Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-04-2021
hyped apps (wordfeud/draw something) ja hyped of niet het zijn leuke apps. :)
ik ben heel tevreden over mijn telefoon en belle is een verademing alleen is het jammer dat er te weinig leuke apps in de store staan. idd misschien windows straks *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank..
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:23
iemand enig idee hoe ik de transparante mailwidget weer terug kan krijgen in versie 5.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
mrcosmo schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 10:35:
hyped apps (wordfeud/draw something) ja hyped of niet het zijn leuke apps. :)
ik ben heel tevreden over mijn telefoon en belle is een verademing alleen is het jammer dat er te weinig leuke apps in de store staan. idd misschien windows straks *zucht*
Tsja...ik vond de echte versies van deze spelletjes al niet leuk, dus de elektronische ook niet. Ik heb één spelletje wordfeud gespeeld op mijn Lumia en was er toen alweer klaar mee. Ergens baal ik er wel van dat ik niet van gamen hou. Ik heb toch het gevoel dat ik iets mis... Af en toe een breinbreker vind ik wel leuk, maar dat zijn nou niet echt spannende spelletjes en ik vind ook dat maar even leuk. De gein is er voor mij gewoon al heel snel af.

Ik zit er wel over te denken om te gaan ontwikkelen voor Symbian Nokia Belle. Maar het kan nog wel even duren voordat daar een kwalitatief goede app uit komt. (als er al iets uit komt :) ) Heeft iemand nog suggesties voor apps (geen games!) die echt worden gemist op Symbian Nokia Belle? Ik had zitten denken over een foto widget zoals de tile op Windows, maar er komt al een foto widget aan (die van de 808 Pureview, is al een modded versie van) dus daar zit niemand meer op te wachten. En uiteraard ANWB verkeer en Reisplanner (NS/9292).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
Als je het aan mij vraagt gebruik je een telefoon/pad applicaties die handig kunnen zijn voor onderweg bv e-mail foto internet etc fun applicaties sjah wa moet je er toch mee, games daar in tegen zijn nu we "allemaal" online zijn erg leuk om samen te spelen.
een potje schaken/bowlen terwijl je in de bus zit is gewoon leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Niet online
Die fun applicaties begrijp ik dus ook niet, maar goed ieder z'n ding.
Dus eigenlijk missen op Nokia Belle alleen de games. Tsja...dat zal nooit beter worden. Nokia heeft nou eenmaal aangegeven dat het besturingssysteem wordt uitgefaseerd. Daar gaat geen enkele games ontwikkelaar nog tijd en geld in stoppen. Helaas pindakaas...

Fingers crossed dat het wat wordt met Windows Phone...ik ben nou eenmaal verknocht aan Nokia telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft het nut om van 5.0 naar 5.1 te flashen?
Ik heb trouwens geen tekst meer onder de applicaties op mijn homescreen; had ik hiervoor wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
Fingers crossed dat het wat wordt met Windows Phone...ik ben nou eenmaal verknocht aan Nokia telefoons.

yeah me 2 :)
samsung=plastic fantastic
apple zijn boeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het nadeel van dat setje is de prijs van €18,99 bij Mobilefun waar hij vandaan komt.

De houder en een losse tripod zijn goedkoper op Ebay. Maar nog goedkoper bij DealExtreme, houder+tripod.
Deze past niet, is 3.2cm + 1.5cm = 4.7cm. De Nokia is 5cm. Daarbij nog de maat van een pvc protector.
http://www.dealextreme.co...-phone-camera-black-48529

De tweede zou uitgeschoven 8cm zijn. Ik mag aannemen dat die maat de maat is van de uitgeschoven vertikale arm. Dat zou dan wel passen.De min. maat staat er niet bij.
Ik denk dat ik dan maar voor deze ga.
http://www.dealextreme.co...ipod-for-cell-phone-34564

DX duurt echter wel lang tegenwoordig. Bijna een maand is normaal heb ik ervaren. Vrogere had ik de spullen binnen een dag of 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

joi-c schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 11:27:
[...]

Tsja...ik vond de echte versies van deze spelletjes al niet leuk, dus de elektronische ook niet. Ik heb één spelletje wordfeud gespeeld op mijn Lumia en was er toen alweer klaar mee. Ergens baal ik er wel van dat ik niet van gamen hou. Ik heb toch het gevoel dat ik iets mis... Af en toe een breinbreker vind ik wel leuk, maar dat zijn nou niet echt spannende spelletjes en ik vind ook dat maar even leuk. De gein is er voor mij gewoon al heel snel af.

Ik zit er wel over te denken om te gaan ontwikkelen voor Symbian Nokia Belle. Maar het kan nog wel even duren voordat daar een kwalitatief goede app uit komt. (als er al iets uit komt :) ) Heeft iemand nog suggesties voor apps (geen games!) die echt worden gemist op Symbian Nokia Belle? Ik had zitten denken over een foto widget zoals de tile op Windows, maar er komt al een foto widget aan (die van de 808 Pureview, is al een modded versie van) dus daar zit niemand meer op te wachten. En uiteraard ANWB verkeer en Reisplanner (NS/9292).
GoT app ;)?

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Niet online
Ha, ha! Waarom heb ik daar niet gelijk aan gedacht? ;)
Goeie suggestie! Ik hou het in gedachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-09 18:22
@joi-c: Marktplaats & Autoweek. Deze 2 had ik op m'n Android foon en mis ik nu toch wel eerlijk gezegd :-(

[ Voor 5% gewijzigd door Goofman op 22-03-2012 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0burn
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:49

c0burn

Feed your head

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 12:18:
Heeft het nut om van 5.0 naar 5.1 te flashen?
Ik heb trouwens geen tekst meer onder de applicaties op mijn homescreen; had ik hiervoor wel
In de Needed Files zip zit een sis file "Restore HS Shortcut Caption .sis" waarmee je de tekst kunt herstellen. Staat ook in de FAQ in die zip file.

Remember what the dormouse said

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Laatst online: 17:49
joi-c schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 11:27:
[...]

9292 inderdaad en een fatsoenlijke app om je financiën te beheren. De Rabobank heeft helaas geen app voor Symbian, is zoiets te doen denk je?

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

joi-c schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 12:55:
[...]

Ha, ha! Waarom heb ik daar niet gelijk aan gedacht? ;)
Goeie suggestie! Ik hou het in gedachten.
Geen dank, geef maar geld >:)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg dan een certicaatfout!?
c0burn schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 13:55:
[...]

In de Needed Files zip zit een sis file "Restore HS Shortcut Caption .sis" waarmee je de tekst kunt herstellen. Staat ook in de FAQ in die zip file.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:31:
Ik krijg dan een certicaatfout!?

[...]
In de FAQs for Delight staat iets over het tijdelijk verplaatsten van installserver.exe en daarna activeren Installserver patch in Rompatcher. Dan installeren en installserver.exe weer terug zetten...
Misschien dat dit werkt...s6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Niet online
Dank voor alle suggesties. Ik ga kijken wat er mogelijk is!
Een 'banken' app gaat hem in ieder geval niet worden. Daar zit zoveel security omheen. Ga ik me niet aan wagen. Of @Karel17 dat niet wat je bedoelt?

[ Voor 56% gewijzigd door joi-c op 22-03-2012 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Ja idd, een bank-app kan beter van de bank zelf komen (internetbankieren via de website van de Rabobank werkt trouwens prima op zowel N8, als E7), maar Marktplaats zou ik ook wel interessant vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marly schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 16:48:
Ja idd, een bank-app kan beter van de bank zelf komen (internetbankieren via de website van de Rabobank werkt trouwens prima op zowel N8, als E7), maar Marktplaats zou ik ook wel interessant vinden.
Heb er over getwijfeld maar zal die van ING maar eens gaan proberen op N8...iemand al een app gevonden voor Formule1....in het Nederlands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
Iemand die weet hoe ik mijn eigen stem in Nokia Maps krijg? Ik weet dat Own Voice niet meer ontwikkeld wordt en hen geen idee of er alternatieven zijn, Google verwijst in idere geval telkens naar Own Voice. Tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09-2023
businka19 schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 21:49:
Iemand die weet hoe ik mijn eigen stem in Nokia Maps krijg? Ik weet dat Own Voice niet meer ontwikkeld wordt en hen geen idee of er alternatieven zijn, Google verwijst in idere geval telkens naar Own Voice. Tnx
De laatste keer dat ik het probeerde werkte own voice nog prima. Is wel weer een aantal maanden geleden, maar niet meer dan een half jaar dacht ik. Verder is er geen gratis oplossing. Een aantal websites hebben het voor een tijd aangeboden, maar dan was je een paar euro's kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-09 21:36
Gisteren ook even geflasht naar V5.1. Er stond eerst nog 4... op. Hij voelt sneller aan, maar dat heb ik altijd nadat ik geflasht heb. Na een week in gebruik is hij voor m'n gevoel toch weer een stukje trager geworden (ervaring met 4...).

Tevens heb ik nog steeds de het lelijke lettertype front (comic sans?) Niet echt professioneel maar het is niet anders.

- Bij mij is de agenda widget tekst ZWART en dat valt niet te lezen met een zwarte achtergrond.
- Het surfen op internet vind ik nog steeds brak op de N8

+ Email is sneller
+ Klok is beter leesbaar
+ Agenda heeft meer functies

Dit bovenstaande is gebaseerd op mijn ervaring. Andere mensen kunnen een hele andere ervaring hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hardstyle4Me schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 09:08:
Gisteren ook even geflasht naar V5.1. (...) Tevens heb ik nog steeds de het lelijke lettertype front (comic sans?) Niet echt professioneel maar het is niet anders. (...) - Bij mij is de agenda widget tekst ZWART en dat valt niet te lezen met een zwarte achtergrond.
--> Lettertype is redelijk eenvoudig aan te passen, zie FAQ. Origineel Belle font kun je bijvoorbeeld downloaden op nicesoni zijn website onder de sectie 'downloads'
--> Ik heb gewoon een andere agenda widget er over heen geinstalleerd (sis) die wel goed leesbaar is, downloaden kan bijv hier.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2012 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-11-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 09:42:
[...]

--> Lettertype is redelijk eenvoudig aan te passen, zie FAQ. Origineel Belle font kun je bijvoorbeeld downloaden op nicesoni zijn website onder de sectie 'downloads'
--> Ik heb gewoon een andere agenda widget er over heen geinstalleerd (sis) die wel goed leesbaar is, downloaden kan bijv hier.
1 pagina terug heb ik een link gepost naar een aangepastte rof2 Dutch met originele belle fonts. ik heb dus alleen de fonts aangepast van delight 5.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Xmasjos schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 22:25:
De laatste keer dat ik het probeerde werkte own voice nog prima. Is wel weer een aantal maanden geleden, maar niet meer dan een half jaar dacht ik. Verder is er geen gratis oplossing. Een aantal websites hebben het voor een tijd aangeboden, maar dan was je een paar euro's kwijt.
Heb jij misschien sis file voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goofman schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 13:10:
@joi-c: Marktplaats & Autoweek. Deze 2 had ik op m'n Android foon en mis ik nu toch wel eerlijk gezegd :-(
Daarvoor gebruik ik er een Android powered phone naast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
businka19 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 11:21:
[...]

Heb jij misschien sis file voor mij?
Helaas niet. De meesten houd ik op mijn pc, maar deze helaas niet. Waarschijnlijk is de service ervoor ook stopgezet, gezien de app niet meer te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
  • Laatst online: 29-09 21:36
liffey schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 09:54:
[...]

1 pagina terug heb ik een link gepost naar een aangepastte rof2 Dutch met originele belle fonts. ik heb dus alleen de fonts aangepast van delight 5.1.
Deze heb ik dus gedownload en gebruikt alleen hij pakte hem niet. Mijn telefoon heeft wel vaker last met flashen. De notification LED wil ook niet meer feller branden dan 40% van de 100%. Heel apart allemaal maar ik stoor me er niet echt aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Xmasjos schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 14:36:
Helaas niet. De meesten houd ik op mijn pc, maar deze helaas niet. Waarschijnlijk is de service ervoor ook stopgezet, gezien de app niet meer te vinden is.
Bummer.

Even andere vraag: is Maps uberhaupt te gebruiken zonder data verbinding. Offline vindt die bij mij geen straatnamen iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg ook bij 5.0 de fout: Spraakopdrachten kunnen momenteel niet worden gebruikt.
Bij Anna werkte alles. De carkit geeft wel het bekende "piepje" maar bij uitspreken krijg ik de fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gijsen schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 16:21:
[...]

Bij mij werken de spraakopdrachten wel..

=>delight 3.9
In 5.0 nog steeds niet werkzaam; moet ik een bepaalde instelling checken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 17:20
businka19 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:29:
[...]

Bummer.

Even andere vraag: is Maps uberhaupt te gebruiken zonder data verbinding. Offline vindt die bij mij geen straatnamen iig.
klinkt misschien raar.. maar probeer eerst nog op het vinkje drukken op je toetsenbord nadat je een straatnaam hebt ingetypt. Dan pas gaat hij in offline maps zoeken... bij het invullen van een straatnaam zonder daarna op het vinkje te drukken zoekt hij alleen in je geschiedenis(eerder ingevulde opdrachten)

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
SpitfireNL schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 09:09:
klinkt misschien raar.. maar probeer eerst nog op het vinkje drukken op je toetsenbord nadat je een straatnaam hebt ingetypt. Dan pas gaat hij in offline maps zoeken... bij het invullen van een straatnaam zonder daarna op het vinkje te drukken zoekt hij alleen in je geschiedenis(eerder ingevulde opdrachten)
Bedankt voor de tip, helaas mocht het niet baten, ik krijg nog steeds melding "No results found offline", heb nu NL, BE en PT adressen geprobeerd, alle drie zijn geïnstalleerd in maps. Wil mijn N8 aan mijn meisje geven voor de road trip maar zo komt ze natuurlijk nergens :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
Eindelijk op Delight 5.1 overgegaan na de officiële Belle. Het eerste uur extreem veel crashes en foutmeldingen gehad, ~10 keer. Nu lijkt het goed te gaan en draait het prima, de extra widgets komen goed van pas.

Alleen de kalenderwidget is niet helemaal geweldig. Begrijp ik goed, uit de FAQ, dat het opnieuw geflashed moet worden om het niet semi-transparant te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reaper.JA2 schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 18:25:
Begrijp ik goed, uit de FAQ, dat het opnieuw geflashed moet worden om het niet semi-transparant te krijgen?
Ik heb gewoon de witte calendar-widget in plaats ervan geinstalleerd (als sis). Even opnieuw opstarten en dan moet je hem ook hebben als het goed is. Overigens: ik heb een tweede keer geflashed om mijn toestel in orde te krijgen. Liep eerst ook helemaal niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 21:54:
[...]
Ik heb gewoon de witte calendar-widget in plaats ervan geinstalleerd (als sis). Even opnieuw opstarten en dan moet je hem ook hebben als het goed is. Overigens: ik heb een tweede keer geflashed om mijn toestel in orde te krijgen. Liep eerst ook helemaal niet goed.
Dailymobile afgezocht maar niet kunnen vinden, wel een (naar mijn mening) beter alternatief. Calender Events voor Belle! Ziet er overzichtelijker uit.

Kun je hier downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reaper.JA2 schreef op zondag 25 maart 2012 @ 15:14:
[...]

Dailymobile afgezocht maar niet kunnen vinden, wel een (naar mijn mening) beter alternatief. Calender Events voor Belle! Ziet er overzichtelijker uit.

Kun je hier downloaden
Witte calendar widget: zie mijn post hierboven op vrijdag 23 maart 2012 09:42; daar zit 'ie tussen.
Jouw downloadlink voor calendar events werkt jammer genoeg niet (meer).
En als je dan toch bezig bent, vergeet deze dan niet he? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2012 @ 17:09:
[...]
Witte calendar widget: zie mijn post hierboven op vrijdag 23 maart 2012 09:42; daar zit 'ie tussen.
Jouw downloadlink voor calendar events werkt jammer genoeg niet (meer).
En als je dan toch bezig bent, vergeet deze dan niet he? ;-)
Nieuwe kans en eventuele herkansing voor Calender Events.

@Siebe_r; heb het eerder gezien op Dailymobile, vindt het niet erg overzichtelijk omdat niet ziet welke events er voorkomen, alleen de data. Bedankt voor de headsup :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Vandaag bij mij de hele dag al 'Geen weersinformatie beschikbaar' in de weer-widget, meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, het heeft te maken met zomertijd.. Op het forum op betalabs heeft ook iedereen het er over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reaper.JA2 schreef op zondag 25 maart 2012 @ 19:13:
[...]
@Siebe_r; heb het eerder gezien op Dailymobile, vindt het niet erg overzichtelijk omdat niet ziet welke events er voorkomen, alleen de data. Bedankt voor de headsup :)
Ik heb zelf ook niet zoveel met die originele Belle-widget hoor. Ik houd niet alleen mijn agenda maar ook mijn taken bij in Outlook. Jammer genoeg zet die widget (achterstallige) taken boven in beeld van de widget, waardoor de toegevoegde waarde ervan qua agenda bijna nul wordt voor mij. Je Calendar Events is wat dat betreft veel beter en die draait hier dan inmiddels ook. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb problemen met installeren van apps uit Nokia Store. Ik draai Delight 5.1. Ik heb (volgens faq) ook geprobeerd om installserver.exe uit c/sys/bin te verplaatsen en dan de installserver van de rom-patcher in te schakelen. Ook dat werkt niet. Iemand idee wat dit kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 11:11:
Ik heb problemen met installeren van apps uit Nokia Store. Ik draai Delight 5.1. Ik heb (volgens faq) ook geprobeerd om installserver.exe uit c/sys/bin te verplaatsen en dan de installserver van de rom-patcher in te schakelen. Ook dat werkt niet. Iemand idee wat dit kan zijn?
OTA of via pc/usb... ik heb trouwens met geen van beide methode een probleem...
Heb je wel de Nokai Store uit delightblog gehaald? Weet niet of dat er mee te maken heeft maar wel vreemd dat het bij mij wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 16:09:
[...]

OTA of via pc/usb... ik heb trouwens met geen van beide methode een probleem...
Heb je wel de Nokai Store uit delightblog gehaald? Weet niet of dat er mee te maken heeft maar wel vreemd dat het bij mij wel werkt.
Ken je dat Goede Doel liedje? "Alles geprobeerd om jou te installeren?" Nou, volgens mij heb ik dat gedaan. Downloaden lukt wel. Ik heb USB, OTA en Drop geprobeerd. Ik had de Beta-store en heb zelfs je tip nog gevolgd en store opnieuw geinstalleerd vanaf site nicesoni (al is dat hetzelfde versienummer volgens mij).

Misschien moet ik wat preciezer zijn. Downloaden lukt wel. Pas een goed eind onderweg in de installatie gaat het mis. Uiteindelijk lees ik het store-scherm dan de me3lding: "Kan installatie niet voltooien. Download bestand opnieuw." Welnu, dat heeft dus geen zin blijkt keer op keer.

Overigens: een update van de SPB-app haalt 'ie wel gewoon binnen en werkt 'ie gewoon bij.

Misschien heb jij, of iemand anders, nog andere ideeën? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 17:35:
[...]

Ken je dat Goede Doel liedje? "Alles geprobeerd om jou te installeren?" Nou, volgens mij heb ik dat gedaan. Downloaden lukt wel. Ik heb USB, OTA en Drop geprobeerd. Ik had de Beta-store en heb zelfs je tip nog gevolgd en store opnieuw geinstalleerd vanaf site nicesoni (al is dat hetzelfde versienummer volgens mij).

Misschien moet ik wat preciezer zijn. Downloaden lukt wel. Pas een goed eind onderweg in de installatie gaat het mis. Uiteindelijk lees ik het store-scherm dan de me3lding: "Kan installatie niet voltooien. Download bestand opnieuw." Welnu, dat heeft dus geen zin blijkt keer op keer.

Overigens: een update van de SPB-app haalt 'ie wel gewoon binnen en werkt 'ie gewoon bij.

een goeie ouwe...."we zijn op de wereld om elkaar te helpen, niet waar?"

welke app gaat het om...probeer ik het ook

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2012 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 18:38:
[...]

een goeie ouwe...."we zijn op de wereld om elkaar te helpen, niet waar?"

welke app gaat het om...probeer ik het ook
Ok, here it goes. Ik heb dit probleem met Camera Lover Pack, Ionic en De Telefoongids - Zoek & Vind.
Het achterlijke is, ik heb zojuist Nokia Internet Radio en NRC Handelsblad nog probleemloos geinstalleerd (bij wijze van test). Ionic had ik eerder al maar vanmorgen eraf gegooid. Kan het daar iets mee te maken hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 20:26:
[...]

Ok, here it goes. Ik heb dit probleem met Camera Lover Pack, Ionic en De Telefoongids - Zoek & Vind.
Het achterlijke is, ik heb zojuist Nokia Internet Radio en NRC Handelsblad nog probleemloos geinstalleerd (bij wijze van test). Ionic had ik eerder al maar vanmorgen eraf gegooid. Kan het daar iets mee te maken hebben?
Probleem zal wel zitten in de officiele Belle die door Delight niet overruled worden....probleem ff melden bij nicesone onder vermelding dutch rofs....telegraaf, nu en dergelijke krijg ik gewoon binnen dus ligt het ergens anders aan...niet aan je store ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 17:35:
[...]

Ik heb mijn telefoon niet geflashed. Ik had hem eens gehackt met de Norton methode, maar ook dat heb ik met een nieuwe install weer ongedaan gemaakt. Afgelopen weekend (wederom na een reset) lukte het me niet om Nokia Sleeping Screen, Clock Sync en Youtube Downloader te installeren. Zelfde als bij jou, tijdens de installatie trad er een installatiefout op en moest ik het later maar opnieuw proberen. Andere apps gingen wel goed. Het leek/lijkt mij volstrekte willekeur (de ene app wel en de andere niet). Ik had geen zin om van alles uit te proberen, dus heb ik mijn telefoon nog maar een keer gereset (stond toch verder nog geen data op) en toen ging het wel. Wellicht dat het ook gewoon weer was gaan werken als ik het de volgende dag had geprobeerd, maar ik had geen zin om erop te wachten.

(het is niet zo dat ik veel problemen heb met mijn telefoon, maar af en toe helemaal schoon vegen vind ik gewoon fijn 8) )

[ Voor 3% gewijzigd door joi-c op 27-03-2012 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Even bumpen. Heeft iemand hetzelfde probleem dat maps geen straatnamen vindt?
businka19 schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 17:31:
Bedankt voor de tip, helaas mocht het niet baten, ik krijg nog steeds melding "No results found offline", heb nu NL, BE en PT adressen geprobeerd, alle drie zijn geïnstalleerd in maps. Wil mijn N8 aan mijn meisje geven voor de road trip maar zo komt ze natuurlijk nergens :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

businka19 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 17:45:
Even bumpen. Heeft iemand hetzelfde probleem dat maps geen straatnamen vindt?

[...]
Hier geen problemen, net nog even getest voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 18:24:
Hier geen problemen, net nog even getest voor je.
Damn...Ok, straks even re-install dan en nog een keer proberen. Tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu Delight Belle op mijn N8 staan. Hoe krijg ik de officiele Belle erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 10:45:
Ik heb nu Delight Belle op mijn N8 staan. Hoe krijg ik de officiele Belle erop?
Volgens mij gewoon door je telefoon aan de pc te leggen, via Nokia Suite op updates te controleren en als het Suite dan iets zegt als: "Er zijn geen updates voor uw toestel beschikbaar", dan kiezen voor "Wilt u de software opnieuw installeren klik dan hier". Uiteraard er even zorgen voor dat je eerst een backup hebt gedraaid.

Je kunt ook flashen, als je eerst de juiste software (o.b.v. je product-code) even ophaalt via Navifirm. Het proces werkt verder hetzelfde als van Belle naar Delight maar met andere bestanden dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:50
Ik ben zo dom geweest om een microsimkaart adapter in het sleufje te doen. Ik wilde wisselen tussen mijn Lumia 800 en de N8. Simkaartsleuf is nu kapot. Wordt overal voor gewaarschuwd, maar daar ga je pas op zoeken als het te laat is. iemand enig idee of ik dit nog ergens kan laten repareren en wat de kosten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolterious
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:17
Je bedoelt in het sleufje dat gemaakt is voor externe kaartjes? Lijkt me vrij ingewikkeld, iets wat de gemiddelde telefoonboer(turk) niet lukt denk ik. Heb wel een adres voor je, maar kan je geen DM sturen.
Zo is bij mij nu voor de 2e keer het klepje onderaan de telefoon gebroken. Het stukje body dat je eraf kan schroeven ter bescherming van de batterij zeg maar.

[ Voor 7% gewijzigd door wolterious op 29-03-2012 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notaname
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:06
coenox schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:29:
Ik ben zo dom geweest om een microsimkaart adapter in het sleufje te doen. Ik wilde wisselen tussen mijn Lumia 800 en de N8. Simkaartsleuf is nu kapot. Wordt overal voor gewaarschuwd, maar daar ga je pas op zoeken als het te laat is. iemand enig idee of ik dit nog ergens kan laten repareren en wat de kosten zijn?
www.fixsupport.nl
Beter bedrijf dan Dynafix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashaman
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-09 10:43
Iemand tips voor een foto editor waarmee je de resolutie van gemaakte foto's eenvoudig aan kunt passen ?

Als ik foto's maak met mijn N8 zijn deze zo rond de 6MB groot, net te groot om te mailen of te uploaden naar bv. facebook...

Tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-09 13:47

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ashaman schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:36:
Iemand tips voor een foto editor waarmee je de resolutie van gemaakte foto's eenvoudig aan kunt passen ?

Als ik foto's maak met mijn N8 zijn deze zo rond de 6MB groot, net te groot om te mailen of te uploaden naar bv. facebook...

Tnx
Dit kan heel makkelijk met de ingebouwde foto editor....

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashaman
Gutteguttegut schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:46:
[...]
Dit kan heel makkelijk met de ingebouwde foto editor....
Hoe krijg je het voor elkaar dan ?
Heb meerdere keren gekeken maar wil mij niet lukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ashaman schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:49:
[...]

Hoe krijg je het voor elkaar dan ?
Heb meerdere keren gekeken maar wil mij niet lukken...
Ja gaat naar de foto welke je wilt bewerken, dan selecteer je opties (bij mijn Belle Delight 3.9 zijn dat 3 horizontale streepjes rechts onder) daarna kies je bewerken en dan opent de editor.
Dan kies je voor resize en schuif je het schuifje naar de gewenste resolutie of klik je op het icoontje voor het schuifje om een vast ingestelde resolutie te selecteren. Dan de editor verlaten en je krijgt de vraag om het nieuwe bestand op te slaan...
Klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashaman
Gutteguttegut schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:09:
[...]
Ja gaat naar de foto welke je wilt bewerken, dan selecteer je opties (bij mijn Belle Delight 3.9 zijn dat 3 horizontale streepjes rechts onder) daarna kies je bewerken en dan opent de editor.
Dan kies je voor resize en schuif je het schuifje naar de gewenste resolutie of klik je op het icoontje voor het schuifje om een vast ingestelde resolutie te selecteren. Dan de editor verlaten en je krijgt de vraag om het nieuwe bestand op te slaan...
Klaar.
Top, Tnx....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Handig, zo'n open-source project. Een facebook-client die elke keer de gps aanzet slurpt energie, dus die zetten we maar lekker uit in de code. Als iemand interesse heeft in kasvopus zonder auto-gps-update moet 'ie maar even roepen. Het thema kijk ik nog even naar, ik denk dat deze nog wel ergens op donker moet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank..
  • Laatst online: 23:23
Berichtje over Belle!!

v5.2 is coming soon.. - Both for C7 and N8.. :-)

ok, ok.. I know I said there won't be any updates as of now for N8 but since I got few bug reports and I wanted to put few new stuff too.. I worked on my next update which I am going to release soon..

So stay tune and wait for a sneak preview soon.. Will publish it's Change log soon. Some of you will surely love it ;)

One exciting news for C7 users.. - I have almost finished C7 version also and it's coming soon too ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frank.. schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:07:
Berichtje over Belle!!

v5.2 is coming soon.. - Both for C7 and N8.. :-)

ok, ok.. I know I said there won't be any updates as of now for N8 but since I got few bug reports and I wanted to put few new stuff too.. I worked on my next update which I am going to release soon..

So stay tune and wait for a sneak preview soon.. Will publish it's Change log soon. Some of you will surely love it ;)

One exciting news for C7 users.. - I have almost finished C7 version also and it's coming soon too ;)
Changelog en preview zijn inmiddels ook al te vinden op zijn blog, morgen waarschijnlijk de release...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 17:46:
[...]

Changelog en preview zijn inmiddels ook al te vinden op zijn blog, morgen waarschijnlijk de release...
Had ik al eens verteld dat mijn vrouw een C7 heeft?
:Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 09:25:
[...]

Had ik al eens verteld dat mijn vrouw een C7 heeft?
:Y
Had ik jou al eens verteld dat soni testers voor de C7 nodig heeft??
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 21:21:
[...]

Had ik jou al eens verteld dat soni testers voor de C7 nodig heeft??
:P
Heb ik zeker gelezen.
Als er een dag komt dat ik mijn huwelijk ook opnieuw kan flashen als het niet goed meer draait ben ik de eerste die zich aanmeldt. Voor de C7-test bedoel ik.

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-08 14:33
Sinds ik Belle Delight draai (v3.9 geloof ik), haal ik via mobiel internet een max. downloadsnelheid va 5 kb/s.
Leuk als je eens een filmpje wil opzoeken of een app wil downloaden.. :/

Iemand een idee waar dit hem in kan zitten?
Ik heb al contact gehad met KPN klantenservice en op advies van hun m'n simkaart in een andere telefoon gedrukt, hier haalde ik wel gewoon de normale snelheden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren vaqn Delight 5.0 naar de officiele Belle gegaan en... mijn carkit werkt weer als vanouds. Dus ergens in de Delight versies zit er iets waardoor de carkit niet meer werkt.
Belle werkt naar tevredenheid; mis alleen een paar widgets: Bluetooth, klok e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Laatst online: 20:27
Wordt binnenkort afscheid nemen van de N8. Op naar de One S. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaisor
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-03-2021
Heel gek, vanmorgen na de update naar delight 5.2 werkte het touch screen niet meer, volgens mij zit er weer een bug in deze versies.. met 5.1 werkte alles perfect,

Nu zit ik al heel de voormiddag te flashen maar het loopt niet van een leien dakje, hele tijd fout meldingen enz.. maar nu lijkt het plots toch te gaan .. het touch screen werkt maar de flash is wel niet succesvol geweest, hij gaf nog foutmeldingen maar het toestel start op.
Hopelijk kan hij het zo even vol houden tot de nl uitkomt .

Iemand enig idee hoe dit zou kunnen komen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga na de N8 voor de S2 of de 808 Pureview

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03 14:37

bwt

verplaatst zich op een GSX750F

Voor mij eigenlijk alleen de 808 pureview als nieuw model.
Ik ga echt voor de camera - bellen is bijzaak.

My 1st proc. was a NEC V20 (4-8 Mhz) - Now I have an AMD 1300 / 2000 with Aero7+ ASRock ION 330

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
HwKok schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 07:44:
Sinds ik Belle Delight draai (v3.9 geloof ik), haal ik via mobiel internet een max. downloadsnelheid va 5 kb/s.
Leuk als je eens een filmpje wil opzoeken of een app wil downloaden.. :/

Iemand een idee waar dit hem in kan zitten?
Ik heb al contact gehad met KPN klantenservice en op advies van hun m'n simkaart in een andere telefoon gedrukt, hier haalde ik wel gewoon de normale snelheden..
Heb je dit op:
- Wifi?
- 3G?
- GSM?

Wat heb je zelf al geprobeerd? Probeer eens een andere connectiviteit, herstart of haal de simkaart eruit. Je bent de enige waarvan ik dit nu hoor, dus het lijkt me niet te liggen aan Delight 3.9.

Wel een Nederlandse productcode en de flash is goed gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FrostBite_
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-05 11:51
Ik heb een klein probleempje.. ik krijg donderdag waarschijnlijk mijn nieuwe mobiel. maar nu zit ik met mijn telefoonnummer die op mijn N8 staan en niet op de SIM. Hoe kan ik mijn telefoonnummers op mijn SIM krijgen in plaats van op de telefoon? Ik heb de online gebruikershandleiding doorgenomen maar ik zie daar alleen de optie om vanaf de SIM naar de telefoon te kopiëren en niet andersom. (ik heb Belle op mijn N8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:24
bij contacten / instellingen
contacten weergeven = sim geheugen
geheugen voor opslag = sim geheugen
dat zou de truuk moeten zijn, succes

control alt oeps deleted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FrostBite_
Is dat niet alleen het weergeven ervan en niet het verplaatsen? want ik heb al wel nummers op mijn sim die laat hij dan zien namelijk

[ Voor 3% gewijzigd door _FrostBite_ op 03-04-2012 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0burn
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:49

c0burn

Feed your head

_FrostBite_ schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 20:01:
Ik heb een klein probleempje.. ik krijg donderdag waarschijnlijk mijn nieuwe mobiel. maar nu zit ik met mijn telefoonnummer die op mijn N8 staan en niet op de SIM. Hoe kan ik mijn telefoonnummers op mijn SIM krijgen in plaats van op de telefoon? Ik heb de online gebruikershandleiding doorgenomen maar ik zie daar alleen de optie om vanaf de SIM naar de telefoon te kopiëren en niet andersom. (ik heb Belle op mijn N8)
In je contacten: Opties (3 streepjes rechtsonder) => Meerdere items markeren => Opties => Alles markeren => Opties => Kopiëren => SIM-geheugen

Remember what the dormouse said

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FrostBite_
Bedankt het werkte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unknowndb
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-07-2023
Vergelijking camera Nokia N8 en HTC One X: http://www.allaboutsymbia...ootout_Nokia_N8_vs_HT.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03 14:37

bwt

verplaatst zich op een GSX750F

firmware-111-040-070 video

[ Voor 4% gewijzigd door bwt op 05-04-2012 17:43 ]

My 1st proc. was a NEC V20 (4-8 Mhz) - Now I have an AMD 1300 / 2000 with Aero7+ ASRock ION 330

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-08 14:33
Reaper.JA2 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 18:31:
[...]

Heb je dit op:
- Wifi?
- 3G?
- GSM?

Wat heb je zelf al geprobeerd?
Ik had al heel veel zelf geprobeerd, maar ik kwam net 'bij toeval' in een menu waar ik kon kiezen tussen GSM, 3G en Dual mode omdat ik steeds slecht bereik had. Wat denk je, staat hij op GSM(!). Ik heb hem in Dual mode gezet en nu gaat hij weer als een speer..

Kom je achter na ruim een maand, pffffff... |:( |:( |:(

[ Voor 3% gewijzigd door HwKok op 05-04-2012 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

I am not impressed, mn Delight 3.9 draait soepeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels wat zaken besteld:

Tripod Holder
Fietshouder
Matte screen protector
TUP case
en een
Plastic Mesh backside

Totaal $14,38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Pas met die fietshouder goed op dat je het "los maak clipje" niet te wild behandeld/te ver omwijd buigt.
Deze breekt dan namelijk snel af (heeft mij al 1 houder gekost).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-11-2021
ben benieuwd of dat een beetje betrouwbare handelaar is.
to good to be true zou ik zeggen...
Laat me effe weten want de prijzen zien er dus wel heel goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Dealextreme is gewoon te vertrouwen. Ik bestel er al een jaar of 6. Altijd aangekomen. Hooguit is de kwaliteit wat lager dan je zou verwachten. Er is trouwens ook een Dealextreme topic op het GoT.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
wcduck schreef op maandag 09 april 2012 @ 21:49:
Dealextreme is gewoon te vertrouwen. Ik bestel er al een jaar of 6. Altijd aangekomen. Hooguit is de kwaliteit wat lager dan je zou verwachten. Er is trouwens ook een Dealextreme topic op het GoT.
Ze zijn idd gewoon te vertrouwen, maar ik betwijfel of het in fatsoenlijke arbeidsomstandigheden is gemaakt...

Ik heb de Tripod-houder zelf ook, werkt prima voor verschillende toestellen. Voor de E7 is het alleen lastig om 'm er niet scheef in te hebben zitten, maar de N8 heeft dit probleem niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjw
  • Laatst online: 29-09 09:56

tjw

Sinds installatie Nokia belle werkt nummerweergave niet meer goed op mijn N8.
Ik bel met Telfort prepaid. Bel ik naar mijn vaste telefoon dan wordt het nummer van mijn mobiel wel weergegeven, Bel ik naar een andere mobiele telefoon, dan gebeurt dat niet.
Ik heb al op mijn telfort gecontroleerd of nummerdoorgave aan staat, dat is wel het geval.
Wat zou ik nog meer kunnen proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tjw schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 20:24:
Sinds installatie Nokia belle werkt nummerweergave niet meer goed op mijn N8.
Ik bel met Telfort prepaid. Bel ik naar mijn vaste telefoon dan wordt het nummer van mijn mobiel wel weergegeven, Bel ik naar een andere mobiele telefoon, dan gebeurt dat niet.
Ik heb al op mijn telfort gecontroleerd of nummerdoorgave aan staat, dat is wel het geval.
Wat zou ik nog meer kunnen proberen?
Welke Belle? 3x een reboot achter elkaar doet ook nog wel eens wonderen...of anders terug naar Anna en daarna opnieuw Belle...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unknowndb
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-07-2023
Camera vergelijking: One X vs Galaxy S II vs Nexus vs N8 vs iPhone 4S

http://www.phonearena.com...vs-N8-vs-iPhone-4S_id3006

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:40
Sinds vandaag werkt Calendar (Agenda) niet meer op mijn Belle v111.030.0609.

Klikken op icoon leidt alleen tot het tijdelijk onzichtbaar worden van de statusbalk bovenaan.

ComingNext geeft error code 1014

Normale Belle Calendar widget geeft wel mijn eerstvolgende afspraak ...
De agenda wordt dus nog wel gesynchroniseerd ??

Verder geen rare zaken geïnstalleerd staan op deze N8.
Laatste wijziging was gisteren een andere login voor Office365; Exchange en ActiveSync dus ...

Iemand hier dit probleem als eens gehad? En opgelost ...?

[ Voor 1% gewijzigd door emmerx op 11-04-2012 20:43 . Reden: typo's ]

Draadloos laden op onze Zon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 17:20
comingnext al uninstalled? Dat conflicteerd waarschijnlijk samen met je standaard calender.

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
N8 uit aan
N8 reset (8sec aan/uitknop

ComingNext al gedeïnstalleerd ...
Backup al teruggezet ...

Exchange account opnieuw aangemaakt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
emmerx schreef op woensdag 11 april 2012 @ 20:41:
Sinds vandaag werkt Calendar (Agenda) niet meer op mijn Belle v111.030.0609.

Klikken op icoon leidt alleen tot het tijdelijk onzichtbaar worden van de statusbalk bovenaan.

ComingNext geeft error code 1014

Normale Belle Calendar widget geeft wel mijn eerstvolgende afspraak ...
De agenda wordt dus nog wel gesynchroniseerd ??

Verder geen rare zaken geïnstalleerd staan op deze N8.
Laatste wijziging was gisteren een andere login voor Office365; Exchange en ActiveSync dus ...

Iemand hier dit probleem als eens gehad? En opgelost ...?
Die exchange gaf bij mij ook problemen. Verwijderd en nu al mijn contacten kwijt. Ik heb gelukkig wel een backup staan, maar die is van een week geleden. Sindsdien een paar kleine updates gedaan helaas...

Moet Nokia Suite het wel gaan doen, anders loop ik morgen weer met een telefoon zonder contacten. Vindt Whatsapp niet zo leuk...

[ Voor 7% gewijzigd door Xmasjos op 12-04-2012 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren belle 5.2 geinstalleerd; ook bij deze versie werkt de carkit niet goed. Dus weer de officiele Belle terug gezet. Wat is er uit Delight gehaald/geblokkeerd waardoor de carkit niet goed werkt...???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
USB ook dood, geen connectie met Nokia Suite.

N8 gaat weer de molen in, binnen een maand meer ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laropo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-08 05:32
Xmasjos schreef op maandag 09 april 2012 @ 23:59:
[...]

Ze zijn idd gewoon te vertrouwen, maar ik betwijfel of het in fatsoenlijke arbeidsomstandigheden is gemaakt...
Want alle andere via winkels geimporteerde producten zijn niet in die omstandigheden geproduceert? Enige verschil is de prijs hoor, product is gelijk.. ;)

Overigens ben ik nog steeds erg teleur gesteld in mijn N8. Batterij is heel erg afhankelijk van "achtergrond applicaties", nergens kan je vinden welke deze zijn en ook de internetverbinding is moeilijk bij te sturen (ik wil kunnen instellen in welke situatie ik welke verbinding gebruik en hoelang deze open is).

Hoewel de batterijduur niet slecht is (!), zit er nog zoveel meer in... Heeft er iemand tips voor deze instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
laropo schreef op donderdag 12 april 2012 @ 15:37:
[...]

Want alle andere via winkels geimporteerde producten zijn niet in die omstandigheden geproduceert? Enige verschil is de prijs hoor, product is gelijk.. ;)

Overigens ben ik nog steeds erg teleur gesteld in mijn N8. Batterij is heel erg afhankelijk van "achtergrond applicaties", nergens kan je vinden welke deze zijn en ook de internetverbinding is moeilijk bij te sturen (ik wil kunnen instellen in welke situatie ik welke verbinding gebruik en hoelang deze open is).

Hoewel de batterijduur niet slecht is (!), zit er nog zoveel meer in... Heeft er iemand tips voor deze instellingen?
- Bij iedere smartphone is de accuduur erg afhankelijk van "achtergrondapplicaties"
- Door de menu-knop in te houden wordt het multi-task menu geöpend en krijg je inzicht in welke programma's draaien
- Internetverbinding is (meestal) in te stellen in de applicatie zelf
- Internetverbinding kun je ook volledig afsluiten door de menubalk naar beneden te trekken en "Mob. Data" uit te zetten. Hoewel whatsapp en social clients dan ook niet meer draaien.

Tips voor de accuduur zijn te vinden op internet, grootverbruikers zijn helderheid van het scherm en 3G verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Installeer eens een taskmanager.... kijk dan eens hoeveel processen er open staan (en open blijven staan nadat je het programma hebt afgesloten). sluit die processen.... en kijk dan wat er met je batterij gebeurt..
Pagina: 1 ... 84 ... 92 Laatste

Let op:
Discussie over levertijden, abonnementen en aanbiedingen mag in [ABO] Nokia N8 levertijden- en abonnementen topic