Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-09 10:35
FastFred schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 09:30:
[...]

Zet jij je telefoon vaak uit? Hou er namelijk rekening mee dat het gewoon kleine computers zijn die af en toe een herstart moeten hebben, omdat het geheugen vol loopt of dat het geheugen teveel overblijfselen van allang afgesloten programma's heeft, hij raakt dan in de war en moet een herstart hebben ;)
Ah..., Daarom start hij af en toe vanzelf opnieuw op. 8)7 Goede tip zal er rekening mee houden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 08:53

Amiet01

Master_A

Poeh schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 08:11:
Voor mensen die problemen hebben met de Ovi Store op de N8 (zoals ik), even een tijdelijke oplossing:

Ga op je pc naar http://store.ovi.com/ en kies daar een app.
Klik vervolgens op 'Verz. a vriend'.
Log in met je account.
Wijzig nu op de ADRESBALK van je browser 'send-to-friend' in 'download' en druk op enter.

Nu kun je het bestand op je pc downloaden en vervolgens via USB/bluetooth op je N8 installeren.

Eventueel ook handig voor mensen zonder Wifi en data-abonnement.
Dit is wel een omweg. Ik heb een veel snellere methode namelijk:
Je kiest een app (bijv de hyves app) en je ziet in je adresbalk de volgende link: http://store.ovi.com/cont...e=homepage#/content/97671
Vanaf de vraagteken (dus alles naast de 1) weghalen en veranderen door /download. De nieuwe link wordt dan http://store.ovi.com/content/97671/download.

Het werkt alleen bij gratis apps en je moet ingelogd zijn

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giem
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:10
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 10:44:
[...]

Mailbox weg gedaan....kan nu helemaal geen nieuwe meer aanmaken...kan geen verbinding maken met opgegeven gegevens???? Iemand raad?
Heb je hier misschien last van? nieuws: Vodafone heeft grote datastoring op mobiel netwerk - update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:54
Op Nokia Betalabs staat een nieuwe versie van Nokia Social (1.3):
http://betalabs.nokia.com...1-3-now-available-in-beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudtwe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-09 02:28
Ik krijg op 1 of andere manier Layar niet goed aan de praat. Ik heb bubbles al verwijderd dus dat zou het niet mogen zijn. Installatie en het programma opstarten gaat helemaal goed, maar als ik op het camera'tje klikt staat hij even 10 seconden vast en dan wordt Layar afgesloten. Heeft iemand een idee hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bucephalus
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:26
TimothyW schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 22:40:
[...]

confirm: dat werkt.
Met phoenix of hoe het ook heet uitgevoerd zonder probleem.
Had ook een branded vodafone, na flashen met standaard versie is alles prima.
Voordeeltje is ook gelijk dat de firmware updates zodra deze uitkomen direct beschikbaar zijn en zonder probleem te installeren is.
ok thanks, dat wordt dus binnenkort even naar een service punt toe.... of kan ik het ook makkelijk zelf doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Telefooncal
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:17

Telefooncal

Tring tring!

Het is heel makkelijk zelf te doen, heb het zelf een tijdje geleden gedaan.
Wat je nodig hebt is navifirm, en phoenix
Met Navifirm kun je de benodigde bestanden downloaden en met phoenix kan je deze installeren.
YouTube: How to Flash Nokia N8 with Phoenix - Complete Demo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:57
Je kunt met Phoenix ook de firmware downloaden, samen met de inhoud die op de sd kaart staat zoals de standaard filmpje + voorbeeldfoto's etc.

Is weer een handeling minder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee hoor, zit al jaren bij KPN....via Gmail lukt het wel maar dat moet ik via een omweg telkens naar mijn mailbox...nieuwe aanmaken blijf ik de melding krijgen: kan niet verbinden met opgegeven informatie...probleem ligt overduidelijk bij Nokia maar die zijn nu niet bereikbaar...hoewel het tien voor acht in de avond is en volgens de site ze van nine to nine bereikbaar zijn...weet nog 1 oplossing, na alle problemen gewoon de N8 aan de kant en prullenbak in :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 09:45

Gutteguttegut

CEO of TFD

Woudtwe schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 16:19:
Ik krijg op 1 of andere manier Layar niet goed aan de praat. Ik heb bubbles al verwijderd dus dat zou het niet mogen zijn. Installatie en het programma opstarten gaat helemaal goed, maar als ik op het camera'tje klikt staat hij even 10 seconden vast en dan wordt Layar afgesloten. Heeft iemand een idee hoe dit kan?
Ik had dit ook en heb ooit een mailtje gekregen van Nokia betalabs over hoe de QT versie die bij Bubbles zat te verwijderen.
Dit heeft bij mij het probleem opgelost.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudtwe
Gutteguttegut schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 21:26:
[...]
Ik had dit ook en heb ooit een mailtje gekregen van Nokia betalabs over hoe de QT versie die bij Bubbles zat te verwijderen.
Dit heeft bij mij het probleem opgelost.
Ok, dank je. Ga ik dat proberen binnenkort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog steeds geen firmware update voor mij.. (productcode 059c640)

Ben ik de enige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-05 23:19
Mobile Documents is uit de beta en beschikbaar in de Ovi Store:

http://store.ovi.com/content/39140

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 07:59:
nog steeds geen firmware update voor mij.. (productcode 059c640)

Ben ik de enige?
Ik heb de zelfde productcode en ook nog geen update binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
Ik heb even opgezocht welke versies er nu (26/03/2011) officieel beschikbaar zijn voor de Nederlandse productcodes:

059C640 - N8-00 RM-596 Country Variant Netherlands NL v2 Dark Grey 013.016
059C9X1 - N8-00 RM-596 Country Variant Netherlands NL v2 Silver white_COLOR 013.016
059C9X4 - N8-00 RM-596 Country Variant Netherlands NL v2 Blue_COLOR 013.016
059C9X7 - N8-00 RM-596 Country Variant Netherlands NL v2 orange_COLOR 013.016
059D3P9 - N8-00 RM-596 Country Variant Netherlands NL v2 green_COLOR 013.016
059F009 - N8-00 RM-596 Country Variant Netherlands NL v2 silver OMU 013.016
059D353 - N8-00 RM-596 Vodafone NL NL v2 Dark Grey 013.016
059D7N5 - N8-00 RM-596 Vodafone NL NL v2 Lime Green_COLOR 013.016
059D4X2 - N8-00 RM-596 T-Mobile NL NL v2 Dark Grey 013.016

N8-00 RM-596 014.002

Software improvements and corrections
* Mail for Exchange emails stop synching if receiving email in certain format.
* Maps 3.06: Crash when starting logging in to Nokia account from offline
* Menu key doesn't work if using device for a long time
* Phone crashes after pressing the number 1 button four times when ITI is on in Virtual ITU-T mode
* video out of sync with audio in streaming with offsets

New features
* OVI Maps SR 6 - Get the new preloaded maps data into use, allows more flexible updates for future Maps releases
* Ovi Store client v2.04.00041 - Full Arabic support, a Search fix for more relevant searches on all platforms

[ Voor 38% gewijzigd door robertwebbe op 26-03-2011 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-11-2021
robertwebbe schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 12:04:
Ik heb even opgezocht welke versies er nu (26/03/2011) officieel beschikbaar zijn voor de Nederlandse productcodes:

059C9X1 N8-00 RM-596 Country Variant Netherlands NL v2 Silver white_COLOR 013.016
Deze betwijfel ik, heb het ding voor me liggen met deze code en geeft geen update aan, niet bij software update niet nadat ik *#0000# intyp en zoek naar updates en niet als ik hem via ovi suite aan de laptop hang en naar een update zoek.
geen ramp overigens, vrij minor update als ik het zo zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
De update is 014.002 (geclassificeerd als major update), je hebt zeer waarschijnlijk al 013.016 op je toestel staan. Deze nieuwe versie is nog maar beperkt uitgerold, voornamelijk in oost Europa en Duitsland.
Als je echt niet langer kan wachten kun je deze productcodes gebruiken:

0599761 - euro2_dg 14,002 (=donker grijs)
0599819 - euro2_wh 14,002 (=zilver wit)
0599893 - euro2_blu 14,002 (=blauw)
0599912 - euro2_or 14,002 (=oranje)
059G166 - euro2_pink 14,002 (=roze)
0599841 - euro2_gr 14,002 (=groen)

In de euro2 versies zitten de volgende talen: English, French, German, Turkish, Italian, Dutch.

[ Voor 82% gewijzigd door robertwebbe op 26-03-2011 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
Ik krijg net een SMS van Nokia dat je nu tijdelijk 3 gratis Gameloft spellen kunt downloaden:

Afbeeldingslocatie: http://p.d.ovi.com/p/g/store/3258996/256x256-192x192.jpg Assassin's Creed Brotherhood

Afbeeldingslocatie: http://p.d.ovi.com/p/g/store/3259258/256x256-192x192.jpg Block Breaker 3 Unlimted

Afbeeldingslocatie: http://p.d.ovi.com/p/g/store/3265456/256x256-192x192.jpg Let's Golf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

liffey schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 12:25:
[...]

Deze betwijfel ik, heb het ding voor me liggen met deze code en geeft geen update aan, niet bij software update niet nadat ik *#0000# intyp en zoek naar updates en niet als ik hem via ovi suite aan de laptop hang en naar een update zoek.
geen ramp overigens, vrij minor update als ik het zo zie.
Volgens mij lees je het niet goed wat Robbert schreef:

Er staat dat voor die productcode nog versie 013.016 beschikbaar is, dus krijg je nog geen update, pas als achter jouw productcode in dit overzicht 014.002 staat dan kun je die updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

robertwebbe schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 13:01:
Ik krijg net een SMS van Nokia dat je nu tijdelijk 3 gratis Gameloft spellen kunt downloaden:

[afbeelding] Assassin's Creed Brotherhood

[afbeelding] Block Breaker 3 Unlimted

[afbeelding] Let's Golf
Helaas, dit item is niet beschikbaar voor Nokia N8-00.
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-04-2022
Ik heb de 059C9X1 - N8-00 RM-596 Country Variant Netherlands NL v2 Silver white_COLOR
En ik heb de update 014.002 al een paar dagen geleden binnen gehaald ;)

Misschien omdat ik in het oosten woon... lol

[ Voor 16% gewijzigd door Alternative op 26-03-2011 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een korte vraag over het personaliseren van je 3 homescreen

Ik zou graag het tweede en derde scherm gebruiken voor slechts 1 item, namelijk agenda en mijn to-do-list. Zodat ik op het homescreen wat verder vooruit kan kijken wat betreft taken en agendaitems. Ik krijg het echter niet voor elkaar om het formaat van de applicaties aan te passen..

Is dit uberhaupt mogelijk? Lijkt mij namelijk erg handig!

gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Alternative schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 15:21:
Ik heb de 059C9X1 - N8-00 RM-596 Country Variant Netherlands NL v2 Silver white_COLOR
En ik heb de update 014.002 al een paar dagen geleden binnen gehaald ;)

Misschien omdat ik in het oosten woon... lol
Dat is wel raar dan. ik blijf maar geen update beschikbaar krijgen, nou ja, komt wel goed.
effe phoenix eroverheen.

edit: zowel phoenix als nemesis ziet mijn tel. niet... effe afwachten dus maar.

[ Voor 8% gewijzigd door liffey op 27-03-2011 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is nog hoop voor ons N8-bezitters:

http://blogs.forum.nokia....er-to-developer-community

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velga
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-10-2021
Weet iemand of het mogelijk is een nummer te blokkeren dat je steeds lastig valt

ik kan het niet in de handleiding of ergens op de telefon vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bladestar5314
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:12
Ik heb sinds Social 1.3 problemen met me toestel ik kan hem nietmeer in landscape gebruiken
het rare er van is als ik mijn simkaart eruit haalt doet hij het wel in landscape mode , maar zodra die er erin zit doet hij vreemd .
Heb me toestel al een harde reset gegeven maar dat helpt ook niet want me ovi store werkt niet meer
en social met social 1.1 blijft hij hangen en updaten naar 1.3 geef hij een update fout aan
wie o wie kan mij helpen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Velga schreef op zondag 27 maart 2011 @ 12:41:
Weet iemand of het mogelijk is een nummer te blokkeren dat je steeds lastig valt

ik kan het niet in de handleiding of ergens op de telefon vinden.
http://www.n8fanclub.com/...lers-on-nokia-n8-via.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

De mensen die hier Nokia Reader gebruiken. Hebben jullie ook problemen met het ophalen van nieuwe rss feeds? Bij mij haalt ie soms 1x per uur wat op of soms 1x per 2 uur. Het varieert echt onwijs. Ik heb trouwens de nieuwste versie ervan (van 9 maart ofso)

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regmaster
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
liffey schreef op zondag 27 maart 2011 @ 09:51:
[...]

Dat is wel raar dan. ik blijf maar geen update beschikbaar krijgen, nou ja, komt wel goed.
effe phoenix eroverheen.

edit: zowel phoenix als nemesis ziet mijn tel. niet... effe afwachten dus maar.
Ik heb precies hetzelfde, niet via FOTA en ook niet via OVI. Dat is best wel vreemd, ondanks hetzelfde productnummer, PR's toch niet gelijkertijd opgehaald kunnen worden.
Maar goed, wat moet je eigenlijk met deze update? Het is weer zo'n 'hoe hou ik de klant aan het lijntje' update. PR 2.0 zou pas het betere werk met zich meebrengen, wat overigens eerder van PR 1.2 werd gezegd.
Afwachten dus maar of het ooit zover komt met Nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

bladestar5314 schreef op zondag 27 maart 2011 @ 15:16:
Ik heb sinds Social 1.3 problemen met me toestel ik kan hem nietmeer in landscape gebruiken
het rare er van is als ik mijn simkaart eruit haalt doet hij het wel in landscape mode , maar zodra die er erin zit doet hij vreemd .
Heb me toestel al een harde reset gegeven maar dat helpt ook niet want me ovi store werkt niet meer
en social met social 1.1 blijft hij hangen en updaten naar 1.3 geef hij een update fout aan
wie o wie kan mij helpen??
Je heb toevallig niet Battery extender draaien he?
In bepaalde profielen van Battery Extender is het draaien uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 23:56

PowerFlower

être diable et jouer fleur

My god, net mijn gloednieuwe N8 op een marmeren vloer laten vallen, hij stuiterde echt omhoog en ging nog twee keer over de kop.

Er zit nu een krasje op mijn N8. En een barst in twee marmeren tegels :X Nokia - stenen vloer: 2 - 0 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notorious_roy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-10-2024

notorious_roy

It's-a-meeee

PowerFlower schreef op zondag 27 maart 2011 @ 20:05:
My god, net mijn gloednieuwe N8 op een marmeren vloer laten vallen, hij stuiterde echt omhoog en ging nog twee keer over de kop.

Er zit nu een krasje op mijn N8. En een barst in twee marmeren tegels :X Nokia - stenen vloer: 2 - 0 :)
Foto van die vloer :D

Roy-O-Rama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Uhm, ik ben maar snel weggelopen :X

Ik zag echt de splinters omhoog vliegen, wist zeker dat de N8 helemaal aan stukken was. Maar nadat ik het poeder en wat stukjes er af geveegd had bleek het echt alleen een krasje in een hoek te zijn, wat ik zag vliegen was marmer :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aah.. Daar is de update. De updater op de N8 geeft aan dat de update bijgewerkt moet worden via pc.. Ben ik nu mee bezig dus.. (zwarte N8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudtwe
Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 11:53:
Aah.. Daar is de update. De updater op de N8 geeft aan dat de update bijgewerkt moet worden via pc.. Ben ik nu mee bezig dus.. (zwarte N8)
Hmm, dat doen ze steeds zeker, bij de 1 via de pc en bij de ander via de telefoon. Ik heb deze update net als alles tot nu toe op mn telefoon gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-09 13:02
PowerFlower schreef op zondag 27 maart 2011 @ 20:05:

Bij mijn iPhone 3GS liep dat anders af. Zelfde verhaal, maar dan met als eindresultaat een gebarsten scherm en ruimte tussen de twee schermdelen. Toestel werkt nog wel. Was overigens de tweede keer. Mijn conclusie was dat ik maar voor een toestel moet gaan dat mijn onhandigheid aan kan. En dus geen groot scherm. Gebruik nu een Nokia E71. Maar als ik dit lees. Hmm. Misschien toch maar eens gaan sparen voor een N8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woudtwe schreef op maandag 28 maart 2011 @ 12:22:
[...]

Hmm, dat doen ze steeds zeker, bij de 1 via de pc en bij de ander via de telefoon. Ik heb deze update net als alles tot nu toe op mn telefoon gedaan...
Ja, en ik heb nog nooit een update via mijn telefoon kunnen doen.. Vreemd he?

Via de computer gaat er dan ook compleet nieuwe firmware op denk ik (177 mb geïnstalleerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Hoe kan je je eigen rss feeds toevoegen aan je homescreen? Zie alleen de standaard bbc en reuters feeds. Heb in de browser een nieuwe feed toegevoegd, maar deze verschijnt niet in de lijst van mogelijke dingen die je kan kiezen op het homescreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog niet alles gelezen wat hier staat,maar ik ben mijn N900 wat beu en nu was ik aan het denken om mss de N8 te kopen,is dit nog aan te raden of komt er in het kort een N9 aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Er komt geen N9 meer, zoals ook is te lezen in het topic over dit toestel, mogelijk (hopelijk) komt er wel nog een N950, helaas waarschijnlijk zonder fysiek toetsenbord.

[ Voor 6% gewijzigd door Marly op 28-03-2011 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aah er zou dus spraken zijn van een N950?De N8 en de E7 lijken ook wel op elkaar alleen heeft de E7 dan wel een TOBO,ik vind het een moeilijke keuze,en ergens heb ik een beetje schrik voor symbian,zeker nu ik maemo5 gewend ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

coenox schreef op maandag 28 maart 2011 @ 12:37:
Bij mijn iPhone 3GS liep dat anders af. Zelfde verhaal, maar dan met als eindresultaat een gebarsten scherm en ruimte tussen de twee schermdelen. Toestel werkt nog wel. Was overigens de tweede keer. Mijn conclusie was dat ik maar voor een toestel moet gaan dat mijn onhandigheid aan kan. En dus geen groot scherm. Gebruik nu een Nokia E71. Maar als ik dit lees. Hmm. Misschien toch maar eens gaan sparen voor een N8.
Je wil niet weten hoe vaak ik dat gisteren gehoord heb. Er stond ook iemand bij die het zag en die vertelde dat hij zo zijn iPhone 4 gesloopt had, en die toch maar eens ging kijken naar de N8 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
De update is binnen!
Als ik opstart kan ik bellen, maar als hij applicaties gaat opstarten valt ineens de netwerkverbinding weg...
Hebben meer telefoons hier last van? Ben benieuwd welke applicatie in de weg zit... heb niet zo'n zin om alles er af te gooien dus als iemand een tip heeft welke ik eraf moet gooien dan word ik weer blij!

telefoon is tenslotte toch om te bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

liffey schreef op maandag 28 maart 2011 @ 21:08:
De update is binnen!
Als ik opstart kan ik bellen, maar als hij applicaties gaat opstarten valt ineens de netwerkverbinding weg...
Hebben meer telefoons hier last van? Ben benieuwd welke applicatie in de weg zit... heb niet zo'n zin om alles er af te gooien dus als iemand een tip heeft welke ik eraf moet gooien dan word ik weer blij!

telefoon is tenslotte toch om te bellen.
Je kunt de update nogmaals doen.
Moest ik ook omdat de eerste keer het installatie schermpje op mn N8 open bleef staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Gutteguttegut schreef op maandag 28 maart 2011 @ 21:12:
[...]
Je kunt de update nogmaals doen.
Moest ik ook omdat de eerste keer het installatie schermpje op mn N8 open bleef staan.
Ben toch maar vast begonnen. eerst de beta apps natuurlijk.
Was bij de eerste meteen raak! bubbles eraf en ik kan weer bellen. Makkelijke keus >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:33
Voor wie niet langer kan wachten, hier is een aangepaste midnight theme met de 2.0/3.0 iconen:

Afbeeldingslocatie: http://www.blog-n8.fr/wp-content/uploads/2011/03/scr000024.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LET OP!

1. Als je de het toestel weer van een update voorziet, zorg dan dat je een backup van je gegevens hebt. In mijn geval waren opeens bijna alle contacten gewist na de upgrade. Deze heb ik gelukkig nog terug kunnen halen.

2. Ik vond het zeer rustig vandaag, qua sms ontvangen... Wat blijkt: alweer heeft het toestel een bug waarbij het geen sms meer kan ontvangen! (Icm Vodafone)
Oplossing: sim in ander toestel. Dan even een paar minuten geduld voordat alle sms berichten ontvangen zijn. Daarna kun je de simkaart terug plaatsen en ontvangt je toestel weer nieuwe berichten.

Ik vermoed dat dit een vreemd probleem is wat optreedt bij een 'welkomst/instellingen sms' van Vodafone die het toestel probeert te ontvangen na een firmware update. Zeer vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

IronFist schreef op maandag 28 maart 2011 @ 22:02:
Voor wie niet langer kan wachten, hier is een aangepaste midnight theme met de 2.0/3.0 iconen:

[afbeelding]
Hey waar heb jij deze vandaan? Is er geen aqua versie hiervan want ik vind de silver theme niet zo mooi...
Verder echt top!

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 15:23:
Even een korte vraag over het personaliseren van je 3 homescreen

Ik zou graag het tweede en derde scherm gebruiken voor slechts 1 item, namelijk agenda en mijn to-do-list. Zodat ik op het homescreen wat verder vooruit kan kijken wat betreft taken en agendaitems. Ik krijg het echter niet voor elkaar om het formaat van de applicaties aan te passen..

Is dit uberhaupt mogelijk? Lijkt mij namelijk erg handig!

gr
Ik kwam vandaag "comingNext_1.31" tegen.
Dit lijkt te doen wat je vraagt maar heb het nog niet zelf bekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Missen julie het toetsenbord eigenlijk?Anders kan ik mss beter voor de E7 gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-12-2020
Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 23:23:
Ja, ik mis 'm van de N97... Maar heb nu wel een 12MP camera, denk dat ik die ook zal gaan missen als ik een E7 haal... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja die camera van de N8 lijkt echt wel top,ik vind het deze keer echt moeilijk,zowel de N8 als de E7 zien er goed uit,en de specs liggen dicht bij ekaar maar tis toch weer net verschillend genoeg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-09 14:56
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 08:34:
Ja die camera van de N8 lijkt echt wel top,ik vind het deze keer echt moeilijk,zowel de N8 als de E7 zien er goed uit,en de specs liggen dicht bij ekaar maar tis toch weer net verschillend genoeg....
Hetgene wat mij (onder andere) heeft overgehaald om het verschil te maken is ook wel het gewicht en de afmetingen van de E7. Deze is mij te lomp en zwaar als handzame mobiel; niet geheel onbelangrijk :)

Daarnaast blijkt de accu van de N8 beter te zijn.

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giem
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 08:34:
Ik mis het toetsenbord helemaal niet. Maar wil nu al niet meer zonder de camera!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19
Heb 'm binnen de update: 014.002 maar dat ging weer niet zonder problemen.
Drie keer geprobeerd mer OVI Suite, ho maar... drie maal een fout melding.
Maar via Nokia Software Updater, in één keer erop. Het is maar dat je het weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regmaster
  • Niet online
Giem schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 09:25:
[...]

Ik mis het toetsenbord helemaal niet. Maar wil nu al niet meer zonder de camera!
Ik vind de kwaliteit van de foto's helemaal niet goed, op de telefoon zien ze er inderdaad mooi uit totdat je ze op een groot computer scherm ziet. Dan zijn ze gewoon slecht. Veel ruis, waarbij het blijkbaar niet uitmaakt hoeveel licht er aanwezig is. Mijn oude N95 maakte betere foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
regmaster schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 11:05:
[...]

Ik vind de kwaliteit van de foto's helemaal niet goed, op de telefoon zien ze er inderdaad mooi uit totdat je ze op een groot computer scherm ziet. Dan zijn ze gewoon slecht. Veel ruis, waarbij het blijkbaar niet uitmaakt hoeveel licht er aanwezig is. Mijn oude N95 maakte betere foto's.
Kun je daar een voorbeeldje van posten, herken dit absoluut niet nl. Behalve als je niet scherp stelt en wacht op het groene vierkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 23:23:
In het begin wel, maar nu ik de n8 een poosje in gebruik heb, en swypeonder de knie is het zeker niet onplezierig. Maar een toestenbord is wel beter.
Verder mis ik mijn n97 totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regmaster
  • Niet online
liffey schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 11:58:
[...]

Kun je daar een voorbeeldje van posten, herken dit absoluut niet nl. Behalve als je niet scherp stelt en wacht op het groene vierkant.
Ik wacht altijd op het groene vierkantje, dat duurt soms best weleens lang overigens. Zelfs in het volle licht.
Hierbij een voorbeeld:
http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/3661782.html

[ Voor 6% gewijzigd door regmaster op 29-03-2011 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giem
regmaster schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 11:05:
[...]

Dan doe je echt wat fout, of is er wat mis met je toestel. Want ik heb ook een N95 gehad.. en de N8 maakt echt veel mooiere foto's, met ook minder ruis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19
Aangekondigd voor het 1e kwartaal in 2011.
Maar nog nergens te koop??????
Nokia DVB-H Mobile TV Headset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:33
Amiet01 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 22:51:
[...]

Hey waar heb jij deze vandaan? Is er geen aqua versie hiervan want ik vind de silver theme niet zo mooi...
Verder echt top!
stond een link naartoe op www.blog-n8.fr. Ik wil ook wel graag een witte uitvoering hiervan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regmaster
  • Niet online
Giem schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 14:16:
[...]

Dan doe je echt wat fout, of is er wat mis met je toestel. Want ik heb ook een N95 gehad.. en de N8 maakt echt veel mooiere foto's, met ook minder ruis.
Dat zou best wel kunnen maar dan verwacht ik toch wel meer problemen dan alleen een afwijkende kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

IronFist schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 17:23:
[...]

stond een link naartoe op www.blog-n8.fr. Ik wil ook wel graag een witte uitvoering hiervan zien.
Goed nieuws (voor mij althans).... De Aqua versie is uit! En een copper versie ook:

Aqua:
http://www.2shared.com/file/VC7McDxq/Aqua.html

Copper:
http://www.2shared.com/file/MxaJqI2J/Copper.html

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amiet01 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 19:04:
[...]

Goed nieuws (voor mij althans).... De Aqua versie is uit! En een copper versie ook:

Aqua:
http://www.2shared.com/file/VC7McDxq/Aqua.html

Copper:
http://www.2shared.com/file/MxaJqI2J/Copper.html
Ziet er leuk uit, maar ik mis bij aqua de iconen bij instellingen.
Bij silver geeft hij ze wel weer.
Meer met deze bevinding of heb alleen ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notaname
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-09 15:46
Reaper.JA2 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 08:57:
[...]

Hetgene wat mij (onder andere) heeft overgehaald om het verschil te maken is ook wel het gewicht en de afmetingen van de E7. Deze is mij te lomp en zwaar als handzame mobiel; niet geheel onbelangrijk :)

Daarnaast blijkt de accu van de N8 beter te zijn.
Dat van die accu is klinkklare onzin.
Sinds oktober heb ik de N8 en er sinds een maand een E7 bij.
Maakt helemaal niets uit qua accu. Het is dezelfde accu.
Hooguit zal het iets grotere scherm van de E7 wat meer snoepen.

Weet je wat uitmaakt? De provider waar je abonnement loopt.
KPN en Vodafone zitten hier op dezelfde mast. De toestellen met Vodafone simkaart doen ca. 30 uur met de accu, die met KPN doen er ca. 55-60 uur mee.

Ik kan het niet verklaren, heb geswitcht tussen toestellen en simkaart en in alle gevallen wint het toestel met KPN het glorieus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 19:41:
[...]

Ziet er leuk uit, maar ik mis bij aqua de iconen bij instellingen.
Bij silver geeft hij ze wel weer.
Meer met deze bevinding of heb alleen ik dat?
Hey daar heb je inderdaad gelijk in! Heb t ff gelijk gepost op de forum waar die gozer actief is. Hij komt als het goed is vandaag met een nieuwe update waarin onder andere de whatsapp icoon wordt veranderd.

Als je de forum in de gaten wil houden:
http://forum2.mobile-revi...d.php?p=935325#post935325

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerjankappert
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 28-11-2023
Ik heb een game gedownload, welke bij de installatie ervan een fout aangeeft.
Namelijk dat ik een verouderde QT versie heb..

Weet iemand hoe ik een nieuwe geïnstalleerd krijg? Heb wat in de rondte gezocht,
maar kan de oplossing nog niet vinden.

B.v.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amiet01 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 20:06:
[...]

Hey daar heb je inderdaad gelijk in! Heb t ff gelijk gepost op de forum waar die gozer actief is. Hij komt als het goed is vandaag met een nieuwe update waarin onder andere de whatsapp icoon wordt veranderd.

Als je de forum in de gaten wil houden:
http://forum2.mobile-revi...d.php?p=935325#post935325
ok zal het forum ff volgen, want aqua heeft toch ook mijn voorkeur :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudtwe
Poeh schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 08:51:
Mobile Documents is uit de beta en beschikbaar in de Ovi Store:

http://store.ovi.com/content/39140
Ik krijg met het opstarten anders nog steeds de melding dat ik me aan kan melden voor een free beta invite. En daar wacht ik ondertussen al een paar maanden op... Of doe ik iets mis?

Ik heb hem natuurlijk verwijderd en degene van jouw link geinstalleerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
Woudtwe schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 22:19:
[...]

Ik krijg met het opstarten anders nog steeds de melding dat ik me aan kan melden voor een free beta invite. En daar wacht ik ondertussen al een paar maanden op... Of doe ik iets mis?

Ik heb hem natuurlijk verwijderd en degene van jouw link geinstalleerd...
Same here. Ik had op GMail even een testaccount aangemaakt om te kijken wat MobileDocuments precies doet. Het zou immers jammer zijn als ik e-mails van mijn huidige GMail account kwijt zou raken. Heb tot op heden nog niets gehoord.

Ik heb een aantal weken terug op mijn N95 geprutst met MobileDocuments (i.c.m. mijn huidige GMail account) en ontving toen wel een e-mail. Helaas wilde de N95 toen niet meewerken.

Mocht ik na verloop van tijd geen e-mail ontvangen, dan ga ik gewoon aan de slag met mijn huidige account. No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pegagus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 14:36
Update is gelukt. Sennheiser bluetooth oortje doet het nog steeds niet, maar verder? Wat zijn nu de verbeteringen in deze update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
Momenteel heb ik mijn GMail account op mijn N8 ook als 'GMail-account' geconfigureerd. Nu begreep ik dat je een GMail account ook als 'Mail for Exchange' kunt configureren. Is dat verstandiger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezze
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-09 16:27
Notaname schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 20:00:
[...]

Dat van die accu is klinkklare onzin.
Sinds oktober heb ik de N8 en er sinds een maand een E7 bij.
Maakt helemaal niets uit qua accu. Het is dezelfde accu.
Hooguit zal het iets grotere scherm van de E7 wat meer snoepen.

Weet je wat uitmaakt? De provider waar je abonnement loopt.
KPN en Vodafone zitten hier op dezelfde mast. De toestellen met Vodafone simkaart doen ca. 30 uur met de accu, die met KPN doen er ca. 55-60 uur mee.

Ik kan het niet verklaren, heb geswitcht tussen toestellen en simkaart en in alle gevallen wint het toestel met KPN het glorieus.
Wow!! dat is wel echt een verschil! ik zit op Vodaphone ja en haal min of meer altijd de 30 uur ja, Maar daarna moet hij wel echt aan de lader.

To Beezze or not to Beezze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben gisteren dan ook maar een N8 gaan halen en IND het toestel super afgewerkt,het scherm is ook prachtig.
Alleen vind ik de screensaver een beetje jammer,vroeger hadden de N-reeksen heel mooie ,bij mijn zoektocht op Google vond ik ook niet veel soeps,iemand een goede site waar ik mooie ss kan downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• choogen
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

choogen

Has anyone seen my stapler?

Zojuist de update gedaan via Ovi Suite. Het was een grote, van maar liefst 177MB. Van te voren had ik al een back-up gemaakt, maar zodra je de software-update start wordt je sowieso de optie geboden om een back-up te maken. Halverwege het update proces leek het te gaan mislukken: een foutmelding over apparaatherstel (?!). Ik kreeg een nieuw scherm waarbij ik werd verteld om de USB-kabel uit te pluggen (normaal gesproken sterk afgeraden!) en daarna de N8 opnieuw op te starten en de kabel opnieuw in te pluggen Daarna moest ik op OK drukken. Gelukkig kwam ik daarmee weer terug in het originele update scherm. (Wellicht had het te maken met mijn blokkeringscode die ik op enig moment moest invoeren (staat bij mij standaard ingesteld na 10 minuten).)

Uiteindelijk kwam het dus goed en werd de update succesvol voltooid. Daarna inderdaad weer 3 smsjes van Vodafone om allerlei instellingen opnieuw te installeren. Natuurlijk genegeerd, het werkt immers allemaal prima. Maar het is wel weer een heel gedoe, zo'n update: eerst een back-up maken die al 45 minuten duurt en daarna nog een foutmelding tijdens het update proces. Waarom kan Nokia niet eens iets verzinnen dat volledig foutloos verloopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-09 11:18
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 12:30:
Alleen vind ik de screensaver een beetje jammer,vroeger ...
Er zit toch een slideshow screen saver bij de firmware die jouw eigen foto's kan laten zien?
Leuke plaatjes downloaden en klaar!

Bedenk dat de N8 onder andere zo goed in energiemanagement is omdat de screensaver standaard op een zo zwart mogelijk scherm gaat; bij (amo)LED betekent dat minder energieverbruik.
Wellicht weinig interessant als een gebruiker een specifieke 'liefde' voor screen savers heeft, maar prettig voor de meeste gebruikers omdat de telefoon langer bruikbaar is voor nuttige zaken.

Draadloos laden op onze Zon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@choogen

Ik ben eigenlijk meer beniewd of de update wat veranderingen heeft gebracht en of deze goed werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 15:13:
@choogen

Ik ben eigenlijk meer beniewd of de update wat veranderingen heeft gebracht en of deze goed werkt?
Ik merk geen veranderingen, maar een changelog helpt hierbij:
Change log of Nokia N8-00 14.002 (PR 1.2) firmware release (differences compared to previous 13.016 SW version):

Ovi Maps SR 6 - improved Maps user experience, for example enhanced sharing possibilities and improved updating of new maps
New version Nokia's Ovi Store is available
Fixed Mail for Exchange synchronization issue - emails stopped syncing if in certain format
General performance and usability improvements

general performance, daarbij moet je denken aan energiebeheer, processorgebruik, snelheid e.d. maar of het merkbaar is is lastig, dan zul je 2 mobieltjes naast elkaar moeten houden en exact dezelfde handelingen synchroon moeten uitvoeren.
Ik heb er geen bugs bijgekregen in ieder geval :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
Barock schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 16:54:
Aangekondigd voor het 1e kwartaal in 2011.
Maar nog nergens te koop??????
Nokia DVB-H Mobile TV Headset
Ik zou hem ook niet kopen als ik jou was.
nieuws: KPN stopt met mobiele tv-dienst via dvb-h - update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al heel veel problemen gehad met mijn N8. Zit nu met mijn 4e toestel die ook al op reparatie is geweest. Hij doet het nu eindelijk drie maanden zonder problemen. In de Ovi store zijn veel hulpprogramma's, zoals swype enz. Nu ben ik een beetje bang dat mijn N8 gaat trippen als ik hulpprogramma's download. Hoe is jullie ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eergisteren ook de nieuwe update er opgezet maar merk nu dat mijn telefoon met geen gebruik, binnen een dag leeg is!
Zijn er meer mensen met dit probleem?

Hij hangt trouwens elke avond aan de lader en is gewoon 100% vol voordat ik hem er weer afhaal in de ochtend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan81
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:32

Arjan81

Rotterdam

Gisteren geupdate geen problemen. Update verliep soepel.

Vandaag overgestapt naar nieuwe provider vodafone. Instellingen per sms wel geaccepteerd. En waarachtig alles werkt zover ik kan zien. Even afkloppen dit.

Dus tot nog toe geen noemenswaardige problemen met dit toestel. "Klopt weer af"

HP Pavilion Power 15-cb040nd, Samsung Galaxy Z Fold 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-09 15:06
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 18:47:
Ik heb al heel veel problemen gehad met mijn N8. Zit nu met mijn 4e toestel die ook al op reparatie is geweest. Hij doet het nu eindelijk drie maanden zonder problemen. In de Ovi store zijn veel hulpprogramma's, zoals swype enz. Nu ben ik een beetje bang dat mijn N8 gaat trippen als ik hulpprogramma's download. Hoe is jullie ervaring hiermee?
Ik heb mijn N8 sinds oktober en heb nog nooit 1 probleem gehad. Ik ga er gewoon voorzichtig mee om. En heb al behoorlijk wat programmaatjes geinstalleerd. Zou dus geen problemen moeten geven.

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Vraag me serieus af wat voor een problemen geweest zijn, 4 toestellen :?

Heb de eerste twee dagen zo'n beetje alles geïnstalleerd wat ik nodig had, zoals bijvoorbeeld Swype, en ik vind het allemaal voorbeeldig werken eigenlijk. Veel soepeler dan ik gedacht had. Ik heb ook een iPad, en dat werkt net iets makkelijker, maar daar staat wel tegenover dat een heleboel "niet mag" van Apple. (Simpele dingen waar je snel aan went, zoals even met bluetooth een bestandje op je telefoon zetten en zo.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds de laatste update doet ie erg moeilijk met SMS'jes ontvangen. Kreeg eerst niks, heb SIM kaart (Vodafone) in andere mobiel gedaan. Daar alles ontvangen en daarna SIM kaart weer terug in de N8. Nu krijg ik zo af en toe een SMSje van gister binnen, maar het loopt niet soepel. Ik zag al dat daar eerder problemen mee waren, iemand een oplossing?

Heb m'n N8 nu 6 maanden, vergeleken met sommigen weinig problemen gehad. Vodafone stuurt alleen om de haverklap nieuwe internet-instellingen en configuratieberichten en batterij is binnen 10 uur leeg (wel non stop aan het WhatsAppen en Twitter). Maar nu lees ik dat dit ook door Vodafone veroorzaakt kan zijn?

Afgelopen week wel de eerste serieuze problemen gehad. N8 viel gewoon zomaar een paar keer achter elkaar uit. Gelukkig is het probleem niet meer teruggekomen. Hoop dat ie het nog wel een tijdje uithoudt hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudtwe
Het verschil in provider zit hem lijkt mij gewoon in het bereik dat je heb. Bij minder bereik moet je telefoon meer werk doen om verbinding te houden enz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
Ik heb gisteren ook laatste update geinstalleerd... tot nog toe zonder problemen.
Heb mijn N8 ook sinds oktober en weinig tot zeer weinig problemen gehad gelukkig... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PowerFlower schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 20:59:
Vraag me serieus af wat voor een problemen geweest zijn, 4 toestellen :?
1. Binnen 1 uur na bezorging had ik een rij dode pixels horizontaal.
2. Liep bij alles vast.
3. Ging niet meer aan.
4. Ging niet meer aan (gerepareerd)

Dusja vandaar dat ik nu een beetje voorzichtig doe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na de laatste update geeft Ovi Maps bij mij bij "Check Ins" een foutmelding.. Hebben jullie dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03 14:37

bwt

verplaatst zich op een GSX750F

Hier het zelfde.
Maar ik weet niet of het voor mijn update wel werkte....

My 1st proc. was a NEC V20 (4-8 Mhz) - Now I have an AMD 1300 / 2000 with Aero7+ ASRock ION 330

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart40
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-11-2021
Nokia Sleeping screen nu in betalabs: http://betalabs.nokia.com/apps/nokia-sleeping-screen Mooie eye candy en nog nuttig ook. Met alle leuke dingen die recent verschijnen via betalabs wordt het afscheid van Symbian moeilijker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Bart40 schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 11:21:
Nokia Sleeping screen nu in betalabs: http://betalabs.nokia.com/apps/nokia-sleeping-screen Mooie eye candy en nog nuttig ook. Met alle leuke dingen die recent verschijnen via betalabs wordt het afscheid van Symbian moeilijker...
Ziet er mooi uit maar lijkt mij weer een accuvreter :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notorious_roy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-10-2024

notorious_roy

It's-a-meeee

Super cool! Betalabs heerst!

Roy-O-Rama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0burn
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-09 17:17

c0burn

Feed your head

Gutteguttegut schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 11:37:
[...]
Ziet er mooi uit maar lijkt mij weer een accuvreter :(
Volgens de Betalabs site verbruikt de telefoon niet meer energie (wat mij ook onwaarschijnlijk lijkt):
Nokia Sleeping Screen gives you an enjoyable view to sleeping phone while it maintains the battery operating time of your phone.
Heb m momenteel in test, maar heb niet t idee dat mn batterij sneller leeggaat. Ik denk dat ze het energieverbruik proberen terug te dringen door het scherm maar eens per minuut te verversen (behalve bij notificaties), de resolutie te verlagen (of ten minste de anti-aliasing uit te zetten) en de kleurdiepte te verlagen.

Remember what the dormouse said

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bwt schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 10:20:
Hier het zelfde.
Maar ik weet niet of het voor mijn update wel werkte....
Heb de versie via Ovi Store gedownload en nu werkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrProper
  • Laatst online: 12-09-2024
weet iemand volgende ?

als ik enkele foto's wil doormailen krijg ik steeds melding dat ik maar iets van 4mb kan versturen max

kan dit omzeild worden met standaard mailapp icm gmail
kunnen foto's automatisch verkleind worden?wat eigenlijk makkelijk zou zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrProper schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 20:05:
weet iemand volgende ?

als ik enkele foto's wil doormailen krijg ik steeds melding dat ik maar iets van 4mb kan versturen max

kan dit omzeild worden met standaard mailapp icm gmail
kunnen foto's automatisch verkleind worden?wat eigenlijk makkelijk zou zijn
Is al eerder in dit topic gevraagd. Gebruik de searchfunctie ff.

en foto's verkleinen kun je zoooo simpel doen met de foto-editor!

suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrProper
  • Laatst online: 12-09-2024
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 20:19:
[...]

Is al eerder in dit topic gevraagd. Gebruik de searchfunctie ff.

en foto's verkleinen kun je zoooo simpel doen met de foto-editor!

suc6
eerder gevraagd wel maar toch geen echte oplossing geboden zover ik zie

tja je kan ze natuurlijk beginnen verkleinen maar echt handig is dit niet....zou makkelijk zijn dat je ze kan selecteren en dan gewoon in kleiner formaat kan mailen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exphy
  • Laatst online: 02-07 17:28
Meteen maar geinstalleerd, ziet er stukken beter uit dan de standaard screensaver.

Weet iemand trouwens hoe je QT moet updaten? Ik heb de FTP geprobeerd welke ergens was gepost, maar de installer geeft de melding dat hij sommige dingen niet kan upgraden

"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."

Pagina: 1 ... 39 ... 92 Laatste

Let op:
Discussie over levertijden, abonnementen en aanbiedingen mag in [ABO] Nokia N8 levertijden- en abonnementen topic