Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
frank.. schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 16:49:
kan iemand me eventjes een handje helpen?

Ik wil graag de belgische anna op mn n8 flashen.

Ik heb hem gevonden in Navifirm plus...maar nu staan er standaard een stuk of 6 files geselecteerd in het rechter scherm. Moet ik ze allemaal selecteren en downloaden of zijn deze standaard geselecteerde voldoende?

alvast errruuug bedankt!
Er is ook een Europese, zit gewoon Nederlands in (euro dg, eindigde op 61, rest weet ik even niet meer).
Je kunt ze allemaal downloaden maar je hebt er maar 4 nodig, maar dat zie je in phoenix vanzelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soheilmd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 24-09 07:58
Black_PR kan ik niet instaleren geeft certificaat fout en het 2de is hetzelfde wat ik je verteld had ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 08:53

Amiet01

Master_A

soheilmd schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:59:
[...]

Black_PR kan ik niet instaleren geeft certificaat fout en het 2de is hetzelfde wat ik je verteld had ;)
O dan moet je em ff signen denk ik of je telefoon hacken

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=7ZePeLU_VZ8]

Dit filmpje geeft een aardige indruk van Belle, mijn inziens echt een behoorlijke metamorfose. :) Dit moet echt de N8 een boost geven.

[ Voor 11% gewijzigd door xabre16v op 21-08-2011 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notorious_roy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-10-2024

notorious_roy

It's-a-meeee

Dat ziet er wel goed uit ja, en ik ben al zeer tevreden met de stap voorwaarts die Anna doet op mijn N8. Vooral de browser is écht stukken beter.

Doet me meteen weer afvragen waarom ze naar Windows gaan als ze zo ver gevorderd zijn met Symbian aanpassen... Puur vanwege de naam denk ik.

Roy-O-Rama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Als ik heel eerlijk ben vind ik Anna niet eens zo'n echte vooruitgang, ik moet toegeven de browser is beter geworden en de icoontjes ook maar dat is het dan ook. Als ik dan Belle zie dan is dat past echt een vooruitgang, ik had gedacht dat Anna er zo uit zou gaan zien maar dat viel dus tegen.

Jammer dat het bij Nokia zo langzaam gaat allemaal anders hebben ze echt nog wel een kans gehad met Symbian.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 17:20
notorious_roy schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 13:22:
.....
Doet me meteen weer afvragen waarom ze naar Windows gaan als ze zo ver gevorderd zijn met Symbian aanpassen... Puur vanwege de naam denk ik.
Omdat Elop aan het roer staat die bevriend is met microsoft en samen een complot smeden om concurrenten van Windows Phone de afgrond in te helpen. :*)

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij doet de browser niet meer. Ik kan bij settings niet naar de general tab wel naar de andere. Het internet werkt want ik gebruik gewoon whatsapp en de ovistore alleen krijg ik geen internetcontact met de browser. Is er ergens een plaats waar ik de browser opnieuw kan downloaden of fixen?

Alvast bedankt

[edit] Zal er even bij zeggen dat ik mijn toestel naar belle heb geflast. Eerst naar Anna waarbij alles nog zeer goed deed en toen mij dat was gelukt wilde ik ook Belle proberen die er zeer goed uit ziet. Alleen de browser wilt niet meer surfen.

[edit2] Oke hij doet het weer. ik heb een reset gedaan *#7780# dit is niet de harde reset waarbij je je data kwijt raakt hij hersteld dan alleen. Nu na een hele middag op het internet gezeten om alles goed te krijgen ga ik mijn wel verdiende Big Tasty halen. Thanks voor alle berichten hier die mij geholpen hebben met het installeren van Symbian Belle.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2011 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
Barock schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 14:39:
Zal wel een gekkenhuis zijn bij Nokia:
Ovi Betalabs niet aan te melden met je account, geldt ook voor Ovi Suite.
Alleen Ovi winkel accepteert de aanmelding.

Geduld is een schone zaak, maar wel irritant.

Iemand al een update voor productcode: 059C640?
Ik heb de update nog steeds niet binnen (059C640). Zal het van de week nog eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrpink83
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
tussen al het update geweld even door:

iemand een oplossing voor het probleem dat ik (en ik ben niet de enige) met de muziekspeler? Ik wil niet al mijn muziek gaan herindelen en het liefst wil ik gewoon direct vanuit een folder afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeHeys
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-09-2011
xabre16v schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 13:25:
Als ik heel eerlijk ben vind ik Anna niet eens zo'n echte vooruitgang, ik moet toegeven de browser is beter geworden en de icoontjes ook maar dat is het dan ook. Als ik dan Belle zie dan is dat past echt een vooruitgang, ik had gedacht dat Anna er zo uit zou gaan zien maar dat viel dus tegen.

Jammer dat het bij Nokia zo langzaam gaat allemaal anders hebben ze echt nog wel een kans gehad met Symbian.
Voor wie Anna al heeft geïnstalleerd: is het nu mogelijk om zes schermen te gebruiken of moeten we het nog steeds met drie doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeHeys
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-09-2011
Over het spontaan loslaten van de onderkant:
Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2011 @ 15:47:
[...]

Bij mij ook gebeurd, liet ineens los. Zit nu een plakbandje overheen, maar erg mooi is het niet. Gister (na 9 maanden gebruik) eerste krasje op het scherm. Het fysieke verval is begonnen.
Ik heb hetzelfde probleem en dezelfde oplossing gekozen. Kennelijk is de onderkant niet goed bestand tegen de druk die door het gebruik van de button wordt uitgeoefend. Lijkt me een fabricagefout. Bij het Nokia Care Point in Utrecht wilden ze het toestel wel opsturen (duurt weken) maar niet ter plaatse repareren omdat ze daarvoor nog geen cursus hadden gedaan! Erg treurig. Als los onderdeel is het nog wel te bestellen op internet, maar niet in mijn kleur (blauw).

[ Voor 3% gewijzigd door DeHeys op 21-08-2011 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-09 17:22

PowerFlower

être diable et jouer fleur

SpitfireNL schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 13:27:
Omdat Elop aan het roer staat die bevriend is met microsoft en samen een complot smeden om concurrenten van Windows Phone de afgrond in te helpen. :*)
Elop staat aan het roer omdat ze dit al van plan waren, niet andersom :P

En waar ze aan de ontwikkeling van Symbian en het hele ecosysteem bakken met geld kwijt waren (terwijl ze daarmee niet in de buurt van de iOS en Android ecosystemen meer kwamen), betaalt Microsoft ze bakken met geld zodat WinPhone wat wordt. Dus nu mag Microsoft, tegen betaling, een heleboel investeren in wat Nokia niet lukte.

Op een forum als dit of op allerhande gadget-blogs mag iedereen dan wel lopen klagen dat Symbian zo ver achterblijft etcetera, maar je kunt mij nog steeds niet overtuigen dat de gemiddelde consument daar ook maar een seconde over nadenkt. Die willen gewoon iets dat "oooooo.... shiny!" is en niet teveel kost met een veel te duur abonnement.

Waar Nokia verloren heeft is dat ze in de US de arrogantie hebben gehanteerd dat ze losse toestellen zouden kunnen verkopen, rechtstreeks aan de consument, zonder tussenkomst van providers (en dus hogere marges)... en dat heeft er voor gezorgd dat de afgelopen 5 jaar bijna niemand in de US nog een Nokia kocht. Met als gevolg dat Nokia het alleen nog heel erg goed doet met hele goedkope toestellen in opkomende markten als India, maar daar zit niet echt winst in...

Belle is wel een enorme sprong voorwaarts trouwens. Ziet er naar uit dat de manier waarop je verbindingen maakt (WiFi etc) eindelijk ook eens gesimplificeerd is naar voor iedereen begrijpelijk? Zodra ik weer thuis ben ga ik toch maar eens op zoek naar een goede Belle FW denk ik!
mrpink83 schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 16:09:
tussen al het update geweld even door:

iemand een oplossing voor het probleem dat ik (en ik ben niet de enige) met de muziekspeler? Ik wil niet al mijn muziek gaan herindelen en het liefst wil ik gewoon direct vanuit een folder afspelen.
Ik zou wel wat meer willen zien van de music player in Belle... hij ziet er tamelijk geupdate uit, maar misschien is dat alleen de look van de widget?

Voor zover ik heb kunnen vinden is er eigenlijk maar één zinnig alternatief voor de player, en die is er helaas alleen maar in het Chinees, zelfs de vertaalde versie (die een hel is om geinstalleerd te krijgen) is nog half in het Chinees :/

[ Voor 17% gewijzigd door PowerFlower op 21-08-2011 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-09 13:54
Wat ik overigens vreemd vind is dat het niet mogelijk is om contacten te zoeken in je Social omgeving via de computer. Je moet 'handmatig' alle contacten eenmalig afgaan. Kan dit makkelijker?

Meende bij een eerdere versie van Social de ververs interval te kunnen instellen, waarom ontbreekt dit bij de huidige?!

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Delight Belle v1.0 custom firmware gereleased: http://forum.dailymobile.se/index.php?topic=52938.0 :)

[ Voor 12% gewijzigd door xabre16v op 21-08-2011 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:03
net terug van Lowlands, net gechecked, maar nog altijd geen Anna voor de 059C640 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:37

Ad Hox

N/A

Voor 059C9X1 ook nog geen update..wacht geduldig af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beanie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-05-2023
PowerFlower schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 18:22:
[...]

Elop staat aan het roer omdat ze dit al van plan waren, niet andersom :P

En waar ze aan de ontwikkeling van Symbian en het hele ecosysteem bakken met geld kwijt waren (terwijl ze daarmee niet in de buurt van de iOS en Android ecosystemen meer kwamen), betaalt Microsoft ze bakken met geld zodat WinPhone wat wordt. Dus nu mag Microsoft, tegen betaling, een heleboel investeren in wat Nokia niet lukte.

Op een forum als dit of op allerhande gadget-blogs mag iedereen dan wel lopen klagen dat Symbian zo ver achterblijft etcetera, maar je kunt mij nog steeds niet overtuigen dat de gemiddelde consument daar ook maar een seconde over nadenkt. Die willen gewoon iets dat "oooooo.... shiny!" is en niet teveel kost met een veel te duur abonnement.

Waar Nokia verloren heeft is dat ze in de US de arrogantie hebben gehanteerd dat ze losse toestellen zouden kunnen verkopen, rechtstreeks aan de consument, zonder tussenkomst van providers (en dus hogere marges)... en dat heeft er voor gezorgd dat de afgelopen 5 jaar bijna niemand in de US nog een Nokia kocht. Met als gevolg dat Nokia het alleen nog heel erg goed doet met hele goedkope toestellen in opkomende markten als India, maar daar zit niet echt winst in...

Belle is wel een enorme sprong voorwaarts trouwens. Ziet er naar uit dat de manier waarop je verbindingen maakt (WiFi etc) eindelijk ook eens gesimplificeerd is naar voor iedereen begrijpelijk? Zodra ik weer thuis ben ga ik toch maar eens op zoek naar een goede Belle FW denk ik!

[...]

Ik zou wel wat meer willen zien van de music player in Belle... hij ziet er tamelijk geupdate uit, maar misschien is dat alleen de look van de widget?

Voor zover ik heb kunnen vinden is er eigenlijk maar één zinnig alternatief voor de player, en die is er helaas alleen maar in het Chinees, zelfs de vertaalde versie (die een hel is om geinstalleerd te krijgen) is nog half in het Chinees :/
Dat Symbian het verloren heeft in de markt is niet doordat het een gebrek aan features heeft, maar doordat Nokia telkens weer nieuwe features erin gestopt heeft zonder deze volledig af te maken zodat de hele experience gewoon een houtje touwtje gevoel heeft.

Dat opzich is niet zo'n probleem in een markt waar dat gewoon is, maar zodra die markt gewend raakt aan een vloeiend werkend OS dat weinig tot geen lag vertoont verliest zoiets als Symbian het snel en kan het alleen nog competitie bieden op prijs alleen. Het overgrote deel van de smartphone gebruikers heeft er een puur voor mail en buienradar oid kijken. Die interesseert het weinig of je USB OTG hebt of full echt multitasking. Beide gebruik ik zelf ook maar weinig. En het multitasking is in Symbian ook eigenlijk krachtig maar ook erg bagger.

Al vaak 10 apps open gehad doordat je elke keer opties -> sluiten moeten doen. Als je een OS maakt dat gewoon simpel werkt en taken van de gebruiker uit handen neemt heb je een winnaar op handen. Of dat nu iOS, Android, WP of Symbian is dat maakt niet uit. Symbian is op dit moment alleen zeker niet de winnaar qua gebruiksgemak (en snelheid) dat is naar mijn idee WP, alleen omdat het concept van iOS mij alweer te ver verouderd is.
Ad Hox schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 23:21:
Voor 059C9X1 ook nog geen update..wacht geduldig af :)
Ook een zilveren zie ik, hier ook een hoor en tevens nog geen Anna. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Beanie op 21-08-2011 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:01
Ik ben al een aantal dagen bezig om proberen mijn N8 als toegangspunt te configureren voor mijn asus performer, maar het lukt niet. (thetering) 8)7

Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn N8 moet instellen daarvoor?

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kruila schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 23:36:
Ik ben al een aantal dagen bezig om proberen mijn N8 als toegangspunt te configureren voor mijn asus performer, maar het lukt niet. (thetering) 8)7

Ik neem aan dat je asus transformer bedoelt :)
Dit gaat niet werken, Android ondersteund geen adhoc wifi netwerk. Alleen infrastucture wifi.

Er zijn wel mogelijkheden om het werkend te krijgen maar dan zal je de asus moeten "rooten"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimothyW
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 08:34
Ben ik trouwens de enige waarbij Truecaller geen icoon weergeeft?
Ik dacht dat het aan de installatie lag van het toestel, firmware, whatever.
Maar ik had het dus op 1.2 en nu weer, echter na een schone installatie van Anna.
Ik heb Truecaller uit de Ovistore gevist.

Krijg dus altijd een standaard icoon, in het geval van anna dus een grijs icoon met rood in het midden.
De naam welke weergegeven wordt is: Truecaller_0x20027765

edit:
Zojuist opnieuw geïnstalleerd, vanaf m.truecaller.com
Icoon nogsteeds niet aanwezig, daarna telefoon opnieuw opgestart en dat heeft wederom geen effect.

[ Voor 15% gewijzigd door TimothyW op 22-08-2011 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 00:00:
[...]

Ik neem aan dat je asus transformer bedoelt :)
Dit gaat niet werken, Android ondersteund geen adhoc wifi netwerk. Alleen infrastucture wifi.

Er zijn wel mogelijkheden om het werkend te krijgen maar dan zal je de asus moeten "rooten"
bedankt voor je antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-04-2022
Meer info over de camera verbeteringen http://conversations.nokia.com/2011/08/22/nokia-n8-camera-mega-update-beta-test-open/ (ALLEEN voor de n8 met anna)
Daar staat ook een link naar Betalabs voor een speciale n8 camera update.....30fps en continu zoom :9

[ Voor 3% gewijzigd door Alternative op 22-08-2011 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03 14:37

bwt

verplaatst zich op een GSX750F

Alternative schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 09:35:
Meer info over de camera verbeteringen http://conversations.nokia.com/2011/08/22/nokia-n8-camera-mega-update-beta-test-open/
Daar staat ook een link naar Betalabs voor een speciale n8 camera update.....30fps en continu zoom :9
Is specifiek voor de systemen die Anna draaien.
Weet nog niet wat het effect is als je het op pr1.2 gooit.
This camera update is for the Nokia N8 with Symbian Anna. If you do not yet have Symbian Anna, you can check for it at

[ Voor 10% gewijzigd door bwt op 22-08-2011 09:49 ]

My 1st proc. was a NEC V20 (4-8 Mhz) - Now I have an AMD 1300 / 2000 with Aero7+ ASRock ION 330

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank..
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 26-09 14:47
kan iemand mij vertellen waar een goede versie van Phoenix kan vinden?

Ik heb al een paar versies gedownload maar ze schijnen niet te werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-09 13:54
Heb jij deze al geïnstalleerd?

Net gedownload; vanavond installeren! Mits het lukt :P

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank..
Reaper.JA2 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 10:13:
[...]

ben ook heel benieuwd!
kan ik Anna overslaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notaname
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:56
xabre16v schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 13:25:
Als ik heel eerlijk ben vind ik Anna niet eens zo'n echte vooruitgang, ik moet toegeven de browser is beter geworden en de icoontjes ook maar dat is het dan ook.
Dan vergis je jezelf toch een beetje. Optisch is er misschien weinig veranderd maar onderhuids zijn er vermoedelijk behoorlijk wat bugs uitgehaald.
Via mijn Parrot carkits icm mijn E7 was "Naam beller uitspreken" nauwelijks te verstaan.
Sinds Anna werkt dat nu perfect. Zo zijn er wel meer 'kleine' dingen aangepast welke de gebruiksbeleving een stuk aangenamer maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19
frank.. schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 10:12:
kan iemand mij vertellen waar een goede versie van Phoenix kan vinden?

Ik heb al een paar versies gedownload maar ze schijnen niet te werken...
Zelfde probleem, Norton Security --> haalt bestanden eruit Adware.lop en uiteraard wil ik geen adware op mijn PC hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank..
Barock schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 12:52:
[...]

Zelfde probleem, Norton Security --> haalt bestanden eruit Adware.lop en uiteraard wil ik geen adware op mijn PC hebben.
bij mij haalt AVG er een Trojan Horse uit...
Ik heb 1 keer AVG uitgeschakeld en Phoenix installeerd wel. maar zodra ik het programma wil opstarten gebeurd er niets...

Phoenix verwijderd en mn pc even grondig gescand. Geen problemen gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:24
kruila schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 23:36:

Ik neem aan dat je je N8 als router wilt gebruiken voor je Asus tablet, toch?
In dat geval kun je in de OVI winkel de app Joikuspot downloaden, er is een gratis en premium versie.
Als je deze app installeert dan gaat je N8 als wifi router werken en kun je hem ook onderweg gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notaname
robertwebbe schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:50:
[...]

In dat geval kun je in de OVI winkel de app Joikuspot downloaden, er is een gratis en premium versie.
Als je deze app installeert dan gaat je N8 als wifi router werken en kun je hem ook onderweg gebruiken.
Sinds de Anna update zit dat er gratis bij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 17:20
Notaname schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:06:
[...]

Sinds de Anna update zit dat er gratis bij. :)
Niet voor de N8 wat ik uit een recent nieuwsbericht hebt vernomen. Namelijk:
http://mynokiablog.com/2011/08/21/joik.......
SpitfireNL schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 12:38:
Weet er iemand of de SIP/VOIP settings software van Nokia zelf nog werkt op Anna en/of Belle?

Ik kan namelijk niet zonder VOIP/SIP en ik wil niet aan 3rd party apps(bijvoorveeld Fring) gaan beginnen om voip alsnog werkend te kunnen krijgen.

Met SIP/VOIP settings software van Nokia zelf dan bedoeld ik:
http://www.forum.nokia.co...ec/SIP_VoIP_Settings.html
Graag zou ik even mijn eigen vraag opnieuw een klein schopje willen geven. Ik kan zelf nog steeds niet updaten naar Anna. Is er iemand die graag dingen probeerd en een beetje tijd over heeft om te testen of de installatie van SIP/VOIP settings op z'n minst vlekkeloos verloopt? want dan zal het verder ook wel gewoon werken.

Want als dit namelijk niet meer werkt op Anna dan wil ik voorlopig ook niet gaan updaten naar Anna.

[ Voor 52% gewijzigd door SpitfireNL op 22-08-2011 14:20 ]

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Alternative schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 09:35:
Meer info over de camera verbeteringen http://conversations.nokia.com/2011/08/22/nokia-n8-camera-mega-update-beta-test-open/ (ALLEEN voor de n8 met anna)
Nu ik dit lees kijk ik ineens erg uit naar die Anna update, want heb 'm vooral gekocht voor de camera...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
frank.. schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:21:
[...]

bij mij haalt AVG er een Trojan Horse uit...
Ik heb 1 keer AVG uitgeschakeld en Phoenix installeerd wel. maar zodra ik het programma wil opstarten gebeurd er niets...

Phoenix verwijderd en mn pc even grondig gescand. Geen problemen gevonden.
Idem, ik stop er maar mee, en wacht op de officiële versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Heb het een en ander gefilmd op Lowlands met de N8. 2 filmpjes van het optreden van Flogging Molly, en eentje van Within Temptation. Die laatste ben ik nu aan het uploaden naar Youtube, geluid is echt super (ik stond zo'n 50 a 60 meter van het podium af, ter hoogte van het licht/geluid 'podium'), qua beeld is het ook absoluut niet slecht.

Over 10 minuten klaar, daarna misschien nog de beide stukjes van Flogging Molly, maar bij die stond ik aan de rand van de tent, waardoor alles een beetje over belicht raakte door zonlicht van buiten de tent.

Gefilmd met de N8

[ Voor 6% gewijzigd door FastFred op 22-08-2011 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Goed he die camera op de N8, wat ik me nou trouwens echt afvraag, zal Nokia nog met een telefoon komen met een betere camera als op de N8 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Dat kan toch helemaal niet? :+

Bij m'n vorige telefoon was het qua foto's wel in orde (Sony Ericson 5MP Cybershot-phone), filmpjes waren kut (check de andere 2 filmpjes op mijn kanaal maar :P ). Maar als ik daarmee filmde, vooral op concerten als dit, was het alleen maar ruis, vervorming, kraak en slecht geluid.

Maar dit is gewoon echt goed, ik sta er echt van te kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-09 19:54
voor een telefoon is 't idd ok, maar voor 100 euro haal je bij de aldi een full hd (1080p) handycammetje die toch een stuk betere kwaliteit video produceert ;)

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
Barock schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:58:
[...]

Ik heb nog een paar downloads geprobeert, maar allen met virussen.

Is er iemand die een goede versie heeft en hem beschikbaar kan stellen? Velen zullen daarmee geholpen zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Absoluut waar, maar met deze handycam kun je ook bellen, sms'en, internetten en muziek luisteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeMoederr
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08 23:13
Best wel duf dat store het bij mij niet meer doet na upgrade naar anna.. Ook hotmail moet nu via mail for exchange ivp via een ``hotmail'' profiel. Omdat de telefoon maar 1 exchange account kan, kan ik dus nu niet meer mijn professionele email toevoegen.

Bij pre-Anna deed de store het ook niet na herinstall, maar toen opeens na een week deed hij het tóch. Uiteindelijk dus toch best wel teleurgesteld. Beter koop ik zo snel mogelijk een mango nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Ovi Store doet het bij mijn Anna ook niet meer. Lekker handig van Nokia, een officiele update is hier ook nog steeds niet voor.

Schijnt zelf wel te fixen te zijn door een oudere versie van QT te installeren maargoed, heb hier nog geen zin in gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giem
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:37
Hebben jullie wel gekeken of je een internetverbinding kan maken?

Ik moest de internet instellingen opnieuw opvragen bij Hi. En met anna werkt de store gewoon prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Gekke is bij mij dat als ik niet ben ingelogd bij een Ovi dienst dat ik wel prima door de Ovi Store kan bladeren en apps kan aanklikken om verdere informatie te bekijken. Echter als ik ben ingelogd kom in niet verder dan een lijst met apps en zodra ik iets aanklik blijft deze hangen op 'Laden...'.

Ik had begrepen dat er nog problemen zijn met de Single Sign On Service wat hier weer iets mee te maken had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giem
xabre16v schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 17:58:
Gekke is bij mij dat als ik niet ben ingelogd bij een Ovi dienst dat ik wel prima door de Ovi Store kan bladeren en apps kan aanklikken om verdere informatie te bekijken. Echter als ik ben ingelogd kom in niet verder dan een lijst met apps en zodra ik iets aanklik blijft deze hangen op 'Laden...'.

Ik had begrepen dat er nog problemen zijn met de Single Sign On Service wat hier weer iets mee te maken had.
Dan heeft het dus meer te maken met rokende Nokia servers dan met de update van Anna.

Enige wat ik met de Anna update merk is dat alles sneller is, ook het leeg raken van de accu. De 2 of 3 dagen haal ik niet meer op een accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xabre16v schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 17:58:

Verwijder eens eens je WIFI accesspoint. Of zet de prioriteit op laag. SSOUI en ovi store etc hebben vaak problemen met WIFI maar werken meestal probleemloos over je gsm provider internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank..
Barock schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:58:
[...]

ik wacht ook wel ff....dit is me teveel gedoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-11-2021
xabre16v schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 17:36:
Ovi Store doet het bij mijn Anna ook niet meer. Lekker handig van Nokia, een officiele update is hier ook nog steeds niet voor.

Schijnt zelf wel te fixen te zijn door een oudere versie van QT te installeren maargoed, heb hier nog geen zin in gehad.
echt vrij makkelijk te repareren hoor, doorloop de 6 stappen klaar ben je.
http://fixqt.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Barock schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 16:54:
[...]

Ik heb nog een paar downloads geprobeert, maar allen met virussen.

Is er iemand die een goede versie heeft en hem beschikbaar kan stellen? Velen zullen daarmee geholpen zijn. :)
alstu!
http://www.filesonic.com/....com%29phoenix%202011.rar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 25-09 11:07
Welke server kan ik het best kiezen? Of zijn alle firmwares hetzelfde?

Als ik Nokia Care Suite kies krijg ik een foutmelding

An error occured when attempting to download firmware information
[WebException]
De onderliggende verbinding is gesloten: Bij ontvangst is een onverwacht fout opgetreden

[ Voor 3% gewijzigd door Isane op 22-08-2011 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Phoenix geeft altijd een melding van trojan, komt door de aard van de software.

[quote]I get a lot of warnings about a virus in my releases. I am tired of this so: fixer.exe is not a virus, it is detected as virus only by NOD antivirus. If you don't trust me - look at this link: fixer.exe scanned at VirusTotal.com.

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sammie72
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-06 08:18
Iemand die anna heeft en met succes Nokia Big Screen heeft geinstalleerd? Bij mij reset ie de telefoon namelijk halverwege het installatieproces en is er dus een installatie fout...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
MarkoAlmelo schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 19:34:
[...]

Welke server kan ik het best kiezen? Of zijn alle firmwares hetzelfde?

Als ik Nokia Care Suite kies krijg ik een foutmelding

[WebException]
De onderliggende verbinding is gesloten: Bij ontvangst is een onverwacht fout opgetreden
Zorg dat je .net 3.5 hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Ik heb zelfs 4. Maar ik denk dat die server er momenteel uit ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Reaper.JA2 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 10:13:
[...]

Ik heb ze erop staan! nu weer verder met tweaken :-)

[ Voor 23% gewijzigd door liffey op 22-08-2011 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeMoederr
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08 23:13
liffey schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 18:55:
[...]

echt vrij makkelijk te repareren hoor, doorloop de 6 stappen klaar ben je.
http://fixqt.com/
heb ik geprobeerd iets van gister of zaterdag maar werkte niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
robertwebbe schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:50:
[...]

Robbert bedankt voor je antwoord, ik heb Joikuspot premium geinstalleerd, maar door onbekendheid met deze materie lukt het me niet om een verbinding tussen N8 en ASUS transformer te maken, moet dit via blue tooth of hoe gaat dit?

Bovendien als ik Joikuspot wil starten dan krijg ik eerst de melding: Joikuspot Accespoint wordt gestart" en even later: "Kan Joikuspot niet starten" , snap er echt niets van.

[ Voor 10% gewijzigd door kruila op 22-08-2011 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
kruila schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 20:58:
[...]

Robbert bedankt voor je antwoord, ik heb Joikuspot premium geinstalleerd, maar door onbekendheid met deze materie lukt het me niet om een verbinding tussen N8 en ASUS transformer te maken, moet dit via blue tooth of hoe gaat dit?
Via Wifi.

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Bovendien als ik Joikuspot wil starten dan krijg ik eerst de melding: Joikuspot Accespoint wordt gestart" en even later: "Kan Joikuspot niet starten" , snap er echt niets van.
Zoals ik in mijn vorig antwoord al had geschreven, Het gaat niet werken !!
Althans niet zonder je tablet met Android 3.2 te "rooten".

Geloof me, ik zit met het zelfde tablet en een N8.

Zoek maar eens in google naar "enable adhoc on asus transformer"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Ik heb mijn telefoon eindelijk kunnen flashen :)

Wat houden die 2 updates in?

spoiler:
ja ik weet dat het al eerder gepost is maar kan het niet weer vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Ovi Store en Social.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soheilmd
Ik probeer mijn N8 met phoenix te flashen naar Belle, maar dat lukt me niet.

dat zijn de stappen die ik neem, wat doe ik verkeerd?

Open Phoenix, ik scan prodcut (hij ziet ook netjes mijn N8)
dan open ik product, kies dan flashing> Firmware update, dan staat er bij mij alles leeg
dead phone flashing is grijs
en product information is leeg, als ik op ... druk dan zie ik de melding
Neither DP1.0 nor DP2.0 was found for the product, or the product can not be identified.

iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimothyW
liffey schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 20:43:
[...]

Ik heb ze erop staan! nu weer verder met tweaken :-)
dat gaat waarschijnlijk over een xxxxx.mmc bestand, die kan je wegvinken, knopje linksonderin, options ofzo...
dat is een bestand waar files instaan voor op de mmc, ofwel E en daardoor overbodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn N8 eindelijk ook maar geflasht met de Anna-firmware. Had een vodafone-branded toestel, en eindelijk de stap maar eens gezet om er een gewone generieke versie op te zetten (euro2_dg heb ik gebruikt) en al die Vodafone meuk er gelijk vanaf te halen. Dat ging gemakkelijker dan gedacht!

Erg fijne update, alles ziet er flitsend uit en de webbrowser, maar voor mij veel belangrijker, de e-mail client zijn stukken beter! Ik kan nu gewoon een lijst met de 250 meest recente mailtjes in elk van mijn 6 inboxen weergeven zonder gestotter en kan vloeiend door de lijsten scrollen. Zeer fijn!

Wat me wel opvalt is dat er wat extra programma's op staan;

-Social, ik gebruik het niet, en in eerdere FW versies was dit gewoon te verwijderen, nu niet.
-Mobile Security, ik denk dat dit de F-Secure suite is. Ik heb het niet nodig, en had het eerder ook niet, maar hier weer hetzelfde: kan er niet af.
-Nokia Analytics Collector. Deze vind ik wat dubieus, wat gaat het allemaal na van me??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
soheilmd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 21:50:
Ik probeer mijn N8 met phoenix te flashen naar Belle, maar dat lukt me niet.

dat zijn de stappen die ik neem, wat doe ik verkeerd?

Open Phoenix, ik scan prodcut (hij ziet ook netjes mijn N8)
dan open ik product, kies dan flashing> Firmware update, dan staat er bij mij alles leeg
dead phone flashing is grijs
en product information is leeg, als ik op ... druk dan zie ik de melding
Neither DP1.0 nor DP2.0 was found for the product, or the product can not be identified.

iemand een idee?
ja hoor, er moet wel een anna versie in de juiste map staan, daarna enkele files veranderen, zie flashing instructions, volg deze handleiding en hopla!
http://forum.dailymobile.se/index.php?topic=52938.0

ik kan het aanraden!heb nu 170 mb aan c geheugen vrij en 120 mb ram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soheilmd
liffey schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:05:
[...]

ja hoor, er moet wel een anna versie in de juiste map staan, daarna enkele files veranderen, zie flashing instructions, volg deze handleiding en hopla!
http://forum.dailymobile.se/index.php?topic=52938.0

ik kan het aanraden!heb nu 170 mb aan c geheugen vrij en 120 mb ram.
Wij danken u vriendelijk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-06 11:31
op Engadget posten ze dat waarschijnlijk Belle morgen al aangekondigd wordt, ze leiden dit af aan een facebook bericht van Nokia

http://www.facebook.com/n...2130677837526&sf2032530=1

het bestand heette belle_fb_TeaserMain, maar dat is snel gewijzigd volgens Engadget

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Wow dat ziet er wel uit als een officieel countdown klokje :P ze gaan nu ineens wel rap bij Nokia :D zou te gek zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:51
Interessant inderdaad!
Op MobileCowboys.nl een artikel: http://www.mobilecowboys.nl/mobilerumours/14969.

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juich maar niet te snel. Het gaat inderdaad zo goed als zeker over Belle, maar Nokia kennende zal dit de aankondiging zijn van de eerste toestellen die Belle out-of -the-box draaien.
Ik verwacht in ieder geval morgen nog geen datum voor de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 21:11:
[...]

Zoals ik in mijn vorig antwoord al had geschreven, Het gaat niet werken !!
Althans niet zonder je tablet met Android 3.2 te "rooten".

Geloof me, ik zit met het zelfde tablet en een N8.

Zoek maar eens in google naar "enable adhoc on asus transformer"
Met een acer iconia werkt het ook niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:06:
[...]

Met een acer iconia werkt het ook niet....
Kan je niet via bluetooth theteren?
Toen ik nog een Archos tablet had deed ik dat zo met m'n Nokia N900.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:46:
[...]

Kan je niet via bluetooth theteren?
Toen ik nog een Archos tablet had deed ik dat zo met m'n Nokia N900.
Die mogelijkheid is er ook inderdaad en wekt ook met sommige telefoons.
Helaas werkt dat nou net weer niet met een N8 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:24
[...]

Heb je na installatie van Joikuspot je toestel wel even uit en aangezet? Sowiso bij iedere foutmelding zou ik dat doen. Dan Jokuspot starten en in je tablet naar instellingen, verbindingen, wifi verbinding toevoegen (die van je N8) en dat is alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
robertwebbe schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 08:17:
[...]

Heb je na installatie van Joikuspot je toestel wel even uit en aangezet? Sowiso bij iedere foutmelding zou ik dat doen. Dan Jokuspot starten en in je tablet naar instellingen, verbindingen, wifi verbinding toevoegen (die van je N8) en dat is alles.
N8 inderaad uit- en weer aangezet. Maar tablet vindt niet de wifi/joikuspot wifi verbinding, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giem
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:58:
[...]

Die mogelijkheid is er ook inderdaad en wekt ook met sommige telefoons.
Helaas werkt dat nou net weer niet met een N8 :(
Hier anders als een zonnetje. Kamaraat van me heeft een Archos en kreeg het niet aan de praat met zijn LG. Toen ik zei probeer eens met mijn N8, werd er gelachen.. ja daar vast mee.

Uiteindelijk BT aan, Archos maakt verbinding en internet op de Archos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• made
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-08 23:47

made

.. made by made ..

[...]

Ik heb het ook even getest, maar kan het ook liggen aan welke provider je hebt.
Ik heb KPN en die ondersteunt volgens mij dit niet !

Ik heb een ander toegangspunt gekozen voor de verbinding, programma start wel op. maar helaas kom ik niet verder vanwege kpn :(

[ Voor 8% gewijzigd door made op 23-08-2011 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolterious
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-09 12:22
Helaas is mijn telefoon tijdens Lowlands in een halve liter bier gevallen. Ik heb de telefoon direct uitgezet, maar uiteraard krijg ik hem nu niet meer aan, hij doet helemaal niks! Gister aan de lader begon het kleine lampje aan de zijkant wel te flikkeren, maar verder nog steeds helemaal niks. Nou zat ik al te kijken, maar open schroeven is bij de n8 volgens mij niet echt aan de orde.
Heeft iemand hier de n8 al eens open geschroefd of een andere tip wat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-09 17:11
Ik heb nog steeds geen update naar Anna. Het goede gevoel van de N8 begint wat te slijten en inmiddels heb ik weer een dag mijn iPhone 3GS in gebruik. Op vele fronten een achteruitgang, maar kwa gebruiksvriendelijkheid een enorme vooruitgang.

Wat me aan de N8 vooral ergert is het toetsenbord (pijlen voor- en achteruit aan beide kanten van de spatie), de verschillende look en feel van de apps, het feit dat apps steeds vragen of ze verbinding mogen maken en de slechte e-mail applicatie. Let wel, voor de rest natuurlijk ook heel veel positiefs.

Ik hoop dat de updates van symbian een deel van de slechte gebruikerservaringen weg kunnen nemen. De N8 is verder een dijk van een toestel en ik ben niet zo'n Apple fan. Maar feit is dat ik de N8 op een gegeven moment wegleg en de iPhone aan mijn hand geplakt blijft. Ik ben benieuwd hoe de mensen die al Anna hebben, of zelfs Belle, hier tegen aankijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
wolterious schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 09:30:
Helaas is mijn telefoon tijdens Lowlands in een halve liter bier gevallen. Ik heb de telefoon direct uitgezet, maar uiteraard krijg ik hem nu niet meer aan, hij doet helemaal niks! Gister aan de lader begon het kleine lampje aan de zijkant wel te flikkeren, maar verder nog steeds helemaal niks. Nou zat ik al te kijken, maar open schroeven is bij de n8 volgens mij niet echt aan de orde.
In ieder geval in een bak met rijst of zo leggen. Dan trekt het vocht er uit, hoop dat het nog niet te laat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bl33d
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 20:22

bl33d

I love the smell of Napalm..

Goedemorgen,

Misschien is hier iemand bekend met het volgende probleem:

Ik probeer via Navifirm (v1.3) Anna te flashen op mijn N8.
Netjes de instructies gevolgd (22.14-> Euro2_DG > Mark All & Downloaden maar).
Vervolgens in Phoenix (v2011.002) op product scan geklikt, vervolgens Flash firmware.
De firmware wordt herkend en zodra ik op Refurbish klik gaat hij keurig aan de gang.
Vervolgens komt Phoenix met de volgende foutmelding:
Flash: Boot rom not detected

Enige wat ik kan doen is cancellen.
Gelukkig werkt de telefoon nog maar ik zit een beetje te dubben.
Na wat googelen op de betreffende melding word ik niet veel wijzer.
Een aantal mensen zeggen dat de bootloader corrupt is en deze alleen gerepareerd kan worden dmv. externe hardware.Klopt deze stelling, of biedt Phoenix nog uitkomst?

Mijn tweede vraag is, wat als de Anna update via OVI suite beschikbaar wordt gesteld. Wordt de update eveneens niet op mijn telefoon uitgevoerd door de boot rom melding als in Phoenix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Probeer eens een meer recentere versie van Phoenix, bijvoorbeeld 2011.24.002.46258

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giem
xabre16v schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 16:33:
Goed he die camera op de N8, wat ik me nou trouwens echt afvraag, zal Nokia nog met een telefoon komen met een betere camera als op de N8 ?
Natuurlijk.. De N95 had voor die tijd ook al een erg goede camera. Uiteindelijk zal daar ook steeds voortgang in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis74
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-09 21:54
bl33d schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 09:37:
...
Een aantal mensen zeggen dat de bootloader corrupt is en deze alleen gerepareerd kan worden dmv. externe hardware.Klopt deze stelling, of biedt Phoenix nog uitkomst?

Mijn tweede vraag is, wat als de Anna update via OVI suite beschikbaar wordt gesteld. Wordt de update eveneens niet op mijn telefoon uitgevoerd door de boot rom melding als in Phoenix?
Met deze zou het updaten moeten lukken (telefoon in boot/flashmode brengen) naar de officiele Anna:
http://betalabs.nokia.com/apps/nokia-software-updater

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
Dank, geïnstalleerd, alleen bij NaviFirm krijg ik een "Communication Error"
Dus helaas nog geen stap verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Barock schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:25:
[...]

Dank, geïnstalleerd, alleen bij NaviFirm krijg ik een "Communication Error"
Dus helaas nog geen stap verder!
Krijg je onderstaande melding ?
[WebException]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
MarkoAlmelo schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:30:
[...]

Krijg je onderstaande melding ?

[...]
Ja, dat is 'm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Ik krijg de foutmelding ook, ik denk dat de server er gewoon uit ligt van Nokia Care Suite. Werken de andere servers wel? (link bovenin)

Je moet volgens mij wel de server van Nokia hebben, want volgens mij missen er anders bestanden die je nodig hebt voor het flashen

[ Voor 27% gewijzigd door Isane op 23-08-2011 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notaname
wolterious schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 09:30:
http://www.ifixit.com/Teardown/Nokia-N8-Teardown/3641/1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolterious
Thx Notaname! Wat adviseren jullie, eerst een aantal dagen in een bak met rijst? direct uit elkaar halen? of uit elkaar halen en alle losse onderdelen in een bak met rijst? Hoop echt dat het weer goed komt met mn lieve n8, zou geen vervanger weten zo. Ook al doet mn E71 het ook nog steeds behoorlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
wolterious schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:13:
Thx Notaname! Wat adviseren jullie, eerst een aantal dagen in een bak met rijst? direct uit elkaar halen? of uit elkaar halen en alle losse onderdelen in een bak met rijst? Hoop echt dat het weer goed komt met mn lieve n8, zou geen vervanger weten zo. Ook al doet mn E71 het ook nog steeds behoorlijk.
Is veel over te vinden, maar dit is de geijkte methode: http://www.xead.nl/help-m...andere-electronice-wat-nu. Hoe sneller hoe beter, probleem is niet het vocht zelf maar de corrosie die het veroorzaakt. Ik weet overigens niet wat bier meer doet dan water (behalve wanneer ik het drink natuurlijk 8)7 ).

[ Voor 13% gewijzigd door coenox op 23-08-2011 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolterious
oke bedankt! Het is maandagochtend gebeurd en ga er nu gelijk mee aan de slag. Hopelijk ben ik nog op tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-09 20:15
MarkoAlmelo schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:37:
[...]

Ik krijg de foutmelding ook, ik denk dat de server er gewoon uit ligt van Nokia Care Suite. Werken de andere servers wel? (link bovenin)

Je moet volgens mij wel de server van Nokia hebben, want volgens mij missen er anders bestanden die je nodig hebt voor het flashen
Je moet gewoon geduld hebben bij het programma, de ene keer doet hij het niet en de andere keer (misschien 3 minuten later) doet hij het wel. Heel appart maar het is niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank..
de server van Nokia Care Suite ligt er nog steeds uit...beetje balen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Dat belle bevalt prima overigens! grote mail widget is erg fijn, en zo'n heel scherm met kleine snelkoppelingen, ook en ziet er goed uit! >:)
Iemand swype in het nederlands al aan de praat gekregen met belle? Mijn tekstvoorspelling is er nu nog alleen in het engels, dus die heb ik maar uit gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
  • Laatst online: 26-09 11:17
Net Anna geinstalleerd, ik heb alleen geen Nederlandse versie. Kan ik ook niet instellen. Kan ik hier wat aan doen? Product code 059G6P0 en language set 022.014.03.01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimothyW
robkrekel schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 18:23:
Net Anna geinstalleerd, ik heb alleen geen Nederlandse versie. Kan ik ook niet instellen. Kan ik hier wat aan doen? Product code 059G6P0 en language set 022.014.03.01
euro2 0599761 (022.014_015) gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
  • Laatst online: 26-09 11:17
TimothyW schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 18:40:
[...]

euro2 0599761 (022.014_015) gebruiken...
Misschien had ik er even bij moeten vermelden dat ik het via nokia gedaan heb en nu dus geen idee hebt wat je bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank..
robkrekel schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 18:47:
[...]
Misschien had ik er even bij moeten vermelden dat ik het via nokia gedaan heb en nu dus geen idee hebt wat je bedoeld.
dat zijn de bestanden die je met Navifirm kunt downloaden,
als het goed is zit daar wel nederlands bij...
Pagina: 1 ... 54 ... 92 Laatste

Let op:
Discussie over levertijden, abonnementen en aanbiedingen mag in [ABO] Nokia N8 levertijden- en abonnementen topic