in huis kan hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 21:24

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica