Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 09:45

Gutteguttegut

CEO of TFD

coenox schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:13:
...Ik heb een Nokia N8 en een iPhone 3G en ik kan niet kiezen....
Een 3G is zo traag als dikke s****t door een holle naald.

Mijn keuze zou snel gemaakt zijn. 8)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaPzel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-08 09:27
coenox schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:13:
- De agenda geeft niet de genodigden weer. De iPhone doet dit wel, en ik kan gemakkelijk vanuit de agenda deelnemers aan de vergadering mailen.

Ik weet niet of Anna/Belle deze zaken gaat oplossen. Maar het lijkt erop dat de N8 toch vooral een goede cam-phone is en niet zo zeer een smartphone voor zakelijk gebruik. Maar misschien heb ik het mis en gaan dingen met de nieuwe software opgelost worden. Wie kan mij ervan overtuigen bij de N8 te blijven? Ik besef natuurlijk wel op welk forum ik deze vraag stel....
Sinds de Anna update kan ik deelnemers toevoegen aan een vergadering. De opmaak van de agenda gaat er sowieso op vooruit, omdat nu in het maandoverzicht 1/4e van het beeld is gereserveerd voor de items op die dag. Je hoeft dus niet meer eerst op een datum te klikken voordat je ziet wat er voor die dag staat gepland.

Helaas kun je nog steeds maar één mail-for-exchange account toevoegen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18:00
Gutteguttegut schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:22:
[...]
Een 3G is zo traag als dikke s****t door een holle naald.

Mijn keuze zou snel gemaakt zijn. 8)
typefout. Het is een 3GS. En eind van het jaar kan ik de de 4 van mijn vrouw krijgen. Maar het is een duivels dilemma: de iPhone biedt veel mooit, maar voor mijn gevoel verkoop ik tegelijkertijd mijn ziel aan Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee: Geprobeerd OTA up te daten naar Anna. Lijkt nu vastgelopen te zijn....en toestel *piept* om de paar seconden!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:27
Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:23:
Iemand een idee: Geprobeerd OTA up te daten naar Anna. Lijkt nu vastgelopen te zijn....en toestel *piept* om de paar seconden!?
uitschakelen, minuut wachten en dan weer aanzetten?

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:15

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Gutteguttegut schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 11:46:
Autofocus is traag en maakt veel kabaal -> nutteloos dus voor mij :)
Dat is juist het coole aan de betalabs update met continuous focus voor video. De autofocus maakt veel lawaai (omdat het een relatief snelle is - dus veel motorkabaal), daarom hadden ze 'm uitgezet tijdens het filmen. Wat ze nu hebben gedaan is dat nu aan zetten, en dat specifieke geluid (dat natuurlijk redelijk karakteristiek is) er vervolgens uitfilteren. Redelijk high-tech :) Ik heb alleen geen idee hoe goed het in de praktijk werkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

coenox schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:55:
[...]
typefout. Het is een 3GS. En eind van het jaar kan ik de de 4 van mijn vrouw krijgen. Maar het is een duivels dilemma: de iPhone biedt veel mooit, maar voor mijn gevoel verkoop ik tegelijkertijd mijn ziel aan Apple.
Aan je usericon te zien heb je dat reeds gedaan >:)
PowerFlower schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:37:
[...]
Dat is juist het coole aan de betalabs update met continuous focus voor video. De autofocus maakt veel lawaai (omdat het een relatief snelle is - dus veel motorkabaal), daarom hadden ze 'm uitgezet tijdens het filmen. Wat ze nu hebben gedaan is dat nu aan zetten, en dat specifieke geluid (dat natuurlijk redelijk karakteristiek is) er vervolgens uitfilteren. Redelijk high-tech :) Ik heb alleen geen idee hoe goed het in de praktijk werkt :P
Hmm, dan ga ik even op youtube zoeken naar voorbeelden.

Met een N8 hack welke ik hier ooit al eens had gepost was het gewoon geen doen, de hele tijd dat geratel in het geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb deel 1 van update na dat "piepen" erop staan. Nu verder met deel twee. Updaten in samenhang met "sleeping screen" vindt de n8 volgens mij niet echt leuk!

Iemand een idee waarom ik trouwens een melding kreeg (toen ik de foon aanzette) "3849 afgeleverd"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:15

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Heb je afleverrapporten voor SMS aan staan?
Het schijnt dat de N8 na een flash/reset een SMS stuurt naar Nokia... Een van de dingen die er uit gesloopt is bij de custom (Belle) firmwares, anders had ik dat ook nooit geweten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Ja, leuk zo'n SMSje kost je steeds een kwartje. Gelukkig hebben ze customs dat eruit gesloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:26
3849 is Whatsapp registratie en kost 0,25 per bericht.

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 17:20
Uit voorzorg omdat het algemeen bekend is dat whatsapp automatisch bij het opstarten van je telefoon mee opstart heb ik dat eerst gedeinstalleerd voordat ik ging updaten naar Anna ;)

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-09 18:03
Ik krijg nu een update aangeboden als ik ga zoeken naar updates. 059C640, zou het dan toch eindelijk :D

N8-00 Apparaatsoftware.
Versienummer: 024.001
Bestandsgrootte: 27mb

Aan de bestandsgrootte te zien geen Anna? Dacht namelijk dat die veel groter was, maar wat dan?

Installeert nu, telefoon herstart automatisch, wit scherm, met blauw progress balkje 'Bijwerken'

[ Voor 61% gewijzigd door FastFred op 30-08-2011 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:07
FastFred schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 15:44:
Ik krijg nu een update aangeboden als ik ga zoeken naar updates. 059C640, zou het dan toch eindelijk :D

N8-00 Apparaatsoftware.
Versienummer: 024.001
Bestandsgrootte: 27mb

Aan de bestandsgrootte te zien geen Anna? Dacht namelijk dat die veel groter was, maar wat dan?

Installeert nu, telefoon herstart automatisch, wit scherm, met blauw progress balkje 'Bijwerken'
Dat is wel anna, hierna krijg je nog een aantal updates:
- symbian anna 1/2
- symbian anna 2/2
- social

Symbian anna 1/2 duur trouwens wel lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Ah yes, hij is nu in ieder geval klaar met de eerste installatie. Pincode invoeren, taal selecteren enzo :)

Hij komt nu met die 1/2 en 2/2 updates inderdaad

Dus voor de mensen die er over heen gaan lezen: Anna is er nu ook voor de N8 met code 059C640

Ik heb er trouwens ook een update voor de Ovi Winkel bij zitten van 18MB

[ Voor 55% gewijzigd door FastFred op 30-08-2011 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de update geinstalleerd van anna maar alleen hierna vraagt die steeds om de communicator te activeren.
weet alleen niet wat ik moet invullen bij URL CWA server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:44:
Heb deel 1 van update na dat "piepen" erop staan. Nu verder met deel twee. Updaten in samenhang met "sleeping screen" vindt de n8 volgens mij niet echt leuk!

Iemand een idee waarom ik trouwens een melding kreeg (toen ik de foon aanzette) "3849 afgeleverd"?
heb ook sleepings screen, update gaf bij mij geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Hij is nu bezig met 2/2

Spannend :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
Is er hier iemand die laatst nog een hard-reset met full format heeft uitgevoerd?

Hoe kan ik dat het beste uitvoeren i.c.m. met Anna? Want ik zit namelijk met het probleem dat ik Anna maar half heb kunnen installeren.
Anna deel 1/2 is gelukt maar deel 2/2 is voor mij niet beschikbaar via software update tool(OTA). Ik heb al meer dan 100x op check for updates geclickt... via update tool gedaan en via *#0000# geprobeerd.. maar 2/2 krijg ik maar niet te zien.

Nu zit ik er dus aan te denken om een hard reset te gaan doen... maar is dat wel verstandig met een halve Anna er op?

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
Symbian Anna Update 1/2 includes the following:

Adobe (PDF) reader 10.00(245) / Quickoffice 6.04(460) / QT 4.7.3 / QT Mobility 1.1.3. / Qt webkit 4.8.0. / CPService_2.0.11119 / CWRTCore_1.0.11124 / LKM_1.0.11051 / ONSP_1.2.11120 / OVI 1.0.11121. / SCP_2.0.11121. / SSOUI_1.3.11120 / SSO_1.3.11120 / SSOUserName_widget_1.0.0 / ServiceProvider_1.0.11124 / CP_ launcher 2.1.1 / Veveo Indevice Search 2.39.201

Symbian Anna Update 2/2 includes the following:

2.3.6 - NAC. / 13.2.24 - Ovi Music 1.1. / 3.6.688 - Maps 3 SR6. / OviMaps-OriginOfDownload-3.6.1. / SignInEnabler_92_1_0NOCS. / Maps_ODML. / Internet Radio 3.03(0) / MS Communicator 2.01.369 / Psiloc font magnifier 3.2.0. / Shazam 3.01(0) / Jolkuspot 3.10. / Video Player 9.23(62). / Here and Now 2.0.3 / Internet Search Engine 3.0.8 / Home Screen Search Widget 2.0.5

Additional SW Update may contain the following optional applications:

Ovi Store 2.12.042 / Social 1.3.237 / NFC Sharing + Angry Birds Free with Magic

mensen die problemen hebben na het installeren van Anna verwijs ik nogmaals naar de supportpagina van Nokia:
http://discussions.europe...ubleshooting/td-p/1127953

Kijk eerst eens op deze pagina voordat je vragen stelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
Daar ben ik al geweest... een post geplaatst.. maar nog steeds geen reactie op gehad en mijn exacte probleem wordt ook nergens beschreven daar.

[ Voor 31% gewijzigd door SpitfireNL op 30-08-2011 16:23 ]

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
2/2 is klaar. Eerst wat me opvalt is dat sommige icoontjes wat scherper ogen. De email applicatie is er op achteruit gegaan, vanuit de widgets zijn de laatst binnen gekomen mails nu in zo'n kleur weergegeven dat het echt lastig lezen is.

Browser is een flink stuk sneller geworden, oogt ook stukken moderner. Portrait qwerty is leuk, maar gebruik het zelf niet, vind de toetsen ook te smal, al maak je ondanks dat verbazigwekkend weinig fouten met het typen :)

Verder moet ik alles nog maar eens goed bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:07
SpitfireNL schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:14:
Is er hier iemand die laatst nog een hard-reset met full format heeft uitgevoerd?

Hoe kan ik dat het beste uitvoeren i.c.m. met Anna? Want ik zit namelijk met het probleem dat ik Anna maar half heb kunnen installeren.
Anna deel 1/2 is gelukt maar deel 2/2 is voor mij niet beschikbaar via software update tool(OTA). Ik heb al meer dan 100x op check for updates geclickt... via update tool gedaan en via *#0000# geprobeerd.. maar 2/2 krijg ik maar niet te zien.

Nu zit ik er dus aan te denken om een hard reset te gaan doen... maar is dat wel verstandig met een halve Anna er op?
Er is een cache in de update app.
Zet je datum een dag vooruit en check dan!

Daarna de datum terug zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
Heb mijn N8 OTA geupdate naar anna en dat duurde relatief lang maar alles lijkt te werken.
Alleen staat data-verbinding nu continue op en ik dacht dat dat dooralleen whatsapp kwam.
Blijkt dat er nu ook een service genaamd "xmppservice" draaid.
Gezocht op google maar dat geeft zooooo'n berg aan info dat iker niet uit kom.

Iemand enig idee waar die service voor is? en hoe dat evt. uit te zetten?

Verder nog: de emailwidget zet de tekst van de mails in een blauwige kleur wardoor dit slecht te lezen is bij het thema "borealis". Ik heb al gezocht naar instellingen om die kleur te wijzigen maar kan nergens iets vinden.... (de kleur van de naam van de mailbox is overigens wél gewoon wit en goed te lezen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-12-2020
Zo, eindelijk ook Anna binnen gekregen (officieel OTA).

Ben nu bezig met de extra updates 1/2 en 2/2. Hij installeert nu 1/2 maar dat duurt erg lang. Was dit bij jullie ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
yuppp... duurt best lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
Het is me eindelijk gelukt. OTA was een complete drama.
Maar nu dat ik klaar ben op het werk en thuis mijn N8 aan Ovi Suite heb kunnen hangen is het me gelukt om Anna helemaal te installeren. Anna 1/2 is weer opnieuw geinstalleerd en toen lukte 2/2 ook meteen er achteraan.

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:18
Die qwert toetsen zijn wel erg klein zeg. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu Anna officieel. Weet iemand nog leuke thema's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
Ja.. Thema: Purity_Flora_(B)_IND190_Ovi
naam: Purity Flora Black
creator: IND190

En dan gewoon background vervangen met een andere want de default maakt het een beetje onduidelijk op je homescreen. Maar verder zijn de icons en knoppen wel heel goed ontworpen. Echt mijn favoriete thema.

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
bwt schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 10:15:
Heb nu wel van die lelijke zwart-wit menutjes (Instellingen - contacten enzo)

[...]

Heb je je zwart-wit probleem nog op kunnen lossen? Zo ja, hoe?
Mijn zus heeft het opgelost met een theme. Het is niet overal opgelost (contacten bv niet), maar wel op heel veel plekken. Ik begrijp niet waarom ze dat zwart/wit hebben verzonnen, maar goed.

Volgens mij hebben we de theme gedownload die soheilmd had voorgesteld:
soheilmd schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 14:57:ik weet niet meer waar ik het vandaan heb, maar download thema Midnightsilver 2*modded by LG1.
is ongeveer het zelfde als midnight zilver, maar net wat smoother en geen lelijke zwarte buttons
Ik dacht dat we het ergens van deze site hadden gedownload, maar dat weet ik niet zeker meer.
http://forum2.mobile-revi...?102742-Themes-Discussion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik ben nu benieuwd naar de tijd die de nieuwe Anna gebruikers uit hun accu halen vergeleken met PR1.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Ik kan morgen nog op de accu doen, morgenavond gaat ie dus weer volledig aan de lader waarschijnlijk. Zal er eens op letten. Met ^3 kon ik 3 tot 4 dagen doen. Zelfs 1x 5 dagen gehaald, maar dan staat ie s'nachts uit en zit hij overdag alleen maar in m'n broekzak, zonder dat ik er wat mee doe :P Afhankelijk van het gebruik. Bij veel internetten en foto's en filmpjes schieten is de accu er met 2 dagen door.

[ Voor 20% gewijzigd door FastFred op 30-08-2011 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soheilmd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 24-09 07:58
Na paar dagen Belle, moet ik helaas toch terug naar anna :(
batterij meter werkt bij mij niet meer goed, gisternacht telefoon ineens uit, soms loopt die vast, vandag in de auto paar keer bluetooth verbinding weg weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudtwe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-09 22:07
Gutteguttegut schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 19:49:
Ik ben nu benieuwd naar de tijd die de nieuwe Anna gebruikers uit hun accu halen vergeleken met PR1.2.
Voor mijn gevoel gaat hij minder lang mee met Anna. Ik gebruik het nu 2 week ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Hoelang gaat hij nu bij jou mee dan? En wat doe je dan met je telefoon per dag en hoelang ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAR_
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-09 07:30
mijn whatsapp kan niet connecten na de anna update? iemand een idee..

aah ik zie zat er weer een storing is in whatsapp

[ Voor 27% gewijzigd door RAR_ op 30-08-2011 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met Anna heb je standaard maar 3 homescreens; klopt dat?
Ik zie geen wijzigingen in OVI maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
Ik wil een andere musicplayer op mijn N8 gebruiken dan de standaard musicplayer, kan iemand mij een andere aanbevelen? Indien mogelijk met sterke punten van je aanbeveling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-09 12:16
Bij de Anna update hoopte ik dat mijn Maps v3.06 10wk48b01, die niet meer wilde deïnstalleren, eindelijk verwijderd zou worden.
Helaas blijft update Anna 2/2 hangen op deze versie van Maps, en zit ik dus nog steeds met een beta van bijna een jaar oud. Rest van de nieuwe applicaties in dit deel van de update installeert wel goed.
Dacht eerst (na lezen van de FAQ) dat het lag aan Bubbles, maar ook zonder blijft het probleem.
Ook installeren van alle nieuwe Qt bestanden levert helaas geen verbetering.

Hebben meer mensen last van dit probleem?
En wellicht een oplossing ...

UPDATE
Net antwoord van Nokia Betalabs...
Lag aan installatie bestand van BigScreen.
Applicatie had ik al verwijderd, maar installatiebestand nog niet.
Ben nu naar de laatste productie versie van Maps.

[ Voor 25% gewijzigd door emmerx op 30-08-2011 22:24 ]

Draadloos laden op onze Zon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Niet online
Bij mij is de update ook eindelijk binnen. 2 Updates, OVI-store en Socially met succes geïnstalleerd.
Woehoe! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAR_
  • Laatst online: 18-09 07:30
nou alles werkt voorlopig goed op 1 ding na, zodra ik me telefoon opnieuw opstart komt er een Ovi opstart geval en als ik dan inlog heeft hij geen verbinding? erg vaag allemaal want nadat de telefoon eenmaal in gebruik is werkt Ovi wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03 14:37

bwt

verplaatst zich op een GSX750F

joi-c schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 19:29:
[...]

Mijn zus heeft het opgelost met een theme. Het is niet overal opgelost (contacten bv niet), maar wel op heel veel plekken. Ik begrijp niet waarom ze dat zwart/wit hebben verzonnen, maar goed.

Volgens mij hebben we de theme gedownload die soheilmd had voorgesteld:

[...]

Ik dacht dat we het ergens van deze site hadden gedownload, maar dat weet ik niet zeker meer.
http://forum2.mobile-revi...?102742-Themes-Discussion
Thnx for the info
Helaas dat er dus grijze dingen overblijven.
Anders maar weer eens een volledige reset proberen van het weekend.

My 1st proc. was a NEC V20 (4-8 Mhz) - Now I have an AMD 1300 / 2000 with Aero7+ ASRock ION 330

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soheilmd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 24-09 07:58
Heren HELP!

Probeerde net de N8 terug te flashen naar anna via Dead phone usb flash, halver wege gaf die een error dat die telefoon niet kon vinden en nu doet hij niets meer, als ik de aan knop druk dan trillt hij eventjes, maar gebeurt er niets, en als ik de lader aansluit knippert het lampje.

Kan iemand me aub helpen?

zo ziet het dus erruit:

Flashing started
Creating product data items list
Product data items list created
Backup not required
Flashing phone
Initializing
Scanning image files...
Waiting for USB device...
Loading secondary boot code: 15168 bytes
Secondary boot loaded
BB Asic Index is: 00
Asic ID is: 000000030000022600010007600C192102031104
EM Asic ID is: 00000C35
EM Asic ID is: 00000C30
Public ID is: 0C80001719A703446DD6A422311C17A43552B5B7
Asic Mode ID: 00
Hash: 916F75217F32081248B15C38DFC8E81B
ROM ID: E693EF0DAC22615B
Device type is: 05
Device Index is: 00
Manufacturer code: 0000
Device ID: 0000
Extended device ID: 0000
Revision ID: 0000
Device type is: 04
Manufacturer code: FFFF
Device type is: 00
Device type is: 00
Device Index is: 01
Device ID: 0001
Device type is: 03
Manufacturer code: 00EC
Device ID: 0050
Revision ID: 0031
Loading update server code: 813978 bytes
Update server loaded
Asic CMT: Start programming 181348 KB...
Asic CMT: Programming data sent: 0%
Asic CMT: Programming data sent: 10%
Asic CMT: Programming data sent: 20%
Asic CMT: Programming data sent: 30%
Asic CMT: Programming data sent: 40%
Asic CMT: Programming data sent: 50%
Asic CMT: Programming data sent: 60%
Asic CMT: Programming data sent: 70%
Asic CMT: Programming data sent: 80%
Asic CMT: Programming data sent: 90%
Asic CMT: Programming data sent: 100%
Programming complete
Asic CMT: Verifying communication to device...
Waiting for communication response: 25
Waiting for communication response: 24
Waiting for communication response: 23
Waiting for communication response: 22
Waiting for communication response: 21
Waiting for communication response: 20
Waiting for communication response: 19
Waiting for communication response: 18
Waiting for communication response: 17
Waiting for communication response: 16
Waiting for communication response: 15
Waiting for communication response: 14
Waiting for communication response: 13
Waiting for communication response: 12
Waiting for communication response: 11
Waiting for communication response: 10
Waiting for communication response: 9
Waiting for communication response: 8
Waiting for communication response: 7
Waiting for communication response: 6
Waiting for communication response: 5
Waiting for communication response: 4
Waiting for communication response: 3
Waiting for communication response: 2
Waiting for communication response: 1
Error 0x8401F121 communicating to phone. Unable to verify comm.
Starting to recover the phone
Warning: Unable to communicate to product after flashing
Recovering phone
Initializing
Scanning image files...

the mobile device is not detectable after flash operation, to recover follow these instroctions

1, disconnect usb
2, connect usb
3, press ok

[ Voor 83% gewijzigd door soheilmd op 30-08-2011 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Ik heb eindelijk de Anna update binnen, Het is een forse verbetering, maar ik ben nog niet wild enthousiast. Agenda en email zijn verbetert, maar de browser valt me tegen. Het vliegt alle kanten op. En waar is toch die 'communicator' voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
Als ik de buienradar app ververs dan wordt ie zwart en verder gebeurt er niets, pas sinds update Anna.

Ook kom ik er net achter dat de muziekplayer de muziek niet meer kan vinden die toch echt op het mass-memory staat (andere player ziet en speelt ze wel), ook pas sinds Anna.

Iemand een gouden tip voor een of liefst beide probleempjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Laatst online: 00:18
coenox schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 23:05:
Ik heb eindelijk de Anna update binnen, Het is een forse verbetering, maar ik ben nog niet wild enthousiast. Agenda en email zijn verbetert, maar de browser valt me tegen. Het vliegt alle kanten op. En waar is toch die 'communicator' voor?
Inderdaad, de oude browser beviel mij beter. De lettertype vind ik ook niet al te best, vooral in die email widget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Ari Gold schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 23:22:
[...]

Inderdaad, de oude browser beviel mij beter. De lettertype vind ik ook niet al te best, vooral in die email widget.
Gelukkig werkt Opera nog bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notaname
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:17
kruila schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 23:15:
Als ik de buienradar app ververs dan wordt ie zwart en verder gebeurt er niets, pas sinds update Anna.
Ik heb gisteren een mail verzonden aan Buienradar mbt dat probleem. Het is hen bekend en ze onderzoeken het.
Best kans dat er binnenkort een nieuwe versie in de Ovi store staat.
Tot die tijd maar even http://buienradar.mobi/ via de browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
Heb ik nou iets raars of niet?
Gisteren ge-update naar Anna.. heb ik nu problemen met Ovi Store.. ik kan geen apps meer installeren vanuit Ovi store.

Dus wat heb ik gedaan:

Na een format van beide mijn geheugen kaarten, mass mem & geh.kaart via bestandsbeheer, een harde reset die ik zelfs 3 x heb uitgevoerd (2x via *#7780# & *#7370# en 1x via 3 finger salute) staan al mijn contacten en link naar facebook widget met mijn profiel erin er nog steeds gewoon op mijn homescreen nadat de installatie procedure helemaal klaar is.
Mijn sim-kaart had ik er de gehele procedure uit gelaten.

Wat doe ik verkeerd?

Ik wil mijn N8 gewoon een maagdelijk schone installatie geven zodat ik ook de hele Ovi Store opnieuw kan binnen halen.

Edit: Link naar mijn topic met daarin al mijn pogingen op nokia support/discussions

[ Voor 15% gewijzigd door SpitfireNL op 31-08-2011 08:08 ]

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-09 08:00
coenox schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 23:05:
(..) maar de browser valt me tegen. Het vliegt alle kanten op. En waar is toch die 'communicator' voor?
ja, de browser is nogal neurotisch.

communicator is een IM die in office zit ingebouwd oid.

[ Voor 12% gewijzigd door Webjunkie op 31-08-2011 07:42 ]

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan81
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:32

Arjan81

Rotterdam

Gisteren updates uitgevoerd. Alles werkt prima op ovi store na. De ovi store start wel op maar ik kan niet inloggen op mijn account.

Na enige tests lijkt het dat de ovi store het niet doet via Wlan maar wel via het 'normale' netwerk. Vreemde is dan weer wel dat ovi kaarten wel via Wlan kan inloggen op je account.

Hoop dat er snel een extra update komt want heb geen zin in klooien met Qt.

Tevens e-mail verzonden naar buienradar. Ik dacht hoe meer mensen dit doen hoe sneller ze met een nieuwe app komen.

[ Voor 27% gewijzigd door Arjan81 op 31-08-2011 08:36 ]

HP Pavilion Power 15-cb040nd, Samsung Galaxy Z Fold 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Niet online
bwt schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:14:
Thnx for the info
Helaas dat er dus grijze dingen overblijven.
Anders maar weer eens een volledige reset proberen van het weekend.
Reset heeft geen zin. Het hoort zo. Nokia heeft het zo ontworpen. Het is bij iedereen zwart/wit. Ik vind het alleen niet mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Niet online
kruila schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 23:15:
Ook kom ik er net achter dat de muziekplayer de muziek niet meer kan vinden die toch echt op het mass-memory staat (andere player ziet en speelt ze wel), ook pas sinds Anna.

Iemand een gouden tip voor een of liefst beide probleempjes?
Ik moest na de update de muziekbibliotheek vernieuwen. Heb je dat al gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
Notaname schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 00:41:
[...]

Ik heb gisteren een mail verzonden aan Buienradar mbt dat probleem. Het is hen bekend en ze onderzoeken het.
Best kans dat er binnenkort een nieuwe versie in de Ovi store staat.
Tot die tijd maar even http://buienradar.mobi/ via de browser.
bedankt voor je antwoord, hoef ik daar in ieder geval niet verder naar te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
joi-c schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 08:33:
[...]

Ik moest na de update de muziekbibliotheek vernieuwen. Heb je dat al gedaan?
ja maar dat lukt niet, hij gaat wel alle muziek bestanden toevoegen, maar roept dan dat die muziekbibliotheek beschadigd is.

[ Voor 18% gewijzigd door kruila op 31-08-2011 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-04-2021
`Zojuist anna officiële update eindelijk gekregen.
Vallen me een aantal dingen op

--4 homescreens(dacht dat het er meer waren)
--nog steeds geen apps op je buroblad slepen.
Whatsapp staat namelijk niet in de lijst hoe krijg ik deze toch op de desktop.
--kun je ook een foto op alle 4 de homescreens(zoals bij andriod) ?
--icoons zien er goed uit!
---telefoon lijkt sneller!

Tot nu toe niet echt heel geweldig dus
Denk dat ik mijn spb mobile er weer terug op zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb maar 3 homescreens!
Nij Black Flora theme blijven de berichten en instellingen nog steeds zwart/wit. En met Midnight Silver alleen de contacten.
Is er geen theme waarbij alles mooie kleuren heeft?
En waarom hebben ze Anna zo ontworpen dat je zwart/wit icoontjes kkrijgt ipv mooie gekleurde icoontjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03 14:37

bwt

verplaatst zich op een GSX750F

Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 10:08:
Ik heb maar 3 homescreens!
Nij Black Flora theme blijven de berichten en instellingen nog steeds zwart/wit. En met Midnight Silver alleen de contacten.
Is er geen theme waarbij alles mooie kleuren heeft?
En waarom hebben ze Anna zo ontworpen dat je zwart/wit icoontjes kkrijgt ipv mooie gekleurde icoontjes.
Je bent niet de enige die zich dat afvraagt.....

My 1st proc. was a NEC V20 (4-8 Mhz) - Now I have an AMD 1300 / 2000 with Aero7+ ASRock ION 330

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
mrcosmo schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 09:05:
`Zojuist anna officiële update eindelijk gekregen.
Vallen me een aantal dingen op

--4 homescreens(dacht dat het er meer waren)
--
weet je zeker dat het 4 (vier) homescreens zijn, want dan ben jij de enige denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willo19
  • Laatst online: 05-08 23:33
Ik draai nu Belle maar daar heb ik hetzelfde probleem met Buienradar. En de browser vliegt inderdaad alle kanten op. Heeft iemand daarvoor al een goed alternatief gevonden? Verder valt me bij Belle op dat hij (veel) sneller en stabieler is en de accu langer meegaat. En het ziet er allemaal erg gelikt uit.
Alle apps kan ik verder tot nu toe zonder problemen draaien behalve opera. Wel heb ik ook last van het feit dat de telefoon bij aanzetten opstart in OVI waar ik dan moet inloggen. Dat wordt hiervoor ook wel opgemerkt bij update naar Anna. Erg storend. Iemand daar al een truukje voor gevonden?

Jammer dat belle er trouwens niet een jaar eerder was want dan had Nokia de concurrentie met IOS en Android best aangekund en Microsoft waarschijnlijk niet eens nodig gehad. Desondanks verwacht ik wel veel van deze combi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bucephalus
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:07
Weer even iets anders dan alle Anna en Belle berichten. Vorige week heb ik wat muziek op mijn telefoon gezet, maar als ik dat door wat oordopjes luister klinkt het helemaal nergens naar, terwijl dezelfde muziek op mijn iPod via dezelfde oordopjes wel gewoon goed klinkt. Ik heb al met de equalizer lopen spelen maar dat brengt ook geen verbetering. En ja, de oordopjes zitten er echt goed in, heb ze stevig aangedrukt en zijn pas paar weken oud. Ik gebruik gewoon de ingebouwde muziekspeler.
Iemand nog een idee wat ik kan proberen?

En dan toch nog een Anna vraagje: Hoe lang zou het nog duren voordat Vodafone branded toestellen kunnen updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pegagus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-09 10:36
emmerx schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 21:31:
Bij de Anna update hoopte ik dat mijn Maps v3.06 10wk48b01, die niet meer wilde deïnstalleren, eindelijk verwijderd zou worden.
Helaas blijft update Anna 2/2 hangen op deze versie van Maps, en zit ik dus nog steeds met een beta van bijna een jaar oud. Rest van de nieuwe applicaties in dit deel van de update installeert wel goed.
Dacht eerst (na lezen van de FAQ) dat het lag aan Bubbles, maar ook zonder blijft het probleem.
Ook installeren van alle nieuwe Qt bestanden levert helaas geen verbetering.

Hebben meer mensen last van dit probleem?
En wellicht een oplossing ...

UPDATE
Net antwoord van Nokia Betalabs...
Lag aan installatie bestand van BigScreen.
Applicatie had ik al verwijderd, maar installatiebestand nog niet.
Ben nu naar de laatste productie versie van Maps.
Ik had een vergelijkbaar probleem, maar dat opgelost door op de site van ovi store, in het webadres van de browser alles wat na het nummer komt te vervangen door "download":

In plaats van http://store.ovi.com/cont...?clickSource=search&pos=4

wordt het dan:

http://store.ovi.com/content/100493/download

Vervolgens kun het downloaden en installeren via Ovi Suite.

Nog even een vraag: in de oude browser kreeg ik eerst het bookmarkmenu. Nu heb ik maar geen standaard site ingesteld, om te voorkomen dat er onnodig een pagina wordt geladen, die ik niet wil zien. Maar nu is het wel weer twee handelingen extra voordat ik weer bij de bookmarks ben. Weet iemand of dat te veranderen is naar de oude situatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
Inderdaad het zijn 3 homescreens , kan niet tellen :)

Maar kan iemand iets zeggen over :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis74
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-09 21:54
mrcosmo schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 11:32:
Inderdaad het zijn 3 homescreens , kan niet tellen :)

Maar kan iemand iets zeggen over :
Whatsapp draait op de achtergrond. Die kun je niet op homescreen zetten, behalve via de widget Snelkoppelingen...
Je kunt elk homescreen van een eigen afbeelding voorzien, maar niet allemaal tegelijk dezelfde

Eigen homescreen indeling komt pas in Symbian Belle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik baal echt van die zwart/wit ikoontjes: nu nog bij contacts en berichten. ERG lelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Niet online
Vraag aan de Belle-mensen: zijn de icoontjes in de submenu's, zoals de enveloppen bij berichten bij jullie ook zwart/wit? Ik hoop stiekem dat ze ze in Belle weer hebben ingekleurd. Dat zwart/wit vind ik persoonlijk butt-ugly! :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masis
Zwart witte icoontjes zijn inderdaad lelijk, maar gewoon te veranderen dmv een mooie thema.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Niet online
kruila schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 08:54:
ja maar dat lukt niet, hij gaat wel alle muziek bestanden toevoegen, maar roept dan dat die muziekbibliotheek beschadigd is.
Poeh...daar weet ik helaas geen oplossing voor. Ik denk dat ik in dat geval alles eraf zou gooien en opnieuw erop zou zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Niet online
Masis schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 12:16:
Zwart witte icoontjes zijn inderdaad lelijk, maar gewoon te veranderen dmv een mooie thema.
Suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masis
Ik heb me er nog niet in verdiept, maar ik weet wel dat die icoontjes gewoon met een thema kunnen veranderen, dus dat het niet is ingebakken in de firmware :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Niet online
Ik ga nog wel op zoek. Anders neem ik die theme die mijn zus heeft. Als ik het nog ergens kan vinden.
Blijft de vraag: Nokia, waarooooooooooooom? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik al wel 10 thema's geprobeerd maar geen enkele maakt van de contactpersonen gekleurde ikoontjes en ook niet van de items in de Inbox.
Getest:
Midnight Silver
Aquasurprise (kinds)
MeeGo Maximo by...
Midnight Sliber 2
Purity Flora_IIND
Symbian Next Lite
RaysByMMM00053

Wie weet een therme die mij af helpt van dat zwart/wit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willo19
  • Laatst online: 05-08 23:33
die icoontjes zijn in Belle ook zwart-wit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien dat ik toch maar weer naar 1.2 terug ga...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
Wat is de mooiste thema ism anna ?

iemand tips ? heb nu spb black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank..
  • Laatst online: 13:31
Willo19 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 12:38:
die icoontjes zijn in Belle ook zwart-wit
gewoon het thema; Black Neon Touch S`3 installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
Ik was blij met de Anna update omdat ik zo misschien van mijn oude Maps kon afkomen.
Die kon ik uiteindelijk verwijderen, maar niet dankzij Anna...

En nu heb ik spijt: had ik maar NOOIT de upgrade gedaan!

Om positief te beginnen, de browser en email clinet zijn verbeterd.
Daarbij is de qwerty portrait misschien handig voor sommige mensen.

Maar daar staat tegenover:
  • Batterijverbruik is flink toegeomen. Eerst deed ik 1 tot 1,5 dag met een volle accu, nu nog maar 4 uur ?
  • Spontaan rebooten gebeurde mij tot gisteren eens per week, is nu al 9x gebeurd op 1 dag ?
    En ik draai echt geen exotische apps, op Bubbles na. Gebeurde bij Maps (2x), Camera/Video (4x) en (Exchange) mail (3x)
  • Home screens worden steeds 'ververst' waardoor ik steeds moet wachten met het starten van applicaties .
  • WLAN en packet data worden niet meer gelogd ???
    Ik zou bijna denken dat ik een virus op mijn N8 heb, zo zou ik wel handelen op mijn laptop bij dit gedrag.
Kortom een waardeloze update. Zo is de N8 onbruikbaar en ik wil TERUG naar 1.2!
En snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

emmerx schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 16:04:
Ik was blij met de Anna update omdat ik zo misschien van mijn oude Maps kon afkomen.
Die kon ik uiteindelijk verwijderen, maar niet dankzij Anna...

En nu heb ik spijt: had ik maar NOOIT de upgrade gedaan!

Om positief te beginnen, de browser en email clinet zijn verbeterd.
Daarbij is de qwerty portrait misschien handig voor sommige mensen.

Maar daar staat tegenover:
  • Batterijverbruik is flink toegeomen. Eerst deed ik 1 tot 1,5 dag met een volle accu, nu nog maar 4 uur ?
  • Spontaan rebooten gebeurde mij tot gisteren eens per week, is nu al 9x gebeurd op 1 dag ?
    En ik draai echt geen exotische apps, op Bubbles na. Gebeurde bij Maps (2x), Camera/Video (4x) en (Exchange) mail (3x)
  • Home screens worden steeds 'ververst' waardoor ik steeds moet wachten met het starten van applicaties .
  • WLAN en packet data worden niet meer gelogd ???
    Ik zou bijna denken dat ik een virus op mijn N8 heb, zo zou ik wel handelen op mijn laptop bij dit gedrag.
Kortom een waardeloze update. Zo is de N8 onbruikbaar en ik wil TERUG naar 1.2!
En snel!
Dat heeft niks met Anna te maken maar waarschijnlijk dat er iets is mis gegaan met je update.. Want ik herken deze punten niet.. Behalve dat de batterlijk verbruik iets (25%) omhoog is gegaan..

Maar Nokia toestellen kenende gaan deze na paar dagen weer minder verbruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Mijn standaard headsetje van de N8 heeft het begeven, of in ieder geval, een van de dopjes geeft geen geluid meer.

Hoe zit het met garantie voor de oordopjes? Bij mijn Sony Ericson telefoon zat er een half jaar garantie op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
  • Laatst online: 20-09-2023
FastFred schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 16:32:
Mijn standaard headsetje van de N8 heeft het begeven, of in ieder geval, een van de dopjes geeft geen geluid meer.

Hoe zit het met garantie voor de oordopjes? Bij mijn Sony Ericson telefoon zat er een half jaar garantie op
Als het een kabelbreuk is (wat ik wel denk in dit geval), zal er waarschijnlijk geen garantie voor zijn, want dan is het 'je eigen fout' helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 16:23:
[...]

Dat heeft niks met Anna te maken maar waarschijnlijk dat er iets is mis gegaan met je update..
Dat zeg ik dus in mijn post, die Anna-update is de schuldige...
Want ik herken deze punten niet..
Doet de logging van WLAN/packet data het bij jou nog wel dan???
Hier op 2 verschillende Anna toestellen niet meer ...
Behalve dat de batterlijk verbruik iets (25%) omhoog is gegaan..
Maar Nokia toestellen kenende gaan deze na paar dagen weer minder verbruiken..
Dat is een mooie Nokia-levensinstelling; zou namelijk ook best wel eens met de teleurstelling over het gebruik te maken kunnen hebben.
Bij iPhones/Android gaat de batterij na een paar dagen minder lang mee; omdat gebruikers de apps meer gaan gebruiken....

[ Voor 4% gewijzigd door emmerx op 31-08-2011 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Xmasjos schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 16:33:
[...]

Als het een kabelbreuk is (wat ik wel denk in dit geval), zal er waarschijnlijk geen garantie voor zijn, want dan is het 'je eigen fout' helaas.
De vraag was dan ook meer, hoelang er garantie op zit. Mijn ervaring zegt dat ze daar in een winkel niet moeilijk over doen, en echt niet je headsetje opsturen om te laten onderzoeken op mogelijke gebruikers fouten. Het werk dat ze er dan aan hebben kost meer geld dan dat ze je een nieuw headsetje geven.

Helaas hadden ze bij The Phone House, waar ik m'n telefoon vandaan heb, geen losse Nokia setjes liggen, wel wilde hij me in-ears van AKG aansmeren. Maar wil geen in-ears meer hebben, ze hadden alleen maar in-ears. Ik wil gewoon weer ouderwetse doppen

[ Voor 26% gewijzigd door FastFred op 31-08-2011 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mbt het aantal homescreens

Heb nog steeds 6 homescreens die ik al had voor de update, via de volgende link.

http://www.n8fanclub.com/...ome-screens-on-nokia.html

Ander probleem sinds anna update
Kan conversatie's niet meer openen en kan niet meer rechtstreeks mij mijn sms's

Iemand anders deze problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Hier geen problemen met conversatie's en sms'jes ;)

wtf moet je met 6 homescreens? Ik heb er nu gewoon 3 en krijg ze niet vol.

Homescreen 1: Battery monitor widget, tijd/datum, Browser, Camera, Foto's, Video's, In/Uit gaande oproepen, Telefoonboek, nieuwe sms, Berichten

Homescreen 2: Agenda, 2 e-mail widgets. Musicplayer widget

Homescreen 3: alle apps die ik heb; buienradar, shazam, adobe, office, angry birds, nfs shift, slick, upcode, qtorch etc.

[ Voor 80% gewijzigd door FastFred op 31-08-2011 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
Heb nog steeds, na update Anna, problemen met mijn musicplayer: gaat nummers toevoegen aan bibliotheek (bibliotheek vernieuwen) maar als hij klaar is blijkt dat er geen een nummer in die bibliotheek staat en/of ik krijg een melding dat die bibliootheek beschadigd is en reparatie lukt niet.

Weet iemand waar die biblioltheekbestanden staan en hoe die heten, dan kan ik ze weggooien en dan lukt het misschien toch nog.

Gebruikt er iemand een andere dan de standaard musicplayer? Welke? En is die goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bucephalus
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:07
Bucephalus schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 10:57:
Weer even iets anders dan alle Anna en Belle berichten. Vorige week heb ik wat muziek op mijn telefoon gezet, maar als ik dat door wat oordopjes luister klinkt het helemaal nergens naar, terwijl dezelfde muziek op mijn iPod via dezelfde oordopjes wel gewoon goed klinkt. Ik heb al met de equalizer lopen spelen maar dat brengt ook geen verbetering. En ja, de oordopjes zitten er echt goed in, heb ze stevig aangedrukt en zijn pas paar weken oud. Ik gebruik gewoon de ingebouwde muziekspeler.
Iemand nog een idee wat ik kan proberen?

En dan toch nog een Anna vraagje: Hoe lang zou het nog duren voordat Vodafone branded toestellen kunnen updaten?
Probleem is soort van opgelost. Met de Nokia headset die bij de N8 geleverd werd is het geluid wel goed, alleen met de oordopjes van apple blijft het prut. Iemand enig idee hoe dit kan? vind die in-ear dingen van nokia niet zo lekker zitten en zou eigenlijk gewone willen gebruiken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
emmerx schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 16:39:
Bij iPhones/Android gaat de batterij na een paar dagen minder lang mee; omdat gebruikers de apps meer gaan gebruiken....
Dat klopt uiteraard voor geen meter. Bij iPhone/Android toestellen werkt het net zoals bij alle andere smartphones: nieuwe telefoon/major update dan speel je daar stuk meer mee, ontdekken, alles weer instellen. Na een paar dagen/weken (verschilt per gebruiker) wordt het telkens minder. Vandaar denk ik ook die stijging van accu gebruik van 25% met Anna, je gebruik van je toestel is toegenomen, niet gebruik van de accu door je toestel.
kruila schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 17:15:

Gebruikt er iemand een andere dan de standaard musicplayer? Welke? En is die goed?
Dit is laatst nog besproken, zoek even terug in de topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de anna update ook gedaan,en nu ineens heb ik het logboek van mijn telefoon op de autoradio,en ik krijg een melding wanneer er een sms binnenkomt,dit werkt super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
businka19 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 17:26:

[...]

Dit is laatst nog besproken, zoek even terug in de topic
Heb ik gedaan, kan niets vinden, dus stel ik mijn vraag (weer, want 1e keer geen reacties)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart40
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-11-2021
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 16:50:
Mbt het aantal homescreens

Ander probleem sinds anna update
Kan conversatie's niet meer openen en kan niet meer rechtstreeks mij mijn sms's

Iemand anders deze problemen
Ja zelfde probleem hier. Als ik conversaties probeer te openen geeft ie: Functie wordt niet ondersteund. Als er een nieuw bericht binnenkomt krijg ik wel een melding maar kan vanuit die melding het bericht niet openen. Moet dan naar berichten - inbox gaan om het bericht te lezen. Ook het envelopje komt wel boven in beeld, maar ook vandaar kun je het nieuwe bericht niet openen.

Edit: Heb net gemerkt dat als ik berichten- opties-berichtweergave op inbox zet ipv op concversaties ik wel het bericht vanuit de melding 'u hebt een nieuw bericht' kan openen. Heeft dus te maken met dat ie aangeeft dat conversaties niet ondersteund worden.

[ Voor 16% gewijzigd door Bart40 op 31-08-2011 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerma88
  • Laatst online: 04-01-2023
FastFred schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 17:03:

wtf moet je met 6 homescreens? Ik heb er nu gewoon 3 en krijg ze niet vol.
Ik heb Belle en ik heb er 6 en 5 daar van zijn goed vol :P maar dan zijn de widgets bij Belle ook een stuk groter. zoals de email (2 en je hebt al een volle homescreen) en muziek, digi clock. ik vind het wel handig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-04-2022
Ik krijg nu telkens bij ovi suite de melding dat ik een vereiste update heb update apparaat software 024.001
Ik loop dan netjes de installatie door,...maar er veranderd niks en 2 tellen erna staat de update er weer. 8)7
Via de telefoon kan ik geen update's vinden en met nokia software updater vind ik ook niks.
Ik heb anna er al een week opstaan...dus dat zal de update niet zijn.
Wie weet raad ?

p.s
format, soft en hard reset helpen niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Alternative op 31-08-2011 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
businka19 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 17:26:
[...]

Dat klopt uiteraard voor geen meter. Bij iPhone/Android toestellen werkt het net zoals bij alle andere smartphones: nieuwe telefoon/major update dan speel je daar stuk meer mee, ontdekken, alles weer instellen. [...]
Na een update van mijn IOS heb ik nog nooit instellingen opnieuw hoeven instellen (nu ook niet op de N8).
Dat is zo Windows; en soms ook Nokia ....

Dat van dat spelen begrijp ik.
Maar ik heb een applicatie (RaceChrono) die het eerst 6 uur op 1 batterijlading deed, en nu nog maar 3 uur. Ook als ik alle netwerkverbindingen afsluit, behalve Bluetooth voor de GPS.
En da's geen 25%
Er is dus iets meer mis met Anna dan alleen mijn spelen. Bv teveel bespaard op de kwaliteitscontrole van een uitgefaseerd product....

[ Voor 5% gewijzigd door emmerx op 31-08-2011 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-06 01:16
iemand deze film al gezien?

En hebben we nu die pull-down notificatie bar ook al?
( Ik heb namelijk geen N8 en probeer deze te ruilen voor mijn HTC HD2 met daarop android via marktplaats)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerma88
  • Laatst online: 04-01-2023
gram501 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 19:42:

( Ik heb namelijk geen N8 en probeer deze te ruilen voor mijn HTC HD2 met daarop android via marktplaats)
Draai nu op belle, en die pull down is er zeker. alleen hij is er voorlopig nog niet dus als je em wil moet hij er op geflashed worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Junkiexp-
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 07:48
Ik hen de Anna update binnen, alles werkt en ik ben tevreden maar :

Ik heb geen mobiele bundel, maar ondanks dat ik alle toegangspunten heb verwijderd behalve Wlan, blijft Whatsapp gewoon werken als ik op me werk ben of onderweg.
Dit is zeker niet de bedoeling.

Nu heb ik zitten kijken en blijkt dat hij verbinding maakt via Vodafone MMS ?
Kan ik dat ergens uitzetten ?

3840 Wp pal op zuid zonder schaduw, Zuid-Holland zuid - Panasonic WH-MDC07J3E5 monoblock warmtepomp - Atlantic Explorer V4 200 liter coil warmtepompboiler - Technea Shower HR Tube 1-21 douchepijp-wtw - gasloos sinds 13-04-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
gram501 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 19:42:
iemand deze film al gezien?
[video]
Symbian Belle ziet er goed uit! Ik heb me nog niet gewaagd aan de ge-leakte versie, Symbian Anna is een kleine visuele vooruitgang met wat verbeteringen voor native apps, maar ik hoop dat Belle toch wat beter wordt qua UI, performance en stabiliteit. Elop had echt Symbian niet dood mogen verklaren! Met goede hardware 1ghz+ CPU en een krachtige GPU kan Symbian makkelijk nog een tijd mee, enkel zou er meer belangstelling van de ontwikkelaars moeten zijn of een makkelijkere manier om te porten van iOs & Android

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alternative schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 18:06:
Ik krijg nu telkens bij ovi suite de melding dat ik een vereiste update heb update apparaat software 024.001
Ik loop dan netjes de installatie door,...maar er veranderd niks en 2 tellen erna staat de update er weer. 8)7
Via de telefoon kan ik geen update's vinden en met nokia software updater vind ik ook niks.
Ik heb anna er al een week opstaan...dus dat zal de update niet zijn.
Wie weet raad ?

p.s
format, soft en hard reset helpen niet.
Een week terug heb ik mijn n8 geflashed met phoeninx en de firmware versie 22.014 voor de euro product code.
Vandaag kree ik ook in ovi suite (en nokia software updater) de melding dat er een update was 24.001
De 24.001 versie is de orginele firmware versie voor mijn product code 059C9X1.
Ik heb hem gewoon kunnen installeren en ovi suite komt niet meer melding voor update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 20:01:
[...]

Een week terug heb ik mijn n8 geflashed met phoeninx en de firmware versie 22.014 voor de euro product code.
Vandaag kree ik ook in ovi suite (en nokia software updater) de melding dat er een update was 24.001
De 24.001 versie is de orginele firmware versie voor mijn product code 059C9X1.
Ik heb hem gewoon kunnen installeren en ovi suite komt niet meer melding voor update.
Is er een verschil tussen beide firmware versies? Ik heb namelijk nog 22.014 en mijn product code is 059D003 heb op Ovi Suite/OTA gezocht naar updates maar die zijn er niet.

Multiple pc builds in progress

Pagina: 1 ... 58 ... 92 Laatste

Let op:
Discussie over levertijden, abonnementen en aanbiedingen mag in [ABO] Nokia N8 levertijden- en abonnementen topic