Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyfrog
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-09 13:15
die werken prima op de n8 hoor1 ;)
notorious_roy schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 16:25:
[...]

Het werkt verrassend goed. Ik wist niet eens dat je een Wiimote kon koppelen...

Overigens hoop ik toch echt op een update voor .mkv bestanden zodat we ook x264 kunnen draaien. Alle series die ik kijk zijn op die manier gecodeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyfrog
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-09 13:15
wel een fix voor gmail?
rda schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 12:48:
[...]

Volgens mynokiablog komt 1.1 rond 13 januari uit, en 2.0 ergens in februari. Waarbij 1.1 niet heel veel nieuws zal brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amrabed
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-02-2012
Ik heb nog wat videocd bestanden op mijn pc, kan ik deze ook op de n8 afspelen en zo ja hoe doe ik dat?.

Heb dit namelijk met OVI gedoe geprobeerd, maar kreeg het niet voor elkaar, heb dit vervolgens direkt naar de nokia gecopieerd maar zie de bestanden niet meer terug met de toestel.

En hoe kom je in de geheugen via de n8 ?

Alvast bedankt voor de steun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-04-2021
Iemand enig idee op flash websites te bekijken via de nokia n8 browser ?
bv justin.tv de website zegt dat ik mijn flash player moet upgraden maar das dus raar dacht dat de n8 dit vanuit de box kon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notorious_roy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-10-2024

notorious_roy

It's-a-meeee

crazyfrog schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 18:25:
die werken prima op de n8 hoor1 ;)

[...]
Niet de x264 bestanden die ik heb. Ik ben totaal niet thuis in die codecs enzo, maar ik vind gewoon dat Nokia alles maar moet gaan ondersteunen :P

Roy-O-Rama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giem
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:23
nb0287 schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 07:22:
Ik heb gisteren na weken wachten eindelijk mijn N8 binnen gekregen (leveringsproblemen Vodafone)
S'avonds een beetje aan het pielen geweest je weet wel een paar fimpjes en foto's schieten.
Na een uurtje spelen de wekker van de N8 gezet en vanmorgen mijzelf verslapen omdat de wekker niet is afgegaan!
De telefoon was uit gegaan en je raad het al met geen mogelijkheid meer aan te krijgen. Deze gaat dus retour!
Ik had gehoopt dat ik door de lange levertijd ( 6 weken) een nieuwe batch zou krijgen waar dit probleem opgelost zou zijn. Helaas.
Wel een kick toestel als hij het doet trouwens ;)
Had je hem aan de lader vannacht?

Dat is een bekende bug, wekker aanzetten, telefoon aan de lader en uitzetten dan gaat de telefoon hangen bij het afgaan van de wekker. Wat je kan doen is je aan uit knop heel lang inhouden.. ik moet het ongeveer 20sec doen.. dan komt hij vanzelf weer tot leven. Soms niet na een keer, dan nog een keer proberen.

Ik heb mezelf maar afgeleerd om te laden als ik slaap ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-11-2021
Giem schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 09:09:
[...]

Dat is een bekende bug, wekker aanzetten, telefoon aan de lader en uitzetten dan gaat de telefoon hangen bij het afgaan van de wekker. Wat je kan doen is je aan uit knop heel lang inhouden.. ik moet het ongeveer 20sec doen.. dan komt hij vanzelf weer tot leven. Soms niet na een keer, dan nog een keer proberen.

Ik laad hem iedere nacht op, geen enkel probleem.
maar zet hem dan niet uit, daar zie ik het nut niet van in.
profiel op stil en knorren maar! :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notaname
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:28
pegagus schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 13:10:
Betere bluetooth-support voor audio-devices zou niet gek zijn. Dat deed mijn N82 beter. Ik kan nu niet pairen met Parrot of Sennheiser.
Huh? :?

De mijne werkt perfect samen met mijn CK3100 en CK3000.
Heb je de firmware van je Parrot al eens geupdate?
Hier een lijste met de laatste versies: http://www.parrot.com/nl/support/downloads/#versions

[ Voor 0% gewijzigd door Notaname op 06-01-2011 10:23 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notaname
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:28
Beanie schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 00:15:

Dat zal me wat wezen als dat zo is, zeker ook met de smsjes en nummers van een ander erin. Eventueel nog wat compromitterend beeldmateriaal erbij. :P
Zo vreemd is dat niet hoor. Dacht jij dat al die defecte/gerepareerde toestellen in de Kliko gingen?
Firmware flashen, evt. nieuw schermpje en weer uitleveren dat ding.

Ik vind het zelf een belachelijke gang van zaken. Ik wil gewoon mijn eigen toestel terug of evt. omruil voor een echt nieuw exemplaar. Zeker gezien de aanschafprijs van zo'n apparaat.
Maar op diverse gebieden is dit al jaren de gebruikelijke gang van zaken. (o.a. monitoren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03 14:37

bwt

verplaatst zich op een GSX750F

bwt schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 16:02:
[...]

cool app, vanavond thuis eens uitproberen op de tv met de wiimote
Jep, werkt als een tierelier. erg soepeltjes. Muziekje in de achtergrond en relaxed foto's bekijken.

My 1st proc. was a NEC V20 (4-8 Mhz) - Now I have an AMD 1300 / 2000 with Aero7+ ASRock ION 330

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-09 12:16
pegagus schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 13:10:
Betere bluetooth-support voor audio-devices zou niet gek zijn. Dat deed mijn N82 beter. Ik kan nu niet pairen met Parrot of Sennheiser.
Ik heb ook veel problemen met diverse Bluetooth devices die op een hoge(re) datarate werken.
Pairen werkt ook onvoorspelbaar en soms werkt het eventjes goed en verliest daarna de connectie.

Werkt prima met mijn beide oude n82's en de n97.
Er zit dus nog een bug in de Bluetooth stack van deze firmware.

Schijnt in de volgende firmware opgelost te worden.

De n73 had dit in het begin ook en pas in de 3e firmware update was dat opgelost ....

[ Voor 4% gewijzigd door emmerx op 06-01-2011 11:41 ]

Draadloos laden op onze Zon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beanie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-05-2023
Notaname schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 10:28:
[...]

Zo vreemd is dat niet hoor. Dacht jij dat al die defecte/gerepareerde toestellen in de Kliko gingen?
Firmware flashen, evt. nieuw schermpje en weer uitleveren dat ding.

Ik vind het zelf een belachelijke gang van zaken. Ik wil gewoon mijn eigen toestel terug of evt. omruil voor een echt nieuw exemplaar. Zeker gezien de aanschafprijs van zo'n apparaat.
Maar op diverse gebieden is dit al jaren de gebruikelijke gang van zaken. (o.a. monitoren)
Tuurlijk gaat dat zo, logiosch toch? Maar ik refereerde aan het 'altijd een hoesje erom gehad, krijg je een met krassen weer terug' Zo gaat het toch niet mag ik hopen, je krijgt gewoon een 100% netjes exemplaar terug als het goed is. Krijg je dat niet, gewoon een net exemplaar eisen aangezien dat ook is wat je ingeleverd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
Ik zit te twijfelen om de N8 te kopen en dan met name bij een webshop.
Als deze last heeft van het uitval-probleem, nemen zij dan de telefoon gewoon terug of is dit lastiger dan bij fysieke winkels?

Vandaar dat ik wellicht een andere telefoon overweeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Nokia Big Screen" alleen voor WII gebruikers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 12:15:
Use the application from the phone touch display or by wirelessly connecting a Bluetooth keyboard or Wii Remote to your phone.

Oftewel, gebruik het scherm van je telefoon, bluetooth toetsenbord of Wii afstandsbediening....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwt

bwt

Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 12:15:
Het is een app die automatisch opstart (nadat je het geinstalleerd hebt) als je de N8 met HDMI op de TV aansluit. Als je een Bluetooth keyboard hebt of een wii mote dan kun je die app daarmee bedienen vanaf de bank terwijl je mobiel bij de TV ligt.
Bekijk het filmpje voor het voorbeeld. Het werkt echt relaxed.
YouTube: Nokia Big Screen beta (Nokia Beta Labs)

My 1st proc. was a NEC V20 (4-8 Mhz) - Now I have an AMD 1300 / 2000 with Aero7+ ASRock ION 330

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bwt schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 13:24:
[...]

Het is een app die automatisch opstart (nadat je het geinstalleerd hebt) als je de N8 met HDMI op de TV aansluit. Als je een Bluetooth keyboard hebt of een wii mote dan kun je die app daarmee bedienen vanaf de bank terwijl je mobiel bij de TV ligt.
Bekijk het filmpje voor het voorbeeld. Het werkt echt relaxed.
YouTube: Nokia Big Screen beta (Nokia Beta Labs)
Dit is gaaf, een van de mooiste applicaties. De bediening werkt ook uitstekend op het N8 schermpje. We luisteren nu naar de muziek en automatisch is er een slideshow (full screen) opgestart. PRACHTIG!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
Iemand enig idee hoe flash sites te bekijken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Batsu schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 12:13:
Ik zit te twijfelen om de N8 te kopen en dan met name bij een webshop.
Als deze last heeft van het uitval-probleem, nemen zij dan de telefoon gewoon terug of is dit lastiger dan bij fysieke winkels?

Vandaar dat ik wellicht een andere telefoon overweeg
Ik heb al mijn mobieltjes bij een webshop gekocht en altijd prima service gekregen van de nokia service punten in het land.
Dus dat is geen reden om hem elders te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
liffey schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 15:34:
[...]

Ik heb al mijn mobieltjes bij een webshop gekocht en altijd prima service gekregen van de nokia service punten in het land.
Dus dat is geen reden om hem elders te kopen.
ja ik koop ook veel met webshops maar daar nooit problemen mee gehad (defecte appartuur bedoel ik) een aangezien er toch nog steeds veel N8's uitvallen wist ik niet hoe dit zat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Batsu schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 15:36:
[...]

ja ik koop ook veel met webshops maar daar nooit problemen mee gehad (defecte appartuur bedoel ik) een aangezien er toch nog steeds veel N8's uitvallen wist ik niet hoe dit zat..
De vele tienduizenden die niet uitvallen melden dat niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 15:40:
[...]

jep dat is waar natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 14:18
Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 15:40:
[...]

er zijn er tegen de 4 miljoen verkocht, en welk percentage is dan met problemen? dat zou ik dan wel eens willen weten.

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
hoe kijken jullie flash websites?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:09
mrcosmo schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 21:07:
Iemand enig idee op flash websites te bekijken via de nokia n8 browser ?
bv justin.tv de website zegt dat ik mijn flash player moet upgraden maar das dus raar dacht dat de n8 dit vanuit de box kon
mrcosmo schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 13:31:
Iemand enig idee hoe flash sites te bekijken ?
mrcosmo schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 16:43:
hoe kijken jullie flash websites?
Meestal door eenzelfde vraag meerdere malen binnen 24uur te herhalen op een forum....

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan81
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-09 19:32

Arjan81

Rotterdam

Mensen welke provider adviseren de N8 gebruikers. Ik hoor dat de internetsnelheid belangrijk is voor dit toestel. Heb nu T-mobile maar ben ik klaar mee. Veel mensen zeggen dat vodafone lekker snel is

HP Pavilion Power 15-cb040nd, Samsung Galaxy Z Fold 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weer nieuwe N8, de derde. nu moet het lukken......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
Arjan81 schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 20:29:
Mensen welke provider adviseren de N8 gebruikers. Ik hoor dat de internetsnelheid belangrijk is voor dit toestel. Heb nu T-mobile maar ben ik klaar mee. Veel mensen zeggen dat vodafone lekker snel is
voor zover je 3g-dekking hebt.... schijnt hier in de buurt erg tegen te vallen

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-09 20:15
Ik heb last van een steeds langzamer wordende N8. Meer mensen last van? Heb paar keer programma's verwijdert en geinstaleerd (wie niet) en het lijkt dat hij daardoor langzamer word. Meer mensen ervaring mee? En af en toe word hij ook super warm en 5 min later is hij weer normale temp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi,

Twee vraagjes:

-Iemand al een app om de backgroundverlichting aan te laten, wanneer je oplaadt via je mini-usbpoort, bijvoorbeeld in de Brodit Activehouder?! Nu blijft ie alleen branden als ik OVI MAPS aanlaat.

-Vraag 2, ik vind die QR codes helemaal kicken!! Heb nu een betere APP gevonden dan UPCODE, namelijk BeeTAGG, echter hier kan ik vooralsnog alleen mee scannen.
Weet er iemand QR decoder. Dus als ik een QR code ontvang via whatsapp, mail or whatever, dat ie die dan zelf omzet...want de camera ( detector ) zit natuurlijk gewoon aan de achterkant ;-)

alvast bedankt!

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2011 00:14 . Reden: detector achter camera gezet voor bijdehandte antwoorden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arjan81 schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 20:29:
Ik heb Vodafhone, prepaid en een InterNet contract voor 9,50 per maand. Het bevalt mij uitstekend.
Als telefoon gebruik ik hem nauwelijks maar wel voor nieuws, beurs en andere dingen die ik gedurende de dag even snel wil weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 00:01:
Hi,

Twee vraagjes:

-Iemand al een app om de backgroundverlichting aan te laten, wanneer je oplaadt via je mini-usbpoort, bijvoorbeeld in de Brodit Activehouder?! Nu blijft ie alleen branden als ik OVI MAPS aanlaat.

-Vraag 2, ik vind die QR codes helemaal kicken!! Heb nu een betere APP gevonden dan UPCODE, namelijk BeeTAGG, echter hier kan ik vooralsnog alleen mee scannen.
Weet er iemand QR decoder. Dus als ik een QR code ontvang via whatsapp, mail or whatever, dat ie die dan zelf omzet...want de camera ( detector ) zit natuurlijk gewoon aan de achterkant ;-)

alvast bedankt!
Ik heb ook de Upcode er op staan maar weet niet wat het kan en hoe ik het dan moet gebruiken.
Ik houd mij aanbevolen voor een goede uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee met de links verstuurd vanuit OVI Store?
Deze komen bij mij om de een of andere reden niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giem
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:23
Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 08:50:
Domme vraag misschien? Maar staat de landcode voor je nummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Giem schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 08:51:
[...]

Domme vraag misschien? Maar staat de landcode voor je nummer?
Ja gewoon +316...., dus daar kan t niet aanliggen.
Krijg wel een melding dat in drukke momenten het kan zijn dat het even duurt... maar na een uur nog niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 08:33:
[...]

Ik heb ook de Upcode er op staan maar weet niet wat het kan en hoe ik het dan moet gebruiken.
Ik houd mij aanbevolen voor een goede uitleg.
Ik had ook upcode, maar was werkelijk een tiental minuten bezig om te proberen een QR ( Quick Response ) code te scannen. De detector is namelijk niet zo sterk en heeft een onduidelijk geel venster, waar binnen je moet blijven. Woest! was ik omdat er android en IOS 3/4 gebruikers naast me stonden en binnen 2 seconden de code gescand hadden. Gzd, kwam ik op het idee om een andere QR scanner te zoeken en toen kwam ik dus BeeTagg tegen. Geweldig! Top App en gratuit! Uitleg is niet nodig, werkt kinderlijk eenvoudig. Klik op scan en hou de camera voor de QR code op papier, monitor of in de krant etc...en het vertelt je kinderlijk eenvoudig wat de tekst inhoudt.

Hier een voorbeeld!

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/splittel/qurified.bmp

als er nog meer vragen zijn,

be my guest!

Hoop alleen nog verblijd te worden met een goede App voor mijn achtergrondverlichting :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 10:08:
[...]

Ik had ook upcode, maar was werkelijk een tiental minuten bezig om te proberen een QR ( Quick Response ) code te scannen. De detector is namelijk niet zo sterk en heeft een onduidelijk geel venster, waar binnen je moet blijven. Woest! was ik omdat er android en IOS 3/4 gebruikers naast me stonden en binnen 2 seconden de code gescand hadden. Gzd, kwam ik op het idee om een andere QR scanner te zoeken en toen kwam ik dus BeeTagg tegen. Geweldig! Top App en gratuit! Uitleg is niet nodig, werkt kinderlijk eenvoudig. Klik op scan en hou de camera voor de QR code op papier, monitor of in de krant etc...en het vertelt je kinderlijk eenvoudig wat de tekst inhoudt.

Hier een voorbeeld!

[afbeelding]

als er nog meer vragen zijn,

be my guest!

Hoop alleen nog verblijd te worden met een goede App voor mijn achtergrondverlichting :P
Domme vraag misschien, maar kun je hiermee ook "normale" bar-codes (=streepjescodes) uitlezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-09 21:51

rda

Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 10:08:
[...]

Probeer Qtorch eens. Die kun je aanzetten, en vervolgens op het menuknopje drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bladestar5314
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-09 20:26
nee alleen 2d codes
maar met Nokia point and find kan dat wel
Overigs word die app eind van de maand uit de ovi store gehaald

http://betalabs.nokia.com...going-mainstream-at-nokia
Plus er is een nieuwe twiter app twimgo ,die eerst voor de N900 uitkwam
http://store.ovi.com/content/78596

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 08:50:
Standaard staat bij mij bij verzenden mijn eigen mobile nummer en dan is hij met een minuutje binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://betalabs.nokia.com...-media-in-high-definition

Ik neem aan dat iedereen deze heeft anders weet je niet wat je mist!
Welke apps staan nog meer hoog genoteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-06-2024
bladestar5314 schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 11:48:
nee alleen 2d codes
maar met Nokia point and find kan dat wel
Overigs word die app eind van de maand uit de ovi store gehaald

http://betalabs.nokia.com...going-mainstream-at-nokia
Plus er is een nieuwe twiter app twimgo ,die eerst voor de N900 uitkwam
http://store.ovi.com/content/78596
Probeer Point en Find te downloaden maar staat niet beschikbaar voor de N8. Welke versie werkt ook op de N8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 12:40:
http://betalabs.nokia.com...-media-in-high-definition

Ik neem aan dat iedereen deze heeft ander weet je niet wat je mist!

Welke apps staan nog meer hoog genoteerd?
Hoe werkt het me de Wii remote? Wordt dat automatisch herkent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Is er eigenlijk een app waarbij de foto van degene die belt fullscreen getoond wordt of zit dat er standaard in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
Batsu schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 14:47:
Is er eigenlijk een app waarbij de foto van degene die belt fullscreen getoond wordt of zit dat er standaard in?
http://www.smartphoneware...-for-symbian3-product.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:09
Walkman schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 14:29:
[...]

Van de Betalabs site:
If you have a Wiimote it's a good idea to have it at hand when launching the application and when the "Searching for remote controllers" indication appears, just press the Wiimote's buttons "1" and "2" simultaneously to activate the Bluetooth search mode and the pairing will happen automatically.
Hij zal dus gaan zoeken naar de Wiimote bij het opstarten.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nb0287
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-02-2023
Hij zat niet aan de lader.
Telefoon doet het weer. Verder niks aan gedaan hij deed het ineens weer en het gaat nu al 2 dagen goed dus even afwachten nog.
Giem schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 09:09:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwt

bwt

[...]

Als je na het starten van de app (door de HDMI aan te sluiten) op de wii mote knoppen 1 en 2 indrukt gaat de wii mote op zoek naar z'n baasje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 21:50:
weer nieuwe N8, de derde. nu moet het lukken......
Hoe lang heb je nu zonder gezeten. Heb er afgelopen maandag 1 weggebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik heb geen remote maar dat is geen enkel bezwaar. Op het schermpje van je N8 welke dus is verbonden met je TV, komen de bedieningtoetsen te staan. Zie ook het filmpje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 17:57:
[...]

Hoe lang heb je nu zonder gezeten. Heb er afgelopen maandag 1 weggebracht
heb hem om kunnen ruilen, was net 2 weken oud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 08:53

Amiet01

Master_A

Voor de mensen die een helder beeld op de N8 willen kunnen lightcontrol downloaden. De app start automatisch op en je kan zelf instellen hoe helder je je beeld wil.

Er is ook een nieuwe app uit van Pathé. Die staat onder aanbevolen zodra je de ovi store opent op je telefoon.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolterious
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-09 12:22
welke tvgids app gebuiken jullie? tvgids.nl werkt bij mij niet echt goed en kan op die site geen app voor symbian vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan81
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-09 19:32

Arjan81

Rotterdam

Ik heb mijn n8 vandaag bestelt. Hij lag voor me in de winkel maar ik mocht hem niet meenemen ivm nummerbehoud. Dit schijnt 3 dagen te duren omdat T-mobile weer eens lastig doet. Blij dat ik daar weg ben.

Adviseren jullie om direct een software-update te doen?

Ovi 2 staat klaar om de N8 aan te sluiten. Of is Ovi 3 een optie zie dat hij nog Beta is?

[ Voor 23% gewijzigd door Arjan81 op 07-01-2011 21:14 ]

HP Pavilion Power 15-cb040nd, Samsung Galaxy Z Fold 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KJTDominicus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-03-2024
vraagje: je hebt standaard bij de N8 3 startschermen zeg maar waar je snelkoppelingen op kunt zetten.
kan je er ook 4 pagina's van maken dus 1 extra?? weghalen lukt wel maar erbij ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Bij m'n C7-00 is 3 het maximum, ik neem aan dat dit bij de N8 niet anders zal zijn.

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beanie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-05-2023
Arjan81 schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 20:55:
Ik heb mijn n8 vandaag bestelt. Hij lag voor me in de winkel maar ik mocht hem niet meenemen ivm nummerbehoud. Dit schijnt 3 dagen te duren omdat T-mobile weer eens lastig doet. Blij dat ik daar weg ben.

Ovi 2 staat klaar om de N8 aan te sluiten. Of is Ovi 3 een optie zie dat hij nog Beta is?
OVI 3.0 is inmiddels normaal beschikbaar, even checken via updates in OVI suite en je pakt em zo binnen. :)
KJTDominicus schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 21:16:
vraagje: je hebt standaard bij de N8 3 startschermen zeg maar waar je snelkoppelingen op kunt zetten.
kan je er ook 4 pagina's van maken dus 1 extra?? weghalen lukt wel maar erbij ??
4 kan (nog) niet, komt eventueel met PR1.1 maar wordt meer verwacht met PR2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
wolterious schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 19:53:
welke tvgids app gebuiken jullie? tvgids.nl werkt bij mij niet echt goed en kan op die site geen app voor symbian vinden...
ik gebruik op n97mini dit adres, tvgids.mobi

overzichtelijk en duidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arjan81 schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 20:55:

Als je eerst de App "SPB Mobile shell" binnen haalt kan je 2 maal 6 schermen inschakelen (of minder)
Verder wordt de totale gebruikersvriendelijkheid strek vergroot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb per ongeluk Nat Geo Web TV verwijdert, maar is met geen mogelijkheid om hem terug te krijgen!

In de Ovistore is hij niet te vinden. Ik heb de software update gedaan in de hoop dat hij terug te krijgen was, maar helaas.

Ik heb gezocht op div. sites er is alleen een Nat Geo web tv voor de oudere S6V5 te krijgen alleen deze is wel te installeren, maar werkt niet. En het verschil is dat deze bestandsgrote 405kb is en de pre installed versie is 2mb.

Ik hoop dat iemand een idee heeft...

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-09 21:51

rda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 22:03

Geurt-kun

8 Simax SM660-250, SMA 1600TL

In een startscherm kun je "favorieten" zetten. Aangezien ik veel favorieten in de auto bel zou ik meerdere rijen willen. In de auto schuiven met mijn dikker vingers is niet veilig, daarom zou ik het tweede scherm vol willen hebben met favorieten.
Het lijkt er op dat het niet mogelijk is, of doe ik iets verkeerd?

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 10:29:
Ik heb per ongeluk Nat Geo Web TV verwijdert, maar is met geen mogelijkheid om hem terug te krijgen!

In de Ovistore is hij niet te vinden. Ik heb de software update gedaan in de hoop dat hij terug te krijgen was, maar helaas.

Ik heb gezocht op div. sites er is alleen een Nat Geo web tv voor de oudere S6V5 te krijgen alleen deze is wel te installeren, maar werkt niet. En het verschil is dat deze bestandsgrote 405kb is en de pre installed versie is 2mb.

Ik hoop dat iemand een idee heeft...

Alvast bedankt
Ga naar OVI store (onder de grote afbeelding/kopplaatje kijken) klik op "mijn keuze" daar kan je het bestand terug zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor je reactie, maar je bedoeld waarschijnlijk "mijn zaken" in ovistore? Maar dat zijn de apps die via de ovistore zijn gedownload.

Alleen de Nat Geo Web tv was een pre-installed programma en staat niet in ovistore.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2011 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudtwe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-09 22:07
Ik heb ook even een vraag, als ik de buienradar opstart gewoon met de snelkoppeling ipv met de widget krijg ik elke keer 3 vragen, 2 keer of hij toegang mag krijgen tot mijn telefoon en een keer voor het netwerk. Ik kan niet vinden hoe ik hem hier permanent toestemming voor kan geven.

Ik heb de app al een paar keer opnieuw uit de ovistore gehaald, maar het blijft zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woudtwe schreef op zondag 09 januari 2011 @ 12:33:
Ik heb ook even een vraag, als ik de buienradar opstart gewoon met de snelkoppeling ipv met de widget krijg ik elke keer 3 vragen, 2 keer of hij toegang mag krijgen tot mijn telefoon en een keer voor het netwerk. Ik kan niet vinden hoe ik hem hier permanent toestemming voor kan geven.

Ik heb de app al een paar keer opnieuw uit de ovistore gehaald, maar het blijft zo...
ik heb ook t idee dat de verbinding continue open blijft staan... al staat deze op 1 x 4 uur of zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezze
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-09 13:55
Even iets anders:

dit is wel echt een fijne app voor het in de gaten houden van je geheugen en welke programma's open staan en hoeveel RAM een programma vreet.

Jbak Taskman:
http://forum.dailymobile.se/index.php?topic=38195.0

Moet wel eerst gesigned worden

To Beezze or not to Beezze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk eentje voor Robbert Webbe:

Ik heb de SIP instellingen in het toestel gezet en an sich werkt VOIP, het duurt alleen vrij lang eer dat ik verbinding heb, vaak langer dan een minuut...

Op de N86 gebruikte ik ook VOIP maar dan via Nimbuzz of de Voipbuster applicatie en dat ging een stuk sneller.

Enig idee hoe dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Voor de mensen die rtlgemist willen bekijken op hun N8 zonder te betalen kunnen gaan naar:
http://antonboonstra.nl/rtlgemist/

Voeg hem toe als bookmark en veel plezier ermee!

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amiet01 schreef op zondag 09 januari 2011 @ 18:04:
Voor de mensen die rtlgemist willen bekijken op hun N8 zonder te betalen kunnen gaan naar:
http://antonboonstra.nl/rtlgemist/

Voeg hem toe als bookmark en veel plezier ermee!
Als ik deze link open via de N8 en daar op een programma klik, moet ik al gauw 344 MB downloaden.

Als ik gewoon in mijn browser op deze pc op de link klik, streamt 'ie'.

Enig idee hoe dat kan?

Zou wel goud zijn! als ik via de N8 ook kan streamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2011 @ 18:54:
[...]

Als ik deze link open via de N8 en daar op een programma klik, moet ik al gauw 344 MB downloaden.

Als ik gewoon in mijn browser op deze pc op de link klik, streamt 'ie'.

Enig idee hoe dat kan?

Zou wel goud zijn! als ik via de N8 ook kan streamen.
Op de N8 moet je per se minimaal 1% gedownload hebben om de programma te bekijken die je wilt zien. Vanaf 1% kan je dus gwn de programma bekijken terwijl hij ondertussen verder gaat met downloaden. Dit gebeurd ook tijdens het bekijken via de pc (behalve dat ie een melding geeft wanneer er nog geen 1% is gedownload).

Zelf download ik de programma's via wifi, omdat 't via 3G nogal lang duurt.

EDIT: Als je bedoelt dat je bij het begin van het downloaden direct naar de helft bijvoorbeeld wilt spoelen moet ik je helaas teleurstellen. Dat kan dan alleen wanneer hij bij 50% van de download is

[ Voor 11% gewijzigd door Amiet01 op 09-01-2011 19:09 ]

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amiet01 schreef op zondag 09 januari 2011 @ 19:06:
[...]

Op de N8 moet je per se minimaal 1% gedownload hebben om de programma te bekijken die je wilt zien. Vanaf 1% kan je dus gwn de programma bekijken terwijl hij ondertussen verder gaat met downloaden. Dit gebeurd ook tijdens het bekijken via de pc (behalve dat ie een melding geeft wanneer er nog geen 1% is gedownload).

Zelf download ik de programma's via wifi, omdat 't via 3G nogal lang duurt.

EDIT: Als je bedoelt dat je bij het begin van het downloaden direct naar de helft bijvoorbeeld wilt spoelen moet ik je helaas teleurstellen. Dat kan dan alleen wanneer hij bij 50% van de download is
Geweldig bedankt voor het uitgebreide antwoord!

Ben altijd een beetje bangig voor 'grote bestanden' via 3G. Geen idee hoe het zit met het bereiken van je downloadlimiet. Ik zit bij vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2011 @ 19:29:
[...]

Geweldig bedankt voor het uitgebreide antwoord!

Ben altijd een beetje bangig voor 'grote bestanden' via 3G. Geen idee hoe het zit met het bereiken van je downloadlimiet. Ik zit bij vodafone.
Geen dank!

Nu ben ik nog niet bang voor het gebruik van mn 3G. Ik zit nog bij telfort en heb geen downloadlimiet. Heb een keer 2GB gehaald en nooit wat van ze gehoord. Vanaf maart zit k ook bij vodafone en dan is het toch wel voorzichtig doen met het verbruik (alhoewel ik geen grote bestanden download via 3G).

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:44
Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2011 @ 14:22:
Ik denk eentje voor Robert Webbe:

Ik heb de SIP instellingen in het toestel gezet en an sich werkt VOIP, het duurt alleen vrij lang eer dat ik verbinding heb, vaak langer dan een minuut...

Op de N86 gebruikte ik ook VOIP maar dan via Nimbuzz of de Voipbuster applicatie en dat ging een stuk sneller.

Enig idee hoe dit komt?
Dat was mij ook opgevallen dat het langer duurt voordat de verbinding tot stand gekomen is. Ik hoop dat het een wat vage implementatie is van SIP en dat het in een toekomstige update verholpen zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezze
Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2011 @ 14:22:
Ik denk eentje voor Robbert Webbe:

Enig idee hoe dit komt?
Heb jij bij Codecs alleen G729 aanstaan? alle andere codecs verwijderen.
Bij mij duurt het ook "iets" langer maar zeker geen minuut.

En heb je ook er ook voor gezorgd dat AWCDMA aan staat?

[ Voor 4% gewijzigd door beezze op 09-01-2011 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beezze schreef op zondag 09 januari 2011 @ 20:04:
[...]

Heb jij bij Codecs alleen G729 aanstaan? alle andere codecs verwijderen.
Bij mij duurt het ook "iets" langer maar zeker geen minuut.

En heb je ook er ook voor gezorgd dat AWCDMA aan staat?
Om eerlijk te zijn; geen idee. Ik heb Robbert Webbe zijn eerder geposte instructies gevolgd. Ik ben niet zo heel technisch :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezze
Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2011 @ 20:32:
[...]

Om eerlijk te zijn; geen idee. Ik heb Robbert Webbe zijn eerder geposte instructies gevolgd. Ik ben niet zo heel technisch :-(
ik neem aan dat jij verbinding maakt via voipbuster toch? dit is een betamax voip aanbieder dus zoek op internet even door voor de juiste instellingen.

Deze handleiding heeft mij enorm geholpen

succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Wie heeft er een alternatief op de website van uitzendinggemist.nl? Je kan tijdens het streamen niet spoelen en dat vind ik af en toe vervelend. Ook is de kwaliteit best slecht....vooral de geluidskwaliteit.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag viel mij op dat bij foto's de knop "online delen" verdwenen is. Hiervoor in de plaats staat de functie slideshow.

Ik heb geen idee waar ik dat terug kan veranderen. Opnieuw starten, instellingen nagelopen, google, niets kunnen vinden.

Zijn er meer mensen met dit verschijnsel, en weet er iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2011 @ 22:27:
Vandaag viel mij op dat bij foto's de knop "online delen" verdwenen is. Hiervoor in de plaats staat de functie slideshow.

Ik heb geen idee waar ik dat terug kan veranderen. Opnieuw starten, instellingen nagelopen, google, niets kunnen vinden.

Ik heb hetzelfde. Na een factory reset was ik de social widget kwijt en de laatste versie laat zich met geen mogelijkheid installeren dus heb ik derhalve een oudere social versie geinstalleerd die wel werkt echter daarna was ik het online delen kwijt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2011 @ 22:27:

Fabrieksinstellingen terug zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notorious_roy

notorious_roy

It's-a-meeee

"online delen" is eruit, heeft er ook niet ingezeten.

Roy-O-Rama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
Een goede vervanger voor Online Delen is Pixelpipe. Deze app kun je gratis downloaden in de OVI Store.

[ Voor 5% gewijzigd door robertwebbe op 10-01-2011 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
robertwebbe schreef op maandag 10 januari 2011 @ 12:35:
Een goede vervanger voor Online Delen is Pixelpipe. Deze app kun je gratis downloaden in de OVI Store.
Ik zie nog Ovi Share staan. Is dat niet de "echte" opvolger?

PixelPipe is weer een third-party-ding. En moet je wéér een accountje maken, en/of accountinformatie van een andere dienst aan PixelPipe geven. Wanneer is het eens afgelopen met die crap? Het voordeel van Share Online was juist dat je direct (en alleen) contact maakte met de dienst waar je daadwerkelijk je blog/foto's/video's wilde publiceren. En tevens dat het gebruiktmaakte van een open protocol, Atom Publish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-06-2024
Hoe bevalt Mobile Documents? Bij mij werkt het nog steeds niet (ook niet na het verwijderen van Fring). De firmware update mag van mij nu wel eens komen...

-off topic-
Mijn N8 is van een bar op een stenen vloer gevallen. Waar ik het scherm van menig iPhone heb zien breken heeft mijn mijn n8 alleen wat schade aan de home-button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goedemiddag,

ben nieuw hier.lees net op dailymobile dat het installatieprobleem van bepaalde mods en andere bestanden die gesigned moeten worden ontstaat door het programma "nokia bigscreen" hier heeft nokia iets gemeens in ingebouwd waardoor unsigned spul niet geinstalleerd kan worden.bastards!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2011 @ 17:22:
goedemiddag,

ben nieuw hier.lees net op dailymobile dat het installatieprobleem van bepaalde mods en andere bestanden die gesigned moeten worden ontstaat door het programma "nokia bigscreen" hier heeft nokia iets gemeens in ingebouwd waardoor unsigned spul niet geinstalleerd kan worden.bastards!
in hoeverre heb je dit aan den lijve ondervonden?
zomaar iemand uitschelden naar aanleiding van wat geroddel is natuurlijk niet netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb dit zelf ook getest uiteraard!kon bepaalde zelfgesignde aps niet meer installeren en na het verwijderen van bigscreen werkte het weer.het ging mij voornamelijk om de verschillende mods die je als sisfile kunt installeren.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2011 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2011 @ 10:06:
[...]

Zo ben ik het juist kwijtgeraakt... Volgens mij is dat share online iets van de Social app/ widget en die kon ik dus niet meer terugzetten (enkel een oudere versie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

notorious_roy schreef op maandag 10 januari 2011 @ 10:08:
"online delen" is eruit, heeft er ook niet ingezeten.
Bij mij wel hoor, klikbaar vanuit de gallery...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pegagus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:05
bwt schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 16:02:
[...]

cool app, vanavond thuis eens uitproberen op de tv met de wiimote
Ik heb een ck3000, maar geen flauw idee van de firmware. Firmware is 3.18 en kan niet geupdate worden.

[ Voor 9% gewijzigd door pegagus op 10-01-2011 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2011 @ 10:06:
[...]

Ja daar was ik al bang voor. Dat is het me nu niet waard, doe ik alleen bij erge problemen en nieuwe firmware.
Telefoon werkt top, dus doe dat liever niet ;)

Ik las ook een post over share online app in ovi store, die ga ik maar even uitchecken.

Edit: Ik heb wel het programma Big Screen geinstalleerd, wat natuurlijk ook iets met foto's doet. Mogelijk heeft dat iets veranderd.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2011 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beezze schreef op zondag 09 januari 2011 @ 20:47:
[...]

ik neem aan dat jij verbinding maakt via voipbuster toch? dit is een betamax voip aanbieder dus zoek op internet even door voor de juiste instellingen.

Deze handleiding heeft mij enorm geholpen

succes!
*blond mode*

Wat is betamax? Ik ken dat alleen van de Sony videobanden... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notorious_roy

notorious_roy

It's-a-meeee

Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2011 @ 19:17:
[...]

Bij mij wel hoor, klikbaar vanuit de gallery...
Dat vind ik raar, ik had het niet. Heb speciaal op Flickr zitten kijken hoe ik voortaan foto's upload via e-mail. Hier staat hetzelfde:

http://discussions.europe...share-question/m-p/769059

Enkel via Sociaal of third party apps kun je direct foto's delen.

Roy-O-Rama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
De final versie staat sinds gisteren ook in de OVI Store: http://store.ovi.com/content/51490.
Het werkt super.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=jNg5DRQ3yEY]

Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2011 @ 22:30:
[...]
*blond mode*

Wat is betamax? Ik ken dat alleen van de Sony videobanden... ;)
Is je Google stuk? >:) http://www.lmgtfy.com/?q=betamax+sip

[ Voor 77% gewijzigd door robertwebbe op 11-01-2011 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19
robertwebbe schreef op maandag 27 december 2010 @ 20:01:
Ik heb ook een filmpje gemaakt over de Nokia N8 en de Nokia CU-14A DVB-H headset, het werkt prima met Mobiel TV kijken van KPN. Je hebt er wel een KPN abonnement voor nodig en de Mobiel TV toevoeging a 9 euro per maand. Maar daarvoor kun je onbeperkt TV kijken:

YouTube: Mobiele tv op Nokia N8
Ik had al een (gratis) abonnement bij KPN voor TV, destijds op mijn oude N97.
Dit abonnement loopt nog steeds, dus wil ik graag deze headset kopen, maar waar?
Ik kan tot nu toe geen site vinden waar ik hem kan bestellen, is hij er al?
Heeft iemand voor mij deze koop-informatie? :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19
Is OVI op dit moment uit de lucht? Ik kan na de update van Nokia Ovi Suite me NIET aanmelden! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-04-2022
Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2011 @ 22:49:
[...]

Ik heb hetzelfde. Na een factory reset was ik de social widget kwijt en de laatste versie laat zich met geen mogelijkheid installeren dus heb ik derhalve een oudere social versie geinstalleerd die wel werkt echter daarna was ik het online delen kwijt...
Ik heb de nieuwe Social Widget hier http://rapidshare.com/files/441992106/social.zip voor je neergezet.
Zowel het sis als wgz bestand.
Probeer het daar eens mee.
Online delen is/was idd onderdeel van de social widget.
Bij mij staat en werkt die er ook nog

[ Voor 3% gewijzigd door Alternative op 11-01-2011 16:22 ]

Pagina: 1 ... 25 ... 92 Laatste

Let op:
Discussie over levertijden, abonnementen en aanbiedingen mag in [ABO] Nokia N8 levertijden- en abonnementen topic