Wat een lang verhaal.FastFred schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 08:55:
De brief van KPN mbt de overzetting van mijn nummer van de oude sim kaart naar de nieuwe is volgens mij niet helemaal soepel gegaan. Volgens de brief werd mijn nummer op 14 februari overgezet. Volgens de verkoper van de Phone House zou mijn nummer overgezet zijn als ik niet meer kon bellen en sms'en. Dat kon ik dus de hele dag nog. Kom ik thuis, uurtje of 7. Kijk ik achterop de brief; "de overzetting vind plaats tussen 8:00 en 17:30" en "Op de dag van de overzetting moet de nieuwe sim-kaart in de telefoon zitten"
Dat wist ik dus niet, dus ik heb rond half 8 s'avonds de nieuwe sim-kaart alsnog in de telefoon gedaan. Nu is het nummer dus alsnog overgezet, ik kan bellen en sms'en, zowel verzenden als ontvangen. Ik heb 3 configuratieberichten van KPN gekregen, alle drie heb ik uitgevoerd. En nu werkt mijn internet dus niet meer, als ik verbinding maak met internet via 3G dan zegt hij onderin het scherm "Web: kan bewerking niet uitvoeren"
En tot een half uurtje geleden kreeg ik dan bovenin het scherm de melding "Verbinding mislukt, toegang geweigerd" of iets in die richting, die melding kan ik namelijk niet meer herproduceren.
Alles van Vodafone is uit de telefoon, heb al een reset geprobeerd (10 seconden die knop inhouden en dan 3 keer trillen).
Onder bestemmingen heb ik het volgende
Toegangspunt
- geen
Internet
- WiFi thuis
- WiFi werk
- KPN/Hi Mobiel Internet, deze stond hier standaard al, hier stond eerst dus Vodafone GPRS
- Mobiel Internet (01), deze was er eerst niet, die heb ik gekopieerd van "Geen categorie"
WAP diensten
- geen
Geen categorie
- KPN MMS (01)
- KPN Streaming
Verder staat de browser ingesteld dat hij z'n verbinding uit de map "Internet" haalt, dus de 2 WiFi's en de KPN verbindingen
Heeft iemand hier een oplossing voor, of weet iemand hoe ik die configuratieberichten nog een keer kan ontvangen, die mogelijkheid was er namelijk wel, stond in een van die server berichten van KPN. Maar die heb ik dus allemaal al verwijderd....
contact opnemen met kpn?
website kpn bezoeken en zoeken op instellingen mobiel internet?
google proberen: http://qelp.kpn.com/
klinkt niet als een n8 probleem.