Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 22:15:
[...]

... Alles bij elkaar heb ik binnen 30minuut een nieuwe Delight eropstaan en werkt mijn phone net zoals ik em had voor ik begon met flashen.. :)....
30 minuten, dat is shocking, LOL!

Thanks @ Gijssen, Liffey en Ski!

@Ski, die automatische interne backup, doe je dat met de symbian software of met een andere, speciale app? Overigens draai ik regelmatig backups op pc. Contacten en agenda terugzetten na flashen hoef ik nooit omdat dat gewoon via sync wel gebeurt, muziek staat op mem-card en foto's terugzetten vind ik niet zo noodzakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:09
Reaper.JA2 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 07:22:
Goed om te horen dat V4 goede prestaties levert!

Wacht nog even met flashen op Delight 4.2. Deze komt binnenkort uit met weer extra features, ben wel benieuwd wat hij er bij heeft gepropt. Heeft 4.1 dat aparte lettertype of niet? Het lettertype in deze link vind ik erg mooi, heb zojuist gevraagd welke dit is.
Font van de klokwidget of die van onder de icoontjes?

Afbeeldingslocatie: http://www.art4symbian.com/wp-content/uploads/2012/02/Digital-Clock-4x3.jpg

Ziet er niet slecht uit, zo'n kleine widget.

[ Voor 11% gewijzigd door Ari Gold op 07-03-2012 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:49
Ari Gold schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 09:37:
[...]

Font van de klokwidget of die van onder de icoontjes?

Ziet er niet slecht uit, zo'n kleine widget.
Bedoel een ander font, onderstaande. Helaas nog geen antwoord welke font het is.

Afbeeldingslocatie: http://www.foto.pk/images/scr000ccc.jpg

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-06 01:16
Wat zijn de voordelen van zo'n Delight ROM t.o.v. de originele Belle?
En werken daar ook alle programma's gewoon op (sygic, opera en maps en whatsapp)

En als het niet bevalt kun je dan ook weer terug naar origineel?
(misschien wil ik zelfs wel terug naar Anna kan dat ook??)

En kunnen jullie misschien een duidelijke beschrijving maken voor hoe ik (wij Newbie's) dat moeten doen.
En vooral... hoe we weer terug naar origineel kunnen gaan.

SORRY!! zijn een hoop vragen maar er worden misschien een hoop mensen mee geholpen :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Reaper.JA2 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 10:16:
[...]

Bedoel een ander font, onderstaande. Helaas nog geen antwoord welke font het is.

[afbeelding]
Je bedoelt dus die gele font? Kijk eens op art4symbian.
gram501 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 10:20:
Wat zijn de voordelen van zo'n Delight ROM t.o.v. de originele Belle?
En werken daar ook alle programma's gewoon op (sygic, opera en maps en whatsapp)

En als het niet bevalt kun je dan ook weer terug naar origineel?
(misschien wil ik zelfs wel terug naar Anna kan dat ook??)

En kunnen jullie misschien een duidelijke beschrijving maken voor hoe ik (wij Newbie's) dat moeten doen.
En vooral... hoe we weer terug naar origineel kunnen gaan.

SORRY!! zijn een hoop vragen maar er worden misschien een hoop mensen mee geholpen :) _/-\o_
Volgens mij is een Custom Rom wat sneller dan het origineel, correct me if i'm wrong. Je kan met een Custom Rom meer dingen customizen; qua UI ook.
Die 4 applicaties die jij noemt werken gewoon op Delight. Je kan terug naar de officiele Belle, dat kan gewoon met Ovi Suite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notaname
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:06
Misschien is het een goed idee om een apart topic aan te maken voor de flahsers?
Persoonlijk vind ik het nogal 'vervuilend' omdat er moeilijk onderscheid tussen de berichten valt te maken voor de diverse gebruikers. (origineel/custom rom)

Tis maar een idee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
Notaname schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 10:32:
Misschien is het een goed idee om een apart topic aan te maken voor de flahsers?
Persoonlijk vind ik het nogal 'vervuilend' omdat er moeilijk onderscheid tussen de berichten valt te maken voor de diverse gebruikers. (origineel/custom rom)

Tis maar een idee. :)
+1

Dan gelijk met handige How-To om custom ROM te installeren in de openingspost

[ Voor 13% gewijzigd door gram501 op 07-03-2012 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-09 13:47

Gutteguttegut

CEO of TFD

rda schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 23:57:
[...]Bij mij doet ie het gewoon.
Welke versie van Belle draai je?

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 09:23:
[...]

30 minuten, dat is shocking, LOL!

Thanks @ Gijssen, Liffey en Ski!

@Ski, die automatische interne backup, doe je dat met de symbian software of met een andere, speciale app? Overigens draai ik regelmatig backups op pc. Contacten en agenda terugzetten na flashen hoef ik nooit omdat dat gewoon via sync wel gebeurt, muziek staat op mem-card en foto's terugzetten vind ik niet zo noodzakelijk.
In belle zit al een files-manager...daar zit ook een backup and restore in. Die gebruik ik gewoon. Alles komt op je memorycard te staan. Hiermee kan je ook instellen wanneer je je backup maakt..dus je raakt nooit iets kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-09 21:51

rda

Gutteguttegut schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 10:54:
[...]
Welke versie van Belle draai je?
Delight 4.1. Ik ken echter niemand met Wordtile aangezien iedereen wordfeud heeft. Het is dus een klein beetje nutteloos. Bovendien ben ik toch geen groot fan van scrabble.

Die gele fonts hierboven ergens zouden wel eens van Windows Phone kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 17:20
Ik zit plotseling met een probleem en ik hoop dat iemand hier een makkelijke oplossing voor me weet.

Ik wil namelijk graag altijd veel videos(series/films) verzamelen en dan kijken op mijn N8 wanneer ik weer voor lange tijd op vakantie ben in thailand bij mijn vriendin thuis zit die alleen over internet via 3G beschikt en enkel een laptop en een oude 24" ronde beeldbuis TV heeft staan.

(nieuws: Piratenscene verruilt xvid- voor x264-encoder)
Maar nu kan mijn N8 mijn geliefde videos in het nieuwe x264 formaat niet afspelen die ik graag zou willen volgen. Ik wil dit dan graag bekijken op mijn N8 (voor bijvoorbeeld in het vliegtuig of in de bus tijdens mijn vakantie of gewoon in het hotel)

Bestaat er een app voor symbian die het x264 wel kan afspelen? De standaard video player kan dat niet meer. Ik heb al geprobeerd om via Nokia Suite de video naar mijn N8 te kopiëren en hierbij transcodeerd Nokia Suite de video automatisch opnieuw naar een ander formaat maar na dat hij daarmee klaar is kan mijn N8 het alsnog niet afspelen. Doe ik hierbij misschien iets verkeerd?

Ik weet dat er ook nog programmas voor op de PC zijn om je videos mee om te zetten in een ander formaat maar het gaat bij mij over behoorlijk veel gigabytes aan video materiaal wat dan erg lang zou duren om het om te zetten. Het is een optie maar zie ik dit liever "as a last resort". Ik zou ook niet graag zien dat ik beeldkwaliteit verlies van mijn videos.

Voordat ik had geupdate naar Belle toen Anna nog er nog op stond en alle videos nog in normaal divx/xvid .avi beschikbaar waren had ik hier totaal geen problemen mee en speelde mijn N8 dat allemaal af.. nu gaat dat dus niet meer :'(
Help???

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat voor bestand zijn die films nu dan? .mkv? want de N8 zou die gewoon moeten afspelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 17:20
Dat klopt wel.... .mkv en .mp4 bestanden en dat kan de N8 ook wel afspelen normaal gesproken... maar de huidige series worden tegenwoordig allemaal met het nieuwe x264 codec met hele harde compressie methodes omgezet naar .MP4.
Elke smartphone en dus ook de N8 kan in principe ook wel gewoon .mp4 en .mkv afspelen maar op de manier waarop de huidige series compressed worden met het x264 codec kun je het dus niet meer afspelen op de N8.
Erg jammer.

Edit: Het lukt me nu wel om het x264 codec in .MP4 bestandstype met Nokia Suite om te zetten naar een afsleepbare video voor op mijn N8... Nokia Suite zet dit dan om naar een andere codec maar behoudt hierbij wel het .MP4 bestandstype.... echter x264 in het .MKV bestandstype kan Nokia Suite niks mee.. deze accepteerd Nokia Suite gewoon niet.

[ Voor 27% gewijzigd door SpitfireNL op 07-03-2012 20:26 ]

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaisor
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-03-2021
1 gemakkelijke oplossing voor dat probleem Flash naar Delight.. Die heeft de oude anna speler.. (zal het morgen nog eens testen met een aantal mkv's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• choogen
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

choogen

Has anyone seen my stapler?

Sinds de Belle-update kan ik de website van GeenStijl niet goed meer bekijken, omdat de website bijna helemaal in het zwart wordt weergegeven: ik kan daarom noch de stukjes, noch de reacties lezen, slechts de titels van de stukjes. De zwarte site verschijnt als ik gebruik maak van de Geenstijl-app (die in de Ovi-Store trouwens niet beschikbaar is voor Belle), maar ook als ik rechtstreeks naar GeenStijl.nl surf. Weet iemand een oplossing?

[ Voor 10% gewijzigd door choogen op 07-03-2012 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb Word Tiles geïnstalleerd. Lastig dat je nu alleen nog in het engels kunt spelen, je kunt geen tegenstanders uitzoeken per land of zo.
Maar het mooiste vind ik het gebruik van de notificatiebalk. Net zoals in android krijg je via de notificatiebalk een bericht als de tegenstander een zet gedaan heeft. Balk naar beneden trekken en dan direct doorklikken naar de applicatie. Dat kan dus wel, gek dat nog niet veel andere apps hier gebruik van maken.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2012 09:25 . Reden: plaatje weer weggehaald, was niet te zien ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-11-2021
choogen schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 23:32:
Sinds de Belle-update kan ik de website van GeenStijl niet goed meer bekijken, omdat de website bijna helemaal in het zwart wordt weergegeven.
Dat lijkt me geen nadeel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-07 14:25
@SpitfireNL:

Mijn E7 speelt de nieuwe scene x264 (.mkv en .mp4) zonder problemen af in de standaard mediaplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0burn
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:49

c0burn

Feed your head

Sinds de Belle-update kan ik de website van GeenStijl niet goed meer bekijken, omdat de website bijna helemaal in het zwart wordt weergegeven: ik kan daarom noch de stukjes, noch de reacties lezen, slechts de titels van de stukjes. De zwarte site verschijnt als ik gebruik maak van de Geenstijl-app (die in de Ovi-Store trouwens niet beschikbaar is voor Belle), maar ook als ik rechtstreeks naar GeenStijl.nl surf. Weet iemand een oplossing?
Misschien kun je Opera Mobile gebruiken? Kan het zelf op het moment niet testen omdat ik net Delight heb geflasht.

Remember what the dormouse said

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even voor je gekeken.... in de standaard browser van Belle zie ik ook niks (Delight 4.1) maar in Opera is alles wel goed te lezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:44
nog een tip voor de mensen die joikuspot niet aan de praat krijgen op de N8: zet whatsapp uit

control alt oeps deleted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Weet iemand toevallig iets over een helmet holder voor de N8? Bijv. voor wintersport?

YouTube: Nokia N8 Helmet camera - snowboarding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
c0burn schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 15:26:
[...]

Misschien kun je Opera Mobile gebruiken? Kan het zelf op het moment niet testen omdat ik net Delight heb geflasht.
Kleine waarschuwing omtrent Opera Mobile. Onlangs Opera Mobile 12 gedownload en direct kreeg de N8 problemen met bellen, dat tijdens het gesprek de telefoon herstart werd. Dit gebeurde alleen ten tijde dat Opera Mobile geïnstalleerd was. Bij mij conflicteerde het, dus wellicht bij meer mensen (officiële Belle).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:41
Kleine waarschuwing omtrent Opera Mobile. Onlangs Opera Mobile 12 gedownload en direct kreeg de N8 problemen met bellen, dat tijdens het gesprek de telefoon herstart werd. Dit gebeurde alleen ten tijde dat Opera Mobile geïnstalleerd was. Bij mij conflicteerde het, dus wellicht bij meer mensen (officiële Belle).
Heb ook Opera Mobile 12 geinstalleerd en heb dit probleem van herstarten niet.

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 08:15:
[...]

Heb Word Tiles geïnstalleerd. Lastig dat je nu alleen nog in het engels kunt spelen, je kunt geen tegenstanders uitzoeken per land of zo.
Maar het mooiste vind ik het gebruik van de notificatiebalk. Net zoals in android krijg je via de notificatiebalk een bericht als de tegenstander een zet gedaan heeft. Balk naar beneden trekken en dan direct doorklikken naar de applicatie. Dat kan dus wel, gek dat nog niet veel andere apps hier gebruik van maken.
Inderdaad, ik zou dit met whatsapp ook graag zien, dan hoeft die extra popup van mij nog niet eens zo erg.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Voorlopig nog even geen Delight 4.2
http://n8delight.blogspot...-v42-will-be-delayed.html

Ik heb sinds kort dat mn batterij heel snel leeg gaat (Delight 3.9 en het is vast iets wat ik heb geïnstalleerd).
Nu heb ik begrepen dat Delight 4.1 een betere batterij duur geeft, kan iemand dat bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaisor
Gutteguttegut schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 10:38:

Ik heb sinds kort dat mn batterij heel snel leeg gaat (Delight 3.9 en het is vast iets wat ik heb geïnstalleerd).
Nu heb ik begrepen dat Delight 4.1 een betere batterij duur geeft, kan iemand dat bevestigen?
Batterij duur is inderdaad verbeterd maar ik vind de batterijduur nog niet optimaal in vergelijking met de originele..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Gutteguttegut schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 10:38:

Bij mij ook, heel raar. Ik heb niks vreemds geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik heb wel de nokia weer widget (2x) draaien..
Die gooi ik er zo maar even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03 14:37

bwt

verplaatst zich op een GSX750F

Weer widget gebruikt de GPS vrij regelmatig. Kan de veroorzaker zijn.

My 1st proc. was a NEC V20 (4-8 Mhz) - Now I have an AMD 1300 / 2000 with Aero7+ ASRock ION 330

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notaname
bwt schreef op zondag 11 maart 2012 @ 09:02:
Weer widget gebruikt de GPS vrij regelmatig. Kan de veroorzaker zijn.
Zal hij dat ook doen als je de plaats hebt 'vastgezet'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik heb de weer widgets gister meteen uit gezet maar verwijderen is niet mogelijk volgens mij tenzij ik de weer app weg gooi?
Eens aan kijken vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
De weer widget wordt geinstalleerd in de ROM. Deze kan daarna niet meer verwijderd worden. Net als Maps trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
xabre16v schreef op zondag 11 maart 2012 @ 12:21:
De weer widget wordt geinstalleerd in de ROM. Deze kan daarna niet meer verwijderd worden. Net als Maps trouwens.
Volgens Nokia Beta is dat niet waar:
Uninstall:
Go to Menu -> Settings -> Installations -> Installed applications and remove Weather Widget

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

kruila schreef op zondag 11 maart 2012 @ 13:13:
[...]

Volgens Nokia Beta is dat niet waar:
Uninstall:
Go to Menu -> Settings -> Installations -> Installed applications and remove Weather Widget
Dat is volgens mij alleen bij de update versie van afgelopen week.

[edit]
ja dus:
Uninstall instructions:

If you have version 18.4, that is if you installed before 7 March and Weather Widgets are not in the list of installed applications:

Install version 18.5.

Then go to Menu -> Settings -> Installations -> Installed applications and remove Weather Widget

If you have version 18.5

[edit2]
Als ik hm nu probeer te verwijderen geeft mn N8 aan dat er eerst iets gesloten moet worden..er draait dus wel altijd iets op de achtergrond ook als de widgets niet gebruikt worden.

[ Voor 51% gewijzigd door Gutteguttegut op 11-03-2012 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAR_
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-09 07:30
Ik heb een heel raar probleem, ik kan niet meer een bepaald persoon whatsappen, als ik op verzenden drukt gebeurt er gewoon helemaal niks. het bericht komt niet in het scherm te staan of iets dergelijks. De persoon zelf kan mij wel een berichtje sturen. Als ik die persoon in een groepsgesprek plaats kan ik wel met die gene chatten. Iemand hier ervaring ermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

RAR_ schreef op zondag 11 maart 2012 @ 14:31:
Ik heb een heel raar probleem, ik kan niet meer een bepaald persoon whatsappen, als ik op verzenden drukt gebeurt er gewoon helemaal niks. het bericht komt niet in het scherm te staan of iets dergelijks. De persoon zelf kan mij wel een berichtje sturen. Als ik die persoon in een groepsgesprek plaats kan ik wel met die gene chatten. Iemand hier ervaring ermee?
Welke versie? Misschien een oudere of nieuwere versie installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Vannacht was mn accu op de helft, wordt ik vandaag wakker is mn telefoon uit.
Toch maar flashen naar 4.1 dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudns
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-02-2023
Na de update die deze week over Belle heen kwam werkt mijn Parrot CK3100 eindelijk weer als vanouds _/-\o_ .
Heb alleen nog steeds een probleem dat Sygic en Parking uit de OVI store niet meer werken en "systeem fout" aangeven. Ook herinstallatie blijven dit probleem geven. Wie heeft de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAR_
  • Laatst online: 18-09 07:30
Probleem opgelost: Heb de desbetreffende contact verwijderd en whatsapp opnieuw geinstalleerd en vervolgens de contact weer toegoevoegd.
RAR_ schreef op zondag 11 maart 2012 @ 14:31:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
De batterij van mijn N8 was de laatste tijd met weinig gebruik toch in 1 dag leeg.

Nokia Battery Monitor 3.0 was geinstalleerd, heb die verwijderd en nu Battery Power Saving (green) 3.3.0 uit de Nokia Shop geinstalleerd, nu doe ik 3 dagen met een volle batterij.

Kost € 1,10 maar bespaart hoop irritatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus73
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:21
kruila schreef op maandag 12 maart 2012 @ 08:53:
De batterij van mijn N8 was de laatste tijd met weinig gebruik toch in 1 dag leeg.

Nokia Battery Monitor 3.0 was geinstalleerd, heb die verwijderd en nu Battery Power Saving (green) 3.3.0 uit de Nokia Shop geinstalleerd, nu doe ik 3 dagen met een volle batterij.

Draai jij de standaard versie van Belle of heb je andere firmware? Ik heb namelijk ook het idee dat mijn batterij sinds de update slechter presteert. Als dat programma helpt schaf ik het ook aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
kruila schreef op maandag 12 maart 2012 @ 08:53:

3 dagen?! Dat is wel heel lang, nice!

In principe zou de app niets meer kunnen doen wat jij als gebruiker ook kunt:
- 3G/Bluetooth etc uitzetten
- Brightness omlaag
- Apps afsluiten
- Screensaver uit (scheelt ook erg veel trouwens)
- Apps als batterymonitor verbruiken juist erg veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
Reaper.JA2 schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:11:
[...]

3 dagen?! Dat is wel heel lang, nice!

In principe zou de app niets meer kunnen doen wat jij als gebruiker ook kunt:
- 3G/Bluetooth etc uitzetten
- Brightness omlaag
- Apps afsluiten
- Screensaver uit (scheelt ook erg veel trouwens)
- Apps als batterymonitor verbruiken juist erg veel
Ik denk dat de besparing vooral gelegen is in het feit dat ik Nokia Battery Monitor 3.0 er af heb gegooid.

Ik durf de stelling aan dat Nokia Battery Monitor 3.0, bij mij althans (en misschien wel bij meerdere mensen als ik sommige fora mag geloven) meer (lees: soms veel) power consumeert dan bespaart. En door (tijdelijk) Nokia Battery Monitor 3.0 te de-installeren ben je er gauw genoeg achter of dat bij jou ook het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaisor
Zoals een paar maanden geleden ook al was aangehaald, die Battery Monitors verbruiken echt veelste veel in vergelijking met wat ze kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 10:35
Ik wordt ondertussen weer ram gek van die tips waar hij telkens mee aan komt zetten. Heb dat met Anna ook gehad, en toen heb ik deze vraag hier ook gesteld, maar nu in Belle (originele, geen Delight ofzo) heb ik er weer last van, heb echt ieder menu doorzocht maar kan niks vinden.

Wat ik bij de nieuwe Belle trouwens erg irritant vind is dat als de batterij zwak is, komt ie met de vraag of ik over wil in Energiebesparende modus. Dat wil ik niet altijd omdat ik dan net ff 3G ofzo nodig, dus kies ik voor 'Nee'. Daarna kan ik, als ik dat zou willen, niet handmatig overschakelen op Energiebesparende modus, kan die optie nergens vinden. Is die er helemaal uit of moet ik beter zoeken :+ ?

@ hierboven: Battery Monitor gebruik ik ook al een tijdje niet meer, scheelt me zo een hele dag op de batterijduur. Doe nu ook zo'n 2 en een half a 3 dagen op een accu

[ Voor 10% gewijzigd door FastFred op 12-03-2012 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
  • Laatst online: 20-09-2023
FastFred schreef op maandag 12 maart 2012 @ 13:16:
Ik wordt ondertussen weer ram gek van die tips waar hij telkens mee aan komt zetten. Heb dat met Anna ook gehad, en toen heb ik deze vraag hier ook gesteld, maar nu in Belle (originele, geen Delight ofzo) heb ik er weer last van, heb echt ieder menu doorzocht maar kan niks vinden.

Wat ik bij de nieuwe Belle trouwens erg irritant vind is dat als de batterij zwak is, komt ie met de vraag of ik over wil in Energiebesparende modus. Dat wil ik niet altijd omdat ik dan net ff 3G ofzo nodig, dus kies ik voor 'Nee'. Daarna kan ik, als ik dat zou willen, niet handmatig overschakelen op Energiebesparende modus, kan die optie nergens vinden. Is die er helemaal uit of moet ik beter zoeken :+ ?

@ hierboven: Battery Monitor gebruik ik ook al een tijdje niet meer, scheelt me zo een hele dag op de batterijduur. Doe nu ook zo'n 2 en een half a 3 dagen op een accu
Tips krijg ik nergens, ook niet gehad na de update...

Die modus kun je nog steeds op dezelfde manier bereiken: Aan/uit-knop en dan staat 'ie er gewoon tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudtwe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-09 12:43
Xmasjos schreef op maandag 12 maart 2012 @ 13:28:
[...]

Tips krijg ik nergens, ook niet gehad na de update...

Die modus kun je nog steeds op dezelfde manier bereiken: Aan/uit-knop en dan staat 'ie er gewoon tussen.
He bedankt voor de tip! Ik deed dat normaal door op het batterijtje te klikken. Wist niet dat er nog een snelle manier was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila

menu - my nokia - abonnement opzeggen (tips uitzetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giem
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:40

Verder zoeken ;)

Aan/uit knop kort inhouden en dan staat tussen de verschillende profielen ook energie spaarstand aan of uit zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Hey friends..

This is just to update you about the next upcoming version of Delight Belle.

It will be huge improvement compared to the current version so instead of calling it v4.2, I will be called v5.0.

It's still going under development so the release will take some time however good news is that it's 75% completed. One of the most difficult task to implement was to avoid UDA and finally I am able to do that.

Now I just need to work on few other areas. Will update you about the progress.

Soon it's change log will be published and although I couldn't publish any sneak preview last time I will try this time I will be able to..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
Kan iemand mij uitleggen hoe ik naar Symbian Anna terug kan flashen?

Ik zit nu op de Belle update.. maar deze bevalt me niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Iemand hier die zn phone gehackt heeft dmv Norton methode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freedzed6
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-09 12:26
Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 15:57:
[...]

Mob data en Wi-Fi staan aan.
Bij internet staan er nu 0 toegangspunten, zojuist had ik er eentje aangemaakt, maar kreeg nog steeds geen verbinding. Misschien heb ik toen iets verkeerds ingesteld? (Snapte er vrij weinig van)

De foutmelding is simpelweg dat ik geen verbinding kan maken, als ik een internet app start dan komt linksboven in beeld:" Verbinden mislukt Verb. niet beschikbkaar "

Ik ben nu mijn videos en foto's aan het backuppen, daarna ga ik terug naar fabrieksinstellingen.. Of weet iemand een oplossing? Heb namelijk net ruim een uur besteed aan het inrichten van de startschermen :P
Ik ga er vanuit dat je via SMS eerst de instellingen binnen haalt.

dan

1) kijk of F SECURE niet aanstaat ( firewall )

en probeer dit

2)menu -> Instellingen -> connectiviteit -> instellingen -> netwerk, bestem. ->(groep) Geen Catagorie ( in deze GROEP Geen Catagorie staan mogelijk enkele opties. Indien ja .... -> hou je je vinger 4 seconden op de optie die je gebruikt om normaal gesproken het internet mee op te gaan(heeft een naam als Mobiel Internet(2) oid en ontvangen via sms.

Deze heb ik daarna verplaatsten naar de groep INTERNET toegang.

Dit werkte bij mij iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Ari Gold schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 19:59:
ja ik, werkt prima die methode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
Ari Gold schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 19:59:
Werkt perfect op mijn N8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
Delight 5.0 komt eraan! Wilde eerst nog een apart topic aan Delight wijden maar Nicesoni geeft aan dat dit waarschijnlijk zijn laatste versie is. Niet meer nodig dus. V5.0 is gebaseerd op een andere Core en moet daarom ingrijpende veranderingen hebben, en het is een flinke lijst.

Nog een paar dagen wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notaname
Reaper.JA2 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 09:22:
Delight 5.0 komt eraan! Wilde eerst nog een apart topic aan Delight wijden maar Nicesoni geeft aan dat dit waarschijnlijk zijn laatste versie is. Niet meer nodig dus. V5.0 is gebaseerd op een andere Core en moet daarom ingrijpende veranderingen hebben, en het is een flinke lijst.

Nu heb ik geen ervaring met deze versies omdat ik alles meestal origineel hou, maar is het nu zo dat 1 persoon Symbian weet te 'tweaken' waardoor de prestaties toenemen en de gebruiksvriendelijkheid wordt vergroot?
Als dat zo is snap ik niet helemaal wat al die duizenden ontwikkelaars in Finland zitten te doen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ik vraag me af of die rom ook op de E7 zou draaien.
Naast het toetsenbord zijn deze telefoons toch identiek lijkt mij? Of slopen ze bij Delight er alles uit wat niet voor de N8 van toepassing is?

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
Notaname schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:04:
[...]
Nu heb ik geen ervaring met deze versies omdat ik alles meestal origineel hou, maar is het nu zo dat 1 persoon Symbian weet te 'tweaken' waardoor de prestaties toenemen en de gebruiksvriendelijkheid wordt vergroot?
Als dat zo is snap ik niet helemaal wat al die duizenden ontwikkelaars in Finland zitten te doen. :?
Yup. Hij maakt gebruik van gelekte widgets, versies en andere tweaks welke officieel nog niet beschikbaar zijn. Verder past hij de firmware aan door de instellingen te wijzigen, meer te richten op lange batterijduur dan snelheid, daar waar het toch niet veel scheelt. Op zn website staat een FAQ om het aan te passen.

Echt een aanrader ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reaper.JA2 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 09:22:
Delight 5.0 komt eraan!
(.....)
Hij is inmiddels uit. Vertalingen in the making denk ik, dus ik wacht nog even. Wel erg benieuwd trouwens. En dan is dit voorlopig mijn laatste keer....

EDIT: ....denk ik....

:*)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2012 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 17:51:
[...]

Hij is inmiddels uit. Vertalingen in the making denk ik, dus ik wacht nog even. Wel erg benieuwd trouwens. En dan is dit voorlopig mijn laatste keer....

EDIT: ....denk ik....

:*)
ik wacht ook nog een paar dagen op de dutch rofs2, heb gevraagd of photo en video-editor is gefixed in nieuwe rofs2 dutch, met cooker dan ook maar gelijk dat vreselijk font eruit halen en flashen, nadat ik een back-up heb gemaakt voor de instellingen natuurlijk.
Ga verder wel helemaal schoon beginnen...en heb positieve ervaringen met het verwijderen van SD-card en sim...voor ik ga flashen. Over een paar dagen een super N8 met AnnaBelle :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 19:02:
[...]

ik wacht ook nog een paar dagen op de dutch rofs2, heb gevraagd of photo en video-editor is gefixed in nieuwe rofs2 dutch, met cooker dan ook maar gelijk dat vreselijk font eruit halen en flashen, nadat ik een back-up heb gemaakt voor de instellingen natuurlijk.
Ga verder wel helemaal schoon beginnen...en heb positieve ervaringen met het verwijderen van SD-card en sim...voor ik ga flashen. Over een paar dagen een super N8 met AnnaBelle :)
Inmiddels geinstalleerd met de nederlandse schrijftaal... alles werkt zoals het hoort... nog geen bugs gevonden. photo en video werkt in ieder geval gewoon in de engelse taal...
Nu weer enkele apps terugzetten en verder experimenteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 20:09:
[...]

Inmiddels geinstalleerd met de nederlandse schrijftaal... alles werkt zoals het hoort... nog geen bugs gevonden. photo en video werkt in ieder geval gewoon in de engelse taal...
Nu weer enkele apps terugzetten en verder experimenteren...
Okay...met rofs2 van 4.1 dus....volgens mij komen er nieuwe dutch rofs voor 5...er schijnen toch behoorlijk wat verschillen te zitten naar Delight 5...wacht nog een paar dagen op nieuwe dutch rofs en anders maar de oude gebruiken....tks voor de info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Voordat ik ga flashen ga ik dit keer wél de originele clock widget terugzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 20:25:
[...]

Okay...met rofs2 van 4.1 dus....volgens mij komen er nieuwe dutch rofs voor 5...er schijnen toch behoorlijk wat verschillen te zitten naar Delight 5...wacht nog een paar dagen op nieuwe dutch rofs en anders maar de oude gebruiken....tks voor de info
Ik heb geen rofs2 van 4.1 gebruikt... op zijn site zijn inmiddels aangepaste rofs3 verschenen en de bijbehorende rofs2.. mijn n8 heeft een engels menu, maar nederlandse schrijftaal (t9).
Versie 5 is totaal verschillend van 4.1 en 4.0.... die vertaalde rofs2 kan je niet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-09 21:51

rda

Een paar dagen geleden heb ik
https://getsatisfaction.c...drawsomething_for_symbian
aangemaakt met als doel om drawsomething ook op symbian te krijgen. Ik acht de kans zeer klein, maar je weet het nooit. Als er genoeg reacties oid zijn is dat natuurlijk aantrekkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
De nederlandse rofs2 voor 5.0 is beschikbaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Heeft hier iemand al Delight 5.0 draaien? Wat zijn de bevindingen en wat is het grote verschil met voorgaande versies in het dagelijks gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ari Gold schreef op zondag 18 maart 2012 @ 19:04:
De nederlandse rofs2 voor 5.0 is beschikbaar. :)
Sorry, ik zie ze nog niet op zijn site. :?
Of is er nog een andere lokatie waar je ze kunt dl'en?

EDIT --> dailymobile forum! Kewl. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2012 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2012 @ 20:02:
[...]

Sorry, ik zie ze nog niet op zijn site. :?
Of is er nog een andere lokatie waar je ze kunt dl'en?

EDIT --> dailymobile forum! Kewl. :)
Daar zie ik die 5.0 al helemaal niet. linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

liffey schreef op zondag 18 maart 2012 @ 20:14:
[...]

Daar zie ik die 5.0 al helemaal niet. linkje?
Volgens mij hier, pagina 47 van betreffend forumtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xabre16v schreef op zondag 18 maart 2012 @ 19:10:
Heeft hier iemand al Delight 5.0 draaien? Wat zijn de bevindingen en wat is het grote verschil met voorgaande versies in het dagelijks gebruik?
Ik heb 5.0 nu ruim 3 dagen draaien... engels menu, maar nederlandse T9.
Batterijduur is beter als de 4.0 en 4.1.. tot nu toe geen bugs gevonden in mijn dagelijkse gebruik.
Ook geen schone installatie gedaan maar met ingebouwde filemanager een backup gemaakt van 4.1 en na flashen de backup weer teruggezet. Enkele apps wel opnieuw moeten installeren maar die staan standaard op mijn sd-kaart. Voor zover ik nu kan zien weer een top product van nicesoni!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een probleem met updaten via Nokia store.. Ik draai de oude fmobi versie 2.5.1 en probeer via Nokia store 2.6 te downloaden. Hij geeft immers aan dat er een update is.. Maar als ik daar op klik, gebeurt er niets. Ook op de C6 01 van mijn vrouw werkt het niet.. Ook heb ik Nokia Store via beta labs geprobeerd, maar ook daar werkt het niet..

Zijn er meer mensen die dit ' update probleem' hebben. En nog veel belangrijker; zijn er mensen die een oplossing hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Welke ROFS3 hebben jullie gebruikt? English only of die andere met writing languages?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ari Gold schreef op zondag 18 maart 2012 @ 21:19:
Welke ROFS3 hebben jullie gebruikt? English only of die andere met writing languages?
Ik heb die met die writing languages gebruikt. Verder ook de ned vertaling gebruikt. Flash is goed gegaan en 1e indruk is okee, C heeft 216,7 mb vrij. Overigens geen apps nog geinstalleerd enzo, ook nog geen app gedraaid dus; we'll see.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2012 @ 21:38:
[...]

Ik heb die met die writing languages gebruikt. Verder ook de ned vertaling gebruikt. Flash is goed gegaan en 1e indruk is okee, C heeft 216,7 mb vrij. Overigens geen apps nog geinstalleerd enzo, ook nog geen app gedraaid dus; we'll see.
Inmiddels ook geflasht. Wel originele digitale klok, email en profile widget teruggezet. Ook andere font erin gezet. :)

Edit: 220mb vrij. Font ziet er goed uit.

[ Voor 8% gewijzigd door Ari Gold op 18-03-2012 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2012 @ 21:01:
[...]

Ik heb 5.0 nu ruim 3 dagen draaien... engels menu, maar nederlandse T9.
Batterijduur is beter als de 4.0 en 4.1.. tot nu toe geen bugs gevonden in mijn dagelijkse gebruik.
Ook geen schone installatie gedaan maar met ingebouwde filemanager een backup gemaakt van 4.1 en na flashen de backup weer teruggezet. Enkele apps wel opnieuw moeten installeren maar die staan standaard op mijn sd-kaart. Voor zover ik nu kan zien weer een top product van nicesoni!
Ingebouwde filemanager.....bedoel je daar backup/restore mee? Wanneer ik restore doe kan hij niets vinden terwijl het wel op mijn sd-kaart staat
Verder wat extra toepassingen gevonden...enige wat ik nog mis is widget naar de email-inbox...

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2012 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
inmiddels ook delight 5.0 erop gezet en druk alles terug te zetten.
Ik wil de widgets ook plaatsen in c:recourses/apps
maar ik zie de map recourses niet...
Ook de fonts kan ik daardoor niet veranderen. Hoe doe ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 14:41:
[...]

Ingebouwde filemanager.....bedoel je daar backup/restore mee? Wanneer ik restore doe kan hij niets vinden terwijl het wel op mijn sd-kaart staat
Verder wat extra toepassingen gevonden...enige wat ik nog mis is widget naar de email-inbox...
Idd via de backup/restore... doe het altijd hiermee... elke week automatisch een update maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

liffey schreef op maandag 19 maart 2012 @ 21:00:
Andere filemanager installeren, met degene die standaard in de n8 zit kan dat niet..
Filebrowser is wel aardig en gratis in de store geloof ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

liffey schreef op maandag 19 maart 2012 @ 21:00:
Ik heb in de rofs2 normale fonts gezet en daarna geflashed....is goed gegaan.
De widgets kan je ook in rofs2 cooken (nokia cooker)
Xplorer werkt ook goed en is ook gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 09:14:
[...]

Ik heb in de rofs2 normale fonts gezet en daarna geflashed....is goed gegaan.
De widgets kan je ook in rofs2 cooken (nokia cooker)
Xplorer werkt ook goed en is ook gratis.
Kun je die aangepastte rof2 dan ergens neerzetten? Zou ik erg fijn vinden!
hoeven we niet allemaal met de cooker aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

liffey schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:03:
[...]

Kun je die aangepastte rof2 dan ergens neerzetten? Zou ik erg fijn vinden!
hoeven we niet allemaal met de cooker aan de slag.
Geen probleem, alle medewerking van mij maar ik zou niet weten hoe ik ze bij jou moet krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notaname
Yes! *O*

Eindelijk lijkt het tot hen door te dringen: http://discussions.europe...ip-an-Update/td-p/1330079

Ik ben er in ieder geval erg blij mee. (als ze woord houden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:47:
[...]

Geen probleem, alle medewerking van mij maar ik zou niet weten hoe ik ze bij jou moet krijgen...
www.mediafire.com en dan een dm naar mij met de link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Delight Belle v5.1
Read FAQ Provided with flashing files and then ask other questions.

* Digital Footmark Quick Lock v0.02(0) (Can be removed now)
* EmulOFF v1.00 in CORE (Can be removed now)
* Default Belle Video Player is back. Too many requests for the same.
* New FM Radio Widget added.
* Patched installserver.exe moved to C:\sys\bin\..
* Removed compact email widget and added new mini email widget.
* New Mail application from Microsoft Business Apps bundle.
* Gallery widget blurriness issue fixed.
* Four page symbol mod. (Your font must have these symbols) (Only for English ROFS2)
* Mod to provide more RAM to most of your apps and improve performance.

Bugs fixed

* Theme Effects were shown in Gallery widget and Wallpaper selection. Fixed now.
En 5.1 is al on the way. Bij mij doet die kleine email widget het niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Ari Gold op 20-03-2012 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

liffey schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:59:
[...]

www.mediafire.com en dan een dm naar mij met de link?
zoals je weet is 5.1 in aankomst...daar ga ik op wachten...en de rofs2 in dutch...voor een ieder kleine moeite om cooker te installeren...dan kan je zelf naar je eigen hand zetten....zo moeilijk is het niet....in rofs2 zoeken naar fonts en daar je eigen fonts inzetten en die rofs2 gebruiken bij flashen...misschien een extra inspanning om cooker te gebruiken maar je bent niet meer afhankelijk van andere....dit is geen onwil!!! echt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nicesoni heeft inmiddels versie 5.1 uitgebracht. Dat gaat wel heel snel zo.
Ik heb 5.0 pas net zo´n beetje ingesteld zoals ik hem graag wil hebben.

Maar, niet getreurd, dit is de reden voor de extra bijgeleverde features volgens nicesoni (backup, restore en resolver). Ik ga deze keer dus proberen om instellingen etc. terug te zetten zodat ik (net zoals Ski e.a.) ook binnen een half uur kan flashen. Eerst vertalingen en eventuele bugs even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaisor
Vertalingen staan er op.. Ik verwacht niet echt bugs in deze versie. Dus flashen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gijsen schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:13:
Vertalingen staan er op.. Ik verwacht niet echt bugs in deze versie. Dus flashen..
Geflashed....geen problemen....restore is niet helemaal perfect...je moet toch nog zelf wat dingen opnieuw instellen...
Ben er nu ff klaar mee...2x update binnen een dag of 4...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 17:24:
[...]

...je moet toch nog zelf wat dingen opnieuw instellen...
Aan wat voor dingen moet ik dan denken Guus? Zijn het 'the obvious' dingen zoals maps en misschien nog wat andere apps? Of ook echt toestelinstellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:51:
[...]

zoals je weet is 5.1 in aankomst...daar ga ik op wachten...en de rofs2 in dutch...voor een ieder kleine moeite om cooker te installeren...dan kan je zelf naar je eigen hand zetten....zo moeilijk is het niet....in rofs2 zoeken naar fonts en daar je eigen fonts inzetten en die rofs2 gebruiken bij flashen...misschien een extra inspanning om cooker te gebruiken maar je bent niet meer afhankelijk van andere....dit is geen onwil!!! echt niet
vast geen onwil maar behulpzaam is anders ;)
Moeilijk was het inderdaad niet >:)
hier staat ie:
Rofs2 5.1 in nederlands met originele Belle fonts:
http://www.mediafire.com/?5cq4fiesdo5hkc8
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 19:19:
[...]

Aan wat voor dingen moet ik dan denken Guus? Zijn het 'the obvious' dingen zoals maps en misschien nog wat andere apps? Of ook echt toestelinstellingen?
Alle nokia labs apps: maps, swipe en drop in mijn geval en nog een applicatie maar weet niet welke 8)7
verder emailaccount even opnieuw instellen.

[ Voor 22% gewijzigd door liffey op 21-03-2012 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• made
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-08 23:47

made

.. made by made ..

Hoe kan je landen verwijderen van de nokia n8?
Ik heb namelijk wat landen via ovi gedownload en geinstalleerd maar ik kan ze niet verwijderen.

Iemand een idee?

Hebbes !

[ Voor 5% gewijzigd door made op 21-03-2012 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

liffey schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 21:04:
[...]

vast geen onwil maar behulpzaam is anders ;)
Moeilijk was het inderdaad niet >:)
hier staat ie:
Rofs2 5.1 in nederlands met originele Belle fonts:
http://www.mediafire.com/?5cq4fiesdo5hkc8

[...]

Alle nokia labs apps: maps, swipe en drop in mijn geval en nog een applicatie maar weet niet welke 8)7
verder emailaccount even opnieuw instellen.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2012 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Niet online
Wederom betaald voor iets dat wel in Anna zat maar niet in Belle: Extra buttons
Nokia store

mynokiablog

Met deze app krijg je in je menubalk onderin 2 extra icoontjes. Deze kun je de volgende functionaliteit toekennen:
  • Lock/restart button (restart on long press).
  • Task switcher button.
  • Brightness control (4 modes - 0 %, 50 %, 100 %, autosensor).
  • Battery/Power saving mode (on long press).
Afbeeldingslocatie: http://mynokiablog.com/wp-content/uploads/2012/03/Extra-Buttons-600x337.jpg

Wel super handig. Ik heb Task switcher (Open toepassingen) en de Battery/Power Saving Mode geselecteerd. Het kleine batterijtje dat onderin verschijnt geeft overigens ook het batterij %. Dus battery info kan eigenlijk van mijn startscherm af.

De knoppen waren initieel alleen in portrait mode beschikbaar, maar inmiddels is er een update uit met ondersteuning voor landscape mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
joi-c schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 08:06:
Wederom betaald voor iets dat wel in Anna zat maar niet in Belle: Extra buttons
Nokia store

mynokiablog

Met deze app krijg je in je menubalk onderin 2 extra icoontjes. Deze kun je de volgende functionaliteit toekennen:
  • Lock/restart button (restart on long press).
  • Task switcher button.
  • Brightness control (4 modes - 0 %, 50 %, 100 %, autosensor).
  • Battery/Power saving mode (on long press).
[afbeelding]

Wel super handig. Ik heb Task switcher (Open toepassingen) en de Battery/Power Saving Mode geselecteerd. Het kleine batterijtje dat onderin verschijnt geeft overigens ook het batterij %. Dus battery info kan eigenlijk van mijn startscherm af.

De knoppen waren initieel alleen in portrait mode beschikbaar, maar inmiddels is er een update uit met ondersteuning voor landscape mode.
Bedankt voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
  • Laatst online: 15-04-2021
vreemd dat iedereen hier het alleen om de belle delight en batterij etc heeft. als er geen leuke/goede apps voor symbian verschijnen dan gaat de batterij ook lang mee :) ik gebruik mijn nokia n8 alleen voor foto's/video's en internet en mail symbian mist de leukste apps bv : draw something *zucht* mijn volgende toestel gaat een samsung worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Niet online
Tsja...niet iedereen is geïnteresseerd in games. Ik hou er bijvoorbeeld helemaal niet van. Ik probeer het wel steeds, maar het is gewoon niet aan mij besteed. Maar goed als je met alle hyped apps (wordfeud/draw something) mee wil doen, dan moet je inderdaad overstappen op iOS of Android en hopelijk in de toekomst Windows Phone.

Symbian is voor mij perfect. Ik heb ook een Lumia 710, maar die gebruik ik af en toe voor de afwisseling en omdat ik het nou eenmaal heb aangeschaft.
Pagina: 1 ... 83 ... 92 Laatste

Let op:
Discussie over levertijden, abonnementen en aanbiedingen mag in [ABO] Nokia N8 levertijden- en abonnementen topic