Verwijderd

Haai,

Ik heb gisteren ook een update uitgevoerd zoals aangegeven via het update scherm.
En bij mij werkt mijn navigatie nu ook niet meer.

Ik ben al 15 jaar Nokia minded, maar sinds mijn eerste smartphone (Nokia N8) denk ik dat ik hierna toch overstap naar een ander merk.

Als iemand weet hoe ik de laatste update ongedaan kan maken hoor ik het graag. Ik maak namelijk dagelijks gebruik van de navigatie.

• Xmasjos
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09-2023
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 08:57:
Haai,

Ik heb gisteren ook een update uitgevoerd zoals aangegeven via het update scherm.
En bij mij werkt mijn navigatie nu ook niet meer.

Ik ben al 15 jaar Nokia minded, maar sinds mijn eerste smartphone (Nokia N8) denk ik dat ik hierna toch overstap naar een ander merk.

Als iemand weet hoe ik de laatste update ongedaan kan maken hoor ik het graag. Ik maak namelijk dagelijks gebruik van de navigatie.

[...]
Je mag eerst even in dit topic lezen/zoeken. Het staat nl al beschreven.

Verwijderd

Eindelijk gelukt om weer terug naar Anna te flashen. Pfff..
Wat er bij mij fout ging was de allerlaatste stap: "Waiting for communication response. Unable to communicate to product after flashing". Daarna deed de telefoon niks meer.

Weet iemand wat de oorzaak kan zijn?
Wil toch graag Belle.

• Xmasjos
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 10:00:
Wat er bij mij fout ging was de allerlaatste stap: "Waiting for communication response. Unable to communicate to product after flashing". Daarna deed de telefoon niks meer.

Wil toch graag Belle.
Die stap kijkt alleen maar of de telefoon weer reageert. Als 'ie niet reageert is er een andere stap verkeerd gegaan.

• bigricknl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
Hey. Vraagje he, mijn telefoon was stuk en heb ik hem weggebracht. alleen nu zit er dus Symbian Anna op. dit vind ik dus een uiterst slecht bestuurings systeem en wil graag terug naar de 1e besturings systeem. alleen nokia care point in assen zegt dus dat het niet meer kan, en ik dus dan maar Anna moet gebruiken als bestuurings systeem wat ik dus zeer graag niet wil.

iemand een oplossing of oid om mijn oude bestuurings systeem weer terug te krijgen ?

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:42
bigricknl schreef op donderdag 10 november 2011 @ 10:31:
Hey. Vraagje he, mijn telefoon was stuk en heb ik hem weggebracht. alleen nu zit er dus Symbian Anna op. dit vind ik dus een uiterst slecht bestuurings systeem
Waarom als ik vragen mag? Naar mijn mening werkt Anna juist fijner dan de vorige versie. Minder vastlopers, betere mailclient.

En zo drastich is het nou ook weer niet veranderd.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

• bigricknl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
Maikel64 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 10:44:
[...]

Waarom als ik vragen mag? Naar mijn mening werkt Anna juist fijner dan de vorige versie. Minder vastlopers, betere mailclient.

En zo drastich is het nou ook weer niet veranderd.
Ik vind het persoonlijk niet mooier / beter . ik kan ook zeer slecht typen, lijkt op ze het typ menu van een htc af hebben gehaald en door de midden gedeeld zo klein . ik kan er zeer slecht mee over weg .
en hij is nog langzamer ook.
als ik bel gaat hij op slot en moet ik de telefoon eerst weer van slot halen,
als ik op wil hangen hangt hij niet op maar krijg ik even later een fout melding.
en meer kleine dingen
kortom ik vind het een kwalitatief uitermate teleurstellend besturings systeem.

vandaar de vraag of het het mogenlijk is om de orginele software terug te plaaten waar mee de telefoon werd geleverd

• Paul01
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:16
Mijn maps werkte na de update ook niet meer. Bedankt voor de herstel tip. Alles lijkt weer te werken!

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

• laropo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-08 05:32
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 10:00:

Wil toch graag Belle.
Ik weet niet hoe het zit met terug flashen, maar ik krijg die melding altijd als ik belle er opnieuw opzet. Dan is het alleen maar een kwestie van kabel eruit, telefoon aanschakelen en gaan. (Is bij mij dus gewoon melding van "einde succesvol flashen")

Verwijderd

laropo schreef op donderdag 10 november 2011 @ 11:04:
[...]

Ik weet niet hoe het zit met terug flashen, maar ik krijg die melding altijd als ik belle er opnieuw opzet. Dan is het alleen maar een kwestie van kabel eruit, telefoon aanschakelen en gaan. (Is bij mij dus gewoon melding van "einde succesvol flashen")
Hij geeft bij mij wel gewoon aan: "Programming complete".
Daarna die "Waiting for communication response" wat vanaf 30 naar 1 telt en dan "Error 0x8401F121 communication to phone. Unable to verify communication. Warning: Unable to communicate to product after flashing".
Dus als ik het goed begrijp als ik vanavond weer Belle probeer dan bij "Waiting for..." de USB-kabel eruit halen, telefoon aanzetten (en dan weer USB-kabel erin?).

• Triss
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-09 13:27
Ik weet niet wat de rest denkt, maar ik vind de GPS - ovi maps van de n8, het beste wat me ooit overkomen is!
Werkt vele beter als tomtom of andere die ik al in men handen heb gehad. En zo snel!!! En dat gratis, file ondersteuning, flitsers, mooi nederlands gesproken, gratis offline kaarten.

Het is echt een mooi toestel, dat veel kan. (en dat als ex n900 gebruiker :) )
Alleen mis ik nog steeds men keyboard!!! Ik hang af en toe via usb een echt toetsenbord aan de gsm, om toch deftig the whatsapp'en... Typen op touchscreen zuigt gewoon.

Voor de rest camera is top, gps is top, muziekspeler is top, usb modus en hdmi is top!
Wou ik hier toch effe kwijt :)

Support engineer

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 11:24:
[...]

Hij geeft bij mij wel gewoon aan: "Programming complete".
Daarna die "Waiting for communication response" wat vanaf 30 naar 1 telt en dan "Error 0x8401F121 communication to phone. Unable to verify communication. Warning: Unable to communicate to product after flashing".
Dus als ik het goed begrijp als ik vanavond weer Belle probeer dan bij "Waiting for..." de USB-kabel eruit halen, telefoon aanzetten (en dan weer USB-kabel erin?).
Heya... was gisteren pas om 12 uur thuis, dus had niet ff de tijd om te reageren op je mail...
maar idd als ie begint af te tellen, usb eruithalen, powerknop 8 seconden indrukken (soort reset) dan powerknop weer indrukken zoals je em gewoonlijk aanzet.. daarna zou er gewoon Belle op moeten staan.
en usb weer aansluiten is niet nodig.

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:56
Triss schreef op donderdag 10 november 2011 @ 11:52:
Ik weet niet wat de rest denkt, maar ik vind de GPS - ovi maps van de n8, het beste wat me ooit overkomen is!
Werkt vele beter als tomtom of andere die ik al in men handen heb gehad. En zo snel!!! En dat gratis, file ondersteuning, flitsers, mooi nederlands gesproken, gratis offline kaarten.

Het is echt een mooi toestel, dat veel kan. (en dat als ex n900 gebruiker :) )
Alleen mis ik nog steeds men keyboard!!! Ik hang af en toe via usb een echt toetsenbord aan de gsm, om toch deftig the whatsapp'en... Typen op touchscreen zuigt gewoon.

Voor de rest camera is top, gps is top, muziekspeler is top, usb modus en hdmi is top!
Wou ik hier toch effe kwijt :)
Als ontzettende twijfelaar ben ik altijd blij met dit soort berichten. Heb al van alles gehad, van iPhone 3GS tot Nokia 5800 XM, en heb op dit moment naast de N8 ook nog een Samsung Galaxy S in de kast liggen. Ik wissel regelmatig van toestel en maak lijstjes met voor- en nadelen. Maar om de zoveel tijd wil ik weer wat anders. Ik gebruik nu toch meestal de N8. Ook van mij krijgt Nokia maps een vette plus. Ik heb dit gebruikt om op de motor naar Zwitserland te rijden. Werkte prima. Bovendien kan ik sinds kort mijn N8 met mail en agenda op mijn werk synchroniseren via http://www.excitor.com/.Dat samen met de geweldige hardware (camera, geluid, accu, HDMI) maakt dat ik voor nu mijn keuze heb gemaakt. Aanvankelijk wilde ik flashen met Belle. Na wat mislukte pogingen heb ik besloten maar even op de officiële release te wachten.

Overigens wat het typen betreft: ik ben helemaal overtuigd van Swype. Doordat het scherm van de Nokia niet zo achterlijk groot is als bij de Galaxy S kan ik met de Nokia in één hand met mijn duim swypen. Na enige gewenning gaat dit toch wel snel.

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:02
Uw toestel (Nokia N8, iRMAxxxxxxxxxxx) is ontvangen van ons repair center en ligt klaar in de winkel om afgehaald te worden
:D *O*

Helaas de RMA bon thuis liggen, dus morgen pas afhalen :(

EDIT: @ hierboven, OVI Maps is inderdaad brilliant, m'n ouders hebben een budget nav. systeem van Mio, maar dat is echt hopeloos beroerd en kan onmogelijk tippen aan OVI Maps :)

Ik heb Swype trouwens nooit werkend kunnen krijgen op de N8, heb toen vanuit de OVI Store die Swype "app" gedownloaden en geinstalleerd. Maar lijkt niet te werken.... Waarschijnlijk is m'n hele telefoon leeg als ik 'm morgen ophaal, eerst Anna erop als dat er nog niet op staat, en daarna nog eens proberen

[ Voor 72% gewijzigd door FastFred op 10-11-2011 14:51 ]

Verwijderd

Welk Nokia Carecenter ligt het dichts bij Boxtel?

• Xmasjos
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 15:42:
Welk Nokia Carecenter ligt het dichts bij Boxtel?
Zelf al een beetje moeite gedaan?...

http://www.nokia.nl/nl-nl/nokia-in-je-buurt

• FastFred
Ben eigenlijk ook wel benieuwd waar die van mij heen geweest is. Heb m'n telefoon in Doetinchem naar de Phone House gebracht, in Doetinchem zit een Nokia Care Center, maar hij is naar Dynafix in zuid-Limburg gestuurd, zouden ze 'm vandaar uit naar de dichtsbijzijnde Nokia Care Center gestuurd hebben?

FYI: Doetinchem > Nuth = 166km

Lijkt me sterk dat het zo gegaan is:

Phone House Doetinchem > Dynafix Nuth > Nokia Care Center Doetinchem > Dynafix Nuth > Phone House Doetinchem

:P

Dan zal het wel zo gegaan zijn:

Phone House Doetinchem > Dynafix Nuth > Nokia Care Center in de buurt van Nuth > Dynafix Nuth > Phone House Doetinchem

[ Voor 31% gewijzigd door FastFred op 10-11-2011 21:00 ]

Verwijderd

Gewoon op je pc naar die url gaan, het bestand opslaan en installeren op je telefoon.
Thanx.. 3.06 werkt nu.. Hij geeft af en toe wel een foutmelding, maar het werkt..

Feit blijft wel dat ik nu onder 'toepassingen' nog snelkoppelingen heb staan van 3.08 (beta) zoals: "drive
" en "weather" die ik niet kan verwijderen...

Ik heb 3.08 verwijderd zoals het staat aangegeven bij betalabs..

Hoop dat er snel een fix komt.. Dit vind ik helemaal niks.. Maar goed het werkt in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 22:00:
[...]

Thanx.. 3.06 werkt nu.. Hij geeft af en toe wel een foutmelding, maar het werkt..

Feit blijft wel dat ik nu onder 'toepassingen' nog snelkoppelingen heb staan van 3.08 (beta) zoals: "drive
" en "weather" die ik niet kan verwijderen...

Ik heb 3.08 verwijderd zoals het staat aangegeven bij betalabs..

Hoop dat er snel een fix komt.. Dit vind ik helemaal niks.. Maar goed het werkt in ieder geval!
Problem solved!!

Volg 'message' 14 en 15 op http://discussions.europe...-Nokia-suite/td-p/1206069 en dan werkt 3.08 weer en zijn de niet werkende icons (weather en drive) weer werkend geworden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals ik onlangs heb laten weten staat Belle V3.3 nu op mijn foon. Werkt prima en geen enkel probleem gehad. :)

Nu heb ik op de site van Nicesoni wel de bestanden gevonden om b.v. het lettertype aan te passen naar dat wat hij in V3.2 had...

Krijg de bestanden met Y-Browser niet gekopieerd/geplakt in de juiste map.

Wie heeft er een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolterious
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:40
Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik eigen foto's als achtergrond op de homescreens kan instellen als beeldvullend? ik krijg nu steeds kleine foto's in het midden van het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan nog steeds niet naar Belle flashen. N8 wordt na het flsahen niet opnieuw opgestart (no communication). De telefoon doet dan ook helemaal niets meer. Als ik daarna flash met de Anna-files dan gaat het wel goed; hij wordt automatisch weer gestart in test-mode en loopt daarna gewoon verder.
Dus ik weet echt niet wat het probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 09:06:
Ik kan nog steeds niet naar Belle flashen. N8 wordt na het flsahen niet opnieuw opgestart (no communication). De telefoon doet dan ook helemaal niets meer. Als ik daarna flash met de Anna-files dan gaat het wel goed; hij wordt automatisch weer gestart in test-mode en loopt daarna gewoon verder.
Dus ik weet echt niet wat het probleem is.
Programming loopt wel in Phoenix? Geeft ook de melding completed?

Raar dat ie dan verder niks doet... Ik heb Anna zelf overgslagen maar met Belle geen enkel probleem gehad.
Welke Belle gebruik je?
Nicesoni of Ivo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03 14:37

bwt

verplaatst zich op een GSX750F

FastFred schreef op donderdag 10 november 2011 @ 20:59:
Ben eigenlijk ook wel benieuwd waar die van mij heen geweest is. Heb m'n telefoon in Doetinchem naar de Phone House gebracht, in Doetinchem zit een Nokia Care Center, maar hij is naar Dynafix in zuid-Limburg gestuurd, zouden ze 'm vandaar uit naar de dichtsbijzijnde Nokia Care Center gestuurd hebben?

FYI: Doetinchem > Nuth = 166km

Lijkt me sterk dat het zo gegaan is:

Phone House Doetinchem > Dynafix Nuth > Nokia Care Center Doetinchem > Dynafix Nuth > Phone House Doetinchem

:P

Dan zal het wel zo gegaan zijn:

Phone House Doetinchem > Dynafix Nuth > Nokia Care Center in de buurt van Nuth > Dynafix Nuth > Phone House Doetinchem
Dynafix doet veel telefoon reparaties. (Niet altijd naar ieders tevredenheid, maar toch)
Ook voor Nokia

My 1st proc. was a NEC V20 (4-8 Mhz) - Now I have an AMD 1300 / 2000 with Aero7+ ASRock ION 330

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Programming in Phoenix loopt gewoon (je ziet de percentages oplopen van 0% naar 100%) en meldt 'programming complete' en programming succeeded'. Daarna: 'waiting for communication response' gevolgd door: "Unable to communicate to product after flashing" en dan doet de telefoon niets meer.
Ik gebruik de Rofs2 en Rofs3 bestanden.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2011 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 09:26:
Programming in Phoenix loopt gewoon (je ziet de percentages oplopen van 0% naar 100%) en meldt 'programming complete' en programming succeeded'. Daarna: 'waiting for communication response' en dan doet de telefoon niets meer.
Alleen rofs2 en 3?

Je hebt 4 bestanden nodig..
naast de rofs2 en 3 ook een core en uda bestand...

Anders weet ik het zo 123 ook even niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laropo
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 09:26:
Programming in Phoenix loopt gewoon (je ziet de percentages oplopen van 0% naar 100%) en meldt 'programming complete' en programming succeeded'. Daarna: 'waiting for communication response' gevolgd door: "Unable to communicate to product after flashing" en dan doet de telefoon niets meer.
Opstarten in test-mode heeft ie hier nooit gedaan. Gewoon usb eruit en telefoon opstarten, zodra hij "waiting for communication response" weergeeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ronald 307: ik gebruik inderdaad ook de core en uda bestanden.
laropo: ik kan hem dan niet meer aanzetten; ook niet na lang ingedrukt houden en wachten op de drie "trillingen".

Wat ik me nu wel bedenk is dat ik C: niet formatteer van te voren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 09:37:
...
Formatteren zou op zich niet uit mogen maken...
Kan echter nooit kwaad om helemaal 'schoon' te beginnen dus zowel C: als mass-memory formateren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 17:20
Ik heb 2 serieuze problemen met mijn N8 waar ik al mee zit sinds de update van Anna.

1. Al mijn gegevens zoals contact list, social FB profiel widget blijven er op staan na een harde reset met full format.
Als ik een full format met harde reset doe.. dus in de telefoon eerst via bestandsbeheer format E: & F: (C: kan niet en dat doet de hard reset zelf al) dan harde reset d.m.v. drie vinger of de 2 codes intoetsen.
Maar mijn gegevens staan er nog even vrolijk op nadat de harde reset procedure helemaal klaar is.

2. Wanneer ik na een harde reset alles geinstalleerd heb en een tijd zonder problemen weer heb gebruikt. En ga via application manager een app uninstallen dan verdwijnen daarna alle apps uit de application manager lijst. Ze staan er allemaal nog op en kan de apps starten. Maar ik kan ze niet meer uninstallen want ze staan niet meer in die lijst. Op een paar Ovi diensten na zoals SSOUI en Ovi en Social die blijven staan in de lijst.

Heeft er iemand ervaring met de nokia service point in de buurt van Eindhoven? Of heeft een andere oplossing voor mij? Ik vermoed namelijk dat er echt iets kapot is aan mijn C: drive omdat ik die niet helemaal leeg kan maken.

Als een harde reset met full format al niet helemaal mijn gegevens verwijdert. Heeft het dan nog zin om met phoenix en navifirm te klungelen?

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 09:41:
[...]

Formatteren zou op zich niet uit mogen maken...
Kan echter nooit kwaad om helemaal 'schoon' te beginnen dus zowel C: als mass-memory formateren.
C: kan je naar mijn ervaring niet formatteren. Als je dat in de telefoon via bestandsbeheer(file manager) doet dat staat symbian niet toe. En als je hem aan je computer hangt via USB dan zegt windows dat de toegang is geweigerd.

(sorry voor de dubbel post)

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpitfireNL schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 09:52:
[...]

C: kan je naar mijn ervaring niet formatteren. Als je dat in de telefoon via bestandsbeheer(file manager) doet dat staat symbian niet toe. En als je hem aan je computer hangt via USB dan zegt windows dat de toegang is geweigerd.

(sorry voor de dubbel post)
Ja da's waar; foutje 8)7
Gebeurd bij de overdracht eigenlijk automatisch...

@chrissnow: welke bestanden laat je vervangen tijdens de firmware update?
Moeten zoals ik het uit de handleiding begrijp de originele Anna files zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
bwt schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 09:26:
[...]

Dynafix doet veel telefoon reparaties. (Niet altijd naar ieders tevredenheid, maar toch)
Ook voor Nokia
Dynafix mag sinds juni (?) geen Nokia's meer repareren, omdat ze kut kwaliteit leverden.

De meneer bij de Phone House kon me dit ook bevestigen, vanuit Dynafix is hij naar een ander bedrijf doorgestuurd

En inderdaad ja, ik heb 'm weer terug. En hij werkt weer, voor € 0,- :D

Alleen alles is eraf, en er komen nog geen sms'jes en gemiste oproepen binnen, SIM-kaart vanavond ff in andere telefoon stoppen dus

[ Voor 18% gewijzigd door FastFred op 11-11-2011 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ronald307: ik laat 4 Anna-bestanden vervangen door Belle bestanden.
Rofs2 en Rofs3, uda en core

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
Ik heb de fw update naar 25 nog steeds niet ontvangen. Kan het zijn dat de productcode 059c640 / RM 596 gewoon de update niet krijgt?
Als ik bij verbindingen Dual Mode heb aanstaan heb ik regelmatig last van spontane reboots. Ik had gehoopt dat deze update dit zou verhelpen.

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Hmmm, kom ik er net achter dat ik m'n contacten toch op de telefoon had staan, alles weg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-11-2021
FastFred schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:32:
Hmmm, kom ik er net achter dat ik m'n contacten toch op de telefoon had staan, alles weg :(
Je hebt toch ooit wel een back up gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Telfordia schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:00:
Ik heb de fw update naar 25 nog steeds niet ontvangen. Kan het zijn dat de productcode 059c640 / RM 596 gewoon de update niet krijgt?
Als ik bij verbindingen Dual Mode heb aanstaan heb ik regelmatig last van spontane reboots. Ik had gehoopt dat deze update dit zou verhelpen.
Hier ook nog geen v25. Heb 059D3P9 / RM-596

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
liffey schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:38:
[...]

Je hebt toch ooit wel een back up gemaakt?
Uhm, nee :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 00:15
Telfordia schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:00:

Heb jij al in meer detail onderzocht waar die reboots door komen?

Ik heb gisteren een nieuwe N8 gekregen. Met PR1.2 geen problemen.
's Avonds update naar v24 (Anna) gedaan en mijn email ingesteld; 1 POP /IMAP en 1 exchange.
Vanmorgen weer last van herstarts; 12 in drie uur ...

Fabrieksinstellingen met verlies van data heeft nu nog geen herstart gegeven, maar ik heb ook mijn email niet meer ingesteld. Dus waar ligt het nou aan?En wat heb ik aan een smart phone waar ik geen data mee kan communiceren (nu weer de N97 en 3GS erbij ...)

Dual mode heb ik nog niet geprobeerd, zal ik in mijn test gaan meenemen.
Bij jou dus in 3G modus geen problemen meer met herstarten onder Anna?

Draadloos laden op onze Zon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
In 3G ook, maar in GSM mode niet.

Ik heb al diverse zaken op internet opgezocht. Veel mensen hebben er na de Anna update last van.
Iemand zegt dat je bij Zoeken, de twee opties uit moet zetten. Dit heeft bij mij niet geholpen. Verder heb ik wat gelezen dat het aan de sim of SD kaart kan liggen. Er zou een error kunnen staan op de sd kaart waar anna niet mee overweg kan. Ik heb nog niet geprobeerd deze te formateren.

Daarnaast heb ik vooral het idee dat de reboot plaatsvind bij een slecht 3g bereik. Maar onderbouwen kan ik dat niet.

Iemand nog ideeen?

[ Voor 17% gewijzigd door Paul01 op 11-11-2011 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Nu online
Telfordia schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 14:35:

Ik heb al diverse zaken op internet opgezocht. Veel mensen hebben er na de Anna update last van.
Iemand zegt dat je bij Zoeken, de twee opties uit moet zetten. Dit heeft bij mij niet geholpen. Verder heb ik wat gelezen dat het aan de sim of SD kaart kan liggen. Er zou een error kunnen staan op de sd kaart waar anna niet mee overweg kan. Ik heb nog niet geprobeerd deze te formateren.

Daarnaast heb ik vooral het idee dat de reboot plaatsvind bij een slecht 3g bereik. Maar onderbouwen kan ik dat niet.

Iemand nog ideeen?
poosje terug las ik, ik dacht hier, dat het met gps-gebruik te maken had.

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
Is daar ook een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Telfordia schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 14:35:

Iemand nog ideeen?
Belle erop knallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
Als ik lees wat daar nog allemaal bij fout kan gaat wacht ik liever nog even op de officiele versie. Of ik stap volgende maand over naar de Lumia 800 ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:47
Telfordia schreef op donderdag 10 november 2011 @ 11:04:
Mijn maps werkte na de update ook niet meer. Bedankt voor de herstel tip. Alles lijkt weer te werken!
er is een vernieuwde 3.08 maps update beschikbaar en deze doet het wel 8)

control alt oeps deleted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-09 21:51

rda

Iemand enig idee hoe je vlc remote aan de praat krijgt? Ik heb dacht ik alle stappen doorlopen maar het lukt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
cazzie schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 16:35:
[...]

er is een vernieuwde 3.08 maps update beschikbaar en deze doet het wel 8)
Jup, net geinstalleerd via software update, hij werkt weer. Tis weer een hele vooruitgang deze update, wordt steeds mooier. In mijn ogen de beste navigatie die er is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laropo
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 09:37:
Ronald 307: ik gebruik inderdaad ook de core en uda bestanden.
laropo: ik kan hem dan niet meer aanzetten; ook niet na lang ingedrukt houden en wachten op de drie "trillingen".

Hmm.. dan weet ik 't ook even niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
Is bij mij opgelost door GSM te kiezen ipv 3G of Dual mode.
Al 6 uur geen herstart meer gehad ondanks allerlei extra (beta) software.

Dank voor de links, daar stonden wat aanwijzingen en die kloppen met mijn ervaringen vandaag..
Wat ik nu kan begrijpen ligt het aan de netwerkprovider en de sterkte van het 3G netwerk.
Bij mij (Telfort) herstart de telefoon bij wegvallen 3G netwerk en hoppen naar 2G. Provider naam verandert dan even: Telfort NL <> KPN NL
Met Vodafone SIM geen problemen gehad; nu met GSM instelling ook niet meer.

Wachten totdat Nokia daar een fix voor heeft.
Wel vreemd dat de fout niet in PR1.2 zat, maar bij Anna ineens in de netwerkconnectiesoftware is ingeslopen.

Ga ook nog een nieuwe SIM-kaart van Telfort vragen, schijnt ook een oorzaak te kunnen zijn.
Kans wel klein, want probleem verergerde enorm bij PR1.2 naar Anna.

11-11-11 11:11 zag ik het spontane witte licht met de blauwe letters NOKIA voor de laatste keer !

Toptoestel qua camera, snelheid en batterijduur.
Alleen is het internet wat traagprs

[ Voor 20% gewijzigd door emmerx op 12-11-2011 00:19 . Reden: 11-11-11 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xmasjos schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 16:58:
[...]

Gewoon contact opnemen met de makers en vragen of ze je erbij willen helpen.
Helaas voor de geplaagden onder ons... volgens onderstaande mail vanuit Whatsapp wordt er, zeggen ze, niks bewaard of opgeslagen aan hun kant...

Hi,

Thanks for your message. Sorry, but we don't store your conversation history on our servers, and we don't currently have an option to save or export your messages. We are working on improvements.
--
Best / Un saludo,
Cristina

Take a look at our FAQ: http://www.whatsapp.com/faq/
Follow WhatsApp on Twitter: http://twitter.com/#!/WhatsApp

ben de berichtjes dus gewoon kwijt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
emmerx schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 23:36:
[...]

Is bij mij opgelost door GSM te kiezen ipv 3G of Dual mode.
Al 6 uur geen herstart meer gehad ondanks allerlei extra (beta) software.

Dank voor de links, daar stonden wat aanwijzingen en die kloppen met mijn ervaringen vandaag..
Wat ik nu kan begrijpen ligt het aan de netwerkprovider en de sterkte van het 3G netwerk.
Bij mij (Telfort) herstart de telefoon bij wegvallen 3G netwerk en hoppen naar 2G. Provider naam verandert dan even: Telfort NL <> KPN NL
Met Vodafone SIM geen problemen gehad; nu met GSM instelling ook niet meer.

Wachten totdat Nokia daar een fix voor heeft.
Wel vreemd dat de fout niet in PR1.2 zat, maar bij Anna ineens in de netwerkconnectiesoftware is ingeslopen.

Ga ook nog een nieuwe SIM-kaart van Telfort vragen, schijnt ook een oorzaak te kunnen zijn.
Kans wel klein, want probleem verergerde enorm bij PR1.2 naar Anna.

11-11-11 11:11 zag ik het spontane witte licht met de blauwe letters NOKIA voor de laatste keer !

Toptoestel qua camera, snelheid en batterijduur.
Alleen is het internet wat traagprs
Ik vind het wel erg jammer dat je het 3/3,5 g netwerk niet kunt gebruiken. Ik heb ook telfort. Bij het uploaden van een foto duurt het zo wel een stuk langer als het via het gewone gsm netwerk moet. Zou toch niet moeten hoeven bij zo'n toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
Telfordia schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 10:55:
[...]
Ik vind het wel erg jammer dat je het 3/3,5 g netwerk niet kunt gebruiken. Ik heb ook telfort. Bij het uploaden van een foto duurt het zo wel een stuk langer als het via het gewone gsm netwerk moet. Zou toch niet moeten hoeven bij zo'n toestel.
Heb inmiddels redelijk contact met Nokia hierover; is natuurlijk bizar dat we in 2011 terug moeten naar GPRS om de N8 enigszins normaal te kunnen gebruiken.

Ik ga additioneel nog proberen om een nieuwere SIM-kaart te krijgen van Telfort. Mijn telefoon geeft namelijk geen problemen op het Vodafone netwerk, maar opvallend genoeg ook niet op het Telfort-netwerk met een (nieuwere) SIM die ik had geleend.

Omdat ik het probleem niet heb met mijn N82, N97 en de N8 met PR1.2 zit de fout dus voornamelijk bij de netwerksoftware (het hoppen) van Anna. Zaak dus dat in de officiële Belle release weer gebruik gemaakt gaat worden van de PR1.2 software...

Vorderingen op dit gebied zal ik posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje.. Ik heb een aantal dagen na heel veel toestanden eindelijk maps weer aan de praat gekregen. Uiteindelijk heb ik 3.08 beta geïnstalleerd.. Nu geeft mijn telefoon geen update weer, maar ovi suite wel. Moet ik die wel installeren of is die alleen bedoeld voor een 'normale 3.08'?

Ik heb geen zin in weer een niet werkende maps versie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaisor
  • Laatst online: 15-03-2021
Ik had eerst ook problemen met de maps versie na het updaten maar vandaag installeerde ik de nieuwe update Nokia Kaarten die uitgekomen is. (Ik zag het bij software update)
En de problemen van functie word niet ondersteunt zijn verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bucephalus
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:59
thnx, daar was ik ook benieuwd naar. nu aan het installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
de nieuwste kun je veilig installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeMoederr
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08 23:13
ik heb vandaag de officiële YouTube app geïnstalleerd veel fijner dan youtube downloader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xabre16v schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 17:27:
de nieuwste kun je veilig installeren :)
Ook voor mijn 3.08 beta versie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Volgens mij is het 3.8 ? Anyway, het is een update voor die update van 2 dagen geleden waardoor de gepushde 3.8 helemaal niks meer deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 03:46:
[...]

Helaas voor de geplaagden onder ons... volgens onderstaande mail vanuit Whatsapp wordt er, zeggen ze, niks bewaard of opgeslagen aan hun kant...

Hi,

Thanks for your message. Sorry, but we don't store your conversation history on our servers, and we don't currently have an option to save or export your messages. We are working on improvements.
--
Best / Un saludo,
Cristina

Take a look at our FAQ: http://www.whatsapp.com/faq/
Follow WhatsApp on Twitter: http://twitter.com/#!/WhatsApp

ben de berichtjes dus gewoon kwijt :(
Verbaast mij een beetje dat ze beweren niets op te slaan.
Ik HAD whatsapp geinstalleerd en na een paar dagen weer gedeinstalleerd....

Na enige MAANDEN toch weer geinstalleerd en ik was nauwelijks klaar met installatie... kwam er een berichtje van maanden geleden binnen fietsen....
Rara hoe dat nou toch kan.... na maanden???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiled
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
^
Had je dat bericht al ontvangen? Want als ik whatsapp uitzet (gekilled met taskmanager) en iemand stuurt mij een bericht dan krijg ik die gewoon als ik whatsapp weer opstart.

Athlon 700 | Gigabyte 7IXE | 2x128mb pc133 | Voodoo Banshee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
Xiled schreef op zondag 13 november 2011 @ 19:23:
^
Had je dat bericht al ontvangen? Want als ik whatsapp uitzet (gekilled met taskmanager) en iemand stuurt mij een bericht dan krijg ik die gewoon als ik whatsapp weer opstart.
Dat was dus voor mij een nieuw berichtje wat nog niet eerder had ontvangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
Ik heb een vraagje over instelling van de emailclient onder Anna.
Is ingesteld om om het uur mail (livemail) te checken. Doet ie ook netjes.
Maar mail die al in de inbox stond en bij de webversie is verwijderd uit de inbox... wordt niet uit de inbox van de emailclient op de n8 verwijderd.

Dat doet ie dan weer wel als ik zelf een keer op "verzenden en ontvangen" klik binnen de inbox op de N8.

Is dit een fout? is dit een instelling die ik zelf kan wijzigen (alleen heb ik dan nog niet gevonden waar dat is)
of is dit een normale situatie???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peerke63nl schreef op zondag 13 november 2011 @ 20:06:
Ik heb een vraagje over instelling van de emailclient onder Anna.
Is ingesteld om om het uur mail (livemail) te checken. Doet ie ook netjes.
Maar mail die al in de inbox stond en bij de webversie is verwijderd uit de inbox... wordt niet uit de inbox van de emailclient op de n8 verwijderd.

Dat doet ie dan weer wel als ik zelf een keer op "verzenden en ontvangen" klik binnen de inbox op de N8.

Is dit een fout? is dit een instelling die ik zelf kan wijzigen (alleen heb ik dan nog niet gevonden waar dat is)
of is dit een normale situatie???
:( Hoe krijg jij het voor elkaar dat je meerdere keren per dag je mail kan checken? Bij schema voor ophalen kan ik maar 1 tijd/keer instellen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
Verwijderd schreef op zondag 13 november 2011 @ 20:17:
[...]

:( Hoe krijg jij het voor elkaar dat je meerdere keren per dag je mail kan checken? Bij schema voor ophalen kan ik maar 1 tijd/keer instellen :-(
Ga naar emailclient en klik op een mailaccount en dan op opties en dan instellingen en kies het betreffende mail-acount. Dan klik op "automatisch ophalen" en stel de dagen in waar op opgehaald moet worden.
Dan heb "schema voor ophalen"op "hele dag" staan en "ophaalfrequentie" op "elk uur"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens Nokia (http://europe.nokia.com/s...aps-3-08-for-symbian-anna) heeft 3.08 weather..(niet de beta)

Ik draai nu beta, maar overweeg om 3.08 standaard te installeren als die gelijk is aan beta (of in ieder geval de 'weer' app heeft)

Kan iemand dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18:09
Verwijderd schreef op zondag 13 november 2011 @ 22:15:
Volgens Nokia (http://europe.nokia.com/s...aps-3-08-for-symbian-anna) heeft 3.08 weather..(niet de beta)

Ik draai nu beta, maar overweeg om 3.08 standaard te installeren als die gelijk is aan beta (of in ieder geval de 'weer' app heeft)

Kan iemand dit bevestigen?
Ik had laatst 3.08 geinstalleerd en daar zit weer bij. Check-in, gidsen, kaartenlader, weer en per auto staat bij mij onder toepassingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Ari Gold schreef op zondag 13 november 2011 @ 23:29:
[...]

Ik had laatst 3.08 geinstalleerd en daar zit weer bij. Check-in, gidsen, kaartenlader, weer en per auto staat bij mij onder toepassingen.
Maar geen toepassing meer voor een route om te lopen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
Ik heb toch maar besloten om ook eens een poging met Phoenix te gaan wagen.

Omdat ik problemen heb met de huidige installatie van Anna en omdat ik de apps nodig heb die wel onder Anna werken maar nog niet onder Belle wil ik nu de zelfde firmware(doawnloaden van internet) terug flashen op mijn N8.

Reden: omdat als ik een full format met hard reset doe maakt hij mijn C: niet echt leeg met als resultaat dat ik mijn zelfde probleem steeds terug krijg.

Maar nu wil ik eerst even weten voor ik met Phoenix aan de slag ga.. is het werkelijk nodig om heel Nokia/Ovi suite en alle apps gerelateerd aan Nokia te verwijderen van mijn desktop computer?

En kan ik gewoon de laatste versie van Phoenix gebruiken? of wordt een bepaalde versie aangeraden?

Edit: nog 1 vraag.. is het normaal om na een harde reset met full format en alleen Nokia Store en Social geinstalleerd te hebben nog maar 138,1mb vrij te hebben op C: drive ?

[ Voor 17% gewijzigd door SpitfireNL op 14-11-2011 01:37 ]

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coenox schreef op maandag 14 november 2011 @ 00:22:
[...]

Maar geen toepassing meer voor een route om te lopen dus.
Nee geen aparte toepassing voor "lopen naar"
Maar in de main aplicatie "kaarten" kan je wel kiezen voor lopen of rijden naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notaname
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:13
Verwijderd schreef op zondag 13 november 2011 @ 20:17:
[...]

Huh? :?
Ik heb 3 mailboxen die ieder op een andere tijd, en ook in aantal keren per dag checken naar nieuwe mail.
Gaat echt probleemloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Verwijderd schreef op maandag 14 november 2011 @ 00:50:
[...]

Nee geen aparte toepassing voor "lopen naar"
Maar in de main aplicatie "kaarten" kan je wel kiezen voor lopen of rijden naar.
Ah. Dat had ik nog niet gezien. Dank je.

Blijft geweldig by the way. Ik zit in een gebouw waar de GSM ontvangst slecht is, en de rolluiken nu naar beneden. Maar ik blijf gewoon een snelle fix hebben, bijna tot op het juiste gebouw nauwkeurig. Toch wel een van de belangrijke USP's van de N8 en Nokia maps.

[ Voor 31% gewijzigd door coenox op 14-11-2011 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peerke63nl schreef op zondag 13 november 2011 @ 21:50:
[...]

Ga naar emailclient en klik op een mailaccount en dan op opties en dan instellingen en kies het betreffende mail-acount. Dan klik op "automatisch ophalen" en stel de dagen in waar op opgehaald moet worden.
Dan heb "schema voor ophalen"op "hele dag" staan en "ophaalfrequentie" op "elk uur"
8)7 Schaam me dood, hoe simpel kan iets zijn wanneer je ff verder kijkt dan je neus lang is....tks buck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpitfireNL schreef op maandag 14 november 2011 @ 00:47:
Ik heb toch maar besloten om ook eens een poging met Phoenix te gaan wagen.

Omdat ik problemen heb met de huidige installatie van Anna en omdat ik de apps nodig heb die wel onder Anna werken maar nog niet onder Belle wil ik nu de zelfde firmware(doawnloaden van internet) terug flashen op mijn N8.

Reden: omdat als ik een full format met hard reset doe maakt hij mijn C: niet echt leeg met als resultaat dat ik mijn zelfde probleem steeds terug krijg.

Maar nu wil ik eerst even weten voor ik met Phoenix aan de slag ga.. is het werkelijk nodig om heel Nokia/Ovi suite en alle apps gerelateerd aan Nokia te verwijderen van mijn desktop computer?

En kan ik gewoon de laatste versie van Phoenix gebruiken? of wordt een bepaalde versie aangeraden?

Edit: nog 1 vraag.. is het normaal om na een harde reset met full format en alleen Nokia Store en Social geinstalleerd te hebben nog maar 138,1mb vrij te hebben op C: drive ?
http://forum.dailymobile.se/index.php?topic=52938.900
eerst pagina 1, dan versie 3.3 en verder rustig en goed lezen...alles wijst van zelf en alle antwoorden op je vragen staan daar vermeld. succes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
Verwijderd schreef op maandag 14 november 2011 @ 12:59:
[...]

http://forum.dailymobile.se/index.php?topic=52938.900
eerst pagina 1, dan versie 3.3 en verder rustig en goed lezen...alles wijst van zelf en alle antwoorden op je vragen staan daar vermeld. succes...
Bedankt... ik wil niet Belle hebben.
Maar ik zie ook iets er in staan over downgraden en een dead phone USB flash met phoenix. Hier kan ik me wel eens in verdiepen. Kijken of dit mijn Anna probleem oplost.

[ Voor 42% gewijzigd door SpitfireNL op 14-11-2011 13:24 ]

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
SpitfireNL schreef op maandag 14 november 2011 @ 13:19:
[...]
Kijken of dit mijn Anna probleem oplost.
Welk probleem heb je onder Anna?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
SpitfireNL schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 09:48:
Ik heb 2 serieuze problemen met mijn N8 waar ik al mee zit sinds de update van Anna.

1. Al mijn gegevens zoals contact list, agenda punten, social FB profiel widget en soms 3rd party apps die op C: zijn geinstalleerd blijven er op staan na een harde reset met full format.
Als ik een full format met harde reset doe.. dus in de telefoon eerst via bestandsbeheer format E: & F: (C: kan niet en dat doet de hard reset zelf al) dan harde reset d.m.v. drie vinger of de 2 codes intoetsen.
Maar mijn gegevens staan er nog even vrolijk op nadat de harde reset procedure helemaal klaar is.

2. Wanneer ik na een harde reset alles geinstalleerd heb en een tijd zonder problemen weer heb gebruikt. En ga via application manager een app uninstallen dan verdwijnen daarna alle apps uit de application manager lijst. Ze staan er allemaal nog op en kan de apps starten. Maar ik kan ze niet meer uninstallen want ze staan niet meer in die lijst. Op een paar Ovi diensten na zoals SSOUI en Ovi en Social die blijven staan in de lijst.

Heeft er iemand ervaring met de nokia service point in de buurt van Eindhoven? Of heeft een andere oplossing voor mij? Ik vermoed namelijk dat er echt iets kapot is aan mijn C: drive omdat ik die niet helemaal leeg kan maken.

Als een harde reset met full format al niet helemaal mijn gegevens verwijdert. Heeft het dan nog zin om met phoenix en navifirm te klungelen?
Deze problemen.
Mijn vermoeden is dat mijn werkgeheugen of C: drive een bad sector (error) bevat omdat ik de gegevens er niet helemaal van af krijg.

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
SpitfireNL schreef op maandag 14 november 2011 @ 14:13:
[...]
Deze problemen.
Mijn vermoeden is dat mijn werkgeheugen of C: drive een bad sector (error) bevat omdat ik de gegevens er niet helemaal van af krijg.
Heb het probleem ook gehad.
Heb je al geprobeerd om een restore factory settings erase user data uit te voeren zonder SIM-kaart in de N8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
Heb het steeds gedaan in offline modus. Maar ik heb hard reset met full format zo vaak gedaan al waarschijnlijk ook al een van die keren zonder simkaart er in.

Plotseling, na gisteren avond laat nog een keer geprobeerd, en toen al mijn contacten verwijderd en alle apps en settings handmatig uninstalled zo veel als ik kon... toen nog een keer full format met hard reset.. en nu blijkt er alles af te zijn met als resultaat een maagdelijk schone Anna er weer op.

Maar ik ga ongetwijfeld weer over een paar maanden tegen dit zelfde probleem aan lopen.

[ Voor 63% gewijzigd door SpitfireNL op 14-11-2011 15:56 ]

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gisteren Camera Pro N8 (2.2) geinstalleerd en nu werkt de oude camera-app niet meer : systeemfout.
Iemand die hier iets van weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
SpitfireNL schreef op maandag 14 november 2011 @ 15:52:
Plotseling, na gisteren avond laat nog een keer geprobeerd, en toen al mijn contacten verwijderd en alle apps en settings handmatig uninstalled zo veel als ik kon... toen nog een keer full format met hard reset.. en nu blijkt er alles af te zijn met als resultaat een maagdelijk schone Anna er weer op.

Maar ik ga ongetwijfeld weer over een paar maanden tegen dit zelfde probleem aan lopen.
Als applicaties niet meer voorkomen in de application manager en je hem daar niet kunt verwijderen, dan kun je apps ook deïnstalleren door in Menu Applicaties te verwijderen.
Met beta's van Maps heb ik dit probleem vaak gehad en dan wilde de reset niet goed lukken als ik de afzonderlijke onderdelen (drive, walk, weather ..) niet had verwijderd.

Alvast voor de volgende keer of voor een andere gebruiker die dit probleem gaat tegenkomen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-09 16:16

Amiet01

Master_A

RC van Belle is uitgelekt: http://forum.dailymobile.se/index.php?topic=57475.0

De lekker van de vorige versie van Belle die zegt dat Belle binnen nu en ongeveer 9 dagen uit zal komen. Ik wacht wel even met flashen, maar voor de mensen die niet willen wachten.....alstu. Gemodde versie hiervan is ook al gemaakt. Dan kan je hier terecht: http://forum.dailymobile.se/index.php?topic=56775.0

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amiet01 schreef op maandag 14 november 2011 @ 19:44:
RC van Belle is uitgelekt: http://forum.dailymobile.se/index.php?topic=57475.0

De lekker van de vorige versie van Belle die zegt dat Belle binnen nu en ongeveer 9 dagen uit zal komen. Ik wacht wel even met flashen, maar voor de mensen die niet willen wachten.....alstu. Gemodde versie hiervan is ook al gemaakt. Dan kan je hier terecht: http://forum.dailymobile.se/index.php?topic=56775.0
Draai al een paar maanden zonder problemen op de Belle Delight van nicesoni, 3.1, 3.2, 3.3 in nederlands...wacht wel rustig op 3.4 van de nieuwe leak... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus73
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:41
Heb sinds gisteren de nieuwe maps update. Maar ik lijk mijn aankomsttijd melding kwijt te zijn. Ik heb in het instellingen menu gekeken, maar ik kan daar niets vinden. Ook niet op nokia discussions. Mis ik iets? Of zit het er niet meer in.

Voor diegenen die ook de aankomsttijd missen. Je kunt door de 'knop' totale afstand in te houden kiezen uit reistijd, aankomsttijd, en reisafstand.

[ Voor 24% gewijzigd door Paulus73 op 15-11-2011 08:56 . Reden: oplossing gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Nu online
Paulus73 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 07:21:
Heb sinds gisteren de nieuwe maps update. Maar ik lijk mijn aankomsttijd melding kwijt te zijn. Ik heb in het instellingen menu gekeken, maar ik kan daar niets vinden. Ook niet op nokia discussions. Mis ik iets? Of zit het er niet meer in.

Voor diegenen die ook de aankomsttijd missen. Je kunt door de 'knop' totale afstand in te houden kiezen uit reistijd, aankomsttijd, en reisafstand.
dank je voor de tip

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amiet01 schreef op zondag 17 juli 2011 @ 00:14:
[...]

Ja ik vond de lettertype ook verschrikkelijk. Heb gelijk de Nokia Pure font erop gedaan in de resource folder. Moet je ff naar zoeken. Dit is de officiele font die Nokia heeft aangekondigd voor hun nieuwe updates.....
Ff vraagje...
hoe heb je dat gedaan????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
ik heb eindelijk Belle Delight er op staan.... maar de geheugenkaart wordt niet gezien door de muziekspeler... bibliotheken updaten levert niets op...

iemand enig idee? please...???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peerke63nl schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:33:
ik heb eindelijk Belle Delight er op staan.... maar de geheugenkaart wordt niet gezien door de muziekspeler... bibliotheken updaten levert niets op...

iemand enig idee? please...???
Re: N8 - RM-596 - Delight Belle by nicesoni_ash - v3.3 updated on 18.10.2011
« Reply #2779 on: 11 November 2011, 19:30 »
@nokiapwnsse
Put your music in E:\music or F:\music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
Geweldig Guus... hartelijke dank
Zal volgende keer toch beter zoeken nog....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unknowndb
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-07-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
En volgens mij worden er nu al weddenschappen afgesloten: wordt het Symbian of Windows Phone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
De een zegt dat het symbian wordt omdat windows phone nog niet om kan gaan met zo'n krachtige camera. En de ander zegt dat het Windows Phone wordt omdat het voor de hand ligt en omdat het Nokia's bedoeling is flagship devices met windows phone uit te rusten.

Geef mij maar liever symbian! Want dan heb je super mooie foto's die veel MB's zijn en stel je hebt dan windows phone dan kan je ze nog eens niet back-uppen via USB-on-the-go, niet versturen via bluetooth file transfer, niet via HDMI tonen op je TV(WP ondersteund nog geen HDMI tv-out). Erg krom vindt ik dat.

[ Voor 3% gewijzigd door SpitfireNL op 15-11-2011 16:02 ]

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
Ik gebruik Handy Safe Suite op mijn Belle. Zowel applicatie als database staan in massageheugen E:/... maar ondanks correcte pw wil ie de database niet openen. Iemand hier zelfde ervaring cq een oplossing bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peerke63nl schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 16:46:
Ik gebruik Handy Safe Suite op mijn Belle. Zowel applicatie als database staan in massageheugen E:/... maar ondanks correcte pw wil ie de database niet openen. Iemand hier zelfde ervaring cq een oplossing bij?
hoort ie niet op c?....lijkt mij wel of logisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 21:24:
[...]

hoort ie niet op c?....lijkt mij wel of logisch
Deel op pc en deel op smartphone en dan kun je die syncen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
peerke63nl schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 23:15:
[...]

Deel op pc en deel op smartphone en dan kun je die syncen :)
Ik denk niet dat die pc bedoelt maar c:/...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg steeds de melding van C schijf is bijna vol maar als ik wat verwijder helpt dat niet . wat kan ik hier aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 09:45

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:28:
Ik krijg steeds de melding van C schijf is bijna vol maar als ik wat verwijder helpt dat niet . wat kan ik hier aan doen?
Eerst altijd goed google en de zoek functie van GoT gebruiken.

Maar wat het bij mij steeds voor even oplost is mn email boxen verwijderen en weer opnieuw aanmaken :)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-09 16:16

Amiet01

Master_A

Voor de mensen die whatsapp willen gebruiken met emoticons erbij:
http://forum.dailymobile....c=57547.new;boardseen#new

Hij is nog niet op de site van whatsapp zelf te vinden omdat ze het niet wereldwijd uitrollen (snap niet waarom)

En er is ook een geupdate versie van IM for Nokia uit (alleen geschikt voor symbian Belle (gelekte versie ook))
Brengt nieuwe widget, nieuwe splash screen en is sneller dan de vorige versie:
http://www.mediafire.com/?0vd3dq2clidjg95

[ Voor 32% gewijzigd door Amiet01 op 16-11-2011 11:30 ]

Master_A

Pagina: 1 ... 68 ... 92 Laatste

Let op:
Discussie over levertijden, abonnementen en aanbiedingen mag in [ABO] Nokia N8 levertijden- en abonnementen topic