Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist mijn telefoon aan de usb gelegd om op te laten.. Helaas kwam ik er na 3 uur achter dat die leeg was, nu toch maar even aan de oplader gelegd.

Hebben meer mensen dit gehad? Dat die van de usb niet meer oplaadt (terwijl het batterij icon wel doet of die laadt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-09 21:36
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2012 @ 17:36:
Zojuist mijn telefoon aan de usb gelegd om op te laten.. Helaas kwam ik er na 3 uur achter dat die leeg was, nu toch maar even aan de oplader gelegd.

Hebben meer mensen dit gehad? Dat die van de usb niet meer oplaadt (terwijl het batterij icon wel doet of die laadt)
Ja hier ook last van, wat bij mij helpt is het volgende.
Je plugt dus je telefoon aan de usb.
Wacht tot windows hem herkent.
Je maakt hem los van de usb.
Plug hem opnieuw en dan laad hij wel op.

Beetje apart maar het werkt bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bucephalus
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Ik heb dringend even jullie hulp nodig.

Kom er vandaag achter dat bij al mijn contacten geen naam meer staat, maar overal staat "(naamloos)" in de contactenlijst. Als ik een contact kies, dan zie ik wel de naam en juiste info van dat contact. Ik heb geen flauw idee hoe dit kan of wat ik er aan kan doen. Ik heb al een soft reset (8 sec. powerknop ingedrukt houden) uitgevoerd, maar dat helpt ook niet. In whatsapp en op de contactenwidget op mijn homescreen staan wel nog gewoon de namen er bij.

Weet iemand hoe ik weer gewoon de namen zichtbaar krijg in de contactenlijst???

Alvast bedankt voor het meedenken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 22:03

Geurt-kun

8 Simax SM660-250, SMA 1600TL

Bucephalus schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 19:04:
Ik heb dringend even jullie hulp nodig.

Kom er vandaag achter dat bij al mijn contacten geen naam meer staat, maar overal staat "(naamloos)" in de contactenlijst. Als ik een contact kies, dan zie ik wel de naam en juiste info van dat contact. Ik heb geen flauw idee hoe dit kan of wat ik er aan kan doen. Ik heb al een soft reset (8 sec. powerknop ingedrukt houden) uitgevoerd, maar dat helpt ook niet. In whatsapp en op de contactenwidget op mijn homescreen staan wel nog gewoon de namen er bij.

Weet iemand hoe ik weer gewoon de namen zichtbaar krijg in de contactenlijst???

Alvast bedankt voor het meedenken!!
Kijk eens in je contactboek bij Instellingen> Contacten weergeven> Telefoongeheugen/SIM-geheugen/dienstnummers.
Waarschijnlijk staat je phone op het verkeerde geheugen.

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bucephalus
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Geheugen stond op telefoongeheugen en SIM-geheugen weergeven. SIM-geheugen uitgevinkt, en nu alles weer normaal :) Raar dat dat zo plotseling opspeelde terwijl de instellingen toch al enige tijd zo staan...

Mijn dank is groot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb maar 74 mb vrij op c. Ik snap hier niets van.. Er zijn geen berichten, whatsappchats foto's of andere apps die mijn c schijf vol zouden zetten.

Er zijn natuurlijk altijd apps die je per se moet installeren op c, maar ik snap niet hoe ik nu maar 74 mb vrij heb. Hoe is dat bij anderen.

Merk ook dat mijn N8 steeds trager is met opstarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03 14:37

bwt

verplaatst zich op een GSX750F

Bij mij is het 61,5 vrij op C
Bij het opstarten valt mij op dat het actieve homescreen erg veel tijd nodig heeft - daarna gaat alles snel.

Moet wel zeggen dat ik geen clean install van Belle gedaan heb.
Misschien dat ik dat binnenkort nog een keer ga doen.

[ Voor 30% gewijzigd door bwt op 29-02-2012 09:36 ]

My 1st proc. was a NEC V20 (4-8 Mhz) - Now I have an AMD 1300 / 2000 with Aero7+ ASRock ION 330

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notaname
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:06
Hee, Digitale radio (DAB) voor de Nokia's (27 Euro)
http://www.allaboutsymbia...Digital_Radio_Headset.php
Helaas alleen nog maar in de Randstad te ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwt

bwt

Valt nog wel mee hoor
http://www.dabtuners.nl/2...dab/dab-waar-te-ontvangen
ook grote delen van urtecht, braboland en gelderland hebben dekking.

My 1st proc. was a NEC V20 (4-8 Mhz) - Now I have an AMD 1300 / 2000 with Aero7+ ASRock ION 330

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notaname
Mja, zit weer net als bij Vodafone en KPN op het randje van het ontvangstgebied.
Maar goed, ik zou het gebruiken als ik in de buitengebieden wandel en daar heb je het nu juist niet.
Binnenshuis ga ik niet met die doppen in mijn oren lopen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwt

bwt

Zit nog verder te lezen over DAB.
Weet niet of het wel enige toekomst heeft in NL.
Uitbouw van het netwerk lijkt opgegeven te zijn.
Zit zelf in Nijmegen - en daar is geen dekking....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notaname
Meen je dat?
Zelf lees ik eigenlijk wel positief nieuws. (al gaat dat meest over de publieke omroepen en dat is wat mij betreft meer dan genoeg)
http://radio.nl/portal/ho...t.asp?intArticleID=170885

Al lees ik daar dat ze overgaan op DAB+. Ik weet niet of de huidige ontvangers dat aankunnen.

[ Voor 17% gewijzigd door Notaname op 29-02-2012 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaPzel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-08 09:27
Ik heb mijn contacten, agenda en e-mail gesynct via Exchange ActiveSync met Gmail, dit werkt verder prima nu. Verder worden mijn contactfoto's van Facebook gehaald doordat ze in de contactlijst gelinkt staan met een FB account, dit gaat sinds Anna 'automatisch'. Maar zodra m'n telefoon weer gesynct heeft met Gmail zijn m'n contactenfoto's weer verdwenen, dus zoals de contacten in Gmail staan.

Ik heb onder settings van het Exchange account ingesteld bij 'personal information mgr > applications' ingesteld dat bij een conflict de telefoon content bewaard moet blijven. Toch houd hij zich daar schijnbaar niet aan.. Loopt iemand hier ook tegenaan? En hoe zou dit eventueel op te lossen zijn?

Zover ik weet is er geen (eenvoudige) oplossing om de contactfoto's via Gmail zelf te syncen met Facebook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-09 08:00
weet iemand misschien of er verloopstekkertjes zijn zodat je de n8 headset ook kan gebruiken op andere devices?

van normale minijack (male) naar nokia-vaag-minijack (female) dus ;)

andersom kan ik ze wel vinden.

[ Voor 13% gewijzigd door Webjunkie op 29-02-2012 15:54 ]

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unknowndb
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-07-2023
MaPzel schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:17:
Ik heb mijn contacten, agenda en e-mail gesynct via Exchange ActiveSync met Gmail, dit werkt verder prima nu.
Welke gegevens/instellingen heb je hiervoor gebruikt? Mij is het tot op heden nog niet gelukt, zowel in Anna als Belle niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 30-09 21:27
Webjunkie schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:43:
weet iemand misschien of er verloopstekkertjes zijn zodat je de n8 headset ook kan gebruiken op andere devices?

van normale minijack (male) naar nokia-vaag-minijack (female) dus ;)

andersom kan ik ze wel vinden.
De headset van de N8 is gewoon 3.5mm toch? Hoezo zou die het niet doen op andere devices?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:40
Webjunkie schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:43:
Ik heb ooit zelf een adapter gesoldeerd met als uitgang een 3,5 stereo die oeral op past en een 3,5 mono voor de microfoon.
Ingang is schakelbaar tussen Apple, Nokia en Samsung.

Moet je wel van solderen houden.
En ik moet het schema terug kunnen vinden...

Draadloos laden op onze Zon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
Ari Gold schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 17:22:
[...]

De headset van de N8 is gewoon 3.5mm toch? Hoezo zou die het niet doen op andere devices?
Het stuk van de connector waar veel andere devices aarde hebben is bij de N8 headset de mic ingang. En dus zweeft de aarde dan en heb je geen lage tonen; alleen wat hoog (stereo verschillen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 17:20
Bij symbian devices is het altijd al zo dat de 3,5 ook voor TV-out gebruikt kan worden (kabel 3,5 naar --> tulp stekkertjes)
Daarnaast kan je ook altijd al standaard hoofdtelefoons(die niet nokia zijn) op nokia devices aansluiten om muziek te luisteren.
Ik weet eigenlijk niet of dat apple en samsung dit kunnen, zo niet dan zou ik zeggen dat Nokia de universele standaard vorm gebruikt en dat Apple en Samsung een eigen aangepaste versie van3,5 hanteren die niet compatible zou zijn met 3rd party hardware.

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
Doe je N8 headset (met mic) maar eens in bv je laptop uitgang. Dan begrijp waar Webjunkie op doelt: soort flanger geluid.
Komt omdat een standaard koptelefoon aan de tip van de 3,5 jack de aansluitingen heeft voor L en R, het grote deel bij het plastic is voor de aarde.
Bij een koptelefoon met microfoon wordt een deel van de massa gebruikt voor de mic ingang.

Bij Apple en Samsung (de meeste daarvan althans) is dat net het andere deel dan bij Nokia.
Met als voordeel dat hun koptelefoons (met mic) meestal goed klinken op traditionele koptelefoon uitgangen van laptops etc.

Op Apple en Samsung kun je ook gewoon een normale koptelefoon aansluiten. Zijn ook 'backwards compatible', net als Nokia.
Gaat er dus niet om wat beter is, maar wat werkt voor hem.

[ Voor 3% gewijzigd door emmerx op 29-02-2012 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Delight 4.1 op 3 maart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bladestar5314
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-09 21:16
er is een Weather widget van Nokia zelf beschikbaar

http://betalabs.nokia.com/apps/weather-widget?req=true

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:49
Sinds de officiële Belle valt de telefoon soms uit tijdens het bellen. Erg irritant, herstart duurt ~20 seconden en het gebeurt vrij regelmatig.Afgelopen dagen zelfs bij 4 van de 5 gesprekken.

Meer mensen die hier last van hebben?

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-09 13:47

Gutteguttegut

CEO of TFD

Reaper.JA2 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 15:58:
Sinds de officiële Belle valt de telefoon soms uit tijdens het bellen. Erg irritant, herstart duurt ~20 seconden en het gebeurt vrij regelmatig.Afgelopen dagen zelfs bij 4 van de 5 gesprekken.

Meer mensen die hier last van hebben?
Ik heb dit vaker gehoord maar dan onder PR1.1, PR1.2 en Anna.
Dus ik zou even zoeken naar de oplossingen van toen.

Ik zelf heb hier nog nooit last van gehad.

Heb je het ook met een schone installatie (dus zonder extra apps geïnstalleerd)?
Wellicht dat er een app niet helemaal lekker functioneert.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaPzel
rajboen schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 17:00:
[...]

Welke gegevens/instellingen heb je hiervoor gebruikt? Mij is het tot op heden nog niet gelukt, zowel in Anna als Belle niet.
De volgende instellingen heb ik voor exchange gebruikt:

server address: m.google.com
domain: google
user name: Your full Gmail address (me@gmail.com, e.g.)
password: Your Gmail password
TLS/SSL required: yes

LET OP: backup eerst ff je de telefoon (bijv via geheugenbeheer en backuppen naar geheugenkaartje ofzo). Bij Exchange wordt je telefoon eerst leeg gemaakt (contacten, agenda, e-mail) waarna hij je Gmail inhoudt erop plaatst. Na die tijd kun je dus je oude inhoud terugzetten en 'mergen' met je Gmail inhoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
emmerx schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 17:26:
[...]

Ik heb ooit zelf een adapter gesoldeerd met als uitgang een 3,5 stereo die oeral op past en een 3,5 mono voor de microfoon.
Ingang is schakelbaar tussen Apple, Nokia en Samsung.

Moet je wel van solderen houden.
En ik moet het schema terug kunnen vinden...
ik ben helaas een prutser kwa solderen, maar misschien dat ik een maat van me aan het werk kan zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unknowndb
MaPzel schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 16:20:
[...]

De volgende instellingen heb ik voor exchange gebruikt:

server address: m.google.com
domain: google
user name: Your full Gmail address (me@gmail.com, e.g.)
password: Your Gmail password
TLS/SSL required: yes

LET OP: backup eerst ff je de telefoon (bijv via geheugenbeheer en backuppen naar geheugenkaartje ofzo). Bij Exchange wordt je telefoon eerst leeg gemaakt (contacten, agenda, e-mail) waarna hij je Gmail inhoudt erop plaatst. Na die tijd kun je dus je oude inhoud terugzetten en 'mergen' met je Gmail inhoudt.
Thanks voor je tips, maar het lukt wederom niet. Het gaat bij mij alleen om de agenda.
TLS/SSL zie ik overigens nergens in mijn instellingen terug. Ik geef het op.

Toch maar eens proberen te flashen zodra 4.1 uit komt. Dan heb ik een andere manier om m'n agenda te syncen die in ieder geval zeker werkt.

Hopelijk dan ook geen "last" meer van een C: die vol zit en nu op 59MB zit terwijl ik zo goed als geen apps of andere zaken erop heb gezet sinds Belle.

[ Voor 9% gewijzigd door unknowndb op 01-03-2012 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Iemand ervaring met de Samsung MicroSDHC 32GB Class 10? Ik heb 'm net maar besteld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwt

bwt

Ari Gold schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 20:06:
Iemand ervaring met de Samsung MicroSDHC 32GB Class 10? Ik heb 'm net maar besteld. :)
Ik niet - maar iemand anders wel
(uit het 808 topic)
xabre16v schreef op maandag 27 februari 2012 @ 19:56:
64gb MicroSDXC zullen er ook wel in gaan, althans, die werken ook prima in de N8 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Ari Gold schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 20:06:
Die werken prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Oke, thanks. Was benieuwd naar de snelheid van dat ding. Of hij foto's, muziek en videos snel laadt op de N8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
ik heb die samsung 32gb ook, maar vraag me eigenlijk af wat nou sneller is.
de mass memory of de sdhc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwt

bwt

Wat gaat dit voor de N8 betekenen?
nieuws: Nokia overklokt Symbian-toestellen met software-update
In iedergeval geen CPU overklok.

[edit]
Feature pack lijkt alleen voor de 700, 701 & 603 modellen
Bad News for 1st Generation S^3 Smart Phones
The bad news is that 1st generation Symbian^3 Devices (Nokia N8, E7, C7, X7, C6-01, E6 and 500) will not be getting Nokia Belle Feature Pack 1 software update due to lower hardware specs: ROM (512MB), RAM (256MB) and CPU (680Mhz).

[ Voor 45% gewijzigd door bwt op 02-03-2012 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaPzel
MaPzel schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:17:
Ik heb mijn contacten, agenda en e-mail gesynct via Exchange ActiveSync met Gmail, dit werkt verder prima nu. Verder worden mijn contactfoto's van Facebook gehaald doordat ze in de contactlijst gelinkt staan met een FB account, dit gaat sinds Anna 'automatisch'. Maar zodra m'n telefoon weer gesynct heeft met Gmail zijn m'n contactenfoto's weer verdwenen, dus zoals de contacten in Gmail staan.

Ik heb onder settings van het Exchange account ingesteld bij 'personal information mgr > applications' ingesteld dat bij een conflict de telefoon content bewaard moet blijven. Toch houd hij zich daar schijnbaar niet aan.. Loopt iemand hier ook tegenaan? En hoe zou dit eventueel op te lossen zijn?

Zover ik weet is er geen (eenvoudige) oplossing om de contactfoto's via Gmail zelf te syncen met Facebook.
Het lijkt erop dat Gmail maar een bepaalde resolutie foto's ondersteund. Via mn telefoon heb ik met TrueCaller de foto's bijgewerkt met FB en LI. Dit programmaatje laat ook lage resolutie foto's in en slaat ze ook niet op in de normale foto folders. Maar nu worden de fotos WEL gesynct met Gmail :)

De lage resolutie is niet geweldig, maar toch iets ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
bwt schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 09:18:
Wat gaat dit voor de N8 betekenen?
nieuws: Nokia overklokt Symbian-toestellen met software-update
In iedergeval geen CPU overklok.

[edit]
Feature pack lijkt alleen voor de 700, 701 & 603 modellen

[...]
Zou wel vet zijn als de N8 van 680mhz naar 1ghz zou kunnen gaan. :P
Webjunkie schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 00:45:
ik heb die samsung 32gb ook, maar vraag me eigenlijk af wat nou sneller is.
de mass memory of de sdhc?
Het lijkt me dat intern sneller is, maar ik heb gelezen dat de snelheid van intern gelijk is aan class 4.
En die Samsung 32GB is class 10
.

[ Voor 31% gewijzigd door Ari Gold op 02-03-2012 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:49

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Ari Gold schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 09:52:
Zou wel vet zijn als de N8 van 680mhz naar 1ghz zou kunnen gaan. :P
Wat veel vetter is, is dat 70% van die 680mhz ook al genoeg is voor S^3, en dat je batterij dan veel langer mee gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
http://mynokiablog.com/20...eration-symbian3-devices/ more widgets coming to 1st generation S^3 devices (N8)

[ Voor 29% gewijzigd door SpitfireNL op 02-03-2012 10:22 ]

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Net SD kaartje binnen gekregen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

update voor agenda server te downloaden via nokia suite..

wat het is, weet ik nog niet.. ben nu aan het installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Iemand nog problemen met WhatsApp?
Als ik met iemand praat komt het bericht niet aan; Er zit vertraging in het versturen van een bericht. En het gesprek komt niet bij Chats te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 13:08:
update voor agenda server te downloaden via nokia suite..

wat het is, weet ik nog niet.. ben nu aan het installeren
Ook via software update op mijn E7, dus ik neem aan ook op de N8.
Binnen 20 secs was het geïnstalleerd hier, daarna nog ff opstarten.

Geen idee wat er is veranderd.

Die weather-widget uit betalabs werkt verdraaid goed trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen problemen met whatsapp en heb de nieuwste versie.. Misschien even deïnstalleren.

weather widget van beta labs is idd erg mooi.

Die agenda update is in ieder geval niet de agenda update waar ik me op verheugd had ;-)

NOg steeds de kleine agenda, waar je nauwelijks iets op kan zien..

Dan toch nog maar even de coming next agenda blijven gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Had 'm geprobeerd om opnieuw te installeren, zonder te deinstalleren. Toen deed ie het nog niet. Maar als je 'm eerst deinstalleert en dan opnieuw installeert, dan werkt het weer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De weather widget werkt bij niet: Geen weerinformatie beschikbaar"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 15:05:
De weather widget werkt bij niet: Geen weerinformatie beschikbaar"
Hier hetzelfde, maar dit kan komen omdat ik Delight 3.9 draai of de nieuwste Nokia Maps suite niet heb geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook 3.9 en heb wel de nieuwste nokia Maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Wat er nou verandert is aan die agenda, ik kan het niet vinden hoor :S
Zal wel intern zijn dan?

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
Is er een nieuwe agenda versie dan?

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweeny
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 29-09 21:56
quote: SymbianTweet
Quick heads-up, A minor software update is available for Nokia Belle devices. The update improves synchronization of phones calender events with Lotus Notes Traveler calender and also brings few fixes to the device.
Get the newest version of AgendaServer for improved synchronization of calender events between your phone and"
Via Symbiantweet

[ Voor 11% gewijzigd door tweeny op 02-03-2012 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
die agenda update is alleen voor lotus notes oid.,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweeny
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 29-09 21:56
Ja, plus een enkele bugfixes, helaas kan je nog steeds niet meerdere google calendars syncroniseren...

Ja, ik weet dat het via GoogaSync kan, maar ik heb er geen €20,- voor over omdat het product aan je IMEI wordt gekoppeld, en bij mijn eventuele volgende telefoon dus opnieuw moet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ari Gold schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 13:13:
Iemand nog problemen met WhatsApp?
Als ik met iemand praat komt het bericht niet aan; Er zit vertraging in het versturen van een bericht. En het gesprek komt niet bij Chats te staan.
Ik heb zelf ook problemen met Whatsapp sinds Belle. Weet niet of het aan Whatsapp of Belle ligt. Ik krijg steeds melding van de berichten die ik zelf stuur. M'n eigen gestuurde berichten staan dus gemarkeerd als 'new messages'. Dit gebeurt in de vorm van een icoontje op de taakbalk bovenin (tekstballonnetje) en een gehighlight bericht met erachter (1) in het overzicht van de chats. Erg verwarrend af en toe.

Maar eens kijken voor een update.

Verder blijf ik ook met Belle freezes hebben en valt de telefoon wel eens uit. Wel minder dan met Anna, maar oké het blijft een serieus probleem (midden in een belangrijke mail *plof doei!*). Batterij is er wel op vooruit gegaan lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
SpitfireNL schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 19:32:
Ik weet eigenlijk niet of dat apple en samsung dit kunnen, zo niet dan zou ik zeggen dat Nokia de universele standaard vorm gebruikt en dat Apple en Samsung een eigen aangepaste versie van3,5 hanteren die niet compatible zou zijn met 3rd party hardware.
Bij Samsung in ieder geval niet, er komt alleen audio uit de 3.5 mm aansluiting
Ari Gold schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 11:29:
Net SD kaartje binnen gekregen. :D
werkt prima in SGS2, ik neem aan dat N8 hier niet achterloopt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 17:28:
[...]

Ik heb zelf ook problemen met Whatsapp sinds Belle. Weet niet of het aan Whatsapp of Belle ligt. Ik krijg steeds melding van de berichten die ik zelf stuur. M'n eigen gestuurde berichten staan dus gemarkeerd als 'new messages'. Dit gebeurt in de vorm van een icoontje op de taakbalk bovenin (tekstballonnetje) en een gehighlight bericht met erachter (1) in het overzicht van de chats. Erg verwarrend af en toe.

Maar eens kijken voor een update.

Verder blijf ik ook met Belle freezes hebben en valt de telefoon wel eens uit. Wel minder dan met Anna, maar oké het blijft een serieus probleem (midden in een belangrijke mail *plof doei!*). Batterij is er wel op vooruit gegaan lijkt het.
Gebruik je nog de oudere versie van WhatsApp? In de laatste versie; 2.6.72 is dit zo goed als opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaisor
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-03-2021
Iemand die ook problemen heeft om nokia drive of kaarten op te starten na de update voor de kalender?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:23
Gijsen schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 01:16:
Iemand die ook problemen heeft om nokia drive of kaarten op te starten na de update voor de kalender?
Heb het even voor je getest, geen problemen met het opstarten van kaarten.

Maar heb je wel je telefoon opnieuw opgestart na de kalenderupdate? Dat werd nadrukkelijk aangegeven.

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 15:15:
Ik heb ook 3.9 en heb wel de nieuwste nokia Maps.
Nadat ik mn N8 echt helemaal uit en weer aan heb gezet (ipv de reboot functie van Delight te gebruiken) werken de nieuwe weer widgets wel :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenHond
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:26
Iemand problemen met de update te installeren?
Ik krijg steeds een bericht dat het updaten mislukt is na de back up...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank..
  • Laatst online: 09:56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laropo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-08 05:32
PowerFlower schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 10:15:
[...]

Wat veel vetter is, is dat 70% van die 680mhz ook al genoeg is voor S^3, en dat je batterij dan veel langer mee gaat ;)
Dat is absoluut niet een een-tweetje. Met mijn N900 hield ik het langer vol ná overclocken dan vóór.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unknowndb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, draait hier inmiddels. Nu 146 mb vrij in plaats van de 70 die ik bij official belle nog vrij had. Lijkt goed. Installatie verliep in ieder geval prima. Het gebruik moet ik nog verder testen. Het toestel lijkt in ieder geval sneller te zijn. Ik wil graag oorspronkelijk belle-menu terug maar daar slaag ik nog niet in (ik probeer het met xplore te doen).

Hij heeft maps erbuiten gelaten. Als je die dan van beta-labs haalt, dan heb je wel alles gewoon in het nederlands. Dat is wel aardig vind ik. Nicesoni liet trouwens weten al met de changelog van 4.2 aan de gang te zijn. LOL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ari Gold schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 19:05:
[...]

Gebruik je nog de oudere versie van WhatsApp? In de laatste versie; 2.6.72 is dit zo goed als opgelost.
Jup, de update heeft alles verholpen! Ben benieuwd waar jouw probleem dan vandaan komt met het niet verzenden van berichten enzo, daar heb ik nog geen last van gehad. Weet wel dat iPhones daar soms last van hebben maarja.

Wel vervelend dat alle chats weg waren na Belle installeren. Alsof al je SMSjes of mailbox zomaar wordt geleegd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Binnenkort proberen. :)
Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 17:05:
[...]

Jup, de update heeft alles verholpen! Ben benieuwd waar jouw probleem dan vandaan komt met het niet verzenden van berichten enzo, daar heb ik nog geen last van gehad. Weet wel dat iPhones daar soms last van hebben maarja.

Wel vervelend dat alle chats weg waren na Belle installeren. Alsof al je SMSjes of mailbox zomaar wordt geleegd :(
Ik weet niet waar het aan lag. Denk aan mn telefoon, want na een herinstall deed ie het gewoon weer.

[ Voor 3% gewijzigd door Ari Gold op 03-03-2012 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 15:32:
[...]

Ja, draait hier inmiddels. Nu 146 mb vrij in plaats van de 70 die ik bij official belle nog vrij had. Lijkt goed. Installatie verliep in ieder geval prima. Het gebruik moet ik nog verder testen. Het toestel lijkt in ieder geval sneller te zijn. Ik wil graag oorspronkelijk belle-menu terug maar daar slaag ik nog niet in (ik probeer het met xplore te doen).

Hij heeft maps erbuiten gelaten. Als je die dan van beta-labs haalt, dan heb je wel alles gewoon in het nederlands. Dat is wel aardig vind ik. Nicesoni liet trouwens weten al met de changelog van 4.2 aan de gang te zijn. LOL.
wel minder beschikbaar in c: maar dat maakt me niet uit...hoe krijg je die klok ook weer uitgeschakeld...heb die nooit gehad wanneer mijn mobiel in rust staat...haat ook de fonts van nicesoni...is er een makkelijke manier om zonder weer te flashen naar de fonts van belle...en als laatste hoe schakel je de transparante widges uit....heb al drie keer keer een spontane her start gehad maar verder draait 4.1 prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-09 16:16

Amiet01

Master_A

Delight 4.1 werkt als een speer. En nokia rss reader werkt weer normaal, dus ik kan weer alle reacties van dit forum lezen op mn telefoon zonder mn browser op te starten :D

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09-2023
Amiet01 schreef op zondag 04 maart 2012 @ 12:53:
Delight 4.1 werkt als een speer. En nokia rss reader werkt weer normaal, dus ik kan weer alle reacties van dit forum lezen op mn telefoon zonder mn browser op te starten :D
Nokia Reader kan er niet tegen als je telefoon op offline heeft gestaan. Dan wil 'ie niet meer updaten totdat je telefoon opnieuw is gestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xghost
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-09 13:34
Delight ziet er best wel mooi uit! Het lijkt me best wel leuk om dat op m'n phone te hebben staan, maar ik vraag me vooral af of ik niet al te vaak hoef te updaten als er nieuwe versies zijn? Gaat dat updaten dan een beetje eenvoudig? En is het als een volwaardig OS te beschouwen of zitten er nog veel bugjes in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2012 @ 01:14:
[...]

wel minder beschikbaar in c: maar dat maakt me niet uit...hoe krijg je die klok ook weer uitgeschakeld...heb die nooit gehad wanneer mijn mobiel in rust staat...haat ook de fonts van nicesoni...is er een makkelijke manier om zonder weer te flashen naar de fonts van belle...en als laatste hoe schakel je de transparante widges uit....heb al drie keer keer een spontane her start gehad maar verder draait 4.1 prima
1. instellingen, thema's, screensaver --> geen

2. Nicesoni heeft een uitermate verzorgde faq bij zijn cfw geleverd tav fonts. Als je daar eerst nou eens naar kijkt... (Uit ervaring kan ik zeggen dat dit recept werkt)

3. Zelf installeer ik er andere widgets overheen, op, op dailymobile staan ze mooi bij elkaar verzameld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xmasjos schreef op zondag 04 maart 2012 @ 13:22:
[...]

Nokia Reader kan er niet tegen als je telefoon op offline heeft gestaan. Dan wil 'ie niet meer updaten totdat je telefoon opnieuw is gestart.
Eventueel even melden op zijn forum? Hij heeft hier een topic voor geopend, er zijn in bepaalde translated rofs meer problemen begreep ik.

Zelf twijfel ik nog of ik me daar ook ga melden. Mij weatherwidgets updaten niet volgens mij, maar dat had ik eerder ook, dus ik durf niet te zeggen of dit aan zijn fw ligt. Mijn lokatie-widget update ook niet volgens mij maar die had ik eerder nooit gebruikt, dus weet ik niet zo goed of die widget geacht wordt dat te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2012 @ 14:13:
[...]

Eventueel even melden op zijn forum? Hij heeft hier een topic voor geopend, er zijn in bepaalde translated rofs meer problemen begreep ik.

Zelf twijfel ik nog of ik me daar ook ga melden. Mij weatherwidgets updaten niet volgens mij, maar dat had ik eerder ook, dus ik durf niet te zeggen of dit aan zijn fw ligt. Mijn lokatie-widget update ook niet volgens mij maar die had ik eerder nooit gebruikt, dus weet ik niet zo goed of die widget geacht wordt dat te doen.
Ik heb de oprginele belle met de weather widget van betalabs, deze update netjes.
De lokatie widget update bij mij ook niet, die is dus een beetje nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2012 @ 14:13:
[...]

Dit is een probleem van Nokia reader zelf. Ook als je overschakelt naar WIFI dan is connection weg. Maar als ik dan op de widget klik en opnieuw laat connecten dan doet ie het wel. Ik hoef dus niet meteen mn telefoon opnieuw te starten. Heb ik wel eerder gehad trouwens.

Als het goed is dan update de weather widget 1 keer in de 3 uur als je hem zelf je locatie laat bepalen. En 1 keer per uur als je zelf je locatie hebt ingesteld (wel eerst ff de officiele weather widget downloaden via betalabs).

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2. Nicesoni heeft een uitermate verzorgde faq bij zijn cfw geleverd tav fonts. Als je daar eerst nou eens naar kijkt... (Uit ervaring kan ik zeggen dat dit recept werkt)

Dank je...net gedaan en gelukt, gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Xghost schreef op zondag 04 maart 2012 @ 13:27:
Delight ziet er best wel mooi uit! Het lijkt me best wel leuk om dat op m'n phone te hebben staan, maar ik vraag me vooral af of ik niet al te vaak hoef te updaten als er nieuwe versies zijn? Gaat dat updaten dan een beetje eenvoudig? En is het als een volwaardig OS te beschouwen of zitten er nog veel bugjes in?
Je hoeft niet zo vaak te updaten. De volgende update die uitkomt verschilt ook niet veel van deze. Ik weet alleen dat de CORE file wat beter wordt (alleen weet ik niet wat dat inhoud en Ash kon zelf ook nog niet precies zeggen wat er beter aan is aangezien hij dit aan het testen is). Updaten gaat eenvoudig, alleen moet je wel alle apps opnieuw installeren.

Ik kan je zeggen dat die 10x beter is dan de officiele belle, die in tegenstelling tot Delight niet tot een volwaardig OS te beschouwen is. Er zitten bijna geen bugs in behalve dat als je bij QML apps de notificationbar omlaag trekt, dat de app dan zichzelf afsluit.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ verwijderd door gebruiker ]

[ Voor 129% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2018 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank..
4.1 werkt als een speer!

de enige `probleempjes` die ik ben tegengekomen zijn dat de foto/video- editor niet werken in de vertaalde nederlandse versie. Maar voor degene die die uberhaupt gebruiken; nicesoni is ermee aan de gang en het probleem is binnenkort opgelost.

voor de rest een echt aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-09 21:51

rda

RFB Touch en RFB Touch lite zijn te downloaden in de Nokia Store.
store.ovi.com/content/257800

Dit zijn applicaties om je computer op afstand te bedienen. Schijnt erg goed te werken. Ik krijg het echter niet aan de praat, dus misschien heeft iemand er verstand van?

Ik gebruik nu zelf remoter, een soortgelijke app, maar zonder dat je een kopie van je desktop op je telefoon ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frank.. schreef op maandag 05 maart 2012 @ 14:01:
4.1 werkt als een speer!

de enige `probleempjes` die ik ben tegengekomen zijn dat de foto/video- editor niet werken in de vertaalde nederlandse versie. Maar voor degene die die uberhaupt gebruiken; nicesoni is ermee aan de gang en het probleem is binnenkort opgelost.

voor de rest een echt aanrader!
Camera werkt sowieso nog niet optimaal...wanneer je een foto maakt blijft ie daarna hangen en is niet meer af te sluiten.
Krijg bij het proberen te installeren van Nokia Maps Suite 2.0 uit de beta store de volgende foutmelding:

Kan de installatie nu niet voltooien. Ga naar toepassingsmenu om het later te proberen.
Wanneer je dan op OK druk is de installatie afgebroken en heb je dus ook geen toepassingsmenu...of doe ik zoals gewoonlijk weer eens iets niet goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaisor
Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2012 @ 17:05:
[...]

Camera werkt sowieso nog niet optimaal...wanneer je een foto maakt blijft ie daarna hangen en is niet meer af te sluiten.
Krijg bij het proberen te installeren van Nokia Maps Suite 2.0 uit de beta store de volgende foutmelding:

Kan de installatie nu niet voltooien. Ga naar toepassingsmenu om het later te proberen.
Wanneer je dan op OK druk is de installatie afgebroken en heb je dus ook geen toepassingsmenu...of doe ik zoals gewoonlijk weer eens iets niet goed?
Voor het nokia maps probleem je hebt een actieve netwerk verbinding nodig.. Misschien is dit jouw probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gijsen schreef op maandag 05 maart 2012 @ 17:49:
[...]

Voor het nokia maps probleem je hebt een actieve netwerk verbinding nodig.. Misschien is dit jouw probleem?
Oh ja, is waar ook....na flashen weer opnieuw toegangspunten instellen enzo....stom stom 8)7
Hoop trouwens dat met update 4.2 niet weer mass memory hoef te legen....anders wacht ik wel op 4.6 ofzo en begin dan weer overnieuw....camera-probleem los ik wel ff op een andere manier op.
Ben verder nog geen bugs tegen gekomen.
Al iemand Wordfeud of de Formule1 app?
Kan die alleen nog maar voor android vinden....zoals zoveel andere...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2012 @ 18:54:
[...]

Oh ja, is waar ook....na flashen weer opnieuw toegangspunten instellen enzo....stom stom 8)7
Hoop trouwens dat met update 4.2 niet weer mass memory hoef te legen....anders wacht ik wel op 4.6 ofzo en begin dan weer overnieuw....camera-probleem los ik wel ff op een andere manier op.
Good luck with Wordfeud. :P Kwam laatst wel een F1 app tegen in de Ovi Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaisor
Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2012 @ 18:54:
[...]

Ik maak mijn mass memory nooit leeg bij het flashen.. De applicaties instaleren mooi opnieuw na het flashen. Gsm is wel een half u zeer traag (door al dat installeren) dan een backup terug. En de toegangspunten en alles is terug ingesteld. Het flashen stelt niets meer voor ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IS er een makkelijke manier om de tekst onder de icoontjes te verwijderen in belle? Het is nu een kermis met al die tekstjes . Het ziet er gewoon niet uit ! Ik heb wel mods gevonden maar dan moet je mbv tweakes in het geheugen / register rommelen. Is er een makkelijkere weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank..
Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2012 @ 17:05:
[...]

dat is raar... de camera werkt bij mij prima.
Ik heb zelf de nokia maps uit de Ovi-store erop gezet...heb ik geen problemen mee,,,
Ik zal eens proberen of de beta het doet bij mij... kom ik nog op terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Hmm, alweer een nieuwe versie van WhatsApp; 2.6.73. Hopelijk hebben ze de meldingen helemaal gefixt nu, want soms geef ie het icoontje aan terwijl ik ín het gesprek zelf ben.

(Ergens gevonden) Changelog 2.6.73:
Correction of bugs present in previous version
Copy / Paste Bug Fixed
Contact Share feature added, allows you to share your contacts detail.

[ Voor 36% gewijzigd door Ari Gold op 06-03-2012 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimothyW
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 08:34
rda schreef op maandag 05 maart 2012 @ 15:31:
RFB Touch en RFB Touch lite zijn te downloaden in de Nokia Store.
store.ovi.com/content/257800

Dit zijn applicaties om je computer op afstand te bedienen. Schijnt erg goed te werken. Ik krijg het echter niet aan de praat, dus misschien heeft iemand er verstand van?

Ik gebruik nu zelf remoter, een soortgelijke app, maar zonder dat je een kopie van je desktop op je telefoon ziet.
Ik heb de app getest, eerst de free version.

De free version heeft als begrenzing het volgende:
-beeld in grijswaarde
-onthoud niet de ingestelde server en wachtwoord

Daarna de volledige versie maar gekocht voor 3 euro.

Ik heb deze getest met:
-RealVNC -werkt
-TightVNC - werkt
-UltraVNC - werkt

Met allen is de vertraging gelijkend, echter heeft UltraVNC de mogelijkheid om standaard een Mirror driver te laten installeren. Dit zou de snelheid wat verhogen. Dat heb ik getest en dat werkt inderdaad vlotter.

UltraVNC is wat dat betreft de winnaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frank.. schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 09:33:
[...]

dat is raar... de camera werkt bij mij prima.
Ik heb zelf de nokia maps uit de Ovi-store erop gezet...heb ik geen problemen mee,,,
Ik zal eens proberen of de beta het doet bij mij... kom ik nog op terug.
Camera werkt nu ook bij mij...
Beta heb ik nu ook geinstalleerd....was vergeten mijn toegangspunt opnieuw toe te wijzen na de flash van 4.1
Alleen "weer-widget" geeft aan...Geen weersinfo. Wanneer ik m iets langer indruk wordt "weer" wel opgestart.
Verder super tevreden met deze versie...ook langere batterij duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank..
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 12:54:
[...]

Camera werkt nu ook bij mij...
Beta heb ik nu ook geinstalleerd....was vergeten mijn toegangspunt opnieuw toe te wijzen na de flash van 4.1
Alleen "weer-widget" geeft aan...Geen weersinfo. Wanneer ik m iets langer indruk wordt "weer" wel opgestart.
Verder super tevreden met deze versie...ook langere batterij duur.
kijk eens aan....mooi zo!!
Bij mij werk de beta nu ook! Die weerwidget werk bij mij ook niet echt helemaal lekker maar die gebruikte ik toch niet. Verder ook echt wel tevreden. :)
Merk inderdaad dat de batterij langer meegaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda

rda

TimothyW schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 12:25:
[...]

Ik heb de app getest, eerst de free version.

De free version heeft als begrenzing het volgende:
-beeld in grijswaarde
-onthoud niet de ingestelde server en wachtwoord

Daarna de volledige versie maar gekocht voor 3 euro.

Ik heb deze getest met:
-RealVNC -werkt
-TightVNC - werkt
-UltraVNC - werkt

Met allen is de vertraging gelijkend, echter heeft UltraVNC de mogelijkheid om standaard een Mirror driver te laten installeren. Dit zou de snelheid wat verhogen. Dat heb ik getest en dat werkt inderdaad vlotter.

UltraVNC is wat dat betreft de winnaar.
Ik heb het alleen met TightVNC geprobeerd. Werkt best aardig, veel beter in ieder geval dan de overige remote apps waar een kopie van je desktop te zien is. Ik zal UltraVNC ook eens proberen. De voordelen van de betaalde versie lijken mij niet heel groot.

Er is overigens ook nog een VLCremoter app te vinden die erg fijn werkt.

Een wordfeud-achtige app is als beta versie te downloaden:
http://store.ovi.com/cont...ickSource=homepage&pos=22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gijsen schreef op maandag 05 maart 2012 @ 20:21:
[...]

Ik maak mijn mass memory nooit leeg bij het flashen.. De applicaties instaleren mooi opnieuw na het flashen. Gsm is wel een half u zeer traag (door al dat installeren) dan een backup terug. En de toegangspunten en alles is terug ingesteld. Het flashen stelt niets meer voor ..
Vooraf: ik ben een zeer eenvoudige flasher. Hier en daar lees ik wat, ik probeer dat zoveel mogelijk te checken of te verifiëren aan de hand van de reacties van anderen en dan heb ik hier tenslotte een paar stoute schoenen staan die ik zo nu en dan aantrek.

Je bericht verbaast me. Zelf installeer ik ook alles zoveel mogelijk op mass-memory. Klopt het echt dat als ik dat niet formatteer (voor het flashen), alles zichzelf terug installeert? Als dat werkt scheelt dat inderdaad een hele hoop werk! Het flashen zelf is inmiddels een gemakkelijk kunstje, maar dat terug installeren van apps en opnieuw instellen van van alles en nog, dat is altijd zo'n werk...

Nicesoni adviseert om mass-memory te formatteren alvorens te flashen en dat doe ik dan ook maar. Nogmaals: als dat niet hoeft...

Kunnen anderen dit bevestigen?
Zeer benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 18:01:
[...]

Vooraf: ik ben een zeer eenvoudige flasher. Hier en daar lees ik wat, ik probeer dat zoveel mogelijk te checken of te verifiëren aan de hand van de reacties van anderen en dan heb ik hier tenslotte een paar stoute schoenen staan die ik zo nu en dan aantrek.

Je bericht verbaast me. Zelf installeer ik ook alles zoveel mogelijk op mass-memory. Klopt het echt dat als ik dat niet formatteer (voor het flashen), alles zichzelf terug installeert? Als dat werkt scheelt dat inderdaad een hele hoop werk! Het flashen zelf is inmiddels een gemakkelijk kunstje, maar dat terug installeren van apps en opnieuw instellen van van alles en nog, dat is altijd zo'n werk...

Nicesoni adviseert om mass-memory te formatteren alvorens te flashen en dat doe ik dan ook maar. Nogmaals: als dat niet hoeft...

Zeer benieuwd...
Een dezer dagen flash ik naar 4.2...zal een proberen dit zonder formatteren te doen....heb ook een beetje genoeg van alles elke keer opnieuw installeren en instellen....daarom sla ik veel versies over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06:35
Sinds ik Belle erop gezet heb, blijven de leveringsrapporten van sms berichten op "In wachtrij" staan.
Iemand hier ervaring mee? Berichten kom wel gewoon aan bij de ontvanger. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-11-2021
[...]

Zeer benieuwd...
Het 1 staat los van het ander. Mass memory formateren hoeft niet, mag wel. Na versie 4 is het we verstandig om te formatteren. Dat is net als bij een pc.
Als je pas geleden hebt geformatteerd dan hoeft dit niet, gewoon erover heen flashen.
Wel altijd je contacten, instellingen en smsjes back uppen!

Na de flash staan een klein aantal applicaties er nog op en doen het.
Andere applicaties lijken verdwenen maar als je ze er opnieuw opzet dan blijken alle instellingen er nog op te staan, bijvoorbeeld accountsettings van Gravity.

Zoals ik het doe:
back up maken van berichten en contacten.
Flashen
Back up terug. Wifinetwerk opnieuw instellen.
Dan heb ik een mapje op mijn comp met de belangrijkse apps, die .sis bestanden werk ik 1 voro 1 af. Dat kost bij elkaar ongeveer 30 minuten.
Dan nog wat klooien om de geinapps uit ovi erop te zetten maar die zijn minder belangrijk.
Muziek en foto's blijven zo ongeschonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sslojko
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15:53
Hey. Even een vraagje (heb hem ook al in de e7 topic gezet, sorry voor het dubbel posten). Weet iemand een goede app om geluid op te nemen. Ik heb namelijk een bandje en soms willen we dan een stukje opnemen als we aan het repeteren zijn, om de net verzonnen riffs de volgende keer nog te kunnen herinneren. Als ik dit opneem met de standaard app in belle dan krijg je ech onzettende bagger kwaliteit. Vooral de drumms kun je gewoon niet opnemen omdat dit helemaal vervormd wordt. Heeft iemand hier ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
rda schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 15:08:
[...]

Ik heb het alleen met TightVNC geprobeerd. Werkt best aardig, veel beter in ieder geval dan de overige remote apps waar een kopie van je desktop te zien is. Ik zal UltraVNC ook eens proberen. De voordelen van de betaalde versie lijken mij niet heel groot.

Er is overigens ook nog een VLCremoter app te vinden die erg fijn werkt.

Een wordfeud-achtige app is als beta versie te downloaden:
http://store.ovi.com/cont...ickSource=homepage&pos=22
Hmm, bij mij blijft het beeld zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ari Gold schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 20:58:
[...]
Hmm, bij mij blijft het beeld zwart.
Bij mij ook.
(Word Tiles geïnstalleerd op mn N8 met Delight 3.9)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Zeer benieuwd...
Ikzelf heb nu ook al regelmatig lopen flashen, en heb nog nooit een mass-memory geformatteerd..
ik maak een back-up binnen het toestel zelf (elke week gebeurd dit automatisch).
Zodra ik heb geflashed zet ik de back-up weer terug....al mijn instellingen, indeling etc zijn dan weer zoals gewend.... enige wat ik dan nog moet doen is enkele apps opnieuw installeren (staan standaard al op mijn memorycard) en die verschijnen dan ook weer vanzelf op het plekkie waar ik ze had staan...
Alles bij elkaar heb ik binnen 30minuut een nieuwe Delight eropstaan en werkt mijn phone net zoals ik em had voor ik begon met flashen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Gutteguttegut schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 21:23:
[...]
Bij mij ook.
(Word Tiles geïnstalleerd op mn N8 met Delight 3.9)
Insgelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda

rda

Bij mij doet ie het gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:49
Goed om te horen dat V4 goede prestaties levert!

Wacht nog even met flashen op Delight 4.2. Deze komt binnenkort uit met weer extra features, ben wel benieuwd wat hij er bij heeft gepropt. Heeft 4.1 dat aparte lettertype of niet? Het lettertype in deze link vind ik erg mooi, heb zojuist gevraagd welke dit is.

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Pagina: 1 ... 82 ... 92 Laatste

Let op:
Discussie over levertijden, abonnementen en aanbiedingen mag in [ABO] Nokia N8 levertijden- en abonnementen topic