My 1st proc. was a NEC V20 (4-8 Mhz) - Now I have an AMD 1300 / 2000 with Aero7+ ASRock ION 330
zorgen dat je internet verbinding via je mobiele provider loopt en niet via je wifi....notorious_roy schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 17:29:
Ik kan niet meer inloggen in Ovi Store sinds de laatste update. Wat is de makkelijkste manier om dat op te lossen? Ik kan niet echt een oplossing vinden...
via wifi wil de ovi store niet opstarten (tenminste bij mij dan....)
Ik draai nu 1.61 build 6815. De nieuwste versie is 1.61 en volgens mij build 6817 ofzo
Master_A
Ik heb hier dus totaal nooit problemen mee gehadWebjunkie schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 22:14:
ik word een beetje gestoord van het telkens moeten inloggen met je nokia account.
eerst inloggen bij de facebook app, daarna ovi market checken en weer moeten inloggen, google talk weer inloggen, nokia maps weer inloggen
ik ga m'n password maar veranderen in 1234

Master_A
YouTube: Video van Mijn telefoon - YouTube
Ik zit momenteel nog in Amerika zonder laptop ofzo kan zelf dus het resultaat niet echt checken.
Hij wilde het hier beide niet doen. De oplossing (serieusAshaman schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 17:56:
[...]
zorgen dat je internet verbinding via je mobiele provider loopt en niet via je wifi....
via wifi wil de ovi store niet opstarten (tenminste bij mij dan....)
Ziet er goed uit hoor! Ik heb een klein tripodje gekocht, zodat je ook kan filmen zonder dat het beeld schokt. Dat blijft een probleem van een mobiel, echt helemaal stil kan je deze niet houden.xabre16v schreef op zondag 24 juli 2011 @ 09:12:
Voor degenen die nog nieuwsgierig zijn naar de videokwaliteit; ik heb gepoogd een kort stukje video vanaf m'n telefoon op youtube te zetten, ff van 360p op 720p hd zetten en fullscreen: moet er volgens mij wel goed uit zien.
YouTube: Video van Mijn telefoon - YouTube
Ik zit momenteel nog in Amerika zonder laptop ofzo kan zelf dus het resultaat niet echt checken.
New York, ben jaloers, have fun.
@ Folkifoon, wat voor een tripodje heb je dan? Zat daar laatst nog aan te denken eens zoiets te gaan zoeken voor m'n N8.
Wil ook nog eens kijken of iMovie wat kan met het schokken van dit soort filmpjes, die kan een softwarematige motion compensation doen over filmpjes.
[ Voor 32% gewijzigd door PowerFlower op 24-07-2011 12:35 ]
http://www.dealextreme.co...ipod-for-cell-phone-34564
Bovenste deel, de houder kan er af, en zit een normale camera schroef in, dus eventueel kan hij ook zo op een andere statief worden gezet.
Die heb ik ook, maar mijn gorilla statief kan er niet op helaas.Giem schreef op zondag 24 juli 2011 @ 12:40:
Deze gebruik ik, erg handig en niet duur.
http://www.dealextreme.co...ipod-for-cell-phone-34564
Bovenste deel, de houder kan er af, en zit een normale camera schroef in, dus eventueel kan hij ook zo op een andere statief worden gezet.
Ik heb ook de tripod die hier boven wordt genoemd.PowerFlower schreef op zondag 24 juli 2011 @ 12:34:
Filmpje is idd erg goede kwaliteit.
@ Folkifoon, wat voor een tripodje heb je dan? Zat daar laatst nog aan te denken eens zoiets te gaan zoeken voor m'n N8.
Wil ook nog eens kijken of iMovie wat kan met het schokken van dit soort filmpjes, die kan een softwarematige motion compensation doen over filmpjes.
Nog iets goedkoper dus mocht je het tripodje niet nodig hebben.
klik
The birds turned into The Flying Dutchmen!
EURO 2,15 Haast te mooi om waar te zijn. Hoe kun je het er voor maken EN bezorgen.Gutteguttegut schreef op maandag 25 juli 2011 @ 16:10:
Ik heb hetzelfde tripod houdertje besteld zonder tripodje
Nog iets goedkoper dus mocht je het tripodje niet nodig hebben.
klik
Toch heb ik em ook maar besteld. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor die Chinees em verstuurd.
Alvast bedankt!
antihipsteralliance
Verzendkosten worden daar door de overheid gesubsidieerd.Geurt-kun schreef op maandag 25 juli 2011 @ 19:53:
[...]
EURO 2,15 Haast te mooi om waar te zijn. Hoe kun je het er voor maken EN bezorgen.
Toch heb ik em ook maar besteld. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor die Chinees em verstuurd.
Dat is dus niet duidelijk, er stond ergens beschikbaar voor alle toestellen.. alle zijn neem ik aan ook de branded?xabre16v schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 00:46:
Volgens een tweet van een Nokia medewerker pas eind augustus. Branded toestellen zullen nog wel langer moeten wachten.
Verwijderd
ik krijg elke dag rond dezelfde tijd een sms bericht van ovi nokia app.
daar staat dan in dat er nieuwe apps beschikbaar zijn.
nou vind ik dat allemaal best maar ik krijg hem gewoon telkens elke dag maar weer.
ik krijg het maar niet voor elkaar om dat te stoppen.
iemand tips om hiervan een instelling uit te moeten zetten ofzo?
alvast bedankt!
Daar moet je je abo beeindigen om van die meldingen af te komen.
My 1st proc. was a NEC V20 (4-8 Mhz) - Now I have an AMD 1300 / 2000 with Aero7+ ASRock ION 330
Was dat niet de uiterlijke datum dat Symbian Anna voor alle bestemde toestellen beschikbaar zou moeten zijn? Dus dat de uitrol binnenkort gaat beginnen.Woudtwe schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 12:33:
@ Giem, maar dat was waarschijnlijk een vanaf datum...
Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid
Verwijderd
hmmm ik dacht dat ik het nu uitgeschakeld had, maar vandaag kreeg ik toch weer een sms bericht van ovi nokia app.bwt schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 17:34:
dan moet je naar het menu, toepassingen, instrumenten en "my Nokia".
Daar moet je je abo beeindigen om van die meldingen af te komen.
daar staat dan weer in dat er cool app on nokia's ovi store staan???
heb ik nu iets verkeerds gedaan?
toen ik abo had beeindigt kreeg ik daar zelfs een bevestiging van, dus dacht dat dat wel goed zat...
Met social kan je dat makkelijk doen. Ook alle verjaardagen gelijk synchroniseren. Wat wel zo is, is dat de voor en achternaam precies hetzelfde moeten zijn als op facebookhprost schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 21:12:
Probeer mn contacten weer opnieuw op te zetten maar, hoe krijg ik in één keer bij de contacten die ik ook op twitter en facebook heb, zn foto? Dus niet per stuk maar in één slag. Heb het de eerste keer wel voor elkaar gekregen maar ben ff vergeten met wat voor truuk of app dat was...
Master_A
Je gaat van Android naar Symbian? Wat is de reden als ik het vragen mag?mrpink83 schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 13:55:
Ik ga binnenkort een n8 kopen en heb een vraag: Kom van android af en heb alle contacten in Gmail staan. Gaat dat helemaal goed met synchronisatie in symbian?
Wil die camera van de n8 weleens proberen. Heb hiervoor ook nokia gehad, hoor. Dus ik weet waar ik aan begin!
Hehe, nou, zolang je het weetmrpink83 schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 14:21:
Haha, ja klinkt gek he?
Wil die camera van de n8 weleens proberen. Heb hiervoor ook nokia gehad, hoor. Dus ik weet waar ik aan begin!
Dus jij hebt precies dezelfde reden!businka19 schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 14:28:
[...]
Hehe, nou, zolang je het weetIk heb zelf SGS2 voor daily use en N8 voor...juist, de camera. Maar die gaat dus alleen mee naar feestjes, festivals en concerten, als camera met bel mogelijkheid voldoet die heel erg goed
Maar met gmail contactensync zit het dus goed?
Kan je daar niet helpen, gmail is bij mij nooit doorgedrongen, ik sync met Outlook. Voor zover ik weet kan je gmail ook met Outlook syncen en dan met N8, dat laatste gaat prima.mrpink83 schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 14:47:
[...]
Dus jij hebt precies dezelfde reden!![]()
Maar met gmail contactensync zit het dus goed?
DeVins schreef op maandag 25 juli 2011 @ 22:28:
Nadat ik mijn telefoon voorzien heb van Symbian Anna ontbreekt Nokia Social. Ik kan 'm nergens in de app store vinden of ergens anders op het internet. Het gaat om versie 1.3. Iemand die 'm eventueel even kan uploaden?
Alvast bedankt!
antihipsteralliance
Ja. Doe ik ookmrpink83 schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 13:55:
Ik ga binnenkort een n8 kopen en heb een vraag: Kom van android af en heb alle contacten in Gmail staan. Gaat dat helemaal goed met synchronisatie in symbian?
http://store.ovi.com/content/137675/download Als je op deze link klikt krijg je meteen de .sis file (je moet wel aangemeld zijn op ovi store)DeVins schreef op maandag 25 juli 2011 @ 22:28:
Nadat ik mijn telefoon voorzien heb van Symbian Anna ontbreekt Nokia Social. Ik kan 'm nergens in de app store vinden of ergens anders op het internet. Het gaat om versie 1.3. Iemand die 'm eventueel even kan uploaden?
Alvast bedankt!
Master_A
Kom niet echt ergens een optie tegen om dit alles te synchroniseren. Staat dat alles nog ergens beschreven?mrpink83 schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 13:55:
Ik gebruik ook Mail for Exchange om mijn Google Aps te syncen, maar juist de contactpersonen doe ik niet. Als ik in Gmail kijk naar mijn contactpersonen heb ik er bijna 3000...je kent het wel, veel dubbele, maar ook iedereen met wie je ooit hebt gemaild.
Die hoef ik niet allemaal in mijn telefoon te hebben, dus mijn vraag: Hoe heb je dat aangepakt? Zodat bijv. alleen een bepaalde groep wordt gesynct.
Google maakt onderscheid tussen "contacts" (iedereen die je ooit gemaild hebt) en "my contacts" (de mensen waar je echt een volledige entry van hebt), bij mij worden alleen die laatste gesynct naar mijn N8 als ik Exchange sync gebruik, gelukkig, dus niet al die 4000 "contacts"Folkifoon schreef op zondag 31 juli 2011 @ 09:18:
Die hoef ik niet allemaal in mijn telefoon te hebben, dus mijn vraag: Hoe heb je dat aangepakt? Zodat bijv. alleen een bepaalde groep wordt gesynct.
De dubbele entries kun je met andere tools wel weer verwijderen, ik heb dat bijv. gewoon gedaan met Address op m'n Mac (want dat synct ook met Google).
fMobi heeft trouwens weer een update!
- back button
Searches
* Feed
* Places
* Events
* Groups
* Friends
* Pages
- Fullscreen photo viewing
- “User Agent fix”
- Places to support non satellite positioning methods
- Recent checkins
- Nokia Pure font
- Share link
- Links are clickable in feeds/comments/chat
- Fullscreen view
- New sounds for alerts
- Time to chat messages
- Refresh button for status and checking for new comments
- New settings
* Enable T9 (then you have the last word missing bug)
* Louder sounds
* Font size
- UI fixes
- Bug fixes
http://jiikoo.com/fMobi/
"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."
Heb gisteren de n8 opgehaald voor een klein prijsje. Dat feit en de lage prijs zorgen ervoor dat ik wel met de n8 kan leven. Ik heb de n95, 5800 en n97 gehad en ben dus door de symbian-wol geverfd en ik wist dat het een flinke stap terug zou zijn van android 2.3.4. Ondanks dit, viel het verschil met de n97 toch wel erg tegen. Dit is praktisch dezelfde ervaring die ik had met symbian 3v5 en dat is misschien nog wel te doen als je altijd symbian gehad hebt, maar als je van een android toestel komt.....
Maar ik merkte dat ik niet de laatste Fw draai (pr 1.2), dus ik wacht nog met mijn opmerkingen...
Draait iedereen hier de custom Anna FW? Of zijn er ook mensen die wachten op de officiele update?
En dat is? Zonder schokken afspelen van films/muziek vermoed ik, dat doet ie hier prima....Exphy schreef op zondag 31 juli 2011 @ 20:55:
Is er eigenlijk een manier om gapless playback te krijgen op de N8?
Laatst trouwens de navigatie op de N8 voor een wat langere rit gebruikt. 150km, en dat doet hij fantastisch. M'n ouders hebben sinds kort een navigatiesysteem van Mio, goedkoop prul ding, de Nokia navigatie is duidelijk van betere kwaliteit.
Iemand enig idee hoe nauwkeurig de snelheidsmeting via GPS is? Ik heb de snelheden van de auto vergeleken met de snelheden die de telefoon aangaf. Hoe sneller ik ging rijden, hoe groter het verschil, had ik 110 op de teller staan, gaf de telefoon 106 aan. Met 120 op de teller, zegt ie 115. Met 50 op de teller zegt ie 48 op de telefoon
Maar hoe nauwkeurig is dat? Welke snelheden komen het dichts in de buurt bij hoe hard ik echt rij?
Was trouwens nogal een simpel goedkoop karretje (een Smart Fortwo, en ja, die kunnen de 120 halen
[ Voor 65% gewijzigd door FastFred op 01-08-2011 11:34 ]
Gappless is dat het ene nummer zonder "stilte" overgaat in het andere nummer. Vooral bij verzamel/mix albums is het erg vervelend als er een stilte tussen nummers is, terwijl ze eigenlijk vloeiend in elkaar over zouden moeten gaan.FastFred schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 11:27:
[...]
En dat is? Zonder schokken afspelen van films/muziek vermoed ik, dat doet ie hier prima....
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Als je goed ontvangst heb is gps altijd precieser. Zo groot is die afwijking nog niet hoor, mijn vorige auto week ruim 10km/h af bij 120. Tegenwoordig zijn ze precieser maar ze geven eigenlijk altijd meer aan dan de werkelijke snelheid. Moet ook volgens de wet volgens mij.FastFred schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 11:27:
[...]
En dat is? Zonder schokken afspelen van films/muziek vermoed ik, dat doet ie hier prima....
Laatst trouwens de navigatie op de N8 voor een wat langere rit gebruikt. 150km, en dat doet hij fantastisch. M'n ouders hebben sinds kort een navigatiesysteem van Mio, goedkoop prul ding, de Nokia navigatie is duidelijk van betere kwaliteit.
Iemand enig idee hoe nauwkeurig de snelheidsmeting via GPS is? Ik heb de snelheden van de auto vergeleken met de snelheden die de telefoon aangaf. Hoe sneller ik ging rijden, hoe groter het verschil, had ik 110 op de teller staan, gaf de telefoon 106 aan. Met 120 op de teller, zegt ie 115. Met 50 op de teller zegt ie 48 op de telefoon
Maar hoe nauwkeurig is dat? Welke snelheden komen het dichts in de buurt bij hoe hard ik echt rij?
Was trouwens nogal een simpel goedkoop karretje (een Smart Fortwo, en ja, die kunnen de 120 halen) dus de meter zal wat minder goed afgesteld zijn dan bijvoorbeeld een BMW van dezelfde leeftijd
YouTube: symbian belle nokia n8 - YouTube
Symbian Belle op Nokia N8
antihipsteralliance
Ja ik volg het al sinds gister op de voet. Sinds gister lekken er allemaal foto's uit. En degene die de video heeft geupload heeft dat nu pas gedaan omdat gister door een roemeense site symbian belle foto's uitlekte. De maker van de video heeft 2 weken geleden een forum geopend en daarin gezegd dat er 50% kans is dat symbian belle direct uitkomt ipv symbian anna, alhoewel mij dat wel sterk lijkt (reclame van Nokia over Anna etc is dan zomaar geweest...). Heb toen ook samen met anderen 'ruzie' met hem gehad dat hij geen foto's en video's wilde uploaden terwijl hij eerst wel zei dat hij dat zou doen.DeVins schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 17:56:
Goedmakertje voor het lange wachten op Anna? Meteen maar Belle releasen?
YouTube: symbian belle nokia n8 - YouTube
Symbian Belle op Nokia N8
Ik hoop dat symbian belle vroegtijdig uitlekt net zoals symbian anna!
Master_A
De reactie van Nokia ben ik wel benieuwd naar, o.a. naar aaleiding van de reclame die toch ook wel veel is gemaakt voor Anna
antihipsteralliance
"guys for some reasons i cant share it but i will try to make sure when its comin remember theres 50 % chance u get it for the end of august again if i share it they will find out about some stuff in this version sorry guys for that anything else i will try my best to help this fourm"
Master_A
3840 Wp pal op zuid zonder schaduw, Zuid-Holland zuid - Panasonic WH-MDC07J3E5 monoblock warmtepomp - Atlantic Explorer V4 200 liter coil warmtepompboiler - Technea Shower HR Tube 1-21 douchepijp-wtw - gasloos sinds 13-04-2024
Verwijderd
Instellingen -> toepassingen beheer -> geinstalleerde toepassingen-Junkiexp- schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 20:00:
Hoe verwijder je de standaardtoepassingen als CNN, Social en dergelijke ?
Er moeten toch meer mensen zijn die dit probleem ook hebben.
Lezen doet weten.Hardstyle4Me schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 20:28:
Iemand al een idee waar we Belle vandaan kunnen halen? begin Anna nu wel beetje zat te worden in het engels.
[ Voor 12% gewijzigd door DeVins op 02-08-2011 01:48 . Reden: nvmd ]
antihipsteralliance
Ik vraag dat ivm met het eerder uitlekken van Anna die we gewoon op onze N8 kunnen flashen voordat hij uit is. Dus ik vraag wanneer we dat bij Belle kunnen verwachten.
http://mynokiablog.com/20...-phone-as-a-raffle-prize/
[ Voor 34% gewijzigd door notorious_roy op 01-08-2011 23:04 ]
Een paar reply's boven je staat het antwoord dat 'ie (zij?) nog nergens vandaan te halen is. Nog even geduld dus..denk dat Belle voor eind augustus al wel gelekt is.Hardstyle4Me schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 22:53:
@DeVins; bedankt voor de waardevolle reactie.
Ik vraag dat ivm met het eerder uitlekken van Anna die we gewoon op onze N8 kunnen flashen voordat hij uit is. Dus ik vraag wanneer we dat bij Belle kunnen verwachten.
antihipsteralliance
Vandaag in de brievenbus gekregen.Geurt-kun schreef op maandag 25 juli 2011 @ 19:53:
[...]
EURO 2,15 Haast te mooi om waar te zijn. Hoe kun je het er voor maken EN bezorgen.
Eerst dacht ik dat de de schroef een andere draad had dan mijn statief, maar uiteindelijk bleek het toch allemaal te passen.
Leuk apparaatje, zeker voor dat geld.
Als je nu al bent uitgekeken op Anna, zal je dat ook binnen twee weken zijn op Belle. Immers, alles went...Hardstyle4Me schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 20:28:
Iemand al een idee waar we Belle vandaan kunnen halen? begin Anna nu wel beetje zat te worden in het engels.
Het gerucht gaat inderdaad dat Anna wordt overgeslagen en eind augustus Belle beschikbaar wordt gemaakt. Anders is het hopen op iemand die het wil lekken.
[ Voor 28% gewijzigd door Folkifoon op 02-08-2011 09:15 ]
Verwijderd
- whatsapp berichten komen de laatste dagen dan weer wel dan weer niet aan.
- oviMaps doet er erg lang over om een fix op mijn locatie te krijgen, en soms helemaal niet als ik binnen ben.
- heel erg vaak connect hij niet met vodafone live, krijg dan de melding verbinden live- verbinding mislukt - niet beschilbaar
heb er al veschillende instellingen geprobeerd agps uit/aan vodafone settings opnieuw downloaden, whatsapp nieuwste versie geinstalleerd en alles is helemaal up to date. erg vervelend!
Iemand hier ook problemen mee of eventueel een oplossing? Krijg het idee dat het wellicht een hardware probleem is met de ontvangst van 3g en gps.
Graag Hulp!
Ik gebruik (helaas) zelf geen whatsapp, maar ik hoor mijn vrouw de laatste tijd ook klagen over de diensten van die club. Dat ligt dus waarschijnlijk bij WhatsappVerwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 09:34:
Ben niet helemaal tevreden over mijn nokia N8, probleem is weet niet of het wel aan mijn N8 ligtof aan vodafone
- whatsapp berichten komen de laatste dagen dan weer wel dan weer niet aan.
- oviMaps doet er erg lang over om een fix op mijn locatie te krijgen, en soms helemaal niet als ik binnen ben.
- heel erg vaak connect hij niet met vodafone live, krijg dan de melding verbinden live- verbinding mislukt - niet beschilbaar
Een gps-fix in een gebouw is heel lastig en soms zelfs onmogelijk, heb je dezelfde kuren als je buiten in een redelijk open gebied staat ook?
Klinkt alsof je (3)G verbinding niet optimaal is. Hoe staat het met de kwaliteit van je ontvangst (hoeveel streepjes heb je)?
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Verwijderd
Bedankt voor je reactie,ppaddo schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 09:43:
[...]
Ik gebruik (helaas) zelf geen whatsapp, maar ik hoor mijn vrouw de laatste tijd ook klagen over de diensten van die club. Dat ligt dus waarschijnlijk bij Whatsapp
Een gps-fix in een gebouw is heel lastig en soms zelfs onmogelijk, heb je dezelfde kuren als je buiten in een redelijk open gebied staat ook?
Klinkt alsof je (3)G verbinding niet optimaal is. Hoe staat het met de kwaliteit van je ontvangst (hoeveel streepjes heb je)?
Als ik buiten zit werkt de GPS heel wat beter idd dus dat is vrij normaal hoop ik dan maar.
De ontvangst van de 3g verschilt nogal van 1-2 streepjes tot 4-5, het wisselt ook nogal eens tussen 3g en 3,5g.
Het duurt soms ook uren voordat ik een melding krijg dat er een nieuwe mail binnen is. (hotmail en online).
Zou mijn antenne gaar kunnen zijn of hebben meer mensen last van slechte 3g 3,5g ontvangst in nederland bij vodafone?
update: begin langzaam gek te worden! als ik op het dak sta zou ik zonder problemen verbinding moeten krijgen. GPS Live kan geen verbindingmaken, social kan geen verbinding maken.. opera mobile krijgt wel gewoon verbinding. Geen idee of het dus toch aan de instellingen ligt... iemand ideeen?
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2011 11:19 ]
Verwijderd
Dat met Whatsapp komt denk ik door de verschillende versies die er zijn, als je niet dezelfde versie hebt dan krijg je eerst maar 1 vinkje als je iets verstuurt. Degene waarnaar je stuurt ontvangt hem dan wel, maar krijgt geen melding en hij/zij moet dan zelf naar whatsapp gaan en zal dan het bericht zien. Waardoor bij jou het tweede vinkje komt. Deze theorie niet geheel getest, maar zo lijkt het wel te werken
Ook de Ovi stor files maar als ik Ovi store opstart dan blijft die op 'loading' staan en that's it.
In dit topic las ik dat Qt en Qt mobility ge-installed moet worden, gedaan maar helpt ook niet.
Iemand enig idee? Bvd.
De n8 niet. Dit vond ik raar, ik heb een n8 gekocht en vind het een fijn toestel, en ik wil dus gewoon een n8 terug.
Kunnen we hieruit concluderen dat nokia liever geen n8 meer uitbrengt?
Aanschafprijs van e7 en n8 zijn ongeveer vergelijkbaar volgens mij.
Mijn verzoek om toch gewoon een n8 terug te krijgen is nu naar een hoger plan, op het hoofdkantoor benelux wordt er over nagedacht, binnen 48 uur krijg ik antwoord. (directie zal wel bijeengeroepen worden...
Zo langzamerhand begin ik mij te ergeren aan foutmeldingen en disfunctioneren van diverse applicaties.
Ik wil mijn toestel dus schoon installeren en van voor af aan beginnen zonder mogelijke foute van Beta software etc..
Welke keuze moet ik daarvoor maken?
- Naar fabrieksinstellingen
- Een hard-reset *#7370# (en wat raak ik dan definitief kwijt?)
- Een soft-reset *#7780
- Via Ovi Suite mijn apparaatsoftware terug zetten?
Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Hier kon uw advertentie staan
Als ik jou was zou ik eerst mijn contacten etc backuppen via ovi-suite en dan kun je gaan resetten.Notaname schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 12:07:
Misschien vraag ik naar de bekende weg maar dit topic is dermate lang geworden dat ik er weinig heil in zie om alles door te spitten.
Zo langzamerhand begin ik mij te ergeren aan foutmeldingen en disfunctioneren van diverse applicaties.
Ik wil mijn toestel dus schoon installeren en van voor af aan beginnen zonder mogelijke foute van Beta software etc..
Welke keuze moet ik daarvoor maken?
- Naar fabrieksinstellingen
- Een hard-reset *#7370# (en wat raak ik dan definitief kwijt?)
- Een soft-reset *#7780
- Via Ovi Suite mijn apparaatsoftware terug zetten?
Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Je kunt heel simpel je aan/uit-knop 8 sec inhouden als je je telefoon uit hebt staan. Dan moet je alleen nog de factory settings resetten. Dit kan in de instellingen (instellingen->telefoon->telefoonbeheer->fabrieksinstellingen->herstellen).
Dit mag ook wel in de openingspost
Helaas nog nooit eerder van gehoord... Klinkt ook niet als een logische fout. Het lijkt op een fout in de firmware (dus gebeurd tijdens het installeren).Nitroglycerine schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 12:54:
Kent iemand een oplossing voor het irritante verschijnsel dat ik geen keuze kan maken uit mijn contactenlijst, als ik die opstart kan ik wel scrollen, maar niet een contact selecteren (om het bijvoorbeeld te gaan bellen). Ik heb het gedrag zowel als ik rechtstreeks de contactenlijst opstart, een contact in wil voegen bij het schrijven van een bericht en als ik iemand wil bellen. Ik zie linksonder, net boven Opties, een cursor knipperen. De enige oplossing die ik tot op heden heb gevonden is het opnieuw opstarten van de telefoon. Maar weet iemand een andere oplossing die niet zo drastisch is als de reset?
Hier kon uw advertentie staan
Dat werkt niet, ik krijg een melding in de trant van ''verwijderen geannuleerd''Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 20:11:
[...]
Instellingen -> toepassingen beheer -> geinstalleerde toepassingen
3840 Wp pal op zuid zonder schaduw, Zuid-Holland zuid - Panasonic WH-MDC07J3E5 monoblock warmtepomp - Atlantic Explorer V4 200 liter coil warmtepompboiler - Technea Shower HR Tube 1-21 douchepijp-wtw - gasloos sinds 13-04-2024
Mijn autoradio heeft geen BlueTooth maar wel een 3.5 mm AUX ingang. Hoop dat ik daar een N8 via mini USB op kan aansluiten (en er dan nog muziek uitkomt ook).
Gebruik anders gewoon de FM zender voor in je auto-radiowmuller schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 21:54:
Bedankt voor jullie reacties, daar heb ik wel wat aan, Google agenda en OVI maps is wel OK begrijp ik.
Mijn autoradio heeft geen BlueTooth maar wel een 3.5 mm AUX ingang. Hoop dat ik daar een N8 via mini USB op kan aansluiten (en er dan nog muziek uitkomt ook).
3,5 jack in en 3,5 jack out stekkertje kopen bij de mediamarkt.wmuller schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 21:54:
Bedankt voor jullie reacties, daar heb ik wel wat aan, Google agenda en OVI maps is wel OK begrijp ik.
kun je jje muziekspeler van de n8 gebruiken.
van 3,5 jack naar usb bestaat volgens mij niet.
Het zal best bestaan alleen heb je er bij je N8 niets aanliffey schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 22:31:
[...]
van 3,5 jack naar usb bestaat volgens mij niet.
http://www.dealextreme.co...rging-and-data-cable-2552Gutteguttegut schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 22:51:
[...]
Het zal best bestaan alleen heb je er bij je N8 niets aan
ja zeg!
Maar daar heb je dus NIKS aan.
weet iemand een waardige vervanger?
hij moet minimaal net zo goed klinken en het besturen van je mp3 speler en het headset gedeelte moet ook werken.
ik heb er nog 1 liggen van m'n n82 (hs-47) en daarmee gaat dat allemaal niet.
ook heb ik nog een bh-503, maar dat is weer zo'n lomp ding (en die mag je weer niet gebruiken in het vliegtuig).
[ Voor 6% gewijzigd door Webjunkie op 04-08-2011 01:14 ]
Mooi! Een antwoord waar ik ook naar op zoek was.Nitroglycerine schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 15:02:
Ik ben er achter: het werd door een skin veroorzaakt. Na een factory reset (eerst backup gemaakt) zag ik onderaan het scherm in de contactenlijst een zoekveld, wat qua positie overeenkomt met de cursor die ik eerst had.
Sinds enige tijd wordt de accu leeggezogen wanneer deze op Wlan thuis zit. Nu wil ik dit acces-point compleet verwijderen maar dat blijkt niet mogelijk te zijn. De verbinding constant verbreken wel, om erachter te komen dat deze even later weer connect. Ik wil dus een oplossing vinden om dit Wlan punt te verwijderen zodat deze niet automatisch connect. Iemand een idee?
"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards
Ik heb ook nog een vraagje: vandaag een melding van Whatsapp: "your client has expired" en ik heb nog maar 2 maanden ofzo whatsapp op m'n tel staan. dacht dat t een jaar lang te gebruiken was??? whats up with that??
Zet hm even op Offline en probeer het dag nog een keer.Reaper.JA2 schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 10:20:
[...]Sinds enige tijd wordt de accu leeggezogen wanneer deze op Wlan thuis zit. Nu wil ik dit acces-point compleet verwijderen maar dat blijkt niet mogelijk te zijn. De verbinding constant verbreken wel, om erachter te komen dat deze even later weer connect. Ik wil dus een oplossing vinden om dit Wlan punt te verwijderen zodat deze niet automatisch connect. Iemand een idee?
Je client is te oud, dus even een nieuwe versie downloaden en installerenBucephalus schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 10:54:
Misschien dat dit helpt: Menu -> instellingen -> connectiviteit -> Instellingen -> Overschakelen naar WLAN op handmatig zetten
Ik heb ook nog een vraagje: vandaag een melding van Whatsapp: "your client has expired" en ik heb nog maar 2 maanden ofzo whatsapp op m'n tel staan. dacht dat t een jaar lang te gebruiken was??? whats up with that??
[...]
Zet hm even op Offline en probeer het dag nog een keer.
Helaas dit werkt niet.
Heb de oplossing! Verwijderen kan via:
menu-instellingen-connectiviteit-instellingen-bestemmingen.
Verwijderd
Verwijderd
Jammer dat het zo lang geduurd heeft, maar wel netjes dat ze kosteloos een nieuw toestel toesturen.
Zat ie in een doos?Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 16:20:
Nou, bijna vier weken verder. Ik heb mijn N8 opgehaald, nou ja, mijn N8. Nokia heeft een gloedjenieuwe retour gestuurd. Heb voor alle zekerheid maar gelijk een screenprotector op mijn nieuwe N8 gezet ;-)
Jammer dat het zo lang geduurd heeft, maar wel netjes dat ze kosteloos een nieuw toestel toesturen.
Anders is de kans groot dat de binnenkant een gerepareerd toestel is, en alleen de buitenkant vernieuwd (niks mis mee bij krassen maar ik kreeg een ander brak toestel terug...)
nu na 2x opsturen en voor de derde keer ingeleverd en enkele telefoontjes (GEDULD) krijg ik inderdaad na toestemming van het hoofdkantoor benelux een nieuwe opgestuurd.
Waarom zou je dat willen doen? Is het niet beter om naar een oplossing te zoeken? (hoe moeilijk die ook is) Ik heb namelijk hetzelfde probleem, heb mijn vragen hier al gesteld. Het is gekomen nadat ik mijn werk-sim voor een prive-sim verwisselde en de instellingen van T-mobile accepteerde. Na het terug plaatsen van mij werk-sim (Vodafone) is het één groot drama betreft de accuduur op wifi.Reaper.JA2 schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 10:20:
[...]
Mooi! Een antwoord waar ik ook naar op zoek was.
Sinds enige tijd wordt de accu leeggezogen wanneer deze op Wlan thuis zit. Nu wil ik dit acces-point compleet verwijderen maar dat blijkt niet mogelijk te zijn. De verbinding constant verbreken wel, om erachter te komen dat deze even later weer connect. Ik wil dus een oplossing vinden om dit Wlan punt te verwijderen zodat deze niet automatisch connect. Iemand een idee?
Wat ik er aan gedaan heb? 100.000 keer de instellingen nalopen om er achter te komen wat er fout staat. (geen idee) En batterij monitor geïnstalleerd, hierdoor heb ik een duidelijker beeld van mijn accu. Vijf streepjes volgens Nokia en 35% volgens de monitor.
Oplossingen als, fabrieksinstellingen terug zetten word ik een beetje flauw van. Dit moet toch op een andere manier op te lossen zijn?
Probeer de punten van T-Mobile te verwijderen. Misschien zoekt 'ie naar een netwerk waar 'ie niet op mag.Geurt-kun schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 20:43:
[...]
Waarom zou je dat willen doen? Is het niet beter om naar een oplossing te zoeken? (hoe moeilijk die ook is) Ik heb namelijk hetzelfde probleem, heb mijn vragen hier al gesteld. Het is gekomen nadat ik mijn werk-sim voor een prive-sim verwisselde en de instellingen van T-mobile accepteerde. Na het terug plaatsen van mij werk-sim (Vodafone) is het één groot drama betreft de accuduur op wifi.
Wat ik er aan gedaan heb? 100.000 keer de instellingen nalopen om er achter te komen wat er fout staat. (geen idee) En batterij monitor geïnstalleerd, hierdoor heb ik een duidelijker beeld van mijn accu. Vijf streepjes volgens Nokia en 35% volgens de monitor.
Oplossingen als, fabrieksinstellingen terug zetten word ik een beetje flauw van. Dit moet toch op een andere manier op te lossen zijn?
Ik laat het weten als dit de oplossing is.
Edit: 0:38 uur en 10% minder accu.
Dat is het dus ook niet.
[ Voor 19% gewijzigd door Geurt-kun op 05-08-2011 00:40 ]
Probeer anders eens een programma wat je data verbruik in de gaten houd, misschien zie je dan wat het probleem veroorzaakt?Geurt-kun schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 23:49:
23:49 uur, Twee netwerkpunten van T-Mobile verwijdert. Een netwerkpunt van Vodafone is beveiligd en niet te verwijderen.
Dat is het dus ook niet.
antihipsteralliance
Staat je telefoon toevallig op '3G' en heb je matig bereik? Ik had vandeweek hetzelfde op werk. Van 100% naar 30% in 8 uurtjes.Geurt-kun schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 23:49:
23:49 uur, Twee netwerkpunten van T-Mobile verwijdert. Een netwerkpunt van Vodafone is beveiligd en niet te verwijderen.
Dat is het dus ook niet.
Heb ik geprobeerd.Geurt-kun schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 20:43:
[...]
Waarom zou je dat willen doen? Is het niet beter om naar een oplossing te zoeken? (hoe moeilijk die ook is) Ik heb namelijk hetzelfde probleem, heb mijn vragen hier al gesteld. Het is gekomen nadat ik mijn werk-sim voor een prive-sim verwisselde en de instellingen van T-mobile accepteerde. Na het terug plaatsen van mij werk-sim (Vodafone) is het één groot drama betreft de accuduur op wifi.
Bovendien is het niet 'belangrijk' om thuis snel internet op mn N8 te hebben gezien er altijd een computer in de buurt is. Het snelle leeglopen van de accu is wel een groot nadeel; vandaar dat ik het accespunt verwijder.
Alles op het GSM-netwerk trouwens. Ook alleen wanneer ik thuis op Wlan zit. Bij mn ouders' huis op Wlan is er niets aan de hand.
Gewoon weer dezelfde kopen, beter vind je niet: http://www.digitalsonline...control-3-5mm-in-ear.htmlWebjunkie schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 01:13:
ik ben blijven haken aan een deurknop met m'n wh-701 headset en nu is ie kapot.
weet iemand een waardige vervanger?
hij moet minimaal net zo goed klinken en het besturen van je mp3 speler en het headset gedeelte moet ook werken.
ik heb er nog 1 liggen van m'n n82 (hs-47) en daarmee gaat dat allemaal niet.
ook heb ik nog een bh-503, maar dat is weer zo'n lomp ding (en die mag je weer niet gebruiken in het vliegtuig).
Discussie over levertijden, abonnementen en aanbiedingen mag in [ABO] Nokia N8 levertijden- en abonnementen topic