Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amrabed
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-02-2012
Mijn telefoon is niet branded, heb geen vodafone.

Ik kwam er achter toen ik een avi clip die ik er op had gezet wou kijken, toen gaf ie geheugen vol, heb de phone toen aan de pc gezet en daar kon je ook zien dat de geheugen vol is.

ik snap er niets meer van en vind het vreemd dat ik de geheugen niet kan resetten, op de een of andere manier moet dit toch mogelijk zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amrabed schreef op zondag 13 maart 2011 @ 23:24:

Ik kwam er achter toen ik een avi clip die ik er op had gezet wou kijken, toen gaf ie geheugen vol, heb de phone toen aan de pc gezet en daar kon je ook zien dat de geheugen vol is.

ik snap er niets meer van en vind het vreemd dat ik de geheugen niet kan resetten, op de een of andere manier moet dit toch mogelijk zijn ?
Geef eens antwoord op de quote van Toine (zie hierboven) want dan is het volgens mij hoe de PC je N8 ziet als hij op verschillende manieren (usb of blue tooth) benaderd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pegagus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 14:36
Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2011 @ 16:32:
[...]

vergeet deze ook niet uit te zetten/wijzigen als je naar het buitenland gaat! Je wordt anders helemaal gek als je ff geen GPS hebt en hij wil overschakelen naar een netwerk om de positie te bepalen! Uiteraard heb je roaming uitstaan bij Menu--> instellingen -->Connectiviteit-->Instellingen --> geg gebr. in buitenland alleen WLAN

Maar tijdens het offline navigeren, word je vooral als je stijgt en daalt, gek van die melding kan positie niet bepaken, geg, positiebep.server...etc...!

Ik heb btw ook vodafone, maar bij mij staat er:

1. supl.vodafone.com ( supl.vodafone.com ; TP : VDF Live ! alleen in eigen netwerk JA )
2. supl.nokia.com ( supl.nokia.com; TP VDF Live! alleen in eigen netwerk Nee )
Ik heb alleen de server van Nokia staan. Verder kun je ook aangeven dat die alleen automatisch contact maakt met de server binnen het eigen netwerk. Daarmee voorkom je ongemerkt hoge kosten tijdens het navigeren in het buitenland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-11-2021
amrabed schreef op zondag 13 maart 2011 @ 23:24:

Je moet een onderscheid maken tussen werkgeheugen en opslagcapaciteit.
Dit betreft een werkgeheugen probleem, veroorzaakt door overload aan taken (veel in de achtergrond draaien?).
Een keertje alles afsluiten of de n8 opnieuw opstarten en je kunt je avi gewoon bekijken.

Opslagcapaciteit op c is al genoeg over gezegd lijkt me.

[ Voor 3% gewijzigd door liffey op 14-03-2011 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

Ik gebruik nu Nimbuzz! en dat werkt best okayish voor de N8 maar er is helemaal geen Ebuddy meer die fatsoenlijk werkt voor de N8? ( had een oudere .sis installed maar dat werkte niet toppie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bladestar5314
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:12
En weer is er wat nieuws te vinden in de Nokia beta labs
Shoot and Tag
http://betalabs.nokia.com/apps/nokia-shoot-and-tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudtwe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-09 02:28
bladestar5314 schreef op maandag 14 maart 2011 @ 11:40:
En weer is er wat nieuws te vinden in de Nokia beta labs
Shoot and Tag
http://betalabs.nokia.com/apps/nokia-shoot-and-tag
Ziet er wel goed uit!, zou mooi zijn als het in de gewone camerasoftware geintegreerd wordt als het uit beta is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 17:20
iNFiNiTY- schreef op maandag 14 maart 2011 @ 10:10:
Ik gebruik nu Nimbuzz! en dat werkt best okayish voor de N8 maar er is helemaal geen Ebuddy meer die fatsoenlijk werkt voor de N8? ( had een oudere .sis installed maar dat werkte niet toppie)
Ik gebruik de nieuwste versie van ebuddy voor de N8 en die werkt goed op mijn N8. Versie 2.2.0 gebruik ik.
Handig met meerdere accounts tegelijk ingloggen.
Wat helaas nog nooit heeft gewerkt met geen enkele ebuddy versie op mijn N8 is de optie "Type directly into chat screen"... dan krijg je geen toetsenbord als je dat aanvinkt. Maar verder werkt alles altijd goed.

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amrabed
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-02-2012
Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2011 @ 23:43:
[...]

Geef eens antwoord op de quote van Toine (zie hierboven) want dan is het volgens mij hoe de PC je N8 ziet als hij op verschillende manieren (usb of blue tooth) benaderd wordt.
Mijn probleem is groter dan ik dacht, mijn pc herkent mijn phone niet meer en via ovi in de phone kan ik geen progjes meer installeren, hij geeft steeds fout aan.

ook al bij het opstarten geeft de phone widged verwijderd, welke geeft de phone niet aan.

breng het morgen terug naar de schop! heb nog garantie.,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorritp
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-07-2018
Notaname schreef op zondag 13 maart 2011 @ 10:53:
Ik twijfel ook al een paar maanden of ik Sygic zal aanschaffen omdat ik last heb van die vreemde routing.
Nu heeft ieder navigatieprogramma wel zijn zwakke punten maar een goede route is veruit het belangrijkste.
Prima dat ik weet waar de files staan maar als ik vervolgens 250 kilometer omrij naar mijn vakantiebestemming omdat de routing niet klopt dan kies ik liever voor een goed programma zonder file info.

Gisteravond kreeg ik trouwens een melding dat er file op mijn route was en vroeg hij of ik een alternatieve route wou nemen. Ik zag alleen nergens een knop om voor ja/nee te kiezen. :S
Iemand ervaring?
Op de rode balk waar de melding over de file staat tikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
jorritp schreef op maandag 14 maart 2011 @ 20:41:
[...]

Op de rode balk waar de melding over de file staat tikken?
Bij mij kwam die rode balk er dus niet.
Daarna de routaaanpassing op automatisch gezet, toe werd er gemeld dat de route werd aangepast. Dit gebeurde echter niet, ik werrd netjes achteraan de file geparkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-05 23:19
Is het volgende bij jullie ook het geval?

Zodra ik de gegevens van een contactpersoon bekijk en vervolgens op 'ZOEKEN OP KAART' druk, verschijnt er gedurende een aantal seconden een zwart beeld met roterende witte bolletjes, waarna ik de gegevens van de contactpersoon weer zie. Er wordt dus niet overgeschakeld naar Ovi Maps.

Firmware: PR1.1

Ovi Maps: v3.06 10wk46 b01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudtwe
Nee, dit gaat bij mij gewoon goed. Het enige vervelende vindt ik dat hij zoekt op woonplaats adres en postcode. En Ovi maps dan het adres niet vindt. Als je de postcode dan weghaalt vindt hij het wel gewoon...

Ik heb dezelfde softwareversie als jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
Woudtwe schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 10:25:
Nee, dit gaat bij mij gewoon goed. Het enige vervelende vindt ik dat hij zoekt op woonplaats adres en postcode. En Ovi maps dan het adres niet vindt. Als je de postcode dan weghaalt vindt hij het wel gewoon...

Ik heb dezelfde softwareversie als jou.
Hmm... zou het dan toch komen doordat ik eergisteren Qt 4.7.1 (ftp://ftp.qt.nokia.com/qt/symbian/4.7.1/) geïnstalleerd heb? Ik wilde namelijk per se Flake (die mooie weather app) op mijn N8 hebben, maar ook na de installatie van Qt 4.7.1 wil die app niet werken.

[ Voor 3% gewijzigd door Poeh op 15-03-2011 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudtwe
Dat durf ik niet te zeggen. Ik heb de alleen de Qtviewer 4.7.2 die meekomt met de vorige versie van bubbles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mensen met een gmail-account, probeer dit eens:

Gmail Apps Browser van Pixelpipe

http://store.ovi.com/content/106566?clickSource=search

bij mij werkt dat perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
Er is een nieuwe versie van Ovi Maps beschikbaar (v3.06 10wk50 b12). Bij mij werd deze update aangegeven in de Ovi Suite. En het 'probleem' dat ik een paar posts terug beschreef (bij klikken op adres in contacten opende Ovi Maps niet) is daarmee verholpen!

[ Voor 35% gewijzigd door Poeh op 15-03-2011 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 13:04:
Voor mensen met een gmail-account, probeer dit eens:

Gmail Apps Browser van Pixelpipe

http://store.ovi.com/content/106566?clickSource=search

bij mij werkt dat perfect.
De applicatie werkt bij mij ook prima, maar ik krijg de widget niet op mijn homescreen, iemand dat wel gelukt? En hoe dan?
Bij mij staat ie niet in de widget lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

liffey schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 08:29:
[...]

De applicatie werkt bij mij ook prima, maar ik krijg de widget niet op mijn homescreen, iemand dat wel gelukt? En hoe dan?
Bij mij staat ie niet in de widget lijst.
Bij mij staat ie ook niet in de widgetlijst, maar niet elk programma is/heeft toch een widget? Kon ook nergens in de beschrijving iets vinden dat op een widget wees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pegagus
Niet elk programma heeft een widget. Die kun je op je homescreen krijgen door snelkoppelingen te kiezen en die dan weer te bewerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
pegagus schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 09:02:
Niet elk programma heeft een widget. Die kun je op je homescreen krijgen door snelkoppelingen te kiezen en die dan weer te bewerken.
Dat begrijp ik, maar het programma zelf gat een popup dat je de widget op het startscherm kunt krijgen door op de + te drukken en hem toe te voegen. Maar dat is er dus niet, vandaag mijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-09 11:18
Woudtwe schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 10:25:
Als je de postcode dan weghaalt vindt hij het wel gewoon...
OVI Maps werkt met postcodes die alleen uit cijfers bestaan, is internationaal de meest gebruikte methode.
Weglaten van de 2 letters is dus voldoende om zoeken goed te laten gaan.
Nu wachten totdat Nokia (of MS) dat oplost.

Ik heb voor Maps alle van adressen in mijn telefoonboek een kopie gemaakt (gaat snel in Outlook) met de postcode zonder letters...

Draadloos laden op onze Zon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudtwe
Ok, vandaar. Dank je!

Wel apart dat als je bijvoorbeeld huisnummer 5a zoekt dat ie wel gewoon 5 pakt. Moeten ze dat idd voor de postcode ook nog maar aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-09 15:06
Ik zie in Ovi dat Big Screen uit de Beta is.

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrProper
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09-2024
weet iemand hoe je bij Facebook (standaardapp) locatie kan meegeven zonder dat er mogelijkheid is om bv bedrijf in buurt uit te kiezen....gewoon louter straatnaam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVins
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-10-2024
Woudtwe schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 11:47:
Dat durf ik niet te zeggen. Ik heb de alleen de Qtviewer 4.7.2 die meekomt met de vorige versie van bubbles
Flake werkt bij mij prima met 4.7.1

antihipsteralliance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
DeVins schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 03:00:
[...]

Flake werkt bij mij prima met 4.7.1
Welk bestand uit de ftp-map van Qt heb jij daarvoor geïnstalleerd? Ikzelf 'qt_installer.sis', maar daar werkte Flake niet op. Nog steeds de melding dat ik niet over de juiste versie van Qt beschik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pegagus
Bestaat er een app, die automatisch opnieuw belt, wanneer de lijn bezet is? Mijn huisarts heeft een nogal ouderwets "systeem" waarbij je op de dag zelf moet bellen voor een afspraak en iets van een telefonische wachtrij kennen ze niet. Allemaal niet zo praktisch met drie schoolgaande kinderen. Want je moet ook nog eens bellen tussen 8.00 uur en 9.00 uur.,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notorious_roy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-10-2024

notorious_roy

It's-a-meeee

pegagus schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 10:03:
Bestaat er een app, die automatisch opnieuw belt, wanneer de lijn bezet is? Mijn huisarts heeft een nogal ouderwets "systeem" waarbij je op de dag zelf moet bellen voor een afspraak en iets van een telefonische wachtrij kennen ze niet. Allemaal niet zo praktisch met drie schoolgaande kinderen. Want je moet ook nog eens bellen tussen 8.00 uur en 9.00 uur.,
Is dat niet een instelling in de telefoon zelf gewoon? Ik kan me herinneren dat een oude Nokia van mij dat gewoon kon namelijk.

Roy-O-Rama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand ook hoe het kan dat ik nog 'maar' 161 mb telefoongeheugen beschikbaar heb? Ik installeer alle toepassingen (apps) via OVI op de 16 gb schijf. Ook als ik naar toepassingsbeheer ga, en ik ga naar geinstalleerde toepassingen, zie ik dat idd bijna niets (behalve, de door Nokia geinstalleerde midnight aqua themes ed) op het telefoongeheugen staat.

Ook leeg ik regelmatig cache ed.

Als ik via best. beheer kijk in de C map, zijn de meeste bestanden verborgen.

Concreet: Ik ben benieuwd hoeveel ruimte jullie hebben in telefoongeheugen. En misschien heeft iemand een idee hoe ik ervoor kan zorgen dat ik dit geheugen weer wat uitbreidt richting 200 mb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-09 15:06
Ik heb nog 147 mb. Ik zie wel dat er best veel bestanden in het geheugen staan van apps als pixelpipe, shazam, panarama, Layer etc. Deze durf ik ook niet te verwijderen. Ik ben ook benieuwd of iemand weet hoe je het geheugen zo schoon mogelijk houdt.

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wwiilleemm
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-12-2024
Herhaalde oproep!

Hoi allemaal, heb een probleempje:

Ik wil graag SPB Mobile Shell installeren.
Bij betaling wordt gevraagd naar een creditcard. Die heb ik echter niet.

Bij kleinere applicaties wordt de aanschaf via de telefoonrekening verrekend.Is al een paar keer goed gegaan.

Kan Mobile Shell alleen via een creditcard worden betaald? Of zijn er nog andere mogelijkheden?

Als het niet kan dan verneem ik dat ook graag, dan weet ik dat ik niet verder hoef te zoeken !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notaname
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-09 15:46
wwiilleemm schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 17:23:
Herhaalde oproep!

Bij kleinere applicaties wordt de aanschaf via de telefoonrekening verrekend.Is al een paar keer goed gegaan.

Kan Mobile Shell alleen via een creditcard worden betaald? Of zijn er nog andere mogelijkheden?

Als het niet kan dan verneem ik dat ook graag, dan weet ik dat ik niet verder hoef te zoeken !
Wij verkopen dat SPB toch niet.
Misschien is het slimmer om de ontwikkelaar te benaderen?
Als je de website van SPB bekijkt lijkt het niet. http://spb.com/pocketpc-software/mobileshell/purchase.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyfrog
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09 11:33
Modbreak:Geen codes uitdelen graag

[ Voor 94% gewijzigd door ACM op 17-03-2011 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pegagus
notorious_roy schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 11:16:
[...]

Is dat niet een instelling in de telefoon zelf gewoon? Ik kan me herinneren dat een oude Nokia van mij dat gewoon kon namelijk.

Ik heb een optie gevonden die "oproep in wachtrij" heet. Het is een netwerkservice. Zou dat hem zijn?

Helaas. Functie ontbreekt op de N8: http://discussions.europe...8-Auto-redial/td-p/803653

[ Voor 16% gewijzigd door pegagus op 17-03-2011 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Laatst online: 08-08 13:41
Oproep in wachtrij is een netwerkfunctie die de mogelijkheid geeft een 2de, gelijktijdige oproep te ontvangen of te plaatsen. Tussen die gesprekken kan je dan ook nog switchen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:29

Ad Hox

N/A

Is het mogelijk om de operator name te veranderen? Bijvoorbeeld 'vodafone NL' wijzigen in 'Vodafone'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notorious_roy

notorious_roy

It's-a-meeee

pegagus schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 20:59:
[...]

Ik heb een optie gevonden die "oproep in wachtrij" heet. Het is een netwerkservice. Zou dat hem zijn?

Helaas. Functie ontbreekt op de N8: http://discussions.europe...8-Auto-redial/td-p/803653
Dat is raar. Naja, misschien in PR2.0 of 3.0? Kleine moeite lijkt me...

Overigens, er is weer een Angry Birds Seasons update uit, nu voor St. Patricksday als ik het goed zo. Ik kan de update alleen niet downloaden... Als ik Seasons nu opstart (Valentijnsversie) en ik klik op update geeft hij wel netjes aan dat er een nieuwere versie is, maar downloaden gaat niet. Er gebeurt niets. Iemand enig idee?

Roy-O-Rama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

de free uitvoering van angry birds is wel HEEL verslavend.. is de pay versie zoveel uitgebreider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-09 14:56
Twee vragen;

- Wordt de batterijduur gedurende de eerste dagen/weken gebruik nog beter? Zoals door een aantal gezegd werd zou de telefoon het accuverbruik "leren kennen" om zo efficienter om te gaan met de energie.

- Maakt het uit of je het netwerk handmatig kiest (1 provider) of meerdere? Als de telefoon minder moeite moet doen om van een andere zendmast gebruik te maken scheelt dit toch ook enorm in batterij?

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03 14:37

bwt

verplaatst zich op een GSX750F

iNFiNiTY- schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 15:16:
de free uitvoering van angry birds is wel HEEL verslavend.. is de pay versie zoveel uitgebreider?
Echt wel veeeeel - zowel uitgebreid als verslavend

My 1st proc. was a NEC V20 (4-8 Mhz) - Now I have an AMD 1300 / 2000 with Aero7+ ASRock ION 330

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:54
Reaper.JA2 schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 16:15:
- Wordt de batterijduur gedurende de eerste dagen/weken gebruik nog beter? Zoals door een aantal gezegd werd zou de telefoon het accuverbruik "leren kennen" om zo efficienter om te gaan met de energie.
De moderne lihtium batterijen hebben direct de beschikbare capaciteit. Het trainen zoals bij de oude Nikkel batterijen is niet meer van toepassing. Het is tegenwoordig meer de gebruiker die leert welke zaken veel energie verbruiken en past daarop zijn gebruik aan. In eerste instantie zet je ook van alles aan en dan kom je er achter dat de gebruikstijd te kort wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Telfordia schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 14:12:
Ik heb nog 147 mb. Ik zie wel dat er best veel bestanden in het geheugen staan van apps als pixelpipe, shazam, panarama, Layer etc. Deze durf ik ook niet te verwijderen. Ik ben ook benieuwd of iemand weet hoe je het geheugen zo schoon mogelijk houdt.
Ik merk gewoon dat mijn telefoon af en toe blijft hangen bij een spelletje Angry birds bijvoorbeeld. En dat terwijl ik dan heel vaak telefoon op Offline heb staan en mijn mail net gecheckt heb. Verder draai ik geen what's app of andere grote dingen op de achtergrond.. Sowieso laat ik nooit 'dingen' openstaan op de achtergrond..Ik heb ook weinig apps gedownload (ongev. 5).. Dus daar ligt het ook niet aan..

wat veroorzaakt dan het feit dat mijn telefoon af en toe kort blijft hangen? 256 mb geheugen is ander geheugen dan telefoongeheugen???????? Weet iemand dit? Heeft iemand verder tips? Misschien opnieuw 013.016 erop zetten via Ovi Suite (uitgebreide versie)??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Telefooncal
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-09 18:17

Telefooncal

Tring tring!

Klaask, heel toevallig de social app van nokia in gebruik?
Die wil namelijk nog wel eens voor problemen zorgen. Heb er zelf namelijk ook wel eens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jens17
  • Laatst online: 23-09 19:16
robertwebbe schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 19:51:
[...]

De moderne lihtium batterijen hebben direct de beschikbare capaciteit. Het trainen zoals bij de oude Nikkel batterijen is niet meer van toepassing. Het is tegenwoordig meer de gebruiker die leert welke zaken veel energie verbruiken en past daarop zijn gebruik aan. In eerste instantie zet je ook van alles aan en dan kom je er achter dat de gebruikstijd te kort wordt.
Aha, dankje! Meende ergens gelezen te hebben dat dit zo was. Perfect, ga ik aan de slag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bladestar5314
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:12
Voor wie het aan durft Paypal voor je n8
http://store.ovi.com/content/107164?clickSource=search#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Herhaalde oproep!

Ik heb via google hun website opgezocht en ik kon daar met paypal betalen (ik weet niet meer hoever in het betalingsproces dat tevoorschijn komt)... dan krijg je de activatiecode per mail binnen waarmee je de probeerversie van 15 dagen definitief kunt registreren.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2011 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
Ik blijf problemen houden met Qt! Ik heb al ik weet niet wat geïnstalleerd vanuit de map ftp://ftp.qt.nokia.com/qt/symbian/4.7.1 (met veel foutmeldingen tijdens de installaties, af en toe ook een PIPS melding), maar Flake blijft bij de installatie aangeven:

'Kan installatie niet uitvoeren. Qt versie 4.07 (1) of nieuwer vereist.'

Ook wil de Ovi Store ('Winkel') op mijn N8 niet meer starten. Geen foutmelding of iets dergelijks, maar een seconde of vijf na het blauw/groene scherm springt hij weer terug in het menu.

Wie kan me een beetje op weg helpen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:38
Herhaalde oproep!

Ik heb SPB Mobile Shell betaald d.m.v. Paypal.
Ik liep tegen het zelfde probleem aan, en heb SPB Mobile Shell hier besteld.

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Poeh schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 22:34:
Ik blijf problemen houden met Qt! Ik heb al ik weet niet wat geïnstalleerd vanuit de map ftp://ftp.qt.nokia.com/qt/symbian/4.7.1 (met veel foutmeldingen tijdens de installaties, af en toe ook een PIPS melding), maar Flake blijft bij de installatie aangeven:

'Kan installatie niet uitvoeren. Qt versie 4.07 (1) of nieuwer vereist.'

Ook wil de Ovi Store ('Winkel') op mijn N8 niet meer starten. Geen foutmelding of iets dergelijks, maar een seconde of vijf na het blauw/groene scherm springt hij weer terug in het menu.

Wie kan me een beetje op weg helpen???
Download het pak op deze website http://mobileplanet-warya...obility-111-qtwebkit.html

installeer eerst Qt 4.7.2 en laat alles zijn gangetje gaan daarna installeer je de andere 2, bij mij doet deze laatste versie het perfect

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
mafiatounes schreef op zondag 20 maart 2011 @ 07:22:
[...]

Download het pak op deze website http://mobileplanet-warya...obility-111-qtwebkit.html

installeer eerst Qt 4.7.2 en laat alles zijn gangetje gaan daarna installeer je de andere 2, bij mij doet deze laatste versie het perfect
Bedankt, maar tsjonge... hoe heb jij het voor elkaar gekregen dat bestand te downloaden?

Deze download gaat wat eenvoudiger: http://cdn.mediafire.com/?io4lk0opsnx9v5q

[ Voor 30% gewijzigd door Poeh op 20-03-2011 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Poeh schreef op zondag 20 maart 2011 @ 09:18:
[...]

Bedankt, maar tsjonge... hoe heb jij het voor elkaar gekregen dat bestand te downloaden?

Deze download gaat wat eenvoudiger: http://cdn.mediafire.com/?io4lk0opsnx9v5q
Was misschien iets wat te moeilijk hehe. 8)7

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:54
Nog wat leuks voor de toekomst:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=38gH8Bs0uMQ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice!!!

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
mafiatounes schreef op zondag 20 maart 2011 @ 10:52:
[...]

Was misschien iets wat te moeilijk hehe. 8)7
Maar het is wel gelukt! :)

Helaas valt de applicatie Flake ietwat tegen. Al die moeite voor niks gedaan. De mogelijkheden van Flake zijn erg beperkt en het was fijner geweest om de dagen (maandag, dinsdag etc.) aan te duiden, in plaats van de data (20-3, 21-3, etc.).

Hebben jullie nog een tip voor een goede weather-app? Ik gebruik nu de gratis versie van AccuWeather, maar deze geeft op het eind van de dag de temperatuur voor de volgende dag niet goed aan (alleen de minimumtemperatuur). Wel fijn aan AccuWeather is, dat deze ook een widget heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wwiilleemm
  • Laatst online: 20-12-2024
@ Lumberjackal:
@ Wietsee.:

Bedankt voor jullie reaktie. Hier kan ik verder mee !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
Helaas werkt Ovi Store nog steeds niet (ook niet na de installatie van Qt 4.7.2, Qt Mobility 1.1.1 en Qt WebKit 4.7.2). Na het starten verschijnt even het blauw/groene schermpje, maar na een aantal seconden ben ik weer terug in het menu.

Heeft iemand een suggestie hoe ik dit aan moet pakken? Ik kan nu namelijk geen enkel programma uit de Ovi Store meer installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashaman
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-09 11:28
Weet niet of iemand dit al gepost had of dat er mss al een andere oplossing is voor het ovi store probleem na een harde reset

maar het volgende heeft mij geholpen de ovi store weer terug te krijgen:

---
I was able to recover my ovi store after hard reset with buttons on my N8

I think nokia fixed it last night with an update from ovi store,

first i had done hard button reset, and wasn't able to install ovi store on that point.

after this ->

I formatted my mass memory with the file manager in the phone.

after that i hard reset my n8 with *#7370#

after reboot i went to ' software updates ' in menu and there was ovi store in the list.

Checked checkbox and installed ovi without any problem after that.
---

http://discussions.europe...31/highlight/true#M256943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pegagus
In principe is het nu al mogelijk. Ik heb al zitten zoeken naar een dubbeldin schermpje met hdmi en een bluetooth mini-joystickje, a la BMW'si-drive. Helaas beiden nog niet echt kunnen vinden. Dan heb je natuurlijk geen grote touchscreen, maar met een joystickje, wat zich als bluetooth muis presenteert, gaat het ook prima, en naar mijn mening zelfs beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-09 19:54
ik heb 3 rss feeds op een homescreen staan, maar hij update er maar 1tje van (toevallig ook de laatst toegevoegde).
de rest moet ik elke keer handmatig updaten.

hebben meer mensen daar ;ast van?

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-09 11:18
Ben nooit zo oder de indruk van dit soort pogingen van de autoindustrie om waarde toe te voegen aan de absurd dure inbouwnavigatieapparatuur. Al lijkt deze poging heel simpel en niet meer dan het gebruik van het inbouwscherm als monitor.
De cyclus van een auto (5-15 jaar) past gewoon niet bij die van persoonlijke electronica als smart phones (1-2 jaar), de auto is daarmee na 2 jaar ouderwets. Tomtom werd niet voor niks zo'n groot succes.

Ik heb zelf mijn N8 houder voor mijn inbouwnavigatie geplaatst en de telefoon neemt alle funcities prima over, meestal beter. Zo is het kaartmateriaal altijd up-to-date (ipv gedateerde DVD's), de contactpersonen altijd gesynchroniseerd en kan ik eenvoudig (zonder iets in te toetsen) navigeren naar adressen die staan in mijn meeting requests.

Daarnaast kan ik via de bluetooth OBD2-reader over de CAN-bus gegevens uitwisselen met de ECU. En als ik haast heb de navigatie alvast starten voordat ik de auto instap en daar nog vanalles moet gaan invoeren.

Eigenlijk heb ik in de auto alleen een goed geplaatste houder, een beetje laadstroom en een bluetooth-versterker voor de audio nodig (en misschien een beter geplaatste microfoon). Dan kan ik alles wat deze 'futuristische terminal mode' belooft ...

Nog iets heel 'futuristisch': een lens voor de telefoon of die tijdens autogebruik -met gelijke resolutie- te vergroten om aflezen nog eenvoudiger te maken ...

Draadloos laden op onze Zon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

PowerFlower

être diable et jouer fleur

pegagus schreef op maandag 21 maart 2011 @ 11:18:
In principe is het nu al mogelijk. Ik heb al zitten zoeken naar een dubbeldin schermpje met hdmi en een bluetooth mini-joystickje, a la BMW'si-drive. Helaas beiden nog niet echt kunnen vinden. Dan heb je natuurlijk geen grote touchscreen, maar met een joystickje, wat zich als bluetooth muis presenteert, gaat het ook prima, en naar mijn mening zelfs beter.
Die zijn overal te vinden... best een goed idee eigenlijk. Heb mijn N8 nu drie dagen, maar zit voor het eerst serieus te overwegen hem maar voor alles te gaan gebruiken in de auto, dus ook navigatie (doei TomTom) en muziek (doei MP3 CDs).

Als je een scherm gebruikt met touchscreen die via USB werkt, maar dan standaard HID drivers kan gebruiken... zou de touchscreen zelfs met de N8 moeten werken... Maar van wat ik aan dubbel DIN touchscreens zo snel even zag had allemaal specifieke drivers nodig.
emmerx schreef op maandag 21 maart 2011 @ 14:02:
Nog iets heel 'futuristisch': een lens voor de telefoon of die tijdens autogebruik -met gelijke resolutie- te vergroten om aflezen nog eenvoudiger te maken ...
Gewoon de N8 in pluggen op power, HDMI, en USB, en dan alle functies via een 7" scherm in de auto lijkt me wel mooi anders hoor :)

Sowieso erg cool dat dat allemaal werkt. Heb net even de N8 via HDMI aan de TV gehangen, USB muis ingeplugt, bluetooth keyboard gepaired. Even NOS journaal gekeken, een mailtje verstuurd, en daarna Angry Birds gespeeld. Werkt allemaal prima, je vergeet best snel dat je op een telefoon zit eigenlijk :X

[ Voor 31% gewijzigd door PowerFlower op 21-03-2011 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PR 1.2 komt eraan (voordat 2.0 komt dus)

http://forum.dailymobile.se/index.php?topic=44302.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:16
Weet niet of meer mensen er last van hebben, maar ik heb sindskort Google Maps op mijn N8 staan, en ik merk dat als ik m'n telefoon een tijdje in mijn broekzak heb, en/of er dus gewoon niks mee doe, dat ik na een tijdje gebeld wordt of een sms wil bekijken dat Google Maps ineens gestart is, met als gevolg dat de GPS/3G verbinding actief wordt, wat resulteert in een beroerde accu duur. Vanmorgen was ie vol, ik zit nu op 40% omdat om de een of andere reden Google Maps ineens gestart wordt :s

EDIT: nvm, waarschijnlijk opgelost

[ Voor 4% gewijzigd door FastFred op 22-03-2011 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notorious_roy

notorious_roy

It's-a-meeee

Portrait Qwerty, final design:

Afbeeldingslocatie: http://mynokiablog.com/wp-content/uploads/2011/03/262108434.png

Afbeeldingslocatie: http://mynokiablog.com/wp-content/uploads/2011/03/262104049.png

Roy-O-Rama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19
Miki schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 00:39:
[...]

Je wilt beweren dat Nokia geen facebook integratie heeft? Er is een officiële facebook app voor S60 toestellen welke ook standaard op een hoop mobieltjes is meegeleverd.

En over twitter gesproken:
[afbeelding]
Ja je ziet het goed, dat is de twitter widget voor de N8 :+

En daarnaast heb ik al eerder aangehaald, Google mail, calendar en contacts werkt prima met de officiële Nokia app Mail for Exhange. Deze app zit al standaard op de business smartphones (E-series).
Het enige probleem is dat de smartphone of de applicatie kuurtjes heeft en daardoor soms niet meer kan synchen met je Google account. De oplossing is dan om het profiel te verwijderen en weer opnieuw aan te maken.

Ik denk trouwens dat je je zorgen moet gaan maken over de toekomst(vermoedelijk tegen de kerst), gezien MeeGo helemaal op jouw verfoeide ongein overgaat ;)
[video]
Tip: informeer jezelf voordat allerei rare dingen gaat roepen.
7(8)7
Op de afbeelding zie ik een TWITTER Widget, hoe krijg ik die op mijn N8?
Ben al een uurtje aan het zoeken maar kom er niet uit. :'(
Iemand een idee?

Laat maar ik heb Gravity aangeschaft. :)

[ Voor 1% gewijzigd door Barock op 22-03-2011 16:46 . Reden: Naar aanleiding van andere berichten over dit onderwerp ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus73
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
Voor de 'fans' van opera. Op de frontpage wordt vermeld dat er inmiddels Opera mini 6 en Opera Mobile 11 beschikbaar zijn op m.opera.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
  • Laatst online: 23-09 10:35
@ notorious_roy, Meer info a.u.b. Wanneer komt dat? Waar zit het in (los programma of update?) Waar te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudtwe
Ik heb net een nieuwe update gekregen, belangrijk stond erbij, verder:

Naam:
Apparaatsoftware

Beschrijving:
Hiermee verbetert u de telefoonprestaties en beschikt u over de nieuwste functies

Versienummer:
014.002

Bestandsgrootte:
907 kb

Edit: Het installeren wil nog niet echt lukken, hij zegt verwerken en springt dan weer terug...

[ Voor 16% gewijzigd door Woudtwe op 22-03-2011 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft pr 1.2 al binnen en wat is de changelog? Alleen verbetering in mail, nieuwe mapsversie en kleine bugfixes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0burn
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-09 17:17

c0burn

Feed your head

Barock schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 13:38:
[...]

7(8)7
Op de afbeelding zie ik een TWITTER Widget, hoe krijg ik die op mijn N8?
Ben al een uurtje aan het zoeken maar kom er niet uit. :'(
Iemand een idee?

Laat maar ik heb Gravity aangeschaft. :)
Afaik zit twitter ook in de 'Sociaal' widget die standaard op de N8 staat, bij het toevoegen van een nieuw account kun je kiezen voor Facebook of Twitter

Remember what the dormouse said

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudtwe
De update is nu wel gelukt, via mn wifi verbinding ging het zonder problemen.

Dit is dus de PR1.2 zie ik.

Er zal waarschijnlijk een verandering in de mail zitten omdat hij die opnieuw op moest halen. Verder heb ik nog niks opgemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
Bij mij vind hij geen PR1.2 (productcode: 059CX1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrProper
  • Laatst online: 12-09-2024
weet iemand volgende ?

als ik enkele foto's wil doormailen krijg ik steeds melding dat ik maar iets van 4mb kan versturen max

kan dit omzeild worden met standaard mailapp?
kunnen foto's automatisch verkleind worden?wat eigenlijk makkelijk zou zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwt

bwt

Meer info over de update en wat ie fixt:
http://www.n8fanclub.com/...ware-update-released.html

My 1st proc. was a NEC V20 (4-8 Mhz) - Now I have an AMD 1300 / 2000 with Aero7+ ASRock ION 330

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwt

bwt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudtwe
Ik heb nog even een vraag, ik lees overal dat de mail for exchange die standaard is meegeleverd html ondersteund. Maar bij mij laat hij alleen platte tekst zien. Ik heb bij instellingen->berichtweergave afbeeldingen downloaden aan staan. Verder kan ik hier geen instellingen voor vinden? Iemand dit wel voor elkaar?

Ik heb als alternatief al een invite aangevraagd voor mobile documents, maar dat is al 3 weken terug en ik las ergens dat ze wat problemen hebben dus dat laat nog even op zich wachten denk ik.

Ik hoop dat iemand me kan helpen om html zichtbaar te maken in email for exchange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVins
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-10-2024
PR1.2 Is dus in principe gewoon de Ovi Maps uit de betalabs, de nieuwe Ovi Store die elke gebruiker installeert nadat hij de store opstart en wat Exchange changes?

antihipsteralliance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
Voor mensen die problemen hebben met de Ovi Store op de N8 (zoals ik), even een tijdelijke oplossing:

Ga op je pc naar http://store.ovi.com/ en kies daar een app.
Klik vervolgens op 'Verz. a vriend'.
Log in met je account.
Wijzig nu op de ADRESBALK van je browser 'send-to-friend' in 'download' en druk op enter.

Nu kun je het bestand op je pc downloaden en vervolgens via USB/bluetooth op je N8 installeren.

Eventueel ook handig voor mensen zonder Wifi en data-abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwt

bwt

Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 17:13:
Wie heeft pr 1.2 al binnen en wat is de changelog? Alleen verbetering in mail, nieuwe mapsversie en kleine bugfixes?
Langzaam aan komen er meer gegevens vrij over de inhoud van de update.
Het is misschien niet veel - maar wel handig en gewenst.
http://networkedblogs.com/fLq26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook leuk trouwens: (videovergelijking Sony - IPhone - N8)

http://www.besteproduct.n..._iPhone_4_video_test.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notorious_roy

notorious_roy

It's-a-meeee

Matige review, er staat duidelijk dat de beeldkwaliteit van N8 het best is, maar ze krijgen allemaal ++ :')

Roy-O-Rama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ging mij vooral om de filmpjes waarin je vrij duidelijk ziet dat de N8 een topper is vergeleken met de rest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer ik mijn gmail wil lezen op mijn n8 wordt er sinds kort telkens om het wachtwaard gevraagd; iemand enig idee? Heeft het iets met Whats-app te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 15:47
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 10:13:
Wanneer ik mijn gmail wil lezen op mijn n8 wordt er sinds kort telkens om het wachtwaard gevraagd; iemand enig idee? Heeft het iets met Whats-app te maken?
Wachtwoord onlangs verander? Heb je al geprobeerd om via een PC in te loggen bij Gmail?

Ik had hetzelfde met mijn Hotmail account. toen bleek dat deze geblokeerd was.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand een anti-virus / security apps op de N8 draaien, en wat zijn de ervaringen daarmee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had het wachtwoord niet veranderd...wanneer ik naar inbox ga moet ik het ww ingeven, wanneer naar verzonden vraagt ie om het ww.
Op de pc is er niets aan de hand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maikel64 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 10:37:
[...]

Wachtwoord onlangs verander? Heb je al geprobeerd om via een PC in te loggen bij Gmail?

Ik had hetzelfde met mijn Hotmail account. toen bleek dat deze geblokeerd was.
Had het wachtwoord niet veranderd...er is niets geblokkeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giem
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:10
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 11:08:
Had het wachtwoord niet veranderd...wanneer ik naar inbox ga moet ik het ww ingeven, wanneer naar verzonden vraagt ie om het ww.
Op de pc is er niets aan de hand...
Mailbox weg gooien en opnieuw aanmaken wil nog wel eens helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
Of gewoon je telefoon opnieuw opstarten (heeft bij mij geholpen bij m'n 2 gmail accounts.) Ineens na de restart nergens meer last van. Alleen 3 weken later wel weer dus telefoon weer opnieuw opgestart en weer probleem over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudtwe
Hoe zit het met de verbinding die je gebruikt? Ik had op een gegeven moment dat hij mijn mail&java verbinding gebruikte en dan moet je ook een gebruikersnaam wachtwoord invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bucephalus
  • Laatst online: 06:47
ik heb afgelopen zaterdag een N8 gehaald bij de vodafone winkel, erg blij mee :) ik vroeg me alleen af of ik de vodafone software ook kan verwijderen, en ook het vodafone logo bij opstarten en afsluiten van de telefoon. ik heb al een paar dingen kunnen verwijderen, maar de "360 update" wil niet verwijderen en ook de "services" in het menu krijg ik niet weg. Weet iemand of en hoe dit kan??

en een tweede vraagje, kan ik na het installeren van hyves app ook de hyves installer verwijderen of is deze nog nodig??

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:57
Krijg de nieuwste 014..... update niet.

Hebben meer mensen daar last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Telefooncal
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-09 18:17

Telefooncal

Tring tring!

Bucephalus schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 18:45:
ik heb afgelopen zaterdag een N8 gehaald bij de vodafone winkel, erg blij mee :) ik vroeg me alleen af of ik de vodafone software ook kan verwijderen, en ook het vodafone logo bij opstarten en afsluiten van de telefoon. ik heb al een paar dingen kunnen verwijderen, maar de "360 update" wil niet verwijderen en ook de "services" in het menu krijg ik niet weg. Weet iemand of en hoe dit kan??

en een tweede vraagje, kan ik na het installeren van hyves app ook de hyves installer verwijderen of is deze nog nodig??

alvast bedankt!
Mocht je alles weg willen hebben dan zul je hem waarschijnlijk moeten flashen. Dat houdt in dat je de software van de telefoon compleet opnieuw installeert. Ik weet alleen niet of dat zal werken nu je een gebrande telefoon hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimothyW
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 08:34
Telefooncal schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 22:09:
[...]

Mocht je alles weg willen hebben dan zul je hem waarschijnlijk moeten flashen. Dat houdt in dat je de software van de telefoon compleet opnieuw installeert. Ik weet alleen niet of dat zal werken nu je een gebrande telefoon hebt...
confirm: dat werkt.
Met phoenix of hoe het ook heet uitgevoerd zonder probleem.
Had ook een branded vodafone, na flashen met standaard versie is alles prima.
Voordeeltje is ook gelijk dat de firmware updates zodra deze uitkomen direct beschikbaar zijn en zonder probleem te installeren is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pegagus
mregeling2005 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 20:59:

Die wordt in fases uitgerold. Kan tot een paar weken duren. Gewoon geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Laatst online: 20-09 14:18
notorious_roy schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 16:45:
[...]

Matige review, er staat duidelijk dat de beeldkwaliteit van N8 het best is, maar ze krijgen allemaal ++ :')
zeker als je dan de paarse filmpjes van de iphone bekijkt lijkt me ++ toch wel overdreven.

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:16
Hardstyle4Me schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 11:20:
Of gewoon je telefoon opnieuw opstarten (heeft bij mij geholpen bij m'n 2 gmail accounts.) Ineens na de restart nergens meer last van. Alleen 3 weken later wel weer dus telefoon weer opnieuw opgestart en weer probleem over.
Zet jij je telefoon vaak uit? Hou er namelijk rekening mee dat het gewoon kleine computers zijn die af en toe een herstart moeten hebben, omdat het geheugen vol loopt of dat het geheugen teveel overblijfselen van allang afgesloten programma's heeft, hij raakt dan in de war en moet een herstart hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giem
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:10
mregeling2005 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 20:59:

Wat is je product code? Ik kreeg hem gisteren binnen via FOTA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Giem schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 11:10:
[...]

Mailbox weg gooien en opnieuw aanmaken wil nog wel eens helpen.
Mailbox weg gedaan....kan nu helemaal geen nieuwe meer aanmaken...kan geen verbinding maken met opgegeven gegevens???? Iemand raad?
Pagina: 1 ... 38 ... 92 Laatste

Let op:
Discussie over levertijden, abonnementen en aanbiedingen mag in [ABO] Nokia N8 levertijden- en abonnementen topic