Acties:
  • 0 Henk 'm!

• john n
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-11-2022
Hallo,

Ik heb gisteren mijn N8 met ovi suite laten synchroniseren, en sindsdien zie ik alleen nog het telefoonnummer van diegene die mij belt, en niet de naam van mijn contactpersonen. Dit heb ik ook bij een sms. Verder heb ik de contacten van SIM naar telefoon gekopieerd maar dit hielp niet. Heeft iemand anders een oplossing?

Bvd,

John

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-05 22:04
john n schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 16:46:
Hallo,

Ik heb gisteren mijn N8 met ovi suite laten synchroniseren, en sindsdien zie ik alleen nog het telefoonnummer van diegene die mij belt, en niet de naam van mijn contactpersonen. Dit heb ik ook bij een sms. Verder heb ik de contacten van SIM naar telefoon gekopieerd maar dit hielp niet. Heeft iemand anders een oplossing?

Bvd,

John
al eens gezocht? probleem is dat je nummers 2x erin staan. EN op sim EN op de telefoongeheugen.

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notaname
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-06 16:34
reyals schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 17:02:
[...]

al eens gezocht? probleem is dat je nummers 2x erin staan. EN op sim EN op de telefoongeheugen.
Ik heb dat probleem met mijn N95 Of E71 gehad. Dat kwam voor bij contactpersonen waarbij een telefoonnummer gedeeld werd.
Bijvoorbeeld een stel met ieder een eigen 06 nummer maar (logisch) hetzelfde thuisnummer erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42807

Alternative schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 16:20:
[...]

Ik heb de nieuwe Social Widget hier http://rapidshare.com/files/441992106/social.zip voor je neergezet.
Zowel het sis als wgz bestand.
Probeer het daar eens mee.
Online delen is/was idd onderdeel van de social widget.
Bij mij staat en werkt die er ook nog
Ik vergeleek het versie nr van jouw app (Dank voor de moeite het online te zetten!) 1.2.163 met die van mijn geinstalleerde versie 1.2.157 en was vol goede hoop. Tijdens installatie werd gevraagd de app te overschrijven, wat ik heb gedaan, maar na installatie en reboot blijft het versienr 157. Overigens kon ik alleen het wgz bestand installeren, de sis gaf een foutmelding "kan niet installeren"
Installatie lijkt niets veranderd te hebben, en online delen knop is ook niet terug.

Je kan natuurlijk ook vanuit de app zelf uploaden, maar de ingebouwde versie vanuit foto's was gewoon handiger.
Tuurlijk kan ik ook pixelpipe installeren (toch bedankt voor de tip!), maar ik ben nooit een fan van 3rd party apps. Zeker omdat de functie gewoon standaard aanwezig is geweest. Ik hoop dat het in de nwe firmware zit. Ze zijn bij Betalabs in elk geval lekker bezig met de ontwikkeling van coole apps. Dit vind ik geen probleem, want het is Nokia software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-05 21:40
Barock schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 14:00:
[...]

Ik had al een (gratis) abonnement bij KPN voor TV, destijds op mijn oude N97.
Dit abonnement loopt nog steeds, dus wil ik graag deze headset kopen, maar waar?
Ik kan tot nu toe geen site vinden waar ik hem kan bestellen, is hij er al?
Heeft iemand voor mij deze koop-informatie? :Y
Hij is ook nog niet beschikbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Telefooncal
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-06 12:50

Telefooncal

Tring tring!

Anoniem: 42807 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 18:55:
[...]

Ik vergeleek het versie nr van jouw app (Dank voor de moeite het online te zetten!) 1.2.163 met die van mijn geinstalleerde versie 1.2.157 en was vol goede hoop. Tijdens installatie werd gevraagd de app te overschrijven, wat ik heb gedaan, maar na installatie en reboot blijft het versienr 157. Overigens kon ik alleen het wgz bestand installeren, de sis gaf een foutmelding "kan niet installeren"
Installatie lijkt niets veranderd te hebben, en online delen knop is ook niet terug.

Je kan natuurlijk ook vanuit de app zelf uploaden, maar de ingebouwde versie vanuit foto's was gewoon handiger.
Tuurlijk kan ik ook pixelpipe installeren (toch bedankt voor de tip!), maar ik ben nooit een fan van 3rd party apps. Zeker omdat de functie gewoon standaard aanwezig is geweest. Ik hoop dat het in de nwe firmware zit. Ze zijn bij Betalabs in elk geval lekker bezig met de ontwikkeling van coole apps. Dit vind ik geen probleem, want het is Nokia software.
Dit is raar, zelf heb ik sinds een paar dagen mijn twitter en facebook account via de sociale app van nokia lopen en sindien! kan ik online delen bij mijn foto's, een soort molecuul tekentje met 3 bolletjes zeg maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95496

Ik zoek me nog steeds suf om de Telegraaf-app op een nette manier af te kunnen sluiten (dus niet de menu-knop lang ingedrukt houden en dan het telegraafscherm via de X de-activeren); zie ik wat over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53058

robertwebbe schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 10:06:
De final versie staat sinds gisteren ook in de OVI Store: http://store.ovi.com/content/51490.
Het werkt super.
Wat bevalt beter Shozu of Pixelpipe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42807

Telefooncal schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 21:53:
[...]
Dit is raar, zelf heb ik sinds een paar dagen mijn twitter en facebook account via de sociale app van nokia lopen en sindien! kan ik online delen bij mijn foto's, een soort molecuul tekentje met 3 bolletjes zeg maar :)
WTF? :D Heb ff een twitter aangemaakt, maar het molecuul kwam niet terug.
Welk versienummer staat er bij about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 378106

Anoniem: 95496 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 21:53:
Ik zoek me nog steeds suf om de Telegraaf-app op een nette manier af te kunnen sluiten (dus niet de menu-knop lang ingedrukt houden en dan het telegraafscherm via de X de-activeren); zie ik wat over het hoofd?
Ja, dat heb ik ook altijd vreemd gevonden. Dus voorlopig maar via de Menu knop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-03-2023
Anoniem: 95496 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 21:53:
Nee dat is gewoon een 'bug'. Nou niet echt een bug, meer gewoon laksheid en symbool voor de manier waarop veel ontwikkelaars helaas nog naar Symbian kijken (as in 'not important').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan81
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09-2023

Arjan81

Rotterdam

Sinds gisteren de N8 binnen.

Een vraagje: op het moment als ik een website bezoek die niet mee wil werken op de N8 loopt de browser vast. Soms lukt het nog wel terug te keren naar het homescreen maar de browser doet het daarna niet meer. Ook als ik een andere website probeer te laden. Na een tijdje 'freezed' de hele telefoon en is de enige manier de aan/uit knop lang indrukken en opnieuw opstarten. Is er een andere manier om na een vastlopende browser dit op te lossen. Of moet ik gewoon overstappen op opera tot er met een update een nieuwe browser beschikbaar is?

Behoort de screensaver niet te bewegen? Bij mij zie ik een klok en de datum op een vaste plaats op het scherm. Als ik later weer vergrendel verschijnen ze soms wel op een andere plaats. Maar in screensavermodus geen beweging.

[ Voor 16% gewijzigd door Arjan81 op 12-01-2011 09:55 ]

HP Pavilion Power 15-cb040nd, Samsung Galaxy Z Fold 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-04-2022
Anoniem: 42807 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 18:55:
[...]

Vreemd dat de sis niet wil installeren.
Het wgz bestand is eigenlijk gewoon je homescreen widget.
Zoals Telefooncal ook zegt
Dit is raar, zelf heb ik sinds een paar dagen mijn twitter en facebook account via de sociale app van nokia lopen en sindien! kan ik online delen bij mijn foto's, een soort molecuul tekentje met 3 bolletjes zeg maar
Zo werkte het bij mij ook....heb alleen facebook geen twitter (meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Arjan81 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 08:17:

Een vraagje: op het moment als ik een website bezoek die niet mee wil werken op de N8 loopt de browser vast. Soms lukt het nog wel terug te keren naar het homescreen maar de browser doet het daarna niet meer. Ook als ik een andere website probeer te laden. Na een tijdje 'freezed' de hele telefoon en is de enige manier de aan/uit knop lang indrukken en opnieuw opstarten. Is er een andere manier om na een vastlopende browser dit op te lossen. Of moet ik gewoon overstappen op opera tot er met een update een nieuwe browser beschikbaar is?

Behoort de screensaver niet te bewegen? Bij mij zie ik een klok en de datum op een vaste plaats op het scherm. Als ik later weer vergrendel verschijnen ze soms wel op een andere plaats. Maar in screensavermodus geen beweging.
De screensaver schuift regelmatig naar een andere plaats. Ga naar een Nokia repairshop om te laten kontroleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notorious_roy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-10-2024

notorious_roy

It's-a-meeee

Telefooncal schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 21:53:
[...]

Vind je het gek als ik het niet geloof? Waarom zouden sommigen dat wel hebben en sommigen dat niet :? Zou je een screencap kunnen maken? :$
Arjan81 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 08:17:

Wat voor sites bezoek je? Ik heb nergens problemen mee, fora waar in threads talloze plaatjes en gifs gepost worden laden zonder problemen. Zowel over 3G als Wifi.

Verder beweegt de screensaver als het goed is wel gewoon, alleen niet snel.

Roy-O-Rama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan81
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09-2023

Arjan81

Rotterdam

notorious_roy schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 10:31:
[...]

Vind je het gek als ik het niet geloof? Waarom zouden sommigen dat wel hebben en sommigen dat niet :? Zou je een screencap kunnen maken? :$

[...]

Wat voor sites bezoek je? Ik heb nergens problemen mee, fora waar in threads talloze plaatjes en gifs gepost worden laden zonder problemen. Zowel over 3G als Wifi.

Verder beweegt de screensaver als het goed is wel gewoon, alleen niet snel.
Volgens mij beweegt de screensaver inderdaad wel. Ander veel minder snel inderdaad als op mijn oude nokia telefoons.

Ik bezocht gisteren de site van skype mobiel en probeerde de applicatie voor symbian te downloaden tot 12% ging het goed daarna een vastloper. Volgens mij te maken met het feit dat skype nog niet beschikbaar is voor N8. Verder site van een Apotheek (Walenburgerweg) bezocht bij het laden een vastloper.

HP Pavilion Power 15-cb040nd, Samsung Galaxy Z Fold 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus73
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-06 10:03
Ik heb een vraagje over het werken met de profielen. Ik zou e.e.a. graag zo instellen dat ik een trilsignaal krijg bij een groot deel van mijn contacten en voor een klein aantal mensen een ringtone.

Het lukt door een groep (bv. familie) aan te maken en een profiel (stil bijvoorbeeld) aan te passen en daar die groep (familie) niet te aan te vinken. Dat werkt volgens mij alleen als je een ringtone aan alle individuele leden van "familie" toekent want anders blijft het toch stil.

Het zou m.i. zo moeten zijn dat je kunt instellen "laat ringtone horen bij die groep" hou stil voor alle andere bellers. Maar ik krijg dat niet zo ingesteld. Je kunt namelijk maar 1 profiel activeren en daar aangegeven hoe voor welke groepen dat geld en niet regelen wat je voor de rest moet doen (zonder dus aan alle leden individueel een ringtone toe te kennen). Of zie ik iets over het hoofd?

[ Voor 5% gewijzigd door Paulus73 op 12-01-2011 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-11-2021
notorious_roy schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 10:31:
[...]

Ik heb ook gewoon die bolletjes hoor. Dus je kunt hem gewoon geloven.
Heb ook een facebook en tweet account gekoppeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19
Arjan81 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 11:38:
[...]

Volgens mij beweegt de screensaver inderdaad wel. Ander veel minder snel inderdaad als op mijn oude nokia telefoons.

Ik bezocht gisteren de site van skype mobiel en probeerde de applicatie voor symbian te downloaden tot 12% ging het goed daarna een vastloper. Volgens mij te maken met het feit dat skype nog niet beschikbaar is voor N8. Verder site van een Apotheek (Walenburgerweg) bezocht bij het laden een vastloper.
Ik heb Skype al een tijdje draaien op de N8, alleen via WiFi werkt het bij mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-05 19:24
liffey schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 13:02:
[...]

ik heb 't ook,zelfs zonder facebook of tweet account.

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notorious_roy

notorious_roy

It's-a-meeee

liffey schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 13:02:
[...]

Ik heb het op de Nokia forums even opgezocht (redelijk eigenwijs) en inderdaad... Het ligt aan de versie van de social app die je hebt.

Mocht je vanuit je foto's willen uploaden naar Facebook en/of Twitter, dan heb je deze nodig:

http://nmota.messaging.no...ts/Social_1_2_update.sisx

Het is overigens nog niet precies het online delen dat ik wilde daar Flickr er bijvoorbeeld niet bij staat.

Roy-O-Rama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart40
  • Laatst online: 24-11-2021
Zag net een "update voor toepassingen 1.0" bij beschikbare updates. Na downloaden bleef installatie hangen (> 10 min. bericht: bezig update te installeren). Installatie afgebroken maar zie hem niet meer terug bij beschikbare updates. Ook niet na herstart van phone.
Nokia N-8, PR1.0 011.012 RM-596

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• choogen
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

choogen

Has anyone seen my stapler?

Tijdens het browsen met de standaard browser van de N8 stuit ik vaak op het volgende probleem:

Als je vanaf een geopende pagina een tweede pagina opent, dan kun je die tweede pagina niet individueel afsluiten. En de eerste pagina trouwens ook niet. Je kunt wel tussen ze wisselen, maar het lukt niet om er eentje te sluiten. Dus moet ik ze meestal allebei afsluiten: daarmee sluit ik tegelijk dan de volledige browser, wat dus niet mijn bedoeling is.

Op sommige pagina's gaat het wel goed en verschijnt er knopje "Sluiten" i.p.v. een knopje "Terug". (Terug betekent dat je wisselt van de huidige pagina naar de andere openstaande pagina.)
Komt dit probleem bij meer mensen bekend voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Paulus73 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 12:28:
Ik heb een vraagje over het werken met de profielen. Ik zou e.e.a. graag zo instellen dat ik een trilsignaal krijg bij een groot deel van mijn contacten en voor een klein aantal mensen een ringtone.

Het lukt door een groep (bv. familie) aan te maken en een profiel (stil bijvoorbeeld) aan te passen en daar die groep (familie) niet te aan te vinken. Dat werkt volgens mij alleen als je een ringtone aan alle individuele leden van "familie" toekent want anders blijft het toch stil.

Het zou m.i. zo moeten zijn dat je kunt instellen "laat ringtone horen bij die groep" hou stil voor alle andere bellers. Maar ik krijg dat niet zo ingesteld. Je kunt namelijk maar 1 profiel activeren en daar aangegeven hoe voor welke groepen dat geld en niet regelen wat je voor de rest moet doen (zonder dus aan alle leden individueel een ringtone toe te kennen). Of zie ik iets over het hoofd?
Je kunt per groep een beltoon instellen, wat je dus nodig hebt is een beltoon die alleen trilt :) Als je een beltoon wilt laten horen als iemand van de andere groep belt, zal je altijd in je profiel beltoon aan moeten hebben. Wat jij wil kan dus wel, maar niet via Profielen.

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patsernr1
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-01-2022
Heeft iemand alle flitspalen van Europa (of onze landen (fr, du, es, po, it enz) in Ovi Maps? En hoe moet dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
Net ook een update binnengehaalt van 'Toepassingen'. Benieuwd eigenljik wat het was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masis
  • Laatst online: 08-12-2020
BoXie schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 18:27:
Net ook een update binnengehaalt van 'Toepassingen'. Benieuwd eigenljik wat het was.
x2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-06 15:26
Die update staat er bij mij ook tussen, +/- 1 mb. Je zou meer verwachten. Zijn er meer mensen die hem al geinstaleerd hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
Hardstyle4Me schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 18:57:
Die update staat er bij mij ook tussen, +/- 1 mb. Je zou meer verwachten. Zijn er meer mensen die hem al geinstaleerd hebben?
Het is ook geen firmware update. Gewoon een toepassingsupdate. Kan in principe gewoon een spelfout zijn in de interface .. je weet het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
ah oke, ik had namelijk vernomen dat we 1 deze dagen ook een firmware update kunnen verwachten. Of heb dat nou verkeerd begrepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
Betreft de update van +/- 1 mb.

“It adds some transition effects when switching between screens, the camera application fires faster…”

Bron: http://mynokiablog.com/20...vailable-apps-update-1-0/

EDIT: Ik heb het geïnstalleerd maar merk er niks van.

[ Voor 10% gewijzigd door RoadRunnerRik op 12-01-2011 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04:34

Ad Hox

N/A

Weet iemand of er een app is warbij je een visitekaartje kunt fotograferen, en dat deze digitale opgeslagen wordt en verstuurd als V-Card?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyfrog
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-06 13:25
gewoon je aan de snelheid houden !is niet voor niets ;)
patsernr1 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 18:04:
Heeft iemand alle flitspalen van Europa (of onze landen (fr, du, es, po, it enz) in Ovi Maps? En hoe moet dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:57

rda

Hardstyle4Me schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 19:10:

“It adds some transition effects when switching between screens, the camera application fires faster…”

Ik wel. Sommige folders openen gelijk, zonder lag. Die was er zo nu en dan. Ook is er niet 'plotseling' een ander scherm maar is er dus een transition effect. Ook is het scherm direct zwart wanneer ik het schuifje aan de rechterzijde gebruik. Zonder lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

patsernr1 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 18:04:
De Benelux is geen probleem, de rest kan je vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hardstyle4Me schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 19:10:

Ik vind hem toch duidelijk sneller geworden bij opstarten apps, wisselen van scherm en afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
Ik blijf met een aanmeldingsprobleem zitten met OVI Suite 3.0.0.284.
Na een "schone" installatie op mijn laptop met Windows 7 Pro, gaat alles op rolletjes.
Maar op mijn Desktop onder Windows XP gaat de installatie ook goed, echter aanmelden bij Ovi wil maar niet lukken. Steeds maar weer de melding "Nokia Ovi Suite kan geen verbinding maken met de Nokia accountserver. Zorg dat uw internetverbinding werkt en probeer opnieuw".Beide computers draaien via de zelfde router! Alleen de laptop via WiFi en de Desktop bekabeld.
Heeft iemand enig idee waar het probleem in zit?
Bij de vorige versie 2.x was er geen probleem!

Hoop z.s.m. tot een oplossing te komen met behulp van jullie. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Barock schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 12:07:
Ik blijf met een aanmeldingsprobleem zitten met OVI Suite 3.0.0.284.
Na een "schone" installatie op mijn laptop met Windows 7 Pro, gaat alles op rolletjes.
Maar op mijn Desktop onder Windows XP gaat de installatie ook goed, echter aanmelden bij Ovi wil maar niet lukken. Steeds maar weer de melding "Nokia Ovi Suite kan geen verbinding maken met de Nokia accountserver. Zorg dat uw internetverbinding werkt en probeer opnieuw".Beide computers draaien via de zelfde router! Alleen de laptop via WiFi en de Desktop bekabeld.
Heeft iemand enig idee waar het probleem in zit?
Bij de vorige versie 2.x was er geen probleem!

Hoop z.s.m. tot een oplossing te komen met behulp van jullie. 8)7
firewall of anti-virusprogramma???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
Anoniem: 95496 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 12:53:
[...]

firewall of anti-virusprogramma???
Neen, al geprobeerd... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• choogen
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

choogen

Has anyone seen my stapler?

Barock schreef:
Neen, al geprobeerd... :'(
Je bent niet toevallig op beide computers tegelijk ingelogd/aan het inloggen? Ik weet niet zeker dat dat een probleem oplevert, maar het zou kunnen.

[ Voor 58% gewijzigd door choogen op 13-01-2011 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118035

Hallo,

Hebben jullie het ook dat er de mailboxen (4 verschillende: Exchange, hotmail, privémail enz) uren niet gesychroniseerd wordt? Ook handmatig sychroniseren veranderde niks.

Is me al paar keer gebeurd dat ik daar achter kwam toen ik op internet toch naar mijn mailbox ging kijken.

Soms helpt opnieuw opstarten of weleens meegemaakt: een mail bericht verwijderen van één van je mailboxen (op telefoon) en dan handmatig syncroniseren, dat ie dan wel ineens alle wijzigingen binnen haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
choogen schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 13:40:
[...]

Je bent niet toevallig op beide computers tegelijk ingelogd/aan het inloggen? Ik weet niet zeker dat dat een probleem oplevert, maar het zou kunnen.
Ook dit is niet het geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
Anoniem: 118035 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 15:25:
Hallo,

Hebben jullie het ook dat er de mailboxen (4 verschillende: Exchange, hotmail, privémail enz) uren niet gesychroniseerd wordt? Ook handmatig sychroniseren veranderde niks.

Is me al paar keer gebeurd dat ik daar achter kwam toen ik op internet toch naar mijn mailbox ging kijken.

Soms helpt opnieuw opstarten of weleens meegemaakt: een mail bericht verwijderen van één van je mailboxen (op telefoon) en dan handmatig syncroniseren, dat ie dan wel ineens alle wijzigingen binnen haalt.
Daar heb ik ook al een paar dagen last van c.q. mee te maken.
Ik heb geen idee hoe dat komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-05 17:37

Amiet01

Master_A

Voor degene die de app update binnen hebben....Wat voor productcode hebben jullie?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masis
Amiet01 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 16:09:
Voor degene die de app update binnen hebben....Wat voor productcode hebben jullie?
059C640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
059C640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beanie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-05-2023
PR1.1 is uit!!

Op het moment nog maar voor 35 landen, maar NaviFirm geeft 13.15 (PR1.1 schijnbaar) aan als beschikbaar.

Afbeeldingslocatie: http://s3.amazonaws.com/twitpic/photos/full/224492960.jpg?AWSAccessKeyId=0ZRYP5X5F6FSMBCCSE82&Expires=1294932890&Signature=M4IYlILVvbIAGdwOJf4reUubmO4%3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 367894

059C9X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-05 17:37

Amiet01

Master_A

Ik krijg maar geen app update :( .
Mijn productcode is 059D353.
Waarschijnlijk omdat ik een vodafone branded toestel heb. Wat haat ik de vodafone's branded dingen (wilde zsm mn toestel vandaar bij vodafone). Gelukkig heb ik mn toestel geflasht met phoenix zodat ik de lelijke vodafone icoontjes en opstartscherm niet zie. Dan maar wachten op PR1.1. Helaas kan de productcode niet verandert worden van de N8

Trouwens de PR1.1 staat bij de quality assurance tab. Hij is alleen uit voor scandinavie en misschien niet de final versie. Volgens de geruchten zou hij morgen uit moeten komen....let's see

[ Voor 40% gewijzigd door Amiet01 op 13-01-2011 17:28 ]

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84021

Mijn N8 is sinds gisteren begonnen met random reboots. Na de app update. Maar misschien is dit wel toeval natuurlijk en begint mijn N8 de 'bekende' kuren te vertonen. Ik hoop niet dat hij kapot gaat...
Nog meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Telefooncal
  • Laatst online: 07-06 12:50

Telefooncal

Tring tring!

Anoniem: 84021 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 17:23:
Mijn N8 is sinds gisteren begonnen met random reboots. Na de app update. Maar misschien is dit wel toeval natuurlijk en begint mijn N8 de 'bekende' kuren te vertonen. Ik hoop niet dat hij kapot gaat...
Nog meer mensen hier last van?
Ik heb een van de eerste n8's en heel af en toe heeft mijn n8 eens een uurtje de hik, dan wil hij een paar keer achter elkaar reboten of moet ik op eens een simkaart plaatsen...

Verdween bij mij vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theonlymarco83
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:32
Zoekwidget is ook aangepakt....voorbode voor het feit dat niet meer het hele scherm bedekt hoeft te worden door de tekst editor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 13:51

Gutteguttegut

CEO of TFD

Heeft iemand de laatste versie van WhatsApp draaien?
En kan die persoon mij vertellen hoe dat werkt in "landscape mode"?
Ik kan namelijk alleen een youtube filmpje vinden van meneer Webbe met een oude versie en ook alleen in "portrait mode".

* Gutteguttegut mag een nieuwe telefoon uitzoeken en twijfelt nog een beetje over de N8 :)

[ Voor 14% gewijzigd door Gutteguttegut op 13-01-2011 23:12 ]

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Het ziet er goed uit mede n8 gebruikers PR 1.1 komt heel binnenkort maar er zijn geruchten dat deze enkel bugfixes en onderhuidse aanpassingen heeft.. Het wordt toch wel wachten op PR 2.0 voor een nieuwe browser of keyboards denk ik zo.

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53058

Gutteguttegut schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 23:11:
Heeft iemand de laatste versie van WhatsApp draaien?
En kan die persoon mij vertellen hoe dat werkt in "landscape mode"?
Ik kan namelijk alleen een youtube filmpje vinden van meneer Webbe met een oude versie en ook alleen in "portrait mode".

* Gutteguttegut mag een nieuwe telefoon uitzoeken en twijfelt nog een beetje over de N8 :)
Werkt precies hetzelfde maar dan in landscape mode ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 13:51

Gutteguttegut

CEO of TFD

Anoniem: 53058 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 23:33:
[...]

Werkt precies hetzelfde maar dan in landscape mode ;)
Dat is wel minder, op mn E72 zie ik meteen wat de ander typt ook als ik nog aan het typen ben.
Bij de N8 zie dat dus pas als je je tekst "klaar hebt".

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Ik heb m'n review over de n8 klaar productreview: Nokia N8 Zwart review door mafiatounes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zie:
http://mynokiablog.com/20...ow-available-on-navifirm/

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 378106 op 14-01-2011 07:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolterious
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-06 12:30
Dat is wel minder, op mn E72 zie ik meteen wat de ander typt ook als ik nog aan het typen ben.
Bij de N8 zie dat dus pas als je je tekst "klaar hebt".
Ja, dat is voor mij nu ook één van de grootste minpunten waar ik tegen aan ben gelopen met de switch van E71 naar N8. Hoop dat dit bij PR 2.0 wordt veranderd, want dit is toch minder gebruiksvriendelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giem
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-06 12:47
Jij hebt de update al wel, ik niet en we hebben dezelfde code.. dat is wel appart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-04-2022
Giem schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 12:33:
[...]
Jij hebt de update al wel, ik niet en we hebben dezelfde code.. dat is wel appart.
Zet je telefoon eens uit en dan weer aan.
Waarschijnlijk helpt dat.
Doe je het trouwens via ovi suite of software update op je telefoon.
Ik heb hem gewoon via de telefoon gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giem
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-06 12:47
Beide heb ik gedaan.. maar mocht niet baten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 367894

Giem schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 13:04:
Beide heb ik gedaan.. maar mocht niet baten.
Ik heb het gewoon via software update op de telefoon gedaan.
Moest wel een aantal keren opnieuw software update starten voor hij hem zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118035

Anoniem: 367894 schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 14:21:
[...]

Ik heb het gewoon via software update op de telefoon gedaan.
Moest wel een aantal keren opnieuw software update starten voor hij hem zag.
Ik ook.. paar keer proberen... of volgende dag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notorious_roy

notorious_roy

It's-a-meeee

Er is nu ook een Pathe app, deze is fijner dan de mobiele site. Enige nadeel is dat hij elke keer vraagt om toestemming voor gegevens en internet. Verder is The Moron Test wel leuk :D

Roy-O-Rama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruins3
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-09-2024
PR1.1 (de echte update) is beschikbaar op Navifirm (dit houdt in dat Nokia hem heeft vrij gegeven aan de service points). Deze is dus ook heel snel via de software update beschikbaar.
http://forum.dailymobile.se/index.php?topic=39188.0

Verbeteringen tot nu toe:

What I have notice so far is:
- Zoom in cam mode is much smoother.
- The phone is all over much faster.
- Ovi Maps is very fast when zooming the map
- Release PR1.1
- Software version 013.015
- Software version date 2011-01-07
- Browser version 7.2
- Flash version 4.0
- Java version 2.1
- I do NOT have QWERTY in portrait mode??

Ik kan niet wachten _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Hopelijk snel PR2.0 en PR2.2 er achter aan, maar helaas leert de ervaring dat Nokia meestal minimaal een maand te laat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beanie
Bruins3 schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 15:58:
PR1.1 (de echte update) is beschikbaar op Navifirm (dit houdt in dat Nokia hem heeft vrij gegeven aan de service points). Deze is dus ook heel snel via de software update beschikbaar.
http://forum.dailymobile.se/index.php?topic=39188.0

Verbeteringen tot nu toe:

What I have notice so far is:
- Zoom in cam mode is much smoother.
- The phone is all over much faster.
- Ovi Maps is very fast when zooming the map
- Release PR1.1
- Software version 013.015
- Software version date 2011-01-07
- Browser version 7.2
- Flash version 4.0
- Java version 2.1
- I do NOT have QWERTY in portrait mode??

Ik kan niet wachten _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Hopelijk snel PR2.0 en PR2.2 er achter aan, maar helaas leert de ervaring dat Nokia meestal minimaal een maand te laat is.
Nog niet helemaal vrijgegeven, staat nog in QA. Vergiste mij er ook al in, maar verwachting is aankomende vrijdag dat ie OTA beschikbaar wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruins3
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-09-2024
Beanie schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 17:25:
[...]

Nog niet helemaal vrijgegeven, staat nog in QA. Vergiste mij er ook al in, maar verwachting is aankomende vrijdag dat ie OTA beschikbaar wordt.
Voor zo ver ik weet klopt dat verhaal van QA niet helemaal. Op navifirm staat hij voor een aantal productcodes, dat direct in houdt dat hij beschikbaar is voor servicecenters. Hij is alleen niet voor alle productcodes beschikbaar, maar dat zal de komende week komen. Dan wordt hij ook direct vrij gegeven voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beanie
Aangezien KPN de zilveren versie niet levert en er dus niet mee te verlengen is ben ik eens opzoek gegaan naar andere die em wel hebben.
Nu kwam ik bij studentmobiel de goedkoopste tegen (geen pre, wel lekker natuurlijk) maar hoe zit het met de garantie als je bij een dergelijke shop koopt?

Kun je gewoon naar een Nokia Care Point gaan als je problemen hebt? Uiteraard als je een factuur hebt van waar je em vandaan hebt.
Heb namelijk geen zin in dat eeuwige ge-heen-en-weer met die webshops als er iets is. Zou makkelijker zijn als ik er dan gewoon mee naar een NCP kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masis
Beanie schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 19:21:
Aangezien KPN de zilveren versie niet levert en er dus niet mee te verlengen is ben ik eens opzoek gegaan naar andere die em wel hebben.
Nu kwam ik bij studentmobiel de goedkoopste tegen (geen pre, wel lekker natuurlijk) maar hoe zit het met de garantie als je bij een dergelijke shop koopt?

Kun je gewoon naar een Nokia Care Point gaan als je problemen hebt? Uiteraard als je een factuur hebt van waar je em vandaan hebt.
Heb namelijk geen zin in dat eeuwige ge-heen-en-weer met die webshops als er iets is. Zou makkelijker zijn als ik er dan gewoon mee naar een NCP kan.
NCP is geen enkel probleem, bonnetje is niet eens nodig, garantie gaat via de serienummer bij Nokia!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notorious_roy

notorious_roy

It's-a-meeee

Masis schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 19:58:
[...]

NCP is geen enkel probleem, bonnetje is niet eens nodig, garantie gaat via de serienummer bij Nokia!
15 maanden toch?

Als 'ie bij Nokia verlopen is, maar wel binnen de 12 maanden van de webshop valt moet je bij hen wezen trouwens. In normale gevallen is een NCP wel een stuk sneller en makkelijker denk ik :)

Roy-O-Rama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beanie
Masis schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 19:58:
[...]

Top, klinkt inderdaad heel logisch. Wou ik toch graag even weten ivm met een toch iets verhoogde kans op mankementen (dode N8), ook al kun je best een N8 hebben zonder problemen uiteraard :)
notorious_roy schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 21:08:
[...]

15 maanden toch?

Als 'ie bij Nokia verlopen is, maar wel binnen de 12 maanden van de webshop valt moet je bij hen wezen trouwens. In normale gevallen is een NCP wel een stuk sneller en makkelijker denk ik :)
Hoe bedoel je dat?
Stel nu dat ik de komende 12 maanden een probleem heb, dan kan ik toch gewoon naar een NCP gaan?
Heb geen zin in dat gehannes met die shops, dat duurt tergend lang en vaak ook nog eens onkundig.

[ Voor 40% gewijzigd door Beanie op 14-01-2011 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notorious_roy

notorious_roy

It's-a-meeee

Beanie schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 21:12:
[...]

Hoe bedoel je dat?
Stel nu dat ik de komende 12 maanden een probleem heb, dan kan ik toch gewoon naar een NCP gaan?
Heb geen zin in dat gehannes met die shops, dat duurt tergend lang en vaak ook nog eens onkundig.
Ik bedoel dat Nokia 15 maanden geeft vanaf productiedatum. Stel dat jij 'm koopt als 'ie een half jaar oud is. Negen maanden na aankoop vervalt dan jouw Nokia garantie, maar dan heb je wel nog drie maanden garantie bij de winkel.

Dit gebeurt niet vaak, maar het kan voorkomen.

(En dan heb ik het over normale garantiemeuk, niet dat hele ge-emmer met economische levensduur enzo)

Roy-O-Rama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beanie
notorious_roy schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 21:23:
[...]

Ik bedoel dat Nokia 15 maanden geeft vanaf productiedatum. Stel dat jij 'm koopt als 'ie een half jaar oud is. Negen maanden na aankoop vervalt dan jouw Nokia garantie, maar dan heb je wel nog drie maanden garantie bij de winkel.

Dit gebeurt niet vaak, maar het kan voorkomen.

(En dan heb ik het over normale garantiemeuk, niet dat hele ge-emmer met economische levensduur enzo)
Ah zo, thanks voor de uitleg. 15 maanden zelfs vanaf de eerst geproduceerden zou je nog een garantie geven tot aan volgend jaar januari als het een beetje mee zit. Maar die batch zal al wel weg zijn lijkt me, eerst volgende batch was van na mid-november ongeveer. Dat zit wel goed dan denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318517

Die van mij heeft 24 maanden garantie, besteld bij de Nokia-shop.
Dit staat zwart op wit op de aankoopbon....
Garantie vanaf de dag dat deze verzonden is.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 318517 op 14-01-2011 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
Ik heb een HD-film gedownload van 8,5 GB in mkv-formaat. Ik dacht dat ik die mooi op mijn N8 kon zetten en op mijn HD-TV bekijken. Helaas lukt dat niet, omdat het bestand te groot is om naar mijn N8 te kopiëren, want geen NTF. Ik heb er een 32 GB Nokia MU-45 kaartje in zitten, maar daarop kan het ook niet, want ook geen NTFS. Ik heb dit MicrosSD kaartje in mijn PC gestoken en naar NTFS geformatteerd, maar dan herkent mijn N8 hem niet meer (melding: kaart is beschadigd).

Is er iemand die weet hoe ik het voor elkaar krijg om een video bestand van 8,5 GB op mijn N8 te krijgen?

Edit: Ik ben er achter. De N8 kan geen NTFS lezen en FAT32 kan bestanden van max 4GB aan.
Zit niets anders op dan de .mkv te splitten. Ik ga de volgende tutorial proberen:
http://www.ehow.com/how_5162610_split-mkv-files.html

Edit2: Helaas niet gelukt. N8 kan het bestandsformaat niet lezen...jammer.

[ Voor 20% gewijzigd door joi-c op 15-01-2011 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318517 schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 21:51:
[...]

kijk op Noikia.nl:

Garantietermijn

De garantietermijn gaat in op de datum van de originele aankoop van het Product door de eerste eindgebruiker. Het Product kan uit verschillende onderdelen bestaan en op verschillende onderdelen kan een afwijkende garantietermijn (hierna te noemen: "Garantietermijn") van toepassing zijn. De verschillende garantietermijnen zijn:
Vierentwintig (24) maanden voor de mobiele telefoon en twaalf (12) maanden voor accessoires (hetzij verkocht als één pakket met de mobiele telefoon of als afzonderlijk artikel) met uitzondering van de verbruikbare onderdelen en de accessoires genoemd onder lid (b) en (c) hieronder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84021

Telefooncal schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 20:00:
[...]

Ik heb een van de eerste n8's en heel af en toe heeft mijn n8 eens een uurtje de hik, dan wil hij een paar keer achter elkaar reboten of moet ik op eens een simkaart plaatsen...

Verdween bij mij vanzelf.
Ok. Beide symptomen heeft deze telefoon ook gehad.Ik dacht even dat het beter ging maar hij heeft vandaag zeker zo'n 10 keer gereboot, waarvan 4 keer tijdens 1 telefoontgesprek van in totaal amper 10 minuten.. Telefoneren was dus eigenlijk niet meer te doen.
Ik ga hem maar eens backuppen... dan een reset proberen en hopen op dat die nieuwe firmware misschien wat kan betekenen. En als dit niet helpt gaat hij retour.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 84021 op 14-01-2011 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notorious_roy

notorious_roy

It's-a-meeee

Anoniem: 318517 schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 21:51:
[...]

Dan zal dat in de tussentijd veranderd zijn denk ik, die 15 maanden komt uit het servicesysteem van een winkel een hele tijd terug.

Roy-O-Rama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amrabed
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-02-2012
Volgens mij is de garantie op vele (huishoudelijke) apparatuur van uit de Europese wet geregeld en dit is ook bij vele app. 2 Jaar.

Nokia hanteert in Europa tot zover ik weet 2 Jaar garantie op mobile telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

amrabed schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 01:16:
Volgens mij is de garantie op vele (huishoudelijke) apparatuur van uit de Europese wet geregeld en dit is ook bij vele app. 2 Jaar.

Nokia hanteert in Europa tot zover ik weet 2 Jaar garantie op mobile telefoons.
nogmaals, op www.nokia.nl staat het volgende en dit laat toch niets aan duidelijkheid te wensen over:

Garantietermijn

De garantietermijn gaat in op de datum van de originele aankoop van het Product door de eerste eindgebruiker. Het Product kan uit verschillende onderdelen bestaan en op verschillende onderdelen kan een afwijkende garantietermijn (hierna te noemen: "Garantietermijn") van toepassing zijn. De verschillende garantietermijnen zijn:
Vierentwintig (24) maanden voor de mobiele telefoon en twaalf (12) maanden voor accessoires (hetzij verkocht als één pakket met de mobiele telefoon of als afzonderlijk artikel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-06-2024
Ik sta nog niet ondersteboven...2.0 moet echt een verschil gaan maken. Het enige wat Nokia moet doen is een keer goed naar de iPhone kijken en zien hoe "smooth" alles werkt. De hardware van de N8 is gewoon beter, nu de software nog. Dat keyboard over het hele scherm alleen al, hoe verzin je het. Geen Qwerty in portrait, waarom niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-06 11:08
Ik weet niet of de nieuwe software echt zoveel scheelt als in het filmpje getoond wordt. Als ik nu snel van scherm wissel gaat het niet trager als in het filmpje. Of vergis ik me.

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Telfordia schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 18:21:
Ik weet niet of de nieuwe software echt zoveel scheelt als in het filmpje getoond wordt. Als ik nu snel van scherm wissel gaat het niet trager als in het filmpje. Of vergis ik me.
In PR1.1 ziet alles er een klein beetje smoother uit (als ik de filmpjes mag geloven) meer onderhuidse optimalisatie's, Hopelijk komt PR 2.0 binnen een maandje of twee uit! De keyboard's steken echt tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bacardifrans
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-06 17:47
Goedendag ,
net het een en ander gelezen maar niet gevonden wat ik zocht.
Ik heb sinds kort een Nokia N8
Maar indien ik een oproep mis zie ik heb niet door de screensaver
zoals voorheen bij mijn n82 en n86
Daar gebruikte ik Largetime screensaver
echter deze werkt niet op de n8 (foutmelding bij instaleren )

Heeft iemand daar een goed alternatief voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bacardifrans schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 21:05:
Goedendag ,
net het een en ander gelezen maar niet gevonden wat ik zocht.
Ik heb sinds kort een Nokia N8
zoals voorheen bij mijn n82 en n86
echter deze werkt niet op de n8 (foutmelding bij instaleren )

staan de "gemelde gebeurtenissen" bij de "meldings-indicatoren" van de telefoon-instellingen wel aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 00:47

Grotere tijd weergave in screensaver?

Menu knop -- Settings --Themes -- Screen saver -- Big clock

Draadloos laden op onze Zon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 00:47
Folkifoon schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 17:51:
[...]
Geen Qwerty in portrait, waarom niet?
Heb naast de N8 (top hardware) voor de foto's en ontwikkeling ook een iPhone (top software) en het werkbare deel van dat scherm is 6 mm breder.
Beperkte breedte van het N8 scherm zou een portrait keyboard nog lastiger invoeren maken, of minder knoppen of gaan verschuiven.
Krijg je een WERTY keyboard; want de Q gebruikten we toch bijna nooit ...

[ Voor 6% gewijzigd door emmerx op 16-01-2011 00:42 ]

Draadloos laden op onze Zon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bacardifrans
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-06 17:47
Anoniem: 95496 schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 22:28:
[...]

staan de "gemelde gebeurtenissen" bij de "meldings-indicatoren" van de telefoon-instellingen wel aan?
Jups staat aan evenals big klok

dus geen idee vandaar dat ik een progje zoek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-05 22:04
bacardifrans schreef op zondag 16 januari 2011 @ 03:40:
[...]

Jups staat aan evenals big klok

dus geen idee vandaar dat ik een progje zoek
al gekeken naar Smartphoneware Best Reminder? die laat je telefoon met geluid en lightsignalen aangeven dat je een gemist gesprek hebt.

http://nokia-n8-software.smartphoneware.com/reminder.php

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
Is er hier IEMAND die op de N8 echt push-e-mail heeft met Gmail ? Ik heb hem al vanaf het begin op IMAP staan (5 minuten check) omdat push via nokia messaging onbetrouwbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
Je kunt hem ook instellen via Mail for Exchange. Helaas kun je bij Symbian nog steeds maar 1 Exchange account instellen en die gebruik ik nu voor mijn werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Imap heeft volgens mij geen push, dan moet je het inderdaad instellen als exchangeaccount (server is dan m.google.com dacht ik zo uit mijn hoofd)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-06-2024
Marzman schreef op zondag 16 januari 2011 @ 16:22:
Imap heeft volgens mij geen push, dan moet je het inderdaad instellen als exchangeaccount (server is dan m.google.com dacht ik zo uit mijn hoofd)
Ja maar dat werkt niet goed. Alleen op mijn E71 werd de gmail / imap gepushed via MFE (mail for Exchange), bij de E72 werd MFE ingebakken en daar begonnen de problemen.

Ik hoop dat ik na de update Mobile Documents wel aan de praat krijg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notorious_roy

notorious_roy

It's-a-meeee

Er was hier onlangs iemand die vertelde dat hij een Powerpoint presentatie heeft gegeven vanaf zijn N8 die aan een beamer hing. Met welke app was dat, en hoe ga je full screen?

Ik heb net even mijn telefoon aan mijn TV gehangen en dan krijg je mooi het beeld op je TV te zien, maar dat is in portrait mode en dat is niet echt handig. Doe ik iets fout?

Foto's en filmpjes worden automatisch gedraaid btw.

Oh, en is er een manier om een Wiimote te linken zonder eerst Nokia Big Screen op te starten? Als ik scan op BT apparaten wordt er om een wachtwoord gevraagd en het is niet 0000 of 1234 :P

[ Voor 19% gewijzigd door notorious_roy op 16-01-2011 19:24 ]

Roy-O-Rama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-05 19:24

knippert het ledje achter je menutoets dan niet bij gemist mail/oproep/sms ?

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
emmerx schreef op zondag 16 januari 2011 @ 00:41:
[...]

Heb naast de N8 (top hardware) voor de foto's en ontwikkeling ook een iPhone (top software) en het werkbare deel van dat scherm is 6 mm breder.
Beperkte breedte van het N8 scherm zou een portrait keyboard nog lastiger invoeren maken, of minder knoppen of gaan verschuiven.
Krijg je een WERTY keyboard; want de Q gebruikten we toch bijna nooit ...
Een qwerty/azerty toetsenbord in portrait is wel mogelijk in de symbian^1 toestellen en komt naar symbian^3 toestellen wel raar waarom het eruit is gehaald..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notorious_roy

notorious_roy

It's-a-meeee

Er is geen optie om het vakje leeg te laten, je kunt niet op OK klikken. Ik vraag het niet zomaar. :)

Roy-O-Rama

Pagina: 1 ... 26 ... 92 Laatste

Let op:
Discussie over levertijden, abonnementen en aanbiedingen mag in [ABO] Nokia N8 levertijden- en abonnementen topic