@ Amiet, wel handig om dat dan op internet te zetten
Ik geloof dat nu de ontwikkeling van Symbian overgedragen wordt aan Accenture plotseling het een na het ander aan het lekken is

Ontvangst is wel degelijk mogelijk. Ik ben ook tevreden met de ontvangst binnen en buiten.FastFred schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 02:17:
[...]
Ontvangst? Voor zover mij bekend heeft de N8 alleen een zender, waardoor je dus je eigen muziek af kunt spelen over radiogolvenWerkt best aardig, alleen niet op alle radio's even vlekkeloos
@ jeroen, dat heet T9, en zou volgens mij op iedere mobiele telefoon aanwezig moeten zijn. Ben het op de N8 alleen nog niet tegengekomen. Ik vind standje ABC fijner werken dan T9
Thanx, dit werkt perfect !kruila schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 09:48:
[...]
\
Instellingen - Telefoon - Weergave en dan de opties Time-out scherm EN/OF Time-out verlichting (ff zelf uitproberen)
3840 Wp pal op zuid zonder schaduw, Zuid-Holland zuid - Panasonic WH-MDC07J3E5 monoblock warmtepomp - Atlantic Explorer V4 200 liter coil warmtepompboiler - Technea Shower HR Tube 1-21 douchepijp-wtw - gasloos sinds 13-04-2024
Weet iemand of er een app is om alleen tussen vooraf ingestelde tijden naar Wlan te zoeken ?
Op mijn werk heb ik geen Wifi, maar er wordt wel de hele tijd gezocht wat de batterijduur niet ten goede komt.
Ik heb geen mobiel internet, maar wil thuis wel via wifi gebruik kunnen maken van Whatsapp.
Op mijn werk heb ik geen Wifi, maar er wordt wel de hele tijd gezocht wat de batterijduur niet ten goede komt.
Ik heb geen mobiel internet, maar wil thuis wel via wifi gebruik kunnen maken van Whatsapp.
3840 Wp pal op zuid zonder schaduw, Zuid-Holland zuid - Panasonic WH-MDC07J3E5 monoblock warmtepomp - Atlantic Explorer V4 200 liter coil warmtepompboiler - Technea Shower HR Tube 1-21 douchepijp-wtw - gasloos sinds 13-04-2024
menuknop - toepassingen - radioFastFred schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 02:17:
[...]
Ontvangst? Voor zover mij bekend heeft de N8 alleen een zender, waardoor je dus je eigen muziek af kunt spelen over radiogolvenWerkt best aardig, alleen niet op alle radio's even vlekkeloos
@ jeroen, dat heet T9, en zou volgens mij op iedere mobiele telefoon aanwezig moeten zijn. Ben het op de N8 alleen nog niet tegengekomen. Ik vind standje ABC fijner werken dan T9
wel eerst, zoals al vermeld, de headset aansluiten van Nokia, omdat de bedrading daarvan als antenne fungeert.
het optionele speakerboxje van Nokia werkt trouwens ook prima op mijn N8 om radio te ontvangen.
Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!
Je kunt het zoeken naar WLan sowieso wel uitzetten. Als je dan een verbinding wilt maken, zoekt 'ie alleen als jij dat wilt-Junkiexp- schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 19:26:
Weet iemand of er een app is om alleen tussen vooraf ingestelde tijden naar Wlan te zoeken ?
Grootste accu vreter in SGS2 (en elke andere touchscreen smartphone van >4 inch) is display. Met bellen wordt die gedimd, met emailen uiteraard nietPowerFlower schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 18:57:
Da's dus zeg maar een beetje het punt
Ik heb m'n telefoon nodig voor m'n werk. En soms heb ik dan gewoon twee dagen niet echt de mogelijkheid even m'n telefoon op te laden.
Maar nu even weer ontopic
Daar zal je hem ook niet vinden, het isFastFred schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 20:16:
Waar vind ik die? Staat niet in de OVI store
chinese made MP.
Gewoon Googlen, hij wordt op meerde plekken aangeboden
Ik vind ontvangst binnenshuis niet tegenvallen, doet bijna niet onder voor de ontvangst van mijn Onkyo receiver.gram501 schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 20:33:
hoe is de fm-radio ontvangst binnenshuis?
Volgens mij heeft hij m gepost!!!Amiet01 schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 11:25:
Zoals jullie weten zijn er de afgelopen weken veel dingen uitgelekt van Symbian Belle waaronder ook 2 video's. De video's zijn van 2 broers die werken bij Nokia. De ene zei al dat ze met iets bezig zijn waardoor hij Symbian Belle WEL kon laten uitlekken. Er is nu een thread op de dailymobile forum waarin hij zegt dat hij deze week Symbian Belle gaat uitlekken. Hij is nog bezig met de bestanden zodanig te veranderen dat Nokia niet kan weten dat het door hem is uitgelekt. Ik hou jullie op de hoogte en hopelijk krijgen we deze week echt Symbian Belle!!! Als je het zelf op de voet wilt volgen: http://forum.dailymobile.se/index.php?topic=52406.0
http://forum.dailymobile.se/index.php?topic=52406.465
Verwijderd
Zou goed nieuws zijn!Folkifoon schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 19:07:
[...]
Volgens mij heeft hij m gepost!!!
Alleen even afwachten of het echt/100% in orde is.
Bestandsnamen zijn wel een beetje vreemd. Maar dat kan bewust zijn...
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2011 19:25 ]
Ziet er echt uit, ze hebben intussen een nieuw topic geopend. Ben benieuwd wanneer de eerste tweaker Belle erop heeft staan
Dan misschien ff beter paar dagen wachten op een customversiexabre16v schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 19:23:
Ziet er echt uit, ze hebben intussen een nieuw topic geopend. Ben benieuwd wanneer de eerste tweaker Belle erop heeft staan
Verwijderd
Minimaal nog een paar uur wachten. Nu komen reacties van mensen die opeens Anna erop hebben na de flash...
Veel mensen kunnen niet eens flashen met de firmware... Het lijkt erop dat het fake is.Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 19:57:
Minimaal nog een paar uur wachten. Nu komen reacties van mensen die opeens Anna erop hebben na de flash...
nee is iets fout gegaan met uppen ofzo...Dannycanrock vertrouw ik welXmasjos schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 20:19:
[...]
Veel mensen kunnen niet eens flashen met de firmware... Het lijkt erop dat het fake is.
Damn dat ziet er wel erg strak uit! Morgen is het event waar Nokia een aankondiging gaat doen; nog steeds benieuwd wat dat zal zijn.
Zijn er nog mensen die geloven dat Belle direct morgen uitkomt? Dat Orvvan het met opzet laat lekken voor Nokia?
Zijn er nog mensen die geloven dat Belle direct morgen uitkomt? Dat Orvvan het met opzet laat lekken voor Nokia?
"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards
Zou zeer fijn zijn maar ik denk dat Anna gewoon eerst zal uitkomen. Ik baal een beetje dat whatsapp nog geen splitscreen input heeft, komt in de volgende update hebben ze mij per mail verteld...
Topic is alweer gesloten, allemaal dode N8's
maar afwachten of de officiele Anna deze week nog komt of dat Nokia het weer uitstelt.
Dat topic wel, andere topics nietxabre16v schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 20:44:
Topic is alweer gesloten, allemaal dode N8'smaar afwachten of de officiele Anna deze week nog komt of dat Nokia het weer uitstelt.
http://twitter.com/#!/search/symbian%20belle
Allemaal dode N8's na het flashen van Belle. Ik wacht nog wel even tot mensen hem echt draaiend hebben.
Mijn blijheid over N8 begint wat te vervagen. Overweeg mijn iPhone 3GS weer uit kast te pakken, ondanks mijn weerzin tegen Apple. Alles specs en mogelijkheden ten spijt: de Nokia leg ik op een gegeven moment weg, de iPhone blijft aan mijn hand geplakt. Gebruikerservaring is gewoon beter. Misschien dat Anna mij nog kan redden.
Dat gevoel herken ik dus niet.coenox schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 22:16:
Mijn blijheid over N8 begint wat te vervagen. Overweeg mijn iPhone 3GS weer uit kast te pakken, ondanks mijn weerzin tegen Apple. Alles specs en mogelijkheden ten spijt: de Nokia leg ik op een gegeven moment weg, de iPhone blijft aan mijn hand geplakt. Gebruikerservaring is gewoon beter. Misschien dat Anna mij nog kan redden.
Waarom heb je dit gevoel?
The birds turned into The Flying Dutchmen!
ik heb dat gevoel ook, maar dan met android, ik heb het gevoel minder te kunnen doen, en de dingen die ik kan doen met de N8 dat die beperkter zijn dan die ik met een HTC Desire kan.Gutteguttegut schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 22:18:
[...]
Dat gevoel herken ik dus niet.
de accuduur is daarentegen wel heel goed, maar ik had liever een N8 gezien met een slechtere accu dan deze beperkte interface.
Ik snap het gevoel wel. Check hoe soepel Android gaat. Heb zelf ook nog een HTC Desire S, gaat zo smooth. Alleen de hardware is niet zo degelijk, de camera is prut.
Als ik zo Belle zie op die youtube filmpjes zo had de N8 er bij de release al uit moeten zien maar Nokia verkloot het gewoon keer op keer.
Als ik zo Belle zie op die youtube filmpjes zo had de N8 er bij de release al uit moeten zien maar Nokia verkloot het gewoon keer op keer.
Dat gevoel heb ik dus ook totaal niet. Apple kan absoluut niet tippen kaan de N8 met zn iPhone, ook niet qua OS... Ben er hartstikke tevreden mee.De N8 wordt niet gejailbreakt en dat zegt m.i. genoeg....Gutteguttegut schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 22:18:
[...]
Dat gevoel herken ik dus niet.
Those you can't see are more present than you'll imagine
N8 jailbreaken? Kan dat en waarom zou je dat doen?Nokian95dude schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 22:54:
[...]
Dat gevoel heb ik dus ook totaal niet. Apple kan absoluut niet tippen kaan de N8 met zn iPhone, ook niet qua OS... Ben er hartstikke tevreden mee.De N8 wordt niet gejailbreakt en dat zegt m.i. genoeg....
De N8 is zeker niet slecht, maar gebruikerservaring is net iets minder. Toetsenbord is ronduit irritant. Letters en bediening verschillen erg tussen verschillende toeoassingen. Maar goed, misschien Anna/Belle maar even afwachten.
Jeej, Belle draaiende, eerste indruk is goedxabre16v schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 19:23:
[ Voor 71% gewijzigd door DeVins op 17-08-2011 06:47 ]
antihipsteralliance
ToffffDeVins schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 06:31:
[...]
Jeej, Belle draaiende, eerste indruk is goed
Ben benieuwd inderdaad naar wat gaat komen.
Draai zelf de cfw van ivo777 maar zal anderen ook in de gaten houden.
Flashen zelf ging prima vanaf Anna Delight. Was zelf bang dat de patch welke de N8 automatisch inschakeld bij aansluiten oplader in uitegeschakelde stand roet in het eten zou gooien, gelukkig pakte Phoenix 'm meteen bij verbinden met usb.
Draai zelf de cfw van ivo777 maar zal anderen ook in de gaten houden.
Flashen zelf ging prima vanaf Anna Delight. Was zelf bang dat de patch welke de N8 automatisch inschakeld bij aansluiten oplader in uitegeschakelde stand roet in het eten zou gooien, gelukkig pakte Phoenix 'm meteen bij verbinden met usb.
[ Voor 79% gewijzigd door DeVins op 17-08-2011 08:51 ]
antihipsteralliance
Ik denk niet dat ze Belle gaan releasen, gezien ze net release promo filmpjes van Anna op youtube hebben gezet.Folkifoon schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 07:28:
[...]
Toffffga we lachen als Nokia vandaag inderdaad bekend maakt Belle te releasen...Maar ik wacht ff tot na LowLands denk ik, dan zal er wel een 1e custom fw zijn van Delight
@ DeVins waar heb je Belle vandaan als ik vragen mag?
Verwijderd
Nokia is begonnen met het releasen van Anna. Op dit moment is alleen fw voor India beschikbaar.
Het zal niet lang meer duren voordat ook Nederland aan de beurt is
Nou heb ik een vraag over het updaten van de telefoonsoftware. Ik weet dat je eerst een back-up moet uitvoeren voor je het update. Maar het is toch beter om eerst een hard-reset uit te voeren alvorens de update uit te voeren?
Of is de Ovistore/Ovi social probleem met hard reset nog niet opgelost?
Nou heb ik een vraag over het updaten van de telefoonsoftware. Ik weet dat je eerst een back-up moet uitvoeren voor je het update. Maar het is toch beter om eerst een hard-reset uit te voeren alvorens de update uit te voeren?

Ik heb met mijn E7 een hard reset gedaan en alles werkt nu (na de Qt libraries opnieuw te installeren). Is prima te doen dusVerwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 14:22:
Nokia is begonnen met het releasen van Anna. Op dit moment is alleen fw voor India beschikbaar.
Lekker duidelijk, zeker niet gefilmd met een N8!
Woon je in Nederland?Xmasjos schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 14:31:
[...]
Ik heb met mijn E7 een hard reset gedaan en alles werkt nu (na de Qt libraries opnieuw te installeren). Is prima te doen dus
Ik bedoel dat ik een keer een hard reset heb gedaan, niet dat ik de update heb geïnstalleerd hoorReaper.JA2 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 14:46:
[...]
Woon je in Nederland?Ben nu de SW-update (OTA) aan het checken maar dat mislukt constant.
Zou de mededeling van Nokia vandaag dan zijn dat de N8 in India te updaten is?? De website nokia.nl was net niet te bereiken.
Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12
Verwijderd
Met de vorige update had ik eerst een harde reset uitgevoerd, waarna ik met geen enkele mogelijkheid de ovistore aan de praat heb gekregen. Ook 3x laten flashen bij de Nokia Care Center heeft niet geholpen, waarna deze werdt opgestuurd
Ik was mijn n8 voor 3 weken kwijt. Vandaar dat ik nu wel wat voorzichtiger
WhatsApp 2.6.28 uit!
Edit: Hele mooie update! Split screen is ingebouwd (ook voor niet-anna) en het programma is vertaald naar NL.
Edit: Hele mooie update! Split screen is ingebouwd (ook voor niet-anna) en het programma is vertaald naar NL.
[ Voor 73% gewijzigd door Masis op 17-08-2011 15:09 ]
Toen kende je FixQt ook nog niet. Ik kreeg na verschillende resets OVI-store ook niet voor elkaar, maar na het herinstalleren van de libaries werkt alles prima (nu meer dan een week, dus het lijkt goed).Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 14:59:
Met de vorige update had ik eerst een harde reset uitgevoerd, waarna ik met geen enkele mogelijkheid de ovistore aan de praat heb gekregen. Ook 3x laten flashen bij de Nokia Care Center heeft niet geholpen, waarna deze werdt opgestuurdIk was mijn n8 voor 3 weken kwijt. Vandaar dat ik nu wel wat voorzichtiger
Waarom zou je een harde reset (=telefoon naar standaard instellingen) doen voor de firmwareupdate? Wanneer je via Ovi Suite updaten gaat, maakt hij immers een backup van je persoonlijke instellingen. Dan firmware erop -> dus wordt alles op C: overschreven, en dan wordt de backup teruggezet met je persoonlijke bestanden, mailinstellingen etc.Xmasjos schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 14:31:
[...]
Ik heb met mijn E7 een hard reset gedaan en alles werkt nu (na de Qt libraries opnieuw te installeren). Is prima te doen dus
Lijkt mij onnodige moeite.
Hier http://networkedblogs.com/lL6mD is de laatste OVI store te downloaden, v2.12.043. Deze op mijn telefoon gezet (N8 PR1.2 NL) en werkt goed. Deze download en installeert zonodig de laatste Qt bestanden.Xmasjos schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 15:02:
[...]
Toen kende je FixQt ook nog niet. Ik kreeg na verschillende resets OVI-store ook niet voor elkaar, maar na het herinstalleren van de libaries werkt alles prima (nu meer dan een week, dus het lijkt goed).
[ Voor 6% gewijzigd door dennis74 op 17-08-2011 15:21 ]
Hmz, heb hem zojuist geinstalleerd maar heb geen split screen....Masis schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 15:01:
WhatsApp 2.6.28 uit!

zal eens een uninstall proberen....
Had jij 'm dan hier vandaan?DeVins schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 06:31:
[...]
Jeej, Belle draaiende, eerste indruk is goed
De link in de quote in de eerste post van die pagina?
Die ben ik nu ook aan het binnen hengelen. Morgen ben ik naar Lowlands, 4 dagen lang geld verdienen voor onze scouting vereniging, dus ik wacht er nog even mee. Ook om te zien wat Nokia via de officiele weg gaat bekend maken/releasenFolkifoon schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 19:07:
[...]
Volgens mij heeft hij m gepost!!!
Lees net op Engadget dat Anna langzaam wordt vrijgelaten, ben benieuwd. Ben zelf niet zo bezig met die updates en heel erg geduldig (alles werkt per slot van rekening), maar er zijn vast mensen die dit interessant vinden.
Official Symbian Anna v22.14 for Nokia E7 is now Available Nokia Software Updater
EDIT: Hier helaas nog niks beschikbaar, ik denk wel dat het snel te downloaden is!
EDIT: Hier helaas nog niks beschikbaar, ik denk wel dat het snel te downloaden is!
[ Voor 20% gewijzigd door Isane op 17-08-2011 16:13 ]
Op de WhatsApp site staat nog versie 2.6.23...Masis schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 15:01:
WhatsApp 2.6.28 uit!
En in de Ovi store ook.
[ Voor 3% gewijzigd door Gutteguttegut op 17-08-2011 16:32 ]
Ik zie het, hij is net weg gehaald... Misschien heb ik hem nog in mijn downloads, dan zal ik hem vanavond ergens uploaden. Hij werkt perfect!Gutteguttegut schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 16:29:
[...]
Op de WhatsApp site staat nog versie 2.6.23...
Nee, je moet een paar keer f5'en op die site van ze.
Eerst staat er 2.6.23 en dan opeens 2.6.28
http://www.whatsapp.com/nokia/WhatsApp_2_6_28.sis
Edit 1:Wat ook een probleem kan zijn is als er 2.6.28 staat en je op Download klikt en dat hij dat terug springt naar 2.6.23. Dan moet je gewoon rechtermuisknop klikken en opslaan als doen.
Edit 2: Splitscreen eindelijk! En nederlandse taal.
Edit 1:Wat ook een probleem kan zijn is als er 2.6.28 staat en je op Download klikt en dat hij dat terug springt naar 2.6.23. Dan moet je gewoon rechtermuisknop klikken en opslaan als doen.
Edit 2: Splitscreen eindelijk! En nederlandse taal.
[ Voor 46% gewijzigd door Ari Gold op 17-08-2011 17:50 ]
Heel apart, omdat ik die url zelf ook al had gemaakt maar bij mij niet werkte..Ari Gold schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 17:18:
Nee, je moet een paar keer f5'en op die site van ze.
[edit]
Zelfs op mn N8 ziet hij de .28 versie pas na een refresh (en ik ben al heel lang niet meer mobiel op die site geweest).
[ Voor 16% gewijzigd door Gutteguttegut op 17-08-2011 17:36 ]
Blijkbaar doet de update service het via USB ook niet. Hopelijk goed nieuwsReaper.JA2 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 14:46:
[...]
Woon je in Nederland?Ben nu de SW-update (OTA) aan het checken maar dat mislukt constant.
Whatsapp met splitscreen is wel echt een verademing! Werkt echt fijn
Ziet er eigenlijk heel logisch uit die split screenGutteguttegut schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 17:34:
[...]
Heel apart, omdat ik die url zelf ook al had gemaakt maar bij mij niet werkte..
[edit]
Zelfs op mn N8 ziet hij de .28 versie pas na een refresh (en ik ben al heel lang niet meer mobiel op die site geweest).
hoe kun je anders bedenken, haha. Hoop dat anna snel beschikbaar komt, dan maar eens kijken of ik hem doortik naar belle. even van anne genieten is ook wel fijn...
Met whatsapp alleen split screen in portrait dus? Of ligt dat aan swype?
Ook in landscape, dus ligt aan swype denk ik.robkrekel schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 18:09:
Met whatsapp alleen split screen in portrait dus? Of ligt dat aan swype?
Nu nog qwerty instelling.
Swype uitgezet en inderdaad, wel splitscreen.Ari Gold schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 18:17:
[...]
Ook in landscape, dus ligt aan swype denk ik.
Nu nog qwerty instelling.
Ik had van de week whatsapp versie .26 er op gehad - maar die heb ik er snel weer af gegooit omdat whatsapp binnen een paar seconden minimaliseerde. herstart of wat dan ook hielp niet
draai nu weer .23.
De versie .28 kan ik niet downloaden lijkt het wel
[edit]
via mobiel een paar keer refresh en hij download em nu wel.......
draai nu weer .23.
De versie .28 kan ik niet downloaden lijkt het wel
[edit]
via mobiel een paar keer refresh en hij download em nu wel.......
[ Voor 12% gewijzigd door bwt op 17-08-2011 19:47 ]
My 1st proc. was a NEC V20 (4-8 Mhz) - Now I have an AMD 1300 / 2000 with Aero7+ ASRock ION 330
Via de Ovi Suite is nu de update beschikbaar.
- En nu opeens niet meer. Maar het duurde wel erg lang allemaal, servers een beetje overbelast misschien.
- Oeps, verkeerd gekeken. Ging niet om de firmware maar Galaxy on Fire enzo. Had de Suite al een tijdje niet bekeken. Wel mijn telefoon voor niets gereset nu.
- En nu opeens niet meer. Maar het duurde wel erg lang allemaal, servers een beetje overbelast misschien.
- Oeps, verkeerd gekeken. Ging niet om de firmware maar Galaxy on Fire enzo. Had de Suite al een tijdje niet bekeken. Wel mijn telefoon voor niets gereset nu.
[ Voor 88% gewijzigd door Quinn Dexter op 17-08-2011 22:25 ]
helaas, ik kreeg alleen een ovi update niet de firmware 
Lol gelukkig geen reset gedaan
Lol gelukkig geen reset gedaan
[ Voor 24% gewijzigd door Jeroen10 op 17-08-2011 22:27 ]
Symbian Belle is gelekt en jullie praten alleen maar over Whatsapp
Wordt ik gekielhaald als ik vraag wat het voor programma is?

Foei FastFred, dat is wel slecht als je niet weet wat Whatsapp voor een programma is.
antihipsteralliance
Ik heb firmware liever officieel.FastFred schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 23:10:
Symbian Belle is gelekt en jullie praten alleen maar over Whatsapp![]()
YouTube: symbian belle for Nokia n8 - YouTube
Weer video van Belle, dit keer betere kwaliteit.
[ Voor 21% gewijzigd door Ari Gold op 17-08-2011 23:46 ]
Weet iemand of de upgrade naar anna een schone installatie is of dat je alles behoud?
Alle app's, foto's en dergelijke blijven op je N8 staan. Echter kan het nooit kwaad voor de zekerheid een backup te doen.
antihipsteralliance
Volgens AllAboutSymbian is de uitrol van Anna begonnen. AAS Anna update started
Ben benieuwd wanneer ik 'm te zien krijg.
Ben benieuwd wanneer ik 'm te zien krijg.
Ik ben hem nu aan het downloaden via NaviFirm
Hij is al beschikbaar via apparaatupdates, maar heb geen recente backup, dus even wachten tot vanavond denk ik.
Dell E6420 | Sony Cybershot WX220
Bij mij is nog niks te zien via apparaatupdates. Dus nog niet voor iedereen beschikbaar.
Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12
DitisKees schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 09:53:
Hij is al beschikbaar via apparaatupdates, maar heb geen recente backup, dus even wachten tot vanavond denk ik.
Hier ook nog niet met code 059C640. Hop-hop!Telfordia schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 10:28:
Bij mij is nog niks te zien via apparaatupdates. Dus nog niet voor iedereen beschikbaar.
nokia zou vandaag toch met nieuws komen als ik me niet vergis?
Weet iemand een productcode van een kale default Nokia Symbian Anna firmware, ik wil graag direct van die T-Mobile rommel af.

Silver - 059C9X1 (NL) Momenteel is Anna hier nog niet beschikbaar voor. Je kan ook de Belgium gebruik daar is Anna al wel beschikbaar Dark Grey - 059D003 / Silver - 059C9Z4
Van Nokia Conversations:
Where and when?
Countries that will receive their updates this week include the following:
Belgium, China, Czech Republic, Denmark, Egypt, Finland, Germany, India, Indonesia, Kuwait, Norway, Poland, Russia, Sweden, Thailand, UAE, the UK, and more
Other countries are mostly confirmed for the next three weeks.
Where and when?
Countries that will receive their updates this week include the following:
Belgium, China, Czech Republic, Denmark, Egypt, Finland, Germany, India, Indonesia, Kuwait, Norway, Poland, Russia, Sweden, Thailand, UAE, the UK, and more
Other countries are mostly confirmed for the next three weeks.
Productcode kan je niet wijzigen. Maar je kan met NaviFirm en Phonix gewoon Anna op je telefoon zetten. Heb ik net gedaan en draaid als een zonnetje.xabre16v schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 11:07:
Weet iemand een productcode van een kale default Nokia Symbian Anna firmware, ik wil graag direct van die T-Mobile rommel af.
Edit: met handleiding: http://www.nokiausers.net...ling-other-languages.html
[ Voor 13% gewijzigd door Giem op 18-08-2011 11:27 ]
Echt weer zo'n typische Nokia communicatie ....UK, and more....Other Countries blabla. Of te wel...het zou kunnen dat we deze week aan de beurt zijn, maar misschien ook niet, maar dan is het de komende 3 weken.
Waarom zou je op de valreep Anna nog installeren via Phoenix? Deze is toch al langere tijd beschikbaar in het onofficiële kanaal.Giem schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 11:27:
[...]
Productcode kan je niet wijzigen. Maar je kan met NaviFirm en Phonix gewoon Anna op je telefoon zetten. Heb ik net gedaan en draaid als een zonnetje.
Voordat ik anna installeer zou ik eigenlijk mijn N8 helemaal schoon willen hebben.
Maar nu lees ik dat de drie vinger reset (lol) niet aangeraden wordt.
Gaarne advies !
Gaarne advies !
Omdat dat een chinese versie was met bugs?? Dit gewoon de officiele is en je die vandaag al kan installeren?Reaper.JA2 schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 11:27:
[...]
Waarom zou je op de valreep Anna nog installeren via Phoenix? Deze is toch al langere tijd beschikbaar in het onofficiële kanaal.
Als je iets beter in dit topic leest weet je dat het over het algemeen geen probleem is om een 'normale' hard-reset te doen...made schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 11:29:
Voordat ik anna installeer zou ik eigenlijk mijn N8 helemaal schoon willen hebben.
Gaarne advies !
Dus jij bedoelt even 208 pagina's lezen ?Xmasjos schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 11:30:
[...]
Als je iets beter in dit topic leest weet je dat het over het algemeen geen probleem is om een 'normale' hard-reset te doen...
Nee... 2 pagina's terug zou al genoeg zijn, of anders een of andere zoekfunctie gebruiken ofzo? Er zijn nl. al genoeg mensen met dezelfde vraag geweest...

And here’s some more details what is ready for download from now on (more updates published end of next week):
- Bahrain – all variants
- Belgium – all variants
- China – all variants, except C7-E7 China Unicom / E7 country variants
- Czech – all variants, except E7 T-mobile
- Denmark – all variants, except C7-E7 Telenor / N8 TDC / N8 Telia
- Egypt – all variants
- Estonia – all variants
- Finland – all variants, except C7-N8 DNA / C7 TeliaSonera
- Germany – all variants, except C7-E7-N8 Tmobile / C7-E7-N8 Vodafone (no Over the Air updates enabled in Germany – OviSuite updates only)
- Hungary – all variants, except C7-N8-E7 Tmobile / C7-N8-E7 Telenor
- Iceland – all variants
- India – all variants
- Indonesia – all variants
- Kuwait – all variants
- Latvia – all variants
- Lithuania – all variants
- Malaysia – all variants, except C6-01 country variants / N8 Maxis
- MiddleEastAfrica – all variants, except South Africa
- New Zealand – all variants
- Norway – all variants
- Oman – all variants
- Philippines – all variants
- Poland – all variants, except C7-N8 Play
- Qatar – all variants
- Russia – all variants, except N8 MTS
- Saudi Arabia – all variants
- Slovakia – all variants, except N8 Tmobile
- Sweden – all variants
- Thailand – all variants, except C6-01 country variants
- United Arabian Emirates – all variants
- UK – all variants, except C7 Tmobile / N8 Tesco (no Over the Air update enabled in UK – OviSuite updates only)
- Vietnam – all variants
- Bahrain – all variants
- Belgium – all variants
- China – all variants, except C7-E7 China Unicom / E7 country variants
- Czech – all variants, except E7 T-mobile
- Denmark – all variants, except C7-E7 Telenor / N8 TDC / N8 Telia
- Egypt – all variants
- Estonia – all variants
- Finland – all variants, except C7-N8 DNA / C7 TeliaSonera
- Germany – all variants, except C7-E7-N8 Tmobile / C7-E7-N8 Vodafone (no Over the Air updates enabled in Germany – OviSuite updates only)
- Hungary – all variants, except C7-N8-E7 Tmobile / C7-N8-E7 Telenor
- Iceland – all variants
- India – all variants
- Indonesia – all variants
- Kuwait – all variants
- Latvia – all variants
- Lithuania – all variants
- Malaysia – all variants, except C6-01 country variants / N8 Maxis
- MiddleEastAfrica – all variants, except South Africa
- New Zealand – all variants
- Norway – all variants
- Oman – all variants
- Philippines – all variants
- Poland – all variants, except C7-N8 Play
- Qatar – all variants
- Russia – all variants, except N8 MTS
- Saudi Arabia – all variants
- Slovakia – all variants, except N8 Tmobile
- Sweden – all variants
- Thailand – all variants, except C6-01 country variants
- United Arabian Emirates – all variants
- UK – all variants, except C7 Tmobile / N8 Tesco (no Over the Air update enabled in UK – OviSuite updates only)
- Vietnam – all variants
Elke keer zijn wij in Nederland "wat later" aan de beurt, als iedereen daar nu van te voren rekening meehoudt, dan is al dat gekreun en gezucht op dit forum niet nodig.frank.. schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 12:01:
ziet er naar uit dat we weer een week langer kunnen wachten...ZUCHT!

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!
KONING dead N8, De vorige keer ging het zonder problemen. Nu is m'n N8 dood. En ik denk een lege accu want accu indicator (knipper lampje aan de zijkant) blijft minuut lang knipperen en dan uit. Als ik dan weer de power button indruk knippert hij weer een minuut lang en gaat hij weer uit.
Ben nu al tijdje bezig opnieuw flashen maar zonder succes. Iemand ideeën?
Accu opladen? En als dat het niet is zul je een 'Dead phone flash' moeten doen. Heb ik bij de N97 al meerdere keren gedaan, maar volgens mij is de N8 wat lastigerHardstyle4Me schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 12:30:
KONING dead N8, De vorige keer ging het zonder problemen. Nu is m'n N8 dood. En ik denk een lege accu want accu indicator (knipper lampje aan de zijkant) blijft minuut lang knipperen en dan uit. Als ik dan weer de power button indruk knippert hij weer een minuut lang en gaat hij weer uit.
Ik doe niks anders dan de Dead Phone Flash xD . Tevens zit telefoon en aan usb en aan 220volt oplader.
EDIT:
Hij zegt de heletijd : Waiting for communication response: 25 , en dan zo door tot 0. Dan geeft hij weer een fout aan welke luid:
Error 0x8401F121 communicating to phone. Unable to verify comm.
Warning: Unable to communicate to product after flashing.
EDIT 2:
Ik wilde terug naar PR1.2 officiële versie van Nokia van mijn telefoon dus NL versie, nadat ik helemaal leip werd van alle foutmeldingen die na alle verschillende pogingen toch het zelfde bleven, probeerde ik de Belgiese versie van Anna. gevolg TELEFOON LEEFT WEER.
EDIT:
Hij zegt de heletijd : Waiting for communication response: 25 , en dan zo door tot 0. Dan geeft hij weer een fout aan welke luid:
EDIT 2:
Ik wilde terug naar PR1.2 officiële versie van Nokia van mijn telefoon dus NL versie, nadat ik helemaal leip werd van alle foutmeldingen die na alle verschillende pogingen toch het zelfde bleven, probeerde ik de Belgiese versie van Anna. gevolg TELEFOON LEEFT WEER.
[ Voor 83% gewijzigd door RoadRunnerRik op 18-08-2011 12:49 ]
Met de N97 moest je de accu eruit hebben als je op 'flash' klikte bij een 'dead phone flash' en 'm erin doen als dat gezegd werd. Dat kan bij de N8 niet zomaar dacht ikHardstyle4Me schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 12:34:
Ik doe niks anders dan de Dead Phone Flash xD . Tevens zit telefoon en aan usb en aan 220volt oplader.
EDIT:
EDIT 2:
Ik wilde terug naar PR1.2 officiële versie van Nokia van mijn telefoon dus NL versie, nadat ik helemaal leip werd van alle foutmeldingen die na alle verschillende pogingen toch het zelfde bleven, probeerde ik de Belgiese versie. gevolg TELEFOON LEEFT WEER.
Succes!
Edit: Volgende keer beter lezen, had je 2e edit nog niet gezien
[ Voor 3% gewijzigd door Xmasjos op 18-08-2011 12:51 ]
@Xabre, Ik had die firmware via NaviFirm gedownload (14.2 NL) en 22.14 Belgium
Btw bij NaviFirm staat nu ook al firmware 24.1 apart
Btw bij NaviFirm staat nu ook al firmware 24.1 apart
Heb hem bij mij er al op staan, dus maar even mijn productcode gecontroleerd. Blijkt dus dat ik de belgische versie heb. Gekregen van Nokia ter vervanging van mijn N900.kruila schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 12:25:
[...]
Elke keer zijn wij in Nederland "wat later" aan de beurt, als iedereen daar nu van te voren rekening meehoudt, dan is al dat gekreun en gezucht op dit forum niet nodig.
Splitscreen in Anna werkt niet overal heb ik al in de gaten. Beetje matig is dat
Gebruik je swype? Daar werkt het volgens mij niet mee.Hardstyle4Me schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 13:07:
Splitscreen in Anna werkt niet overal heb ik al in de gaten. Beetje matig is dat
Nee momenteel nog de standaard invoer.DitisKees schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 13:09:
[...]
Gebruik je swype? Daar werkt het volgens mij niet mee.
Bevalt goed deze Belgische versie?DitisKees schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 13:05:
[...]
Heb hem bij mij er al op staan, dus maar even mijn productcode gecontroleerd. Blijkt dus dat ik de belgische versie heb. Gekregen van Nokia ter vervanging van mijn N900.
ben benieuwd...voordat ik hem er bij mij ook op knal..
Tot nu toe wel, geen problemen tegen gekomen. Gewoon OTA update gedaan.
Ik trek anna ook net binnen via nokia updater.... via ota en ovi suite was er geen update

Let op:
Discussie over levertijden, abonnementen en aanbiedingen mag in [ABO] Nokia N8 levertijden- en abonnementen topic
Discussie over levertijden, abonnementen en aanbiedingen mag in [ABO] Nokia N8 levertijden- en abonnementen topic