Hi Allen,
Ik heb sinds iets meer dan een jaar het hardlopen weer serieus opgepakt. Ik wil graag met met een borstband-hartslagmeter gaan trainen (lees: (mijn trainer wil dat ik ...

) ).
Naast het lopen fiets ik, en zwem ik ook af en toe - en soms in combinatie.
Waar ik naar op zoek ben is een HRM die ik tijdens het lopen gebruik, maar die als ik het water in spring (en de BT / ANT verbinding verliest) zijn geheugen gebruikt om de data op te slaan, en deze verzendt/synchroniseert nadat ik uit het water gekomen ben.
Ik draag een Forerunner 965
Ik twijfel tussen een Polar H10 en de Garmin HRM pro-plus, ik weet dat ze beide de een geheugen hebben.
Beide klantenservices konden me geen helder antwoord geven op mijn vraag of deze banden die mogelijkheid bieden - toch weer terugvallen op de Tweakers community
Volgens mij biedt de pro+ deze mogelijkheid wanneer hij verbonden is met de FR, maar voor de polar H10 kom ik er niet achter of dit goed gaat of niet. De klantenservice vertelde me dat ik de sessie via de BEAT app moet starten en achteraf de data moet syncen, maar dan mis ik mijn real time data tijdens het lopen.
Ik vind de H10 een superieure sensoroplossing:echter, het synchroniseren van de data is voor mij belangrijker.
Hebben er hier tweakers ervaring met de H10 of de HRM+ icm multisport ?