Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 367894

frank.. schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 18:11:
de server van Nokia Care Suite ligt er nog steeds uit...beetje balen!
Met de Phoenix software kan je ook de firmware downloaden.
Bij Tools kan je "data package download" aanklikken.
Als je daar bijvoorbeeld code 0599761 invult gaat hij de firmware voor deze productcode downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank..
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:31
weet iemand of je de bestanden onder `production external` in Navifirm kan gebruiken?

ik heb deze euro2 0599761 (022.014_015) gevonden maar er staan maar 8 bestanden in het venster helemaal rechts.
als ik me goed herrinner waren het er onder nokia care centre een stuk meer,,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus73
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-05 12:13
Tussen al het update geweld een andere vraag.

Ik heb vaak dat ik als ik bel (meestal vlak na het bevestigen van het nummer met de 'groene knop') dat de persoon aan de andere kant mij niet hoort, dan moet ik iemand weer uit de wachtstand halen. Of dat de verbinding snel weer wordt verbroken. Iemand enig idee waar dat aan kan liggen. Het is niet locatie afhankelijk, ik heb het op verschillende locaties gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Giem schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 08:53:
[...]

Hier anders als een zonnetje. Kamaraat van me heeft een Archos en kreeg het niet aan de praat met zijn LG. Toen ik zei probeer eens met mijn N8, werd er gelachen.. ja daar vast mee.

Uiteindelijk BT aan, Archos maakt verbinding en internet op de Archos.
Dan heeft de archos mazzel.
Op de asus zijn de drivers voor een bluetooth modem gewoon niet aanwezig.
De asus ziet dus geen enkele "service" op de nokia N8

Hier nog een verhaaltje hier over:
http://paulroberts69.word...sformer-vs-hp-g72-laptop/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank..
Anoniem: 367894 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 18:54:
[...]

Met de Phoenix software kan je ook de firmware downloaden.
Bij Tools kan je "data package download" aanklikken.
Als je daar bijvoorbeeld code 0599761 invult gaat hij de firmware voor deze productcode downloaden.
ook hier krijg ik deze foutmelding:

First call to FiRe failed. De onderliggende verbinding is gesloten: Bij ontvangst is een onverwachte fout opgetreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

frank.. schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 18:57:
[...]

ook hier krijg ik deze foutmelding:

First call to FiRe failed. De onderliggende verbinding is gesloten: Bij ontvangst is een onverwachte fout opgetreden.
Hm... ja net ook even geprobeerd, dan zijn er dus echt problemen op de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank..
zijn er nog andere locaties waar ik de bestanden vandaan kan halen of kan iemand ze beschikbaar stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08-05 15:22
frank.. schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 19:01:
zijn er nog andere locaties waar ik de bestanden vandaan kan halen of kan iemand ze beschikbaar stellen?
Anoniem: 367894 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 18:59:
[...]

Hm... ja net ook even geprobeerd, dan zijn er dus echt problemen op de server.
Ben aan het uploaden, je krijgt zo een DM met de link.

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank..
Reaper.JA2 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 19:18:
[...]

[...]

Ben aan het uploaden, je krijgt zo een DM met de link.
SUPER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
DM! :)

Mochten er meer mensen zijn die de FW van Anna (22.x) nodig hebben, meld je even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank..
files zijn binnen...

nogmaal bedankt karel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bladestar5314
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 05-05 22:55
Voor de mensen die Anna willen ga gewoon naar een service point toe en binnen 15 min sta je buiten met ,
je nieuwe update ik heb die van mij net laten dan bij Ricom repairs in Schiedam.
Wat mij gelijk opviel is dat als ik muziek aan het luisteren ben en ik kies willekeurig afspelen aan
daarna ga selecteer een ander album dat ik steeds willekeurig afspelen steeds handmatig moet selecteren
hebben mensen daar ook last ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en zojuist naar Belle geflasht, een custom versie van ivo777 v1.5 met Dutch language.

Ik moet zeggen dit is echt totaal anders. Het voelt aan als een compleet nieuw besturingssysteem. Heel vreemd het moet echt even wennen. Het is wel echt een behoorlijk stuk sneller! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-11-2021
xabre16v schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:21:
Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en zojuist naar Belle geflasht, een custom versie van ivo777 v1.5 met Dutch language.

Ik moet zeggen dit is echt totaal anders. Het voelt aan als een compleet nieuw besturingssysteem. Heel vreemd het moet echt even wennen. Het is wel echt een behoorlijk stuk sneller! :)
ik heb de engelse versie, twijfel of ik nl eroverheen ga gooien...
email is wel erg fijn zo hoor, met die widget, scrollen binnen de widget super!

edit, toch maar doen, als je weet hoe dat flashen werkt is het zo gepiept!
kostte 2 minuten.

[ Voor 7% gewijzigd door liffey op 23-08-2011 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Ik krijg alleen Hotmail niet ingesteld, na invoeren email adres en password krijg ik 'Service temporarily unavailable. Try again later.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerma88
  • Laatst online: 04-01-2023
Ik heb mijn N8 Geflashed met Phoenix naar Belle Delight V1.0 (getweakte versie van Belle) Alles schijnt schitterend te werken behalve dat de Music Player de albums op artiesten sorteert per album en niet meer alleen per album (een mix album met 20 artiesten is dus onderverdeeld in 20 albums met de zelfde naam). Hebben anderen dit probleem ook? En weten mensen toevallig of dit een Belle probleem is of ook bij Anna voor komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Dat probleem het ik ook en had ik ook in de officiele Anna versie. Erg knullig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffpride
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06-2020
bladestar5314 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 19:53:
Voor de mensen die Anna willen ga gewoon naar een service point toe en binnen 15 min sta je buiten met ,
je nieuwe update ik heb die van mij net laten dan bij Ricom repairs in Schiedam.
Wat mij gelijk opviel is dat als ik muziek aan het luisteren ben en ik kies willekeurig afspelen aan
daarna ga selecteer een ander album dat ik steeds willekeurig afspelen steeds handmatig moet selecteren
hebben mensen daar ook last ?
En welke productcode heeft jouw toestel dan?
Of maakt dat niet uit als je het bij een service point laat doen?
Ik heb 059C640.

Anders rij ik morgen ook even langs ricom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Staffpride schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:37:
[...]

En welke productcode heeft jouw toestel dan?
Of maakt dat niet uit als je het bij een service point laat doen?
Ik heb 059C640.

Anders rij ik morgen ook even langs ricom :)
Dat maakt dus niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
De mail widget is trouwens wel erg lomp groot. Als ze 'm net ietsje kleiner hadden gemaakt had er nog net mooi een rij snelkoppelingen onder gepast in portrait mode. Nu kan je net niks met die loze ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerma88
Vind het wel mooi dat je door je mails kan scrollen als je in de homescreen ben. dat bied wel wat handig heid. maar inderdaad een slagje kleiner voor wat meer widgets zou wel mooi zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
xabre16v schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 21:03:
De mail widget is trouwens wel erg lomp groot. Als ze 'm net ietsje kleiner hadden gemaakt had er nog net mooi een rij snelkoppelingen onder gepast in portrait mode. Nu kan je net niks met die loze ruimte.
Dat ben ik wel met je eens, maar het scrollen binnen de widget is wel weer fijn. ik heb nu 1 (van de 6 >:) ) startschermen gevuld met 2 emailwidgets. Die vullen het scherm dan wel netjes.
De digitale klok is ook een beetje groot :o

300 euro voor de n8 inmiddels, belachelijk goedkoop voor wat je er voor krijgt.

[ Voor 6% gewijzigd door liffey op 23-08-2011 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01-05 18:36
jerma88 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:25:
Ik heb mijn N8 Geflashed met Phoenix naar Belle Delight V1.0 (getweakte versie van Belle) Alles schijnt schitterend te werken behalve dat de Music Player de albums op artiesten sorteert per album en niet meer alleen per album (een mix album met 20 artiesten is dus onderverdeeld in 20 albums met de zelfde naam). Hebben anderen dit probleem ook? En weten mensen toevallig of dit een Belle probleem is of ook bij Anna voor komt?
Heb ik ook. Sinds Anna al volgens mij.
Als je bij Album Artist Various Artists invult, pakt ie m wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Ben benieuwd naar de uiteindelijke versie van Belle. Browser mag desondanks dat het de beste tot nu toe is toch nog wel even aan gesleuteld worden met name pinch to zoom, komt wel erg houterig over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerma88
IronFist schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:48:
[...]

Heb ik ook. Sinds Anna al volgens mij.
Als je bij Album Artist Various Artists invult, pakt ie m wel gewoon.
Jah das waar. als de artiesten het zelfde zijn dan zitten ze zoals het hoort. wel zonde :( of je moet met playlists werken. Die heeft hij bij mij allemaal opgepakt. nu ff filenames aanpassen zodat het wat overzichtelijker is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-05 15:26
Inmiddels begin ik behoorlijk te balen van die update. Ik wil het officieel doen, maar voor mij (zilveren N8) is de update nog steeds niet beschikbaar. Hoe moeilijk kan het zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-05 15:27
Voor diegenen waarbij de OVI-store versie niet is geupdate:

http://blogs.nokia.com/dailyapp/global/

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03 14:37

bwt

verplaatst zich op een GSX750F

coenox schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 09:01:
Inmiddels begin ik behoorlijk te balen van die update. Ik wil het officieel doen, maar voor mij (zilveren N8) is de update nog steeds niet beschikbaar. Hoe moeilijk kan het zijn?
Het is heel simpel. Nokia wilt hun servers niet overbelast laten raken - dus verspreiden ze de de schillende modellen.
Helaas moeten we dan nog ff wachten. Ik ook met mijn 059C640.

My 1st proc. was a NEC V20 (4-8 Mhz) - Now I have an AMD 1300 / 2000 with Aero7+ ASRock ION 330

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
bwt schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 09:12:
[...]

Het is heel simpel. Nokia wilt hun servers niet overbelast laten raken - dus verspreiden ze de de schillende modellen.
Helaas moeten we dan nog ff wachten. Ik ook met mijn 059C640.
Ik snap het wel, maar het zou helpen als ik enig idee zou kunnen krijgen wanneer dan wel met mijn 059C9X1. Ik ben zo nieuwsgierig of Anna ervoor zou kunnen zorgen dat mijn iPhone 3GS in de kast blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
coenox schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 09:22:
[...]

Ik snap het wel, maar het zou helpen als ik enig idee zou kunnen krijgen wanneer dan wel met mijn 059C9X1. Ik ben zo nieuwsgierig of Anna ervoor zou kunnen zorgen dat mijn iPhone 3GS in de kast blijft.
Bij vorige updates was het zo dat wij met onze N8 in Nederland na 14 dagen aan beurt waren, dus over een week ongeveer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 319936

Sta ook op het punt één en ander te flashen met ivo777's Belle... Zit de NL taal hier al in of moet er nog iets etra's geflashed worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank..
Anoniem: 319936 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 11:07:
[...]

Sta ook op het punt één en ander te flashen met ivo777's Belle... Zit de NL taal hier al in of moet er nog iets etra's geflashed worden?
denk dat ik Belle ook maar eens ga proberen.
Waar kan ik ivo777 vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwt

bwt

My 1st proc. was a NEC V20 (4-8 Mhz) - Now I have an AMD 1300 / 2000 with Aero7+ ASRock ION 330

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notaname
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:02
xabre16v schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:25:
Ik krijg alleen Hotmail niet ingesteld, na invoeren email adres en password krijg ik 'Service temporarily unavailable. Try again later.'
Had ik ook maar na een tip in het E7-00 draadje doet ie het weer. De 2e bevestiging mbt de gebruiksvoorwaarden moet je op weigeren drukken ipv accepteren en klaar is kees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank..
hebbes...

had ik ook op kunnen komen...ben nog niet helemaal wakker ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01-05 18:36
[...]

Als je T9 bedoelt; NL taal zit er niet in maar is vrij simpel in te bakken (gebruik nokia cooker 1.1). Werkt hier perfect. Iemand swype al aan de praat met Belle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• obelix998
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-01 09:49
Sinds de (officiële) update naar Anna werken bij mij de Buienradar widget en Moodagent niet.
Heb ze verwijderd en opnieuw geinstalleerd vanuit de Store, maar helaas.

Iemand een suggestie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-06-2024
Delight schijnt beter te zijn, die heb ik nu draaien:

http://forum.dailymobile.se/index.php?topic=52938.0

Beetje jammer dat de agenda alleen de eerst komende afspraak laat zien...heb niet iets gevonden dat je dit kan instellen, ik heb liever een half scherm met afspraken...dus half scherm mailwidget half scherm agendawidget...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-05 20:06

rda

Mijn telefoon is nogal...dood. Ik probeer het nu te flashen, maar mijn USB verbinding blijft om de een of andere reden niet in stand. Iemand enig idee waarom? Of hoe het op te lossen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
rda schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 12:06:
Mijn telefoon is nogal...dood. Ik probeer het nu te flashen, maar mijn USB verbinding blijft om de een of andere reden niet in stand. Iemand enig idee waarom? Of hoe het op te lossen is?
Heeft waarschijnlijk met de energie instellingen van je usb op jouw PC te maken, instellen dat de computer deze verbinding NIET mag uitschakelen om energie te besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:08
xabre16v schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:25:
Afbeeldingslocatie: http://img709.imageshack.us/img709/6428/scr000010x.jpg
en dan voor other kiezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda

rda

kruila schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 12:11:
[...]

Heeft waarschijnlijk met de energie instellingen van je usb op jouw PC te maken, instellen dat de computer deze verbinding NIET mag uitschakelen om energie te besparen.
Dankje, maar volgens mij is dit niet de oplossing. Ik heb nu bij Energiebeheer, Instelling voor selectieve USB-onderbreking uitgeschakeld en het mocht niet baten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
rda schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 12:23:
[...]

Dankje, maar volgens mij is dit niet de oplossing. Ik heb nu bij Energiebeheer, Instelling voor selectieve USB-onderbreking uitgeschakeld en het mocht niet baten.
apparaatbeheer - Universele Serial Bus-controlers - Rechts klikken op de betreffende usb-verbinding - Eigenschappen - Energiebeheer - vinkje weghalen bij optie "computer mag dit apparaat uitschakelen om energie te besparen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:35
Zouden jullie nu nog een Nokia N8 aanraden ?

Ik heb nu namelijk een HD2 met android, maar die is het aan het begeven en ik ben dus aan het kijken naar een nieuw toestel.
De oude symbian heb ik nooit gebruikt maar anna/belle ziet er wel goed uit, ik doe ook niet veel meer met android dan wat er kan op de N8.

Wat ik voornamelijk gebruik op android is nu.nl en engadget/whatsapp, en dat is er volgens mij allemaal voor Symbian.

Voornaamste reden dat ik naar de N8 kijk is voor de camera. Ik wil graag spontaan wat fotoos kunnen maken van me dochter zonder dat ik steeds de DLSR mee moet slepen of mijn videocamera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xghost
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08-05 15:29
Ik zou hem nu juist kopen! Hij wordt door de updates alleen maar beter, en is ook nog eens een stuk goedkoper dan toen ik hem kocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda

rda

kruila schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 12:35:
[...]

apparaatbeheer - Universele Serial Bus-controlers - Rechts klikken op de betreffende usb-verbinding - Eigenschappen - Energiebeheer - vinkje weghalen bij optie "computer mag dit apparaat uitschakelen om energie te besparen"
Helaas was dit al goed ingesteld. Ik ben bang dat het aan mijn telefoon ligt, aangezien hetzelde probleem zich voordoet bij een andere computer. Nogal irritant, want mijn telefoon gaat niet meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeMoederr
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-04 13:27
izzo schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 12:38:
Zouden jullie nu nog een Nokia N8 aanraden ?

Wat ik voornamelijk gebruik op android is nu.nl en engadget/whatsapp, en dat is er volgens mij allemaal voor Symbian.

Voornaamste reden dat ik naar de N8 kijk is voor de camera.
Ja, N8 of ander symbian toestel is geschikt voor jouw, zeker ivm camera. Een telefoon is slechts een gebruiksvoorwerp we moeten er ook niet te veel gewicht aan hangen. Persoonlijk zou ik wachten op windows phone, maar dat ben ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeMoederr
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-04 13:27
dit werkte! Geniaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank..

zijn alle menu`s enzo in het nederlands?
hoor hier verschillende geluiden over namelijk.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwt

bwt

En inderdaad, vandaag was de presentatie van de eerste toestellen met Belle

[ Voor 0% gewijzigd door bwt op 24-08-2011 14:34 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redeker
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-03 16:14
Bij mij werkt de Buienradarwidget ook niet meer sinds ik hem (niet officieel) naar Anna heb geflasht.
Hebben hier nog meer mensen last van??? En hoe ziet deze eruit in Belle?
obelix998 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 12:03:
Sinds de (officiële) update naar Anna werken bij mij de Buienradar widget en Moodagent niet.
Heb ze verwijderd en opnieuw geinstalleerd vanuit de Store, maar helaas.

Iemand een suggestie ?

12x 315Wp GCL mono 10gr op zuid SMA SB 5.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-05 22:49
Goed nieuws: Belle komt naar alle Anna smartphones :D!

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
Wietsee. schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 15:09:
Goed nieuws: Belle komt naar alle Anna smartphones :D!
kijk ook maar eens hier:
http://www.allaboutsymbia...elle-software_update_.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank..
redeker schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 14:37:
Bij mij werkt de Buienradarwidget ook niet meer sinds ik hem (niet officieel) naar Anna heb geflasht.
Hebben hier nog meer mensen last van??? En hoe ziet deze eruit in Belle?

[...]
bij mij start het programma wel op maar de radarzelf doet helemaal niets,,,laat niets zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notorious_roy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-10-2024

notorious_roy

It's-a-meeee

Ah, ik dacht gewoon dat het heel druk was op Buienradar ofzo. Zonde :)

Roy-O-Rama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Folkifoon schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 12:05:
Delight schijnt beter te zijn, die heb ik nu draaien:

Beetje jammer dat de agenda alleen de eerst komende afspraak laat zien...heb niet iets gevonden dat je dit kan instellen, ik heb liever een half scherm met afspraken...dus half scherm mailwidget half scherm agendawidget...
outlook calandar heeft wel een goede widget, die kan 4 afspraken laten zien en loopt automatisch door als er meer afspraken in de geselecteerde periode zijn.
http://www.symbian-freewa...calendar-outlook-1-8.html
Stuk beter dan de standaard calender.
Ben met je eens dat een widget ter grote van de mailwidget met scrollfunctie zoals in de mail nog veel beter zou zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
[...]

Voor alle duidelijkheid, alleen de writing language is Dutch! Duch voor de ivo777 firmware v1.5 kan je hier downloaden:

https://rapidshare.com/fi...o777_v1.5_dutch_rofs3.rar

Batterij gaat met Belle trouwens echt veel langer mee, iemand al opgevallen? :)

[ Voor 8% gewijzigd door xabre16v op 24-08-2011 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
Beetje offtopic maar volgens Pricewatch zou N8 nu voor €238 verkrijgbaar zijn 8)7 Alleen de winkel is net nieuw, op de site zelf staat €200 en als je hem probeert te bestellen dan krijg je melding dat die niet op voorraad is. :? Ow ja, en de winkel is in Almere ;)

EDIT: op de site staat €200 omdat ze prijzen blijkbaar zonder btw vermelden, ook al vaag

[ Voor 12% gewijzigd door businka19 op 24-08-2011 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-05 22:49
businka19 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 17:25:
Beetje offtopic maar volgens Pricewatch zou N8 nu voor €238 verkrijgbaar zijn 8)7 Alleen de winkel is net nieuw, op de site zelf staat €200 en als je hem probeert te bestellen dan krijg je melding dat die niet op voorraad is. :? Ow ja, en de winkel is in Almere ;)

EDIT: op de site staat €200 omdat ze prijzen blijkbaar zonder btw vermelden, ook al vaag
Klopt viel mij ook al op, echter vind ik raar dat ze Almere aangeven, aangezien Staples (voorheen Office Centre) gewoon landelijk verspreid zit.
Het is overigens normaal dat die prijzen ex. BTW zijn aangezien het voor 't kantoor is o.a. eigen bedrijven etc.
Ik heb zelf ook zo'n pas, maar wat een koopje zeg!

[ Voor 7% gewijzigd door Wietsee. op 24-08-2011 18:24 ]

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
dit moet haast wel een foutje zijn lijkt mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank..
hoe moet de ivo777 v1.5 geflashed worden?
zelfde manier als met Anna?

de bestanden (in map RM-596) in de `products` map van phoenix zetten ...telefoon scannen in phoenix en dan via firmware update de ivo777 bestanden selecteren en de update laten draaien?

klopt het dat het maar 4 bestandjes zijn?

[ Voor 7% gewijzigd door frank.. op 24-08-2011 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
ja dezelfde manier als met anna :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en het Dutch language bestand?
Dat moet apart geflashed worden?

Vandaag nog geen tijd gehad, dus ik ga het na de koffie ff doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
frank.. schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 19:15:
hoe moet de ivo777 v1.5 geflashed worden?
zelfde manier als met Anna?

de bestanden (in map RM-596) in de `products` map van phoenix zetten ...telefoon scannen in phoenix en dan via firmware update de ivo777 bestanden selecteren en de update laten draaien?

klopt het dat het maar 4 bestandjes zijn?
nee dat gaat dus iets anders.
Anna in map products houden en dan alle bestanden handmatig in phoenix vervangen, zie die ik eerder gepost heb, (pagina 215 oid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-05 10:25
Iemand zelf ervaringen van wat de verschillen zijn tussen de CFW van Ivo777 en Delight? Ben namelijk van plan om Delight erop te zetten aangezien daar Dutch in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Anoniem: 319936 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 20:15:
[...]

en het Dutch language bestand?
Dat moet apart geflashed worden?

Vandaag nog geen tijd gehad, dus ik ga het na de koffie ff doen ;)
Apart bestandje downloaden, staat ook op de site die eerder gepost is, dan die file vervangen.
belle is wel de moeite waard! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
nog 1 maal dan, hoe kom je aan belle:
daar staat welke files je nodig hebt, en onder flashing download je een wordbestand hoe je alles doet. ook staat er op de site hoe je andere taalpakketten kunt kiezen, even 1 minuten lezen, 1 minuten downloaden en 5 minuten flashen, daarna ben je 2 uurtjes aan het tweaken om belle in te richten zoals jij dat wilt.

menu's blijven in het engels, maar tekstinvoer in nl. Swype doet het niet lekker.
Verder ben ik uitermate tevreden met deze release.
bellen lukt, internetten lukt, foto's maken lukt en het ziet er allemaal prachtig uit.
ongemakken zullen er ook vast zijn, net als verbeterpunten, het is net het echte leven, en het is maar een mobiel. :P

[ Voor 68% gewijzigd door liffey op 24-08-2011 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

liffey schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 20:17:
[...]

Apart bestandje downloaden, staat ook op de site die eerder gepost is, dan die file vervangen.
belle is wel de moeite waard! >:)
welke raad jij aan?
ivo777 of delight?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Anoniem: 319936 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 20:22:
[...]
welke raad jij aan?
ivo777 of delight?
moeilijk om te zeggen, ik heb de delight erop gezet, geen idee hoe die ivo777 is.
wel ben ik erachter dat flashen en opniuw beginnen niet het einde van de wereld is.
je bent tweaker of niet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=FBCbWrvOEpw]

Weet iemand welke weer-widget er te zien in op 1:20 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuNNiX
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-02-2024
Music player:

Las een eerdere post over de music player en dat TTpod een betere speler is maar dat de helft van de letters in het Chinees zijn.

Na de update naar Symbian Anna is deze versie van TTpod volledig in het Engels:
http://www.nokian8forum.c...es/ttpod-anna-2011-v4-31/

Voor de update stonden er voor de helft van de letters vierkantjes. Dit programma is gewoon freeware.

Volg wel de aanwijzingen voor installatie.

Deze player is echt veel beter. Je kan ordenen op Artist, op Album of gewoon op Folders.
Het automatisch downloaden van lyrics is een leuke touch, maar werkt niet voor veel liedjes.

Anna update
Er is niet veel verandert maar het belangrijkste is dat alles toch een stuk vlotter verloopt. Bv. het Toepassingen menu laad veel sneller. Met de betalabs update voor de camera is deze ook echt verbeterd. Naast dat de browser sneller is en een betere UI heeft kan deze nu ook sommige mobiele sites weergeven die deze voordien niet kon laden.

Mooie vooruitgang dus, behalve dat de Music player nu via de Album Artist tag ordend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
Heb net de Delight Belle erop gezet. 1 woord WHOOOO, was m'n eerste indruk. Nu even Belle uitpluizen en bevindingen zo delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Werken de Ovi Store en Nokia Maps goed onder Delight?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
dat was mijn eerste reactie ook, zit dit nu te posten vanaf de nokia browser op de n8 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
@Coenox Store nog geen probleem, ga zo maps updaten naar 3.08

EDIT: Ervaring nr 1, Bij Anna was alles netjes in mappen gestopt. Nu stukken minder zelf vind ik dit maar niks.

Edit: Nokia Maps 3.08 geeft ook nog geen problemen.

[ Voor 61% gewijzigd door RoadRunnerRik op 24-08-2011 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notaname
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:02
frank.. schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 15:15:
[...]

bij mij start het programma wel op maar de radarzelf doet helemaal niets,,,laat niets zien
Hier idem. Zal eens kijken of ik de maker kan mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:21
Pixelpipe werkt bij niet meer zoals het ging nadat ik geupdate heb naar Anna. Ik kan niet meer uit verschillende pipes kiezen/aanvinken, het vinkje verschijnt niet), maar alleen uploaden naar pixelpipe. Verschijnt vervolgens niet op twitter of facebook.

[ Voor 16% gewijzigd door robkrekel op 24-08-2011 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Belle staat erop!
Zonder problemen; zo naar bedje en morgen eens even lekker testen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118035

Nieuwe versie whatsapp eindelijk nu op site.. Met splitscreen (ook voor 1.2!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soheilmd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-04 13:15
Moet zeggen wat een verbetering dat Belle, echt de N8 voelt veel sneller en soepeler.
weet alleen iemand hoe ik Nederlandse taal kan toevoegen?
of een release met NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Laatst online: 01:12
Anoniem: 118035 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 22:54:
Nieuwe versie whatsapp eindelijk nu op site.. Met splitscreen (ook voor 1.2!)
Was er ook al bij 2.6.28.

[ Voor 5% gewijzigd door Ari Gold op 24-08-2011 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118035

Nog paar dagen terug was het versoe 2.6.23 op de site... vreemd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
Anoniem: 319936 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 22:29:
Belle staat erop!
Zonder problemen; zo naar bedje en morgen eens even lekker testen ;)
Hier ook Belle geïnstalleerd!
Overigens wel vreemd dat bij Belle wél het C:/ geheugen geformatteerd wordt en bij Anna niet. Ondanks het maken van een back-up toch geen prettig idee 8)7

Nu ff mee spelen. Las op een forum dat de grote updates na Belle niet stoppen en dat er voor 2012 al Christina in de pijpleiding zit! Kijken wat het brengt. Na de officiële aankondiging van Belle vandaag pas, duurt het nog wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 13:51

Gutteguttegut

CEO of TFD

Anoniem: 118035 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 23:42:
[...]
Nog paar dagen terug was het versoe 2.6.23 op de site... vreemd..
En na een paar F5'en 2.6.28 en daarna 2.6.29.

Ik zag net 2.6.30 al ergens voorbij komen :)

[edit]
Nog een handig camera programmatje gevonden: SymDVR
Main features

Supports continuous video recording
Delete old records automatically
Supports zoom in/out during recording
Can record video in background

You can choose or adjust following options:
video resolution
frame rate
audio codec
audio and video bitrate
size of one video file
storage limit
disk drive
Dat ga ik even goed uittesten.

[ Voor 46% gewijzigd door Gutteguttegut op 25-08-2011 00:07 ]

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• coenox
Kent iemand een goed alternatief voor de agenda? De standaard agenda geeft geen informatie over wie de genodigden zijn voor een vergadering. Ik synchroniseer met Exchange, op de iPhone krijg ik deze info wel.

Ander probleem: is het mogelijk om de submappen in Gmail te gebruiken in symbian?

[ Voor 16% gewijzigd door coenox op 25-08-2011 09:07 ]

Anoniem: 385303

Met productcode 059C640 nog geen Anna of Belle. Ik durf het niet aan om zelf te gaan flashen

• kruila
Anoniem: 385303 schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 08:52:
Met productcode 059C640 nog geen Anna of Belle. Ik durf het niet aan om zelf te gaan flashen
lees svp terug, dan weet je dat die waarschijnlijk volgende week komt.

• Reaper.JA2
Anoniem: 385303 schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 08:52:
Als je deze post leest, staat er een handleiding in. Volg die en het gaat niet mis, staat echt stap stap uitgelegd, zelfs screenshots bij elke stap.

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:08
Reaper.JA2 schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 09:20:
[...]

Als je deze post leest, staat er een handleiding in. Volg die en het gaat niet mis, staat echt stap stap uitgelegd, zelfs screenshots bij elke stap.
YouTube: How to flash Bella into your N8 - YouTube

ik was er ook wat huiverig voor, maar het is echt goed te doen :)

• xabre16v
  • Niet online
Wietsee. schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 18:21:
[...]

Klopt viel mij ook al op, echter vind ik raar dat ze Almere aangeven, aangezien Staples (voorheen Office Centre) gewoon landelijk verspreid zit.
Het is overigens normaal dat die prijzen ex. BTW zijn aangezien het voor 't kantoor is o.a. eigen bedrijven etc.
Ik heb zelf ook zo'n pas, maar wat een koopje zeg!
Bedankt voor uw mail.
Helaas moet ik u melden dat dit artikel uit het assortiment is gegaan en niet meer leverbaar is.
Mijn excuses voor het ongemak.
Maar het natuurlijk wel lekker lang op Tweakers laten staan. Hele ding hebben ze nooit gehad.

• frank..
Reaper.JA2 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 23:51:
[...]

Hier ook Belle geïnstalleerd!
En? bevalt delight? geen rare dingen tegen gekomen?
sta ook op het punt om de gok te wagen.

Anna was al een enorme stap voorwaards ben benieuwd wat belle gaat doen....

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
Dat vermoeden heb ik ook.

Anoniem: 385303

Komt Belle volgende week al. Ben benieuwd; wachten ook al zo lang op Anna. Ik krijg trouwens Phoenix niet gedownload.

• Bart40
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-11-2021
Wil graag de productcode wijzigen naar een Duitse om zo Anna binnen te halen. Maar heb nu al 7 verschillende downloads van Phoenix geprobeerd, vrijwel allemaal geven ze na installatie een foutmelding "klasse niet geregistreerd" . Lijkt erop dat ik tot de officiele release (vlgnde week?) moet wachten

frank.. schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 10:31:
[...]

En? bevalt delight? geen rare dingen tegen gekomen?
sta ook op het punt om de gok te wagen.

Anna was al een enorme stap voorwaards ben benieuwd wat belle gaat doen....
tot op heden geen gekke zaken gezien en zoals hier al eerder aangegeven
't is allemaal veel soepeler en voelt sneller aan :D

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Lukt iemand het om Skype via de OVI shop geïnstalleerd te krijgen? Het gaat bij mij mis bij installatie.

Trouwens jammer dat Skype op de N8 geen videobellen ondersteunt, had dat graag gebruikt, dus heb daarnaast ook maar Fring geïnstalleerd.

• xabre16v
  • Niet online
Bart40 schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 10:48:
Wil graag de productcode wijzigen naar een Duitse om zo Anna binnen te halen. Maar heb nu al 7 verschillende downloads van Phoenix geprobeerd, vrijwel allemaal geven ze na installatie een foutmelding "klasse niet geregistreerd" . Lijkt erop dat ik tot de officiele release (vlgnde week?) moet wachten
Dat klinkt eerder als een foutmelding die ik in het begin ook had omdat .Net 3.5 ontbrak op mijn pc.

Bart40 schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 10:48:
Je zal toch moeten flashen met phoenix als je niet kan wachten op de versie voor jou product code.
De product code in een N8 is niet te wijzigen.

• Bart40
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-11-2021
xabre16v schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 10:59:
[...]

Dat klinkt eerder als een foutmelding die ik in het begin ook had omdat .Net 3.5 ontbrak op mijn pc.
Helaas is dat niet de oplossing, .Net 3.5 staat er gewoon op
Pagina: 1 ... 55 ... 92 Laatste

Let op:
Discussie over levertijden, abonnementen en aanbiedingen mag in [ABO] Nokia N8 levertijden- en abonnementen topic