Zojuist heb ik het nieuwe 'Nokia Pure' lettertype op mijn N8 geïnstalleerd. Een aanrader!
http://thenokiablog.com/2...o-update-nokia-pure-font/
[ Voor 24% gewijzigd door Ad Hox op 31-03-2011 22:56 ]
Dit was al mogelijk. Gewoon met je standaardbrowser naar YouTube: Broadcast Yourself. gaan en vervolgens een video selecteren. Dan voor 'overschakelen naar standaardvideospeler' kiezen. Daar kun je vervolgens 'Hoge kwaliteit' kiezen.Z_Jr schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 22:53:
Eindelijk is het mogelijk om youtube video's op 720p af te spelen op de nokia n8
Je moet alleen wel "YouTube Downloader" downloaden van ovi store (overigens helemaal gratis).
Dan zoek je simpelweg een filmpje op youtube waarbij het mogelijk is om de video in 720p af te spelen, zodra je dat gevonden hebt, click je op 720p. Je video wordt dan gebuffered (en gedownload) en tada, je kan youtube videos in 720p afspelen.
Verwijderd
Toen ik deze fonts geplaatst had werkte nokia sleeping screen niet meer,ik heb de fonts er dan meer weer afgehaald,zo veel voegde het niet toe,ik heb wel nog steeds geen update beschikbaar (PR1.1 13.016)Poeh schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 22:29:
Zojuist heb ik het nieuwe 'Nokia Pure' lettertype op mijn N8 geïnstalleerd. Een aanrader!
Wat je zou kunnen doen is Pixelpipe installeren, dan kan je naast email adres ook nog allerlei sociale netwerken toevoegen en voor het verzenden aangeven of de foto's op 50% of 25% kwaliteit moeten worden verstuurd.MrProper schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 20:24:
[...]
eerder gevraagd wel maar toch geen echte oplossing geboden zover ik zie
tja je kan ze natuurlijk beginnen verkleinen maar echt handig is dit niet....zou makkelijk zijn dat je ze kan selecteren en dan gewoon in kleiner formaat kan mailen
thx voor tip maar begrijp het progje niet zo goed....Walkman schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 08:05:
[...]
Wat je zou kunnen doen is Pixelpipe installeren, dan kan je naast email adres ook nog allerlei sociale netwerken toevoegen en voor het verzenden aangeven of de foto's op 50% of 25% kwaliteit moeten worden verstuurd.
same here - ook herinstall van sleeping hielp niet.Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 23:16:
[...]
Toen ik deze fonts geplaatst had werkte nokia sleeping screen niet meer,ik heb de fonts er dan meer weer afgehaald,zo veel voegde het niet toe,ik heb wel nog steeds geen update beschikbaar (PR1.1 13.016)
My 1st proc. was a NEC V20 (4-8 Mhz) - Now I have an AMD 1300 / 2000 with Aero7+ ASRock ION 330
Werkt prima, erg fraai!Giem schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 13:51:
Een nieuwe app in de beta. Nokia Sleeping Screen
http://mynokiablog.com/20...ch-center-n8-c6-01-e7-c7/
http://betalabs.nokia.com/apps/nokia-sleeping-screen
Werkt vooral handig om direct te kunnen zien als je sms o.i.d. hebt.
Heb Sleeping Screen geprobeerd: het is in mijn ogen slechts een ver uitgeklede versie van Bubbles.Bart40 schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 11:21:
Nokia Sleeping screen nu in betalabs: http://betalabs.nokia.com/apps/nokia-sleeping-screen Mooie eye candy en nog nuttig ook. Met alle leuke dingen die recent verschijnen via betalabs wordt het afscheid van Symbian moeilijker...
Draadloos laden op onze Zon
ook ik hoop op een voortzetting van bubbles.emmerx schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 16:44:
[...]
Heb Sleeping Screen geprobeerd: het is in mijn ogen slechts een ver uitgeklede versie van Bubbles.
Ofwel de door de meeste Nokia fans zo 'gehate' eye candy zoals bekend van IOS.
Bubbles kon veel meer, maar is sinds de update helaas niet meer beschikbaar op Betalabs i.v.m problemen met Qt. Ik heb helaas de SIS-file niet meer ...
Hoop dat Bubbles snel weer beschikbaar komt, want naast de SMS indicator was ik inmiddels behoorlijk gesteld op de eenvoud je profiel tijdelijk naar stil te zetten, een zaklamp en sneller je 3 favoriete contacten te kunnen bellen..
My 1st proc. was a NEC V20 (4-8 Mhz) - Now I have an AMD 1300 / 2000 with Aero7+ ASRock ION 330
en nog een vraagje, in mijn menu ben ik de icoontjes van de items "stores" (waarom een engelse naam met voor de rest nederlandse software??) en "video's en tv" kwijt, daar staan nu mappen als icoontjes ipv de standaard icoontjes. hoe kan ik de gewone icoontjes weer terug krijgen??Bucephalus schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 11:41:
vandaag naar teleworld amsterdam geweest voor een herinstallatie om de vodafone software van mijn n8 af te krijgen, nou vertelde de monteur dat ik niet meer zelf moest updaten omdat ik dan weer die vodafone meuk erop zou krijgen. Dit omdat er naar de productcode wordt gekeken bij het updaten de productcode van mijn toestel van vodafone is. Kan ik nou echt niet meer zelf de software updaten zonder die vodafone meuk er weer bij te krijgen? iemand ervaringen hiermee??
Ik heb Bubbles nog steeds erop staan na de laatste update. Heb ook nooit ervaren dat andere programma's er minder van werden.bwt schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 16:53:
[...]
ook ik hoop op een voortzetting van bubbles.
Heb de bubblelock_all_0.11.4.sis in een download folder op mobiel staan.
HP Pavilion Power 15-cb040nd, Samsung Galaxy Z Fold 7
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Klopt helemaal, maar dat had je hier ook wel kunnen lezenBucephalus schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 11:41:
Dit omdat er naar de productcode wordt gekeken bij het updaten de productcode van mijn toestel van vodafone is. Kan ik nou echt niet meer zelf de software updaten zonder die vodafone meuk er weer bij te krijgen? iemand ervaringen hiermee??
Jammer dat er geen foto bijstaat met een nokia n8 erin geklikt.. wel een leuk idee.
Dat klinkt op zich leuk, voor weinig. Iemand ervaring met suks? Als je batterij bijna op is dan laad deze hem bij ofzo?
TimothyW schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 22:40:
[...]
confirm: dat werkt.
Met phoenix of hoe het ook heet uitgevoerd zonder probleem.
Had ook een branded vodafone, na flashen met standaard versie is alles prima.
Voordeeltje is ook gelijk dat de firmware updates zodra deze uitkomen direct beschikbaar zijn en zonder probleem te installeren is.
[ Voor 9% gewijzigd door The Wizard op 04-11-2024 15:34 ]
Verkopen of verhuren?robertwebbe schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 13:07:
[video]
Ik heb zo'n ding liggen maar eerlijk gezegd doe ik er weinig mee want het sturen met de iPhone is niet echt makkelijk... Ik zal het eens proberen als ik weer een werkende N8 of E7 heb.
Niks mis met eye candy wmb... de reden dat ik Symbian heb in plaats van iOS is dat ik me gewoon ontzettend irriteer aan alles wat er niet "mag" van Apple. (Even iets met bluetooth op je iPhone/iPad zetten? Nee, natuurlijk niet... etcetera.)emmerx schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 16:44:
Heb Sleeping Screen geprobeerd: het is in mijn ogen slechts een ver uitgeklede versie van Bubbles.
Ofwel de door de meeste Nokia fans zo 'gehate' eye candy zoals bekend van IOS.
Wie weet of je je contacten bij de IM for Nokia kan sorteren op offline en online modus? Want nu zijn mn msn contacten gesorteerd in groepen.bladestar5314 schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 10:13:
Ik heb een probleem met mijn Ovi store , elke keer als ik die op start blijft ie hangen
al geprobeerd hem te reseten en opnieuwe instaleren, maar helaas steeds het zelfde
NIeuwe IM for nokia is eindelijk beschikbaar
http://store.ovi.com/content/75668
[ Voor 4% gewijzigd door Amiet01 op 02-04-2011 14:00 ]
Master_A
ok mijn fout dan, ik dacht dat flashen alleen nieuwe software was en niet zozeer de productcode wijzigen. weer wat geleerd...Marly schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 12:00:
@dvanspijker: Ik had dan ook geschreven : "tenzij je de productcode wijzigt" en dat heeft de TimothyW, die jij quote, gedaan.
Verwijderd
Verwijderd
Reisplannen met EV? Lees mijn nieuwsbrief en blog! electricfelix.com - FeWipS®
Verwijderd
Ik weet niet waar je woont maar ik heb er 2 en je kunt er ook mee battlen. Als je in de buurt van Arnhem woont zouden we een keer af kunnen spreken.PowerFlower schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 13:02:
[...]
Verkopen of verhuren?Lijkt me echt het ultieme speelgoed maar sowieso niet iets waar je veel langer dan een uurtje mee speelt...
[ Voor 10% gewijzigd door robertwebbe op 03-04-2011 11:05 ]
Lijkt me hartstikke leuk, maar eerst maar eens goed oefenenrobertwebbe schreef op zondag 03 april 2011 @ 11:04:
[...]
Ik weet niet waar je woont maar ik heb er 2 en je kunt er ook mee battlen. Als je in de buurt van Arnhem woont zouden we een keer af kunnen spreken.
Probeer eens Gravity>Images>Settings>Use proxy for 3G/GPRS>Yespeerke63nl schreef op zondag 03 april 2011 @ 11:45:
[...]
Lijkt me hartstikke leuk, maar eerst maar eens goed oefenen
Ander probleempje.
Is men hier bekend met Gravity?
Ik krijg, indien ik een picture wil posten naar Twitpic... telkens de melding "posting failed"... Ik kom er maar niet achter wat de oorzaak kan zijn.
Verwijderd
Verwijderd
Iemand hier meer info over?Verwijderd schreef op zondag 03 april 2011 @ 10:59:
Is dit ongeveer de manier om het te doen?
http://rexton270.wordpres...nding-available/#comments
alé ongeveer,ik zou het graag succesvol doen
Verwijderd
Heb wel paar keer meegemaakt dat te tijd wat achter liep.. Maar zo'n grote afwijking niet..choogen schreef op maandag 04 april 2011 @ 05:51:
Heb sinds vandaag een hele rare bug met mijn telefoon. Na een kort nachtje aan de oplader staat opeens de datum van meer dan een maand geleden op mijn display. Ook de tijdsaanduiding is volkomen verkeerd: 13:05 ipv 05:45. Hebben andere mensen ook last van deze bug? Geen idee hoe dit is ontstaan...
Masis schreef op zondag 03 april 2011 @ 16:18:
[...]
Probeer eens Gravity>Images>Settings>Use proxy for 3G/GPRS>Yes
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Ik heb ook wel eens gehad dat er idd helemaal niks van de klok klopte. Toen heb ik hem op handmatig gezet. Laatst (na een paar maanden handmatig) heb ik hem weer op automatisch gezet en nu lijkt het weer goed. Maar ik zou niet weten waardoor het komt en waarom het weer opgelost is. Softwareupdate misschien?choogen schreef op maandag 04 april 2011 @ 05:51:
Heb sinds vandaag een hele rare bug met mijn telefoon. Na een kort nachtje aan de oplader staat opeens de datum van meer dan een maand geleden op mijn display. Ook de tijdsaanduiding is volkomen verkeerd: 13:05 ipv 05:45. Hebben andere mensen ook last van deze bug? Geen idee hoe dit is ontstaan...
Ik heb het net geinstalleerd staan.reyals schreef op maandag 04 april 2011 @ 15:20:
Iemand trouwens ervaring met CameraPro? (http://n8geeks.com/nokia-n8-camera-pro-review/)
vooral dat HDR foto's maken is wel interressant. iemand ervaringen hiermee?
is het trouwens mogelijk om de rode videolamp uit te zetten met camerapro? (zo ontzettend irritant als je een witte hond filmt en een rode vlek ziet... raar beest)
Verwijderd
Maar in die guide staat dat ik 2 service progs moet downen klopt dat?want waarom heb je er 2 nodig?En kan ik an automatisch updates installen?of moet ik telkens de FW er via het flashen er op zetten?fewips schreef op maandag 04 april 2011 @ 16:42:
mrwhoopie, ik heb die guide stap voor stap gevolgd en inmiddels meerdere N8's (en andere oudere nokia's)
succesvol onder handen genomen. succes!
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2011 22:09 ]
[ Voor 6% gewijzigd door reyals op 04-04-2011 21:59 ]
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Uh, heb je op het goeie bericht gequote? Ik heb nog nooit een flash gedaan....Verwijderd schreef op maandag 04 april 2011 @ 21:29:
[...]
Maar in die guide staat dat ik 2 service progs moet downen klopt dat?want waarom heb je er 2 nodig?En kan ik an automatisch updates installen?of moet ik telkens de FW er via het flashen er op zetten?
Sorry voor deze noob vragen,maar dit gaat mijn eerste flash worden dan en ik heb geen zin om te falen
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2011 22:09 ]
Verwijderd
Deze sites gebruik ik het meest:Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 11:17:
Informatie over de N8???
Ik haal de meeste info over de N8 in deze topic op tweakers en op Nokia Blog (http://mynokiablog.com/) of Nokia Beta (http://betalabs.nokia.com).
Heeft er iemand nog een tip waar nog meer interessante info over de N8 en over voor de N8 geschikte apps te lezen valt? Of gewoon: interessante gebruikerstips voor de N8?
Verwijderd
Verwijderd
Merci voor je reply,ik wil echter heel graag leren,het enige wat ik niet begrijp is waarom je Phoenix Service Software 2010.08.004.41526 moet downen en iets verder staat:fewips schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 16:36:
mrwhoopie, als je er geen vertrouwen in hebt, prima, die guide was voor mij simpel en duidelijk.
navifirm is voor het downloaden van firmware, geheel legaal van nokia's eigen servers.
phoenix heb je dan nodig voor het flashen, kind kan de was doen, succes.
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2011 09:10 ]
[ Voor 74% gewijzigd door robertwebbe op 05-04-2011 23:01 ]
Ik vraag me af of we dan eindelijk ook iets officieels over pr2.0 of zelfs 3.0 voor s^3 te zien of te horen krijgen.robertwebbe schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 22:47:
Ik zie geen afbeeldingen...
Deze boodschap kreeg ik trouwens vandaag in de mail van Nokia:
[afbeelding]
Verwijderd
Indd ik krijg de afbeeldingen niet zichtbaar,daarom maar gewoon even de link geplaatst.robertwebbe schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 22:47:
[afbeelding]
[ Voor 38% gewijzigd door FastFred op 06-04-2011 10:26 ]
lolFastFred schreef op woensdag 06 april 2011 @ 10:19:
Accu-duur is trouwens nog beter geworden, opladen kan ik nu 1x per week. M'n N8 doet dan overdag ook weinig anders meer dan in m'n broekzak zitten, af en toe een sms sturen, even bellen en wat internetten.
EDIT: *FastFred realiseert zich dat hij weer eens hopeloos achter loopt
Wat werkt er niet? Ik heb nog geen probleem met mijn toestel gehad.stoep1987 schreef op woensdag 06 april 2011 @ 11:45:
Brrr krijg nu al weer rillingen bij het zien van Symbian. Was groot nokia fan, maar dit OS werkt gewoon niet.
Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12
Heb je de nieuwe versie al geprobeerd?stoep1987 schreef op woensdag 06 april 2011 @ 11:45:
Brrr krijg nu al weer rillingen bij het zien van Symbian. Was groot nokia fan, maar dit OS werkt gewoon niet.
Verwijderd
Bedankt voor je tip, daar hebben we tenminste wat aan!stoep1987 schreef op woensdag 06 april 2011 @ 11:45:
Ja ehhhm:robertwebbe schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 22:47:
[afbeelding]
Verwijderd
[ Voor 75% gewijzigd door RoD op 06-04-2011 20:16 ]
Dat is prima, dat je dat vindt, maar post aub voortaan gewoon iets inhoudelijks, of laat dit topic links liggenstoep1987 schreef op woensdag 06 april 2011 @ 11:45:
Ik ben al een tijd op zoek naar een "veilige" versie van Phoenix, had al een paar keer Phoenix gedownload maar steeds een melding van mijn antivirusprogramma dat het besmet was, waar kan ik een veilige versie downloaden?Quinn Dexter schreef op donderdag 07 april 2011 @ 00:25:
Wat bij mij heeft geholpen bij dezelfde foutmelding is niet de via Navifirm gedownloade bestanden gebruiken, maar met Phoenix zelf downloaden.
Onder Tools -> Data Package Download selecteren. Daarna Refurbish selecteren, SW update werkte voor mij niet in ieder geval.
Gelukkig werkt Ovi Store nu weer bij mij. Ik geloof dat bij ze bij het Nokia Care Center gewoon Ovi Suite hebben gebruikt om de firmware er opnieuw op te zetten toen ik daar om vroeg.
Succes ermee.
Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!
Helaas, ik zit in Leiden dus dat is wat ver wegrobertwebbe schreef op zondag 03 april 2011 @ 11:04:
Ik weet niet waar je woont maar ik heb er 2 en je kunt er ook mee battlen. Als je in de buurt van Arnhem woont zouden we een keer af kunnen spreken.
Niet battlen via een app maar gewoon fysiek, elkaar een beetje duwen zeg maarPowerFlower schreef op donderdag 07 april 2011 @ 18:29:
[...]
Helaas, ik zit in Leiden dus dat is wat ver wegEn met de N8 app kun je (nog) niet battlen. Alleen vliegen.
Dat heb ik ook al een paar keer gehad. Helaas heb ik geen idee meer waar ik mijn goede versie vandaan heb, net mijn internetgeschiedenis gewist (familiebezoek inclusief nichtje van twaalf, dus voor de zekerheid dan maar).kruila schreef op donderdag 07 april 2011 @ 09:58:
[...]
Ik ben al een tijd op zoek naar een "veilige" versie van Phoenix, had al een paar keer Phoenix gedownload maar steeds een melding van mijn antivirusprogramma dat het besmet was, waar kan ik een veilige versie downloaden?
Absoluut relatief, relatief absoluut.
Dat is mij ook overkomen, ben er mee naar PHONE HOUSE gegaan (toestel is daar gekocht) heb meteen een nieuwe set mee gekregen, want dit valt ook onder de garantie, je moet er mee terug gaan naar de shop waar je het toestel hebt gekocht.alaintje schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 23:26:
Bij wie zijn ook al de oordopjes kapot, dinsdag viel de 'lange'kant uit en gister ook de korte.
Zou ik hier nog wat mee kunne qua garantie, heb het toestel denk ik 2 maandne nu.
bedankt, gevonden.Quinn Dexter schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 22:13:
[...]
Dat heb ik ook al een paar keer gehad. Helaas heb ik geen idee meer waar ik mijn goede versie vandaan heb, net mijn internetgeschiedenis gewist (familiebezoek inclusief nichtje van twaalf, dus voor de zekerheid dan maar).
Maar zoeken op deze versie Phoenix Service Software 2011.08.003.45122 heeft gewerkt.Ik dacht via Rapidshare.
Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!
[ Voor 33% gewijzigd door alaintje op 09-04-2011 13:14 ]
Ik heb hm er op gehad maar de sites welke ik wilde zien werkte nog niet dus heb hm er weer afgegooit.joi-c schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 17:13:
Is er iemand die de Silverlight versie voor Nokia S60 5th Edition op zijn N8 heeft geïnstalleerd? Ik zit erover te twijfelen...
[ Voor 9% gewijzigd door Z_Jr op 10-04-2011 00:19 ]
Oh...jammer. Ik kom wel eens op een website waar Silverlight vereist is om een filmpje af te spelen en ik dacht het op deze manier op te lossen. Niet dus....TimothyW schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 23:09:
...dan nog gaat het niet werken.
Het is dan wel silverlight, maar het is eerder te vergelijken met python, Qt, etc.
De webbrowser in je telefoon zal geen gebruik maken van silverlight. Waarschijnlijk zitten niet eens de benodigdheden in het pakketje van silverlight.
Die veronderstelling had ik dus ook eerst...joi-c schreef op zondag 10 april 2011 @ 10:03:
[...]
Oh...jammer. Ik kom wel eens op een website waar Silverlight vereist is om een filmpje af te spelen en ik dacht het op deze manier op te lossen. Niet dus....
Check eerst even via https://store.ovi.com/login of je login credentials wel correct zijn.Z_Jr schreef op zondag 10 april 2011 @ 00:16:
Kheb de nokia N8 al een tijdje, al vanaf de eerste release datum van NL. Het ding is tot nu toe 2x gecrashed in die lange tijd en er is nog maar 1 waarschuwing geweest over de RAM.
Nu heb ik echter een 'probleem' met ovi store. Ik kan al enkele weken geen betaalde downloads meer kopen en verkrijgen. Telkens als ik heb bevestigd dat de rekening op mijn telefoon's rekening moet komen te staan, geeft Ovi store altijd een fout: "Verbindingsfout, kan geen verbinding maken met de server, probeer later opnieuw". Vroeger kon ik altijd met dezelfde manier prima iets kopen en downloaden van ovi store, maar nu lukt het dus niet. Downloads die gratis zijn, willen wel downloaden. De betaalde apps niet.
Ik heb dit met verschillende apps waarvoor betaald moet worden, getest. Voor de WIFI verbinding, gebruik ik een beveiligde WLAN connectie.
Heeft iemand misschien een solutie?
WAt heb je precies allemaal meegenomen. Want ik moet ook naar The Phone House. Dat is het Nokia Care Center. Maar ik heb niet echt een 'bon' zeg maar. En moet je je telefoon ook meenemen. Beetje stomme vraag maar... Of is alleen het aankoopbewijs goed?amrabed schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 02:57:
[...]
Dat is mij ook overkomen, ben er mee naar PHONE HOUSE gegaan (toestel is daar gekocht) heb meteen een nieuwe set mee gekregen, want dit valt ook onder de garantie, je moet er mee terug gaan naar de shop waar je het toestel hebt gekocht.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq