Probleem software update
beste mensen,
Ik heb een N8 type RM-596, versie Anna, softwareversie 022.14.
De telefoon geeft aan dat er een update naar 025 .007 beschikbaar is.
Ik sluit de N8 aan op Nokia Suite 3.2.100. Die werkt goed, alles werkt zoals het moet, sync geen probleem, etc ... ... behalve de software update. Als ik daar op klik krijg ik een popup die aangeeft dat er elementen ontbreken en dat ik 'm opnieuw moet installeren.
Internet afgezocht naar een oplossing. Zie wel mensen die hetzelfde probleem posten, ook op forum van nokia zelf, maar geen echte oplossing.
Kan 'm hier ook niet vinden.
Kent iemand van jullie het probleem? Heeft iemand een url van een site (of hier een topic-reactie) waar een oplossing wordt gegeven? Ik kan 'm niet vinden, en wordt er onderhand een beetje gek van.

Had het eerder ook al met Maps, maar die kon ik via telefoon updaten. Deze update verwijst telkens naar PC en ik kom niet verder.
Als ik N8 met PC verbind via USB opent Nokia Suite automatisch. Dat gaat prima. Maar krijg iedere keer wel foutmededeling dat Windows Media Player moet worden gestopt, al is die niet actief. Zou dat met elkaar te maken kunnen hebben? Heb geen idee hoe.
Oplosssingen die ik vond helpen niet. Heb al alles er af gehaald (Nokia Suite, Connectivity Drive, PC connectivity solution, etc), opnieuw opgestart tussendoor, registry cleaner erover gegooid, alles opnieuw geinstalleerd, opgestart, zelfde melding.
Weer alles van Nokia eraf. Gezocht naar updates voor Windows Vista 32-bit SP2 en die geïnstalleerd. En Nokia Suite er weer op. Zelfde melding.
Nu staat geïnstaleerd (zonder dus dat update-functie werkt):
Nokia Suite 3.2.100
PC Connectivity Solution 11.5.13.0
Connectivity Cable Driver 7.1.48.0
Maps Service API 4.0.29.0
Nokia nPlatform 3.2.100.0
Desktop Sync Engine 1.7.56.205