Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• StijnBos
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 12-05-2014

StijnBos

Duitse beursbabe :)

Ja heb nu dus ook alle wapens van assault maar kies toch voor de AN-94, lekkerste wapen m.i.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• phosporus
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 06-08 13:46
quote:
djunicron schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 21:38:
[...]

1. -> leg eens uit? Op veel servers heb je een 2 sec invulnerability: Direct wraak op je killer. En het kost geen tickets. Hoogop moet je nadat je toch nog eens dood gaat, weer enkele seconden langer wachten tot je respawnt.
2. Smoke is leuk, maar ook dat kan erg misbruikt worden... Nog nooit een smoke spam meegemaakt?
- 2 Assaults die ~16 smokes neersmijten, recon snipers zoals altijd die alles afdekken en nu motion sensors gooien, medics die gewoon wild continue spuwen: binnen enkele minuten zijn de attacktickets op... Leuk voor eens, maar niet leuk als het de standaard wordt.
3. Ammo boxen gooien naar iedereen als het uitkomt is beter als alleen boxes bij campers neerleggen. Je merkt het snel genoeg als je ze verkeerd gooit: niemand krijgt het en je krijgt zelf geen punten. Zelfregulatie dus.

6. Ja dat is dom van de bestuurder, maar ook een comminucatie probleem, dat in het algemeen geld in BFBC2, Q is niet alleen voor spotten... Maar niet achter de tank staan fixen is ook een idee, zeker als je weet dat FF uit staat... In het echt ga je ook niet "in battle" achter een tank staan repareren, als er inslag is of als ie wegglijd weet je ook dat je 't loodje legt. (Buiten dat je dan meer tools nodig hebt als ingame, bwaha.)
1. Ik speel op de Xbox en daar is die 2 sec regel ook. Jij wil zeggen dat
als je door een tank of goede sniper neer word geschoten dat je dan de kans hebt om er wat tegen te doen? Dacht het niet hÚ.

2. Klopt dat die acties inderdaad heel klote zijn maar dan heb je over het algemeen met een vrij goed team te maken. Ze hadden je zonder die smoke ook wel verslagen.

3. Ja wat wil je hiermee nu zeggen. Zeg ik iets anders dan?

6. Dit gebeurd ook alleen als er geen communicatie is. Ik weet dat de select knop ook te gebruiken is om te zeggen dat ik zijn ride ga fixen en soms is de achterkant de enigste veilige plek. De rest van je verhaal vind ik maar een beetje waazig

Acties:
  • 0Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 20:26

aex351

I am the one

quote:
Tsurany schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 02:45:
Of niemand boeit die -15 punten. Als jij zoiets bij mij zou doen zou ik je de hele match lang afschieten als ik je tegen kwam. Het is dan ook bijzonder kinderachtig en enorm storend voor de andere spelers.
Eigenlijk buitengewoon zielig, het spel van je medespelers verzieken omdat je het zelf grappig vind.
Ik beschouw het als een extra uitdaging wanneer iemand het bij mij zou doen. Ook handig als anti-camper middel. Als ik je een keer tegenkom geef ik je een rood lampje wanneer ik eraan denk. Dit omdat ik nu weet hoeveel jij dat waardeert. Teamkillen is pas laag en zielig. Als je dat niet inziet versus een beetje lol.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 16:29
quote:
Tsurany schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 01:32:
M16A2, most useless gun ever. Doet amper damage, totaal niet nauwkeurig en bursts zijn zo nutteloos want kogel 3 gaat sowieso mis en kogel 2 vaak ook nog.
Weet niet waar jij dan op richt, maar M16 is wel degelijk een goed wapen. Als je iemand 2 bursts geeft is die vaak dood, je kan `m bijna als een full-auto weapon gebruiken als je snel achter elkaar de schiet knop indrukt.

Vind het wel een super fijn wapen, je kan er goed mee op lange afstand schieten en close combat ook als je gewoon snel klikt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Trammelant
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 18-01-2014
Ik schiet ook wel es een dartje bij het begin van een potje in de rug van een teammaatje. Gewoon op een public servertje. Beetje dollen moet kunnen. Zoiets doe je natuurlijk niet bij een clanmatch of zo.
Verder is dit spel absoluut de bom en ik had dit ook echt nodig bij het teleurstellende mw2 wat alleen maar meer problemen krijgt. Ik had laatst een steam error en ik heb geen een zin om het op te lossen want ik speel enkel nog bc2. Top.

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
aex351 schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 13:44:
[...]

Ik beschouw het als een extra uitdaging wanneer iemand het bij mij zou doen. Ook handig als anti-camper middel. Als ik je een keer tegenkom geef ik je een rood lampje wanneer ik eraan denk. Dit omdat ik nu weet hoeveel jij dat waardeert. Teamkillen is pas laag en zielig. Als je dat niet inziet versus een beetje lol.
Teamkillen is laag en zielig? Sorry maar ik waardeer zulke grapjes dus echt niet. Omdat jij je verveeld een beetje iemand gaan fucken door hem vol te schieten met tracer darts? Gewoon asociaal gedrag en dat mag direct afgestraft worden.
quote:
steffeh schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 14:06:
[...]
Weet niet waar jij dan op richt, maar M16 is wel degelijk een goed wapen. Als je iemand 2 bursts geeft is die vaak dood, je kan `m bijna als een full-auto weapon gebruiken als je snel achter elkaar de schiet knop indrukt.
Maar de M416 is full auto en met korte bursts heb je hetzelfde effect, enkel minder kogels nodig. Zelfde met de AN-94, maar twee kogels per burst dus je hebt geen derde kogel die je verspilt omdat hij toch mis gaat en meer damage dus ook weer minder kogels nodig.
quote:
Vind het wel een super fijn wapen, je kan er goed mee op lange afstand schieten en close combat ook als je gewoon snel klikt.
Het is geen slecht wapen, maar doet te weinig damage vergeleken met de andere twee, je bent constant een of twee extra kogels kwijt voor een kill, voor mij niet acceptabel.

Edit: Eindelijk platinum voor de M16A2, it's STG 77. Aug time :D Merk gelijk hoe handig full auto is, echt heerlijk.

Tsurany wijzigde deze reactie 08-05-2010 18:14 (3%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• D.I.N.G
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 13:40
Ik speel nu ook een tijdje bad company op de xbox en ik vermaak me er wel mee. Vooral als ik in een goed uitgebalanceerd team zit die goed samenwerkt, en dan hoef ik nog niet eens de winnende partij te zijn.

Ik snap ook al die opmerkingen over de noobtube niet maarja sommige mensen kunnen zich overal aan ergeren. Ik probeer ook met alles wat ik voorhanden heb een kill te maken bijv. pas had ik een kill gemaakt met een smoke grenade en ook heb ik gisteren mijn eerste roadkill gemaakt met een UAV. Ook leuk is om een kill te maken door op een mijn te schieten als een tegenstander er langs loopt.

Ik baal er ook af en toe van als ik continu door snipers wordt gekilled maar daar pas ik me dan aan door of zelf een recon kit te kiezen of gewoon hun een bezoekje te brengen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

quote:
Tsurany schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 17:43:
[...]
Teamkillen is laag en zielig? Sorry maar ik waardeer zulke grapjes dus echt niet. Omdat jij je verveeld een beetje iemand gaan fucken door hem vol te schieten met tracer darts? Gewoon asociaal gedrag en dat mag direct afgestraft worden.
Voor teamkillen moet je afgestraft worden. Niet voor een onschuldige tracer dart. Door te teamkillen verliest het complete team een ticket.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 19-08 16:50
Als je de game niet speelt zoals het gespeeld moet worden kun je beter in de zandbak gaan spelen. Daar stoort niemand zich aan tegendraads gedrag.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Heerlijk zeg. Een of andere typische battlefield kut bug zorgt er voor dat ik niet meer full auto kan schieten want dan hapert mijn geweer gewoon, soms wel een seconde lange pauze tussen de salvo's. Echt idioot.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 19-08 20:22

Safaci

Transhumanist

quote:
Tsurany schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 20:11:
Heerlijk zeg. Een of andere typische battlefield kut bug zorgt er voor dat ik niet meer full auto kan schieten want dan hapert mijn geweer gewoon, soms wel een seconde lange pauze tussen de salvo's. Echt idioot.
Het spel zelf hapert gewoon af en toe.

"All living organisms are no more than walking algorithms" - A. Kadmon Killed by bad philosophy PSN: Saffaci (GTAV, Driveclub)

Acties:
  • 0Henk 'm!
Geen bug, muis is stuk. Lekker dan, vorige ook al stuk gegaan onlangs. Kan ik weer een nieuwe kopen.

Tsurany wijzigde deze reactie 08-05-2010 21:11 (103%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 215005
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 05-10-2011
quote:
Tsurany schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 20:34:
Geen bug, muis is stuk. Lekker dan, vorige ook al stuk gegaan onlangs. Kan ik weer een nieuwe kopen.
haha ownd door een muis en daarna door jezelf :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 18-08 10:43

Phyxion

_/-\o_

quote:
Tsurany schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 20:34:
Misschien eerst eens verder kijken voordat je meteen de schuld bij een ander legt, azijnpisser!

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
Phyxion schreef op zondag 09 mei 2010 @ 10:59:
[...]

Misschien eerst eens verder kijken voordat je meteen de schuld bij een ander legt, azijnpisser!
Nou ik heb het een aantal keer getest om te kijken waar het aan lag en toen merkte ik niks. Het gebeurt pas bij extreem snelle bewegingen als ik full auto wil schieten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 18-08 20:50

Goner

What can I do you for ?

quote:
Tsurany schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 01:32:
M16A2, most useless gun ever. Doet amper damage, totaal niet nauwkeurig en bursts zijn zo nutteloos want kogel 3 gaat sowieso mis en kogel 2 vaak ook nog.
Heb je zeker een maandag-ochtend model ... ik heb 505 kills met de M16.

Jij ook, zie ik nu (alleen heb ik er 2 x zoveel tijd voor nodig :+)

Goner wijzigde deze reactie 09-05-2010 12:10 (9%)

Gigabyte GA-MA770T-UD3 / AMD Phenom II X4 955e / 8GB DDR3-SDRAM / NVIDIA GeForce GTX 750 Ti / Acer K222HQL / Windows 7 Home Premium SP1 (64-bit)

Acties:
  • 0Henk 'm!
984 op dit moment, 1047 met de M416 en 934 met de AN-94. Dus op zich weet ik wel redelijk waar ik het over heb gok ik ;) Ga nu naar de mediamarkt voor een nieuwe muis kijken en dan de STG. 77 AUG naar platina halen vandaag.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

quote:
Tsurany schreef op zondag 09 mei 2010 @ 12:13:
Dus op zich weet ik wel redelijk waar ik het over heb gok ik
Daarom vind ik het ook zo raar dat je klaagt over de M16 ... accuracy van 16%, da's niet veel minder dan je andere wapens.
Wat voor muis zoek je ? Zo'n sjieke met 20 knoppen en gewichten ? Of een normaal muisje ...
quote:
cheiron schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 10:15:
Ben gisteren ook aan het testen geweest met deze setup.
SVU Short is inderdaad een fijn wapen. Ik had eigenlijk gedacht dat de VSS nog lekkerder zou spelen, maar dat valt me vreselijk tegen (heel anders dan de Vintar in STALKER, mede omdat je 'm hier niet op single shot kunt zetten).
Type 88 bevalt ook goed. Die verrekijkers die ook kunnen schieten doen me niks ...

Goner wijzigde deze reactie 09-05-2010 13:22 (38%)

Gigabyte GA-MA770T-UD3 / AMD Phenom II X4 955e / 8GB DDR3-SDRAM / NVIDIA GeForce GTX 750 Ti / Acer K222HQL / Windows 7 Home Premium SP1 (64-bit)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 92946
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 19-01-2018
Even over team kill? Is dat alleen op de pc zo, want op de ps3 kun je je teamgenoten niet killen :?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Smokey!
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 15:58
quote:
Snowwie schreef op zondag 09 mei 2010 @ 13:18:
Even over team kill? Is dat alleen op de pc zo, want op de ps3 kun je je teamgenoten niet killen :?
Hardcore mode? (weet niet of dat op de ps3 is)

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
Goner schreef op zondag 09 mei 2010 @ 13:05:
[...]
Daarom vind ik het ook zo raar dat je klaagt over de M16 ... accuracy van 16%, da's niet veel minder dan je andere wapens.
Tja ik weet het niet, het is gewoon echt het gevoel dat ik er bij heb. Het voelt een stuk slechter, alsof ik meer moeite moet doen. Maar ik ga nu AUG'en, die voelt chill aan.
quote:
Wat voor muis zoek je ? Zo'n sjieke met 20 knoppen en gewichten ? Of een normaal muisje ...
Ik heb er net een gekocht, de Roccat Kova. Geniaal ding, ligt goed in de hand, leds die van kleur wisselen, twee duim knoppen en twee pink knoppen (voor linkshandigen) en plug en play, geen software nodig.
quote:
Smokey! schreef op zondag 09 mei 2010 @ 13:32:
[...]

Hardcore mode? (weet niet of dat op de ps3 is)
Niet alleen hardcore mode, die instellingen zijn apart aan te passen. Zo kan je gewoon friendly fire aan zetten terwijl de rest van de hardcore settings niet actief zijn.

Tsurany wijzigde deze reactie 09-05-2010 13:59 (19%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 04-08 11:33
quote:
Snowwie schreef op zondag 09 mei 2010 @ 13:18:
Voor PS3: Dit kan alleen op Hardcore mode of in normal mode kan het alleen als je een destruction 2.0 veroorzaakt terwijl je teamgenoten nog in het gebouw zitten.

KngfCnns wijzigde deze reactie 09-05-2010 14:00 (6%)

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

quote:
Tsurany schreef op zondag 09 mei 2010 @ 13:48:
Ik heb er net een gekocht, de Roccat Kova.
Roccat, bij Mediamarkt ??
Ik heb van Roccat bij de Gameshop (Den Haag) wel keyboards zien liggen ... mooi spul. Ben nog steeds op zoek naar een keyboard met verlichte toetsen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 20:33
quote:
BatmanHorizon schreef op zondag 09 mei 2010 @ 13:59:
[...]

Voor PS3: Dit kan alleen op Hardcore mode of in normal mode kan het alleen als je een destruction 2.0 veroorzaakt terwijl je teamgenoten nog in het gebouw zitten.
Gisteren een heel vreemd iets. Ik liep achter Vyndrox aan. Opeens: destruction 2.0 en Vyndorx kreeg een teamkill. Uit het niets zonder gebouwen in de buurt :D

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 20:44
quote:
Goner schreef op zondag 09 mei 2010 @ 14:38:
[...]

Ik heb van Roccat bij de Gameshop (Den Haag) wel keyboards zien liggen ... mooi spul. Ben nog steeds op zoek naar een keyboard met verlichte toetsen.
G15?

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
[...]

Jup, de Kova en de Kone liggen er, een headset en misschien ook wel toetsenborden maar daar niet op gelet. Het was tussen de Kova of de MX518 en laatstgenoemde is gewoon crap. Verf en rubberen coating die na een paar maanden al afbladert, dat moet ik niet nog een keer hebben.
Enige nadeel aan deze muis is dat de rechter twee knopen niet gebruikt kunnen worden tenzij je naar de linkshandige modus switcht maar dan kan je de linker twee knoppen niet gebruiken. Ach heel erg is het ook niet, maar wel jammer. Had ik de duurdere Kone moeten nemen maar die was 70 euro en hier heb ik al 50 euro voor betaald (teveel, I know).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vyndrox
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 22-07 14:12
quote:
cheiron schreef op zondag 09 mei 2010 @ 14:40:
[...]

Gisteren een heel vreemd iets. Ik liep achter Vyndrox aan. Opeens: destruction 2.0 en Vyndorx kreeg een teamkill. Uit het niets zonder gebouwen in de buurt :D
Haha....ik vond het wel lachen.
Wel wazig, we zaten gewoon ergens midden in de jungle geen gebouw in de wijde omtrek en toch een destruction 2.0 kill.
En ik had -25 punten voor de teamkill(s)? oh ja en nog een keer -10 voor de 'suicide' actie |:(
Wel lekker gespeeld hoor gisteren, mooie teamplay, medic, engineer etc (y)
Tegenstanders waren ook wel goed, alleen irritant met hun C4 acties.

Ben vanavond mss nog ff online en dan iig de komende drie/vier dagen niet.
Ff op training in Belgie, denk niet echt dat ik mijn ps3 op een hotelkamer kan aansluiten :)

-Real power isn't given, it must be taken-

Acties:
  • 0Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 20:33
quote:
vyndrox schreef op zondag 09 mei 2010 @ 15:10:
[...]
Tegenstanders waren ook wel goed, alleen irritant met hun C4 acties.
:r Met een UAV vol C4 constant onze Mcoms opblazen. Bloedje irritant. Natuurlijk moet je daar iets tegen kunnen doen, maar voor je het weet is die stomme UAV alweer in je basis. Bah

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dirtyrob
  • Laatst online: 18-08-2017
Na een tijdje (hier en daar) MW2 gespeeld te hebben heb ik me laten overhalen door BC2.
Vroeger was ik helemaal gek van BF1942, daarna heeft het me niet meer zo kunnen bekoren.
Zelf stoor ik me niet aan mensen met M60's of 40mm's als ik dood ga is dat meestal mijn eigen schuld en zal ik beter mijn best moeten doen.
Het mooie aan dit spel is dat je soms echt het gevoel hebt met een oorlog bezig te zijn en er zijn geen zogenaamde "safe zones".

Ik heb al een aantal van jullie toegevoegd op PSN, is leuker om met een vast clubje te gamen.
Schroom niet invites te sturen, PSN: DirtyRobert

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: december 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

quote:
Tsurany schreef op zondag 09 mei 2010 @ 15:00:
[...]

Jup, de Kova en de Kone liggen er, een headset en misschien ook wel toetsenborden maar daar niet op gelet. Het was tussen de Kova of de MX518 en laatstgenoemde is gewoon crap. Verf en rubberen coating die na een paar maanden al afbladert, dat moet ik niet nog een keer hebben.
Enige nadeel aan deze muis is dat de rechter twee knopen niet gebruikt kunnen worden tenzij je naar de linkshandige modus switcht maar dan kan je de linker twee knoppen niet gebruiken. Ach heel erg is het ook niet, maar wel jammer. Had ik de duurdere Kone moeten nemen maar die was 70 euro en hier heb ik al 50 euro voor betaald (teveel, I know).
waarom geen logitech G500 ?

Acties:
  • 0Henk 'm!
Omdat die aardig wat duurder is (bij de mediamarkt, wilde hem vandaag hebben), ik een hekel heb aan dat hele idee met gewichtjes in een muis en deze eigenlijk voldoet. Voelt lekker, twee extra knoppen voor snel wisselen van wapen en leuke kleurtjes en vormgeving.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 18:12
quote:
Tsurany schreef op zondag 09 mei 2010 @ 15:55:
Omdat die aardig wat duurder is (bij de mediamarkt, wilde hem vandaag hebben), ik een hekel heb aan dat hele idee met gewichtjes in een muis en deze eigenlijk voldoet. Voelt lekker, twee extra knoppen voor snel wisselen van wapen en leuke kleurtjes en vormgeving.
Razer Deathadder 1800DPI zou in dat geval ook een erg goede keuze zijn geweest.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

quote:
Ja, bijvoorbeeld ... probeer mezelf ervan te overtuigen dat 70 euro niet duur is voor zo'n keyboard :+

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
Awsom schreef op zondag 09 mei 2010 @ 16:31:
[...]

Razer Deathadder 1800DPI zou in dat geval ook een erg goede keuze zijn geweest.
Dat was idd ook een optie, maar die was, als ik het me goed herinner, zeker een tientje duurder. En ik vond het design toch wat minder. Ik vind het design van de Kova strak en modern en de ledjes met kleuren zijn echt een leuke extra.
quote:
Goner schreef op zondag 09 mei 2010 @ 16:36:
[...]
Ja, bijvoorbeeld ... probeer mezelf ervan te overtuigen dat 70 euro niet duur is voor zo'n keyboard :+
Je kan het op twee manieren bekijken.

1) Je koopt geen keyboard voor 70 euro, je geeft 70 euro uit voor jarenlang genot tijdens het gamen en het typen.

2) Je geeft nu 70 euro uit voor een toetsenbord die je over vijf jaar nog kan gebruiken. Dat is 14 euro per jaar, iets meer dan een euro per maand, om lekker te kunnen typen. Dat is een zeer kleine uitgave voor jarenlang plezier.

Om toch maar ontopic te gaan: Net weer lekker met de AUG gespeeld, hij bevalt me wel moet ik zeggen. Lekker wapen, aardige rate of fire, aardig nauwkeurig en full auto kan zeer handig zijn, echt controle over je salvo's. Die eerdere wapens zijn echt zo gek nog niet :)

Tsurany wijzigde deze reactie 09-05-2010 16:56 (52%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Laatst online: 26-09-2018
quote:
Tsurany schreef op zondag 09 mei 2010 @ 16:50:
[...]

Dat was idd ook een optie, maar die was, als ik het me goed herinner, zeker een tientje duurder. En ik vond het design toch wat minder. Ik vind het design van de Kova strak en modern en de ledjes met kleuren zijn echt een leuke extra.

[...]

Je kan het op twee manieren bekijken.

1) Je koopt geen keyboard voor 70 euro, je geeft 70 euro uit voor jarenlang genot tijdens het gamen en het typen.

2) Je geeft nu 70 euro uit voor een toetsenbord die je over vijf jaar nog kan gebruiken. Dat is 14 euro per jaar, iets meer dan een euro per maand, om lekker te kunnen typen. Dat is een zeer kleine uitgave voor jarenlang plezier.

Om toch maar ontopic te gaan: Net weer lekker met de AUG gespeeld, hij bevalt me wel moet ik zeggen. Lekker wapen, aardige rate of fire, aardig nauwkeurig en full auto kan zeer handig zijn, echt controle over je salvo's. Die eerdere wapens zijn echt zo gek nog niet :)
Duur of niet duur, ik doe zoiezo niet langer als een jaarr met een keyboard :*)
Gister ook weer zon lekker vaag potje, de tegestander kwam met 3 tanks en konden ze gewoon die MCOm gebouwen opblazen zonder maar een charge te zetten, hele team natuurlijk weer de hero spelen met recon :( Leuk als je als enige engiener tegen 3 tanks moet (ook nog een UAV om het af te maken :+ )

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: december 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Wat er leuk is om te doen is om met de UAV en V-alt op de apache te schieten in Rush op Port Valdez. Tot nu toe nog geen een piloot gevonden die zo slim was om naar de uav station te vliegen :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: augustus 2008
  • Niet online
Van de week nog een heerlijk potje gedaan;

Isla Innocentes, als aanvaller. We waren bezig met de laatste twee MCOMs en ik speelde als assault met shotgun en C4. Dankzij wat onoplettende mensen bij de tegenstander kon ik B opblazen met m'n C4 en een resupply tussendoor.

Vlak nadat ik die had opgeblazen blaat een tegenstander heel triomfantelijk in de chat dat hij onze tank heeft gestolen (thanks for the tank etc etc.). Mooi, die laten we even een toontje lager zingen. Hij rijdt achteruit de basis in, niemand ziet mij nog, dus ren ik naar de achterkant van de Bradley en plaats snel m'n C4. Paar stapjes afstand, kaboem, en de eerstvolgende reactie in de chat is "lol, wtf?????". Ik zat even letterlijk te gniffelen voor het scherm.

Het genot van multiplayer spelen :P.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 17:45

XanderDrake

Genetics is the key

quote:
Cornelisjuh schreef op zondag 09 mei 2010 @ 17:46:
Gister ook weer zon lekker vaag potje, de tegestander kwam met 3 tanks en konden ze gewoon die MCOm gebouwen opblazen zonder maar een charge te zetten, hele team natuurlijk weer de hero spelen met recon :( \
Ja... Dit is een van mijn grootste frustraties die ik heb als ik BC2 speel.

Dat je Rush defender speelt, en het gaat goed, maar op een gegeven moment is er een charge geplaatst. Ik probeer een geïnfiltreerde squad aan te pakken en de mcom te unarmen. Dat mislukt en terwijl ik lig te creperen zie ik dat NIEMAND ook maar richting de mcom beweegt. Ze blijven lekker snipen en campen.
Boem doet de mcom en exit doet de Xander :(

Nu heb ik het sowieso niet zo op snipers, maar ze worden een beetje teamplay-oid gemaakt in BC2 door ze Mortar en sensors mee te geven. Dus ze kunnen best nuttig zijn! Maar als ze niets doen voor het team, dan wordt ik er niet blij van....

Xeon E5 2680 v2 - Huanan X79 Gaming - 24GB QuadChannel - Gigabyte 1080Ti OC - WD Blue 3D 1TB SSD
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

quote:
XanderDrake schreef op zondag 09 mei 2010 @ 21:00:
Boem doet de mcom en exit doet de Xander
Bekend ... ik rage-quit vaker en vaker ; na de 10e sniper-kogel op rij, na de zoveelste vergeefse sprint+dood richting door het hele team genegeerde MCOM, unbalanced teams (keer op keer op keer op keer, hoezo balancer??!)
Dus ik dacht, ik ga de single-player maar 's een keer doen ... na 10 minuten zit ik in een car-chase opgescheept met een kamikaze-heli die me achtervolgt in een tunnel.
Tijd voor een andere game ??

Acties:
  • 0Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

quote:
cheiron schreef op zondag 09 mei 2010 @ 14:40:
[...]
Ik kreeg toenstraks ineens 2 nade kills terwijl ik nog in de spawn was en geen nade gegooid had. Waar ik mij overigens aan erger zijn ongebalanceerde teams. Mensen nemen ook niet eens de moeite om van team te switchen zolang zij nog in het winnende team zitten. Gisteren was er ook zo'n situatie op de got server. Op een gegeven moment was het 8 vs 15. Niemand die even de moeite neemt om te switchen nadat ik het herhaaldelijk gevraagd had. Zelfs de spelers met een got tag niet, die toevallig enkel in het winnende team zaten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 17-08 22:55

Acties:
  • 0Henk 'm!
Joh die hebben we nog niet eerder gezien hoor!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jeoh
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 15:40

Jeoh

blaat

quote:
[...]

Ik heb zelf een Razer Lycosa. Erg handig ding.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 21:02

Bor

Frontpage Admin / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Zojuist een potje gespeeld waarbij de nummer 1 duidelijk nooit hoefde te reloaden. Hoe is dat mogelijk? Zijn K/D ratio was toen ik weg ging al iets van 153/4. Ik geloof niet dat het helemaal eerlijk ging. Jammer genoeg was het een clanmember die op een eigen server speelde dus als puntje bij paaltje komt weinig aan te doen.

Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 19-08 15:18
quote:
[...]

Ik krijg deze week dit toetsenbord binnen, misschien een idee:

Merc Stealth Illuminated

Heb hem hier besteld voor iets meer dan 60 euries

Er is ook een iets goedkopere variant zonder verlichte toetsen maar die willen we niet ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
Bor de Wollef schreef op zondag 09 mei 2010 @ 22:28:
Zojuist een potje gespeeld waarbij de nummer 1 duidelijk nooit hoefde te reloaden. Hoe is dat mogelijk? Zijn K/D ratio was toen ik weg ging al iets van 153/4. Ik geloof niet dat het helemaal eerlijk ging. Jammer genoeg was het een clanmember die op een eigen server speelde dus als puntje bij paaltje komt weinig aan te doen.
Ik weet wel zeker dat het niet eerlijk ging ;)

Net zelf 59/25 gehaald, flink wat pins en de laatste mcom gesloopt en daar 10 man gedood terwijl ik m verdedigde :D Op de GoT server natuurlijk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 15-03-2017

aramdin

ND-Photo.nl

quote:
Tsurany schreef op zondag 09 mei 2010 @ 22:12:
Joh die hebben we nog niet eerder gezien hoor!
Rustig aan, niet iedereen heeft op elke pagina tenminste 5 reacties van zichzelf en is zo actief als jou so to speak...

ND-Photo.nl (Portfolio) / Ducked.nl (Blog) / PSN ID: nerd2k3

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Father_Sha
  • Laatst online: 24-10-2014

Father_Sha

PSNid:Fathersha

ik speel met een super basic muis en echt veel last heb ik daar niet van ... is het niet eerder psychologisch of is het tijd om me een nieuwe muis aan te schaffen ?

=Trsh= Father_Sha / Trash the small and dirty clan that will tear you a new one :-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• StijnBos
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 12-05-2014

StijnBos

Duitse beursbabe :)

Ik weet het niet meer. Voor de laatste patch was het lekker spelen nooit gezeur maar nu erger ik me ineens aan zoveel dingen die ik voor de patch niet in zo'n grote mate mee maakte. Ben er beetje klaar mee :\

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
Father_Sha schreef op zondag 09 mei 2010 @ 23:19:
ik speel met een super basic muis en echt veel last heb ik daar niet van ... is het niet eerder psychologisch of is het tijd om me een nieuwe muis aan te schaffen ?
Het is vooral de extra knoppen, twee knoppen bij m'n duim om snel van wapen te wisselen. En hoe hij in je hand ligt, dat is fijner bij lang gamen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Father_Sha

Father_Sha

ok die heb ik ook nog wel , zo basic is ze nu ook weer niet :P

K heb links twee knopjes maar t was erg cheape muis , 15 euro of zoiets ... miss eens zo een pro gamer muis aanshaffen

On topic , zo een platinum medaillen halen duur pokke lang zeg ,blijf ik maar met die PP 2000 spelen ... erg goed wapen daar niet van maar nog eens 500 kills met hetzelfde wapen zal beginnen tegensteken

waarom moet ik ook zo focussen op die medailles/badges altijd :?

=Trsh= Father_Sha / Trash the small and dirty clan that will tear you a new one :-)

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
Father_Sha schreef op zondag 09 mei 2010 @ 23:40:
Voor de punten die je er mee scoort en je dus sneller een nieuw level kan bereiken? :p

Tenminste, daar zou ik het voor doen... Omdat ik anders totaal niet goed scoor, zo ook vanavond :X

EDIT: De maps zijn weer toegevoegd in de TS. Als er kaarten missen of onjuist zijn, DM me even, zie warning voor de link.

CH4OS wijzigde deze reactie 10-05-2010 00:14 (31%)

[ Steam ][ Diablo ][ CptChaos#2957 ]

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:

K heb links twee knopjes maar t was erg cheape muis , 15 euro of zoiets ... miss eens zo een pro gamer muis aanshaffen

On topic , zo een platinum medaillen halen duur pokke lang zeg ,blijf ik maar met die PP 2000 spelen ... erg goed wapen daar niet van maar nog eens 500 kills met hetzelfde wapen zal beginnen tegensteken

Ik ken het gevoel, al 3 assault rifles gedaan en nu met de AUG en het duurt echt pokke lang ja.

Vanavond al 212 kills er mee gemaakt, vanmiddag ook een zoot. Maar het blijft gewoon erg lang duren.

Tsurany wijzigde deze reactie 10-05-2010 00:23 (7%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The_Greater
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 19-08 21:26
quote:

Ik heb goeie ervaringen met Logitech G500, maardat is heel erg persoonlijk.
Die van mij staat ingesteld op 2600DPI.
Kijk eens rond, probeer eens een muis van een ander uit en een glad oppervlak voor de muis wil ook wel helpen.

Het halen Platinum Stars is leuk, het geeft een extra boost naar de volgende lvl.
Ook al heeft de lvl-up geen enkele verbeteringen met zich mee.

En waarom het zo leuk is medailles en badges te halen....Link

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

quote:
Tsurany schreef op zondag 09 mei 2010 @ 23:32:
[...]

Het is vooral de extra knoppen, twee knoppen bij m'n duim om snel van wapen te wisselen. En hoe hij in je hand ligt, dat is fijner bij lang gamen.
Bij dit spel kon ik me extra muisknoppen niet instellen. Dat was bij de release. Maar dit zou dus wel moeten kunnen?

Acties:
  • 0Henk 'm!
Ja mijn MX518, MX310 en Kova kunnen het alledrie.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 20:28
quote:
aex351 schreef op maandag 10 mei 2010 @ 00:44:
[...]

Bij dit spel kon ik me extra muisknoppen niet instellen. Dat was bij de release. Maar dit zou dus wel moeten kunnen?
Het lijkt - bij mijn G500 - beperkt te zijn tot de eerste vijf muisknoppen, forward/backwards werken wel, maar de derde duimknop vervolgens niet. Gelukkig kun je die vrolijk aan een toets als F10/scrolllock binden en dan werkt 't ook weer prima ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Laatst online: 26-09-2018
quote:
Scavy schreef op zondag 09 mei 2010 @ 22:48:
[...]

Ik krijg deze week dit toetsenbord binnen, misschien een idee:

Merc Stealth Illuminated

Heb hem hier besteld voor iets meer dan 60 euries

Er is ook een iets goedkopere variant zonder verlichte toetsen maar die willen we niet ;)
Nice ! :9 Maar werkt dat nou echt beter als WASD, dat ding er naast (die pijltjes toetsen) want ik neem aan dat dat voor te gamen is ?

Ik zat gister bij allemaal noobs, heb helemaal dubbel gelegen :+ Ik stond als medic om een hoek van een gebouw, en net buiten de hoek stond een goed gastje, die knalde al die noobs neer :) En als ze hem toch dood maakte, leefde hij weer ineens dankzij de defribilator ;) Allemaal reacties van 'cheater' 'n00b' 'Aimbot' 'Unlimited HP' whahaha :+

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 215005
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 05-10-2011
quote:
aex351 schreef op zondag 09 mei 2010 @ 21:46:
[...]

Ik kreeg toenstraks ineens 2 nade kills terwijl ik nog in de spawn was en geen nade gegooid had. Waar ik mij overigens aan erger zijn ongebalanceerde teams. Mensen nemen ook niet eens de moeite om van team te switchen zolang zij nog in het winnende team zitten. Gisteren was er ook zo'n situatie op de got server. Op een gegeven moment was het 8 vs 15. Niemand die even de moeite neemt om te switchen nadat ik het herhaaldelijk gevraagd had. Zelfs de spelers met een got tag niet, die toevallig enkel in het winnende team zaten.
het is niet eens altijd het aantal spelers vs aantal spelers, gister had ik een potje dat ik met een team speelde met een rang niet hoger dan 10 tegen alleen maar 25+!!!! we werden keer op keer ingemaakt en niemand luisterde naar mij toen ik zei jongens zullen we er een balanced team van maken?.

ik vind dat ook unbalanced, die 25+ hebben allemaal veel meer wapens en ervaring..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gambot
  • Laatst online: 21-04-2011
quote:

haha ja klopt je was gisteren verdomd irritant met die PP 2000,

Gisteren eerst lekker zitten spelen na de gewonen wedstrijd, toen ging het erg lekker maar tegen de avond sloeg de vermoeidheid erin en leek het ineens een verloren zaak om nog eens goed te winnen.

Een nieuwe uitvinding gisteren opgedaan, ik als rennend kannonvuur met een shotgun en C4 woesh wat is dat devine! :9

[COFFEE]gambot

Acties:
  • 0Henk 'm!

• steffeh
Erg jammer dat dat er nog niet inzit, geloof met de nieuwe patch wel. Werd ook wel eens tijd, erger me er namelijk dood aan als je opeens maar met zijn 4-en bent en het andere team blijft wel.

Gevolg is dat je vlaggen keihard worden ingenomen en dat ze vervolgens met zijn allen voor jouw spawn staan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

quote:
Cornelisjuh schreef op maandag 10 mei 2010 @ 08:09:
Maar werkt dat nou echt beter als WASD, dat ding er naast (die pijltjes toetsen)
Ik speel al jaaaaaren alleen maar met de pijltjes toetsen ...

Heeft die SteelSeries Merc Stealth echt verlichte toetsen (dus doorschijnende letters) of schijnt er alleen licht langs de toetsen ?
quote:
Vaizard schreef op maandag 10 mei 2010 @ 08:22:
gister had ik een potje dat ik met een team speelde met een rang niet hoger dan 10 tegen alleen maar 25+!!!! we werden keer op keer ingemaakt en niemand luisterde naar mij toen ik zei jongens zullen we er een balanced team van maken?.
Dat zou dus de balancer moeten doen ... dat kun je nooit aan de teams overlaten, werkt gegarandeerd niet. Maar nee, elke game weer start de balancer met dezelfde teams, ondanks dat het compleet unbalanced is (qua rang dan, balancer kijkt alleen naar aantal blijkbaar, weet niks van shuffle). En dan lopen er mensen weg uit het onderliggende team, balancer vervangt ze door er willekeurig een paar uit het winnende team te halen en die lopen vervolgens ook weg ... of gaan terug.

Goner wijzigde deze reactie 10-05-2010 10:03 (69%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Father_Sha

Father_Sha

quote:
gambot schreef op maandag 10 mei 2010 @ 08:58:
[...]

haha ja klopt je was gisteren verdomd irritant met die PP 2000,

Gisteren eerst lekker zitten spelen na de gewonen wedstrijd, toen ging het erg lekker maar tegen de avond sloeg de vermoeidheid erin en leek het ineens een verloren zaak om nog eens goed te winnen.

Een nieuwe uitvinding gisteren opgedaan, ik als rennend kannonvuur met een shotgun en C4 woesh wat is dat devine! :9
hehe ja ik ben u wel vaak tegengekomen gisteren, je was mijn favoriete slachtoffer maar hebt ook meer dan eens wraak kunnen nemen he 8)

Trouwens die Hakmes is erg sterk met die sniperskaya , hij speelt als recon maar gaat ook close combat aan ...

Soms ben ik erg goed en soms erg matig ... Als ik veel zit te chatten dan wil dat zeggen dat ik me goed voel en een grote mond ga opzetten >:)

Als ik stil ben kom me dan maar zoeken want dan raak ik niks :+
:+

Father_Sha wijzigde deze reactie 10-05-2010 10:09 (6%)
Reden: maandagochtend = verstrooid

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Le Snoet
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 16-11-2015
BF:BC2 autoversiering: http://goo.gl/VNjN
:D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gambot
quote:
lool ja de kerstboom is er niets bij!
quote:
hehe ja ik ben u wel vaak tegengekomen gisteren, je was mijn favoriete slachtoffer maar hebt ook meer dan eens wraak kunnen nemen he
gelukkig wel alleen je was op conquest echt een held met dat ding _/-\o_

ik ga binnenkort ook mumble maar eens installeren en dan samen met jou in een squad maar eens een potje spelen! >:)

gambot wijzigde deze reactie 10-05-2010 10:33 (126%)

[COFFEE]gambot

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 20:40
LoL: Gister maar eens als Engineer gaan spelen.

Wat mij opviel:

Tracer Darts in een vliegtuig lijken niet zo veel zin te hebben. Mijn RPG-7 mist toch steeds. Als ik switch naar RPG-7 komt er wel een rood boxje. Moet je gewoon schieten of moet je nog wat doen om hem echt gelocked te krijgen?

Ik kwam ook een keer een hoekje om met m'n RPG-7 in mijn handen. Bots tegen een enemy en schiet mijn RPG-7 af. Die raket ging dwars door mijn tegenstander en kreeg geen damage. Dat was wel vreemd zeg.

En aan alle tankchauffeurs: Als je bijna dood bent en ik repair je; waarom rij je dan weg? Het gevolg is dat jij dood bent, tank kapot is, en ik ook dood ga omdat ik geen cover meer heb. Wat me opvalt is dat het overgrote deel dit doet. Waarom?? :?

Diablo3 BattleTag: RedHat#2846
Mijn Diablo 3 Monk Season 16

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 14:08

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je moet blijven 'aimen' tot je de afstand er ook bij ziet, dan is je RPG gelockt. Je kan dit dacht enkel met de 2de RPG doen, eerste heeft geen aimen en de derde werkt enkel met visuele guiding.

En tank repairs, ik ga niet eens meer moeite doen. Ga je erachter zitten, rijd doodleuk weg. Kom je aanrennen, rijd hij doodleuk weg.

En RPG lijkt dezelfde bug te hebben als in MAG, als je uit losse hand schiet (zonder aim) of vanuit sprint/snelle wapen wissel (van gun->RPG of direct na schot -> gun), registreerd hij helemaal geen rocket.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gambot
quote:
RedHat schreef op maandag 10 mei 2010 @ 10:35:
LoL: Gister maar eens als Engineer gaan spelen.

Wat mij opviel:

Tracer Darts in een vliegtuig lijken niet zo veel zin te hebben. Mijn RPG-7 mist toch steeds. Als ik switch naar RPG-7 komt er wel een rood boxje. Moet je gewoon schieten of moet je nog wat doen om hem echt gelocked te krijgen?
ja klopt je moet het kruisje in je aim in de buurt of liefst in het vierkantje houden totdat je de afstand tot de target ziet, dit houdt in dat hij gelocked is.
quote:
Ik kwam ook een keer een hoekje om met m'n RPG-7 in mijn handen. Bots tegen een enemy en schiet mijn RPG-7 af. Die raket ging dwars door mijn tegenstander en kreeg geen damage. Dat was wel vreemd zeg.
heb ik zelfs met een paar tanks ook meegemaakt, dat wanneer ik een lock had ik hem via de lucht afschiet en niet eens zie dat hij geraakt word of iets anders, met personen ook een keer meegemaakt maar zal wel aan de latency gelegen hebben :9
quote:
En aan alle tankchauffeurs: Als je bijna dood bent en ik repair je; waarom rij je dan weg? Het gevolg is dat jij dood bent, tank kapot is, en ik ook dood ga omdat ik geen cover meer heb. Wat me opvalt is dat het overgrote deel dit doet. Waarom?? :?
Ja klopt doen ze veel te vaak denken ze enemy down en gaan ze rijden terwijl de tank haast overleden is, ondertussen snappen ze de hint steeds beter omdat ze toch wel iets vaker op de hp van de tank letten :)

[COFFEE]gambot

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tjoekie
  • Niet online
quote:
SinergyX schreef op maandag 10 mei 2010 @ 10:40:
Je moet blijven 'aimen' tot je de afstand er ook bij ziet, dan is je RPG gelockt. Je kan dit dacht enkel met de 2de RPG doen, eerste heeft geen aimen en de derde werkt enkel met visuele guiding.
De RPG (eerste dus) kan ook gelockd worden op een tracer dart. Dat is juist de beste keuze tegen voertuigen als je de tracer dart wilt gebruiken. Hij doet namelijk meer schade tegen voertuigen dan de Cart Gustav. De AT4 doet nog weer meer schade, alleen die is dus niet te gebruiken met darts waardoor je niet vanuit cover kunt schieten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RadiQal
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 16-08 12:56
Snap niet waarom de F2000 zo gehaat wordt. Prima firerate, misschien wel iets te hoog, en misschien ietswat te weinig damage, maar moet zeggen dat ik er prima mee overweg kan en best wel wat kills mee kan maken. Achja, kwestie van smaak i guess

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 14:08

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Toch wel? Ik kreeg dat ding maar niet werkend, zag wel het rode vierkantje, maar nooit de afstand verschijnen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gambot
quote:
SinergyX schreef op maandag 10 mei 2010 @ 11:01:
Toch wel? Ik kreeg dat ding maar niet werkend, zag wel het rode vierkantje, maar nooit de afstand verschijnen.
RPG-7 werkt inderdaad op de tracer dart, dit is de effectiefste manier, aangezien die laser guided niet werkt hierop wat ik echt jammer vind!

[COFFEE]gambot

Acties:
  • 0Henk 'm!

• steffeh
quote:
gambot schreef op maandag 10 mei 2010 @ 11:23:
[...]

RPG-7 werkt inderdaad op de tracer dart, dit is de effectiefste manier, aangezien die laser guided niet werkt hierop wat ik echt jammer vind!
Daarvan is het juist de bedoeling dat je `m zelf naar je target leidt }:O

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gambot
quote:
steffeh schreef op maandag 10 mei 2010 @ 11:26:
Daarvan is het juist de bedoeling dat je `m zelf naar je target leidt }:O
Klopt ook helemaal, alleen ik ben een wannabe javelin user, die graag achter een schutting zit met mijn AT gun. :X

[COFFEE]gambot

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 21:19
quote:
En aan alle tankchauffeurs: Als je bijna dood bent en ik repair je; waarom rij je dan weg? Het gevolg is dat jij dood bent, tank kapot is, en ik ook dood ga omdat ik geen cover meer heb. Wat me opvalt is dat het overgrote deel dit doet. Waarom??
Soms hebben ze een goede reden, dat ze naar dekking ofzo proberen te komen, maar meestal is het gewoon omdat het idioten zijn. Gebeurd inderdaad continue, ga je hem reppen, rijdt hij weg, sta jij open en bloot.

Daarvoor is smoke ook erg handig, geeft engineers de tijd om je redelijk veilig te helpen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 14-08 13:39

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Pff, moet je voor de grap eens langskomen op hardcore servers. Daar kan zowel de engineer als de bestuurder praktisch niet zien of er gerepaired wordt of nog gerepaired moet worden. Dan krijg je dat soort taferelen, maal tien.

Deze Tweaker zet geen actuele feitjes meer in zijn sig, die vergeet hij toch te verwijderen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ik wordt altijd doodgereden als ik ga repairen :/
Of ik zit zelf in een tank, krijg wat hits, rij achteruit naar een veilige spot, stap uit om te repairen, stapt een ander doodleuk in, rijd door en 'boom' dag tank 8)7

Bokkie wijzigde deze reactie 10-05-2010 14:36 (63%)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nalufrank
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 05-08 14:48
quote:
Bokkie schreef op maandag 10 mei 2010 @ 14:34:
Of ik zit zelf in een tank, krijg wat hits, rij achteruit naar een veilige spot, stap uit om te repairen, stapt een ander doodleuk in, rijd door en 'boom' dag tank 8)7
Pak een RPG en blaas die hele tank aan gort. :Y)

Iedereen wist dat het niet kon, tot er iemand kwam die dat niet wist.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 11:17
quote:
Bokkie schreef op maandag 10 mei 2010 @ 14:34:
Misschien proberen vanaf de zijkant te repairen?
Het is wel lastig om te zien of je tank gerepaired word als 3Person Vehicle camera uitstaat ja. (op hardcore dan, wat ik zelf nooit speel)

i7 8700k @ 5GHz - GTX1080Ti - 1440p@144Hz Inventaris

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gambot
quote:
Rynji schreef op maandag 10 mei 2010 @ 14:51:
Misschien proberen vanaf de zijkant te repairen?
Het is wel lastig om te zien of je tank gerepaired word als 3Person Vehicle camera uitstaat ja. (op hardcore dan, wat ik zelf nooit speel)
Ja ben het helemaal mee eens met de rompslomp rondom repairen, hoort/ziet het niet duidelijk dat je gerepaired word, misschien een optie dat ze dan de hp van de tank een kleurtje geven wanneer deze gerepaired wordt zodat het meer in het zicht springt. }:O

[COFFEE]gambot

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
offtopic: Ik ruik deel 14

Trouwens waarom heb ik nooit gehoord/gezien over de map: Valparaiso village ? Het staat in de topicstart maar ik heb er nooit van gehoord en niets van kunnen vinden. Zal wel aan mij liggen.

Edit:

Ok naam en screenshot klopt niet maar de overview van de valparaiso map wel, vreemd.

Aslanboy1905 wijzigde deze reactie 10-05-2010 15:30 (112%)

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3600C14

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 11:09
quote:
Father_Sha schreef op maandag 10 mei 2010 @ 10:06:
[...]

hehe ja ik ben u wel vaak tegengekomen gisteren, je was mijn favoriete slachtoffer maar hebt ook meer dan eens wraak kunnen nemen he 8)

Trouwens die Hakmes is erg sterk met die sniperskaya , hij speelt als recon maar gaat ook close combat aan ...

Soms ben ik erg goed en soms erg matig ... Als ik veel zit te chatten dan wil dat zeggen dat ik me goed voel en een grote mond ga opzetten >:)

Als ik stil ben kom me dan maar zoeken want dan raak ik niks :+
:+
haha (Hakmes hier). Die Sniperskaya is dan ook ubervet, had ik niet verwacht, tot je er doorhebt hoe die werkt. Op afstand is hij tricky, je moet burst schieten om te raken en hopen dat de vijand lang genoeg blijft zitten Vaak kun je ze 2 a 3 keer met burst raken, voordat ze zich verplaatsen, gezien een normale sniper veel langere reload heeft verwacht de vijand het niet. Van dichtbij is hij ook niet ideaal, je moet wel zoomen om goed te kunnen mikken, maar dan zoom je gelijk 10x in. En je kogels zijn binnen no-time op, dus een assault maatje is wel vereist.

Het lekkerste is om iemand keihard in z'n achterhoofd te bursten wanneer die wegrent na je 1e schot >:)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gambot
quote:
FunFair schreef op maandag 10 mei 2010 @ 15:35:
haha (Hakmes hier). Die Sniperskaya is dan ook ubervet, had ik niet verwacht, tot je er doorhebt hoe die werkt. Op afstand is hij tricky, je moet burst schieten om te raken en hopen dat de vijand lang genoeg blijft zitten Vaak kun je ze 2 a 3 keer met burst raken, voordat ze zich verplaatsen, gezien een normale sniper veel langere reload heeft verwacht de vijand het niet. Van dichtbij is hij ook niet ideaal, je moet wel zoomen om goed te kunnen mikken, maar dan zoom je gelijk 10x in. En je kogels zijn binnen no-time op, dus een assault maatje is wel vereist.

Het lekkerste is om iemand keihard in z'n achterhoofd te bursten wanneer die wegrent na je 1e schot >:)
Indd heb ik ook geprobeerd, maar ondertussen overstap gemaakt naar assault, shotgun & c4 vooral in rush is dit devine, sneaky om het kamp heen sluipen en dan snel en effectief op close range een mcom opblazen en enemy's uitschakelen! :9

[COFFEE]gambot

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Scavy
quote:
Cornelisjuh schreef op maandag 10 mei 2010 @ 08:09:
[...]

Nice ! :9 Maar werkt dat nou echt beter als WASD, dat ding er naast (die pijltjes toetsen) want ik neem aan dat dat voor te gamen is ?
Dat is idd voor het gamen, natuurlijk kun je ook de normale WASD gebruiken ;)

Ik heb zelf nu nog het originele Zboard en ben dus gewend ondertussen aan de grotere WASD (en Q en E) en dergelijke gewend en vind het dan ook fijner spelen.
Denk ook precies dat het dat is, wennen. Als ik nu op een normaal wasd toetsenbord game dan voelt het allemaal wat te krap aan, nu heb ik ook niet de kleinste handen dus dat scheeld ook :+

@Goner
Ik krijg hem morgen binnen en dan zal ik eens kijken of de verlichting tussen de toetsen zit ofdat de letters en cijfers zelf verlicht zijn.

Als ik het overigens zo zie lijkt mij dat de verlichting om de toetsen heen zit ;)

Of zo kan het ook

Scavy wijzigde deze reactie 10-05-2010 15:48 (5%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gambot
quote:
Scavy schreef op maandag 10 mei 2010 @ 15:44:

Als ik het overigens zo zie lijkt mij dat de verlichting om de toetsen heen zit ;)
om de toetsen heen plus de tekens op de toetsen zijn van een doorschijnend wit zoals ik daar op zie, dus deels ook doorschijnend, zelfde als dat wat ik heb met mijn notebook :9

[COFFEE]gambot

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Scavy
Nu weer ff ontopic O-)

Vanavond heb ik eindelijk weer eens serieus tijd om te gamen, misschien dat ik eindelijk er eens aan toe kom om eens te gamen i.c.m. mumble.
Lijkt me dat dat toch wat toevoegd aan de game 8)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Father_Sha

Father_Sha

quote:
[...]

aha nu weet ik ook wie Hakmes is , we hebben er gisterenavond even een prive battle van gemaakt voor ace player en onderlinge kills

Er waren daar toch ook een stuk mannen aan het zagen zeg op die server , zaadinjenaad (begrijp wel dat je met zo een nick nogal kregelig rondloopt) en nog een dude ... Werden constant neergeknald maar was altijd de fout van snipers, slecht game ed ...

Ik liep daar ook rond samen met een trash teammember en we hadden er allebei niet echt veel last van gehad , en ik ben nu ook niet echt een pro gamer of zo ...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 19-08 15:38
In BF2 hoorde je als bestuurder ook dat je gerepaired werd, hier niet. Dat is de reden dat bestuurders niet doorhebben wanneer ze gerepaired worden. Goede toevoeging. Erger me er ook altijd aan als een bestuurder wegrijdt, maar kan het me ook wel voorstellen

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
Father_Sha schreef op maandag 10 mei 2010 @ 16:09:
Er waren daar toch ook een stuk mannen aan het zagen zeg op die server , zaadinjenaad (begrijp wel dat je met zo een nick nogal kregelig rondloopt) en nog een dude ... Werden constant neergeknald maar was altijd de fout van snipers, slecht game ed ...
Gewoon dood blijven schieten toch? Ik heb er geen last van (ja zat ook in die match), vind het wel vermakelijk. Hoewel een deel van mijn deaths wel door de game komt, die 40mm shotgun is gewoon zo sucky sinds de laatste patch, je schiet op twee meter afstand iemand vol in z'n gezicht en nog kan hij jou afmaken. Bleh!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Father_Sha

Father_Sha

je was er idd ook , en ook goed aan het lachen met hun gezaag ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: november 2007
quote:
Tsurany schreef op maandag 10 mei 2010 @ 17:38:
[...]

Gewoon dood blijven schieten toch? Ik heb er geen last van (ja zat ook in die match), vind het wel vermakelijk. Hoewel een deel van mijn deaths wel door de game komt, die 40mm shotgun is gewoon zo sucky sinds de laatste patch, je schiet op twee meter afstand iemand vol in z'n gezicht en nog kan hij jou afmaken. Bleh!
Noobtube?? O-) :+

Acties:
  • 0Henk 'm!
Zou de 40mm shotgun geen noobtube noemen aangezien je wel degelijk moet richten en op close combat ook maar een kans krijgt, switchen naar je geweer duurt nog aardig lang.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• walletje-w
quote:
Tsurany schreef op maandag 10 mei 2010 @ 19:21:
Zou de 40mm shotgun geen noobtube noemen aangezien je wel degelijk moet richten en op close combat ook maar een kans krijgt, switchen naar je geweer duurt nog aardig lang.
Jammer daar gaat mij poging tot lollig zijn door een andere mogelijke interpretatie :9 Ik bedoelde "misschien toch maar weer overstappen op die ó zo becommentarieerde 40 mm grenade".

Acties:
  • 0Henk 'm!
Oh dat snapte ik niet :P Nah, liever hiermee missen dan met een noobtube lamen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 19-08 16:50
quote:
[...]

Of je zet er een andere scope op met minder zoom?

Die mortieren zijn ook punten machines... Wachten tot een tank stil staat en mortieren erop droppen. Als je de bestuurder + passagier killed zit je zo aan 230 punten voor één simpele actie dat je keer op keer kan uitvoeren.

AvanCade wijzigde deze reactie 10-05-2010 19:32 (11%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 11:23
quote:
steefje schreef op maandag 10 mei 2010 @ 16:50:
In BF2 hoorde je als bestuurder ook dat je gerepaired werd, hier niet. Dat is de reden dat bestuurders niet doorhebben wanneer ze gerepaired worden. Goede toevoeging. Erger me er ook altijd aan als een bestuurder wegrijdt, maar kan het me ook wel voorstellen
ik hoor het wel als iemand een poging doet om m'n tank te fixen. Het probleem is echter vaak dat ik hardcore speel en geen minimap heb, en soms ook nog merk dat mijn tank minder healpuntjes krijgt. Dan rijd ik toch graag even een stukje verder om zeker te zijn dat mijn tank niet door de tegenstander gerepareerd wordt :).

-_-

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
quote:
AvanCade schreef op maandag 10 mei 2010 @ 19:30:
[...]

Of je zet er een andere scope op met minder zoom?

Die mortieren zijn ook punten machines... Wachten tot een tank stil staat en mortieren erop droppen. Als je de bestuurder + passagier killed zit je zo aan 230 punten voor één simpele actie dat je keer op keer kan uitvoeren.
Ik merk er anders totaal niks van. Als je in een tank zit en een mortar op je de tank krijgt en de health op 0% staat heb je alsnog 1 á 2 seconden de tijd om uit de tank te stappen. Alleen debielen blijven erin mjah dat moeten ze dus echt veranderen.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3600C14

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Silvin
  • Laatst online: 19-08 14:03
Beste strijdmakkers,

Vandaag, om 14.37 uur, is in bijzijn van de nabestaanden mijn Playstation 3 plotseling overleden. Twee-en-een-half jaar lang heeft deze console mij bijgestaan in de heftigste gevechten, de spannendste races en de leukste gezelschappen. Een kameraad om nooit te vergeten.

Het overlijden is niet slechts tragisch omwille het overlijden op zich, maar ook vanwege de leeftijd... veel te jong. Zeker daar zijn vader, de PS2, nog ratelend maar zeker staat te ronken in de kast. De kast, die inmiddels een doodskist is geworden.
Tragisch des te meer omdat ik 3 dagen geleden een splinternieuwe FullHD TV heb gekocht om samen van te genieten, en afgelopen nacht een nieuwe, dedicated media server voor hem heb geinstalleerd. Gelukkig heeft hij dit, zij het kort, nog mee mogen maken.

Laten wij deze console, die het respect heeft verdiend én verkregen, één laatste maal eren met 3 saluutschoten in bc2. Uiteraard zonder mijn aanwezigheid.
Op mijn manier zal ik deze 3 saluutschoten lossen in Battlefield 2 MC op de PS2.

Ik hoop binnen enkele weken weer het slagveld te kunnen betreden met een nieuwe kameraad, maar het is nu nog te vroeg. Tot die tijd wens ik jullie succes en kracht toe en zal ik mij met gepaste trots van tijdelijk verlof van bc2 voorzien.

Silvin

Battle.net: Silvin#1391

Acties:
  • 0Henk 'm!

• walletje-w
quote:
Gecondoleerd! ;w

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Father_Sha

Father_Sha

Mijn steunbetuiging voor de familie , moge hij rusten in vrede ! ;w

Pagina: 1 ... 10 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True