Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jens17
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-09 18:51
Notaname schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 11:49:
Is dit draadje vastgelopen? Nooit eerder was er gedurende meerdere dagen geen feed. : :?
Het wachten is op de officiële Belle in Naviferm, wat deze dagen (hopelijk) komt te verschijnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09-2023
Notaname schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 13:19:
Oké zal ik de cache van Opera eens legen, kijken of dat helpt. Ander webpagina's van o.a. Tweakers hebben er geen last van.

Wat betreft de rust in dit draadje zal het misschien met Sint Nicolaas te maken hebben of is iedereen in afwachting van Belle. :-)
Bij mij (Opera 11.60) laadt 'ie alles behalve het laatste stukje. Firefox laadt 'm wel helemaal. Het is geen scriptfout en ik heb het alleen bij dit topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notaname
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:59
Ja idd. Heb dezelfde verschijnselen ook na het legen van de cache.
IE9 laadt de pagina wel supersnel.

O.T. Huh, 11.6 Zit hier op 11.52 en geen updates. :?

Laadt weer snel! :)

[ Voor 29% gewijzigd door Notaname op 04-12-2011 01:03 . Reden: Opmerking over Opera toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Notaname schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 14:44:
Ja idd. Heb dezelfde verschijnselen ook na het legen van de cache.
IE9 laadt de pagina wel supersnel.

O.T. Huh, 11.6 Zit hier op 11.52 en geen updates. :?
Ik zit altijd met de bèta's. Alleen werkt next 12 (alpha build) niet fatsoenlijk, dus daarom heb ik deze ;)

Het is geen probleem om het laden te stoppen. Alles hier blijft gewoon werken.

[ Voor 9% gewijzigd door Xmasjos op 03-12-2011 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezze
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-09 15:38
Heeft iemand deze Belle al geinstalleerd?
http://forum.dailymobile.se/index.php?topic=52293.0

Ik ben benieuwd...

Of is dat alleen Grieks?

[ Voor 10% gewijzigd door beezze op 03-12-2011 18:10 ]

To Beezze or not to Beezze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:27
Hoe zit het nou precies met het flashen van Belle? Je hebt de firmware files nodig van Anna, moet je dan de files hebben die bij jouw productcode horen? Zo ja? Waar kan je die vinden dan? Of kan je gewoon random files gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeMoederr
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08 23:13
Ik snap dat je het misschien leuk vind om gehackte firmware op je telefoon te zetten, maar verder: waarom zou je? Symbian Anna werkt echt prima, super stabiel ook. Bovendien komt Belle per januari oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
JeMoederr schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 18:51:
Ik snap dat je het misschien leuk vind om gehackte firmware op je telefoon te zetten, maar verder: waarom zou je? Symbian Anna werkt echt prima, super stabiel ook. Bovendien komt Belle per januari oid?
Omdat ik nu al Belle wil hebben, ziet er stukken mooier uit dan Anna. En ja, ik kan wel wachten op begin volgend jaar, heb er het geduld ook wel voor. Maar Nokia kennende zal het weer 3 maanden duren dan.
Wil het wel gewoon uitproberen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-11-2021
Ari Gold schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 18:42:
Hoe zit het nou precies met het flashen van Belle? Je hebt de firmware files nodig van Anna, moet je dan de files hebben die bij jouw productcode horen? Zo ja? Waar kan je die vinden dan? Of kan je gewoon random files gebruiken?
Met een klein beetje zoeken op deze site vind je je antwoord wel denk ik.
Enkele tips voor zoektermen: delight, of op belle, of op flashen of op tutorial.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Notaname schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 13:19:
Oké zal ik de cache van Opera eens legen, kijken of dat helpt. Ander webpagina's van o.a. Tweakers hebben er geen last van.

Wat betreft de rust in dit draadje zal het misschien met Sint Nicolaas te maken hebben of is iedereen in afwachting van Belle. :-)
Denk dat iedereen inderdaad zit te wachten op Belle....hoop dat de Delight 3.5 van nice soni die morgen uitkomt is gebaseerd op de officiele Belle...kan daar niet echt hoogte van krijgen...en anders maar wachten op Nokia update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 december 2011 @ 20:44:
[...]

Denk dat iedereen inderdaad zit te wachten op Belle....hoop dat de Delight 3.5 van nice soni die morgen uitkomt is gebaseerd op de officiele Belle...kan daar niet echt hoogte van krijgen...en anders maar wachten op Nokia update
Delight 3.5 is reeds te downloaden, echter is dit geen versie gebaseerd op de officiele release. Deze versie is de T-Mobile versie die enkele dagen geleden via Navifirm was te downloaden (nu niet meer)
Delight 3.4 werkt nu lekker bij mij, geen batterijproblemen meer, alles doet t zoals t hoort.... ik wacht nu tot de officiele release..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 15:07:
[...]

Delight 3.5 is reeds te downloaden, echter is dit geen versie gebaseerd op de officiele release. Deze versie is de T-Mobile versie die enkele dagen geleden via Navifirm was te downloaden (nu niet meer)
Delight 3.4 werkt nu lekker bij mij, geen batterijproblemen meer, alles doet t zoals t hoort.... ik wacht nu tot de officiele release..
mijn idee ook :)
alleen het draaien van het scherm wanneer je naar landscape gaat irriteert me enigzins...maar ja, valt mee te leven...3.4 draait verder stabiel, ook geen batterij-problemen, nooit gehad overigens en zeker geen re-boots. Ben benieuwd of nice-soni de officiele Belle gaat bewerken...en trouwens nu ook geen zin om naar 3.5 te gaan omdat de nederlandse rofs er nog niet zijn en ik niet weer zit te wachten om alle kaarten er weer opnieuw op te zetten....ga dit draadje dus ff aan de kant zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Muziek op de N8 vind ik echt raar geregeld. Waarom is het niet gewoon makkelijk om gewoon mappen aan de maken en daar je muziek neergooien. Nokia dacht daar anders over en alles via album te doen. Nu moet ik het handmatig doen op mn telefoon. Zie ik iets over het hoofd wat makkelijker kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedr
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:21
Ook hier maar even (heb 't in het C6-01 topic ook gemeld):
update naar Belle duurt nog even. Zojuist een bericht van Nokia Nederland op Facebook:

Nokia Nederland: De update naar Belle wordt verwacht in januari. Nog even geduld maar dan kun je met een nieuwe feel 2012 in.

Even geduld nog dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thedr schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 13:11:
update naar Belle duurt nog even. Zojuist een bericht van Nokia Nederland op Facebook:

Nokia Nederland: De update naar Belle wordt verwacht in januari. Nog even geduld maar dan kun je met een nieuwe feel 2012 in.

Even geduld nog dus...
Dan toch nog maar een keer naar Delight 3.6....nederlands is ook beschikbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thedr schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 13:11:

Even geduld nog dus...
Bedankt!

Was natuurlijk te verwachten.. Nokia had het steeds over Q4 (4e kwartaal), maar omdat we Nokia ondertussen een beetje kennen, moet je dat met een korreltje zout nemen. Zou me niet verbazen als eind januari de eerste landen de update krijgen en wij halverwege februari...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedr
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:21
Ze kunnen natuurlijk altijd eerder releasen, worden wij alleen maar vrolijk van :) Maar zo stoppen we iig weer ff met zeuren (maar niet met klagen dat 't zo lang duurt) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:50
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:30:
[...]

Dan toch nog maar een keer naar Delight 3.6....nederlands is ook beschikbaar...
Kan ik ervan uitgaan dat je de Nederlandse taal van v3.4 pakt?

Ga vanavond flashen! :)

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ari Gold schreef op maandag 05 december 2011 @ 22:08:
Muziek op de N8 vind ik echt raar geregeld. Waarom is het niet gewoon makkelijk om gewoon mappen aan de maken en daar je muziek neergooien. Nokia dacht daar anders over en alles via album te doen. Nu moet ik het handmatig doen op mn telefoon. Zie ik iets over het hoofd wat makkelijker kan?
Folderplay
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Reaper.JA2 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 18:29:
[...]

Kan ik ervan uitgaan dat je de Nederlandse taal van v3.4 pakt?

Ga vanavond flashen! :)
ik zie die nl versie ook nog niet, zal wel niet lang meer duren. Ik wacht er nog effe op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
Zojuist geïnstalleerd en bevalt erg lekker! Momenteel 190mb vrij op de c-schijf. Hierdoor voelt het erg snel aan en lijkt het zelfs of internet aanzienlijk sneller is. Buiten dit nog geen opmerkelijke dingen gezien. Overigens geïnstalleerd met de nederlandse taal van 3.4 wat prima loopt. Nog nergens tegen aan gelopen. Tevreden dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Kan Phoenix niet eens cracken. "Cannot execute fixer.exe..
Wil ook 3.6 installeren met de NL file van 3.4, heb de files al bij elkaar.

[ Voor 95% gewijzigd door Ari Gold op 06-12-2011 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
Phoenix hoeft ook niet gekraakt te worden. Als je de Phoenix uit de tutorial van Nicesoni gebruikt, deze is gratis te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Reaper.JA2 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 23:01:
Phoenix hoeft ook niet gekraakt te worden. Als je de Phoenix uit de tutorial van Nicesoni gebruikt, deze is gratis te downloaden.
Kan m niet vinden. F**k it, wacht wel anderhalve maand.
Vind alleen cracked onzin. Kan niet eens die .exe weggooien.

[ Voor 9% gewijzigd door Ari Gold op 06-12-2011 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ari Gold schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 21:51:
Kan Phoenix niet eens cracken. "Cannot execute fixer.exe..
Wil ook 3.6 installeren met de NL file van 3.4, heb de files al bij elkaar.
NL file van 3.6 is er ook al....
Zoek deze eens...: Phoenix_Service_Software_2010.08.004.41526_Cracked
werkt bij mij priem goed.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2011 23:24 . Reden: software edit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 23:20:
[...]

Thanks, maar heb er niks meer aan he.

[ Voor 3% gewijzigd door Ari Gold op 06-12-2011 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 23:20:
[...]

Zoek deze eens...: Phoenix_Service_Software_2010.08.004.41526_Cracked
werkt bij mij priem goed.
Ja, heb al heel wat geprobeerd. Maar mn virusscanner blokeert t..ook als ie uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ari Gold schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 23:27:
[...]

Ja, heb al heel wat geprobeerd. Maar mn virusscanner blokeert t..ook als ie uit is.
Vreemd.... welke virusscanner heb je?
Hier Norton, en die pakt em gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 23:29:
[...]

Vreemd.... welke virusscanner heb je?
Hier Norton, en die pakt em gewoon
AVG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:57
Ik zoek een dock/bureaulader voor de N8 die laadt via de onderkant van de N8, dus NIET via USB, heeft er iemand een tip? Ik zoek al weken naar zo'n ding, maar allemaal laden ze via USB en dat gaat me te langzaam.
En liefst een waarop je hem zo op het laadpennetje (of hoe zo'n ding ook moge heten) drukt dus niet dat ik een los kabel uit het binnenste moet opvissen.

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kruila schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 23:43:
Ik zoek een dock/bureaulader voor de N8 die laadt via de onderkant van de N8, dus NIET via USB, heeft er iemand een tip? Ik zoek al weken naar zo'n ding, maar allemaal laden ze via USB en dat gaat me te langzaam.
En liefst een waarop je hem zo op het laadpennetje (of hoe zo'n ding ook moge heten) drukt dus niet dat ik een los kabel uit het binnenste moet opvissen.
Die zijn er helaas niet voor de N8.... alle soorten cradles worden via de USB opgeladen... (ben zelf ook al een tijdje op zoek namelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb op de zaak en laptop staan waar ook AVG op zit, zal daar eens testen voor je..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 00:01:
[...]

Heb op de zaak en laptop staan waar ook AVG op zit, zal daar eens testen voor je..
Thanks, ik heb die versie die jij zei geprobeerd. Daar kom ik wel verder alleen blijft ie daar vast tijdens de installatie. Zal het zelf ook op een andere pc proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ari Gold schreef op woensdag 07 december 2011 @ 00:18:
[...]

Thanks, ik heb die versie die jij zei geprobeerd. Daar kom ik wel verder alleen blijft ie daar vast tijdens de installatie. Zal het zelf ook op een andere pc proberen.
Kijk.... we komen er wel... :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

liffey schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 20:15:
[...]

ik zie die nl versie ook nog niet, zal wel niet lang meer duren. Ik wacht er nog effe op.
PAGINA 43

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En om niet al te veel te hoeven scrollen, http://n8delight.blogspot.com/ , zijn eigen blog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 17:20
kruila schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 23:43:
Misschien dat je een houder voor in de auto er voor kunt gebruiken als het je niet veel uit maakt hoe hij er uit ziet. Die hebben volgens mij nog wel eens een oplaad pin aan de onderkant. Daar kan je dan misschien een andere voet aan bevestigen die zorgt dat hij goed op je bureau recht op blijft staan.

Edit: ik heb denk ik alsnog gevonden wat jij zoekt. Het ziet er ideaal uit op dat plaatje.
Afbeeldingslocatie: http://images.mobilefun.co.uk/graphics/450pixelp/25765.jpg
http://www.mobilefun.co.u...nokia-n8-black-p25765.htm

[ Voor 13% gewijzigd door SpitfireNL op 07-12-2011 12:30 ]

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:47
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 00:00:
[...]
Die zijn er helaas niet voor de N8....
alle soorten cradles worden via de USB opgeladen... (ben zelf ook al een tijdje op zoek namelijk)
http://www.subtel.nl/dockingstation-voor-nokia-n8-910119.htm

idd correct, dit soort cradles wordt via usb connected

control alt oeps deleted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na het flashen naar Belle 3.6 (jaja eindelijk gelukt) kan ik geen e-mailboxen meer instellen. Hij geeft aan voorbereiden en stopt er dan mee.
Ik heb ergens gelezen dat je de ikoontje kunt verkleinen/vergroten in Belle; klopt dat en zo ja hoe doe je dat?
Verder kon je een Belle voor de tijd uit verschillende weergaves kiezen: groot, klein, Professional etc. in Belle kan ik dat niet vinden. Ook een ikoontje voor Bluetooth kan ik niet toevoegen. Ik ben nu ook de opstartfoto van die danseres kwijt; hoe krijg ik die terug; nergens te vinden. Als ik berichten kies worden niet automatisch alle mappen weergegeven; die kun je wel oproepen. Maar volgende keer als je berichten kiest krijg je weer een leeg scherm.
Wie kan mij helpen met deze "issues".

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2011 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
SpitfireNL schreef op woensdag 07 december 2011 @ 12:23:
[...]

Misschien dat je een houder voor in de auto er voor kunt gebruiken als het je niet veel uit maakt hoe hij er uit ziet. Die hebben volgens mij nog wel eens een oplaad pin aan de onderkant. Daar kan je dan misschien een andere voet aan bevestigen die zorgt dat hij goed op je bureau recht op blijft staan.

Edit: ik heb denk ik alsnog gevonden wat jij zoekt. Het ziet er ideaal uit op dat plaatje.
[afbeelding]
http://www.mobilefun.co.u...nokia-n8-black-p25765.htm
Inderdaad, als je de plaatjes vergroot dan zie je de oplaadpin onderin zitten, gelijk besteld, mijn dank voor jouw tip!, maar stom als ik was had niet alle commentaren van de kopers gelezen en daar uit blijkt dat toch via usb opgeladen wordt, dus alsnog gecancelled.

[ Voor 8% gewijzigd door kruila op 07-12-2011 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:11:
Na het flashen naar Belle 3.6 (jaja eindelijk gelukt) kan ik geen e-mailboxen meer instellen. Hij geeft aan voorbereiden en stopt er dan mee.
Ik heb ergens gelezen dat je de ikoontje kunt verkleinen/vergroten in Belle; klopt dat en zo ja hoe doe je dat?
Verder kon je een Belle voor de tijd uit verschillende weergaves kiezen: groot, klein, Professional etc. in Belle kan ik dat niet vinden. Ook een ikoontje voor Bluetooth kan ik niet toevoegen. Ik ben nu ook de opstartfoto van die danseres kwijt; hoe krijg ik die terug; nergens te vinden. Als ik berichten kies worden niet automatisch alle mappen weergegeven; die kun je wel oproepen. Maar volgende keer als je berichten kiest krijg je weer een leeg scherm.
Wie kan mij helpen met deze "issues".
Goed dat je geüpdate hebt! Zal zien dat het veel sneller werkt :)
Je probleempjes:
- Iconen vergroten/kleinen kan nog niet. Wel kun je de analoge klok groot/klein instellen. Wil je van een bepaalde widget géén widget, gebruik dan een snelkoppeling.
- Bluetooth vindt je onder het drop-down menu. Maak vanaf de bovenkant een vegende beweging omlaag en je ziet dat Bluetooth daar ook bij staat. Naast mobile data, wifi en stil.
- Opstartfoto is inderdaad een lastige. Deze staat niet in de galerij. Wellicht kun je een PM sturen naar NiceSoni @ Dailymobile Forum.
- Je probleem omtrent de berichten snap ik niet helemaal. Wat je kunt doen is naar Mappen gaan > instellingen > berichtweergave. Hier kun je kiezen uit conversaties of inbox. Inbox moet je dan hebben.

Gelukt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reaper.JA2 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 19:46:
[...]

- Opstartfoto is inderdaad een lastige. Deze staat niet in de galerij. Wellicht kun je een PM sturen naar NiceSoni @ Dailymobile Forum.
- Je probleem omtrent de berichten snap ik niet helemaal. Wat je kunt doen is naar Mappen gaan > instellingen > berichtweergave. Hier kun je kiezen uit conversaties of inbox. Inbox moet je dan hebben.

Gelukt? :)
die dame in haar transparante jurkje ben ik al lang zat dus heb mijn eigen achtergrond...mbt berichten...ik begrijp zijn probleem wel, heb namelijk het zelfde...hoe kom jij in mappen enz...ik kan het in een bericht wel volgen maar bij afsluiten en opnieuw naar berichten zie ik er niets van terug...
moet eerlijk zeggen dat ik alleen maar 3.6 heb geflashed en er verder niets aan gedaan...vind het best...moet nog wel ovi store aan de praat krijgen maar verder ga ik niets doen mbt fonts of iets dergelijks...3.6 draait gewoon lekker en wacht verder wel op de officiele release

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:02:
[...]

En om niet al te veel te hoeven scrollen, http://n8delight.blogspot.com/ , zijn eigen blog.
Net proberen te flashen, maar het is mislukt.
En tijdens het flashen zijn de instructies anders, ik krijg iets met battery terwijl er in de tutorial wat anders staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 12:16:
[...]

Heya... was gisteren pas om 12 uur thuis, dus had niet ff de tijd om te reageren op je mail...
maar idd als ie begint af te tellen, usb eruithalen, powerknop 8 seconden indrukken (soort reset) dan powerknop weer indrukken zoals je em gewoonlijk aanzet.. daarna zou er gewoon Belle op moeten staan.
en usb weer aansluiten is niet nodig.
Ski! Thanks! Dit had ik net ook en met wat jij zei is het gelukt. *O*
Moet ik een hard reset doen?

Edit: Ik merk dat mn internet het niet doet, nog steeds geen hard reset gedaan(*#7370#). Internet doet t gewoon nu. Heb gewoon hard reset gedaan.

[ Voor 13% gewijzigd door Ari Gold op 07-12-2011 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die dame in haar transparante jurkje schijnt ergens op de Zdrive te staan, bij images...
Harde reset was eigenlijk niet nodig.... (bij mij in ieder geval niet, maar ik draai nog op 3.4)
misschien dat ik van t weekend naar 3.6 ga... (heb alleen niet zoveel zin om alles weer te installeren en te herindelen, :-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Wat hebben ze met die ringtones gedaan? Zo klote. :(
Ovi store blijft hangen bij het laadscherm..

[ Voor 101% gewijzigd door Ari Gold op 08-12-2011 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:30
-probleem opgelost-

[ Voor 89% gewijzigd door Isane op 08-12-2011 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik had nog zo gehoopt... Nja mijn verwachting is nu mei 2012 xD

Hoe is het toch mogelijk dat Nokia nooit op tijd is met releasen en dat er elke keer weer roddels komen dat het dit keer wel gebeurd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 13:53:
En ik had nog zo gehoopt... Nja mijn verwachting is nu mei 2012 xD

Hoe is het toch mogelijk dat Nokia nooit op tijd is met releasen en dat er elke keer weer roddels komen dat het dit keer wel gebeurd :P
Nokia was met Anna op tijd, dus verwachten we met Belle dat dat ook gebeurt. Helaas is er nooit een officiële melding van Nokia zelf uitgegaan waarin stond dat Belle in Q4 uit zou komen, dus we hebben niets te klagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
Is het mogelijk om bij de Z-schijf te komen vanaf de computer zonder de telefoon te hacken? Kon er voor de flash wel bij via een file-browser op de telefoon zelf maar dat wordt een lastig verhaal. Wil graag de bestanden "HS_Restore" ed kopieren naar de private map.

Off-topic: sinds wanneer kunnen er zoveel berichten op één forum-pagina van Tweakers? :P Eindje omlaag scrollen ineens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand Sygic werkend onder Belle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ari Gold schreef op woensdag 07 december 2011 @ 23:35:
Wat hebben ze met die ringtones gedaan? Zo klote. :(
Ovi store blijft hangen bij het laadscherm..
Ovi store opnieuw installeren, schijnt dan gewoon te werken (soort bug van versie 3.6)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 14:49:
Heeft iemand Sygic werkend onder Belle?
Sygic schijnt nog niet te werken op Belle, Sygic moet zelf de programmatuur aanpassen voor Belle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reaper.JA2 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 14:24:
Is het mogelijk om bij de Z-schijf te komen vanaf de computer zonder de telefoon te hacken? Kon er voor de flash wel bij via een file-browser op de telefoon zelf maar dat wordt een lastig verhaal. Wil graag de bestanden "HS_Restore" ed kopieren naar de private map.

Off-topic: sinds wanneer kunnen er zoveel berichten op één forum-pagina van Tweakers? :P Eindje omlaag scrollen ineens.
Via de computer is niet mogelijk, wel via een 3party app voor op je nokia zelf. (en dan kan je ook kopieren en plakken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 15:10:
[...]

Sygic schijnt nog niet te werken op Belle, Sygic moet zelf de programmatuur aanpassen voor Belle
Hmm, voor mij een goede reden om terug te flashen naar Anna

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sygic aura werkt hier perfect met delight 3.6...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Laatst online: 08-08 13:41
sorry

[ Voor 92% gewijzigd door peerke63 op 08-12-2011 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 17:05:
sygic aura werkt hier perfect met delight 3.6...
zou wel eens een totaal overzicht willen zien wat er nu zit in Z en hoe dit werkend te krijgen...ook jammer dat er niet een programma is waarmee je vanaf je pc in je mobiel C, E en Z kan komen en vanuit je pc op die manier dingen wijzigen...of ben ik dom en kan ik dat programma gewoon niet vinden...
belle 3.6 kaal draait bij mij overigens prima...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 19:08:
[...]

zou wel eens een totaal overzicht willen zien wat er nu zit in Z en hoe dit werkend te krijgen...ook jammer dat er niet een programma is waarmee je vanaf je pc in je mobiel C, E en Z kan komen en vanuit je pc op die manier dingen wijzigen...of ben ik dom en kan ik dat programma gewoon niet vinden...
belle 3.6 kaal draait bij mij overigens prima...
Z: is een private schijf, waarop nooit iets gewijzigd kan worden. Dit is een partitie van de basisschijf, waar ook C: staat. C: en E: kunnen gewoon vanaf de pc worden gewijzigd, met uitzondering van een paar mappen (en op C: een paar bestanden). Is geeneens een programma voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
Xmasjos schreef op donderdag 08 december 2011 @ 19:43:
[...]

Z: is een private schijf, waarop nooit iets gewijzigd kan worden. Dit is een partitie van de basisschijf, waar ook C: staat. C: en E: kunnen gewoon vanaf de pc worden gewijzigd, met uitzondering van een paar mappen (en op C: een paar bestanden). Is geeneens een programma voor nodig.
In mijn pc-browser heet de c:\ nc24 en zie ik alleen een map "data". meer niet helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
peerke63nl schreef op donderdag 08 december 2011 @ 19:47:
[...]

In mijn pc-browser heet de c:\ nc24 en zie ik alleen een map "data". meer niet helaas
Dan gaat er iets niet helemaal goed. Als ik 'm aan mijn (windows 7) pc koppel, krijg ik gewoon alles te zien. Ik zie net trouwens wel dat ik 'm niet kan wijzigen (kon met mij vorige nokia's met Symbian wel, vandaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 15:10:
[...]

Compatible devices:

600 (Nokia Cindy)
603
700 (Nokia Zeta)
701 (Nokia Helen)
C6-01
C6-02
C7 Astound
C7-00
E7-00
N8-00 (Nokia Vasco)

701 draait toch op Belle...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
Xmasjos schreef op donderdag 08 december 2011 @ 20:22:
[...]

Dan gaat er iets niet helemaal goed. Als ik 'm aan mijn (windows 7) pc koppel, krijg ik gewoon alles te zien. Ik zie net trouwens wel dat ik 'm niet kan wijzigen (kon met mij vorige nokia's met Symbian wel, vandaar).
Heb je wellicht enig idee waar dit aan kan liggen?
(Heb ook W7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-08 14:33
Sinds eergisteren reboot m'n N8 bij het starten van iets wat maar met navigatie te maken heeft.

- Per Auto
- Kaarten
- Instellingen --> toepassingsinstellingen --> kaart-toepassingen

Behalve Moodagent heb ik de laatste dagen niks geïnstalleerd. Maar ook het verwijderen van Moodagent heeft niks geholpen. Ook geen handmatige reboot.

Iemand tips wat het kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
HwKok schreef op donderdag 08 december 2011 @ 20:52:
Sinds eergisteren reboot m'n N8 bij het starten van iets wat maar met navigatie te maken heeft.

- Per Auto
- Kaarten
- Instellingen --> toepassingsinstellingen --> kaart-toepassingen

Behalve Moodagent heb ik de laatste dagen niks geïnstalleerd. Maar ook het verwijderen van Moodagent heeft niks geholpen. Ook geen handmatige reboot.

Iemand tips wat het kan zijn?
Probeer een reinstall van Maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ari Gold schreef op donderdag 08 december 2011 @ 20:30:
[...]

Compatible devices:

600 (Nokia Cindy)
603
700 (Nokia Zeta)
701 (Nokia Helen)
C6-01
C6-02
C7 Astound
C7-00
E7-00
N8-00 (Nokia Vasco)

701 draait toch op Belle...
Oeps.... foutje... zat ff met fring in mijn hoofd.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 21:27:
[...]

Oeps.... foutje... zat ff met fring in mijn hoofd.... :)
Hehe. Maar verder, Belle. _/-\o_ Lekker snel, werkt goed, animaties gaan erg vloeiend. :)
216 mb vrij op de C:. Moet nog ovi store fixen en facebook. Wil ook nog de animatie van het opstarten veranderen, die files staan in de animation map.

Iemand toevallig de oude animatie?

Edit: 45 min batterij vol geladen, nu is er al een streepje af. Dat gaat wel heel snel. Iemand tips?

[ Voor 10% gewijzigd door Ari Gold op 08-12-2011 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaPzel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-08 09:27
Goed nieuws! Er zijn nog meer updates gepland voor de toekomst?!

http://www.pocketinfo.nl/...tent=Google+International

Helaas is daarentegen Belle uitgesteld tot Q1 2012...

http://www.google.com/url...-kfKFsKLowxdMMEtw&cad=rja

[ Voor 32% gewijzigd door MaPzel op 09-12-2011 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 29-09 14:56
Ik wil geen party pooper zijn, maar ik heb ook begrepen dat Carla en Donna niet meer geschikt zullen zijn voor de N8. Updates zulllen er nog wel komen, maar dat zullen kleinere updates voor Belle zijn. Ik zit zelf nog steeds op de laatste Anna Update (25.etc) te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren Belle er weer afgehaald en terug geflashed naar Anna; maar helaas: nu doet telefoon helemaal niks meer. Dit heb ik vaker gehad bij het flashen naar Belle (wat nu juist wel gaat) maar toen kon ik gewoon weer terug naar Anna.
Phoenix start de telefoon na het flashen niet op en dus doet hij helemaal niks meer.
Vreemd dat ik nu wel naar Belle kan flashen en niet meer naar Anna (was eerst andersom).
Iemand enig idee?
Redenen om terug naar Anna te willen:
1. Loopt vaker vast
2. Sygic krijg ik niet werken
3.Als ik berichten kies dan krijg ik een leeg scherm en moet elke keer weer kiezen voor "mappen weergeven".
4, Aanpassen van Homescreens vindt ik ook niet echt vooruitgegaan

Pluspunt is wel de snelheidsverbetering.

Pruim: Bij mij loopt Sygic vaak vast en geeft problemen met activeren!

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2011 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 08:59:
Gisteren Belle er weer afgehaald en terug geflashed naar Anna; maar helaas: nu doet telefoon helemaal niks meer. Dit heb ik vaker gehad bij het flashen naar Belle (wat nu juist wel gaat) maar toen kon ik gewoon weer terug naar Anna.
Phoenix start de telefoon na het flashen niet op en dus doet hij helemaal niks meer.
Vreemd dat ik nu wel naar Belle kan flashen en niet meer naar Anna (was eerst andersom).
Iemand enig idee?
Redenen om terug naar Anna te willen:
1. Loopt vaker vast
2. Sygic krijg ik niet werken
3.Als ik berichten kies dan krijg ik een leeg scherm en moet elke keer weer kiezen voor "mappen weergeven".
4, Aanpassen van Homescreens vindt ik ook niet echt vooruitgegaan

Pluspunt is wel de snelheidsverbetering.

Pruim: Bij mij loopt Sygic vaak vast en geeft problemen met activeren!
Flashen terug naar Anna gaat niet op dezelfde manier zoals flashen naar Belle...
Volgend draadje ff doorlezen, daar wordt uitgelegd hoe het moet: http://forum.dailymobile.se/index.php?topic=52556.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
Xmasjos schreef op donderdag 08 december 2011 @ 21:07:
[...]

Probeer een reinstall van Maps.
Dankjewel voor de tip.
Ik heb de laatste Ovi Suite gedownload en via hier de apparaatsoftware bijgewerkt.
Vervolgens stonden er geen kaarten meer op, ik heb de nodige kaarten opnieuw gedownload, dit ging allemaal prima.

Voor de zekerheid m'n telefoon even gereboot --> Per Auto gestart --> reboot.
Kaarten gestart --> reboot.

Probleem is dus nog niet verholpen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
HwKok schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 14:27:
[...]

Dankjewel voor de tip.
Ik heb de laatste Ovi Suite gedownload en via hier de apparaatsoftware bijgewerkt.
Vervolgens stonden er geen kaarten meer op, ik heb de nodige kaarten opnieuw gedownload, dit ging allemaal prima.

Voor de zekerheid m'n telefoon even gereboot --> Per Auto gestart --> reboot.
Kaarten gestart --> reboot.

Probleem is dus nog niet verholpen. :/
Probeer dan eens andere applicaties met GPS (Google maps, Apps van betalabs misschien?). Als je telefoon elke keer reboot bij het proberen gebruik te maken van GPS. Dan zou het zomaar zo kunnen zijn dat er iets mis is gegaan met de antenne (hardware) of de installatie van de firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
Xmasjos schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 14:47:
[...]

Probeer dan eens andere applicaties met GPS (Google maps, Apps van betalabs misschien?). Als je telefoon elke keer reboot bij het proberen gebruik te maken van GPS. Dan zou het zomaar zo kunnen zijn dat er iets mis is gegaan met de antenne (hardware) of de installatie van de firmware.
Google Maps werkt prima en vindt mijn positie direct.
Ook de andere apps die bij "Per Auto" (Drive) zijn geïnstalleerd, zoals Weer of Gidsen werken prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
  • Laatst online: 15-04-2021
Hoi allemaal,

Mijn telefoongeheugen zit sinds kort vol , ik snap er niets van want als ik in de mappen kijk staat er niets bijzonders het is ook extra vreemd omdat ik een geheugenkaart erin heb zitten waar ik alles in opsla.
Als ik in windows kijk alle mappen selecteer en dan eigenschappen bekijk is er 800kb gebruikt hoe kan dan mijn geheugen vol zitten?

iemand die mij kan helpen? ik heb al cache van explorer gewist en smsJes gewist

kom er n iet uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HwKok schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 17:45:
[...]

Google Maps werkt prima en vindt mijn positie direct.
Ook de andere apps die bij "Per Auto" (Drive) zijn geïnstalleerd, zoals Weer of Gidsen werken prima!
Al eens geprobeert om bij positie bepalings methode alleen de interne gps te selecteren ?
Ik heb ook wel eens gehad dat hij ging rebooten bij gebruik van nokai maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrcosmo schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 18:14:
Hoi allemaal,

Mijn telefoongeheugen zit sinds kort vol , ik snap er niets van want als ik in de mappen kijk staat er niets bijzonders het is ook extra vreemd omdat ik een geheugenkaart erin heb zitten waar ik alles in opsla.
Als ik in windows kijk alle mappen selecteer en dan eigenschappen bekijk is er 800kb gebruikt hoe kan dan mijn geheugen vol zitten?

iemand die mij kan helpen? ik heb al cache van explorer gewist en smsJes gewist

kom er n iet uit :(
E-mailbox erg vol? Schijnt geloof ik ook op C-schijf allemaal opgeslagen te worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Hmm sinds gister geen 3g verbinding meer, alleen nog maar GPRS. Iemand daar ervaring mee? En batterij is ook echt snel leeg. Wat moet je ook alweer aanpassen daarvoor?

Edit: Netwerkmodus stond opeens op GSM. :')

[ Voor 14% gewijzigd door Ari Gold op 09-12-2011 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
e-mail box maar zoveel mail zit er niet in en anders moet ik dat toch ergens zien staan ?

iemand anders die dit probleem herkend ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Net geflashed naar Delight Belle 3.6 _O_ in 1 woord geweldig.

Toen de allereerste gelekte Belle er was ooit al eens geflashed maar deze is zoveel beter. Dit geeft je N8 een geweldige meerwaarde. Het is echt een andere telefoon geworden, in positieve zin.

[ Voor 58% gewijzigd door xabre16v op 09-12-2011 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0burn
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-09 09:05

c0burn

Feed your head

mrcosmo schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 20:14:
e-mail box maar zoveel mail zit er niet in en anders moet ik dat toch ergens zien staan ?

iemand anders die dit probleem herkend ?
Veel mappen en bestanden op C: zijn verborgen, e-mail box verwijderen kan zeker helpen, zie hier.

Remember what the dormouse said

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
heb het zojuist geprobeer helaas niet veel terug :( denk dat ik hem terug ga zetten naar fabrieksintellingen en dan flashen naar de nieuwste bella, iemand een link naar de tutorial ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 18:55:
[...]

Al eens geprobeert om bij positie bepalings methode alleen de interne gps te selecteren ?
Ik heb ook wel eens gehad dat hij ging rebooten bij gebruik van nokai maps.
Bedankt voor de tip, maar ook dit helpt niet.
Het gekke is dat het lijkt of het niet aan de GPS ligt, aangezien Google Maps en andere toepassingen het wel gewoon doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
Ik ben bezig om mijn n8 naar belle te flashen maar ik zie de folder RM-596\ niet

iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
mrcosmo schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 07:08:
Ik ben bezig om mijn n8 naar belle te flashen maar ik zie de folder RM-596\ niet

iemand enig idee?
Waar? in welk programma?
in phoenix moet je deze usb verbinding kiezen.

Ik ben zeer tevree met belle 3.6, alleen ovi store nog niet aan de praat. Iemand anders wel?

[ Voor 14% gewijzigd door liffey op 10-12-2011 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
in phoenix ja volgens de site: http://n8delight.blogspot...released-on-06122011.html

moet je de firware in directoryC:\Program Files (x86)\Nokia\Phoenix\Products en dan een map RM-596\

maar die staat na het installeren van phoenix hier niet

wat nu ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-09 13:15

PowerFlower

être diable et jouer fleur

xabre16v schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 20:34:
Net geflashed naar Delight Belle 3.6 _O_ in 1 woord geweldig.

Toen de allereerste gelekte Belle er was ooit al eens geflashed maar deze is zoveel beter. Dit geeft je N8 een geweldige meerwaarde. Het is echt een andere telefoon geworden, in positieve zin.
De eerste Belle of de eerste Belle Delight? * PowerFlower heeft Belle Delight 3.0 maar heeft niet heel veel zin in flashen tenzij het echt veel zin heeft :) De changelogs zijn niet enorm duidelijk wat dat betreft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

liffey schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 09:06:
[...]

Waar? in welk programma?
in phoenix moet je deze usb verbinding kiezen.

Ik ben zeer tevree met belle 3.6, alleen ovi store nog niet aan de praat. Iemand anders wel?
ovi draait prima...kijk eens in nokia beta...die moet je ff installeren
http://betalabs.nokia.com/apps/store-qml-client

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2011 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimothyW
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 08:34
mrcosmo schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 09:26:
in phoenix ja volgens de site: http://n8delight.blogspot...released-on-06122011.html

moet je de firware in directoryC:\Program Files (x86)\Nokia\Phoenix\Products en dan een map RM-596\

maar die staat na het installeren van phoenix hier niet

wat nu ?
Die map aanmaken? (Nieuwe map, en die noem je dan precies RM-596)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
PowerFlower schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 09:50:
[...]

De eerste Belle of de eerste Belle Delight? * PowerFlower heeft Belle Delight 3.0 maar heeft niet heel veel zin in flashen tenzij het echt veel zin heeft :) De changelogs zijn niet enorm duidelijk wat dat betreft :)
De eerste gelekte Belle, toen er nog geen Delight was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
yes het is gelukt om naar Delight Belle 3.6 te flashen :P

ziet er vet uit
paar dingen die me opvallen , misschien weet iemand een oplossing:
---ik zie me foto's die op het geheugenkaartje staan niet bij gallery staan , kijk ik via de explorer dan zie ik ze wel.
---wifi verbinding verliest steeds mijn verbinding vreemd(ook na een herstart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

---wifi verbinding verliest steeds mijn verbinding vreemd(ook na een herstart)
[/quote]

wanneer je kpn hebt dan ff bij hen googlen en verbinding opnieuw instellen...werkt onder BD 3.6 en verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
ik heb vodafone , maar het is mijn wifi verbinding die naar mijn router gaat.
iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 11:23:
[...]

THXXXX guus1456!
doet het perfect. Ben echt no steeds ZOO blij met die n8! heb hem nu sinds kt. 2010, en sinds belle helemaal top. Wel tussendoor hardware problemen gehad (reboots zodra ik de gps gebruikte, en daarna veel spontane reboots. Sinds okt 2011 een gloednieuw toestel gekregen).
Nu helemaal perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
wifi verbinding heb ik gevonden(energiemodus) tsk tsk
vallen me nog 2 dingen op aan belle delight
----geen facebook nokia app
----als ik een app uit de storen wil downloaden crashed the store terug naar de telefoon
iemand hier ervaring mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Dat laatste is een bug welke ook in de release notes staan van Delight 3.6 tot op heden geen oplossing voor.

edit:
intussen dus ook opgelost:
Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 11:23:
[...]

[ Voor 57% gewijzigd door xabre16v op 10-12-2011 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
mrcosmo schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 21:12:
wifi verbinding heb ik gevonden(energiemodus) tsk tsk
vallen me nog 2 dingen op aan belle delight
----geen facebook nokia app
----als ik een app uit de storen wil downloaden crashed the store terug naar de telefoon
iemand hier ervaring mee ?
En voor die eerste: fmobi
is perfect.
Pagina: 1 ... 71 ... 92 Laatste

Let op:
Discussie over levertijden, abonnementen en aanbiedingen mag in [ABO] Nokia N8 levertijden- en abonnementen topic