Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 15:47:
[...]
Als ze weten wat het probleem was, dan zouden ze ook moeten weten welke IMEI nummers het betreft en deze reeks bekend moeten maken. Heb er zelf nog geen last van, sinds half oktober in bezit en nog geen problemen. Behalve dat mfe geen mail kan verzenden dan.
ik heb ook nergens last van.
vervelend dat er toch weer slechte toestellen tussen zitten. leert nokia dan nooit....
qua batterij red ik nu 2 dagen, staat altijd op energie zuinig (waarom lekken als het niet hoeft).
kan op een dag foto's maken, beetje browsen, social app aantal keer openen en lezen, 3 uur mp3 luisteren en de hele dag gmail binnen laten lopen. (
geen spd mobile shell,
geen whatsapp)
Einde van de dag stond ie nog op 100% (idioot natuurlijk, slechte meter). Nachtje naast me laten liggen en in de ochtend ging ie naar 70 %, daar redde ik dag 2 ook goed mee. zelfde gebruik als dag 1, ook nog 10 minuten genavigeerd.
einde van de dag op 20%, was ook tijd om te gaan slapen, dus aan de oplader.
Als ik dit vergelijk met het energiegebruik van mijn n97 dan is dit echt beter hoor! maar goed, de e72 is natuurlijk een stuk energiezuiniger, zakelijke telefoon met hardware toetsenbord, slechte camera en geen touchscreen is geen vergelijk.
Je kiest een telefoon om een aantal eigenschappen, dan moet je de concequenties voor lief nemen.
Wil je een lange batterijduur kies dan voor de zakelijke serie en piep niet over geen touchscreen en slechte camera.
Wil je een dunne telefoon met uitmuntende camera en gevoelig touchscreen en energie slurpende applicaties erop als whats app en spb mobile shell dan kost dat ook wat, en niet alleen euro's.
[
Voor 56% gewijzigd door
liffey op 20-11-2010 12:53
]