Dank je. Ik kon enkel betaalde apps vinden.DitisKees schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 07:36:
[...]
Ik gebruik de Data Counter Widget, die geeft wel 2G/3G en wifi apart aan.
Bij mij ook!Woudtwe schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 18:39:
[...]
Alleen als ik dan in bijv mn e-mail op een link klik opent hij wel gewoon de nokia browser...
Nieuwe Ovi Maps beta beschikbaar. Het heet nu niet meer Ovi
Na wat hardware problemen en 1x 3 weken inleveren telefoon terug, wederom problemen met de speaker, paar tweets aan @nokiaNL gestuurd en kon mijn telefoon nogmaals inleveren, nu 2 weken later een gloednieuw toestel gekregen! Super service zou ik zeggen.
Alleen krijg ik ovi store niet meer aan de praat, opstarten doet ie, alleen aanmelden met mijn account werkt niet. iemand een tip? Ik heb battery monitor via pc erop gezet, dus qt zit erop.
Alleen krijg ik ovi store niet meer aan de praat, opstarten doet ie, alleen aanmelden met mijn account werkt niet. iemand een tip? Ik heb battery monitor via pc erop gezet, dus qt zit erop.
start je ovi op terwijl je connectie hebt via wifi ?liffey schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 13:13:
Na wat hardware problemen en 1x 3 weken inleveren telefoon terug, wederom problemen met de speaker, paar tweets aan @nokiaNL gestuurd en kon mijn telefoon nogmaals inleveren, nu 2 weken later een gloednieuw toestel gekregen! Super service zou ik zeggen.
dan werkt het niet, zorg even dat je via je mobiele provider internet connectie maakt als je ovi opstart
(dat was bij mij het geval)
logischAshaman schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 14:05:
[...]
start je ovi op terwijl je connectie hebt via wifi ?
dan werkt het niet, zorg even dat je via je mobiele provider internet connectie maakt als je ovi opstart
(dat was bij mij het geval)

na 8 jaar symbian blijft het me soms verbazen
Bij mij werkt het uitstekend via wifi.liffey schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 15:13:
[...]
logisch![]()
na 8 jaar symbian blijft het me soms verbazen
Verwijderd
Ik heb een NAS thuis. (Synology) nu hebben anderen ( Android etc. ) wel een app voor op de phone, maar ik kan geen geschikte vinden voor mijn N8. heb er tot mijn spijt eentje gekocht van € 3.- in de OVI store. Maar wie heeft een goede tip? / App?
ligt eraan welke server je hebt draaien.Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 17:34:
Ik heb een NAS thuis. (Synology) nu hebben anderen ( Android etc. ) wel een app voor op de phone, maar ik kan geen geschikte vinden voor mijn N8. heb er tot mijn spijt eentje gekocht van € 3.- in de OVI store. Maar wie heeft een goede tip? / App?
ik heb music player daemon hier draaien op een popcorn, en daar is ook een symbian cliënt van.
meer info:
http://www.networkedmedia...8371&pid=484789#pid484789
Weet iemand waar je de equalizer kan customizen? Op de c5 zat dit gewoon onder de equalizer zelf.
Verder, als ik radio luister via nokia internet radio en intussen ga internetten of navigeren dan gaat de muziek gigantisch laggen. Dit was onder de c5 niet het geval. Herkent iemand dit?
Verder, als ik radio luister via nokia internet radio en intussen ga internetten of navigeren dan gaat de muziek gigantisch laggen. Dit was onder de c5 niet het geval. Herkent iemand dit?
Dat kan je hier vinden. http://forum.dailymobile.se/index.php?topic=45221.0xabre16v schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 20:30:
Weet iemand waar je de equalizer kan customizen? Op de c5 zat dit gewoon onder de equalizer zelf.
Je telefoon moet volgens mij wel gehackt zijn ervoor. Ik heb het zelf ook op mijn telefoon alleen weet ik niet meer of ik dit voor het hacken had gedaan of na het hacken.
Master_A
De Symbian Anna firmware is gister uitgelekt. Het is een chinese variant. Ik durf het zelf niet te installeren en ga zelf wachten op de officiele firmware release. Ik lees toch hier en daar dingen dat niet goed zit. Voor verdere informatie zie http://forum.dailymobile.se/index.php?topic=50786.0
Wil je het toch installeren, raad ik je aan om eerst alle comments te lezen.
Master_A
Ik ga het wel proberen, zie ook http://mynokiablog.com/20...8-leaked-try-at-own-risk/Amiet01 schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 13:31:
De Symbian Anna firmware is gister uitgelekt. Het is een chinese variant. Ik durf het zelf niet te installeren en ga zelf wachten op de officiele firmware release. Ik lees toch hier en daar dingen dat niet goed zit. Voor verdere informatie zie http://forum.dailymobile.se/index.php?topic=50786.0
---
edit:
Anna staat er inmiddels op, flashen ging zonder problemen. Had dit nog niet eerder gedaan, maar stelt dus niet zoveel voor.
De telefoon voelt sneller aan, de homescreens slepen gaat nu zoals op bijv. de iPhone.
De browser ziet er een stuk beter uit en lijkt wat sneller.
Het qwerty portrait toetsenbord werk ondanks mijn dikke vingers goed.
Er is in deze versie helaas geen splitscreen, dit is nou net de feature waar ik op zit te wachten...
[ Voor 27% gewijzigd door Folkifoon op 09-07-2011 18:27 ]
Werkt alleen met een gehackte. Dat hacken begrijp ik eerlijk gezegd niet zoveel van.Amiet01 schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 13:29:
[...]
Dat kan je hier vinden. http://forum.dailymobile.se/index.php?topic=45221.0
Je telefoon moet volgens mij wel gehackt zijn ervoor. Ik heb het zelf ook op mijn telefoon alleen weet ik niet meer of ik dit voor het hacken had gedaan of na het hacken.
"Origineel of verrassend is het echter niet en bovendien is het niet eenvoudig om deze tegels op het beginscherm van de telefoon aan te passen aan specifieke wensen..."
Wat een onzin....simpeler kan bijna niet...
"Daar komt bij dat de update naar Symbian Anna niet gezorgd heeft voor schokkende hoeveelheden nieuwe apps. Whatsapp is inmiddels beschikbaar, maar Youtube linkt gewoon nog door naar de mobiele website"
Whatsapp is er al lang, en er is gewoon een Youtube app die top werkt
Idd
, een Youtube app was er al voor de N97 en zelfs voor de N95, maar ik heb op beide toestellen altijd via de mobiele site gekeken, omdat je dan de videos in High Quality kunt bekijken en via de app kan dit niet.
Weliswaar gebruik je via de app minder data, maar ik kijk toch niet uren Youtube en die paar filmpjes zie ik dan liever in de beste kwaliteit.
Weliswaar gebruik je via de app minder data, maar ik kijk toch niet uren Youtube en die paar filmpjes zie ik dan liever in de beste kwaliteit.
Ik heb gewoon de youtube app op mijn N8 staan, dezelfde als die op m'n 5800 stond...
Gebruik het niet vaak, maar werkt wel. Inderdaad vaag dat je geen keuze hebt in kwaliteit.
Gebruik het niet vaak, maar werkt wel. Inderdaad vaag dat je geen keuze hebt in kwaliteit.
Ik blijf nog lekker bij OVI want die Nokia versie heeft nog maar heel weinig kaart in beeldnotorious_roy schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 10:56:
Nieuwe Ovi Maps beta beschikbaar. Het heet nu niet meer Ovi

The birds turned into The Flying Dutchmen!
Tenenkrommend inderdaad...Folkifoon schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 21:20:
[...]
"Origineel of verrassend is het echter niet en bovendien is het niet eenvoudig om deze tegels op het beginscherm van de telefoon aan te passen aan specifieke wensen..."
Wat een onzin....simpeler kan bijna niet...
"Daar komt bij dat de update naar Symbian Anna niet gezorgd heeft voor schokkende hoeveelheden nieuwe apps. Whatsapp is inmiddels beschikbaar, maar Youtube linkt gewoon nog door naar de mobiele website"
Whatsapp is er al lang, en er is gewoon een Youtube app die top werkt
Ik heb een aantal groepen aangemaakt in cotnacten en deze een andere ringtone gegeven. Als iemand uit een groep nu een berichtje stuurt met whatsapp dan hoor ik de hele ringtone, dus lang en hard. Geen apart geluidje ovor een bericht, weet iemand een truc om dit apart in te stellen?
Dan moet je de youtube downloader gebruiken:TimothyW schreef op zondag 10 juli 2011 @ 00:23:
Ik heb gewoon de youtube app op mijn N8 staan, dezelfde als die op m'n 5800 stond...
http://store.ovi.com/content/109923?clickSource=search
Dan kan je gewoon de HD kwaliteit openen, deze wordt meteen op je telefoon gedownload.
Ben blij met Anna, toestel reageert veel sneller. Email client ziet er beter uit, browser is sneller t toetsenbord went snel.
Whatsapp > Settings > Notifications > Group messages > "Default Tone" is de specifieke toon. Wanneer je deze uit zet, krijg je weer de gewone berichten toon.liffey schreef op zondag 10 juli 2011 @ 10:04:
Ik heb een aantal groepen aangemaakt in cotnacten en deze een andere ringtone gegeven. Als iemand uit een groep nu een berichtje stuurt met whatsapp dan hoor ik de hele ringtone, dus lang en hard. Geen apart geluidje ovor een bericht, weet iemand een truc om dit apart in te stellen?
Voorheen kon ik met Ovi Maps 3.07 via mijn Vodafoneverbinding controleren op updates (software en kaarten). Met de nieuwe Nokia Maps for mobile v3.08 vraagt hij telkens om een WiFi-netwerk. Kan de nieuwe versie alleen controleren op updates via een draadloos netwerk?
THXX!jens17 schreef op zondag 10 juli 2011 @ 13:10:
[...]
Whatsapp > Settings > Notifications > Group messages > "Default Tone" is de specifieke toon. Wanneer je deze uit zet, krijg je weer de gewone berichten toon.
jep werkt goed, stuk sneller. Ik heb geen last van bugs. Heb wel eerst hard reset gedaan en nog een format, en na het flashen weer een format.xabre16v schreef op zondag 10 juli 2011 @ 12:55:
Heb je Anna al draaien dan? Die Chinese firmware?
Kan nu ook swypen in portrait, maar moet ff NL taal ergens op mn pc zoeken...
Lees anders ff de comments hier:
http://mynokiablog.com/20...8-leaked-try-at-own-risk/
[ Voor 13% gewijzigd door Folkifoon op 10-07-2011 14:40 ]
Yes heb Anna nu ook draaiende. Ff alles installeren en oppimpen hoor. Ik heb trouwens een custom firmware geinstalleerd van Delight waarin bugs eruit zijn gehaald en dingen zijn aangepast.
Master_A
is ook mijn vraag, kan iemand dat bestandje niet op rapidshare zetten? lijkt me wel mogen, is tenslotte ooit door nokia zelf ontwikkeld.Amiet01 schreef op zondag 10 juli 2011 @ 16:07:
Wie heeft er voor mij nederlandse taal voor swype?
Ik weet dat KlaasK hem heeft dus als hij hem wilt delen met ons? Zou ik zeer op prijs stellen!liffey schreef op zondag 10 juli 2011 @ 17:59:
[...]
is ook mijn vraag, kan iemand dat bestandje niet op rapidshare zetten? lijkt me wel mogen, is tenslotte ooit door nokia zelf ontwikkeld.
Master_A
voor degene die op zoek zijn naar dutch language van Swype.
Zie onderstaand link.
Zover ik weet kun je dutch language pack niet gebruiken icm. de swype versie van de Ovi Store. Je hebt de beta versie nodig die tevens in de link te vinden is.
http://betalabs.nokia.com...se-the-number-of-language
Zie onderstaand link.
Zover ik weet kun je dutch language pack niet gebruiken icm. de swype versie van de Ovi Store. Je hebt de beta versie nodig die tevens in de link te vinden is.
http://betalabs.nokia.com...se-the-number-of-language
Hebben de mensen die symbian anna hebben geinstalleerd op hun telefoon ook dat hun ongelezen emails wit van kleur zijn op homescreen en de gelezen blauw van kleur? En als je naar de email app zelf gaat dat de gelezen mails donkerblauw zijn en de ongelezen emails blauw en vetgedrukt? Ik vind dat blauwe maar irritant en ik wil het gewoon altijd wit hebben!
Master_A
Heb jij Anna op je N8 staan? Hoe doe je dat?
Dell E6420 | Sony Cybershot WX220
Ongelezen zijn bij mij wit en gelezen zijn donker grijs. Ik doe altijd een hard format voordat ik de telefoon flash en ik zet nooit een backup terug.Amiet01 schreef op maandag 11 juli 2011 @ 13:56:
Hebben de mensen die symbian anna hebben geinstalleerd op hun telefoon ook dat hun ongelezen emails wit van kleur zijn op homescreen en de gelezen blauw van kleur? En als je naar de email app zelf gaat dat de gelezen mails donkerblauw zijn en de ongelezen emails blauw en vetgedrukt? Ik vind dat blauwe maar irritant en ik wil het gewoon altijd wit hebben!
Alle progjes installeer ik dus weer opnieuw, alleen ff de contacten syncen.
Dat is al reeds gelinkt in dit forum!DitisKees schreef op maandag 11 juli 2011 @ 14:50:
Heb jij Anna op je N8 staan? Hoe doe je dat?
http://www.symbian-freak....php?f=51&t=46862&start=30
Dit is een custom versie met een aantal tweaks:
1. 6 Home Screens capabilities though you would have only one screen after flash or a hard reset.
2. Ability to remove first Home Screen if more than one Home Screen available.
3. Ability to remove Profile/Clock widget.
4. English Language only.
5. 245+ MB Free in C:
6. FOTA Removed.
7. Shutdown and Startup screen will be in landscape mode only..
8. Only Messaging and Contacts will remain in memory after exit.
9. Nokia's default font added. It looks much better then any other font coz of some screen resolution, I don't know.. You can change it.
10. No Vibrate on Key lock.
11. Automatic Time Update On by default
12. Screensaver in Landscape mode now like in E7 (Your phone should be in Landscape mode before lock).
13. Added folder Patches (with most of S^3 working Patches inside).
14. Sysap.exe and splashscreen.exe modded to run splashscreen.mif and sysap.mif from E:\Animations.
15. Change Startup and Shutdown animations/tones location to E:\Animations and increase their volume to 80%.
16. Menu Reorganized by adding a modded matrixmenudata.xml
17. Latest installserver.exe from CodeRUS (Create folder in E:\installserver\ and you can keep a log of what installed and where).
18. Voice Recorder - Set Recording Quality to High, Duration to 12hours and storage to E drive.
19. Max Volume - Change most of the apps default volume setting to 100%.
20. Show Call Duration / Show Call Summary Enabled by default
21. Camera tone mute option.
22. Browser's cache moved to E:\ and set the amount to 32MB.
23. Music Gallery Folders - Music player will only search for files in E:\Music.
24. Photo Gallery Folders - Removed lots of folders to scan.
25. Messaging settings Predefined
• Sent messages to 999
• Save sent messages to Yes.
• Delivery reports to Yes
• Character Encoding to Full
• Font size to small in both messaging and message editor
• Delivery reports menu option now comes after my folder option.(See screenshot for better understanding
26. 30fps & 95 Image mod - Photo quality change the compression ratio from original 85/75/60 to 95/85/75, Video will change from 25fps to 30fps and the Capture audio quality will change from 128kbps to 256kbps.
27. Popup UI Improvement
28. The FM Transmitter now sends RDS "Nokia N8" and not just "Nokia".
29. Camera app will fully shutdown once you close the apps thus saving a bit more RAM.
30. Vibration Alert Improvement
31. UI Improvement
32. Haptics Improvement - Lower the vibration and fine tune level 1/2/3 haptics feedback - Experimental
33. Music Player Volumn/Heap Mods - Experimental
34. Context Data Object Maximum Size - Experimental
35. Video Call FPS Improvement - Experimental
36. Voice Recognition Improvement - Experimental
37. Removed few processes from startup thus making startup a bit faster as well as save more RAM. (Working on disabling more processes)
38. 145MB+ RAM free at startup.
39. Digital Zoom added in Camera app.
40. Camera Sound Mute by default
41. Touch Screen Vibration slightly less to save battery
42. General and Meeting Profiles modded by default.
Code: Select all
• General Profile name changed to Delight.
• Beautiful Ringtone.mp3 added as default ringtone for General profile.
• Cute Sms.mp3 added as default SMS tone.
• Vibration alert set to on, Ringing volume is default, Keypad tones set to level 1, Warning tones set to on and Touch Screen Vibration set to level 1.
• Beep Twice.aac added as default tone for Meeting profile.
• Ringing type set to Ringing, Keypad tones disabled, Ringing volume set to level 7, Vibration alert set to on and Touch screen vibration disabled.
43. WLan is disabled after boot, you can change it of course.
43. Swithc to WLan is manual
43. Data use in Home Country is Always Ask
43. Data use when abroad is WLan only
43. Resume download in Browser in case if stopped because of any error.
44. Continuous Auto Focus mod added as the previous bug is not in PR2.0.
45. First home screen's background changed to Dream House.jpg.. See the screenshots..
Added applications:
1. Video Player v9.22(53) to support subtitles.
2. RomPatcher+ 3.0 (with working Autostart)
3. Btswitch v1.00(0)
4. Nokia Ovi Maps v3.08(76) 11wk27 b01
5. Restart app added as restart in Power off menu doesn't work anymore.
6. WinRAR v1.01
7. Memcheck v0.05
8. LeGPSData v1.00
Jep zo doe ik dat ook. Want anders kan je de fouten van de vorige versie ook in je nieuwe firmware terugkrijgen. Heb net de nieuwste custom firmware van Delight erop gegooid met bepaalde fixen. Zie de post hierboven. De fonts zijn nu goed en er zijn geen bugs meer. Yes!Folkifoon schreef op maandag 11 juli 2011 @ 14:50:
[...]
Ongelezen zijn bij mij wit en gelezen zijn donker grijs. Ik doe altijd een hard format voordat ik de telefoon flash en ik zet nooit een backup terug.
Alle progjes installeer ik dus weer opnieuw, alleen ff de contacten syncen.
Master_A
Ik heb alleen wel een vraagje voordat ik Anna erop ga flashen. Als ergens in augustus Anna uitkomt.... Ziet je tel de update zelf, en update zich zelf? Of moet je dan weer je tel flashen naar de orginele versie?
Als het goed is moet je hem dan zelf flashen. Gewoon de originele files downloaden vanaf navifirm en dan hetzelfde doen als wat je nu gaat doen.Hardstyle4Me schreef op maandag 11 juli 2011 @ 15:13:
Ik heb alleen wel een vraagje voordat ik Anna erop ga flashen. Als ergens in augustus Anna uitkomt.... Ziet je tel de update zelf, en update zich zelf? Of moet je dan weer je tel flashen naar de orginele versie?
Master_A
Oke, Dan gaat ik dat morgen maar eens proberen. Het gaat mij vooral om de portrait qwery keyboard en eventuele snelheid winst.
Bij de vorige updates duurde het vrij lang voordat ik ze op mijn telefoon kreeg. Ze releasen niet alle productcodes tegelijk, dus ik ga dan weer flashen zodat ik niet hoef te wachten. En ik neem aan dat Delight weer heel snel een getweakte versie zal uitbrengen die zeker de moeite waard is!
Heb dit dus van de week uitgeprobeerd zonder succes. na enige minuten GPS gebruik start de telefoon nog steeds vrolijk opnieuw op na te zijn vastgelopen. Heeft iemand nog een andere oplossing? Of wordt het tijd om eens naar de winkel terug te gaan?
Ik denk op de zelfde manier flashen zoals het aangegeven staat in de tutorial op de site die hier een paar post boven me staat. Als dat niet werkt op die manier terug flashen naar een oudere versie die wel in navifirm staat.
EDIT: Heb even de tutorial link opgezocht.
http://www.multiupload.com/YWD9A3QT8J
EDIT: Heb even de tutorial link opgezocht.
http://www.multiupload.com/YWD9A3QT8J
[ Voor 16% gewijzigd door RoadRunnerRik op 11-07-2011 15:30 ]
terug flashen wordt afgeraden!Hardstyle4Me schreef op maandag 11 juli 2011 @ 15:28:
Ik denk op de zelfde manier flashen zoals het aangegeven staat in de Tutorial op de site die hier een paar post boven me staat. Als dat niet werkt op die manier terug flashen naar een oudere versie die wel in navifirm staat.
Helaas kan je nie terug gaan naar oudere firmwares. Je bent dus verplicht om Symbian anna te installeren. Alleen zou nie weten waarom het niet zou lukkenHardstyle4Me schreef op maandag 11 juli 2011 @ 15:28:
Ik denk op de zelfde manier flashen zoals het aangegeven staat in de Tutorial op de site die hier een paar post boven me staat. Als dat niet werkt op die manier terug flashen naar een oudere versie die wel in navifirm staat.
Master_A
@Folkifoon, Waarom word dat terug flashen afgeraden? Ik heb er geen ervaring mee dus ben wel benieuwt.
[ Voor 4% gewijzigd door RoadRunnerRik op 11-07-2011 15:31 ]
Het kan volgens mij niet eens. En als het wordt afgeraden dan is het omdat de telefoon dan gebricked is en niet meer te gebruiken valt.Hardstyle4Me schreef op maandag 11 juli 2011 @ 15:31:
@Folkifoon, Waarom word dat terug flashen afgeraden? Ik heb er geen ervaring mee dus ben wel benieuwt.
Master_A
precies wat Amiet01 zegt. Maar je moet ook niet terug willen....geloof mij, het toesten is een stuk sneller. Alleen heel jammer dat de text input nog niet splitscreen is...Hardstyle4Me schreef op maandag 11 juli 2011 @ 15:31:
Probleem is dat een nieuwere versie de radio firmware update, en dat is one way, daarmee kun je niet terug op de meeste toestellen
@Amiet01, ik dacht ergens gelezen te hebben dat iemand met een verkeerd geflashte telefoon was (n8) en na een paar keer opnieuw bestanden erop zetten en eraf halen en opnieuw flashen werkte hij weer.
-- van een site afgehaald --
http://mynokiablog.com/20.../comment-page-2/#comments
Sam says:
July 9, 2011 at 9:37 pm
Too LATE!!!! I bricked my N8 lol!
reply
observer says:
July 9, 2011 at 11:21 pm
If you put the Anna back on, it should boot up again but you’ll need to find instructions for flashing a brick in phoenix.
reply
Sam says:
July 10, 2011 at 12:30 am
Thanks dude! It worked! I used the dead device flashing to put anna back on and it worked so i guess i’m stuck with anna lol
reply
Patata says:
July 10, 2011 at 1:46 am
You can always downgrade to version 11.5 (Navifirm -> Quality Assurance -> N8 -> 0598984: SCANDINAVIA DG) and upgrade to any version you want (has to be higher than 11.5 of course)
Sam says:
reply
observer says:
If you put the Anna back on, it should boot up again but you’ll need to find instructions for flashing a brick in phoenix.
reply
Sam says:
Thanks dude! It worked! I used the dead device flashing to put anna back on and it worked so i guess i’m stuck with anna lol
reply
Patata says:
You can always downgrade to version 11.5 (Navifirm -> Quality Assurance -> N8 -> 0598984: SCANDINAVIA DG) and upgrade to any version you want (has to be higher than 11.5 of course)
O dat is dan nieuw voor mij. Je moet heel goed lezen op de fora. Je leert veel dingen ervan. Maar misschien dat het dan wel kan, terugflashen naar de 1e firmware van de telefoon (PR1.1). Maar als je gewoon alle stappen goed volgt van het flashen hoeft er niks te gebeuren. Ik had mijn telefoon gister ook gebricked (starte hele tijd opnieuw op) maar dit kwam omadt ik met firmwarebestandje ging klooien om de nederlandse taal erop te zetten. Daarna heb ik toen mijn telefoon gebricked was een dead flash gedaan met dezelfde symbian anna die nie door mij was aangepast. Was trouwens de 1e keer dat mijn telefoon gebricked is na een flash. Ik werd toen erg bang maar toen ik las hoe je het kon fixen was het echt makkelijk.Hardstyle4Me schreef op maandag 11 juli 2011 @ 15:38:
@Amiet01, ik dacht ergens gelezen te hebben dat iemand met een verkeerd geflashte telefoon was (n8) en na een paar keer opnieuw bestanden erop zetten en eraf halen en opnieuw flashen werkte hij weer.
Sam says:
reply
observer says:
reply
Sam says:
reply
Patata says:
[ Voor 3% gewijzigd door Amiet01 op 11-07-2011 15:46 ]
Master_A
Mijn trouwe Garmin 2610 voor motornavigatie heeft het begeven. Het komt mij financieel even niet uit een nieuw motornavigatie systeem (500 - 600 euro) aan te schaffen. Nu overweeg ik om - tijdelijk - de N8 daarvoor te gebruiken. Naast OVI maps, werkt ook Garmin XT daar prima op. Ik kan zelfs motorroutes installeren.
Ik ben me er terdege van bewust dat de Nokia niet op het vocht en de trillingen berekend is, maar het zal ook geen dagelijks gebruik zijn. Heeft iemand ervaring hiermee (bevestiging, etc)?
Ik ben me er terdege van bewust dat de Nokia niet op het vocht en de trillingen berekend is, maar het zal ook geen dagelijks gebruik zijn. Heeft iemand ervaring hiermee (bevestiging, etc)?
[ Voor 3% gewijzigd door coenox op 11-07-2011 16:57 ]
Ik gebruik mijn N8 al vanaf het begin als kilometerteller/snelheidsmeter omdat het dashboard van mijn woonwerkmotor niet nauwkeurig meer werkt (trajectcontroles). Daarnaast gebruik ik hem ook als datalogging op het circuit i.c.m. een losse BT 10Hz GPS. En als videocamera met een zelfgemaakte alu steun[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=wZbSSIrCNQw].coenox schreef op maandag 11 juli 2011 @ 16:56:
Heeft iemand ervaring hiermee (bevestiging, etc)?
Simpel plastic hoesje (zoek crystal op ebay) met velcro op de tank voor droog weer en geheel plastic hoesje voor natte omstandigheden. Werkt prima.
Alleen de keer dat ik ging tanken en iets benzine morste over de N8 brak -weer- de plastic onderkant af ..
Draadloos laden op onze Zon
Ik zoek nog een goede app om visitekaartjes te scannen, iemand een idee ?
3840 Wp pal op zuid zonder schaduw, Zuid-Holland zuid - Panasonic WH-MDC07J3E5 monoblock warmtepomp - Atlantic Explorer V4 200 liter coil warmtepompboiler - Technea Shower HR Tube 1-21 douchepijp-wtw - gasloos sinds 13-04-2024
Benzine en plastic is geen goede combi. Alle weekmakers lossen op die het kunststof sterk en flexibel houden. En dan breekt het zo af.emmerx schreef op maandag 11 juli 2011 @ 18:11:
[...]
Ik gebruik mijn N8 al vanaf het begin als kilometerteller/snelheidsmeter omdat het dashboard van mijn woonwerkmotor niet nauwkeurig meer werkt (trajectcontroles). Daarnaast gebruik ik hem ook als datalogging op het circuit i.c.m. een losse BT 10Hz GPS. En als videocamera met een zelfgemaakte alu steun[video].
Simpel plastic hoesje (zoek crystal op ebay) met velcro op de tank voor droog weer en geheel plastic hoesje voor natte omstandigheden. Werkt prima.
Alleen de keer dat ik ging tanken en iets benzine morste over de N8 brak -weer- de plastic onderkant af ..
Er zijn dus meer motor rijders met N8.
eigen fabrikaat frame voor je mobiel?
GPS van N8 is niet goed genoeg voor track data logging?
My 1st proc. was a NEC V20 (4-8 Mhz) - Now I have an AMD 1300 / 2000 with Aero7+ ASRock ION 330
Voordat ik m'n telefoon ga flashen zou ik graag eerst willen weten als iemand het instal bestand van Pixelpipe nog heeft. Ik kan het nergens vinden en ik gebruik het eigenlijk vaak.
Uiteindelijk ben jij als je de volgende Nokia koopt ook goedkoper uit. In jou beredenatie zou het betekenen dat een fabrikant zijn prijzen nooit kan verlagen, omdat een bepaalde groep klanten die er als eerste bij wilden zijn dan 'gedupeerd' worden. Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op. Het is toch alleen maar mooi dat Nokia zijn prijzen wil verlagen, naast de reguliere verlaging door veroudering van het toestel?Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 20:12:
[...]
Omdat Nokia het moet hebben van de 'trouwe Nokia klant' Als ze dan die nieuwe klanten gaan duperen door ineens toestellen veel goedkoper aan te bieden, raak je volgens mij een grote groep vaste klanten kwijt..
Ze hadden gewoon de E6 en X7 goedkoop op de markt moeten zetten!!
Wat ze volgens mij veel beter hadden kunnen doen, is de E6 en X7 met Belle uitbrengen.. En dan voor een leuke prijs! Daar trek je nog wel wat mensen mee.. Die N5 (prototype?) ziet er wel leuk uit..
Symbian is gewoon gedateerd en nu gooien ze de prijzen omlaag in de hoop dat klanten DAN wel ineens voor Nokia gaan.. Daar geloof ik gewoon niets van.. ;-)
Gebogen uit een plaatje aluminium.bwt schreef op maandag 11 juli 2011 @ 19:37:
[...]
eigen fabrikaat frame voor je mobiel?
GPS van N8 is niet goed genoeg voor track data logging?
De 1 Hz GPS van de N8 is ruim voldoende voor navigatie en grove tijdwaarneming.
Een 5 of 10 Hz geeft veel meer detail en dus nauwkeurigheid over positie, snelheid en de laterale en longitudinale versnellingen. En DGPS geeft een betere precisie van de absolute positie.
Voorbeeld van RaceChrono met Qstarz 10HZ GPS; met een crash op 3,02 km

Draadloos laden op onze Zon
Wow. Meer reactie dan ik had verwacht. Leuk om te lezen. Ik zal hem zelf vooral voor navigatie gebruiken. Benzine e.d. maak ik me niet druk om. Bij mij komt ie redelijk hoog op het stuur of in de kuip. En dan ook nog in een case.emmerx schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 00:10:
[...]
Gebogen uit een plaatje aluminium.
De 1 Hz GPS van de N8 is ruim voldoende voor navigatie en grove tijdwaarneming.
Een 5 of 10 Hz geeft veel meer detail en dus nauwkeurigheid over positie, snelheid en de laterale en longitudinale versnellingen. En DGPS geeft een betere precisie van de absolute positie.
Voorbeeld van RaceChrono met Qstarz 10HZ GPS; met een crash op 3,02 km
[afbeelding]
Ik heb nog een Otterbox Armor 3600 liggen. Ik overweeg die te gebruiken.

Die kan met een RAM Mount bevestigd worden. Waterdicht en stootvast. Nadeel: toestel er in en eruit is een
gedoe. Bovendien rij ik drie verschillende motoren. Betekent dus overal zo'n RAM kogel op bevestigen. En de case is behoorlijk groot.
Waar ik vooral vragen over heb is de leesbaarheid van het scherm, vooral bij zonlicht. Maar misschien gewoon een kwestie van uitproberen. Ik heb de Garmin XT navigatie al getest met het toestel in mijn binnenzak. Alleen aanwijzingen via het oortje. Werkt prima. Nadeel van Garmin XT is dat je niet tegelijkertijd ook naar de radio kan luisteren. Bij OVI maps werkt dit wel: radio en aanwijzingen wisselen elkaar keurig af.
Ik gebruik MDScan om dingen te 'scannen'. Ik noem het niet echt scannen want er wordt gewoon een foto van het betreffende blaadje.-Junkiexp- schreef op maandag 11 juli 2011 @ 19:12:
Ik zoek nog een goede app om visitekaartjes te scannen, iemand een idee ?
http://www.4shared.com/fi...Symbian3_v_1_0_0lite.html
Master_A
Alstu meneer: http://www.4shared.com/file/wv_QEzwn/Pixelpipe103tc.htmlHardstyle4Me schreef op maandag 11 juli 2011 @ 22:03:
Voordat ik m'n telefoon ga flashen zou ik graag eerst willen weten als iemand het instal bestand van Pixelpipe nog heeft. Ik kan het nergens vinden en ik gebruik het eigenlijk vaak.
Oja en onthoud dat als je gaat flashen en je contacten weer terugzet en je wordt gebeld door iemand dat je diegenes naam niet ziet. Je gaat de namen alleen zien als je de landcode ervoor zet. Dus +31 ff voor alles zetten (ik heb het via nokia pc suite gedaan). Ik gebruik geen ovi suite maar volgens mij kan het ook via daar.
[ Voor 30% gewijzigd door Amiet01 op 12-07-2011 11:26 ]
Master_A
Mijn dank is groot voor Pixelpipe, heb net m'n telefoon geflasht tot nu toe nog zeer goed over te spreken. En wat een snelheids vooruit gang.
Ik wil dit wel ff met jullie delen. Het werkt echt top. Veel beter dan Layar en dat soort augment reality programma's. Het heet Nokia Live View
http://forum.dailymobile.se/index.php?topic=50928.0
http://forum.dailymobile.se/index.php?topic=50928.0
Master_A
Hierbij deel ik veel plaatjes van mijn Nokia N8 met Symbian Anna draaiende om een beeld te geven van hoe het er ongeveer uitziet (in hoeverre jullie dit nog niet hebben gezien). De fonts zien er wat aan de grote kans uit in de apps folder. Dit is al gefixed met de nieuwe versie van Delight. Ik heb dit een tijdje geleden ook gedaan en kreeg toen positieve reacties en vragen over bepaalde apps die ik draai. Vandaar dat ik alle plaatjes heb gezet van de apps die ik erop heb staan. Ik weet dat het veel plaatjes zijn. Ik wist geen andere manier om de plaatjes kleiner te maken en ik kon ze ook niet naast elkaar zetten. Excuses daarvoor.
De nieuwe webbrowser

De portrait keyboard (helaas nog geen splitscreen)

De nieuwe webbrowser

De portrait keyboard (helaas nog geen splitscreen)

[ Voor 3% gewijzigd door Amiet01 op 12-07-2011 12:16 ]
Master_A
Weet iemand hoe je kan checken of je N8 simlock vrij is zonder dat je beschikt over een andere simkaart?
Die screenshots zien er goed uit zeg! Ik ben reuze benieuwd, wat voor Live Messenger app draai je in het 5e screenshot?
Die screenshots zien er goed uit zeg! Ik ben reuze benieuwd, wat voor Live Messenger app draai je in het 5e screenshot?
[ Voor 37% gewijzigd door xabre16v op 12-07-2011 13:40 ]
Dat is IM for Nokia
http://store.ovi.com/content/75668
http://store.ovi.com/content/75668
My 1st proc. was a NEC V20 (4-8 Mhz) - Now I have an AMD 1300 / 2000 with Aero7+ ASRock ION 330
Nadat ik Anna erop heb gezet heb ik nog wel beetje problemen met Ovi Maps..., Krijg niet meer kaarten erop dan Nederland, Belgie en Luxemburg bij de rest stopt hij met downloaden van de maps. Iemand ideeën?
Is het landscape toetsenbord in Anna nog hetzelfde? Hoop het eigenlijk niet. Ik vind de pijl rechts en links aan beide kanten naast de spatie irritant. Type regelmatig mis. In plaats van een spatie zit ik dan weer helemaal aan het begin van de tekst.
Dat heb ik dus ook! Echt heel irritant.Helaas is de landscape toetsenbord niet veranderd in Anna.coenox schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 14:14:
Is het landscape toetsenbord in Anna nog hetzelfde? Hoop het eigenlijk niet. Ik vind de pijl rechts en links aan beide kanten naast de spatie irritant. Type regelmatig mis. In plaats van een spatie zit ik dan weer helemaal aan het begin van de tekst.
Master_A
Pijltjes zitten er nogAmiet01 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 14:17:
[...]
Dat heb ik dus ook! Echt heel irritant.Helaas is de landscape toetsenbord niet veranderd in Anna.
Is het mogelijk om in Anna terug te gaan naar de oude icoontjes? Vind de nieuwe maar lelijk...
Denk met een ander thema erover heen dat het wel kan lukken. Ik zit nog steeds met het probleem dat ik geen maps op m'n telefoon kan zetten na de update, Ovi Suite zegt: Kan geen verbinding maken met de dienst.
EDIT: Na de manier via de computer aan de kant gegooid te hebben probeer ik nu de kaarten te downloaden via de telefoon zelf (wifi)
EDIT 2: Dit lijkt voorlopig nog te werken. Heb net wel weer wat ontdekt wat ik nog niet wist, m'n telefoon gebruikt via wifi de volledige snelheid (1800kb/sec)
EDIT: Na de manier via de computer aan de kant gegooid te hebben probeer ik nu de kaarten te downloaden via de telefoon zelf (wifi)
EDIT 2: Dit lijkt voorlopig nog te werken. Heb net wel weer wat ontdekt wat ik nog niet wist, m'n telefoon gebruikt via wifi de volledige snelheid (1800kb/sec)
[ Voor 43% gewijzigd door RoadRunnerRik op 12-07-2011 15:44 ]
Maar het portrait toetsenbord heeft het niet, dus misschien is dat een goede oplossing.
<edit> Ik dacht even zoeken of het beter kan. Kom ik er na drie weken achter dat ie tekstvoorspelling heeft

[ Voor 29% gewijzigd door coenox op 12-07-2011 16:17 ]
@Amiet: welke weer widget heb je op die screenshots?
Iemand anders nog tips voor een goede (gratis) weer widget?
Edit: en wat is die widget die laat zien hoeveel batterij je nog hebt?
[ Voor 24% gewijzigd door Exar op 12-07-2011 19:11 ]
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
Ik heb een muziekalbum via Ovi op mijn toestel gezet. Nu komt dit album echter niet in de muziekspeler terecht. Ook heb ik handmatig het album in de map Music gezet..
Als ik de muziekbibliotheek op mijn telefoon ververs gebeurt er ook niks. Via de Verkenner kan ik de nummers wel individueel afspelen.
Iemand bekend met dit probleem?
Als ik de muziekbibliotheek op mijn telefoon ververs gebeurt er ook niks. Via de Verkenner kan ik de nummers wel individueel afspelen.
Iemand bekend met dit probleem?
Zij gebruikt SPB Weather, dit is echter niet gratis maar dan heb je ook watExar schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 19:04:
@Amiet: welke weer widget heb je op die screenshots?
http://store.ovi.com/content/22803?clickSource=search
Battery Monitor:
http://store.ovi.com/content/61776?clickSource=search
ik gebruik accuweather.Exar schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 19:04:
http://store.ovi.com/content/10512
Facebook app voor "every phone" :
http://www.facebook.com/n...ery-phone/200217473360613
En deze is ook prima en heeft afgelopen week al 3 updates gehad:
http://mynokiablog.com/20...-0-2b-had-messages-inbox/
http://www.facebook.com/n...ery-phone/200217473360613
En deze is ook prima en heeft afgelopen week al 3 updates gehad:
http://mynokiablog.com/20...-0-2b-had-messages-inbox/
flake is erg mooi!Webjunkie schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 01:01:
[...]
ik gebruik accuweather.
@Wietseee
Ik ben een hij
. Hahaha
@de rest die SPBweather (weer-widget op mn homescreen) willen
Hierbij de link. Ik weet niet of je hem moet signen of mss dat ie al gesigned is. Probeer maar ff eerst zo te installeren. Om SPBweather in je widgetlijst te krijgen moet je hem nadat je het hebt geinstalleerd eerst de app zelf openen en dan alles instellen (stad en stad die je wilt hebbe op je homescreen). Pas daarna komt ie in je lijst van widgets te staan en dan kan je hem gebruiken.
http://www.4shared.com/file/iQOOy51l/spbweather201782.html
Ik ben een hij
Hierbij de link. Ik weet niet of je hem moet signen of mss dat ie al gesigned is. Probeer maar ff eerst zo te installeren. Om SPBweather in je widgetlijst te krijgen moet je hem nadat je het hebt geinstalleerd eerst de app zelf openen en dan alles instellen (stad en stad die je wilt hebbe op je homescreen). Pas daarna komt ie in je lijst van widgets te staan en dan kan je hem gebruiken.
Master_A
Gedownload en geinstalleerd, werkt prima, bedankt!Amiet01 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 10:29:
@Wietseee
Ik ben een hij. Hahaha
Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!
Geldt ook voor jullie. (dit omdat ik hier ook veel meelees).Xmasjos schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 13:17:
Nokia Beta Labs heeft nu een eigen soort 'layar'-applicatie.
Kijk hier verder.
Als ik de navigatie gebruik heb ik nog steeds het probleem dat de telefoon na enige minuten opnieuw opstart. Ik heb al de eerder gekregen tip geprobeerd om alleen de internal GPS te gebruiken voor positiebepaling, maar ook dan blijft het probleem nog. Ik begin er ondertussen wel een beetje zat van te worden, want als je in de auto zit en net bij een cruciaal punt kom je erachter dat je telefoon weer es aan het rebooten is, is niet echt fijn....
Heeft iemand nog een tip of oplossing voor dit probleem??? Of moet ik terug naar de winkel?
Heeft iemand nog een tip of oplossing voor dit probleem??? Of moet ik terug naar de winkel?
Andere versie van maps installeren? Bijvoorbeeld de nieuwe beta?Bucephalus schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 14:18:
Als ik de navigatie gebruik heb ik nog steeds het probleem dat de telefoon na enige minuten opnieuw opstart. Ik heb al de eerder gekregen tip geprobeerd om alleen de internal GPS te gebruiken voor positiebepaling, maar ook dan blijft het probleem nog. Ik begin er ondertussen wel een beetje zat van te worden, want als je in de auto zit en net bij een cruciaal punt kom je erachter dat je telefoon weer es aan het rebooten is, is niet echt fijn....
http://betalabs.nokia.com/apps/ovi-maps-for-mobile-v3-08
Verwijderd
Mijn dank is groot!@de rest die SPBweather (weer-widget op mn homescreen) willen
Die heb ik ook geinstalleerd. App ziet er mooi uit, maar die staat niet in mijn lijstje van beschikbare widgets als ik een widget op een homescreen wil toevoegen...Webjunkie schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 01:01:
[...]
ik gebruik accuweather.
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
Dat dacht ik eerst ook dat SPB weather widget niet in het lijstje stond, tenminste: niet alfabetisch, hij stond bovenaan als eerste, alsnog geselecteerd, en werkt perfect.Exar schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 21:22:
[...]
Die heb ik ook geinstalleerd. App ziet er mooi uit, maar die staat niet in mijn lijstje van beschikbare widgets als ik een widget op een homescreen wil toevoegen...
Ik had Maps 3.08 beta op mijn N8 gezet, maar die was nog dusdanig buggy, dat ik hem er weer afgegooid heb. Nu probeer ik via Ovi Store weer versie 3.6x er op te zetten. Maar Ovi Store blijft volhouden dat het progje al is geïnstalleerd. In de lijst met geïnstalleerde programma's kan ik echter niets meer vinden wat lijkt op Ovi Maps.
Hoe krijg ik Maps 3.6 weer er op? En er staat mij iets bij dat je ook via je pc programma's uit de store kunt downloaden en via Ovi suite kunt installeren. Daar was, dacht ik, een speciale truuk voor. Dus op de manier zoals je zaken uit betalabs installeert.
EDIT: gevonden: YouTube: How To Download Apps From Ovi Store To PC - YouTube
En gelukt.
Hoe krijg ik Maps 3.6 weer er op? En er staat mij iets bij dat je ook via je pc programma's uit de store kunt downloaden en via Ovi suite kunt installeren. Daar was, dacht ik, een speciale truuk voor. Dus op de manier zoals je zaken uit betalabs installeert.
EDIT: gevonden: YouTube: How To Download Apps From Ovi Store To PC - YouTube
En gelukt.
[ Voor 12% gewijzigd door pegagus op 14-07-2011 08:53 ]
ik gebruik nu versie 3.07, maar zal als ik thuis ben de 3.08 eens proberen, al zie ik hierboven dat ook die nog wat buggy is. En het probleem had ik met de vorige versie ook al. Ik hoopte toen dat het met het installeren van 3.07 dat over zou zijn, maar helaas....kruila schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 16:53:
[...]
Andere versie van maps installeren? Bijvoorbeeld de nieuwe beta?
http://betalabs.nokia.com/apps/ovi-maps-for-mobile-v3-08
Waar ik zoal tegen aan liep met maps 3.08 beta.
- zeer gevoelig voor stuur bewegingen. De positie van de kaart werd voortdurend aangepast, met als gevolg een heel onrustig beeld.
- kaart zonder navigatie: het rode puntje van je eigen positie blijft niet stilstaan, maar beweeg met de kaart mee, waarna het weer verspringt.
- als ik eenmaal had genavigeerd, kon ik bij alle instellingen. Maar als ik maps opstartte, dan had ik geen historie en de thuis-locatie was ook niet beschikbaar
- en als laatste, waarvan ik niet weet of het een bug is, maar het lijkt van wel: wat langer op het scherm drukken, op de kaart van een bepaalde omgeving, geeft de mogelijkheid om naar die omgeving te navigeren et cetera. Dat werkte niet meer, alleen drukken op de naambalk boven aan het scherm deed het truukje.
- zeer gevoelig voor stuur bewegingen. De positie van de kaart werd voortdurend aangepast, met als gevolg een heel onrustig beeld.
- kaart zonder navigatie: het rode puntje van je eigen positie blijft niet stilstaan, maar beweeg met de kaart mee, waarna het weer verspringt.
- als ik eenmaal had genavigeerd, kon ik bij alle instellingen. Maar als ik maps opstartte, dan had ik geen historie en de thuis-locatie was ook niet beschikbaar
- en als laatste, waarvan ik niet weet of het een bug is, maar het lijkt van wel: wat langer op het scherm drukken, op de kaart van een bepaalde omgeving, geeft de mogelijkheid om naar die omgeving te navigeren et cetera. Dat werkte niet meer, alleen drukken op de naambalk boven aan het scherm deed het truukje.
Heb je dat ook via Betalabs aan de makers laten weten? Daar is het voor!pegagus schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 15:55:
Waar ik zoal tegen aan liep met maps 3.08 beta.
Verwijderd
Heeft iemand misschien een idee om een live-stream vd tour de france op de N8 aan de praat te krijgen? Via de website van de NOS lukt het in ieder geval niet. Silverlight wordt dan ook niet ondersteund...En afspelen in de mediaspeler geeft een foutmelding
Het is geen topkwaliteit, maar via http://m.tour.nos.nl/ kun je prima live de tour volgen.Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 17:40:
Heeft iemand misschien een idee om een live-stream vd tour de france op de N8 aan de praat te krijgen? Via de website van de NOS lukt het in ieder geval niet. Silverlight wordt dan ook niet ondersteund...En afspelen in de mediaspeler geeft een foutmelding
Die gebruik ik ook en vind ik goed genoeg®Otto schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 19:30:
[...]
Het is geen topkwaliteit, maar via http://m.tour.nos.nl/ kun je prima live de tour volgen.
Mijn N8 geeft aan Phone Memory full. Gevolg: verkort bellen werkt niet meer. Op het Mass Memory is plaats zat en daar staan ook de apps op geïnstalleerd. Als ik via bestandsbeheer kijk heb ik nog 158Mb vrij !! Hoe los ik dit op?
Waarom kan ik mbv de verkenner geen files verwijderen van het Phone Memory (deze zijn beveiligd tegen schrijven). Hoe los ik dit op?
Waarom kan ik mbv de verkenner geen files verwijderen van het Phone Memory (deze zijn beveiligd tegen schrijven). Hoe los ik dit op?
[ Voor 36% gewijzigd door ruudns op 15-07-2011 14:33 ]
Gooi voor de grap je mailboxen eens weg en maak ze opnieuw aan...ruudns schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 22:52:
Mijn N8 geeft aan Phone Memory full. Gevolg: verkort bellen werkt niet meer. Op het Mass Memory is plaats zat en daar staan ook de apps op geïnstalleerd. Hoe los ik dit op?
Ik ging van 50MB vrij naar 175MB vrij....
Let op:
Discussie over levertijden, abonnementen en aanbiedingen mag in [ABO] Nokia N8 levertijden- en abonnementen topic
Discussie over levertijden, abonnementen en aanbiedingen mag in [ABO] Nokia N8 levertijden- en abonnementen topic