Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-09 21:51

rda

Belle op N8
Rond de 28 seconden zie je de nieuwe agenda-widget, is er hier iemand handig genoeg om deze op de een of andere manier voor de huidige leakversies van Belle te maken? Als bestand uit de officiele belle-versies van al bestaande nokia's ofzo? Of is dat uberhaupt niet mogelijk?

[ Voor 13% gewijzigd door rda op 03-11-2011 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ashaman schreef op donderdag 03 november 2011 @ 14:49:
[...]

op de eerste pagina van dat topic op daily mobile staat een link naar de instructie, die kun je het beste gebruiken...

als antwoord op je vraag, je hebt alleen de core, rofs2 (de dutch version) en de uda nodig
rofs3 is niet nodig.
de anderen kun je verwijderen (zoals in de instructie staat) en de vraag om dat bestand kun je negeren

succes
als je nokia coocker hebt pas dan in rofs2 gelijk je cpu aan en verander 90 in 80 of 70...je batterij gaat echt veel langer...ook kan je dan gelijk je startup scherm personaliseren met een eigen gif bestand en eigen sound...gewoon ff mee spelen....de rofs2 die je bewerkt hebt wordt opgeslagen als back-up...staat ook in de bestandsnaam dus wanneer je gaat refurbishen met phoenix kies je dan voor de core, uda en "jouw" rofs2....ik ga nu al mijn derde dag in met mijn batterij en toch regelmatig gebeld, mailed, sms en whatsapp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:44
Perfect!

Eindelijk een agenda-widget voor meerdere items, hopelijk komt dit snel naar de Belle van de N8!
Vind het vreemd dat er uberhaupt voor 1 item gekozen is, waar Anna er nog 3 had :-\

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09-2023
Reaper.JA2 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 22:28:
Perfect!

Eindelijk een agenda-widget voor meerdere items, hopelijk komt dit snel naar de Belle van de N8!
Vind het vreemd dat er uberhaupt voor 1 item gekozen is, waar Anna er nog 3 had :-\
Dat komt omdat het nog geen officiële release was... Als Belle straks uit is voor de N8 zal het er netjes op staan. Dit heeft te maken met de implementatie. Als het bij de eerste interne bèta niet lukt om er tot 3 items in te krijgen, is het handig om er gewoon eentje te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatst bekende datum van Belle uitrol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:17
Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 15:18:
Laatst bekende datum van Belle uitrol?
januari

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Bron? Ik kreeg nl. ergens mee dat het dit jaar nog zou gebeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 17:20
Verwacht maar dat ze Belle stilletjes willen uitrollen. Zodat niet direct zoveel duizenden personen tegelijk de download servers gaan belasten zoals bij de vorige release van Anna het geval was. Ik kreeg toen maar amper mijn Anna deel 1/2 en 2/2 + toepassingen gedownload omdat de servers steeds weg vielen.

Dus maken ze ook nog geen exacte release datum bekend. Zou zomaar volgende week al kunnen zijn voor een select aantal product codes. Maar zou ook pas in januari pas kunnen zijn.

We zullen geduldig af moeten wachten en ons zelf in de tussentijd maar ergens anders mee bezig moeten houden.

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:16
Ik heb de fw 25 nog niet eens ontvangen. Die zullen ze toch eerst willen afronden lijkt me.

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rda schreef op donderdag 03 november 2011 @ 16:39:
Belle op N8
Rond de 28 seconden zie je de nieuwe agenda-widget, is er hier iemand handig genoeg om deze op de een of andere manier voor de huidige leakversies van Belle te maken? Als bestand uit de officiele belle-versies van al bestaande nokia's ofzo? Of is dat uberhaupt niet mogelijk?
Flashen naar de versie 3.3 van onze vriend nicesoni....agenda is echt super.
Zeker in combi met het Thema Belle giulio7g uit de Ovi store... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-09 20:15
Nou... in versie 3.3 van onze vriend heb ik nog geen uitgebreide agenda. Hij geeft maar 1 ding weer helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hardstyle4Me schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 17:14:
Nou... in versie 3.3 van onze vriend heb ik nog geen uitgebreide agenda. Hij geeft maar 1 ding weer helaas.
Wat bedoel je met 1 ding weergeven? Ik kan meerdere gebeurtenissen ingeven en zie dan onder de kalender netjes onder elkaar staan....
Of hebben jullie het ergens anders over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0burn
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:05

c0burn

Feed your head

Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 17:28:
[...]

Wat bedoel je met 1 ding weergeven? Ik kan meerdere gebeurtenissen ingeven en zie dan onder de kalender netjes onder elkaar staan....
Of hebben jullie het ergens anders over ;)
Ik denk dat Hardstyle4Me bedoelt dat er maar één item wordt weergegeven in de widget op je homescreen(s).
Eerst gebuikte ik daar ComingNext voor, maar omdat ik pas zojuist Belle heb geflasht (ziet er goed uit btw) weet ik niet of dat nog steeds werkt.

Remember what the dormouse said

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notaname
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:13
SpitfireNL schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 16:04:
Verwacht maar dat ze Belle stilletjes willen uitrollen. Zodat niet direct zoveel duizenden personen tegelijk de download servers gaan belasten zoals bij de vorige release van Anna het geval was. Ik kreeg toen maar amper mijn Anna deel 1/2 en 2/2 + toepassingen gedownload omdat de servers steeds weg vielen.
Zal 'vriend' Microsoft niet wat extra serverruimte beschikbaar stellen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

c0burn schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 18:16:
[...]

Ik denk dat Hardstyle4Me bedoelt dat er maar één item wordt weergegeven in de widget op je homescreen(s).
Eerst gebuikte ik daar ComingNext voor, maar omdat ik pas zojuist Belle heb geflasht (ziet er goed uit btw) weet ik niet of dat nog steeds werkt.
comingnext ziet er goed uit...laat ff weten wanneer die werkt...heb je voor flashen wel je cpu aangepast en op 80 of 70 gezet? scheelt zoveel in batterijverbruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-11-2021
coming next doet het prima onder belle. (delight 3.3)

[ Voor 15% gewijzigd door liffey op 04-11-2011 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda

rda

Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 20:18:
[...]

comingnext ziet er goed uit...laat ff weten wanneer die werkt...heb je voor flashen wel je cpu aangepast en op 80 of 70 gezet? scheelt zoveel in batterijverbruik
Comingnext doet het inderdaad gewoon, ik vind die widget alleen erg lelijk. Het past niet meer bij de overall look van Belle vind ik.

Hoe zet je je cpu op 70 of 80? Wordt je telefoon daar niet veel langzamer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rda schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 09:55:
[...]

Comingnext doet het inderdaad gewoon, ik vind die widget alleen erg lelijk. Het past niet meer bij de overall look van Belle vind ik.

Hoe zet je je cpu op 70 of 80? Wordt je telefoon daar niet veel langzamer van?
Staat een paar pagina's terug al beschreven....of voor flashen rofs2 met coocker bewerken of als je al geflashed hebt met een filebrowser op je mobiel:

het bestand Private/10202be9/10283344.txt
onder [MAIN] tweede regel
0x1 int 90 wijzigen in 80 of 70
Volgens mij is een vertraging van snelheid minimaal
Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-09 13:15

PowerFlower

être diable et jouer fleur

De N8 is een trage telefoon. Symbian is alleen een erg snel OS, dus die 10% snelheidsverlaging ga je niet merken denk ik. Als het echt zoveel batterijgebruik scheelt ga ik het ook maar eens doen :)

Welke filebrowser kan ik daar onder Belle het beste voor gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PowerFlower schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 12:57:
De N8 is een trage telefoon. Symbian is alleen een erg snel OS, dus die 10% snelheidsverlaging ga je niet merken denk ik. Als het echt zoveel batterijgebruik scheelt ga ik het ook maar eens doen :)

Welke filebrowser kan ik daar onder Belle het beste voor gebruiken?
ff googlen.....file browser nokia...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 09:45

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 12:39:
[...]...of als je al geflashed hebt met een filebrowser op je mobiel:

Succes
Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 13:10:
[...]ff googlen.....file browser nokia...
N8 moet wel gehacked zijn.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-09 08:00
bleh :(

m'n batterij cover/klepje/dingetje-aan-de-onderkant-van-de-telefoon heeft het begeven.
weet iemand waar je een blauwe kan bestellen en wat voor schroevendraaier je er voor nodig hebt?

zal wel niet onder de garantie vallen ben ik bang...?

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Webjunkie schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 14:20:
bleh :(

m'n batterij cover/klepje/dingetje-aan-de-onderkant-van-de-telefoon heeft het begeven.
weet iemand waar je een blauwe kan bestellen en wat voor schroevendraaier je er voor nodig hebt?

Wel eens van GOOGLE gehoord? :z
Is daar zoveel te vinden...beetje eigen initiatief, wanneer dat niet lukt dan misschien via dit topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
tja, fuckinggoogleit... moet je wel weten hoe dat ding heet.
met battery cover vind je alleen.. <drumroffel> ...battery covers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0burn
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:05

c0burn

Feed your head

Ik googlede op "nokia n8 bottom cover", et voilà!. En hier kun je vinden hoe je een N8 demonteert.
Still, Google is your friend ;)

Je kunt natuurlijk altijd langs een NCP gaan om te vragen of zoiets als dit onder garantie valt.

[ Voor 9% gewijzigd door c0burn op 05-11-2011 18:46 ]

Remember what the dormouse said

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
kijk daar heb ik wat aan.
't is makkelijker zoeken als je weet wat je zoekt.

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo allemaal

ik heb een probleem ik heb een nokia n8 een half jaar oud met symbian anna en ik wil belle
ik heb er al heel veel berichten over gelezen hoe ik het moet doen maar ik blijf al 3 dagen op 1 probleem hangen

zodra ik bij phoenix klik op firmware updat op . . . Klik krijg ik de tekst : Neither dp1 dp2 bla bla bla cannot be indentified

Phoenix in gesteld op
- Geen connection
- File -> open product type filter : RM-596

bestanden :
C:programfiles:nokia:phoenix:product staan standaard 3 bestanden daar heen kopieer ik de map RM-596 ( 4 bestanden )
dan klik flashing firmware update en dan krijg ik de tekst : Neither dp1 dp2 bla bla bla cannot be indentified

Wie o wie kan mij hierbij helpen
Alvast bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 23:01:
hallo allemaal

ik heb een probleem ik heb een nokia n8 een half jaar oud met symbian anna en ik wil belle
ik heb er al heel veel berichten over gelezen hoe ik het moet doen maar ik blijf al 3 dagen op 1 probleem hangen

zodra ik bij phoenix klik op firmware updat op . . . Klik krijg ik de tekst : Neither dp1 dp2 bla bla bla cannot be indentified

Phoenix in gesteld op
- Geen connection
- File -> open product type filter : RM-596

bestanden :
C:programfiles:nokia:phoenix:product staan standaard 3 bestanden daar heen kopieer ik de map RM-596 ( 4 bestanden )
dan klik flashing firmware update en dan krijg ik de tekst : Neither dp1 dp2 bla bla bla cannot be indentified

Wie o wie kan mij hierbij helpen
Alvast bedankt _/-\o_
Probeer eens een andere Phoenix...
Zoek naar Phoenix-Server-Software-2011.14.003.45843_Cracked.rar
Deze versie installeren MAAR LET OP voor dat je deze gaat gebruiken moet je ff de datum van je klok wijzigen naar de maand juni anders geeft ie aan dat het een verouderde versie is....
Daarna kan je gewoon de versie gebruiken en je mobiel flashen naar Belle
Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

guus

bedankt ben hem nu aan het downloaden
maar volgens mij heb ik deze al gebruikt en als ik hem wil installeren krijg ik een fout melding maar ik weer niet of dat straks ook zo is dus na de installatie moet ik de tijd even terug zetten ? of voor de installatie !

gr Kenneth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 november 2011 @ 12:30:
guus

bedankt ben hem nu aan het downloaden
maar volgens mij heb ik deze al gebruikt en als ik hem wil installeren krijg ik een fout melding maar ik weer niet of dat straks ook zo is dus na de installatie moet ik de tijd even terug zetten ? of voor de installatie !

gr Kenneth
Na installatie/setup...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:17
Xmasjos schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 15:40:
[...]

Bron? Ik kreeg nl. ergens mee dat het dit jaar nog zou gebeuren...
Ja dit jaar (december), maar wij zijn in Nederland, standaard, 2 à 3 weken later aan de beurt, vandaar.

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

guus ! of andere

heb het geprobeerd te installeren maar krijg na de installatie deze fout melding
Unable to execute file :
c:.users/gebrui~1/appdate/local/temp/is-sgrhk.tmp/crack.exe

Createprocess faild ; code 5
toegang geweigerd

en als ik op OK heb geklikt en ik wil phoenix opstarten dan krijg ik een melding install a nokia dongle and try again ( datum van me laptop staat nu op 15-06-2011

eerst na de installatie terug gezet en de 2de keer voor de installatie de datum terug gezet !

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2011 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 november 2011 @ 15:14:
guus ! of andere

heb het geprobeerd te installeren maar krijg na de installatie deze fout melding
Unable to execute file :
c:.users/gebrui~1/appdate/local/temp/is-sgrhk.tmp/crack.exe

Createprocess faild ; code 5
toegang geweigerd

en als ik op OK heb geklikt en ik wil phoenix opstarten dan krijg ik een melding install a nokia dongle and try again ( datum van me laptop staat nu op 15-06-2011

eerst na de installatie terug gezet en de 2de keer voor de installatie de datum terug gezet !
sorry, geen idee....misschien mcaffee of zo uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb geen virus scanner miss dat dit iets kan zijn

Heb windows 7 Pliek 2010 32bit

snap er zelf ook weinig meer van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 november 2011 @ 15:52:
heb geen virus scanner miss dat dit iets kan zijn

Heb windows 7 Pliek 2010 32bit

snap er zelf ook weinig meer van
Heb je geen pc meer staan met xp...of google ff naar phoenix onder windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
[...]

Staat een paar pagina's terug al beschreven....of voor flashen rofs2 met coocker bewerken of als je al geflashed hebt met een filebrowser op je mobiel:

Succes
Eindelijk gelukt! Blijkt dat NiceSoni het al op 75 het gezet in Delight 3.0. Hoewel het wel echt hartstikke goed reageert, hoe laag zou dit te zetten zijn? Vind batterijduur een belangrijk aspect van de smartphone wat ik graag wat verder push :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou heb gezocht op google maar kan er weinig over vinden woont er niet iemand in zuid holland die het voor me wil doen ;) uiteraard op mijn risico tegen betaling
Verwijderd schreef op zondag 06 november 2011 @ 15:59:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 november 2011 @ 21:06:
nou heb gezocht op google maar kan er weinig over vinden woont er niet iemand in zuid holland die het voor me wil doen ;) uiteraard op mijn risico tegen betaling
[...]
woon in zh...070...wil best helpen maar ik heb zelf alles via google en diverse sites alles zelf kunnen vinden dus waarom jij niet...in dit topic wordt verwezen naar een site van nicesoni...wanneer je er met die info nog niet uit kan komen dan is het flashen of iets dergelijks gewoon niets voor jou en moet je gewoon wachten tot je van nokia de update krijgt en je gewoon afmelden hier...niet verkeerd bedoeld maar dit topic is om dingen uit te proberen en elkaar feedback te geven....je moet er zelf dus ook iets voor doen en niet alles aan andere over laten en op mee liften...beetje eigen initiatief en je komt er ook wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En met een klein beetje zoeken in dit forum staat er een zeer uitgebereide howto.... ergens rond pagina 60 geloof ik... als je die volgt, komt alles goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Succes
In C: neem ik aan?
Ik heb wel Private/10202be9 maar daarin alleen maar files vanaf 2*, niets dat met een 1 begint laat staan die specifieke txt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
PowerFlower schreef op maandag 07 november 2011 @ 08:13:
[...]

In C: neem ik aan?
Ik heb wel Private/10202be9 maar daarin alleen maar files vanaf 2*, niets dat met een 1 begint laat staan die specifieke txt :/
Nee in Z:, dit kan met een gehackte filebrowser, hier te verkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Die had ik, had alleen nog niet in Z gekeken 8)7

Om vervolgens te ontdekken dat Belle Delight 2 dus ook al standaard op 75 staat, en daar merk je niets van qua snelheid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Verwijderd schreef op zondag 06 november 2011 @ 21:06:
[...]
ik woon in 010
zal binnen 20 minuten gebeurd zijn. (ik heb hem inmiddels een keer of 5 geflashed.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laropo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-08 05:32
Sinds ik naar 3.3 ben gegaan (nicesoni) werkt het snoozen niet meer helemaal zoals de bedoeling is...

Op 3.2 was het netjes telefoon omdraaien en dan ging ie over 5 minuten weer.

Op 3.3 zet de telefoon het geluid en trillen wel uit als je 'm om draait, maar de wekker blijft afgaan tot je op snooze drukt (en zal dus ook niet na 5 min opnieuw afgaan).

Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03 14:37

bwt

verplaatst zich op een GSX750F

laropo schreef op maandag 07 november 2011 @ 09:57:
Sinds ik naar 3.3 ben gegaan (nicesoni) werkt het snoozen niet meer helemaal zoals de bedoeling is...

Op 3.3 zet de telefoon het geluid en trillen wel uit als je 'm om draait, maar de wekker blijft afgaan tot je op snooze drukt (en zal dus ook niet na 5 min opnieuw afgaan).

Dat probleem heb ik zelfs met anna
Heel de optie om het uit te zetten kan ik niet meer terug vinden.

My 1st proc. was a NEC V20 (4-8 Mhz) - Now I have an AMD 1300 / 2000 with Aero7+ ASRock ION 330

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
PowerFlower schreef op maandag 07 november 2011 @ 08:19:
Die had ik, had alleen nog niet in Z gekeken 8)7

Om vervolgens te ontdekken dat Belle Delight 2 dus ook al standaard op 75 staat, en daar merk je niets van qua snelheid :P
Durf je tot 50 te gaan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laropo schreef op maandag 07 november 2011 @ 09:57:

Snoozen was idd in versie 3.3 veranderd.... schijnt ook ergens in die pagina's iets te staan hoe je het weer kan veranderen naar 3.2 en daarvoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje waar ik niet uitkom..

Ik wil graag Radio 1 luisteren in de auto via mijn N8. Nu staat Radio 1 er wel tussen bij Nokia Internet Radio, maar die werkt niet.. Als ik zelf het juiste adres (http://livestreams.omroep.nl) intik, bij 'Ga naar zender', werkt het nog niet.

Op mijn pc werkt het dan wel.

Kortom; wie weet hoe hij Radio 1 werkzaam kan krijgen via Nokia Internet Radio.. Of is er iemand die een andere app heeft? Tunin.fm werkt niet met N8.. Schijnt wel goed te zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudtwe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:27
Verwijderd schreef op zondag 06 november 2011 @ 15:59:
[...]

Als het met Windows 7 te maken heeft kan je het ook proberen in de compatibiteitsmodus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Woudtwe schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:06:
[...]

Als het met Windows 7 te maken heeft kan je het ook proberen in de compatibiteitsmodus?
Niet alleen dat... Dan heeft het ook te maken met de locatie van de bestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeYote
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-09 16:46
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:07:
Ik heb een vraagje waar ik niet uitkom..

Ik wil graag Radio 1 luisteren in de auto via mijn N8. Nu staat Radio 1 er wel tussen bij Nokia Internet Radio, maar die werkt niet.. Als ik zelf het juiste adres (http://livestreams.omroep.nl) intik, bij 'Ga naar zender', werkt het nog niet.

Op mijn pc werkt het dan wel.

Kortom; wie weet hoe hij Radio 1 werkzaam kan krijgen via Nokia Internet Radio.. Of is er iemand die een andere app heeft? Tunin.fm werkt niet met N8.. Schijnt wel goed te zijn..
http://shoutcast.omroep.nl:8100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laropo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-08 05:32
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:15:
[...]

Snoozen was idd in versie 3.3 veranderd.... schijnt ook ergens in die pagina's iets te staan hoe je het weer kan veranderen naar 3.2 en daarvoor...
Merci, ik zal eens gaan spitten!

Edit: helaas geen oplossing te vinden. Alleen dat "alarm dempen" aan moet staan in de instellingen.. Maar dat staat die.

[ Voor 16% gewijzigd door laropo op 07-11-2011 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn dank is heel groot.. Ben een hele tijd aan het googlen geweest en zo zie je.. Soms weten anderen meer dan google ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mede twaekers,

Iemand een idee hoe Whatsapp berichten te backuppen zijn?

Ik kom er niet uit... Via onze vriend google zou er in ieder geval bij de Androids een Whatsapp map moeten zijn...
Ik vind alleen maar een Whatsapp map waarin ontvangen afbeeldingen staan opgeslagen, geen map met berichten.
Ook met een filebrowser kan ik niets vinden.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
net de nieuwste maps voor belle gedownload, en die weather app is echt wel erg mooi hoor, was ook al in de eerste gepostte video (2blz terug) te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
liffey schreef op maandag 07 november 2011 @ 21:08:
net de nieuwste maps voor belle gedownload, en die weather app is echt wel erg mooi hoor, was ook al in de eerste gepostte video (2blz terug) te zien.
Werkt deze nu wel goed dan?
Elke dag sloeg de weather app een .log-bestand op op mijn root van E:/. Als dit bij een bepaald aantal kwam, crashte de applicatie op de één of andere manier.
Zou je eens in je E:/ willen kijken of je daar iets als 'adc_29_10_2011.log' ziet staan (waarbij 29_10_2011 natuurlijk staat voor een willekeurige datum).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda

rda

Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 20:11:
Mede twaekers,

Ik kom er niet uit... Via onze vriend google zou er in ieder geval bij de Androids een Whatsapp map moeten zijn...
Ik vind alleen maar een Whatsapp map waarin ontvangen afbeeldingen staan opgeslagen, geen map met berichten.

Iemand een idee?
Pen en papier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:56
Mede twaekers,

Iemand een idee?
Eigenlijk zouden ze dit met een update moeten regelen. Als ik Whatsapp op mijn SGS 1 herinstalleer krijgbik automatisch de oude berichten terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis74
  • Laatst online: 15:11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coenox schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 00:00:
[...]

Eigenlijk zouden ze dit met een update moeten regelen. Als ik Whatsapp op mijn SGS 1 herinstalleer krijgbik automatisch de oude berichten terug.
Ook na een format van C: ??
Ja das een optie, maar toch anders... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:56
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 08:41:
[...]

[...]
Dat heb ik niet geprobeerd. Waarschijnlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 08:41:
[...]

[...]

Ja das een optie, maar toch anders... ;)
Die berichten hebben ze toch op de server staan? Kun je die niet allemaal weer binnenhalen als je 'm opnieuw installeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xmasjos schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 08:49:
[...]

Die berichten hebben ze toch op de server staan? Kun je die niet allemaal weer binnenhalen als je 'm opnieuw installeert?
Kan geen optie vinden hoe dit te doen.
En via de website van Whatsapp kom ik ook niet verder.
Had de hoop dat iemand hier een oplossing had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudtwe
coenox schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 08:46:
[...]

Dat heb ik niet geprobeerd. Waarschijnlijk niet.
Waarschijnlijk niet. Toen ik Anna geinstalleerd heb heb ik alles eraf gehaald om schoon te beginnnen. Als mijn conversaties in Whatsapp waren toen weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woudtwe schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 15:07:
[...]

Waarschijnlijk niet. Toen ik Anna geinstalleerd heb heb ik alles eraf gehaald om schoon te beginnnen. Als mijn conversaties in Whatsapp waren toen weg.
Ge-update naar Niceoni Belle 3.3... en geen berichten meer terug...
Helaas :(

Zat jammer genoeg wel iets waardevols bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 16:56:
[...]

Gewoon contact opnemen met de makers en vragen of ze je erbij willen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 09:45

Gutteguttegut

CEO of TFD

Mede twaekers,

Iemand een idee?
Dit kan (nog) niet bij de Symbian versie.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Xmasjos schreef op maandag 07 november 2011 @ 22:59:
[...]

Werkt deze nu wel goed dan?
Elke dag sloeg de weather app een .log-bestand op op mijn root van E:/. Als dit bij een bepaald aantal kwam, crashte de applicatie op de één of andere manier.
Zou je eens in je E:/ willen kijken of je daar iets als 'adc_29_10_2011.log' ziet staan (waarbij 29_10_2011 natuurlijk staat voor een willekeurige datum).
met de normale filebrowser zie ik die niet staan.

Ik heb net operamini erop gezet, kan ik de bookmarks van de normale browser ergens importeren?

[ Voor 8% gewijzigd door liffey op 08-11-2011 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 16:56:
[...]

Zit er toevallig al een Nederlandstalige Kaarten (navigatie) in Belle 3.3 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xabre16v schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 20:02:
[...]

Nope, dat is v3.08 11wk34 b01
in het engels....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xabre16v schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 20:02:
[...]

Wat wil je in het nederlands hebben dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis74
  • Laatst online: 15:11
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 20:31:
[...]

Wat wil je in het nederlands hebben dan?
Ik gebruik de nokia_maps_suite_2.00_11wk42_b05_NOCS_BETA.sis op Anna, van BetaLabs, deze is gewoon volledig in het nederlands. Ligt waarschijnlijk aan de toesteltaal, niet aan Belle an sich

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
dennis74 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 08:48:
[...]

Ik gebruik de nokia_maps_suite_2.00_11wk42_b05_NOCS_BETA.sis op Anna, deze is gewoon volledig in het nederlands. Ligt waarschijnlijk aan de toesteltaal, niet aan Bellen an sich
Maps zelf is niet eens echt anders als je 'm in het Engels hebt staan. Daarnaast kun je gewoon de NL spraakversie ervoor installeren (voice guidance), dus dan zie ik geen probleem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2011 @ 15:27:
PM me anders ff.... ergens hier in forum staat een hele duidelijk nederlandse uitleg. Deze heb ik tot Word bestand gemaakt en kan ik je zo mailen als wenselijk....
Ik heb jouw handleiding gevolgd en krijg een foutmelding: ERROR: Failed to set phone to flashmode.
Krijg inderdaad de melding ' optional file is missing'; klik dan op Yes. Dan refurbisch aangeklikt; ook komt dan de melding om je telefoon te verbinden en op de powerknop te drukken; dit doe ik dus ook niet. Mijn telefoon daarna uitgezet en op USB kabel aangesloten (ook weer niet op powerknop gedrukt). Telefoon gaat niet vanzelf aan, batterij is vol.

Kun je mij nog verder helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudtwe
Ik had vandaag weer 2 updates, nogmaals de 2/2 anna update (terwijl ik hier niks van verwijdert had dacht ik) en een kaarten update. Deze gedraait, maar nu start kaarten en per auto niet op... ik krijg de foutmelding:

"Kaarten: functie wodt niet ondersteund"

Iemand dit ook gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• choogen
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

choogen

Has anyone seen my stapler?

Woudtwe schreef op woensdag 09 november 2011 @ 14:32:
Ik had vandaag weer 2 updates, nogmaals de 2/2 anna update (terwijl ik hier niks van verwijdert had dacht ik) en een kaarten update. Deze gedraait, maar nu start kaarten en per auto niet op... ik krijg de foutmelding:

"Kaarten: functie wordt niet ondersteund"

Iemand dit ook gehad?
Hier zie ik via Software updates inderdaad een OTA update van Nokia Kaarten ('met verbeterde navigatie voor Rijden') staan, 16 MB groot. Versienummer: 3.8 (104) (De 2/2 Anna update staat er bij mij niet opnieuw bij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
SpitfireNL schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:40:
http://www.nu.nl/gadgets/...dienst-ebuddy-nokias.html

Wat kan ik hier uit opmaken dat het voor symbian^3 gebruikers betekend? Want S^3 staat er niet bij... worden wij nu compleet "genegeerd"?

Ik gebruik het verouderde ebuddy app al jaren op mijn mobiel omdat voor mijn vriendin alleen ebuddy handig en nuttig is op het bada OS wat ze heeft. Bada heeft geen whatsapp en erg weinig apps beschikbaar.
Graag zou ik dus ook de nieuwe ebuddy XMS versie willen hebben voor op mijn Nokia N8... ik heb zelfs dit al als suggestie ge-emailt naar feedback@ebuddy.com.
Zie hier:
ebuddy xms beta voor Nokia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-07 14:25
Ik gebruik Ebuddy XMS al een week op mijn E7, werkt erg goed. Mijn broer heeft het op zijn N8.

[ Voor 6% gewijzigd door Atila op 09-11-2011 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:16

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudtwe
choogen schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:40:
[...]

Hier zie ik via Software updates inderdaad een OTA update van Nokia Kaarten ('met verbeterde navigatie voor Rijden') staan, 16 MB groot. Versienummer: 3.8 (104) (De 2/2 Anna update staat er bij mij niet opnieuw bij).
Heb jij de Kaarten update ook gedaan? En heb je na de installatie dan ook een foutmelding als je hem op wil starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-09 16:16

Amiet01

Master_A

Woudtwe schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:29:
[...]

Heb jij de Kaarten update ook gedaan? En heb je na de installatie dan ook een foutmelding als je hem op wil starten?
Iets als Feature not supported?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krijg ook een foutmelding

Kaarten: functie wordt niet ondersteund.....

Hier baal ik wel van, want ik gebruik ovi maps dagelijks...

Ovi Maps doet dus niets meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:49:
krijg ook een foutmelding

Kaarten: functie wordt niet ondersteund.....

Hier baal ik wel van, want ik gebruik ovi maps dagelijks...

Ovi Maps doet dus niets meer...
Jep heb ik dus nu ook. Enige versie dat werkt is de verouderde versie 3.06

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik die downloaden.. Als ik naar Ovi Store ga en hem opzoek, staat er alleen 'starten'.. En dat doet ie niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:51:
Waar kan ik die downloaden.. Als ik naar Ovi Store ga en hem opzoek, staat er alleen 'starten'.. En dat doet ie niet..
http://store.ovi.com/content/100493/download

Dit is dan de enige manier

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanx, Amiet01. Ik had dezelfde foutmelding na update, en beschik nu in elk geval weer over een werkende ovimaps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij werkt dit niet.. Ovi Store zegt dat ik dit al gedownload heb en geeft alleen de optie 'starten' of 'beoordelen'

Kan ik via betalabs misschien Ovi maps installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
Atila schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:04:
Ik gebruik Ebuddy XMS al een week op mijn E7, werkt erg goed. Mijn broer heeft het op zijn N8.
Daar ben ik heel blij mee!
Is er een mogelijkheid om dat naar mij te sturen? Ik ben heel erg geïnteresseerd in de beta xms.. maar ik moet nog wachten op ebuddy tot ze weer testers uitnodigen voor de beta. Ik kan het nu niet direct proberen :(

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

SpitfireNL schreef op woensdag 09 november 2011 @ 17:15:
[...]

Daar ben ik heel blij mee!
Is er een mogelijkheid om dat naar mij te sturen? Ik ben heel erg geïnteresseerd in de beta xms.. maar ik moet nog wachten op ebuddy tot ze weer testers uitnodigen voor de beta. Ik kan het nu niet direct proberen :(
Jaa graag ik wil hem ook wel. Wil je het please DM-en naar me?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
Wordt MSN chat eigenlijk ook ondersteund door XMS?

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:47
Woudtwe schreef op woensdag 09 november 2011 @ 14:32:Ik had vandaag een kaarten update.
Deze gedraait, maar nu start kaarten en per auto niet op... ik krijg de foutmelding:

"Kaarten: functie wordt niet ondersteund" Iemand dit ook gehad?
na deze kaart update krijg ik ook deze foutmelding en ik ben blijkbaar niet de enigste ... :|

control alt oeps deleted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-07 14:25
@Spitfire: Yep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Dat zou de eerste nieuwe mobiel zijn die ik zou overwegen na mijn n8 vorig jaar oktober >:)
optische zoom :9~ en 1 gb processor. En met belle erin of een versie nieuwer heb ik wel zin in een nieuwe symbian telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg het niet voor elkaar met maps.. Na de update van vanmiddag doet maps niets meer.. 3.06 installeren via ovi store werkte niet omdat hij al een Ovi maps versie zag op mijn N8. Ik heb dus maar een soft reset en een hard reset gedaan. Conclusie: werkt ook niet..

Toen heb ik 3.08 with weather gedownload via betalabs.. Die wordt wel geinstalleerd, maar als ik na installatie op een snelkoppeling klik, doet ie niets.. (ook niet na installatie van kaarten)

3.08 with weather verwijderen is ook heel lastig. Als ik het doe zoals er op http://betalabs.nokia.com...=true#Installation_issues staat, (namelijk alles handmatig via geinstalleerde toepassingen), blijven er snelkoppelingen staan onder 'toepassingen'.

Versie 3.06 installeren via Ovi kan nog steeds niet.. Ook niet nadat ik handmatig 3.08 geprobeerd heb te verwijderen..

Wie weet een oplossing..

En kan iemand mij misschien zijn 3.06 mailen of dm-en?

Alvast bedankt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 21:25:
Ik krijg het niet voor elkaar met maps.. Na de update van vanmiddag doet maps niets meer.. 3.06 installeren via ovi store werkte niet omdat hij al een Ovi maps versie zag op mijn N8. Ik heb dus maar een soft reset en een hard reset gedaan. Conclusie: werkt ook niet..

Toen heb ik 3.08 with weather gedownload via betalabs.. Die wordt wel geinstalleerd, maar als ik na installatie op een snelkoppeling klik, doet ie niets.. (ook niet na installatie van kaarten)

3.08 with weather verwijderen is ook heel lastig. Als ik het doe zoals er op http://betalabs.nokia.com...=true#Installation_issues staat, (namelijk alles handmatig via geinstalleerde toepassingen), blijven er snelkoppelingen staan onder 'toepassingen'.

Versie 3.06 installeren via Ovi kan nog steeds niet.. Ook niet nadat ik handmatig 3.08 geprobeerd heb te verwijderen..

Wie weet een oplossing..

En kan iemand mij misschien zijn 3.06 mailen of dm-en?

Alvast bedankt..
Gewoon op je pc naar die url gaan, het bestand opslaan en installeren op je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn N8 geflashed en het flashen is mislukt. Telefoon doet niets meer. Bij aanzetten paar keer witte letter NOKIA in beeld en daarna niets meer.
Wie kan mij helpen?
HELP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 22:26:
Mijn N8 geflashed en het flashen is mislukt. Telefoon doet niets meer. Bij aanzetten paar keer witte letter NOKIA in beeld en daarna niets meer.
Wie kan mij helpen?
HELP!
Met een 'Dead phone flash' een 'anna'-versie erop zetten. Daarna kun je waarschijnlijk gewoon alles weer.

Risico van flashen hè ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hoe gaat dat precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Daar zul je eventjes op moeten zoeken helaas. Voor mij is dat ook alweer zowat een jaar geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baal nu echt enorm; zolang getwijfeld om te flashen en na een hele goede handleiding toch gewaagd.
BALEN
Pagina: 1 ... 67 ... 92 Laatste

Let op:
Discussie over levertijden, abonnementen en aanbiedingen mag in [ABO] Nokia N8 levertijden- en abonnementen topic