Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poeh schreef op zondag 20 februari 2011 @ 19:17:
Weet iemand of Ovi Maps de file-info ook daadwerkelijk gebruikt in de gekozen routes? Of is het enkel ter informatie?
Ja de info word gebruikt. De navigatie vraagt of er een nieuwe route moet worden berekend.
Volgens mij kan je het ook zo instellen dat hij niet vraagt maar gewoon meteen doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of Ovi Maps de file-info ook daadwerkelijk gebruikt in de gekozen routes? Of is het enkel ter informatie?
Ja hij gebruikt hem ook echt. Vandaag reed ik richting Amsterdam en hij gaf aan dat er file was en of ik een andere route wilde rijden.
Ik heb het niet gedaan, met als gevolg een file van 45 minuten voor de kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-05 23:19
Verwijderd schreef op zondag 20 februari 2011 @ 20:32:
[...]

Ja de info word gebruikt. De navigatie vraagt of er een nieuwe route moet worden berekend.
Volgens mij kan je het ook zo instellen dat hij niet vraagt maar gewoon meteen doet.
Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2011 @ 02:02:
[...]

Ja hij gebruikt hem ook echt. Vandaag reed ik richting Amsterdam en hij gaf aan dat er file was en of ik een andere route wilde rijden.
Ik heb het niet gedaan, met als gevolg een file van 45 minuten voor de kiezen.
Kijk, da's nog eens goed nieuws! Misschien dat het voor mezelf dan ook een N8 wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03 14:37

bwt

verplaatst zich op een GSX750F

Jep, Had voor de gein voor de route naar huis met de planner gedaan. Voor een afslag gaf ie aan dat er file zou zijn. Na 500 meter stond ik stil. Had ik nu maar geluisterd, dan had ik 30 minuten eerder thuis geweest.

My 1st proc. was a NEC V20 (4-8 Mhz) - Now I have an AMD 1300 / 2000 with Aero7+ ASRock ION 330

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een paar dagen terug gelezen dat na de up-date de batterij met een halve dag leeg was.
Ik had dat probleem ook en heb toen met OVI Suite - software updates (versie=013.016) gekozen voor de optie Opnieuw installeren (onder het motto nooit geschoten altijd mis) en nu lijkt het probleem helemaal over te zijn.
Let wel, na één dag en nacht zonder opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-06-2024
er is een update voor Swype:
http://dailymobile.se/2011/02/20/update-swype-for-symbian/

Helaas niet zoals in het filmpje met portrait qwerty, nog even geduld tot 2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pegagus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:52
Ik kwam vanochtend tot de conclusie dat ik vrijdag mijn telefoon voor het laatst had opgeladen. Nu heb ik hem van het weekend niet veel gebruikt, maar wel zo 2,5 dag op één acculading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Telefooncal
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-09 18:17

Telefooncal

Tring tring!

Batterij doet het idd prima hoor, zaterdag en zondag wezen treinen, heerenveen-arnhem en terug, onderweg angrybirds (veel) gallerij, whatapp... En in arnhem zelf nog een goed aantal foto's gemaakt. Had hem vrijdag laatst opgeladen, en had zondag avond nog 19% over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PR 1.1 binnen, zwaar teleurgesteld dat ik nog steeds niet Social of de Video update kan installeren.......... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezze
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-09 16:27
Telefooncal schreef op maandag 21 februari 2011 @ 21:55:
Batterij doet het idd prima hoor, zaterdag en zondag wezen treinen, heerenveen-arnhem en terug, onderweg angrybirds (veel) gallerij, whatapp... En in arnhem zelf nog een goed aantal foto's gemaakt. Had hem vrijdag laatst opgeladen, en had zondag avond nog 19% over.
Ja hoe kan hier nou Zó veel verschil in zitten?! heb jij 'm dan het hele weekend op power save mode staan? Of staat 3G uit bij jou?

To Beezze or not to Beezze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart40
  • Laatst online: 24-11-2021
Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2011 @ 22:54:
PR 1.1 binnen, zwaar teleurgesteld dat ik nog steeds niet Social of de Video update kan installeren.......... :(
Folkifoon gaf op 16 feb een link naar een 1.3 versie van Social.
http://www.4shared.com/ge...B5A7D067C0260398596.dc278

Ik had hetzelfde probleem dat ik hem, ook met PR 1.1, niet kon updaten. Met deze versie lukte dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die onderstaand probleem herkend?

Ik heb Profimail geinstalleerd. Werkt allemaal prima.
Daarna ook SPB er op gegooid zonder probleem.

Het blijkt nu echter, dat na het instaleren van SPB Profimail geen verbinding meer kan maken. Krijg iedere keer time-out fout terwijl de verbinding goed is.
Binnen SPB is het bijv. wel mogelijk om het weer te updaten.

Ik kom er niet achter.

Wie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien niet DE oplossing voor veel problemen, maar misschien wel EEN oplossing:

http://betalabs.nokia.com/apps/nokia-diagnostics

Laat svp weten als het je geholpen heeft bij een probleem met je N8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Telefooncal
  • Laatst online: 23-09 18:17

Telefooncal

Tring tring!

beezze schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 00:27:
[...]

Ja hoe kan hier nou Zó veel verschil in zitten?! heb jij 'm dan het hele weekend op power save mode staan? Of staat 3G uit bij jou?
Nee, zeker geen besparende modus aangehad, gewoon lekker op vol vermogen. Ik heb trouwens het idee dat dingen wel echt harder gaan laggen als je de energie besparende modus aan hebt staan. Een 3g staat ook zeker niet uit, aangezien ik in de trein/onderweg ook lekker aan het whatsappen ben geweest.

Edit. Wat ik me net bedenk, ik woon normaal ook ernstig dicht bij een zendmast (< 100m), ik heb hier wel eens zien staan volgens mij dat de verbindingskwaliteit ook behoorlijk wil uitmaken qua batterijduur?

[ Voor 15% gewijzigd door Telefooncal op 22-02-2011 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje over OVI MAPS

Ik herinner mij dat in vorige versies je tijdens navigeren kon kiezen voor: AND ( ere route ) , stopbord icon

als je bijvoorbeeld in een file terrecht kwam, kon je zo escapen.

Okay, weet wel dat we nu verkeersinfo hebben en je gewoon zelf een andere weg kiest, hij de route opnieuw berekent.......maar soms stuurt hij je dan weer terug naar dezelfde opgebroken straat en had het idee dat als je die knop aanraakte, je wel kon ontsnappen!

Iemand een idee waarom deze knop weg is? Of er iets anders voor teruggekomen is..etc.?!

Verder nog een andere vraag:

Ik schijn wat te missen in whatsapp en andere app's, om emoticons te gebruiken cq te kunnen zien, t.o. van IOS, Android gebruikers..zij hebben Emoji!

Ik zit nu in een groepschat met hen ( kunnen we trouwens ook niet aanmaken :-( ) en mis dus die emoticons

Ik zie Emoji niet in de ovistore, heb er wel op gegoogled, maar dan kom ik bij symbian freaks uit en moet je je n8 hacken om het er op te krijgen.....lijkt het.

Iemand een betere/andere oplossing?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Telefooncal schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 11:00:
[...]

Edit. Wat ik me net bedenk, ik woon normaal ook ernstig dicht bij een zendmast (< 100m), ik heb hier wel eens zien staan volgens mij dat de verbindingskwaliteit ook behoorlijk wil uitmaken qua batterijduur?
Ik doe ook erg lang met mijn batterij..(gemakkelijk 4 dagen) moet wel eerlijk zeggen dat ik geen Whats app draai en standaard op gewoon netwerk zit (niet op 3G) dus.. Maar woon ook bijna naast een zendmast..

Dat zal waarschijnlijk wel uitmaken..

Ik zit nu ook al anderhalve dag op het laatste streepje (10% dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19
Folkifoon schreef op maandag 21 februari 2011 @ 14:31:
er is een update voor Swype:
http://dailymobile.se/2011/02/20/update-swype-for-symbian/

Helaas niet zoals in het filmpje met portrait qwerty, nog even geduld tot 2.0
Vraagje: hoe doen jullie dat, ik heb Swype reeds geinstalleerd V.1.00(13559) moet ik dan deze versie verwijderen? Want Ovi store geeft aan dat dit programma reeds is geinstalleerd. Dit geldt overigens ook voor andere programma's op mijn phone.
Is er een mogelijkheid om via de N8 te zien of er udates zijn van geinstalleerde apps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-09 15:06
Ik heb ook wat moet prutsen voor het ging. Ik kreeg bij het installeren de melding dat de telefoon gereboot moest worden. Dat heb ik gedaan en daarna ging het installeren goed. Wel eerst Swype en dan pas het taalpakket doen. Ik heb het geinstalleerd via ovi suite op de pc.

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
Barock schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 13:27:
[...]

Vraagje: hoe doen jullie dat, ik heb Swype reeds geinstalleerd V.1.00(13559) moet ik dan deze versie verwijderen? Want Ovi store geeft aan dat dit programma reeds is geinstalleerd. Dit geldt overigens ook voor andere programma's op mijn phone.
Is er een mogelijkheid om via de N8 te zien of er udates zijn van geinstalleerde apps?
Swype eerst uninstallen, vervolgens rebooten, dan opnieuw installeren vanuit betalabs (voor de n8 is er een nieuwere/betaversie) en daarna de Nederlandse taal en weer opnieuw starten.

Somminge programma's hebben zelf ingebouwd dat je kan kijken of er een nieuwere versie is, helaas heeft de telefoon dit niet (behalve dan voor een aantal eigen applicaties zoals Social).

[ Voor 12% gewijzigd door Folkifoon op 22-02-2011 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2011 @ 22:54:
Video lukte mij ook pas na een maar keer, wel via Ovi Suite.
Heb je de telefoon eerst een harde reset gegeven etc. voor 1.1, of 1.1 gewoon over 1.0 heen geinstalleerd?

Social kan je doen door eerst te uninstallen, en dan de truc met de drie versies over elkaar heen installeren die eerder staat beschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
Telefooncal schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 11:00:
[...]

Een 3g staat ook zeker niet uit, aangezien ik in de trein/onderweg ook lekker aan het whatsappen ben
Je hebt voor whatsapp geen 3g nodig, gprs in al genoeg. Wat veel batterij kost is als je in een omgeving zit waar het 3g signaal zwak is waardoor de telefoon telkens moet schakelen tussen 3g en gprs en aan het zoeken/verbinden is met 3g. Door de telefoon op "gsm" te zetten ipv "dual" heb je alleen maar gprs.
De spaarstand zet je telefoon ook direct op gprs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notorious_roy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-10-2024

notorious_roy

It's-a-meeee

Weet iemand of het mogelijk is om de energiespaarstand aan te zetten én een trilsignaal te krijgen bij bellen/sms?

Roy-O-Rama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

notorious_roy schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 17:44:
Weet iemand of het mogelijk is om de energiespaarstand aan te zetten én een trilsignaal te krijgen bij bellen/sms?
dat kun je toch makkelijk even uittesten bij je eigen phone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezze
Dit is PRECIES wat ik ook wil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien is het mogelijk dit te doen met behulp van het programma Situations van nokia.
http://betalabs.nokia.com/apps/nokia-situations

Hierin zijn heel veel instellingen per profiel mogelijk.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2011 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan81
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:18

Arjan81

Rotterdam

Nou mensen ik kan de nieuwe versie van swype niet vinden hoor. Betalabs verwijst gewoon naar de ovi store en daar staat nog steeds versie 1.00 (13559). De beta update van 22 feb is alleen voor S60 v5 ??? Heeft iemand wel een link naar Betalabs met een update voor Symbian ^3

Wel een update van bubbles

[ Voor 8% gewijzigd door Arjan81 op 22-02-2011 21:26 ]

HP Pavilion Power 15-cb040nd, Samsung Galaxy Z Fold 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Folkifoon schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 15:39:
[...]

Video lukte mij ook pas na een maar keer, wel via Ovi Suite.
Heb je de telefoon eerst een harde reset gegeven etc. voor 1.1, of 1.1 gewoon over 1.0 heen geinstalleerd?

Social kan je doen door eerst te uninstallen, en dan de truc met de drie versies over elkaar heen installeren die eerder staat beschreven.
Video kon ik al niet installeren met 1.0 nu met 1.1 nog steeds niet.

Social heb ik meerdere malen getracht maar nog steeds niet voor elkaar gekregen. Later nog maar eens proberen...

Wel brak trouwens van Nokia, dat je updates niet eens kunt installeren vanaf je phone als die aangeeft dat er een update beschikbaar is. User friendly -10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notorious_roy

notorious_roy

It's-a-meeee

Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 19:45:
[...]

misschien is het mogelijk dit te doen met behulp van het programma Situations van nokia.
http://betalabs.nokia.com/apps/nokia-situations

Hierin zijn heel veel instellingen per profiel mogelijk.
Goeie tip. Van de week eens in verdiepen. Thnx!
Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 18:27:
[...]

dat kun je toch makkelijk even uittesten bij je eigen phone?
Ik zou het niet vragen als het mij zou lukken...

Roy-O-Rama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 09:45

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik heb situations ook een paar dagen op mn N8 gehad maar toch maar weer verwijderd.
Mn accu ging nog minder lang mee (en ik haal al geen hele dag maar met PR1.1)
Nu heb ik "Battery Extender" geinstalleerd en na een hele dag normaal gebruik heb ik nog meer dan 50% "sap" over :)
Ik kijk het nog een paar dagen aan maar het ziet er veel belovend uit.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 08:45:
Misschien niet DE oplossing voor veel problemen, maar misschien wel EEN oplossing:

http://betalabs.nokia.com/apps/nokia-diagnostics

Laat svp weten als het je geholpen heeft bij een probleem met je N8
Ik krijg op mijn N8 de foutmelding: "Toepassing niet compatibel met telefoon. Toch doorgaan?"

Wat moet ik nu doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart40
Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 04:24:
[...]

Ik krijg op mijn N8 de foutmelding: "Toepassing niet compatibel met telefoon. Toch doorgaan?"

Wat moet ik nu doen?
gewoon doorgaan. werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

En er is een neiuwe versie van Nokia Big Screen.
Change log (Nokia Big Screen v.0.99)

Enhancements for the previous version (v.0.981):

Support for NOKIA E7-00
Added support for PS3 BD remote controller
Added support for Madcatz and Nyko WiiMotes remote controllers
Improved first time use with device side help
Greatly improved photos performance with faster full screen image and better quality
Enhanced graphics and performance improvements all around the application
Image rotating
Content on TV always shown in full screen (no black borders – no underscan)
Added support for external album arts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezze
Gutteguttegut schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 23:25:
Ik heb situations ook een paar dagen op mn N8 gehad maar toch maar weer verwijderd.
Mn accu ging nog minder lang mee (en ik haal al geen hele dag maar met PR1.1)
Nu heb ik "Battery Extender" geinstalleerd en na een hele dag normaal gebruik heb ik nog meer dan 50% "sap" over :)
Ik kijk het nog een paar dagen aan maar het ziet er veel belovend uit.
Wow das relaxt! hoe werkt het precies? gaan er prestaties omlaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-09 14:59
Oké, ik kom een paar geleden erachter dat je geen spellen offline kunt spelen!
Wat is dat voor onzin, nu kan ik dus nooits een spel spelen behalve thuis. Aangezien ik deze telefoon prepaid heb.
En die Ovi Store, ik erger me er zo erg aan. Hij is zo traag en start vaak nog niet eens op. Kan ik mijn hele telefoon opnieuw opstarten alleen omdat die Store niet 'aangaat'.
Maar wie heeft er nog meer last van de pop-up: 'verb. mislukt'. Die schiet dan letterlijk als een geweer uit de linkerbovenhoek en die gaat niet weg, blijft maar komen. Hij overlapt zichzelf zeg maar steeds. Natuurlijk is een reboot weer de enigste oplossing. Ik moet mijn toestel elke week wel zeker 3 keer rebooten. Dat werkt toch niet fijn! Blij dat het toestel zo snel opstart :) .
En zo kan ik nog wel wat kleine rottigeheden opnoemen. Een vriend van mij had op zijn xpressmusic die update(?) geinstalleerd, is er voor ons(N8-00 gebruikers) ook een update. Want als ik hem aan de computer hang en ovi suite opstart geeft die niks aan ofzo. Moet ik dit ergens handmatig doen?

Dat programmatje hierboven van battery extender.
Ik vind het niet zo fijn en heb het 2 dagen later weer verwijderd. Er bleef iets meer van de accu over, gok 10-20%. Alleen maar omdat het scherm altijd donker is en wat ik er dus niet voor over hebt. Want een duister scherm is echt niet fijn, als je buiten bent en het is vrij licht (zoals nu). En elke dag opladen, is dat zo moeielijk?
Maar aangezien ik met het programmatje battery monitor er achter ben gekomen(kon ik zelf ook wel bedenken, maargoed dit is hard bewijs) dat 70% van mijn tijd de mp-3 speler aanstaat. En de rest is meestal other(wat denk ik whatsapp of ebuddy zal zijn). En de 2na grootste is web b. wat natuurlijk de browser is. (Die ook niet fijn is.) Hier heb ik dan maar Opera voor gedownload, ik was echt blij dat die in de Ovi Store aanwezig was want, ik was al gewend aan de browser van mijn iPod Touch.

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://mynokiablog.com/20...date-quick-search-update/

Ik heb hem gewoon via software update op de N8 binnengehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 08:53

Amiet01

Master_A

Hebben jullie al de mini-update geïnstalleerd? Het heet quick search. Heb hem zelf niet gekregen via de sw-update applicatie op mn telefoon. Voor meer info over de update: http://mynokiablog.com/20...date-quick-search-update/

De nieuwe nokia big screen app is wel beter geworden. Ik vind het alleen jammer dat je je ps3 controller niet kan gebruiken maar wel een ps3 remote control.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

SICK!! De nieuwe homescreen UI op de N8.

http://mynokiablog.com/20...upcoming-firmware-update/

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:41
Ik snap werkelijk niets van de timing en berichtgeving die Nokia hanteert. Als je dit zo ziet dan vraag je je af waarom er een overstap naar Windows Phone OS is verkozen. De hamvraag blijft natuurlijk wel, in hoeverre is de nieuwe interface klaar voor gebruik. Het is goed mogelijk dat dit nog in Alpha fase betreft en dat de nieuwe CEO het niet aandurfde om nog langer te wachten en gebruik maakt van een al reeds functionerend platform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Miki schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 18:58:
[...]

Ik snap werkelijk niets van de timing en berichtgeving die Nokia hanteert. Als je dit zo ziet dan vraag je je af waarom er een overstap naar Windows Phone OS is verkozen. De hamvraag blijft natuurlijk wel, in hoeverre is de nieuwe interface klaar voor gebruik. Het is goed mogelijk dat dit nog in Alpha fase betreft en dat de nieuwe CEO het niet aandurfde om nog langer te wachten en gebruik maakt van een al reeds functionerend platform.
Dat dacht ik dus net ook. Waarom zijn ze niet met deze nieuwe UI verder gegaan? Waarom niet hierop volledig geconcentreerd ipv op Windows. Ik denk zelf omdat Symbian niet goed aanslaat op de mensen die van een andere OS komen. Ik denk zelf dat nokia-microsoft niet goed zal aanslaan. Ik vond het al raar hoe Nokia-Microsoft zo snel kon ontstaan nadat de nieuwe CEO (ex-topman Microsoft) kwam. De tijd zal het leren.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:41
Amiet01 schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 19:16:
[...]

Dat dacht ik dus net ook. Waarom zijn ze niet met deze nieuwe UI verder gegaan? Waarom niet hierop volledig geconcentreerd ipv op Windows. Ik denk zelf omdat Symbian niet goed aanslaat op de mensen die van een andere OS komen. Ik denk zelf dat nokia-microsoft niet goed zal aanslaan. Ik vond het al raar hoe Nokia-Microsoft zo snel kon ontstaan nadat de nieuwe CEO (ex-topman Microsoft) kwam. De tijd zal het leren.
Vergeet niet dat de CEO niet alleen zo'n grote beslissing kan nemen. Zowel de raad van bestuur als de aandeelhouders van Nokia hebben ook ingestemd. Het is dus geen eenmansactie die veel Nokia fansites ons willen doen geloven.

[ Voor 5% gewijzigd door Miki op 23-02-2011 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-03-2023
Het is maar een plaatje hoor .. die nieuwe homescreen. Misschien zelfs een marketing mockup ... Eerst zien dan geloven. Maar Nokia kennende duurt dit nog wel een jaar. Dat ze eerst maar es een fatsoenlijke (push) mail client maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 17:20
Heeft iemand een simpele oplossing voor mijn internal memory (16gb) "Action interrupted, file is in use" probleem?

Ik heb sinds ik SymTorrent heb gebruikt een video file op mijn internal memory staan die ik niet kan verwijderen. Als ik het probeer te verwijderen zegt hij steeds zoiets van "Action interrupted, file is in use".
In SymTorrent heb ik de download/torrent + data al verwijderd en app afgesloten en zelfs mobiel opnieuw starten heeft geen nut. Ook aan de computer verbinden en via windows verwijderen werkt niet.
Lijkt er op dat dit bestand corrupt is.

Kan ik dit oplossen zonder heel mijn mobiel geheugen te moeten formatteren?

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpitfireNL schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 20:02:
Heeft iemand een simpele oplossing voor mijn internal memory (16gb) "Action interrupted, file is in use" probleem?

Ik heb sinds ik SymTorrent heb gebruikt een video file op mijn internal memory staan die ik niet kan verwijderen. Als ik het probeer te verwijderen zegt hij steeds zoiets van "Action interrupted, file is in use".
In SymTorrent heb ik de download/torrent + data al verwijderd en app afgesloten en zelfs mobiel opnieuw starten heeft geen nut. Ook aan de computer verbinden en via windows verwijderen werkt niet.
Lijkt er op dat dit bestand corrupt is.

Kan ik dit oplossen zonder heel mijn mobiel geheugen te moeten formatteren?
Misschien off-line gaan en dan pas proberen te verwijderen?

• emmerx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-09 11:18
Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 20:44:
[...]

Misschien off-line gaan en dan pas proberen te verwijderen?
N8 helemaal uitzetten en dan via USB aan je computer koppelen.
Dan kun je de 16GB intern gewoon bereiken (E:) en je evt ook je sdhc kaartje.

Dan kan er geen lock meer op een bestand zitten lijkt me.

Draadloos laden op onze Zon

Verwijderd

Ik kijk wel eens een clip oid via Youtube op mijn N8.
Meestal zit ik dan zelfs op een snel Wifi netwerk.
Nu vind ik alle filmpjes bagger op de N8, ook kan ik niet kiezen welke kwaliteit ik wil zien.
Een vriend van me heeft een HTC en daar kun je bijvoorbeeld aangeven op hoeveel p je hem wilt zien, zelfs HD.
Doe ik iets fout?
Hen ik geen goede app?
Wie heeft tips?

• bladestar5314
  • Laatst online: 23-09 21:12
Een mini update voor Ovi maps (Check in update)

http://betalabs.nokia.com/apps/ovi-maps-306

Verwijderd

Ik krijg Nokia Big Screen en Nokia Maps niet gedownload vanuit Beta Lab?
Wat doe ik fout? (ik klik op downloaden en dan gebeurt er niets)

• bladestar5314
  • Laatst online: 23-09 21:12
@ n.vanderzel misschien moet je inloggen met je Ovi account?

• DeVins
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-10-2024
Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 03:11:
Ik kijk wel eens een clip oid via Youtube op mijn N8.
Meestal zit ik dan zelfs op een snel Wifi netwerk.
Nu vind ik alle filmpjes bagger op de N8, ook kan ik niet kiezen welke kwaliteit ik wil zien.
Een vriend van me heeft een HTC en daar kun je bijvoorbeeld aangeven op hoeveel p je hem wilt zien, zelfs HD.
Doe ik iets fout?
Hen ik geen goede app?
Wie heeft tips?
In de browser kan ik gewoon kiezen voor 480 en 720 ed. In de app trouwens weer niet, dat vind ik ook raar, maar goed. Niets verbaast me meer met de N8. :)

antihipsteralliance

• amrabed
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-02-2012
Ik wil de update van Nokia Big Screen installeren, maar krijg het niet voor elkaar om de oude versie te deinstalleren,(zie nergens de optie om dit teverwijderen), kan iemand mij uitleggen hoe ik dit moet doen?

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Verwijderd

Menuknop => Instellingen => Toepassingsbeheer => geinst.toepass. Nokia Big Screen lang indrukken en dan krijg je optie verwijderen te zien. suc6

Verwijderd

bladestar5314 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 13:13:
@ n.vanderzel misschien moet je inloggen met je Ovi account?
Heb ik gedaan, andere downloads lukken wel...

• amrabed
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-02-2012
Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 16:09:
Menuknop => Instellingen => Toepassingsbeheer => geinst.toepass. Nokia Big Screen lang indrukken en dan krijg je optie verwijderen te zien. suc6
Het is gelukt, je hebt me ennorm geholpen.

-THNX-

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-09 19:54
sinds de PR 1.1 update ben ik erg vaak niet bereikbaar.
mensen moeten een paar keer bellen om me te bereiken.
ik heb wel gewoon volle bak bereik.

is dit een nieuwe tactiek van vodafone om geld te verdienen of zit 'm in de N8 en zijn er meer mensen met dit probleem?

HTPC, Speeldoos | PVoutput

• hprost
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-02-2017
Folkifoon schreef op zondag 14 november 2010 @ 00:39:
[...]

Of naar toepassingen>opties>indelen>de app wat langer indrukken>verwijderen
On ge lo ve lijk bedankt hè! _/-\o_

Ik kon er niet meer via Instellingen - toepassingsbeheer bijkomen... Zat al te denken aan volledige softwareflash maar kon die optie (gelukkig maar) niet snel genoeg uitdokteren. Is er trouwens een manier om de N8 een volledig nieuwe fabrieksinstellingflash te geven? (Just in case...)

Verwijderd

Webjunkie schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 19:00:
sinds de PR 1.1 update ben ik erg vaak niet bereikbaar.
mensen moeten een paar keer bellen om me te bereiken.
ik heb wel gewoon volle bak bereik.

is dit een nieuwe tactiek van vodafone om geld te verdienen of zit 'm in de N8 en zijn er meer mensen met dit probleem?
Helaas is dit een vodafonekwaal (sinds kort) ik heb er ook last van, ook voor de update naar 1.1
plotseling een voicemailbericht krijgen dat iemand heeft gebeld, terwijl phone geeneens over ging...

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 19:39:
[...]

Helaas is dit een vodafonekwaal (sinds kort) ik heb er ook last van, ook voor de update naar 1.1
plotseling een voicemailbericht krijgen dat iemand heeft gebeld, terwijl phone geeneens over ging...
Kan eenmalig zijn maar bovenstaande had ik vandaag ook en ik heb een KPN abbo.... (eergisteren 1.1. geinstalleerd)

• Notaname
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-09 15:46
Ik krijg anders de laatste weken ook regelmatig klachten dat ik niet bereikbaar zou zijn.
De pogingen staan in ieder geval niet in mijn 'gemiste oproepen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Notaname schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 22:40:
Ik krijg anders de laatste weken ook regelmatig klachten dat ik niet bereikbaar zou zijn.
Ik ook al!

bel morgen Vodafone wel ff!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Notaname schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 22:40:
Dit heb ik ook al enkele malen gehad, dat ik een voicemail bericht kreeg en geen gemiste oproepen had.
Dit probleem had ik ook al bij PR 1.0. ik bel via vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pegagus
En dat had ik voor 1.1 al met T-Mobile. Gewoon overbelast netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PR 1.1 013.016 binnengehaald met 059D4X2 T-Mobile. Bij mij was ie 7089 kb groot.
Na de herstart weer een keer opnieuw opgestart omdat ie daar om vroeg..... verder nooit ergens problemen gehad. Wat ik wel doe (en met mijn andere telefoons ook deed) is om de 2 a 3 dagen zelf even herstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

nou 1.1 is binnen op tmobile.. wat een bagger update.. loopt vast, fotos kunnen soms niet verwijderd worden systeem errors.. zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan12
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:11
Hier een filmpje van de PR2.0 firmware van de N8! eindelijke qwerty portrait!

http://dailymobile.se/201...ew-nokia-n8-firmware-pr2/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolterious
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23-09 09:26
supervet! alleen niet gedacht dat de letters recht onder elkaar zouden staan. Toch snap ik 1 ding niet,
hoe kan die gast op 11-2 al op 2.0 spelen en hebben wij 1.1 net gehad/moeten waarschijnlijk nog maanden wachten op 2.0. Bij een groot bedrijf als nokia zou dat toch veel sneller moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

wolterious schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 19:30:
supervet! alleen niet gedacht dat de letters recht onder elkaar zouden staan. Toch snap ik 1 ding niet,
hoe kan die gast op 11-2 al op 2.0 spelen en hebben wij 1.1 net gehad/moeten waarschijnlijk nog maanden wachten op 2.0. Bij een groot bedrijf als nokia zou dat toch veel sneller moeten.
Zal wel vast iemand zijn die bij Nokia werkt ofso. Dit is nog de testversie namelijk.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart40
johan12 schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 18:40:
Hier een filmpje van de PR2.0 firmware van de N8! eindelijke qwerty portrait!

http://dailymobile.se/201...ew-nokia-n8-firmware-pr2/
niet echt consistent met eerdere beelden van de nieuwe UI die Nokia zelf liet zien (nieuwe iconen ed), dus zal wel weer een zeepbel zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-09 11:18
Heb sinds vandaag VoIP -via ADSL van xs4all- aan de praat op mijn N8.
Soms wat problemen met de gesprekskwaliteit; als er te veel compressie plaats vindt.
Komende dagen nog wat tunen met de parameters daarvoor.
Zal er snel een handleiding voor maken.

Is echter alleen nog met Wifi naar de ADSL-verbinding, en nog niet via 3G (telfort) zoals dat vorig jaar wel lukte met mijn n82 en Voipbuster.

Iemand dat wel aan te praat?
Dus liefst gebruik maken van xs4all account, en dan via 3G ...

Draadloos laden op onze Zon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-09 19:54
ik heb 't werkend met voipbuster via vodafone.
ik kan zelfs gebeld worden om m'n VB inbound nummer.

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-09 15:06
iNFiNiTY- schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 16:09:
nou 1.1 is binnen op tmobile.. wat een bagger update.. loopt vast, fotos kunnen soms niet verwijderd worden systeem errors.. zucht.
Waarschijnlijk een tmobile probleem of je hebt een beetje pech. Mijn n8 doet het nog steeds zonder problemen. Vind het een top toestel. De update doet het ook zonder problemen.

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
Ik heb nu wellicht door wat er mis was met sync-en wat betreft agenda's

Bij over sturen van contacts en agenda vanuit n97-mini.... werd een nieuwe agenda gemaakt op mijn N8
Deze N97-mini-agenda stond als "weergeven" ingesteld en de "persoonlijke agenda" die dus leeg bleef, stond op "niet weergeven".

Ovi-suite wilde echter syncen met de "persoonlijke agenda" en outlook 2010.

Toen ik de N97-mini-agenda verwijderd had ging het sync-en met Ovi-suiten Outlook2010 verders goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan12
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:11
Bart40 schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 00:08:
[...]

niet echt consistent met eerdere beelden van de nieuwe UI die Nokia zelf liet zien (nieuwe iconen ed), dus zal wel weer een zeepbel zijn
Ik denk dat er nog geen nieuwe UI in de PR2.0 zit, maar dat die later komt eerlijk gezegd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik bij het navigatiesysteem "Tripadvisor" open krijg ik gegevens van Amsterdam terwijl ik in Hoorn woon!
Hoe kan ik de juiste gegevens krijgen? Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart40
Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 19:05:
Als ik bij het navigatiesysteem "Tripadvisor" open krijg ik gegevens van Amsterdam terwijl ik in Hoorn woon!
Hoe kan ik de juiste gegevens krijgen? Dank.
Bij tripadvisor zijn niet van alle plaatsen gegevens voorhanden. Dan kiest het de dichtsbijzijnde plaats waar wel gegevens van zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-11-2021
Even een symbian 3 vraagje.
ik heb hier een c6-01 liggen, draait op dezelfde software als de n8. net de update naat 1.1 erop gegooid en terug naar febrieksinstellingen gegaan.

Nonia maps sprints naar een zwart scherm an een minuut. Best wel onhandig. Iemand een idee waar i een vinkje moet plaatsen dan wel weg halen, heb me al rot gezocht...
Sygic mc guider doet hetzelfde dus het lijkt in symbian te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

liffey schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 23:03:
Even een symbian 3 vraagje.
ik heb hier een c6-01 liggen, draait op dezelfde software als de n8. net de update naat 1.1 erop gegooid en terug naar febrieksinstellingen gegaan.

Nonia maps sprints naar een zwart scherm an een minuut. Best wel onhandig. Iemand een idee waar i een vinkje moet plaatsen dan wel weg halen, heb me al rot gezocht...
Sygic mc guider doet hetzelfde dus het lijkt in symbian te zitten.
Klopt het zit in symbian, maar niet op de manier zoals jij denkt !

Je hebt gewoon beide programma's ingesteld op de verlichting zoals standaard is ingesteld op de telefoon.
In Sygic ga je naar instellingen > geavanceerde instellingen > volgende, en kiest dan "altijd aan" en je lamje blijft branden !

In ovi maps ga je naar instellingen (sleutel links onder) en dan naar navigatie en kiest daar bij achtergrond verlichting "geoptimaliseerd"
Als je in ovi maps gewoon naar kaart gaat zal de verlichting inderdaad na de ingestelde tijd dimmen en uit gaan, maar als je in het menu kiest voor "per auto" zal de verlichting aan blijven en word er aangegeven waar je op dat moment rijd of loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bart40 schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 21:12:
[...]

Bij tripadvisor zijn niet van alle plaatsen gegevens voorhanden. Dan kiest het de dichtsbijzijnde plaats waar wel gegevens van zijn.
Dat gaat in dit geval niet op, soms start hij wel op met Mc Donald en tientallen andere eetgelegenheden in Hoorn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notaname
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-09 15:46
Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2011 @ 07:29:
[...]

Dat gaat in dit geval niet op, soms start hij wel op met Mc Donald en tientallen andere eetgelegenheden in Hoorn.
Ik kan mij niet anders herinneren dan dat ik altijd gegevens uit Amsterdam krijg. (Woon in De Goorn)
Ben je niet in de war met Michelin of Gebeurtenissen? Deze geven wel meer lokale informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Notaname schreef op zondag 27 februari 2011 @ 10:23:
[...]

Ik kan mij niet anders herinneren dan dat ik altijd gegevens uit Amsterdam krijg. (Woon in De Goorn)
Ben je niet in de war met Michelin of Gebeurtenissen? Deze geven wel meer lokale informatie.
Ik ben er achter, als je op het scherm van de TripAdvisor rechts boven op "Menu" klikt krijg je de keuze "Home" en "Nu in de buurt", als je op de tweede klikt krijg je McDonalds, L'Oasis de la Digue en nog vele vele anderen allemaal bij ons in de buurt (Bobeldijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2011 @ 00:49:
[...]

Klopt het zit in symbian, maar niet op de manier zoals jij denkt !

Je hebt gewoon beide programma's ingesteld op de verlichting zoals standaard is ingesteld op de telefoon.
In Sygic ga je naar instellingen > geavanceerde instellingen > volgende, en kiest dan "altijd aan" en je lamje blijft branden !

In ovi maps ga je naar instellingen (sleutel links onder) en dan naar navigatie en kiest daar bij achtergrond verlichting "geoptimaliseerd"
Als je in ovi maps gewoon naar kaart gaat zal de verlichting inderdaad na de ingestelde tijd dimmen en uit gaan, maar als je in het menu kiest voor "per auto" zal de verlichting aan blijven en word er aangegeven waar je op dat moment rijd of loopt.
In sygic had ik dit inmiddels gevonden, maar deze instelling wordt niet onthouden. Toen overgestapt naar nokia maps (uitstekende navigatie trouwens, met die file info!) en die sprong ook uit. Op de c6-01 dus (heeft een familielid) Ik heb zelf een n8 en daar staan deze zaken automatisch goed ingesteld. Anyway, ik probeer deze maps instellingen even op de c6-01.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn nokia n8 vorige week geupdate maar hou nog steeds een aantal problemen die ik vanaf het begin al had, vroeg me dus af of het bekende problemen zijn bij sommige?
De 2 waar ik me het meeste aan erger:
1.Het internet werkt 99x van de 100x niet zelf met wifi niet, als ik de browser open of email(mocht dat lukken) gebeurt er gewoon niks, ik moet echt het toestel opnieuw opstarten en dan werkt het weer, maar wil ik het een kwartier later weer gebruiken heb ik het zelfde probleem weer.....
2.Als ik op de E-mail tab druk gebeurt er niks (vaak alwel 1 maal bezocht en afgesloten via het menu).

Ik vind het echt een tegenvaller me HTC touch diamond 1 is veel sneller en dat zegt al genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2011 @ 15:01:
Ik heb mijn nokia n8 vorige week geupdate maar hou nog steeds een aantal problemen die ik vanaf het begin al had, vroeg me dus af of het bekende problemen zijn bij sommige?
1.Het internet werkt 99x van de 100x niet zelf met wifi niet, als ik de browser open of email(mocht dat lukken) gebeurt er gewoon niks, ik moet echt het toestel opnieuw opstarten en dan werkt het weer, maar wil ik het een kwartier later weer gebruiken heb ik het zelfde probleem weer.....
2.Als ik op de E-mail tab druk gebeurt er niks (vaak alwel 1 maal bezocht en afgesloten via het menu).

Ik vind het echt een tegenvaller me HTC touch diamond 1 is veel sneller en dat zegt al genoeg.
Ik ken deze problemen niet dus ik denk dat het aan je toestel ligt.
Ik zou hm of laten repareren of eerst een factory reset doen (en dan alsnog eventueel laten repareren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2011 @ 15:01:

Mail binnen halen en of verzenden geen enkel probleem met mijn N8-00.
Bellen met Nokia helpdesk lijkt me: 0900 20 26 055
Ze zijn altijd behulpzaam.
Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij (uit eigen ervaring) vertellen wat de verschillen zijn tussen Quickoffice en Mobile Documents?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudtwe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-09 02:28
Niet uit ervaring, omdat Hotmail eerst niet ondersteund werd. Maar in Mobile documents zit een uitgebreide e-mailondersteuning.

Ik ga het binnenkort ook eens proberen want volgens mij zag ik dat hotmail nu ook ondersteund wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notorious_roy

notorious_roy

It's-a-meeee

Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 08:47:
Kan iemand mij (uit eigen ervaring) vertellen wat de verschillen zijn tussen Quickoffice en Mobile Documents?
MD is een mailprogramma, QO is een officeverzameling. Beide zijn gratis, beide zijn de moeite.

Roy-O-Rama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wouterlett en notorous_roy bedankt voor jullie antwoorden

Bram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woudtwe schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 10:35:
Niet uit ervaring, omdat Hotmail eerst niet ondersteund werd. Maar in Mobile documents zit een uitgebreide e-mailondersteuning.

Ik ga het binnenkort ook eens proberen want volgens mij zag ik dat hotmail nu ook ondersteund wordt.
Ik heb deze ook gedownload maar nu moet ik diverse gegevens invullen maar weet niet welke worden bedoeld.

Gevraagd wordt:

1 IMAP Server
2 SMTP Server
3 User name

Ik gebruik voor mijn e-mail Microsoft Office Outlook 2007.
Provider is Ziggo (quicknet)

Graag advies...

(Congratulations, you're invited to MOBILE DOCUMENTS).

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2011 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 13:02:
[...]

Ik heb deze ook gedownload maar nu moet ik diverse gegevens invullen maar weet niet welke worden bedoeld.

Gevraagd wordt:

1 IMAP Server
2 SMTP Server
3 User name

Ik gebruik voor mijn e-mail Microsoft Office Outlook 2007.
Provider is Ziggo (quicknet)

Graag advies...

(Congratulations, you're invited to MOBILE DOCUMENTS).
Je weet dat GOT geen helpdesk is hè? ;)

Google is your friend....
en ik ook een beetje :P

imap ondersteunt Ziggo volgens mij niet je moet dus POP3 gebruiken.
inkomende mail: pop.ziggo.nl
uitgaande mail: smtp.ziggo.nl
user: je email adres

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gutteguttegut schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 13:46:
[...]

En dat werkt dus helaas niet... je moet echt imap hebben...
Heb het zelf ook al meerdere malen geprobeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je voor de uitgaande mail niet de server van je mobiele provider hebben :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
^^ Hangt ook van de betreffende provider af, bijv. bij KPN is dit niet noodzakelijk, mits je een van de grote, bekende emailproviders hebt.
Bij T-Mobile moet idd (wanneer ik me goed herinner) de SMTP server van deze provider gebruikt worden, bij Vodafone gaat 't weer anders, zover ik weet, heb je daarbij de gebruikersnaam van je Vodafone-account nodig.

Er valt dus weinig zinnigs over te zeggen, zolang onbekend is, om welke provider 't gaat en waarschijnlijk staan de juiste instellingen ook op de site van de betreffende provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pegagus
Ik zit bij T-Mobile (zakelijk) en ik kan gewoon mijn eigen smtp servers kiezen (is ze geraden ook). Maar mogelijk dat dat voor particulieren anders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
^^ Kan inmiddels ook veranderd zijn, was zelf "automatisch" bij T-Mobile terechtgekomen (via Orange) en ben er nu ook alweer een jaartje of anderhalf weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gutteguttegut schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 13:46:
[...]

Guttegut, je bent een heer en bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Weet iemand een manier om nokia maps te verwijderen?
Staat niet in het rijtje geinstalleerde applicaties.

Waarom wil ik dit?
Ik heb de laatste beta geinstalleerd en nu wordt de route per auto niet meer aangepast bij file. Wel wordt er gemeld dat er file is, en dan de route opnieuw wordt berekend, en vervolgens wijzigt de route niet. Niet handig dus is wil een downgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notorious_roy

notorious_roy

It's-a-meeee

Ik heb mijn telefoon nu al twee dagen in de energie-spaarstand staan en ik zit nog op 7u volgens de batterij monitor. Tussendoor een paar keer bellen en internet via wifi. Ben onder de indruk.

Als ik m'n telefoon niet op de spaarstand zet issie na een dag helemaal leeg. Wat slurpt nou precies zoveel? Kan me niet voorstellen dat het enkel 3G is namelijk, mijn 5800 had daar veel minder last van. Ik gok zelf dat de screensaver een flink aandeel heeft.

Roy-O-Rama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:38
Bij mij maakt de energie be spaarstand misschien maar 3uur uit. Dus laat hem eigenlijk altijd uit staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xghost
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 15:03
notorious_roy schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 09:11:
Ik heb mijn telefoon nu al twee dagen in de energie-spaarstand staan en ik zit nog op 7u volgens de batterij monitor. Tussendoor een paar keer bellen en internet via wifi. Ben onder de indruk.

Als ik m'n telefoon niet op de spaarstand zet issie na een dag helemaal leeg. Wat slurpt nou precies zoveel? Kan me niet voorstellen dat het enkel 3G is namelijk, mijn 5800 had daar veel minder last van. Ik gok zelf dat de screensaver een flink aandeel heeft.
Onder regelmatig WiFi gebruik en af en toe een (zware) toepassing heb ik nog steeds zonder energiespaarstand gemiddeld een batterijduur van 2 dagen. Ik heb dan geen 3G dus wellicht ligt het daar aan. Misschien aan te raden om 3G uit te schakelen als je het niet gebruikt? Ik heb in ieder geval geen automatische sync van mail en twitter e.d. dus voor mij maakt het ook al niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:11
Heeft iemand enig idee hoe ik het welkomst toontje van Nokia kan uitschakelen of zachter kan zetten? Ik irriteer me er namelijk nogal aan dat hij zo hard gaat/hij er uberhaubt is.
Pagina: 1 ... 36 ... 92 Laatste

Let op:
Discussie over levertijden, abonnementen en aanbiedingen mag in [ABO] Nokia N8 levertijden- en abonnementen topic