Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 09:45

Gutteguttegut

CEO of TFD

Amiet01 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 11:27:
Voor de mensen die whatsapp willen gebruiken met emoticons erbij:
http://forum.dailymobile....c=57547.new;boardseen#new

Hij is nog niet op de site van whatsapp zelf te vinden omdat ze het niet wereldwijd uitrollen (snap niet waarom)
Ik kan hm anders gewoon downloaden:
http://www.whatsapp.com/nokia/WhatsApp_2_6_46.sis

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0burn
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:05

c0burn

Feed your head

Bedankt voor de link, als ik naar http://www.whatsapp.com/nokia/ ga staat daar wel nog 2.6.37

Remember what the dormouse said

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

c0burn schreef op woensdag 16 november 2011 @ 11:52:
[...]
Bedankt voor de link, als ik naar http://www.whatsapp.com/nokia/ ga staat daar wel nog 2.6.37
Dat komt omdat je de pagina misschien hebt ge"F5't" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0burn

c0burn

Feed your head

En nu staat er wel de nieuwe versie... goed we hebben 'm in ieder geval

Angry Birds seasons update (Ham'o'ween levels) is ook beschikbaar trouwens

[ Voor 35% gewijzigd door c0burn op 16-11-2011 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij exact hetzelfde, hahaha... heb de dailylink maar ff gedownd...app werkt super en eindelijk met emo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 12:03:
Bij mij exact hetzelfde, hahaha... heb de dailylink maar ff gedownd...app werkt super en eindelijk met emo's.
heb m er ook opgezet...na installatie was er een homescreen verdwenen en een zwarte achtergrond omdat mijn achtergrondfoto er plots af was??????????
maar wel een whatsapp met emo's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudtwe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:29
Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 12:33:
[...]

heb m er ook opgezet...na installatie was er een homescreen verdwenen en een zwarte achtergrond omdat mijn achtergrondfoto er plots af was??????????
maar wel een whatsapp met emo's :)
Hmm, hij is er al weer af ook denk. Want als ik ga kijken heb ik gewoon de 37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAR_
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-09 07:30
Hmm kan niemand de 46 plaatsen de link werkt niet meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAR_
  • Laatst online: 18-09 07:30
Foutje, de link van Amiet01 werkt gewoon! klik op de link en scroll naar boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0burn

c0burn

Feed your head

En anders heb ik 'm op Zippyshare gezet: http://www25.zippyshare.com/v/9326239/file.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudtwe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:29
Ja, ik heb hem nu toch ook gevonden na een paar keer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
  • Laatst online: 20-09-2023
Woudtwe schreef op woensdag 16 november 2011 @ 12:56:
Ja, ik heb hem nu toch ook gevonden na een paar keer proberen.
Dat ding wordt niet voor niets offline gehaald... Er zitten blijkbaar nog bugs in waardoor deze niet goed bruikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xmasjos schreef op woensdag 16 november 2011 @ 13:03:
[...]

Dat ding wordt niet voor niets offline gehaald... Er zitten blijkbaar nog bugs in waardoor deze niet goed bruikbaar is.
geloof het ook...en de bug heb ik te pakken.... :-(
maar ja...wel een app met emo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier geen problemen hoor... alle werkt nog, geen gekke "bug"problemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 13:12:
hier geen problemen hoor... alle werkt nog, geen gekke "bug"problemen...
achh, zo'n ramp is het ook niet..ff achtergrond opnieuw aanpassen en een HS er bij zetten en klaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolterious
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:40
Over homescreens gesproken:
wolterious schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 08:58:
Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik eigen foto's als achtergrond op de homescreens kan instellen als beeldvullend? ik krijg nu steeds kleine foto's in het midden van het scherm.
Heeft iemand hier een passend antwoord op? zou graag een eigen foto als homescreen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wolterious schreef op woensdag 16 november 2011 @ 15:14:
Over homescreens gesproken:

[...]

Heeft iemand hier een passend antwoord op? zou graag een eigen foto als homescreen hebben.
kan je wel je eigen foto als wallpaper op een homescreen zetten dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 15:20:
[...]

kan je wel je eigen foto als wallpaper op een homescreen zetten dan?
Zeker kan dat, ik krijg ze ook gewoon op volledig scherm te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 15:23:
[...]

Zeker kan dat, ik krijg ze ook gewoon op volledig scherm te zien.
ik ook hoor, was maar een vraag, begrijp het probleem van wolterious ook niet...vandaar...weet het verder ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:50
Een nieuwe versie van Belle is gelekt en bewerkt!
http://forum.dailymobile.se/index.php?topic=56599.0

Volgens mij is alleen een thema, te zien aan de grootte. Ziet er anders wel gaaf getuned uit voor een thema :)

Edit: Kak. Inderdaad een thema. Voor S60v3 nog wel. Desondanks een leuk perspectief hoe het er ook uit kan zien.

[ Voor 20% gewijzigd door Reaper.JA2 op 16-11-2011 15:43 ]

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan81
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-09 19:32

Arjan81

Rotterdam

Opgelost :)

[ Voor 138% gewijzigd door Arjan81 op 17-11-2011 18:45 ]

HP Pavilion Power 15-cb040nd, Samsung Galaxy Z Fold 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
businka19 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:19:
[...]

Ik denk niet dat die pc bedoelt maar c:/...
Ah ja zo ja... gaat ik proberen :)
Meende namelijk dat ie voorheen ook niet op C:\ stond

Edit:
Mocht helaas geen soelaas bieden ... ook niet ná reboot :'(

[ Voor 11% gewijzigd door peerke63 op 16-11-2011 22:43 . Reden: aanvulling ]

• notorious_roy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-10-2024

notorious_roy

It's-a-meeee

Toch apart dat we, in een tijd dat iedereen fatsoenlijke foto's kan maken met zijn mobiel, nieuws moeten vernemen van foto's waarop echt niet te lezen is wat er nou staat :')

Roy-O-Rama

Verwijderd

Wat gebruiken jullie als Twitter app?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2011 @ 20:12:
Wat gebruiken jullie als Twitter app?
Gravity.... zowel twitter als facebook

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2011 @ 20:54:
[...]
Gravity.... zowel twitter als facebook
+1

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:56
En +1. Gravity is de beste Symbian app ooit. Je betaalt er iets voor maar het is het dubbel en dwars waard. Ooit gekocht en ik mag het van de ontwikkelaar steeds meenemen naar een volgend toestel zonder een cent extra te betalen. Dit is mijn vierde toestel waar het op staat. Persoonlijk contact met de ontwikkelaar is prima. Gebruik het voor twitter, Facebook en rss feeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:30
We hadden eerst Nokia PC Suite daarna OVI Suite en nu Nokia Suite ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Dit is om heel veel redenen slecht nieuws. Geen officiële Belle meer in 2011 voor de N8 en geen 'Carla' of 'Donna' meer voor de N8. Of er straks nog mensen een eventuele opvolger van de N8 kopen is de vraag, zeker als Nokia trouwe gebruikers in de steek laat. Maar de vraag is dan wel: wat dan? Ik wil geen gesloten systeem zoals Windows Phone of iOS. Geen stroom- en geheugenvretend systeem zoals Android. En geen niche zoals Meego. Bummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolterious
Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 15:28:
[...]

ik ook hoor, was maar een vraag, begrijp het probleem van wolterious ook niet...vandaar...weet het verder ook niet.
Bedankt voor de reacties so far.
Het zit als volgt, ik kan mn eigen foto's wel als wallpaper op mn homescreen zetten, maar ik krijg de foto dan in het klein gecentreerd in het midden van mn homescreen. Ik kreeg de foto dus niet meer beeldvullend.

[ Voor 3% gewijzigd door wolterious op 18-11-2011 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
wolterious schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 09:01:
[...]

Bedankt voor de reacties so far.
Het zit als volgt, ik kan mn eigen foto's wel als wallpaper op mn homescreen zetten, maar ik krijg de foto dan in het klein gecentreerd in het midden van mn homescreen. Ik kreeg de foto dus niet meer beeldvullend.
Is vreemd. Moet vanzelf goed gaan. Zijn het foto's die met de N8 gemaakt zijn? Gebruik je een bepaald thema?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis74
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:11
coenox schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 08:50:
[...]

Dit is om heel veel redenen slecht nieuws. Geen officiële Belle meer in 2011 voor de N8 en geen 'Carla' of 'Donna' meer voor de N8. Of er straks nog mensen een eventuele opvolger van de N8 kopen is de vraag, zeker als Nokia trouwe gebruikers in de steek laat. Maar de vraag is dan wel: wat dan? Ik wil geen gesloten systeem zoals Windows Phone of iOS. Geen stroom- en geheugenvretend systeem zoals Android. En geen niche zoals Meego. Bummer.
Jawel, je leest niet goed:

while the Symbian^3 (already updated to Anna) devices will receive it in Q1 2012. It seems Belle will be the last update for the Symbian^3 and Anna generation.

Oftewel: N8 (Symbian ^3, met Anna) ontvangt in Q1 2012 de Belle update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
dennis74 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 09:39:
[...]

Jawel, je leest niet goed:

while the Symbian^3 (already updated to Anna) devices will receive it in Q1 2012. It seems Belle will be the last update for the Symbian^3 and Anna generation.

Oftewel: N8 (Symbian ^3, met Anna) ontvangt in Q1 2012 de Belle update.
Heb ik dus wel goed gelezen. Belle zou in eerst in Q4 2011 komen. Nu in Q1 2011. Nog langer wachten en dus slecht nieuws nr. 1.

En het andere is dus dat Carla en Donna niet voor de N8 komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 00:15
coenox schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:01:
[...]
En het andere is dus dat Carla en Donna niet voor de N8 komen
Meeste mensen doen maximaal 2 jaar met hun toestel, dus zo slecht is dat nieuws niet.
Zeker als die laatste Belle goed werkt kun je dan nog jaren plezier van je N8 hebben.
Voor nieuwe features dus een nieuwe telefoon zoeken.

Als je hardcore Nokia fan bent heb je dan alweer de opvolger,
als je tweaker bent probeer je dan weer eens een ander OS.
We zijn tenslotte niet getrouwd met Symbian?

Draadloos laden op onze Zon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
emmerx schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:15:
[...]

Meeste mensen doen maximaal 2 jaar met hun toestel, dus zo slecht is dat nieuws niet.
Zeker als die laatste Belle goed werkt kun je dan nog jaren plezier van je N8 hebben.
Voor nieuwe features dus een nieuwe telefoon zoeken.

Als je hardcore Nokia fan bent heb je dan alweer de opvolger,
als je tweaker bent probeer je dan weer eens een ander OS.
We zijn tenslotte niet getrouwd met Symbian?
Dat is ook wel waar. En Nokia heeft ook wel wat credit bij mij. Recent is er nog een update gekomen voor de 5800XM. Die draait op s60v5, maar heeft dan wel weer een goede verbetering van de webbrowser gekregen.

En nee. We zijn niet getrouwd met Symbian. Maar de gratis navigatie en de geweldige camera van de N8 zorgen er wel voor dat mijn Samsung Galaxy S en de iPhone 3GS in de kast blijven liggen. Voor de iPhone 4 die ik van mijn vrouw kon overnemen heb ik bedankt en die is naar dochter gegaan. 8)7 Hmm, ben je dan hardcore Nokia fan?... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 17:20
Naast Belle, Donna en Carla kan het nog altijd zo zijn dat onze N8 na Belle ook kleine updates blijft ontvangen. Zoals we nu al soms onaangekondigd een kleine servicepack ontvangen via de update zullen we ook na Belle deze blijven ontvangen. Dus de updates houden denk ik niet per definitie op na Belle voor de huidige N8 gebruikers.

Als de opvolger van de N8(N8-01) met symbian uit komt dan koop ik die volgend jaar maar al te graag!!!
ik wacht rustig af tot de prijs wat gedaald is en koop hem dan want mijn huidige N8 werkt nog steeds goed.
Maar dan is het alweer een flinke vooruitgang tegenover mijn huidige N8... namelijk de opvolger krijgt 1ghz en meer memory, en de update naar Donna met nieuwe features NFC enzo.
Hopelijk krijgt de opvolger van N8 ook HDMI en usb-on-the-go en voor de rest alle features die N8 nu ook al heeft.

[ Voor 43% gewijzigd door SpitfireNL op 18-11-2011 10:32 ]

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 00:15
Software (firmware) ontwikkeling gaat qua kwaliteit meestal door een badkuip.

Eerst (PR1.0) veel bugs i.v.m. de nieuwe hardwareintegratie en features,
dan een stabiele fase (PR1.1 en 1.2) en
daarna weer een toenemend aantal bugs door nieuw toegevoegde functionaliteit (Anna).

Zo heb ik sinds Anna echt wat vervelende bugs die het toestel 'onbruikbaar' hebben gemaakt (bv geen 3G!) of applicaties die minder functionaliteit hebben gekregen (music player).

Ik laat Nokia voor Belle daarom graag iets meer tijd nemen, zodat de laatste grote release voor de N8 een stabiele firmware wordt die goed is getest aan de hand van alle verzamelde bug reports.

Draadloos laden op onze Zon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas is het voor mij voorbij..

Heb voor mijn vrouw een Iphone4 (geen s) gekocht omdat ze deze per se wou. Toen ik deze voor haar instelde ben ik helaas achtergekomen dat het algemene plaatje van Iphone helemaal klopt.. The feeling, apps en vooral als je veel op face en twitter zit kun je haast niet om de Iphone heen.

En ik ben altijd een anti Apple persoon geweest.

Nu de 4S is uitgekomen met de betere camera eigenschappen en processor (ok N8 zal wel een betere camera hebben) ben ik dus ook om. Voor mij wordt het een Iphone 4S 32G Black. Vooral het niet kunnen vinden van een goede facebook applicatie (zelfs betaalde) is ook een reden voor mij. Nu heb ik 3 verschillende face apps om alles te doen wat ik wil doen en dat werkt gewoon niet.

Helaas Nokia.. Één keer een overstap gemaakt naar je (was een SonyEricsson man) maar helaas hebben jullie het aardig verknald... echt jammer want hardware is eigenlijk toppie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notorious_roy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-10-2024

notorious_roy

It's-a-meeee

Ik heb me allang neergelegd bij het afscheid van Symbian. Die Belle-update lijkt me nog wel tof, maar daarna is het een aflopende zaak. Komende zomer haal ik een Nokia WP. Hopelijk is er dan een variant die de N8 opvolgt wat betreft camera.

Roy-O-Rama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bucephalus
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:49
Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:52:
Voor mij wordt het een Iphone 4S 32G Black. Vooral het niet kunnen vinden van een goede facebook applicatie (zelfs betaalde) is ook een reden voor mij. Nu heb ik 3 verschillende face apps om alles te doen wat ik wil doen en dat werkt gewoon niet.

Helaas Nokia.. Één keer een overstap gemaakt naar je (was een SonyEricsson man) maar helaas hebben jullie het aardig verknald... echt jammer want hardware is eigenlijk toppie...
fMobi ook al geprobeerd? is ook betaald, maar ik kan er alles mee doen wat ik wil op facebook. Maar goed, misschien heb jij andere eisen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bucephalus schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 11:00:
[...]

fMobi ook al geprobeerd? is ook betaald, maar ik kan er alles mee doen wat ik wil op facebook. Maar goed, misschien heb jij andere eisen....
Ja die heb ik ook.. Deze was ook niet goed genoeg maar er was een update paar dagen terug met veel verbeteringen. Maar nog niet 100%. Vooral als je die van Iphone hebt meegemaakt. Maar laatst wou ik een fot uploaden.. Zandlopetrtje na 2 minuten weg.. denk je dat ie geplaatst is maar nee hoor... Doe ik het via de webversie van face. dan lukt het wel en duurt ehet ook bijna 4 min.. Dus Fmobi was er wel mee bezig maar je hebt geen overzicht van voortgang hoe ver die is.. Gewoon van dat soort kleine maar wel irritante dingen.

Ik ben ook een ('s weekends) DJ met meer dan 2500 vrienden op face. Dus voor mij is een goede Face programma een must..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 17:20
Het grootste probleem voor symbian is gewoon dat geen van de apps goed geïntegreerd is met homescreen notifications en vooral on-screen notifications met een gelockt screen.
Ik zou wel nokia sleeping screen kunnen installeren maar dat maakt je telefoon langzaam en ondersteund nog steeds niet je social apps alleen basis functies call en sms.
Behalve whatsapp dan die doet dat nog redelijk goed op symbian met homescreen notifications.
Maar hierdoor dat social apps op symbian nooit zo fijn werken als social apps op bijvoorbeeld iOS.

Ik hoop echt dat dit gaat veranderen met Belle zodat social apps betere ondersteuning hebben voor homescreen notifications.
Ik zou dan ook erg graag zien dat Nokia een betere social app ontwikkeld die alle social networks en functies daarvan wel GOED ondersteund.

[ Voor 9% gewijzigd door SpitfireNL op 18-11-2011 11:23 ]

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank..
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:13
ik heb een probleempje met de mediaplayer....

Bij sommige `cds` is de albumhoes in de bibliotheek wel zichtbaar maar zodra ik de cd afspeel wordt hij niet meer weergegeven bij de individuele nummers... Zie dan alleen dat muzieknootje..,

weet iemand hoe ik dit kan oplossen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolterious
coenox schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 09:09:
[...]

Is vreemd. Moet vanzelf goed gaan. Zijn het foto's die met de N8 gemaakt zijn? Gebruik je een bepaald thema?
Zowel foto's van de n8 als van andere camera/internet, dus daar zit het probleem niet. Ik heb thema Glass Apple, waarbij de bijbehorende wallpaper wel fullscreen is. Een ander thema heb ik net geprobeerd, maar geeft ook geen verschil. Ik vermoed dat het iets heel doms/simpels is, maar ik weet nog niet wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik heb zelfs spijt dat ik mijn oude N8 verkocht heb. Mijn volgende wordt weer een Nokia en dan wel de opvolger van de N8. Heb nooit een probleem ervaren met Symbian. Misschien iets ouderwetser, maar het werkt allemaal prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Laatst online: 21:03
Wel belachelijk dat Belle pas in Q1 2012 komt. Is dat ook officieel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ari Gold schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 19:29:
Wel belachelijk dat Belle pas in Q1 2012 komt. Is dat ook officieel?
Belle Delight 3.4 van nice_soni is dit weekend beschikbaar...dus flashen maar en niet wachten tot 2012 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is t al bijna zondag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Laatst online: 21:03
Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 19:42:
[...]

Belle Delight 3.4 van nice_soni is dit weekend beschikbaar...dus flashen maar en niet wachten tot 2012 :)
Meeh, flashen doe ik liever niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Release komt vandaag nog!!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 16:47:
[...]

Release komt vandaag nog!!!! :)
dat wordt dus de hele aaf op F5 drukken, hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 16:52:
[...]

Is dat die toets schuin boven de 5%€....die is bij mij namelijk al helemaal blank :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ga jij je E:/mass nog wissen of laat je die voor wat het is...volgens mij kan het laatste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 18:00:
[...]

Ga jij je E:/mass nog wissen of laat je die voor wat het is...volgens mij kan het laatste
ik wis normaal gesproken alles, dus gewoon een complete schone installatie..
alles weer opnieuw indelen en installeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 18:43:
[...]

ik wis normaal gesproken alles, dus gewoon een complete schone installatie..
alles weer opnieuw indelen en installeren....
format E dus...en zonder sim-kaart erin flashen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

3.4 is errrrrrrrrrrrrrrrrrr :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

versie 3.4 is online

Inmiddels geinstalleerd, alleen geen Nederlandse schrijftaal... lijkt alsof beide Rofs3 bestanden hetzelfde zijn... Beide 277kb, en bij versie 3.3 is ie ruim 6Mb...

Denk dat Nicesoni me niet begrijpt... staan 2 rofs3 bestanden in zijn files... 1 voor alleen Engels (sms schrijftaal) en de andere zou voor meerdere sms schrijftalen moeten zijn.. Dat de rest allemaal in het engels is maakt mij niks uit.... :)

Inmiddels simpel opgelost door de rofs3 van versie 3.3 te gebruiken... sms-en gewoon in het nederlands. :)

[ Voor 130% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2011 21:03 . Reden: edit na installatie en installatie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondanks dat ik mijn N8 een waardeloos toestel vond, ben ik eigenlijk nu wel erg verknocht aan mijn N8. Maar dan met name om de camera. Deze vind ik geweldig!!!!!

De vele vastlopers, na de Anna-update, zijn voor mij eindelijk afgelopen. Ik heb twee dingen gedaan:
Een nieuwe sim-kaart ivm een duo-sim; want de batterijduur is nog altijd slecht
Een herstel met wissen van alle gegevens.

Ik heb daarna geen vastlopers of selfstarters gehad. Voor andere misschien ook een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 22:03

Geurt-kun

8 Simax SM660-250, SMA 1600TL

Klökske schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 22:54:

Een nieuwe sim-kaart ivm een duo-sim; want de batterijduur is nog altijd slecht
Is dit een acceptabele oplossing voor het met twee telefoons rondlopen?

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, voor zakelijk gebruik voldoet een N8 gewoon niet. Ik red het nog geen 3/4 werkdag zonder te moeten bijtanken. Daarnaast hapert hij vaak met mijn carkit. Dus voor zakelijk gebruik heb ik een Samsung Galaxy Txt besteld en voor het weekend hou ik een N8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guus, nederlandse taal is online voor je..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Ik zit een weekendje met mijn gezin in Duitsland. Geen roaming, dus op 2G gezet. Accu staat al 24 uur op 100 % terwijl ik wel wat foto's heb gemaakt. Ook de navigatie heb ik al veel gebruikt. Ook kan ik mp3 via de stereo hier in het huisje afspelen met de FM zender. Helemaal top. Het enige waar ik me aan erger is het traag opstarten van Apps. Ik hoop dat dat met Belle beter wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 november 2011 @ 12:22:
[...]

Bedankt, net alles binnen gehaald en er op gezet....werkt perfect!!!! nu alleen alles ff personaliseren :)
Belangrijk is wel dat je de goede productcode in Phoenix heb staan...sw versie 025.007 van Nokia

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2011 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-09 16:16

Amiet01

Master_A

Ik las net dat de nieuwste gelekte versie van symbian belle last heeft met spotane freezings en dat de accu nog sneller leeg gaat. De maker van 3.4 bevestigde dit.... Dus ik zie er toch van af om te flashen met 3.4

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 november 2011 @ 12:22:
[...]

geloof dat wij de enige 2 zijn die 3.4 gebruiken...heb wel wat aanpassingen gedaan o.a. het draaien van het scherm...kost wel wat moeite...eerst met coocker en daarna met explorer maar uiteindelijk gelukt...draait bij mij prima, nog geen her-starts gehad zoals bij irritante anna...enige waar ik nog mee zit is het indrukken van de knop bovenop...schakelt bij mij gelijk uit dan, kan dus niet kiezen voor opties...jij een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amiet01 schreef op zondag 20 november 2011 @ 18:52:
Ik las net dat de nieuwste gelekte versie van symbian belle last heeft met spotane freezings en dat de accu nog sneller leeg gaat. De maker van 3.4 bevestigde dit.... Dus ik zie er toch van af om te flashen met 3.4
nog niet een vriezer gehad...en als nice_soni iets bevestigt gaat ie er ook gelijk aan werken en een oplossing voor uploaden...niet echt een reden om te wachten maar kan je wel begrijpen...nogmaals bij mij werkt alles prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-09 21:51

rda

Verwijderd schreef op zondag 20 november 2011 @ 18:56:
[...]

geloof dat wij de enige 2 zijn die 3.4 gebruiken...heb wel wat aanpassingen gedaan o.a. het draaien van het scherm...kost wel wat moeite...eerst met coocker en daarna met explorer maar uiteindelijk gelukt...draait bij mij prima, nog geen her-starts gehad zoals bij irritante anna...enige waar ik nog mee zit is het indrukken van de knop bovenop...schakelt bij mij gelijk uit dan, kan dus niet kiezen voor opties...jij een oplossing?
Ik gebruik het ook, het werkt allemaal vlot. Volgens mij toch nog net iets vlotter dan de vorige versie, hoewel dat ook optisch kan zijn door de iets andere effecten. Ik heb ook nog geen spontane herstarts o.i.d. gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij ook geen herstarts... ook geen freecemomenten, en als ik knopje aan bovenzijde 1x indruk krijg ik gewoon optiemenu... gaat in ieder geval niet in 1x uit... druk jij er misschien te lang op?

Theme effects heb ik trouwens uitstaan...vind ik wel zo irritant (altijd al uitgehad trouwens)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2011 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun
  • Laatst online: 06-08 22:03

Geurt-kun

8 Simax SM660-250, SMA 1600TL

coenox schreef op zondag 20 november 2011 @ 14:13:
Ik zit een weekendje met mijn gezin in Duitsland. Geen roaming, dus op 2G gezet. Accu staat al 24 uur op 100 % terwijl ik wel wat foto's heb gemaakt. Ook de navigatie heb ik al veel gebruikt. Ook kan ik mp3 via de stereo hier in het huisje afspelen met de FM zender. Helemaal top. Het enige waar ik me aan erger is het traag opstarten van Apps. Ik hoop dat dat met Belle beter wordt.
Ik heb er sinds kort ook Anne op, maar de batterij is minstens zo snel leeg als voorheen op WIFI. (weliswaar)
Heb je de telefoon wel aanstaan? Man, wat mis ik die lange gebruiksduur.

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Telefoon staat echt aan, maar doet nu natuurlijk niet veel. 2G of 3G maakt volgens mij echt het verschil. Met 3G en regelmatig mail binnen halen red ik ongeveer 24 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Sociaal eraf gooien en mail instellen om elke 15 minuten op te halen ipv snelst scheelde bij mij zeer veel mbt batterijduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
Belle Delight 3.4 er sinds enkele uren op en de conclusie in 1 woord; snel!

Door foto's bladeren gaat niet meer met laadtijden of schokkerig, hele albums kan vloeiend doorheen worden gescrolld. Het kinetisch scrollen is ook drastisch verbeterd dat er minder veegbewegingen moeten worden gemaakt, de thema-animaties zijn erg prettig en ook de transparante widgets laten het wat luxer aanvoelen.

Al met al; geslaagde update! Hoewel het niet in één keer goed ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 november 2011 @ 19:15:
Bij mij ook geen herstarts... ook geen freecemomenten, en als ik knopje aan bovenzijde 1x indruk krijg ik gewoon optiemenu... gaat in ieder geval niet in 1x uit... druk jij er misschien te lang op?

Theme effects heb ik trouwens uitstaan...vind ik wel zo irritant (altijd al uitgehad trouwens)
Drukte te lang of te kort...finger spitzen geful...ben al weer 2 jaar alleen en dan verleer je dat, haha...ging om het draaien van landscape naar portrait...dan kreeg je dat irritante scherm maar door het bestandje wat nice_soni er op pagina 1 had bij gezet, uit kunnen schakelen...alles toppie dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 november 2011 @ 19:15:

enige probleem wat ik nu heb is dat er geen internetverbinding meer mogelijk is...ja thuis misschien op mijn eigen netwerk...krijg hierdoor Whatsapp ook niet geinstalleerd...foutmelding: "please configure cellular data first"
iemand een idee?

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2011 18:59 . Reden: ff googlen :-) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guus..
Wat vindt jij van de batterij status? Met versie 3.4 vindt ik em zelf wel veel sneller leeglopen... normaal gesproken houdt ik het een dag makkelijk vol met versie 3.3... maar nu na 1 dag gebruik heb ik em halverwege aan de lader moeten hangen... (phone gebruik is onveranderd na flashen naar 3.4)
Jij ook dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-06-2024
@ 3.4 gebruikers

Ik heb deze versie nu ook een dag draaien, ik kan nog niet bevestigen dat de batterij sneller leeg gaat.
Als ik een dag op pad ben dan zorg ik in ieder geval dat de telefoon op GSM staat ipv 3G. Dit scheelt aanzienlijk.

// oftopic: Ik weet niet of ik de officiele versie van Belle nog ga meemaken op mijn N8, ik ga waarschijnlijk voor de Lumia 800.\\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-11-2021
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 21:50:
Guus..
Wat vindt jij van de batterij status? Met versie 3.4 vindt ik em zelf wel veel sneller leeglopen... normaal gesproken houdt ik het een dag makkelijk vol met versie 3.3... maar nu na 1 dag gebruik heb ik em halverwege aan de lader moeten hangen... (phone gebruik is onveranderd na flashen naar 3.4)
Jij ook dit probleem?
Ik had dit ook opeens met 3.3, maar na een week was het weer weg en deed ie het super. vanavond naar 3.4 geflashed, helemaal leeg begonnen, op de store na heb ik het meeste wel weer aan de praat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notaname
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:59
Even wat anders dan Belle.

Ik heb mijn N8 en E7 via wifi verbonden met mijn netwerk, is het mogelijk dat ik via de muziekspeler toegang krijg tot mijn mp3's op mijn NAS server?
Of iig via een filebrowser toevoegen aan een playlist...
Is daar eventueel een app voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 21:50:
Guus..
Jij ook dit probleem?
hoi..heb met de batterij geen probleem, echt niet...loopt bij mij niet leeg...moet je wel eerlijk zeggen dat ik vanavond alle 4 files vanavond er opnieuw heb opgezet...inclusief de nieuwe rofs2 in dutch...heb deze van freaxs gekregen...taal is dus nu helemaal in het nederlands...sommige widges zijn nog engels "ondertiteld" maar dat kan je zelf aanpassen. Waar ik wel tegen aan blijf lopen is mijn gevoeligheid van de on/off knop om naar de energie spaar stand te gaan...maar ja, zal wel aan mijn mobiel liggen, de een heeft er wel last, ander niet...begrijp niet waarom er niet een short-cut te maken is naar de batterijstand maar ik ben ook geen modderator maar een gebruiker...beetje zoals een cruijf aan de zij-lijn, haha, commentaar op alles maar niets kunnen oplossen. Al met al is het gebruik van 3.4 niet verkeerd....je moet je wel in coocker verdiepen, sys en phoenix....en na al dat wordt het allemaal een stuk logischer en duidelijker....en wat ook belangrijk is...niet naar jou bedoelt...tutorials lezen, googlen en dan pas iets gaan vragen, maar dat weet je zelf ook...meer een tip voor die dit leest. Leuk om samen problemen met je op te lossen. Spreek je, niet te snel hoop ik, haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
  • Laatst online: 20-09-2023
Notaname schreef op maandag 21 november 2011 @ 23:45:
Even wat anders dan Belle.

Ik heb mijn N8 en E7 via wifi verbonden met mijn netwerk, is het mogelijk dat ik via de muziekspeler toegang krijg tot mijn mp3's op mijn NAS server?
Of iig via een filebrowser toevoegen aan een playlist...
Is daar eventueel een app voor?
Er zit een functie in de instellingen, maar ik weet niet of je daarmee een NAS te pakken kunt krijgen...
"Settings --> Connectivity --> Remote Drives"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 00:12:
[...]

Waar ik wel tegen aan blijf lopen is mijn gevoeligheid van de on/off knop om naar de energie spaar stand te gaan...maar ja, zal wel aan mijn mobiel liggen, de een heeft er wel last, ander niet...begrijp niet waarom er niet een short-cut te maken is naar de batterijstand maar ik ben ook geen modderator maar een gebruiker...beetje zoals een cruijf aan de zij-lijn, haha, commentaar op alles maar niets kunnen oplossen.
In Anna kun je naar de spaarstand door op het batterij-icoontje in de rechter bovenhoek te drukken. Is dit in Belle niet (meer)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notaname
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:59
Xmasjos schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 09:03:
[...]

Er zit een functie in de instellingen, maar ik weet niet of je daarmee een NAS te pakken kunt krijgen...
"Settings --> Connectivity --> Remote Drives"
Dat werkt helaas niet. Ik ben eens aan het zoeken geweest en het schijnt dat SymSMB dat gekund moet hebben maar dat is door Nokia overgenomen van de ontwikkelaar.
De versie (4.0.61) welke ik op het internet vindt wil niet installeren op mijn toestellen.

Wat wel goed werkt is Miniserver (http://www.symbian-freak....6719&highlight=miniserver)
Ik kan dan via bijv. Opera naar mijn netwerkshares browsen en op een mp3 klikken maar die wordt dan gedownload en wordt vervolgens afgespeeld. Dat is niet de bedoeling.
Mogelijk dat een goede muziekspeler ze kan 'streamen'?

Snap ook niet goed hoe de muziekspeler van mijn E7 zijn bibliotheek kan vernieuwen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda

rda

Ik heb sinds vandaag, of ik zie het vandaag pas, een zwart vlekje op de cameralens wanneer ik 12 mp kwaliteit gebruik:
[url="Foto"] http://imageshack.us/photo/my-images/257/20111122020.jpg/[/url]

Misschien wat moeilijk te zien, maar rechtsonderin zie je op deze foto wat ik bedoel. Iemand enig idee hoe het komt? Ik heb de buitenkant natuurlijk al schoongemaakt. Vocht oid aan de binnenkant misschien? Hoe is het op te lossen?

[ Voor 7% gewijzigd door rda op 22-11-2011 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reaper.JA2 schreef op zondag 20 november 2011 @ 21:52:
de thema-animaties zijn erg prettig en ook de transparante widgets laten het wat luxer aanvoelen.
super domme vraag: hoe activeer je die??? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 19:12:
[...]

super domme vraag: hoe activeer je die??? :?
Thema's > Algemeen > Opties (afbeelding rechtsonder met 3 streepjes) > thema-effecten > aan.

Guus, zag dat je Nederlandse tekst hebt geactiveerd. Deze heb ik ook geïnstalleerd maar blijkt niet te doen, is het (toevallig) veranderd sinds de directe release? Weet namelijk zeker dat de Dutch ROFS2 er bij stond.

Ben nu aan het proberen met QWERTY en hoewel het wel fijner wordt, is woordenboek toch prettiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reaper.JA2 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 20:28:
[...]

Thema's > Algemeen > Opties (afbeelding rechtsonder met 3 streepjes) > thema-effecten > aan.

Guus, zag dat je Nederlandse tekst hebt geactiveerd. Deze heb ik ook geïnstalleerd maar blijkt niet te doen, is het (toevallig) veranderd sinds de directe release? Weet namelijk zeker dat de Dutch ROFS2 er bij stond.

Ben nu aan het proberen met QWERTY en hoewel het wel fijner wordt, is woordenboek toch prettiger.
Er is een nieuwe rofs2 in dutch....heb deze van freaxs gekregen...mail hem even dan krijg je die ook...hij heeft tevens de batterij duur aangepast...heb gisteravond alle 4 de files opnieuw geflashed...mail me anders ff...dan probeer ik dat file bij je te krijgen
Wanneer ik je aanwijzingen volg krijg ik alleen maar de thema's die ik er zelf heb op gezet....dus niet van nice_soni

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2011 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:36
Hoppa, net even geflasht naar 3.4 ging prima. ALLES is bij mij in het NL, voelt weer lekker snel aan. Het enige nadeel is dat je al je zooi er weer terug op moet installeren... Maar ja je kan niet alles hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoek een goede duidelijke en "zichtbare" filebrowser...bedoel gewoon op het hele screen...ben dat zoeken op een inche helemaal zat...tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
  • Laatst online: 30-03-2023
Damn. Belle 3.4 op N8 gezet. Hij voelt toch weer erg 'nieuw', denk dat ik nog maar geen Lumia koop. N8 met de geweldige camera, Sygic navigatie, Whatsapp, etc etc ... voelt als een totaalpakket waar de Lumia nog niet tegenop kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 22:16:
Zoek een goede duidelijke en "zichtbare" filebrowser...bedoel gewoon op het hele screen...ben dat zoeken op een inche helemaal zat...tips?
Gebruik zelf 'filebrowser' van RnD tools, werkt prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reaper.JA2 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 22:23:
[...]

Gebruik zelf 'filebrowser' van RnD tools, werkt prima :)
ben je nu al volledig in nederlands cq goede rofs2?...kan de themes van belle 3.4 echt niet vinden maar ja, gebruik guillio...ook best, lekker belangrijk...zal ff googlen naar RnD tools. tks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

En weer een nieuwe versie van WhatsApp:
http://www.whatsapp.com/nokia/WhatsApp_2_6_47.sis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Hardstyle4Me schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 21:16:
Hoppa, net even geflasht naar 3.4 ging prima. ALLES is bij mij in het NL, voelt weer lekker snel aan. Het enige nadeel is dat je al je zooi er weer terug op moet installeren... Maar ja je kan niet alles hebben.
Ook Kaarten? (Rijden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg in de Nokia store nu een aanbieding boven in beeld van Nokia voor 30 dagen gratis downloaden van 'eersteklas apps'. Van de 5 apps die ik nu zie waren er 3 sowieso al gratis, maar het idee is leuk. Misschien wordt de content ook ververst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Laatst online: 27-09 13:15

PowerFlower

être diable et jouer fleur

BoXie schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 22:20:
Damn. Belle 3.4 op N8 gezet. Hij voelt toch weer erg 'nieuw', denk dat ik nog maar geen Lumia koop. N8 met de geweldige camera, Sygic navigatie, Whatsapp, etc etc ... voelt als een totaalpakket waar de Lumia nog niet tegenop kan.
+1, sinds ik Belle gebruik (en ik heb nog Delight 3.0) zit ik meer te speuren naar een betaalbaar tweedehandsje als backup telefoon dan dat ik naar nieuwe telefoons kijk. Er is nog niets met een vergelijkbare camera... en de N8 doet *alles* wat ik nodig heb.

Behalve Skype dan. Ffs Skype, for once, fix eens een client op tijd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga (een laatste) poging wagen om te flashen en nu naar 3.4
Ik wil wel Nederlandse taal. Welke files moet ik precies hebben?
Waarom moet de SD-kaart eruit tijdens het flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda

rda

Oke, er zit waarschijnlijk een vuiltje achter de lens van mijn telefoon (zie eerder bericht). Dat wordt dus helaas opsturen en mijn telefoon voor 3 weken missen. Minstens. Nu heb ik Belle er op staan. Is het nodig om te downgraden ivm garantie? Of maakt het niet zoveel uit?

Zo ja, hoe doe je dat? Ik heb het zo snel niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Nee maakt niks uit, doen ze niet moeilijk over. Zelf mijn N8 ook eens opgestuurd voor garantie. Kreeg 'm alleen weer terug met Anna erop. :P
Pagina: 1 ... 69 ... 92 Laatste

Let op:
Discussie over levertijden, abonnementen en aanbiedingen mag in [ABO] Nokia N8 levertijden- en abonnementen topic