[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste
Acties:
  • 37.590 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

Brutal1ty schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 10:57:
[...]

Ik heb van de EA forums vernomen dat Advanced beter was... Ik heb het zelf geprobeerd en het klopt inderdaad... Deze tweak zorgt voor: veel snellere laadtijden en ongeveer 7 fps gemiddeld meer (gemiddeld en lowest als ik eerlijk moet zijn) bij mijn HD5870!
Echte tweakers hadden hun Catalyst AI reeds op advanced staan :P Ik doe gebruik het al sinds ik me kan heugen, al vaker verschil gemerkt in games.

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 19:32
Ik moet zeggen, petje af voor de ontwikkelaars, ze werken erg hard om elke keer de game weer te verbeteren.

Na elke patch zijn er gewoon duidelijk merkbare verbeteringen aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:44

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Elke patch? :P Volgens mij heeft console er nog geen 1 gehad :+

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09-10 17:51
SinergyX schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 11:20:
Al 1 of 2 patches, dat weet ik zeker. Maar niet zo uitgebreid als voor de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Levizuus
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-10-2022
SinergyX schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 11:20:
dit is hoe ik het zie :p
Don't worry, you're not being ignored . The fact of the matter is that the PC version has a lot more problems players that need addressing so they have to put some extra effort into this version. On top of that, the length of time it takes to get patches onto the consoles is much longer due to Dice needing to get the patches certified by both Sony and Microsoft. You can't blame Dice for that, only yourself for buying a closed system.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Stewie! schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 10:26:
[...]

Volgende week patchen we pas ;)
Ik kan er ook niet zoveel aan doen... Maar ik heb het nog eens nagekeken, ik heb wel geteld één Zweedse server gevonden waarbij een deel, niet alle van deze dingen aangepast zijn...

Deze server was verder bijzonder merkwaardig vanwege het feit dat ze HC damage hadden, maar wel een minimap en spotting van "normal". Ik neem aan dat dit een "modified" server was, wat ook in de descriptie stond, ondanks dat de server als Hardcore stond aangegeven, waarover veel mensen dan ook klaagde.

Ook opmerkelijk was dat er bij Conquest een countdown was, waarna aan de hand van de checkpoints in ieder teams bezit tickets verloren gingen... (hoe het werkte was alleen niet zo duidelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Tsurany schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 23:48:
[...]

Heeft je client geupdate? Gok van niet.
Nee, dat niet, ik las dat de update ~500MB was? Wat ik wel al een aantal keer heb gehad was dat de server iets "pushed" - Iets met reading logs, writing ***, loading *** - > normaal loading scherm... Alles bij elkaar duurt het maar enkele seconden, maar goed, voor het spel begint te laden schiet er dus allerlei witte tekst langs, waarbij de *** gedeeltes niet te lezen zijn wegens hoe snel ze verversen. Als ik het spel niet vanaf SSD laadde ahd ik het misschien kunnen lezen... Maar goed, sommige admins hebben denk ik zelf een gedeelte van de problemen onder handen genomen. Net zoiets als die duitse servers waar je je 12x scope niet mag gebruiken, of waar mortar gewoon niet in het lijstje staat. Ik vind het toch wel een beetje te gek worden hoor, die haat tegen de recon-kit...

Verder vond ik dit nog:

Slightly increased the damage of the UZI at long range.
The AKs74u now has more felt recoil when aiming.
The G3, VSS, and all SemiAutomatic rifles now settle slightly faster between shots when aiming.
The PKM, Type 88LMG, G3, An94, and 40mm shotgun have returned to their former glory.
Increased the damage of the MG3 to bring it in line with the rest of the LMGs.
Fixed a bug where the Saiga12 with slugs would do too much damage at long range.
Fixed a bug where the SVU would do too little damage at long range.
Fixed a bug where M95 rounds would not kill armored targets with headshots.

[ Voor 25% gewijzigd door djunicron op 07-05-2010 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snakeye
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:00
Hmm hoop vooral dat de game minder crashed door die fixes. Soms 3 uur geen crash en dan weer 3 crashes in 3 uur heel irritant.

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-08 20:15
djunicron schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 11:47:

The G3, VSS, and all SemiAutomatic rifles now settle slightly faster between shots when aiming.
The PKM, Type 88LMG, G3, An94, and 40mm shotgun have returned to their former glory.
Wat word hiermee bedoeld
Weten jullie het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
het is officieel
De updates komen naar de console's
http://blogs.battlefield....-unbalanced.aspx#comments

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-10 16:52

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

phosporus schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 12:02:
[...]

Wat word hiermee bedoeld
Weten jullie het?
De G3 en rest van die regel: dat ze stabieler zijn bij scopen of sneller scopen.

De andere wapens:
Dat de aanpassingen die met de vorige patch gedaan zijn, namelijk het opschroeven van de schade om in range te komen met de andere wapens, nu weer ongedaan gemaakt wordt. Omdat deze wapens nu kennelijk OP blijken te zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door AllSeeyinEye op 07-05-2010 12:10 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
Murk schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 11:17:
[...]

Echte tweakers hadden hun Catalyst AI reeds op advanced staan :P Ik doe gebruik het al sinds ik me kan heugen, al vaker verschil gemerkt in games.
had het misschien moeten weten maar dit zijn mijn eerste ATI kaarten :X

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Coming Tuesday, May 11th an update introducing multiple balance adjustments will go live for the PlayStation 3 and Xbox 360 versions of Battlefield Bad Company 2. Included in this update are all the changes previously found in the Ch Ch Changes Blog Post as well as some additional tweaking and tuning based on feedback from our ever vocal PC community. You can find the list of the most recent changes below, and the full list of previous changes in the Ch Ch Changes Blog Post. Don't worry PC players, these new updates will soon be making their way to you in the very near future.

Fixed a bug where the Saiga12 with slugs would do too much damage at long range.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

@himlims_
Zie een paar posts boven je ;)

Zoals uit de tekst op te maken valt, krijgen de consoles alle tweaks en wijzigingen die qua gameplay op de PC al eerder doorgevoerd zijn en met de komende patch toegevoegd, gewijzigd of teruggedraaid worden, nu ook!

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
40mm shotgun *O* Doet dat ding eindelijk weer damage die bij een shotgun hoort.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Leuke fix :D

Hopelijk gaat die tracert-dart dan ook nog gefixed worden.

[ Voor 25% gewijzigd door SinergyX op 07-05-2010 12:17 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
Tsurany schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 12:15:
jah en bij ons blijft ie zoals ie was: Uber bruut _/-\o_
Alleen jammer dat ik gister zekerste weten wist dat ik iemand raakte met dat ding en hij niet dood ging :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
SinergyX schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 12:16:

Hopelijk gaat die tracert-dart dan ook nog gefixed worden.
Bedoelen ze hier armored targets als in hmg turrets waar iemand achter een scherm staat of spelers die de advanced armor perk (voor hun poppeke) gebruiken?

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Laatst online: 17:14
SinergyX schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 12:16:

Dat snap ik niet helemaal, is dit voor gasten in heli's?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Tsurany schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 12:15:
waarom zou ik eigenlijk een SG onder mijn AR willen als je ook 40MM nades kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nouja, ik heb regelmatig headshots geschoten (99% zeker) op mensen met improved armor (karemic?), die hadden gewoon dood moeten zijn (potje gister was dat echt erg).

Ik ga er van uit dat het zo'n fix is, maar mogelijk dat het tegen ventjes is achter zo'n turret.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
himlims_ schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 12:24:
[...]
Omdat noobtube's voor wie zijn.....juist jah voor noobs
De smoke nade is veel tacktischer en in de qonquest is de 40mm shotgun een ideal last resort weapon tegen 4 medic squads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
[...]
Werkt erg goed in kleine ruimtes, zoals een het huis bij punt B op de wintermap op conquest (Nelson Bay geloof ik).

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]
Omdat ik niet zo'n zielig noobtube figuur wil zijn en de shotgun op close combat erg sterk is.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

aex351

I am the one

[...]
Volgens mij stond die optie bij mij ook standaard al aan. Alleen er wordt ook bijgezegd dat het een negatieve impact kan hebben op een spel. Maar nu de grote vraag. Wordt het beeld met A.I. aan ook zachter/waziger? Hebben jullie dat al eens geprobeerd.

Er volgens mij ook een bug met Bloom. Met die instelling aan kan je veel meer zien en dingen lijken minder helder. Met Bloom uit zijn sommige levels te donker en soms ook veel te vel. Beetje de omgekeerde wereld verhaal.

[ Voor 17% gewijzigd door aex351 op 07-05-2010 12:37 ]

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

phosporus schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 12:26:
Omdat noobtube's voor wie zijn.....juist jah voor noobs
De smoke nade is veel tacktischer en in de qonquest is de 40mm shotgun een ideal last resort weapon tegen 4 medic squads
Ik vind ze wel handig, veel kills maak ik er niet meer mee, maar muurtjes opblazen gaat lekker makkelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:16
Tsurany schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 12:32:
[...]

Omdat ik niet zo'n zielig noobtube figuur wil zijn en de shotgun op close combat erg sterk is.
Wat mij betreft zou die SG iets sterker mogen worden, je moet nu iemand echt vol in z'n snufferd schieten op 2 meter afstand om hem om te leggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

als ik kijk naar 40MM nade vs/ SG;

nade;
- kan nieuwe deuropening maken
- splash dmg
- instant kill
- traag reloaden

shotgun;
- spread
- traag reloaden

de toegevoegde waarde van een SG is er niet, voor CQ is het wel leuk, maar ding laadt zo langzaam dat je er weinig extra's aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-10 19:38
himlims_ schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 12:58:
als ik kijk naar 40MM nade vs/ SG;

nade;
- kan nieuwe deuropening maken
- splash dmg
- instant kill
- traag reloaden

shotgun;
- spread
- instant kill
- goed om gebouwen te clearen
- traag reloaden

de toegevoegde waarde van een SG is er wel, voor CQ is het goed, maar ding herlaadt langzaam net zoals de noobtube.
fixed it for ya))

[ Voor 6% gewijzigd door chiIIed op 07-05-2010 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nade doet nu enkel kill als hij ook daadwerlijk op iemand komt, vlakbij niet meer (splash dmg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Precies wat chilled neerzet, over het algemeen loop ik liever rond met de noobtube, maar aangezien ik daar toch al een platinum ster voor hebt loop ik vaker rond met de shottie.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
hehe dan kun je net zo goed met de smoke nade rondlopen want als je daarmee iemand op zijn kop raakt dan heb je ook een kil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
steffeh schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 11:33:
[...]

Al 1 of 2 patches, dat weet ik zeker. Maar niet zo uitgebreid als voor de PC.
0 Patches zowel op de ps3 en xbox, dat hebben ze zelf gezegd. Xbox heeft alleen die weapon shit (naam vergeten) gekregen en toen moest je een patch downloaden maar we hebben het hier over verbeteringen.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:39

Stewie!

Keen must die!

Striptease schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 13:27:
[...]

0 Patches zowel op de ps3 en xbox, dat hebben ze zelf gezegd. Xbox heeft alleen die weapon shit (naam vergeten) gekregen en toen moest je een patch downloaden maar we hebben het hier over verbeteringen.
The Cheese is in the trunk!
I repeat, the Cheese is in the trunk!

Snappie? O-) *O*

[ Voor 11% gewijzigd door Stewie! op 07-05-2010 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:47

Goner

What can I do you for ?

SinergyX schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 13:05:
Nade doet nu enkel kill als hij ook daadwerlijk op iemand komt, vlakbij niet meer (splash dmg).
Ik merk nauwelijks verschil met de 'oude' 40mm ... als er eentje in de buurt landt of zelfs vlak buiten een raam ben ik dood.
De smokes zijn handig, geven vaak net genoeg tijd om even naar de volgende dekking te sprinten of een MCOM onzichtbaar te maken om te (dis)armen.

> Slightly increased the damage of the UZI at long range. <

Belachelijk. Dat ding is nu al te accuraat op 'long range' ... met een geluiddemper nog wel.

[ Voor 14% gewijzigd door Goner op 07-05-2010 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

is wel wat vollediger, overigens heb ik nog niemand met 1shot neer gekregen met die shotgun, altijd 2 of 3. ik denk dat 't komt omdat de spread aanzienlijk groter lijkt dan bij de reguliere shotguns. al is 't alleen al om gebouwen te slopen die 40mm nade :P hij blijft equiped

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12:37
Is er ook een manier om als medic smokegrenades mee te nemen? Mis dat toch wel :P, ben echt verslaafd aan de medic class (o.a. omdat je met scope alleen met headshot 1shot=1kill is) maar als 3 gewonde teammates op zo'n chokepoint liggen wat non-stop onder vuur word genomen, dan wil ik toch wel graag wat dekking van smoke :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
Striptease schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 13:27:
[...]

Dacht dat daar ook improvements bij zaten, want ik moest toch echt een x me game updaten. Maar goed, kan het ook niet terug vinden.

Ben wel blij dat volgende week de nieuwe patch komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

[...]

Is dat noodzakelijkerwijs een indicatie van "tweakerschap" ? :P

Catalyst A.I. kun je normaal gesproken het beste altijd aan hebben staan omdat het ervoor zorgt dat specifieke optimalisaties en fixes voor een game worden geladen. Voor crossfire is het zelfs verplicht omdat anders maar 1 gpu werkt... :o

Het verschil tussen Standard en Advanced is dat de bij de laatste de optimalisaties aggresiever zijn waardoor je potentieel een iets hogere framerate haalt. Echter gaat dit wel licht ten koste vd Image quality...

Verder moet ik zeggen dat de nieuwe R8 patch wel erg goed wordt. Vsync finally gefixed _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Help!!!! op 07-05-2010 13:54 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Statsverse stuk? :( Hij heeft al een dag niet meer geupdate en er staat alleen maar "next update: 7 hours" al sinds vannacht :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Cartman! schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 13:50:
Statsverse stuk? :( Hij heeft al een dag niet meer geupdate en er staat alleen maar "next update: 7 hours" al sinds vannacht :{
Kijk je toch op bfbcs.com? Is imo nog overzichtelijker ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
steffeh schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 13:49:
[...]

Dacht dat daar ook improvements bij zaten, want ik moest toch echt een x me game updaten. Maar goed, kan het ook niet terug vinden.

Ben wel blij dat volgende week de nieuwe patch komt.
dat was voor de spec act wapens als het goed is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:11
Gasten hou eens op met dat ``zielige noobtube blabla`` geklets.. Als je een computerspelletje zo serieus neemt ben je zelf zielig, want een spel speel je voor de lol. Als je dit niet kunt accepteren moet je ermee stoppen en hier weggaan..

Echt niet te geloven wat ik laatst allemaal voorbij zag komen in de GoT WTABAK server. Ik heb een k/d ratio van 0.66, hoor je mij klagen? Nee, want ik heb lol en geniet van de graphics, gameplay en mijn pc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
himlims_ schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 13:45:
[...]
is wel wat vollediger, overigens heb ik nog niemand met 1shot neer gekregen met die shotgun, altijd 2 of 3. ik denk dat 't komt omdat de spread aanzienlijk groter lijkt dan bij de reguliere shotguns. al is 't alleen al om gebouwen te slopen die 40mm nade :P hij blijft equiped
Nou, je moet echt van point-blank vuren, nooit op afstand.

Maar ik ben blij dat hij weer pre-patch wordt, want toen maakte ik er veel meer slachtoffers mee dan nu. Heb ook het idee dat zodra er ook maar een beetje lag is, hij compleet waardeloos werd. Zelfs point-blank schiet je dan mis ( :') )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nalufrank
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-09 16:34
Bij deze meld zich een nieuwe verse bc2 speler! Gisteren het spel gekocht en geïnstalleerd! Sinds kort een mooi nieuwe game pc met Quadcore en een HD5850, dus ik kan hem nu wel spelen denk ik zo :P...
Ik zal na de singleplayer uitgespeeld te hebben wel even op de servers langskomen! :D

Iedereen wist dat het niet kon, tot er iemand kwam die dat niet wist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 13:51:
[...]

Kijk je toch op bfbcs.com? Is imo nog overzichtelijker ook :P
Smaken verschillen dan, ik vind die site echt heel lelijk en onduidelijk... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-10 15:31

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Cartman! schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 14:30:
[...]

Smaken verschillen dan, ik vind die site echt heel lelijk en onduidelijk... :X
Net zoals ...... :X :+

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!
himlims_ schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 12:58:
de toegevoegde waarde van een SG is er niet, voor CQ is het wel leuk, maar ding laadt zo langzaam dat je er weinig extra's aan hebt.
Als ik een gebouw in kom heb ik een wapen dat vrij snel een one shot kill oplevert van dichtbij en heb ik daarnaast nog een compleet magazijn kogels waar ik razendsnel naar kan switchen. In close combat is de shotgun echt ideaal, als iemand niet dood is dan heeft hij wel 50% damage gekregen. Soms wel eens een double kill er mee gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
SinergyX schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 13:05:
Klopt volgens mij niet (PS3), op de ps3 is nog geen enkele gameplay patch ingevoerd alleen map pack. Hoge splash damage is dus niet veranderd sinds het begin van het spel. Ook andere wapens zijn nog niet aangepast.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat was voor de spec act wapens als het goed is
Hoe zit 't daar eigenlijk mee? Ik kan er niets nieuws over vinden behalve:
The kit upgrades will also be coming to PS3 and PC a little later on, we’ll post the exact release dates here as soon as we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 15:14:
[...]

[...]
Het zit daarmee precies zoals je zelf al quote, namelijk:
The kit upgrades will also be coming to PS3 and PC a little later on, we’ll post the exact release dates here as soon as we can.
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Help!!!! schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 13:49:
[...]

Catalyst A.I. kun je normaal gesproken het beste altijd aan hebben staan omdat het ervoor zorgt dat specifieke optimalisaties en fixes voor een game worden geladen. Voor crossfire is het zelfs verplicht omdat anders maar 1 gpu werkt... :o

Het verschil tussen Standard en Advanced is dat de bij de laatste de optimalisaties aggresiever zijn waardoor je potentieel een iets hogere framerate haalt. Echter gaat dit wel licht ten koste vd Image quality...

Verder moet ik zeggen dat de nieuwe R8 patch wel erg goed wordt. Vsync finally gefixed _/-\o_
in dat geval moet het dus ook bij mij aanstaan het is een 2x 4870 setup
en ik heb nog steeds 30sec nodig voor het laden van de map
een ssd aangeschaft om dit soort dingen te voorkomen en dan werkt de gpu niet mee :X :(

(de ATI Catalyst 10.4 preview en die nu het laatste uitgebracht werken allebij niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook de echte 10.4a?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
dat is toch de preview

link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
Macros4 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 14:11:
Gasten hou eens op met dat ``zielige noobtube blabla`` geklets.. Als je een computerspelletje zo serieus neemt ben je zelf zielig, want een spel speel je voor de lol. Als je dit niet kunt accepteren moet je ermee stoppen en hier weggaan..

Echt niet te geloven wat ik laatst allemaal voorbij zag komen in de GoT WTABAK server. Ik heb een k/d ratio van 0.66, hoor je mij klagen? Nee, want ik heb lol en geniet van de graphics, gameplay en mijn pc!
Sorry maar ik houd mijn mening dat ik het gebruik van de 40mm Nade lancher niet lekker vind en het een noobwapen vind zonder de patch.
Als je daarna er nog een kill mee maakt dan maakt me dat niks uit aangezien dat een stukje moeilijker geworden is(lees: je moet daadwerkelijk richten 8) )
Als volgende week de update over de xbox is dan zal je me er denk ik niet meer over horen.

Je moet goed begrijpen dat dit niet een spel als Halo is waarbij het gebruik van een rocketlauncher juist als pro word gezien bij wijze van spreken.(Halo is meer een fungame en dit meer een wargame...ps: mijn mening)
Ik neem het spelletje wel een beetje serieus aangezien ik er 55 euro voor heb betaald en er dan ook van genieten zal. En niet door een stelletje maloten die bijna aan het bugabusen zijn constant gerapped word.
Ik speel het spel wel voor de lol en trek me niet zoveel van jouw"als mijn mening je niet bevalt moet je hier maar weg gaan" aan.

Ik heb een matig positieve kd ratio (iets van 1,14) en geniet ook van de graphics, gameplay en mijn xbox!
sorry wil je niet aanvallen en hoop dat je mijn mening ook respecteerd

Dit geld in het algemeen=
Als jij een noobtuber ben: Gefeliciteerd, door personen zoals jou word een redelijk goed wapen generft omdat hij als main wapen word gebruikt
Ben je geen noobtuber: Jammer voor je. Een onderdeel uit het spel word verkloot terwijl als je het netjes gebruikt het een goed tackisch wapen is waar je bijvoorbeeld 'een deur kan maken' of een dekkig van de vijand kan opblazen.

Als je goed leest zeg ik dus niet dat mensen die hem gebruken noob zijn, maar dat het gebruik ervan zonder de patch te makelijk is met te snel resultaat.

[ Voor 3% gewijzigd door phosporus op 07-05-2010 16:56 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

phosporus schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 16:52:
[...]

Sorry maar ik houd mijn mening dat ik het gebruik van de 40mm Nade lancher niet lekker vind en het een noobwapen vind zonder de patch.
Als je daarna er nog een kill mee maakt dan maakt me dat niks uit aangezien dat een stukje moeilijker geworden is(lees: je moet daadwerkelijk richten 8) )
Als volgende week de update over de xbox is dan zal je me er denk ik niet meer over horen.

-knip-

Als je goed leest zeg ik dus niet dat mensen die hem gebruken noob zijn, maar dat het gebruik ervan zonder de patch te makelijk is met te snel resultaat.
Persoonlijk vind ik niet zoveel mis met hoe de 40mm nu is. Dat mensen alles gebruiken wat ze kunnen vind ik niet meer dan logisch, noob of niet. Het blijft een oorlogsgame, waarin oorlog staat voor alles gebruiken dat je gebruiken kan om iemand om te leggen. Natuurlijk is het suf als spelers een eigen kistje ammo kunnen neerleggen om vervolgens oneindig 40mm's te gaan spammen. Het is jammer dat er om dat soort redenen patches moeten komen, maar goed. Persoonlijk zou ik dat niet doen, het wapen is opzich redelijk gebalanseerd naar mijn mening. Net als de recon class... Als mensen dingen abusen, zoek dan naar een counter ervoor, dan stoppen ze er uiteindelijk wel mee.

Wees blij dat engineers geen ammo kits hebben of assault naast 40mm ook nog een RL hebben. Dan zouden dingen behoorlijk uit verhouding raken, maar goed, wederom, mijn mening.

Beetje minder schade tegen inf. vind ik niet zo erg, maar geef die 40mm dan even wat meer anti-tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
de tube zit in de game dus waarom niet gebruiken ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-10 19:55
djunicron schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 18:06:
[...]

Persoonlijk vind ik niet zoveel mis met hoe de 40mm nu is. Dat mensen alles gebruiken wat ze kunnen vind ik niet meer dan logisch, noob of niet. Het blijft een oorlogsgame, waarin oorlog staat voor alles gebruiken dat je gebruiken kan om iemand om te leggen. Natuurlijk is het suf als spelers een eigen kistje ammo kunnen neerleggen om vervolgens oneindig 40mm's te gaan spammen. Het is jammer dat er om dat soort redenen patches moeten komen, maar goed. Persoonlijk zou ik dat niet doen, het wapen is opzich redelijk gebalanseerd naar mijn mening. Net als de recon class... Als mensen dingen abusen, zoek dan naar een counter ervoor, dan stoppen ze er uiteindelijk wel mee.

Wees blij dat engineers geen ammo kits hebben of assault naast 40mm ook nog een RL hebben. Dan zouden dingen behoorlijk uit verhouding raken, maar goed, wederom, mijn mening.

Beetje minder schade tegen inf. vind ik niet zo erg, maar geef die 40mm dan even wat meer anti-tank.
Zoals ik het nu zie, zijn er eigenlijk twee meningen over dit (soort) wapens. Of mensen vinden dat ze eigenlijk overpowered zijn en de game uit balans brengen, of er te vaak door afgeschoten worden, of lame-heid. En er is een groep die vind dat het bij het spel hoort, en je alles tot je beschikking hoort te gebruiken.

Echter, voor het spel zelf, zou het plezier wel vergroten als de underbarrel van een assault rifle ook als secondairy weapon gebruikt zou worden, en niet als primary, met een spray en pray mogelijkheid als je zou missen met de tube. De rede waarom ik in non hardcore met een tube als primary rondloop is eigenlijk het effect van de schade van een normale kogel. Het kost me een clip om iemand omver te krijgen, exclusief de kans dat hij mij eerst omver heeft. Het is gewoon een stuk eenvoudiger om er eerst een 40 mm in te jagen, en vervolgens nog eens te kijken of het toekomstige lijk nog extra lood nodig heeft.

Voor de stats hoef je het ook niet te laten. Extra pinnetjes krijg je vrij snel met een 40mm, volgens mij nog sneller dan op de normale manier iemand omleggen. Maar als ze dit zouden moeten balanceren, zouden ze een iets grotere random factor in de 40mm moeten zetten. Dat het zeg maar ook mogelijk is om met het ding flink te missen. Plus het verhogen van de damage van een normale kogel, of het verlagen van de spread. Eigenlijk nog het liefst, het laatste.

Maar die 40mm is ook gewoon heel fijn. Altijd als mensen achter een raampje met een M60 op je staan te maaien heeft het gewoon vrij weinig zin om daar je 30 kogels aan te spenderen. Een 40mm kogel en je hebt de tegenstander en een stukje muur. Idem uiteraard met de rocketlauncers. En die zijn eigenlijk nog fijner. Fantastisch bruikbaar als anti sniper wapen, en vanaf een verhoogde positie ook extreem goed tegen wandelende infantry. Echt missen kun je niet met zo'n apparaat. 90% accuracy is dus ook normaal :) Simpelweg een one shot kill. En dan snap ik best dat dat eigenlijk een beetje klote is voor de ontvangende kant. Een stukje randomheid daarin zou ook wel fijn zijn, of teminste niet zo dodelijk tegen infantry. Het is een raketlanceerder. In real life dodelijk tegen infantry, maar de meerste reallife soldaten dragen dan ook geen 7 AT raketten met zich mee.
Dus voor de sake of the game, zou het wat gebalanceerder zijn om de engi kit toch echt voor vehicles te houden.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Laatst online: 26-09 06:17
aex351 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 12:33:
[...]

Volgens mij stond die optie bij mij ook standaard al aan. Alleen er wordt ook bijgezegd dat het een negatieve impact kan hebben op een spel. Maar nu de grote vraag. Wordt het beeld met A.I. aan ook zachter/waziger? Hebben jullie dat al eens geprobeerd.

Er volgens mij ook een bug met Bloom. Met die instelling aan kan je veel meer zien en dingen lijken minder helder. Met Bloom uit zijn sommige levels te donker en soms ook veel te vel. Beetje de omgekeerde wereld verhaal.
Het beeld word met AI aan niet zachter/waziger... Dit zal door andere opties komen bij de CCC of in het spel. Eventueel een bug... Bij mij is dit niet het geval.

EDIT: meer mensen hebben het hier over... Ik heb ook wel deze 'wazigheid' gezien, maar dat was voordat ik met de AI ging rommelen volgens mij en op het moment met AI op Advanced heb ik nergens last van!

[ Voor 12% gewijzigd door Brutal1ty op 07-05-2010 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
@m2m

Je hebt gelijk om de noobtube en rocketlauncher als force multiplierer te gebruiken
Netzoals een tank een overtuigend argument kan zijn.

Maar de noobtube is je secundaire wapen en ik van het jammer dat je uit 1 ammobox een stuk of 8 "40mm" kan halen(ik weet dat omdat ik het ook wel eens icm smoke nade's doe)
Je krijgt dan van die situatie waarin de noobtube als een soort van mortieraanval word gebruikt.

Je hebt gelijk als je kijkt naar hoeveel damage normale kogels doen op bijv een xm8 tov 1 40mm
Maar als je bijvoorbeeld de m16 of an94 zou gebruiken dan snap je helemaal waarom ik de noobtube niet gebriuk...Ik heb een veel acurater wapen op lange afstand en voor korte afstand gebruik ik de 40mm shottie of de M1911(bij ons nog steeds niet gepatch)

Over de rocketlauncher heb ik niks toe te voegen
Gebruik je secundaire wapen als fore multiplier of tegen tanks, en je smg tegen mensen die je niet doorhebben.

Wat is btw jullie favo kit combo. zeg even of je op de pc speelt(ivm update) of op de console(en dan welke)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
Verwijderd schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 15:14:
[...]

[...]
Zijn alleen op de Xbox vrijgegeven, je zegt het inderdaad zelf al met je quote : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
Wat ik echt zo ontzettend Kl*te en stom vind is dat wanneer ik bij rush een bom heb aangezet, ik sta erbij om het te verdedigen en dan word ik vlak voordat die afgaat gedood.

Ik krijg dan dus in de seconden erna op mijn scherm punten te zien van:
-de bom die afgaat, 100 puntjes voor mij
-assist kills
-mijn health kitt die ik had neergelegd vult heel wat spelers health bij
enzovoort,

nog nooit zoveel mis gelopen omdat ze willen "voorkomen dat mensen kamikaze acties gaan doen"

bij elkaar wel iets van 300 punten.
en die krijg je dan GVD niet! :(

als ze dat niet snel fixen verkoop ik hem weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:43
Nounou, rustig maar met je gescheld en gevloek!
Als je de posts een beetje volgt heb je gelezen dat er begin volgende week een nieuwe patch komt, waarbij je oa. ook weer punten krijgt als je dood bent.

[ Voor 0% gewijzigd door Rynji op 07-05-2010 19:11 . Reden: typo fixed ]

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!
B-BRAIN schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 18:08:
de tube zit in de game dus waarom niet gebruiken ? ;)
Omdat ik geen gevoel van voldoening krijg als ik iemand met dat ding overhoop schiet.
Staat in de patchlist, gaan ze aanpassen. Voor de pc begin volgende week.

[ Voor 28% gewijzigd door Tsurany op 07-05-2010 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
M2M schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 18:28:
[...]
De rede waarom ik in non hardcore met een tube als primary rondloop is eigenlijk het effect van de schade van een normale kogel. Het kost me een clip om iemand omver te krijgen, exclusief de kans dat hij mij eerst omver heeft. Het is gewoon een stuk eenvoudiger om er eerst een 40 mm in te jagen, en vervolgens nog eens te kijken of het toekomstige lijk nog extra lood nodig heeft.
Jij hebt gewoon geen eer. :)
Das opzich geen probleem, want eer in een videogame is misschien een vreemd iets voor de meesten.
Echter respecteer ikzelf zo iemand minder als speler, zelfde als degenen die Carl Gustav als main infanterie wapen gebruiken.
Spelers met wapens uit de all-kit, de smg's, actief meespelende recons, of assaults met 40mm shotty vind ik respectabel. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
unfor schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 19:28:
[...]

Jij hebt gewoon geen eer. :)
Das opzich geen probleem, want eer in een videogame is misschien een vreemd iets voor de meesten.
Echter respecteer ikzelf zo iemand minder als speler, zelfde als degenen die Carl Gustav als main infanterie wapen gebruiken.
Spelers met wapens uit de all-kit, de smg's, actief meespelende recons, of assaults met 40mm shotty vind ik respectabel. :D
voeg daar aan toe
1. medics die je reviven wanneer het goed is en niet wanneer het hun uitkomt
2. assault met smoke
3. assault die ammo boxes neergooit wannneer je erom vraagt en als je een 'rustmoment hebt'
4. enigineers die hun taak goed doen door tanks te pakken en sneaky te zijn
5 dubbele punten voor mensen die misbruik maken van de tegenstanders hun kit door ammo/medic boxes te droppen en reconballs te gooien
6. mensen die in een voertuig zitten en dan niet je platrijden als je hun ride aan het fixen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:51

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Sorry hoor, maar doe even overdreven :') Net alsof het zo eervol is om constant overal te gaan lopen janken omdat je niet kunt winnen van bepaalde mensen. Ik vraag me verder wel af waar jullie spelen hoor, jullie doen alsof de 40MM's en CG-rockets je constant om de oren vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En dat is zo grappig he, als je ook maar enig punt van kritiek geeft op iets betekent het gelijk dat je er niet van kan winnen. En je bent gelijk een jankerd,

[ Voor 10% gewijzigd door Tsurany op 07-05-2010 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
@patriot
Ik speel over het algemeen thuis 8)
De 40mm en cg vliegen mij niet om de oren maar dan kan ik alsnog wel zeggen dat soms het gebruik ervan gewoon mij niet aanstaat ;)

edit: ik speel op de xbox waar er nog geen patch is geweest(anders lees je even want posts terug?)
daar is de kracht van de 40mm nade en cg nog even achterlijk krachtig

trouwens een vraagje:
Als wij ergens over klagen zijn we gelijk jankerds
Als jij dan tegen ons begint(te klagen) wat ben je dan misschien wel een beetje zelf?????

[ Voor 51% gewijzigd door phosporus op 07-05-2010 20:03 . Reden: flauw genoeg geweest ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

djunicron schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 11:47:
[...]

Verder vond ik dit nog:

Geez wordt de VSS nou nog relaxter? Dalijk ga ik dit spel nog waarderen :o
Help!!!! schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 13:49:
[...]

:Y

Nou ja, ik kwam erachter toen ik een hele tijd terug Ati Tray Tools gebruikte waar je een ellenlange lijst opties had, maar waar er ook gelijk bij staat uitgelegd (dmv tooltip) wat elke instelling deed. En zodoende weet ik ongeveer wat AI doet en dat advanced de beste optie is als je graag meer FPS wilt. Voor kwaliteit is Standard idd beter. Maarja, bij mij staan AA sowieso altijd op 0, AF misschien op 2 of 4 maar ik merk er in BC2 echt niets van. (als ik bezig ben, uiteraard wel als je screenshots gaat vergelijken)

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

phosporus schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 18:56:
@m2m

Je hebt gelijk om de noobtube en rocketlauncher als force multiplierer te gebruiken
Netzoals een tank een overtuigend argument kan zijn.

Maar de noobtube is je secundaire wapen en ik van het jammer dat je uit 1 ammobox een stuk of 8 "40mm" kan halen(ik weet dat omdat ik het ook wel eens icm smoke nade's doe)
Je krijgt dan van die situatie waarin de noobtube als een soort van mortieraanval word gebruikt.

Je hebt gelijk als je kijkt naar hoeveel damage normale kogels doen op bijv een xm8 tov 1 40mm
Maar als je bijvoorbeeld de m16 of an94 zou gebruiken dan snap je helemaal waarom ik de noobtube niet gebriuk...Ik heb een veel acurater wapen op lange afstand en voor korte afstand gebruik ik de 40mm shottie of de M1911(bij ons nog steeds niet gepatch)

Over de rocketlauncher heb ik niks toe te voegen
Gebruik je secundaire wapen als fore multiplier of tegen tanks, en je smg tegen mensen die je niet doorhebben.

Wat is btw jullie favo kit combo. zeg even of je op de pc speelt(ivm update) of op de console(en dan welke)
Toch schetsen jullie nu het beeld alsof zowel de RL als de 40mm geen nadelen hebben... En die zijn er zeker wel:
-Reload = traag
-Je draagt er weinig van - tenzij je een kitje hebt.
-Het bereik is niet ideaal: Ze gaan omlaag / zijn niet zo snel als een kogel
-Voor de RL - je ziet duidelijk waar het vandaan komt.

Al deze dingen zorgen er wel voor dat je ook wel echt moet raken. En als je iemand RL en er staat een medic achter, weet je redelijk zeker dat je er re-loadend aan gaat.

Tuurlijk ga je als "ontvanger" dood als je er een op een open veld / in een gebouw op je hoofd krijgt. Prima, ik zeg: dan moet je daar niet lopen / staan...

Het hele doel is juist mensen achter turrets / muurtjes vandaan krijgen. Of zorgen dat er geen 4 medics in een hoekje staan te verdedigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Ook een leuke oplossing voor imba spul is per squad bijvoorbeeld 2 Assaulters toe te staan waarvan max 1 met 40mm, de andere heeft dan gewoon C4. Verder nog een medic en een recon. Niet zelfbedacht trouwens, eventjes leentjebuur gedaan bij Americas Army :)

Foutje, de engineer mag nu niet meedoen :$ Nou dan wordt het nog simpeler, 1 van elke class :D

[ Voor 16% gewijzigd door Murk op 07-05-2010 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-10 12:53

Pubbert

random gestoord

Ik heb af en toe (eens in de 3 potjes) een slechte performance ingame (PC) nu blijkt dit dus te voor te komen als ik host ben! Resolutie endergelijke maakt niets uit, ik heb 50mbit van Ziggo, dus verbinding kan het ook het probleem niet zijn.

Het gaat telkens als hetzelfde, stukken erg vloeiend (60fps constant, en dan inneens 3 fps in 5 seconden, en dan weer een xtal seconden vloeiend.

ALs ik het meemaak, en als ik dan leave game, krijg je meteen picking a new host, dus het kom enkel voor als ik host ben!

Wat is de preciese methode voor MW2 om de host te bepalen? Het spel loopt supervloeiend, als ik maar geen host ben, alleen ik word zowat 1 op de 3x gekozen als host.

PC is een Phenon X3, 4GB, HD4850.

Iemand ideeën? Kan ik nergens aangeven dat ik geen host wil zijn? :P

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorchy
  • Laatst online: 21-08-2024
Verkeerde topic?

Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

phosporus schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 19:47:
[...]

voeg daar aan toe
1. medics die je reviven wanneer het goed is en niet wanneer het hun uitkomt
2. assault met smoke
3. assault die ammo boxes neergooit wannneer je erom vraagt en als je een 'rustmoment hebt'
4. enigineers die hun taak goed doen door tanks te pakken en sneaky te zijn
5 dubbele punten voor mensen die misbruik maken van de tegenstanders hun kit door ammo/medic boxes te droppen en reconballs te gooien
6. mensen die in een voertuig zitten en dan niet je platrijden als je hun ride aan het fixen bent.
1. -> leg eens uit? Op veel servers heb je een 2 sec invulnerability: Direct wraak op je killer. En het kost geen tickets. Hoogop moet je nadat je toch nog eens dood gaat, weer enkele seconden langer wachten tot je respawnt.
2. Smoke is leuk, maar ook dat kan erg misbruikt worden... Nog nooit een smoke spam meegemaakt?
- 2 Assaults die ~16 smokes neersmijten, recon snipers zoals altijd die alles afdekken en nu motion sensors gooien, medics die gewoon wild continue spuwen: binnen enkele minuten zijn de attacktickets op... Leuk voor eens, maar niet leuk als het de standaard wordt.
3. Ammo boxen gooien naar iedereen als het uitkomt is beter als alleen boxes bij campers neerleggen. Je merkt het snel genoeg als je ze verkeerd gooit: niemand krijgt het en je krijgt zelf geen punten. Zelfregulatie dus.

6. Ja dat is dom van de bestuurder, maar ook een comminucatie probleem, dat in het algemeen geld in BFBC2, Q is niet alleen voor spotten... Maar niet achter de tank staan fixen is ook een idee, zeker als je weet dat FF uit staat... In het echt ga je ook niet "in battle" achter een tank staan repareren, als er inslag is of als ie wegglijd weet je ook dat je 't loodje legt. (Buiten dat je dan meer tools nodig hebt als ingame, bwaha.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Thund3r schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 21:35:
Ik heb af en toe (eens in de 3 potjes) een slechte performance ingame (PC) nu blijkt dit dus te voor te komen als ik host ben! Resolutie endergelijke maakt niets uit, ik heb 50mbit van Ziggo, dus verbinding kan het ook het probleem niet zijn.

Het gaat telkens als hetzelfde, stukken erg vloeiend (60fps constant, en dan inneens 3 fps in 5 seconden, en dan weer een xtal seconden vloeiend.

ALs ik het meemaak, en als ik dan leave game, krijg je meteen picking a new host, dus het kom enkel voor als ik host ben!

Wat is de preciese methode voor MW2[ om de host te bepalen? Het spel loopt supervloeiend, als ik maar geen host ben, alleen ik word zowat 1 op de 3x gekozen als host.

Congratulations! You have just performed an EPIC FAIL 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Thund3r schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 21:35:

Wat is de preciese methode voor MW2 om de host te bepalen? Het spel loopt supervloeiend, als ik maar geen host ben, alleen ik word zowat 1 op de 3x gekozen als host.

Dit probleem heb ik ook af en toe, alleen geen idee waar het aan lag. Maar de "host" is toch vrijwel altijd een dedicated server???

Maar goed, ik ken het, vaak gewoon 50~70 fps, maar dan hier en daar veelal twee of drie keer dips naar 2~5.
Ik dacht dat dit punkbuster was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
djunicron schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 21:40:
[...]

Dit probleem heb ik ook af en toe, alleen geen idee waar het aan lag. Maar de "host" is toch vrijwel altijd een dedicated server???

Maar goed, ik ken het, vaak gewoon 50~70 fps, maar dan hier en daar veelal twee of drie keer dips naar 2~5.
Ik dacht dat dit punkbuster was...
Congratulations! By replying to an epic fail, you've just failed epicly as well! :D :+

Vooral omdat jij volgens mij niet goed gelezen hebt en denkt dat het over BFBC2 gaat.. die post waar je op replyede... Omdat je het over punkbuster hebt! Maar hij heeft 't over Mw2 en die gebruikt naar mijn weten toch echt geen punkbuster :D :D

EDIT: Nog meer epische faal omdat je wel over Dedicated servers begint in een post over Mw2 :+

Echt ff stuk gelegen van 't lachen hiero :9 Ga slapen mensen! Het is te laat om nog goed te lezen!

[ Voor 31% gewijzigd door Brutal1ty op 07-05-2010 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Brutal1ty schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 21:41:
[...]

Congratulations! By replying to an epic fail, you've just failed epicly as well! :D :+

Vooral omdat jij volgens mij niet goed gelezen hebt en denkt dat het over BFBC2 gaat.. die post waar je op replyede... Omdat je het over punkbuster hebt! Maar hij heeft 't over Mw2 en die gebruikt naar mijn weten toch echt geen punkbuster :D :D

EDIT: Nog meer epische faal omdat je wel over Dedicated servers begint in een post over Mw2 :+

Echt ff stuk gelegen van 't lachen hiero :9 Ga slapen mensen! Het is te laat om nog goed te lezen!
Ehh, misschien, maar ik dacht: Eindelijk iemand die hetzelfde probleem heeft. Dat was idd wel een -10 "you've commited suicide - EPIC FAIL!".

Echter: Het is toch echt zo dat ik zo nu en dan frame drops heb in BFBC2, waarvan ik Punkbuster verdenk. Het ding wil me ook nog wel eens kicken als ie "time-out naar update server" heeft. Verder draait er namelijk haast niets. Maar ik was dus verward omdat Thunder schreef over "hosten" wat naar mijn idee niet kan in BC2, tenzij je ded. server start...

En het is niet laat, ik ben slechts 4 uur wakker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:49
Murk schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 21:24:
Ook een leuke oplossing voor imba spul is per squad bijvoorbeeld 2 Assaulters toe te staan waarvan max 1 met 40mm, de andere heeft dan gewoon C4. Verder nog een medic en een recon. Niet zelfbedacht trouwens, eventjes leentjebuur gedaan bij Americas Army :)

Foutje, de engineer mag nu niet meedoen :$ Nou dan wordt het nog simpeler, 1 van elke class :D
Haha mooie conclusie,

Mijn favo kit is SVU + C4 + het krachtigste pistool + 4 x zoom + magnum ammo

Ik weet dat magnum ammo niets schijnt toe te voegen aan het aantal schoten, maar toch lijkt het of ik meer vijanden neerhaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
Rynji schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 19:11:
Nounou, rustig maar met je gescheld en gevloek!
Als je de posts een beetje volgt heb je gelezen dat er begin volgende week een nieuwe patch komt, waarbij je oa. ook weer punten krijgt als je dood bent.
werd het een beetje zat aangezien me dit aardig vaak overkwam.
Die patchlist had ik nog niet gezien dus dat is dat is mooi.
Maar zag het idd alleen voor de pc staan, gebeurt dat niet voor de PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Levizuus
Geen idee wie de where tweakers are being born and killed host, maar kan de admin misschien iets doen aan de ping auto kick....ik ben zojuist 3 keer gekickt geweest door dat ding omdat mijn ping zogezegd +245 was. Ik zat echter nog niet eens in de buurt van de 200. de eerste keer had ik 113, tweede keer 173 en bij de laatste kick zat ik op 154.
Anyways, much obliged.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duiveltje666
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-06-2022
Levizuus schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 23:26:
Geen idee wie de where tweakers are being born and killed host, maar kan de admin misschien iets doen aan de ping auto kick....ik ben zojuist 3 keer gekickt geweest door dat ding omdat mijn ping zogezegd +245 was. Ik zat echter nog niet eens in de buurt van de 200. de eerste keer had ik 113, tweede keer 173 en bij de laatste kick zat ik op 154.
Anyways, much obliged.
je ping is het pinggetal x 2 , derhalve ruim boven de 245 limiet die ik gedurende 3 minuten laat meten
Groeten , de admin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:43
Dus dat betekend dat je ping altijd 200+ is? heb namelijk nog nooit een ping onder de 100 gezien bij scoreboard.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03:35

Minkie

Groazers Unite.

Mijn ping zit altijd onder de 100. Meestal zit ik ergens in de 70.

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Levizuus
duiveltje666 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 23:49:
[...]
je ping is het pinggetal x 2 , derhalve ruim boven de 245 limiet die ik gedurende 3 minuten laat meten
Groeten , de admin :)
Rynji schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 23:54:
Dus dat betekend dat je ping altijd 200+ is? heb namelijk nog nooit een ping onder de 100 gezien bij scoreboard.
blijkbaar wel. En als we voort gaan op de eerste quote wil dit dus zeggen dat iedereen die boven de 122 gaat eruit wordt gekickt...waardoor er niet teveel moet geschommeld worden in de ping, gezien de meesten wel rond dit getal cirkelen.

EDIT: zojuist toch een potje op de server kunnen spelen van ongeveer 25 min. Nu werd ik niet gekickt en dat terwijl ik een gemiddelde ping van 174 had (ongeveer elke 5 minuten ping gecheckt en opgeschreven), wat dus eigenlijk wel zou moeten volgens de eerste quote. 174x2 is 348 en dat is meer dan de vooropgestelde 245. Maw ik heb nu geen idee meer waarop ik nu moet letten voor mijn correcte ping te weten te komen. |:(
duiveltje666 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 23:49:
[...]
je ping is het pinggetal x 2
Is het niet gemakkelijker/duidelijker om de effectieve ping te tonen ipv het pinggetal? :?

[ Voor 32% gewijzigd door Levizuus op 08-05-2010 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M16A2, most useless gun ever. Doet amper damage, totaal niet nauwkeurig en bursts zijn zo nutteloos want kogel 3 gaat sowieso mis en kogel 2 vaak ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

aex351

I am the one

Zojuist gekicked omdat ik me teamgenoten zat te versieren als een kerstboom. Kunnen het blijkbaar niet waarderen. Sommige mensen teamkillen er ook voor. Daar gaat hun stats. Sommige spelers denken blijkbaar dat TK gegevens niet bijgehouden wordt.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Of niemand boeit die -15 punten. Als jij zoiets bij mij zou doen zou ik je de hele match lang afschieten als ik je tegen kwam. Het is dan ook bijzonder kinderachtig en enorm storend voor de andere spelers.
Eigenlijk buitengewoon zielig, het spel van je medespelers verzieken omdat je het zelf grappig vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:51

Patriot

Fulltime #whatpulsert

phosporus schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 19:59:
trouwens een vraagje:
Als wij ergens over klagen zijn we gelijk jankerds
Als jij dan tegen ons begint(te klagen) wat ben je dan misschien wel een beetje zelf?????
Noem me een jankerd, prima. Ik vind mensen die er tot in den treure over blijven mekkeren jankerds, omdat het voor zover ik kan zien wel meevalt. Sommige mensen hier doen alsof 90% van de kills door RL's en 40mm's komt. Dat heb ik niet, en hoewel dát toeval kan zijn heb ik het idee dat het probleem nogal is overdreven.

Ik erger me niet aan de enkele klacht van iemand die het vervelend vind om gekilled te worden door een 40mm omdat dat ding toevallig splashdamage heeft, ik erger me aan het feit dat iedereen er maar over blijft zeiken terwijl het in de praktijk wel meevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duiveltje666
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-06-2022
Levizuus schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 01:04:

blijkbaar wel. En als we voort gaan op de eerste quote wil dit dus zeggen dat iedereen die boven de 122 gaat eruit wordt gekickt...waardoor er niet teveel moet geschommeld worden in de ping, gezien de meesten wel rond dit getal cirkelen.
Wel meet mijn server elke 10 seconden gedurende 3 minuten de gemiddelde ping , dus je moet het wel gek maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aivy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-10 10:19
Murk schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 21:24:

Dat is niet echt handig veel mensen zullen het niet leuk vinden en zullen daar door geen BC2 meer spelen.
Je kan beter doen zo als in somige BF2 mods werd gedaan(FH/FH2) . Bijv. er zijn maar 5 slots voor recon 6 slots voor medic enz. Op die manier zijn er nooit te veel mensen van de zelfde klasse .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Tsurany schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 01:32:
M16A2, most useless gun ever. Doet amper damage, totaal niet nauwkeurig en bursts zijn zo nutteloos want kogel 3 gaat sowieso mis en kogel 2 vaak ook nog.
Ik vind het anders een feestje om te gebruiken!
Ideaal als anti-recon, als je namelijk stil zit en scoped schiet het gewoon driemaal raak, met wat spread, twee bursts is vrijwel altijd genoeg voor een verstopte recon, die als hij aangetikt wordt nooit meer raak terug schiet.

Tegen een engineer op korte afstand? Vergeet het maar, sprayen gaat je niet redden, mikken inderdaad 1/3e mis minstens. Subs doen dat een heel stuk beter met gelijke damage.

Maar goed, voor een assault klasse is natuurlijk recon gesnipe niet de bedoeling, dus ik snap je punt wel een beetje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aivy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-10 10:19
Tsurany schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 01:32:
dan moet je leren schieten ik kan met m16 in 1burst een headshot geven op afstand van ongeveer 100m. plus met m16 moet je altijd net iets lager mikken als je iemand wil headshoten op wat langer afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:12
walletje-w schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 22:46:
[...]

Haha mooie conclusie,

Mijn favo kit is SVU + C4 + het krachtigste pistool + 4 x zoom + magnum ammo

Ik weet dat magnum ammo niets schijnt toe te voegen aan het aantal schoten, maar toch lijkt het of ik meer vijanden neerhaal!
Ben gisteren ook aan het testen geweest met deze setup. Erg lekker (ook met red dot). Alleen erg weinig kogels. Je bent dus enorm afhankelijk van assaults.

Gisteren trouwens de halve avond per ongeluk met smoke gespeeld (stond nog aan van de avond ervoor toen we aan het rotzooien waren). En ik maar schelden dat niemand dood ging. Uiteindelijk zag ik een kill door smoke grenade langskomen. Ooooh...

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:49
cheiron schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 10:15:
[...]

Ben gisteren ook aan het testen geweest met deze setup. Erg lekker (ook met red dot). Alleen erg weinig kogels. Je bent dus enorm afhankelijk van assaults.

Gisteren trouwens de halve avond per ongeluk met smoke gespeeld (stond nog aan van de avond ervoor toen we aan het rotzooien waren). En ik maar schelden dat niemand dood ging. Uiteindelijk zag ik een kill door smoke grenade langskomen. Ooooh...
Ik heb eigenlijk nooit een tekort aan kogels, alleen als er 4 vijanden staan en ik schiet niet zo zuiver.
Waar ik wel altijd een tekort aan heb zijn motion mines en c4 dat gaat er toch zo snel door heen. En de red dot is ook wel lekker alleen vind ik zelf dat je het dan met een ander wapen moet gaan spelen omdat je dan de kills op iets verdere afstand minder snel maakt. En daar heb ik er toch behoorlijk wat van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-10 18:12
Sinds gisteren M16A2 unlocked, en hier kan ik gewoon lekker mee overweg en merk dat ik veel nauwkeuriger en vaker kill dan met de XM8 of AN-94. Ik ben zowiezo niet echt een goede fragger en zal ik nooit worden ook maar ik speel dan ook gewoon voor de fun.

Vannacht gaan spelen als net rank 11 en kom op een server met White Pass. Ik zie een groepje met 3 gasten die allemaal voorbij de 35-40 zitten. Ik join hun als Assault en heb vervolgens uren heerlijk teamplay gespeeld met zijn 3 tot uiteindelijk om half 6 ik en nog 1 over waren :+ Maar ik was wel rank 14 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Tsurany schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 02:45:
Of niemand boeit die -15 punten. Als jij zoiets bij mij zou doen zou ik je de hele match lang afschieten als ik je tegen kwam. Het is dan ook bijzonder kinderachtig en enorm storend voor de andere spelers.
Eigenlijk buitengewoon zielig, het spel van je medespelers verzieken omdat je het zelf grappig vind.
nouja die paar dartjes.. ik weet de situatie niet maar ik zou het niet zo erg vinden, tenzij het de hele match lang gebeurt natuurlijk. Heb ook wel eens met een engineer uit mijn team een tracerdart gevechtje gehad, kan wel lachen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djunicron schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 10:04:
[...]

Ik vind het anders een feestje om te gebruiken!
Ideaal als anti-recon, als je namelijk stil zit en scoped schiet het gewoon driemaal raak, met wat spread, twee bursts is vrijwel altijd genoeg voor een verstopte recon, die als hij aangetikt wordt nooit meer raak terug schiet.

Tegen een engineer op korte afstand? Vergeet het maar, sprayen gaat je niet redden, mikken inderdaad 1/3e mis minstens. Subs doen dat een heel stuk beter met gelijke damage.

Maar goed, voor een assault klasse is natuurlijk recon gesnipe niet de bedoeling, dus ik snap je punt wel een beetje...
Als ik hem vergelijk met de M416 of de AN-94 dat heeft hij veel meer kogels nodig en schiet hij gewoon niet zo vaak raak. Opzich kan ik er wel aardig mee overweg maar het is gewoon een stuk minder fijn. Je hebt sowieso altijd een of twee kogels meer nodig dan met de M416 of de AN-94 (zie tabel) en krijgt er weinig voor terug.
IcE_MaN_LtU schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 10:07:
[...]
dan moet je leren schieten ik kan met m16 in 1burst een headshot geven op afstand van ongeveer 100m. plus met m16 moet je altijd net iets lager mikken als je iemand wil headshoten op wat langer afstand.
Ja dat lukt mij ook wel, het is niet alsof ik slecht speel met het wapen. Enkel met de AN-94 of de M416 maak je gewoon sneller kills door de hogere damage en de rest van de stats die hetzelfde zijn.

Ik moet nog zo'n 30 kills gok ik om een platina medal te hebben voor de M16A2 en dan kan ik weer overstappen naar een ander. Met de M416 en de AN-94 heb ik die platina medal al en ik merk dat het met die gewoon net wat sneller gaat. Er zijn kills die ik met de M16A2 niet haal en met die andere twee wel, puur vanwege de hogere damage.

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.