Oké, ik kom een paar geleden erachter dat je geen spellen offline kunt spelen!
Wat is dat voor onzin, nu kan ik dus nooits een spel spelen behalve thuis. Aangezien ik deze telefoon prepaid heb.
En die Ovi Store, ik erger me er zo erg aan. Hij is zo traag en start vaak nog niet eens op. Kan ik mijn hele telefoon opnieuw opstarten alleen omdat die Store niet 'aangaat'.
Maar wie heeft er nog meer last van de pop-up: 'verb. mislukt'. Die schiet dan letterlijk als een geweer uit de linkerbovenhoek en die gaat niet weg, blijft maar komen. Hij overlapt zichzelf zeg maar steeds. Natuurlijk is een reboot weer de enigste oplossing. Ik moet mijn toestel elke week wel zeker 3 keer rebooten. Dat werkt toch niet fijn! Blij dat het toestel zo snel opstart

.
En zo kan ik nog wel wat kleine rottigeheden opnoemen. Een vriend van mij had op zijn xpressmusic die update(?) geinstalleerd, is er voor ons(N8-00 gebruikers) ook een update. Want als ik hem aan de computer hang en ovi suite opstart geeft die niks aan ofzo. Moet ik dit ergens handmatig doen?
Dat programmatje hierboven van battery extender.
Ik vind het niet zo fijn en heb het 2 dagen later weer verwijderd. Er bleef iets meer van de accu over, gok 10-20%. Alleen maar omdat het scherm altijd donker is en wat ik er dus niet voor over hebt. Want een duister scherm is echt niet fijn, als je buiten bent en het is vrij licht (zoals nu). En elke dag opladen, is dat zo moeielijk?
Maar aangezien ik met het programmatje battery monitor er achter ben gekomen(kon ik zelf ook wel bedenken, maargoed dit is hard bewijs) dat 70% van mijn tijd de mp-3 speler aanstaat. En de rest is meestal other(wat denk ik whatsapp of ebuddy zal zijn). En de 2na grootste is web b. wat natuurlijk de browser is. (Die ook niet fijn is.) Hier heb ik dan maar Opera voor gedownload, ik was echt blij dat die in de Ovi Store aanwezig was want, ik was al gewend aan de browser van mijn iPod Touch.
Absoluut relatief, relatief absoluut.