Als ik een nummer bel zie ik de melding: "Pas op active doorschakeling", wat houdt dit in en waarom oppassen?
Verwijderd
Doorschakeling naar Voicemail indien er nog iemand jou belt, mocht je duocall ingeschakeld hebben geeft je nokia deze melding alsnog.. is standaard melding zeg maar..Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 11:50:
Als ik een nummer bel zie ik de melding: "Pas op active doorschakeling", wat houdt dit in en waarom oppassen?
je hoeft nergens voor op te passen, :-)
Verwijderd
Toontje is niet uit te schakelen helaas.FastFred schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 11:33:
Heeft iemand enig idee hoe ik het welkomst toontje van Nokia kan uitschakelen of zachter kan zetten? Ik irriteer me er namelijk nogal aan dat hij zo hard gaat/hij er uberhaubt is.
Wat je wel kan doen is op het moment dat het startup "filmpje" begint, op het scherm tikken.
Hij stopt dan met het filmpje en slaat de start tune over.
Of voor het afsluiten van je N8 je profiel op Silent zettenFastFred schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 11:33:
Heeft iemand enig idee hoe ik het welkomst toontje van Nokia kan uitschakelen of zachter kan zetten? Ik irriteer me er namelijk nogal aan dat hij zo hard gaat/hij er uberhaubt is.
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Ik krijg helemaal geen muziekje bij het opstarten van mijn telefoon. Geen idee waarom, want volgens mij heb ik 'm niet uitgezet
Verwijderd
was al een week of 2 hoorMasis schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 13:45:
Zie dat er een nieuwe versie van Whatsapp is, 2.2.33.
http://www.whatsapp.com/nokia/
Maar geen schokkende veranderingen (nog)
Zit eigenlijk op een toevoeging van smilies te wachten, krijg nu steeds vierkantjes in berichten van telefoons
waar het wel ondersteund wordt.
Dat klinkt alsof jij weet waar de release notes zijn te vinden.... Ik installeer wel trouw nieuwe versies maar heb geen idee wat er dan veranderd is en zou dat wel graag willen wetenVerwijderd schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 14:36:
[...]
was al een week of 2 hoor![]()
Zit eigenlijk op een toevoeging van smilies te wachten, krijg nu steeds vierkantjes in berichten van telefoons
Ik zie ook dat Layar in de Ovi Store is
http://store.ovi.com/content/73554?clickSource=search
alleen crashed steeds bij mij
http://store.ovi.com/content/73554?clickSource=search
alleen crashed steeds bij mij
[ Voor 13% gewijzigd door bladestar5314 op 03-03-2011 16:48 ]
Verwijderd
ja en wat dacht je van zelf een groepschat aan kunnen maken! Ik zit al in diverse groepschats...maar helaas is zelf aanmaken er nog niet bij!Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 14:36:
[...]
was al een week of 2 hoor![]()
Maar die smilies mis ik ook!!

Verwijderd
Nou eigenlijk niethilgo schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 15:13:
[...]
Dat klinkt alsof jij weet waar de release notes zijn te vinden.... Ik installeer wel trouw nieuwe versies maar heb geen idee wat er dan veranderd is en zou dat wel graag willen weten
Had al gekeken maar is bar weinig over te vinden, maar heb zelf ook niets anders kunnen ontdekken ten opzichte van de vorige versie. zullen waarschijnlijk alleen bug fixes zijn geweest.
We wachten gewoon weer op de volgende release
Verwijderd
Ja idd dat ook, maar dat gebruik ik eigenlijk niet.Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 18:39:
[...]
ja en wat dacht je van zelf een groepschat aan kunnen maken! Ik zit al in diverse groepschats...maar helaas is zelf aanmaken er nog niet bij!
Maar die smilies mis ik ook!!![]()
![]()
![]()
Maar de/het weergave/gebruik van smilies mag er van mij snel komen

Verwijderd
Beetje stil hier laatste tijd... komt dat door de vakantie of zijn nu ineens alle vragen en problemen opgelost door de komst van update
Deze truc werkte vreemd genoeg ook bij mij, bedankt voor het posten! Kudo's!
Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 12:45:
[...]
Ik heb ook Vodafone. Heb gedaan wat in de reactie van BoXie stond, maar helaas geen resultaat. Vond ook geen MMS.
Reboots heb ik al meerdere keren geprobeerd. Helaas ook zonder resultaat.
Heb jij op een speciale manier gereboot? Ik heb gewoon gereboot en gereboot d.m.v. de knop lang inhouden (de manier die je gebruikt als je toestel vast hangt).
Edit: het is gelukt... Ik moest eerst nog even alle smsjes ontvangen op een andere telefoon. Hierna heb ik de simkaart weer in de N8 kunnen doen en kon de N8 weer smsjes ontvangen.
Verwijderd
Viel mij ook net opVerwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 10:36:
Beetje stil hier laatste tijd... komt dat door de vakantie of zijn nu ineens alle vragen en problemen opgelost door de komst van update
Tweakers kopen nu eenmaal een N8 omdat ze:
- De tekortkomingen kennen/voor lief nemen/als een uitdaging zien.
- Lekker willen tweaken.
- Een bijzonder goed, compleet en prettig toestel willen.
Disclaimer:
Bovenstaande is volledig gebaseerd op de mening van postende tweaker!
- Lekker willen tweaken.
Disclaimer:
Voor mij is dit topic nu niet meer mijn primaire bron van informatie. Toestel loopt als een malle en qua tips voor apps heb ik meer aan MyNokiaBlog en Betalabs.Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 10:36:
Klopt best wel hoor voor mij!Gutteguttegut schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 15:38:
Tweakers kopen nu eenmaal een N8 omdat ze:
- Lekker willen tweaken.
Disclaimer:
Ik neem de tekortkomingen voor lief (her en der wat bugs, screen freezes en soms een reboot nodig).
Heerlijk om alle menu's door elkaar te gooien, beta applicaties te testen en gewoon nieuwe mogelijkheden krijg aangeboden.
Zaken die er gewoon uitspringen: goede respons van het touchscreen, gaat gewoon heel soepel.
echt een multi toestel, navigatie van nokia met file info is TOP.
Camera is TOP.
mail op de mobiel doet het 95 %van de tijd (3 gmail accounts lopen de hele dag te checken). Soms is hierbij een restart nodig maar ach, het is heel simpel, er zijn verschillende prioriteiten, mail staat laag, daar wordt nooit ene snelle respons verwacht dan moet je bellen.
sms staat hoger dan mail.
En direct bellen wint het weer van de sms.
Facebook en twitter werkt perfect met de social app.
Pixelpipe zorgt voor het makkelijk uploaden van foto's naar meerdere communities in een paar tikken (flickr, facebook en twitter).
Geniet dagelijks van het ding en het belt ook nog!
Ik wil de update wel installeren, maar heb niet genoeg schijfruimte vrij
.
Blijkt er een paar duizend gigabyte vrij te zijn, maar natuurlijk weer niet op de partitie waar ovi store/ovi gedoe op staat. Wat een k*t programma, het is traag en werkt echt niet soepel.
Ik hoop dat de update veel helpt. MAar waarom geeft de telefoon op het begin, de eerste 2 weken ofzo. Heel veel freezes en andere rare dingen. En als je hem 2 maanden hebt. Helemaal niks meer
Heb nu al weken geen last meer gehad van vastlopers. Begin het steeds een fijnere telefoon te vinden. Als er nu nog eens een goed toetsenbord was
!
Blijkt er een paar duizend gigabyte vrij te zijn, maar natuurlijk weer niet op de partitie waar ovi store/ovi gedoe op staat. Wat een k*t programma, het is traag en werkt echt niet soepel.
Ik hoop dat de update veel helpt. MAar waarom geeft de telefoon op het begin, de eerste 2 weken ofzo. Heel veel freezes en andere rare dingen. En als je hem 2 maanden hebt. Helemaal niks meer
Heb nu al weken geen last meer gehad van vastlopers. Begin het steeds een fijnere telefoon te vinden. Als er nu nog eens een goed toetsenbord was
Absoluut relatief, relatief absoluut.
Je geeft zelf al aan waardoor OVI niet werkt bij jou. Je hebt schijf ruimte nodig om iets te kunnen doen. Als je geen schijfruimte hebt kan de app geen (temp) files wegschrijven.alaintje schreef op zondag 06 maart 2011 @ 12:56:
Ik wil de update wel installeren, maar heb niet genoeg schijfruimte vrij.
Ik hoop dat de update veel helpt. MAar waarom geeft de telefoon op het begin, de eerste 2 weken ofzo. Heel veel freezes en andere rare dingen. En als je hem 2 maanden hebt. Helemaal niks meer![]()
Heb nu al weken geen last meer gehad van vastlopers. Begin het steeds een fijnere telefoon te vinden. Als er nu nog eens een goed toetsenbord was!
Dat zegt dan niets over de app maar over jouw perceptie van het probleem.
My 1st proc. was a NEC V20 (4-8 Mhz) - Now I have an AMD 1300 / 2000 with Aero7+ ASRock ION 330
Iemand Layer al geprobeerd? Bij mij draait het prima, maar vind het echt raar staan om steeds 8-tjes te moeten draaien als ik het wil gebruiken. Mijn vriendin schaamt zich kapot als ik dat op straat doe. Wat gebruiken jullie allemaal voor opties en hoe handig is het? Ik heb Funda, geldautomaten en Schiphol informatie bij mijn favorieten gezet.
Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12
Verwijderd
En paar duizend gigabyte!! vrij?alaintje schreef op zondag 06 maart 2011 @ 12:56:
Ik hoop dat de update veel helpt. MAar waarom geeft de telefoon op het begin, de eerste 2 weken ofzo. Heel veel freezes en andere rare dingen. En als je hem 2 maanden hebt. Helemaal niks meer![]()
Heb nu al weken geen last meer gehad van vastlopers. Begin het steeds een fijnere telefoon te vinden. Als er nu nog eens een goed toetsenbord was!
Wat voor een kaartje heb jij er in!
Jeetje, installeer je alles op de C-schijf? Je kunt in de Ovi Store instellen dat je apps standaard op het massageheugen wilt installeren. Ik heb al aardig wat geïnstalleerd en heb nog meer dan de helft van de C-schijf vrij.alaintje schreef op zondag 06 maart 2011 @ 12:56:
Ik heb begrepen dat je dat na een paar keer gewoon over kunt slaan.Telfordia schreef op zondag 06 maart 2011 @ 15:34:
Iemand Layer al geprobeerd? Bij mij draait het prima, maar vind het echt raar staan om steeds 8-tjes te moeten draaien als ik het wil gebruiken. Mijn vriendin schaamt zich kapot als ik dat op straat doe. Wat gebruiken jullie allemaal voor opties en hoe handig is het? Ik heb Funda, geldautomaten en Schiphol informatie bij mijn favorieten gezet.
Hahahaha, herkenbaarTelfordia schreef op zondag 06 maart 2011 @ 15:34:
Hebben jullie de laatste tijd ook problemen met de Nokia Reader rss app? Bij mij kreeg hij de laatste 2 dagen alleen maar 1 nieuwe feed per uur ongeveer. Dit was normaal een stuk of 30 per uur. Ik heb daarna de app verwijdert plus de notifications die je erbij krijgt geinstalleerd. Ik heb daarna de reader opnieuw geinstalleerd alleen zie ik het icoontje van notifications niet meer. Hij staat ook niet bij de geinstalleerde programmas. Dit is dus OOK ff als een test bedoelt, om te kijken of de reader nu wel naar behoren werkt.
Edit: Werkt al
Edit: Werkt al
Master_A
Held! Ik had ook één of ander programmaatje en ik was ook grote 8-ten aan het schrijven in de lucht, wat geeneens hielp. Alleen weet ik nu niet meer welk programmaatje het was.robertwebbe schreef op zondag 06 maart 2011 @ 22:53:
[...]
Hahahaha, herkenbaarIk begreep de handleiding eerst ook niet.
[video]
Ik heb net mijn telfort simkaart vervangen door een vodafone simkaart (nieuwe abbo is ingegaan). Nu heb ik alleen het probleem dat ik geen melding krijg dat ik een nieuwe sms heb gekregen. Geen tril, geen envelopje...niks. Als ik handmatig in mn conversaties/inbox ga kijken dan zie ik wel dat ik een nieuwe sms heb gekregen. Wie kan mij hiermee helpen? Ik heb mn telefoon opnieuw opgestart, sms instellingen zijn goed (volgens mij) en ik draai PR1.1.
Edit: opgelost. Dit kwam door het programma F-secure die ik had geinstalleerd met mijn telfort simkaart. Heb het programmatje verwijderd en nu werkt het naar behoren
Edit: opgelost. Dit kwam door het programma F-secure die ik had geinstalleerd met mijn telfort simkaart. Heb het programmatje verwijderd en nu werkt het naar behoren
[ Voor 17% gewijzigd door Amiet01 op 07-03-2011 17:27 ]
Master_A
Iemand al een idee wanneer PR2.0 komt?
Ik zit met een probleempje, ik kan geen applicaties meer installeren. Wanneer ik een applicatie, bijvoorbeeld "layar" of "redlight", probeer te installeren via Ovi Store, download hij hem wel, maar geeft hij een installatiefout en verder geen informatie. Wanneer ik deze gewoon van de site download, op mijn telefoon zet en vervolgens handmatig probeer te installeren geeft hij ook een installatiefout aan.
Ik heb al geprobeerd mijn telefoon vandaag te herstarten, maar dat had geen enkel effect.
Wie o wie weet de oplossing?
- Ja, ik heb de bubbles screensaver, mocht dat uitmaken.
Ik heb al geprobeerd mijn telefoon vandaag te herstarten, maar dat had geen enkel effect.
Verwijderd
Heel per toeval Nokia Big Screen geinstalleerd?Telefooncal schreef op maandag 07 maart 2011 @ 19:49:
Ik zit met een probleempje, ik kan geen applicaties meer installeren. Wanneer ik een applicatie, bijvoorbeeld "layar" of "redlight", probeer te installeren via Ovi Store, download hij hem wel, maar geeft hij een installatiefout en verder geen informatie. Wanneer ik deze gewoon van de site download, op mijn telefoon zet en vervolgens handmatig probeer te installeren geeft hij ook een installatiefout aan.
JaVerwijderd schreef op maandag 07 maart 2011 @ 20:27:
[...]
Heel per toeval Nokia Big Screen geinstalleerd?
is er geen goede beurs app voor de n8? kan niks vinden
Zoiets?iNFiNiTY- schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 11:33:
is er geen goede beurs app voor de n8? kan niks vinden
http://mobilestore.opera....ocks-S60-3rd-Edition.html
Ik heb dus die nokia big screen verwijderd, samen met de bubbles screenlock en vervolgens de qt weer teruggezet zoals aangegeven in een mail door nokia. Maar nu is de grap, wanneer ik bijvoorbeeld layar of redlight probeer te instaleren, komt hij tot ong 75% (bij layar) en dan zegt hij installatie fout. Wanneer ik vervolgens bij mijn settings > geinstalleerde toepassingen kijk, staat er van beide applicties de naam met installer er achter, dus respectievelijk layar installer en redlight installer, zonder dat ik die applicaties kan starten/vinden op mijn telefoon! Maar, wanneer ik bijvoorbeeld app stop installeer, werkt dat vlekkeloosVerwijderd schreef op maandag 07 maart 2011 @ 22:34:
[...]
die eens verwijderen...... dan kun je opeens weer alles installeren...
BIj de Ovi store is het ook nog zo, hij zegt dat hij mogelijk een update van 13mb moet instaleren, maar dat doet hij dus niet, terwijl ik wel pr1.1 heb geinstaleerd. Wanneer ik check op updates zegt hij geen update beschikbaar.... Wanneer ik dus bijvoorbeeld layar download, gaat dat prima, dan installeert hij, vervolgens komt er een scherm installatie voorbereiden, dan zegt hij na een tijdje, installatie fout. Vervolgens staat er wel bij ovi store dat ik het programma zou kunnen starten, maar wanneer ik daar op druk moet ik het hele programma weer opnieuw downloaden. Overigens krijg ik ook een installatie fout wanneer ik de applicate handmatig probeer te instaleren via een .sis.
Iemand met dezelfde problemen? (gehad?)
Zoiets.. maar dan een beurs.nl variant en het liefst gratis
Die melding van mogelijk 13 mb kreeg ik ook, maar die werd niet gedownload. programma werkt bij mij vervolgens wel. Lijkt dus toch ergens een conflict te zijn met ander programma.Telefooncal schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 12:07:
[...]
Ik heb dus die nokia big screen verwijderd, samen met de bubbles screenlock en vervolgens de qt weer teruggezet zoals aangegeven in een mail door nokia. Maar nu is de grap, wanneer ik bijvoorbeeld layar of redlight probeer te instaleren, komt hij tot ong 75% (bij layar) en dan zegt hij installatie fout. Wanneer ik vervolgens bij mijn settings > geinstalleerde toepassingen kijk, staat er van beide applicties de naam met installer er achter, dus respectievelijk layar installer en redlight installer, zonder dat ik die applicaties kan starten/vinden op mijn telefoon! Maar, wanneer ik bijvoorbeeld app stop installeer, werkt dat vlekkeloos![]()
BIj de Ovi store is het ook nog zo, hij zegt dat hij mogelijk een update van 13mb moet instaleren, maar dat doet hij dus niet, terwijl ik wel pr1.1 heb geinstaleerd. Wanneer ik check op updates zegt hij geen update beschikbaar.... Wanneer ik dus bijvoorbeeld layar download, gaat dat prima, dan installeert hij, vervolgens komt er een scherm installatie voorbereiden, dan zegt hij na een tijdje, installatie fout. Vervolgens staat er wel bij ovi store dat ik het programma zou kunnen starten, maar wanneer ik daar op druk moet ik het hele programma weer opnieuw downloaden. Overigens krijg ik ook een installatie fout wanneer ik de applicate handmatig probeer te instaleren via een .sis.
Iemand met dezelfde problemen? (gehad?)
paardemiddel: contacten en berichten backuppen (de rest niet) en dan pr 1.1 volledig opnieuw. dan 1 voor 1 je programma's er weer op zetten. uurtje werk maar dan heb je ook wat
Ik heb mijn telefoon gereset met behulp van *#7370#, heb nu succesvol de applicaties kunnen installeren, alleen jammer dat mijn volledig (nolife) uitgespeelde angry birds nu gereset is
Dat is natuurlijk niet erg, als ie uitgespeeld was heb je 2 keuzes:Telefooncal schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 21:45:
Ik heb mijn telefoon gereset met behulp van *#7370#, heb nu succesvol de applicaties kunnen installeren, alleen jammer dat mijn volledig (nolife) uitgespeelde angry birds nu gereset is
1. nooit meer spelen, dan hoeft ie er niet meer op.
2. Nog een keer spelen, en dat kan erg goed met een schone versie.
Kan me niet aan de indruk onttrekken dat jij dit anders beleeft
Mooi dat de andere applicaties het nu wel gewoon doen.
Ik moet even kwijt dat ik need for speed shift erg prettig vind rijden en er tot op heden GEEN crashes of vastlopers zijn geweest met het spel, wat ik wel had ''verwacht'' dus dat is een prettig bericht.
Verwijderd
hallo ik heb een vraagje ik instaleer thema,s op mijn geheugen kaart en dat gaat goed maar nu komt het probleem als ik een thema weer wil verwijderen staat het niet in toepassingsbeheer nou is mijn vraag waar komt het dan terecht?daarvoor nooit geen probleem mee gehad is pas sinds een week.dus ik kan dat thema dan niet verwijderen en ze staan egt op mijn kaartje want als ik dat eruit haal staan ze niet meer in de foon raar
Verwijderd
Beste mensen,
Sinds kort ben ik de toch wel blije eigenaar van een N8.
Maar nu; de telefoon stuurt, ongevraagd, sms berichten naar het nummer 5599, met als inhoud bijvoorbeeld: NPS NOP#1#J54950DTZ1TT
Vandaag zijn er 15 van die berichten verzonden..
Enig idee wat dit veroorzaakt?
Alvast bedankt voor de feedback!!
Paul Arensman
Maar nu; de telefoon stuurt, ongevraagd, sms berichten naar het nummer 5599, met als inhoud bijvoorbeeld: NPS NOP#1#J54950DTZ1TT
Paul Arensman
Dit ziet er wel erg stoer uit (Qt weather application), maar eerlijk gezegd durf ik er nog niet aan te beginnen.
http://mynokiablog.com/20...nu-pagadi-for-nokia-n8s3/
Heb mijn N8 nu 1 dag en om dan al te gaan (ver)prutsen...
http://mynokiablog.com/20...nu-pagadi-for-nokia-n8s3/
Heb mijn N8 nu 1 dag en om dan al te gaan (ver)prutsen...
Verwijderd
Hoi bramboone,
In de eerste instantie zegt Nokia dit nummer niet te gebruiken.
Vervolgens bellen ze me terug dat dit een "feedback" is, via mynokia, en dat er geen kosten aan verbonden zijn, maar dat ik me moet afmelden bij mynokia.
Toch is er 15 euro van m'n beltegoed afgeschreven vandaag.
Ik heb vandaag alles, maar dan ook alles gebeld, ge-googled, whatso ever gedaan alvorens m'n vraag hier neer te leggen....
In de eerste instantie zegt Nokia dit nummer niet te gebruiken.
Vervolgens bellen ze me terug dat dit een "feedback" is, via mynokia, en dat er geen kosten aan verbonden zijn, maar dat ik me moet afmelden bij mynokia.
Toch is er 15 euro van m'n beltegoed afgeschreven vandaag.
Ik heb vandaag alles, maar dan ook alles gebeld, ge-googled, whatso ever gedaan alvorens m'n vraag hier neer te leggen....
Ovi Store aankopenVerwijderd schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 21:18:
Beste mensen,
Paul Arensman
Dit is mij ook gebeurd. Het heeft mogelijk inderdaad met Ovi Store aankopen te maken, met je betaalde downloads. Maar,.....er klopt iets niet. Wanneer je bijvoorbeeld een spelletje van €3,00 koopt, dan blijkt later op je telefoonrekening dat er naast de €3,00 ook €1,50 (incl. BTW) wordt afgeschreven voor zo'n sms verstuurd naar 5599. Die rare sms wordt enkele seconden na de Ovi-aankoop automatisch vanaf jouw toestel verstuurd. (Ongeveer tegelijkertijd ontvang je trouwens ook een sms van 5599). Zo betaal je dus stiekem 50% extra. Als je contact opneemt met NetSize (het bedrijf waarmee Nokia zaken doet voor de Ovi Store) beweert men niets van dit probleem te weten. Men wil daar eerst je telefoonrekening zien...Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 21:18:
Beste mensen,
Paul Arensman
Bij mij is dit al twee keer voorgevallen. In jouw geval denk ik dat je jezelf wellicht ongemerkt op een sms-dienst hebt geabonneerd. Google maar eens op: NetSize kosten SMS
Bij mij wordt er gewoon netjes 92 ct ex btw afgeschreven voor een spelletje van 1,10. Wat gewoon klopt. Ik zou contact opnemen met je provider als er onduidelijkheden zijn. Het nummer voor mijn Ovi Store aankopen is trouwens 7010 volgens de factuur.
[ Voor 17% gewijzigd door notorious_roy op 10-03-2011 07:29 ]
Verwijderd
Bedankt voor jullie reacties!
Ik heb inderdaad, verscheidene keren geprobeerd via OVI store aankopen te doen, echter geeft OVI aan dat er een "verbindingsfout" naar de server is, en ik het vooral nog een keer moet proberen......
Ook krijg ik geen retour sms, ook geen aflever rapport, en al helemaal geen aankopen
M'n provider, T-Mobile, zegt van niets te weten, en Nokia zegt dat het via mynokia getriggerd wordt.
Al met al heeft me dit dus ongeveer 60 euro gekost.
Gisteren zijn er 20, ja, 20 berichten verstuurd.
Ongemerkt een sms abbo dienst kan niet aangezien ik via sms filter betaaldiensten heb geblokkeerd, na een "geintje" van een ex-collega....
Ik heb inderdaad, verscheidene keren geprobeerd via OVI store aankopen te doen, echter geeft OVI aan dat er een "verbindingsfout" naar de server is, en ik het vooral nog een keer moet proberen......
Ook krijg ik geen retour sms, ook geen aflever rapport, en al helemaal geen aankopen
M'n provider, T-Mobile, zegt van niets te weten, en Nokia zegt dat het via mynokia getriggerd wordt.
Al met al heeft me dit dus ongeveer 60 euro gekost.
Gisteren zijn er 20, ja, 20 berichten verstuurd.
Ongemerkt een sms abbo dienst kan niet aangezien ik via sms filter betaaldiensten heb geblokkeerd, na een "geintje" van een ex-collega....
Nieuwe OVI store versie - 2.06.00042
4.73 MB groot
Vind hij bij het opstarten van OVI store op je mobiel.
4.73 MB groot
Vind hij bij het opstarten van OVI store op je mobiel.
My 1st proc. was a NEC V20 (4-8 Mhz) - Now I have an AMD 1300 / 2000 with Aero7+ ASRock ION 330
Deze week geïnstalleerd en uitgeprobeerd. Calibreren van het kompas blijft hangen bij 55%, ik heb grote, kleine, snelle, langzame 8-jes geprobeerd, maar nog zonder resultaat. Ik zie me dit overigens ook niet met regelmaat op straat doen. Verder geen problemen met installeren of gebruik tot dusverre.Telfordia schreef op zondag 06 maart 2011 @ 15:34:
Wat ik in de praktijk straks ga gebruiken weet ik nog niet, ik hoop op een soort Lonely Planet layer voor in de vakantie. Wat me ook wel wat lijkt is een layer waarop je de facebook/netlog/tagged/hyves/msn accounts ziet van alle smartphones in jouw buurt.
Erwinvans schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 13:34:
[...]
Deze week geïnstalleerd en uitgeprobeerd. Calibreren van het kompas blijft hangen bij 55%, ik heb grote, kleine, snelle, langzame 8-jes geprobeerd, maar nog zonder resultaat. Ik zie me dit overigens ook niet met regelmaat op straat doen. Verder geen problemen met installeren of gebruik tot dusverre.
Wat ik in de praktijk straks ga gebruiken weet ik nog niet, ik hoop op een soort Lonely Planet layer voor in de vakantie. Wat me ook wel wat lijkt is een layer waarop je de facebook/netlog/tagged/hyves/msn accounts ziet van alle smartphones in jouw buurt.
videorobertwebbe schreef op zondag 06 maart 2011 @ 22:53:
[...]
Hahahaha, herkenbaarIk begreep de handleiding eerst ook niet.
[video]
[ Voor 59% gewijzigd door Telefooncal op 10-03-2011 13:54 ]
Zit nog steeds te klooien met Swype, en dan bedoel ik de update.
Heb 'm al 3x ge-uninstalled, ge-reboot en opnieuw gedownload via Nokia Beta Labs, in de OVI store.
Wel alle 3x nog weer de oude versie..
Hebben meer mensen hier last van? Snap er geen klap van.
Met die oude versie willie dus dat Nederlandse taalpakket ook niet installeren..
Heb 'm al 3x ge-uninstalled, ge-reboot en opnieuw gedownload via Nokia Beta Labs, in de OVI store.
Wel alle 3x nog weer de oude versie..
Hebben meer mensen hier last van? Snap er geen klap van.
Met die oude versie willie dus dat Nederlandse taalpakket ook niet installeren..
Hoi allemaal, heb een probleempje:
Ik wil graag SPB Mobile Shell installeren.
Bij betaling wordt gevraagd naar een creditcard. Die heb ik echter niet.
Bij kleinere applicaties wordt de aanschaf via de telefoonrekening verrekend.Is al een paar keer goed gegaan.
Kan Mobile Shell alleen via een creditcard worden betaald? Of zijn er nog andere mogelijkheden?
Ik wacht met enige spanning op jullie reakties!
Ik wil graag SPB Mobile Shell installeren.
Bij betaling wordt gevraagd naar een creditcard. Die heb ik echter niet.
Bij kleinere applicaties wordt de aanschaf via de telefoonrekening verrekend.Is al een paar keer goed gegaan.
Kan Mobile Shell alleen via een creditcard worden betaald? Of zijn er nog andere mogelijkheden?
Ik wacht met enige spanning op jullie reakties!
Een week geleden heb ik de N8 van mijn baas nog 'verlost' van het telkens vragen om internetverbinding te mogen maken voor Ovi Maps en nu kom er ik zelf niet meer uit!
Ik weet nog dat ik ergens in een menu voor diverse applicaties een gewenste internetverbinding kon selecteren (volgens mij NIET bij 'Bestemmingen') en dat daar voor Ovi Maps inderdaad de verkeerde verbindingen stonden ingesteld. Maar hoe ik ook zoek en zoek (al de halve dag!), ik kan dat menu nergens meer vinden.
Wie helpt me uit de brand?
Ik weet nog dat ik ergens in een menu voor diverse applicaties een gewenste internetverbinding kon selecteren (volgens mij NIET bij 'Bestemmingen') en dat daar voor Ovi Maps inderdaad de verkeerde verbindingen stonden ingesteld. Maar hoe ik ook zoek en zoek (al de halve dag!), ik kan dat menu nergens meer vinden.
Instellingen-->toepassingsinstellingen-->positiebepaling-->positiebepalingsserver--> zet gebruik positiebepaling op automatisch.Poeh schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 23:12:
Een week geleden heb ik de N8 van mijn baas nog 'verlost' van het telkens vragen om internetverbinding te mogen maken voor Ovi Maps en nu kom er ik zelf niet meer uit!![]()
Ik heb onlangs deze autolader gekocht: http://www.pixmania.nl/nl...wZTJhMTljZGJiYWUxMzc4Mjcz
Maar na testen blijkt dat deze mijn n8 icm de standaard usbkabel van de n8 helemaal niet laadt. ik vind die mini-usb sowieso al wat los in het toestel zitten, maar volgens mij is dat het probleem in dit geval niet. Iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn? Ik ben morgen absoluut een oplader in mn auto nodig, maar vind dit apparaatje wel erg mooi en klein.
Maar na testen blijkt dat deze mijn n8 icm de standaard usbkabel van de n8 helemaal niet laadt. ik vind die mini-usb sowieso al wat los in het toestel zitten, maar volgens mij is dat het probleem in dit geval niet. Iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn? Ik ben morgen absoluut een oplader in mn auto nodig, maar vind dit apparaatje wel erg mooi en klein.
Dit soort dingen doen het vaak niet zo goed.wolterious schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 09:30:
Ik heb onlangs deze autolader gekocht: http://www.pixmania.nl/nl...wZTJhMTljZGJiYWUxMzc4Mjcz
Ik heb een mini usb autolader, werkt prima. Op de markt ovor 7,50 of zo verkrijgbaar.
Dus zoek een markt in je omgeving en sla je slag! Mediamarkt, en telefoonwinkels hebben ze ook.
klopt, maar ik had gehoopt dat deze zou gaan werken door een tip van iemand, ik vind het wel een mooi klein ding en het is universeel, een zeer groot voordeel tov de gekabelde laders. Deze komt ook van MM, maar vond het verdere aanbod daar nogal matig.
Ik heb het zelfde met deze.wolterious schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 09:30:
Doet het gewoon niet met mn N8...
Een Hama micro usb autolader doet het wel.
oke, dan zal ik die vanavond wel halen bij mm. Had graag een universele gehad, bummer! thx.
Deze instelling had ik al gevonden en staat al op 'automatisch' (server supl.nokia.com).liffey schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 09:09:
[...]
Instellingen-->toepassingsinstellingen-->positiebepaling-->positiebepalingsserver--> zet gebruik positiebepaling op automatisch.
poging 2 dan:Poeh schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 12:44:
[...]
Deze instelling had ik al gevonden en staat al op 'automatisch' (server supl.nokia.com).
instellingen --> connectiviteit--> instellingen

pfff.. 13 euro + 3 euro bezorgkosten !!!wolterious schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 09:30:
dat dingetje is 1 euro op DX met gratis bezorgen..
en dan doet hij het ook nog
[ Voor 3% gewijzigd door Webjunkie op 11-03-2011 14:44 ]
Ik heb het type apparaat er even bij gezocht om te laten zien. Ik heb er (iets) minder voor betaald. Maar niet werkend dus. Btw, DX?
Verwijderd
http://www.dealextreme.com ideaal voor dat soort dingen. Veel goedkoper. Wel helaas niet morgen in huis ;-)
Ebay is vaak nog goedkoper en vaker ook sneller in huis.Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 15:39:
http://www.dealextreme.com ideaal voor dat soort dingen. Veel goedkoper. Wel helaas niet morgen in huis ;-)
Deze bv heb ik net besteld voor 1,15 euro.
Ik wacht anders al drie weken op mijn N8 camera houder die eerder in dit topic besproken is.Gutteguttegut schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 15:56:
[...]
Ebay is vaak nog goedkoper en vaker ook sneller in huis.
Deze bv heb ik net besteld voor 1,15 euro.

Das wel grappig ja, ik ooknotorious_roy schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 16:23:
[...]
Ik wacht anders al drie weken op mijn N8 camera houder die eerder in dit topic besproken is.
Sinds kort ook een Nokia n8, maar bij mij valt de foto kwaliteit toch wel erg tegen, zijn niet scherp, grootte van de foto's varieert van 1 tot 4 mb, heeft iemand misschien de goede instellingen voor algemeen gebruik zeg maar
Post eens een niet scherpe foto in volledige kwaliteit dan kunnen we misschien iets meer zeggen.Jeroen10 schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 17:30:
Sinds kort ook een Nokia n8, maar bij mij valt de foto kwaliteit toch wel erg tegen, zijn niet scherp, grootte van de foto's varieert van 1 tot 4 mb, heeft iemand misschien de goede instellingen voor algemeen gebruik zeg maar
Ik ben erg tevreden over de foto kwaliteit.
(zorg wel dat het glas voor je lensje goed schoon is dat scheelt enorm)
Verwijderd
Ik heb het al eens eerder gezegd; maar haal eens het beschermplasticje van je lens, scheelt een hoop ;-)Jeroen10 schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 17:30:
En niet te ongeduldig, eerst half indrukken, groen vierkantje betekent doordrukken.Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 22:43:
[...]
Ik heb het al eens eerder gezegd; maar haal eens het beschermplasticje van je lens, scheelt een hoop ;-)
rood vierkantje betekent: niet scherp gesteld, dit kan meerdere oorzaken hebben, te weinig licht, te dicht bij het object (op te lossen door instellingen-->scenemodus-->close up) of bewogen tijdens scherp stellen (een mm je camera bewegen betekent op 5 meter 50 cm, dan wordt het dus lastig voor een camera...).
Camera is top, meedere voorbeelden van, camera blaast vele telefoons weg en wint zelfs van veel camera's. Enige kennis, kunde en geduld is wel nodig ja. heet niet voor niks een smart phone
Ben net als iemand boven mij erg benieuwd naar je 'mislukte' opname.
Helaas, ook dit staat op mijn N8 goed ingesteld.liffey schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 14:29:
[...]
poging 2 dan:
instellingen --> connectiviteit--> instellingen-->geg.gebr in eigen land--> automatisch
Het vreemd is ook dat er bij het opstarten van Ovi Maps een aantal netwerkverbindingen worden getoond, die ik bij 'Bestemmingen' al lang heb verwijderd, zoals 'Vodafone MMS'.
Ik herinner me een soort van menu waarin je per applicatie de verbindingsmogelijkheden kunt instellen. Of zou ik het gedroomd hebben? Je weet immers niet wat zo'n N8 's-N8s met je doet!
Het ziet er naar uit dat PR2.0 niet al te lang meer op zich laat wachten:
http://dailymobile.se/201...r2-0-spotted-on-navifirm/
http://dailymobile.se/201...r2-0-spotted-on-navifirm/
Het is echt prachtig!! De icoontjes ook. FOTO'S!!

Master_A
Wat vinden jullie van Ovi Maps trouwens ? Ik vind het qua auto-navigatie echt een ramp vergeleken met Sygic. Het stuk A2 tussen boxtel en Utrecht bijv. is echt niet te navigeren. Continu 'route wordt opnieuw berekend' meldingen. En sowieso berekent hij vaak hij de meest vreemde routes.
Verwijderd
hallo mijn geinstaleerde thema,s die ik vanaf de pc download komen niet meer in toepassingsbeher te staan dus kan ze niet meer verwijderen ik zet ze altijd op mijn sd kaartje hoe kan dat en waar komen ze dasn wel terecht zodat ik ze weer kan verwijderen?weet iemand hiet raad op?alvast bedankt voor het advies had deze vraag al eerder gesteld maar geen antwoord op gehad hopelijk nu wel.
Misschien toepassingsbeheer en dan naar geinstalleerde toepassingen gaan ipv naar installiebestanden te gaan. Althans dat is bij mij wel het geval...Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 13:22:
hallo mijn geinstaleerde thema,s die ik vanaf de pc download komen niet meer in toepassingsbeher te staan dus kan ze niet meer verwijderen ik zet ze altijd op mijn sd kaartje hoe kan dat en waar komen ze dasn wel terecht zodat ik ze weer kan verwijderen?weet iemand hiet raad op?alvast bedankt voor het advies had deze vraag al eerder gesteld maar geen antwoord op gehad hopelijk nu wel.
Master_A
Kan je ze nog wel installeren? Dus vanaf installatiebestanden of vanaf bestandsbeheer en dan naar de desbetreffende map gaan waar je de installatie van de themas kopieert. Misschien ff opnieuw installeren en dan kijken....?Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 13:45:
ja dat doe ik ook mar staan er niet tussen dan
Master_A
Verwijderd
thnx jongen maar ik heb geheugenkaart geformeteerd en nu werkt het weer alleen nu start mijn ovi store niet meer op wat kan ik daaraan den?
Welk Theme heeft die vent?Amiet01 schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 11:59:
Het is echt prachtig!! De icoontjes ook. FOTO'S!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
To Beezze or not to Beezze
Verwijderd
Het ziet er uit als Nokia Midnight Silver (zit nu ook al standaard in de N8), maar dan met vernieuwde icons die in PR2.0 lijken te zitten.
Ik vind het prima navigatie software, hiervoor 2 jaar sygic gebruikt, maar met de file info nu overgeschakeld op nokia. Niks geen rare routes, en dat de a2 nog niet heeft bijgewerkt daar kan ik niet zo wakker van liggen.BoXie schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 12:11:
Wat vinden jullie van Ovi Maps trouwens ? Ik vind het qua auto-navigatie echt een ramp vergeleken met Sygic. Het stuk A2 tussen boxtel en Utrecht bijv. is echt niet te navigeren. Continu 'route wordt opnieuw berekend' meldingen. En sowieso berekent hij vaak hij de meest vreemde routes.
Mensen, zit net op nokian8applications en zie daar wat staan!:
Nokia N8 Applications
Je bent wel al je instellingen kwijt, maar hebt daarna wel 6 homescreens tot je beschikking!
Even rustig kijken, en gewoon simpelweg doen wat er staat..
Nokia N8 Applications
Je bent wel al je instellingen kwijt, maar hebt daarna wel 6 homescreens tot je beschikking!
[ Voor 6% gewijzigd door gerjankappert op 12-03-2011 21:27 ]
ik heb het sinds gister. Heb nu 4 homescreens want 6 krijg ik echt nie vol. En ik heb nu wel veel minder RAM over nu ik meer widgets erin heb.gerjankappert schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 21:16:
Mensen, zit net op nokian8applications en zie daar wat staan!:
Nokia N8 Applications
Master_A
Niet nodig voor mij, ik heb maar twee homescreens in gebruik
Ik gebruik beide programma's. De file info van Ovi is inderdaad erg fijn. Jammer genoeg is mijn ervaring dat de routes vaak enorm onlogisch zijn. Ik heb het getest op routes die ik erg goed ken, met verschillende instellingen (kortste, geoptimaliseerd etc). Hoe ik het ook doe, de routes blijven onlogisch, je rijdt er door om. Wat dat betreft is Sygic vele malen beter.liffey schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 20:36:
[...]
Ik vind het prima navigatie software, hiervoor 2 jaar sygic gebruikt, maar met de file info nu overgeschakeld op nokia. Niks geen rare routes, en dat de a2 nog niet heeft bijgewerkt daar kan ik niet zo wakker van liggen.
Ik twijfel ook al een paar maanden of ik Sygic zal aanschaffen omdat ik last heb van die vreemde routing.
Nu heeft ieder navigatieprogramma wel zijn zwakke punten maar een goede route is veruit het belangrijkste.
Prima dat ik weet waar de files staan maar als ik vervolgens 250 kilometer omrij naar mijn vakantiebestemming omdat de routing niet klopt dan kies ik liever voor een goed programma zonder file info.
Gisteravond kreeg ik trouwens een melding dat er file op mijn route was en vroeg hij of ik een alternatieve route wou nemen. Ik zag alleen nergens een knop om voor ja/nee te kiezen.
Iemand ervaring?
Nu heeft ieder navigatieprogramma wel zijn zwakke punten maar een goede route is veruit het belangrijkste.
Prima dat ik weet waar de files staan maar als ik vervolgens 250 kilometer omrij naar mijn vakantiebestemming omdat de routing niet klopt dan kies ik liever voor een goed programma zonder file info.
Gisteravond kreeg ik trouwens een melding dat er file op mijn route was en vroeg hij of ik een alternatieve route wou nemen. Ik zag alleen nergens een knop om voor ja/nee te kiezen.
Iemand ervaring?
Ja dat heb ik ook gehad, weet ook niet hoe dat komt, volgens mij had ik dit na de maps update. (beta)Notaname schreef op zondag 13 maart 2011 @ 10:53:
Ik twijfel ook al een paar maanden of ik Sygic zal aanschaffen omdat ik last heb van die vreemde routing.
Iemand ervaring?
Sygis heb ik erbij draaien, ideaal zou sygic met file info zijn!
Mensen, het is gelukt! Ik zit nu al het hele weekend te prutsen met de GPS. Telkens wanneer ik gebruik wilde maken van GPS (bijv. bij Ovi Maps of AccuWeather) werd er naar een toegangspunt gevraagd, terwijl ik Vodafone Live! als enige toegangspunt heb ingesteld. Ik wil die vraag dus helemaal niet zien, laat staan dat ik hem telkens wil beantwoorden.
Maar wat bleek? Er stond (toch) een instelling verkeerd, namelijk deze:
Menu - Instellingen - Toepassingsinst. - Positiebepaling - Positiebepalingsserver - Serverinstellingen
Daar staat nu 1 supl.nokia.com
Dat is correct, MAAR als ik daarop klik, stond daar eerst als Toegangspunt 'Vodafone GPRS' bij vermeld!!!
Dat heb ik dus direct gewijzigd in Vodafone Live! en nu werk alles als een zonnetje!!!
Menu - Instellingen - Toepassingsinst. - Positiebepaling - Positiebepalingsserver - Serverinstellingen
Dat is correct, MAAR als ik daarop klik, stond daar eerst als Toegangspunt 'Vodafone GPRS' bij vermeld!!!
Dat heb ik dus direct gewijzigd in Vodafone Live! en nu werk alles als een zonnetje!!!
Verwijderd
vergeet deze ook niet uit te zetten/wijzigen als je naar het buitenland gaat! Je wordt anders helemaal gek als je ff geen GPS hebt en hij wil overschakelen naar een netwerk om de positie te bepalen! Uiteraard heb je roaming uitstaan bij Menu--> instellingen -->Connectiviteit-->Instellingen --> geg gebr. in buitenland alleen WLANPoeh schreef op zondag 13 maart 2011 @ 15:14:
Mensen, het is gelukt! Ik zit nu al het hele weekend te prutsen met de GPS. Telkens wanneer ik gebruik wilde maken van GPS (bijv. bij Ovi Maps of AccuWeather) werd er naar een toegangspunt gevraagd, terwijl ik Vodafone Live! als enige toegangspunt heb ingesteld. Ik wil die vraag dus helemaal niet zien, laat staan dat ik hem telkens wil beantwoorden.
Maar tijdens het offline navigeren, word je vooral als je stijgt en daalt, gek van die melding kan positie niet bepaken, geg, positiebep.server...etc...!
Ik heb btw ook vodafone, maar bij mij staat er:
1. supl.vodafone.com ( supl.vodafone.com ; TP : VDF Live ! alleen in eigen netwerk JA )
2. supl.nokia.com ( supl.nokia.com; TP VDF Live! alleen in eigen netwerk Nee )
Hey geweldig, goede tip!Poeh schreef op zondag 13 maart 2011 @ 15:14:
Ook bij mij stond het fout en ik werd doodziek van die vraag bij het opstarten.
Tnx. !
Beste kenners,
Ik heb een groot probleem met mijn n8. nl. mijn phone memory is vol (0 van de 254 mb).
bij alle geinstalleerde progjes waar ik de keuze had, heb ik gekozen voor mass memory, heb mijn phone gereset naar fabrieksinstellingen en middels *#7370#, dit heeft mijn mass memory geleegd en al mijn geinstalleerde progjes weggehaald zoals: Skype, EpocCam, Internetradio, WhatsAPP, QuickPanorama, SPBtv, Aljazeera en nog wat progjes die ik nooit gebruikte en om niet te vergeten mijn Email instellingen, wat natuurlijk niet vreemd is.
maar mijn phone memory is nog steeds vol (0 van de 254 mb), nu is mijn vraag, hoe krijg ik deze geleegd en hoe kan ik in de toekomst het vol raken van de phone memory voorkomen ?
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Ik heb een groot probleem met mijn n8. nl. mijn phone memory is vol (0 van de 254 mb).
bij alle geinstalleerde progjes waar ik de keuze had, heb ik gekozen voor mass memory, heb mijn phone gereset naar fabrieksinstellingen en middels *#7370#, dit heeft mijn mass memory geleegd en al mijn geinstalleerde progjes weggehaald zoals: Skype, EpocCam, Internetradio, WhatsAPP, QuickPanorama, SPBtv, Aljazeera en nog wat progjes die ik nooit gebruikte en om niet te vergeten mijn Email instellingen, wat natuurlijk niet vreemd is.
maar mijn phone memory is nog steeds vol (0 van de 254 mb), nu is mijn vraag, hoe krijg ik deze geleegd en hoe kan ik in de toekomst het vol raken van de phone memory voorkomen ?
Verwijderd
Hoe het komt weet ik ook niet, maar je krijgt soms die melding "0 van 254 Mb" beschikbaar terwijl dat niet zo is, het zou misschien kunnen zijn omdat een ander programma de phone memory claimt.amrabed schreef op zondag 13 maart 2011 @ 17:55:
Beste kenners,
Verwijderd
nokia maps gebruikt ook van je geheugen en dit is in te stellen, ik had hiervoor iets getypt in het c6 forum. weet niet of dit dan DE oplossing voor jou is....
link Verwijderd in "Nokia C6-00"
siebe
link Verwijderd in "Nokia C6-00"
siebe
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2011 18:44 ]
Verwijderd
Geeft hij vol aan als je de n8 met kabel aan de pc heb hangen of geeft hij het op de telefoon zelf ook aan ?amrabed schreef op zondag 13 maart 2011 @ 17:55:
Beste kenners,
Als ik mijn n8 aan de pc hang met kabel geeft hij ook aan dat het vol is, als ik via bluetooth op mijn telefoon kijk geeft hij het wel goed aan.
Heb je toevallig een Vodafone branded N8?Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2011 @ 16:32:
[...]
(...)
Ik heb btw ook vodafone, maar bij mij staat er:
1. supl.vodafone.com ( supl.vodafone.com ; TP : VDF Live ! alleen in eigen netwerk JA )
2. supl.nokia.com ( supl.nokia.com; TP VDF Live! alleen in eigen netwerk Nee )
Weet iemand eigenlijk wat er met 'Inst. vr herinneringen' (Instellingen - Toepassingsinst. - Positiebepaling) en de submenu's daaronder wordt bedoeld?
Let op:
Discussie over levertijden, abonnementen en aanbiedingen mag in [ABO] Nokia N8 levertijden- en abonnementen topic
Discussie over levertijden, abonnementen en aanbiedingen mag in [ABO] Nokia N8 levertijden- en abonnementen topic