Ervaringen met DealExtreme.com - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 52 ... 67 Laatste
Acties:
  • 454.659 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07-05 16:08
XeNeRgY schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 12:15:
Dat idee had ik zelf ook al. Ben helaas nogal ongeduldig en heb een IR-USB ontvanger besteld die hier haast niet los te krijgen zijn. Vanwege het 'geweldige' weer buiten leek vandaag me een mooie dag om er mee te spelen. Weinig kans dus :)
Gaat hem niet worden ;)
Chinese bestellingen moet je alleen doen met dingen die je niet metteen nodig hebt / wilt... duurt dan áltijd langer dan je verwacht :P
Mja, ´t is een deel van de spanning.. het wachten op de pakketjes :D
Duurt nu paar weken, met kerst een paar maanden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNeRgY
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik heb ook geen deadline hoor, en weinig andere keus omdat je hier geen losse IR-ontvangers kunt kopen, dus het is ook niet erg als het nog even duurt. Maar heb wel veel zin om er mee te spelen :) Het is inderdaad net alsof je een cadeautje krijgt door het wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickvH
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-04 13:11
Weet er iemand bij een Chinese shop een alternatief voor de Conrad Voltcraft laadstation Charge Manager 2015?
LINK

Mijn Charge Manager 2010 heeft het heel veel jaren uitgehouden maar nu toch toe aan vervangen.
Destijds overigens ook rond 100 gulden voor betaald.
Lijkt mij dat er wel goedkopere alternatieven moeten zijn inmiddels?
4 x AA of AAA is voldoende maar wel met LCD info scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
vhaaren schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 12:49:
Weet er iemand bij een Chinese shop een alternatief voor de Conrad Voltcraft laadstation Charge Manager 2015?
LINK

Mijn Charge Manager 2010 heeft het heel veel jaren uitgehouden maar nu toch toe aan vervangen.
Destijds overigens ook rond 100 gulden voor betaald.
Lijkt mij dat er wel goedkopere alternatieven moeten zijn inmiddels?
4 x AA of AAA is voldoende maar wel met LCD info scherm.
Verschillende charge stations met LCD scherm...
Een stuk goedkoper, ik weet niet of het ook alle functies heeft die je ervan verwacht, maar anders nog even wat andere zoektermen daar gebruiken? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22659

Meer info over batterijen: [Ervaringen] Oplaadbare Batterijen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-05 14:46
Weet iemand een webshot in China voor WAlkera onderdelen. DealExtreme heeft er een paar, mar niets voor mijn model

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
tc982 schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 15:45:
Weet iemand een webshot in China voor WAlkera onderdelen. DealExtreme heeft er een paar, mar niets voor mijn model
Verschillende shops hebben onderdelen voor WAlkera's. Welk model heb je?
Even zoeken en je vind vast ook wel het onderdeel wat jij nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 05:25
ooit zo'n goedkope hdmi kabel gezien: http://www.buyincoins.com...dtv-1-5m-product-311.html ?
Bij dealextreme is de goedkoopste en goede(zelfde eisen als deze =1080p 1.3) 6 euro ofzo.

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:45
Verkoopt FP geen beats tour meer? Kan ze niet vinden.. En heeft iemand ervaring met de bose in-ears op Focal?
Zoek nieuwe headset voor tijdens het sporten. Nou leken me deze: http://www.focalprice.com..._for_MP3iPodCD_Black.html ideaal alleen best prijzig..

edit: Knoop doorgehakt en de bose's besteld bij Focalprice. :) Ben benieuwd!

[ Voor 25% gewijzigd door Vince22 op 25-06-2011 21:59 ]

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266753

alaintje schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 19:08:
ooit zo'n goedkope hdmi kabel gezien: http://www.buyincoins.com...dtv-1-5m-product-311.html ?
Bij dealextreme is de goedkoopste en goede(zelfde eisen als deze =1080p 1.3) 6 euro ofzo.
Mwah, bij de Action heb je ze als 1.4 variant, 1,8 meter voor €2,69, klein beetje duurder, maar kwam goed uit de test en kan je hem gelijk ophalen. Maargoed, als je de tijd hebt is dit inderdaad spotgoedkoop, het versturen kost ze meer dan wat je ervoor betaald, zo'n €1,80 zijn hun verzendkosten, hun winst moeten ze maken op andere items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-04 16:13
Heb precies de zelfde besteld. Eerst eentje om te testen maar werkt goed en ziet er prima uit. Uiteindelijk nog een paar besteld voor andere tv's hier. Prima kabel !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 19:30
Vince22 schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 19:33:
Verkoopt FP geen beats tour meer? Kan ze niet vinden.. En heeft iemand ervaring met de bose in-ears op Focal?
Zoek nieuwe headset voor tijdens het sporten. Nou leken me deze: http://www.focalprice.com..._for_MP3iPodCD_Black.html ideaal alleen best prijzig..

edit: Knoop doorgehakt en de bose's besteld bij Focalprice. :) Ben benieuwd!
Ik hoop dat je een reviewtje kan schrijven. Ik zou wel eens willen weten hoe het geluid van zulke doppies nou is. Ik heb nu beyerdynamics mmx100 (orgineel) ik had deze gekocht na mijn sony in ear mdr-300 sl of iets in die richting?
ik deed de beyers in en dacht mwah dat verschil valt me tegen... 2 dagen later deed ik mijn sony's weer in en die heb ik met vaart uit mijn oren getrokken. Bah wat een slecht geluid. Je weet pas wat je hebt als je het vergelijkt :P.
Eigenlijk zou ik deze dopjes van FP ook wel willen vergelijken.

Ik heb overigens 15 meter krimpkous laten komen en nog wat dingetjes van DE vrij snelle levering allemaal en goed spul!. Ik ga morgen wel even alles met data posten enz ;) of vandaag maar over een paar uur als ik uitgeslapen ben :P

Always look on the bright side of life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
tokko1 schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 16:33:
[...]

Verschillende shops hebben onderdelen voor WAlkera's. Welk model heb je?
Even zoeken en je vind vast ook wel het onderdeel wat jij nodig hebt.
Ik heb een Walkera Lama 400D, maar op DealExtreme hebben ze daar niets voor. en Lightake en DinoDirect zeggen mij eerlijk gezegd niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-04 11:33
Vince22 schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 19:33:
Verkoopt FP geen beats tour meer? Kan ze niet vinden..
Is er idd uitgehaald...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
tc982 schreef op zondag 26 juni 2011 @ 09:19:
[...]

Ik heb een Walkera Lama 400D, maar op DealExtreme hebben ze daar niets voor. en Lightake en DinoDirect zeggen mij eerlijk gezegd niets...
Lightake en Dinodirecht zijn allebij vertrouwde shops voor mij en nog vele anderen.
Ik loop al een hele tijd mee in het china shopping wereldje. Daarin bestaat DinoDirecht al lang, heeft normale levertijden, een groot en uniek assortiment. Maar met de standaard dingen zijn ze net iets duurder. Normale dingen dus bij andere shops kopen, maar parts voor jou Walkera zijn daar echt prima te bestellen :)
Dan kom je bij Lightake, Jack's shop voor allerlei leuke, leipe en goedkope gadgets. Ook een shop waar ik al menig order geplaatst heb! Over het algemeen snelle verzending met één nadeel, VEEL bubbeltjesfolie, hehe super goed ingepakt maar nog al wel is wat werk om uit te pakken 8)7 ! (toevallig gister nog Syma S107 Heli besteld bij LT :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
Iemand ervaring met de LT tour oordopjes?
En waar zijn 4gb micro sd het goedkoopst?

[ Voor 34% gewijzigd door remcoboy1479 op 26-06-2011 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixellBox
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01-04-2024
remcoboy1479 schreef op zondag 26 juni 2011 @ 10:45:
Iemand ervaring met de LT tour oordopjes?
En waar zijn 4gb micro sd het goedkoopst?
KLIK voor de 4GB micro SD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:20

NoFearCreations

3DPrint the world!

*snip* Als je weet dat het in NL verboden is, dan is het dus niet gewenst om hier te vragen hoe je het kunt bestellen. Niet meer doen.

[ Voor 72% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 26-06-2011 14:44 ]

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
1,5 trackingkosten?? Hoeft toch niet?
dan is 7,5 usd voor kaartje is best veel toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickvH
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-04 13:11
Uiteraard bedankt voor de hulp bij zoeken van opladers!
En heb ik ook weer even wat te lezen bij de buren van Fotografie... ;->

Heeft iemand toevallig de Monster Studio Lamborghini al ergens anders goedkoop gezien?
Die zie ik net voorbij komen bij Totobay.
Totobay is wel betrouwbaar weet ik uit ervaring.
http://www.totobay.com/mo...s-lamborghini_p28157.html
Alleen om nou $ 65.08 shipping te betalen (2.8KG!) terwijl het artikel zelf maar $ 55.07 kost vind ik wat zonde.

Daarbij heb ik alleen ervaring met GSM's van hun, en die zijn niet zo zwaar dus daardoor mogelijk ontzien door de belasting/invoer maffia. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixellBox
remcoboy1479 schreef op zondag 26 juni 2011 @ 14:37:
[...]

1,5 trackingkosten?? Hoeft toch niet?
dan is 7,5 usd voor kaartje is best veel toch?
Had ik even over het hoofd gezien, dan een van BIC KLIK HIER 6,55 USD = 4,60 euro. In NL betaal je volgens de pricewatch minimaal 7,90 Euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PixellBox schreef op zondag 26 juni 2011 @ 14:56:
[...]

Had ik even over het hoofd gezien, dan een van BIC KLIK HIER 6,55 USD = 4,60 euro. In NL betaal je volgens de pricewatch minimaal 7,90 Euro
Overigens moet je met SD kaarten online een beetje oppassen, want er zijn veel gehackte kaarten in omloop die 32GB weergeven, maar feitelijk maar 2GB of iets dergelijks kunnen bevatten, je hebt het dan pas door als je data corrupt is en dan is het al te laat, dus als je een 32GB kaart voor 10 euro ofzo ziet, niet kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarlsberg
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-12-2020

Jarlsberg

Meer dan een emmentaler

Ik wil voor de "leuk" eigenlijk ook wel een lasertje van 5-20 mW aanschaffen, alleen was mijn vraag of de lasers met een vermogen meer dan 5 mW er niet uit worden gepakt door de douane, omdat ze class 3B zijn?

Een vriend van me heeft namelijk wel een 5mW laser besteld, en thuisgekregen.

[ Voor 5% gewijzigd door Jarlsberg op 26-06-2011 17:23 . Reden: aanvulling ]

Ligt het liefst in de kaasfondue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
[...]

Welke class is dat?

EDIT: zie het al. 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
Jarlsberg schreef op zondag 26 juni 2011 @ 17:22:
Ik wil voor de "leuk" eigenlijk ook wel een lasertje van 5-20 mW aanschaffen, alleen was mijn vraag of de lasers met een vermogen meer dan 5 mW er niet uit worden gepakt door de douane, omdat ze class 3B zijn?

Een vriend van me heeft namelijk wel een 5mW laser besteld, en thuisgekregen.
De kans dat hij gepakt wordt is miniem, maar het is en blijft Iligaal in nederland...
Heb er een paar geïmporteert.. best leuk om beetje mee te kloten. Maar natuurlijk niet op mensen/dieren schijnen of gevaarlijke situaties veroorzaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
tokko1 schreef op zondag 26 juni 2011 @ 17:42:
[...]

De kans dat hij gepakt wordt is miniem, maar het is en blijft Iligaal in nederland...
Heb er een paar geïmporteert.. best leuk om beetje mee te kloten. Maar natuurlijk niet op mensen/dieren schijnen of gevaarlijke situaties veroorzaken...
Anders krijg je toch gewoon een brief thuis dat je afstand doet? Verder geen rechtszaak of boete oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
remcoboy1479 schreef op zondag 26 juni 2011 @ 17:59:
[...]

Anders krijg je toch gewoon een brief thuis dat je afstand doet? Verder geen rechtszaak of boete oid?
Daar heb ik geen ervaring mee, maar het idd zoiets. Als het geen echt 'wapen' ofzo is dan wordt het vaak gewoon in beslag genomen,, thats it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

NoFearCreations schreef op zondag 26 juni 2011 @ 14:34:
[mbr]*snip* Als je weet dat het in NL verboden is, dan is het dus niet gewenst om hier te vragen hoe je het kunt bestellen. Niet meer doen.[/]
Ik vraag niet hoe te bestellen, ik vraag hoe groot de kans is dat ze het pakket er bij de douane er tussen uit vissen, en wat dan de consequenties zijn...

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NoFearCreations schreef op zondag 26 juni 2011 @ 18:01:
[...]

Ik vraag niet hoe te bestellen, ik vraag hoe groot de kans is dat ze het pakket er bij de douane er tussen uit vissen, en wat dan de consequenties zijn...
Ik kan je bericht niet meer lezen, maar ik maak op uit de reacties dat je het over lasers hebt? In principe is dat helemaal geen probleem, ze zijn veel happiger op namaakproducten. Sowieso wordt vreemd genoeg uit Hong Kong en China minder gecontrolleerd dan op spullen uit Amerika (daar is blijkbaar veel geld te verdienen.) Lasers gaan in een envelopje en komen gewoon als post binnen, grote pakketten worden vaker open gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Anoniem: 266753 schreef op zondag 26 juni 2011 @ 18:10:
[...]

Ik kan je bericht niet meer lezen, maar ik maak op uit de reacties dat je het over lasers hebt? In principe is dat helemaal geen probleem, ze zijn veel happiger op namaakproducten. Sowieso wordt vreemd genoeg uit Hong Kong en China minder gecontrolleerd dan op spullen uit Amerika (daar is blijkbaar veel geld te verdienen.) Lasers gaan in een envelopje en komen gewoon als post binnen, grote pakketten worden vaker open gemaakt.
Ging niet over lasers, maar over BB-Guns, heb er meerdere gezien die wel interessant waren, blijven allemaal onder de €15.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarlsberg
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-12-2020

Jarlsberg

Meer dan een emmentaler

tokko1 schreef op zondag 26 juni 2011 @ 17:42:
[...]

Uiteraard niet doen nee, voor het zelfde geld raak je iemand "per ongeluk" in zijn oog en dan ben je ver van huis..

Welke lasers heb jij eigenlijk? :3

Ligt het liefst in de kaasfondue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
NoFearCreations schreef op zondag 26 juni 2011 @ 19:36:
[...]

Ging niet over lasers, maar over BB-Guns, heb er meerdere gezien die wel interessant waren, blijven allemaal onder de €15.
Onder de 15 euro? 22 usd..
Maar BB guns zou ik niet aan beginnen, worden wel is mensen op gepakt, en dan doen ze wél echt moeilijk in tegenstellen tot bij lasers, na-maak shit enzo. Gewoon in duitsland legaal halen ;)
Jarlsberg schreef op zondag 26 juni 2011 @ 19:39:
[...]

Uiteraard niet doen nee, voor het zelfde geld raak je iemand "per ongeluk" in zijn oog en dan ben je ver van huis..

Welke lasers heb jij eigenlijk? :3
Groene, rode, blauwe.. range van 5, 20 50 en 200Mw O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NoFearCreations schreef op zondag 26 juni 2011 @ 19:36:
[...]

BB-Guns kun je beter niet met het vliegtuig laten komen, ze trekken dat spul wel door scanners en dan komen ze je gewoon halen. Boete daarvoor is 190 euro, maar het kan ook zijn dan je zomaar voor mag komen en dan heb je een strafblad.

Als je ze toch wilt, dan moet je ze kopen binnen de EU, bijvoorbeeld Frankrijk. Fusil Calais is een bekende webwinkel voor BB-Guns en CO2 guns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Okey, bedankt voor jullie antwoorden, dan ga ik even kijken naar alternatieven...

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:28
Vorige week is mijn true green laser 100 mw nog afgepakt door de security omdat ik op een feest in het rond zat te schijnen maar ik zat moeilijk te doen en wou hem perse terug, Hij allemaal dreigen dat hij de politie zou bellen als ik door ging maar ik dacht dat moet ik niet hebben dan ga ik maar gewoon naar huis. Als hij echt de politie had gebeld had ik dan een groot probleem omdat die illegaal zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 411852

als het eenmaal in Amsterdam is, (pakketje van Dealextreme) hoelang duurt het ca. tot het bij jouw is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:45
clifdon schreef op zondag 26 juni 2011 @ 02:37:
[...]
Ik hoop dat je een reviewtje kan schrijven.
Zodra ik ze binnenheb zal ik ff laten weten hoe ik ze vind t.o.v. mijn oude sennheisers!

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:50

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

tumtum100 schreef op zondag 26 juni 2011 @ 20:59:
Vorige week is mijn true green laser 100 mw nog afgepakt door de security omdat ik op een feest in het rond zat te schijnen maar ik zat moeilijk te doen en wou hem perse terug, Hij allemaal dreigen dat hij de politie zou bellen als ik door ging maar ik dacht dat moet ik niet hebben dan ga ik maar gewoon naar huis. Als hij echt de politie had gebeld had ik dan een groot probleem omdat die illegaal zijn?
Wat was je er ook mee aan het doen? Mensen in hun ogen aan het schijnen |:( Heb een hekel aan idoten met te sterke lasers :X maar misschien was je allleen de lichtshow aan het verbeteren ;)
Denk dat je hem al had mogen afgeven aan de politie en misschien een boete. En terecht, die dingen zijn hier niets voor niets verboden.

[ Voor 3% gewijzigd door Mr_gadget op 26-06-2011 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
Mr_gadget schreef op zondag 26 juni 2011 @ 21:42:
[...]

Wat was je er ook mee aan het doen? Mensen in hun ogen aan het schijnen |:( Heb een hekel aan idoten met te sterke lasers :X maar misschien was je allleen de lichtshow aan het verbeteren ;)
Denk dat je hem al had mogen afgeven aan de politie en misschien een boete. En terecht, die dingen zijn hier niets voor niets verboden.
Haha ik was niet in mensen zijn ogen aan het schijnen meer gewoon in de lucht haha. Achjah zoon ding is ook eventjes leuk daarna leg je hem in de kast en zie je hem nooit meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 05:25
even een vraag, naja.
Er staan bij DX toch 6 opties om te betalen, waarvan de 3de met creditcard. Zonder paypal ofzo...
Naja mijn vader moet dan voor mij betalen, maar die vertrouwt zulke 'websites' niet echt. Heb hem al verteld dat vrienden enzo er ook bestellen. Maar hoe moet je dan precies in dollars met je cc betalen?

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:12
alaintje schreef op maandag 27 juni 2011 @ 00:03:
even een vraag, naja.
Er staan bij DX toch 6 opties om te betalen, waarvan de 3de met creditcard. Zonder paypal ofzo...
Naja mijn vader moet dan voor mij betalen, maar die vertrouwt zulke 'websites' niet echt. Heb hem al verteld dat vrienden enzo er ook bestellen. Maar hoe moet je dan precies in dollars met je cc betalen?
Voor zover ik weet is het altijd alleen Paypal bij DX geweest. CC via Paypal kan uiteraard ook.
http://help.dealextreme.c..._methods_do_you_accept_14

[ Voor 8% gewijzigd door Jimster op 27-06-2011 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

alaintje schreef op maandag 27 juni 2011 @ 00:03:
even een vraag, naja.
Betalen via credit card met Paypal is de beste optie. Dealextreme is echt wel te vertrouwen, maar mocht iets niet aankomen kan je binnen 45 dagen een claim bij Paypal openen en dan krijg je vrijwel altijd je geld terug, maar DX stuur sowieso opnieuw als iets kwijt is geraakt in de post bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 286128

Jimster schreef op maandag 27 juni 2011 @ 00:09:
[...]

Voor zover ik weet is het altijd alleen Paypal bij DX geweest. CC via Paypal kan uiteraard ook.
http://help.dealextreme.c..._methods_do_you_accept_14
Ik heb gewoon een Wirecard-account, zet daar geld op, betaal het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
Anoniem: 286128 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 08:59:
[...]

Ik heb gewoon een Wirecard-account, zet daar geld op, betaal het.
Kost een kaart/opladen geld?
[...]

En usbsticks ook het beste daar?
http://www.buyincoins.com...gb-4-gb-product-1806.html ofzo?

[ Voor 56% gewijzigd door remcoboy1479 op 27-06-2011 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat ik ook wil weten, of de pakketje die je krijgt van Dealextreme, thuis bezorgd word of moet ophalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
Anoniem: 411852 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 13:27:
Wat ik ook wil weten, of de pakketje die je krijgt van Dealextreme, thuis bezorgd word of moet ophalen?
Dat moet je toch zélf weten als "Dealextreme" ... ;)

Maarja, een pakketje word in nederland als je het met 'free-shipping' verstuurd door TNT aangeboden.
Dat houd in, dat het in eerste instantie gewoon bij jou thuis geleverd wordt, en als je er niet bent een tweede poging... en dan als je er nog niet bent bij het dichtsbijzijnde afhaalpunt gedeponeerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tokko1 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 13:29:
[...]

Dat moet je toch zélf weten als "Dealextreme" ... ;)

Maarja, een pakketje word in nederland als je het met 'free-shipping' verstuurd door TNT aangeboden.
Dat houd in, dat het in eerste instantie gewoon bij jou thuis geleverd wordt, en als je er niet bent een tweede poging... en dan als je er nog niet bent bij het dichtsbijzijnde afhaalpunt gedeponeerd wordt.
haha:P

oke hartelijk bedankt, weet jij ook hoelang het ongeveer duurt als het eenmaal in Amsterdam is? ik bedoel daarmee bij mij thuis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
Anoniem: 411852 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 13:35:
[...]

haha:P

oke hartelijk bedankt, weet jij ook hoelang het ongeveer duurt als het eenmaal in Amsterdam is? ik bedoel daarmee bij mij thuis?
Dat is echt niet te zeggen... soms twee dagen als het zonder douane, weekend, andere vertragingen loopt.
Maar, soms is het ook wel twee weken, als je net pech met TNT... Als de douane je pakketje in beslag neemt duurt 't nog wel langer :| . Dus echt niet te voorspellen, gewoon lekker wachten :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tokko1 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 13:39:
[...]

Dat is echt niet te zeggen... soms twee dagen als het zonder douane, weekend, andere vertragingen loopt.
Maar, soms is het ook wel twee weken, als je net pech met TNT... Als de douane je pakketje in beslag neemt duurt 't nog wel langer :| . Dus echt niet te voorspellen, gewoon lekker wachten :>
oke bedankt:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-04 13:05

alwinus

Tweaked

Zo ook weer eens twee producten besteld. Ray-ban zonnebril en een externe accu voor de Iphone (ook wel nodig voor Lowlands). Allebei binnen 4 dagen verzonden. Das rap voor DX. En nu gezellig wachten. Altijd weer een mooie verassing als het binnen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
alwinus schreef op maandag 27 juni 2011 @ 14:39:
Zo ook weer eens twee producten besteld. Ray-ban zonnebril en een externe accu voor de Iphone (ook wel nodig voor Lowlands). Allebei binnen 4 dagen verzonden. Das rap voor DX. En nu gezellig wachten. Altijd weer een mooie verassing als het binnen is :)
Laatste tijd heb ik alles ook na 9 dagen na verzenden binnen, gaat lekker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmsch
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-04 11:41
Goeie verhalen gehoord tot dusver, mijn bestelling van 15 maart is echter nog steeds niet binnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
koeny 3 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 14:43:
Goeie verhalen gehoord tot dusver, mijn bestelling van 15 maart is echter nog steeds niet binnen :P
Proficiat met je verjaardag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zou toch maar eens contact met ze gaan opnemen dan. :P Rond de kerst heb ik er uiteindelijk ook 1,5 maand op zitten te wachten, maar als je er al meer dan 3 maanden over doet is er iets mis, of het is inbeslag genomen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixellBox
Allereerst gefeliciteerd, maar wat had je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-03 22:28
Ik ook,2 stuks nog wel.
Heb alleen een andere,die met die schotel antenne erbij van 16db en 2000mw...
Werkt als een tierelier,zo zie ik 3 wifi punten,nu wel stuk of 20 :P
Nu nog experimenteren met een mini Yagi richtantenne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixellBox
Nog even iets opvallends, De beats by dr dre studio en tour zijn van focalprice verdwenen, ze hadden daar de volgende reden voor:
Dear Customer,

Thanks for contacting FocalPrice.com.

After checking, the item EP331B is stopped now.

If it restocked, we will inform you.

Thank you,
Ivan.cheng
Echter staat er bij de maandelijks deal voor dropshippers gewoon weer de beats by dr dre studio.

Rara hoe kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

fragcompany schreef op maandag 27 juni 2011 @ 22:22:
[...]

Heb alleen een andere,die met die schotel antenne erbij van 16db en 2000mw...
Linkje? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

remcoboy1479 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 09:39:
[...]

Kost een kaart/opladen geld?
1 euro per transactie meen ik. Doe eens in de zoveel tijd een groot bedrag, dus geen
problemen met dat bedrag. Iedere dienst kost geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixellBox
Ja voor zover ik kan zien is dat de goedkoopste 4GB USB stick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:45
Nieuw bij DX bestellen?

Gewoon bestellen die hap, tientallen tweakers (waaronder ikzelf) bestellen al járen bij DX. Toptent, zelfs met aftersales (zolang het niet om al te hoge bedragen gaat).
Dit topic is denk ik wel getuige van de betrouwbaarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
Vandaag de Beats by Dr.Dre binnengehad, zonder extra kosten.

Het lijkt wel genuine, volledig in doos, met alles eraan. Fantastisch afgewerkt.

Ze geven wel heel veel bass. Maar ik denk dat dit zo bedoeld is voor deze phones. Ze klinken wel fenomenaal voor deze prijs. Me Happy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
tc982 schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 10:15:

Het lijkt wel genuine, volledig in doos, met alles eraan. Fantastisch afgewerkt.

Ze geven wel heel veel bass. Maar ik denk dat dit zo bedoeld is voor deze phones. Ze klinken wel fenomenaal voor deze prijs. Me Happy :)
Tour of studio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tc982 schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 10:15:

Ik ga ze zo ook meteen een keer bestellen, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
Anoniem: 286128 schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 10:59:
[...]

Ik ga ze zo ook meteen een keer bestellen, ben benieuwd.
Focalprice heeft ze al niet meer..

Ik denk dat ik een goede usb wifi antenne wil, iemand had hier toch z'n hele sterke gekocht? kan de link niet meer vinden.. Router staat op zolder, maar snelle verbinding is wel fijn..
EDIT: gevonden: http://www.dealextreme.co...h-high-gain-antenna-44367 @HetRatje heb je hem al binnen?

[ Voor 17% gewijzigd door remcoboy1479 op 28-06-2011 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

remcoboy1479 schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 11:43:
[...]

@HetRatje heb je hem al binnen?
Jep binnen! ;) Nu nog een Huawei routertje erbij kopen en ik ben klaar.
Die kun je 'daarop' aansluiten middels USB.

Enneh bestel die Dr. Dre's wel bij Dealextreme dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
Anoniem: 286128 schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 11:49:
[...]

Jep binnen! ;) Nu nog een Huawei routertje erbij kopen en ik ben klaar.
Die kun je 'daarop' aansluiten middels USB.

Enneh bestel die Dr. Dre's wel bij Dealextreme dan.
Kan je er veel verre routers mee vinden?
Neem aan dat hij sneller is dan de MSI Wlan 11n US300EX Lite die hier ligt?
Is die beter dan http://www.dealextreme.co...e-with-9dbi-antenna-50801 ?

[ Voor 16% gewijzigd door remcoboy1479 op 28-06-2011 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:21
heb ff snel uitgerekent, als het goed is kun je zo`n dr dre studio al hebben voor minder dan 60 euro incl verzenden. (moet wel via taobao agent, en je hebt geen garantie als het word ingenomen door duane)
haalde dollar-euro door elkaar, dus zoveel scheelt het niet..(behalve in verzend tijd)

[ Voor 18% gewijzigd door saveljos op 28-06-2011 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:13
Iemand ervaring met het overplaatsen van een account naar een ander e-mail adres? Ik heb namelijk een nieuw e-mail adres en wil die ook gaan gebruiken voor DX. Ik heb hierover een ticket gemaakt, en moest ook een account aanmaken met m'n nieuwe e-mail adres, en dan zouden ze het over plaatsen.

Maar heb je dan gewoon je DX punten en order history op die nieuwe account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

remcoboy1479 schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 11:51:
[...]

Kan je er veel verre routers mee vinden?
Neem aan dat hij sneller is dan de MSI Wlan 11n US300EX Lite die hier ligt?
Is die beter dan http://www.dealextreme.co...e-with-9dbi-antenna-50801 ?
Die Huawei E160 staat erop meen ik ;).
Die ga ik in ieder geval kopen / gebruiken.

Zo:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LymJk.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 286128 op 28-06-2011 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkzell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-05 20:53
Die wifi antenne's zijn dus puur om het signaal van je huidige wifi router te versterken. Of hoe moet ik dat zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
wat voor aansluitingen zitter er dan aan die wifi attennes ?:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
Anoniem: 286128 schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 12:09:
[...]

Die Huawei E160 staat erop meen ik ;).
Die ga ik in ieder geval kopen / gebruiken.

Zo:

[afbeelding]
Je kan toch routers van ver weg vinden voor wifi met die antenne via usb? Of niet? Soort van Wlan dongle toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 00:22
Zo, mijn eerste bestellingen op DE gedaan. Alles apart besteld (waarom niet, kost toch niks meer).

Heb een zonnebril, koelpasta (10 voor 3 dollar, zelfs als het alleen voor kleine heatsinkjes gebruikt kan worden is 't nog goed), zippo (5 dollar is geen geld), PCI diagnostische kaart (voor 2 dollar wil ik wel weten of die dingen me tijd gaan besparen), anti-statisch polsbandje (2 dollar, die van mij kostte 20 euro, maar ziet er wel beter uit).

Zit er nog aan te denken nog een zonnebril te bestellen. Als die eerste zoekraakt of door de douane wordt gepakt of zo moet ik er nog wel 1 hebben en om na 3 weken of zo weer opnieuw te moeten wachten schiet niet op.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Vraag over dit Beats Dre product http://www.dealextreme.co...mm-jack-120cm-cable-80551

Ik moet deze voor iemand bestellen maar..

Op het plaatje staat de letter O in het rood in plaats van de B van beats, maar bij customer pictures staat wel weer een rode B, krijg je ze met een O of met een B ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
in principe staat er gewoon een 'b' op ;) Op internet liegen ze gewoon een beetje :P Want ja anders lijkt het of ze echte producten verkopen ;)

over de kwaliteit van die dingen kan ik weinig zinnigs zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
Jackson6 schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 18:58:
Vraag over dit Beats Dre product http://www.dealextreme.co...mm-jack-120cm-cable-80551

Ik moet deze voor iemand bestellen maar..

Op het plaatje staat de letter O in het rood in plaats van de B van beats, maar bij customer pictures staat wel weer een rode B, krijg je ze met een O of met een B ?
B, is gephotoshoped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fastclaimer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:07
Ik heb zelf ook de Dr Dre's besteld van DE, nu maar hopen dat de kwaliteit een beetje te doen is :P De laatste oordopjes die ik besteld zijn me vies afgevallen, maar dat was te verwachten voor die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 00:22
Fastclaimer schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 20:15:
Ik heb zelf ook de Dr Dre's besteld van DE, nu maar hopen dat de kwaliteit een beetje te doen is :P De laatste oordopjes die ik besteld zijn me vies afgevallen, maar dat was te verwachten voor die prijs.
Dan had je toch echt voor Shure o.i.d. moeten gaan i.p.v. die dingen. Tenzij je de bas gelijkstelt aan kwaliteit.

Ik vind het persoonlijk ondingen, maar ja, ik ben ook 1 van die rare mensen die de bas van z'n hcs op -3 heeft staan i.p.v. +12 :+

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
FocalPrice RayBan x2 / 1x Nike Watch / 1x Horloge Hello Kitty $17,56
FocalPrice Horloge Strawberry / Gucci Zonnebril / iPad Pouch $11,74
FocalPrice Beats by Dr Dre $20,98
DealExtreme USB Cable Iphone, Dock, NDS Stylus, Screen Protector iPhone & NDS, Flip Flop $18,85
DealExtreme Thumb Holder for books $1,14
DealExtreme Genuine Sennheiser CX55 $11,77
DealExtreme Trendy Sports Armband for All iPod Touch (Black) $3,43
DealExtreme 15" Bag for MacBook, Plug, 85W Charger $32,30
DealExtreme Precision Screwdrivers for Electronics DIY (34-Piece Set) $9,84
DealExtreme UV400 Protection Sunglasses, Polarized Glasses $13,36
DealExtreme Blade Holder for 400-500 Grade R/C Helicopters $2,48
EverBuying BeyBlades $14,08
BuyInCoins Crystal Holder / USB Sync Cable / Bicycle Holder $11,34
BuyInCoins NeoCubes / 6In1 Solar Kit $14,71
BuyInCoins iPhone Stand $0,60
BuyInCoins USB2MIDI & RJ45 & Crysyal Holder & Vacuum Bag $15,52

Totaal : $199,70

Dat is al verdomd veel besteld, en dat gaat rap over een serieus bedrag. Laat je dus niet vangen, het gaat rap over veel geld.

Misschien nog eens tijd om een overzicht te geven van alle shops :

NaamWebsiteFree Shipping?Comments
DealExtremehttp://www.dealextreme.comYesMeest bekende, en vetrouwde
FocalPricehttp://www.focalprice.comYesGoede kwaliteit, prefeer deze zelf boven DE
BuyInCoinshttp://www.buyincoins.comYesGeen comments
EverBuyinghttp://www.everbuying.comYesSlechte kwaliteit, matige service
PandaWillhttp://www.pandawill.comYesGeen ervaring mee
SunSkyhttp://www.sunsky-online.comNoGeen ervaring
Game Salorhttp://www.gamesalor.comYesGeen ervaring mee
DinoDirecthttp://www.dinodirect.comYesErvaringen hier in het topic.
LighTakehttp://www.lightake.comYesGeen ervaring mee
TinyDealhttp://www.tinydeal.comYesGeen ervaring mee
Tom Tophttp://www.tomtop.comYesGeen ervaring mee
Light in the boxhttp://www.lightinthebox.comNoGeen ervaring mee
eHirobohttp://www.ehirobo.comNoRC Toestellen

Als ik er nog ontbreek, laat het dan even weten, dan pas ik de lijst aan.

[ Voor 45% gewijzigd door tc982 op 28-06-2011 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoteldebotel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-05 11:18
tc982 schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 22:44:
1x Horloge Hello Kitty $17,56
Een hello kitty horloge? :P

[ Voor 94% gewijzigd door Hoteldebotel op 28-06-2011 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
EN dan nog een Strawberry Shortcake ! Dat is het nadeel van een dochter te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-05 17:30
tc982 schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 22:44:
Als ik er nog ontbreek, laat het dan even weten, dan pas ik de lijst aan.
http://www.buyincoins.com is zeker net zo bekend als de bovenste 4 uit je lijst (hoor je iig wel vaker wat over)
Heeft ook gewoon Free Shipping :)

[ Voor 7% gewijzigd door SmiGueL op 28-06-2011 23:58 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
SmiGueL schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 23:56:
[...]

http://www.buyincoins.com hoort er zeker nog bij (hoor je iiig wel vaker wat over)
Heeft ook gewoon Free Shipping :)
BIC is verreweg de beste site van tegenwoordig.
Relatief klein assortiment, maar wel réte snelle verzending met foto van je pakketje, goed en veilig verpakt.. niets op aan te merken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:42

Osxy

Holy crap on a cracker

Net een mooie designer zonnebril besteld maar kwam iets (letterlijk) schokkends tegen:
http://www.dealextreme.co...g-machine-380v-500w-66192
WTF?!

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Dan weet je ook weer waar DX hun inspiratie vandaan halen:
YouTube: ‪Simpsons Movie Fandub‬‏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
Siempie schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 21:47:
[...]

Dan had je toch echt voor Shure o.i.d. moeten gaan i.p.v. die dingen. Tenzij je de bas gelijkstelt aan kwaliteit.

Ik vind het persoonlijk ondingen, maar ja, ik ben ook 1 van die rare mensen die de bas van z'n hcs op -3 heeft staan i.p.v. +12 :+
zo raar is dat niet. Een goed geluidsbeeld heeft niet bij elke toon een dreun van de subwoofer :P. het is idd zo dat meeste mensen zeggen 'wow goede bas' en dan bedoelen ze dat het goede oordopjes zijn ofzo?

ik moet zeggen voor dat ik mijn beyer dynamic oordopjes had was ook zo'n fan van bas. Nu ik gewend ben aan die dopjes zoek ik overal steeds meer een goed geluidsbeeld ipv goede bas. mijn logitech z5500 set vond ik daarvoor ook 'mooi'. Nu wil ik dat ding het huis uit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:00

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

tumtum100 schreef op zondag 26 juni 2011 @ 23:24:
Haha ik was niet in mensen zijn ogen aan het schijnen meer gewoon in de lucht haha.
Dan is het goed, laserstralen kunnen toch niet gereflecteerd worden, haha... oh wacht :F
Ik wil niet hypocriet doen, want ik heb een groene 30mW met sleutel, omdat 3mW gewoon niet te zien is in een verlichte presentatieruimte. Maar die 30mW is voldoende en ik ben me bewust van mogelijke gevaren.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
Siempie schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 21:47:
[...]

Welke shure?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkzell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-05 20:53
Zit er nog verschil tussen de Ray Ban aviators van DX, FP, etc?

[ Voor 8% gewijzigd door Darkzell op 29-06-2011 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frituurman
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-05 15:13

Frituurman

Mjam!

Begin juni onderstaande golfhandschoen besteld

http://www.dealextreme.co...-glove-white-size-m-55963

Gister binnengekregen. Gewoon, prima levertijd, zo'n 3 weken. Ik heb er ook wel eens 6 weken op moeten wachten. Tips van de klantenservice om m'n hand te meten, alvorens te bestellen, waren perfect en vandaar ook dat de handschoen perfect past.

Handschoen kwam binnen in een 'echte' Callaway verpakking, een Japanse met de prijs in Yen erop. Dat kwam neer op zo'n 30 euro (2200 yen). Voor die 5 euro die k er voor heb betaald.. prima dus!

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
http://www.dealextreme.co...k-adapter-w-antenna-81731 is gister toegevoegd, welke is beter voor bij mij thuis? die of http://www.dealextreme.co...h-high-gain-antenna-44367 ?

Eisen:
- Lekker verre routers vinden, om te testen, evt. later ook voor buitenland (hotspot gebruikmaken)
- Sneller dan mijn MSI Wlan 11n US300EX Lite
- Usb 2.0 (evt. na kabeltje oid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixellBox
Sinds wanneer kan je de beats by dr dre solo op DX alleen nog maar met cc betalen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
PixellBox schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 08:56:
Sinds wanneer kan je de beats by dr dre solo op DX alleen nog maar met cc betalen??
Nee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixellBox
Laat maar was even in de war. Vervolgens staat er echter dat ik of m'n cc moet toevoegen of geld moet toevoegen aan m'n paypal rekening? Heb al ruim 20 dingen van DX besteld en dit nog nooit gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

remcoboy1479 schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 13:55:
[...]

Je kan toch routers van ver weg vinden voor wifi met die antenne via usb? Of niet? Soort van Wlan dongle toch?
- ik heb een key van internet van de buren
- zwaar veel storing door ijzer / metalen in de muur
- de Alfa antenne is aanzienlijk sterker
- dat signaal wil ik BIJ MIJ 'thuis' hebben
- dat gaat nu enkel door de antenne IN mijn laptop te prikken

Ben ik dan klaar? Nee, want die antenne fungeert dus nu enkel als 'ontvanger'
en ik wil er een repeater/bridge van maken zodat ik thuis een laptop, ps3 en
noem het maar op op kan aansluiten. Dat kun je dus doen door die antenne
in een router zoals die Huawei te prikken en die te gebruiken MET dat versterkte
signaal :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
Anoniem: 286128 schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 09:32:
[...]

- ik heb een key van internet van de buren
- zwaar veel storing door ijzer / metalen in de muur
- de Alfa antenne is aanzienlijk sterker
- dat signaal wil ik BIJ MIJ 'thuis' hebben
- dat gaat nu enkel door de antenne IN mijn laptop te prikken

Ben ik dan klaar? Nee, want die antenne fungeert dus nu enkel als 'ontvanger'
en ik wil er een repeater/bridge van maken zodat ik thuis een laptop, ps3 en
noem het maar op op kan aansluiten. Dat kun je dus doen door die antenne
in een router zoals die Huawei te prikken en die te gebruiken MET dat versterkte
signaal :+.
Hoeveel m bereik je ongeveer? Dan heb je dus een hele waslijst routers erin staan?
Dus als ik http://www.dealextreme.co...h-high-gain-antenna-44367 koop, kan die wlan dongle weg en deze erin, heb ik gewoon weer internet (na pass invoeren)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

remcoboy1479 schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 09:59:
[...]

Hoeveel m bereik je ongeveer? Dan heb je dus een hele waslijst routers erin staan?
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik niet echt gekeken heb naar
de 'overige' routers in mijn omgeving. Ik pak er sowieso meer
heb beter signaal, en nee dit is geen originele Alfa, maar voor
die 19 dollar is het netjes en afdoende.

En ja, deze kun je als dongle gebruiken (als je er nu al een
hebt is het deze erin en die andere eruit indeed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:00

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

PixellBox schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 09:12:
Laat maar was even in de war. Vervolgens staat er echter dat ik of m'n cc moet toevoegen of geld moet toevoegen aan m'n paypal rekening? Heb al ruim 20 dingen van DX besteld en dit nog nooit gehad?
Had ik laatst ook: twee bestellingen achter elkaar en bij de tweede de melding dat uitgestelde betalingen niet geaccepteerd worden en dat ik geld over moet maken. Volgende morgen nog eens geprobeerd en toen was de melding weg.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
Anoniem: 286128 schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 10:03:
[...]

Ik moet je eerlijk bekennen dat ik niet echt gekeken heb naar
de 'overige' routers in mijn omgeving. Ik pak er sowieso meer
heb beter signaal, en nee dit is geen originele Alfa, maar voor
die 19 dollar is het netjes en afdoende.

En ja, deze kun je als dongle gebruiken (als je er nu al een
hebt is het deze erin en die andere eruit indeed).
Zou je voor mij willen checken of je nu dan een waslijst routers ziet?
Of iemand anders die dat weet?
Pagina: 1 ... 52 ... 67 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten. Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen