Het grote sporthorloge met GPS topic.

Pagina: 1 ... 322 323 Laatste
Acties:

• m-vw
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20:46

m-vw

GEZOCHT: De Kluts

PatrickC schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 12:30:
Bij toestellen en apps staat bij mij alleen het horloge. Ook op de website, alleen het horloge. Waarschijnlijk werkt dit alleen als je hartslagband van Garmin is? Want ik gebruik een Polar Verity Sense icm met met Epix Gen2.
Ik gebruik al jaren een band van Garmin in combinatie met mijn FR245M, eerst de HRM-RUN en nu de HRM200, maar ook ik heb nog nooit de band terugzien komen bij een activiteit.

Net als @Stefke krijg ik wel altijd de melding dat er een externe sensor verbonden is.

Garmin FR245M + HRM-RUN

• karazz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:01
Tweakers heeft de Venu 4 nu ook op de frontpage vermeld.

Zitten zeker wel interessante features tussen. Het zou zelfs een upgrade zijn t.o.v. mijn huidige fenix 7X (maar dat ga ik niet doen).

• ascent
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:49
karazz schreef op woensdag 17 september 2025 @ 15:01:

Zitten zeker wel interessante features tussen. Het zou zelfs een upgrade zijn t.o.v. mijn huidige fenix 7X (maar dat ga ik niet doen).
Ligt eraan welke je hebt. De 7X heeft een solar Sapphire die al een led lamp en multiband heeft maar volgens mij had de normale 7 of 7x dat niet. Alleen de heartratesrnsor en de extra iteratie in software met dingen als evening report oid is dan leuk

• minimaLL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:40
Ik moet zeggen... Ik zou vroeger -vanuit mijn achtergrond )altijd blindelings gegaan zijn voor de Forerunnerreeks. Dat verandert bij deze Venu 4 nu wel... Dit geeft de FR 570 nog weinig bestaansrecht vind ik zelf.
Pagina: 1 ... 322 323 Laatste