• RoadRunnerRik
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-09 20:15
Klopt je kan bij de belgische versie ook gewoon nederlandse taal selecteren. Ik heb momenteel ook nergens last van.

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Zit er in de officiele Anna ook eindelijk een equalizer die je handmatig kan instellen?

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:52

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Ik ben stiekem wel benieuwd of ik, op mijn werk in Brugge, als ik internet aan zou zetten de Belgische Anna zou kunnen krijgen.

Hier kon uw advertentie staan

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 17:20
Nitroglycerine schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 13:27:
Ik ben stiekem wel benieuwd of ik, op mijn werk in Brugge, als ik internet aan zou zetten de Belgische Anna zou kunnen krijgen.
Volgens mij maakt het niet uit waar je bent... internet is overal dezelfde internet. Je firmware krijg je dan op basis van de product code van je tel. Zelfs als je er een buitenlandse sim-kaart in hebt zitten op het moment van updaten.. dan krijg je nog steeds de goede firmware.

- Mijn PC -

• Nitroglycerine
  • Laatst online: 23:52

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Heb de telefoon in NL gekocht, dus ik zal net als de rest netjes moeten wachten (nee, wil niet zelf aan de slag met het handmatig flashen van mijn N8).

Hier kon uw advertentie staan

• RoadRunnerRik
@Xabre; Het is me niet gelukt om het te kunnen bewerken helaas.

Verwijderd

Zo anna is binnen,ging vrij soepel via nokia updater..eerste indruk dat ie sneller is met de schermen en browser..Maaaaaaaaaaar denk toch een samsung s2 aan te schaffen,

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19
Zal wel een gekkenhuis zijn bij Nokia:
Ovi Betalabs niet aan te melden met je account, geldt ook voor Ovi Suite.
Alleen Ovi winkel accepteert de aanmelding.

Geduld is een schone zaak, maar wel irritant.

Iemand al een update voor productcode: 059C640?

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:24
Barock schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 14:39:

Helaas. :N

• Paul01
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-09 15:06
Barock schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 14:39:

Nope, zal nog wel een weekje duren vermoed ik zo.

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

• dennis74
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-09 21:54
-Junkiexp- schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 19:26:
Weet iemand of er een app is om alleen tussen vooraf ingestelde tijden naar Wlan te zoeken ?
Op mijn werk heb ik geen Wifi, maar er wordt wel de hele tijd gezocht wat de batterijduur niet ten goede komt.

Ik heb geen mobiel internet, maar wil thuis wel via wifi gebruik kunnen maken van Whatsapp.
Hier een uitleg om batterijduur te sparen, staat ook een gedeelte over WLAN:
http://www.allaboutsymbia...g_battery_life_in_the.php

Nu zoekt ie niet telkens naar WLAN, maar als ik thuis komt maakt ie netjes automatisch verbinding met mijn Wifi netwerk.

[ Voor 9% gewijzigd door dennis74 op 18-08-2011 15:29 ]

• dennis74
Ja ik krijg nu via Software Update de melding 'N8-00 Apparaatsoftware (Werk bij met uw PC)'
Versie: 022.014

Mijn productcode is 0599762

Ik hang hem thuis wel aan OVI-suite en dan vlammen

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17:11
Hmm. Begon de N8 een beetje zat te worden. Startte vanochtend niet op. Toetsenbord vind ik niet echt geweldig. Mis wat apps.

Maar nu zit ik op de camping (organiseer een motorweekend) op de laptop. WiFi via N8 (Joikuspot) werkt supersnel. Ben toch weer heel blij met de Nokia ! Hoop dat Belle nog extra verlichting brengt.

• Ari Gold
Vind het wel dom dat ze niet meteen voor iedereen de update uitbrengen.
Updates zijn echt een minpunt bij Nokia.

Nokia Software Updater is opeens niet beschikbaar.. :?

[ Voor 20% gewijzigd door Ari Gold op 18-08-2011 15:49 ]

• Giem
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:37
Ari Gold schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 15:46:
Vind het wel dom dat ze niet meteen voor iedereen de update uitbrengen.
Updates zijn echt een minpunt bij Nokia.
Wat een gezeur om het wachten van een paar dagen. Het heeft gewoon een reden waarom ze niet iedereen tegelijk laten updaten.

En als je zoveel haast hebt, dan moet je het doen via NaviFirm, wat ook erg goed werkt.

Dus niet zeuren en wachten of zelf gaan updaten.

• Ari Gold
Giem schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 15:50:
[...]

Wat een gezeur om het wachten van een paar dagen. Het heeft gewoon een reden waarom ze niet iedereen tegelijk laten updaten.

En als je zoveel haast hebt, dan moet je het doen via NaviFirm, wat ook erg goed werkt.

Dus niet zeuren en wachten of zelf gaan updaten.
Dus ik zeg er 1 ding over en het is meteen zeuren?
Bedoel maar, ze kondigen Belle bijv in juli aan en dan willen ze m pas eind van het jaar uitbrengen.
Waarschijnlijk wordt dat nu iets eerder. Updates zijn gewoon wat minder dan bij bijv. iOS.

• Paul01
De mensen die al wel "gewoon" kunnen updaten zullen waarschijnlijk een buitenlands (duits) toestel hebben. Of zijn er ook mensen met een nederlandse productcode die al kunnen updaten?

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

• obelix998
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-01 09:49
Ik heb een duitse productcode (059c6x6) en heb hem net binnen.
Kan alleen nog maar zeggen dat het toestel wat sneller lijkt. Het zal moeten blijken bij dagelijks gebruik.

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 09:45

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik ben vooral benieuwd naar het accu verbruik onder Anna (en Belle).
Als dit achteruit gaat blijf ik voorlopig bij het oude.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• dennis74
Telfordia schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 15:56:
De mensen die al wel "gewoon" kunnen updaten zullen waarschijnlijk een buitenlands (duits) toestel hebben. Of zijn er ook mensen met een nederlandse productcode die al kunnen updaten?
Yep. Ikke, productcode 599762 (RM-596)

• Paul01
Helaas...0599762 RM-596 euro2_dg_germany (volgens google althans)

• dennis74
Telfordia schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 16:25:
Helaas...0599762 RM-596 euro2_dg_germany (volgens google althans)
Ok. Wist ik niet. Hij is gewoon wel NL ingesteld.

• RoadRunnerRik
Ik heb vanmiddag m'n telefoon geflasht naar belgische Anna. Ik checkte vervolgens net SW update op m'n telefoon, waar hij vervolgens nog 2 updates aangaf voor Anna. De ene +/- 1,5 mb en de andere +/- 3,4 mb. Snap alleen niet wat de veranderingen zijn.

Verwijderd

Tis me niet duidelijk,vanmorge update anna via nokia software updater alles goed..Kijk nu via de foon sw update zijn en weer 2 voor anna..15 en 16 mb.. is nu aan installeren zal me benieuwen wat er verandert wordt..blijft altijd verrassing bij nokia

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 17:38:
Tis me niet duidelijk,vanmorge update anna via nokia software updater alles goed..Kijk nu via de foon sw update zijn en weer 2 voor anna..15 en 16 mb.. is nu aan installeren zal me benieuwen wat er verandert wordt..blijft altijd verrassing bij nokia
Op de E7 zijn er ook twee extra upates via de software updater nu. Volgens een bericht van Nokia op één of andere blog zouden ze een update beschikbaar maken die de verdwenen software (Op de E7 oa. Quickoffice en Adobe reader) terug zou brengen.

Ik ga er dus van uit dat dit die update is.

• soheilmd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 24-09 07:58
Heb telefoon destijds online bij telfort besteld, maar blijkbaar heb ik een belgisch toestel 059D003?!?!
maar iig zegt ie dat updates beschikbaar zijn, ben benieuwd...

• tahomas
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-02 10:32
Mijn productcode is 0599761, ook niet te updaten nog helaas. Terwijl het wel een Duits toestel is. Hoe hebben jullie het voor elkaar gekregen?

[ Voor 40% gewijzigd door tahomas op 18-08-2011 18:04 ]

• liffey
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-11-2021
Giem schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 11:27:
[...]

Productcode kan je niet wijzigen. Maar je kan met NaviFirm en Phonix gewoon Anna op je telefoon zetten. Heb ik net gedaan en draaid als een zonnetje.

Edit: met handleiding: http://www.nokiausers.net...ling-other-languages.html
ik krijg virusmeldingen bij die aanbevolen downloads, phoenix met name. goede zoeken dus, heb ik nog niet gevonden.

• liffey
made schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 11:31:
[...]

Dus jij bedoelt even 208 pagina's lezen ?
zoekfunctie bovenaan gebruiken, type reset en er blijven 7 relevante pagina's over.
oplossing staat op blad 1.
zou moeten lukken dus. Straks zijn het 400 pagina's omdat iedereen dezelfde vragen stelt...

Verwijderd

Welke zouden jullie kiezen: De 'officiele Symbian Anna' of de 'Symbian Belle' leak?

Heb sinds een dag de Belle firmware erop. Werkt goed en nog weinig bugs gevonden. Heb nu dat bij het opstarten het SSOUI proces wordt gestart wat vervolgens blijft hangen. Sluiten lukt niet, via de taskmanager wel. Eenmaal gesloten lijkt er niks aan de hand.
Natuurlijk kan dit wel voorkomen aangezien hij nog niet 100% is. Alleen voordat ik mijn telefoon verder ga installeren vraag ik me af of het misschien niet verstandiger is om gewoon naar de officiele Anna te gaan en zo een stabielere telefoon te hebben. Wat zouden jullie doen?
Ik ga sowieso eerst eens even de echte voordelen van Belle vs Anna uitzoeken... Weten jullie al een paar significante voordelen en nadelen?

• RoadRunnerRik
Ik had Anna al voordat hij was uitgelekt (Engelse versie). Met Belle precies het zelfde ook niet in het Nederlands, als het niet zo erg voor je is, zou ik zeggen doe Belle, (iconen aanpassen, modificatie balk)

• soheilmd
Kan iemand vertellen waar jullie Belle gevonden hebben en hoe deze te geinstalierd kan worden?

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 08:53

Amiet01

Master_A

soheilmd schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 18:35:
Kan iemand vertellen waar jullie Belle gevonden hebben en hoe deze te geinstalierd kan worden?
Origineel:
http://forum.dailymobile.se/index.php?topic=52544.0

Custom Firmware:
http://forum.dailymobile.se/index.php?topic=52553.0

En hier hoe je het moet installeren. Altijd eerst de chinese versie van symbian anna in de map RM-596 hebben en dan later in phoenix editten (zoals in de video)
YouTube: How to flash Bella into your N8 - YouTube

Master_A

• frank..
  • Laatst online: 26-09 14:47
Amiet01 schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 18:44:
[...]

Origineel:
http://forum.dailymobile.se/index.php?topic=52544.0

Custom Firmware:
http://forum.dailymobile.se/index.php?topic=52553.0

En hier hoe je het moet installeren. Altijd eerst de chinese versie van symbian anna in de map RM-596 hebben en dan later in phoenix editten (zoals in de video)
YouTube: How to flash Bella into your N8 - YouTube
en anna?

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-09 13:54
Download Navifirm 1.3. Daar kun je het downloaden:
N8 > 22.xxx > jouw taal / land anders EUR. En hier staat het nogmaals, met dank aan Giem.

Anna geïnstalleerd; een verheldering! :*)

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

• frank..
SUPER!
bedankt Karel!

• frank..
nu nog even een goede phoenix vinden...

• rda
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-09 21:51

rda

Iemand anders nog problemen met Mobile Documents? Bij mij is mijn inbox leeg en komt er ook niets meer binnen. Al opnieuwe geinstalleerd, maar mocht niet baten.

Verder zoek ik nog een forum-app. Zoiets als tapatalk, maar om de een of andere reden ondersteunt deze geen symbian meer.

• ro-bbo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:00
Het is mij gelukt met updaten, heb een nederlandse N8 MAAR ik ben op vakantie in UK en daar heb ik hem ook geupdate.

Alle Apps en instellingen zijn hetzelfde gebleven.

Verwijderd

Kan met geen mogelijkheid 2 extra update,s binne halen voor anna..geeft continu aan fout met installeren..Iemand enig idee??

• TimothyW
  • Laatst online: 16-05 08:34
Ik heb phoenix gebruikt met euro2 0599761 (022.014_015)
(je moet even bij options blaatmmc wegvinken, welke in het rood staat...)
Ik heb op refurbish geklikt, flashen ging prima.
eerste keer opstarten ging niet goed, zat in een loop. (aan / uit / aan / etc.)
Toen alle knoppen welke ik in kon drukken, ingedrukt en telefoon aangezet.
Hierna start de telefoon weer netjes op.
Daarna óók maar even massageheugen geformateerd, had ook eerder gekunt.
Toen update 1 binnengehaald en geinstalleerd, daarna 2.
Ging prima.
Toen de overige update's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Probleempje hier. Ik lees overal dat je met de optie "dead phone usb flashing" moet flashen maar die optie is bij mij niet beschikbaar? (greyed out)

Is dit persee noodzakelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimothyW
Ik heb dat niet gedaan in ieder geval.
Gewoon met telefoon aan gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 25-09 11:07
Ik heb het gevoel dat ik mn telefoon niet kan flashen vanwege een fout ofzo

Als ik de telefoon via software updater wil bijwerken dan herstart mijn telefoon niet, het toestel blijft uit.
Hetzelfde geldt als ik de telefoon wil flashen met phoenix :(
The flashing failed. Do you like to retry the flashing?

HRESULT 0x8421001e (-2078212066)

Firmware: No connection to phone. Cannot start mode change for phone mode before flashing
Iemand enig idee hoe dit kan en hoe dit op te lossen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
  • Laatst online: 15-04-2021
Heb zojuist mijn telefoon aan de laptop gehangen en ovi suite opgestart maar ik heb geen updates geen anna iemand enig idee? ook op mijn telefoon via software updates laat hij niets zien. hoe krijg ik die update anna op mijn telefoon ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
mrcosmo schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 09:07:
Heb zojuist mijn telefoon aan de laptop gehangen en ovi suite opgestart maar ik heb geen updates geen anna iemand enig idee? ook op mijn telefoon via software updates laat hij niets zien. hoe krijg ik die update anna op mijn telefoon ?
Lees de afgelopen pagina terug, of anders mijn vorige post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
Beste Karel,

ja die heb ik gezien navifirm etc maar ik wil het eigelijk via de officiele nokia weg doen dus zonder allemaal externe partijen dus gewoon via nokia software is dit ook al mogelijk of kan dit nog niet? ik zag namelijk al wel op verschillende sites staan dat anna is uitgerold, maar waarom zie ik dan niets op mijn telefoon ?ik heb btw vodafone (of maakt dat niets uit?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• obelix998
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-01 09:49
tahomas schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 18:04:
Mijn productcode is 0599761, ook niet te updaten nog helaas. Terwijl het wel een Duits toestel is. Hoe hebben jullie het voor elkaar gekregen?
Update van duitse toestellen kan niet OTA. Het is mij gelukt met de nokia software updater (niet met Ovi suite).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
mrcosmo schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 09:30:
Beste Karel,

ja die heb ik gezien navifirm etc maar ik wil het eigelijk via de officiele nokia weg doen dus zonder allemaal externe partijen dus gewoon via nokia software is dit ook al mogelijk of kan dit nog niet? ik zag namelijk al wel op verschillende sites staan dat anna is uitgerold, maar waarom zie ik dan niets op mijn telefoon ?ik heb btw vodafone (of maakt dat niets uit?)
Ah. In dat geval zul je nog even moeten wachten :) Op verschillende websites stond een week/aantal weken. Overigens is de officiele firmware wel beschikbaar via Navifirm. Dus nog even geduld helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
via nokia update programma ziet hij dus ook niks :( dus toch maar even wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaPzel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-08 09:27
Mijn C6-01 geeft sinds vandaag nieuwe 'device software' aanwezig v024.001 via 'software update'. Helaas alleen te installeren via PC. Dus ik kan het pas na mn werk uitproberen. Waarschijnlijk gaat het om de Anna update welke eind augustus verspreid zou worden.

Mocht het niet werken dan ga ik maar aan de slag met Phoenix. Dit heb ik eerder succesvol gedaan met mn N80 ;)

Wanneer je zonder update 'Belle' je home screen meer wilt kunnen aanpassen zou je eens moeten gaan kijken naar 'SPB Mobile'. 15 dagen op proef, helaas is de software wel prijzig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Inmiddels heb ik ook een succesvolle flash naar Anna kunnen doen met Phoenix, gelijk van die T-Mobile troep af. Ik heb de Euro2_DG_0599761 firmware gebruikt. Volledig Nederlands. :)

Vanavond eens proberen Belle erop te flashen. Als ik het zo lees zijn veel mensen nu al veel positiever over Belle dan over Anna.

[ Voor 5% gewijzigd door xabre16v op 19-08-2011 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
zijn de anna en belle die geleaked zijn volledige versies? en wat gebeurd er als er straks wel orginele verschijnen? iemand een tutorial hoe dit voor mekaar te krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09 18:48
mrcosmo schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:28:
zijn de anna en belle die geleaked zijn volledige versies? en wat gebeurd er als er straks wel orginele verschijnen? iemand een tutorial hoe dit voor mekaar te krijgen ?
kijk eens een pagina terug, of gebruik de zoekfunctie 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Carfanatic op 19-08-2011 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudtwe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:07
Ik heb ondertussen ook Anna op de officiele manier binnen gekregen. Nu had ik ineens bij mn toepassingen een app staan die ik niet kon. Dus ik start die app geeft hij een foutmelding en weg is de app.

Hij heette iets van Signal boost. Iemand hier bekend mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DitisKees
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-07 13:23
Heb gisteren over-the-air Anna erop gezet. Gisteravond startte ik mijn telefoon opnieuw op, kreeg ik tijdens het opstarten de melding: 'Instal. v tel., functie wordt niet ondersteund'. Daarna via Ovi Suite de firmware opnieuw geinstalleerd, maar de melding is er nog steeds. Nog meer mensen met deze problemen, en/of een oplossing?

Edit: Zie nu 2 Symbian Anna updates staan, ga die nu installeren.

Edit2: Probleem opgelost na installatie van de updates.

@hierboven, heb hem hier ook zien staan, was inderdaad signal boost. Na 1 keer uitvoeren bij mij ook weg.

[ Voor 26% gewijzigd door DitisKees op 19-08-2011 15:15 ]

Dell E6420 | Sony Cybershot WX220

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Iemand trouwens ook het 'probleem' dat Kaarten nog steeds het oude icoontje heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balkenende_IV
  • Laatst online: 03-03-2022
Beste tweakers,

Graag wil ik 022.014 Anna op mijn N8 installeren, maar ik krijg deze niet te zien in mijn Nokia Ovi Suite? Huidige versie is 014.002, maar ik krijg geen nieuwe updates te zien.. Heb ook Nokia Software Updater gedownload, maar via die krijg ik ook geen nieuwe updates te zien.. Kan iemand mij aub helpen.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Afbeeldingslocatie: http://img10.imageshack.us/img10/6106/30084212148586461627910.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img840.imageshack.us/img840/9623/29904212148596128293610.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img845.imageshack.us/img845/6571/29635112148616128291610.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img21.imageshack.us/img21/6554/29654412148626794957210.jpg

Notificatiebar
Afbeeldingslocatie: http://img685.imageshack.us/img685/4264/29358712148636794956210.jpg

Symbian Belle draaiende op mijn N8. Werkt perfect! Ik ben al uitgekeken op de uitgelekte Symbian Anna dat zelfs hetzelfde is als de officiele versie die eergister is uitgekomen. Dat heeft geen toegevoegde waarde, behalve de portrait keyboard. Ik heb geen bugs bij deze CFW. Ik had hievoor eentje geinstalleerd waarbij 3G soms uitviel. Als dit de 1e uitgelekte versie is dan beloofd dit echt veel voor de officiele versie.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 25-09 11:07
Balkenende_IV schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:28:
Beste tweakers,

Graag wil ik 022.014 Anna op mijn N8 installeren, maar ik krijg deze niet te zien in mijn Nokia Ovi Suite? Huidige versie is 014.002, maar ik krijg geen nieuwe updates te zien.. Heb ook Nokia Software Updater gedownload, maar via die krijg ik ook geen nieuwe updates te zien.. Kan iemand mij aub helpen.

Alvast bedankt
Wachten ;)
Anna komt vanzelf voor jou productcode beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
@Amiet01: welke custom firmware gebruik je, die van ivo777 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVins
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-10-2024
Heb zelf de cfw van ivo777 op mijn N8. Werkt super! En wat gaat die batterij ineens een stuk langer mee!

antihipsteralliance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Kan je die firmware veilig installeren ook als je een officiele Anna firmware op je telefoon hebt of moet je eerst weer de gelekte Chinese Anna firmware erop zetten alvoors deze custom ivo777 Belle firmware erop te kunnen zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudtwe
Met Anna komt ook "communicator" mee. Hij stond al op mn bureaublad en ik zie nu ook dat hij bij contacten staan als tabblad. Wat houd dat in? Ik kan er zo niks zinnigs over vinden, alleen dat de E7 ook wel communicator genoemt wordt.

En ik mis nog iets, normaal als ik op bellen drukte kon ik ipv een nummer ook gewoon een naam intypen, maar dit werkt niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balkenende_IV
Hoe lang moet ik nog wachten voordat ik die Anna update krijg :S is er ook een andere manier om hem erop te zetten plz help..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Balkenende_IV schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:09:
Hoe lang moet ik nog wachten voordat ik die Anna update krijg :S
Tsja, helaas heb ik mijn glazen bol thuis laten liggen ;)
is er ook een andere manier om hem erop te zetten plz help..
Lees de laatste pagina van dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-04-2022
Woudtwe schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:03:
Met Anna komt ook "communicator" mee. Hij stond al op mn bureaublad en ik zie nu ook dat hij bij contacten staan als tabblad. Wat houd dat in? Ik kan er zo niks zinnigs over vinden, alleen dat de E7 ook wel communicator genoemt wordt.
Meer info:
http://office.microsoft.com/nl-nl/lync/communicator-mobile-functies-en-voordelen-HA101785055.aspx
http://www.portablegear.nl/nieuws/10765/Microsoft_Communicator_Mobile_voor_Nokia-smartphones.htm
http://press.nokia.com/wp-content/uploads/mediaplugin/doc/microsoft-communicator-mobile-datasheet.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Woudtwe schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:03:

En ik mis nog iets, normaal als ik op bellen drukte kon ik ipv een nummer ook gewoon een naam intypen, maar dit werkt niet meer?
bij mij wel, zelfs met split screen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Hoe lang moet ik nog wachten voordat ik die Anna update krijg :S is er ook een andere manier om hem erop te zetten plz help..
Als je alleen kunt schrijven en niet lezen heeft reageren ook geen zin.
pffffff wat heb je gedaan om achter het antwoord te komen? is binnen een minuut te vinden. of door te zoeken op anna, of door de laatste 3 bladzijden te lezen.
je kunt ook belle er vast opzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
Na de anna update werk ovistore bij mij niet meer (maakt geen verbinding...niet via 3g of via wifi)
Meer mensen die hier last van hebben, of beter nog...een oplossing.
Alles is geupdate,...maar ovi werkt niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balkenende_IV
@ liffey ipv mij af te kraken kon je mij ook een nuttig antwoord geven waar ik iets aan heb.. help me dan :S ik krijg die update er niet op en heb ook van alles gegoogled...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
Balkenende_IV schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:56:
@ liffey ipv mij af te kraken kon je mij ook een nuttig antwoord geven waar ik iets aan heb.. help me dan :S ik krijg die update er niet op en heb ook van alles gegoogled...
De oplossing is je al gegeven...kijk even een pagina (of twee) terug.
Maak gebruik van phoenix en navifirm om anna (desnoods belle) erop te zetten.
Of wacht gewoon op de officiele firmware voor je toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
You are welcome ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudtwe
liffey schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:08:
[...]

bij mij wel, zelfs met split screen.
Hmm, dat wordt dan toch maar eens een reset ofzo denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
Overbodige post...alle vragen bleken al te zijn beantwoord.

[ Voor 105% gewijzigd door joi-c op 19-08-2011 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soheilmd
Ik heb sinds giste anna, maar moet zeggen dat het toestell nu trager reageert dan eerder!
Het surfen op internet is wel sneller geworden
vanavond kijken of ik belle errop kan krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Balkenende_IV schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:56:
Als jij nergens aangeeft dat je die handleiding van 2 pagina's terug hebt gebruikt en vast loopt dan kan ik ook niet zo goed helpen.
De handleiding is duidelijk lijkt mij.
firmware downloaden die je wilt hebben, dan phoenix opstarten en de firmware op je telefoon zetten (ik kreeg 1 foutmelding, een optional part missed). optional is not essential dacht ik dus ik ben doorgegaan, en zonder problemen had ik anna erop. ik koos voro een belgische versie.
Geen idee wat er bij jou niet lukt. Als je daar wat specifieker in kunt zijn dan kan wil ik graag meedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Woudtwe schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:09:
[...]

Hmm, dat wordt dan toch maar eens een reset ofzo denk ik.
Hop wel dat we het over hetzelfde hebben, als ik op bellen druk krijg ik mijn nummerieke toetsenbord, als ik daar een naam begin te typen wordt er direct op naam gezocht in mijn adresboek, iedere toevoeging elimineert contacten, met 3 tot 4 letters ben je er wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:03
Ik moet helaas wachten tot zondagavond/maandag met updaten. Ben nu aan het werk op lowlands. Moet zeggen dat het mobiele netwerk hier sterk verbeterd is tov voorgaande jaren. Kan zonder problemen bellen, sms'en en internetten. Youtube filmpjes ook zonder problemen. Voorgaande jaren (ben alweer 6 jaar een ''LowWorker'') was het dramatisch, netwerk altijd over belast, met uitzondering van s'nachts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimothyW
Ik kom een probleem tegen, misschien dat iemand de oplossing heeft.
Ik kan wel uitgaand sms-en, maar ontvangen doe ik smsjes niet.

Ik heb mijn nokia N8 geflashed naar Anna,

Ik ben volledig opnieuw begonnen, dus reset naar fabrieksinstellingen, tevens het geheugen een format gegeven.

Na de flash, de update's geïnstalleerd.
Allemaal geen probleem.

Wat ik nu opmerk is dat ik wél kan sms-en, maar ik ontvang ze niet.
Ik heb gezocht naar een mogelijke instelling welke verkeerd zou staan, maar alles ziet er goed uit.

Heeft iemand anders dit probleem ook?
en belangrijker, iemand een oplossing gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TimothyW schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:05:
Ik kom een probleem tegen, misschien dat iemand de oplossing heeft.
Ik kan wel uitgaand sms-en, maar ontvangen doe ik smsjes niet.

Ik heb mijn nokia N8 geflashed naar Anna,

Ik ben volledig opnieuw begonnen, dus reset naar fabrieksinstellingen, tevens het geheugen een format gegeven.

Na de flash, de update's geïnstalleerd.
Allemaal geen probleem.

Wat ik nu opmerk is dat ik wél kan sms-en, maar ik ontvang ze niet.
Ik heb gezocht naar een mogelijke instelling welke verkeerd zou staan, maar alles ziet er goed uit.

Heeft iemand anders dit probleem ook?
en belangrijker, iemand een oplossing gevonden?
Simkaart even in een andere telefoon stoppen. Paar minuten wachten. Je ontvangt dan een telefoonconfiguratie sms van de provider. Nadat je die ontvangen hebt simkaart weer in je N8 doen.
Bij mijn N8 raakt het sms ontvangst gedeelte namelijk na elke reset 'verstopt' door dat smsje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimothyW
Kijk, dat schiet tenminste op...
Kaartje in andere telefoon gedaan, daar ontving ik gelijk een dot sms-jes.
Daarna weer terug in N8, test gestuurd met die andere telefoon en jawel!
Vaag, maar oke.

Het is de oplossing in ieder geval. Bedankt Kev0!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeMoederr
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08 23:13
Kan je gewoon VPN gebruiken op deze telefoon? Schijnbaar werkt hij alleen met een policy server... Op de desktop gebruik ik altijd anyconnect, wie weet of dit compatibel is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudtwe
liffey schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:39:
[...]

Hop wel dat we het over hetzelfde hebben, als ik op bellen druk krijg ik mijn nummerieke toetsenbord, als ik daar een naam begin te typen wordt er direct op naam gezocht in mijn adresboek, iedere toevoeging elimineert contacten, met 3 tot 4 letters ben je er wel.
Klopt die bedoelde ik. Ideaal systeem moet ik zeggen. En ik heb de 8 seconden en de fabrieksinstellingen terugzetten gedaan. Alles werkt nu weer.En weer ff sneller zonder al die apps. Net als een pc, af en toe opnieuw beginnen is nooit weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Alternative schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:56:
Na de anna update werk ovistore bij mij niet meer (maakt geen verbinding...niet via 3g of via wifi)
Meer mensen die hier last van hebben, of beter nog...een oplossing.
Alles is geupdate,...maar ovi werkt niet meer
@alternate: heb jij hier al een oplossing voor? ik heb hetzelfde, daarnaast doen ovi diensten het niet, zoals nokia drop, blijt hangen op verbinden met een raar programma: SSOUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03 14:37

bwt

verplaatst zich op een GSX750F

Bij mij was het probleem van SSOUI opgelost nadat ik de firmware opnieuw geflashed had.
Maar dat was nog met versie PR1.2
SSOUI is de Single Sign-On UI. Dit zorgt voor het aanmelden van de verschillende Nokia/OVI diensten.

My 1st proc. was a NEC V20 (4-8 Mhz) - Now I have an AMD 1300 / 2000 with Aero7+ ASRock ION 330

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
liffey schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 11:23:
[...]

@alternate: heb jij hier al een oplossing voor? ik heb hetzelfde, daarnaast doen ovi diensten het niet, zoals nokia drop, blijt hangen op verbinden met een raar programma: SSOUI
Het probleem schijnt is de nieuwe versie van QT (4.7.301) te zitten
De oplossing is http://fixqt.com/
Hier kan je QT 4.7.301 terug zetten naar QT 4.7.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Niet online
Mijn zus heeft de update binnen op haar E7. We vinden de zwart-wit icoontjes in de menu's allebei echt heel lelijk. :r De oude gekleurde icoontjes vinden wij mooier.

Is er een theme die hier iets aan doet zonder al teveel andere zaken te wijzigen?

P.S. zelfgemaakte folders in het menu zijn na update verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 17:20
Weet er iemand of de SIP/VOIP settings software van Nokia zelf nog werkt op Anna en/of Belle?

Ik kan namelijk niet zonder VOIP/SIP en ik wil niet aan 3rd party apps(bijvoorveeld Fring) gaan beginnen om voip alsnog werkend te kunnen krijgen.

Met SIP/VOIP settings software van Nokia zelf dan bedoeld ik:
http://www.forum.nokia.co...ec/SIP_VoIP_Settings.html

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Alternative schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 11:49:
[...]

Het probleem schijnt is de nieuwe versie van QT (4.7.301) te zitten
De oplossing is http://fixqt.com/
Hier kan je QT 4.7.301 terug zetten naar QT 4.7.3
thx! doet het weer prima, en nokia drop doet het nu ook, die gaf ook problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
joi-c schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 12:12:
Mijn zus heeft de update binnen op haar E7. We vinden de zwart-wit icoontjes in de menu's allebei echt heel lelijk. :r De oude gekleurde icoontjes vinden wij mooier.

Is er een theme die hier iets aan doet zonder al teveel andere zaken te wijzigen?
ik heb midnight silver erop, geen zwart wit icon te vinden. waarschijnlijk had je zus newblack5th erop staan, die geeft na de update zwart wit iconen.

nokia drop werkt wel heel gaaf zeg! nu nog de andere kant op, van tel naar pc!

[ Voor 7% gewijzigd door liffey op 20-08-2011 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Niet online
Dank voor de tip. Helaas heeft ze de Midnight Silver theme.

Maar even voor de zekerheid: Als jij naar contacten gaat, zijn de poppetjes (contacts zonder foto) dan groen of wit? En als je naar berichten gaat zijn de envelopjes dan geel of wit? Bij mijn zus zijn de poppetjes wit en de envelopjes wit. Er zit dus nergens meer kleur in. Ik heb het dus niet over de App icoontjes.

P.S. nog geen update beschikbaar voor mijn N8.(de eerste zullen de laatste zijn... :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
joi-c schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 14:12:

Maar even voor de zekerheid: Als jij naar contacten gaat, zijn de poppetjes (contacts zonder foto) dan groen of wit? En als je naar berichten gaat zijn de envelopjes dan geel of wit? Bij mijn zus zijn de poppetjes wit en de envelopjes wit. Er zit dus nergens meer kleur in. Ik heb het dus niet over de App icoontjes.

P.S. nog geen update beschikbaar voor mijn N8.(de eerste zullen de laatste zijn... :( )
je hebt gelijk! een niveautje dieper is alles zwart wit! heb ik dus ook, alleen menu is gekleurd.
Ik had ook nog geen update en heb een belgische versie erop gezet. Werkt prima.
(Ik was de eerste met een n8 trouwens :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Niet online
OK ik was niet de allereerste, maar wel één van de eersten. :-)

Anyway. Dat zwart/wit vind ik dus lelijk. Ik vind de gekleurde icoontjes die ik nog wel heb veel mooier.
Ik moet eerlijk zeggen dat mijn N8 zonder Anna ook prima werkt. Gebruik de browser dagelijks en heb er geen problemen mee. Ook het gebrek aan splitscreen vind ik geen groot bezwaar. Ik wacht dus gewoon tot de officiële update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soheilmd
joi-c schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 14:12:

ik weet niet meer waar ik het vandaan heb, maar download thema Midnightsilver 2*modded by LG1.
is ongeveer het zelfde als midnight zilver, maar net wat smoother en geen lelijke zwarte buttons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Niet online
Dank je wel soheilmd. We zullen ff googlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank..
kan iemand me eventjes een handje helpen?

Ik wil graag de belgische anna op mn n8 flashen.

Ik heb hem gevonden in Navifirm plus...maar nu staan er standaard een stuk of 6 files geselecteerd in het rechter scherm. Moet ik ze allemaal selecteren en downloaden of zijn deze standaard geselecteerde voldoende?

alvast errruuug bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

soheilmd schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 14:57:
[...]

ik weet niet meer waar ik het vandaan heb, maar download thema Midnightsilver 2*modded by LG1.
is ongeveer het zelfde als midnight zilver, maar net wat smoother en geen lelijke zwarte buttons
Deze vind ik zelf een mooie thema:
http://www.4shared.com/file/rnHkLooG/Black_PR20.html

En deze ook wel:
http://www.4shared.com/fi...dnight_Silver_2_PR20.html

Master_A

Pagina: 1 ... 53 ... 92 Laatste

Let op:
Discussie over levertijden, abonnementen en aanbiedingen mag in [ABO] Nokia N8 levertijden- en abonnementen topic